Misschien Sq. 42?Jorrie schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 15:56:
Het is toch gewoon dat de kale client er op zit? En dat je de rest moet downloaden. Dat had ik er van begrepen.
Ik heb hem toevallig terug gehaald via CS, ze zijn in het proces van inventariseren hoeveel ze van alles moeten laten maken. Vandaar dat het allemaal ook niet meer te koop is. Maar het is er ook nog niet.Verwijderd schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 15:45:
[...]
Ik heb die package ook aangeschaft helemaal aan het begin. Hoe zit het met als die physical goodies? Ik heb een shipping adres ingevoerd en alles, klopt het dat er nog nooit iets is verzonden?
Ik heb geen tijdslijnen wanneer ze van plan zijn alles uit te brengen, maar het klopt dat het nog niet is verzonden. Maar het zit nu ergens in het proces van laten maken.
dat klopt, je hebt gelijk, LTI blijft bewaard zolang je een item niet smelt.AndrewBourgeois schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 15:48:
[...]
Volgens mij was de vraag of LTI blijft als je de upgrade toepast op een LTI schip.
Het antwoord is ja.
Ik heb de vraag geïnterpreteerd als: of je LTI krijgt bij de aanschaf van een nieuw schip.
Met zowel upgrade als CCU blijf je LTI houden als je al LTI had
[ Voor 24% gewijzigd door Bornhald op 08-05-2015 16:12 ]
Waarom zo moeilijk.Oraijon schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 14:50:
Op zich is het helemaal niet zo heel spannend. Komt er op neer dat je een driehoek van IR lampjes moet maken wat je aan je hoofd vast maakt (pet, headset, haarband, alu-hoedje). En op je monitor plak je een webcam met hoge FPS waarvan je de IR filter sloopt (PS3 eye schijnt enorm geschikt te zijn).
Enige nadeeltje is dat je de TrackIR software niet kunt gebruiken maar met FreeTrack schijnt het ook heel goed te werken.
Bron; http://forum.free-track.net/index.php?showtopic=1856
En voor de nodige inspiratie
http://www.free-track.net...e/point_model_gallery.php
Ik heb zelf een TrackIR in elkaar gezet. Werkt het? Ja. Maar blijft een gimmick. Aanrader? Nee.
Maar omdat ik niet met een groot ding op mijn hoofd wil zitten gebruik ik nu:
FaceTrackNOIR
Die registreert gewoon mijn gezicht. En het werkt in het donker ook.
Omdat die facetrack voor geen ruk werkte bij mij, daarom dusCygnitr0n schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 18:02:
[...]
Waarom zo moeilijk.
Ik heb zelf een TrackIR in elkaar gezet. Werkt het? Ja. Maar blijft een gimmick. Aanrader? Nee.
Maar omdat ik niet met een groot ding op mijn hoofd wil zitten gebruik ik nu:
FaceTrackNOIR
Die registreert gewoon mijn gezicht. En het werkt in het donker ook.
Maar kan je idd ook proberen, but mileage may vary, zullen we maar zeggen
Trouwens nog een leuke Flair item gekregen.
\dat vroeg ik mij ook al af.
Maar het is een artefact die komt van de maan Ellis XI die geëxplodeerd is. En er zijn Salvagers geweest die deze 'waardevolle' stenen hebben geborgen... etc.
Zal wel een lore achter zitten denk ik.
Haha ok. Ach, fluff is fluff, and fluff we like!
Zeker zeker!
Die nieuw connie (re-work) is nice!
// weet niet of het al gepost was..

Niet als screenshots, wel de AtV waar ze uit komen 
Vind ze er best tof uitzien tbh... ben zowaar weer geneigd om een connie te regelen.. zal wss wel m'n MIS zijn die dan geupgrade gaat worden... Dus eerst maar ff wachten tot ik daar wat van zie. De extra crew benodigdheden zijn ook niet altijd even handig.
Vind ze er best tof uitzien tbh... ben zowaar weer geneigd om een connie te regelen.. zal wss wel m'n MIS zijn die dan geupgrade gaat worden... Dus eerst maar ff wachten tot ik daar wat van zie. De extra crew benodigdheden zijn ook niet altijd even handig.
Er is al gezegd dat je hem alleen kan vliegen of met NPCs, is alleen minder effectiefOraijon schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 18:59:
Niet als screenshots, wel de AtV waar ze uit komen
Daarom ben ik ook erg benieuwd naar de mogelijkheden om NPC's over te laten nemen door vrienden en org membersBornhald schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 19:08:
[...]
Er is al gezegd dat je hem alleen kan vliegen of met NPCs, is alleen minder effectief
Zoveel dingen om je hoofd over te breken
Weet ik, daarom vraag ik me af hoe een Connie met NPC's (1 npc of full npc crew) opboxt tegen een MIS met crew (1 of max).Bornhald schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 19:08:
[...]
Er is al gezegd dat je hem alleen kan vliegen of met NPCs, is alleen minder effectief
Dat het kan weet ik al lang, vraag is of het het waard is.
Dat gevecht kan best snel voorbij zijn. Als je weet wat voor missile capacity de MIS heeft, en zijn salvo goed weet te timen en mikken. De Connie heeft natuurlijk voldoende defence, maar een vol salvo van de MIS zal niet gemakkelijk te dodgen zijn.Oraijon schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 19:31:
[...]
Weet ik, daarom vraag ik me af hoe een Connie met NPC's (1 npc of full npc crew) opboxt tegen een MIS met crew (1 of max).
Dat het kan weet ik al lang, vraag is of het het waard is.
Dat lijkt me ook inderdaad. Maar kan een Connie met evenveel crew niet hetzelfde uithalen tegen een Freelancer?
Reverse the Verse is overigens live momenteel:
http://www.twitch.tv/cigcommunity
Ze hadden het zojuist over hardware mods voor je PC
. Eens kijken wat voor moois ze verzinnen.
De Starfarer Gemini KOMT MET LTI! (ergens heel jammer, want dat betekend dat de Gemini veel vaker voor gaat komen in de PU bij spelers dan de standaard Starfarer...) 240 dollar volgens INN.
[list
• Bigger engines +1 size
• Dubbele schilden 2x zoveel dus
• Grotere guns +1 size
• Kleinere cargo
• Moeilijker te manouvreren
• Meer armor
[/list]
Er komt een upgrade van de Starfarer naar de Gemini.
Geen 3 seashells ...
Geen Freelancer news voor ship shape.
Ship shape gaat zich meer richten op de ship pipeline.
Reliant variants in concept!
Starliner art in the works!
Endevour art in the works!
De Merlin komt eerder in de hangar dan de nieuwe Connie.
Nieuwe Connie gaat gereed zijn voor AC 2.0
http://www.twitch.tv/cigcommunity
Ze hadden het zojuist over hardware mods voor je PC
De Starfarer Gemini KOMT MET LTI! (ergens heel jammer, want dat betekend dat de Gemini veel vaker voor gaat komen in de PU bij spelers dan de standaard Starfarer...) 240 dollar volgens INN.
[list
• Bigger engines +1 size
• Dubbele schilden 2x zoveel dus
• Grotere guns +1 size
• Kleinere cargo
• Moeilijker te manouvreren
• Meer armor
[/list]
Er komt een upgrade van de Starfarer naar de Gemini.
Geen 3 seashells ...
Geen Freelancer news voor ship shape.
Ship shape gaat zich meer richten op de ship pipeline.
Reliant variants in concept!
Starliner art in the works!
Endevour art in the works!
De Merlin komt eerder in de hangar dan de nieuwe Connie.
Nieuwe Connie gaat gereed zijn voor AC 2.0
[ Voor 113% gewijzigd door Case_C op 08-05-2015 21:10 ]
Hmmmm.....even meer info afwachten voor ik de Hull C omsmelt.
Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd
Verwijderd
De prijs van de Standaard Starfarer is 195 Dollar en de Gemini kost 240 Dollar met LTI, ik ben erg benieuwd hoe de Gemini er uit ziet anders wordt het voor mij de standaard Starfarer
Ik zou een beefy/hoekiger ontwerp verwachten met 'opgelaste' elementen. Zit heel erg te twijfelen.... Should not do it buy it.. but hey I can always sell it later XD .Verwijderd schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 21:14:
De prijs van de Standaard Starfarer is 195 Dollar en de Gemini kost 240 Dollar met LTI, ik ben erg benieuwd hoe de gemini er uit ziet anders wordt het voor mij de standaard Starfarer
Zowieso word de DUR ervoor gesmolten. Als hij mooi genoeg is...
[ Voor 6% gewijzigd door Case_C op 08-05-2015 21:18 ]
my thoughts exactelySNAFU schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 21:12:
Hmmmm.....even meer info afwachten voor ik de Hull C omsmelt.
Nu nog even de concept art van de Gemini afwachten om te kijken of ik ga upgraden of niet.
FPS update klinkt alsof het niet vandaag (of morgenochtend) gaat komen, ben benieuwd...
FPS update klinkt alsof het niet vandaag (of morgenochtend) gaat komen, ben benieuwd...
Wel tof dat ze van de Reliant dus blijkbaar meteen de variants hebben bedacht en ontworpen. En er is ook concept art voor de Genesis Starliner en Endeavor. Gaat lekker!FPS post - it is in the works. They’re waiting for some more videos. They’ve got a bunch of art aspects that Chris wanted added. James is setting up tables, which is apparently hard in their CMS. There will be videos, mo-cap stuff in action, how characters have evolved, we’ll hear about the back-end. Hear about stuff from each studio. Weapons from IllFonic, audio from UK, etc… it’s a monster of a post. Equivalent of a monthly report, but just about FPS.
Momenteel worden er ook nog vragen gevraagd over de Starfarer G. Dus ik verwacht voor middernacht geen sale eerlijk gezegd.. De FPS zou een mooie zijn om morgenochtend onderweg te lezen.Snoz Lombardo schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 21:57:
Nu nog even de concept art van de Gemini afwachten om te kijken of ik ga upgraden of niet.
[...]
Wel tof dat ze van de Reliant dus blijkbaar meteen de variants hebben bedacht en ontworpen. En er is ook concept art voor de Genesis Starliner en Endeavor. Gaat lekker!
Snoz Lombardo schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 21:57:
blablabla .. concept art voor de Genesis Starliner en Endeavor. Gaat lekker!
Star Marine status update!
https://robertsspaceindus...97-Star-Marine-FPS-Update
• Prepare for loooong read
• Er is geen releasedatum genoemd
Starfarer info + sale!
https://robertsspaceindus...leshing-Out-The-Starfarer
• Base Starfarer met 2 jaar insurance kost €188,76
• Starfarer Gemini LTI kost €232,32
• Upgrade van base Starfarer naar Gemini kost €43,56
• Sale duurt t/m maandag 18 mei
• Volgende week ma, wo en vr komen er Q&A updates met meer info over de schepen waaronder het refueling proces
Hyper Vanguard Force!
https://robertsspaceindus...4704-Hyper-Vanguard-Force
• Speelbare mini-game
https://robertsspaceindus...97-Star-Marine-FPS-Update
• Prepare for loooong read
• Er is geen releasedatum genoemd
Starfarer info + sale!
https://robertsspaceindus...leshing-Out-The-Starfarer
• Base Starfarer met 2 jaar insurance kost €188,76
• Starfarer Gemini LTI kost €232,32
• Upgrade van base Starfarer naar Gemini kost €43,56
• Sale duurt t/m maandag 18 mei
• Volgende week ma, wo en vr komen er Q&A updates met meer info over de schepen waaronder het refueling proces
Hyper Vanguard Force!
https://robertsspaceindus...4704-Hyper-Vanguard-Force
• Speelbare mini-game
[ Voor 88% gewijzigd door Snoz Lombardo op 09-05-2015 09:24 ]
nom nom nom veel nieuwe info, gemini+1
leuke mini-game! doet me terugdenken aan galaga
(vergeet niet je upgrades te doen anders is het nog behoorlijk pittig en haal je nooit je predator-titel)
(vergeet niet je upgrades te doen anders is het nog behoorlijk pittig en haal je nooit je predator-titel)
link naar minigame?thinkingaboutit schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 08:43:
nom nom nom veel nieuwe info, gemini+1
Dit is natuurlijk wel een mooi plaatje voor mensen die zich af blijven vragen of cargo ook meegenomen kan worden:

Waarschijnlijk zullen er vanavond al filmpjes op youtube te vinden zijn van het holoviewer model. Maar volgens mij hebben ze alle poly's achter de cockpit eruit gehaald.. dus zo spannend zal dat niet zijn. Behalve qua size comparison
. Dan kan de Starfarer daar ook eindelijk aan toegevoegd worden.
Gemini: Denk dat ik het toch maar laat om er een te halen
, zie het nut er niet zozeer van in
.

Waarschijnlijk zullen er vanavond al filmpjes op youtube te vinden zijn van het holoviewer model. Maar volgens mij hebben ze alle poly's achter de cockpit eruit gehaald.. dus zo spannend zal dat niet zijn. Behalve qua size comparison
Gemini: Denk dat ik het toch maar laat om er een te halen
[ Voor 57% gewijzigd door Case_C op 09-05-2015 10:09 ]
Filmpje van GrayHeadedGamer staat al op YT.
http://youtu.be/Ksl-zeA1Tn8
Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd
Hoeveel cargo zal de mee kunnen nemen in die hauler setup? Wat als tanker is die niet echt voor mij weggelegd.Case_C schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 09:56:
Dit is natuurlijk wel een mooi plaatje voor mensen die zich af blijven vragen of cargo ook meegenomen kan worden:
[afbeelding]
Waarschijnlijk zullen er vanavond al filmpjes op youtube te vinden zijn van het holoviewer model. Maar volgens mij hebben ze alle poly's achter de cockpit eruit gehaald.. dus zo spannend zal dat niet zijn. Behalve qua size comparison. Dan kan de Starfarer daar ook eindelijk aan toegevoegd worden.
Gemini: Denk dat ik het toch maar laat om er een te halen, zie het nut er niet zozeer van in
.
[afbeelding]
Een mooi schip om achter te hangen tijdens het tanken. Verder denk ik dat er in de organisaties voldoende mensen zijn met een Starfarer.SNAFU schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 10:06:
Filmpje van GrayHeadedGamer staat al op YT.
Best veel nog volgens mij. Het zijn boxes specifiek voor de SF zo lijkt het wel. Op die G past ook nog een missile pod onder de neus in plaats van de fuel scoop.Cogency schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 10:15:
[...]
Hoeveel cargo zal de mee kunnen nemen in die hauler setup? Wat als tanker is die niet echt voor mij weggelegd.
Hij is iig veel beter te verdedigen dan een hull C.Cogency schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 10:18:
Oh gevonden;
3321 cargo capacity on the Starfarer
vs.
6x TR8 engines for 4608 cargo capacity on the Hull-C
Misschien dat ik mijn A & B wel melt.
[ Voor 52% gewijzigd door Case_C op 09-05-2015 10:20 ]
Oh gevonden;
384 cargo capacity on the Hull-B
vs
vs.
4608 cargo capacity on the Hull-C
Word deze weer een week lang aangeboden?
vs
vs.
Word deze weer een week lang aangeboden?
[ Voor 29% gewijzigd door Cogency op 09-05-2015 10:23 ]
Let op dat de Gemini 'maar' +/- 2400 SCU mee kan nemen en dus 25% capaciteit inlevert voor militarification (als dat een woord is).Cogency schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 10:18:
Oh gevonden;
vs
vs.
Star G lijkt mij best leuk maar op dit moment (zaterdagochtend 10:28) ga ik er niks voor omsmelten.
Nu kijken om dat een week vol te houden.
[ Voor 0% gewijzigd door SNAFU op 09-05-2015 10:32 . Reden: d's en t's blijven moeilijk. ]
Ik ga waarschijnlijk voor de gewone.
Hoofd reden; Hij ziet er awesome uit.
Het verschil in cargo met de Hull C is niet zo groot. (al lijkt me dat dit nog generfed gaat worden? of?)
Beter bescherming zoals Case_C al zegt. Cargo of Fuel, en optie om schepen te refuelen. Lijkt mij gewoon heel wat breder inzetbaar dan de Hull C.
Hoofd reden; Hij ziet er awesome uit.
Het verschil in cargo met de Hull C is niet zo groot. (al lijkt me dat dit nog generfed gaat worden? of?)
Beter bescherming zoals Case_C al zegt. Cargo of Fuel, en optie om schepen te refuelen. Lijkt mij gewoon heel wat breder inzetbaar dan de Hull C.
Is deze sale dan ook weer 10 dagen? Ik las op de site tot maandag. Dus dat is niet aankomende maandag al?SNAFU schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 10:29:
[...]
Let op dat de Gemini 'maar' +/- 2400 SCU mee kan nemen en dus 25% capaciteit inleverd voor militarification (als dat een woord is).
Star G lijkt mij best leuk maar op dit moment (zaterdagochtend 10:28) ga ik er niks voor omsmelten.
Nu kijken om dat een week vol te houden.
Zowieso is dit gewoon de Hauler to go to voor risky cargo. Verwacht ook wel dat de Starfarer meer ontwikkeld is op boardings door Pirates, dan de Hull C bijvoorbeeld. Fps op de Starfarer zullen ze wel rekening mee hebben gehouden.Cogency schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 10:33:
Ik ga waarschijnlijk voor de gewone.
Hoofd reden; Hij ziet er awesome uit.![]()
Zelf wacht ik meer op de Endevour, maar dat kan nog wel eens een ziek groot en duur schip worden... als er al een Cutlass op past. Echt een schip voor grote organisatie even lijkt me. Gaat een beetje tegen een station aanhikken hoop ik.
[ Voor 47% gewijzigd door Case_C op 09-05-2015 10:40 ]
Sale is tm 18 Mei
Verwijderd
Eerst maar eens volgende week afwachten met de Starfarer Q&A of ik upgrade naar een Gimini.
Toen ik mijn Starfarer kocht was er niets bekend hoeveel bemanning nodig en nu zie ik 7 stuks..
Mmm wordt beetje te groot om solo te gaan vliegen vrees ik.
Toen ik mijn Starfarer kocht was er niets bekend hoeveel bemanning nodig en nu zie ik 7 stuks..
Mmm wordt beetje te groot om solo te gaan vliegen vrees ik.
Had al een normale starfarer, nu de Hull C maar ingeruild en wat store credits gebruikt voor de Gemini.
Aantal personen om hem te draaien heeft denk ik vooral te maken met het refueling process. Gewoon algemeen gebruik zal je wel niet zoveel personen nodig hebben.
[ Voor 58% gewijzigd door SgtPoen op 09-05-2015 10:36 ]
En daar ging mijn Hull A en B... poof!
Hahaha.
Hahaha.
Wat moest je daar op bijleggen?
Top thanks, dan ga ik er rustig over denken. De funding zal wel heel hard lopen komende week, met natuurlijk een uitschieter op de laatste dag.SNAFU schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 10:34:
Sale is tm 18 Mei
Nooo, al dat wikken en dubben bij die sale voor niks geweest
100 dollar?
[ Voor 13% gewijzigd door Case_C op 09-05-2015 10:48 ]
Hmmm.... nou toch wel geneigd om een Gemini te regelen. Zoek alleen nog geen reden om het voor mezelf te verantwoorden en vraag me af wat ik ervoor ga inruilen
De Hull A&B melten naar 60 en 90$
Zou ik ook kunnen doen maar ik vind de B net zo'n mooi maatje hebben, zeker voor in het begin.
En met alleen een A inruilen heb je nog een groot pledge-gat over.
<heavy dubbing intensifies>
Het gevaar van schepen kopen om in de toekonst om te smelten is toch het niet 'kunnen' melten. Wat SNAFU nu dus heeft
. Sterkte met kiezen!
Oh snap, crew 7.. was dat niet nog maar 2 een paar dagen terug?
Ja, daarom heb ik ook nog niet helemaal zeker. Heb ook een Orion, dat is ook zo'n crew monster.
Nog wel een Avenger, dus kan daar in het begin wel wat mee hobby'en, maar toch..
Nog wel een Avenger, dus kan daar in het begin wel wat mee hobby'en, maar toch..
Ach alles is met NPC's te regelen. En als je de mocap ziet... man man man daar word veel aandacht aan besteedOraijon schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 10:54:
Oh snap, crew 7.. was dat niet nog maar 2 een paar dagen terug?
En dan komen de Reliant varianten er nog. Ben wel benieuwd of daar een 'LN' variant van komt net als bij de Aurora's.Cogency schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 10:58:
Ja, daarom heb ik ook nog niet helemaal zeker. Heb ook een Orion, dat is ook zo'n crew monster.
[ Voor 36% gewijzigd door Case_C op 09-05-2015 11:02 ]
Gelukkig hoeft die knoop ook niet per sé vandaag doorgehakt te worden. Nog tijd zat om de extra info deze week af te wachten.
Aan de andere kant, ik denk dat die multi crew vooral nodig is als je schepen gaat bijtanken of naar niet zulke veilige systems vlieg dat de wapens bemant moeten worden. Als jij hem als Cargo hauler gebruikt, dan is het laden (wat volgensmij gewoon NPC dok werk is) vliegen naar de locatie en uitladen. Misschien dat daar 1 andere NPC bij komt kijken, maar geen volle crew. Dus ook in het begin moet daar wel wat mee te verdienen zijn.
Ik ben gewoon zeer content met mijn freelancer dur. Snap al dit gestress bij elk nieuw schip niet
tsja, ik heb een mustang alpha. Lijkt me een prima beginschip maar ik heb geen zin/geld om nu 200 dollar uit te geven voor een nieuw schip. eventueel een upgrade naar delta/beta zou nog kunnen, als ik die ergens goedkoop kan scoren.
-
Ik was ook blij met mijn DUR. Nog steeds wel, maar nu heb ik een Carrack. Dus de DUR is eigenlijk een beeyje overbodig, dus een ander schip zou leuk zijn. Echter is die Star G het? Denk het niet, maar wellicht brengt de Q&A daar verandering in.Basekid schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 11:07:
Ik ben gewoon zeer content met mijn freelancer dur. Snap al dit gestress bij elk nieuw schip niet
Het is natuurlijk totaal niet noodzakelijk, maarja het is elke keer wat mooier/beter kopen. Maar zelf denk ik dat t wel mooi geweest is. Misschien dat de DUR nog de deur uitgaat voor een paar Reliants.Torrie844 schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 11:17:
tsja, ik heb een mustang alpha. Lijkt me een prima beginschip maar ik heb geen zin/geld om nu 200 dollar uit te geven voor een nieuw schip. eventueel een upgrade naar delta/beta zou nog kunnen, als ik die ergens goedkoop kan scoren.
Overigens, hoe hard zou dat met die mocap gaan? Ze zitten nu natuurlijk Episode 1 van SQ42 te schieten. Maar hoeveel set pieces/shots zijn dat eigenlijk. Heeft iemand cijfers van wat gebruikelijk is in een triple A game? GTA 5 of de Witcher 3 bijv.
Niemand is aan het stressen volgens mij hoorBasekid schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 11:07:
Gewoon enthousiasme, meer niet
80% Enthousiasme, 10% Pokemon-gevoel en 10% 'wat-als-ik-later-spijt-krijg-dat-ik-hem-toen-niet-gekocht-heb'
Valt dat niet onder enthousiasme in de breedste zin can het woord?Oraijon schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 12:28:
je vergeet "oeh, shiny!"
En zo nee, welk percentage gaat het dan vanaf??
Verwijderd
Op de RSI forum ook hele discusies nu over het feit dat de Starfarer nu opeens van 2 bemanning naar 7 is gegaan..
Komende week maar afwachten wat er uit de Q&A komt hier over.
Anders toch misschien omsmelten leek me tenminste met 2 bemanning wel goed te doen.
Met 7 bemanning komt er weer meer kosten bij qua loon etc.
Komende week maar afwachten wat er uit de Q&A komt hier over.
Anders toch misschien omsmelten leek me tenminste met 2 bemanning wel goed te doen.
Met 7 bemanning komt er weer meer kosten bij qua loon etc.
Eindelijk een excuus gevonden om mijn SuperHornet de deur uit te doen en een Starfarer G aangeschaft 
Wellicht dat ik hem na de Q&A maandag omsmelt voor een gewone, maar dat zie ik dan wel weer.
Wellicht dat ik hem na de Q&A maandag omsmelt voor een gewone, maar dat zie ik dan wel weer.
Wanneer is de Q&A eigenlijk? Of is de dag nog niet bekend?
[ Voor 34% gewijzigd door Cogency op 09-05-2015 13:26 ]
Ergens deze week, ik gok ergens dinsdag/woensdag.Cogency schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 13:26:
"We will be posting Starfarer Q&A updates on Monday, Wednesday and Friday next week. You can post your questions to this thread on the forums and we will select the best we can answer."Cogency schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 13:26:
Thanks. Ik wacht dat ook nog even af (ik denk velen met mij), en daarna komt die er bij waarschijnlijk ook ipv de Hull.Case_C schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 13:55:
[...]
Ergens deze week, ik gok ergens dinsdag/woensdag.
Verwijderd
Als je HVF uitspeelt krijg je een achievement (titel).
Gister tot in de kleine uurtjes bezig geweest om de 3 levels uit te spelen.
Gister tot in de kleine uurtjes bezig geweest om de 3 levels uit te spelen.
Ja, inderdaad helemaal voor niets. Maar dacht ook weer na, straks de reliant als starter. Waarom dan 2 haulers als ik die ingame kan halen. Kosten zullen wel niet zoveel zijn.Case_C schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 10:48:
[...]
Nooo, al dat wikken en dubben bij die sale voor niks geweest.
100 dollar?
87,12,- euro bijtellen.
Als je kijkt naar de Hull series Q&A wordt dat dus dinsdagochtend donderdagochtend en zaterdagochtend.svenvv2 schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 13:58:
[...]
"We will be posting Starfarer Q&A updates on Monday, Wednesday and Friday next week. You can post your questions to this thread on the forums and we will select the best we can answer."
Zullen we het in dat geval gewoon maar op soon™ houden?Verwijderd schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 14:09:
Als je kijkt naar de Hull series Q&A wordt dat dus dinsdagochtend donderdagochtend en zaterdagochtend.
maar je kan je starfarer toch uitrusten om cargo te vervoeren ipv fuel en dan kan hij de b dus vervangen (en vervoert meer)SNAFU schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 10:52:
Zou ik ook kunnen doen maar ik vind de B net zo'n mooi maatje hebben, zeker voor in het begin.
dus eigenlijk kan je die b gewoon weg doen
trouwens, in de fluff staat dat de starfarer g maneuverability omruilt voor onderandere bigger guns. maar het heeft dezelfde hardpoints als de standaard versie.. is dat een foutje?
Verwijderd
Die Gemini lijkt een beetje op een geldtransport wagen (maar dan iets groter) met een minigun op het dak
.
Hij heeft ook meer massa volgensmij (ookal geeft de website hetzelfde aan) dankzij zwaardere bepantsering, de cargo ruimte is daardoor ook kleiner. Max shield 4 ipv 3, + grotere(zwaardere) wapens. Dat zou dan best kunnen kloppen.Bornhald schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 14:15:
[...]
maar je kan je starfarer toch uitrusten om cargo te vervoeren ipv fuel en dan kan hij de b dus vervangen (en vervoert meer)
trouwens, in de fluff staat dat de starfarer g maneuverability omruilt voor onderandere bigger guns. maar het heeft dezelfde hardpoints als de standaard versie.. is dat een foutje?
[ Voor 4% gewijzigd door Cogency op 09-05-2015 14:22 ]
Dat lijkt mij nou helemaal niks zo'n Enders Game arena, hehe. Doe mij maar gewoon "old skool" met me voeten op de grond FPS.
ik ben benieuwd wat enders game makers hiervan gaan zeggen. want het is een 1-1 copy van de filmCogency schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 15:29:
Dat lijkt mij nou helemaal niks zo'n Enders Game arena, hehe. Doe mij maar gewoon "old skool" met me voeten op de grond FPS.
Ik kan ook de C omsmelten natuurlijk.Bornhald schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 14:15:
[...]
maar je kan je starfarer toch uitrusten om cargo te vervoeren ipv fuel en dan kan hij de b dus vervangen (en vervoert meer)
Ik heb mn C en aurora (en jukebox) ervoor opgeofferd maar mijn doel is ook niet trader zijn
maar de belangrijkste motivatie voor mij om hem te nemen is

want wie wil er nu geen aquarium op zn ruimteschip
[ Voor 32% gewijzigd door Bornhald op 09-05-2015 16:28 ]
Blij met de extra reclame voor de film? Heb m namelijk nog niet gezien, niet dat ik hem hierdoor wel ga kijken ofzo.AjDuLion schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 15:39:
[...]
ik ben benieuwd wat enders game makers hiervan gaan zeggen. want het is een 1-1 copy van de film
boek is wel de moeite waard vind ikCase_C schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 16:32:
[...]
Blij met de extra reclame voor de film? Heb m namelijk nog niet gezien, niet dat ik hem hierdoor wel ga kijken ofzo.
hehe zo werkt het helaas niet in de film wereldCase_C schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 16:32:
[...]
Blij met de extra reclame voor de film? Heb m namelijk nog niet gezien, niet dat ik hem hierdoor wel ga kijken ofzo.
Een LTI Hull A-B-C omsmelten voor een 2YR Starfarer is één optie.
Andere optie die ik jullie voor wil leggen is: wachten op Starfarer CCU en dan een Hull CCU-en (of het equivalent van CCU wat we tegen die tijd hebben) zodat de Starfarer LTI blijft.
Of mis ik iets?
Andere optie die ik jullie voor wil leggen is: wachten op Starfarer CCU en dan een Hull CCU-en (of het equivalent van CCU wat we tegen die tijd hebben) zodat de Starfarer LTI blijft.
Of mis ik iets?
Wat een prutsspel is dat Hyper Vanguard Force IV zeg 
Die gewone Predator Badge is niet zo moeilijk, maar de completionist in mij wil graag die Apex Badge
Die gewone Predator Badge is niet zo moeilijk, maar de completionist in mij wil graag die Apex Badge
Is de C omsmelten niet genoeg om een Starfarer te kunnen kopen? Dan heb je de A & B nog met LTI die je eventueel kan CCU'en naar een Starfarer met LTI wanneer dat mogelijk is. (door je two year Starfarer te melten).SNAFU schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 17:33:
Een LTI Hull A-B-C omsmelten voor een 2YR Starfarer is één optie.
Of mis ik iets?
2 Jaar zou voor mij lang genoeg zijn, hehe. In de game wereld voelt dat als Lifetime.
I know maar ik denk dat CR als bekende in de filmwereld dat echt wel heeft ondervangen/toestemming heeft gevraagd.AjDuLion schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 16:42:
[...]
hehe zo werkt het helaas niet in de film wereld
Kan je trouwens schepen uitlenen? Aan vrienden of een andere account?
Ik heb bv een Orion en schepen die dat ding een soort van kunnen/zullen supporten. Alles staat alleen op mijn account. Kan ik een van die schepen uitlenen aan een vriend van mij zodat hij kan haulen etc? of als ik een tweede account heb, kan ik dan op een tweede PC op die client inloggen en dat doen?
Of kan je misschien als je meerdere game packages heb (ik heb er bv twee), tussen die twee switchen in real time?
Ik heb bv een Orion en schepen die dat ding een soort van kunnen/zullen supporten. Alles staat alleen op mijn account. Kan ik een van die schepen uitlenen aan een vriend van mij zodat hij kan haulen etc? of als ik een tweede account heb, kan ik dan op een tweede PC op die client inloggen en dat doen?
Of kan je misschien als je meerdere game packages heb (ik heb er bv twee), tussen die twee switchen in real time?
[ Voor 13% gewijzigd door Cogency op 09-05-2015 20:28 ]
Ja, je kan schepen bijvoorbeeld in een gezamenlijke hangar zetten, zodat je org members er gebruik van kunnen maken.
Je kunt (volgens mij) niet tegelijk met meerdere characters van één account ingelogd zijn.
Je kunt (volgens mij) niet tegelijk met meerdere characters van één account ingelogd zijn.
[ Voor 28% gewijzigd door JJvdM op 09-05-2015 20:41 ]
Zou je ze dan ook kunnen verhuren?

Leuk spel, jammer van de audio bug. En ik was slim genoeg om niet ingelogd te zijn tijdens het spelen, maar weer even gebruik maken van concierge.
Gefeli!!rescla schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 21:34:
[afbeelding]
Leuk spel, jammer van de audio bug. En ik was slim genoeg om niet ingelogd te zijn tijdens het spelen, maar weer even gebruik maken van concierge.
Heb hem ook ja, ging sneller dan ik dacht
Ik was zo slim om alles op hyperpink te doen, zeker lvl 2 is nog best irritant om zonder hull damage doorheen te komen. en ik kwam er pas na een best lange tijd achter hoe het schild werkte
Dat hoop ik eerlijk gezegd toch wel. Zowieso zou het moeten kunnen via organisaties, maar hoe zit het dan met insurances e.d.? Beter komt er een central rental company oid, waar je je schip aan kan bieden.SNAFU schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 21:22:
Via reddit een filmpje waarin alle nieuwe UI die in 1.1.2 zit word langsgegaan
[ Voor 22% gewijzigd door Case_C op 10-05-2015 09:44 ]
Ik kan me van een tijd geleden dat in 10ftC gezegd werd dat je schepen aan je Org kan toedelen of dat je een mission contract aanmaakt voor iemand anders om bijvoorbeeld cargo af te leveren ergens met jouw schip. Helaas, als met zo veel dingen, was CR hier niet heel duidelijk over dus hoe het exact gaat werken blijft nog even onduidelijk.SNAFU schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 21:22:
Tof filmpje en er zit al veel meer van de Social Module (ArcCorp) in dan ik had verwacht. Als ze zo door gaan kunnen SC Alpha 1.2 en 1.3 elkaar redelijk snel opvolgen.Case_C schreef op zondag 10 mei 2015 @ 09:41:
[...]
Via reddit een filmpje waarin alle nieuwe UI die in 1.1.2 zit word langsgegaan. Sneak peeks voor FPS e.d. )
[video]
[ Voor 33% gewijzigd door Tylocke op 10-05-2015 11:07 ]
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Dat Roccat Power Grid lijkt ook wel interessant, iemand enig idee of er iets vergelijkbaars is wat op een Windows 8.1 tablet draait? Ik vind het een beetje overdreven hiervoor een iPad voor zou moeten kopen (Android is uitgesloten, is persoonlijk).
Gebruikt iemand Power Grid en Voice attack ook actief?
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
Ik weet alleen dat er mensen zijn die Bluestacks gebruiken op de Surface Pro om zo Roccat te draaien.
http://www.bluestacks.com/
http://www.reddit.com/r/E...urface_pro_3_as_a_sort_of
Ik gebruik beide! Voice Attack werkt heerlijk voor de actieve sims en power grid is prima voor bijvoorbeeld euro truck simulator_Dune_ schreef op zondag 10 mei 2015 @ 17:07:
Dat Roccat Power Grid lijkt ook wel interessant, iemand enig idee of er iets vergelijkbaars is wat op een Windows 8.1 tablet draait? Ik vind het een beetje overdreven hiervoor een iPad voor zou moeten kopen (Android is uitgesloten, is persoonlijk).
Voice attack is echt zijn 8 dollar wel waard. Niet alleen voor SC maar voor veel meer spellen die veel keys of combo's gebruiken._Dune_ schreef op zondag 10 mei 2015 @ 17:07:
Power Grid heb ik ook maar die gebruik ik minder omdat ik mijn handen aan de hotas heb.
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Oh ik had helemaal niet door dat 1.1.2 uitgekomen was. Zo zie ze maar wat 3 dagen vakantie doet 
Snel ff downloaden
Snel ff downloaden
Dank voor de tip, maar dat wordt het helaas niet. Mijn HP Stream 7 heeft maar 1GB geheiugen aan boord en 2GB wordt vereisd, de installatie loopt gewoon niet door.Cogency schreef op zondag 10 mei 2015 @ 17:18:
Ik weet alleen dat er mensen zijn die Bluestacks gebruiken op de Surface Pro om zo Roccat te draaien.
Voice Attack ga ik zeker proberen en die paar dollar maakt ook niet meer uit op het bedrag wat ik tot nu toe voor Star Citizen heb uitgegeven.Ircghost schreef op zondag 10 mei 2015 @ 17:35:
[...]
Ik gebruik beide! Voice Attack werkt heerlijk voor de actieve sims en power grid is prima voor bijvoorbeeld euro truck simulator.
[ Voor 28% gewijzigd door _Dune_ op 10-05-2015 22:05 ]
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
Als je Voice Attack hebt gedownload dan raar ik je ZEER aan dit te gebruiken als add-on/profiel:
https://forums.robertsspa...verything-with-your-voice
I caved. Bye Hull, hello Starfarer. 
Orion, Starfarer, Avenger, Mustang Omega AMD is mijn lineup voor launch.
Een miner, Cargo, "personal transport" en racer, dat was zowiezo de bedoeling maar welke schepen was in het begin alleen nog niet zeker. Nu wel.
De Starfarer lijkt mij gewoon wat breder inzetbaar dan de Hull (misschien zit ik er wel naast), maar main reason; Hij ziet er gewoon beter uit. haha
Orion, Starfarer, Avenger, Mustang Omega AMD is mijn lineup voor launch.
Een miner, Cargo, "personal transport" en racer, dat was zowiezo de bedoeling maar welke schepen was in het begin alleen nog niet zeker. Nu wel.
De Starfarer lijkt mij gewoon wat breder inzetbaar dan de Hull (misschien zit ik er wel naast), maar main reason; Hij ziet er gewoon beter uit. haha
[ Voor 23% gewijzigd door Cogency op 10-05-2015 23:44 ]
oke...Basekid schreef op zondag 10 mei 2015 @ 22:53:
Als je Voice Attack hebt gedownload dan raar ik je ZEER aan dit te gebruiken als add-on/profiel:
dit is eng lijkt wel een ingebouwde AI... goddam
Dit topic is gesloten.
![]()