Vergeet de sterretjes niet
That's it: als iemand nou zijn of haar 890 Jump de Tyrion Lannister noemt, dan is ie baas.anu schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 15:53:
En natuurlijk de hemellichamen, of was het nou hemelse?
Oink
maar je speelt wel met de gedachte:Fordox schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 14:14:
Als je goed oplet, ik heb nog geen enkel slecht woord gezegd over de Carrack of over de fanclub
Dat was volledig hypothetisch.
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
Op zijn star-wars wiki:
"but he has been successful on Broadway, as a voice actor in animation and video games, and as a comic book creator."
Klopt, hij vertolt onder andere de stem van The Joker in de Batman games. Dus hopelijk ook voor Star Citizen
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
Yep, tekenfilm serie ook. Dus het kan nog steeds alle kanten op wat betreft wat hij gaat doen
Klopt, maar met het budget wat CIG heeft verwacht ik wel meerdere beroemdheden in de PU en SQ42. Waarschijnlijk stoppen ze er ook nog wel easter eggs in
.
Wat moet The Joker in vredesnaam in Star Citizen doen????batumulia schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 16:19:
Klopt, hij vertolt onder andere de stem van The Joker in de Batman games. Dus hopelijk ook voor Star Citizen
Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd
De Suckerpunch door ontwikkelen en weer bruikbaar makenSNAFU schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 17:54:
[...]
Wat moet The Joker in vredesnaam in Star Citizen doen????
Hij is een acteur die de stem van de Joker doet, hij is niet de joker. Je haalt dingen door elkaarSNAFU schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 17:54:
[...]
Wat moet The Joker in vredesnaam in Star Citizen doen????
Daarbij komt dat Hamill ook te zien was in meerde Wing Commander games dus is het goed mogelijk dat hij in Star Citizen ook een rolletje krijgt.
Hier heb je een heel goed punt. CR en Hamill kennen elkaar nog en zo'n voice actor is altijd mooi meegenomen.SgtPoen schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 18:33:
Daarbij komt dat Hamill ook te zien was in meerde Wing Commander games dus is het goed mogelijk dat hij in Star Citizen ook een rolletje krijgt.
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Heb net zelf ook maar eens m'n user.cfg zitten editten adh van die video van BoredGamer. Nog geen match gespeeld dus weet nog niet hoe het qua latency zit. Maar m'n fps in de hangar ging wel van 40 naar 55 zonder dat ik het idee kreeg dat het er daadwerkelijk minder goed uit zag (hooguit wat scherper zonder al die motion blur en bloom achtige effecten
[ Voor 26% gewijzigd door Oraijon op 21-05-2015 19:05 ]
is er ook niet een keer naar gehint dat voice actors van WC ook voor SC zouden worden benaderd. ergens tijdens de kickstarter of een van de eerdere strech goalsTylocke schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 18:51:
[...]
Hier heb je een heel goed punt. CR en Hamill kennen elkaar nog en zo'n voice actor is altijd mooi meegenomen.
Yep de 5 million stretch goal was dat:Bornhald schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 19:14:
[...]
is er ook niet een keer naar gehint dat voice actors van WC ook voor SC zouden worden benaderd. ergens tijdens de kickstarter of een van de eerdere strech goals
Squadron 42 will feature celebrity voice-acting including at least one favorite from Wing Commander and 50 total missions.
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
Ooooooooooohhhh, nu snap ik m!!!!Ircghost schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 18:28:
[...]
Hij is een acteur die de stem van de Joker doet, hij is niet de joker. Je haalt dingen door elkaar
Dus The Joker is de acteur die Mark Hamil speelt!
Zat ik toch even mooi fout met mijn aanname....

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd
Is morgen de misc reliant sale?
In USA wel, hier waarschijnlijk zaterdag in de ochtend.
[ Voor 5% gewijzigd door Jorrie op 21-05-2015 21:04 ]
Ah, eens kijken of dat wat is.
Heb nu een LX (voor $45 gekocht), als ik die kan melten en daarvoor een misc met LTI kan krijgen zal ik dat eens overwegen.
Is er al iets bekend over de reliant qua rol? of is daar nog niks over bekend (ik weet dat 'ie xi'an tech gaat krijgen)
Heb nu een LX (voor $45 gekocht), als ik die kan melten en daarvoor een misc met LTI kan krijgen zal ik dat eens overwegen.
Is er al iets bekend over de reliant qua rol? of is daar nog niks over bekend (ik weet dat 'ie xi'an tech gaat krijgen)
With the success of the Freelancer “Built for Life” campaign, MISC has moved to join RSI and Consolidated in the single-seat introductory starship arena. Their silver bullet? A starter ship with more than one seat… and their ace in the hole: Xi’An technology. Where the Aurora is a pure utilitarian platform and the Mustang is a delicate, maneuverable personal transport, the Reliant is MISC’s most Xi’An tech-heavy ship to date. Featuring impossibly sleek lines, two separate crew seats and a vertical fuselage design, the Reliant’s streamlined cockpits glow with some of the finest xenotechnology available!
En zojuist dit in Around the Verse:

En ook een stukje in Ship Shape @19:10:

[ Voor 12% gewijzigd door SgtPoen op 21-05-2015 21:26 ]
Mantine nieuw startership?
Oh, het is een pokémon, ik weet nooit of ik iets serieus moet nemen bij die sneak peeks
Oh, het is een pokémon, ik weet nooit of ik iets serieus moet nemen bij die sneak peeks
[ Voor 64% gewijzigd door Jorrie op 21-05-2015 21:35 ]
Die contour ziet er zeker nice uitSgtPoen schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 21:22:
With the success of the Freelancer “Built for Life” campaign, MISC has moved to join RSI and Consolidated in the single-seat introductory starship arena. Their silver bullet? A starter ship with more than one seat… and their ace in the hole: Xi’An technology. Where the Aurora is a pure utilitarian platform and the Mustang is a delicate, maneuverable personal transport, the Reliant is MISC’s most Xi’An tech-heavy ship to date. Featuring impossibly sleek lines, two separate crew seats and a vertical fuselage design, the Reliant’s streamlined cockpits glow with some of the finest xenotechnology available!
[afbeelding]
[video]
Hmm, weet nog niet of het m'n favoriet gaat worden.. 
Maar we gaan het morgen/zaterdag zien. Voorlopig gaat het me toch om de LTI
Maar we gaan het morgen/zaterdag zien. Voorlopig gaat het me toch om de LTI
Gelukkig heb ik je geredSNAFU schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 19:28:
[...]
Ooooooooooohhhh, nu snap ik m!!!!
Dus The Joker is de acteur die Mark Hamil speelt!
Zat ik toch even mooi fout met mijn aanname....
Daar gaat mijn portomonee. Hahahahaha.
Je hebt het uiteindelijke concept nog niet gezien heBornhald schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 23:47:
niet mijn schip de reliant
Waar ik wel benieuwd naar ben is de plaatsing van de Reliant t.o.v. de Hull A, gezien het allebij soort van Haulers zijn. Daarbij heeft de Reliant Xi'An tech, en is goedkoper.. Wat denken jullie? 50% minder cargo capacity
Wat verwachten jullie eigenlijk nog van wapens op dit schip? Het is best groot dus minimaal 4 hardpoints lijkt me wel gerechtvaardigd. (1 turret aan de zijkant/onderkant van de cockpit , maar daarnaast is er wel genoeg ruimte om er een redelijke missile-carrier van te maken bijv.
Geloof wel dat de cockpit een gigantisch gave beleving gaat zijn bij het draaien. Het ene moment zit je naast elkaar, het volgende zit je co piloot boven je
Goeie vraag, ik denk dat er een kleine turret op zit voor mr co-pilot en twee size 1 guns voor de pilot. Turret zal ook wel 2x size 1 guns hebben want ik heb nog geen turret gezien met maar 1 gun. Ik zou vraagtekens hebben als er geen turret op zit omdat de co-pilot anders volgens mij maar weinig te doen heeft op zo'n klein schip. Hoewel ik verwacht dat die tweede seat net als de suphornet wel als een lockdown seat kan worden gebruikt.Case_C schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 08:05:
[...]
Je hebt het uiteindelijke concept nog niet gezien he, dit is een van de vormen die het niet geworden is. Een simpele 3D-schets, waarvan CR heeft gezegd doe die andere maar. Die is veel vetter.
Waar ik wel benieuwd naar ben is de plaatsing van de Reliant t.o.v. de Hull A, gezien het allebij soort van Haulers zijn. Daarbij heeft de Reliant Xi'An tech, en is goedkoper.. Wat denken jullie? 50% minder cargo capacity? Want er passen toch een paar boxes in dat ontwerp volgens mij. (Ik voel een upgrade voor de Hull A en B aankomen, waarbij die net een schakel langer worden
)
Wat verwachten jullie eigenlijk nog van wapens op dit schip? Het is best groot dus minimaal 4 hardpoints lijkt me wel gerechtvaardigd. (1 turret aan de zijkant/onderkant van de cockpit , maar daarnaast is er wel genoeg ruimte om er een redelijke missile-carrier van te maken bijv.)
Geloof wel dat de cockpit een gigantisch gave beleving gaat zijn bij het draaien. Het ene moment zit je naast elkaar, het volgende zit je co piloot boven je. Gegarandeerd dat ik er 1'tje ga halen. En wellicht word de Alpha tzt ook wel een reliant. (Of de LX, dat kan natuurlijk ook
)
Ik vraag me af of hij missiles krijgt met 4 guns, anders maakt hij de Aurora wel een beetje obsolete.
Qua cargo zitten avenger en hornet op 12 SCU, dus voor de reliant schat ik rond de 20-30 max, ruim meer dan de fighters want cargo was z'n rol maar ook nog ruim onder de Hull A want dat is een dedicated platform. Shield en power plant zal wel ong hetzelfde zijn als Aurora en Mustang.
Hoop eigenlijk ook wel dat de Xi'An tech verder gaat dan 'het draait!'. Hoewel hull-design zeker ook een soort van tech is, wil ik graag wel de vermoedelijke voordelen/nadelen hiervan kunnen zienOraijon schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 08:20:
[...]
Goeie vraag, ik denk dat er een kleine turret op zit voor mr co-pilot en twee size 1 guns voor de pilot. Turret zal ook wel 2x size 1 guns hebben want ik heb nog geen turret gezien met maar 1 gun. Ik zou vraagtekens hebben als er geen turret op zit omdat de co-pilot anders volgens mij maar weinig te doen heeft op zo'n klein schip. Hoewel ik verwacht dat die tweede seat net als de suphornet wel als een lockdown seat kan worden gebruikt.
Ik vraag me af of hij missiles krijgt met 4 guns, anders maakt hij de Aurora wel een beetje obsolete.
Qua cargo zitten avenger en hornet op 12 SCU, dus voor de reliant schat ik rond de 20-30 max, ruim meer dan de fighters want cargo was z'n rol maar ook nog ruim onder de Hull A want dat is een dedicated platform. Shield en power plant zal wel ong hetzelfde zijn als Aurora en Mustang.
Overigens denk ik ook niet dat je tijdens het vliegen/gedraaide stand, dat je niet uit je stoel kan. Maar dat het schip weer terug moet draaien om je 'stoel' gelijk te zetten met de vloer
Volgens mij moet je niet teveel zoeken achter "Xi'An tech", daar hadden ze het laatst over op RtV. Het is niet persé beter ofzo, en het computer systeem kan er gewoon anders uitzien. En kijk ook naar de Freelancer, daar zit nou ook niet veel in dat ik zeg "poe poe, nou nou, dat had maar zo een alien ship kunnen zijn"
Het schip doet me wat denken aan het ruimte schip waar de Red Matter in zat in de star trek film uit 2009.
Plaatje:
http://manilovefilms.com/...ads/2013/03/JELLYFISH.jpg
en op dit filmpje op 1:37
YouTube: Star Trek (7/9) Movie CLIP - Fire Everything! (2009) HD
Plaatje:
http://manilovefilms.com/...ads/2013/03/JELLYFISH.jpg
en op dit filmpje op 1:37
YouTube: Star Trek (7/9) Movie CLIP - Fire Everything! (2009) HD
Maar de Reliant had dan wel het meeste Xi'An tech in zich.
Nee, dat heeft de Xi'an Karthu Al 
* Fordox is trotse bezitter ^_^
Ook mooi:
LPressley.CIG
As soon as physical-based damage is applied to ships (hopefully not too far off), yes the time to kill will increase considerably.
Goed goed, van de MISC schepen dan wijsneus
Ik denk overigens dat een Xi'An capital meer Xi'An tech heeftFordox schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 08:41:
Nee, dat heeft de Xi'an Karthu Al
Maar dan heb ik het ook over de schepen die je nu kan pledgen 
Maar is iemand het met me eens, dat die Reliant lijkt op dat schip uit star trek? Ik hoop t wel namelijk
Maar is iemand het met me eens, dat die Reliant lijkt op dat schip uit star trek? Ik hoop t wel namelijk
Zeker goed nieuws! In een MMO waarin semi-permadeath een rol speelt is het niet acceptabel dat je na een paar minuten al afgeknald kan worden. De TTK moet voor de PU zeker omhoog.
Het is een starter schip en ik heb een carrack dus het is niet mijn schipCase_C schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 08:05:
[...]
Je hebt het uiteindelijke concept nog niet gezien he, dit is een van de vormen die het niet geworden is. Een simpele 3D-schets, waarvan CR heeft gezegd doe die andere maar. Die is veel vetter.
Waar ik wel benieuwd naar ben is de plaatsing van de Reliant t.o.v. de Hull A, gezien het allebij soort van Haulers zijn. Daarbij heeft de Reliant Xi'An tech, en is goedkoper.. Wat denken jullie? 50% minder cargo capacity? Want er passen toch een paar boxes in dat ontwerp volgens mij. (Ik voel een upgrade voor de Hull A en B aankomen, waarbij die net een schakel langer worden
)
Wat verwachten jullie eigenlijk nog van wapens op dit schip? Het is best groot dus minimaal 4 hardpoints lijkt me wel gerechtvaardigd. (1 turret aan de zijkant/onderkant van de cockpit , maar daarnaast is er wel genoeg ruimte om er een redelijke missile-carrier van te maken bijv.)
Geloof wel dat de cockpit een gigantisch gave beleving gaat zijn bij het draaien. Het ene moment zit je naast elkaar, het volgende zit je co piloot boven je. Gegarandeerd dat ik er 1'tje ga halen. En wellicht word de Alpha tzt ook wel een reliant. (Of de LX, dat kan natuurlijk ook
)
Dat zou zeker een gaaf schip zijn. Maar ik neem aan dat je niet Slave I bedoelt van Boba Fett? Maar dat andere schip wat draait?Fordox schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 09:03:
Maar dan heb ik het ook over de schepen die je nu kan pledgen
Ach puur voor hangar-vulling johBornhald schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 09:17:
[...]
Het is een starter schip en ik heb een carrack dus het is niet mijn schip
Ik denk dat de Xi'An dyson orb nog meer Xi'An tech heeftCase_C schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 09:02:
[...]
Ik denk overigens dat een Xi'An capital meer Xi'An tech heeft.
misschien als ik mijn caterpillar kan verkopenCase_C schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 09:19:
[...]
Dat zou zeker een gaaf schip zijn. Maar ik neem aan dat je niet Slave I bedoelt van Boba Fett? Maar dat andere schip wat draait?
[...]
Ach puur voor hangar-vulling joh.
Zie mijn eerdere post, ik zeg ook Star Trek, niet Star WarsCase_C schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 09:19:
[...]
Dat zou zeker een gaaf schip zijn. Maar ik neem aan dat je niet Slave I bedoelt van Boba Fett? Maar dat andere schip wat draait?
Gaat zich in een hoekje schamenFordox schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 09:37:
[...]
Zie mijn eerdere post, ik zeg ook Star Trek, niet Star Wars

Inderdaad. Ik vind dat mijn Hornet toch erg snel veel schade oploopt terwijl het zogenaamd een "durable" fighter moet zijn.Snoz Lombardo schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 09:07:
[...]
Zeker goed nieuws! In een MMO waarin semi-permadeath een rol speelt is het niet acceptabel dat je na een paar minuten al afgeknald kan worden. De TTK moet voor de PU zeker omhoog.
Ben je jarig? Ik zie geen taartje naast je naamCase_C schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 09:38:
[...]
Gaat zich in een hoekje schamen. (En taart eten, vooral veel taart
)
inderdaad, of heb je gelogen voor wat betreft je geboortedatum in je tweakers profileFordox schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 09:40:
[...]
Ben je jarig? Ik zie geen taartje naast je naam
Nee had m'n profiel niet op openbaar staan
, dan laat hij dergelijke dingen dus niet zien. Maar heb het open gezet.
Zeg dat dan! GEFELICITEERD 
(toepasselijke) party hits erbij
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=psFQMKcsIF8]
(toepasselijke) party hits erbij
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=psFQMKcsIF8]
[ Voor 6% gewijzigd door Fordox op 22-05-2015 09:56 ]
gefeliciteerd man!Case_C schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 09:38:
[...]
Gaat zich in een hoekje schamen. (En taart eten, vooral veel taart
)
Gefeliciteerd, hoppa een Reliant voor je verjaardag dus
Gefeliciteerd, ga je nu trakteren voor de Carrack fanclub?Case_C schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 09:48:
Nee had m'n profiel niet op openbaar staan, dan laat hij dergelijke dingen dus niet zien. Maar heb het open gezet.
Net kantoor getrakteerd, maar dit taartje kan er ook wel vanaf.Bornhald schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 10:14:
[...]
Gefeliciteerd, ga je nu trakteren voor de Carrack fanclub?

(ook een mooie om te vieren wanneer we 4 idrissen in de org hebben
Ik zou vrij letterlijk meer dan mijn halve vloot voor een idris gevenJulios schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 10:43:
Van harte Case_C.
We zullen zaterdag weer de sale zien. Idris org ships. Fire the Noventa cannon!!
Ik ook maar daar word CiG niet blij van denk ik. 
Die Reliant hmmmmm, ik heb meer zoiets van New Need dan dat ik hem echt interessant vind geloof ik. Deze teasers overtuigen mij iig niet.
Die Reliant hmmmmm, ik heb meer zoiets van New Need dan dat ik hem echt interessant vind geloof ik. Deze teasers overtuigen mij iig niet.
Gefeliciteerd!Case_C schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 09:48:
Nee had m'n profiel niet op openbaar staan, dan laat hij dergelijke dingen dus niet zien. Maar heb het open gezet.
Als ik er genoeg had had ik je een Idris cadeau gedaan
Er is er 1 jarig hoera hoera dan kun je wel zien aan het profiel van case_c!! 
Gefeliciteerd!
Vanavond maar een reliant scoren
Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd!
Mijn Hull A heeft OF binnenkort een neefje er bij OF hij wordt een Reliant.
Mijn A wordt een ReliantSNAFU schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 11:46:
Gefeliciteerd!
En de reliant wordt uiteindelijk een Carrack.... hoop ik.
Wat ik dan doe met het geld wat overblijft in m'n account weet ik nog niet. Mss dat ik daar een Vanguard variant upgrade van koop of m'n (AMD) Avenger upgrade naar een Gladius ofzo
Gefeliciteeeeerd Case!
Ennn ik twijfel of ik de reliant moet halen.. ziet er wel gruwelijk uit! Maar ik weet niet hoe vaak ik met 2 personen in een cockpit zit, heb toch vaak maar een paar uurtjes hier en daar op wisselende tijden dus een 1-seater is wellicht beter voor mij.
Ennn ik twijfel of ik de reliant moet halen.. ziet er wel gruwelijk uit! Maar ik weet niet hoe vaak ik met 2 personen in een cockpit zit, heb toch vaak maar een paar uurtjes hier en daar op wisselende tijden dus een 1-seater is wellicht beter voor mij.
-
Jazeker, maar daar zal wel een bestaand schip voor moeten bloedenlaquaezzi schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 10:14:
Gefeliciteerd, hoppa een Reliant voor je verjaardag dus
Koop denk ik eerder en stukje hardware
Is dieJulios schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 10:43:
Van harte Case_C.
We zullen zaterdag weer de sale zien. Idris org ships. Fire the Noventa cannon!!

DankuOraijon schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 11:04:
[...]
Gefeliciteerd!
Als ik er genoeg had had ik je een Idris cadeau gedaan
DankuCygnitr0n schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 11:29:
Er is er 1 jarig hoera hoera dan kun je wel zien aan het profiel van case_c!!
Gefeliciteerd!
DankuSNAFU schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 11:46:
Gefeliciteerd!
Danku! (Voor de vormTorrie844 schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 13:00:
Gefeliciteeeeerd Case!
Of gewoon allemaal bedankt voor de felicitaties

Overigens is op deze schets te zien dat er 1 turret is met missiles. Dus vraag me af of dat zo gebleven is. Overigens is missiles wel leuk, maar zijn dat size 1 of 2 's ?
[ Voor 18% gewijzigd door Case_C op 22-05-2015 13:06 ]
Van harte gefeliciteerd! Dus een Reliant voor je verjaardag?Case_C schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 09:48:
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Het liedje maar over geslagen? 
En het indiceert vaak ook dat er een loopruimte is in het schip, en daarbij vaak ook een bed. En dat is gewoon lijper
Lijkt me wel handig om te hebben als je missies doet waarbij je een NPC ergens mee naartoe moet nemen.Ennn ik twijfel of ik de reliant moet halen.. ziet er wel gruwelijk uit! Maar ik weet niet hoe vaak ik met 2 personen in een cockpit zit, heb toch vaak maar een paar uurtjes hier en daar op wisselende tijden dus een 1-seater is wellicht beter voor mij.
En het indiceert vaak ook dat er een loopruimte is in het schip, en daarbij vaak ook een bed. En dat is gewoon lijper
JaFordox schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 13:15:
Het liedje maar over geslagen?
[...]
Lijkt me wel handig om te hebben als je missies doet waarbij je een NPC ergens mee naartoe moet nemen.
dankjewelTylocke schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 13:14:
[...]
Van harte gefeliciteerd! Dus een Reliant voor je verjaardag?
[ Voor 17% gewijzigd door Case_C op 22-05-2015 13:19 ]
nanananananananana baby give it up, give it up, baaaaaby give it uuuhuup
spoiler:
Speciaal voor case_c, omdat hij mijn berichten leest in mijn stem 
[ Voor 36% gewijzigd door Fordox op 22-05-2015 13:21 ]
Jetzt weiß ich, wie es klingt, wann KC en de Sunshine band von Twente kommen.Fordox schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 13:17:
nanananananananana baby give it up, give it up, baaaaaby give it uuuhuup
spoiler:Speciaal voor case_c, omdat hij mijn berichten leest in mijn stem
Uhm misplaatst haha inmiddels aangepastCase_C schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 13:04:
Is diemisplaatst? Of zou de Idris daadwerkelijk saai zijn
lijkt me eerder een
waard
.
Zo, tijd om weekend te vieren, speciaal voor Case_C de middag vrijgenomen 
Of anders om iig eens lekker met SC te klooien
Nog wat theorycrafting van STLYoungblood
Of anders om iig eens lekker met SC te klooien
Nog wat theorycrafting van STLYoungblood
[ Voor 28% gewijzigd door Oraijon op 22-05-2015 14:23 ]
Is die
Je merkt toch dat Case_C een dagje ouder geworden is dat hij dit niet eerder geplaatst heeft
Ik kon het niet laten, het vakantiegeld is binnen en dus toch maar overstag gegaan.
De Reliant + de Hull B en C staan nog wel op de lijst om omgesmolten te worden zodra er zoiets als een Banu MM langs komt.
Zat toch aardig in de richting met m'n schattingen 
Maar vast 1 gekocht, wel benieuwd wanneer hij in de hangar komt en flyable is aangezien dat sneller zou zijn dan normaal
Maar vast 1 gekocht, wel benieuwd wanneer hij in de hangar komt en flyable is aangezien dat sneller zou zijn dan normaal
Verwijderd
Hier ook een Reliant gekocht.. om later te CCU naar Research uitvoering hopelijk met behoud LTI
Gladius er voor om gesmolten.. Nadeel nu alleen nog maar Freelancer in Hangar..
Wordt tijd dat er wat meer bijkomt van mijn gekochten schepen in de hangar.
Gladius er voor om gesmolten.. Nadeel nu alleen nog maar Freelancer in Hangar..
Wordt tijd dat er wat meer bijkomt van mijn gekochten schepen in de hangar.
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2015 19:55 ]
Yeah eigenaar van een paar pixel genaamd Reliant!
Hij lijkt wel verdomd veel op de Karthu Al in verticle flight mode. En hij heeft cargo opties 
Hopelijk is mn karthu al dan een betere racer en dogfighter (waarvoor ik m gekocht heb
)
Hopelijk is mn karthu al dan een betere racer en dogfighter (waarvoor ik m gekocht heb
Verwijderd
De Reliant is een human ship met Xi'an technologie.Fordox schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 20:04:
Hij lijkt wel verdomd veel op de Karthu Al in verticle flight mode. En hij heeft cargo opties
Hopelijk is mn karthu al dan een betere racer en dogfighter (waarvoor ik m gekocht heb)
De Khartu is Xi'an...
Ik heb het volste vertrouwen in CIG dat de Khartu de natte droom van alle Reliant eigenaren gaat worden.
Nu nog wel even mijn Reliant aanschaffen....
Gefeliciteerd Case!
Ik zit nou toch een beetje na te denken om misschien mijn cutlass blue upgrade te melten voor de Reliant (allebei $50,-).
Maar waarschijnlijk heb ik toch meer aan de blue upgrade.. Keuzes keuzes
De Reliant doet mij ook aan een b-wing denken! Vooral met die turret aan de onderkant/zijkant.anu schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 20:25:
Doet me op de een of andere manier denken aan een B-wing, nu moet ik er wel 1 halen
Ik zit nou toch een beetje na te denken om misschien mijn cutlass blue upgrade te melten voor de Reliant (allebei $50,-).
Maar waarschijnlijk heb ik toch meer aan de blue upgrade.. Keuzes keuzes
Trouwens ook meer duidelijkheid over LTI:
Ze hebben geleerd van de StarG LTI.
En... als dit de Reliant Mini Hauler is.. krijgt de Reliant dan een grotere broer?
Kortom: Nee, geen LTI voor varianten. Ja, wel een CCU naar varianten met behoud van LTI. Zijn de varianten niet vooraangekondigd, dan krijgt het wel een LTI.We are announcing that these ships are in the works today because we know that many backers are concerned about having LTI on their ships. With feedback from the Starfarer Gemini sale, we’re going to establish ongoing rules for variants in advance. Going forward, the policy is that if we announce variants in advance (which we will try to do when possible) they will not be made available with LTI on release and instead CCUs will be available. If an additional variant were added beyond those listed during the base concept sale, it would be considered for a possible LTI concept sale.
En... als dit de Reliant Mini Hauler is.. krijgt de Reliant dan een grotere broer?
[ Voor 10% gewijzigd door DutchWalnut op 22-05-2015 21:55 ]
De Reliant is toch een Mini Hauler zoals de Hull series gewoon een Hauler is? Denk dat het meer beschrijving is dan een indicatie dat er grotere versie komt.Cygnitr0n schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 21:51:
Trouwens ook meer duidelijkheid over LTI:
[...]
Kortom: Nee, geen LTI voor varianten. Ja, wel een CCU naar varianten met behoud van LTI. Zijn de varianten niet vooraangekondigd, dan krijgt het wel een LTI.
Als je het een 'jack-of-all-trades' noemt (in het verhaal), waarom noem je het dan een mini hauler? En niet gewoon de Reliant.Tylocke schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 22:07:
[...]
De Reliant is toch een Mini Hauler zoals de Hull series gewoon een Hauler is? Denk dat het meer beschrijving is dan een indicatie dat er grotere versie komt.
Omdat het beide is, een jack of all trades met een redelijk grote cargo holdCygnitr0n schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 22:13:
[...]
Als je het een 'jack-of-all-trades' noemt (in het verhaal), waarom noem je het dan een mini hauler? En niet gewoon de Reliant.
Hmm, klinkt inderdaad logisch.
Maar dit stukje dan:
Wanneer een 'variant' niet van te voren aangekondigd is en nog in conceptfase zit, dan mogen ze een LTI op een bestaand concept zetten (als deze nog niet hangar -ready is).
Dus als een IDRIS een nieuwe variant krijgt, dan krijgt het een LTI. Om zo even kort door de bocht te gaan.
Maar dit stukje dan:
Wanneer een 'variant' niet van te voren aangekondigd is en nog in conceptfase zit, dan mogen ze een LTI op een bestaand concept zetten (als deze nog niet hangar -ready is).
Dus als een IDRIS een nieuwe variant krijgt, dan krijgt het een LTI. Om zo even kort door de bocht te gaan.
[ Voor 5% gewijzigd door DutchWalnut op 22-05-2015 22:22 ]
Hier is ook een Aurora gesneuveld voor de Reliant. Hoewel het een mini hauler is lijkt ie toch aardig flexibel te zijn gezien de beoogde varianten.
Behalve dat het er vet uit ziet, zouden er verder nog voordelen zitten aan een verticial fuselage in space?
Behalve dat het er vet uit ziet, zouden er verder nog voordelen zitten aan een verticial fuselage in space?
Lijkt zo 123 dat de Reliant de Avenger van de kaart veegt. Of heb ik het mis?
Ik wil het wel doen, maar ik zit vast op die klote LX.. kan nergens upgraden behalve naar de 300i of de hornet. Stomste beslissing ooit van mij om naar de LX te gaan vanaf de MR.
Wat wil je doen dan? je kan naar van alles vanuit een LX.Ircghost schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 22:31:
Ik wil het wel doen, maar ik zit vast op die klote LX.. kan nergens upgraden behalve naar de 300i of de hornet. Stomste beslissing ooit van mij om naar de LX te gaan vanaf de MR.
http://kgsherman.github.io/ccg/
De Reliant is volgens mij toch behoorlijk groter dan de Avenger? Daarbij mist hij natuurlijk wel een groter hardpoint.Cogency schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 22:26:
Lijkt zo 123 dat de Reliant de Avenger van de kaart veegt. Of heb ik het mis?
Maar ik ga morgen waarschijnlijk mijn DUR ervoor omsmelten

Dan zou ik alle starters hebben
[ Voor 24% gewijzigd door Case_C op 22-05-2015 22:39 ]
Should you buy the reliant en reliant buyer's guide van STLYoungblood en BoredGamer.. voor de twijfelaars onder ons 
Ja daarom, de Avenger is een "stuk" duurder (procentueel gezien 20% volgensmij). Als de Reliant een grotere twee zitter is die op alle fronten eigenlijk beter lijkt te zijn dan neemt toch niemand meer een Avenger?Case_C schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 22:37:
[...]
De Reliant is volgens mij toch behoorlijk groter dan de Avenger? Daarbij mist hij natuurlijk wel een groter hardpoint.
Maar ik ga morgen waarschijnlijk mijn DUR ervoor omsmelten. Gewoon een retegaaf schip
.
Mijn Avenger is jamergenoeg een geupgrade AMD pakket dus ik moet nog even wachten en hopen dat er een CCU komt.
(of die rework van de Avenger moet wel heel goed worden)
[ Voor 4% gewijzigd door Cogency op 22-05-2015 22:40 ]
Zodra Armor meer een rol gaat spelen blijkt de Avenger ineens veel taaier te zijn, en daadwerkelijk zijn rol als police-craft beter te vervullen. Een Avenger vs een Reliant legt de Reliant bijna gegarandeerd af... afhankelijk van de piloot natuurlijk.Cogency schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 22:40:
[...]
Ja daarom, de Avenger is een "stuk" duurder (procentueel gezien 20% volgensmij). Als de Reliant een grotere twee zitter is die op alle fronten eigenlijk beter lijkt te zijn dan neemt toch niemand meer een Avenger?
Mijn Avenger is jamergenoeg een geupgrade AMD pakket dus ik moet nog even wachten en hopen dat er een CCU komt.
Je weet zoveel dingen nog niet van het schip.. snelheid/manouvres e.d. Dat telt allemaal mee in zijn kansen in een dog-fight.
Non-the less is het gewoon een heel gaaf schip, maar ik houd met Avenger er gewoon naast
Mijn opgewerkte variant van RtV met bovenaan de interessante vragen/antwoorden. En onder de dikgedrukte reliant alle reliant info
|
[ Voor 77% gewijzigd door Case_C op 22-05-2015 22:56 ]
Highlights uit Reverse the 'Verse:
- Freelancer rework will be on ship shape in two or three weeks. It will not be done, but Lisa will talk about it.
- Reliant cargo bay niet toegankelijk in vertical flight mode (maar er is wel loopruimte)
- Geen eject in de Reliant (net als Aurora en Mustang) en geen slaapplek
- Lots of people in the UK working on the Idris.
- Genesis Starliner is getting towards final concept now, and it’s looking good.
- Company-wide FPS test with every studio participating this morning. (maar nog een release date)
- Er wordt gewerkt aan de MISC Endeavor (Research Platform), komt eerder dan de Anvil Crucible (repair ship)
- Inspiratie voor de MISC Endeavor komt van de Discovery uit 2001: A Space Odyssey

Dit topic is gesloten.