Het gaat me niet zo zeer wat ze wel naar buiten brengen , maar meer hoe het gebracht word.
De StretchGoals die ze zetten , zijn niet interessant genoeg om te backen. Zoals ik al zei , zit niet op een nieuw schip te wachten etc.
Tevens heb ik het gevoel dat CR zelf ook niet meer de bomen door het bos ziet staan. Ipv idd de PSU , AC etc gaan uitbreiden , zodat meer mensen hun schepen alvast kunnen testen...Nee In plaats daarvan , knalt hij er een nieuwe koffie mok er in.
Kijk , ik weet dat ik makkelijk praten heb , ik ben niet zo grote organisatie etc , maar ik denk dat hij zich moet focussen op waarom de meeste backers gebacked hebben en dat is toch echt de PSU.
Mijn tip. Laat nieuws van:
- Nieuwe Schepen
- Nieuwe Toeters en bellen
- FPS part etc
maar gewoon achterwege. Werk er in de background maar aan , zet geen doelen online over deze zaken (FPS kwam er dus niet etc).. Concentreer j e op de PSU en breng die uit. Terwijl mensen druk aan het spelen zijn.. Voeg dan meer info toe over alle andere toeters en bellen die hij er in wil hebben. Van mij part nieuwe schepen , koffie mokken , ringtones , pffft whatever... Dan als je echt de andere onderdelen kunt vast binden aan het spel , breng dan de updates uit waar ze mee bezig gaan.
Nee , mijn constellation class Taurus en mijn Freelancer zijn al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang aan het wegroesten in mijn Buggy Hangar. Ik geloof dat als ik eindelijk eens kan vliegen met dat ding , dat ik hun eerst moet loslassen....
Tylocke schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 08:06:
[...]
Ps. Door de games van Peter Molyneux erbij te halen toont aan dat je gevoel nu komt door het lezen van artikels van game websites. Het is verstandig om meer bronnen te raadplegen voordat je tot conclusies komt. Mocht je trouwens toch je schepen willen verkopen, er zijn mensen hier die er bij kunnen helpen.
Nee niet door het lezen van reviews.. Meer de reden van het opstarten van mijn AC en dan nog eens te kunnen zien dat mijn schepen nog niet te vliegen zijn... Nieuws van CR lees is dan vluchtig door , maar ik mis de meldingen van het vliegklaar maken van mijn schepen en het uitbrengen van de PSU !!....Meer gevalletje frustratie van mijn kant denk ik
[
Voor 20% gewijzigd door
Stronkie op 04-07-2015 13:38
]