Toon posts:

[PC] Star Citizen - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 60 ... 99 Laatste
Acties:
  • 224.838 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10:02
Ircghost schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 23:26:
[...]

Bij komt het ook in vlagen, is alleen maar gezond ;)
Dan maar gaan knutselen met de Raspberry Pi 2 B :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-10 08:54

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Case_C schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 23:44:
[...]

Dan maar gaan knutselen met de Raspberry Pi 2 B :P
Beetje onhandig dat er geen cover bij zat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Ircghost schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 23:49:
[...]

Beetje onhandig dat er geen cover bij zat :P
De Carrack print als Raspberry case gebruiken :D . Dat moet wel lunnen. In de modulaire bays :p .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 01-10 14:23

Tylocke

[Team Carrack]

Case_C schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 08:37:
[...]

Ook nog een mooie waarschuwing vanuit Reddit voor de mensen die Star Marine helemaal blauw willen spelen :) .

Star Marine is (probably) close, and sure, it will be a fun and completely new part of the game. But that doesn't mean we're about to see anything close to a typical FPS game.
The important thing to remember is that we'll have 2 games modes, each with 1 map. Imagine how quickly many people will burn out playing only team deathmatch on only one map without progression. (And I have a feeling that Sataball will be another Capture the Core.) Kind of like how quickly people burn out on the small amount of AC game modes (something like 5% of backers play AC)...
So remember -- the best bet is to temper your hype. Star Marine is not the salvation of Star Citizen -- it's just another very small part of the game that we can play in order to work out the bugs.
En uit RtV:

- [Has FPS module affected social module release?] Different teams. They tie together, but they’re different teams. FPS coming out won’t affect the release for the social.
- Social module is more interesting in the development process. It’s the long march to the PTU. When it gets put out there, it’s just a matter of when there’s enough there to be tested. It doesn’t have a very set feature-set like AC or StarMarine do. If Star Social comes a week after FPS, or a month after FPS, it’ll have different things in it, based on what they get added in.

Ik zit persoonlijk meer te wachten op de social module dan op de fps module. Ik hoop dat de fps module leuk en tof gaat worden, maar ik vrees een hoop gezeur van mensen dat het niet is wat ze er van verwachten (ongeacht de keuzes die ze maken zal dit gebeuren, kan niet anders met 900k backers). Ik hoop dat ik dezelfde verwondering ga krijgen bij het rondlopen in een space station of landing area zoals ik dat toen had met de eerste release van de hangar. Ik verwacht dit dus niet te krijgen van de fps maar van de social module. Ik moet dan ook terugdenken aan de planetside demo en dan wordt ik wel weer happy :)

Mijn hype train blijft even geparkeerd op het station en wacht tot Gamescom of de release van de Social module. Oh, ze mogen wel een keer opschieten met het nieuwe CCU systeem. Dit huidige systeem is best crap. Zo lang die er maar is voor AC 2.0 (nog een hype train bestemming ;) )

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut
  • Laatst online: 26-02 17:47

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Tylocke schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 07:55:
[...]
Ik hoop dat ik dezelfde verwondering ga krijgen bij het rondlopen in een space station of landing area zoals ik dat toen had met de eerste release van de hangar. Ik verwacht dit dus niet te krijgen van de fps maar van de social module. Ik moet dan ook terugdenken aan de planetside demo en dan wordt ik wel weer happy :)

Mijn hype train blijft even geparkeerd op het station en wacht tot Gamescom of de release van de Social module. Oh, ze mogen wel een keer opschieten met het nieuwe CCU systeem. Dit huidige systeem is best crap. Zo lang die er maar is voor AC 2.0 (nog een hype train bestemming ;) )
Dat gemekker krijg je toch wel. Want stel maar is bijna een miljoen mensen tevreden. :) Onmogelijke opgave natuurlijk. Ik heb ook zeker veel zin aan Social Module. FPS in zeker zin minder. Want er zijn shooter zat. Ben alleen benieuwd wat CIG er van heeft gemaakt.

Ik zit ook te wachten tot na Gamescom, ik hoop dat er nieuwe dingen aangekondigd worden. Maar ik verwacht dat het praatje hetzelfde gaat zijn als vorig jaar (das wel erg pessimistisch van mezelf) Maar verwacht er gewoon niet teveel meer van.

Nu is het inderdaad wachten op AC2.0, de Social Module, FPS en de nieuwe CCU variant.

Moet alleen wel zeggen dat ik een beetje baal van het uitstelgedrag van CIG.
Dingen roepen maar vervolgens een grote stilte en daarna een uitstel... dat is natuurlijk jammer.

Maar hopelijk worden we gewoon allemaal weggeblazen van verbazing. Geloof er nog steeds in. 8)

Edit:

Ik was al hyped door de Starliner. Maar nu een tikkeltje erger.
On of the ships coming down the pipeline is the Crusader Industries Genesis Starliner. The Starliner is a big ship, being a bit larger than a 747. This ship is unique in that it is one of the first Passenger ships tackled by the Star Citizen team. With it being the first ship of its kind, it has made us question our designs within regards to passengers in space. For instance, some of the questions still being answered is passenger capacity, safety of those passengers, and max flight times. The exterior concept is in a solid place, but the interior concepts are still being worked on. We are really excited to show you all what we have come up with. Soon, the Starliner will sail the stars with you at its helm, or as a passenger on your way to that vacation spot you wanted to check out.

[ Voor 21% gewijzigd door DutchWalnut op 06-06-2015 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Cygnitr0n schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 08:49:
[...]

Edit:

Ik was al hyped door de Starliner. Maar nu een tikkeltje erger.

[...]
Voor mij heeft dit juist een reverse-effect :P , ik had van de Starliner meer een cruise-liner type schip verwacht. Maar dat is technisch net wat ingewikkelder dan een 'standaard' vliegtuig met stoelen.

Waarschijnlijk kan je rond de 50-100 passagiers verwachten in een hull die net iets groter is als een 747. (Zo groot is dat overigens niet als je het vergelijkt met andere schepen.. Iets groter als een Connstelation.)

Hopelijk zorgen ze wel voor een spannend interieur wat boarding/on-board combat leuk maakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 10:04:
[...]

Voor mij heeft dit juist een reverse-effect :P , ik had van de Starliner meer een cruise-liner type schip verwacht. Maar dat is technisch net wat ingewikkelder dan een 'standaard' vliegtuig met stoelen.

Waarschijnlijk kan je rond de 50-100 passagiers verwachten in een hull die net iets groter is als een 747. (Zo groot is dat overigens niet als je het vergelijkt met andere schepen.. Iets groter als een Connstelation.)

Hopelijk zorgen ze wel voor een spannend interieur wat boarding/on-board combat leuk maakt :P
De Starliner zat al in mijn wishlist. Daarom blij dat ik een stukje informatie krijg ;) .
Het is voor mij wel wat ik er van had verwacht, als ik denk aan de Starliner, krijg ik het beeld van Battlestar Galactica met de Colonial One in mijn hoofd. En deze beschrijving voldoet er wel aardig aan. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-10 20:20
Z'n monthly report doet me goed :) Je ziet dat ze dan echt gewoon kei veel werk aan het verzetten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-12-2024
Yep, het laat idd een hoop progressie zien! Heb er zin in, en genoeg tijd om te wachten (zoals iemand hierboven al aangaf, ik kan bijna niet geloven dat jullie al +2jr wachten en nog niet helemaal koekoe zijn).

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
Case_C schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 21:18:
[...]

- Avenger variants – no one working on them right now, but they’re getting concept art resources opening up soon, so some designers are sitting down the next few weeks to solidify variants for ships that don’t have variants nailed down yet.

Lolwut? Word niet aan gewerkt? Ehm serieus? Hebben de nieuwe concept schepen zoveel prio boven de oude schepen? Kom op ik wacht onderhand 8 maanden? Op de Avenger varianten....
ben zelf een tijdje weg geweest van daar het late antwoord, maar sluit maar lekker achteraan in de rij, volgens mij mogen ze eerst eens iets meer aan de caterpillar gaan doen, die is tijdens de KS campagne bekend gemaakt en daar hebben we alleen 2x concept art voor gezien en daar wordt ook uberhaupt niet aan gewerkt, de avenger is er in ieder geval en je kan er in lopen en vliegen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNAFU
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-09 14:18
Vreemd misschien maar het heen en weer slepen van passagiers lijkt mij helemaal niet zo heel leuk.
Of je moet die Starliner nog ergens anders voor kunnen gebruiken.

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
SNAFU schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 15:36:
Vreemd misschien maar het heen en weer slepen van passagiers lijkt mij helemaal niet zo heel leuk.
Of je moet die Starliner nog ergens anders voor kunnen gebruiken.
Dat staat ook in de beschrijving van de aankondigingen. Er zijn zowieso andere doeleinden voor:

Genesis Starliners are available in a number of stock configurations, focusing on everything from passenger capacity to freight to overall comfort. The UEE military operates multiple Genesis conversions for support roles, including SWACS and starflight test operations.
Bornhald schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 11:59:
[...]

ben zelf een tijdje weg geweest van daar het late antwoord, maar sluit maar lekker achteraan in de rij, volgens mij mogen ze eerst eens iets meer aan de caterpillar gaan doen, die is tijdens de KS campagne bekend gemaakt en daar hebben we alleen 2x concept art voor gezien en daar wordt ook uberhaupt niet aan gewerkt, de avenger is er in ieder geval en je kan er in lopen en vliegen :+
I know :P , take a deep breath and keep on waiting... :*)

Maar ergens vind ik het heel storend dat het zo lang duurt voor we uberhaubt nieuwe schepen in de hangar zien. (Leuk dat er een concept uit komt.. maar dat concept kan ik niet bekijken in de hangar...)

[ Voor 34% gewijzigd door Case_C op 06-06-2015 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNAFU
'Starflight test operations'... Tja, daar kun je ook je dagen mee vullen ja. ;)

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
SNAFU schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 19:35:
'Starflight test operations'... Tja, daar kun je ook je dagen mee vullen ja. ;)
Ik had niets gezegd over de entertainment waarde van de activiteiten :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNAFU
Case_C schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 20:40:
[...]

Ik had niets gezegd over de entertainment waarde van de activiteiten :+ .
True, true.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Case_C schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 15:38:
[...]

Maar ergens vind ik het heel storend dat het zo lang duurt voor we uberhaubt nieuwe schepen in de hangar zien. (Leuk dat er een concept uit komt.. maar dat concept kan ik niet bekijken in de hangar...)
meer dat het lang duurt dat de oudere schepen in de hangar staan, de mustang, gladius, gladiator en retaliator staan er toch echt al. En ik snap ook dat ze meer voorhang hebben omdat ze in SQ42 zitten (en geen idee waarom de mustang er ook tussen zit)
maar het is zo wel een erg lange zit voor de caterpillar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De wat grotere schepen stellen ze gewoon uit.
Op zich is dat niet zo erg want dan hebben ze de kleinere schepen al in de vingers en worden de grote schepen alleen maar beter. :P
Wat dat betreft ben ik wel benieuwd wat ze daar in CIG Frankfurt uitspoken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Bornhald schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 23:23:
[...]

meer dat het lang duurt dat de oudere schepen in de hangar staan, de mustang, gladius, gladiator en retaliator staan er toch echt al. En ik snap ook dat ze meer voorhang hebben omdat ze in SQ42 zitten (en geen idee waarom de mustang er ook tussen zit)
maar het is zo wel een erg lange zit voor de caterpillar
Dat is inderdaad exact waar ik op doelde :) .
Verwijderd schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 23:24:
De wat grotere schepen stellen ze gewoon uit.
Op zich is dat niet zo erg want dan hebben ze de kleinere schepen al in de vingers en worden de grote schepen alleen maar beter. :P
Wat dat betreft ben ik wel benieuwd wat ze daar in CIG Frankfurt uitspoken.
In de monthly report dacht ik iets te zien van aangepaste bounding boxes voor schepen? Dus de hele belangrijke technische mumbo jumbo wat het spel gaat maken of breken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisher
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-06-2018
Als ik de reverse de verse van vandaag goed heb gevolgd. Komen er twee nieuwe hangar ready schepen bij bij de volgende patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-10 17:26

Fordox

00101010

Waarschijnlijk dan de Herald, karthu-al of/en de Merlin.
2 van die 3 dan.

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fordox schreef op zondag 07 juni 2015 @ 21:24:
Waarschijnlijk dan de Herald, karthu-al of/en de Merlin.
2 van die 3 dan.
Aangezien ik zit te wachten op de Khartu, zal het wel de Herald en de Merlin zijn... :'(

Ik denk eigenlijk ook niet dat ze het flight model van de Khartu al uitontwikkeld hebben.

Maar goed,we zullen zien....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Verwijderd schreef op zondag 07 juni 2015 @ 23:44:
[...]

Aangezien ik zit te wachten op de Khartu, zal het wel de Herald en de Merlin zijn... :'(

Ik denk eigenlijk ook niet dat ze het flight model van de Khartu al uitontwikkeld hebben.

Maar goed,we zullen zien....
met de reliant nu nier verwacht ik eigenlijk dat ze ook redelijk ver zijn met het concept voor de Khartu dus hoe het werkt etc, dus ik zie hem eigenlijk wel hangar ready zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisher
Van wat ik gelezen heb. Wordt er momenteel nog niet gewerkt aan de Alien schepen. Ze hebben bijna iedereen nodig voor de squadron 42 schepen. Ik denk dat de Starfarer ook wel eens binnen kort hangar ready kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenvv2
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:33
Zijn er trouwens meer mensen die een tiental pagina's vol met upgrades heeft staan?
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/igmCG/2e18b9afde.jpg

Ik heb al een SH, dus nu kan ik ze de komende tijd beide proberen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Fisher schreef op maandag 08 juni 2015 @ 00:13:
Van wat ik gelezen heb. Wordt er momenteel nog niet gewerkt aan de Alien schepen. Ze hebben bijna iedereen nodig voor de squadron 42 schepen. Ik denk dat de Starfarer ook wel eens binnen kort hangar ready kan zijn.
zou leuk zijn, maar was er niet ook een nieuwe hangar nodig om de Starfarer neer te kunnen zetten?
svenvv2 schreef op maandag 08 juni 2015 @ 01:20:
Zijn er trouwens meer mensen die een tiental pagina's vol met upgrades heeft staan?
[afbeelding]

5x GLADIATOR TO F7C-M SUPER HORNET UPGRADE en
5x F7C-M SUPER HORNET TO GLADIATOR UPGRADE
mijn startpunt is een gladiator

[ Voor 3% gewijzigd door Bornhald op 08-06-2015 07:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisher
De Starfarer is 90 meter. Ik ga er vanuit alles boven de 100 meter buiten je hangar in de ruimte komt te staan. Trouwens zou het me niet verbazen dat er nog hangars komen voor grote schepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Fisher schreef op maandag 08 juni 2015 @ 10:07:
De Starfarer is 90 meter. Ik ga er vanuit alles boven de 100 meter buiten je hangar in de ruimte komt te staan. Trouwens zou het me niet verbazen dat er nog hangars komen voor grote schepen.
Er is inderdaad al verschillende keren langs gekomen dat ze voor grote schepen nog een aparte ruimte komt in de hangar. Dit zou zowel binnen als buiten kunnen zijn. IRL zijn hangars ook groot genoeg om een vliegtuig van 100m+ binnen te zetten :P , dus waarom niet in een spelletje.

In die ruimte / hangar zal elk schip wel passen wat planetside kan landen. Momenteel is dat volgens mij de Hull E in ingeklapte vorm. En dat is groot... die is namelijk even groot als een volledige Orion.

En weer een fan-made flight manual voor de Hornet ditmaal :) .
https://drive.google.com/...5ciAUVWQtaXpncHFFeG8/view

[ Voor 8% gewijzigd door Case_C op 08-06-2015 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNAFU
svenvv2 schreef op maandag 08 juni 2015 @ 01:20:
[afbeelding]

:w Meldt zich...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisher
Case_C schreef op maandag 08 juni 2015 @ 11:44:
[...]

Er is inderdaad al verschillende keren langs gekomen dat ze voor grote schepen nog een aparte ruimte komt in de hangar. Dit zou zowel binnen als buiten kunnen zijn. IRL zijn hangars ook groot genoeg om een vliegtuig van 100m+ binnen te zetten :P , dus waarom niet in een spelletje.

In die ruimte / hangar zal elk schip wel passen wat planetside kan landen. Momenteel is dat volgens mij de Hull E in ingeklapte vorm. En dat is groot... die is namelijk even groot als een volledige Orion.

En weer een fan-made flight manual voor de Hornet ditmaal :) .
https://drive.google.com/...5ciAUVWQtaXpncHFFeG8/view
Hull E is ingeklapt bijna 200M. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:11

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Ik zit al even rond te snuffelen, maar kan geen duidelijheid krijgen over welke schepen nu Jump capable zullen zijn. Bijvoorbeeld de Gladius, zou deze met een Jumpdrive uitgerust kunnen worden. Ik zoek namelijk een fighter welke toch een behoorlijke "punch" kan geven snel wendbaar, maar ook een Jump kan maken. Dit als escorte, nu staat er in de beschrijving dat de Gladius prima als escort kan functioneren, maar als er geen Jumpdrive geplaatst kan worden is dat als escort weer erg beperkend.

Het eene moment wordt geroepen dat alleen de snubfighters niet jump capable zijn en het andere moment lees ik weer dat een select aantal schepen een Jumpdrive kunnen huisvesten.

[ Voor 15% gewijzigd door _Dune_ op 08-06-2015 17:26 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Dune_ schreef op maandag 08 juni 2015 @ 17:24:
Ik zit al even rond te snuffelen, mar kan geen duidelijheid krijgen over welke schepen nu Jump capable zullen zijn. Bijvoorbeeld de Gladius, zou deze met een Jumpdrive uitgerust kunnen worden. Ik zoek namelijk een fighter welke toch een behoorlijke "punch" kan geven snel wendbaar, maar ook een Jump kan maken. Dit als escorte, nu staat er in de beschrijving dat de Gladius prima als escort kan functioneren, maar als er geen Jumpdrive geplaatst kan worden is dat als escort weer erg beperkend.
Elk schip, behalve de snub fighters (Bijv. Merlin) zijn in staat om een jumpdrive te equippen.
Standaard hebben veel schepen er geen, je moet deze dus in game aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Ik zit al even rond te snuffelen, maar kan geen duidelijheid krijgen over welke schepen nu Jump capable zullen zijn. Bijvoorbeeld de Gladius, zou deze met een Jumpdrive uitgerust kunnen worden. Ik zoek namelijk een fighter welke toch een behoorlijke "punch" kan geven snel wendbaar, maar ook een Jump kan maken. Dit als escorte, nu staat er in de beschrijving dat de Gladius prima als escort kan functioneren, maar als er geen Jumpdrive geplaatst kan worden is dat als escort weer erg beperkend.

Het eene moment wordt geroepen dat alleen de snubfighters niet jump capable zijn en het andere moment lees ik weer dat een select aantal schepen een Jumpdrive kunnen huisvesten.
Het belangrijste zullen de faciliteiten die je op een schip hebt. Waarschijlijk komt er wel een mechanic waardoor je niet onbeperkt in een single seater zonder bed e.d. kan blijven zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Case_C schreef op maandag 08 juni 2015 @ 17:31:
[...]
Het belangrijste zullen de faciliteiten die je op een schip hebt. Waarschijlijk komt er wel een mechanic waardoor je niet onbeperkt in een single seater zonder bed e.d. kan blijven zitten.
Opzich niet zo'n grote ramp lijkt mij, als je maar van system naar system kunt jumpen. Je kunt op een gegeven moment gewoon een spacepoort aandoen of docken met een groter schip lijkt mij.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisher

Wat denk je van de Vanguard? Hij is bedoelt voor lange escort/fighter missies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Fisher schreef op maandag 08 juni 2015 @ 17:58:
[...]
Wat denk je van de Vanguard? Hij is bedoelt voor lange escort/fighter missies.
Wat denk van nu niet mogelijk voor te pledgen en erg duur... :), daarnaast lijkt mij dat meer één voor het aanvallen van capital schepen. De Gladius (in prijs een stuk goedkoper) leek mij nu net een mooi snel, wendbaar en genoeg bewapend om escorte runs mee te doen of als beveiliger met een Constellation Aquila mee te vliegen. Ik heb een 315P gehad, maar de 300-serie ben ik eigenlijk wel vanaf, ze zijn naar mijn idee nergens echt goed in (ik ben nog wel benieuwd naar de rework).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Ik ben wal tevreden met mijn schepen collectie :)
Vangaurd voor escort vliegen, Redeemer voor boarding en dat soort spul, en een karthu al als snub fighter/racer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisher
_Dune_ schreef op maandag 08 juni 2015 @ 18:09:
[...]

Wat denk van nu niet mogelijk voor te pledgen en erg duur... :), daarnaast lijkt mij dat meer één voor het aanvallen van capital schepen. De Gladius (in prijs een stuk goedkoper) leek mij nu net een mooi snel, wendbaar en genoeg bewapend om escorte runs mee te doen of als beveiliger met een Constellation Aquila mee te vliegen. Ik heb een 315P gehad, maar de 300-serie ben ik eigenlijk wel vanaf, ze zijn naar mijn idee nergens echt goed in (ik ben nog wel benieuwd naar de rework).
De Gladius is een mooi schip. Ik verwacht dat dit schip het meeste schade gaat doen in het nieuwe systeem.De Gladius lijkt mee een mooi schip als je een oculus rift gebruikt. Je gatling gun draait met je oculus mee en neemt alles onder schot waar je naar kijkt.De nieuwe apache van de 2900 eeuw O-) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
_Dune_ schreef op maandag 08 juni 2015 @ 18:09:
[...]

de 300 series valt een beetje onder de starter schepen mijn inziens, vooral na de reliant.
voor een beetje een allrounder zou ik eerder geneigd zijn een freelancer of een cutlass te nemen. beide zouden het theoretisch redelijk als aanvaller moeten kunnen doen maar ook nog secundair als vervoerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
En Ben heeft zijn weekly schedule weer gepost, met aankomende vrijdag bekendmaking van het nieuwe schip in AC. (Mijn gok gaat de Merlin P-52 zijn, vraag me af hoe dat schip zich gaat verhouden tegenover de M-50)

Comm-link van Ben:
Here's the content schedule for this week. I'm sorry for the tease on Friday; we'd like to show off the next flyable ship in Arena Commander (which will patch in at the same time as Arena Commander) and that's where that'll go if we have footage ready.

Monday, June 8th
- 10 for the Designers

Tuesday, June 9th
- Meet the Devs: The Shermanator

Wednesday, June 10th
- Vault Update
- CitizenCon Details & Ticket Sale (1 PM Pacific)

Thursday, June 11th
- Around the Verse: Episode 48

Friday, June 12th
- Reverse the Verse
- [REDACTED]

Saturday, June 13th
- Reverse the Verse Archive Post

Sunday, June 14th
- Weekly Roundup

[ Voor 6% gewijzigd door Case_C op 08-06-2015 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisher
I hope for Herald or Starfarer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Fisher schreef op maandag 08 juni 2015 @ 22:29:
I hope for Herald or Starfarer
AC ready, dus waarschijnlijk geen van beide :P .

Hoogst waarschijnlijk is het gewoon de Merlin. Met dan kans op de Herald, en daarachter de Khartu-Al (Wat een leuke verassing zou zijn) Op zich wel mogelijk dat het de Khartu word gezien daar ook het ingame kleine model van ingame kwam :P . Dus wellicht een voorbode?

Overigens hebben we vanavond alle GOT INC. memberpassen op de post gedaan :) . Deze kunnen jullie dus binnenkort in de bus verwachten :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Bornhald schreef op maandag 08 juni 2015 @ 22:15:
[...]
de 300 series valt een beetje onder de starter schepen mijn inziens, vooral na de reliant.
voor een beetje een allrounder zou ik eerder geneigd zijn een freelancer of een cutlass te nemen. beide zouden het theoretisch redelijk als aanvaller moeten kunnen doen maar ook nog secundair als vervoerder.
Allrounder heb ik in de vorm van een Avenger, personal transport die een punch kan geven in de form van Cutlass Bleu en Constellation Aquila.voor exploration. Nu is er waarschijnlijk een tweede in het gezin die mee gaat vliegen en dan lijkt mij een fighter die als escort kan dienen wel handig. De Gladius kan met al deze schepen teamen lijkt mij.

Avanger of Cutlass Bleu gecombineerd met een Gladius voor prison transport (bounty hunting). De Aquila + Gladius, exploration met escort... en dit alles het liefst met Jumpdrive.

edit: Nu ik dit zo lees... ik begin al een kleine vloot te verzamelen. :)

[ Voor 5% gewijzigd door _Dune_ op 08-06-2015 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
_Dune_ schreef op maandag 08 juni 2015 @ 22:42:
[...]

Allrounder heb ik in de vorm van een Avenger, personal transport die een punch kan geven in de form van Cutlass Bleu en Constellation Aquila.voor exploration. Nu is er waarschijnlijk een tweede in het gezin die mee gaat vliegen en dan lijkt mij een fighter die als escort kan dienen wel handig. De Gladius kan met al deze schepen teamen lijkt mij.

Avanger of Cutlass Bleu gecombineerd met een Gladius voor prison transport (bounty hunting). De Aquila + Gladius, exploration met escort... en dit alles het liefst met Jumpdrive.

edit: Nu ik dit zo lees... ik begin al een kleine vloot te verzamelen. :)
de cutlass bleu is dat een speciale variant van de blue ;)

maar een fighter kom je inderdaad snel uit bij een gladius of een hornet. evt zou je ook nog een delta kunnen nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op maandag 08 juni 2015 @ 22:31:
[...]
Overigens hebben we vanavond alle GOT INC. memberpassen op de post gedaan :) . Deze kunnen jullie dus binnenkort in de bus verwachten :) .
Wh00t ben benieuwd! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Op reddit word gediscussieerd dat de Scythe hangar ready gaat worden :D . Voor de weinige eigenaren die dat schip heeft zal het wel een welkome nieuwkomer zijn in de hangar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Bornhald schreef op maandag 08 juni 2015 @ 23:38:
[...]

de cutlass bleu is dat een speciale variant van de blue ;)
Ja, de versie met kip, ham en kaas :)
Ik ook! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Fordox schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 08:18:
[...]

Ja, de versie met kip, ham en kaas :)
:+ Ik las echt Cordon Bleu. *Serieus*

Edit :X

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/0mQhYnO.png

[ Voor 16% gewijzigd door DutchWalnut op 09-06-2015 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Cygnitr0n schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 08:32:
[...]

:+ Ik las echt Cordon Bleu. *Serieus*

Edit :X

[afbeelding]
De kaas spuit eruit zodra hij geraakt is. Gelukkig heeft hij een dikke laag "armor"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Met speciaal wapen:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
alleen dan kaas en/of ham in plaats van jam :) (SPACEBALLS FTW (en ja caps want SPACEBALLS is caps))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Weer een 10 ft Designers :) . Eens kijken of er wat interessants verteld gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisher
Hopelijk krijgen we de Endeavor of de Genesis-class starliner als sale volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
jeej, mn "twijfels" voorbij, net een reliant gewonnen met give-away, dus mn andere reliant melten, een avenger package halen, en als de reliant uitkomt beide melten (+ccu-en) voor een package met lti op een groter schip!

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Case_C schreef op maandag 08 juni 2015 @ 22:31:
[...]

Awesome, de preview zag er al erg goed uit dus ik ben heel benieuwd!
Torrie844 schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 23:25:
jeej, mn "twijfels" voorbij, net een reliant gewonnen met give-away, dus mn andere reliant melten, een avenger package halen, en als de reliant uitkomt beide melten (+ccu-en) voor een package met lti op een groter schip!
Gefeliciteerd! Is erg fijn dat je nu niet meer hoeft te kiezen :*)

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Vraag me af wanneer de Reliant uit gaat komen, en met andere woorden, wanneer ik weer AC kan spelen...

Ding is, dat ik wel een tweezitter zou willen om mee te beginnen en ik het gewoon een leuk ding vind, voor een nog net redelijke pledge.

Aan de andere kant, als het echt pas Q4 wordt, wordt het dus echt alleen bij anderen weer eens wat SC spelen.
Dacht eerst een 300i package te gaan pakken zodra de FPS module uit zou komen, later maar weer upgraden misschien. Maar die vind ik eigenlijk voor alles behalve racen niet echt prettig.
Avenger misschien?
Zelfde keuze dus als Torrie een beetje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Torrie844 schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 23:25:
Inderdaad gefeliciteerd met je Reliant :) .

Kan iemand overigens deze afbeelding confirmeren? (Flight-deck mode voor de Reliant? :D )
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/RySsj5R.jpg

Afbeelding afkomstig uit deze map: http://imgur.com/a/Kz9pp (zitten enkele spoilers in 4 a 5 afbeeldingen van de 109 )

djunicron schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 03:50:
Vraag me af wanneer de Reliant uit gaat komen, en met andere woorden, wanneer ik weer AC kan spelen...

Ding is, dat ik wel een tweezitter zou willen om mee te beginnen en ik het gewoon een leuk ding vind, voor een nog net redelijke pledge.

Aan de andere kant, als het echt pas Q4 wordt, wordt het dus echt alleen bij anderen weer eens wat SC spelen.
Dacht eerst een 300i package te gaan pakken zodra de FPS module uit zou komen, later maar weer upgraden misschien. Maar die vind ik eigenlijk voor alles behalve racen niet echt prettig.
Avenger misschien?
Zelfde keuze dus als Torrie een beetje...
Op zich kan ik je de Avenger wel aanraden als All-round starter, vanuit het oogpunt dat hij momenteel lekker vliegt/schiet. Dat kan natuurlijk veranderen in de toekomst. Maar het is zeker een leuk schip, waar in de toekomst met de varianten nog wel een goed gespecialiseerd schip van over kan blijven :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Fisher schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 19:45:
Hopelijk krijgen we de Endeavor of de Genesis-class starliner als sale volgende week.
liever niet dure maand gehad dus gooi die leuke dingen maar door naar volgende maand please

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

AjDuLion schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 10:02:
[...]

liever niet dure maand gehad dus gooi die leuke dingen maar door naar volgende maand please
Dit dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-10 20:20
Ik wil gewoon wat echte content :(

concept-sales word ik een beetje moe van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
meer en meer een betalen betalen en minder actieve content :)

straks mogen we gaan betalen voor special outfits wedden :D

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Ja!! De pas is binnen :D

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/VfWMWL9.jpg

ERG NETJES HEREN!

// die datum rechtsboven :p

[ Voor 13% gewijzigd door DutchWalnut op 10-06-2015 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
AjDuLion schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 12:32:
meer en meer een betalen betalen en minder actieve content :)

straks mogen we gaan betalen voor special outfits wedden :D
Speciale outfits?

Dat is een goed om met de organisatie te regelen :+ .
Cygnitr0n schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 12:52:

[afbeelding]

ERG NETJES HEREN!

Ah de post werkt blijkbaar dus toch :) .

[ Voor 32% gewijzigd door Case_C op 10-06-2015 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rescla
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 10:21

[afbeelding]

ERG NETJES HEREN!

Nice! Ben benieuwd of ik hem ook binnen heb :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Argh ik wil naar huis om mijn special edition op te halen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Fordox schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 13:06:
Argh ik wil naar huis om mijn special edition op te halen :D
De Rainbow Dash 'Ultimate' edition? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
boe! we gaan verhuizen en bij telfort zijn ze zo ontzettend slim om 1.5 week van tevoren internet af te sluiten(nee meneer, dat duurt 14 dagen om weer te activeren) dus torrie is een tijdje niet in staat om zijn gloednieuwe avenger te testen :(.

edit; mooie pasjes!

[ Voor 4% gewijzigd door Torrie844 op 10-06-2015 13:17 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-10 20:26
Hah mooi, hebben we toch maar weer goed geregeld Case_C O-)

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Torrie844 schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 13:16:
boe! we gaan verhuizen en bij telfort zijn ze zo ontzettend slim om 1.5 week van tevoren internet af te sluiten(nee meneer, dat duurt 14 dagen om weer te activeren) dus torrie is een tijdje niet in staat om zijn gloednieuwe avenger te testen :(.

edit; mooie pasjes!
Dat is vervelend :P , maar 14 dagen niet spelen zorgt er wel voor dat je 'meer' plezier hebt wanneer je mag :) .

En nu we weten hoe die pasjes eruit komen, weten we wat we bij belangstelling daarmee in de toekomst kunnen doen (qua org. merchs) :) . Niet dat je voor 1 pasje een bestelling kan plaatsen.. (dan kosten ze ~50 euro stuk :+ ) Nog even en de GOT INC. merchandise store is een feit :+ :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Case_C schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 13:08:
[...]

De Rainbow Dash 'Ultimate' edition? :X
The large friendly letters edition :p

Degene die raad wat mn Quote is, krijgt een koekje :+ (op de makers van de passen na :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Oja jij hebt ook nog wel een "verrassing" op je envelop staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rescla
spoiler:
Don't panic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Laatst online: 12-10 08:54

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

[afbeelding]

ERG NETJES HEREN!

Blij dat je het leuk vindt, daar doen we het voor! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Dat kan bijna niet missen :D

I second this

En nu wil ik naar huis om de mijne te zien!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-03 17:32
In 2945 zullen ze nog brieven afdrukken ofzo? ;w

De kaart ziet er wel heel goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-10 15:55
AndrewBourgeois schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 13:48:
In 2945 zullen ze nog brieven afdrukken ofzo? ;w

De kaart ziet er wel heel goed uit!
De hologram-disks waren helaas op, het is nu dus met oud en vertrouwd papier ;)

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Mattie112 schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 13:41:
Oja jij hebt ook nog wel een "verrassing" op je envelop staan :)
:X Waarom wordt ik speciaal behandeld?

Rescla is de winner :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Fordox schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 13:55:
[...]

:X Waarom wordt ik speciaal behandeld?

Rescla is de winner :p
Dat merk je vanzelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

"Bij deze ben je gebanned uit GOT Inc. Don't call us, we call you."
:'(
qq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Voor diegenen die nog een kaartje willen bestellen voor CitizenCon (niet het Gamescom event, maar die in Manchester):

Volgens de weekly schedule begint de verkoop vandaag om 1 PM PST wat dus 22.00 uur Nederlandse tijd inhoudt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Fordox schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 14:05:
"Bij deze ben je gebanned uit GOT Inc. Don't call us, we call you."
:'(
qq
Contrary to popular belief, QQ is not a set of crying eyes. It actually originated with the advent of Warcraft II. On battlenet, you could press ALT+Q+Q to immediately exit the match and program. Thus the term "QQ" was to tell people to just quit because they are unskilled. The term later developed and lost it's origin and is usually mistaken as crying eyes.

Zo erg is het niet hoor :P , maar dan wil ik wel dat je de daadwerkelijk pas nog post :) .
Tylocke schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 14:11:
Voor diegenen die nog een kaartje willen bestellen voor CitizenCon (niet het Gamescom event, maar die in Manchester):

Volgens de weekly schedule begint de verkoop vandaag om 1 PM PST wat dus 22.00 uur Nederlandse tijd inhoudt.
Zijn er hier nog mensen die willen gaan? Mij lijkt het erg leuk.. alleen we een aardige tippel naar Manchester..

Het zou toch in een luchtvaartmuseum gehouden worden?

[ Voor 25% gewijzigd door Case_C op 10-06-2015 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Ik quit vanwege mijn unskill :p

En natuurlijk wordt de pas nog op de foto gezet ^_^
Jullie hebben zeker Rainbow Dash overal overheen geplakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Fordox schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 14:17:
Ik quit vanwege mijn unskill :p

En natuurlijk wordt de pas nog op de foto gezet ^_^
Jullie hebben zeker Rainbow Dash overal overheen geplakt?
Die variant is zeker gemaakt :P , maar dat mag je vanavond ontdekken. (Ohja wacht Twents buutengebied...) Die zie je aankomende week wel verschijnen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Case_C schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 14:12:

Zijn er hier nog mensen die willen gaan? Mij lijkt het erg leuk.. alleen we een aardige tippel naar Manchester..

Ik ga als alles goed gaat met een vriend van mij daar naartoe. Lijkt me wel leuk om daar wat mede GOT'ters tegen te komen (en misschien een biertje mee te drinken ofzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Ik moet stiekem bekennen dat Rainbow Dash maar een tijdelijke avatar is... :p

Ik vind m namelijk niet origineel. Maar het reflecteert mijn karakter wel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Tylocke schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 14:25:
[...]
Ik ga als alles goed gaat met een vriend van mij daar naartoe. Lijkt me wel leuk om daar wat mede GOT'ters tegen te komen (en misschien een biertje mee te drinken ofzo).
Het lijkt me wel een erg leuk event, maar wat moeilijk te bereiken zo in Engeland :P .

Cologne lijkt me dan weer makkelijker..

August 7th
Backer Event (E-werk, Cologne)

October 10th
CitizenCon (Venue TBA, Manchester)
Fordox schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 14:28:

Don't worry about a thing :P ,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rescla
Case_C schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 14:12:
[...]

Mogelijk. Ik ben in ieder geval bij backer event tijdens Gamescom. Ik ga ook al naar de UK voor EGX, dus weet niet of twee weken erna weer ga :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Case_C schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 14:32:
[...]

Het lijkt me wel een erg leuk event, maar wat moeilijk te bereiken zo in Engeland :P .

August 7th

October 10th
Ik ga ook al naar Keulen :P Normaalgesproken doe ik een muziekfestival, dit jaar 2 SC events 8)

Edit: Is het een idee om ergens in Keulen af te spreken voor het SC event? Misschien koffie of iets eten terwijl we praten over wat we te zien gaan krijgen?

[ Voor 15% gewijzigd door Tylocke op 10-06-2015 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Tylocke schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 14:35:
[...]

Ik ga ook al naar Keulen :P Normaalgesproken doe ik een muziekfestival, dit jaar 2 SC events 8)

Edit: Is het een idee om ergens in Keulen af te spreken voor het SC event? Misschien koffie of iets eten terwijl we praten over wat we te zien gaan krijgen?
Bedenk me net dat ik A geen ticket heb voor Keulen, en B met de Tweakers Express ga :+ . Maar Rescla ging daar wel heen volgens mij :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rescla
Case_C schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 14:38:
[...]

Bedenk me net dat ik A geen ticket heb voor Keulen, en B met de Tweakers Express ga :+ . Maar Rescla ging daar wel heen volgens mij :P .
Klopt inderdaad, ik doe zowel SC backer event als Gamescom als de Tweakers Express :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

rescla schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 14:39:
[...]

Klopt inderdaad, ik doe zowel SC backer event als Gamescom als de Tweakers Express :P
Nice, die Tweakers Express lijkt me ook wel erg gaaf maar helaas wordt dat teveel van het goede in één weekend.

Mochten er nog meer Tweakers naar het SC event in Keulen gaan dan kunnen we kijken of we wat kunnen inplannen van te voren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenvv2
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:33
De postbode is net langsgeweest :D :D
Ik vind de pas erg goed gelukt daarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Case_C schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 14:32:
[...]

August 7th

October 10th

[...]

Don't worry about a thing :P ,
Oke ik blijf raden:
Je hebt wat extra's toegevoegd onder specialisatie?
methadonbuschauffeur e.d. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Fordox schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 14:59:
[...]

Oke ik blijf raden:
Je hebt wat extra's toegevoegd onder specialisatie?
methadonbuschauffeur e.d. :p
mag ik jullie vragen de discussie mbt de GOT inc kaartjes op het GOT inc forum te houden :+
Fordox schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 14:28:

een vrouw die kan vliegen en zich zelf vaak overschat (heb 2 dochters, kijk redelijk vaak MLP en MLP:EG) }:O

[ Voor 37% gewijzigd door Bornhald op 10-06-2015 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Het GOT Inc forum is nog lang niet leuk genoeg, dat komt denk ik pas als de beta uit is :9

Nooit gekeken maar dodelijk accuraat :')

[ Voor 19% gewijzigd door Fordox op 10-06-2015 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Fordox schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 15:50:
Het GOT Inc forum is nog lang niet leuk genoeg, dat komt denk ik pas als de beta uit is :9

Gelukkig is je IRL naam ook helemaal niet raar voor een vrouw :P ,

Deed me gelijk aan dit denken :+
https://youtu.be/Zug3kOsbTnU?t=3m33s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Grrrr...

Ik heb helemaal geen krans op me hooft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ntW4dm0l.jpg
Mn moeder had m opengemaakt, ze wist niet voor wie de brief was :')

Maar hij is epic :D geen bankpas kwaliteit, maar nog steeds goed :)

spoiler:
Er is een fout gemaakt. Volgens de pas ben ik gejoint op 7/10/2945 en de datum van de brief is 8/6/2945 :+

[ Voor 20% gewijzigd door Fordox op 10-06-2015 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald

Maar het wordt vast leuker als jullie dit soort dingen daar posten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisher
Heb hem ook binnen gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844

ik ben ook nog niet toegelaten ;) (al weken wacht ik met smart!)

grote dikke edit: ik en mijn domme kop waren nog niet op de hoogte dat we waren toegelaten! ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Torrie844 op 10-06-2015 23:20 ]

-

Pagina: 1 ... 60 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.