Verwijderd schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 12:52:
Ik denk ook net als grayheadedgamer dat de asset leaks de game meer goed doen dan slecht. Eerst dachten heel veel mensen dat er tot nu toe alleen aan Arena Commander is gewerkt en werd er veel gezeurd dat er niks gebeurd behalve geld binnenharken. Nu is toch wel zeer duidelijk dat het tegendeel waar is.
Zolang SQ42 maar niet gespoild wordt.
Helaas heb ik al iets van SQ42 gezien wat wel een duidelijke setting maakte... maar goed dat heb ik aan mijn eigen nieuwsgierigheid te danken. Die schepen zijn overigens wel ZEER gaaf gemaakt, allemaal. Ik hoop dat ze de ship-line in Manchester gewoon door laten draaien, ook na release van de PU. Daar zit naar mijn idee 'zichtbaar' toch het meeste talent

.
Mijn idee is toch dat het in de PU wat betrefd battles toch ook meer om capital/semi-capital ship battles zal gaan tussen player orgs. De fighters zullen volgens mij grotendeels door droids/AI/NPC's gespeeld worden. (Als je eenmaal op een org capital zit wil je dat alles 100% werkt, dus zit je daar met org members op waar je veel mee speelt.)
Wellicht ben ik wat te actief in de ochtend

Overigens schijnt Chris Roberts vandaag jarig te zijn

Geen CR Birthday sale van de Retribution? Slechts 5 te koop voor €500.000,- stuk. (Uiteraard volledig gestript van wapens

~395.000.000.000.000 UEC om dat nog even ingame te installeren. Ohja in Europa komt daar natuurlijk 100K aan belasting overheen

)
En daarop volgend een sale van 5000 Constelation Phoenix' voor een gereduceerd tarief van 100 dollar, omdat die gesponsord worden door de Retribution sale?
[
Voor 21% gewijzigd door
Case_C op 27-05-2015 14:18
]