Klopt, toen ikde schietstoel gebruikte met de avenger had ik ook mijn pistooltje ter beschikking, awesomeMabok schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 17:16:
Ook maar een dogtag besteld! Zal rond mei pas binnen zijn, dus nog even wachten.
Ik las net ook op reddit dat als je in AC je schip weet te landen en uitstapt, je pistool kan gebruiken. Morgen de patch maar eens downloaden en uitproberen!
Zojuist een potje met Thisuren kunnen spelenVerwijderd schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 17:20:
[...]
Yep, hier wat screens, vanavond maar eens uitproberen.
https://forums.robertsspa...-v1-0-powerful-gun#latest
Overigens is het nu mogelijk om meerdere missiles tegelijk af te vuren. Heb 4 locks plaatsen en in een klik alle 4 afvuren. Dan doen je flares ook vrij weinig
Vanavond zal ik ook wat tijd maken. Rond 7 denk ik wel een paar potjes te kunnen spelen.
Helaas zal mijn download nog niet klaar zijn om die tijd. Gaat niet heel snel, maar zal kijken of ik nog kan joinen.Case_C schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 17:36:
[...]
Zojuist een potje met Thisuren kunnen spelen, Avengers for the win
.
Overigens is het nu mogelijk om meerdere missiles tegelijk af te vuren. Heb 4 locks plaatsen en in een klik alle 4 afvuren. Dan doen je flares ook vrij weinig.
Vanavond zal ik ook wat tijd maken. Rond 7 denk ik wel een paar potjes te kunnen spelen.
Edit: trouwens die livestream wel een beetje boring tot nu toe. AC kan ik zelf ook spelen.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2014 17:40 ]
Heb later ook wel tijdVerwijderd schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 17:39:
[...]
Helaas zal mijn download nog niet klaar zijn om die tijd. Gaat niet heel snel, maar zal kijken of ik nog kan joinen.
Wordt toch nog wel 4-5 uur ofzo, op een of andere manier gaat ie niet sneller dan 800 kb/s momenteel.Case_C schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 17:40:
[...]
Heb later ook wel tijd, hoe laat is je download en patch klaar?
Los als vriendenBasekid schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 17:47:
Moet je nu elkaar allemaal als vriend toevoegen voor in de lobby? Of telt zelfde organisatie ook
Krijgen jullie nog veel mislukte inlogs? Na bijna 1,5u op play now klikken begin ik zo langzaam aan zin te krijgen om wat anders te gaan doen.
Ik ben nu ook mensen aan het toevoegen, maar even domme vraag. Hoe kom je in de lobby dan? Of is die er nog niet?
Ik dacht dat die nu standaard aanwezig was in 1.0?Verwijderd schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 18:29:
[...]
Ik ben nu ook mensen aan het toevoegen, maar even domme vraag. Hoe kom je in de lobby dan? Of is die er nog niet?
edit: hm zie dit wel nu in de patchnotes staan: **Friend invites have temporarily been disabled
[ Voor 14% gewijzigd door Basekid op 20-12-2014 18:49 ]
Dan wordt het maar wachtenBasekid schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 18:48:
[...]
Ik dacht dat die nu standaard aanwezig was in 1.0?
edit: hm zie dit wel nu in de patchnotes staan: **Friend invites have temporarily been disabled

// Zo, Star Citizen verplaatst naar een andere SSD - Check
// Downloaden van Star Citizen - Check
// Wachten - Check
[ Voor 16% gewijzigd door DutchWalnut op 20-12-2014 18:57 ]
Oh haha, ik dacht dat het gewoon op de website was. 1.0 ben ik nog aan het downloaden, dus zal straks checken.Basekid schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 18:48:
[...]
Ik dacht dat die nu standaard aanwezig was in 1.0?
Thisuren lukte het wel om mij een invite te sturen, en die kon ik gewoon accepteren. Toen het werkte ging alles supervlot... maar dat is 'als' het werkt
Je kan heel makkelijk via de website en dan organisations leden van je org followen. Deze mensen komen dan in AC automatisch op je lijst. In de hangar kan je ook de lijst zien door op L te drukken.Verwijderd schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 18:53:
[...]
Oh haha, ik dacht dat het gewoon op de website was. 1.0 ben ik nog aan het downloaden, dus zal straks checken.
Ik kan mensen aanraden de nieuwe handleiding door te nemen. Naast de nieuwe lobby dingen staan daar hele handige dingen in over controls en hoe zaken met elkaar werken, inclusief missile locks.
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Hier de link. Iets makkelijker natuurlijk: https://robertsspaceindus...urce/AC-Manual-1-0-V6.pdfTylocke schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 19:19:
[...]
Ik kan mensen aanraden de nieuwe handleiding door te nemen. Naast de nieuwe lobby dingen staan daar hele handige dingen in over controls en hoe zaken met elkaar werken, inclusief missile locks.
Nope niet van mij.Case_C schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 14:42:
[...]
Dan moet je in de launcher de taal instellen op engels, dat betekend dat er nu niets instaat. Ik had dat ook namelijk.
Zit momenteel op de TS, zag trouwens dat er nog een MattieGames TS server in Georgia US was. Maar die is niet van jouw of wel Mattie.
Moet wel zeggen dat deze nieuwe trailer echt gaaf is. (kippevel)
[video]
Zie wel dat ik een hoop gemist heb zeg afgl 2 dagen.... Ben nu alles aan het doorlezen moet toch wachten op het patchen..... Die staat inmiddels al een half uur op "nog 30 minuten"
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
Thanks, zat op mobiel en was wat lastig zoekenCygnitr0n schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 19:26:
[...]
Hier de link. Iets makkelijker natuurlijk: https://robertsspaceindus...urce/AC-Manual-1-0-V6.pdf
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Geen probleem hoorTylocke schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 20:07:
[...]
Thanks, zat op mobiel en was wat lastig zoeken
Dacht even dat ik er was. <1 minuut. En toen hupjes weer 20Gb.
Daarna installeer ik hem niet weer helemaal opnieuw.
Gaat een hoop tijd in zitten. Zelfs met een 100Mbit verbinding.
Edit:
Hmm patch gaat sneller

[ Voor 10% gewijzigd door DutchWalnut op 20-12-2014 20:10 ]
Server reboot hebben we zojuist weer gehad... elke half uur blijkbaar.
Ik kom er nu iig niet meer in. Jammer van de start van AC 1.0 zo, het zag er goed uit.Case_C schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 20:31:
Server reboot hebben we zojuist weer gehad... elke half uur blijkbaar.
FYI, als je tijdens het starten van SC alleen maar een zwart scherm krijgt moet je even een taal instellen in de launcher opties.
Ik zat er net in, en krijg nu alleen maar Connection Error: Login Failed.
Ik ook, morgen maar weer, heb er nu genoeg van 
Inviten ging wel erg soepel!
Wie weet brengen ze relatief vlug hiervoor een fix uit. Kan me voorstellen dat ze nog even een tandje bijzetten hiervoor.Jorrie schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 21:01:
Ik ook, morgen maar weer, heb er nu genoeg van
De beschrijving van alle menu-knoppen zijn bij mij technische functienamen waar ik niks van kan afleiden. Toch gelukt om een potje vanduul swarm te spelen en dan teleporteer ik met mijn hornet na de 2e wave in een terraformer waar ik niet uit kom. Alt-f4 was enige oplossing.. Ik wacht nog wel even tot na de hotfixes
Jup, doet het nog steeds niet... mehCogency schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 20:57:
Ik zat er net in, en krijg nu alleen maar Connection Error: Login Failed.
Verwijderd
Zet even in advanced settings van de launcher de taal op engels.. 😉Swychblade schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 21:53:
De beschrijving van alle menu-knoppen zijn bij mij technische functienamen waar ik niks van kan afleiden. Toch gelukt om een potje vanduul swarm te spelen en dan teleporteer ik met mijn hornet na de 2e wave in een terraformer waar ik niet uit kom. Alt-f4 was enige oplossing.. Ik wacht nog wel even tot na de hotfixes
Misschien dat het helpt.. krijg nu alleen nog maar login failed.Verwijderd schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 23:17:
[...]
Zet even in advanced settings van de launcher de taal op engels.. 😉
Zo eindelijk een keer in de hangar! 
Trouwens de turrets op de Redeemer doen het nu ook. Je kan er leuk in zitten.
Trouwens de turrets op de Redeemer doen het nu ook. Je kan er leuk in zitten.
Je moet de taal in de settings van de launcher even instellen.Swychblade schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 21:53:
Nou ik kan er eindelijk in hoor 
Alleen echt gigantisch vervelend: de muis is niet 'locked' aan starcitizen. Als ik dus net even te veel wat naar links stuur staat mn muis op het andere scherm.... Iemand hier ook last van?
Alleen echt gigantisch vervelend: de muis is niet 'locked' aan starcitizen. Als ik dus net even te veel wat naar links stuur staat mn muis op het andere scherm.... Iemand hier ook last van?
Klopt het dat de Hornet nu standaard geen miniguns meer heeft? Probeerde ze te outfitten in het menuutje in de hangar, maar daar staan ze ook niet meer bij?
Heb net gekeken en mijn F7C heeft ook bijna geen guns meer. Ik zag wel als onderdeel van de releasenotes omdat nu alle varianten er bij zijn dat de loadout ook is aangepast. Dit is ook destijds met de 300 serie gedaan. Ik vrees dat ik nu even met mijn 315p blijf vliegen want de bewapening op de Hornet is me iets te zwak.Verwijderd schreef op zondag 21 december 2014 @ 12:52:
Klopt het dat de Hornet nu standaard geen miniguns meer heeft? Probeerde ze te outfitten in het menuutje in de hangar, maar daar staan ze ook niet meer bij?
ja, heb er ook last van op mijn beeldschermen.. maar 2x l.Alt+Enter en het probleem is weg. Vast een bug.Mattie112 schreef op zondag 21 december 2014 @ 10:44:
Nou ik kan er eindelijk in hoor
Ja lijkt erop dat sinds de invoering van de variants de basishornet ook echt "basis" is. Het probleem met de lasers is dat ze zo ongelofelijk snel overheaten.Tylocke schreef op zondag 21 december 2014 @ 13:03:
[...]
Heb net gekeken en mijn F7C heeft ook bijna geen guns meer. Ik zag wel als onderdeel van de releasenotes omdat nu alle varianten er bij zijn dat de loadout ook is aangepast. Dit is ook destijds met de 300 serie gedaan. Ik vrees dat ik nu even met mijn 315p blijf vliegen want de bewapening op de Hornet is me iets te zwak.
Iemand dit ooit gezien? ziet er best gaaf uit. fan made staat erbij..
https://www.youtube.com/watch?v=Qpav__W2Tm4
https://www.youtube.com/watch?v=Qpav__W2Tm4
Hm, ik heb even lekker in de turrets van de redeemer gezeten, best leip hoe ze dat hebben gedaan
Voelt echt aan als een gunship (vooral de top turret
)
Alleen 1 nadeel:
Visibility is niet echt perfect.. Ik hoop dat ze dat nog fixen.
Alleen 1 nadeel:
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
Mac werkt de x-55 bij jou wel in deze release? Bij mij kan ik wel sturen etc met de stick maar geen enkele knop binden
. Terwijl het op de throttle wel kan
Zijn de login problemen nu verholpen? Dat zou opzich wel prettig zijn.
mee eens. De redeemer voelt goed. Heerlijk gunship. Denk dat ze dat nog wel fixen. De onderste turret is wel onoverzichtelijk. Maar kom vast goed. Je hebt niet altijd ogen nodig om doelen te rakenFordox schreef op zondag 21 december 2014 @ 13:25:
Hm, ik heb even lekker in de turrets van de redeemer gezeten, best leip hoe ze dat hebben gedaanVoelt echt aan als een gunship (vooral de top turret
)
Alleen 1 nadeel:
Ik denk dat ze de loginproblemen beperkt hebben. Server restarts zijn nu om het uur ipv half uur. Volgens mij zijn er nog wel problemen met het lobby systeem.Case_C schreef op zondag 21 december 2014 @ 13:40:
Zijn de login problemen nu verholpen? Dat zou opzich wel prettig zijn.
Nu maar afwachten tot vanavond als men in de VS weer wakker is.
Ik merk het.. probeer een match te starten/in een lobby te komen. En krijg een zwart scherm
ik had ook een zwart scherm bij het opstarten. ik heb bij het launch scherm de language op english gezet en hoppa.. daar ging het heen.. werkte als een tierelierCase_C schreef op zondag 21 december 2014 @ 13:47:
Ik merk het.. probeer een match te starten/in een lobby te komen. En krijg een zwart scherm
Zat al in het spel, het opstarten van de lobby zit echter een berg vertraging op.Brandonchat schreef op zondag 21 december 2014 @ 13:56:
[...]
ik had ook een zwart scherm bij het opstarten. ik heb bij het launch scherm de language op english gezet en hoppa.. daar ging het heen.. werkte als een tierelier
Private matches willen niet, staat dat diegene niet online is.
Ja bij mij werkt gewoon alles. Ik heb wel het meeste gerebind, de standaard x55 opstelling vind ik maar niks.Ircghost schreef op zondag 21 december 2014 @ 13:35:
Mac werkt de x-55 bij jou wel in deze release? Bij mij kan ik wel sturen etc met de stick maar geen enkele knop binden. Terwijl het op de throttle wel kan
Eerste rondje AC 1.0 zit er op.
- geen login problemen
- Zelfde 2e scherm probleem als Mattie112 gehad, tnx voor de tip Cygnitr0n.
- inderdaad lang zwart laad scherm
- buttons zijn nog niet goed named dus nog even gokken wat je klikt
- leuk dat je AC nu opstart vanuit pilot seat. Geeft net wat meer immersion
- Cutlass UI erg leuk. Welkom @ Drake stem etc.
- Helaas is de turret ook visueel niet meer aanwezig. Wel een lege stoel zonder koepel. Zal snel gefixt worden verwacht ik. Je mist nu de vuurkracht in zijn geheel ipv de geplande slave
- Erg veel reflectie in het cockpitglas. Je ziet soms echt niets.
- Erg leuk dat de grote engines ook als een malle mee roteren om je bewegingen te maken
Kwa combat viel het me wat tegen: topspeed is logischerwijze laag: 160 m/s. Agility is soms idioot goed maar soms schiet hij ook erg ver door in een roll of zo. Komt denk ik door de grote meedraaiende thrusters. Ik verwacht voor de lage topspeed wat robuustheid voor terug. Maar hij is vrij snel totaal onbestuurbaar bijvoorbeeld na slechts één missile hit ben ik mn achterkant kwijt en totaal stuurloos. Wanneer die uitgebalanceerd is, is dat wel een leuke feature: je kracht is gelijk je achilleshiel. Firepower zal wel beter worden met de turret terug, maar de wapens die hij nu heeft zijn constant overheated. Dat betekend dat ze per schot te weinig damage doen, gezien ik erg veel hits heb, of dat dit wat mij betreft minder snel kan overheaten.
Let wel: ik ben bewust van pre-alpha status, unbalanced etc. Ik genoot met volle teugen en weet dat het alleen maar beter zal worden. Bovenstaande is enkel om mijn ervaring hier te delen aangezien ik nog geen cutlass AC 1.0 info voorbij heb zien komen.
Weinig tijd vandaag maar hoop snel met wat GoT-ers te kunnen vliegen!
- geen login problemen
- Zelfde 2e scherm probleem als Mattie112 gehad, tnx voor de tip Cygnitr0n.
- inderdaad lang zwart laad scherm
- Cutlass UI erg leuk. Welkom @ Drake stem etc.
- Helaas is de turret ook visueel niet meer aanwezig. Wel een lege stoel zonder koepel. Zal snel gefixt worden verwacht ik. Je mist nu de vuurkracht in zijn geheel ipv de geplande slave
- Erg veel reflectie in het cockpitglas. Je ziet soms echt niets.
- Erg leuk dat de grote engines ook als een malle mee roteren om je bewegingen te maken
Kwa combat viel het me wat tegen: topspeed is logischerwijze laag: 160 m/s. Agility is soms idioot goed maar soms schiet hij ook erg ver door in een roll of zo. Komt denk ik door de grote meedraaiende thrusters. Ik verwacht voor de lage topspeed wat robuustheid voor terug. Maar hij is vrij snel totaal onbestuurbaar bijvoorbeeld na slechts één missile hit ben ik mn achterkant kwijt en totaal stuurloos. Wanneer die uitgebalanceerd is, is dat wel een leuke feature: je kracht is gelijk je achilleshiel. Firepower zal wel beter worden met de turret terug, maar de wapens die hij nu heeft zijn constant overheated. Dat betekend dat ze per schot te weinig damage doen, gezien ik erg veel hits heb, of dat dit wat mij betreft minder snel kan overheaten.
Let wel: ik ben bewust van pre-alpha status, unbalanced etc. Ik genoot met volle teugen en weet dat het alleen maar beter zal worden. Bovenstaande is enkel om mijn ervaring hier te delen aangezien ik nog geen cutlass AC 1.0 info voorbij heb zien komen.
Weinig tijd vandaag maar hoop snel met wat GoT-ers te kunnen vliegen!
AC is nu toch officieel in Alpha status?- buttons zijn nog niet goed named dus nog even gokken wat je klikt
Even via de launcher de language op English zetten, dat zou het moeten fixen.
Was al sinds het begin toch?
Vanavond wil ik nog wel een keer proberen om een lobby te starten. Zal dan wel weer op de TS zitten, kijken met hoeveel we een match kunnen starten
You're right
Tnx voor de tips!
Bij de Cutlass heeft dat nooit gewerkt met die pilot seat AC starten. Dan neem ik aan dat het enkel om flyable ships gaat. Hiervoor kon ik naar wens in en uit de seats hoppen...
Verwijderd
Krijg een beetje het idee dat ze deze 1.0 over de schutting gegooid hebben om het publiek iets te geven. Maar ze weten dat er nog zat dingen inzitten die niet kloppen maar omdat hun personeel vakantie verdient heeft dat ze daar pas later aan gaan pakken.
Dit hebben ze ook gezegt in de livestream. Ze wouden eigenlijk nog een paar dagen intern testen, maar met de kerstperiode in gedachten, hebben ze het maar gereleased.Verwijderd schreef op zondag 21 december 2014 @ 17:09:
Krijg een beetje het idee dat ze deze 1.0 over de schutting gegooid hebben om het publiek iets te geven. Maar ze weten dat er nog zat dingen inzitten die niet kloppen maar omdat hun personeel vakantie verdient heeft dat ze daar pas later aan gaan pakken.
Verwijderd
Toch maar even opgestart en geprobeert de controls van mijn Thrustmaster Hotas X aan te passen zoals ik het wil hebben. (Lees zoveel mogelijk als E:D gedraagt.) Op zich wel gelukt. Door een bug kan je alleen niet de throttle van 0 tot 100 krijgen. Van 20 tot 80 werkt nu. Je kan niet de deadzone van de throttle instellen. (Misschien in een configuratie bestand met de hand.)
Was bezig mijn Avenger die ik geland had op dat platform aan gort te schieten om de damage stages te bekijken toen de connectie met de server eruit vloog.
Zeer vermakelijk desalnietteplus.
Was bezig mijn Avenger die ik geland had op dat platform aan gort te schieten om de damage stages te bekijken toen de connectie met de server eruit vloog.
Je brengt me op ideeen. Straks maar weer eens gaan buttonbinden. De besturing van E:D is erg prettig inderdaad. De avanger vliegt prima en zowaar hetzelfde als de vanduul schepen.Verwijderd schreef op zondag 21 december 2014 @ 18:04:
Toch maar even opgestart en geprobeert de controls van mijn Thrustmaster Hotas X aan te passen zoals ik het wil hebben. (Lees zoveel mogelijk als E:D gedraagt.) Op zich wel gelukt. Door een bug kan je alleen niet de throttle van 0 tot 100 krijgen. Van 20 tot 80 werkt nu. Je kan niet de deadzone van de throttle instellen. (Misschien in een configuratie bestand met de hand.)
Ah, daar heb ik nog een vraag over. Heb begrepen dat als je je schip ergens weet te landen dat je uit je stoel kan komen en in fps modus terecht komt.Verwijderd schreef op zondag 21 december 2014 @ 18:04:
Waar kan ik landen en hoe kom ik uit de stoel? De F voor eruit gaan werkt niet bij mij (staat default op stoel exit en strafe down). Is er een stap die ik mis? Ik kon wel via de eject uiteindelijk in fps komen met een leuke sidearm (net voordat je een respawn melding krijgt).
Edit: het is me uiteindelijk gelukt. Je kan blijkbaar niet zomaar overal landen. In de Broken Moon map is een platform vlak bij de orbital drill en daar kan je op landen. Als je eenmaal geland bent (rustig aan want je landing gear moet uitklappen) kan je met <use> uit je stoel komen. Dan klim je naar buiten, pakt je handgun door op je muis de scrollwheel te gebruiken enje schiet je eigen schip kapot. Grappig genoeg is het dan niet einde verhaal maar despawned je schip uiteindelijk en jij kan lekker door de ruimte gaan zweven
[ Voor 26% gewijzigd door Tylocke op 21-12-2014 20:05 ]
voor degene die de 20$ starter pack hebben gekocht of de aurora MR hebben
gratis upgrade naar mustang alpha
https://robertsspaceindus...-To-Mustang-Alpha-Upgrade
gratis upgrade naar mustang alpha
https://robertsspaceindus...-To-Mustang-Alpha-Upgrade
Iseci
Op zich goede deal, Mustang ziet er cool uit. Echter in de Mustang kun je volgensmij niet slapen terwijl dit in de Aurora wel kan.
Denk dat Aurora uiteindelijk toch wel een bepaalde coolness factor krijgt dus hou hem toch maar
Denk dat Aurora uiteindelijk toch wel een bepaalde coolness factor krijgt dus hou hem toch maar
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Komt de alpha niet met lifesupport unit? Dus dat het bij de mustang optioneel is. Stond volgens mij wel in de brochure dat er sleeping quarters zijnHelp!!!! schreef op maandag 22 december 2014 @ 08:34:
Op zich goede deal, Mustang ziet er cool uit. Echter in de Mustang kun je volgensmij niet slapen terwijl dit in de Aurora wel kan.
Denk dat Aurora uiteindelijk toch wel een bepaalde coolness factor krijgt dus hou hem toch maar![]()
Mmm, dan wordt het wel weer interessanter. Maar aan de andere kant lijkt het me ook wel leuk om helemaal van de grond af te beginnen met de Aurora, het vliegende insect.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Even nagekeken het is de alpha (de exploitatie variant) die met living quarters komt. https://robertsspaceindus...ang-Alpha-To-Beta-Upgrade
als je nu dus een aurora hebt is dat +$10 en vergeet niet dat de aurora 'het andere' start schip is
als je nu dus een aurora hebt is dat +$10 en vergeet niet dat de aurora 'het andere' start schip is
Dat probleem met die button labels is te fixen in de launcher. Gewoon ff taal instellen naar engels.Majari schreef op zondag 21 december 2014 @ 16:13:
Eerste rondje AC 1.0 zit er op.
...
...
Je krijgt inderdaad het gevoel dat er nog wat kleine slordigheden zijn. Maar het dogfighten staat wel als een huis, dus dat gaat wel goed komen. Moet zeggen dat je toch wel aardig kills kan krijgen met de lasers op de Hornet. Je moet alleen wel veel efficienter zijn (vanduul goed in het vizier houden) dan met de miniguns.Metalkai schreef op zondag 21 december 2014 @ 17:16:
[...]
Dit hebben ze ook gezegt in de livestream. Ze wouden eigenlijk nog een paar dagen intern testen, maar met de kerstperiode in gedachten, hebben ze het maar gereleased.
Wou gisteren avond ook nog joinen, maar ik was niet weg te slaan bij Elite Dangerous.
Gaan er vandaag/vanavond nog mensen spelen? Ik doe graag mee met m'n 325R
Ik was wel van plan vanavond eindelijk even te spelen 
(als tenminste de login problems opgelost zijn
)
(als tenminste de login problems opgelost zijn
Ik wil vanavond ook nog wel eens proberen. Op de TS dan maar afspreken?
Dat laatste 'probleem' had ik ookVerwijderd schreef op maandag 22 december 2014 @ 09:24:
[...]
Je krijgt inderdaad het gevoel dat er nog wat kleine slordigheden zijn. Maar het dogfighten staat wel als een huis, dus dat gaat wel goed komen. Moet zeggen dat je toch wel aardig kills kan krijgen met de lasers op de Hornet. Je moet alleen wel veel efficienter zijn (vanduul goed in het vizier houden) dan met de miniguns.
Wou gisteren avond ook nog joinen, maar ik was niet weg te slaan bij Elite Dangerous.
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
die had ik nog niet gezienBornhald schreef op maandag 22 december 2014 @ 09:14:
Even nagekeken het is de alpha (de exploitatie variant) die met living quarters komt. https://robertsspaceindus...ang-Alpha-To-Beta-Upgrade
vind zelf de 315P cool dus misschien neem ik die later nog wel.
Iseci
Ja dat is prima, ik denk dat ik er wel "optijd" ben.Case_C schreef op maandag 22 december 2014 @ 11:53:
Ik wil vanavond ook nog wel eens proberen. Op de TS dan maar afspreken?
Ben wel heel erg benieuwd hoe die AMD Mustang vliegt
Ik denk zelf dat ik rond een uur of 7 online ben. Is er niemand kan ik alvast zelf oefenen
Ik kan niet wachten op ccu! voor Aurora LN naar mustang delta (bijbetalen waarschijnlijk)
Op internet blijk wel dat mustang delta heel goed is
[ Voor 23% gewijzigd door royalt123 op 22-12-2014 13:17 ]
Hoewel ik geen fan van van de mustang vind ik de delta ook weer heel interessant. En waarom hadden ze niet for the time being een autoturret op de Cutlass kunnen zetten. Hoeft het niet eens te doen. Nu is het net alsof je een ter dood veroordeeld on die stoel kan zetten en de kosmische straling de rest kan laten dienroyalt123 schreef op maandag 22 december 2014 @ 13:17:
Ik kan niet wachten op ccu! voor Aurora LN naar mustang delta (bijbetalen waarschijnlijk)
De bèta is dus de explore, zucht.. Beetje faaltntkiller schreef op maandag 22 december 2014 @ 12:55:
[...]
die had ik nog niet gezienmeteen maar geupgrade naar beta variant..
vind zelf de 315P cool dus misschien neem ik die later nog wel.
[ Voor 21% gewijzigd door Bornhald op 22-12-2014 15:20 ]
explore is juist wat ik wil al zal het nog wel ff duren voor hij bruikbaar is...Bornhald schreef op maandag 22 december 2014 @ 13:28:
[...]
Hoewel ik geen fan van van de mustang vind ik de delta ook weer heel interessant. En waarom hadden ze niet for the time being een autoturret op de Cutlass kunnen zetten. Hoeft het niet eens te doen. Nu is het net alsof je een ter dood veroordeeld on die stoel kan zetten en de kosmische straling de rest kan laten dien
[...]
De bèta is dus de explore, zucht.. Beetje faal
Iseci
Mooie Avenger, zonde dat er iets mee zou gebeuren

Pewpew

Pewpew

Helaas is er wat tussen gekomen ga het niet redden vandaagMattie112 schreef op maandag 22 december 2014 @ 13:12:
Ik denk zelf dat ik rond een uur of 7 online ben. Is er niemand kan ik alvast zelf oefenen
Jammer,Mattie112 schreef op maandag 22 december 2014 @ 18:04:
[...]
Helaas is er wat tussen gekomen ga het niet redden vandaagmorgenmoet ik ook al weg... hopelijk heb ik met de kerst tijd :-P
De servers worden nu even offline gehaald. Hopelijk houdt dat in dat ze een fix hebben.
Dat zou heel fijn zijn, vanavond is het mede door de brakke servers weer niks geworden.Tylocke schreef op maandag 22 december 2014 @ 22:37:
De servers worden nu even offline gehaald. Hopelijk houdt dat in dat ze een fix hebben.
Same hier, na 19.30 was het alweer drama helaas dus Spintires er maar weer eens bij gepaktCase_C schreef op maandag 22 december 2014 @ 23:42:
[...]
Dat zou heel fijn zijn, vanavond is het mede door de brakke servers weer niks geworden.
CCU zijn uit voor mustang en aurora :-) maar Niet wat ik juist wilt, LN naar delta.
Moet daarvoor omweg nemen
Om de omweg maar even te posten.royalt123 schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 00:58:
CCU zijn uit voor mustang en aurora :-) maar Niet wat ik juist wilt, LN naar delta.
Als je van een Aurora LX (of LN, dan sla je 1 stap over) maar een Mustang Delta wilt, zul je deze stappen moeten volgen:

Ja echt crap, was ook dik laat thuis. Was ook meteen de enige avond vrij deze weekCase_C schreef op maandag 22 december 2014 @ 19:11:
[...]
Jammer,. Thisuren en ik zitten nu op de TS, mochten er nog mensen zin hebben in een potje SC zijn we daar te vinden
.
Inderdaad, wel raar gedaan vindt ik
van alpha naar delta gaat in 1 keer dusja waarom niet beta naar delta?
Ik twijfel eigenlijk om voor beta ofwel delta te gaan
Ik twijfel eigenlijk om voor beta ofwel delta te gaan

Metalkai schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 02:07:
[...]
Om de omweg maar even te posten.
Als je van een Aurora LX (of LN, dan sla je 1 stap over) maar een Mustang Delta wilt, zul je deze stappen moeten volgen:
[afbeelding]
De Delta is nice. Vliegt fijn en heeft sterke wapens.royalt123 schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 09:02:
Inderdaad, wel raar gedaan vindt ikvan alpha naar delta gaat in 1 keer dusja waarom niet beta naar delta?
Ik twijfel eigenlijk om voor beta ofwel delta te gaan![]()
[...]
Maar niet zo veelzijdig als de RSI - LN.
Ik heb één schip om mee te beginnen en da's de Aurora LN. Lekker iets meer dan basic en lekker veelzijdig.Cygnitr0n schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 09:04:
[...]
De Delta is nice. Vliegt fijn en heeft sterke wapens.
Maar niet zo veelzijdig als de RSI - LN.
Ik heb nog geen idee wat me het beste gaat bevallen in de PU. Dus dan is een veelzijdig starterschip voor mij de beste optie. Eerst lekker grasduinen, mijn niche vinden. En dan kan ik altijd nog een specialistisch schip kopen.
Mijn tip van de dag is dus zorg dat je een lekker veelzijdig starterschip hebt. Hou je opties open. Je kan de andere schepen toch allemaal in het spel kopen met in het spel verdiende credits.
Maar als je Star Citizen nog verder wil backen, leef je vooral uit! Dank!
Volledig mee eens. Want met Elite is Cargo in het begin ook belangrijk. Eerst je bankrekening spekken en daarna onderdelen kopen voor je schip. Dat zal bij SC niet veel anders zijn.JurGor schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 09:18:
[...]
Ik heb nog geen idee wat me het beste gaat bevallen in de PU. Dus dan is een veelzijdig starterschip voor mij de beste optie. Eerst lekker grasduinen, mijn niche vinden. En dan kan ik altijd nog een specialistisch schip kopen.
Mijn tip van de dag is dus zorg dat je een lekker veelzijdig starterschip hebt. Hou je opties open. Je kan de andere schepen toch allemaal in het spel kopen met in het spel verdiende credits.
Schip kost namelijk credits. Onderhouden, bewapenen en brandstof. Dus is Cargo zeker wel een pré voor mij.
Hehe. Ik heb een masterplan met mijn Bessie: de 4 grootste guns erop die haar hardpoints kunnen dragen, de grootste cargobox eronder, en een tractorbeam erbij.
En dan: PLUNDEREEEEEEEEHH!!! Met mijn vliegende turret en haar max laadvermogen.
En dan: PLUNDEREEEEEEEEHH!!! Met mijn vliegende turret en haar max laadvermogen.
Maar GoT doet niet aan piraterij, BEYCON wel, en je bent welkomJurGor schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 09:37:
Hehe. Ik heb een masterplan met mijn Bessie: de 4 grootste guns erop die haar hardpoints kunnen dragen, de grootste cargobox eronder, en een tractorbeam erbij.
Har har! Come join the club! And bring your crappy ship along so we'll give it a proper pirate overhaul. Met houten been en parrot op de vleugel en zo.Bornhald schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 11:03:
[...]
Maar GoT doet niet aan piraterij, BEYCON wel, en je bent welkom
T missile systeem is trouwens echt gaaf geworden! Kan in mn big ass cutlass echter geen enkele meer ontwijken zoals voorheen een simpele chaff of flare en klaar. Lees nu van alles op reddit over zig zag en andere ingewikkelde manouvres... Dan maar incasseren en harder uitdelen dan er binnenkomt
Kan ik mijn 325a omsmelten voor een mustang delta om die (als de 325a gebalanced is) weer terug om te smelten naar de 325a? Of zijn er kosten verbonden aan het omsmelten?
Omsmelten kost niets, je krijgt credits terug voor het bedrag waarvoor je de 325a hebt aangeschaft. Die kan je dan gebruiken om de Delta te betalen.Swychblade schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 13:50:
Kan ik mijn 325a omsmelten voor een mustang delta om die (als de 325a gebalanced is) weer terug om te smelten naar de 325a? Of zijn er kosten verbonden aan het omsmelten?
thanks.Case_C schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 13:51:
[...]
Omsmelten kost niets, je krijgt credits terug voor het bedrag waarvoor je de 325a hebt aangeschaft. Die kan je dan gebruiken om de Delta te betalen.
Is de 325a zo slecht geworden dan? Heb er nog niet in gezeten met AC1.0Swychblade schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 13:50:
Hij is niet slecht, vooral die nieuwe raketten zijn dodelijk. Echter de mustang delta is een beest in AC 1.0Cygnitr0n schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 14:09:
[...]
Is de 325a zo slecht geworden dan? Heb er nog niet in gezeten met AC1.0
Kijk wel uit met packages, anders raak je misschien alpha/beta access kwijt, en als het een LTI versie is van het schip kan je er waarschijnlijk nog wat winst op maken wanneer je hem verkoopt op de grey marketSwychblade schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 14:16:
[...]
Hij is niet slecht, vooral die nieuwe raketten zijn dodelijk. Echter de mustang delta is een beest in AC 1.0
Alleen even snel gekeken naar mijn cutlass. kan niet echt spelen, veel van die timeouts.. maar moet wel even wennen aan de besturing van de cutlass! hij reageert snel, zeker in vergelijking met de rest. Maar snelheid.. welke snelheid.Majari schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 13:20:
[...]
Har har! Come join the club! And bring your crappy ship along so we'll give it a proper pirate overhaul. Met houten been en parrot op de vleugel en zo.
T missile systeem is trouwens echt gaaf geworden! Kan in mn big ass cutlass echter geen enkele meer ontwijken zoals voorheen een simpele chaff of flare en klaar. Lees nu van alles op reddit over zig zag en andere ingewikkelde manouvres... Dan maar incasseren en harder uitdelen dan er binnenkomt
[ Voor 47% gewijzigd door Bornhald op 23-12-2014 15:56 ]
Ik wil mijn Mustang Omega upgraden maar zie helaas nog geen opties staan
Same here (ik heb er twee).
Misschien dat ik er een probeer te ruilen voor een Aurora.
Dit topic is gesloten.