Volgens mij krijg je inderdaad wel karma per post. Je krijg alleen wel meer karma voor het posten van langere berichten, quotes niet meegerekend. Zie ook plan: Tweakers introduceert nieuw karmasysteem. Maar dit was altijd al zo, misschien dat doordat het nu wat meer zichtbaar is dat spammen een probleem wordt, maar het zal wel meevallen. En daarnaast, het is een wip. Er zijn ook nog wat problemen met onzin tags en missende features.Cogency schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 15:48:
[...]
Je karma punten voor een topic/onderwerp groeien dus door veel te "spammen"? Dat lijkt me ongewenst...
Ik doe gewoon rustig aan en zie wel waar het schip strand 
Heb ik die badge al Nope
Heb ik die badge al Nope
Zijn we inderdaad mee bezig / gaan we mee bezig zijn. Ideeën kan je op het gotinc forum kwijtignition_mp schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 15:31:
[...]
Tof.. Website zou wel iets meer profi kunnenkan even een kleine draft maken voor de homepage if needed
[ Voor 56% gewijzigd door WimP op 12-05-2015 15:56 ]
Karma per post bestond al, enkel is het op lengte en quotes generfd.rescla schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 15:53:
[...]
Volgens mij krijg je inderdaad wel karma per post. Je krijg alleen wel meer karma voor het posten van langere berichten, quotes niet meegerekend. Zie ook plan: Tweakers introduceert nieuw karmasysteem. Maar dit was altijd al zo, misschien dat doordat het nu wat meer zichtbaar is dat spammen een probleem wordt, maar het zal wel meevallen. En daarnaast, het is een wip. Er zijn ook nog wat problemen met onzin tags en missende features.
Voorheen kreeg ik voor een RtV post tot wel 100/200 punten karma. Dat was enkel een quote met 4 regels tekst van mezelf. Die zijn nu gereset naar een punt of 8 gok ik. Hence over 9000 points lost!
edit:
De counter is momenteel ook van slag, nieuwe punten zie ik nog niet verschijnen. Half Tweakers van slag! Wanneer kunnen we aan het karma-infuus?
[ Voor 8% gewijzigd door Case_C op 12-05-2015 16:00 ]
Haha, challenge accepted! I shall defend my badge with my glorious blablabla Star Citizen. 
Back ontopic, Ik heb de Thrustmaster T16000m, geweldige joystick voor het geld maar de throttle is natuurlijk helemaal niks. (klein schuifje zoals je hieronder kan zien)

Nu heb ik mij laten vertellen dat je gewoon een losse throttle kan kopen en ernaast kan gebruiken. Zijn er opties die een beetje in dezelfde pricerange zitten als de T16000m/prijs kwaliteit verhouding?
Back ontopic, Ik heb de Thrustmaster T16000m, geweldige joystick voor het geld maar de throttle is natuurlijk helemaal niks. (klein schuifje zoals je hieronder kan zien)
Nu heb ik mij laten vertellen dat je gewoon een losse throttle kan kopen en ernaast kan gebruiken. Zijn er opties die een beetje in dezelfde pricerange zitten als de T16000m/prijs kwaliteit verhouding?
Tof heb zeker een paar ideeën. Hoop dat ik van waarde kan zijnWimPliers schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 15:55:
Zijn we inderdaad mee bezig / gaan we mee bezig zijn. Ideeën kan je op het gotinc forum kwijt
Losse throttles heb je niet goedkoop volgens mij. Naast de T16000m wordt vaak de CH Products throttle aangeraden, maar die is zeker niet in dezelfde prijs range als de joystick. Kwaliteit is wel top.Cogency schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 16:02:
Haha, challenge accepted! I shall defend my badge with my glorious blablabla Star Citizen.
[afbeelding]
Zoiets misschien?Cogency schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 16:02:
[afbeelding]
https://www.conrad.nl/nl/...efbevestiging-902465.html
Vast wel, we hebben al een toffe template (voor zowel site als forum) maar invulling / suggesties zijn absoluut welkom. Hopelijk volgende maand ga ik weer meer tijd krijgen om me er mee bezig te houden. Nu te druk met m'n karma badgeignition_mp schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 16:02:
[...]
Tof heb zeker een paar ideeën. Hoop dat ik van waarde kan zijn
Dat Saitek spul is wel goed, heb hier ook nog een complete set liggen (stuur, throttles, pedalen) uit vervlogen Flight Simulator tijdperkenCase_C schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 16:05:
[...]
Zoiets misschien?Lijkt me veel geld voor wat het is.
[afbeelding]
Volgens mij heb je nu nog meer voordeel / is makkelijker met een muis en toetsenbord , maar dat heeft ook met persoonlijke voorkeur te maken denk ikignition_mp schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 16:06:
[...]
Sorry voor de random vraag mbt. de joystick. Maar werkt het beter in SC om een joystick te gebruiken.. Anders kan ik mijn Saitek cyborg joystick maar weer eens (na x aantal jaar) uit het stof halen. Vraag me af of hij het nog doet
Mijn antwoord op je vraag: Ja die zijn er wel. maar exacte prijzen durf ik niet zo te noemen.. Hangt er ook net vanaf hoe geavanceerd je het wil.. Gok €40 oid
[ Voor 65% gewijzigd door WimP op 12-05-2015 16:08 ]
Sorry voor de random vraag mbt. de joystick. Maar werkt het beter in SC om een joystick te gebruiken.. Anders kan ik mijn Saitek cyborg joystick maar weer eens (na x aantal jaar) uit het stof halen. Vraag me af of hij het nog doetCogency schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 16:02:
Mijn antwoord op je vraag: Ja die zijn er wel. maar exacte prijzen durf ik niet zo te noemen.. Hangt er ook net vanaf hoe geavanceerd je het wil.. Gok €40 oid
Ik dacht zelfs dat het qua lengte niet echt generft was? Meer dat het schaalt, dus een langere post niet lineair meer karma geeft maar op een gegeven moment tegen max aan zit. Dat met quotes kan wel behoorlijke impact hebben als dat in het verleden niet zo was natuurlijkCase_C schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 15:59:
[...]
Karma per post bestond al, enkel is het op lengte en quotes generfd.
Voorheen kreeg ik voor een RtV post tot wel 100/200 punten karma. Dat was enkel een quote met 4 regels tekst van mezelf. Die zijn nu gereset naar een punt of 8 gok ik. Hence over 9000 points lost!
edit:
De counter is momenteel ook van slag, nieuwe punten zie ik nog niet verschijnen. Half Tweakers van slag! Wanneer kunnen we aan het karma-infuus?
Hele codebase op de schop dus als er geen regressie zou zijn zou het me verbazen
Ik kan daar niet echt een goeie suggestie voor geven, ik heb zelf een X55 waar ik tevreden mee ben, maar als je een joystick koopt zonder throttle kan je eventueel ook voor een dual stick oplossing gaan. Heb ik zelf geen ervaring mee, maar volgens mij wordt het wel redelijk gebruikt door mensen op het forum. Andere optie is HOMAS, muis voor targeting en stick voor movement.Cogency schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 16:02:
[afbeelding]
Wat is beter? Richten gaat makkelijker met de muis, maar ik vind zelf joystick leukerignition_mp schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 16:06:
[...]
Sorry voor de random vraag mbt. de joystick. Maar werkt het beter in SC om een joystick te gebruiken.. Anders kan ik mijn Saitek cyborg joystick maar weer eens (na x aantal jaar) uit het stof halen. Vraag me af of hij het nog doet
Nah, deze unit: CH Pro Throttle. Voor SC wil je wel die knoppen hebben:Case_C schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 16:05:
[...]
Zoiets misschien?Lijkt me veel geld voor wat het is.
[afbeelding]

Maar daar ben je zeker meer dan 100 euro voor kwijt.
Saitek spul is niet gemaakt om los van elkaar te werken volgens mij, je zou wel moeten opzoeken of dat uberhoupt dan gaat werken met de 16000m
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2015 16:11 ]
Ja beter is ook heel breed. Gaat mij voornamelijk voor de beleving en handling van je schip. Ga vanavond gewoon eens even proberen met joystick (iig voor/na de spannende champions league wedstrijd vanavond).rescla schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 16:08:
[...]
Wat is beter? Richten gaat makkelijker met de muis, maar ik vind zelf joystick leukerMisschien de moeite waard om te kijken of hij het nog doet en het even uit te proberen?
Die CH Products had ik ook over gelezen, maar die gaan inderdaad (volgensmij) allemaal over de 100e.
Dat ding van Conrad is in ieder geval al wel een stuk beter kwa prijs.
Of het beter is durf ik niet te zeggen, naar mijn idee is het voor vliegen makkelijker maar voor aimen duidelijk moeilijker.
Ik ga muis/keyboard en Joystick ook gewoon "naast elkaar" gebruiken straks. Heel erg situational.
De joystick zorgt natuurlijk wel, voor vliegen, voor wat extra beleving.
Dat ding van Conrad is in ieder geval al wel een stuk beter kwa prijs.
Link please! Of een naam.ignition_mp schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 16:06:
[...]
Of het beter is durf ik niet te zeggen, naar mijn idee is het voor vliegen makkelijker maar voor aimen duidelijk moeilijker.
Ik ga muis/keyboard en Joystick ook gewoon "naast elkaar" gebruiken straks. Heel erg situational.
Hangt ook volledig af van het schip waar je op zit, een Carrack/Starfarer ga je niet perse met een joystick besturen. Dat is mijn inziens meer geschikt voor een fighter of kleiner schip. De grens ligt een beetje bij de Freelancer voor mij. (Niet dat ik een HOTAS heb, maar toch)ignition_mp schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 16:11:
[...]
Ja beter is ook heel breed. Gaat mij voornamelijk voor de beleving en handling van je schip. Ga vanavond gewoon eens even proberen met joystick (iig voor/na de spannende champions league wedstrijd vanavond).
Zelfde als hierbovengenoemd http://www.pixmania.nl/jo...-quadrant/00066939-a.html Alleen dan €45,90.. Zat in de buurtCogency schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 16:11:
Link please! Of een naam.
Voor de beleving is het vele malen beter imo aangezien je echt het gevoel hebt een schip te besturen. Maar je moet ook realiseren dat controls nog worden gebalanceerd tot aan release van de game, een ongoing proces. Dus afhankelijk van welke patch je speelt kan het weer mee of tegenvallen.ignition_mp schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 16:06:
[...]
Tsja dit zou ik toch echt nooit kopen voor SC. Je wilt juist een throttle met knoppen hebben voor de diepgaande besturing van SC, anders ben je aan het hoppen naar je toetsenbord, heb je weinig aan. Dit is bedoeld om je eigen Cesna cockpit na te bouwen ofzo.ignition_mp schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 16:15:
[...]
Zelfde als hierbovengenoemd http://www.pixmania.nl/jo...-quadrant/00066939-a.html Alleen dan €45,90.. Zat in de buurt
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2015 16:25 ]
Snap dat het niet praktisch is. Zat nog ergens in de krochten van mijn geheugen dus dacht: toch maar even input geven . Of je moet een ontwerpvoorstel opsturen voor de 'cesna interceptor spacecraft'...Verwijderd schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 16:21:
Tsja dit zou ik toch echt nooit kopen voor SC. Je wilt juist een throttle met knoppen hebben voor de diepgaande besturing van SC, anders ben je aan het hoppen naar je toetsenbord, heb je weinig aan. Dit is bedoeld om je eigen Cesna cockpit na te bouwen ofzo.
Ik zit hier met mijn Saitec X45 die ik van een vriend heb gekregen
Haha een Cesna throttle quadrant... tsja het kan wel, maar of je er wat mee opschiet betwijfel ik. 
Nee, volgens mij zijn losse throttles niet zo populair. Je kan de throttle van de X55 los aansluiten, of die van CH products inderdaad. Ik zou denk ik gewoon even sparen en dan in één keer een fatsoenlijke HOTAS aanschaffen. De X52 heb je vanaf ongeveer 120 euro, en anders even sneupen op marktplaats. Er zijn vast genoeg nerds die gaan samenwonen en van hun speelgoed afstand willen moeten doen.
Nee, volgens mij zijn losse throttles niet zo populair. Je kan de throttle van de X55 los aansluiten, of die van CH products inderdaad. Ik zou denk ik gewoon even sparen en dan in één keer een fatsoenlijke HOTAS aanschaffen. De X52 heb je vanaf ongeveer 120 euro, en anders even sneupen op marktplaats. Er zijn vast genoeg nerds die gaan samenwonen en van hun speelgoed afstand willen moeten doen.
Of je moet gewoon een gave vriendin hebben die het prima vindtJJvdM schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 16:50:
Haha een Cesna throttle quadrant... tsja het kan wel, maar of je er wat mee opschiet betwijfel ik.
Mogelijk verkoop ik de 17e mijn x55. Als ik dat niet post hier dan kun je er vanuit gaan dat die niet verkocht is. Dus mocht iemand nog interesse hebben, DM!
Oh ik dacht dat die interesse voor iets anders was dan die X55Ircghost schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 16:57:
[...]
Of je moet gewoon een gave vriendin hebben die het prima vindt.
Mogelijk verkoop ik de 17e mijn x55. Als ik dat niet post hier dan kun je er vanuit gaan dat die niet verkocht is. Dus mocht iemand nog interesse hebben, DM!
Misschien een kloon-programma starten
Daar lijkt het ondertussen al wel een beetje opCase_C schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 17:02:
[...]
Oh ik dacht dat die interesse voor iets anders was dan die X55.
Misschien een kloon-programma starten?
Volgensmij een gat in de markt als je een Throttle stick voor rond de 40e uitbrengt.
Ik zit ook even op Ebay te kijken enzo, echte throttle sticks zijn goedkoper dan dat CH spul.
Ik zit ook even op Ebay te kijken enzo, echte throttle sticks zijn goedkoper dan dat CH spul.
man man man... 1 dag niet geweest en alweer 4 pagina's verder.
Dus even inlezen. Hebben we van de week weer een avond AC?
Donderdag lijkt mij een uitstekende mogelijkheid. Zal m vanavond toevoegen op 't forum.Cygnitr0n schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 17:41:
man man man... 1 dag niet geweest en alweer 4 pagina's verder.![]()
CH is dan ook wel echt een puristen hoge kwaliteit merk.Cogency schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 17:15:
Volgensmij een gat in de markt als je een Throttle stick voor rond de 40e uitbrengt.
Goed plan!Case_C schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 17:43:
[...]
Donderdag lijkt mij een uitstekende mogelijkheid. Zal m vanavond toevoegen op 't forum.
Het is momenteel zo actief hier, wie weet halen we de 8 man wel voor een 4 vs 4

Dit zou vet zijn in de 3xx serie
met pedals erbij natuurlijk
Er is volgens mij ook geen goedkope flight yoke te vinden
[ Voor 15% gewijzigd door Djesse8999 op 12-05-2015 17:54 ]
Tja, je kan moeilijk voor elk schip een andere cockpit/setup gebruiken/makenDjesse8999 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 17:52:
[afbeelding]
Dit zou vet zijn in de 3xx serie
met pedals erbij natuurlijk
Er is volgens mij ook geen goedkope flight yoke te vinden
Ik denk dat als je het meeste visueel houd je wel een eind komt.Case_C schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 18:35:
[...]
Tja, je kan moeilijk voor elk schip een andere cockpit/setup gebruiken/maken. Dat gaat toch te gek worden. Hoewel er vast wel ergens 1 citizen zo gek is om het te doen.
Wel tof om een Phoenix Cockpit na te maken, met 3 stoelen naast elkaar die aan je dak zitten. Is even met de vrouw overleggen om toch te gaan verhuizen
Met die beargumentatie moet dat zeker gaan lukkenWimPliers schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 18:43:
[...]
Ik denk dat als je het meeste visueel houd je wel een eind komt.
Wel tof om een Phoenix Cockpit na te maken, met 3 stoelen naast elkaar die aan je dak zitten. Is even met de vrouw overleggen om toch te gaan verhuizen, ik zie kansen
Of je maakt een 1:1 schaal carrack in je achtertuinCase_C schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 18:45:
[...]
Met die beargumentatie moet dat zeker gaan lukken. Als ik een miljoen of wat over had was ik ervoor gegaan
, maar dan van de Carrack.
Ik zat zelf meer aan een mancave te denken met Obutto R3volution ofzoDjesse8999 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 18:50:
[...]
Of je maakt een 1:1 schaal carrack in je achtertuin
Ik denk dat ik maar afzie van de Wheel Stand Pro. Prima voor normale flight sims maar mijn Hotas net voor mij keyboard lijkt me toch echt een probleem. Playseat heeft ook nog wel een leuke stoel maar is toch net niet wat ik wil.
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Ik heb deze game al een tijdje op het oog. Als ik hier mee wil beginnen en niet veel wil investeren, wat is dan handig? ik heb geen ervaring met dit soort flightsim achtige games.
Ik zie allemaal dure ships op de site staan en vanalles aan extra dingen die je kan kopen, als ik bij wijze van spreken dit weekend dit eens uit wil proberen, waar begin ik dan.?
Ik zie allemaal dure ships op de site staan en vanalles aan extra dingen die je kan kopen, als ik bij wijze van spreken dit weekend dit eens uit wil proberen, waar begin ik dan.?
https://robertsspaceindus...ages/Aurora-MR-AC-Starter
of
https://robertsspaceindus.../Mustang-Alpha-AC-Starter
Beide zijn starter pakketten. Dus het spel zelf (&beta toegang) en nu gelijk toegang tot de Alpha Arena Commander.
Mocht het ene schip niet bevallen kan je geloof ik gratis naar de andere overstappen.
Hiermee kan je switchen:
https://robertsspaceindus...lpha-To-Aurora-MR-Upgrade
https://robertsspaceindus...-To-Mustang-Alpha-Upgrade
of
https://robertsspaceindus.../Mustang-Alpha-AC-Starter
Beide zijn starter pakketten. Dus het spel zelf (&beta toegang) en nu gelijk toegang tot de Alpha Arena Commander.
Mocht het ene schip niet bevallen kan je geloof ik gratis naar de andere overstappen.
Hiermee kan je switchen:
https://robertsspaceindus...lpha-To-Aurora-MR-Upgrade
https://robertsspaceindus...-To-Mustang-Alpha-Upgrade
[ Voor 38% gewijzigd door Cogency op 12-05-2015 19:10 ]
Gezien het spel nog niet af is, zijn er nog niet heel veel dingen die je kunt proberen. Er is nu eigenlijk alleen;Kek schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 19:00:
Ik heb deze game al een tijdje op het oog. Als ik hier mee wil beginnen en niet veel wil investeren, wat is dan handig? ik heb geen ervaring met dit soort flightsim achtige games.
- hangar met verschillende schepen (afhankelijk van degene die gekocht zijn)
- Arena Commander (tegen en met elkaar vliegen en schieten)
- Flight tutorial
Daarnaast is er op reddit veel bron materiaal te vinden.
Je kan het beste een paar streams bekijken, dan zul je snel genoeg zien wat het spel nu te bieden heeft.
Als je het wilt kopen, kun je een van de goedkopere game packages kopen. Dit houdt in dat je het volledige spel plus een starterschip koopt. Dit kost ongeveer 35/40eu? Dan krijg je dus de Singleplayer missies plus de volledige online wereld op release. Plus beta toegang als je het nu koopt.
Je zult niet mee kunnen doen met de Arena Commander en binnenkort de Shootermodule, tenzij je daar een losse toegangspass voor koopt. Dit was vroeger inbegrepen (Voor de eerste zoveel honderdduizend backers). Maar op een gegeven moment hebben ze een limiet gezet op de alpha testers, maar je kunt als je dit wilt hier nog wel aan mee helpen door een pass te kopen per onderdeel (4 dollar per deel).
Je ziet hier veel verhalen over dure (en meerdere) schepen. Dit totaal niet interessant voor jou op het moment, kijk maar eerst gewoon rond wat het spel je te bieden heeft. Alles is later verkrijgbaar door interne valuta. Ook is er geen monthly fee.
Hoop dat dit een beetje helpt
Dank @Cogency en @Ircghost, denk dat ik binnenkort een ship koop met de arena pass.
dit speelt gewoon prima met een keyboard/muis? of is een joystick oid. echt een must..?
edit: nog goede streams of youtubers die ik zou kunnen bekijken?
dit speelt gewoon prima met een keyboard/muis? of is een joystick oid. echt een must..?
[ Voor 16% gewijzigd door Kek op 12-05-2015 19:51 ]
Ik speel met de muis, en dat is prima te doen. Moet wel zeggen dat ik de DPI nog wel eens wil wijzigen voor snelle manouvres.Kek schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 19:50:
Dank @Cogency en @Ircghost, denk dat ik binnenkort een ship koop met de arena pass.
GHG is een leuke met veel ship reviews. Zo zijn er nog wel een paar. Er komen elke keer nieuwe filmpjes uit van varierende kwaliteit.
[ Voor 16% gewijzigd door Case_C op 12-05-2015 19:58 ]
Ik ben ook net begonnen (1 week) en heb de mustang starter set gehaald. 43 euro dan heb je: 1000UEC - Het spel (SP + MP, maar nu uiteraard alleen nog Alpha) - Een Mustang Alpha/Aurora MR en een Arena commander pass.Kek schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 19:00:
Ik had toevallig een oude joystick staan (extreme 3d logitech, nieuw zo'n 52 euro) en dat bevalt goed. Met muis wil ik wellicht ooit nog proberen maar ik vind immersion in flight sims een stuk belangrijker dan beter kunnen mikken. Daarnaast heeft de Mustang Alpha geen gimbal wapens (of ik ben onwijs dom) en is joystick dus prima te doen.Kek schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 19:50:
Ik geloof dat er ook spelers met mouse/joystick combo schieten, dan dus joystick voor de flight en muis voor het mikken.
[ Voor 37% gewijzigd door Torrie844 op 12-05-2015 20:19 ]
-
En een event aangemaakt voor aankomende donderdag!
http://gotinc.nl/forum/index.php?topic=38.0
Op de TS zoals vermeld in de Topic Start!
.
Was de 10 for the Designers al gepost? Niet toch?
Dan bij deze:
.
Was de 10 for the Designers al gepost? Niet toch?
Dan bij deze:
[ Voor 32% gewijzigd door Case_C op 12-05-2015 20:46 ]
Spelen we/jullie dan in PTU of gewoon Arena Commander? Zal proberen erbij te zijn, al vermoed ik dat ik iets later ben!Case_C schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 20:19:
En een event aangemaakt voor aankomende donderdag!
Is er alweer een PTU dan? Ik dacht dat de PTU "dicht" ging wanneer er niets nieuws te testen valt.
Gewoon AC, de PTU is gesloten.Snoz Lombardo schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 21:02:
[...]
Spelen we/jullie dan in PTU of gewoon Arena Commander? Zal proberen erbij te zijn, al vermoed ik dat ik iets later ben!
Het clubje is al goed aan het groeien 
Goed om te zien.
Goed om te zien.
Ik wil ook wel eens kijken of ik wat kan met de Aurora LX
Cannon fodder reporting in
komt waarschijnlijk ook omdat wij nieuwelingen enorm hartelijk worden ontvangen hier! dikke pluim voor alle "vaste"Cygnitr0n schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 21:42:
Het clubje is al goed aan het groeien
Goed om te zien.
-
Case_C schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 19:52:
[...]
Ik speel met de muis, en dat is prima te doen. Moet wel zeggen dat ik de DPI nog wel eens wil wijzigen voor snelle manouvres.
GHG is een leuke met veel ship reviews. Zo zijn er nog wel een paar. Er komen elke keer nieuwe filmpjes uit van varierende kwaliteit.
[video]
The Imperator Pat heeft wel een paar mooie losse video's zo hier en daar, vooral in combinatie met zijn stem kan ik hem aanraden
En ik post alleen video's van schepen die ik op dag 1 van de hangar-ready fase heb
Ik behandel alles wel tot in de mierenneukerige details (geen stats, gewoon het model zelf), maar dat is alleen maar mooi als je zulke gedetailleerde schepen hebt
Elk lampje leid me af en in mn video's komen edits er achteraan met extra info als ik de filmpjes zelf terug kijk en zie dat ik wat vergat
[ Voor 7% gewijzigd door Fordox op 12-05-2015 22:09 ]
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
'We' doen ons bestTorrie844 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 21:50:
[...]
komt waarschijnlijk ook omdat wij nieuwelingen enorm hartelijk worden ontvangen hier! dikke pluim voor alle "vaste"
De LX heeft tenminste nog missiles, dus kills maken moet wel lukkenDjesse8999 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 21:46:
Ik wil ook wel eens kijken of ik wat kan met de Aurora LX
Verbetering van de kwaliteit? But how?Fordox schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 22:04:
[...]
The Imperator Pat heeft wel een paar mooie losse video's zo hier en daar, vooral in combinatie met zijn stem kan ik hem aanraden
En ik post alleen video's van schepen die ik op dag 1 van de hangar-ready fase hebMijn kwaliteit wordt nog verbeterd (hopelijk......)
Ik behandel alles wel tot in de mierenneukerige details (geen stats, gewoon het model zelf), maar dat is alleen maar mooi als je zulke gedetailleerde schepen hebt
Hoe dan ook was je rondleiding leuk om te kijken. Gewoon de dingen laten zien die mensen willen zien, en af en toe een verkeerde aanname doordat je op je eerste indruk afgaat. Nu nog even de laatste 300 views binnenharken
Ten eerste, ruis van mn microfoon filteren 
En wat enthousiaster praten zoals ik eigenlijk altijd doe behalve bij dat filmpje
En wat enthousiaster praten zoals ik eigenlijk altijd doe behalve bij dat filmpje
Enthouisiaster praten? Ik lees al je posts met die stem in mn hoofd hoor. Dat maakt ze zo grappig.Fordox schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 22:22:
Ten eerste, ruis van mn microfoon filteren
Maar ben je er donderdag nog bij? Of heeft je pc nergens 20-30gb vrij voor AC?
[ Voor 10% gewijzigd door Case_C op 12-05-2015 22:34 ]
Waarschijnlijk ook omdat forums en over het spel praten op het moment nog grotendeels het spel is.Torrie844 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 21:50:
[...]
komt waarschijnlijk ook omdat wij nieuwelingen enorm hartelijk worden ontvangen hier! dikke pluim voor alle "vaste"
Er is natuurlijk de Arena Commander, wat ook al fun is. En naar schepen kijken in de Hangar (wat mijn hobby is, en ik heel enthousiast Firefly aan het roleplay'en ben
Nog een aflevering van meet the devs, met een redelijk interessante gast:
Wingmans hangar is overigens ook een leuke serie. Hoewel behoorlijk oud geeft het mooi de ontwikkeling weer. (Poeh, wat is Ben veel aangekomen in die tijd...)
Ook nog een mooie fan-made SF mod, waarom kleine tanks gebruiken als het ook met grote kan
.
Wingmans hangar is overigens ook een leuke serie. Hoewel behoorlijk oud geeft het mooi de ontwikkeling weer. (Poeh, wat is Ben veel aangekomen in die tijd...)
Ook nog een mooie fan-made SF mod, waarom kleine tanks gebruiken als het ook met grote kan
[ Voor 21% gewijzigd door Case_C op 13-05-2015 08:19 ]
1.1.2 is inmiddels officieel al uit.Snoz Lombardo schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 21:02:
[...]
Spelen we/jullie dan in PTU of gewoon Arena Commander? Zal proberen erbij te zijn, al vermoed ik dat ik iets later ben!
Case_C schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 22:28:
[...]
Enthouisiaster praten? Ik lees al je posts met die stem in mn hoofd hoor. Dat maakt ze zo grappig.
Maar ben je er donderdag nog bij? Of heeft je pc nergens 20-30gb vrij voor AC?
Donderdag zit bij mij al helemaal vol geplant met activiteiten, dus dat wordt m niet.
Bij de FPS weer he
Zodra ik weer internet heb ga ik weer aan de slag met Star Citizen
nog maar 13 nachtjes en dan 100mbit glas yay.
Nog niet eens de tutorial kunnen proberen
Nog niet eens de tutorial kunnen proberen
Ik hou het zelf bij muis + keyboard.
Maar ik heb nog zo'n heel simpele muis. Draadloos, met links en rechts een knop en een scroll wiel.
Gebruiken jullie ook zoiets of zit ik er helemaal naast? En wat voor voordelen heeft een muis met meer knoppen in Star Citizen?
Maar ik heb nog zo'n heel simpele muis. Draadloos, met links en rechts een knop en een scroll wiel.
Gebruiken jullie ook zoiets of zit ik er helemaal naast? En wat voor voordelen heeft een muis met meer knoppen in Star Citizen?
Meer knoppen heeft momenteel niet zoveel nut. Voor zover ik weet kan je niet gemakkelijk de knoppen rebinden. Of je moet een .xml aanmaken voor je muis..JurGor schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 10:00:
Ik hou het zelf bij muis + keyboard.
hmm vanavond potje destiny gepland maar als ik tijd heb ga ik die tutorial eens doen denk ik..
al heb ik het idee dat ik me pas meer met sc ga bezig houden als ik mn constellation ook echt kan vliegen aangezien dat mijn main workhorse zal worden ben ik bang.
enige eta wanneer die vliegbaar gaat worden, zou toch de eerste multi person ship worden die te testen gaat zijn (behalve nu te glitchen met de bomber)
al heb ik het idee dat ik me pas meer met sc ga bezig houden als ik mn constellation ook echt kan vliegen aangezien dat mijn main workhorse zal worden ben ik bang.
enige eta wanneer die vliegbaar gaat worden, zou toch de eerste multi person ship worden die te testen gaat zijn (behalve nu te glitchen met de bomber)
Planning voor multicrew schepen vliegbaar was in de zomer, maar dat gaat vrijwel zeker vertraagd worden naar later in het jaar.AjDuLion schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 10:35:
hmm vanavond potje destiny gepland maar als ik tijd heb ga ik die tutorial eens doen denk ik..
jammer, heb wel het idee dat de mensen die nu al veel uren hebben zitten in de races/waves dat die wel een stuk beter zullen vliegen dan de half wannabee's zoals mij die wel de schepen hebben liggen maar nog geen minuut hebben gevlogen ><Verwijderd schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 10:38:
[...]
Planning voor multicrew schepen vliegbaar was in de zomer, maar dat gaat vrijwel zeker vertraagd worden naar later in het jaar.
is het echt te doen om met keyboard/muis only te spelen ?
kan me vaag herinneren dat er zoveel commando's zijn dat het gewoon niet meer grappig is..
Ik vraag me af of het impact gaat hebben op SQ42. Het zou volgens mij niet hoeven, zolang de schepen maar vliegbaar zijn. Ik hoop in ieder geval dat SQ42 niet vertraagd word, vind de tutorial er erg goed uit zien en dat doet (mij) verlangen naar meerVerwijderd schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 10:38:
[...]
Planning voor multicrew schepen vliegbaar was in de zomer, maar dat gaat vrijwel zeker vertraagd worden naar later in het jaar.
Ik speel met muis en keyboard, en er zijn commando's welke ik per ongeluk indruk waardoor ik de controle over mijn schip kwijt ben. View-mode... maar daar kom ik dan niet meer uit...AjDuLion schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 10:40:
[...]
jammer, heb wel het idee dat de mensen die nu al veel uren hebben zitten in de races/waves dat die wel een stuk beter zullen vliegen dan de half wannabee's zoals mij die wel de schepen hebben liggen maar nog geen minuut hebben gevlogen ><
kan me vaag herinneren dat er zoveel commando's zijn dat het gewoon niet meer grappig is..
Zelf heb ik de tutorial nog niet gespeeld, zit meer met m'n hoofd bij de Carrack. Die heb ik gisteren weten te exporteren naar een sketchup model van 100mbBornhald schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 10:42:
[...]
Ik vraag me af of het impact gaat hebben op SQ42. Het zou volgens mij niet hoeven, zolang de schepen maar vliegbaar zijn. Ik hoop in ieder geval dat SQ42 niet vertraagd word, vind de tutorial er erg goed uit zien en dat doet (mij) verlangen naar meer
[ Voor 27% gewijzigd door Case_C op 13-05-2015 10:44 ]
Moet je echt eens kijken naar voice attack, kan je zo programmeren dat er gebeurt wat je gebeurt wanneer jij dat zegt. Je hebt zoals eerder gepost hele mooie profieltjes al staan die je kan gebruiken en gaan aanpassen naar je eigen smaakAjDuLion schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 10:40:
[...]
jammer, heb wel het idee dat de mensen die nu al veel uren hebben zitten in de races/waves dat die wel een stuk beter zullen vliegen dan de half wannabee's zoals mij die wel de schepen hebben liggen maar nog geen minuut hebben gevlogen ><
En de enige manier om beter te worden is het vaker doen, gezien je blijkbaar net als de meeste andere geen natuur talent bent.
Ik vind dat M+KB nog steeds "makkelijker" vliegt dan Hotas. Maar dat kan ook te maken hebben met het feit dat ik met hotas vliegen pas een paar uur heb gedaan, en dat ik rustig een jaar of 25 met M+KB aan het gamen ben.
In de tutorial leer je hoe je dat doetCase_C schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 10:44:
[...]
Ik speel met muis en keyboard, en er zijn commando's welke ik per ongeluk indruk waardoor ik de controle over mijn schip kwijt ben. View-mode... maar daar kom ik dan niet meer uit...
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Weer wat geleerd, dan moet ik die tutorial morgen maar eens proberen.Tylocke schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 10:47:
[...]
In de tutorial leer je hoe je dat doetLCtrl + TAB. Niet de meest gebruikte combo idd, dus kan me voorstellen dat je dan even moet klooien.
VA commando maken toggle view mode. Als je echt wil kan ik je precies uitleggen hoe dat erin te bouwen. (hoewel je dan misscien wat dubbelingen krijgt met je bestaande VA profiel)Case_C schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 10:44:
[...]
Ik speel met muis en keyboard, en er zijn commando's welke ik per ongeluk indruk waardoor ik de controle over mijn schip kwijt ben. View-mode... maar daar kom ik dan niet meer uit...
Is dat iets waar je een filmpje van kan maken, ben zelf ook een enorme fan van mijn CarrackZelf heb ik de tutorial nog niet gespeeld, zit meer met m'n hoofd bij de Carrack. Die heb ik gisteren weten te exporteren naar een sketchup model van 100mb.
Het ziet er ook erg gelikt uit (vind ik) dus alleen daarom al is het de moeite.Case_C schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 10:47:
[...]
Weer wat geleerd, dan moet ik die tutorial morgen maar eens proberen.
Oh, en heil ave karmakeizer.
[ Voor 16% gewijzigd door Bornhald op 13-05-2015 10:49 ]
stiekem verwacht ik sc pas klaar in eind 2017, gezien de schepen die nog moeten komen. de gameplay die nog (lijkt) flink moet uitgedacht worden.Bornhald schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 10:42:
[...]
Ik vraag me af of het impact gaat hebben op SQ42. Het zou volgens mij niet hoeven, zolang de schepen maar vliegbaar zijn. Ik hoop in ieder geval dat SQ42 niet vertraagd word, vind de tutorial er erg goed uit zien en dat doet (mij) verlangen naar meer
alleen het inflight fuelen met een starfarer tijdens vliegen is al een heel complex iets..
ik had verwacht dat je moest docken met elkaar met de airlocks en kwestie van knop indrukken en je bent gerefueled na x seconden
dit systeem (anna) is leuk.... tot je opeens teamspeak gaat gebruiken dan krijg je waarschijnlijk vervelende dingen..Bornhald schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 10:45:
[...]
Moet je echt eens kijken naar voice attack, kan je zo programmeren dat er gebeurt wat je gebeurt wanneer jij dat zegt. Je hebt zoals eerder gepost hele mooie profieltjes al staan die je kan gebruiken en gaan aanpassen naar je eigen smaak
En de enige manier om beter te worden is het vaker doen, gezien je blijkbaar net als de meeste andere geen natuur talent bent.
Ik vind dat M+KB nog steeds "makkelijker" vliegt dan Hotas. Maar dat kan ook te maken hebben met het feit dat ik met hotas vliegen pas een paar uur heb gedaan, en dat ik rustig een jaar of 25 met M+KB aan het gamen ben.
hoeveel ervaring heb jij met sketchup ?Case_C schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 10:44:
[...]
[...]
Zelf heb ik de tutorial nog niet gespeeld, zit meer met m'n hoofd bij de Carrack. Die heb ik gisteren weten te exporteren naar een sketchup model van 100mb.
* AjDuLion heeft een 3d printer thuis staan en wilt zich wel eens wagen aan een poging om eea te printen)
http://imgur.com/a/N1gwY#0
bovenstaande was een geslaagde poging voor eve-online
[ Voor 18% gewijzigd door AjDuLion op 13-05-2015 10:53 ]
De tutorial is op zich wel aan te raden. Naast een vet gevoel krijg je ook daadwerkelijk nuttige tips over je controls en je schip. Wat mij betreft hadden ze het ship management gedeelte icm met je signature nog wel wat mogen uitdiepen.
Oh, en racen oefenen kan ik ook niet vaak genoeg aanraden. Leren je schip onder controle te houden bij hoge snelheden door kleine poortjes leert je wel hoe je met je schip moet omgaan.
Echte combat training krijg je pas echt in de Arena zelf, Vanduul Swarm is opzich leuk maar de AI vecht niet zoals de spelers in Battle Royale of een van die andere modi.
Oh, en racen oefenen kan ik ook niet vaak genoeg aanraden. Leren je schip onder controle te houden bij hoge snelheden door kleine poortjes leert je wel hoe je met je schip moet omgaan.
Echte combat training krijg je pas echt in de Arena zelf, Vanduul Swarm is opzich leuk maar de AI vecht niet zoals de spelers in Battle Royale of een van die andere modi.
Mochten jullie daadwerkelijk een 3D print weten te maken van de Carrack dan ben ik wel bereid er eentje te bestellen!AjDuLion schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 10:51:
[...]
stiekem verwacht ik sc pas klaar in eind 2017, gezien de schepen die nog moeten komen. de gameplay die nog (lijkt) flink moet uitgedacht worden.
alleen het inflight fuelen met een starfarer tijdens vliegen is al een heel complex iets..
ik had verwacht dat je moest docken met elkaar met de airlocks en kwestie van knop indrukken en je bent gerefueled na x seconden
[...]
dit systeem (anna) is leuk.... tot je opeens teamspeak gaat gebruiken dan krijg je waarschijnlijk vervelende dingen..
[...]
hoeveel ervaring heb jij met sketchup ?
* AjDuLion heeft een 3d printer thuis staan en wilt zich wel eens wagen aan een poging om eea te printen)
[ Voor 45% gewijzigd door Tylocke op 13-05-2015 10:56 ]
Ik zal er morgen eens naar kijken om er een time-lapse van het schoonmaken van te makenBornhald schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 10:48:
[...]
VA commando maken toggle view mode. Als je echt wil kan ik je precies uitleggen hoe dat erin te bouwen. (hoewel je dan misscien wat dubbelingen krijgt met je bestaande VA profiel)
[...]
Is dat iets waar je een filmpje van kan maken, ben zelf ook een enorme fan van mijn Carrack
[...]
Het ziet er ook erg gelikt uit (vind ik) dus alleen daarom al is het de moeite.
Oh, en heil ave karmakeizer.
Hail had ook een goede geweest
AjDuLion schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 10:51:
[...]

Heb dit schip volledig zelf in de sketchup getekend en laten printen. Dus ik kan wel zeggen dat ik weet hoe in sketchup te werken
[ Voor 55% gewijzigd door Case_C op 13-05-2015 11:00 ]
systeem werkt met prefix als het goed is en standaard silent. Dus alleen als je dan een prefix zegt gaat het luisteren. Als iedereen anna gebruikt dan gaat et waarschijnlijk problemen gevenAjDuLion schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 10:51:
[...]
stiekem verwacht ik sc pas klaar in eind 2017, gezien de schepen die nog moeten komen. de gameplay die nog (lijkt) flink moet uitgedacht worden.
[...]
dit systeem (anna) is leuk.... tot je opeens teamspeak gaat gebruiken dan krijg je waarschijnlijk vervelende dingen..
[...]
Voor combat training is er een aparte training reddit, met wel veel tutorial filmpjes:Tylocke schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 10:53:
De tutorial is op zich wel aan te raden. Naast een vet gevoel krijg je ook daadwerkelijk nuttige tips over je controls en je schip. Wat mij betreft hadden ze het ship management gedeelte icm met je signature nog wel wat mogen uitdiepen.
[...]
Mochten jullie daadwerkelijk een 3D print weten te maken van de Carrack dan ben ik wel bereid er eentje te bestellen!
http://www.reddit.com/r/StarCitizenTraining
Heeft VoiceAttack geen Push-To-Talk? In dat geval zet je de PTT-knop van VA op de 'Push-To-Mute'-knop van Teamspeak.AjDuLion schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 10:51:
VA heeft geen PTT nodig en kan je zo instellen dat hij begint met luisteren wanneer je bijvoorbeeld begint met anne --> commando
Het gaat in dit geval over de combinatie met Teamspeak he. Als iedereen ANNE! in de TS gaat roepen wordt het al snel een zootje. Vandaar Push-To-Talk / Push-To-Mute.
Hoewel PTT in teamspeak en VA altijd laten luisteren natuurlijk ook een optie is. Ik heb het zelf liever andersom, vandaar.
Hoewel PTT in teamspeak en VA altijd laten luisteren natuurlijk ook een optie is. Ik heb het zelf liever andersom, vandaar.
[ Voor 27% gewijzigd door svenvv2 op 13-05-2015 11:01 ]
hoe makkelijk zijn die resources uit sc te halen ? zou zelf wel een andromeda in sketchup/cinema4d willen zienCase_C schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 10:55:
[...]
Ik zal er morgen eens naar kijken om er een time-lapse van het schoonmaken van te maken. Het is zowieso een heel zwaar bestand om in te werken.
Hail had ook een goede geweest, maar Avé Bornhald.
[...]
[afbeelding]
Heb dit schip volledig zelf in de sketchup getekend en laten printen.
kan ik daarna gaan lopen slicen om te zien of het printbaar is
Voor een massieve printen is het goed te doen lijkt me... maar dat is onbetaalbaar.AjDuLion schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 11:00:
[...]
hoe makkelijk zijn die resources uit sc te halen ? zou zelf wel een andromeda in sketchup/cinema4d willen zien![]()
kan ik daarna gaan lopen slicen om te zien of het printbaar is
Hier te downloaden:
http://www.reddit.com/r/s..._3d_model_download_links/
ik heb de links nu niet voorhande maar ik heb aardig wat complexe prints geprint.Case_C schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 11:02:
[...]
Voor een massieve printen is het goed te doen lijkt me... maar dat is onbetaalbaar.
Hier te downloaden:
zolang je de delen los kan ''slicen'' en later weer lijmt aan elkaar is er veel te doen. zolang er ook geen te zware overhangs zijn.. kan je door een simpele midden slice van midden naar achter/voor printen zonder problemen.
sls kan idd alles wel printen maar mijn printer is nu eenmaal een fdm
Ik weet niet of het te doen is om dat 1:1 te printen, maar als voorbeeld kan het natuurlijk wel makkelijk zijnCase_C schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 11:02:
[...]
Voor een massieve printen is het goed te doen lijkt me... maar dat is onbetaalbaar.
Hier te downloaden:
1:100 zou neerkomen op een model van 130cm... Dat gaat 'm niet worden met slices. Mijn doel is 1:500rescla schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 11:03:
[...]
Ik weet niet of het te doen is om dat 1:1 te printen, maar als voorbeeld kan het natuurlijk wel makkelijk zijn
Ben zelf meer gecharmeerd van de poederprinters van Shapeways qua kwaliteitAjDuLion schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 11:03:
[...]
ik heb de links nu niet voorhande maar ik heb aardig wat complexe prints geprint.
zolang je de delen los kan ''slicen'' en later weer lijmt aan elkaar is er veel te doen. zolang er ook geen te zware overhangs zijn.. kan je door een simpele midden slice van midden naar achter/voor printen zonder problemen.
sls kan idd alles wel printen maar mijn printer is nu eenmaal een fdm
te duurCase_C schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 11:06:
[...]
1:100 zou neerkomen op een model van 130cm... Dat gaat 'm niet worden met slices. Mijn doel is 1:500
[...]
Ben zelf meer gecharmeerd van de poederprinters van Shapeways qua kwaliteit.
Misschien een Push to Mute in TS?svenvv2 schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 11:00:
Het gaat in dit geval over de combinatie met Teamspeak he. Als iedereen ANNE! in de TS gaat roepen wordt het al snel een zootje. Vandaar Push-To-Talk / Push-To-Mute.
Ik bedoelde eigenlijk 1:1 poly, niet schaalCase_C schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 11:06:
[...]
1:100 zou neerkomen op een model van 130cm... Dat gaat 'm niet worden met slices. Mijn doel is 1:500
[...]
Ben zelf meer gecharmeerd van de poederprinters van Shapeways qua kwaliteit.
Maar leuk projectje, ik heb zelf nog niets gedaan met 3d printen, alhoewel ik al wel wat plaatjes voorbij heb zien komen van 3d printed SC schepen, bijv. een freelancer: https://forums.robertsspa...-freelancer-picture-heavy
Ja die ken ik, maar ik vind dat materiaal niet geweldig. Daarnaast weet ik van het andere materiaal hoe scherp ik m'n details eruit krijg.rescla schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 11:14:
[...]
Ik bedoelde eigenlijk 1:1 poly, niet schaal
Maar leuk projectje, ik heb zelf nog niets gedaan met 3d printen, alhoewel ik al wel wat plaatjes voorbij heb zien komen van 3d printed SC schepen, bijv. een freelancer: https://forums.robertsspa...-freelancer-picture-heavy
dude...Case_C schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 11:18:
[...]
Ja die ken ik, maar ik vind dat materiaal niet geweldig. Daarnaast weet ik van het andere materiaal hoe scherp ik m'n details eruit krijg.
https://forums.robertsspa...ting-the-drake-cutlass/p1
Ja zie je die rupsen lopen over de ramen?, daar kon hij niet schuren denk ik
De paintjob doet 80% van het werk.
Non the less is het eindresultaat wel mooi hoor
[ Voor 12% gewijzigd door Case_C op 13-05-2015 11:29 ]
Lijkt mij meer luiigheid/voorbedachte rade dan daar niet kunnen schuren, met de juiste tools moet daar makkelijk te schuren zijn lijkt mij...
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
Paintjob is erg goed hoor
En stoor me zeker niet aan rupsen aan het raam
dremel laat dit type materiaal snel ''smelten''batumulia schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 11:30:
Lijkt mij meer luiigheid/voorbedachte rade dan daar niet kunnen schuren, met de juiste tools moet daar makkelijk te schuren zijn lijkt mij...
Ah, had daar even niet aan gedacht, zouden vast wel andere opties zijn toch? Of is het enige wat hier aan gedaan kan worden, het materiaal veranderen?AjDuLion schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 11:31:
[...]
dremel laat dit type materiaal snel ''smelten''
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
PA2200 gebruikenbatumulia schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 11:46:
[...]
Ah, had daar even niet aan gedacht, zouden vast wel andere opties zijn toch? Of is het enige wat hier aan gedaan kan worden, het materiaal veranderen?
Holy fuckballs die Cutlass is wel erg gaaf. 
Ze moeten zulk soort modelletjes uitbrengen, klein en niet te duur. Denk dat zoiets ook goed zal lopen.
Ze moeten zulk soort modelletjes uitbrengen, klein en niet te duur. Denk dat zoiets ook goed zal lopen.
[ Voor 53% gewijzigd door Cogency op 13-05-2015 12:15 ]
Persoonlijk denk ik dat ze zoiets moeten doen wanneer ze klaar zijn met alles, eerst de game afmaken en dan verder kijken naar uitgebreide merch. Was dat trouwens ook niet de reden dat er maar een beperkte oplage Connies werden gemaakt?Cogency schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 12:12:
Holy fuckballs die Cutlass is wel erg gaaf.
Als ze 100% zeker zijn hoe een model er straks bij staat dan mogen ze van mij komen. Merchandise is niet iets wat de development hindert, devs hoeven zich daar niet mee bezig te houden.
met een beetje modelleerklei zou je ze kunnen opvullen ipv schuren, dan liggen ze nog steeds dieper dan de raamstijlen. Scheelt wel als je wat modeleer gereedschappen heb.Case_C schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 11:24:
[...]
Ja zie je die rupsen lopen over de ramen?, daar kon hij niet schuren denk ik.
Dat is voor mij niet acceptabel.
Als ik kijk naar het niveau van schilderen van die persoon zou ik verwachten dat hij ze wel zou hebben is dus een beetje jammer dat het niet is gedaan.
(zijn allemaal aannames op basis van mijn ervaring met WH40K modelletjes maken, schilderen en converteren)
In het Rear Admiral pack zit ook een model, en het lijkt me sterk dat dit dezelfde constellation gaat zijn, dus ik denk dat er of al andere modellen gemaakt worden of de constellation op een nog kleinere schaal gemaakt worden.batumulia schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 12:17:
[...]
Persoonlijk denk ik dat ze zoiets moeten doen wanneer ze klaar zijn met alles, eerst de game afmaken en dan verder kijken naar uitgebreide merch. Was dat trouwens ook niet de reden dat er maar een beperkte oplage Connies werden gemaakt?
Volgens mij was een andere reden dat de Connie beperkt was omdat ze ook wilde kijken hoe het allemaal liep. gezien er nog 35 beschikbaar zijn voor mij (20 gewone 15 discount)
Dus commercieel is het niet zo een succes, hoewel ik het opvallend vind dat er 15 discount zijn omdat die modellen initieel snel uitverkocht waren (met bijbehorend drama op de forums) en dat ze volgens mij al verzonden zijn.
Ook had ik begrepen dat de nadruk nu inderdaad meer op het spel ligt, dus dat om die reden ook de physical packages zijn weggehaald (daarnaast ook het bericht dat deze ooit weer terug komen, had ik dat niet allemaal hier ergens gelezen?)
ik denk ook dat ze eerst zeker moeten zijn dat alles blijft zoals het is (kijk naar de constellation).Cogency schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 12:24:
Als ze 100% zeker zijn hoe een model er straks bij staat dan mogen ze van mij komen. Merchandise is niet iets wat de development hindert, devs hoeven zich daar niet mee bezig te houden.
Het maken van de modellen zal wel een initiele investering kosten, maar als je kijkt naar hoeveel geld er is opgehaald tot nu toe zou ik verwachten dat er wel een deel voor gereserveerd is (om modellen te (laten) maken)
Maar er zal neem ik aan ook nog een artist mee bezig moeten gaan, en dit is wel een resource die of aan het spel kan werken of aan een model kan werken wat gemaakt gaat worden (waar ook eisen aan zitten als ik zo bovenstaande comments lees van de mensen die aan het 3d printen zijn)
[ Voor 26% gewijzigd door Bornhald op 13-05-2015 12:56 ]
Volgens mij liet de eerste oplage qua kwaliteit wat te wensen over (volgens mij ging daar het hele drama op het forum over).Bornhald schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 12:54:
[...]
In het Rear Admiral pack zit ook een model, en het lijkt me sterk dat dit dezelfde constellation gaat zijn, dus ik denk dat er of al andere modellen gemaakt worden of de constellation op een nog kleinere schaal gemaakt worden.
Volgens mij was een andere reden dat de Connie beperkt was omdat ze ook wilde kijken hoe het allemaal liep. gezien er nog 35 beschikbaar zijn voor mij (20 gewone 15 discount)
Dus commercieel is het niet zo een succes, hoewel ik het opvallend vind dat er 15 discount zijn omdat die modellen initieel snel uitverkocht waren (met bijbehorend drama op de forums) en dat ze volgens mij al verzonden zijn.
Ook had ik begrepen dat de nadruk nu inderdaad meer op het spel ligt, dus dat om die reden ook de physical packages zijn weggehaald (daarnaast ook het bericht dat deze ooit weer terug komen, had ik dat niet allemaal hier ergens gelezen?)
Iemand heeft een 73-pagina tellende flight manual geschreven voor de Gladiator.
https://docs.google.com/f...5ciAUeUdEQVFGQU9kX28/edit
Wat een tijd moet daar in gezeten hebben. Zit ook nog aardig wat nuttige informatie in over verschillende vliegpatronen in dogfighting situaties, en zelfs aanvliegroutes voor als je op een carrier wil landen.
https://docs.google.com/f...5ciAUeUdEQVFGQU9kX28/edit
Wat een tijd moet daar in gezeten hebben. Zit ook nog aardig wat nuttige informatie in over verschillende vliegpatronen in dogfighting situaties, en zelfs aanvliegroutes voor als je op een carrier wil landen.
Dit topic is gesloten.
![]()