roepie88 schreef op zondag 14 juni 2015 @ 10:24:
Goed verhaal Dahakon.
Dat is eigenlijk wel een hele mooie reactie.
"Als je vindt dat je te weinig geïnformeerd wordt, dan neem je maar een subscription."
Mooie win-win. De ene meer info, minder gezeur op de fora en CIG meer geld voor dit mooie spel in wording.
Die subscription gaat echt niet helpen hoor, en die info is trouwens ook gemakkelijk allemaal terug te vinden zonder subscription.
Even voor de duidelijkheid, het mag ondertussen wel duidelijk zijn dat ik ook wel een Starcitizen fanboy ben. Zit er ook voor genoeg in.

Maar dingen die ik hier neerplop, netzoals dat verhaal, zijn op het moment gehoorde klachten vanuit de community.
Dat verhaal wat ik een stuk terug quote is ook geen hatespeech, maar meer een 'fan' die zich ook zorgen maakt. Want het zou echt niet de eerste keer zijn dat een project (en dat maakt niet uit of het crowdfunding of investor succes story is) langzaam kapot gaat.
Sure everyone can say "Its better to have a good game that was delayed, then a bad game that lasts forever." But what about the third possibility? "A delayed game that never comes out, or gets cancelled, or gets horrendous feature cuts due to budget issues?" And while SC is probably going to hit 100 Million funding this year, the gravy train wont run forever you know? What happens when the game ends up 2 years behind schedule and money starts to run out? Cut features? Are we going to end up with another Digital Anvil and Freelancer? A studio that went bankrupt, and a game that was a shadow of what it was promised to be?
Like it or not, dit kan ook de toekomst zijn. Kritiek is niet alleen gezeur maar ook nodig om dit soort bedrijven scherp te houden, en dan kan je zeggen van dat er zoveel man loopt en die weten heus wel wat ze doen. Nee, zo werkt dat niet. Het is de 21e eeuw, meeste mensen hebben 'the attention span of a dead duck.' Je moet de community blijven prikellen.
Het zijn niet alleen maar fanboys die CR verafgoden, het zijn ook gewone klanten die met al hun centjes gewoon zo weglopen. En dat aantal "true believers" houd CiG echt niet alleen draaiende.