Toon posts:

[PC] Star Citizen - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 56 ... 99 Laatste
Acties:
  • 224.840 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 01-10 14:23

Tylocke

[Team Carrack]

Swychblade schreef op maandag 25 mei 2015 @ 19:39:
Heb gisteren de laatste versie devkit van de oculus rift kunnen proberen en ik vrees dat ik ga vergroeien met dat ding. Klein stukje gevlogen in Elite Dangerous en alleen al een rondje rond een ster was erg indrukwekkend. Ook erg mooi hoe je cockpit reageert op bewegingen met je hoofd (schermen die aan en uit gaan). Kan niet wachten om in de PU van SC rond te vliegen.
Enige minpunt is dat je heel lastig de juiste toetsen op je keyboard vindt. Even snel een cursus braille doen.
Lijkt me erg gaaf om daarmee te vliegen. Heb je ook al een poging gedaan om de Oculus in SC aan de praat te krijgen? Het schijnt dat je het via een omweg kan doen maar weet het fijne niet van.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenvv2
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-10 23:33
spoiler:
Die gelekte Star Marine OST klinkt best vet daarom YouTube: Star Citizen leaked build Star Marine FPS soundtrack music OST HD 320kbps. Jammer van de SQ42 missies, momenteel zijn ze elk gescript event van de 1e missie aan het uitpluizen om te kijken hoe het spel begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07:24
En de 10 for the Producer is online :)

[video]https://www.youtube.com/watch?v=_4Ml0-EedyU"]YouTube: 10 For the Producers Episode 07[/video]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swychblade
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 29-12-2023
Tylocke schreef op maandag 25 mei 2015 @ 20:21:
[...]

Lijkt me erg gaaf om daarmee te vliegen. Heb je ook al een poging gedaan om de Oculus in SC aan de praat te krijgen? Het schijnt dat je het via een omweg kan doen maar weet het fijne niet van.
Helaas geen tijd voor gehad. Had 2 uurtjes om een achtbaan te rijden, een of andere rare mod waar alles om je heen verandert en ED. Ik werd gelukkig niet misselijk van dit alles in tegenstelling tot een goede vriend die waarschijnlijk hierdoor de Oculus niet kan gaan gebruiken...

SC met oculus rift wordt gaaf, maar ik verheug me ook al op de zombie shooters ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-10 15:34

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Swychblade schreef op maandag 25 mei 2015 @ 22:25:
[...]

Helaas geen tijd voor gehad. Had 2 uurtjes om een achtbaan te rijden, een of andere rare mod waar alles om je heen verandert en ED. Ik werd gelukkig niet misselijk van dit alles in tegenstelling tot een goede vriend die waarschijnlijk hierdoor de Oculus niet kan gaan gebruiken...

SC met oculus rift wordt gaaf, maar ik verheug me ook al op de zombie shooters ;)
Volgens mij moeten sommige mensen dat wel spelen met hart pillen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swychblade
Ircghost schreef op maandag 25 mei 2015 @ 22:29:
[...]

Volgens mij moeten sommige mensen dat wel spelen met hart pillen :P
Absoluut. Ik werd in die mod in een kamer gezet waar de muren opeens vlak om me heen geplaatst werden. Nu ben ik niet claustrofobisch maar toch merkte ik dat ik me al heel snel ongemakkelijk voelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Swychblade schreef op maandag 25 mei 2015 @ 22:35:
[...]

Absoluut. Ik werd in die mod in een kamer gezet waar de muren opeens vlak om me heen geplaatst werden. Nu ben ik niet claustrofobisch maar toch merkte ik dat ik me al heel snel ongemakkelijk voelde.
Ah ok, dank je voor de uitleg. Mocht je nog een keer dit met SC kunnen testen dan hoor ik het nog graag :D

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mabok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-05-2021
Case_C schreef op maandag 25 mei 2015 @ 18:54:
GOT Inc. memberpass newsflash!
Afgelopen vrijdag heb ik van de drukker een pakje mogen ontvangen met daarin een proefdruk. Tussen een berg schuimvlokken waren 2 pasjes te vinden.
[afbeelding]
De kwaliteit van de druk is naar mijn mening erg scherp, en alle tekst is mooi leesbaar. Een paar aanpassingen tot uitlijning van de voorkant zijn al doorgevoerd, zodat alles binnen de pas valt.

We hopen deze week de stap te gaan zetten naar bestellen, mede daarom hebben alle deelnemers alvast een preview in de mail gekregen :) .

Mochten er nog geinteresseerden zijn, kan je mij (t/m dinsdag a.s.) een DM sturen voor meer info.

De Carrack heeft dit weekend een beetje stil gelegen :P , maar zijn neus is nu toch echt helemaal dicht :) . Hoop er ergens deze week een testje mee te doen hoe een .dae export het doet voor 3d printing.
[afbeelding]
Pasje ziet er goed uit Case! Zo als je zegt goed leesbaar. Ik hoop wel dat je laatste quote regel weg laat: "extra regel voor langere quotes :)" Of dat hoort bij jouw quote, in dat geval heb ik niets gezegd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Mabok schreef op maandag 25 mei 2015 @ 23:56:
[...]

Pasje ziet er goed uit Case! Zo als je zegt goed leesbaar. Ik hoop wel dat je laatste quote regel weg laat: "extra regel voor langere quotes :)" Of dat hoort bij jouw quote, in dat geval heb ik niets gezegd :+
Dat was slechts het voorbeeld, de echte quote van hem is anders :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Mabok schreef op maandag 25 mei 2015 @ 23:56:
[...]

Hehe als ik had geweten dat ik een testje thuisgestuurd zou krijgen had er wel een wat definitievere versie gemaakt :P . Maarja dat is achteraf, nu is het een prima kaartje om lijntjes van m'n coke te maken :+

Als je op de spoiler klikt zie je niet direct iets wat gespoiled kan worden, maar wel een link naar een filmpje.
spoiler:
Een link naar een kwalitatieve preview van een Vanduul Fighter.

YouTube: Star Citizen vanduul Blade preview

En iemand schijnt dit bord gevonden te hebben in de huidige (niet gelekte build) van SC. Wat geloven jullie daarvan? Dan toch maar een TITAN X2 halen voor SC zodra de release is :P . Als het waar is komt er waarschijnlijk eenzelfde actie als ze met AMD hadden, en kan je een FPS Starterpackage krijgen bij een nieuwe videokaart?
http://www.reddit.com/r/s...sting_in_the_normal_live/
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/APTvDKO.png

[ Voor 9% gewijzigd door Case_C op 26-05-2015 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-10 17:26

Fordox

00101010

Ah fuck..

Als een game adverteerd met nVidia bullshit, gooit nVidia de boel zo hard dicht dat de game bijna niet geoptimaliseerd kan worden voor AMD kaarten.
That makes me a sad panda :'(

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Wij wilden realistic rendered beards... nu geeft nVidia je dat met Hairworks :P , is het nog niet goed...

Het had mooier geweest als de figuur op die poster een majestueuze baard had :+ , een beetje teasen van wat er gaat komen :P

[ Voor 37% gewijzigd door Case_C op 26-05-2015 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Fordox schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 09:11:
Ah fuck..

Als een game adverteerd met nVidia bullshit, gooit nVidia de boel zo hard dicht dat de game bijna niet geoptimaliseerd kan worden voor AMD kaarten.
Valt wel mee. Je mist alleen een paar zwaar overrated features zoals Hairworks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-10 17:58
ik denk niet dat een titan x voldoende is voor de officiële release van SC maar tegen die tijd zal er wel weer iets zijn wat 4k prima kan draaien ;)

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03:34

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Fordox schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 09:11:
Ah fuck..

Ik vermoed dat, dat wel los zal lopen. Blijkbaar weet Chris Roberts met meerdere bedrijven/kampen afspraken te maken, want ze zitten ook in het programma van AMD. Sterker nog bepaalde ontwikkelingen zoals Mantel hebben zij samen gedaan.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Hairworks? TressFX jonguh!
Ik vermoed dat, dat wel los zal lopen. Blijkbaar weet Chris Roberts met meerdere bedrijven/kampen afspraken te maken, want ze zitten ook in het programma van AMD. Sterker nog bepaalde ontwikkelingen zoals Mantel hebben zij samen gedaan.
AMD gaat nu wat anders met Mantle doen dan dat ze voor ogen hadden. Ze adviseren nu zelfs om over te stappen op DX12.

Maar jullie missen denk ik een beetje het punt. Als een game nauw samen werkt met nVidia, gaan ze er spul van nVidia in gooien waarvan de source code pot dicht zit. Dat betekend dat AMD hier niks mee kan. AMD's sourcecode is daarintegen redelijk vrij. Dus nVidia kan hier wel wat mee.

En nVidia haalt vieze trucjes uit met hun Tesselation. Ze gooien dat overal in (op de bodem van een meer die je niet ziet bijvoorbeeld) puur om het AMD lastig te maken.

Hier heb ik totaal geen trek in :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-10 22:58

Cogency

Ginnunga

Haha oh dear, misschien toch maar een tweede 970 erbij prikken straks. (en dat voor een module van 5$ :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Ik wacht gewoon een week of 2, bij de komende tech beursen worden er nieuwe kaarten aangekondigd van zowel nvidia als AMD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
_Dune_ schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 09:32:
[...]
Ik gok dat ze voor elke module gewoon bedrijven hebben aangeschreven voor sponsor-deals. Bij AC heeft AMD gewonnen, en nVidia levert waarschijnlijk tech die helpt bij het ontwikkelen van de Social + FPS module. Wellicht komt Intel nog om de hoek kijken voor server-based computing. 'Draai nu de PU thuis op Intels Intel E5-2699 v3'

Dan kan je een kant en klare PU sever kopen bij CIG voor 20.000 dollar ofzo. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-12-2024
Meh,

Ik heb een FX6350 (3,9ghz 6-core), 12GB ram en een R9-280X. Weinig zin om die R9 te moeten vervangen voor een 970 :/. Hoopte eigenlijk met 2 R9-280x's voldoende draagkracht te creeeren om ook de game op de Oculus te kunnen spelen (zij het met medium/low graphics).

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Case_C schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 09:44:
[...]

Ik gok dat ze voor elke module gewoon bedrijven hebben aangeschreven voor sponsor-deals. Bij AC heeft AMD gewonnen, en nVidia levert waarschijnlijk tech die helpt bij het ontwikkelen van de Social + FPS module. Wellicht komt Intel nog om de hoek kijken voor server-based computing. 'Draai nu de PU thuis op Intels Intel E5-2699 v3'

Dan kan je een kant en klare PU sever kopen bij CIG voor 20.000 dollar ofzo.
jij verwacht dat je een pu private server kan gaan draaien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03:34

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Fordox schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 09:40:
Hairworks? TressFX jonguh!
[...]

AMD gaat nu wat anders met Mantle doen dan dat ze voor ogen hadden. Ze adviseren nu zelfs om over te stappen op DX12.

Maar jullie missen denk ik een beetje het punt. Als een game nauw samen werkt met nVidia, gaan ze er spul van nVidia in gooien waarvan de source code pot dicht zit. Dat betekend dat AMD hier niks mee kan. AMD's sourcecode is daarintegen redelijk vrij. Dus nVidia kan hier wel wat mee.

En nVidia haalt vieze trucjes uit met hun Tesselation. Ze gooien dat overal in (op de bodem van een meer die je niet ziet bijvoorbeeld) puur om het AMD lastig te maken.

Hier heb ik totaal geen trek in :(
Ik mag hopen dat CIG zich inderdaad niet tot dit laat verleiden. Het is een nu een vrij project, dan hoop ik niet dat zij zich nu op deze manier laten vastleggen door de grillen van Nvidia, met zijn uiterst verveleden handels wijzen.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
AjDuLion schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 09:48:
[...]

jij verwacht dat je een pu private server kan gaan draaien ?
Dat is wel een doelstelling geweest, wel een afgeslankte versie van de online variant. Hier nog een stelling van CR hierover.

YouTube: Chris Roberts spricht auf der SXSW 2015

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Torrie844 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 09:44:
Meh,

Ik heb een FX6350 (3,9ghz 6-core), 12GB ram en een R9-280X. Weinig zin om die R9 te moeten vervangen voor een 970 :/. Hoopte eigenlijk met 2 R9-280x's voldoende draagkracht te creeeren om ook de game op de Oculus te kunnen spelen (zij het met medium/low graphics).
Een 280X is een prima kaartje, maar we hebben het hier wel over een sandbox-achtige Cry engine gebasseerde game die in 2016 uit komt.
Je hebt sowieso een upgrade nodig en imo, 2x een al midrange kaart kun je dan beter vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Torrie844 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 09:44:
Meh,

Ik denk dat het wat te vroeg is om daar zorgen over te gaan maken. Voorlopig draait het wel op die 280X. 280X gaat wel te beperkt zijn voor Oculus, maar ik zou wachten tot die op de markt verschijnt want dan is de graka markt weer anders en wordt ook duidelijk hoe de Rift daadwerkelijk draait.

Zou sowieso wachten met upgraden tot de AMD 300 serie er is.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2015 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
Fordox schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 09:51:
[...]

Een 280X is een prima kaartje, maar we hebben het hier wel over een sandbox-achtige Cry engine gebasseerde game die in 2016 uit komt.
Je hebt sowieso een upgrade nodig en imo, 2x een al midrange kaart kun je dan beter vervangen.
Tsja, was er al bang voor. R9 390x / 380x komen binnenkort uit - en de prijs van de eerstgenoemde is nog niet bekend. De 380x zal $400 gaan kosten.

Dan zal ik flink wat kwijt zijn om alles lekker te kunnen spelen gok ik:

Oculus - ~300-350 euro
R9 380x / wellicht SLI - ~350 euro (x2?)
Processor is nou ook niet meer je-van-het dus daar kijk ik nog eens tegen zo'n 200 euro aan.

Dag 13de maand + vakantiegeld.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Torrie844 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 09:55:
[...]

Tsja, was er al bang voor. R9 390x / 380x komen binnenkort uit - en de prijs van de eerstgenoemde is nog niet bekend. De 380x zal $400 gaan kosten.

Dan zal ik flink wat kwijt zijn om alles lekker te kunnen spelen gok ik:

Oculus - ~300-350 euro
R9 380x / wellicht SLI - ~350 euro (x2?)
Processor is nou ook niet meer je-van-het dus daar kijk ik nog eens tegen zo'n 200 euro aan.

Dag 13de maand + vakantiegeld.
Het is toch onverstandig om nu al je hardware klaar te maken voor een game die pas over een jaar (of 2 jaar?) uitkomt tegen die tijd is je huidige hardware opeens een fractie van de prijs nu en zijn er snellere units voor dezelfde prijs als nu beschikbaar..

als je dus jezelf klaar wilt maken voor SC stop het geld in een sok en wacht tot het uit is en koop dan pas hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Tegen de tijd dat SC echt gereleased is zijn er meerder optimisaties en is waarschijnlijk de R4xx lijn al uit. :P
Ik zou me daar nog niet al te druk over maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
AjDuLion schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 09:56:
[...]

Het is toch onverstandig om nu al je hardware klaar te maken voor een game die pas over een jaar (of 2 jaar?) uitkomt tegen die tijd is je huidige hardware opeens een fractie van de prijs nu en zijn er snellere units voor dezelfde prijs als nu beschikbaar..

als je dus jezelf klaar wilt maken voor SC stop het geld in een sok en wacht tot het uit is en koop dan pas hardware.
Ja, dat was ik sowieso van plan hoor, het is alleen handig om te weten hoe vol die sok moet zijn. Voor nu speel ik alles nog op highest/ultra settings (de meeste games dan die ik doe) en dat gaat prima. Beetje theorycrafting is altijd prima ;)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Torrie844 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 09:59:
[...]

Ja, dat was ik sowieso van plan hoor, het is alleen handig om te weten hoe vol die sok moet zijn. Voor nu speel ik alles nog op highest/ultra settings (de meeste games dan die ik doe) en dat gaat prima. Beetje theorycrafting is altijd prima ;)
zet 3k opzij en je zit goed :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Kreeg afgelopen zaterdag mijn Second Fleet sleutelhanger binnen! Was maar € 12,- (eind vorig jaar via de RSI website) en dat kan je er ook wel een beetje van af zien :+

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimP
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-07 09:27
Ergens hebben ze ook gezegd1 dat de huidige high-end hardware tegen de tijd dat SC uitkomt mid tot low-end zal zijn. Dus inderdaad dat geldt lekker in je zak houden!

1 Quote needed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
WimPliers schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 10:04:
Ergens hebben ze ook gezegd1 dat de huidige high-end hardware tegen de tijd dat SC uitkomt mid tot low-end zal zijn. Dus inderdaad dat geldt lekker in je zak houden!

1 Quote needed
Maar was dat niet gezegd ton het spel nog in 2015 uit zou zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenvv2
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-10 23:33
WimPliers schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 10:04:
1 Quote needed
Unplayable to low-end zul je bedoelen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
svenvv2 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 10:07:
[...]

Unplayable to low-end zul je bedoelen :9
Tsja, zelfs met een un-optimised engine kan ik het nu prima spelen. Betwijfel dat dat velen malen slechter gaat worden - al is de PU natuurlijk een stuk groter dan het kleine stukje AC nu.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

De engine is al aardig geoptimaliseerd met dat hele crytek team. Het is nu nog maar de vraag wat ze er allemaal bij in gooien, matle, tesselation, tressfx, weetikveel.

En dan nog een groter speelveld met veel meer schepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Fordox schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 10:11:
De engine is al aardig geoptimaliseerd met dat hele crytek team. Het is nu nog maar de vraag wat ze er allemaal bij in gooien, matle, tesselation, tressfx, weetikveel.

En dan nog een groter speelveld met veel meer schepen.
Op zich ook grappig hoe de assets van het lek er in standaard Cry-Engine veel minder uit zouden zien, volgens alle nieuws-sites. Vraag me af wat voor tech SC al heeft om alle schepen zoveel mooier te maken. (shaders/filters enz.)

Toch heb ik eerlijk gezegd liever dat alles eerst technisch werkt voor ze visueel technisch stappen gaan maken. Daar doel ik met name op de instance in instances. Schepen zelf werken momenteel technisch al aardig, daar hoeven ze enkel aan de eigenschappen van te sleutelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

De technische en visuele teams zijn 2 totaal verschillende teams. En het technische team moet ook eerst zien waarmee ze moeten werken he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Fordox schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 10:31:
De technische en visuele teams zijn 2 totaal verschillende teams. En het technische team moet eerst zien waarmee ze moeten werken he ;)
Gelukkig heeft het tech. team al geruime tijd toegang tot verschillende multi-crew schepen. Nu wil ik enkel nog dat werkend zien :P . Hopelijk krijgen we AC2.0 binnenkort toch een keer te zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

In de zomer hadden ze voorspeld.
Maarja, planning en CIG :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNAFU
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-09 14:18
(jarig!)
Fordox schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 10:46:
In de zomer hadden ze voorspeld.
Maarja, planning en CIG :')
SoonTM

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zomer gaat zeker niet meer gehaald worden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Verwijderd schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 11:23:
Zomer gaat zeker niet meer gehaald worden. :P
Don't say that :'( .

De FPS zullen we wel binnenkort kunnen verwachten. Hoop alleen dat er niets uitgesteld gaat worden om het lek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oraijon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 17:07
Swychblade schreef op maandag 25 mei 2015 @ 22:25:
[...]

Wat late reactie, maar als het goed is moet het misselijkheids gehalte in de nieuwere versies van de Oculus al een stuk beter zijn. Zo hoorde ik ook dat ze een hoek onderin in het midden uit het beeld halen waar IRL je neus ziet (je hersenen corrigeren dat automatisch en onderbewust). Zonder die correctie schijn je daar dus gek genoeg ook misselijk van te worden.
Maar ook je hoofd kunnen tilten en verbeterde latency zou geloof ik nog wel redelijk wat verschil moeten gaan maken in de consumer versie. Daarnaast is het denk ik ook nog wel een stukje domme gewenning :)

Bottomline, schrijf je vriend dus nog niet direct af op het vlak van de Oculus. Ik heb de Oculus ook nog op m'n netvlies (pun intended :P) ondanks dat ik met mijn eerste test rit (Half-Life 2 op DK1) aardig misselijk was geworden :P

[ Voor 5% gewijzigd door Oraijon op 26-05-2015 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laquaezzi
  • Registratie: Oktober 2011
Ik denk dat we binnenkort zeker de FPS kunnen verwachten. Dat er vertraging ontstaat door de lek is natuurlijk aan de orde. Er zal intern wel even het één en ander worden aangepast kwa procedures (mogen we hopen). Ik hoop gewoon niet dat de FPS zo ver weg is, als de daadwerkelijke zomer hier in Nederland (al was het zondag heerlijk weer _/-\o_ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Oraijon schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 12:01:
[...]

Wat late reactie, maar als het goed is moet het misselijkheids gehalte in de nieuwere versies van de Oculus al een stuk beter zijn. Zo hoorde ik ook dat ze een hoek onderin in het midden uit het beeld halen waar IRL je neus ziet (je hersenen corrigeren dat automatisch en onderbewust). Zonder die correctie schijn je daar dus gek genoeg ook misselijk van te worden.
Maar ook je hoofd kunnen tilten en verbeterde latency zou geloof ik nog wel redelijk wat verschil moeten gaan maken in de consumer versie. Daarnaast is het denk ik ook nog wel een stukje domme gewenning :)

Bottomline, schrijf je vriend dus nog niet direct af op het vlak van de Oculus. Ik heb de Oculus ook nog op m'n netvlies (pun intended :P) ondanks dat ik met mijn eerste test rit (Half-Life 2 op DK1) aardig misselijk was geworden :P
Ik heb zelf nog niet met de Oculus gewerkt (wel met de Samsung variant), maar ik weet in ieder geval voor TrackIR dat men vaak een beetje zeeziek wordt de eerste drie dagen bij gebruik. Ik had daar denk ik een half uur een beetje last van, maar daarna nooit meer gehad. Zal ongetwijfeld ook gelden voor de Oculus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swychblade
Oraijon schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 12:01:
[...]

Thanks voor de info, ik zal het doorgeven :) Al zou ik er kotsmisselijk van worden, die oculus rift gaat er komen. De ervaring van het vliegen door de ruimte is niet te vergelijken met de ervaring die we nu beleven voor een scherm. Ik denk wel dat de mensen met een oculus rift een nadeel gaan ondervinden t.o.v. de spelers met een normaal scherm. De immersion is 100% groter, maar je hebt toch minder overzicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Swychblade schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 12:40:
[...]

Thanks voor de info, ik zal het doorgeven :) Al zou ik er kotsmisselijk van worden, die oculus rift gaat er komen. De ervaring van het vliegen door de ruimte is niet te vergelijken met de ervaring die we nu beleven voor een scherm. Ik denk wel dat de mensen met een oculus rift een nadeel gaan ondervinden t.o.v. de spelers met een normaal scherm. De immersion is 100% groter, maar je hebt toch minder overzicht.
ik vraag het me af, als het net zoals een hud werkt zou de immersie prima moeten zijn.

je kan alleen niet met een toetsenbord/muis werken en het ''lopen'' door je schip zal wel moeizaam gaan ja..

voor het vliegen/dogfighten lijkt het me juist ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
Swychblade schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 12:40:
[...]

Wat ik hier lees: https://forums.oculus.com/viewtopic.php?f=42&t=22921 is dat mensen Elite Dangerous al met VR spelen en stukken beter zijn dan op een "27 scherm. Ze zien alles beter, het voelt dichterbij en hebben meer overzicht.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-10 08:56
Qua screen real-estate is er niets beters, je hebt in feite een scherm dat overal om je heen is. Veel overzicht dus. Je hebt alleen inderdaad geen zich meer op je fysieke controls dus je moet die óf helemaal uit je hoofd kennen en blind alles kunnen vinden, óf je moet een zeer uitgebreid Voice Attack profiel gaan opstellen en dat gebruiken. In dat laatste geval zit je qua immersion level wel goed in ieder geval!

Heb zelf ook de DK2 gehad en getest in o.a. E:D; je kon die grijns niet meer van m'n gezicht slaan. Zó verschrikkelijk vet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swychblade
Torrie844 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 12:44:
[...]

Wat ik hier lees: https://forums.oculus.com/viewtopic.php?f=42&t=22921 is dat mensen Elite Dangerous al met VR spelen en stukken beter zijn dan op een "27 scherm. Ze zien alles beter, het voelt dichterbij en hebben meer overzicht.
Dat is goed om te horen! Ik heb natuurlijk geen vergelijkingsmateriaal met mijn 10 minuten ED... Ik denk dat het gewenning is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De E:D interface is ook echt bij uitstek gemaakt voor VR, met aan de zijkanten die menu's ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Verwijderd schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 13:55:
De E:D interface is ook echt bij uitstek gemaakt voor VR, met aan de zijkanten die menu's ed.
SC gooit natuurlijk alles direct in je gezicht :P , hoewel het volledige schip rondom je heen natuurlijk een hele hoge fidelity heeft. In de fighters zal je de HUD overal zien, waar je ook kijkt, door de manier van projecteren in de helm. (Of verschilt dit per schip?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oraijon
Case_C schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 14:07:
[...]

SC gooit natuurlijk alles direct in je gezicht :P , hoewel het volledige schip rondom je heen natuurlijk een hele hoge fidelity heeft. In de fighters zal je de HUD overal zien, waar je ook kijkt, door de manier van projecteren in de helm. (Of verschilt dit per schip?)
Je hebt natuurlijk wel een helm (of desnoods een bril) nodig om die hud info weer te geven. Kan me voorstellen dat schepen waarbij je die niet hebt dat dan ook niet kunnen weergeven. Bv in de Connie en Lancer commercials hadden ze allemaal geen helm op, dus ook geen "face-hud" lijkt me.

Met die logica zou ik zeggen, alleen dogfighters? Alleen military ships? Of misschien een systeem inbouwen wat een normale above-the-dashboard-hud neerzet en dat als je een helm opzet hij over schakelt naar de face-hud?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Zou tof zijn als (sommige) schip systemen ondersteuning hebben voor een portable HUD. Fighter piloten hebben allemaal wel een helm op maar als civilian zou je dan je eigen Google Glas-achtige bril op kunnen zetten zodat wanneer je even door je schip aan het wandelen bent tijdens het vliegen dat je dan wel je systemen in de gaten kan houden. Of dat er verspreid in je schip kleine schermen hangen met daarop wat stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Snoz Lombardo schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 14:29:
Zou tof zijn als (sommige) schip systemen ondersteuning hebben voor een portable HUD. Fighter piloten hebben allemaal wel een helm op maar als civilian zou je dan je eigen Google Glas-achtige bril op kunnen zetten zodat wanneer je even door je schip aan het wandelen bent tijdens het vliegen dat je dan wel je systemen in de gaten kan houden. Of dat er verspreid in je schip kleine schermen hangen met daarop wat stats.
Je Microsoft Holoviewer bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency

Cogency

Ginnunga

http://imgur.com/a/AupFk

Retaliator 3d print! Erg gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Case_C schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 14:44:
[...]

Je Microsoft Holoviewer bedoel je?
;)

Hoewel de HoloLens volgens mij wel meer laat zien dan Google Glass. Het is ook een flink grotere 'bril'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Hee dat is dezelfde schaal is ik de Carrack wil doen :D . Verdorie, ik moet er haast mee gaan maken... maar een weekje vakantie opnemen dan :+ .
Snoz Lombardo schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 14:49:
[...]

[...]

;)

Hoewel de HoloLens volgens mij wel meer laat zien dan Google Glass. Het is ook een flink grotere 'bril'.
Elk voordeel heeft z'n nadeel :P , hoewel hij behoorlijk comfy leek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Die freelancer 3d print op zn foto, die is pas lijp :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimP
Case print er gelijk 2 van die Carrack , als het een beetje toffe kwaliteit is wil ik er ook één.
uiteraard tegen een riante vergoeding :+

En die Freelancer is inderdaad een stuk mooier dan die Retailiator al zeg ik het zelf

[ Voor 23% gewijzigd door WimP op 26-05-2015 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
WimPliers schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 15:32:
Case print er gelijk 2 van die Carrack , als het een beetje toffe kwaliteit is wil ik er ook één.
uiteraard tegen een riante vergoeding :+

En die Freelancer is inderdaad een stuk mooier dan die Retailiator al zeg ik het zelf
Volgens mij heeft hij op z'n Retaliator behoorlijk wat detail weggelaten. Dat probeer ik bij de Carrack wel te vermijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisher
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-06-2018
Heeft er al iemand het Constellation Mk3 Model op de Star Citizen site gekocht?

https://robertsspaceindus...ge/Constellation-Model/10

Was het maar een Carrack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Heel gaaf! Wel jammer van de dikke 'lasnaden' .. zelfs met de verf erop zie je het nog bij de freelancer die er achter staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Ircghost schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 16:19:
[...]

Heel gaaf! Wel jammer van de dikke 'lasnaden' .. zelfs met de verf erop zie je het nog bij de freelancer die er achter staat.
Meer verf gebruiken dan :P Gewoon nog een keer met de spuitbus erover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Case_C schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 16:26:
[...]

Meer verf gebruiken dan :P Gewoon nog een keer met de spuitbus erover.
of met modelling putty er overheen en het goed opvullen, bijvijlen en dan pas undercoaten en verven.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
En weer een hoog kwalitatief filmpje van een niet nader genoemd Vanduul Schip

Dit is van de facebook van die gast die de tali heeft gemaakt.. Dat waren behoorlijk veel stukken...
Afbeeldingslocatie: https://scontent.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/v/t1.0-9/10422134_790115317762621_7198945943476148333_n.png?oh=6f0faa2d84d24289068f6e78504db784&oe=55C2F5F6

Nu zit ik niet het nut van het interieur te modeleren.. ook al zit het erin..

[ Voor 45% gewijzigd door Case_C op 26-05-2015 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Kun je nog eens een dwarsdoorsnede maken als je verveelt bent :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Ircghost schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 16:56:
Kun je nog eens een dwarsdoorsnede maken als je verveelt bent :P
Ik ga vanavond tijdens een aflevering GoT lekker knutselen :P . Dus wie weet wat er uit komt rollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
Altijd mooi om dit te zien

edit; nee dit ben ik niet, ik heb 43 euro erin ;)

Afbeeldingslocatie: https://www.dropbox.com/s/vero5e1tq16jegr/spent.png?dl=1

[ Voor 20% gewijzigd door Torrie844 op 26-05-2015 17:23 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oraijon
GreyHeaderGamer heeft ook nog even z'n mening gedropped over de leak, wel een interessante point of view ook.

[ Voor 13% gewijzigd door Oraijon op 26-05-2015 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Torrie844 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 17:23:
Altijd mooi om dit te zien

edit; nee dit ben ik niet, ik heb 43 euro erin ;)

[afbeelding]
Holy shit. hahaha
Ben benieuwd wat die allemaal in de hangar "heeft staan".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
dus wat doen, de avenger houden of een reliant nemen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimP
Bornhald schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 18:38:
dus wat doen, de avenger houden of een reliant nemen..
Reliant erbij >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oraijon
Eensch :P

Reliant is natuurlijk ook flavor of the month. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
half om half ben ik dat inderdaad ook aan het beschouwen, hem gewoon erbij nemen..

ik weet alleen niet goed waarom ik een starter schip erbij zou willen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
Bornhald schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 19:26:
half om half ben ik dat inderdaad ook aan het beschouwen, hem gewoon erbij nemen..

ik weet alleen niet goed waarom ik een starter schip erbij zou willen.. :)
voor de fun? ;) Ik twijfel zelf ook om hem te halen hoor. Wellicht upgrade ik mijn Alpha naar 300i en haal de Reliant voor mini-cargo missies.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Torrie844 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 19:30:
[...]

voor de fun? ;) Ik twijfel zelf ook om hem te halen hoor. Wellicht upgrade ik mijn Alpha naar 300i en haal de Reliant voor mini-cargo missies.
maar dan kan ik beter mijn Hull a of b laten unmelten.. :)

ik denk dat ik mezelf zojuist over heb gehaald hem te laten liggen :)

[ Voor 10% gewijzigd door Bornhald op 26-05-2015 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
Leuk filmpje, iemand met Rift op E:D

Rond 18:00m is hij werkelijk ontroerd..

http://www.twitch.tv/zimtok5/c/4870816

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mabok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-05-2021
Bornhald schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 19:56:
[...]

maar dan kan ik beter mijn Hull a of b laten unmelten.. :)

ik denk dat ik mezelf zojuist over heb gehaald hem te laten liggen :)
Ik laat m ook liggen. Ik wou er eerst misschien mijn blue upgrade voor melten, maar toch maar niet gedaan :)

- Delta
- Blue
- Vanguard
- Phoenix (inc Archimedes)

Is perfect voor mij om de PU mee te starten. Voor het echte trading/hauling/mining ben ik graag crew op een van jullie Hull's, Merchantman's of Orions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
In Austin schijnt het nu ook lekker nat te zijn. CIG Austin schijnt er niet teveel last van te hebben:

https://forums.robertsspa.../5089906/#Comment_5089906

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De development cycle wordt niet vertraagd door de leak, volgens Ben :)

https://forums.robertsspa.../5090659/#Comment_5090659

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
De weekly round-up staat ook weer online, met een free-fly-week van militaire schepen aan het eind van de week :D . Verder geen info over de leak overigens. Waarschijnlijk mogen ze daar niets over zeggen tot er een officieel bericht over is gedaan.
https://forums.robertsspa...om/discussion/264338/a/p1

Hey guys! Here’s your current Comm-Link schedule for this week. It’s a short week for us given the holiday, but we’re going to try and get some cool content out. It’s your last chance to pick up the Reliant during the concept sale… and it’s worth checking out even if you aren’t interested in another starter ship. The folks upstairs say a PTU build isn’t likely this week, but keep watching for announcements.

Monday, May 25th
- 10 for the Producers
- Happy Memorial Day!

Tuesday, May 26th
- Meet the Devs: Kirk Tome

Wednesday, May 27th
- Vault Update
- Reliant Q&A Volume I

Thursday, May 28st
- Around the Verse: Episode 46

Friday, May 29th
- Reverse the Verse
- Reliant Q&A Volume II
- Military Ship Fly Free Week

Saturday, May 30th
- Reverse the Verse Archive Post

Sunday, May 31st
- Weekly Roundup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisher
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-06-2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Verwijderd schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 21:07:
De development cycle wordt niet vertraagd door de leak, volgens Ben :)

https://forums.robertsspa.../5090659/#Comment_5090659
Ik neem aan dat daarmee het 'Crytek Source Code' vraagstuk ook gelijk is afgedaan.
Best wel goed eigenlijk dat ze er zo "luchtig" mee omgaan. Vragen om respect voor andere spelers, hun forums houden ze schoon en andere community's moeten dat zelf maar bepalen. Shit happends en we gaan bekijken hoe we het kunnen voorkomen.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:55

The Chosen One

Zie signature!

Heb door KS en concept sale dus een Connie en Vanguard maar nog geen "simpel" ship.
Zou de reliant (of ander startership) een nuttige en bruikbare toevoeging geven daar bovenop?

Makkelijker landen, minder fuel, jumpporten en gedoe?
Wat is het nut nog van die schepen als je later nog meer andere schepenhebt?

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
De rework van de Freelancer ook gelekt. Link naar de plaatjes achter de spoiler Tags
spoiler:
http://m.imgur.com/a/tGAxJ
Hij is veel groter geworden, en lijkt meer op t concept. Goed nieuws voor de cutlass rework dus!
En ik heb m net verkocht... dan maar een gewone freelancer terughalen met CCU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blij met mijn Freelancer als het er zo uit komt te zien..

Ook een stuk groter zo te zien.. Snap ik waarom de Freelancer niet meer door de kleinste jump point zou kunnen.. Wat nog steeds niet duidelijk is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Voor de mensen die het wel/niet willen zien: (Allemaal schepen, geen SQ42 oid)

spoiler:
Argo Utility Craft voor het ophalen van rescuepods
YouTube: Star Citizen Argo utility craft

De Retribution met veel meer detail dan eerdere plaatjes:
http://imgur.com/a/FNh09

De Cleaver (Vanduul Boarding ship)
YouTube: Star Citizen vanduul Cleaver preview

[ Voor 22% gewijzigd door Case_C op 27-05-2015 07:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
[Leak] EMP grenade effect in Star Marine:
spoiler:
http://gfycat.com/BoringPlumpDutchsmoushond

Komt uit een YouTube filmpje van gelekte footage van de FPS (YouTube: Star Citizen DevBuild preprepre-alpha FPS)

[ Voor 44% gewijzigd door Snoz Lombardo op 27-05-2015 08:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Wow, hoe gaaf is dat effect wel niet :D . Gewoon even al je systems/vision uitgeschakeld. Kan eigenlijk niet wachten tot hij gereleased gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laquaezzi
  • Registratie: Oktober 2011
Die preprepre alpha footage van de FPS ziet er aardig gelikt uit! Movement doet me een beetje denken aan ArmA 3 zo op het eerste gezicht, wat ik erg positief vind overgens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Case_C schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 08:03:
[...]

Wow, hoe gaaf is dat effect wel niet :D . Gewoon even al je systems/vision uitgeschakeld. Kan eigenlijk niet wachten tot hij gereleased gaat worden.
Echt heel vet effect inderdaad. Je zou haast gaan denken dat de leak niet helemaal een ongeluk was, de hype levels zijn overal weer skyhigh :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Case_C schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 06:47:
De rework van de Freelancer ook gelekt. Link naar de plaatjes achter de spoiler Tags
spoiler:
http://m.imgur.com/a/tGAxJ
Hij is veel groter geworden, en lijkt meer op t concept. Goed nieuws voor de cutlass rework dus!
En ik heb m net verkocht... dan maar een gewone freelancer terughalen met CCU
Over de Freelancer en Cutlass:

spoiler:
Dit kan inderdaad toch alleen maar betekenen dat de Cutlass ook wat groter gaat worden. Zo niet gaan mensen, terecht, klagen over de cutlass. Nu ben ik benieuwd wat ze met 'mijn' 300 serie gaan doen. Gezien de huidige toffe schepen zal het wel goed komen.

[ Voor 0% gewijzigd door Tylocke op 27-05-2015 08:29 . Reden: Spoiler tags ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Ergens wel vervelend dat ik mijn DUR net heb omgesmolten om de Reliant ervoor te halen :P . Met wel in het achterhoofd een CCU naar een LTI Freelancer danwel LTI Taurus, maar nu heb ik er dus geen meer...

Hoe dan ook ben ik erg benieuwd naar al de reworks, want het ziet er naar uit dat het meer richting de concept art gaat. Hoewel dit voor de Constellation en 300 series niet zoveel zegt. Hoop alleen maar dat we ze snel gaan zien, want zolang die 5 hulls en 17 schepen (Taurus, Andromeda, Aquila, Phoenix , 300i, 315p, 325a, 350r, Freelancer, DUR, MIS, MAX, Cutlass Black, Red Blue, Merlin, P75) nog niet klaar zijn gaan we ook geen nieuwe schepen zien..

In ieder geval slokt het een behoorlijk groot deel van de ship-pipeline op. (Gezien het allemaal bij Foundry 42 ligt is het aannemelijk dat het SQ42 ook lichtelijk kan vertragen. Gezien niet elk schip persé nodig hoeft te zijn voor SQ42.)

[ Voor 15% gewijzigd door Case_C op 27-05-2015 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
  • Laatst online: 11-01-2022
Die nieuwe Freelancer ziet er heel netjes uit. Ik ben blij dat ik die van mij gehouden heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
[Leak] Zoals bekend bevatten veel MISC schepen technische en cosmetische invloeden van de Xi'An. Er is nu een screen gelekt van een 100% Xi'An vrachtschip (in early-stage concept uiteraard).

Waarschuwing: plaatje direct in de spoiler!
spoiler:
Xi'An vrachtschip; groot en opmerkelijk!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/hMoaJPe.png

[ Voor 12% gewijzigd door Snoz Lombardo op 27-05-2015 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rescla
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 14-10 10:21
Freelancer en Xi'An:
spoiler:
Ziet er goed uit! Ben benieuwd hoe de variants er uit komen te zien, maar zoals het er nu uit ziet hou ik m'n MIS :+ Het Xi'An schip ziet er ook goed uit! Is er ook iets bekend van schaal? Het is een beetje lastig te zien zonder referentie hoe groot het schip nou eigenlijk is, bijv. vergeleken met de Hull series.

[edit]Gevonden.

[ Voor 7% gewijzigd door rescla op 27-05-2015 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-10 20:20
Freelancer DUR <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
rescla schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 09:29:
Freelancer en Xi'An:
spoiler:
Ziet er goed uit! Ben benieuwd hoe de variants er uit komen te zien, maar zoals het er nu uit ziet hou ik m'n MIS :+ Het Xi'An schip ziet er ook goed uit! Is er ook iets bekend van schaal? Het is een beetje lastig te zien zonder referentie hoe groot het schip nou eigenlijk is, bijv. vergeleken met de Hull series.

[edit]Gevonden.
spoiler:
Dat grote blok in het midden zouden allemaal Stor-All containers kunnen zijn. Dan zou het denk ik vergelijkbaar kunnen zijn met de grotere Hull schepen. Het is inderdaad moeilijk in te schatten, je ziet ook niet een duidelijke cockpit/brug of engines.
Pagina: 1 ... 56 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.