[PC] Star Citizen - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 99 Laatste
Acties:
  • 224.760 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15:58
Bij de specs van de Cutlass Black staan geen missiles maar toch vond ik deze leuke dingetjes er onder.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/I29zMcu.jpg
"The Rattler" staat voor 18k UEC in de Voyager Direct.

Misschien ter compensatie van de missende turret :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15:35
Facerafter schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 17:24:
Bij de specs van de Cutlass Black staan geen missiles maar toch vond ik deze leuke dingetjes er onder.
[afbeelding]
"The Rattler" staat voor 18k UEC in de Voyager Direct.

Misschien ter compensatie van de missende turret :P?
Even ter duiding, voor die 18k krijg je er 10 stuks van. Weet niet of dat per match is of je totale aantal is. Anders is dat een dure hobby... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-08 21:49
Case_C schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 17:44:

[...]

Even ter duiding, voor die 18k krijg je er 10 stuks van. Weet niet of dat per match is of je totale aantal is. Anders is dat een dure hobby... 8)7
In AC hou je ze gewoon, anders zou het wel heel ernstig zijn :+

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
Iemand anders problemen met de RSI website?
Elke keer als ik inlog en naar mijn hangar of mijn account ga word ik uitgelogd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-04-2024
Facerafter schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 18:40:
Iemand anders problemen met de RSI website?
Elke keer als ik inlog en naar mijn hangar of mijn account ga word ik uitgelogd?
Even geprobeerd en heb er geen last van. Misschien de RSI cookies even weggooien of een andere browser proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
dahakon schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 18:42:
[...]

Even geprobeerd en heb er geen last van. Misschien de RSI cookies even weggooien of een andere browser proberen?
Cookies heeft niks uitgehaald, firefox doet het wel gewoon.
Maar toch raar dat ie het dan op Chrome niet doet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07

[...]

Je kan ze onder je schip hangen, maar ze raken nooit op (want AC is een sim :) ), volgens mij krijg je van elke size 1 setje. Maar dan nog is 18 dollar best duur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-08 08:54

Tylocke

[Team Carrack]

[...]

Ik zou sowieso op dit moment geen geld uit gaan geven voor wapens die nog aan alle kanten aangepast kunnen worden.

In AtV werd gesproken over een AC credits systeem waarin je door AC te spelen credits kon opbouwen die ook alleen in AC gebruikt konden worden. Een soort van in-game in-game geld :)

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tylocke schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 21:18:

Een soort van in-game in-game geld :)
Inception! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Ik heb nog 8k UEC over van die toenmalig 10k die je gratis kreeg, ik ben inderdaad eerst even aan het wachten op meer duidelijkheid over de aanpak van die ingame AC credits.

Hopelijk word er redelijk snel wat meer duidelijk over planetside, ben erg benieuwd hoe het allemaal gaat samenkomen :D

Oh, goed nieuws:
The Mustang Omega will be able to CCU to the Mustang Delta. It will be available soon. This is one of the reasons for the extension
https://forums.robertsspa.../4156150/#Comment_4156150

[ Voor 30% gewijzigd door Jorrie op 23-12-2014 21:43 ]

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-02 17:47

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Swychblade schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 14:16:
[...]

Hij is niet slecht, vooral die nieuwe raketten zijn dodelijk. Echter de mustang delta is een beest in AC 1.0
Ja, de 325A, is echt zo slecht geworden :( Waar zijn die Omnisky IV wapens gebleven :-(

Edit: Niet equipped :+ 8)7 <-- OEPS

[ Voor 5% gewijzigd door DutchWalnut op 23-12-2014 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Jorrie schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 21:36:
Ik heb nog 8k UEC over van die toenmalig 10k die je gratis kreeg, ik ben inderdaad eerst even aan het wachten op meer duidelijkheid over de aanpak van die ingame AC credits.

Hopelijk word er redelijk snel wat meer duidelijk over planetside, ben erg benieuwd hoe het allemaal gaat samenkomen :D

Oh, goed nieuws:

[...]

https://forums.robertsspa.../4156150/#Comment_4156150
Dat is zeker goed nieuws. Ik heb mijn extra 10k plus de 5k voor download hangar module al uitgegeven aan die greycat. Is wel handig is uiteindelijk al mijn schepen in mijn luxe hangar staan :D

Die AC credits lijken me ideaal om uiteindelijk componenten gaan testen en kijken of ze werken zonder daadwerkelijk je UEE of real money uit te geven aan mindere zaken.
Cygnitr0n schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 21:56:
[...]

Ja, de 325A, is echt zo slecht geworden :( Waar zijn die Omnisky IV wapens gebleven :-(

Edit: Niet equipped :+ 8)7 <-- OEPS
Lol, ik wou al zeggen want zelfs mijn 300i en 315p hebben ze! Met 3 Omni's op een 315p is het erg leuk vliegen!

[ Voor 54% gewijzigd door Tylocke op 23-12-2014 23:49 ]

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 18:50

Cogency

Ginnunga

YaaaY!

Delta en een Omega straks dus in de "garage". Leuke combo met de Carrack. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mabok
  • Laatst online: 17-05-2021
En hij is er, de Omega naar Gamma swap voor 0,-

https://robertsspaceindus...stang-Omega-To-Gamma-Swap

Vanavond ff doen en meteen een Gamma naar Delta upgrade :D

Edit: En er zijn nu ook al een paar Cutlass CCU's toegevoegd. Afwachten op een LX naar Cutlass CCU en er dan een LTI Blue van maken!

[ Voor 25% gewijzigd door Mabok op 24-12-2014 08:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency

Cogency

Ginnunga

hmmmmmmmmmmmm

Avenger of Mustang Delta..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Mabok schreef op woensdag 24 december 2014 @ 07:51:

Edit: En er zijn nu ook al een paar Cutlass CCU's toegevoegd. Afwachten op een LX naar Cutlass CCU en er dan een LTI Blue van maken!
nice, dus als je een omega had gekocht dan heb je voor +$10 een Delta. Ben zelf $55 kwijt voor mijn delta package maar dan wel 2 jaar garantie en 1000 credits (nee dat is het niet waard :D )

En heb je een blue upgrade liggen? :D anders mag je nog even wachten tot de volgende sale waar hij dan (misschien) weer te koop is (of via de grey market)

[ Voor 8% gewijzigd door Bornhald op 24-12-2014 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Cogency schreef op woensdag 24 december 2014 @ 08:24:
hmmmmmmmmmmmm

Avenger = Sterker, maar cargo en personen vervoer
Mustang D = Beter wapens, geen cargo.

En natuurlijk worden de instellingen wel eens veranderd door CIG.

Maar als je voor nu de AC wil doen. Zou ik voor Mustang D gaan. En later kijken voor een CCU naar de nieuwere versies van de Avenger, mocht je die dan meer aanspreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Cygnitr0n schreef op woensdag 24 december 2014 @ 08:35:
[...]

Maar als je voor nu de AC wil doen. Zou ik voor Mustang D gaan. En later kijken voor een CCU naar de nieuwere versies van de Avenger, mocht je die dan meer aanspreken.
in welk opzicht is de avenger sterker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Bornhald schreef op woensdag 24 december 2014 @ 08:38:
[...]

in welk opzicht is de avenger sterker?
Zijn hull is sterker (S3). Kan meer damage verdragen.
Die van de Mustang is een (S2)

Zag het namelijk in de livestream van CIG en merk het in AC ook.

[ Voor 29% gewijzigd door DutchWalnut op 24-12-2014 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-09 16:32
Hm 1 AMD Omega swappen naar een Gamma en van voor $18 nog een omaga kopen, heb je mooi dat schip in 2 kleuren :)

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mabok
Bornhald schreef op woensdag 24 december 2014 @ 08:29:
[...]

nice, dus als je een omega had gekocht dan heb je voor +$10 een Delta. Ben zelf $55 kwijt voor mijn delta package maar dan wel 2 jaar garantie en 1000 credits (nee dat is het niet waard :D )

En heb je een blue upgrade liggen? :D anders mag je nog even wachten tot de volgende sale waar hij dan (misschien) weer te koop is (of via de grey market)
Ik heb nou inderdaad voor €25,- een Delta (+amd package inhoud) :D

En ik heb een Blue upgrade in mn Hangar al klaarstaan, ik had m een paar maanden geleden meteen gekocht met de intentie om mijn LX te CCU'en.
Cogency schreef op woensdag 24 december 2014 @ 08:24:
hmmmmmmmmmmmm

Zoals cygnitron zegt, eerst Delta uitproberen, maar ik zou eerst even afwachten of er nog een Delta naar...CCU komt, aangezien de Delta nu de eindhalte is :p En Melten schiet niet op als ie van de Omega af komt (0,- meltwaarde, alleen je upgrades tellen dan als meltwaarde)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Mabok schreef op woensdag 24 december 2014 @ 08:46:

Zoals cygnitron zegt, eerst Delta uitproberen, maar ik zou eerst even afwachten of er nog een Delta naar...CCU komt, aangezien de Delta nu de eindhalte is :p En Melten schiet niet op als ie van de Omega af komt (0,- meltwaarde, alleen je upgrades tellen dan als meltwaarde)
Verwacht wel dat er een CCU van delta naar iets groters komt, is geen reden om het niet te doen want CCU is meer geld voor CIG.

Dat in enkele gevallen het origineel een "gratis" (gratis omdat hij bij een AMD kaart zat en omdat newegg de codes gold codes voor $1 aan het verkopen was) omega is met een meltwaarde van 0 maakt niet uit

[ Voor 16% gewijzigd door Bornhald op 24-12-2014 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Mabok schreef op woensdag 24 december 2014 @ 07:51:

Ik heb net de mijne naar een Delta omgezet. Uiteindelijk kan je dus nu voor onder de 30 euro een Mustang Delta Package hebben, of een avenger, of zelfs een 315p!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
wel opvallend dat er geen omega meer te krijgen is voor onder de $20 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Ik had er gisteren toch nog 2 bij moeten kopen na het nieuws van de CCU. Ah well, binnenkort een extra Delta en een Avenger erbij dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Cygnitr0n schreef op woensdag 24 december 2014 @ 08:35:
[...]

De 315 is ook een optie zie ik net, die upgrade komt op hetzelfde uit als de Delta.
Die is misschien nog iets interessanter?

Misschien moet ik heel de racer wel gewoon skippen, beide veranderen in een Avenger en 315.

edit; of een Avenger en een Delta...

omajged, brain melting -,-

[ Voor 4% gewijzigd door Cogency op 24-12-2014 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Cogency schreef op woensdag 24 december 2014 @ 09:33:
[...]

De 315 is ook een optie zie ik net, die upgrade komt op hetzelfde uit als de Delta.
Die is misschien nog iets interessanter?

Misschien moet ik heel de racer wel gewoon skippen, beide veranderen in een Avenger en 315. hehe
315 heeft wel weer cargospace, maar vind dat de 300 series wel minder is geworden. Helemaal motorisch.
325a heeft 2 omnisky IV wapens, die zijn erg lekker :)
*Delta = nu echt een bang voor een buck geworden.

*Edit, de Delta is nog aan verandering onderhevig. Dus ze kunnen hem nu lekker op hebben geschroefd voor AC1 maar kan helemaal gedowngrade worden bij AC2. Dat is nooit zeker. Het kan altijd weer gebalanced worden.

[ Voor 16% gewijzigd door DutchWalnut op 24-12-2014 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Nog een tip: je kan niet zomaar 2 keer de AMD Never Settle code claimen op hetzelfde account. Op reddit wordt gesproken dat je dan via customer service kan vragen, maar ik heb een vriend gevraagd om mijn code te claimen en vervolgens te giften.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Tylocke schreef op woensdag 24 december 2014 @ 10:35:
Nog een tip: je kan niet zomaar 2 keer de AMD Never Settle code claimen op hetzelfde account. Op reddit wordt gesproken dat je dan via customer service kan vragen, maar ik heb een vriend gevraagd om mijn code te claimen en vervolgens te giften.
Hoe geraak je aan de AMD code dan?

// Ik zie het al. Via een AMD Graka of via e-Bay.

[ Voor 6% gewijzigd door DutchWalnut op 24-12-2014 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mabok
Cygnitr0n schreef op woensdag 24 december 2014 @ 10:57:
[...]

Hoe geraak je aan de AMD code dan?

// Ik zie het al. Via een AMD Graka of via e-Bay.
Ik had die van mij via Reddit SC Trading gekocht voor 18,-. Ik heb het niet zo met ebay en via reddit nog geen problemen mee gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Het word zowiezo een Avenger, ik denk dat dat een mooi schip is naast de Carrack. Om wat kleine goederen en eventueel mensen van en naar de Carrack te pendelen.

En als fighter denk ik de 315...en die eventueel misschien nog upgraden over een tijdje. (zo blijf je bezig.....) Die eindigd vast als een Gladius heb ik zo'n vermoeden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Cogency schreef op woensdag 24 december 2014 @ 11:30:
Het word zowiezo een Avenger, ik denk dat dat een mooi schip is naast de Carrack. Om wat kleine goederen en eventueel mensen van en naar de Carrack te pendelen.

En als fighter denk ik de 315...en die eventueel misschien nog upgraden over een tijdje. (zo blijf je bezig.....) Die eindigd vast als een Gladius heb ik zo'n vermoeden. :P
Volgens mij kan je je Avenger meenemen in de Carrack.
Aangezien je een scoutship krijgt voor de Carrack. Hopelijk past hij er dan ook in. Zou inderdaad erg handig zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Tylocke schreef op woensdag 24 december 2014 @ 10:35:
Hm dat is wel jammer, eigenlijk wilde ik er 1 gaan upgraden en dan ook een nieuwe claimen.... Misschien idd maar iemand anders vragen, aan de support van RSI vragen vind ik ook weer zo wat die hebben ook echt wel door dat die codes verkocht worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Tylocke schreef op woensdag 24 december 2014 @ 09:07:
[...]

Ik heb net de mijne naar een Delta omgezet. Uiteindelijk kan je dus nu voor onder de 30 euro een Mustang Delta Package hebben, of een avenger, of zelfs een 315p!!
Dat word dan toch nog maar een budget-AMD kaart aanschaffen als reserve kaart :+ :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Laatst online: 11:01

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

Tylocke schreef op woensdag 24 december 2014 @ 09:07:
[...]

Heh,.. hoe kun je dat doen? Als in die avenger voor 30 euro fixen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mabok
Ircghost schreef op woensdag 24 december 2014 @ 12:15:
[...]

Heh,.. hoe kun je dat doen? Als in die avenger voor 30 euro fixen? :)
1. AMD Mustang Omega pakketje scoren via Reddit_trading (of ebay oid) voor +/- 25 euro.
2. Gratis swap van Omega naar Gamma.
3. Voor 4 euro Gamma naar Avenger CCU.

Totaal: 29,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Mabok schreef op woensdag 24 december 2014 @ 12:48:
[...]

1. AMD Mustang Omega pakketje scoren via Reddit_trading (of ebay oid) voor +/- 25 euro.
2. Gratis swap van Omega naar Gamma.
3. Voor 4 euro Gamma naar Avenger CCU.

Totaal: 29,-
De Omega staat alleen niet meer tussen de CCU's .. :P wanneer heb je dat gedaan dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mabok
Case_C schreef op woensdag 24 december 2014 @ 12:52:
[...]

De Omega staat alleen niet meer tussen de CCU's .. :P wanneer heb je dat gedaan dan?

Staat bij upgrades, niet ccu.

Edit:
Heb dus nu een Delta van mijn Omega gemaakt.
Alleen is ie aan het glitchen ingame. 2 Delta's aan elkaar geplakt. Dus ff SC opnieuw installeren :+

Ze zeiden User folder verwijderen, maar dat werkte niet. Nog maar 18gig aan het downloaden!

[ Voor 28% gewijzigd door Mabok op 24-12-2014 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkdeFries
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22-08 08:58
Cogency schreef op woensdag 24 december 2014 @ 11:30:

De 300 series krijgt nog een pass in design, zou zowiezo nog even wachten met upgraden tot ze de 300 series een update geven ( de omega beta vs 300i is lachwekkend, luxury series my ass)

Deze nieuwe cross upgrades zijn echt goed voor pledges denk ik, elke upgrade is nu zo klein en behapbaar...

[ Voor 7% gewijzigd door HenkdeFries op 24-12-2014 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Is het iemand gelukt om via de support een 2e AMD code aan je account te koppelen, of is een ander account regelen (van ene vriend bijv) die geen AMD ding hoeft de enige optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkdeFries
Mattie112 schreef op woensdag 24 december 2014 @ 13:34:
Is het iemand gelukt om via de support een 2e AMD code aan je account te koppelen, of is een ander account regelen (van ene vriend bijv) die geen AMD ding hoeft de enige optie?
Op reddit zeggen ze support contacten maar zonder geldige reden lijkt me dat niet echt handig, dus ik denk dat het idd de enige oplossing is om een ander persoon te vinden die het naar jou gift.
Long story short, I had a few AMD Mustang Omega packages stocked up that I picked up for super cheap to use as gifts for friends. Had my friend redeem one of the unused codes today on his account, which he gifted to me, and it added the package to my account just fine.
Normally, you can only redeem one code on RSI for the AMD package per account, unless you contact customer support.
I figured this might be important to some people out there who don't want to wait until after the Holidays to get more than one AMD package on their account to use for CCUs, as support might be busy. I'm keeping one of my Omegas since the AMD R9 skin will be exclusive in the PU. :

[ Voor 52% gewijzigd door HenkdeFries op 24-12-2014 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Naja de geldige reden zou kunnen zijn een SLI setje :p en dat je er dan 1 graag wil omsmelten voor wat anders. Naja ik zie atm toch geen code's op reddit dus denk dat ik verder pech heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 14:49
HenkdeFries schreef op woensdag 24 december 2014 @ 13:23:
De 300 series krijgt nog een pass in design, zou zowiezo nog even wachten met upgraden tot ze de 300 series een update geven ( de omega beta vs 300i is lachwekkend, luxury series my ass)
Dat mag ik toch wel hopen ja, dat de Origin 300 series nog een flinke make-over krijgen! De Wet van de Remmende Voorsprong is wel erg duidelijk in dat schip. Ontwikkeld als één van de eerste schepen missen ze duidelijk de enorme vooruitgang die CIG heeft geboekt in hun design en afwerking van schepen.

Mijn 315P vind ik van buiten nog altijd een prachtig schip, maar het interne design is volslagen ondoordacht. Hopelijk wordt daar nog wat liefde ingestoken door CIG. Weet iemand of CIG hier recent nog iets over heeft losgelaten op het forum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Case_C schreef op woensdag 24 december 2014 @ 12:10:
[...]

Dat word dan toch nog maar een budget-AMD kaart aanschaffen als reserve kaart :+ :D .
Zou ik wel eerst goed kijken of het budget kaartje minimaal een silver coupon geeft ander heb je er nog niks aan. En tsja als je een reserve kaartje koopt is het wellicht een goedkopere optie om direct een nieuw schip te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkdeFries
Mattie112 schreef op woensdag 24 december 2014 @ 13:55:
Naja de geldige reden zou kunnen zijn een SLI setje :p en dat je er dan 1 graag wil omsmelten voor wat anders. Naja ik zie atm toch geen code's op reddit dus denk dat ik verder pech heb.
Sli reden zou niet zo verkeerd zijn ja :P , zeg dat je 2 omegas wil upgraden naar avenger en de ander wil upgraden naar hornet.

[ Voor 25% gewijzigd door HenkdeFries op 24-12-2014 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkdeFries
Haay schreef op woensdag 24 december 2014 @ 14:02:
[...]

Dat mag ik toch wel hopen ja, dat de Origin 300 series nog een flinke make-over krijgen! De Wet van de Remmende Voorsprong is wel erg duidelijk in dat schip. Ontwikkeld als één van de eerste schepen missen ze duidelijk de enorme vooruitgang die CIG heeft geboekt in hun design en afwerking van schepen.

Mijn 315P vind ik van buiten nog altijd een prachtig schip, maar het interne design is volslagen ondoordacht. Hopelijk wordt daar nog wat liefde ingestoken door CIG. Weet iemand of CIG hier recent nog iets over heeft losgelaten op het forum?
Ik paraphrase nu even, volgens mij zeiden ze iets in de trent van : alle huidige ship designers/modellers zijn bezig met ships en als die klaar zijn kunnen ze pas beginnen aan 300 series overhaul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Bornhald schreef op woensdag 24 december 2014 @ 14:12:
[...]

Zou ik wel eerst goed kijken of het budget kaartje minimaal een silver coupon geeft ander heb je er nog niks aan. En tsja als je een reserve kaartje koopt is het wellicht een goedkopere optie om direct een nieuw schip te kopen.
Voor 107 euro heb je een r7-260x met een silver coupon :P , en die graka komt hier in een 'tacx' pc'tje te draaien. Dus volledig 'reserve' is hij niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Ik heb net een AMD code gekocht voor 18dollar. Vuvuze op Reddit

Ik moet echt mijn paypal account deleten en mijn creditcards verbranden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Cygnitr0n schreef op woensdag 24 december 2014 @ 11:33:
[...]

Volgens mij kan je je Avenger meenemen in de Carrack.
Aangezien je een scoutship krijgt voor de Carrack. Hopelijk past hij er dan ook in. Zou inderdaad erg handig zijn. :)
Ik ben bang dat het helaas niet gaat passen.
In het interieur zal de Carrack wel voldoende ruimte hebben, echter de 'lauch' door is er iets te klein voor :-( .

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/HFxhiD9.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op woensdag 24 december 2014 @ 15:24:
[...]

Ik ben bang dat het helaas niet gaat passen.
In het interieur zal de Carrack wel voldoende ruimte hebben, echter de 'lauch' door is er iets te klein voor :-( .

[afbeelding]
Ah damn, dus kunnen we wel een merlin verwachten? Of een ander leuke verkenner.
Jammer dat de Herald zo groot is. Was ook een leuke schip ervoor geweest.
Cogency schreef op woensdag 24 december 2014 @ 14:47:
Ik heb net een AMD code gekocht voor 18dollar. Vuvuze op Reddit

Ik moet echt mijn paypal account deleten en mijn creditcards verbranden.
Dat gevoel ken ik 8)
Heb mezelf ook maar blij gemaakt met een AMD never settle edition :D

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qxPQMwZ.png

[ Voor 3% gewijzigd door DutchWalnut op 24-12-2014 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Cygnitr0n schreef op woensdag 24 december 2014 @ 16:33:
[...]

Ah damn, dus kunnen we wel een merlin verwachten? Of een ander leuke verkenner.
Jammer dat de Herald zo groot is. Was ook een leuke schip ervoor geweest.
Misschien dat de MISC space taxi erin gaat passen :P , hoewel ik me afvraag wat daar het nut van gaat zijn in combi met een Carrack :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swychblade
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 29-12-2023
Damn you creditcard... Heb me ook maar een AMD never settle mustang gekocht. Ga hem upgraden naar een Avenger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Swychblade schreef op woensdag 24 december 2014 @ 16:50:
Damn you creditcard... Heb me ook maar een AMD never settle mustang gekocht. Ga hem upgraden naar een Avenger :)
Ja, zou je kunnen doen. Hopelijk krijgen we deze variant (of iets soortgelijks) van de Avenger O+

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/JuYPKFV.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/scL7sPo.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenvv2
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 15:33
Ik heb mijn Omega ook maar eens omgesmolten. Een 315P voor $25 is geen slechte deal daarom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Cygnitr0n schreef op woensdag 24 december 2014 @ 17:12:
[...]

Ja, zou je kunnen doen. Hopelijk krijgen we deze variant (of iets soortgelijks) van de Avenger O+

[afbeelding]

[afbeelding]
Zeer slick gemaakt die wijzigingen :) .

All I want for Christmas is: Avenger wil met 3 Gimbaled weapon-mounts met wapens met dezelfde snelheid... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mabok
Wat vliegt de Delta lekker moet ik zeggen! Alleen ga ik wel een stuk sneller kapot dan in de hornet (is ook te verwachten natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Zo over 5 minuutjes ga ik (eindelijk) eens AC 1.0 proberen, nog meer mensen die zin hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mabok
Mattie112 schreef op woensdag 24 december 2014 @ 19:39:
Zo over 5 minuutjes ga ik (eindelijk) eens AC 1.0 proberen, nog meer mensen die zin hebben?
Helaas geen tijd de komende dagen. Veel plezier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Mabok schreef op woensdag 24 december 2014 @ 20:00:
[...]
Helaas geen tijd de komende dagen. Veel plezier!
Jammer :-( , maar ja niets aan te doen :) .

Wie o wie komt er nog meer spelen?

[ Voor 9% gewijzigd door Case_C op 24-12-2014 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenvv2
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 15:33
Case_C schreef op woensdag 24 december 2014 @ 20:01:
[...]

Jammer :-( , maar ja niets aan te doen :) .

Wie o wie komt er nog meer spelen?
Ik ga na de kerstdagen eens een poging wagen. Helaas is SC op m'n laptop (765M) een diashow. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Het potje Battle Royale wat Rescla, Mattie en ik zojuist hebben gedaan heeft toch nog een leuke positie opgeleverd in de leaderboards :).

148e op dit moment.

https://robertsspaceindus...ander/leaderboard?mode=BR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNAFU
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-07 13:30
LX omgebouwd naar Mustang Beta!!!
Campervans FTW!!!11 d:)b

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-09 13:35
Nieuwe gun op de Avenger gezet:
Afbeeldingslocatie: http://s27.postimg.org/uneldmm0x/Star_Citizen_2014_12_24_21_31_17_46.png

[ Voor 37% gewijzigd door SgtPoen op 24-12-2014 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Hahaha. :p
Lekker die verhouding ook.

Welke is dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Cygnitr0n schreef op woensdag 24 december 2014 @ 21:46:
[...]

Hahaha. :p
Lekker die verhouding ook.

Welke is dit?
De gun die standaard op de firing range gun-mount zit.

Ik krijg er zelf alleen geen kogels als ik 'm monteer :-( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Case_C schreef op woensdag 24 december 2014 @ 22:02:
[...]

De gun die standaard op de firing range gun-mount zit.

Ik krijg er zelf alleen geen kogels als ik 'm monteer :-( .
Via de holoviewer ammo bijvullen voordat je gaat vliegen.

Als het de Longsword is 25mm

Als het de Broadsword is 35mm

Je kan per gun twee ammoboxen laden, dan herlaad hij in-flight een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Verwijderd schreef op woensdag 24 december 2014 @ 22:11:
[...]

Via de holoviewer ammo bijvullen voordat je gaat vliegen.

Als het de Longsword is 25mm

Als het de Broadsword is 35mm

Je kan per gun twee ammoboxen laden, dan herlaad hij in-flight een keer.
Snap ik :P , maar kreeg niet in de holoviewer de boxen op de juiste plek gedropt..

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op woensdag 24 december 2014 @ 22:13:
[...]

Snap ik :P , maar kreeg niet in de holoviewer de boxen op de juiste plek gedropt..
Ze zouden de holoviewer toch nog aanpakken? Ben benieuwd. Zal vast wel goed en duidelijker worden.

Als we toch gaan showen :)

Mijn Avenger met een Klaus & Werner CF-227 Panther Repeater.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/BO2q0mA.png

Ben benieuwd hoe het eruit ziet met een S5 :9~

• Metalkai
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
Ik heb een kleine upgrade voor mijn PC gekocht. Het zal wel flink helpen met Star Citizen (al heb ik het voornamelijk gedaan omdat mijn huidige pc voor elk spel te slecht werd :P)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Ru5Yldx.jpg

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Metalkai schreef op donderdag 25 december 2014 @ 00:26:
Ik heb een kleine upgrade voor mijn PC gekocht. Het zal wel flink helpen met Star Citizen (al heb ik het voornamelijk gedaan omdat mijn huidige pc voor elk spel te slecht werd :P)

[afbeelding]
Daar kan je inderdaad goed mee door.
Alleen maar goed kwaliteit spullen gekocht zie ik :)

De garantie en service van Corsair zijn goed (voeding geloof ik 7 jaar).

• Mabok

[afbeelding]
"kleine" upgrade :9 Nice

Ik wil ook nog een waterkoeling halen voor mijn cpu, maar dat kan ik beter doen als ik eind volgend jaar alles ga upgraden. Huidige setup draait alles nog steeds soepel op 1080p dus ik kan nog wel een jaartje wachten.

Veel plezier met in elkaar zetten en Star Citizen weer voor de eerste keer opstarten!

• dahakon
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-04-2024
En de teller is ondertussen de 68 miljoen gepasseerd. In 1 jaar tijd is dus 33 miljoen dollar bij elkaar geharkt (22 december 2013 is de 35 miljoen binnen gehengeld).

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

[afbeelding]
Mooie upgrade! Goed dat je voor de 980 bent gegaan. De 970 van EVGA was ik niet tevreden mee qua geluid maar de 980 koeler schijnt gewoon hartstikke goed te zijn (de hele kaart trouwens). Ik haal met mijn 970 very high met gemak 60+ fps in de hangar op very high @ 1920x1200. Met jouw kaart moet je nog lekkerder spelen :)

• Case_C

[afbeelding]
Nice, nette upgrade zo. In welke kast gaat het geheel samengesteld worden?

Wat voor een kast ga je t inbouwen?
dahakon schreef op donderdag 25 december 2014 @ 08:19:
En de teller is ondertussen de 68 miljoen gepasseerd. In 1 jaar tijd is dus 33 miljoen dollar bij elkaar geharkt (22 december 2013 is de 35 miljoen binnen gehengeld).
Dat zijn dus al weer 2 stretchgoals gehaald voor de volgende letter :) . Hopelijk dit keer geen gigantische game-mechanics maar 'simpele' consumables en cosmetics.

[ Voor 32% gewijzigd door Case_C op 25-12-2014 11:32 ]

• Metalkai
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
Case_C schreef op donderdag 25 december 2014 @ 10:37:
[...]

Nice, nette upgrade zo. In welke kast gaat het geheel samengesteld worden?

Wat voor een kast ga je t inbouwen?
Ik ben voor een Fractal Design Define R5 gegaan. Veel mogelijkheden voor uitbreidingen en veel ruimte om kabels mooi weg te werken.

• Jorrie
Verdomme, dat ben je weer aan het twijfelen aan een Connie, jammer dat de prijs van de varianten zo ver uit elkaar liggen.

Star Citizen

• Case_C
Jorrie schreef op donderdag 25 december 2014 @ 19:13:
Verdomme, dat ben je weer aan het twijfelen aan een Connie, jammer dat de prijs van de varianten zo ver uit elkaar liggen.
Gewoon een Taurus om te traden nemen dan :+

• Jorrie
Het probleem is dat ik meer een exploration mens ben :+

Star Citizen

• Case_C
Jorrie schreef op donderdag 25 december 2014 @ 21:06:
Het probleem is dat ik meer een exploration mens ben :+
Dan ben je ook ineens een stukje duurder uit inderdaad :+

• Jorrie
Ja precies, dan moet ik het maar bij traden houden. Of ik upgrade niks en hou mijn geld gewoon, stiekem nog beter :+

Star Citizen

• Case_C
Jorrie schreef op donderdag 25 december 2014 @ 21:35:
Ja precies, dan moet ik het maar bij traden houden. Of ik upgrade niks en hou mijn geld gewoon, stiekem nog beter :+
Eigenlijk wel, het beste is gewoon in je zak houden tot je 'm ingame kan verdienen :P .

Verwijderd

Yup, waarom kopen als je hem ook kan grinden? ;)

• Wilde
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Leuk om al die enthousiaste reacties over het, op z'n minst overwegen, kopen van nieuwe bootjes :)

Ikzelf heb in den beginne een Aurora LN gekocht en kan me helemaal verheugen om juist geen nieuw schip te kopen. Ik wil dit spel van A tot Z gaan spelen en kijk ernaar uit om m'n kop te stoten in de Aurora als ik m'n kont draai :)

Klein beginnen in ieder geval

Kan niet wachten tot de PU live gaat.. Hoop wel dat het hele instancing verhaal niet te veel afbreuk gaat doen aan tactieken zoals camping en dergelijke.. we zullen wel zien

Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-03 17:32
Een paar maanden geleden had ik de wapens van mn Constellation gehaald om die op mn Hornet te zetten zodat ik geen extra wapen moest gaan kopen maar die zijn nu verdwenen van de Hornet en op de Constellation staan ze ook niet.

Heb ik iets gemist? Ik zit nu met een Hornet die maar 2 laser wapens heeft dat is een beetje belachelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mabok
AndrewBourgeois schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 01:30:
Een paar maanden geleden had ik de wapens van mn Constellation gehaald om die op mn Hornet te zetten zodat ik geen extra wapen moest gaan kopen maar die zijn nu verdwenen van de Hornet en op de Constellation staan ze ook niet.

Heb ik iets gemist? Ik zit nu met een Hornet die maar 2 laser wapens heeft dat is een beetje belachelijk :P
Ik had precies hetzelfde! Dat waren weer 4 wapens extra van de Constellation ;) Ik denk dat het nog wel terug komt hoor.

Het rare op het moment is dat er zelfs geen Bulldog Repeaters bij de Hornet is inbegrepen. Misschien is dat alleen bij deze Hornet, die wij als vervangend toestel krijgen van de Constellation.
Hebben anderen daar ook last van bij hun Hornet?

[ Voor 3% gewijzigd door Mabok op 26-12-2014 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat hoort gewoon zo . Dit is gewoon de basis F7C hornet (bij mij is het ook veranderd en ik heb de hornet als pledge). Waar je tot nu toe mee vloog is volgens mij de militaire F7A Hornet (voor sq42). Sinds de variants er zijn krijg je nu echt de basishornet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royalt123
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-09 20:42
Ik heb wel een vraagje, als ik bv mustang beta heb en het spel komt officieel uit krijg je dan nog starter schip erbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
royalt123 schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 13:23:
Ik heb wel een vraagje, als ik bv mustang beta heb en het spel komt officieel uit krijg je dan nog starter schip erbij?
Je krijgt er geen schip bij, maar als je SQ42 uitspeelt krijg je volgens mij voldoende geld mee als 'pensioen' om een starter mee te kopen in de PU. (Voor die centen kan je natuurlijk ook wapens en cargo kopen om te traden)

Die Mustang Beta heb je zowieso + overige dingen in je pakket.

Zie dat de funding behoorlijk hard gaat afgelopen dagen... $120.000 per dag, en al bijna 700.000 citizens.

[ Voor 9% gewijzigd door Case_C op 26-12-2014 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Is het een bekende bug dat je bij private matches nog steeds andere onbekende mensen erbij krijgt?

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Jorrie schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 16:59:
Is het een bekende bug dat je bij private matches nog steeds andere onbekende mensen erbij krijgt?
De private matches zijn inderdaad nog niet echt private.. Welke game-mode zat je te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Battle Royale en uhh, die TDM mode.

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Jorrie schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 18:52:
Battle Royale en uhh, die TDM mode.
Hmm zolang je game niet vol is zul je waarschijnlijk gewoon andere spelers erbij krijgen gok ik.. Zeker met de multiplayer game-modes.

Net nog een potje gedaan :) , op zich wel grappig. Maar het blijft een missile-spamfest, zeker voor de super-Hornet met 8 missiles... Dat zijn 4 guaranteed kills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Voor 1.0 was dat in ieder geval niet zo. Zal wel gefixed worden, is ook niet erg :+

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royalt123
Ik heb nu momenteel mustang gamma bijgekocht maar nu twijfel ik naar welke model switchen.
Avenger: Veel mogelijkheden van functie, mooi, cargo
Mustang delta: Mooi, Wapens
325a: Wapens, minder mooi, duurste.

Ik denk dat ik voor Avenger gaat, ik wil vooral vechten, exploren, traden of transport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
royalt123 schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 20:22:
Ik heb nu momenteel mustang gamma bijgekocht maar nu twijfel ik naar welke model switchen.
Avenger: Veel mogelijkheden van functie, mooi, cargo
Mustang delta: Mooi, Wapens
325a: Wapens, minder mooi, duurste.

Ik denk dat ik voor Avenger gaat, ik wil vooral vechten, exploren, traden of transport.
De Avenger vliegt ook heerlijk in AC1.0 :) 220 Cruise-speed, en missiles wat momenteel heel belangrijk is :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Avenger is echt een topding in AC, hij is alleen niet echt goed bestand tegen missiles :+

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Jorrie schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 20:30:
Avenger is echt een topding in AC, hij is alleen niet echt goed bestand tegen missiles :+
Dat is geen enkel schip, behalve de Hornet misschien. De meeste schepen zijn met 2 missiles verleden tijd :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royalt123
Bedankt voor snelle respons, het is hier duidelijk ook voorkeur voor avenger.
Maar ik twijfel vooral om wapens, die suckerpunch doet geen pijn, vooral schield drain.
En hoofdwapen is tigerstreik t21, die is wel goed maar word ook overheated.
Maar raket is wel erg goed.

[ Voor 5% gewijzigd door royalt123 op 26-12-2014 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
De wapens zijn niet heel speciaal nee maar die zijn zo vervangen. Bovendien kan het (tot nu toe) een hogere size aan. Misschien is het nu wat een nadeel maar later is dit een kleinigheidje.

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royalt123
Ik heb eens totaal kosten berekent, voor alle upgrade, ccu mogelijkheden in excel :) vertrek vanuit mustang gamma
Het geeft wel interessante overzicht. Ik kan voor de totaalprijs hornet €69 of cutclass black €61 bemachtigen.
Voor 325a is €37, mustang delta 33€ en avenger €29 :) keuzes keuzes ^^ mijn ander schip aurora LN was duur eigenlijk in verhouding met 2de schip :o

Ondertussen ben ik voor avenger gegaan.

[ Voor 7% gewijzigd door royalt123 op 27-12-2014 00:38 . Reden: Schip gekocht ]

Pagina: 1 ... 5 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.