Toon posts:

[PC] Star Citizen - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 49 ... 99 Laatste
Acties:
  • 225.541 views

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05-2025
batumulia schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 12:57:
[...]

Volgens mij liet de eerste oplage qua kwaliteit wat te wensen over (volgens mij ging daar het hele drama op het forum over).
daarvoor bij het bestellen was er ook drama, congeriges kregen een goedkopere versie ($99) aangeboden met een beperkte oplage (1000 dacht ik) deze waren naar een uurjte of 2 uitverkocht. Waarna de congierges begonnen te piepen dat ze niet hadden kunnen kopen (want je moet maar in de 2 uur tijd achter een pc hebben gezeten en in de mogelijkheid zijn geweest om te bestellen)

Daarna volgde het drama van waarom congierges wel en voor minder geld dan de "massa"

en ik neem aan dat het daarna over de kwaliteit ging

persoonlijk heb ik er niet zo veel aandacht aan besteed omdat ik er geen wilde (vanwege het model bij de RA welke ik toen had (en nu weer) )

volgens mij was dat de chronologische volgorde van de verschillende drama's betreffende het constellation model :+
Snoz Lombardo schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 13:00:
Iemand heeft een 73-pagina tellende flight manual geschreven voor de Gladiator. 8)7

https://docs.google.com/f...5ciAUeUdEQVFGQU9kX28/edit

Wat een tijd moet daar in gezeten hebben. Zit ook nog aardig wat nuttige informatie in over verschillende vliegpatronen in dogfighting situaties, en zelfs aanvliegroutes voor als je op een carrier wil landen.
Ziet er inderdaad leuk uit zeg, waar halen de mensen de tijd vandaan om dat ook nog te doen

[ Voor 21% gewijzigd door Bornhald op 13-05-2015 13:04 ]

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14:42
Snoz Lombardo schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 13:00:
Iemand heeft een 73-pagina tellende flight manual geschreven voor de Gladiator. 8)7

https://docs.google.com/f...5ciAUeUdEQVFGQU9kX28/edit

Wat een tijd moet daar in gezeten hebben. Zit ook nog aardig wat nuttige informatie in over verschillende vliegpatronen in dogfighting situaties, en zelfs aanvliegroutes voor als je op een carrier wil landen.
Het geeft ook heel goed aan wat de diepgang is die in het spel te vinden is. Een boekwerk van 76 pagina's voor 1 van de ~100 schepen. Waarbij dit nog een kleintje is.. kun je nagaan als hij dit voor de Idris doet... 500 pagina's ofzo?

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-01 12:52
Case_C schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 13:33:
[...]

Het geeft ook heel goed aan wat de diepgang is die in het spel te vinden is. Een boekwerk van 76 pagina's voor 1 van de ~100 schepen. Waarbij dit nog een kleintje is.. kun je nagaan als hij dit voor de Idris doet... 500 pagina's ofzo?
Ja, voor alle ship systems en sub-systems kun je wel een dikke handleiding opstellen lijkt me.

Nu is alles vanaf hoofdstuk 5 volgens mij redelijk algemeen en voor elk schip toepasbaar, dat scheelt al de helft van de manual, maar toch.

• Case_C
Blijkbaar gaat de sound-engine van SC binnenkort een grote update krijgen?
https://forums.robertsspa.../4986287/#Comment_4986287

Ben benieuwd dan wat dat ook met de 'omgevingsgeluiden' gaat doen, die kunnen momenteel al behoorlijk gaaf zijn. 3d geluiden zullen ook sterk meespelen in de sfeer op grotere multicrew.

Kan je bijvoorbeeld horen als er iemand een deck hoger loopt/sluipt?

Overigens wil ik alle GOT Inc. leden die hier momenteel lurken nog vragen of er nog interesse is voor de memberpass. Momenteel staat de teller op 16 deelnemers, the more the merrier :D . Geen interesse = dit stukje negeren :) .

[ Voor 67% gewijzigd door Case_C op 13-05-2015 14:01 ]

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10:24
Ja klopt, ze gaan van FMOD naar Wyse :) schijnt vooral heel goed te zijn voor 3D geluiden (iemand die aan een kant van het schip staat hoor je minder goed dan iemand die naast je staat) zit nu toevallig de AtV epsiode te kijken waarin het werd genoemd. (Episode 41 voor geinterresseerden).

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Verwijderd

WWise heeft veel meer opties om geluid te bewerken. Convolutie reverb voor realistisch klinkende galm. Dynamische mixen om dialogen duidelijk te laten horen als er veel omgeving geluid is. Synthese voor bijv. motor geluid of hartslag gelinkt aan wat je doet etc. Nadeel is dat je dat ook allemaal moet implementeren wat je wilt.
Niet voor niets dat ze nu iets van 6 personen voor geluid hebben en nog meer inhuren voor muziek.

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-01 12:59

Fordox

00101010

FMOD is alleen leuk als je een beetje noob-friendly met templates de game geluiden wilt modden. Verder niet bepaald uitgebreid icm een ruimtelijk gevoel.

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-12-2025

Tylocke

[Team Carrack]

Ah tof, ik heb net een mail gekregen dat mijn dogtags verstuurd zijn!

Ik was ze eigenlijk al vergeten...

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

• Case_C
Ook nog een retegaaf fan-made SC filmpje :) .

• Quze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-01 13:24
Wellicht heb ik niet goed opgelet of er overheen gelezen, maaaarrr..is het mogelijk om bijv een starfarer ingame een upgrade te geven naar de Gemini? Of is het alleen mogelijk om het te kopen?

• Case_C
Quze schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 17:13:
Wellicht heb ik niet goed opgelet of er overheen gelezen, maaaarrr..is het mogelijk om bijv een starfarer ingame een upgrade te geven naar de Gemini? Of is het alleen mogelijk om het te kopen?
Goede vraag, maar dat is echt iets waar ze voor moeten kiezen.

Bijvoorbeeld: Het lijkt me stug dat je een 300i ingame kan upgraden naar een 315p of een Alpha kan upgraden naar een Delta. Maar wie weet kan je met je Starfarer naar de Anvil Fabriek om hem te refitten. Dat zal niet instant zijn, maar geloof wel dat het een mogelijkheid moet kunnen zijn.

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-01 12:13

Cogency

Ginnunga

Volgensmij wel toch? Daarom is alles ook modulair etc. Je kan alle kanten op, zou me niks verbazen als er een "shop" is waar ze wat platen er tegen rammen en hier en daar een extra balkje er tussen zetten (vandaar minder ruimte in de gemini) en grotere wapens, etc.

• Case_C
Cogency schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 17:25:
Volgensmij wel toch? Daarom is alles ook modulair etc. Je kan alle kanten op, zou me niks verbazen als er een "shop" is waar ze wat platen er tegen rammen en hier en daar een extra balkje er tussen zetten (vandaar minder ruimte in de gemini) en grotere wapens, etc.
Met een kleiner schip zijn het gewoon andere hulls. Zoals de delta bij de mustang serie. Maar de hull is gerefit door Anvil dus dat zal wel mogelijk zijn in de PU via een fabriek.

De andere schepen zal je middels modulaire systemen bij benadering hezelfde kunnen maken, maar of je van een 300i exact een 350r kan maken met alleen ingame upgrades vraag ik me af.

• WimP
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-07-2025
Je zal ongetwijfeld wel in kunnen ruilen :+

De 50/50 deals van Anvill nu met inruilvoordeel tot wel 50.000 UEC

• Oraijon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-12-2025
GreyHeadedGamer heeft nog wat zitten spelen met de Starfarer.

Ziet er toch leuk uit, ben nog steeds verleid :)

• Cogency

Cogency

Ginnunga

https://robertsspaceindus...leshing-Out-The-Starfarer

Ik word echt steeds gelukkiger van de Starfarer. :D Dat ziet er toch super uit, soort van mini firefly. :+

• Case_C
Zeer zeker een gaaf filmpje :D , zo volgeladen met cargo-boxes lijkt het bijna een containership :D . Het is dat ik al voldoende schepen heb, dat ik hem lekker laat voor wat het is :) .

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Leuk stukje op INN over de Hull concept sale.

http://imperialnews.netwo...es-concept-sale-analysis/

Ben wel benieuwd hoe de Starfarer het doet/heeft gedaan. Ook al heeft de "standaard" uitvoering al een concept sale gehad.

• Case_C
Sandi is momenteel aan het meedoen in de mocap voor SQ42: Benieuwd hoe goed haar acteerwerk dan werkelijk is :+
Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xft1/v/t1.0-9/11064810_857054481014506_83310495141476729_n.jpg?oh=c6fdb255940d5496d061cd855513b9c5&oe=55D75DC5

En waarom is alleen de neus van de Carrack al dik 100.000 lijntjes? Echt te bizar voor woorden hoeveel detail daar in zit. Je zal het maar getekend/ontworpen hebben.

[ Voor 32% gewijzigd door Case_C op 14-05-2015 00:13 ]

• Oraijon
Should you buy a Starfarer:

Grappig genoeg raak ik juist weer minder geneigd door z'n video :P

Edit: Heeft iemand eigenlijk al een ETA gezien voor het nieuwe CCU systeem? enige wat ik gezien heb is eigenlijk dat ze het erover hadden dat het er zou zijn met de grote schepen. Maar dat betekent natuurlijk niet perse dat het dan pas komt :P

[ Voor 44% gewijzigd door Oraijon op 14-05-2015 00:27 ]

• Snoz Lombardo
Starfarer Q&A - Part II

Mijn vraag zit erin :D

• JJvdM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-01 19:39
Ik was een beetje verrast door het antwoord van Ben, dat er maar aan één type fuel gedacht wordt momenteel. Ik was in de veronderstelling dat er ik meen drie types zouden komen. Boost, reguliere en "hyperspace", en dat de ene zichzelf kan aanvullen door random space particles op te vangen, waardoor je nooit echt ergens kunt stranden zonder benzine (maar het mogelijk wel een eeuwigheid zou kunnen duren voordat je ergens komt).

Zegt dit jullie wat, of heb ik dit allemaal uit m'n duim gezogen?

• Bornhald
welke was van jou?
JJvdM schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 09:07:
Ik was een beetje verrast door het antwoord van Ben, dat er maar aan één type fuel gedacht wordt momenteel. Ik was in de veronderstelling dat er ik meen drie types zouden komen. Boost, reguliere en "hyperspace", en dat de ene zichzelf kan aanvullen door random space particles op te vangen, waardoor je nooit echt ergens kunt stranden zonder benzine (maar het mogelijk wel een eeuwigheid zou kunnen duren voordat je ergens komt).

ik heb alleen maar reguilier mee gekregen, maar wel dat elk schip deeltjes kan opvangen voor fuel, maar wat er dan weer voor zorgt dat je een bigger radius krijgt, dus je wil gerafineerde fuel hebben.

dus ik ken er ook effectief 2 :)

• Case_C
JJvdM schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 09:07:

Wat jij daar stelt klopt precies met het geen ze in de early days aangaven. Of het is nu gewoon zo dat de boost- fuel zichzelf altijd op schepen aan kan vullen door gasses op te pikken. En je enkel nog jump/quantumdrive fuel nodig gaat hebben (wat hetzelfde is.) Maar vroeger zeiden ze 3 type fuels/met varierende kwaliteit.

Overigens ben ik momenteel het 'dubbelglas' uit de cockpit van de Carrack aan het verwijderen :P , waarschijnlijk is die extra layers poly's dat schil wat ervoor schuift.. maar alsnog...

edit: En nee Bornhald er gaat helaas geen filmpje komen van de Carrack in sketchup :P Moet het schip in 5 of 6 delen knippen om erin te kunnen werken :+ Ohja en het detail op de Carrack is mijn inziens veel hoger in de poly's dan op de Avenger/300i e.d.

[ Voor 18% gewijzigd door Case_C op 14-05-2015 10:35 ]

• Bornhald
Case_C schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 10:29:
[...]

Wat jij daar stelt klopt precies met het geen ze in de early days aangaven. Of het is nu gewoon zo dat de boost- fuel zichzelf altijd op schepen aan kan vullen door gasses op te pikken. En je enkel nog jump/quantumdrive fuel nodig gaat hebben (wat hetzelfde is.) Maar vroeger zeiden ze 3 type fuels/met varierende kwaliteit.

Overigens ben ik momenteel het 'dubbelglas' uit de cockpit van de Carrack aan het verwijderen :P , waarschijnlijk is die extra layers poly's dat schil wat ervoor schuift.. maar alsnog...

edit: En nee Bornhald er gaat helaas geen filmpje komen van de Carrack in sketchup :P Moet het schip in 5 of 6 delen knippen om erin te kunnen werken :+ Ohja en het detail op de Carrack is mijn inziens veel hoger in de poly's dan op de Avenger/300i e.d.
Ben ook een enorme fan van de Carrack dus alles wat ik kan zien is mooi meegenomen..

Zou het te maken hebben met het feit dat dat de avenger en de 300 series met de "oude" manier zijn gemaakt en de huidige modellen volgens de nieuwe. Ze zijn toch bezig de halve floot te refactoren.

• Case_C
Bornhald schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 10:41:
[...]

Ben ook een enorme fan van de Carrack dus alles wat ik kan zien is mooi meegenomen..

Zou het te maken hebben met het feit dat dat de avenger en de 300 series met de "oude" manier zijn gemaakt en de huidige modellen volgens de nieuwe. Ze zijn toch bezig de halve floot te refactoren.
Ah nou bij deze dan het plaatje van voor het opknippen ;) . Zal dadelijk nog een paar close-ups maken van de canopy :) . In het model is hij overigens 130km lang... dus een heel kort lijntje is zelfs dan nog 6m lang bijvoorbeeld :P . Verhelpt wel het probleem dat je te dicht ingezoomd zit op je object... waardoor je ineens niets meer ziet.
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/hvu1iS2fs7eSXr5JFKcYOnLl/full.png

[ Voor 22% gewijzigd door Case_C op 14-05-2015 10:44 ]

• batumulia
Oraijon schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 00:20:
Should you buy a Starfarer:
[video]
Grappig genoeg raak ik juist weer minder geneigd door z'n video :P

Edit: Heeft iemand eigenlijk al een ETA gezien voor het nieuwe CCU systeem? enige wat ik gezien heb is eigenlijk dat ze het erover hadden dat het er zou zijn met de grote schepen. Maar dat betekent natuurlijk niet perse dat het dan pas komt :P
Hij lijkt inderdaad wel een beetje meer fan te zijn van de Hull series dan van de Starfarer. Helaas is 195$ voor mij op dit moment te veel, mogelijk dat ik hem later alsnog bij elkaar sprokkel in the 'verse.

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

• Snoz Lombardo
Over of de Starfarer zichzelf kon bijtanken. :)

Ook wel mooi om te lezen dat de SF een dozijn fighters of een paar grote schepen kan bijtanken op één lading.

Ben er alleen nog steeds niet uit of ik m'n upgrade nou ga toepassen of niet.

• Case_C
De Groen-Links Carrack is ook al in aanbouw :+ .
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/fdQxD2q.png

• batumulia
Case_C schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 12:03:
De Groen-Links Carrack is ook al in aanbouw :+ .
[afbeelding]
Wou hem ook net posten :+

Leuk voor als je ruimte-"medicijnen" wilt verkopen :+

• Case_C
batumulia schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 12:04:
[...]

Wow hem ook net posten :+

Leuk voor als je ruimte-"medicijnen" wilt verkopen :+
Hahaha ja, maar daar hebben we de Endevour toch al voor? Of hoe je het ook alweer spelt :P .

Overigens zal deze poll weer een behoorlijke shitstorm op gaan leveren :P .

https://forums.robertsspa...ture-lti-sales-be-handled

Momenteel staat LTI op alle schepen voor Beta op nr 1... met terugwerkende kracht dus LTI op mijn Avenger en DUR?

Oke deze liet me lachen :P :D .
Cartoon achter de link: (Vind 'm te lang voor het forum..)
http://i.imgur.com/Z7nZ2wv.png

En de cockpit van de Carrack. Ben er nu ruitjes aan het uittikken.. Die 300.000 moet omlaag.. heel erg omlaag.
Carrack Cockpit WIP

[ Voor 28% gewijzigd door Case_C op 14-05-2015 12:29 ]

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Wat ben je aan het maken Case_C? Ik heb het niet helemaal gevolgd.

Van mij mogen ze de LTI meuk houden zoals het is, ik hecht er ook niet al teveel waarde aan.
(en ben blij dat ik mijn Aurora LTI lang~lang geleden voor 200$ verkocht heb, haha)

• Case_C
Cogency schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 12:56:

Van mij mogen ze de LTI meuk houden zoals het is, ik hecht er ook niet al teveel waarde aan.
(en ben blij dat ik mijn Aurora LTI lang~lang geleden voor 200$ verkocht heb, haha)
Van de Carrack een printbaar model te maken. Maar zoals hij nu is, is hij te zwaar qua poly's+ massief. Dus er moet aan de binnenkant een holle ruimte komen, welke ook door software herkent kan worden. (Dubbele 'wanden'/gedetailleerde modellen willen daardoor nog wel eens glitchen)

En niet vergeten hé, vanavond vanaf 8 uur op de TS voor een avondje Arena Commander 1.1.2 !

[ Voor 7% gewijzigd door Case_C op 14-05-2015 13:50 ]

• Quze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-01 13:24
Ik wou dat ik wat beter opgelet had, dan had ik zeker de carrack gekocht.

• SNAFU
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-11-2025
Jammer, mijn vraag zat er niet bij... :|

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

• Cogency

Cogency

Ginnunga

SNAFU schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 17:08:
[...]

Jammer, mijn vraag zat er niet bij... :|
Wat was je vraag? Er komt nog een derde dus wie weet. :)

• SNAFU
Cogency schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 18:08:
[...]

Wat was je vraag? Er komt nog een derde dus wie weet. :)
'Will it blend?' :P
Dus op zich begrijp ik het wel hoor. ;)

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Hahah, als de blender groot genoeg is vast wel. :P

• Bornhald
Cogency schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 12:56:

Het hele LTI verhaal is verkloot, ik heb er ook genoeg mee verdiend. Maar links om of rechts om, CIG heeft gewoon geen woord gehouden.

Makkelijkste manier is om te zeggen voormalige OB en VB sorry maar dit verkoopt beter en hier heb je "iets" ter compensatie (waarom niet alle starter ships, zou ik wel een leuke compensatie vinden, voor alle OB en VB )

gelul van het topic is dat er nu geroepen wordt, alles wat voor beta verkocht wordt met LTI. Dan hebben we dus hetzelfde als na de KS campagne, en na de KS campagne +1 y dat er ALTIJD iemand is die net te laat is. en het dus niet heeft, en dus gaat piepen.
Case_C schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 10:42:
[...]

Ah nou bij deze dan het plaatje van voor het opknippen ;) . Zal dadelijk nog een paar close-ups maken van de canopy :) . In het model is hij overigens 130km lang... dus een heel kort lijntje is zelfs dan nog 6m lang bijvoorbeeld :P . Verhelpt wel het probleem dat je te dicht ingezoomd zit op je object... waardoor je ineens niets meer ziet.
[afbeelding]
maar hij is 130km lang? waarom is dat dan? overigens bedankt voor de updates leuk om te zien allemaal!

[ Voor 25% gewijzigd door Bornhald op 14-05-2015 18:26 ]

• Fordox

Fordox

00101010

Over het LTI gebeuren:
Hopeloos.

Early backers voelen zich nu nog steeds butthurt, met een goede reden:
Zij hadden er geld tegen aan gegooit met de risico alles kwijt te raken omdat de funding goals nog lang niet gehaald werden. Maar dan praat ik ook over kickstarter.
Iedereen die nu pledged heeft geen enkele vorm van risico gehad.

• roepie88
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-01 11:59
Fordox schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 19:22:
Zij hadden er geld tegen aan gegooit met de risico alles kwijt te raken omdat de funding goals nog lang niet gehaald werden. Maar dan praat ik ook over kickstarter.
Nou, dat valt wel mee met dat risico.
Als de funding goal niet gehaald was op Kickstarter, dan was er ook geen geld van je creditcard of wat dan ook afgehaald.

En ook na de kickstarter periode zou het risico niet gigantisch zijn geweest voor de early backers.
Chris Roberts had het nooit kunnen maken om de funding te houden en geen game te maken.
Je loopt nu hetzelfde risico als je vandaag voor het eerst een pledge doet.

Neemt niet weg dat de OB's en VB's, omdat ze er vroeg bij waren, gewoon hun extra-tjes verdiend hebben. Ook LTI.
Zij hebben er namelijk wel voor gezorgd dat de start van SC zo succesvol is geworden en hebben een groter aandeel in het succes dat SC nu is/wordt.

• Fordox

Fordox

00101010

Nee dat klopt, maar het is nu echt duidelijk dat het spel zeer groots en door ontwikkeld wordt. Dat wist je in de kickstarter periode zeker niet.

• Case_C
Bornhald schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 18:24:
[...]

Het hele LTI verhaal is verkloot, ik heb er ook genoeg mee verdiend. Maar links om of rechts om, CIG heeft gewoon geen woord gehouden.

Makkelijkste manier is om te zeggen voormalige OB en VB sorry maar dit verkoopt beter en hier heb je "iets" ter compensatie (waarom niet alle starter ships, zou ik wel een leuke compensatie vinden, voor alle OB en VB )

gelul van het topic is dat er nu geroepen wordt, alles wat voor beta verkocht wordt met LTI. Dan hebben we dus hetzelfde als na de KS campagne, en na de KS campagne +1 y dat er ALTIJD iemand is die net te laat is. en het dus niet heeft, en dus gaat piepen.
[...]

maar hij is 130km lang? waarom is dat dan? overigens bedankt voor de updates leuk om te zien allemaal!
Ach we gaan wel zien wat het met LTI gaat doen :P , mij maakt het niet teveel uit. Maar vanaf beta is prima voor mij :+

En die schaal 1000x groter zorgt ervoor dat je op sommige plekken een hogere nauwkeurigheid je poly's neer kan zetten waarschijnlijk. Zowieso zijn het ziek zware modellen.

edit: Ben er zelf pas half 9 vanavond voor 't vliegen.

• Bornhald
Fordox schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 19:22:
Over het LTI gebeuren:
Hopeloos.

Volgens mij heb ik het wel eens eerder gezegd, wat mij vooral irriteert is de lakse houding van CIG. en het terug komen op hun woord.

Voor wat betreft LTI, in den beginnen was het gezegd dat LTI alleen was tijdens de KS campagne, daarna niet meer
Toen werd er gezegd dat er nog even (ik meen 3 maanden, het verschil tussen Original backer en Veteran backer) door werd gegaan
Toen werd er gezegd dat LTI nog een jaar beschikbaar was voor OB en VB (de geboorte van de Grey markets, want ik als OB kon jou schip in een LTI schip maken, en dat kostte mij niks)
Toen is er een post van CR geweest, letterlijk zij er komt nu nooit meer LTI
Vervolgens concept sales, en toen tada was daar weer LTI met een of ander BS excuus dat het concepts zijn en blabla
en nu dus deze post (wel grappig dat je dus mensen die geen OB zijn laat mee stemmen, nou nou, wat zou de uitkomst worden... laat zich wel redelijk raden)

En het idee achter LTI was dus in den beginnen een extraatje voor mensen die tijdens de KS gebackt hadden. zeg maar de mensen die in april 2013 geloofde in CR. en dat is nu dit gedrocht geworden.

Dus ja iedere keer als ze weer lopen te klooien met LTI wordt ik om de reden boos dat CIG weer eens zijn beloftes niet nakomt en kiest voor het geld en het bedankje wat ik ooit heb gehad minder waard maakt.

Dat neemt overigens niet weg dat ik er geen optimaal gebruik van maak (van LTI)
roepie88 schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 19:36:
[...]

Nou, dat valt wel mee met dat risico.
Als de funding goal niet gehaald was op Kickstarter, dan was er ook geen geld van je creditcard of wat dan ook afgehaald.

En ook na de kickstarter periode zou het risico niet gigantisch zijn geweest voor de early backers.
Chris Roberts had het nooit kunnen maken om de funding te houden en geen game te maken.
Je loopt nu hetzelfde risico als je vandaag voor het eerst een pledge doet.

Neemt niet weg dat de OB's en VB's, omdat ze er vroeg bij waren, gewoon hun extra-tjes verdiend hebben. Ook LTI.
Zij hebben er namelijk wel voor gezorgd dat de start van SC zo succesvol is geworden en hebben een groter aandeel in het succes dat SC nu is/wordt.
Maar als de funding goal wel gehaald werd en het vervolgens flopte, dan heb je een uitdaging met je geld terug krijgen.

[ Voor 20% gewijzigd door Bornhald op 14-05-2015 20:38 ]

Verwijderd

Topicstarter
Bornhald schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 20:37:
[...]

(wel grappig dat je dus mensen die geen OB zijn laat mee stemmen, nou nou, wat zou de uitkomst worden... laat zich wel redelijk raden)
Daarom is deze poll de grootste nonsens natuurlijk. Beter dat ze niks veranderen, dat wordt een shitstorm ongeacht welke kant ze op gaan.

• Bornhald
overigens wel geinig dat er blijkbaar weer een heel LTI gebeuren is.

Mochten ze het ooit voor iedereen maken dan vraag ik me af hoe lang het duurt dat mensen (en ik ga voorop lopen) gaan bitchen om limited sales unlimited te maken en alle schepen permanent aan de shop toe te voegen (ook de scythe en idris) :D

• Torrie844
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-12-2024
Pfoe, als NB (new backer?) snap ik dat jullie willen dat LTI voor jullie is, en als ik eerlijk ben zou ik daar ook op stemmen.. een belofte maken en die daarna breken bij de mensen die de game mogelijk hebben gemaakt is geen denderende keuze..

[ Voor 8% gewijzigd door Torrie844 op 14-05-2015 21:22 ]

-

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Hi everyone!
We'll be bringing down the Game Servers at 5pm CDT/10pm GMT this afternoon to publish 1.1.3 to Live.
The 1.1.3 patch significantly addresses the rubber banding associated with the Cutlass which will give everyone playing AC a better experience. We've also thrown in an assorted list of bug fixes that will aid the Tutorial, as well as add the June flair items have also been added to the build.
I'll update this post as we finalize the complete list of Star Citizen Alpha 1.1.3 Patch Notes later today, but a quick review of the top items:
  • Temporary solution by precaching the Cutlass to combat the stalling that happens when it is destroyed and respawns
  • Several network improvements to improve some rubber banding issues that have been reported
  • Added “Avenger Takuetsu Minature” Hangar flair item
  • Added “Khartu Miniature Prestige Series 2941” Hangar flair item
  • Added the reminder hint for the Axial Roll back in to the tutorial
  • Increased the fail distance of the race section in the tutorial (getting too far away from Gilly resulted in mission failure)
  • Fixed a crash when joining a match as someone else is being destroyed
  • Fixed an issue where players sometimes finding difficulty in exiting the tutorial hangar
  • Fixed a REC exploit

• Case_C
Around the Verse is weer te vinden op youtube:
YouTube: Around the Verse Episode 44

Daaruit Ship-Shape, welke dit keer over lighting gaat ipv een schip?
Cogency schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 22:01:
Hi everyone!
We'll be bringing down the Game Servers at 5pm CDT/10pm GMT this afternoon to publish 1.1.3 to Live.
The 1.1.3 patch significantly addresses the rubber banding associated with the Cutlass which will give everyone playing AC a better experience. We've also thrown in an assorted list of bug fixes that will aid the Tutorial, as well as add the June flair items have also been added to the build.
I'll update this post as we finalize the complete list of Star Citizen Alpha 1.1.3 Patch Notes later today, but a quick review of the top items:
  • Temporary solution by precaching the Cutlass to combat the stalling that happens when it is destroyed and respawns
  • Several network improvements to improve some rubber banding issues that have been reported
  • Added “Avenger Takuetsu Minature” Hangar flair item
  • Added “Khartu Miniature Prestige Series 2941” Hangar flair item
  • Added the reminder hint for the Axial Roll back in to the tutorial
  • Increased the fail distance of the race section in the tutorial (getting too far away from Gilly resulted in mission failure)
  • Fixed a crash when joining a match as someone else is being destroyed
  • Fixed an issue where players sometimes finding difficulty in exiting the tutorial hangar
  • Fixed a REC exploit
Dat is een behoorlijk snelle opvolging van 1.1.3, hopelijk is hij een beetje de moeite?

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Ze "moesten" wel met iets vlot komen, de Cutlass bug maakte de boel onspeelbaar geloof ik.

De PTU is morgen ook weer UP, er is een stress test.

PTU Stress Test on 15 May 2015... aka Come Help Us Break Stuff!
https://forums.robertsspa...015-at-3pm-cdt-8pm-gmt/p1

• Case_C
Dus die 1.1.3 is naar PTU? Of naar AC?

PTU is dan al in 1.1.4?

• Cogency

Cogency

Ginnunga

1.1.3 is live vandaag

https://forums.robertsspa...24/1-1-3-to-live-today/p1

Wat de PTU draait weet ik niet.

Dit willen ze testen:
"Come help us critically push PTU to its limits in 6v6 and 8v8 Squadron Battles as we look to analyze application performance down to the microsecond to see where we can make server-side gains and improvements."

en:
"Please note: This is NOT to test the updates that we are making for rubber-banding/freezing."

Dus PTU draait ook gewoon 1.1.3 denk ik.

[ Voor 61% gewijzigd door Cogency op 14-05-2015 22:57 ]

• batumulia
Around the 'Verse episode 44:

Voor de mensen die alleen de sneak peak willen zien:
http://i.imgur.com/u63nbp1.webm

Voor wie nog meer goodies wilt zien:
http://www.reddit.com/r/s..._verse_episode_44/cr9bm6e

Ik zag dat Case_C hem ook al had gepost

* batumulia heeft meer koffie nodig

[ Voor 71% gewijzigd door batumulia op 15-05-2015 08:54 ]

• Case_C
batumulia schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 08:04:
Ik zag dat Case_C hem ook al had gepost

* batumulia heeft meer koffie nodig
* Case_C heeft koffie gezet

Trouwens dat flare item is niet zomaar een klein stukkie steen...
It's a mineral

Bijna alle assets voor FPS en Social zijn er al... hoe lang moeten we nog wachten...

• batumulia
Zitten opzich leuke flair items tussen. De flair items krijg je overigens alleen als je een subscriber bent toch?

Mocht je nu nog als subscriber aanmelden krijg je dan alle flair items met terugwerkende kracht?

• Case_C
batumulia schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 09:46:
Zitten opzich leuke flair items tussen. De flair items krijg je overigens alleen als je een subscriber bent toch?

Mocht je nu nog als subscriber aanmelden krijg je dan alle flair items met terugwerkende kracht?
Nee, dat zou wel iets te gek zijn :P 20 dollar per maand a 36? maanden flair items krijgen? Dat is iets te gek.
Zou het graag doen, alleen heb ik nu al te weinig tijd om alle info door te nemen, dus waarom zou ik dan nog een abbo nemen om nog meer info in te kunnen zien :P .

• Bornhald
volgens mij kan je de voorgaande flair items kopen voor $5 ex btw.
iedere subscriber kan ze ook aan je geven. In ieder geval die van deze maand

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Edit; what he^ said. :+

Volgensmij als subscriber kan je wel elk flair item los kopen. Dus voor degene die je gemist heb of als je er twee wil hebben.

[ Voor 9% gewijzigd door Cogency op 15-05-2015 10:15 ]

• batumulia
Lol $5,-ex btw is iets te gortig. Kunnen ze ook nog iets behalve mooi zijn?

• Cogency

Cogency

Ginnunga

De jukebox is wel grappig. Je eigen playlist in de hangar.

http://youtu.be/iXMbWoCdPfg

[ Voor 59% gewijzigd door Cogency op 15-05-2015 10:22 ]

• Case_C
Bornhald schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 10:12:
volgens mij kan je de voorgaande flair items kopen voor $5 ex btw.
iedere subscriber kan ze ook aan je geven. In ieder geval die van deze maand
Je kan ze kopen als je subscriber bent, of gewoon ook los als backer? Als er leuke tussen zitten wil ik best een 'steentje' bijdragen :+ .
batumulia schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 10:17:
Lol $5,-ex btw is iets te gortig. Kunnen ze ook nog iets behalve mooi zijn?
Zuipen bij het drankkabinet.. :P

Ze zijn het zeker niet waard :P , maar het is een grappige toevoeging aan je hangar. Hoewel je voor 12 flare item al een Avenger hebt :P .

• Bornhald
Cogency schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 10:20:
De jukebox is wel grappig. Je eigen playlist in de hangar.

http://youtu.be/iXMbWoCdPfg
behalve dat het geluid raar doet, moet je hem maar eens aan zetten en dan in een schip gaan zitten en ronddraaien (ja ik ben een oud eve speler, zo breng ik mijn tijd door)

• batumulia
Case_C schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 10:23:
[...]

Zuipen bij het drankkabinet.. :P

Ze zijn het zeker niet waard :P , maar het is een grappige toevoeging aan je hangar. Hoewel je voor 12 flare item al een Avenger hebt :P .
En dan een FUI (Flying Under Influence) krijgen omdat ik lazerus ben? Nee dankje :P

• Case_C
Bornhald schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 10:23:
[...]

behalve dat het geluid raar doet, moet je hem maar eens aan zetten en dan in een schip gaan zitten en ronddraaien (ja ik ben een oud eve speler, zo breng ik mijn tijd door)
Ach dat zal met de nieuwe sound engine waarschijnlijk wel verholpen worden.

Overigens moet ik zeggen dat 1.1.2 vele malen mooier is met lighting dan 1.1.1 . Je hebt nu echt een WOW-factor erbovenop als je naar je schepen kijkt :) . Nu nog de WOW-factor (wat is die Carrack groot in mijn hangar)
batumulia schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 10:35:
[...]

En dan een FUI (Flying Under Influence) krijgen omdat ik lazerus ben? Nee dankje :P
En een verplicht alcoholslot in elke schip dat je hebt :+ .

Dat probleem hebben piraten natuurlijk niet, die kunnen vol aan de rum tijdens het vliegen :P .

[ Voor 5% gewijzigd door Case_C op 15-05-2015 10:54 ]

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Ik moet wel bekennen dat ik dronken door mijn eigen hangar heb gereden in de GrayCat :D

Die flair items zijn grappig maar je hebt er niet echt heel veel aan. De jukebox is wel leuk maar de overige dingen doen vaak vrij weinig. Al is de locker from another universe wel een hele leuke, het doet niets :P

Iemand nog flair items ruilen? ik heb nog dubbele.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

• Bornhald
ik vind de greycat wel zn geld waard niks leuker dan door de hangar rijden

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Bornhald schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 13:49:
ik vind de greycat wel zn geld waard niks leuker dan door de hangar rijden
Helemaal mee eens. De greycat reken ik ook niet echt mee als flair eigenlijk.

• Bornhald
Tylocke schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 14:21:
[...]

Helemaal mee eens. De greycat reken ik ook niet echt mee als flair eigenlijk.
Is het ook niet helemaal natuurlijk, maar liever die dan 3 flair items :)

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:58

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Ik zal het ongetwijfeld gemist hebben, maar waarom hebben jullie bepaalde flair items en ik niet? Komt dat door de self-land hangar?

• Bornhald
Ircghost schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 15:17:
Ik zal het ongetwijfeld gemist hebben, maar waarom hebben jullie bepaalde flair items en ik niet? Komt dat door de self-land hangar?
omdat ik ze gekocht heb op reddit, of anders omdat je een subscriber bent

• batumulia
Kak, heb ik weer. Ik ben vergeten mijn adres te wijzigen naar mijn nieuwe adres. Dus ik een mail gestuurd naar CIG of het nog mogelijk is mijn adres te wijzigen naar mijn nieuwe adres, krijg ik op het moment dat ik die mail verstuur een mail binnen dat m'n dogtag onderweg is. Nu maar hopen dat hij hier binnen een maand is dan...

• Ircghost

Ircghost

Bornhald schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 15:47:
[...]

omdat ik ze gekocht heb op reddit, of anders omdat je een subscriber bent
ah fair enough, thanks! Die jukebox leek me wel leuk :)

• Bornhald
Ircghost schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 15:57:
[...]

ah fair enough, thanks! Die jukebox leek me wel leuk :)
volgens mij kan een willekeurige subscriber hem nog aan je geven als je echt zou willen, je kan natuurlijk ook je persoonlijke voorkeur aan mp3 speler op de achtergrond aanzetten (of webradio) wat handiger is
batumulia schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 15:56:
Kak, heb ik weer. Ik ben vergeten mijn adres te wijzigen naar mijn nieuwe adres. Dus ik een mail gestuurd naar CIG of het nog mogelijk is mijn adres te wijzigen naar mijn nieuwe adres, krijg ik op het moment dat ik die mail verstuur een mail binnen dat m'n dogtag onderweg is. Nu maar hopen dat hij hier binnen een maand is dan...
de eerste keer was hij vrij vlot gearriveerd, zeg maar binnen een week. dus ik acht de kans aannemelijk dat je hem binnen en maand hebt

[ Voor 42% gewijzigd door Bornhald op 15-05-2015 16:20 ]

• Ircghost

Ircghost

Bornhald schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 16:00:
[...]

volgens mij kan een willekeurige subscriber hem nog aan je geven als je echt zou willen, je kan natuurlijk ook je persoonlijke voorkeur aan mp3 speler op de achtergrond aanzetten (of webradio) wat handiger is
Het mooie aan de jukebox is dat er volgens mij een 3d effect op zit, wat een mooie sfeer geeft.

• Bornhald
Ircghost schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 16:05:
[...]

Het mooie aan de jukebox is dat er volgens mij een 3d effect op zit, wat een mooie sfeer geeft.
in het huidige systeem is het bloed irritant :)

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Bornhald schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 16:20:
[...]

in het huidige systeem is het bloed irritant :)
Als je als een lollerkid rondrent/sprint/draait wel ja. :P Ik heb dat gedraai nog niet echt meegemaakt.
Ik moet er weer een aanschaffen, had die van mij gesmolten (samen met wat andere zooi) een tijdje terug om weer wat anders te kopen. :+

• Bornhald
Cogency schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 16:29:
[...]

Als je als een lollerkid rondrent/sprint/draait wel ja. :P Ik heb dat gedraai nog niet echt meegemaakt.
Ik moet er weer een aanschaffen, had die van mij gesmolten (samen met wat andere zooi) een tijdje terug om weer wat anders te kopen. :+
Ik vond het al irritant toen ik aan het rijden was met mn buggy en inderdaad als een EvE speler aan het ship spinnen, wat serious business is!

ik koop er wel een in game

• Oraijon
Starter ships zijn beschikbaar voor iedereen:
https://robertsspaceindus...t-Drive-The-Starter-Ships

Zal wel in voorbereiding zijn voor de Reliant :)

• Case_C
De prijs van de Reliant is langsgekomen in RtV als zijnde 50 dollar. Nu vraag ik me af of we hem volgende week gaan zien in een concept sale?

En bij deze de 'opgeschoonde' RtV via Imperial News Network.

- The MISC Reliant, third starter ship which is a two seater with loads of Xi’An technology, will be on sale starting next week.
– It’s so cool (the Reliant). James’ second favourite ship. Designed by Dave Hobbins (who is contracting ships). Same jump from the Aurora to the Mustang (so, Reliant is two mustangs more awesome than an aurora)
– Concept sale, so it’s just the standalone ship. Will not include the game.
- Price will come out later today 50 DOLLAR!
– Art Sneak Peek was a door from Nyx. As Nehkara theorized
- Nyx, Terra, and another system are being worked on in Austin. Terra is quite far along.
– Turbulent meeting on Tuesday – people have asked for $5 gift cards, they’ll bring it up.
- What type of benefits does the Xi’An tech do in ships, what are the advantages of using it? – Freelancer that infuses xi’an, lots is visual. It’s not that they’re necessarily better, it’s that they’re different. Like a toilet infused with japanese toilet technology. Which is a terrible example, and Ben is immediately backing away from it. Biggest difference is the Thrusters, how the computers work, how the interiors look, things like that.
– Nothing has really changed about the FPS since the update last week.
– No sneak-peeks on ships like the Connie. Not ready to show it yet. But when it is, they’ll show us.
– No release date yet for the Herald. Artist who was working on it is doing things for the Bengal Carrier for Squadron 42.
- Can you be arrested and put in a prison? Not as long as they don’t find out the terrible things you’ve done. But yes, yes they can.
– They have talked about breaking people out of space prison. Even some of the early stories were about it.
- They want you to be able to do the things that are demonstrated in their official fiction.
- You can be a career criminal planetside as well as in space… Tony Zurovec will update on this soonish.
– CCU system update. Disco Lando saw it. It’s coming along, looking good. It’ll be good once it’s ready.
- News from Around the ‘Verse will eventually feature Behaviour, Turbulent, and Frankfurt. It’s a work in progress.
- Mustang rework – It’s not getting a fancy redesign, it’s just getting moved into the new damage system / new lighting system. It won’t be different, just prettier.
– Hornet is probably with Chris Smith, to get it into its new damage state. It’ll get that rework done before SQ42 hits.
– Anniversary sale will happen again this year in November, as always.
– Won’t give a hard or soft date for FPS release. They will say NOTHING!
– It’s being worked on, and the last couple of times they’ve put dates on it, development stuff got in the way / didn’t go to plan. So now they’re trying to keep it a little more quiet so, once it is ready, they’ll announce it and we can freak out. They also want it to be more feature complete than AC, and they want to bring everyone in at one time. It’s just requiring a bit more time. More discussion about that ‘in the future’.
– Will there be any ships that can morph into multiple ships? – Question just fizzled out and didn’t get answered. From Ben – If we think of a cool way to rip that up, we will.
– James Pugh and Disco Lando will be doing a 24 hour Livestream starting at 10 AM Pacific tomorrow for charity. It will be on CIGCommunity channel.
– Controller balance – Things are balanced all the time. No matter what CIG say about balance – they said they’re willing to change the system to get it to work, and they understand it’s not where it’s supposed to be – it doesn’t help that people flip out and say they’re being ignored. Constructive, not angry, criticism.
- No new modes coming to AC immediately. New modes are in proposal stage… proving them out in small scale. If they work out they will look into bringing them into large scale.
– Next thing we’ll see is FPS.
- Will there be a long time between FPS and Social? Hopefully not but they’re not ready to release dates for either.
- LTI will not be going away. They can’t make everyone happy. LTI IS NOT A BIG DEAL! It’s a slight benefit to help out early backers. LTI IS NOT A BIG DEAL!
– Ben comparing it to Privateer’s landing fees which cost ~50 credits each time you landed and it was essentially not even noticable.
– Vanguard Variants – they have it going, and we’ll hear about them when they’re pretty.
– If they released everything just as it was being blocked out, we’d think it was final, and we’d freak out. They have to hold onto things until they’re a little locked down (even though nothing’s locked down)
– Calix got ‘grabby hands’ working so you could play cards, but it was a prototype, but it wasn’t pretty yet, so no-one’s seen it.
- Don’t insult each other in chat. Or on the forums. Or at all. Be nice. People still have feelings, even if they’re on the Internet.
– Chris Roberts truly believes in Star Citizen, and it really comes across when you speak with him.
– Oka – They wanted him on the show, but he didn’t want to, and they’re not going to force it. But Oka is apparently awesome.
– Fry Flee week – All of the Starter ships, Mustang and Aurora line, and all the variants, are fly free.
– Starfarer QA and Jump Point will be up later today.
– News on HOTAS – in plans, but still no updates. Progress has happened. Sandi and Ben did a multi-continental webinar (they skyped), for a design and planning meeting for the rollout. There’s a team working on it, they’re passionate about it. It’s being worked on, and there’re multiple things they’ll be doing.
– They do have Crucible information. Not the play. The ship. It’s currently in early early design stages, being reviewed by CR to make sure it’s on par with all the other ships.
- CCU’s only exist when the ships are flyable. So, as a concept sale, there will be no way to CCU up. Once the ship is flyable, you’ll be able to CCU.
– It has the same flair as a concept sale, all the same….ITS A CONCEPT SALE.
- Is FPS delay affecting other releases? Not significantly. Sometimes when something needs to go out it’s all hands on deck. That’s not the case with FPS, so there’s no huge impact on large world or multicrew or anything else. Everything else is still on track.
– Gamescom 2014 trophy should be available soon. Behaviour’s goal is to have it done before this year’s Gamescom.
– The Scythe is coming. It’s being worked on right now by tech designers. Should be good. That’ll allow the folks who bought it ages ago will be able to fly it.
– Cheating and hacking – They’re against cheating and hacking, and they’ll do everything they can to stop it. They just don’t know what that’ll be, but it’ll evolve as it goes. Philosophy is to be reactive to it. People will find things they didn’t think of, and CIG want to be able to be so in touch with the community that they can say, here’s what people are doing, here’s how to fix it. They will be vigilant!
– Guns cannot be set to stun at this time.
– SATABall: Space Rugby with a stun gun in a zero-G environment.
– You will not be able to attack people with frying pans at this time.
– The FPS Module is Gandalf… it will arrive precisely when it means to.
- Dual wield guns in FPS – not at this time, but probably later.
- One-shot headshots are a hard maybe… it depends on what armour is equipped and what weapon you’re being hit by.
- EWAR will probably be able to affect thrusters, causing a ship to spin out of control. Not necessarily any weapons that’ll be able to do that.

[ Voor 96% gewijzigd door Case_C op 15-05-2015 23:08 ]

• Ircghost

Ircghost

Case_C schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 22:01:
De prijs van de Reliant is langsgekomen in RtV als zijnde 50 dollar. Nu vraag ik me af of we hem volgende week gaan zien in een concept sale?

- The MISC Reliant, third starter ship which is a two seater with loads of Xi’An technology, will be on sale starting next week.
– It’s so cool (the Reliant). James’ second favourite ship. Designed by Dave Hobbins (who is contracting ships). Same jump from the Aurora to the Mustang (so, Reliant is two mustangs more awesome than an aurora)
- Price will come out later today 50 DOLLAR!
- Nyx, Terra, and another system are being worked on in Austin. Terra is quite far along.
– Turbulent meeting on Tuesday – people have asked for $5 gift cards, they’ll bring it up.
- What type of benefits does the Xi’An tech do in ships, what are the advantages of using it? – Freelancer that infuses xi’an, lots is visual. It’s not that they’re necessarily better, it’s that they’re different. Like a toilet infused with japanese toilet technology. Which is a terrible example, and Ben is immediately backing away from it. Biggest difference is the Thrusters, how the computers work, how the interiors look, things like that.
– No sneak-peeks on ships like the Connie. Not ready to show it yet. But when it is, they’ll show us.
– No release date yet for the Herald. Artist who was working on it is doing things for the Bengal Carrier for Squadron 42.
- Can you be arrested and put in a prison? Not as long as they don’t find out the terrible things you’ve done. But yes, yes they can.
– They have talked about breaking people out of space prison. Even some of the early stories were about it.
- They want you to be able to do the things that are demonstrated in their official fiction.
- You can be a career criminal planetside as well as in space… Tony Zurovec will update on this soonish.
– CCU system update. Disco Lando saw it. It’s coming along, looking good. It’ll be good once it’s ready.
- News from Around the ‘Verse will eventually feature Behaviour, Turbulent, and Frankfurt. It’s a work in progress.
- Mustang rework – It’s not getting a fancy redesign, it’s just getting moved into the new damage system / new lighting system. It won’t be different, just prettier.
– Hornet is probably with Chris Smith, to get it into its new damage state. It’ll get that rework done before SQ42 hits.
– It’s being worked on, and the last couple of times they’ve put dates on it, development stuff got in the way / didn’t go to plan. So now they’re trying to keep it a little more quiet so, once it is ready, they’ll announce it and we can freak out. They also want it to be more feature complete than AC, and they want to bring everyone in at one time. It’s just requiring a bit more time. More discussion about that ‘in the future’.
– Will there be any ships that can morph into multiple ships? – Question just fizzled out and didn’t get answered. From Ben – If we think of a cool way to rip that up, we will.
– James Pugh and Disco Lando will be doing a 24 hour Livestream starting at 10 AM Pacific tomorrow for charity. It will be on CIGCommunity channel.
– Controller balance – Things are balanced all the time. No matter what CIG say about balance – they said they’re willing to change the system to get it to work, and they understand it’s not where it’s supposed to be – it doesn’t help that people flip out and say they’re being ignored. Constructive, not angry, criticism.
- No new modes coming to AC immediately. New modes are in proposal stage… proving them out in small scale. If they work out they will look into bringing them into large scale.
- Will there be a long time between FPS and Social? Hopefully not but they’re not ready to release dates for either.
- LTI will not be going away. They can’t make everyone happy. LTI IS NOT A BIG DEAL! It’s a slight benefit to help out early backers. LTI IS NOT A BIG DEAL!
– Ben comparing it to Privateer’s landing fees which cost ~50 credits each time you landed and it was essentially not even noticable.
– Vanguard Variants – they have it going, and we’ll hear about them when they’re pretty.
– If they released everything just as it was being blocked out, we’d think it was final, and we’d freak out. They have to hold onto things until they’re a little locked down (even though nothing’s locked down)
– Calix got ‘grabby hands’ working so you could play cards, but it was a prototype, but it wasn’t pretty yet, so no-one’s seen it.
- Don’t insult each other in chat. Or on the forums. Or at all. Be nice. People still have feelings, even if they’re on the Internet.
– Chris Roberts truly believes in Star Citizen, and it really comes across when you speak with him.
– Oka – They wanted him on the show, but he didn’t want to, and they’re not going to force it. But Oka is apparently awesome.
– Fry Flee week – All of the Starter ships, Mustang and Aurora line, and all the variants, are fly free.
– News on HOTAS – in plans, but still no updates. Progress has happened. Sandi and Ben did a multi-continental webinar (they skyped), for a design and planning meeting for the rollout. There’s a team working on it, they’re passionate about it. It’s being worked on, and there’re multiple things they’ll be doing.
– They do have Crucible information. Not the play. The ship. It’s currently in early early design stages, being reviewed by CR to make sure it’s on par with all the other ships.
- CCU’s only exist when the ships are flyable. So, as a concept sale, there will be no way to CCU up. Once the ship is flyable, you’ll be able to CCU.
- Is FPS delay affecting other releases? Not significantly. Sometimes when something needs to go out it’s all hands on deck. That’s not the case with FPS, so there’s no huge impact on large world or multicrew or anything else. Everything else is still on track.
– Gamescom 2014 trophy should be available soon. Behaviour’s goal is to have it done before this year’s Gamescom.
– The Scythe is coming. It’s being worked on right now by tech designers. Should be good. That’ll allow the folks who bought it ages ago will be able to fly it.
– Cheating and hacking – They’re against cheating and hacking, and they’ll do everything they can to stop it. They just don’t know what that’ll be, but it’ll evolve as it goes. Philosophy is to be reactive to it. People will find things they didn’t think of, and CIG want to be able to be so in touch with the community that they can say, here’s what people are doing, here’s how to fix it. They will be vigilant!
- One-shot headshots are a hard maybe… it depends on what armour is equipped and what weapon you’re being hit by.
- EWAR will probably be able to affect thrusters, causing a ship to spin out of control. Not necessarily any weapons that’ll be able to do that.

Zoals altijd weer bedankt!

• Cogency

Cogency

Ginnunga

50$ voor een starter schip? Zonder game package.
Beetje veel of ligt dat aan mij?

FPS :(

[ Voor 10% gewijzigd door Cogency op 15-05-2015 22:23 ]

• Oraijon
Case_C schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 22:01:
De prijs van de Reliant is langsgekomen in RtV als zijnde . Nu vraag ik me af of we hem volgende week gaan zien in een concept sale?

- Price will come out later today !
– Turbulent meeting on Tuesday – people have asked for gift cards, they’ll bring it up.
Dus, behalve de ietwat hoge reliant prijs... Eigenlijk totaal niks te melden :P

• Case_C
Oraijon schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 22:45:
[...]

Dus, behalve de ietwat hoge reliant prijs... Eigenlijk totaal niks te melden :P
Jup, een heleboel malony over de FPS.. maar verder weinig echt nieuws :P . Ohja Reliant sale volgende week :+ , ze proberen zo wel geen ene week voorbij te laten gaan waarbij er geen miljoentje extra opgehaald word :+ .
Cogency schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 22:22:
50$ voor een starter schip? Zonder game package.
Beetje veel of ligt dat aan mij?

FPS :(
Ergens is het gewoon 20 dollar te duur, zeker omdat er geen game-package bij zit. Het is een basis schip.. dus vergelijkbaar met de MR of Alpha in mijn ogen. En dan zal er waarschijnlijk 2 maanden later de upgrades beschikbaar komen waarbij je nog eens 20 dollar uit mag geven om er een beetje een net schip van te maken.

Alles voor 't geld :X

[ Voor 39% gewijzigd door Case_C op 15-05-2015 22:58 ]

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Ze moeten oppassen dat dat mensen dus niet gaat tegen staan, dat het teveel gaat aanvoelen als "concept LTI easy money". Anyway, met belasting zitten we dus op iets over de 60$.

Ook wel benieuwd hoe die zich verhoud met een Avenger.

[ Voor 14% gewijzigd door Cogency op 15-05-2015 23:36 ]

• Bornhald
Cogency schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 23:28:
Ze moeten oppassen dat dat mensen dus niet gaat tegen staan, dat het teveel gaat aanvoelen als "concept LTI easy money". Anyway, met belasting zitten we dus op iets over de 60$.

Ook wel benieuwd hoe die zich verhoud met een Avenger.
ik had zelf al het idee dat dat een beetje begonnen was. Persoonlijk ruil ik alleen nog maar schepen om. de buyers fatigue

Maar als je nog zonder belasting wil kopen, baragoon op reddit. die is ook begonnen met het hele gratis LTI geven aan mensen, of in ieder geval heeft het groot gemaakt.

Bronwhornet is ook een goede om het aan te vragen.

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Bornhald schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 00:08:
[...]

ik had zelf al het idee dat dat een beetje begonnen was. Persoonlijk ruil ik alleen nog maar schepen om. de buyers fatigue

Maar als je nog zonder belasting wil kopen, baragoon op reddit. die is ook begonnen met het hele gratis LTI geven aan mensen, of in ieder geval heeft het groot gemaakt.

Bronwhornet is ook een goede om het aan te vragen.
Nee ik ben er ook een beetje klaar mee. :P 2 van de 4 schepen die ik heb zijn nog niet veel meer dan tekeningen (wat ik er van weet dan) 1 zit al een eeuwigheid op een remake/andere varianten te wachten, de 4e is er klaar voor hoop ik. (Omega) :P

Ik wil ook niet gelijk murder death kill schreeuwen... Misschien moeten ze eerst even wat dingen afmaken en andere dingen wat verder in de "productie lijn" hebben voordat ze nog meer concept sales eruit gooien.

• Oraijon
Ik heb er niet zoveel moeite mee, al deze schepen zijn toch schepen waarvan we weten dat ze toch wel komen. Als we die concepts hebben gehad kunnen ze zich gaan focussen op de rest verder uitwerken.

Zou het uiteraard dan wel jammer vinden als ze alsnog weer nieuwe dingen zouden gaan verzinnen voor nieuwe concept sales :)

• Bornhald
Oraijon schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 00:30:
Ik heb er niet zoveel moeite mee, al deze schepen zijn toch schepen waarvan we weten dat ze toch wel komen. Als we die concepts hebben gehad kunnen ze zich gaan focussen op de rest verder uitwerken.

Zou het uiteraard dan wel jammer vinden als ze alsnog weer nieuwe dingen zouden gaan verzinnen voor nieuwe concept sales :)
heb het volgens mij al eerder gezegd, maar ik het een beetje het idee dat elk "nieuw" schip net iets beter is dan het voorgaande schip. Gaat niet voor elk schip op maar wel in de hoofdlijn.

Als je wil gaan focussen op transport, waarom zou je dan iets anders nemen dan een hull schip.. het is nu niet duidelijk wat de voordelen van een freelancer of een constellation zijn bijvoorbeeld (en dan laten we de caterpillar maar helemaal buiten beschouwing)

• SNAFU
SF Q&A is up!!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-01 13:10
''oops''

Afbeeldingslocatie: http://dump.ajdulion.nl/gemini.png

toch voor de gemini gegaan, meer armor/shields maar iets vaker vliegen voor fuel dus, feit dat je fuel kan storen in je schepen (hull b met liquid pods) in je hanger kan je aardig wat prive fuel bewaren

[ Voor 26% gewijzigd door AjDuLion op 16-05-2015 08:09 ]

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

• Bornhald
En je kan Onderweg meer duelfuel maken meer je raffinaderij

• SNAFU
Bornhald schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 08:33:
En je kan Onderweg meer duelfuel maken meer je raffinaderij
Die snap ik niet helemaal?
Zware avond gehad?? ;)

• Bornhald
SNAFU schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 09:08:
[...]

Die snap ik niet helemaal?
Zware avond gehad?? ;)
telefoon deed raar..
de starfarers hebben een raffinaderij dus kunnen on the fly (pun intended) meer fuel maken

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:47

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Bornhald schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 00:53:
[...]
Als je wil gaan focussen op transport, waarom zou je dan iets anders nemen dan een hull schip.. het is nu niet duidelijk wat de voordelen van een freelancer of een constellation zijn bijvoorbeeld (en dan laten we de caterpillar maar helemaal buiten beschouwing)
Ik lees het wel vaker dat de Constellation als vrachtwagen gezien wordt, maar zo zie ik het schip absoluut niet. Ja, zij kan wat meenemen, maar is toch een veel zwaarder wapen platform en veel meer een mulitroll schip. Waarom steeds de stempel "vrachtwagen"? Overigens ik bezit zelf een aquila.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-01 13:10
_Dune_ schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 10:39:
[...]

Ik lees het wel vaker dat de Constellation als vrachtwagen gezien wordt, maar zo zie ik het schip absoluut niet. Ja, zij kan wat meenemen, maar is toch een veel zwaarder wapen platform en veel meer een mulitroll schip. Waarom steeds de stempel "vrachtwagen"? Overigens ik bezit zelf een aquila.
Eens ik zie de constellation als multipel exploration/fighter killer, voor het vervoeren van materiaal zul je echt de hulp van een transport moeten aanvragen.

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

• SNAFU
Vergeet niet dat je Constellation een stuk flexibeler, meer all-round, is dan bijv. een dedicated vrachter als de Hull series of een Carrack. Je kunt er een heleboel dingen mee doen maar wil je meer vracht, meer sensoren oid dan heb je een 'specialist' nodig.
Prima schip dus, zeker als je nog niet 100% weet wat je leuk lijkt om op te focussen.

• Case_C
Maar de Carrack is door zijn modules toch ook behoorlijk allround, (hoewel het natuurlijk voornamelijk op exploration gericht is)? Dat hangt natuurlijk wel af van wat voor type module je er aan hangt. Maar ik hoop op zijn minst op de volgende varianten:
  • Medical bay, (uitbreiding op het interne)
  • Research bay, (uitbreiding op het interne)
  • Repair bay, (uitbreiding op het interne)
  • Snub fighter bay, (er passen volgens mij wel 2 tot 3 snub fighters in een bay.)
  • Cargo bay, (1/2/3 bay config.)
  • Heavy Artillery Module die alle 3 de modules gebruikt :D , Een Class 5 Size 5 turret oid.
  • AA module om als Escort te kunnen fungeren.
Ben ik er nog wat vergeten?

• Oraijon
SNAFU schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 11:11:
Vergeet niet dat je Constellation een stuk flexibeler, meer all-round, is dan bijv. een dedicated vrachter als de Hull series of een Carrack. Je kunt er een heleboel dingen mee doen maar wil je meer vracht, meer sensoren oid dan heb je een 'specialist' nodig.
Prima schip dus, zeker als je nog niet 100% weet wat je leuk lijkt om op te focussen.
Daar kwam het volgens mij wel op neer ja.. Hull series zijn vrachtwagens (of grote container vrachtschepen als je naar de E kijkt :P). En Freelancer is meer een Toyota Hilux pickup, kan ook een hele zooi aan vracht meenemen maar is wat flexibeler, kan makkelijker bergpassen nemen, kan een M50 gemonteerd voor de nodige combat in afrika, een extra cabine voor persoonsvervoer etc.

Of zich dat zo helemaal goed vertaalt naar star citizen is nog maar de vraag natuurlijk. Ik denk dat het struikelpunt de aanschaf prijs is. In RL ben je gewoon veel geld kwijt voor een auto dus je kiest er in principe 1 en blijft daarbij (uitzonderingen daar gelaten :P). Terwijl je in SC vrij makkelijk en snel een ship koopt die het beste is voor de situatie, ik betwijfel dan ook een beetje wanneer je dan voor een Freelancer zou kiezen.

In RL zal je eerder zeggen "nou doe die pickup of SUV maar, daar kan ik m'n gezin in meenemen EN het een en ander aan vracht in meezeulen" terwijl je in een game zegt "cargo = cargo ship, neem ik volgende missie m'n fighter wel! trololol" :P

• Case_C
Ik weet niet of de Q&A nr 3 al gepost was? Maar bij deze alsnog de link:

https://robertsspaceindus...4716-Starfarer-Q-A-Part-3

• Bornhald
Case_C schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 12:00:
Maar de Carrack is door zijn modules toch ook behoorlijk allround, (hoewel het natuurlijk voornamelijk op exploration gericht is)? Dat hangt natuurlijk wel af van wat voor type module je er aan hangt. Maar ik hoop op zijn minst op de volgende varianten:
  • Medical bay, (uitbreiding op het interne)
  • Research bay, (uitbreiding op het interne)
  • Repair bay, (uitbreiding op het interne)
  • Snub fighter bay, (er passen volgens mij wel 2 tot 3 snub fighters in een bay.)
  • Cargo bay, (1/2/3 bay config.)
  • Heavy Artillery Module die alle 3 de modules gebruikt :D , Een Class 5 Size 5 turret oid.
  • AA module om als Escort te kunnen fungeren.
Ben ik er nog wat vergeten?
De carrack heeft in ieder geval al 1 scout ship dus snubfighter heb je al, landt op de bovenkant. dus je kan er al 1 van je lijstje afhalen :D

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/jqpsml0.png?1

voor de rest is het afwachten hoe ze die modulariteit gaan brengen. onderstaande uit de starfarer Q&A doet me vermoeden dat er wel limitaties zijn dus dat de variant die je wil speciaal gemaakt zou moeten worden (Wat je dus ook hoopt :) )
With the Starfarer’s designed modular rooms, will those be unique to the Starfarer hull? Or are modular rooms being designed with cross-chassis use in mind, to allow more variety with less work by designers and artists?

This will depend largely on the room; some ships (especially larger ones like the Idris and Javelin) will have rooms that could apply to multiple ships, whereas smaller ships like the Starfarer will likely end up with primarily unique rooms (although models and props can be reused between them, for ease of art and development! So while the physical room may be shaped differently, the same desk or aquarium might appear on multiple ships.)
Pagina: 1 ... 49 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.