Toon posts:

[PC] Star Citizen - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 57 ... 99 Laatste
Acties:
  • 224.840 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:16
Snoz Lombardo schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 09:34:
[...]

spoiler:
Dat grote blok in het midden zouden allemaal Stor-All containers kunnen zijn. Dan zou het denk ik vergelijkbaar kunnen zijn met de grotere Hull schepen. Het is inderdaad moeilijk in te schatten, je ziet ook niet een duidelijke cockpit/brug of engines.
Xi'An en stor-all containers lijkt me zeer stug. Het is een alien race waar ze moeizaam zaken mee doen. Eerder een Xi'An variatie ervan.

Speculatie lijkt me overigens niet achter een spoiler tag passen. SQ42 related + unreleased ships/FPS wel.

[ Voor 9% gewijzigd door Case_C op 27-05-2015 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-12-2024
laquaezzi schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 08:19:
Die preprepre alpha footage van de FPS ziet er aardig gelikt uit! Movement doet me een beetje denken aan ArmA 3 zo op het eerste gezicht, wat ik erg positief vind overgens.
Ik zat het te kijken en dacht "verrekt, doet me denken aan crysis". Toen sloeg ik mezelf maar voor de kop.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-10 17:26

Fordox

00101010

Bijzonder dat er nog niks is gevonden over de Herald en de Karthu Al, ik dacht namelijk dat deze al in de engine gebouwd werden.

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Fordox schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 09:51:
Bijzonder dat er nog niks is gevonden over de Herald en de Karthu Al, ik dacht namelijk dat deze al in de engine gebouwd werden.
Die komen waarschijnlijk binnenkort nog wel langs ;) , de focus ligt nu gewoon op alles wat nog niet bekend was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
http://www.warhistoryonli...-500-million-dollars.html

Ik wou dat Tom Hanks ook pledger was :(

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
was er nu ook een leak van de cutlass?

overigens ziet de freelancer er inderdaad wel goed uit zo, erg benieuwd hoe die gaat worden!

[ Voor 55% gewijzigd door Bornhald op 27-05-2015 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Bornhald schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 10:16:
was er nu ook een leak van de cutlass?

overigens ziet de freelancer er inderdaad wel goed uit zo, erg benieuwd hoe die gaat worden!
Case_C schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 09:54:
[...]

Die komen waarschijnlijk binnenkort nog wel langs ;) , de focus ligt nu gewoon op alles wat nog niet bekend was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-10 08:56
Case_C schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 09:37:
[...]

Xi'An en stor-all containers lijkt me zeer stug. Het is een alien race waar ze moeizaam zaken mee doen. Eerder een Xi'An variatie ervan.

Speculatie lijkt me overigens niet achter een spoiler tag passen. SQ42 related + unreleased ships/FPS wel.
En speculatie over een unreleased ship? ;)

Er zijn weer nieuwe plaatjes van het voorgenoemde Xi'An vrachtschip!
spoiler:
Size comparison met Hull E. De Xi'An is dus nog een slag groter dan de Hull E.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/wtkeT4O.png

Achterkant met zichtbare thrusters
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/lfhkbiW.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

spoiler:
Vliegt dat ding echt rechtop? En kan hij wel planetside landen? En welke spacestations accepteren dat ding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Fordox schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 10:31:
spoiler:
Vliegt dat ding echt rechtop? En kan hij wel planetside landen? En welke spacestations accepteren dat ding?
De Hull E kan het ook niet, dus deze lijkt me ook niet.

spoiler:
Overigens klopt het design qua mass ratio nog van geen kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

spoiler:
Ja de orientatie van de motor t.o.v. centre of mass is wat raar nu je het zegt (tenzij de cilinder bovenin ook een motor is). Rechtop vliegen daarintegen, is in de ruimte prima mogelijk want geen luchtweerstand.

[ Voor 11% gewijzigd door Fordox op 27-05-2015 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
Snoz Lombardo schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 10:29:
[...]

En speculatie over een unreleased ship? ;)

Er zijn weer nieuwe plaatjes van het voorgenoemde Xi'An vrachtschip!
spoiler:
Size comparison met Hull E. De Xi'An is dus nog een slag groter dan de Hull E.
[afbeelding]

Achterkant met zichtbare thrusters
[afbeelding]
spoiler:
Wedden dat iemand er een rubiks cube van gaat maken qua kleur

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Fordox schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 10:34:
spoiler:
Ja de orientatie van de motor t.o.v. centre of mass is wat raar nu je het zegt (tenzij de cilinder bovenin ook een motor is). Rechtop vliegen daarintegen, is in de ruimte prima mogelijk want geen luchtweerstand.
spoiler:
Ik gok dat dat ronde ding bovenaan het schip nog een (kleinere) thruster is, dat zou het al beter maken.

Wel tof om te zien dat de schepen van andere rassen er ook daadwerkelijk alien uitzien, hoewel dat nog wel wat verder doorgetrokken mag worden dan alleen verticaal georiënteerde schepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Snoz Lombardo schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 10:41:
[...]

spoiler:
Ik gok dat dat ronde ding bovenaan het schip nog een (kleinere) thruster is, dat zou het al beter maken.

Wel tof om te zien dat de schepen van andere rassen er ook daadwerkelijk alien uitzien, hoewel dat nog wel wat verder doorgetrokken mag worden dan alleen verticaal georiënteerde schepen.
De vorm is momenteel nog iets te geblokt. Zeker omdat de Khartu Al tochwat ronder is dan dit schip. Dan verwacht ik dat voor alle schepen.

[ Voor 4% gewijzigd door Case_C op 27-05-2015 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Snoz Lombardo schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 10:41:
[...]

spoiler:

Ik had eerlijk gezegd wel wat ronders verwacht van Xi'an. Dit is enorm hoekig. Net als dat alles van de Vanduul puntig is :p
Case_C schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 10:43:
[...]

De vorm is momenteel nog iets te geblokt. Zeker omdat de Khartu Al is tochwat ronder dan dit schip.
Great minds think alike :)

[ Voor 18% gewijzigd door Fordox op 27-05-2015 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
Fixed.

spoiler:
Afbeeldingslocatie: http://s27.postimg.org/gecl7l6sz/xianrube.jpg

[ Voor 226% gewijzigd door Torrie844 op 27-05-2015 10:47 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Tja, hoekig is wel efficiënt en in space heb je er geen last van. In feite kun je ook met een gigantische kubus gaan vliegen. Maar mooi is anders inderdaad.
Haha :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
Snoz Lombardo schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 10:47:
Tja, hoekig is wel efficiënt en in space heb je er geen last van. In feite kun je ook met een gigantische kubus gaan vliegen. Maar mooi is anders inderdaad.

[...]

Haha :+
Eens kijken of de Vanduul die in 5 seconden oplost.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Best security ever.

Dude wheres my car much? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Development will continue :) We'll take some time to look at security and social media policy, but it isn't going to change how much we share or what our goals for Star Citizen are. I don't think there will be a statement beyond asking that backers please do not share content that spoils elements of Squadron 42 for other players. I've asked that the mods keep everything off of our forums, and other communities like Reddit are free to set their own rules.
of was dat al bekend

https://forums.robertsspa.../5090659/#Comment_5090659

[ Voor 8% gewijzigd door Bornhald op 27-05-2015 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Het was al bekend, maar altijd fijn om het te blijven horen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:34

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Was bij mij al bekend inderdaad (reddit), maar vind het niet schokkend. Natuurlijk gaat de ontwikkeling door. Het zou pas interessant worden als ze aangeven of ze als een gevolg hiervan missies en/of ingame spul al dan niet gaan aanpassen. En of door die aanpassingen een uitstel zal ontstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
ik vind overigens dat reddit (en jullie) er ook netjes mee om gaan door alles als spoiler te taggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
Bornhald schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 11:26:
ik vind overigens dat reddit (en jullie) er ook netjes mee om gaan door alles als spoiler te taggen.
Belangrijk toch :) Ik ben ook blij dat ik overal (tot nu toe) de keuze krijg of ik ze wil zien.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Is er dan iemand die niet genijgt is om op de spoilers te klikken? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNAFU
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-09 14:18
(jarig!)
Fordox schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 12:19:
Is er dan iemand die niet genijgt is om op de spoilers te klikken? :p
Geneigd? Ja.
Gedaan? Nee, de eerste leak-post op Reddit, waar ik vluchtig doorheen gescrolld heb, uitgezonderd.

Dus namens mij, supertof dat die spoilertags gehanteerd worden...alhoewel het de laatste paar pagina's hier wel waat saai maakt. ;)

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

SNAFU schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 12:23:
[...]

Geneigd? Ja.
Gedaan? Nee, de eerste leak-post op Reddit, waar ik vluchtig doorheen gescrolld heb, uitgezonderd.

Dus namens mij, supertof dat die spoilertags gehanteerd worden...alhoewel het de laatste paar pagina's hier wel waat saai maakt. ;)
spoiler:
Sorry :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNAFU
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-09 14:18
(jarig!)
Oh grappig... als je quote staat de tekst van de spoiler er wel gewoon leesbaar.
En geen probleem hoor. ;)

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
:9~

spoiler:
UEE Retribution nu met veel meer details: http://imgur.com/a/FNh09

Ik denk ook net als grayheadedgamer dat de asset leaks de game meer goed doen dan slecht. Eerst dachten heel veel mensen dat er tot nu toe alleen aan Arena Commander is gewerkt en werd er veel gezeurd dat er niks gebeurd behalve geld binnenharken. Nu is toch wel zeer duidelijk dat het tegendeel waar is.

Zolang SQ42 maar niet gespoild wordt.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2015 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Verwijderd schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 12:52:

spoiler:

Ik denk ook net als grayheadedgamer dat de asset leaks de game meer goed doen dan slecht. Eerst dachten heel veel mensen dat er tot nu toe alleen aan Arena Commander is gewerkt en werd er veel gezeurd dat er niks gebeurd behalve geld binnenharken. Nu is toch wel zeer duidelijk dat het tegendeel waar is.

Was al gepost door Case ;)

Overigens schijnt Chris Roberts vandaag jarig te zijn *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Verwijderd schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 12:52:

spoiler:

Helaas heb ik al iets van SQ42 gezien wat wel een duidelijke setting maakte... maar goed dat heb ik aan mijn eigen nieuwsgierigheid te danken. Die schepen zijn overigens wel ZEER gaaf gemaakt, allemaal. Ik hoop dat ze de ship-line in Manchester gewoon door laten draaien, ook na release van de PU. Daar zit naar mijn idee 'zichtbaar' toch het meeste talent _/-\o_ .

Mijn idee is toch dat het in de PU wat betrefd battles toch ook meer om capital/semi-capital ship battles zal gaan tussen player orgs. De fighters zullen volgens mij grotendeels door droids/AI/NPC's gespeeld worden. (Als je eenmaal op een org capital zit wil je dat alles 100% werkt, dus zit je daar met org members op waar je veel mee speelt.)
Wellicht ben ik wat te actief in de ochtend :+
Overigens schijnt Chris Roberts vandaag jarig te zijn *O*
Geen CR Birthday sale van de Retribution? Slechts 5 te koop voor €500.000,- stuk. (Uiteraard volledig gestript van wapens :+ ~395.000.000.000.000 UEC om dat nog even ingame te installeren. Ohja in Europa komt daar natuurlijk 100K aan belasting overheen :+ )

En daarop volgend een sale van 5000 Constelation Phoenix' voor een gereduceerd tarief van 100 dollar, omdat die gesponsord worden door de Retribution sale?

[ Voor 21% gewijzigd door Case_C op 27-05-2015 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:55

The Chosen One

Zie signature!

The Chosen One schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 23:27:
Heb door KS en concept sale dus een Connie en Vanguard maar nog geen "simpel" ship.
Zou de reliant (of ander startership) een nuttige en bruikbare toevoeging geven daar bovenop?

Makkelijker landen, minder fuel, jumpporten en gedoe?
Wat is het nut nog van die schepen als je later nog meer andere schepenhebt?
Ik quote mezelf ff, vroeg toch ff af hoe mensen over de starter ships denken en het nut ervan. Zoveel leaktalk nu. :+

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
The Chosen One schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 14:33:
[...]
Ik quote mezelf ff, vroeg toch ff af hoe mensen over de starter ships denken en het nut ervan. Zoveel leaktalk nu. :+
Starters zijn allicht vrijwel nutteloos in een gevecht tegen grotere en combat oriented schepen. Wat ik van de starters vind:
  • Elk jumppoint is te gebruiken, gezien ze niet zo groot zijn. Je kan altijd de kortste/snelste weg naar een system pakken.
  • Stealth, kleinere schepen vallen minder snel op op de radar.
  • Docking fees zijn natuurlijk lager voor kleine schepen, dus je kan redelijk goedkoop pendelen.
Mij lijkt het dus logisch om een starter te hebben en te houden. Vooral als je ergens zonder te veel rompslomp heen wilt :) .

Het huidige plan: (Tot de volgende conceptsale iig)
Ingame hoop ik de Reliant te houden, omdat je dan altijd nog iemand mee kan nemen. (Een NPC bodyguard voor planetside? :D ) Mijn Avenger is er als fighter. De Aurora/Alpha gaat in de verkoop om de start UEC een boost te geven. Mijn huidige LTI Reliant word een CCU naar een LTI Freelancer (MAX??) voor trading. De Carrack heeft geen uitleg nodig :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Ik zou zelf geen starter kopen als je al een game package hebt.

Waarom? Die krengen zijn makkelijk te krijgen door middel van je oprot premie na de single player.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Fordox schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 15:00:
Ik zou zelf geen starter kopen als je al een game package hebt.

Waarom? Die krengen zijn makkelijk te krijgen door middel van je oprot premie na de single player.
Ik geef m'n oprotpremie liever uit aan andere dingen :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut
  • Laatst online: 26-02 17:47

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Ik hoop voor iedereen dat de LTI wel een 'Real Lifetime Insurance' is en niet een 'lifetime' ingame. Want als je 1x gepopt wordt dan zou je zo je LTI kwijt raken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
Cygnitr0n schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 15:15:
Ik hoop voor iedereen dat de LTI wel een 'Real Lifetime Insurance' is en niet een 'lifetime' ingame. Want als je 1x gepopt wordt dan zou je zo je LTI kwijt raken. :)
Dat zou een fantastische grap zijn :p

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rescla
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 14-10 10:21
Voor zover ik weet is lifetime oneindig. Voorbeeldje bijvoorbeeld in deze post: https://robertsspaceindus...e-Insurance-Clarification en https://forums.robertsspa...ent/543216#Comment_543216 "Lifetime insurance is the same as regular hull insurance, with the added benefit that you don't have to re-up it when it expires, because it doesn't."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Volgens mij is er al wel aangegeven dat LTI account bound is, dus voor al die characters. Enkel als je het schip ingame verkoopt.. dan gaat het niet over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rescla
Case_C schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 15:18:
[...]

Volgens mij is er al wel aangegeven dat LTI account bound is, dus voor al die characters. Enkel als je het schip ingame verkoopt.. dan gaat het niet over.
Volgens https://robertsspaceindus...e-Insurance-Clarification dus wel lees ik net. Of het moet in de tussentijd aangepast zijn zonder dat deze post bijgewerkt is.

"Can I trade my lifetime insurance ship?

Yes. The lifetime insurance will follow the ship hull when it is legally sold or gifted. If the ship is stolen or otherwise captured, the policy will not transfer."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja LTI is ship bound. Maar ik denk niet dat mensen hun LTI schepen verkopen. Die staan op een gegeven moment gewoon stof te happen omdat je in-game al bent geupgrade naar nieuwe schepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Verwijderd schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 15:21:
Die staan op een gegeven moment gewoon stof te happen omdat je in-game al bent geupgrade naar nieuwe schepen.
Niet helemaal waar. Want je kan altijd je LTI schepen verhuren. Dan heb je 1 voordeel. Mocht een andere spelen je schip slopen.. dan krijg je er een nieuwe voor terug. :+

[ Voor 8% gewijzigd door DutchWalnut op 27-05-2015 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
rescla schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 15:20:
[...]

Volgens https://robertsspaceindus...e-Insurance-Clarification dus wel lees ik net. Of het moet in de tussentijd aangepast zijn zonder dat deze post bijgewerkt is.

"Can I trade my lifetime insurance ship?

Yes. The lifetime insurance will follow the ship hull when it is legally sold or gifted. If the ship is stolen or otherwise captured, the policy will not transfer."
Dan er maar van uitgaan dat het op het schip blijft zitten. Maar lijkt me inderdaad stug dat er veel LTI schepen in de PU verkocht gaan worden.
Verwijderd schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 15:21:
Ja LTI is ship bound. Maar ik denk niet dat mensen hun LTI schepen verkopen. Die staan op een gegeven moment gewoon stof te happen omdat je in-game al bent geupgrade naar nieuwe schepen.
Vraag me af of dat voor de Carrack ook het geval gaat zijn :P , hoop dat die het langer vol gaat houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
Case_C schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 15:23:
[...]

Dan er maar van uitgaan dat het op het schip blijft zitten. Maar lijkt me inderdaad stug dat er veel LTI schepen in de PU verkocht gaan worden.

[...]

Vraag me af of dat voor de Carrack ook het geval gaat zijn :P , hoop dat die het langer vol gaat houden.
Er zijn natuurlijk geen miljoen verschillende schepen, dus schepen als de Carrack blijven hun value wel houden.

Wat ik me afvraag is hoeveel LTI nou inderdaad gaat betekenen. Dat zal doorslaggevend zijn of ik de reliant haal, maar helaas krijgen we het niet te horen voor die tijd.. dan maar lekker wachten en die euro's in een potje stoppen voor een nieuwe pc-upgrades als de oculus komt >:)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
  • Laatst online: 11-01-2022
Uiteindelijk zullen alle schepen die nu bestaan wel outdated worden. Sommige misschien al een paar maanden na release, andere een paar jaar.
Aangezien ze het spel blijven ontwikkelen en continu nieuwe schepen willen toevoegen, krijg je op een gegeven moment net zoiets als met autos in het echte leven.
Ze werken nog, je kunt ze nog gebruiken, maar de nieuwe autos hebben toch net wat meer functies en mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
Metalkai schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 15:26:
Uiteindelijk zullen alle schepen die nu bestaan wel outdated worden. Sommige misschien al een paar maanden na release, andere een paar jaar.
Aangezien ze het spel blijven ontwikkelen en continu nieuwe schepen willen toevoegen, krijg je op een gegeven moment net zoiets als met autos in het echte leven.
Ze werken nog, je kunt ze nog gebruiken, maar de nieuwe autos hebben toch net wat meer functies en mogelijkheden.
En dan zijn er vast weer een hele horde spelers die van oldtimers houden

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rescla
Case_C schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 15:23:
[...]

[...]

If the price is right :+

Ik ben wel benieuwd hoe het allemaal gaat werken met LTI, als je dan op een gegeven moment op Gen 3 ships zit of zo, dan heb je een Gen 1 schip met LTI. 'Normaal' gesproken zou dat logistiek gezien niet te doen zijn om zo'n schip te vervangen, zouden ze dan zo vriendelijk zijn om toch maar een nieuwe hull aan te bieden? In principe zou je bij upgrades (CCU) ook LTI behouden, ik vraag me af of dat in PU nog zo zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
rescla schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 15:28:
[...]

If the price is right :+

Ik ben wel benieuwd hoe het allemaal gaat werken met LTI, als je dan op een gegeven moment op Gen 3 ships zit of zo, dan heb je een Gen 1 schip met LTI. 'Normaal' gesproken zou dat logistiek gezien niet te doen zijn om zo'n schip te vervangen, zouden ze dan zo vriendelijk zijn om toch maar een nieuwe hull aan te bieden? In principe zou je bij upgrades (CCU) ook LTI behouden, ik vraag me af of dat in PU nog zo zal zijn.
Dan staat mijn Carrack LTI in de GOTINC ontvangsthal als museumstuk :) , en vlieg ik in de organisatie Pegasus :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
Wat is uberhaupt de bedoeling van GOTINC, gaan we missies samen vliegen, op teamspeak verzamelen etc? Want ik ben daar wel voor!

edit; en voor zover ik kan zien zijn we een redelijke size-org

[ Voor 20% gewijzigd door Torrie844 op 27-05-2015 15:38 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Werden de LTI starters niet gebruikt als battering rams? :p Dan lijkt me de Reliant perfect met zijn 'blade design'

[ Voor 32% gewijzigd door Fordox op 27-05-2015 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimP
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-07 09:27
Je starter voorop je grote schip binden als een soort botsrand :P

En doel van de ORG is inderdaad samen exploren, traden en missies doen. En ass-kicken uiteraard 8)

[ Voor 44% gewijzigd door WimP op 27-05-2015 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Torrie844 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 15:38:
Wat is uberhaupt de bedoeling van GOTINC, gaan we missies samen vliegen, op teamspeak verzamelen etc? Want ik ben daar wel voor!

Even kort samengevat: (Wellicht vergeet ik wat)
  • de PU exploren/ontdekken en ontginnen
  • Fabrieken opereren
  • Missies faciliteren,
  • Samen die missies vliegen,
  • Samen op TS die missies coördineren,
  • Met alle leden een GOT Inc. "battlefleet" onderhouden waarmee we onze belangen kunnen beschermen

[ Voor 8% gewijzigd door Case_C op 27-05-2015 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Ach, gewoon 10 reliants direct in een bengal laten vliegen vanuit de zijkant, ik denk dat dat de bengal wel ff pijn doet :p

Helaas zit er geen ejector seat in de Reliant :+

[ Voor 17% gewijzigd door Fordox op 27-05-2015 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Fordox schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 15:42:
Ach, gewoon 10 reliants direct in een bengal laten vliegen vanuit de zijkant, ik denk dat dat de bengal wel ff pijn doet :p

Helaas zit er geen ejector seat in de Reliant :+
Mwa dat gaat hooguit een deukje opleveren. Je bent geen slug uit een Retribution :+ , maar een 30 meter breed schip wat niet te snel gaat :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
  • Laatst online: 11-01-2022
Genoeg kleine deukjes maken een groot gat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Fordox schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 15:39:
Werden de LTI starters niet gebruikt als battering rams? :p Dan lijkt me de Reliant perfect met zijn 'blade design'
Als je dat doet, dan riskeer je het verlies van je LTI op je schip. Maar je maakt vast een grap.
Kan d`r met de konte nie noar luustern . :+

[ Voor 4% gewijzigd door DutchWalnut op 27-05-2015 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-08 21:49
Nee, je riskeert je LTI als je er frauduleuze activiteiten mee gaat doen toch?

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Jorrie schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 16:06:
Nee, je riskeert je LTI als je er frauduleuze activiteiten mee gaat doen toch?
Oneigenlijk gebruik van het schip hoorde daar ook bij geloof ik. Dus 'griefen' danwel opzettelijk veelvuldig rammen van mensen/schepen hoort daar gewoon bij. Overigens wil CIG eenzelfde systeem als Rockstar toepassen, waarbij griefers bij griefers geplaatst worden :P . Wat prima werkt imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 16:09:
[...]Oneigenlijk gebruik van het schip hoorde daar ook bij geloof ik. Dus 'griefen' danwel opzettelijk veelvuldig rammen van mensen/schepen hoort daar gewoon bij. O
Klopt en tevens juist.
En als je wel de neigingen hebt om dit te gaan doen. Doe het dan in Operation Pitchfork :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-10 22:58

Cogency

Ginnunga

Ik zit net die [leaked] plaatjes van de nieuwe Freelancer te bekijken maar die is best wel wat gegroeid. :o

[ Voor 5% gewijzigd door Cogency op 27-05-2015 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Cogency schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 16:43:
Ik zit net die [leaked] plaatjes van de nieuwe Freelancer te bekijken maar die is best wel wat gegroeid. :o

Me Like! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Cygnitr0n schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 15:23:
[...]

Niet helemaal waar. Want je kan altijd je LTI schepen verhuren. Dan heb je 1 voordeel. Mocht een andere spelen je schip slopen.. dan krijg je er een nieuwe voor terug. :+
Je krijgt er 1 terug in dezelfde toestand als hij was toen hij vernietigd werd, er is alleen niet aangegeven van wanneer er geredeneerd wordt.

Ik kan me voorstellen dat vlak voordat je schip vernietigd wordt hij de toestand heeft, bijna vernietigd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Torrie844 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 15:38:

een goody 2 shoes org zijn jullie >:)
Yo ho, yo ho, a pirate's life for me.
We pillage, we plunder, we rifle and loot.
Drink up me 'earties, yo ho.
We kidnap and ravage and don't give a hoot.

We extort and pilfer, we filch and sack.
Maraud and embezzle and even highjack.

We kindle and char and enflame and ignite.
We burn up the city, we're really a fright.

We're rascals and scoundrels, we're villains and knaves.
We're devils and black sheep, we're really bad eggs.

Yo ho, you ho, a pirate's life for me.
We're beggars and blighters and ne'er do-well cads,
Aye, but we're loved by our mommies and dads,
disney FTW :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Bornhald schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 17:15:
[...]

Je krijgt er 1 terug in dezelfde toestand als hij was toen hij vernietigd werd, er is alleen niet aangegeven van wanneer er geredeneerd wordt.

Ik kan me voorstellen dat vlak voordat je schip vernietigd wordt hij de toestand heeft, bijna vernietigd :)
Met andere woorden. Je krijgt er een slechte leasebak voor terug :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Bornhald schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 17:15:
[...]

Mwa waarschijnlijk de status die je schip had op de laatste haven die je bezocht.

Voor de grotere schepen gok ik wel dat het even duurt voor je een full repair laat uitvoeren. Zolang de belangrijkste systems maar werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Case_C schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 17:35:
[...]

Mwa waarschijnlijk de status die je schip had op de laatste haven die je bezocht.

Voor de grotere schepen gok ik wel dat het even duurt voor je een full repair laat uitvoeren. Zolang de belangrijkste systems maar werken.
Er is inderdaad ook geroepen dat je niet perse direct je schip terug hebt, maar dat het gemaakt en beschikbaar moet komen/ zijn op een bepaalde locatie. Dus schepen als een idris oid zal je niet direct weer kunnen vliegen waarbij bijvoorbeeld een starter schip vrijwel overal direct beschikbaar zal zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Dit maal geen spoiler van Foundry 42, want het is via de facebook van Sandi:

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/v/t1.0-9/22199_862698227116798_5900646368885515161_n.jpg?oh=21b0d91b7043673f23060964ed703741&oe=55F4583E
Een dev (met agressieproblemen?) aan het werk :P .

[ Voor 4% gewijzigd door Case_C op 27-05-2015 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oraijon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 17:07
Bornhald schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 17:18:
[...]

[...]

Je wordt bedankt, die krijg ik de rest van de avond niet meer m'n hoofd uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Bornhald schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 17:46:
[...]
Dus schepen als een idris oid zal je niet direct weer kunnen vliegen waarbij bijvoorbeeld een starter schip vrijwel overal direct beschikbaar zal zijn
Vind ik ook niet meer dan eerlijk dat het duurt voordat een Idris beschikbaar komt.
Anders zou je kunnen spammen op een locatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:55

The Chosen One

Zie signature!

toch zou ik het jammer vinden als je hlemaal niet zou kunnen rammen of zo. Niet dat het altijd als grieving gezien wordt. Het als eigen optie/keuze hebben zou toch leuk zijn. Last minute resort of zo.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

The Chosen One schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 18:56:
toch zou ik het jammer vinden als je hlemaal niet zou kunnen rammen of zo. Niet dat het altijd als grieving gezien wordt. Het als eigen optie/keuze hebben zou toch leuk zijn. Last minute resort of zo.
Ja, je blijft altijd van die 'mensen' houden die je gaan aanklagen/reporten als griever... dat zou best sneu zijn. Maar het is gewoon mogelijk.

Ik denk dat ze pas iets met je LTI doen als je er veelvuldig aan schuldig maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
The Chosen One schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 18:56:
ejecten, iemands deur open rammen, en naar binnen zweven, klinkt prima.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:54
Vanavond ook eindelijk m'n Second Fleet dogtag binnen gekregen. Kwaliteit is prima op een heel klein streepje bij mijn naam na.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/kK7FxRV.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/rff8C9y.jpg

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sturmovik177
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:50

Sturmovik177

Vroem

Case_C schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 18:12:

[afbeelding]
Oe, een Herman Miller. :9

Oink

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

batumulia schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 20:26:
Vanavond ook eindelijk m'n Second Fleet dogtag binnen gekregen. Kwaliteit is prima op een heel klein streepje bij mijn naam na.

[afbeelding]
[afbeelding]
Erg vet! :) Heb alleen mijn eigen naam gedaan ipv gebruikersnaam. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Bornhald schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 17:18:
[...]

[...]

Oraijon schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 18:27:
[...]

Je wordt bedankt, die krijg ik de rest van de avond niet meer m'n hoofd uit :P
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=IBH4g_ua5es]

Nu zit er een ander liedje in je hoofd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-06 15:57

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

Iemand ervaring met een 21:9 monitor en sc? De extra screen estate moet blijkbaar in andere games iig goed werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Da's akoustische isolatie. (Wat niet gek veel zal helpen in zo'n kamertje)
Die je normaal op oor hoogte hangt btw.

Zie je die midi controller en die twee genelec monitors?
Da's een audio dude.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2015 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sturmovik177
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:50

Sturmovik177

Vroem

ScytheNL schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 22:03:
Iemand ervaring met een 21:9 monitor en sc? De extra screen estate moet blijkbaar in andere games iig goed werken
Ben hier ook wel benieuwd naar; heb geen ruimte voor 3 schermen, maar een 34" 21:9 scherm zou wel kunnen passen.

Oink

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djesse8999
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 09-10 16:37

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

Werkt prima hier met een 2560x1080 monitor :Y

Voor zover ik het heb gemerkt werken bijna alle games er prima mee (hele oude games niet altijd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
ScytheNL schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 22:03:
SC doet het op 21:9 prima, nog geen 'rare' visual erdoor gehad. Menu's doen het ook prima.

Wat Djesse zegt, de meeste spellen doen het goed. Maar sommige spellen hebben slechte support. (Skyrim om er maar 1 te noemen. Het beeld klopt wel, enkel de locatie van je menu-knoppen zit niet gelijk met het klikbaar gebied.) Dan moet je moeilijk doen met mods om het werkend te krijgen. Maar voor 99% van de nieuwe games is het geen probleem. En het is verder gewoon een heerlijk wijd formaat.
Verwijderd schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 22:31:
[...]

Da's akoustische isolatie. (Wat niet gek veel zal helpen in zo'n kamertje)
Die je normaal op oor hoogte hangt btw.

Zie je die midi controller en die twee genelec monitors?
Da's een audio dude.
Ik dacht in eerste instantie dat hij gewoon goed geluid op z'n werkplek wou :+ . Maar die kussen op de muren herkende ik niet als geluidsdemping. Dan denk ik meer aan zoiets:
Afbeeldingslocatie: http://www.aixfoam.nl/media/catalog/product/cache/4/thumbnail/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/p/y/pyramidenschaumstoff_sh003_mhdg_rahmen_gal.png
Maar wat er nu op zit is waarschijnlijk beter schoon te houden/ meer slijtvast in zo'n kleine ruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
Case_C schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 23:09:
[...]

SC doet het op 21:9 prima, nog geen 'rare' visual erdoor gehad. Menu's doen het ook prima.

Wat Djesse zegt, de meeste spellen doen het goed. Maar sommige spellen hebben slechte support. (Skyrim om er maar 1 te noemen. Het beeld klopt wel, enkel de locatie van je menu-knoppen zit niet gelijk met het klikbaar gebied.) Dan moet je moeilijk doen met mods om het werkend te krijgen. Maar voor 99% van de nieuwe games is het geen probleem. En het is verder gewoon een heerlijk wijd formaat.

[...]

Ik dacht in eerste instantie dat hij gewoon goed geluid op z'n werkplek wou :+ . Maar die kussen op de muren herkende ik niet als geluidsdemping. Dan denk ik meer aan zoiets:
[afbeelding]
Maar wat er nu op zit is waarschijnlijk beter schoon te houden/ meer slijtvast in zo'n kleine ruimte.
het lijken op meer op tafels die op de kant liggen door die metalen dingen die uitsteken.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Fordox schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 21:09:
[...]

[...]

[video]

Nu zit er een ander liedje in je hoofd :D
dan vind ik dit een leuker liedje, wordt er ook dorstig van :)

drunken battles kan je dan ook niet nuchter doen :)

[ Voor 15% gewijzigd door Bornhald op 27-05-2015 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Bornhald schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 23:20:
[...]

dan vind ik dit een leuker liedje, wordt er ook dorstig van :) [video]
drunken battles kan je dan ook niet nuchter doen :)
Meh...

Dan liever dit:
[YouTube: https://youtu.be/Yg_rf2d894k]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-06 15:57

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

Case_C schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 23:09:
[...]

Wat Djesse zegt, de meeste spellen doen het goed. Maar sommige spellen hebben slechte support. (Skyrim om er maar 1 te noemen. Het beeld klopt wel, enkel de locatie van je menu-knoppen zit niet gelijk met het klikbaar gebied.) Dan moet je moeilijk doen met mods om het werkend te krijgen. Maar voor 99% van de nieuwe games is het geen probleem. En het is verder gewoon een heerlijk
Goed om te weten. Zit je op 25 of 29 inch? 34 is blijkbaar een soort heilige graal op 34** X 1440 maar mij een brug of 30 te ver qua prijs. Blijkbaar is de 25 inch qua input lag superieur (0 ms ipv 9 geloof ik) aan de 29 variant, maar zit je met die weer veel beter qua daadwerkelijke scherm grootte. Ik heb het hier dan iig over LG varianten.

[ Voor 2% gewijzigd door ScytheNL op 28-05-2015 07:43 . Reden: Merk monitor verduidelijkt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
reliant Q&A
https://robertsspaceindus.../14742-Reliant-Q-A-Part-1

en blijkbaar kan hij al niet meer door alle jumppoints
Would this be any good for exploring? Jump points? How does it compare with the 315p, the only explorer in the price range?

Overall, expect a 315p to be better at finding jumppoints. The Reliant is more going to be doing in-system/region sensor scanning, research, and exploration. It could still definitely map a new jump if you find one, but the bigger profile compared to a 315p may lead you to flying into a smaller point than you could fit.

[ Voor 73% gewijzigd door Bornhald op 28-05-2015 07:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Bornhald schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 07:43:
reliant Q&A
https://robertsspaceindus.../14742-Reliant-Q-A-Part-1

en blijkbaar kan hij al niet meer door alle jumppoints

[...]
Moet zeggen dat ik achteraf gezien toch wat teleurgesteld ben. Ik dacht dat ie was aangekondigd als een dedicated vracht starter maar het is dus meer een utility ship. En voor een multi-crew is ie behoorlijk klein als je er niet eens normaal in kan rondlopen. Even de andere Q&A's afwachten maar.

Desalniettemin, hangar release gepland voor Q4!
The base Reliant, shipping Q4 2945, ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
ScytheNL schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 00:00:
[...]
Goed om te weten. Zit je op 25 of 29 inch? 34 is blijkbaar een soort heilige graal op 34** X 1440 maar mij een brug of 30 te ver qua prijs. Blijkbaar is de 25 inch qua input lag superieur (0 ms ipv 9 geloof ik) aan de 29 variant, maar zit je met die weer veel beter qua daadwerkelijke scherm grootte. Ik heb het hier dan iig over LG varianten.
Zit momenteel nog op een 29" AOC, zit zelf ook weg te kwijlen bij een 34". Maar nu is de kwaliteit van mijn scherm ook gewoon minder, wellicht dat ik op release van SC er een haal. Maar bij een dergelijk scherm hoort ook een GPU-oplossing van €800+ (GTX980ti/R9-390x) om een beetje redelijk te kunnen gamen.

De Cargo bay van de Reliant is dus behoorlijk klein/laag als hij dicht zit? Vraag me af hoeveel ruimte je er daadwerkelijk in gaat krijgen.
There is a ramp, can we park a rover inside?

No, the Greycat’s support struts would get crushed when the hold compacts for flight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Snoz Lombardo schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 08:30:
[...]

Moet zeggen dat ik achteraf gezien toch wat teleurgesteld ben. Ik dacht dat ie was aangekondigd als een dedicated vracht starter maar het is dus meer een utility ship. En voor een multi-crew is ie behoorlijk klein als je er niet eens normaal in kan rondlopen. Even de andere Q&A's afwachten maar.

Desalniettemin, hangar release gepland voor Q4!

[...]
aan de andere kant is het een starter ship. dus je moet er ook niet te veel van verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oraijon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 17:07
Als we dan toch pirate songs aan het posten zijn :D

Ik heb zelf op m'n 21:9 / 3440x1440 ook geen problemen ondervonden met SC. Je merkt wel dat 21:9 over het algemeen beter wordt ondersteund dan multiscreen :P

Vooral oudere games zag je zonder mods minder op omdat hij compenseert door minder in de hoogte weer te geven (VERT-) maar vandaag de dag gaat dat meestal wel goed, beeld wat netjes in de breedte opschaalt (HOR+). En wsgf.org is wat dat betreft erg ftw :P

Maar merk wel dat SC erg erg zwaar is op deze resolutie. Ik draai op 2x gtx970 en haal in de hangar op medium settings en de user.cfg tweaks van boredgamer maar zo'n 50 fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Oke en nu weer back on topic?
Het plaatje is van de Bengal zoals je 'm al vaker hebt gezien, geen echte spoilers dus. Behalve achter de link de er ook onder staat.
spoiler:
Een Bengal Carrier voor je bureaublad!
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/AwhcHcW.jpg
En pics van de Javelin Destroyer bridge
http://imgur.com/a/Tk3ol

:+ https://www.youtube.com/watch?v=tHOgkgnZAdc :+

[ Voor 31% gewijzigd door Case_C op 28-05-2015 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 09:14:
Oke en nu weer back on topic?
spoiler:
Een Bengal Carrier voor je bureaublad!
[afbeelding]
En pics van de Javelin Destroyer bridge
http://imgur.com/a/Tk3ol
En ik maar denken dat dit ook een filmpje was ;(

:D Erg mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die mega grote schepen zien er wel vet uit. Je zal maar iemand zijn die deze dingen mag helpen ontwerpen. Lijkt mij een super leuke baan. Niet dat ik het zou kunnen, maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Verwijderd schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 09:19:
Die mega grote schepen zien er wel vet uit. Je zal maar iemand zijn die deze dingen mag helpen ontwerpen. Lijkt mij een super leuke baan. Niet dat ik het zou kunnen, maar toch.
Dan heb je inderdaad een stressvolle droombaan :) , want je wilt denk ik niet weten hoe vaak er revisies komen op die schepen. "Dit stuk is niet goed, pas dat nog even aan" "Oh die Freelancer is te klein, stretch jij de boel even op?" Dat zijn geen leuke klusjes, maar het resultaat is o zo mooi. :D .

Daarom houd ik het maar bij een 3d printje ervan :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-08 21:49

[afbeelding]
Dit keer zonder zichtbare linkjes :p

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-03 17:32
Case_C schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 09:21:
[...]

Dan heb je inderdaad een stressvolle droombaan :) , want je wilt denk ik niet weten hoe vaak er revisies komen op die schepen. "Dit stuk is niet goed, pas dat nog even aan" "Oh die Freelancer is te klein, stretch jij de boel even op?" Dat zijn geen leuke klusjes, maar het resultaat is o zo mooi. :D .

Daarom houd ik het maar bij een 3d printje ervan :P .
Volgens mij kloppen die ook enorm veel onbetaalde overuren dus zo'n droomjob is 't waarschijnlijk niet. In de USA heb je denk ik ook maar 10 betaalde verlofdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
AndrewBourgeois schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 09:30:
[...]
Volgens mij kloppen die ook enorm veel onbetaalde overuren dus zo'n droomjob is 't waarschijnlijk niet. In de USA heb je denk ik ook maar 10 betaalde verlofdagen.
Financiele voldoening is natuurlijk ook niet alles :+ , says the greedy employer. :P

Zag dit overigens nog langskomen op reddit. Dus over 2 weken alweer een sale van waarschijnlijk de Endevour oid.

Hi guys! Alyssa here.
We certainly do have some more concept sales coming down the pipe. BUT, as in true Alyssa "Access Denied" fashion, I can't say what they are just yet. However, we think our next concept sale will be sometime around mid-June.
Have a good one!
-Alyssa

https://docs.google.com/s...U/htmlview?sle=true#gid=0

Wat mij ook opvalt is dat in deze lijst de Manticore gewoon staat, en dat het concept ervan gereed is... Zou dat betekenen dat we die dit jaar nog kunnen zien in concept?

[ Voor 14% gewijzigd door Case_C op 28-05-2015 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
[Leak] Imgur album met screens van reworked Constellation!

En voormalig Lead Moderator Will Lewis werkt nu bij Reload Studios, een VR bedrijf. Hij was opeens verdwenen bij CIG, vermoedelijk omdat ie z'n werk niet goed deed.

[ Voor 57% gewijzigd door Snoz Lombardo op 28-05-2015 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Snoz Lombardo schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 10:39:
[Leak] Imgur album met screens van reworked Constellation!

Hij is dus iets langer geworden, niet zo dramatisch als de Freelancer.. maar toch :P .

Verder zie ik niet veel schokkende wijzigingen/corridors/airlocks toegevoegd. Mijn gok: de Internals zijn nog niet af.
Hoewel, hier lijkt toch wel iets aan de hand te zijn links en rechts van de deur naar de cargo-hold, vraag me af wat daar in zit.
spoiler:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/44dnpnb.jpg

Benieuwd wat mijn LTI Reliant moet gaan worden in de toekomst... een Taurus/Andromeda of een Freelancer/MAX

[ Voor 27% gewijzigd door Case_C op 28-05-2015 11:23 ]

Pagina: 1 ... 57 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.