Toon posts:

[PC] Star Citizen - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 45 ... 99 Laatste
Acties:
  • 225.545 views

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12:52
Maar 8 dollar? Zou wel een hele interessante optie zijn :) . Dit weekend als ik tijd heb de trail maar eens proberen :) .
Ergens kriebelt het wel om een goedkope tablet voor dit te kopen, en in een nette/handige stand te bouwen. (Ergens jammer dat ik nooit meubelmaker ben geworden :+ , heb namelijk een mooi idee over een bureaustoel, waarbij de HOTAS in de armleuningen kan verdwijnen :P. Met dan nog een tabletje voor zoiets kan je een behoorlijk complete ervaring creëren zonder al te veel ruimte in te nemen.

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-01 12:13

Cogency

Ginnunga

Je kan trouwens (met Roccat Power-Grid iig) ook je telefoon gebruiken, de ipad versie is ook niks meer dan een opgeblazen telefoon app.

• SNAFU
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-11-2025
Cogency schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 19:10:
Je kan trouwens (met Roccat Power-Grid iig) ook je telefoon gebruiken, de ipad versie is ook niks meer dan een opgeblazen telefoon app.
Maar daardoor wel grotere knoppen om op te drukken.
In alle haast kan dat net wat betrouwbaarder zijn.

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-01 12:13

Cogency

Ginnunga

https://forums.robertsspa...2-update-to-live-today/p1

1.1.2 to live today! 20gb patch, hehe. Better start patching.

[ Voor 15% gewijzigd door Cogency op 07-05-2015 20:18 ]

• Case_C
Haha mooi nieuws :D , dan kunnen we dit weekend gelijk testen of het werkelijk zo'n verbetering is die patch :) . Als mensen tenminste ruimte hebben op hun SSD/HDD dat is :+ .

[ Voor 7% gewijzigd door Case_C op 07-05-2015 20:19 ]

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05-2025
Case_C schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 18:44:
[...]

Maar 8 dollar? Zou wel een hele interessante optie zijn :) . Dit weekend als ik tijd heb de trail maar eens proberen :) .
yup maar 8 dollar en redelijk goed te configureren, ik vind het de moeite waard

• Oraijon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-12-2025
Zou ook tijd worden, benieuwd of het lang genoeg leuk blijft :P

• Torrie844
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-12-2024
Bornhald schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 20:19:
[...]

yup maar 8 dollar en redelijk goed te configureren, ik vind het de moeite waard
Moet zeggen dat het wel erg goed klinkt allemaal, ook ff op youtube gekeken. Lekker in de woonkamer engels schreeuwen zal het huishouden hier goed doen ;)

-

• Oraijon
Nieuwe AtV, zo te zien ook met starfarer spul :)

Volgens mij hebben ze het op 15:40 over de verrassing die we krijgen morgen :P

[ Voor 27% gewijzigd door Oraijon op 07-05-2015 21:39 ]

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-01 12:52
Eindelijk meer beeld van de Starfarer in z'n geheel! En hoorde ik 't nou goed, Starfarer Gemini sale morgen?? :o

• Oraijon
You heard right :)

Vond de Connie art er ook wel tof uitzien, misschien dat die dan toch ook ooit wel in m'n hangar komt :P

En dancing star marine ftw :D

• Case_C
Snoz Lombardo schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 21:48:
Eindelijk meer beeld van de Starfarer in z'n geheel! En hoorde ik 't nou goed, Starfarer Gemini sale morgen?? :o
Klopt, dat was eerder deze week al aangekondigd. Nu met de updated stats gok ik dat hij wel aardig zal verkopen.

• Snoz Lombardo
Case_C schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 22:07:
[...]

Klopt, dat was eerder deze week al aangekondigd. Nu met de updated stats gok ik dat hij wel aardig zal verkopen.
Dat de gewone SF in de sale ging wist ik wel ja, maar dat van de Gemini was nog niet bekend toch?

Heb al bijna 2 jaar een Starfarer, ben heel benieuwd naar de Gemini!

• Case_C
Snoz Lombardo schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 22:11:
[...]

Dat de gewone SF in de sale ging wist ik wel ja, maar dat van de Gemini was nog niet bekend toch?

Heb al bijna 2 jaar een Starfarer, ben heel benieuwd naar de Gemini!
Woeps, ik miste de Gemini :p . Dat was de armored UEE versie toch? Hoop mn geld in mn zak te kunnen houden, want de Gemini zal behoorlijk duurder zijn!

• Snoz Lombardo
Case_C schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 22:22:
[...]

Woeps, ik miste de Gemini :p . Dat was de armored UEE versie toch? Hoop mn geld in mn zak te kunnen houden, want de Gemini zal behoorlijk duurder zijn!
Jup, militarized version, de Star-G!

Wel vreemd btw, dit stond in de Kickstarter beschrijving:
An armored tactical variant, the Starfarer Gemini ("Star-G") is produced under contract by Aegis for use by the UEE military.
Samenwerking tussen Aegis en MISC?

Als ik 'm wil wacht ik in ieder geval wel op de CCU van base SF naar Gemini. Even afwachten maar :)

Verwijderd

20Gb update.
Nice!

• Snoz Lombardo
Verrassing: FPS update post een dag vertraagd!

https://forums.robertsspa.../4965792/#Comment_4965792

Morgen dus Starfarer info + sale, Star Marine status update en Hyper Vanguard Force!

• Case_C
Toch met die nieuwe art zou je bijna gaan twijfelen om er 1 aan te schaffen...
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/16FPD49.png

Verwijderd

Eens kijken hoe de Starfarer Gimini er uit gaan zijn en wat de specs zijn..
Anders misschien wel mijn huidige Starfarer verkopen en deze aanschaffen.. :-)

Maar ziet er zo al goed uit.. Nu alleen nog in mijn Hangar..

• Oraijon
Snoz Lombardo schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 22:26:
[...]

Samenwerking tussen Aegis en MISC?

Als ik 'm wil wacht ik in ieder geval wel op de CCU van base SF naar Gemini. Even afwachten maar :)
Gebeurt in het echt ook nog wel eens. Kijk bv maar eens naar de Harrier, door de britten ontwikkeld, verkocht aan Amerika, daar een complete moderne cockpit gevamp gekregen en terug verkocht aan de britten :P

Maar was er niet nog een ander militarized toestel wat ook door Aegis onder handen is genomen? Zou alleen niet meer weten welke dat was..

• Snoz Lombardo
Case_C schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 07:52:
Toch met die nieuwe art zou je bijna gaan twijfelen om er 1 aan te schaffen...
[afbeelding]
Doooooo it! Je wilde toch al naar Concierge level, heb je twee vliegen in één klap :+
Verwijderd schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 07:55:
Eens kijken hoe de Starfarer Gimini er uit gaan zijn en wat de specs zijn..
Anders misschien wel mijn huidige Starfarer verkopen en deze aanschaffen.. :-)

Maar ziet er zo al goed uit.. Nu alleen nog in mijn Hangar..
Zou wel even afwachten of de Gemini LTI heeft of niet. Zo niet, dan zou ik er niet je Starfarer mét LTI voor inruilen maar wachten op een CCU.

• Case_C
Snoz Lombardo schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 08:01:
[...]
Doooooo it! Je wilde toch al naar Concierge level, heb je twee vliegen in één klap :+
[...]
Zou wel even afwachten of de Gemini LTI heeft of niet. Zo niet, dan zou ik er niet je Starfarer mét LTI voor inruilen maar wachten op een CCU.
Als de Gemini met LTI komt dan ga ik geen garantie geven :+ .
Oraijon schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 07:58:
[...]

Gebeurt in het echt ook nog wel eens. Kijk bv maar eens naar de Harrier, door de britten ontwikkeld, verkocht aan Amerika, daar een complete moderne cockpit gevamp gekregen en terug verkocht aan de britten :P

Maar was er niet nog een ander militarized toestel wat ook door Aegis onder handen is genomen? Zou alleen niet meer weten welke dat was..
De Pegasus tactical carrier? Een militair schip van RSI, die kunnen op dat vlak wel wat hulp gebruiken.

• Oraijon
Mja dacht dat het een Freelancer/Connie sized ship was.. Maar misschien ben ik gewoon abuis en was het gewoon de Starfarer waar ik destijds over gelezen had, maar dacht dat er nog een was :P

• Bornhald
over de dansende heavy raider van gisteren:
Oh yeah - and the little post-credits dance sequence from AtV is from the material we're putting together for tomorrow's post, if you want to treat that as a sneak peak! (Less Katy Perry in the final.)
https://forums.robertsspa.../4965817/#Comment_4965817

ben benieuwd, zag er in ieder geval gelikt uit

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:06
maar komt de starfarer nou vandaag of morgen ?

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

• Bornhald
AjDuLion schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 09:20:
maar komt de starfarer nou vandaag of morgen ?
vandaag, maar dat kan voor ons morgen zijn afhankelijk :)

• JJvdM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-01 19:39
Als het net zo gaat als bij de HULL series: zaterdagochtend.

Verwijderd

Topicstarter
Zal indd 's nachts / zaterdagochtend zijn.

Volgens Ben wel vrij uitgebreid iets:
It will make more sense when you've seen the post, but this is a pretty big effort that involves multimedia portions from pretty much everywhere in the company... character updates from Santa Monica, details on the backend changes from Austin, audio demos from the UK and of course a whole lot of content from Illfonic. And it's a situation where changing one element of it requires folks from around the company (and world) to update their work, too. (And as frustrating as this sounds, we also don't want to make this the priority over actually working on the module. So the folks working on this are doing it in addition to their scheduled tasks wherever possible.)

• Torrie844
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-12-2024
Uit nieuwsgierigheid, en niemand hoeft te antwoorden natuurlijk, maar hoeveel geld hebben jullie er al inzitten? 43 euro voor nu ik (mustang starter pack).

-

• Bornhald
Verwijderd schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 09:32:
Zal indd 's nachts / zaterdagochtend zijn.

Volgens Ben wel vrij uitgebreid iets:

[...]
Misschien denk ik te positief, maar wat is de noodzaak om alles te syncen voor een post en alle features die genoemd worden (audio, character update en backend).

Zou het een post zijn dat de module pending is en naar de PTU gaat?

met name
The FPS post is going to be tomorrow. I know it's frustrating, especially for folks who want their SC fix tonight... but it's for a better end product (once we have everything in, I'll be happy to show you what took extra time and why.)
kan gelezen worden dat er nog een client patch volg!

zal wel wishfull thinking van mijn kant zijn.
Torrie844 schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 09:58:
Uit nieuwsgierigheid, en niemand hoeft te antwoorden natuurlijk, maar hoeveel geld hebben jullie er al inzitten? 43 euro voor nu ik (mustang starter pack).
mijn total spent geeft aan $1,631.80 USD
als ik alles zou smelten dan heb ik $1,985 USD en een buggy en 2 gamescom tickets (vorig jaar en dit jaar) een Drake mousepad en dogtags

Daarbij moet gezegd worden dat ik zo'n beetje al mijn schepen ondertussen verkocht heb en van het geld wat ik daarmee verdiend heb nieuwe heb gekocht en ik heb een heleboel "LTI" gegeven aan mensen (toen dat nog kon) en daar ook nog dingen voor gekregen. Per saldo heb ik effectief geld verdiend :o dus geeft een iets vertekend beeld wat hier staat

Alle schepen die ik heb hebben LTI (op een aurora na die in mijn hangar staat omdat ik dat leuk vind, maar die wordt omgesmolten zodra ik voor een van de andere schepen die ik heb een leuke update zie)

[ Voor 38% gewijzigd door Bornhald op 08-05-2015 10:11 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat dat wat te positief is. :) Wordt iig wel een post met flink wat multimedia zo te lezen. Ik heb vannacht wel 1.1.2 gedownload, dus vanavond iig ff die tutorial proberen.
Mijn total spent staat nu op 235 dollar. Maar dat is ook incl. gamecom tickets en dat soort spul. Heb een Hornet en een Aurora LN.

• Case_C
  • Mustang Alpha package,
  • Aurora LX package
  • Avenger package
  • Freelancer DUR package
  • Carrack LTI
En nog wat merchandise. :P , Dan kan je wel een ruwe schatting maken :+ .

Overigens als die Gemini met LTI komt is mijn DUR niet veilig voor een melt-actie.

@Snoz
NPC crew voor de Carrack :) .

[ Voor 11% gewijzigd door Case_C op 08-05-2015 10:13 ]

• Snoz Lombardo
Case_C schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 10:09:
[...]
  • Mustang Alpha package,
  • Aurora LX package
  • Avenger package
  • Freelancer DUR package
  • Carrack LTI
En nog wat merchandise. :P , Dan kan je wel een ruwe schatting maken :+ .
Vier game packages? Ga je meerdere rollen spelen of ben je je eigen NPC crew aan het samenstellen?

Ik zit trouwens op $1259,60 maar ook dat is vertekend. Heb m'n Banu LTI met winst verkocht en er zit ook bijna 2 jaar subscriber geld bij, wat merchandise, UEC en een GamesCom kaartje.

[ Voor 17% gewijzigd door Snoz Lombardo op 08-05-2015 10:19 ]

• Rephlexer
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-01 20:39
concierge aanwezig.
(zit trouwens op't werk met mn hoody aan, hehe)

• rescla
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 13:06
  • Hull C
  • Aurora MR Aniversary x2
  • Aurora MR Aniversary -> Mustang Alpha
  • Resclaimer
  • Freelancer -> MIS Package
  • 350R
  • + merch en wat UEC
  • + subscriber
In ieder geval conciërge :)

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-01 18:34
Avenger
Mustang Omega
Hull A

Valt volgens mij nog mee :+

Star Citizen

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23-01 20:26
$95.00 USD
TOTAL SPENT
- Digital Bounty Hunter - LTI (300i + game etc, eigenlijk het starters pack) $65
- RSI Aurora - LTI los voor de fun $25
- AMD Mustang Omega (gekocht op ebay voor $15 ofzo)
- Avenger (nog een AMD Mustang + CCU naar Avenger voor €4)

Dus in totaal zo'n €100 voor een game die nog niet eens uit is 8)7

Ach, ben tot de launch niet van plan nog meer uit te gaan geven in elk geval al is het alleen maar omdat ik net een huis gekocht heb.

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

• Case_C
De Resclaimer? :P

• rescla
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 13:06
Bij deze :+

• SgtPoen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23-01 15:24
Mijn total spent staat op $2,568.10 USD :D.

Alleen houd deze niet bij dat ik een aantal LTI packages heb verkocht op de grey market, daar heb ik weer winst op gemaakt.

Ben ook al een tijd subscriber dus dat tikt ook door.

[ Voor 14% gewijzigd door SgtPoen op 08-05-2015 10:43 ]

• Snoz Lombardo
SgtPoen schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 10:38:

Alleen houd deze niet bij dat ik een aantal LTI packages heb verkocht op de grey market, daar heb ik weer winst op gemaakt.
Relevante username :Y)

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-01 20:48
Ik heb ongeveer 200 euro aan Star Citizen uitgegeven. Daarvoor heb ik in mijn Hangar:

- Origin 315P (LTI)
- MISC Freelancer (LTI)
- Anniversary Aurora MR --> Upgraded naar Aurora LN (2 jaar insurance)

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-12-2025
SgtPoen schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 10:38:

Ben ook al een tijd subscriber dus dat tikt ook door.
Ditzelfde geld ook voor mij, alleen het bedrag is iets anders (en nee ik ga het niet posten). Toen OB/VB nog LTI konden kopen behoorlijk druk geweest met de verkoop van packages (met LTI) aan nieuwe spelers.

[ Voor 11% gewijzigd door Ashrah op 08-05-2015 10:52 ]

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-12-2025

Tylocke

[Team Carrack]

Ashrah schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 10:50:
[...]

Ditzelfde geld ook voor mij, alleen het bedrag is iets anders (en nee ik ga het niet posten). Toen OB/VB nog LTI konden kopen behoorlijk druk geweest met de verkoop van packages (met LTI) aan nieuwe spelers.
Waarvoor nog steeds dank! _/-\o_

Ik zit ondertussen al op concierge. Met de huidige LTI greymarket prijzen zit ik er wel aan te denken mijn Carrack te verkopen ... maar hij is zo mooi :9~

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

• Bornhald
Tylocke schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 11:03:
[...]

Waarvoor nog steeds dank! _/-\o_

Ik zit ondertussen al op concierge. Met de huidige LTI greymarket prijzen zit ik er wel aan te denken mijn Carrack te verkopen ... maar hij is zo mooi :9~
Carrack doet ongeveer $470--500 dus is een leuke $100 extra (470- pay pall fees - originele prijs 350) als je via reddit zou gaan. zijn andere opties natuurlijk :)

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-12-2025

Tylocke

[Team Carrack]

Bornhald schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 11:08:
[...]

Carrack doet ongeveer $470--500 dus is een leuke $100 extra (470- pay pall fees - originele prijs 350) als je via reddit zou gaan. zijn andere opties natuurlijk :)
Ik zag het gisteren al via star citizen trades op reddit dat ze rond die prijzen wel weg gaan. Als je ook nog meerekent dat de dollar omhoog gegaan is kan het zeker wel interessant zijn. Mijn aankoop was destijds voor 280 euro. Als je de PayPal fees eraf haalt zou ik nu iets (omgerekend) rond de 385~390 euro terug moeten krijgen. Ruim 100 euro winst in 6 maanden is wel erg interessant. Als ik minder weg was van de Carrack dan had ik hem al wel verkocht! Ik ga nog even lekker verder twijfelen :P

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

• Bornhald
Tylocke schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 11:13:
[...]

Ik zag het gisteren al via star citizen trades op reddit dat ze rond die prijzen wel weg gaan. Als je ook nog meerekent dat de dollar omhoog gegaan is kan het zeker wel interessant zijn. Mijn aankoop was destijds voor 280 euro. Als je de PayPal fees eraf haalt zou ik nu iets (omgerekend) rond de 385~390 euro terug moeten krijgen. Ruim 100 euro winst in 6 maanden is wel erg interessant. Als ik minder weg was van de Carrack dan had ik hem al wel verkocht! Ik ga nog even lekker verder twijfelen :P
Ik heb zelf alleen een caterpillar die evt nog verkocht kan worden, maar gezien daar het laatste jaar gewoon geen info over is geweest (en ook niet binnenkort zal komen want niet in SQ42) verwacht ik niet dat die prijs snel iets gaat doen, waarnaast ook nog eens de stats niet erg postief zijn ten opzichte van de andere transport ships na het uitkomen van de hull series.

• Case_C
Bornhald schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 11:08:
[...]

In dat geval had ik er gewoon 10 moeten kopen :+ , dat was oorspronkelijk ook het doel van de Reclaimer die ik had :P . Maar dat is een Carrack geworden, en die wil ik niet kwijt.

• AjDuLion
op mijn wishlist staan de volgende schepen nog..

reclaimer
starfarer
single seater fighter (en of dual seater mits deze ook single gevlogen kan worden)
zit daar deels voor de ghost/tracker te denken..

• Bornhald
AjDuLion schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 11:52:
op mijn wishlist staan de volgende schepen nog..

reclaimer
starfarer
single seater fighter (en of dual seater mits deze ook single gevlogen kan worden)
zit daar deels voor de ghost/tracker te denken..
Starfarer zal dit weekend dan wel weer te koop zijn, mits je geen LTI wilt hebben op die schepen die je noemt is het gewoon wachten en zullen voor het eind van het jaar (gok ik) wel weer voorbij zijn gekomen.

LTI ook niet geheel onmogelijk (zonder naar de grey market te gaan) maar dan zou je moeten wachten tot het 3e starter schip komt (er vanuitgaand dat deze LTI heefT) en dan hopen dat je kan opwaarderen. Naar een Hornet is zo gedaan de andere dan zullen ze in game moeten zijn, dan heb je voor de Starfarer ook nog een redelijke kans dat dit voor eind van het jaar is (want die zit in SQ42) dan heb je alleen een Reclaimer die waarschijnlijk niet binnen afzienbare tijd te regelen is met LTI

• AjDuLion
Bornhald schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 11:57:
[...]

Starfarer zal dit weekend dan wel weer te koop zijn, mits je geen LTI wilt hebben op die schepen die je noemt is het gewoon wachten en zullen voor het eind van het jaar (gok ik) wel weer voorbij zijn gekomen.

LTI ook niet geheel onmogelijk (zonder naar de grey market te gaan) maar dan zou je moeten wachten tot het 3e starter schip komt (er vanuitgaand dat deze LTI heefT) en dan hopen dat je kan opwaarderen. Naar een Hornet is zo gedaan de andere dan zullen ze in game moeten zijn, dan heb je voor de Starfarer ook nog een redelijke kans dat dit voor eind van het jaar is (want die zit in SQ42) dan heb je alleen een Reclaimer die waarschijnlijk niet binnen afzienbare tijd te regelen is met LTI
ik vind de lti deels belangrijk (mijn andromeda heeft geen lti helaas)

op de reclaimer gezien het risicovolle werk wat ie doet graag.

starfarer is kijken wat ze dit weekend doen en of er wel/geen lti opzit

Hornet lti zou wel fijn zijn gezien dat ding waarschijnlijk tig keer opgeblazen gaat worden ben ik bang, maar ook daar heb ik het idee dat hij niet zo duur zal zijn in game en dat je nu gewoon teveel geld ervoor neertelt.

(mocht iemand zijn lti reclaimer kwijt willen je weet me te vinden :+)

• Case_C
AjDuLion schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 12:02:
[...]

Hornet lti zou wel fijn zijn gezien dat ding waarschijnlijk tig keer opgeblazen gaat worden ben ik bang, maar ook daar heb ik het idee dat hij niet zo duur zal zijn in game en dat je nu gewoon teveel geld ervoor neertelt.

Ik gok dat de Starfarer G helaas niet met LTI komt. Misschien een CCU voor mensen die al een Starfarer hebben?

• Bornhald
AjDuLion schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 12:02:
[...]

https://www.reddit.com/r/...ace_to_buy_or_sell_ships/
listing met een reclaimer LTI 455 USD het is maar of je het wil
Case_C schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 12:13:
[...]

Ik gok dat de Starfarer G helaas niet met LTI komt. Misschien een CCU voor mensen die al een Starfarer hebben?
Ik denk het ook niet, maar het is wellicht interessant de upgrade nu te kopen (ik ga er vanuit dat die er is net als met de hornet, cutlass, constellation etc etc) en dan kijken of je ooit een keer een ander LTI schip kan CCU-en naar een starfarer en dan de upgrade erop toepassen. Dat is een manier om voor een relatief lage prijs toch een LTI starfarer G te krijgen.

[ Voor 3% gewijzigd door Bornhald op 08-05-2015 12:19 ]

• AjDuLion
Bornhald schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 12:18:
[...]

https://www.reddit.com/r/...ace_to_buy_or_sell_ships/
listing met een reclaimer LTI 455 USD het is maar of je het wil
[...]

Ik denk het ook niet, maar het is wellicht interessant de upgrade nu te kopen (ik ga er vanuit dat die er is net als met de hornet, cutlass, constellation etc etc) en dan kijken of je ooit een keer een ander LTI schip kan CCU-en naar een starfarer en dan de upgrade erop toepassen. Dat is een manier om voor een relatief lage prijs toch een LTI starfarer G te krijgen.
ik ken ze.. liever via een tweaker dan reddit :(

voorlopig wacht ik even de starfarer af morgen kijken wat die doet.

• Bornhald
AjDuLion schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 12:20:
[...]

voorlopig wacht ik even de starfarer af morgen kijken wat die doet.
Ik wil je die zelfde wel verkopen voor $500 :)

• Snoz Lombardo
AjDuLion schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 12:20:
[...]

Er zitten hele betrouwbare 'handelaren' op de subreddit hoor. Zelf zaken gedaan via /u/kane die ook geïnterviewd is voor een artikel over de grijze markt van Star Citizen in Eurogamer.

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-01 12:59

Fordox

00101010

Hmm ik zit nu aan 700 dollar. Ik heb een karthu al met 24 maand insurance, een LTI Redeemer en een LTI vangaurd.

Ik zit nu echt met zoiets in mn hoofd als 'waarom heb ik er zoveel aal uitgegeven..'
Misschien dat ik ze wel verkoop voor een leuke prijs aan een mede tweaker.

Helaas zit het pakket vast aan mn Redeemer :'(

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

• Case_C
Fordox schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 12:27:
Hmm ik zit nu aan 700 dollar. Ik heb een karthu al met 24 maand insurance, een LTI Redeemer en een LTI vangaurd.

Ik zit nu echt met zoiets in mn hoofd als 'waarom heb ik er zoveel aal uitgegeven..'
Misschien dat ik ze wel verkoop voor een leuke prijs aan een mede tweaker.

Helaas zit het pakket vast aan mn Redeemer :'(
Misschien had je je geld beter uit kunnen geven aan een grotere SSD :+ .

Maar morgen nog AC 1.1.2 proberen? Even GTA 5 eraf, en na t weekend weer erop zetten :P .

[ Voor 8% gewijzigd door Case_C op 08-05-2015 12:30 ]

Verwijderd

Topicstarter
Case_C schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 12:28:
[...]

Haha, score!

• WimP
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-07-2025
Zodra NVME SSD's een beetje betaalbaar worden gaat er daar mooi één van komen.

Heb nu GTA V, Star Citizen, CS:GO en Leauge of Legends op de PC en er kan niets meer bij :9 nog maar iets van 10-15GB over ofzo. First world problems }:O

Verwijderd

Héb je zo'n SSD kan je mooi op de rest wachten als die nog aan het laden zijn en jij naar een scherm mag kijken 'Waiting for .....'. :P

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23-01 20:26
Ik ben zaterdag bezig om een schutting te plaatsen, hoop dat dat een beetje vlot dan kan ik 's avonds wel even mee doen met de nieuwe patch :)

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

• JJvdM
Ik zit er voor 356,30 dollar in momenteel:

Bountyhunter package : 300i --> 325A LTI
Freelancer LTI package
Aurora LX LTI --> Mustang Gamma --> Avenger --> 315p --> 325A --> Gladius. Ja, dat was de enige CCU route om van een Aurora naar een Gladius te upgraden.... :p

Verder een grote MISC muismat, waarvan ik er één heb besteld, maar twee heb ontvangen.
En een T-shirt voor 10 dollar incl. verzendkosten.

• Oraijon
Ik zit op 911 dollar spent..

Arbiter 325a LTI Package met Gladius upgrade
Freelancer MIS upgrade (Gladius wordt Freelancer zodat ik deze kan gebruiken)
Vanguard LTI
Carrack Anniversary
Gladiator LTI (Wordt misschien ooit SupHornet)
AMD Mustang upgraded naar Avenger
Mustang MR Anniversary
Hull A LTI (Voor de LTI die ik hopelijk ooit op de Carrack kan zetten)

Oh ja en een T-shirt van 20 dollar :P

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:04

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Als iemand nog een avenger kwijt wil, je weet me te vinden!

• Bornhald
zal dan voor de vorm ook mijn schepen posten:
- Pirate pack - LTI (met cutlass black, hangar, docking collar, Tractor beam en Skull and crossbones skin)
- Retaliator - LTI
- Rear Admiral - LTI (origineel constellation package met phyisical goodies, ben nog aan het twijfelen of dit een Andromeda moet blijven of een Aquila worden)
- Caterpillar - LTI (als iemand hem wil hebben doe een mooi bod :) )
- Gladiator bomber - LTI (kan nog een SH worden maar voor nu dus een Gladiator)
- Avenger - LTI (wordt ook waarschijnlijk nog omgesmolten, kan hem helaas niet meer traden anders had ik je wel een PM gestuurd Ircghost)
- Gladius Package - LTI (niet ge CCUed alleen vriendelijk verzoekje bij CS)
- Carrack - LTI
- Vanguard - LTI
- Hull C - LTI (gaat het waarschijnlijk niet redden tot de PU maar vooralsnog wel handig om te hebben)
- Aurora MR (zonder LTI meer omdat hij dan mooi in de hangar kan staan)

overige
- Model II Arclight Sidearm
- Greycat PTV
- Juxebox
- Advocacy tools
- $5 RSI tegoed
- mousemat van Drake
- dogtags van 1e wave
- Gamescom ticket 2014
- Gamescom ticket 2015

en alle backer rewards die je kan hebben

[ Voor 22% gewijzigd door Bornhald op 08-05-2015 13:59 ]

• Case_C
Gisteren overigens nog Voice Attack gedownload.. maar ik moet eerst speech-recognition extra trainen voordat het werkt waarschijnlijk. Als ik las wat hij ervan maakte... steenkolenengels zullen we het maar op houden.

Dan ook nog de knoop doorhakken of ik Track IR er bij neem. Dat zou mijn immersion voor SC toch wel voldoende diepgang moeten geven :D .

• JJvdM
Als je TrackIR overweegt zou ik even wachten tot ze de helm vast zetten aan je virtuele hoofd. Momenteel kan ik dus wel om me heen kijken met TrackIR, maar m'n helm blijft stilstaan. Erg irritant. Het deel van de HUD wat mee zou moeten bewegen blijft dus ook staan. (Dit was in ieder geval zo in 1.1.3 PTU v2).

• Fordox

Fordox

00101010

Case_C schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 12:28:
[...]

Maar morgen nog AC 1.1.2 proberen? Even GTA 5 eraf, en na t weekend weer erop zetten :P .
Hoelang moet ik dit nog aanhoren :')

Ik installeer het weer met de FPS patch.

• Case_C
JJvdM schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 14:24:
Als je TrackIR overweegt zou ik even wachten tot ze de helm vast zetten aan je virtuele hoofd. Momenteel kan ik dus wel om me heen kijken met TrackIR, maar m'n helm blijft stilstaan. Erg irritant. Het deel van de HUD wat mee zou moeten bewegen blijft dus ook staan. (Dit was in ieder geval zo in 1.1.3 PTU v2).
Ga je me nu vertellen dat jij al in 1.1.3 zit :+ :P .

Maar bedankt voor de tip, dan wacht ik beter aanbiedingen af :) . Momenteel 175 eu bij Conrad is prijzig, maar zal niet veel lager kunnen met deze eu/dollar prijs.
Fordox schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 14:26:
[...]

Hoelang moet ik dit nog aanhoren :')

Ik installeer het weer met de FPS patch.
Minstens 1x per week, als het kan.

• Oraijon
Je kan ook zelf je TrackIR setje maken, iets meer moeite maar voor een paar tientjes klaar ;)

• Fordox

Fordox

00101010

Case_C schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 14:28:
[...]
Minstens 1x per week, als het kan.
Jij zit in een milde bui zeg

• AjDuLion
80gb ssd is genoeg voor sc toch :+

* AjDuLion heeft gewoon 240gb ssd's maar SC start echt niet schrikbarend sneller/langzamer op dan mn 4tb disks..

• Case_C
Oraijon schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 14:30:
Je kan ook zelf je TrackIR setje maken, iets meer moeite maar voor een paar tientjes klaar ;)
I know :) , maar ik ben inherent lui... En zit al met een tijd tekort voor hobbies/vrije tijd.
Fordox schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 14:30:
[...]

Jij zit in een milde bui zeg
Kaiser Case_C is a benevolent ruler! :+

• Bornhald
Case_C schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 14:32:
[...]

I know :) , maar ik ben inherent lui... En zit al met een tijd tekort voor hobbies/vrije tijd.
misschien kan je dan iemand betalen om hem voor je in elkaar te zetten. :) zolang je onder de 175 zit, zit je goed toch :) Oraijon lijkt ervaring te hebben

[ Voor 4% gewijzigd door Bornhald op 08-05-2015 14:34 ]

• Fordox

Fordox

00101010

Zoals Jingles altijd zegt:

"I like you, you may take one hour off from the salt mines."

• Case_C
Bornhald schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 14:34:
[...]
misschien kan je dan iemand betalen om hem voor je in elkaar te zetten. :) zolang je onder de 175 zit, zit je goed toch :) Oraijon lijkt ervaring te hebben
Zodra ik eens goed de tijd heb zal ik er naar kijken :p , dat het er moet komen is toch wel een feit !
Fordox schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 14:34:
Zoals Jingles altijd zegt:

"I like you, you may take one hour off from the salt mines."
Op Tweakers zijn het dan zeker de Karma mines 8)

• Oraijon
Heb er een half jaar terug al eens naar gekeken en alle materialen in huis gehaald. Maar moet nog steeds beginnnen met de boel in elkaar zetten.

Je bent niet de enige die inherent lui is :D

• Case_C
Oraijon schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 14:40:
Heb er een half jaar terug al eens naar gekeken en alle materialen in huis gehaald. Maar moet nog steeds beginnnen met de boel in elkaar zetten.

Je bent niet de enige die inherent lui is :D
Misschien een idee voor Tweakers, een TrackIR knutselmiddag op 't HQ!

• Bornhald
Case_C schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 14:42:
[...]

Misschien een idee voor Tweakers, een TrackIR knutselmiddag op 't HQ!
misschien dan in bulk de onderdelen kopen

• anu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23-01 16:38

anu

Er was toch ook een home-made variant voor Elite dangerous wat je voor een klein bedrag zelf kon maken, wellicht werkt dit ook voor star citizen?

Ben eigenlijk niet van plan geld uit te geven aan TrackIR aangezien ik waarschijnlijk ga zwichten voor een Oculus rift als die uitkomt :)

Edit:
Deze was het: https://edtracker.org.uk/
Is inderdaad ook compleet te kopen voor ~28 pond, werkt overigens met accelerometer / gyro, niet met IR.

[ Voor 21% gewijzigd door anu op 08-05-2015 14:49 ]

Verwijderd

Topicstarter
anu schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 14:44:
Er was toch ook een home-made variant voor Elite dangerous wat je voor een klein bedrag zelf kon maken, wellicht werkt dit ook voor star citizen?

Ben eigenlijk niet van plan geld uit te geven aan TrackIR aangezien ik waarschijnlijk ga zwichten voor een Oculus rift als die uitkomt :)
Voor iets van 30 pond kan je dat Elite dingetje ook in zijn geheel kopen, maar heb er zelf geen ervaring mee.

• Case_C
Bornhald schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 14:42:
[...]

misschien dan in bulk de onderdelen kopen
Kan een leuke optie zijn.
Toch een activiteit die het Tweaken weer naar de 'roots' brengt?
anu schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 14:44:

OR zie ik mezelf niet gebruiken voor periodes langer dan 20/30 minuten. Daarom valt hij gewoon per direct af als daily driver. Gewoon een nette monitor is voldoende.

• AndrewBourgeois
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-11-2025
Case_C schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 12:13:
[...]

Als ik 't goed begrijp gaat het hier over een variant dus het zal een Upgrade worden, geen CCU.

• Oraijon
Op zich is het helemaal niet zo heel spannend. Komt er op neer dat je een driehoek van IR lampjes moet maken wat je aan je hoofd vast maakt (pet, headset, haarband, alu-hoedje). En op je monitor plak je een webcam met hoge FPS waarvan je de IR filter sloopt (PS3 eye schijnt enorm geschikt te zijn).

Enige nadeeltje is dat je de TrackIR software niet kunt gebruiken maar met FreeTrack schijnt het ook heel goed te werken.

Bron; http://forum.free-track.net/index.php?showtopic=1856

En voor de nodige inspiratie ;)
http://www.free-track.net...e/point_model_gallery.php

[ Voor 9% gewijzigd door Oraijon op 08-05-2015 14:56 ]

• Case_C
AndrewBourgeois schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 14:50:
[...]

Als ik 't goed begrijp gaat het hier over een variant dus het zal een Upgrade worden, geen CCU.
Klopt, hetzelfde chassis.. dus een upgrade. Maar daar gaat LTI toch ook gewoon over mee?
Zowieso kan een losse upgrade geen kwaad om te kopen als je een Starfarer wilt halen in de toekomst.
Oraijon schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 14:50:
Op zich is het helemaal niet zo heel spannend. Komt er op neer dat je een driehoek van IR lampjes moet maken wat je aan je hoofd vast maakt (pet, headset, haarband, alu-hoedje). En op je monitor plak je een webcam met hoge FPS waarvan je de IR filter sloopt (PS3 eye schijnt enorm geschikt te zijn).

Enige nadeeltje is dat je de TrackIR software niet kunt gebruiken maar met FreeTrack schijnt het ook heel goed te werken.

Bron; http://forum.free-track.net/index.php?showtopic=1856
Moet maar eens goed research gaan doen naar de verschillen (in stats en gebruikservaring) :)

• Bornhald
Case_C schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 14:59:
[...]

Klopt, hetzelfde chassis.. dus een upgrade. Maar daar gaat LTI toch ook gewoon over mee?
Zowieso kan een losse upgrade geen kwaad om te kopen als je een Starfarer wilt halen in de toekomst.
volgens mij bij een upgrade geen LTI.
ik denk dat er een nieuw pakket komt met de starfarer G er in + poster + item
en daarnaast een upgrade om van een bestaande een G te maken.

• SNAFU
In reactie op een eerdere vraag:

Schepen:
- Avenger package
- BMM
- Vanguard LTI ('gekregen' van een vriendelijke Australiër)
- Hull C LTI (idem)
- Hull B LTI (idem)
- Hull A LTI

Al met al had ik al op conciërge kunnen zitten maar daar nu nog ruim onder.

[ Voor 23% gewijzigd door SNAFU op 08-05-2015 15:04 ]

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

• Oraijon
Wat ik destijds begreep is dat het even goed werkt als TrackIR, dus ik zou gerust eens rond gaan neuzen, van het geld wat je ermee bespaard kan je mooi Voice-Attack en een SSD voor SC kopen ;)

• Fordox

Fordox

00101010

En je weet hoeveel kauwgom er onder zn bureau geplakt is?

• JJvdM
Overigens moet ik wel kwijt, voordat iedereen gelijk gaat investeren, dat TrackIR momenteel alleen goed is voor de immersion, en situational awareness. Het is absoluut niet geschikt om gericht mee te schieten. Dit doordat de beweging van m'n hoofd door TrackIR wordt uitvergroot. Dat moet wel, omdat je anders natuurlijk je monitor niet meer kan zien wanneer je naar de zij wilt kijken.

Zoiets heb je bij de Oculus niet, omdat dan je beeldscherm meebeweegt. Maar ook met een oculus, denk ik niet dat je ooit zo nauwkeurig kunt richten als momenteel met de muis.

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:04

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

JJvdM schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 15:24:
Overigens moet ik wel kwijt, voordat iedereen gelijk gaat investeren, dat TrackIR momenteel alleen goed is voor de immersion, en situational awareness. Het is absoluut niet geschikt om gericht mee te schieten. Dit doordat de beweging van m'n hoofd door TrackIR wordt uitvergroot. Dat moet wel, omdat je anders natuurlijk je monitor niet meer kan zien wanneer je naar de zij wilt kijken.

Zoiets heb je bij de Oculus niet, omdat dan je beeldscherm meebeweegt. Maar ook met een oculus, denk ik niet dat je ooit zo nauwkeurig kunt richten als momenteel met de muis.
Ik merk juist dat het er bij mij veel beter gaat in bijvoorbeeld dcs om te weten waarop ik moet mikken.

• Case_C
JJvdM schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 15:24:

Dat is ook precies het doel waar ik 'm voor koop. Of ik meer raak schiet door die toevoeging kan me niet zoveel schelen.

• SNAFU
Fordox schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 15:06:
[...]

En je weet hoeveel kauwgom er onder zn bureau geplakt is?
Nope...maar aangezien zn bureau in Australië staat maakt mij dat niet zo veel uit. :)

• JJvdM
Ircghost schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 15:30:
[...]

Ik merk juist dat het er bij mij veel beter gaat in bijvoorbeeld dcs om te weten waarop ik moet mikken.
Ja, maar de relatieve snelheden en afstanden zijn heel anders in DCS. Ik gebruik TrackIR in DCS ook wel om mee te richten, maar dan heb je het over bijvoorbeeld het boordkanon van een helicopter in hover. Of in een dogfight tussen twee straaljagers. Maar dan ben je meer aan het werk om je neus in de juiste positie te brengen en zijn de bewegingen tussen de twee toestellen veel trager, waardoor richten/locken met je helm wel werkt.

De supersnelle manier van bewegen van SC (waar ik overigens helemaal niet blij mee ben) maakt het vrijwel onmogelijk om langdurig naar de vijand te kijken.

Verwijderd

Bornhald schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 13:54:

- Rear Admiral - LTI (origineel constellation package met phyisical goodies, ben nog aan het twijfelen of dit een Andromeda moet blijven of een Aquila worden)
Ik heb die package ook aangeschaft helemaal aan het begin. Hoe zit het met als die physical goodies? Ik heb een shipping adres ingevoerd en alles, klopt het dat er nog nooit iets is verzonden?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 15:45:
[...]

Ik heb die package ook aangeschaft helemaal aan het begin. Hoe zit het met als die physical goodies? Ik heb een shipping adres ingevoerd en alles, klopt het dat er nog nooit iets is verzonden?
Nope, nog niet verzonden. Ik denk pas bij release van de game.

• AndrewBourgeois
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-11-2025
Bornhald schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 15:01:
[...]

volgens mij bij een upgrade geen LTI.
ik denk dat er een nieuw pakket komt met de starfarer G er in + poster + item
en daarnaast een upgrade om van een bestaande een G te maken.
Volgens mij was de vraag of LTI blijft als je de upgrade toepast op een LTI schip.
Het antwoord is ja.

• Case_C
Verwijderd schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 15:48:
[...]

Nope, nog niet verzonden. Ik denk pas bij release van de game.
Waarschijnlijk gaan de goodies ook iets mooier worden dan initieel bij de Kickstarter waren beloofd.

bijv:
De Spaceship USB's van 16gb zullen wel richting 64/128 gaan. Daar hebben ze nog regelmatig discussies over op 't forum.

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-01 18:34
Het is toch gewoon dat de kale client er op zit? En dat je de rest moet downloaden. Dat had ik er van begrepen.

Star Citizen

Pagina: 1 ... 45 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.