Toon posts:

[PC] Star Citizen - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 61 ... 99 Laatste
Acties:
  • 224.838 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Nu online
https://robertsspaceindus...-RSVP-For-CitizenCon-2015

Kaartjes voor Citizen con zijn beschikbaar. Wel mooi dat ze het naast het vliegveld houden :) , scheelt een hoop zoekwerk voor mensen die gaan :P .

Ik ga er vandaag over beslissen.. als ze op zijn is het jammer. Overigens vlieg je voor ~100 eu heen en weer. Bijvoorbeeld.

Zaterdagochtend heen, Zondag terug. Ik neem aan dat ze daar wel een hotel hebben bij een vliegveld?

[ Voor 9% gewijzigd door Case_C op 11-06-2015 08:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-10 08:56
Case_C schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 07:56:
https://robertsspaceindus...-RSVP-For-CitizenCon-2015

Kaartjes voor Citizen con zijn beschikbaar. Wel mooi dat ze het naast het vliegveld houden :) , scheelt een hoop zoekwerk voor mensen die gaan :P .

Ik ga er vandaag over beslissen.. als ze op zijn is het jammer. Overigens vlieg je voor ~100 eu heen en weer. Bijvoorbeeld.

Zaterdagochtend heen, Zondag terug. Ik neem aan dat ze daar wel een hotel hebben bij een vliegveld?
Hm, ik zit sterk te overwegen om te gaan. Even een vriend vragen of ie mee wilt (die dan nog even backer moet worden :P).

Anders met een Tweakers clubje gaan?

Edit: tickets gekocht, we're going!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:26
Financieel ga ik er niet uitkomen vrees ik

€100 vlucht
€75 hotel
€60 toegang

Dat is gewoon ruim €225 voor dat event ;(

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Nu online
Mattie112 schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 09:18:

€100 vlucht
€75 hotel
€60 toegang

Wel prijzig maar zeker haalbaar :P .

20 kaartjes minder sinds vannochtend.

[ Voor 6% gewijzigd door Case_C op 11-06-2015 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Update van de Merlin in de Vault. Ziet er best wel awesome uit!

Afbeeldingslocatie: https://robertsspaceindustries.com/media/4jbcdir9xuqucr/vault_thumb/Top.jpg

Afbeeldingslocatie: https://robertsspaceindustries.com/media/jrv4dt1tz7j6lr/vault_thumb/Front.jpg

Afbeeldingslocatie: https://robertsspaceindustries.com/media/r7qtav30r3pxfr/vault_thumb/Side.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Nu online
Snoz Lombardo schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 11:34:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Hij lijkt wel een iets dikkere buik te hebben :P . Voorheen was het een behoorlijk dun schip. Maarja ze moeten alle componenten er toch in zien te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oraijon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 17:07
Case_C schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 11:37:
[...]

Hij lijkt wel een iets dikkere buik te hebben :P . Voorheen was het een behoorlijk dun schip. Maarja ze moeten alle componenten er toch in zien te passen.
Wel een verbetering though. Misschien dat het ook komt door die stijl shots maar vind het er nu veel meer uitzien als een fighter waarmee je ook nog wat kunt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-02 17:47

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 11:37:
[...]

De dikke buik komt mede doordat je nu ook cargo mee kan nemen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Main cargo hold lijkt te openen net als de Space Shuttle cargo bay. Tevens wat kleine cargo compartimenten te zien.

Afbeeldingslocatie: https://robertsspaceindustries.com/media/3szcpiv8h7ndbr/vault_thumb/TopOpen.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 01-10 14:23

Tylocke

[Team Carrack]

Mattie112 schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 09:18:

€100 vlucht
€75 hotel
€60 toegang

Ik heb in ieder geval een kaartje (samen met 2 vrienden) en het hotel is al geboekt. Nu de vlucht nog.

Ik ben benieuwd wat de [Redacted] ons morgen gaat brengen.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Tylocke schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 13:05:
[...]

Ik heb in ieder geval een kaartje (samen met 2 vrienden) en het hotel is al geboekt. Nu de vlucht nog.

Ik ben benieuwd wat de [Redacted] ons morgen gaat brengen.
Welk hotel heb je geboekt als ik vragen mag? Die moet ik nog regelen.

[ Voor 67% gewijzigd door Snoz Lombardo op 11-06-2015 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Snoz Lombardo schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 13:09:
[...]

Welk hotel heb je geboekt als ik vragen mag? Die moet ik nog regelen.
Crowne Plaza, maar die was niet echt goedkoop. Het was te doen omdat we met 3 man op een kamer zitten maar dan ben je nog 90 pp kwijt :(

Edit: De Premier Inn Manchester Airport zit misschien wat gunstiger tov de Runway View. Geen idee of de prijzen ook gunstig zijn...

[ Voor 16% gewijzigd door Tylocke op 11-06-2015 15:31 ]

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snoz Lombardo schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 11:34:
Valt op dat de (her)ontwerper van de buitenkant wel van erg strakke lijnen houdt.
In zijn schip van TNS kon je dat ook al zien.
Iig mooie aanvulling op de rest van de stijlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thinkingaboutit
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-11-2024
Graag alle offtopic of puur clan zaken op het eigen forum houden aub.

[ Voor 81% gewijzigd door psychoclown op 11-08-2015 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-10 17:26

Fordox

00101010

Fotoooo's ;p

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
Oraijon schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 11:56:
[...]

Wel een verbetering though. Misschien dat het ook komt door die stijl shots maar vind het er nu veel meer uitzien als een fighter waarmee je ook nog wat kunt ;)
helemaal mee eens! Wel geinig dat hij ook cargo heeft, maar tenzij dat veranderd is, kan je er nog steeds geen jumpdrive op zetten, kan zo snel geen ander nut bedenken dan smokkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Nu online
En ATV is weer online. Met deze week de one-year celebration. (Intro duurt zo'n 5 minuten voor je wil skippen)

Bugsmasher schijnt lekker bezig te zijn voor de load times :D .

[ Voor 35% gewijzigd door Case_C op 11-06-2015 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

nieuws: Oculus Rift presenteert consumentenversie vr-bril
Jaja jongens, hij komt eraan :D
q1 2016. Hopelijk geen Soontm of een andere manier van plannen van CIG :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oraijon
Scythe binnenkort flyable :)

En wat een nutteloze zooi is dat Witch Glitch... is dat echt een eigen segment waardig? Gooi dan gewoon die losse bugs tussendoor ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-06 15:57

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

Wow die merlin is echt klein nu ik een render met open cockpit zie. Ik had m toch wel wat ruimer verwacht eigenlijk. Wel gaaf ontwerp. Lijkt deels een beetje op een gallente shuttle uit eve Online. Afbeeldingslocatie: http://www.eve-online-com.ru/images/screenshots/ships/gallente/gallente-shuttle.jpg

En ik laat me niet makkelijk vliegen, dat kan ik je wel vertellen!

[ Voor 10% gewijzigd door ScytheNL op 12-06-2015 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sturmovik177
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:16

Sturmovik177

Vroem

Merlin... :9~

Oink

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brandonchat
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 04-03-2020
jeeej ook ik heb de pas binnen. Was even een paar dagen weg, dus nu pas gezien :)

Ik denk dat dit nog leuker is dan de goodies die je van Star Citizen zelf krijg :D haha

thnx for this. erg nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Nu online
ScytheNL schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 00:09:
Wow die merlin is echt klein nu ik een render met open cockpit zie. Ik had m toch wel wat ruimer verwacht eigenlijk. Wel gaaf ontwerp. Lijkt deels een beetje op een gallente shuttle uit eve Online. [afbeelding]

En ik laat me niet makkelijk vliegen, dat kan ik je wel vertellen!
Ik gok alleen dat de Gallente een stukje groter is dan de Merlin :P . Non the less is het een erg grappig schip.

Hopelijk is de Scythe ook leuk om te vliegen (voor de mensen die er een hebben :P ) . Dat is momenteel nog wel het meest exclusieve schip wat er is. Gelukkig gaat die ook nooit meer in de verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Case_C schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 09:09:
[...]

Ik gok alleen dat de Gallente een stukje groter is dan de Merlin :P . Non the less is het een erg grappig schip.

Hopelijk is de Scythe ook leuk om te vliegen (voor de mensen die er een hebben :P ) . Dat is momenteel nog wel het meest exclusieve schip wat er is. Gelukkig gaat die ook nooit meer in de verkoop.
zijn er minder van dan van de idris-m? die is toch ook alleen gelimiteerd uitgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-08 21:49
Idris M zit nog steeds in de grote pakketten dus die is eigenlijk nog te koop, Scythe zit er niet in geloof ik.

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Nu online
Bornhald schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 11:32:
[...]

zijn er minder van dan van de idris-m? die is toch ook alleen gelimiteerd uitgegeven.
Volgens mij zijn er zo rond de 500 Scythes. Naar het schijnt zijn er over de jaren al 2000 IdrisM+P verkocht. De Idris M is wellicht zeldzamer, maar die zijn ingame makkelijk aan te schaffen dan een Scythe om te bouwen imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Jorrie schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 11:37:
Idris M zit nog steeds in de grote pakketten dus die is eigenlijk nog te koop, Scythe zit er niet in geloof ik.
Je hebt gelijk, ik was in de veronderstelling dat alleen de P erin zat, maar de completionist heeft inderdaad ook de M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-08 21:49
Die van 10k ook geloof ik.

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
is er al wat nieuws voor wat betreft de concept sale voor de Espera Prowler of iemand weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Hoeveel REC zou je nodig hebben voor een scythe? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Fordox schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 14:09:
Hoeveel REC zou je nodig hebben voor een scythe? :+
Volgens de beschrijving van de Imperator subscriber zou je het recht hebben om de Scythe te testen. Misschien is dit ook de reden dat ze 27000 REC per maand krijgen. Die 16000 die ze meer krijgen zou dan de scythe zijn? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Tylocke schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 14:15:
[...]

Volgens de beschrijving van de Imperator subscriber zou je het recht hebben om de Scythe te testen. Misschien is dit ook de reden dat ze 27000 REC per maand krijgen. Die 16000 die ze meer krijgen zou dan de scythe zijn? ;)
Dat zou inderdaad betekenen dat de Scythe Hangar ready is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Nu online
Weer maar eens een RtV live meeluisteren, wellicht met meer nieuws over de FPS/Scythe e.d :) .

Ze hebben nog wat te zeggen over de lack of information:

Doordat een heel groot gedeelte van alle Studio's aan SQ42 werken, is er minder assets/info/art om te laten zien welke niet met SQ42 te maken heeft.

[ Voor 53% gewijzigd door Case_C op 12-06-2015 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Enkele RTV notes:

• They are getting everything they ever wanted for a Star Citizen HOTAS and it’s getting there… still in legal.
  • Ryan Church is working actively on the Crucible. No ETA’s, but it’s being worked on.
  • [Mousepads?] Yes. If there’s a specific one you want to see, let Alexis know on the forums. They’re easy to make.
  • Travel coffee mugs and a hoodie coming soon
  • The Endeavour concept is still being worked on. It’s being worked on by Jim Martin now. Should expect to see it soon.
  • No-one's working on the Avenger right now.
  • Vision for AC 3.0 is getting FPS and space combat together at last. Could be outside the space station.
  • Plan on having 64 player maps? Yes, at some point they'll have to because they want a high player count. On initial launch, the largest will be 32 players.
  • What's holding back FPS? Changes to networking back-end to get to 32 player count on FPS, which will improve the ability to have multiple ships. They'll get more ships out of the work they're doing for more FPS players.
  • 64-bit update has been integrated into Game Dev stream. Not in FPS but will be in future releases.
  • Randy is working on the Starliner. We'll be seeing him lots in the coming weeks.

Begin nu toch wel erg nieuwsgierig te worden naar de Star Citizen HOTAS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-10 22:58

Cogency

Ginnunga

"No-one's working on the Avenger right now."

Afbeeldingslocatie: http://www.quickmeme.com/img/63/63adf70a2c95b67ed30c1e6031d13ca48bb74638da9e92cc3fdfbee07b1f8b7f.jpg

Maar goed om te horen dat er weer een concept melkkoe bijna klaar is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Cogency schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 21:31:
"No-one's working on the Avenger right now."

[afbeelding]

Maar goed om te horen dat er weer een concept melkkoe bijna klaar is!
Mee eens. Het lijkt nu meer te gaan om het binnenhalen van concepten dan daadwerkelijk de mensen iets geven. :|
Randy is working on the Starliner. We'll be seeing him lots in the coming weeks.
Hooray! }:O

[ Voor 9% gewijzigd door DutchWalnut op 12-06-2015 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-04-2024
We kunnen natuurlijk wel gaan zaniken dat er aan bepaalde concepten wordt gewerkt, maar niet aan de Avenger, maar de mensen die contept-werk doen zijn andere mensen die de (vernieuwde) Avenger engine-klaar moeten maken. De mensen die dat doen zijn wellicht veel drukker bezig met het klaar maken van alle schepen die nodig zijn voor SQ42's eerste lading missies.

Enfin, bedenk ook dat geld binnen moet blijven komen om dit moloch van een ontwikkelteam (wat het ondertussen is) in stand te kunnen houden op dit moment, zodat ze daadwerkelijk alles kunnen maken wat nu beloofd is voor de orginele Star Citizen release.

Op zich trouwens wel grappig, nog niet zo lang geleden een gigantisch lek waarbij honderden assets voorbij gekomen zijn waaruit duidelijk wordt dat ze echt niet stil zitten bij RSI en nu al is men weer terug bij het 'zeuren' dat 1 specifiek schip niet genoeg aandacht krijgt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
alle notes RTV
http://imperialnews.netwo...e-verse-episode-51-notes/

en over de vandul bomber
https://robertsspaceindus...Vanduul-Bomber-Identified

Afbeeldingslocatie: https://robertsspaceindustries.com/media/yz9lktcgbog8or/post_section_header/ScreenShot0004.jpg
Afbeeldingslocatie: https://robertsspaceindustries.com/media/1nnw7vea2f572r/source/ScreenShot0006.jpg
Afbeeldingslocatie: https://robertsspaceindustries.com/media/6ebeie4h5m7ver/source/ScreenShot0005.jpgAfbeeldingslocatie: https://robertsspaceindustries.com/media/86hx4ui6ukeqhr/source/ScreenShot0012.jpg

[ Voor 77% gewijzigd door Bornhald op 13-06-2015 02:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Nu online
dahakon schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 23:27:
We kunnen natuurlijk wel gaan zaniken dat er aan bepaalde concepten wordt gewerkt, maar niet aan de Avenger, maar de mensen die contept-werk doen zijn andere mensen die de (vernieuwde) Avenger engine-klaar moeten maken. De mensen die dat doen zijn wellicht veel drukker bezig met het klaar maken van alle schepen die nodig zijn voor SQ42's eerste lading missies.

Enfin, bedenk ook dat geld binnen moet blijven komen om dit moloch van een ontwikkelteam (wat het ondertussen is) in stand te kunnen houden op dit moment, zodat ze daadwerkelijk alles kunnen maken wat nu beloofd is voor de orginele Star Citizen release.

Op zich trouwens wel grappig, nog niet zo lang geleden een gigantisch lek waarbij honderden assets voorbij gekomen zijn waaruit duidelijk wordt dat ze echt niet stil zitten bij RSI en nu al is men weer terug bij het 'zeuren' dat 1 specifiek schip niet genoeg aandacht krijgt...
De ontwikkeling is inderdaad hartstikke goed. Maar iedereen heeft zo wel zijn favoriete schip wat hij/zij graag afgemaakt ziet worden.

Het was trouwens wel weer een redelijk saaie RtV. Wat wel grappig was dat er een mensen van een duitse IT site werden rondgeleid voor een indepth view van RSI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wel mooi om te horen dat Ryan Church nog steeds meewerkt aan de game. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Ik vraag mij wel af hoe de Vanduul zulke schepen kan bouwen.. Gezien hun ietwat onhandige klauwen... of ben ik aan het mierenmelken?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ZU9DWBr.png

IMHO niet erg handig om een lasapparaat mee vast te houden :9

Preview: Flying the Scythe
https://robertsspaceindus...Preview-Flying-The-Scythe

[ Voor 20% gewijzigd door DutchWalnut op 13-06-2015 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
Ik denk niet dat het geheel ondenkbaar is dat een ras dat een dusdanig ontwikkelde ruimtevaart technologie heeft als de Vanduul, dat ze ook wel hulpmiddelen hebben ontdekt/gecreeeerd om hen tot hulp te zijn. Ik bedoel, zelfs je doorsnee fabriek in Nederland heeft wel robots/machines staan om werkzaamheden te doen waar onze eigen handen niet bepaald geschikt voor zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Nu online
Zo zie je maar dat de rendertechnieken van CIG voor de modellen een stuk verder is. Een heel erg gaaf schip.
Cygnitr0n schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 08:17:
Ik vraag mij wel af hoe de Vanduul zulke schepen kan bouwen.. Gezien hun ietwat onhandige klauwen... of ben ik aan het mierenmelken?

[afbeelding]

IMHO niet erg handig om een lasapparaat mee vast te houden :9

Preview: Flying the Scythe
Slave labour? Hoe dan ook zijn heel de productiemethodes van de Vanduul nkg onduidelijk. Maar dat is alleen maar mooi, dan kunnen we meer ontdekken in de End game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Duidelijk antwoord, nog niet eens aan gedacht :)

Dit is dan wel weer goed nieuws voor mensen die toch de Scythe willen vliegen:
we will absolutely make them available for everyone to try during designated free-fly weeks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Case_C schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 08:33:
[...]

Zo zie je maar dat de rendertechnieken van CIG voor de modellen een stuk verder is. Een heel erg gaaf schip.

[...]

Slave labour? Hoe dan ook zijn heel de productiemethodes van de Vanduul nkg onduidelijk. Maar dat is alleen maar mooi, dan kunnen we meer ontdekken in de End game.
maar dan missen ze nog steeds een duim (in dat plaatje) wat uberhaupt vast grijpen lastig maakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency

Cogency

Ginnunga

dahakon schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 23:27:

En dat is juist het punt, dat het door een leak naar buiten moet komen. En niet via CiG zelf. Als ze dat niet hadden gedaan hadden we echt een serieus lange tijd niks te horen gekregen, alleen maar een aantal concept sales.
Voor een project als dit, crowdfunding en blabla over openheid is het logisch dat mensen op een gegeven moment iets hebben van, wtf zijn ze aan het doen? En al die youtube filmpjes zijn grotendeels gebakken lucht imo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Cogency schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 09:25:
[...]

En dat is juist het punt, dat het door een leak naar buiten moet komen. En niet via CiG zelf. Als ze dat niet hadden gedaan hadden we echt een serieus lange tijd niks te horen gekregen, alleen maar een aantal concept sales.
Voor een project als dit, crowdfunding en blabla over openheid is het logisch dat mensen op een gegeven moment iets hebben van, wtf zijn ze aan het doen? En al die youtube filmpjes zijn grotendeels gebakken lucht imo...
wel mee eens, er wordt wel verschrikkelijk weinig verteld voor een open project.
Lots of people are annoyed that CIG aren’t releasing a lot of information about SQ42, and they’re trying to hold onto it. Open development doesn’t mean they’ll show us everything they do as they do it, it means they’ll tell us what they’re doing. We won’t see everything they’re doing for SQ42, they want there to be surprises. It’s not going to change. They’re being honest saying that, lots of our resources are working on SQ42, but they want it to be a surprise when you open up SQ42. They don’t want it to be like, open game, oh, I’ve seen all of these ships already.
geeft imo ook aan dat ze niet opener gaan worden.
Ik kan nog wel begrijpen dat je geen details vrij wil geven, maar hoeveel missies en hoe ver je bent is nu niet echt geheim. Hetzelfde voor schepen die in de game zitten.

[ Voor 5% gewijzigd door Bornhald op 13-06-2015 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Nu online
Cogency schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 09:25:
[...]

Ja maar moet CIG al zijn geheimen voor de single player bekend willen maken? Aangezien alle Sq42 assets voor de PU gebruikt worden... is het moeilijk om niets te verklappen.

Daarnaast is het moeilijk om bij een bedrijf zo groot als CIG continue assets weg te trekken welke je kunt showen. De mensen die erover beslissen zijn eenmaal niet snel tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:11

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Ik dacht dat er dit weekend weer een scheepje af zou zijn en in de verkoop zou gaan, een subfighter of iets dergelijks, Merlin?

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Case_C schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 11:42:
Daarnaast is het moeilijk om bij een bedrijf zo groot als CIG continue assets weg te trekken welke je kunt showen. De mensen die erover beslissen zijn eenmaal niet snel tevreden.
De backers ook niet. De ene groep wil alles weten en wel NU. En een andere groep wil niets over SQ42 weten omdat ze het een verrassing willen laten zijn. Dan is de beslissing om die laatste groep tevreden te stellen de minst slechte omdat die andere groep zat informatie krijgt om tevreden te mogen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

_Dune_ schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 12:21:
Ik dacht dat er dit weekend weer een scheepje af zou zijn en in de verkoop zou gaan, een subfighter of iets dergelijks, Merlin?
De Scythe komt als het goed is binnenkort (soon) in hangar en flight ready.

Volgens RtV komt deze nog een keer in een free flight week langs. Wat hopelijk ook betekend dat je hem met REC kan huren. Mijn gok is dat ie 16000 REC gaat kosten (maar geen goede fundering aangezien ik dat baseer op verschil in REC tussen Centurion en Imperator subscribers).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Ik vraag me trouwens af of de merlin wel apart verkocht gaan worden, want snub-fighter voor een groter schip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Fordox schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 13:02:
Ik vraag me trouwens af of de merlin wel apart verkocht gaan worden, want snub-fighter voor een groter schip.
Ik neem aan dat dit wel het geval is, aangezien mijn Constellation Aquila een dock heeft voor een Merlin, maar deze standaard niet meegeleverd wordt (al-hoe-wel er wel een Merlin in lijkt te hangen in mijn hangar). Op de sepc lijst van de Aquila wordt deze genoemd, in plaats van de Merlin wordt een rover meegeleverd.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Fordox schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 13:02:
Past die snub ook in de Carrack? O-) Hope so!

Aangezien er plaats is voor scout ship en rover. Of was het all inclusive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Cygnitr0n schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 15:56:
[...]

Past die snub ook in de Carrack? O-) Hope so!

Aangezien er plaats is voor scout ship en rover. Of was het all inclusive?
Er zit in ieder geval een schip bij de carrack.. :) dus wellicht dat je ook kan landen met een merlin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Kwam deze post tegen, link hem hier ook maar als aanvulling op mijn eerdere "gezeur"
I think the point is, with some of the negativity floating around, is people HAVE been patient. incredibly so to be honest. AC was delayed 6 months. And even after all that extra development time, it was pretty bad.
And here we sit, with AC having been in development now for ~2 years, and its still in a pretty bad state, better then it was, but in a bad state.
FPS now goes on to what appears to be a big delay, who knows how long, another 6 months?
And does anyone have any confidence that AC 2.0 or SQ42 will come out this year? Or at least if it does that it will be in a enjoyable state?
You can have all the fancy posts and videos in the world(Which I do find enjoyable), but it doesn't mean anything if you don't have the game to back it up, and right now, we don't have the game.
Whats slowly creeping in, is a lack of consumer confidence. Sure you have your diehard fans that are never going to say a bad word, no matter how bad it gets, and they will wait around for the game until the end of time. But more and more(And the change in this reddit, as well as the recent consumer confidence "poll" show) a lot of people are starting to step back and say "WTF is going on with the delays on every single thing CIG tries to put out?"
Arguments aside about design decisions(Controller balance, flight model etc) because that's really just opinions on who thinks what is good or bad, but the way things are going with strictly the development side of things sure doesn't inspire confidence. And to make things worse, CIG has slowly been "circling the wagons" for months now. Less and less real development details come out, and more and more "Bull-shots" or carefully tailored media releases. (Anyone remember FPS posts about the FPS Delay, that was itself delayed?)
Then you have Chris Roberts, the figurehead, off in the UK working on SQ42 stuff, and basically taking an extended hiatus from interacting with the community, no more letters from the chairman for every million, no more 10FTCM(Although we got its mini spinoffs) but still, people want to see Chris, he's the guy I put my confidence in when I backed this project, not Ben, not Sandi, not James(Although they are nice people too, not trying to dis them).
And finally the time itself. Sure everyone can say "Its better to have a good game that was delayed, then a bad game that lasts forever." But what about the third possibility? "A delayed game that never comes out, or gets cancelled, or gets horrendous feature cuts due to budget issues?" And while SC is probably going to hit 100 Million funding this year, the gravy train wont run forever you know? What happens when the game ends up 2 years behind schedule and money starts to run out? Cut features? Are we going to end up with another Digital Anvil and Freelancer? A studio that went bankrupt, and a game that was a shadow of what it was promised to be?
So, now that I spent a lot of time writing a post, with as much politeness and honest expression of my feelings as possible, I would end it, with, yes, you are right, it isn't ready yet, but you can only advocate patience so long.
If patience was a virtue, so too was it the perfect excuse for making someone wait… maybe even forever. And if that was the case, couldn’t an over-reliance upon patience ...become detrimental?
Uit dit topic: http://www.reddit.com/r/s...ents/39numv/where_we_are/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cogency schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 23:58:
Kwam deze post tegen, link hem hier ook maar als aanvulling op mijn eerdere "gezeur"
Can I have your stuff?
De enige zinnige tegenreactie. Eve spelers weten wat ik bedoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Laatst online: 12-10 08:54

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Ik denk dat hij dat vrij netjes verwoord heeft. Het grote probleem met de ontwikkeling op dit moment is dat er ontzettend veel enthousiaste mensen zijn die (belachelijk) veel geld hebben geïnvesteerd in het spel. Dit geeft niemand ook maar 1 recht om te klagen. Maar mensen hebben natuurlijk verwachtingen.

Chris / RSI zijn vervolgens extreem perfectionistisch, hierdoor hebben ze eigenlijk alleen maar gepolishde content laten zien. Of om eerlijk te zijn, eigenlijk alleen maar een paar schepen (in aanbouw). Hierdoor hebben zij een standaard gezet dat als zij iets laten zien dit behoorlijk dicht tegen de release vorm aan zal zitten. Ze zouden ook een voorbeeld kunnen nemen aan kleinere bedrijven om vaker -al zijn het kleinere- dingen te laten zien. Al zal het nu moeilijk worden om dat te veranderen door de geschepte verwachtingen van geplubiceerde items. Toch denk ik dat ze daar op de lange termijn beter aan doen.

Gezien hun 'roadmap' zou er al een hele hoop content beschikbaar moeten zijn, zet er met enorm grote letters voor WIP et cetera, en laat gewoon wat scopes, schietoefeningen, een ster, een kamer in een hangar zien .. er is zoveel te laten zien zonder de SQ42 te spoilen dat ik eigenlijk niet kan begrijpen waarom ze niet wat meer niet gepolishde dingen laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Fout die veel mensen imo maken is dat ze de modules zoals AC zien als de status van de voortgang van de ontwikkeling. De leaks hebben ons laten zien dat er aan veel meer gewerkt wordt wat wij niet te spelen krijgen. Daar zouden misschien wat meer van moeten laten zien. Merk aan mezelf dat ik weinig interesse meer heb in AtV, kijk ze lang niet meer allemaal, gewoon niet zo boeiende info meer. Maar dat er veel ontwikkeling gebeurt heb ik geen twijfel over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Verwijderd schreef op zondag 14 juni 2015 @ 00:13:
[...]

Can I have your stuff?
De enige zinnige tegenreactie. Eve spelers weten wat ik bedoel.
Die zin komt in elke mmo voor, niet alleen Eve. ;)
En dat is nu een van de problemen imo, dat een LEAK ons dat moet laten zien en niet CiG zelf in een fancy update. En nee je hoeft niet van alles voor SQ42 te spoileren om progressie te laten zien.
Als je een project start zoals dit, waar je mensen zo bij betrekt, dan moet je niet vreemd gaan opkijken als sommige het niet zo leuk vinden als ze opeens worden buitengesloten.

Ik heb niet zo'n haast dus dat uitstellen maakt mij niet zoveel uit, maar die gebakken lucht in al die youtube filmpjes heb ik wel gehad. :P

[ Voor 4% gewijzigd door Cogency op 14-06-2015 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn ook diverse mensen die al hun pledges hebben doorverkocht omdat ze er geen zin meer in hadden. Dus in dat opzicht kan je dat ook doen en dan gewoon geduldig afwachten zonder je over iets druk te hoeven te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Laatst online: 12-10 08:54

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Verwijderd schreef op zondag 14 juni 2015 @ 00:50:
Er zijn ook diverse mensen die al hun pledges hebben doorverkocht omdat ze er geen zin meer in hadden. Dus in dat opzicht kan je dat ook doen en dan gewoon geduldig afwachten zonder je over iets druk te hoeven te maken.
Ik vind dat je erg overdreven reageert op zijn commentaar. Het feit dat hij (en ik) vinden dat de promotie van ontwikkeld materiaal ook iets anders kan betekent niet dat hij of ik opeens geen vertrouwen meer hebben in het gehele product van SC. Sterker nog, ik twijfel er geen seconde aan dat er uiteindelijk een mooi product op tafel komt te staan. Betekent niet dat ze nu eenmaal een weg hebben genomen waarin ze hun progressie laten zien aan de klanten, waarbij (hij) en ik opmerkingen maken over hoe dit makkelijker iets anders kan wat waarschijnlijk een positief effect heeft op de verwachtingen en spanningen van de vele backers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
Er zijn natuurlijk vele kanten aan dit hele verhaal en hoe je het wend of keert, RSI zal het nooit 100% goed kunnen doen voor iedereen. Als je bedenkt dat he spel eigenlijk pas 2.5 jaar in ontwikkeling is, weten we (leaks zelfs negerende) eigenlijk best al heel erg veel van Star Citizen/SQ42. Bij een standaard ontwikkeling zouden er nu misschien net een paar officiele teaser plaatjes getoond zijn, na een half jaar lang aanhoudende geruchten.

Het probleem ontstaat dan ook uit die openheid die ze wel gegeven hebben. Mensen hebben altijd dorst voor meer. We hebben niet voor niets de uitdrukking ' geef ze een vinger en ze nemen de hele hand'. Daarbij zijn er mensen die meer willen uit oprechte interesse, zijn er mensen die meer willen omdat ze dan weer meer commentaar kunnen geven over dat het niet goed is en mensen die meer willen in de hoop dat ze met iets RSI helemaal de grond in kunnen boren. Die laatste groep bestaat ook daadwerkelijk en met Star Citizen als top 'crowd funded' project in de wereld, krijgt het natuurlijk ook buitengewoon veel aandacht. Alles wat naar buiten komt moet dus ook op zijn minst 'goed genoeg' zijn.

Dan is er het probleem dat als een schip naar buiten gebracht wordt om vervolgens toch nog een redesign te krijgen omdat het niet helemaal uit pakt als RSI wil, mensen ook weer beginnen te morren. De een vindt het goed zoals het is, de ander wil dat het schip er geheel anders uit komt te zien en weer een ander maakt het niet uit, zolang ze de redesign maar eergisteren openbaar maken. Wat moet je doen, als 1 vocale groep linksaf wil en een andere vocale groep rechtsaf? Het beste wat je kunt doen is dingen achter gesloten deuren houden totdat de medewerkers iets af hebben gemaakt dat 'release-klaar' is. Daarmee zul je nog altijd zanikers houden op het forum, maar is het wel beter te controleren.

Boven alles, voor mensen die meer achtergrond willen, die meer betrokken willen zijn bij de ontwikkeling, hebben ze hun subscription. Ja, daar moet je ook weer voor betalen, maar de mensen die druk bezig zijn met het maken van dit epische spel, moeten ook brood op de plank hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roepie88
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 30-09 12:31
Goed verhaal Dahakon.
Dat is eigenlijk wel een hele mooie reactie.
"Als je vindt dat je te weinig geïnformeerd wordt, dan neem je maar een subscription."
Mooie win-win. De ene meer info, minder gezeur op de fora en CIG meer geld voor dit mooie spel in wording.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Naast al dit is het natuurlijk wel zo dat CIG zich enorm klem heeft gezet met de FPS module. In het artikel van de Scythe staat het eigenlijk al. Niet alleen de Social Module wacht op FPS maar ze kunnen dus nu ook niet verder met AC en nieuwe schepen. Wat ik in dat artikel lees is ook een beetje interne frustratie omdat ze nu feitelijk alleen maar concept sales kunnen doen totdat de FPS module uitkomt. Dit punt in hun critical path had al veel eerder aangepakt of gesignaleerd moeten worden. Ik hoop nog steeds op een FPS voor eind juli en dan vind ik een delay van 4 maanden niet eens zo erg. Ik hoop alleen dan dat de Social Module en verdere AC wijzigingen dan ook niet zo lang meer op zich laten wachten.

Zoals eerder gezegd is het spel pas 2,5 jaar in ontwikkeling, waarvan de laatste 1,5 pas met een echt groot team. Ik verwacht dat spellen met deze scope toch echt een ontwikkeltraject hebben van 5 jaar. Het lezen van de monthly reports geeft ook wel een inzicht (zonder een leak) in hun werkzaamheden.

Korte versie: ik persoonlijk vind het niet erg dat er vertragingen zijn aangezien ik die al had verwacht, ik kan me voorstellen dat als je andere verwachtingen had het frustrerend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:20
Ik ben het ook helemaal eens met het stuk dat Cogency postte. Naar mijn gevoel is CGI ook minder informatie aan het aanleveren aan ons, terwijl je in de monthly letter ziet dat ze toch veel aan het doen zijn.

Dat er vertragingen zijn vind ik niet zo erg, maar ze mogen zaken wel wat vaker/beter communiceren. En inderdaad gewoon wat vaker concept art van kamers, planeten etc laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Nu online
Basekid schreef op zondag 14 juni 2015 @ 11:51:
Ik ben het ook helemaal eens met het stuk dat Cogency postte. Naar mijn gevoel is CGI ook minder informatie aan het aanleveren aan ons, terwijl je in de monthly letter ziet dat ze toch veel aan het doen zijn.

Dat er vertragingen zijn vind ik niet zo erg, maar ze mogen zaken wel wat vaker/beter communiceren. En inderdaad gewoon wat vaker concept art van kamers, planeten etc laten zien.
Het is inderdaad wel krom, zeker nu ze speciaal mensen hebben aangemomen om nieuwe assets te showen. Terwijl we nog niet zo weinig nieuwe info in assets langs hebben zien komen.

Vooral die Ship-shape van de Starfarer was belaberd slecht... daar liet ze enkel WIP zien, wat 1,5 jaar geleden al langs is komen. Nu kan het zijn doordat ze nieuwe is dat ze dat niet mee heeft gekregen, maar alsnog. Zorg er gewoon voor de je hip-happening assets / WIP laat zien.

Ook de WIP's van schepen met de sparring mailtjes van CR en designers vond ik uitermate interessant. Het huidige format boeit me weinig. Ik merk ook wel dat de huidige vorm van info overdracht me minder boeit. Heb bijvoorbeeld nog niet eens de Monthly Report helemaal gelezen, daarbij moet ik het filmpje van de Scythe ook nog kijken :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency

Cogency

Ginnunga

roepie88 schreef op zondag 14 juni 2015 @ 10:24:
Goed verhaal Dahakon.
Dat is eigenlijk wel een hele mooie reactie.
"Als je vindt dat je te weinig geïnformeerd wordt, dan neem je maar een subscription."
Mooie win-win. De ene meer info, minder gezeur op de fora en CIG meer geld voor dit mooie spel in wording.
Die subscription gaat echt niet helpen hoor, en die info is trouwens ook gemakkelijk allemaal terug te vinden zonder subscription. ;)

Even voor de duidelijkheid, het mag ondertussen wel duidelijk zijn dat ik ook wel een Starcitizen fanboy ben. Zit er ook voor genoeg in. :P
Maar dingen die ik hier neerplop, netzoals dat verhaal, zijn op het moment gehoorde klachten vanuit de community.

Dat verhaal wat ik een stuk terug quote is ook geen hatespeech, maar meer een 'fan' die zich ook zorgen maakt. Want het zou echt niet de eerste keer zijn dat een project (en dat maakt niet uit of het crowdfunding of investor succes story is) langzaam kapot gaat.
Sure everyone can say "Its better to have a good game that was delayed, then a bad game that lasts forever." But what about the third possibility? "A delayed game that never comes out, or gets cancelled, or gets horrendous feature cuts due to budget issues?" And while SC is probably going to hit 100 Million funding this year, the gravy train wont run forever you know? What happens when the game ends up 2 years behind schedule and money starts to run out? Cut features? Are we going to end up with another Digital Anvil and Freelancer? A studio that went bankrupt, and a game that was a shadow of what it was promised to be?
Like it or not, dit kan ook de toekomst zijn. Kritiek is niet alleen gezeur maar ook nodig om dit soort bedrijven scherp te houden, en dan kan je zeggen van dat er zoveel man loopt en die weten heus wel wat ze doen. Nee, zo werkt dat niet. Het is de 21e eeuw, meeste mensen hebben 'the attention span of a dead duck.' Je moet de community blijven prikellen.
Het zijn niet alleen maar fanboys die CR verafgoden, het zijn ook gewone klanten die met al hun centjes gewoon zo weglopen. En dat aantal "true believers" houd CiG echt niet alleen draaiende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ircghost schreef op zondag 14 juni 2015 @ 00:54:
Het feit dat hij (en ik) vinden dat de promotie van ontwikkeld materiaal ook iets anders kan betekent niet dat hij of ik opeens geen vertrouwen meer hebben in het gehele product van SC.
Er is een verschil tussen opmerken dat je wel anders/meer informatie zou willen zien en een beste stuurlui staan aan wal klaag mentaliteit. Mijn opmerking was dan ook voor de laatste groep personen bedoeld.

Ze zijn nu SQ42 dingen aan het opnemen wat iets van 3 maanden zou duren? Daar krijg je dan een paar honderd uur bruikbaar materiaal uit en dat moet dan nog gesorteerd en gemonteerd worden. Dan heb je nog overdubbing en geluiden (foley),muziek die er aan moet worden toegevoegd de visuals die nog moeten worden aangepast en je bent zo een half jaar verder. Vraag me trouwens af of ze de in game engine gaan gebruiken of het naar een film gaan renderen. Denk het eerste en dat scheelt iig weer render tijd.
Chris zal daar dus nog wel even druk mee zijn maar hopelijk dat na de opnames hij weer eens een 10FTC kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 14 juni 2015 @ 13:51:
[...]

Er is een verschil tussen opmerken dat je wel anders/meer informatie zou willen zien en een beste stuurlui staan aan wal klaag mentaliteit. Mijn opmerking was dan ook voor de laatste groep personen bedoeld.

Ze zijn nu SQ42 dingen aan het opnemen wat iets van 3 maanden zou duren? Daar krijg je dan een paar honderd uur bruikbaar materiaal uit en dat moet dan nog gesorteerd en gemonteerd worden. Dan heb je nog overdubbing en geluiden (foley),muziek die er aan moet worden toegevoegd de visuals die nog moeten worden aangepast en je bent zo een half jaar verder. Vraag me trouwens af of ze de in game engine gaan gebruiken of het naar een film gaan renderen. Denk het eerste en dat scheelt iig weer render tijd.
Chris zal daar dus nog wel even druk mee zijn maar hopelijk dat na de opnames hij weer eens een 10FTC kan doen.
Volgens mij was de koppeling van de Mocap en Engine bijna direct. Alle bewegingen van de actors waren direct in engine zichtbaar. Ze hadden dan enkel nog wat oppoets werk te doen, dus dat zal waarschijnlijk redelijk vlot verlopen.

Het word gewoon weer tijd dat er een update gaat komen, en dat de bounding-boxes eindelijk eens gaan werken.. Zodat AC 2.0 ineens een mogelijkheid is :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Gewoon even Witcher 3 spelen jongens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 14 juni 2015 @ 19:54:
Gewoon even Witcher 3 spelen jongens.
Eerst Shadow of Mordor even downloaden en dan uitspelen :P .

Hoop eigenlijk wel dat de Witcher 3 in een flash-sale voorbij gaat komen voor 25% ofzo :p

[ Voor 22% gewijzigd door Case_C op 14-06-2015 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Case_C schreef op zondag 14 juni 2015 @ 20:01:
[...]

Hoop eigenlijk wel dat de Witcher 3 in een flash-sale voorbij gaat komen voor 25% ofzo :p
mordor is wel vermakelijk maar ben je ook niet super lang mee bezig tenzij je echt alle achievements wil farmen.

en witcher 3 zal ook wel in een flash sale langs komen vooe €5 alleen niet dit jaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op zondag 14 juni 2015 @ 20:01:
[...]

The Witcher 3 staat nu te koop in V&A voor 18 euro ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Nu online
Cygnitr0n schreef op zondag 14 juni 2015 @ 21:33:
[...]

The Witcher 3 staat nu te koop in V&A voor 18 euro ;)
Meh die is via GOG, dan haal ik 'm liever via steam :P . Maar goed.

Zojuist nog een stukje monthly report van mei gelezen van de studio in Frankfurt :P . En ik vond de volgende 2 stukjes toch wel behoorlijk interessant om te lezen. Zowieso bizar hoe breed ze ingezet worden. Als CIG klaar is met de Cry-Engine, is het nauwelijks meer een Cry-Engine game te noemen :P .

There has also been lots of progress on the Zone System, which is our new spatial partitioning system, replacing the old CryEngine octree spatial partitioning scheme. The Zone system is especially fit for a game like Star Citizen which features large, dynamic maps, huge amount of entities and large moving ships. Speaking of multicrew ships, we have also been working on ship-local physics grids (so players can walk around in moving ships), runtime prefabs, and investigating entity optimizations and streaming. We are initially testing those new systems with the Retaliator.

Moreover we have laid down the basis to extend the CryEngine MNM Navigation system to support large world and local navigation meshes. We have started prototyping the functionality to have a navigation mesh attached to a moving spaceship, so that we will be able in the next months to have the ship’s crew members navigating in the internal spacecraft environment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Nieuwe fanmade video van FiendishFeather. Persoonlijk vind ik hem iets minder dan zijn vorige twee maar nog steeds leuk gedaan.

[YouTube: http://youtu.be/WxmSuchWFqc]

edit: De video kan nieuwe assets bevatten van de leak maar alleen de Hornets, Gladius en Bengal komen er in voor.

[ Voor 29% gewijzigd door Tylocke op 15-06-2015 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Nu online
Tylocke schreef op zondag 14 juni 2015 @ 23:44:
Nieuwe fanmade video van FiendishFeather. Persoonlijk vind ik hem iets minder dan zijn vorige twee maar nog steeds leuk gedaan.

[video]
Het filmpje is kwalitatief misschien iets minder, maar de vibe is prima imo :) . Ze doen de assets in ieder geval voldoende eer aan :) ,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Misschien in spoiler tags zetten? Maakt mij niet uit maar er zit wat leaked spul in natuurlijk.

[ Voor 48% gewijzigd door Cogency op 15-06-2015 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Nu online
Cogency schreef op maandag 15 juni 2015 @ 09:50:
Misschien in spoiler tags zetten? Maakt mij niet uit maar er zit wat leaked spul in natuurlijk.
Niet noodzakelijk, deze "trailer" laat niet meer zien dan de originele trailer die CR voor SC heeft gemaakt 2/3 jaar terug. Enkel de Gladius is extra tegenover toen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Dat was mijn mening ook idd Case, dus vandaar niet in spoilers gezet. De Bengal leek me nou ook niet echt nieuw (Misschien wel geupdate?)

Ik zet er wel even een waarschuwing bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Nu online
Dit is meer materiaal voor in een spoiler tag: (Vanduul schip in een Teller filmpje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dit is toch wel het perfecte voorbeeld voor hoe een derilict space port eruit moet zien :)

http://www.boredpanda.com...-kazakhstan-ralph-mirebs/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Verwijderd schreef op maandag 15 juni 2015 @ 13:10:
Dit is toch wel het perfecte voorbeeld voor hoe een derilict space port eruit moet zien :)

http://www.boredpanda.com...-kazakhstan-ralph-mirebs/
ziet er erg indrukwekkend uit zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJvdM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 28-09 16:49
Super gave foto's zeg. Jammer dat die boel daar zo weg staat te rotten, maar het levert wel hele mooie foto's op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oraijon
_Dune_ schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 13:04:
[...]

Ik neem aan dat dit wel het geval is, aangezien mijn Constellation Aquila een dock heeft voor een Merlin, maar deze standaard niet meegeleverd wordt (al-hoe-wel er wel een Merlin in lijkt te hangen in mijn hangar). Op de sepc lijst van de Aquila wordt deze genoemd, in plaats van de Merlin wordt een rover meegeleverd.
Late reactie, ben weer ff aan het bijlezen :P

Was toch de bedoeling dat de Aquila een aangepaste versie kreeg van de Merlin? Archimedes geloof ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Oraijon schreef op maandag 15 juni 2015 @ 16:16:
[...]

Late reactie, ben weer ff aan het bijlezen :P

Was toch de bedoeling dat de Aquila een aangepaste versie kreeg van de Merlin? Archimedes geloof ik?
Volgens mij heft de Pheonix dat, de Aquila heeft een rover, maar ik zou het niet erg vinden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oraijon
_Dune_ schreef op maandag 15 juni 2015 @ 16:22:
[...]

Volgens mij heft de Pheonix dat, de Aquila heeft een rover, maar ik zou het niet erg vinden. :)
Je hebt gelijk. Ik heb niks gezegd :)

Toch een Carrack regelen en beide hebben ;)
Naja niet een merlin dan, wel benieuwd of die nog iets kan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Nu online
De comm-link voor het weekschema is ook weer gepost door Ben. Met daarbij de vermelding dat we meer kunnen verwachten deze week dan dat er nu al op staat? Ik ben benieuwd zit de FPS er dan toch eindelijk aan te komen?

Hola Citizen,

Here's the content schedule for this week. All our weekly shows are here! Along with a VAULT UPDATE!!! That's not all citizens, that's not all. We also have a Scythe Q&A and REVERSE THE VERSE!!! We also have some weekend content up in this. Have a week!

(NOTE: We have a lot of stuff we are working on so check back frequently as this will most likely be updated)

Monday, June 15th
- 10 for the Artist

Tuesday, June 16th
- Meet the Devs: Eric Kieron Davis

Wednesday, June 17th
- Vault Update
- Bugsmashers! Episode 03

Thursday, June 18th
- Around the Verse: Episode 49

Friday, June 19th
- Reverse the Verse
- Scythe Q&A

Saturday, June 20th
- Reverse the Verse Archive Post

Sunday, June 21th
- Weekly Roundup

Moet wel zeggen dat de xbox-controller 'elite' er behoorlijk slick uitziet qua mogelijkheden :D . Dat gaat toch een must have worden voor gaming :P . (via reddit)
YouTube: Xbox Elite Wireless Controller - E3 2015 Announcement HD

[ Voor 11% gewijzigd door Case_C op 15-06-2015 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Het zou mooi zijn voor de voortgang als FPS deze week uitkomt. Is CIG nou wel of niet op E3. Zie daar tegenstrijdige berichten over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tylocke schreef op maandag 15 juni 2015 @ 22:18:
Het zou mooi zijn voor de voortgang als FPS deze week uitkomt. Is CIG nou wel of niet op E3. Zie daar tegenstrijdige berichten over.
Nee, wat ik begreep alleen een filmpje tijdens PC Gaming show (dus niet fysiek aanwezig). Er lopen wel wat mensen van hun rond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Verwijderd schreef op maandag 15 juni 2015 @ 22:20:
[...]

Nee, wat ik begreep alleen een filmpje tijdens PC Gaming show (dus niet fysiek aanwezig). Er lopen wel wat mensen van hun rond.
Dank je, dat klinkt zeer aannemelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Via Sandy FB:
A look inside the Starfarer. What ship do you want to see next?

Afbeeldingslocatie: https://scontent.xx.fbcdn.net/hphotos-xaf1/t31.0-8/11402610_872383919481562_6880335508797408950_o.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Nu online
Cygnitr0n schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 01:18:
Via Sandy FB:
A look inside the Starfarer. What ship do you want to see next?

[afbeelding]
Kijk dat zien we graag :) , meer info over de internals van schepen. (NU nog een van de Carrack, hoewel die waarschijnlijk nog niets verder is dan het concept...)

Hierbij nog een stukje internels van de Starfarer: (Crew compartment via T3ller, dus ene spoiler!?)
spoiler:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/mbZP6mL.jpg

Nog de 10ftA:

[ Voor 6% gewijzigd door Case_C op 16-06-2015 08:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oraijon
Verwijderd schreef op maandag 15 juni 2015 @ 22:20:
[...]

Dat, volgens mij is dat een week of twee ook nog langsgekomen in RtV. Dat ze niet gaan omdat E3 eigenlijk haaks staat op waar CIG voor staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wel een aardig stukje van een ontwikkelaar over de besturing van cap ships:
https://forums.robertsspa.../5187176/#Comment_5187176
In the last J.Prichet interview he said:
"Now that we have these larger Ships, we are getting away from these kind of direct controls, Joystick controls, we are going to start moving toward an Input system where you are going to Defind Waypoints and rely more on Auto Pilot"

That means that the big ships will only be controlled like that or that will have stick & autopilot controll models?
A stick would be thoroughly pointless. Do you know how slowly a Bengal needs to turn for the safety of the crew? Assuming the usable space is 1km long and perfectly balanced, the furthest point from center is 500m away. Rotating at a rate of 1 rotation every 44.86467 seconds produces 1g of acceleration toward the bulkhead at each end - walking across the hall would be like climbing a 45 degree slope. At one rotation every 31.7187 seconds you're looking at 1g of acceleration at 250 meters out and 2g at the ends - 50% of the ship would have an easier time walking on the walls than the floor, which is made dangerous by that fact that if they did so they'd be experiencing 2g of negative vertical acceleration - just a bit below the point where they're going to start blacking out after long term exposure. Any faster and you're going to start losing crew at the extremities. And that's at peak rotational speeds - you still have to accelerate to and from those rotational speeds, and doing that quickly is going to throw people around. In practical terms you'd probably have to hold the direction you want to turn up to the midpoint of the turn and then start holding exactly the opposite direction until you exactly stopped. Actually trying to keep facing a target from moment to moment would be impossible against anything more nimble than you and pure drudgery for anything facing the same limitations as you. There's no reason not to just input heading and speeds into a computer and doing something more useful with the other 99% of your time
Besturing van cap ships zal zich denk ik vooral draaien om bijzaken zoals defense, scanning, navigatie etc. Ook wel logisch natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 11:07:
Wel een aardig stukje van een ontwikkelaar over de besturing van cap ships:
https://forums.robertsspa.../5187176/#Comment_5187176

[...]

[...]

Besturing van cap ships zal zich denk ik vooral draaien om bijzaken zoals defense, scanning, navigatie etc. Ook wel logisch natuurlijk.
Ja ik las dat stukje vannochtend. Aan de ene kant vreemd dat dergelijke physics een probleem moeten vormen. Zeker als je artificial gravity hebt/ gravity dampeners, niet dat het niet mee moet spelen.

Ergens denk ik dat hij met die stats slechts probeert weer te geven dat het schip niet te snel manoeuvreert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-10 18:35
Case_C schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 11:16:
[...]

Ja ik las dat stukje vannochtend. Aan de ene kant vreemd dat dergelijke physics een probleem moeten vormen. Zeker als je artificial gravity hebt/ gravity dampeners, niet dat het niet mee moet spelen.

Ergens denk ik dat hij met die stats slechts probeert weer te geven dat het schip niet te snel manoeuvreert.
dit dus je zou verwachten dat een capital ship gewoon middelen heeft om dit te counteren ik bedoel blijkbaar is er al zwaartekracht die gegenereerd word maar kan het niet de zwaartekracht tijdens het turnen tegen gaan.

tuurlijk het zal geen snel ding zijn maar hoop wel dat je het een en ander kan invullen als emergency dive's en uitwijk maneuvre's

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-06 15:57

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

Voor een game ver in de toekomst zou je inderdaad verwachten dat inertia dampeners en anti grav wells gewoon normaal zijn. Series en games van 10 jaar geleden hadden het al over dit soort tech. Ik vind sowieso dat ac een zeer hoog tempo aan black en red outs laat zien. Acceleratie van 0 naar honderden meters per seconde is geen probleem (kan makkelijk 20g of meer produceren in horizontale richting) maar een bochtje hier of daar is toch echt te veel gevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Voor die mensen die niet kunnen slapen is er ergens 3 en 5 uur vannacht een video van CR te zien tijdens de PC Gaming Show. Chris heeft een opname gemaakt en zal daar worden afgespeeld.

https://robertsspaceindus...rts-On-The-PC-Gaming-Show

Het is nog even afwachten dus of daar nog wat nieuws in langs gaat komen.

Edit: Het was een (zeer) korte boodschap van CR over het project, zonder een reveal: http://youtu.be/uXpJmxleflw

[ Voor 13% gewijzigd door Tylocke op 17-06-2015 06:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Voor degenen die naar GamesCom gaan, volgens mij ligt er wat leuks op jullie te wachten!

"Getting a Gladius or two ready for Gamescom!" - via Sandi's Facebook.

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/v/t1.0-9/p720x720/1604731_872834359436518_6660051937561999169_n.jpg?oh=ade30bf8bc6a38afc18f78a664577138&oe=5627587F
Pagina: 1 ... 61 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.