daarvoor bij het bestellen was er ook drama, congeriges kregen een goedkopere versie ($99) aangeboden met een beperkte oplage (1000 dacht ik) deze waren naar een uurjte of 2 uitverkocht. Waarna de congierges begonnen te piepen dat ze niet hadden kunnen kopen (want je moet maar in de 2 uur tijd achter een pc hebben gezeten en in de mogelijkheid zijn geweest om te bestellen)batumulia schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 12:57:
[...]
Volgens mij liet de eerste oplage qua kwaliteit wat te wensen over (volgens mij ging daar het hele drama op het forum over).
Daarna volgde het drama van waarom congierges wel en voor minder geld dan de "massa"
en ik neem aan dat het daarna over de kwaliteit ging
persoonlijk heb ik er niet zo veel aandacht aan besteed omdat ik er geen wilde (vanwege het model bij de RA welke ik toen had (en nu weer) )
volgens mij was dat de chronologische volgorde van de verschillende drama's betreffende het constellation model
Ziet er inderdaad leuk uit zeg, waar halen de mensen de tijd vandaan om dat ook nog te doenSnoz Lombardo schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 13:00:
Iemand heeft een 73-pagina tellende flight manual geschreven voor de Gladiator.![]()
https://docs.google.com/f...5ciAUeUdEQVFGQU9kX28/edit
Wat een tijd moet daar in gezeten hebben. Zit ook nog aardig wat nuttige informatie in over verschillende vliegpatronen in dogfighting situaties, en zelfs aanvliegroutes voor als je op een carrier wil landen.
[ Voor 21% gewijzigd door Bornhald op 13-05-2015 13:04 ]