Eigenlijk weer een weekje fuck all aan boeiends dus, hooguit wat art shots ofzo in de ATV
Ach ja Witcher 3 houdt me wel bezig.Oraijon schreef op maandag 01 juni 2015 @ 22:36:
Eigenlijk weer een weekje fuck all aan boeiends dus, hooguit wat art shots ofzo in de ATV
of twee als we pech hebben, aan de andere kant dan hebben ze iets belangrijks gevonden dus echt pech is het ook weer niet.Oraijon schreef op maandag 01 juni 2015 @ 22:36:
ik hoor van meer kanten dat hij erg goed is..
spoiler:
YouTube: Star Citizen AMX-01 & TV-6 preview 30fps4K Star Citizen AMX-01 & TV-6 preview 30fps4K
en het is me gelukt, geen reliant gekocht

[ Voor 17% gewijzigd door Bornhald op 02-06-2015 06:57 ]
Verwijderd
Witcher 3 is qua productie en verhaal bijzonder goed opgezet. Hopelijk dat SQ42 dat nivo ook gaat halen of wellicht overtreffen.
Heb Witcher 3 ook nog op het programma staan, zit me nog te bedenken of ik voor het verhaal 2 ook nog wil proberen. Vond de combat alleen verschikkelijk saai dus weet nog niet of ik die moeite wil gaan doen om het alsnog weer te proberen
Hoop zelf op een actie van een bepaalde grafische kaart waar ik the Witcher 3 gratis bij zou krijgen
. Dus ja wil 'm ook zeker gaan spelen, maar dan wel met de hoogste settings. Eens zien wat voor een pareltje ze gemaakt hebben
.
Er is overigens een fan die het heft in eigen hand heeft genomen, om betere merchs te krijgen. Quality hats:
http://imgur.com/a/47Am3
Er is overigens een fan die het heft in eigen hand heeft genomen, om betere merchs te krijgen. Quality hats:
Het is dat ik een hekel heb aan petten dragen...Case_C schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 08:11:
Hoop zelf op een actie van een bepaalde grafische kaart waar ik the Witcher 3 gratis bij zou krijgen. Dus ja wil 'm ook zeker gaan spelen, maar dan wel met de hoogste settings. Eens zien wat voor een pareltje ze gemaakt hebben
.
CIG Trenchcoats een betere optie?Oraijon schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 08:12:
[...]
Het is dat ik een hekel heb aan petten dragen...
Alleen als er een gat in de achterkant zit waar je je lelijke overrated vampire hunter katana kan hangen
Hmm ik ben meer van de two-hander/bastard swords.. mag dat ook?Oraijon schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 08:27:
[...]
Alleen als er een gat in de achterkant zit waar je je lelijke overrated vampire hunter katana kan hangen
En de 10 for the Writers is ook weer online:
De onderwerpen:
01:11 - Reputation System
04:31 - Eavesdropping on NPCs
06:03 - In-Fiction TV
08:26 - Search and Rescue
10:28 - Player Journal
12:01 - Politics
13:17 - Interactive Conversations
17:08 - Writing Process
19:35 - Approval Process
21:55 - Flashbacks
[ Voor 40% gewijzigd door Case_C op 02-06-2015 08:47 ]
Leef je uitCase_C schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 08:29:
[...]
Hmm ik ben meer van de two-hander/bastard swords.. mag dat ook?
Is het trouwens heel vreemd om 2x 980 Ti te overwegen? Heb nu 2x 970 maar baal een beetje van memory gate
Misschien dat ik dan wel de hangar module op 60 fps krijg
[ Voor 31% gewijzigd door Oraijon op 02-06-2015 09:05 ]
Als je ruim 1000 euro erop wil bijleggen vind ik het niet vreemdOraijon schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 09:01:
[...]
Leef je uit
Is het trouwens heel vreemd om 2x 980 Ti te overwegen? Heb nu 2x 970 maar baal een beetje van memory gate
Kijk maar uit, dalijk heb je dat je maar 4gb van de 6 op volle snelheid kunt benaderen. "But now you really have 4GB's !!"Oraijon schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 09:01:
[...]
Leef je uit
Vakantie geld zonder vakantie plannen ftw i guessCase_C schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 09:10:
[...]
Als je ruim 1000 euro erop wil bijleggen vind ik het niet vreemd. Performance/Watt wise is het iig verstandiger dan TITAN X in SLI. En zeker wanneer DX12 goed gaat werken ga je nog gebruik kunnen maken van meer dan 6gb werkgeheugen
.
Vind de eerste prijzen wel een beetje afschrikken met 820-840 though, ff kijken wat ze de komende dagen gaan doen. Zou ook leuk zijn als AMD ff opschiet met die 390x van ze. Kan me nog tijden herinneren dat high end kaarten 300-400 euro waren ipv dit soort prijzen.. Pepperidge farm remembers
Hm zo na een aantal weken toch maar eens kijken hoe het er aan toe gaat
FPS module is eeeeeeindelijk in zicht zie ik!
Op dezelfde manier als dat een Gletsjer ook al heel snel zichtbaar is, als je nog kilometers moet lopen voor je er eindelijk bentBasekid schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 10:03:
Hm zo na een aantal weken toch maar eens kijken hoe het er aan toe gaatFPS module is eeeeeeindelijk in zicht zie ik!
[ Voor 3% gewijzigd door Oraijon op 02-06-2015 10:06 ]
Goeie vergelijking
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
Verwijderd
Op 4K bedoel je zeker?Oraijon schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 09:01:
Leef je uit
Iig herkenbaar.
Maar zolang de GPU's nog elk halfjaar een 'update' krijgen is het eerder een kwestie van tijd om te kijken wat leuk spul is voor een leuke prijs. Net na release betaal je nog de volle mep. Niet handig voor een game die nog niet af is.
Witcher 3 draait op 4k met high settings soepel genoeg op een 970 sli. Maar bij sommige titels zul je toch wat meer concessies moeten doen om speelbare fps te krijgen.
Dank je, vond em zelf ook wel passend
Bijna 4k, 3440x1440Verwijderd schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 11:57:
[...]
Op 4K bedoel je zeker?
Iig herkenbaar.
Maar zolang de GPU's nog elk halfjaar een 'update' krijgen is het eerder een kwestie van tijd om te kijken wat leuk spul is voor een leuke prijs. Net na release betaal je nog de volle mep. Niet handig voor een game die nog niet af is.
Witcher 3 draait op 4k met high settings soepel genoeg op een 970 sli. Maar bij sommige titels zul je toch wat meer concessies moeten doen om speelbare fps te krijgen.
Maar ja weet dat ik voor SC in de huidige staat m'n hardware niet moet vervangen. Was ook meer bedoeld als bijdehante extra opmerking
Nog even wachten en dan schaf ik ook zo'n monitor aanOraijon schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 12:09:
[...]
Dank je, vond em zelf ook wel passend
[...]
Bijna 4k, 3440x1440
Maar ja weet dat ik voor SC in de huidige staat m'n hardware niet moet vervangen. Was ook meer bedoeld als bijdehante extra opmerkingVoornaamste reden is wat ik daarvoor noemde, memorygate. Misschien dat het gewoon tussen de oren zit maar heb vaak het idee dat de boel stottert wanneer dat niet hoeft.
En ik heb er weer een karmakeizer-schap bij
[ Voor 6% gewijzigd door Case_C op 02-06-2015 12:54 ]
Ik ga zometeen van 1x 1920*1080 (op 32") naar 2x 1920*1080 op 2x 20" .. ben benieuwd hoe mijn pc dat gaat vinden
Bevalt prima, mooi scherpCase_C schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 12:30:
[...]
Nog even wachten en dan schaf ik ook zo'n monitor aan. Zit alleen te twijfelen of ik dat voor of na het 'uit huis gaan' doe.
Eerst maar een GTX980ti om de Witcher 3 op Ultra te spelen op z'n kleine 29" broertje..
En ik heb er weer een karmakeizer-schap bijze zitten alles weer opnieuw te berekenen volgens mij met deze nieuwe iteratie
.
Zal je pc niet zo boeiend vinden, blijft dezelfde resolutie, er vanuit gaande dat je die tweede monitor niet voor gaming erbij gebruikt tenminste (moet je ook niet willen denk ikIrcghost schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 12:34:
Ik ga zometeen van 1x 1920*1080 (op 32") naar 2x 1920*1080 op 2x 20" .. ben benieuwd hoe mijn pc dat gaat vinden
Nou juist wel natuurlijk, anders zou ik het niet meldenOraijon schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 12:50:
[...]
Bevalt prima, mooi scherpbehalve in de hangar, waar de render resolutie lager is ofzo en alles alsnog pixelig is
[...]
Zal je pc niet zo boeiend vinden, blijft dezelfde resolutie, er vanuit gaande dat je die tweede monitor niet voor gaming erbij gebruikt tenminste (moet je ook niet willen denk ik).
Je kan natuurlijk ook gewoon een derde monitor erbij nemen, dan heb je geen bezel in het middenIrcghost schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 12:54:
[...]
Nou juist wel natuurlijk, anders zou ik het niet melden. Maar ik weet dat het niet ideaal is vanwege de bezel in het midden. We zullen zien..
geld..Oraijon schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 12:55:
[...]
Je kan natuurlijk ook gewoon een derde monitor erbij nemen, dan heb je geen bezel in het midden
Oh ja, kan kloppen wel kloppen dat dat geld kost...
Ik neem deze twee monitoren gratis mee van mij werk. Een derde is wat te schortig vind ik (andere collega's moeten ook nog wat hebbenOraijon schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 13:05:
[...]
Oh ja, kan kloppen wel kloppen dat dat geld kost...
Kun je er ook 1 voor mij fixen? ik ben een collega van je in SC
En collega op Tweakers uiteraardFordox schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 13:36:
Kun je er ook 1 voor mij fixen? ik ben een collega van je in SC
Als je hem zelf gaat halen mag je 'm zo meenemen
Nieuwe wapen geluiden achter de spoiler.
spoiler:
YouTube: StarCitizen Leaked Sounds #1
YouTube: StarCitizen Leaked Sounds #2
En ik moet zeggen dat ik ze behoorlijk vet vind klinken
.
YouTube: StarCitizen Leaked Sounds #2
En ik moet zeggen dat ik ze behoorlijk vet vind klinken
[ Voor 40% gewijzigd door Case_C op 02-06-2015 14:23 ]
Een reddittor heeft een stukje nostalgie geplaatst
.. dat is zelfs nog voor ik de site voor het eerst heb gezien
.

Hey, dat is zo'n beetje rond de tijd van m'n eerste pledge
Toen dit live was ik volgens mij net klaar met afstuderenVerwijderd schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 15:36:
Nog wel meegemaakt ja. Inclusief Wingman's Hangar was dat toch altijd wel mooi.
Ik vind het design van de site nu ook redelijk ruk.
Niet bijzonder overzichtelijk die homepage
Niet bijzonder overzichtelijk die homepage
moet je na gaan hoeveel het beter is geworden
Nou, toen vroeger alles gewoon handig onder elkaar stond, hadden we in ieder geval geen "lijstje van de afgelopen week - mogelijk heb je wat gemist" post nodig iedere week. Hoewel de nieuwe site er prima uit ziet, vind ik het er niet overzichtelijker op geworden.
vroeger, toen boten nog van hout waren en mannen van staal
Tegenwoordig zijn het ook 350 man die aan de game werken. Hoeveel waren het vroegah? 
Er is gewoon veel meer info wat er tegenwoordig te vinden is.
Je kunt ook gewoon filteren in die comm-link op wat voor info je zoekt. Het is niet perfect allemaal maar je brengt het wel heul negatief
Er is gewoon veel meer info wat er tegenwoordig te vinden is.
Je kunt ook gewoon filteren in die comm-link op wat voor info je zoekt. Het is niet perfect allemaal maar je brengt het wel heul negatief
Toen de seks nog vies was en de lucht nog schoon.Bornhald schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 16:00:
vroeger, toen boten nog van hout waren en mannen van staal
En toen condooms nog van hout waren.Fordox schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 16:15:
[...]
Toen de seks nog vies was en de lucht nog schoon.
gebruik altijd sex vies en roken gezondFordox schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 16:15:
[...]
Toen de seks nog vies was en de lucht nog schoon.
vroegâh toen hadden we geen drempels alleen maar kuilen
Toen LTI alleen nog maar voor de OB was
maar los van het feit dat de site nu een stuk onoverzichtelijker is, je hebt nu wel die mooie concepts in de 3d viewer, dat hadden we toen niet...
er staat me ook bij dat zoeken naar iets toen een crime was, nu ik er over nadenk, dat is niet veranderd
[ Voor 10% gewijzigd door Bornhald op 02-06-2015 16:25 ]
Is er hier toevallig iemand aanwezig die met CH Products spul speelt en een goeie, werkende map voor CH Manager heeft voor SC?
Nee daar kan ik je helaas niet mee helpen. Maar het lijkt me stug dat niemand op het forum er ooit mee gespeeld heeft.AkaAlias schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 22:22:
Is er hier toevallig iemand aanwezig die met CH Products spul speelt en een goeie, werkende map voor CH Manager heeft voor SC?
En ook weer een volledige cut van een meet the Devs:
Toch bedankt!Case_C schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 22:42:
[...]
Nee daar kan ik je helaas niet mee helpen. Maar het lijkt me stug dat niemand op het forum er ooit mee gespeeld heeft.
Wellicht iemand anders?
Hoe gaat het hier nog? Heb al een tijdje niets van me laten horen. Niet normaal hoe hard dat het hier gaat op 't forum. Ik ben de laatste 10 pagina's even aan het doornemen.
Ik zat te kijken naar de "geschatte inkomsten" van de afgelopen twee sales, en dan komen ze niet boven de miljoen uit, (dus bij de starfarer en de reliant)
Ik vraag me dan ook af of dit meer op toeval is berust, of omdat CIG nu veel sneller concept sales doet. Er zat tussen de laatste twee sales ook maar twee weken en daarvoor zat er volgens mij ruim een maan tussen.
Of zou het meer zijn dat deze schepen niet zo interessant zijn. En het duurt nog al voordat je 2 mil op haalt met een schip van $50 ten op zichte van 1 van $150
http://imperialnews.netwo...nt-concept-sale-analysis/
maar welkom terug. En zo hard gaat het toch niet als je een tijdje niet van je laat horen.
Ik vraag me dan ook af of dit meer op toeval is berust, of omdat CIG nu veel sneller concept sales doet. Er zat tussen de laatste twee sales ook maar twee weken en daarvoor zat er volgens mij ruim een maan tussen.
Of zou het meer zijn dat deze schepen niet zo interessant zijn. En het duurt nog al voordat je 2 mil op haalt met een schip van $50 ten op zichte van 1 van $150
http://imperialnews.netwo...nt-concept-sale-analysis/
Je bent niet de enige die soms niet van je laat horen hoorAkaAlias schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 22:48:
[...]
Hoe gaat het hier nog? Heb al een tijdje niets van me laten horen. Niet normaal hoe hard dat het hier gaat op 't forum. Ik ben de laatste 10 pagina's even aan het doornemen.
Op reddit heeft iemand alle 3d modellen van de leak gepost
, dan kan er dus al begonnen worden met het 3d printen van de Bengal
. (Voortgang op de Carrack vordert gestaag. Heb de antennes e.d. afgehaald om los te printen.)
http://www.reddit.com/r/s...ts/38c0y8/leak_3d_models/
http://www.reddit.com/r/s...ts/38c0y8/leak_3d_models/
[ Voor 3% gewijzigd door Case_C op 03-06-2015 09:21 ]
Ik heb hem nog gezien met "coming soon"Case_C schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 15:10:
Een reddittor heeft een stukje nostalgie geplaatst.. dat is zelfs nog voor ik de site voor het eerst heb gezien
.
[afbeelding]
Zie ook:
https://web.archive.org/w...bertsspaceindustries.com/
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
Heb ik iets gemist?Snoz Lombardo schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 09:28:
Waarom was 't topic gelocked?
Foutje van de mods.Snoz Lombardo schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 09:28:
Waarom was 't topic gelocked?
Hype de boel nog verder op joh
Alweer een maand oud
hahaha sorry, hij stond ineens bovenaan bij RSI news..Case_C schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 09:34:
[...]
Hype de boel nog verder op joh.
Alweer een maand oud, maar om de een of andere reden kan ik me die post niet echt herinneren. Weer wat te lezen dadelijk.
-
Heb het zelfde, had de update nog niet gezien. Wel veel van de filmpjes. Hopelijk binnenkort een berichtje dat het daadwerkelijk live isCase_C schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 09:34:
[...]
Hype de boel nog verder op joh.
Alweer een maand oud, maar om de een of andere reden kan ik me die post niet echt herinneren. Weer wat te lezen dadelijk.
Het zit er in ieder geval aan te komen
. Nog een weekje of 2 en je kan het spelen gok ik.
Jep, en ik ben echt enorm hyped hiervoor. Ik kom ook echt van een hoop first person shooters af, kan me daar helemaal in laten gaan en hoop dat beter te kunnen dan het vliegen. PU wacht ik met smart op, maar FPS wordt toch echt mijn dingetje.Case_C schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 09:39:
Het zit er in ieder geval aan te komen. Nog een weekje of 2 en je kan het spelen gok ik.
-
Nu hopen dat het een beetje draait op medium pcs haha
Nee joh, gewoon een nieuwe PC kopen voor een alpha shooterIrcghost schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 09:57:
Nu hopen dat het een beetje draait op medium pcs haha
Dit dusCase_C schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 10:01:
[...]
Nee joh, gewoon een nieuwe PC kopen voor een alpha shooter.
maar zelfs als fanatieke gamer koop ik liever een optimized voor de release dan voor de alphaMetalkai schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 10:49:
[...]
Dit dusJe bent aan fanatieke gamer of je bent het niet
Nee dan koop je dus weer een nieuwe.Bornhald schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:12:
[...]
maar zelfs als fanatieke gamer koop ik liever een optimized voor de release dan voor de alpha
fanatiek is niet per definitie gek, heb ook andere games te doen, ben geen fanboy
satire:
[ Voor 8% gewijzigd door Bornhald op 03-06-2015 11:14 ]
Bornhald schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:14:
[...]
fanatiek is niet per definitie gek, heb ook andere games te doen, ben geen fanboy![]()
satire:
[video]
Toch veel mooi beeldmateriaal gelekt! En ik las een paar pagina's terug dat er het vermoeden bestaat dat de FPS module misschien deze maand uit komt?! Daar ben ik best benieuwd naar!
Las ik nu ook ergens dat er met de GOT org voor schepen gespaard werd? Wat zijn daar de plannen voor?
Las ik nu ook ergens dat er met de GOT org voor schepen gespaard werd? Wat zijn daar de plannen voor?
We hopen er sterk op!AkaAlias schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 14:16:
Toch veel mooi beeldmateriaal gelekt! En ik las een paar pagina's terug dat er het vermoeden bestaat dat de FPS module misschien deze maand uit komt?! Daar ben ik best benieuwd naar!
Zodra we weten hoe de ingame economy gaat werken kunnen we kijken naar "taxes"/donaties van ingame currencies voor de Org. Daar kunnen we dan grotere schepen van aanschaffen. (In eerste instantie Corvettes/Frigates) Waar we dan met de organisaties weer missies/combat mee kunnen voeren.Las ik nu ook ergens dat er met de GOT org voor schepen gespaard werd? Wat zijn daar de plannen voor?
Dan hoop ik dat je voor de FPS net zoveel geduld hebt als voor de PUTorrie844 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 09:47:
[...]
Jep, en ik ben echt enorm hyped hiervoor. Ik kom ook echt van een hoop first person shooters af, kan me daar helemaal in laten gaan en hoop dat beter te kunnen dan het vliegen. PU wacht ik met smart op, maar FPS wordt toch echt mijn dingetje.
Tenminste, ik las onderstaande info een paar pagina's terug
Als je geen package hebt, dan heb je volgens mij ook geen toegang tot de verschillende modules zoals als Hangar, AC (alpha, beta of pass) en straks ook FPS (alpha, beta of pass)Edit: heb je advies gevolgd, starter package gemelt, 5 dollar bijbetaald voor een reliant. heb nu wel alleen een standalone ship. Hopelijk komt die package snel dan
Package + ship volgens mij. Deze week wel free-military ships week. Daarbij heb ik nu geen SQ42 of BETA access.. dus hopen dat die package niet al te lang op zich laat wachten (al heb ik tijd zat).
Alleen een stand alone schip en een $5 dollar pass is volgens mij niet voldoende om FPS in Alpha te spelen.
Of zit ik er helemaal naast (zoveel informatie, dus gebeurt me nog wel eens) ?
De pass van 5 dollar is alleen geldig voor 1 enkele module (de huidige pass dus alleen voor Arena Commander). Voor de FPS zul je dus weer opnieuw een pass moeten aanschaffen. De alpha slots zijn eigenlijk al op, met dit pass systeem betaal je dus voor de extra serverbelasting om mensen toch te laten spelen.roepie88 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 14:55:
[...]
Dan hoop ik dat je voor de FPS net zoveel geduld hebt als voor de PU![]()
[...]
Als je geen package hebt, dan heb je volgens mij ook geen toegang tot de verschillende modules zoals als Hangar, AC (alpha, beta of pass) en straks ook FPS (alpha, beta of pass)
Alleen een stand alone schil en een $5 dollar pass is volgens mij niet voldoende om FPS in Alpha te spelen.
Als je nu een pakket aanschaft raad ik aan om iig ook beta access te nemen anders moet je tegen die tijd weer betalen voor beta modules.
Als je nooit alpha backer bent geweest kan je het ook niet kwijtraken natuurlijkroepie88 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 14:55:
Als je geen package hebt, dan heb je volgens mij ook geen toegang tot de verschillende modules zoals als Hangar, AC (alpha, beta of pass) en straks ook FPS (alpha, beta of pass)
Alleen een stand alone schip en een $5 dollar pass is volgens mij niet voldoende om FPS in Alpha te spelen.
Over betá passes hebben ze het nooit gehad. IMO heb je zodra je alpha acces hebt ook toegang tot beta.Verwijderd schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 14:58:
Als je nu een pakket aanschaft raad ik aan om iig ook beta access te nemen anders moet je tegen die tijd weer betalen voor beta modules.
[ Voor 20% gewijzigd door Case_C op 03-06-2015 15:01 ]
gudver, dus ik moet als een dolle die Reliant weer ommelten om een starter pack te nemen? :<roepie88 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 14:55:
[...]
Dan hoop ik dat je voor de FPS net zoveel geduld hebt als voor de PU![]()
[...]
-
Als ze de packages binnenkort zouden aanpassen wel. Maar daar kan niemand behalve CIG wat over zeggen.Torrie844 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 15:03:
[...]
gudver, dus ik moet als een dolle die Reliant weer ommelten om een starter pack te nemen? :<
Of je houdt de Reliant (heeft toch LTI) en je koopt het goedkoopste Aurora starter package erbij.
Dan heb je in ieder geval een package en dan koop je straks de Pass voor FPS er los bij.
Of het zou zomaar kunnen dat CIG bij de annoncering van de FPS module met een leuke aanbieding komt van een starter package met FPS pass.
Dus je kunt nog heel even wachten tot daarover meer bekend is.
Dan heb je in ieder geval een package en dan koop je straks de Pass voor FPS er los bij.
Of het zou zomaar kunnen dat CIG bij de annoncering van de FPS module met een leuke aanbieding komt van een starter package met FPS pass.
Dus je kunt nog heel even wachten tot daarover meer bekend is.
Dat is wel interessant inderdaad!Case_C schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 14:38:
[...]
Zodra we weten hoe de ingame economy gaat werken kunnen we kijken naar "taxes"/donaties van ingame currencies voor de Org. Daar kunnen we dan grotere schepen van aanschaffen. (In eerste instantie Corvettes/Frigates) Waar we dan met de organisaties weer missies/combat mee kunnen voeren.
En ik zie net die video 10 posts terug. Lig hier dubbel!
[ Voor 6% gewijzigd door AkaAlias op 03-06-2015 17:05 ]
"Comedy = Drama + Time" is de uitspraak toch?
Ik zou toch eens customer support eens doen als je een Package wil. Vaak is er wel een optie. Wellicht dat je wat bij moet leggen maar dan heb je toch een heel pakketTorrie844 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 15:03:
[...]
gudver, dus ik moet als een dolle die Reliant weer ommelten om een starter pack te nemen? :<
Goede tip, maar bij de Reliant nu al? Ik gok dat heel veel mensen dat willen. Ik wacht nog een paar weken af, als ik merk dat er iets gaat veranderen en starter packs ineens duur worden, zal ik er snel 1 nemen.Bornhald schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 20:32:
[...]
Ik zou toch eens customer support eens doen als je een Package wil. Vaak is er wel een optie. Wellicht dat je wat bij moet leggen maar dan heb je toch een heel pakket
Net een huis gekocht, dus niet al te veel geld op dit moment over
-
Volgens mij waren ze van plan om losse packages te gaan verkopen zonder ship. Prijs daarvan weet ik niet, zal wel iets van 10-20 worden. Is dat niet een idee?
Volgens mij hoef je er nu niet geweldig veel haast meer mee te hebben. Gezien het toch 'maar' beta packages zijn. De eerste beta hoef je dit jaar nog niet te verwachten denk ik zo.
bugsmashers! Met een heel voorzichtig idee van wat ship instances zijn
Dat was wel mede het idee met het nieuwe CCU systeem. Dat je ook zonder een schip te kopen het spel kon krijgen.Oraijon schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 21:28:
Volgens mij waren ze van plan om losse packages te gaan verkopen zonder ship. Prijs daarvan weet ik niet, zal wel iets van 10-20 worden. Is dat niet een idee?
[ Voor 10% gewijzigd door Case_C op 03-06-2015 22:49 ]
Ssd
Bijvoorbeeld de FPS module die straks uit komt .
Dan heb je toch, naast de FPS pass toch ook een package nodig?
Of zie ik iets over het hoofd?
En wat als je voor de beta een of meer alpha modules wil spelen?Case_C schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 21:31:
Volgens mij hoef je er nu niet geweldig veel haast meer mee te hebben. Gezien het toch 'maar' beta packages zijn. De eerste beta hoef je dit jaar nog niet te verwachten denk ik
Dan moet je gewoon een package + betreffende pass nemen. Maar vanuit het oogpunt dat er geen schokkende wijzigingen te verwachten zijn op het gebied van de inhoud van een package (al dan niet met of zonder schip in de toekomst.) Hoef je geen haast te maken. (Of je moet direct weer willen spelen in de FPS/AC.roepie88 schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 07:49:
Ssd
[...]
En wat als je voor de beta een of meer alpha modules wil spelen?
En het nieuwe Connie interieur: (Deze is nog niet op dit niveau weergegeven
En CR maakt weer reclame voor een kickstarter.
https://robertsspaceindus...airman-The-Bard-s-Tale-IV
Zijn er overigens hier nog mensen op 't topic die meegaan met de Tweaker Express dit jaar? / en of vanavond aanwezig zijn bij de Tweaker meet in Delft?
[ Voor 29% gewijzigd door Case_C op 04-06-2015 08:49 ]
Dank je voor het delen. Ik krijg een beetje het gevoel dat bugsmashers het interessantst is om naar te kijken. De AtV en RtV trek ik gewoon niet meer om helemaal voor te zitten. AtV kijk ik de intro, skip naar Ship Shape en dan naar de Sneak Peak (oh ja, en de 30 seconden video). RtV lees ik liever de transcript van die door jou wordt geplaatst of op INNCase_C schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 21:31:
Volgens mij hoef je er nu niet geweldig veel haast meer mee te hebben. Gezien het toch 'maar' beta packages zijn. De eerste beta hoef je dit jaar nog niet te verwachten denk ik zo.
[...]
Dat was wel mede het idee met het nieuwe CCU systeem. Dat je ook zonder een schip te kopen het spel kon krijgen.
[video]
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Was het maar waar, tegen die tijd is mijn vrouw uitgeteld. Anders was ik sws mee gegaan.Case_C schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 08:29:
[...]
Zijn er overigens hier nog mensen op 't topic die meegaan met de Tweaker Express dit jaar? / en of vanavond aanwezig zijn bij de Tweaker meet in Delft?
Hier idem dito. Vroeger keek ik ieder minuutje van Wingman's Hangar, maar tegenwoordig is het enthousiasme iets gedaald. Komt natuurlijk ook doordat er maar heel weinig echt nieuws naar buiten komt de laatste tijd.Tylocke schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 09:09:
[...]
Dank je voor het delen. Ik krijg een beetje het gevoel dat bugsmashers het interessantst is om naar te kijken. De AtV en RtV trek ik gewoon niet meer om helemaal voor te zitten. AtV kijk ik de intro, skip naar Ship Shape en dan naar de Sneak Peak (oh ja, en de 30 seconden video). RtV lees ik liever de transcript van die door jou wordt geplaatst of op INN
Wat ook niet helpt is het gedoe over het flightmodel en de controls, en de oorverdovende stilte daaromtrent van de kant van CIG. Dat zit me behoorlijk hoog, en het "we're working on it" antwoord begint te irriteren.
Mjah, thank god for the leak...
Concept sales ben ik ook een beetje beu ondertussen.
Concept sales ben ik ook een beetje beu ondertussen.
Ik kijk nu ook niet meer op de RSI site eigenlijk. Duurt toch wat te lang om constant interesse te houden en de dingen die er op staan zijn niet kei boeiend. WH was het leukst maarja dat is inderdaad dus weg.
Gelukkig ben ik pas begonnen.k kan me voorstellen als je al een paar jaar aan het wachten bent het onder hand wel gezien hebt.
Yup, meer dan 2 jaar. Het wordt tijd voor meer informatie en concepten. Die lek was inderdaad een opluchting. Zo open zijn ze nu ook weer niet bij CIG. En dat vind ik persoonlijk heel jammer. Die plaatjes die sommigen nu hebben gezien. Die hadden we lang geleden al willen hebben. Zo houd je alles warm en draaiend. En nu lijkt het wel of ze alles willen afschermen en maar af en toe informatie willen delen.Fisher schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 18:07:
Gelukkig ben ik pas begonnen.k kan me voorstellen als je al een paar jaar aan het wachten bent het onder hand wel gezien hebt.
Dat vind ik jammer. Ze zijn de enige in hun soort en concurrenten zijn er ook niet, dus waarom niet bijna alles open en bloot, laat zien waar je nu echt mee bezig bent (programmeurs, designers, etc).
Maar we zullen het maar moeten doen met 'straks' of 'eerder dan verwacht'.
Ik denk ook niet dat het verstandig is om elke tegenslag in development naar buiten te brengen. Elke internal deadline die verschuift moet geen reden zijn om weer een bericht naar de community te doen.Cygnitr0n schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 19:08:
[...]
Yup, meer dan 2 jaar. Het wordt tijd voor meer informatie en concepten. Die lek was inderdaad een opluchting. Zo open zijn ze nu ook weer niet bij CIG. En dat vind ik persoonlijk heel jammer. Die plaatjes die sommigen nu hebben gezien. Die hadden we lang geleden al willen hebben. Zo houd je alles warm en draaiend. En nu lijkt het wel of ze alles willen afschermen en maar af en toe informatie willen delen.
Dat vind ik jammer. Ze zijn de enige in hun soort en concurrenten zijn er ook niet, dus waarom niet bijna alles open en bloot, laat zien waar je nu echt mee bezig bent (programmeurs, designers, etc).
Maar we zullen het maar moeten doen met 'straks' of 'eerder dan verwacht'.
Hoewel nu met de fps is wel duidelijk dat er blockers zijn. En zitten ze behoorlijk dicht tegen een release. Dan was het prettig geweest om te horen welke bugs een release uitstellen. Maar voor development aan game mechanics hoef ik niet direct te weten of het al gereed is voor ingame implementatie. Maar het is wel fijn om te weten hoe het werkt, en het technisch haalbaar is.
Mensen hebben gewoon weer een nieuwemodule nodig om op te vergapen
De AtV is ook weer online.
Sneak peek: SF airlock

[ Voor 4% gewijzigd door Case_C op 04-06-2015 23:43 ]
Ach, ik heb er geen problemen mee. Als je alles maar laat zien blijft er in de final product zo weinig over om nog te ontdekken. Bovendien maakt dat het lastiger om dingen terug te draaien of aan te passen omdat backers het al gezien hebben en daar een bepaalde verwachting uit ontwikkelen.
Ondanks dat ik nog steeds gretig alles bekijk wat ze uitbrengen (die leak weet ik grotendeels af te blijven), ben ik juist wel blij dat ze niet alles laten zien. We zien nog steeds voortgang en das eigenlijk het enige wat mij betreft telt.
Ondanks dat ik nog steeds gretig alles bekijk wat ze uitbrengen (die leak weet ik grotendeels af te blijven), ben ik juist wel blij dat ze niet alles laten zien. We zien nog steeds voortgang en das eigenlijk het enige wat mij betreft telt.
Over die leak gesprokenOraijon schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 23:43:
Ach, ik heb er geen problemen mee. Als je alles maar laat zien blijft er in de final product zo weinig over om nog te ontdekken. Bovendien maakt dat het lastiger om dingen terug te draaien of aan te passen omdat backers het al gezien hebben en daar een bepaalde verwachting uit ontwikkelen.

Ook nog een mooie waarschuwing vanuit Reddit voor de mensen die Star Marine helemaal blauw willen spelen
Star Marine is (probably) close, and sure, it will be a fun and completely new part of the game. But that doesn't mean we're about to see anything close to a typical FPS game. The important thing to remember is that we'll have 2 games modes, each with 1 map. Imagine how quickly many people will burn out playing only team deathmatch on only one map without progression. (And I have a feeling that Sataball will be another Capture the Core.) Kind of like how quickly people burn out on the small amount of AC game modes (something like 5% of backers play AC)... So remember -- the best bet is to temper your hype. Star Marine is not the salvation of Star Citizen -- it's just another very small part of the game that we can play in order to work out the bugs. |
Hoop alleen dat we vanavond bij RtV geen SOON™ gaan horen voor de release van de FPS
Ben heeft ook wat meer uitleg gegeven bij de uitspraken van Travis is AtV:
Hey guys, Star Marine is NOT delayed indefinitely. Travis appeared in the segment to help explain how the testing process is going to work, which we're gearing up for now. I know it's frustrating not to have an exact date yet (and that's the case on both sides of the fence!) but we are getting there. Once we have a build we're happy with internally, it'll go to the PTU and we'll start some serious community testing. Watching some of the chatter, though, I do want to promise you we're not holding anything back OR trying to tease/hype you guys with the release. (For instance, in the Comm-Link schedule this week I mentioned that I didn't know if we'd have the PTU release this week or not. I've seen that mentioned a bunch as proof it's coming out this week. Please, please don't read anything extra into that kind of statement... the minute we're confident it's going to happen, you'll know. I'll tell you everything I know, when I know it.) |
[ Voor 63% gewijzigd door Case_C op 05-06-2015 12:30 ]
Even een leuk bericht van Ben op reddit:
http://www.reddit.com/r/s.../meeting_time_cig/crvypl2
Space motor confirmed
.
http://www.reddit.com/r/s.../meeting_time_cig/crvypl2
Space motor confirmed
Ik heb het belangrijkste nieuws er ook uit...
- Carrack is not being worked on right now.
- [Will the retaliator be reworked?] Lisa doesn’t know. She’s not ignoring the question though. There will be changes from the last time it was seen. It’s an ongoing process for every ship. There will be some changes, especially on the single seat in the cockpit. Probably not specifically whatever issue people have, but it’s not final.
Serieus waar gaan deze vragen over? Een schip wat er geweldig uit ziet, en klopt qua lore/cargo etc.... "kan dit niet anders? "
Serieus, ik denk ergens dat het tijd is voor een SC break voor mij
- Avenger variants – no one working on them right now, but they’re getting concept art resources opening up soon, so some designers are sitting down the next few weeks to solidify variants for ships that don’t have variants nailed down yet.
Lolwut? Word niet aan gewerkt? Ehm serieus? Hebben de nieuwe concept schepen zoveel prio boven de oude schepen? Kom op ik wacht onderhand 8 maanden? Op de Avenger varianten....
[ Voor 62% gewijzigd door Case_C op 05-06-2015 21:21 ]
Hm beetje flauw van Star Marine. Ik dacht juist dat ze het zo vaak hadden uitgesteld omdat ze geen bare-bones versie wilde neerzetten, maar juist eentje die al wat foefjes had enzo. Nu blijkt dat weer niet. Zucht
Verwijderd
Was met AC ook. Duurde een half jaar voordat ze eindelijk zo ver waren. Dus is het niet echt een verrassing.
M'n Star Citizen interesse komt ook met vlagen en heb het idee dat het nu weer wat afzwakt. Weinig interessante ontwikkelingen totdat FPS uitkomt. Je (ik in ieder geval) kunt nu eenmaal niet een game-in-ontwikkeling twee jaar lang met dezelfde interesse volgen.
Bij komt het ook in vlagen, is alleen maar gezondSnoz Lombardo schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 23:02:
M'n Star Citizen interesse komt ook met vlagen en heb het idee dat het nu weer wat afzwakt. Weinig interessante ontwikkelingen totdat FPS uitkomt. Je (ik in ieder geval) kunt nu eenmaal niet een game-in-ontwikkeling twee jaar lang met dezelfde interesse volgen.
Dit topic is gesloten.