Ik heb het dan ook over meerdere snub-fightersBornhald schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 13:41:
[...]
De carrack heeft in ieder geval al 1 scout ship dus snubfighter heb je al, landt op de bovenkant. dus je kan er al 1 van je lijstje afhalen![]()
[afbeelding]
voor de rest is het afwachten hoe ze die modulariteit gaan brengen. onderstaande uit de starfarer Q&A doet me vermoeden dat er wel limitaties zijn dus dat de variant die je wil speciaal gemaakt zou moeten worden (Wat je dus ook hoopt)
[...]
het ziet er uit alsof er meer dan 1 zou kunnen landenCase_C schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 13:42:
[...]
Ik heb het dan ook over meerdere snub-fighters, dus een bay waar je een zwerm van die scheepjes hebt zitten. Of een attack-drone bay
, nog beter.
Er is voldoende ruimteBornhald schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 13:44:
[...]
het ziet er uit alsof er meer dan 1 zou kunnen landen
net als jij zit ik er ook "op te wachten" en is de carrack "het" schip voor mij.Case_C schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 13:50:
[...]
Er is voldoende ruimte, als je in die bay de mogelijkheid het om het schip netjes op te bergen voor een ander schip. Ik blijf behoorlijk hyped voor de Carrack
.
jammer dat het nog zo lang gaat duren voor hij er is...
https://robertsspaceindus...tar-Citizen-Ship-Pipeline
https://docs.google.com/s...30UQfmhy2HyUJU/edit#gid=0
De Carrack heeft ook al ingebouwde drone baysCase_C schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 13:42:
[...]
Ik heb het dan ook over meerdere snub-fighters, dus een bay waar je een zwerm van die scheepjes hebt zitten. Of een attack-drone bay
, nog beter.
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Ja maar die drone bays zijn niet geschikt voor combat drones vooralsnog
. Dus een uitbreiding op dat gebied maakt de Carrack alleen maar veelzijdiger
.
Ik vind de Carrack ook een super schip, beetje mijn favo ook. Ik heb hem alleen ingeruild voor de Orion omdat ik het idee heb dat ik daar meer mee kan gaan verdienen "out of the box".
Heb de Mustang Alpha, gelukkig mogen we deze week alle ships proberen, tot nu toe alle Mustangs gedaan en twijfel een beetje om te upgraden. Beta is leuk maar minder wapens (wel een bed..maar zie geen functie nog?). Delta is een warship, beetje wat ik wil gaan doen/oefenen (maar ik kan niet upgraden/kopen via pledge?)/
-
Klopt de Delta verkopen ze niet continue, die zal waarschijnlijk wel weer langskomen met de November sales e.d. Dus als je hem wilt zul je geduld moeten hebben.Torrie844 schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 14:11:
Heb de Mustang Alpha, gelukkig mogen we deze week alle ships proberen, tot nu toe alle Mustangs gedaan en twijfel een beetje om te upgraden. Beta is leuk maar minder wapens (wel een bed..maar zie geen functie nog?). Delta is een warship, beetje wat ik wil gaan doen/oefenen (maar ik kan niet upgraden/kopen via pledge?)/
Als een schip een bed heeft kan je volgensmij in space een soort van saven (waar je ook ben in space)? Iemand hier kan je er vast wel iets over vertellen, er was iig iets mee geloof ik.Torrie844 schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 14:11:
Ja maar dat is onderhand alweer gedebunked. Een bed is niet noodzakelijk om te saven in space. Hoewel mij die functionaliteit juist wel positief leek.Cogency schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 14:16:
[...]
Als een schip een bed heeft kan je volgensmij in space een soort van saven? Iemand hier kan je er vast wel iets over vertellen, er was iig iets mee geloof ik.
Ik ga even zoeken naar een bron, waarschijnlijk een AtV geweest.
[ Voor 7% gewijzigd door Case_C op 16-05-2015 14:22 ]
Juist.. nu is er geen reden waarom ik de beta zou kiezen over de Alpha? (alpha heeft zelfs 2 meer wapens)..Case_C schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 14:18:
[...]
Ja maar dat is onderhand alweer gedebunked. Een bed is niet noodzakelijk om te saven in space. Hoewel mij die functionaliteit juist wel positief leek.
-
Dat heb ik echt compleet gemist.. wat jammer! Vond dat juist wel een logische keuze, vooral omdat je daardoor zorgt dat bijvoorbeeld de superhornet geen explorer kan worden omdat die altijd een base nodig heeft.Case_C schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 14:18:
[...]
Ja maar dat is onderhand alweer gedebunked. Een bed is niet noodzakelijk om te saven in space. Hoewel mij die functionaliteit juist wel positief leek.
Ben heeft ooit in een bericht naar iemand gezegd dat een bed niet noodzakelijk is om uit te loggen. Alleen is er nog niet duidelijk wat er dan met je schip/jijzelf gebeurt. (Terug naar het laatst bezochte space-port?)
Maar dat is dus heel open te interpeteren. Mij zou het vreemd/jammer lijken als schepen zonder een bed heel lang in space kunnen blijven.. Langer dan 1 sessie dat is.
| Reply from Ben Hello! No worries on this one - ships with beds will not behave differently from ships without them... you'll still have an option to bunk out. Ben |
Maar dat is dus heel open te interpeteren. Mij zou het vreemd/jammer lijken als schepen zonder een bed heel lang in space kunnen blijven.. Langer dan 1 sessie dat is.
Mocht je echt nog een keer de Delta willen, ik heb nog een AMD package die geupgrade is naar een Delta.Torrie844 schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 14:11:
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
speculatie maar zou het verschil niet kunnen zijn dat het bed ergens in de buurt in "save space" gaat zitten waar die zonder bed naar het dichtstbijzijnde vriendelijke ruimtestation vliegtCase_C schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 14:25:
Ben heeft ooit in een bericht naar iemand gezegd dat een bed niet noodzakelijk is om uit te loggen. Alleen is er nog niet duidelijk wat er dan met je schip/jijzelf gebeurt. (Terug naar het laatst bezochte space-port?)
Reply from Ben
Hello! No worries on this one - ships with beds will not behave differently from ships without them... you'll still have an option to bunk out.
Ben
maar ik vond de bedden ook wel leuk, de beta is een explorer, dus hij zal wel betere sensors etc hebben, maar daar merk je nu niks van.
Maar beetje suf dat het bed nu niks meer doet. vond het wel leuk verzonnen
wel handig om te onthouden, mocht je toch nog van gedachten veranderen dan kan je altijd je orion weer melten en dan via CS je Carrack terug vragen (gewoon zorgen dat je voldoende RSI credits hebt op je account)Cogency schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 14:09:
Ik vind de Carrack ook een super schip, beetje mijn favo ook. Ik heb hem alleen ingeruild voor de Orion omdat ik het idee heb dat ik daar meer mee kan gaan verdienen "out of the box".
[ Voor 17% gewijzigd door Bornhald op 16-05-2015 15:26 ]
Gelukkig kan alles blijven veranderen tijdens en na de ontwikkelingBornhald schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 15:22:
[...]
speculatie maar zou het verschil niet kunnen zijn dat het bed ergens in de buurt in "save space" gaat zitten waar die zonder bed naar het dichtstbijzijnde vriendelijke ruimtestation vliegt
maar ik vond de bedden ook wel leuk, de beta is een explorer, dus hij zal wel betere sensors etc hebben, maar daar merk je nu niks van.
Maar beetje suf dat het bed nu niks meer doet. vond het wel leuk verzonnen
[...]
wel handig om te onthouden, mocht je toch nog van gedachten veranderen dan kan je altijd je orion weer melten en dan via CS je Carrack terug vragen (gewoon zorgen dat je voldoende RSI credits hebt op je account)
Klinkt goed maar denk dat die prijs iets te hoog voor mij isTylocke schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 15:22:
[...]
Mocht je echt nog een keer de Delta willen, ik heb nog een AMD package die geupgrade is naar een Delta.
-
Nou ik heb dan ook net het eerste starters pakket gekocht en ben het spel nu aan het downloaden (is bijna klaar).
Maar van wat ik hier lees en op de website zie, is alles wat er in de store te koop is, is dat ook ingame verkrijgbaar (iig met de full game?) of zal het altijd een soort van F2P game blijven waarbij je ieder beter schip in de store moet kopen?
Het spel lijkt mij tot nu toe geweldig (vond EvE ook wel leuk maar, iets te droog en traag vooral als je om nieuwe mining gear te halen van die jumps moest doen en de interface vond ik gewoon niet lekker werken).
Alleen ben ik erg bang voor een soort van bodemloze put om een leuk spel te kunnen spelen.
Maar van wat ik hier lees en op de website zie, is alles wat er in de store te koop is, is dat ook ingame verkrijgbaar (iig met de full game?) of zal het altijd een soort van F2P game blijven waarbij je ieder beter schip in de store moet kopen?
Het spel lijkt mij tot nu toe geweldig (vond EvE ook wel leuk maar, iets te droog en traag vooral als je om nieuwe mining gear te halen van die jumps moest doen en de interface vond ik gewoon niet lekker werken).
Alleen ben ik erg bang voor een soort van bodemloze put om een leuk spel te kunnen spelen.
Zodra de game released voor de PU zal het kopen van schepen niet meer mogelijk zijn. Die zal als het goed is medio 2016 zijn. De release van Squadron 42/ De SP is al wat eerder, eind 2015/begin 2016, als ze daar niet mee uitlopen. Het aanschaffen van credits zou in een beperkte mate nog wel mogelijk zijn.Yamotek schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 17:08:
Nou ik heb dan ook net het eerste starters pakket gekocht en ben het spel nu aan het downloaden (is bijna klaar).
F2P gaat het zeker niet zijn, omdat wanneer het spel released het gewoon voor retailprijs a 60 euro/dollar gekocht moet worden.
Een upgrade zal zeker goedkoper zijn. Je kan via de reddit star citizen trades kijken of je een upgrade kan bemachtigen. Kosten voor het upgraden van een Gamma naar een Delta was destijds 10 dollar (ex btw). Dan kan je een beetje bepalen wat je kwijt zou zijn.Torrie844 schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 15:35:
[...]
Klinkt goed maar denk dat die prijs iets te hoog voor mij isHoef de Alpha dan niet de houden dus wil hem gewoon upgraden/melten.
Oh oke bedankt voor de info. Met F2P bedoelde ik meer zo'n gelduitkloppende MMORPG spel (pay 2 win).Case_C schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 17:14:
[...]
F2P gaat het zeker niet zijn, omdat wanneer het spel released het gewoon voor retailprijs a 60 euro/dollar gekocht moet worden.
Ook kom ik er nu achter dat ik een pack heb gekocht met al een Arena module pass erin en dat ik die apart ook nog heb gekocht, kan ik één daarvan nog wegdoen of zoiets of is dat niet meer mogelijk?
Volgens mij kan je die wel omsmelten voor store-credits, of even wachten op de FPS module. En hem dan daarvoor inwisselen, gezien daarvoor voor beta-backers ook weer een pas voor gaat komen.Yamotek schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 17:17:
[...]
Oh oke bedankt voor de info. Met F2P bedoelde ik meer zo'n gelduitkloppende MMORPG spel (pay 2 win).
Ook kom ik er nu achter dat ik een pack heb gekocht met al een Arena module pass erin en dat ik die apart ook nog heb gekocht, kan ik één daarvan nog wegdoen of zoiets of is dat niet meer mogelijk?
Ah gelukkig, dan weet ik dat ik die nu kan laten staan en hem dan gaan inwisselen. Nou ready to launchCase_C schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 17:18:
[...]
Volgens mij kan je die wel omsmelten voor store-credits, of even wachten op de FPS module. En hem dan daarvoor inwisselen, gezien daarvoor voor beta-backers ook weer een pas voor gaat komen.
EDIT: Na het opgestart te hebben loopt het spel toch nog aardig zwaar op mijn GTX 970, dan toch maar de quality wat naar beneden doen.. werkt dit alleen met basis opties of is er ook nog een "custom" graphics option mogelijkheid? Op deze manier heb ik nogal veel last van input lag, daar zou ik graag vanaf willen.
[ Voor 26% gewijzigd door Yamotek op 16-05-2015 17:26 ]
Ik heb een R9 280X met 8GB Ram en AMD FX6350 en draai het op volle graphics.. Je kan iig de graphics wel omlaag halen..Yamotek schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 17:20:
[...]
Ah gelukkig, dan weet ik dat ik die nu kan laten staan en hem dan gaan inwisselen. Nou ready to launchhopelijk ga ik het leuk vinden.
EDIT: Na het opgestart te hebben loopt het spel toch nog aardig zwaar op mijn GTX 970, dan toch maar de quality wat naar beneden doen.. werkt dit alleen met basis opties of is er ook nog een "custom" graphics option mogelijkheid? Op deze manier heb ik nogal veel last van input lag, daar zou ik graag vanaf willen.
-
als market trader is mijn advies lekker wachten tot november. ik denk overigens niet dat er erg veel in omloop zijn en als ze er zijn zal er 100% op de prijs zittenTylocke schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 17:16:
[...]
Een upgrade zal zeker goedkoper zijn. Je kan via de reddit star citizen trades kijken of je een upgrade kan bemachtigen. Kosten voor het upgraden van een Gamma naar een Delta was destijds 10 dollar (ex btw). Dan kan je een beetje bepalen wat je kwijt zou zijn.
Tja 60 fps hoef je op very high niet te verwachtenYamotek schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 17:20:
[...]
Ah gelukkig, dan weet ik dat ik die nu kan laten staan en hem dan gaan inwisselen. Nou ready to launchhopelijk ga ik het leuk vinden.
Overigens voor de mensen zonder google-account die daardoor niet de mogelijkheid hebben om het formulier in te vullen kunnen mij ook een DM sturen met de antwoorden.
www.gotinc.nl
• Star Citizen Handle
• UEE Citizen record
• Date of Birth
• Homeplanet: System/Planet/City
• Profession
• Quote?
• Mailadres
• Hoe heet jouw schip?
• Adresgegevens voor verzending.
November duurt nog wel eventjes haha, ik vermaak me prima in die Mustang Alpha maar in AC dogfights heb ik ongeveer...0,1% kans op een kill - als ik niet ben doodgeschoten na 2 missiles.Bornhald schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 17:40:
[...]
als market trader is mijn advies lekker wachten tot november. ik denk overigens niet dat er erg veel in omloop zijn en als ze er zijn zal er 100% op de prijs zitten
-
Vanavond willen we weer een paar potjes gaan spelen. Gezien ze op de PTU servers al stress-tests doen met 8vs8 moet 6vs6 toch wel te doen zijn
.
Oh, kan dat ook als je geen concierge ben?Bornhald schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 15:22:
[...]
wel handig om te onthouden, mocht je toch nog van gedachten veranderen dan kan je altijd je orion weer melten en dan via CS je Carrack terug vragen (gewoon zorgen dat je voldoende RSI credits hebt op je account)
ja dat maakt niks uit volgens mij, alleen de doorlooptijd is langer omdat een concierge voorhang krijgt in de afhandeling.
Anders moet je misschien de vraag stellen, iets in de trend van:
dan weet je het helemaal zekerI have melted my Carrack LTI (nummer van de order) to buy an Orion i now own. But i am still not really sure if i made the right decision. I've heard from other people that it is possible to have a package "unmelted" but those people are concierge. Is possible to have a package melted for a "non concierge" person?
Thank you for your answer.
Sincerely,
jou naam
en dat gewoon als ticket in schieten, dan weet je het in ieder geval 100% zeker en dan kan je er nog in alle rust over nadenken
edit: maar gezien het aantal schepen wat ik ge-unmelt heb kan ik me niet voorstellen dat ze er erg moeilijk over doen, en ik geloof ook niet dat er onderscheid wordt gemaakt op dit gebied tussen concierge en de mensen die dat niet zijn
[ Voor 18% gewijzigd door Bornhald op 16-05-2015 17:58 ]
Tot nu toe is het best leuk, alleen de controls moet ik nog even aan wennen, leek erop dat de flight simulator training ook nog niet helemaal lekker liep resulteerde ook in een crash op het eind.. naja ik weet nu hoe het werkt dus dat is mooi, alleen verdiende mijn eerste landing nou niet echt een schoonheids prijs...
Het vliegen doet mij een beetje denken aan een andere space sim waar volgens mij nu de stekker uitgetrokken is (iets met black ... of zoiets met een Tyi ras, was ook allemaal nog niet af maar speelde wel fijn. Alleen was het met gebrek aan content en een F2P Pay2Win game nou ook niet echt fijn om te spelen).
Wat ik vooral irriterend vind met de detail settings is dat ik nu dus depth of field niet uit kan zetten + motionblur, het vraagt best wel veel en vind het persoonlijk niet heel veel toevoegen.
Het vliegen doet mij een beetje denken aan een andere space sim waar volgens mij nu de stekker uitgetrokken is (iets met black ... of zoiets met een Tyi ras, was ook allemaal nog niet af maar speelde wel fijn. Alleen was het met gebrek aan content en een F2P Pay2Win game nou ook niet echt fijn om te spelen).
Wat ik vooral irriterend vind met de detail settings is dat ik nu dus depth of field niet uit kan zetten + motionblur, het vraagt best wel veel en vind het persoonlijk niet heel veel toevoegen.
Landen is een kwestie van de strafe knoppen heel rustig aantikken of gebruik maken van "N" (landing system) - dan "mouse 3" om een landing aan te vragen en op "M" drukken (automatic landing).Yamotek schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 18:06:
Tot nu toe is het best leuk, alleen de controls moet ik nog even aan wennen, leek erop dat de flight simulator training ook nog niet helemaal lekker liep resulteerde ook in een crash op het eind.. naja ik weet nu hoe het werkt dus dat is mooi, alleen verdiende mijn eerste landing nou niet echt een schoonheids prijs...
-
Ik probeerde natuurlijk de manual landingTorrie844 schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 18:08:
[...]
Landen is een kwestie van de strafe knoppen heel rustig aantikken of gebruik maken van "N" (landing system) - dan "mouse 3" om een landing aan te vragen en op "M" drukken (automatic landing).
Leuke link staat er bij, maar geen namen van planeten etc te vinden alleen van kroegen... ook belangrijk inspace.Case_C schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 17:41:
[...]
Tja 60 fps hoef je op very high niet te verwachten, zelf game ik nog op een GTX770 en daar haal ik rond de 30-40 fps mee op very high. Maar regelmatig heb je wel lag-spikes/frame-drops, niet zo erg meer als voorheen.. maar het is aanwezig.
Overigens voor de mensen zonder google-account die daardoor niet de mogelijkheid hebben om het formulier in te vullen kunnen mij ook een DM sturen met de antwoorden.
www.gotinc.nl
• Star Citizen Handle
• UEE Citizen record
• Date of Birth
• Homeplanet: System/Planet/City
• Profession
• Quote?
• Mailadres
• Hoe heet jouw schip?
• Adresgegevens voor verzending.
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
Misschien heb je hier wat aan?_Dune_ schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 18:43:
[...]
Leuke link staat er bij, maar geen namen van planeten etc te vinden alleen van kroegen... ook belangrijk inspace.In het formulier bedoel ik dan.
http://starcitizen.wikia.com/wiki/List_of_planets
Waarschijnlijk is de locatie in de afgelopen maanden op die site veranderd
, voorheen ging hij volgens mij wel naar de planeten toe.
Nope
, met ~ 100-150 systems op launch geeft deze met 78 systems maar iets meer dan de helft weer
. Maar er is nog geen nieuwe variant a.k.a. de star-map room
(ik hoop dat we daar binnenkort ook weer iets van gaan zien).
Mooie versie. Die in de TS maar ook vervangen door deze. Zijn indd zeker lang niet alle systems.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2015 19:05 ]
Pff, de training brengt het probleem behoorlijk goed in beeld hoe overpowered de versnelling is op de strafe optie... Daar moet gewoon een landing mode voor komen met beperkte snelheid.
Of gewoon een axis instelling met curve instelling. Zat net wat te prutsen met de TM Warthog om het een en en ander in te stellen maar die strafe is echt niet normaal als je wilt landen.
Het was blijkbaar een bug in het opstijgen. De initiële boost is gewoon veel groter dan de strafe erna.SgtPoen schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 19:38:
Of gewoon een axis instelling met curve instelling. Zat net wat te prutsen met de TM Warthog om het een en en ander in te stellen maar die strafe is echt niet normaal als je wilt landen.
Had er iemand nog een paar buckets besteld?
[ Voor 14% gewijzigd door Case_C op 16-05-2015 23:07 ]
Ik hoop niet dat dit de waarheid wordt met die reclame ingame.
Stoute Chris Roberts .. 
nieuws: FBI: hacker kon via inbraak op entertainmentsysteem vliegtuig besturen
nieuws: FBI: hacker kon via inbraak op entertainmentsysteem vliegtuig besturen
als er op die manier ervoor word gezorgd dat het spel buy and play blijft, heb ik er geen problemen mee. Daarnaast vind ik het qua immersion wel iets toevoegen.Orac schreef op zondag 17 mei 2015 @ 09:36:
Ik hoop niet dat dit de waarheid wordt met die reclame ingame.
Zolang ze maar niet overdrijven.
Iemand ervaring met de 300i? Kan namelijk de Alpha upgraden naar Delta voor 24,95 en dan gratis cross-chassis naar 300i doen.. wellicht de goedkoopste optie voor een prima schip nu
-
Ik ben erg tevreden met de 300 series. Hij krijgt binnenkort weer eens een update, maar ook nu is het al een tof schip. M'n 325A was mijn ship-of-choise voordat ik m'n gladius had.
Inderdaad, als je met een hull inkomsten krijgt in UEC en CIG krijgt reclameinkomsten Lijkt me dat een leuke oplossing.Bornhald schreef op zondag 17 mei 2015 @ 10:24:
[...]
als er op die manier ervoor word gezorgd dat het spel buy and play blijft, heb ik er geen problemen mee. Daarnaast vind ik het qua immersion wel iets toevoegen.
Zolang ze maar niet overdrijven.
Echter zoals ze zelf al gezegd hebben bij CIG moet het wel lore based zijn. Dus niet exact hetzelfde maar het merk 930 jaar in de toekomst.
Kentucky Fried Vanduul?Case_C schreef op zondag 17 mei 2015 @ 11:18:
[...]
Inderdaad, als je met een hull inkomsten krijgt in UEC en CIG krijgt reclameinkomsten Lijkt me dat een leuke oplossing.
Echter zoals ze zelf al gezegd hebben bij CIG moet het wel lore based zijn. Dus niet exact hetzelfde maar het merk 930 jaar in de toekomst.
Bijna alles smaakt naar kip, dus het zou nog kunnen ook
Had ook al ergens de vergelijking met kip gezien wat betreft de Vanduul, weet niet meer waar.. volgens mij had het met op. pitchfork te makenIrcghost schreef op zondag 17 mei 2015 @ 13:59:
[...]
Bijna alles smaakt naar kip, dus het zou nog kunnen ook.
Screenshot uit de nieuwe Jump Point;

Dat word toch machtig mooi als je zo schepen ziet komen en gaan. Holy moly.

Dat zijn inderdaad geweldige sfeerbeelden. Dat station is ook machtig grootCogency schreef op zondag 17 mei 2015 @ 14:14:
[afbeelding]
En nog de Star-Map in 3d voor de mensen die deze nog nooit hebben gezien
http://leeft.eu/starcitizen/
Je hoort die kassa al bijna rinkelen voor die Hull C driver.Cogency schreef op zondag 17 mei 2015 @ 14:14:
[afbeelding]
Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd
en van de station customs officeSNAFU schreef op zondag 17 mei 2015 @ 17:58:
[...]
Je hoort die kassa al bijna rinkelen voor die Hull C driver.
Beetje vreemd om daar te dokken, hoe krijgen ze al die shit van de Hull af?
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
Met Hull A/B's danwel met de eigen aandrijving van de containers om automagisch naar het juiste opslaghok te vliegen (al dan niet op afstand bestuurd).
| Newsflash voor de GOT Inc. memberpassen Ik ben vanaf nu de informatie aan het invullen op het photoshop template. Nog niet iedereen waarvan ik dacht gehoord te hebben dat ze mee zouden doen hebben het form. ingevuld of anderszijds de info doorgespeeld. Momenteel 19 deelnemers, nu kijken of we 10% van de organisatie zo ver krijgen om een pas te nemen Zodoende houd ik het nog openstaan tot we terugkoppeling hebben van de drukker (medio dinsdag/woensdag) . Als je nog mee wilt doen is dit je kans, in de toekomst zal er eerst minstens evenveel belangstelling voor moeten zijn willen we nog een batch bestellen! Invullen kan via het formulier op www.gotinc.nl , en mocht je niet in het bezit zijn van een google account volstaat een DM aan mijn adres ook! |
mijne is binnen tochCase_C schreef op zondag 17 mei 2015 @ 22:18:
Newsflash voor de GOT Inc. memberpassen
Ik ben vanaf nu de informatie aan het invullen op het photoshop template. Nog niet iedereen waarvan ik dacht gehoord te hebben dat ze mee zouden doen hebben het form. ingevuld of anderszijds de info doorgespeeld.
Momenteel 19 deelnemers, nu kijken of we 10% van de organisatie zo ver krijgen om een pas te nemen(Nog 10 te gaan dus.)
Zodoende houd ik het nog openstaan tot we terugkoppeling hebben van de drukker (medio dinsdag/woensdag) . Als je nog mee wilt doen is dit je kans, in de toekomst zal er eerst minstens evenveel belangstelling voor moeten zijn willen we nog een batch bestellen!
Invullen kan via het formulier op www.gotinc.nl , en mocht je niet in het bezit zijn van een google account volstaat een DM aan mijn adres ook!
Als het goed is die van mij ook
Klopt jullie staan er gewoon bij, en al ingevuld in de template. Krijg alleen bij de helft van de PDF's het lettertype er nog niet lekker uit (bold text word in een keer slim), dus vanavond even uitvogelen waar dat in zit.
Mijne ook
Ik doe niet mee omdat ik hier net nieuw ben en nog heel even de kat uit de boom kijk. Ik snap dat het later misschien niet meer kan, maar dat risico neem ikCase_C schreef op maandag 18 mei 2015 @ 08:09:
Klopt jullie staan er gewoon bij, en al ingevuld in de template. Krijg alleen bij de helft van de PDF's het lettertype er nog niet lekker uit (bold text word in een keer slim), dus vanavond even uitvogelen waar dat in zit.
Verder, wat een heerlijk spel om over te theorycraften. De informatie was in het begin ietswat overweldigend, maar nu ik van alles heb gelezen krijgt mijn fantasie de vrije loop.
Het probleem wel, is dat we nog oh-zo-weinig weten (of ben ik de enige hierin?). Wellicht niet gek aangezien dit spel pas 2,5 jr in productie is (een normaal spel duurt zo'n 4-5 jr). Grootste fout die ze nu kunnen maken is modules opleveren terwijl deze net zo pre-alpha zijn als de arena commander momenteel..dan raken een hoop mensen er snel op uitgekeken. Dan liever even wachten en fantaseren met een spel dat in één klap goed uitkomt.
-
Het is ook zeker geen verplichtingTorrie844 schreef op maandag 18 mei 2015 @ 08:36:
[...]
Ik doe niet mee omdat ik hier net nieuw ben en nog heel even de kat uit de boom kijk. Ik snap dat het later misschien niet meer kan, maar dat risico neem ik.
Verder, wat een heerlijk spel om over te theorycraften. De informatie was in het begin ietswat overweldigend, maar nu ik van alles heb gelezen krijgt mijn fantasie de vrije loop.
Het probleem wel, is dat we nog oh-zo-weinig weten (of ben ik de enige hierin?). Wellicht niet gek aangezien dit spel pas 2,5 jr in productie is (een normaal spel duurt zo'n 4-5 jr). Grootste fout die ze nu kunnen maken is modules opleveren terwijl deze net zo pre-alpha zijn als de arena commander momenteel..dan raken een hoop mensen er snel op uitgekeken. Dan liever even wachten en fantaseren met een spel dat in één klap goed uitkomt.
Wat betreft theory-crafting e.d. , we doen hier weinig anders
Maar de modules mogen van mijn part prima in de staat dat AC nu is gereleased worden. Je had AC bij de release mee moeten maken. Dat is al een wereld van verschil met nu! Als we niet play-testen is de technische voortgang veel trager dan interne ontwikkeling.
Overigens moet je niet 24/7 AC spelen, want ja dan raak je er snel op uitgekeken. Maar gimmicks uittesten/een beetje samen spelen is prima te doen op z'n tijd
Overigens gaat de PU pas het echte SC gevoel/gameplay geven. Daarin zal door menig citizen wel meer gespeeld gaan worden
Ik doe momenteel weining meer dan bij een nieuwe versie weer opnieuw 20 GB downloaden, m'n keybinds weer opnieuw instellen, en even een testvluchtje maken om te checken of alles werkt. En nu natuurlijk de nieuwe features bekijken.
Eén a twee vluchten per week, dan houdt het wel op.
Komt ook doordat ik de gameplay zoals het nu gewoon niet zo leuk vind. De CIG forums staan bom vol met gezeur op het flightmodel, en de controls, en onbedoeld laat ik me er toch door beinvloeden.
Komt ook doordat ik de gameplay zoals het nu gewoon niet zo leuk vind. De CIG forums staan bom vol met gezeur op het flightmodel, en de controls, en onbedoeld laat ik me er toch door beinvloeden.
Hehe ik snap het, maar sowieso een te druk leven om veel events te joinen momenteelCase_C schreef op maandag 18 mei 2015 @ 09:30:
[...]
Het is ook zeker geen verplichting, meer een hebbeding waar andere Tweakers jaloers op kunnen reageren bij events
. Een key-cord met een pashouder om bij events
zoals in de forum banners van Cygnitron
.
Wat betreft theory-crafting e.d. , we doen hier weinig anders. Het meest gebruikte woord is volgens mij 'benieuwd'
.
Maar de modules mogen van mijn part prima in de staat dat AC nu is gereleased worden. Je had AC bij de release mee moeten maken. Dat is al een wereld van verschil met nu! Als we niet play-testen is de technische voortgang veel trager dan interne ontwikkeling.
Overigens moet je niet 24/7 AC spelen, want ja dan raak je er snel op uitgekeken. Maar gimmicks uittesten/een beetje samen spelen is prima te doen op z'n tijd.
Overigens gaat de PU pas het echte SC gevoel/gameplay geven. Daarin zal door menig citizen wel meer gespeeld gaan worden.
Ik speel ook niet zoveel AC, daar was ik snel klaar mee in mijn Mustang Alpha (too many gladiators)
Ja, de PU is toch echt waar ik het voor wil gaan doen. Gezellig met guildies op een teamspeak server, spacetravels maken en strategieën verzinnen.
-
Ja de Gladiators zijn behoorlijk OP momenteel in AC, alleen zullen ze in de PU dit een stuk minder zijn wanneer UEE per missile een factor wordTorrie844 schreef op maandag 18 mei 2015 @ 09:40:
[...]
Hehe ik snap het, maar sowieso een te druk leven om veel events te joinen momenteel![]()
![]()
Ik speel ook niet zoveel AC, daar was ik snel klaar mee in mijn Mustang Alpha (too many gladiators). Ik lees forums, kijk youtube video's en volg het hier een beetje, af en toe log ik in voor wat races in een drone sim en momenteel om alle starter ships gratis uit te proberen.
Ja, de PU is toch echt waar ik het voor wil gaan doen. Gezellig met guildies op een teamspeak server, spacetravels maken en strategieën verzinnen.
We hopen/werken er hard aan om Got Inc. het platform te laten zijn waar alle Tweakers, samen op een leuke manier de PU kunnen ontdekken/ontginnen
Met 2 vluchten doe je momenteel nog meer dan mijJJvdM schreef op maandag 18 mei 2015 @ 09:40:
Ik doe momenteel weining meer dan bij een nieuwe versie weer opnieuw 20 GB downloaden, m'n keybinds weer opnieuw instellen, en even een testvluchtje maken om te checken of alles werkt. En nu natuurlijk de nieuwe features bekijken.
Overigens ben ik wel erg benieuwd naar de Reliant aankomende vrijdag
Ik heb de tutorial ook voor een gedeelte gespeeld, maar ik was zeker nog niet zo "overwhelmed" als veel van die youtubers. Het werd vooral duidelijk dat de thruster accelleratie nog wat werk nodig heeft.
Verwijderd
Welke schepen zitten er nog in de pijplijn waar we nog geen concept van hebben gezien eigenlijk?
Mover (vliegbaar?)
Crucible
Endeavor class
Hope class
Mover (vliegbaar?)
Crucible
Endeavor class
Hope class
Verwijderd
Maar eens het GoT formulier ingevuld. Hull A en Vanguard LTI verkocht en daarvoor in de plaats een Carrack LTI op de kop getikt. Het is echt leuk om te zien hoe GoT hierin actief is. Ik had ook nog gisteravond zo een pass aangevraagd via gotinc.nl (maar was twee uur te laat
).
Denk dat ik ook nog zo een Reliant ga kopen, al geloof ik er niet in dat het CCU system ons toe zal laten het naar van alles en nog wat op te waarderen, but who knows.
Denk dat ik ook nog zo een Reliant ga kopen, al geloof ik er niet in dat het CCU system ons toe zal laten het naar van alles en nog wat op te waarderen, but who knows.
Verwijderd schreef op maandag 18 mei 2015 @ 10:16:
Welke schepen zitten er nog in de pijplijn waar we nog geen concept van hebben gezien eigenlijk?
Mover (vliegbaar?)
Crucible
Endeavor class
Hope class
- Genesis starliner,
- F8 Lightning
- Manticore,
- Tevarin crawler??
- Vanduul schepen,
- Banu schepen,
- Xi'An schepen,
Je zit er gewoon bij hoorVerwijderd schreef op maandag 18 mei 2015 @ 10:53:
Maar eens het GoT formulier ingevuld. Hull A en Vanguard LTI verkocht en daarvoor in de plaats een Carrack LTI op de kop getikt. Het is echt leuk om te zien hoe GoT hierin actief is. Ik had ook nog gisteravond zo een pass aangevraagd via gotinc.nl (maar was twee uur te laat).
Waarschijnlijk kan je vandaag en morgen het toch nog invullen, we moeten eerst wat van de drukker weten voor ik jullie het definitieve ontwerp met persoonlijke gegevens kan sturen.
[ Voor 7% gewijzigd door Case_C op 18-05-2015 11:07 ]
Weet er toevallig iemand een leuk profiel voor de x55 voor citizen?
liefst zonder dat ik de saitek software moet gebruiken
liefst zonder dat ik de saitek software moet gebruiken
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
https://docs.google.com/s...30UQfmhy2HyUJU/edit#gid=0Verwijderd schreef op maandag 18 mei 2015 @ 10:16:
Mover (vliegbaar?)
Crucible
Endeavor class
Hope class
Deze kon ik nog niet:
- Argo
- Pegasus (dow, inderdaad bedankt voor het herinneren mac-
)
- Retribution
[ Voor 8% gewijzigd door Case_C op 18-05-2015 11:19 ]
Pegasus Escort carrier kende ik wel (was eerst Panther). Rest ook nog niet.
http://starcitizen.wikia....asus-class_Escort_Carrier
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2015 11:19 ]
Holy moly wat een ding is dat.
Gaaf! Wil niet weten wat zoiets kost.
[ Voor 6% gewijzigd door Cogency op 18-05-2015 11:25 ]
minder dan een bengalCogency schreef op maandag 18 mei 2015 @ 11:24:
Holy moly wat een ding is dat.Gaaf! Wil niet weten wat zoiets kost.
Als je een winkeltje kan vinden waar ze derglijke schepen verkopen
Zou ook retegaaf zijn als je het schip in de loop van een paar weken gebouwd ziet worden in de betreffende shipyard
Piraten zullen een dergelijk schip op een andere manier kunnen bemachtigen uiteraard
Je zult wel een behoorlijke ORG moeten hebben om zoiets te runnen. Zou hij ook net als een bengal persistent zijn?
Volgens mij zijn bijna alle capitals persistent, maar als je bij Terra in orbit parkeert zal je weinig problemen ondervinden.JJvdM schreef op maandag 18 mei 2015 @ 11:41:
Je zult wel een behoorlijke ORG moeten hebben om zoiets te runnen. Zou hij ook net als een bengal persistent zijn?
Overigens denk ik wel dat een dergelijk schip voor GoT Inc. een haalbare doelstelling moet zijn
Als de PU een beetje loopt/ Star Citizen daadwerkelijk uit is verwacht ik wel tussen de 300-500 leden. Als daar 50% redelijk actief in is, moet een dergelijk schip + enkele kleinere caps haalbaar zijn
[ Voor 16% gewijzigd door Case_C op 18-05-2015 11:45 ]
Ik denk dat jullie meer moeten proberen niet "onze" carrier te vliegenCase_C schreef op maandag 18 mei 2015 @ 11:28:
[...]
Als je een winkeltje kan vinden waar ze derglijke schepen verkopen. Ik geloof wel dat je UEE relation behoorlijk goed moet zijn willen ze je toestemming geven tot het aanschaffen van een dergelijk schip bij de fabriek.
Zou ook retegaaf zijn als je het schip in de loop van een paar weken gebouwd ziet worden in de betreffende shipyard.
Piraten zullen een dergelijk schip op een andere manier kunnen bemachtigen uiteraard. (Just don't steal ours.)
https://forums.robertsspa...-a-criminal-super-base/p1
Ben benieuwd hoe lang dit gaat werken. Het is natuurlijk crimineel eigen om elkaar te gaan aftroefen voor de macht.Bornhald schreef op maandag 18 mei 2015 @ 11:47:
[...]
Ik denk dat jullie meer moeten proberen niet "onze" carrier te vliegen![]()
Ik denk dat we als GOT Inc. inderdaad iets te klein zijn om een Bengal 24/7 te beschermen. Daarom 'eten' we hem dan ook maar op met de Reclaimers voor salvage/scrap metalBornhald schreef op maandag 18 mei 2015 @ 11:47:
[...]
Ik denk dat jullie meer moeten proberen niet "onze" carrier te vliegen![]()
tuurlijk gaat dat gebeuren, dat is de lol van het spel, meta gaming, allianties en verraad. Maar ik ga er wel vanuit dat ik kan docken op een Bengal en er vrij rond kan lopen, als is het maar voor even. En ik hoop dat ik mee kan doen met het initiele capturenVerwijderd schreef op maandag 18 mei 2015 @ 11:49:
[...]
Ben benieuwd hoe lang dit gaat werken. Het is natuurlijk crimineel eigen om elkaar te gaan aftroefen voor de macht.
Ik denk niet dat je grootte het probleem is, maar meer het feit dat je maar beperkt online bent, als je met een soortgelijke amerikaanse org een deal kan maken heb je altijd wel een man of 50 in de buurt. Dat zou prima zijn gok ik zoCase_C schreef op maandag 18 mei 2015 @ 11:49:
[...]
Ik denk dat we als GOT Inc. inderdaad iets te klein zijn om een Bengal 24/7 te beschermen. Daarom 'eten' we hem dan ook maar op met de Reclaimers voor salvage/scrap metal.
[ Voor 31% gewijzigd door Bornhald op 18-05-2015 11:53 ]
Lol, die kerel die is nu gebanned , najah sinds 2014Case_C schreef op maandag 18 mei 2015 @ 11:49:
[...]
Ik denk dat we als GOT Inc. inderdaad iets te klein zijn om een Bengal 24/7 te beschermen. Daarom 'eten' we hem dan ook maar op met de Reclaimers voor salvage/scrap metal.
https://forums.robertsspa...m/profile/182128/Seraph84
[ Voor 12% gewijzigd door DutchWalnut op 18-05-2015 11:54 ]
Gelukkig zijn er meer wegen die naar Rome lijden. Maar een deel van de Mods is behoorlijk anti piracy dus redelijk wat piraten zijn geband.Cygnitr0n schreef op maandag 18 mei 2015 @ 11:52:
[...]
Lol, die kerel die is nu gebanned
https://forums.robertsspa...m/profile/182128/Seraph84
en hij is alleen geband van het forum
[ Voor 5% gewijzigd door Bornhald op 18-05-2015 11:56 ]
Waarom eigenlijk?
Je mag toch zelf bepalen wat je rol wordt in de verse?
We zijn dus allemaal the good guys?Case_C schreef op maandag 18 mei 2015 @ 11:43:
[...]
Als de PU een beetje loopt/ Star Citizen daadwerkelijk uit is verwacht ik wel tussen de 300-500 leden. Als daar 50% redelijk actief in is, moet een dergelijk schip + enkele kleinere caps haalbaar zijn.
-
De toedracht was dat hij geen kritiek kon ontvangen.Fordox schreef op maandag 18 mei 2015 @ 11:56:
Waarom eigenlijk?
Een echte piraat dus. Shoot first, get banned later
Wat is een goodguy, volgens mij mag smokkelen en slavenhandel wel in de GoT org.
In ieder geval is de GoT org geen piraterij, dat ben ik
"lead moderator" Will is inderdaad ontslagen, daarvoor is zoals ik het had begrepen "Disco Lando" aangenomen. Er was in ieder geval geen officiële reden waarom hij weg was, nog maar dat is bij niemand echt geweest.Verwijderd schreef op maandag 18 mei 2015 @ 11:56:
De RSI forums is sowieso 1 grote puinhoop nu. Was die lead moderator ook niet ontslagen?
Van wat ik gelezen heb is het meer dat verschillende mods de pik op hem hadden en dat hij daarom geband is (redelijk veel gelezen van wat er gepost is)Cygnitr0n schreef op maandag 18 mei 2015 @ 11:57:
[...]
De toedracht was dat hij geen kritiek kon ontvangen.
Een echte piraat dus. Shoot first, get banned later
en als je naar het forum kijkt is het redelijk zwaar anti piraterij.
[ Voor 64% gewijzigd door Bornhald op 18-05-2015 12:01 ]
Smokkel wel, slavenhandel weet ik zogauw niet 
Wij zitten denk ik ietwat aan de goede kant van het grijze gebied.
het grijze gebied heet niet voor niks grijs (zegt hij die actief is op de grey marketFordox schreef op maandag 18 mei 2015 @ 11:59:
Ik zou het juist geweldig vinden als er wel een groep is die zo'n bengal in beslag neemt. Dat zijn dan mooie valid targets voor corps zoals GOT om een paar bounties te accepteren en te proberen iedereen te zuiveren van die Bengal. Voila, marktwerking
Dan moeten we de Linus Media Group org eens contactenBornhald schreef op maandag 18 mei 2015 @ 11:52:
[...]
Ik denk niet dat je grootte het probleem is, maar meer het feit dat je maar beperkt online bent, als je met een soortgelijke amerikaanse org een deal kan maken heb je altijd wel een man of 50 in de buurt. Dat zou prima zijn gok ik zo
Ja met GOT Inc. willen we een reputable organisatie neerzetten
Hij was opgestapt zodra hij geen lead-mod meer was... Hij was ook nog maar een broekie die 't niet geweldig deed.Verwijderd schreef op maandag 18 mei 2015 @ 11:56:
De RSI forums is sowieso 1 grote puinhoop nu. Was die lead moderator ook niet ontslagen?
ExactFordox schreef op maandag 18 mei 2015 @ 11:59:
Dat gaat nogal wat coordinatie vergenIrcghost schreef op maandag 18 mei 2015 @ 12:01:
Ik zou het juist geweldig vinden als er wel een groep is die zo'n bengal in beslag neemt. Dat zijn dan mooie valid targets voor corps zoals GOT om een paar bounties te accepteren en te proberen iedereen te zuiveren van die Bengal. Voila, marktwerking
[ Voor 13% gewijzigd door Case_C op 18-05-2015 12:01 ]
Smokkelen is ok, hangt af van het doel ervan.
Is indd grijs gebied. Slavenhandel lijkt me minder goed idee..
Maar tot nu toe is er nog niks van piraterij voorbij gekomen. 
Handel, in welke vorm en wat voor goederen dan ook is nog geen piraterij.
Meer heling.
Handel, in welke vorm en wat voor goederen dan ook is nog geen piraterij.
maar als je een main hebt die pirate wil worden hoor ik het graagCase_C schreef op maandag 18 mei 2015 @ 12:01:
Ja met GOT Inc. willen we een reputable organisatie neerzetten, wat je met je Alt's doet is niet onze zaak. Zolang het maar niet teveel de kant van GOT opwijst.
.
klopt..Cogency schreef op maandag 18 mei 2015 @ 12:02:
Maar tot nu toe is er nog niks van piraterij voorbij gekomen.
dan noem je het onvrijwillige mensen smokkelVerwijderd schreef op maandag 18 mei 2015 @ 12:01:
Smokkelen is ok, hangt af van het doel ervan.Is indd grijs gebied. Slavenhandel lijkt me minder goed idee..
[ Voor 65% gewijzigd door Bornhald op 18-05-2015 12:05 ]
Helen kunnen we doen, voor een meerprijs natuurlijk 
En LinusTechTips FTW. Lijkt me geen slecht idee om daarmee een alliance te sluiten
En LinusTechTips FTW. Lijkt me geen slecht idee om daarmee een alliance te sluiten
Dit topic is gesloten.
![]()