Toon posts:

[PC] Star Citizen - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 38 ... 99 Laatste
Acties:
  • 225.530 views

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08-01 08:54
Oraijon schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 09:25:
Ach, voor mij wordt het gewoon een nieuwe potentiele toffe space game, alles meer dan dat is een bonus.
Verwachtingen niet te hoog laten oplopen, anders kunnen ze nooit waargemaakt worden. :P

Having said that... een stemmetje achterin m'n hoofd is al maanden aan het springen en dansen en gillen buiten alle proporties van enthousiasme :P
Amen !
O-)

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21-01 11:40
Het mooiste is dat we morgen dus weer 5 schepen aan de line-up kunnen toevoegen :D .
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/9AvnSa7.jpg

Vraag me af of de Hull E de kleinste schepen nog erger doen verbleken :) .

Misschien gaan de cargo-containers wel een afmeting hebben van de boxen op de Orion? Dat zou een mooie maat zijn om een heleboel van aan elkaar te koppelen :P .

[ Voor 27% gewijzigd door Case_C op 24-04-2015 09:56 ]

Verwijderd

Zou leuk zijn als ik nu eindelijk eens mijn Herald en mijn Starfarer in de hanger krijg..

En benieuwd hoelang het nog duurt voor de redesign van de Freelancer te zien zal zijn.

Maar we wachten rustig af.. Eens kijken of er nog een leuke Hull series schip bij zit..

Hoorde gister bij Around the Verse ben zeggen iets over research schip..
Dat is wel interessant natuurlijk.

Maar dit zal over de MISC Reliant zijn gegaan denk ik.. Die ga ik waarschijnlijk er bij kopen.. :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2015 10:34 ]

• Oraijon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-12-2025
Verwijderd schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 10:30:
Zou leuk zijn als ik nu eindelijk eens mijn Herald en mijn Starfarer in de hanger krijg..

En benieuwd hoelang het nog duurt voor de redesign van de Freelancer te zien zal zijn.

Maar we wachten rustig af.. Eens kijken of er nog een leuke Hull series schip bij zit..
Hoorde gister bij Around the Verse ben zeggen iets over research schip.. Dat is wel interessant natuurlijk.
Ik zit ook wel met smart te wachten op de Freelancer, maar ik denk dat we die samen met de Connie pas zien bij 2.0/multicrew. Als een soort van parade paardje.
Wat op zich mooi is, want dan kan ik eindelijk eens die CCU uitvoeren zodat ik m'n Freelancer weer in de hangar kan bekijken :P

Research ship is toch de Endeavor? Heb AtV nog niet gekeken, maar das de enige waarvan ik weet dat het een research platform wordt :)

Verwijderd

Topicstarter

Hoorde gister bij Around the Verse ben zeggen iets over research schip..
Dat is wel interessant natuurlijk.

Maar dit zal over de MISC Reliant zijn gegaan denk ik.. Die ga ik waarschijnlijk er bij kopen.. :)
MISC Endeavor-class Research Platform: The MISC Endeavor is the company’s most prestigious ship: a dedicated research platform capable of carrying a dozen different space science packages, running the gamut from advanced long-range scanners for jump point identification to additional shielding for near-stellar corona research. Externally, the Endeavor is dotted with sensor hardpoints; internally, the main compartment is centered on a large research laboratory which can be configured for use by a wide range of scientific disciplines. The Endeavor’s main compartment is modular, allowing an alternate configuration as a Hope-class floating hospital. This variant is employed by the UEE and other organizations as battlefield support, capable of getting Marines and pilots back to the battle as quickly as possible! When outfitted as a hospital, the Endeavor’s docking bay is capable of maintaining a single Cutlass Red ambulance. The Endeavor has also found its way into the service of less reputable organizations, where it can has been modified for everything from narcotics production to black market surgery.
https://robertsspaceindus...-Letter-From-The-Chairman

• Oraijon
Wordt wel een "klein beetje" duurder dan een reliant gok ik ;)

Op zich een tof idee, maar ik betwijfel of ik er iets leuks mee zou kunnen :P

• Case_C

Hoorde gister bij Around the Verse ben zeggen iets over research schip.. Dat is wel interessant natuurlijk.
De Herald zou behoorlijk vlug in de hangar kunnen staan, als je mag geloven wat ze in RtV zeggen. Wanneer en hoe snel dat daadwerkelijk is blijft natuurlijk gissen. Maar waarschijnlijk wel sneller dan de Freelancer/Connie rework.
Oraijon schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 10:41:
Wordt wel een "klein beetje" duurder dan een reliant gok ik ;)

Op zich een tof idee, maar ik betwijfel of ik er iets leuks mee zou kunnen :P
Illegale drugs produceren in low-sec en versmokkelen voor dikke profits?

Verwijderd

Topicstarter
Zo te zien is de het research ship ook wel handig in een exploration vloot voor het vinden van nieuwe jump points ed. En tegelijk een hospital ship is ook niet verkeerd.

• Oraijon
Case_C schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 10:45:
[...]
Illegale drugs produceren in low-sec en versmokkelen voor dikke profits?
Mja zoiets, maar ben teveel geneigd om juist de andere kant van de wet te kiezen, dus dan zou ik er eerder een hospital van maken.. Maar Cutlass Red is lelijk dus dat wil ik niet :P

Vraag me wel serieus af hoe dat leuk blijft, en wat je dan doet als een hospital ship captain.

• Case_C
Verwijderd schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 10:47:
Zo te zien is de het research ship ook wel handig in een exploration vloot voor het vinden van nieuwe jump points ed. En tegelijk een hospital ship is ook niet verkeerd.
Maarja dat is dan meer voor grote FPS battles op space-stations. Zodat je je troepen snel naar een 'respawn' kan brengen. En de Carrack heeft ook een medical bay, dus die is meer geschikt voor je Exploration vloot. :P
Oraijon schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 10:48:
[...]

Mja zoiets, maar ben teveel geneigd om juist de andere kant van de wet te kiezen, dus dan zou ik er eerder een hospital van maken.. Maar Cutlass Red is lelijk dus dat wil ik niet :P

Vraag me wel serieus af hoe dat leuk blijft, en wat je dan doet als een hospital ship captain.
De zustertjes lastig vallen? :+

• Oraijon
Case_C schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 10:49:
[...]

De zustertjes lastig vallen? :+
hmmm... wanneer zou de Intergallactic Dating Sim Module uitkomen? :P

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:51

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Second love 2.0 :p

• Oraijon
Geeft gelijk een hele nieuwe betekenis aan "multicrew" :P

[ Voor 12% gewijzigd door Oraijon op 24-04-2015 11:04 ]

• Case_C
Volgens mij komt er zo weer een Methadon-freelancer-buschaffeur de hoek om die zijn waren aan gaat bieden tegen gereduceerd tarief (omdat het vrijdag is). Die kant gaat het gesprek momenteel op namelijk :+ , maar dat moet kunnen zo aan 't eind van de week :) .

• DutchWalnut
  • Laatst online: 26-02-2025

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Bijna gestikt in mijn koffie...

" ...HULL ship would fit in your hangar easily, but a fully loaded one might be too long..."

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ZCdePH4.png

• Case_C
Cygnitr0n schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 11:06:
Bijna gestikt in mijn koffie...

" ...HULL ship would fit in your hangar easily, but a fully loaded one might be too long..."

[afbeelding]
Dat zou dus betekenen dat het toch een soort van trekschuit/binnenvaarschip is die verschillende bakken mee kan nemen? Not sure if gusta... Ik hoop voor de Hull E op een gigantisch vliegend pakhuis :p , met gestapelde containers in een grote ruimte zoals de Bengal zijn flight deck heeft.

Dus Hull A + 5 bakken is de Hull E ? lijkt me niet logisch :P

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 11:15:
[...]

Dat zou dus betekenen dat het toch een soort van trekschuit/binnenvaarschip is die verschillende bakken mee kan nemen? Not sure if gusta... Ik hoop voor de Hull E op een gigantisch vliegend pakhuis :p , met gestapelde containers in een grote ruimte zoals de Bengal zijn flight deck heeft.

Dus Hull A + 5 bakken is de Hull E ? lijkt me niet logisch :P
Opzich is dat wel wat ik bedoelde. Je haalt een bak en dan ga je van A naar B.
Maar zo werkt dat natuurlijk niet. Want met een Hull A motor en trusters, trek je echt niet een hele caravan.
Dus ik verwacht dat de Hull E groter is en meer power heeft dan Hull A.

• Case_C
Cygnitr0n schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 11:18:
[...]

Opzich is dat wel wat ik bedoelde. Je haalt een bak en dan ga je van A naar B.
Maar zo werkt dat natuurlijk niet. Want met een Hull A motor en trusters, trek je echt niet een hele caravan.
Dus ik verwacht dat de Hull E groter is en meer power heeft dan Hull A.
Maar ze zullen wel dezelfde 'bakken' kunnen trekken, enkel elk Hull type is anders in engines/shields ed.

Als ze de schepen zonder de cargo containers in de Holo-viewer stoppen kunnen ze nog behoorlijk kleiner uitvallen, dan ze in de 'verse zullen zijn.

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 11:21:
[...]

Maar ze zullen wel dezelfde 'bakken' kunnen trekken, enkel elk Hull type is anders in engines/shields ed.

Als ze de schepen zonder de cargo containers in de Holo-viewer stoppen kunnen ze nog behoorlijk kleiner uitvallen, dan ze in de 'verse zullen zijn.
Ja, en daarom werd er ook in de Atv gezegd dat ze meteen de containers zullen laten zien. Want ze verwachten heeeeel veel vragen erover. Begrijpelijk als je alleen de voorkant gaat zien.

Trouwens dit is de nieuwe Orrack. :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/BN4KB8V.png

bron topic: https://forums.robertsspa...sion/234484/the-orrack/p1

[ Voor 6% gewijzigd door DutchWalnut op 24-04-2015 11:25 ]

• Sturmovik177
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:28

Sturmovik177

Vroem

Zow! Die ziet er nu veel beter uit.

Oink

• Julios
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 16-01 21:54
Als ik alles zo hoor is het dus een ruimte vrachtwagen met een trailer. Hoe groter de hull hoe meer containers :P
Ben heel benieuwd naar het nieuws wat binnenkort komt!

• Case_C
Cygnitr0n schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 11:24:
[...]

Ja, en daarom werd er ook in de Atv gezegd dat ze meteen de containers zullen laten zien. Want ze verwachten heeeeel veel vragen erover. Begrijpelijk als je alleen de voorkant gaat zien.

Trouwens dit is de nieuwe Orrack. :)

[afbeelding]

bron topic: https://forums.robertsspa...sion/234484/the-orrack/p1
Ziet er natuurlijk leuk uit, maar dat gaat helaas niet gebeuren met de Carrack :P , maarja met photoshop en copy paste kom je best ver om het schip visueel wat aantrekkelijker te maken. Hoewel dit voor een daadwerkelijke ingame poly-count niet leuk gaat zijn.

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 11:29:
[...]

Ziet er natuurlijk leuk uit, maar dat gaat helaas niet gebeuren met de Carrack :P , maarja met photoshop en copy paste kom je best ver om het schip visueel wat aantrekkelijker te maken. Hoewel dit voor een daadwerkelijke ingame poly-count niet leuk gaat zijn.
Nee inderdaad. Ziet er wel gelikt uit. Maar zal zeker niet gebeuren.
Julios schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 11:29:
Als ik alles zo hoor is het dus een ruimte vrachtwagen met een trailer. Hoe groter de hull hoe meer containers :P
Ben heel benieuwd naar het nieuws wat binnenkort komt!
Klopt, zo zie ik hem ook. :Y

• Oraijon
Mijn eerste reactie was ook "oeh vet", maar als je er te lang naar kijkt gaan er dingen niet meer kloppen gevoelsmatig, dus heb liever de Carrack zoals die nu is :P

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Prijzen zijn net ook 'confirmed'. Zag het in de Subscriber's Den voorbij komen

Hull A - $60 USD
Hull B - $90 USD
Hull C - $200 USD
Hull D - $350 USD
Hull E - $550 USD

// Volgens mij is het al een paar keer geroepen, maar goed. Trek je portomonee maar! :+ :+ :+

[ Voor 22% gewijzigd door DutchWalnut op 24-04-2015 11:38 ]

• rescla
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 00:56
Cygnitr0n schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 11:34:
Prijzen zijn net ook 'confirmed'. Zag het in de Subscriber's Den voorbij komen

Hull A - $60 USD
Hull B - $90 USD
Hull C - $200 USD
Hull D - $350 USD
Hull E - $550 USD

// Volgens mij is het al een paar keer geroepen, maar goed. Trek je portomonee maar! :+ :+ :+
Mijn voornemen was om niets meer uit te geven, maar misschien dat de SH er aan moet geloven :+

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

rescla schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 11:48:
[...]

Mijn voornemen was om niets meer uit te geven, maar misschien dat de SH er aan moet geloven :+
Yup, ik wacht het concept af. En dan zwaai ik mijn SH Pack ook af. :)

• Case_C
rescla schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 11:48:
[...]

Voor 1 SH haal je gewoon wel een Hull C + een Hull A.

Dat zijn de echte Space-sim verhoudingen :) , een freighter is in verhouding altijd vele malen goedkoper dan de fighters :P .

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Als ik al die reacties hier zo lees ben ik wellicht een uitzondering, maar ik kan niet enthousiast worden van een ruimteschip met als enige functie om vracht van A naar B te vervoeren :p

• Julios
Magnetic_Man schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 11:55:
Als ik al die reacties hier zo lees ben ik wellicht een uitzondering, maar ik kan niet enthousiast worden van een ruimteschip met als enige functie om vracht van A naar B te vervoeren :p
Ik kan me goed voorstellen dat er mensen zijn die dit het einde vinden. Veel cash verdienen en dan factory's (leasen) en dan die producten verkopen. En dan uiteindelijk (als dit kan) een mega bedrijf te worden.

Ik zelf zou wel een Hull als extra willen hebben voor het haulen.

[ Voor 6% gewijzigd door Julios op 24-04-2015 11:59 ]

• Case_C
Het gaat ons ook niet alleen om het vervoeren van A naar B, maar het gehele concept van de cargo/economie welke in de PU aanwezig gaat zijn.

Iedereen krijgt met deze schepen te maken, daarom is het wel leuk om te weten hoe ze eruit zien en hoe ze werken. Zonder dergelijke cargo-freighters zou de 'verse een relatief leeg en 'vreemd' geheel zijn.

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Oke, daar kan ik me wel in vinden inderdaad. Ik ben ook super benieuwd hoe dat uitgewerkt zal worden, en ook wel hoe groot die dingen dan precies zullen worden. Maar om er zelf een te hebben? mwah :)

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Ik heb even een schetjes gemaakt van hoe ik denk dat de Hull gaat worden.

Het is een combi van de Freelancer en Starfarer.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/xGz99UX.jpg

• Case_C
Magnetic_Man schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 12:03:
Oke, daar kan ik me wel in vinden inderdaad. Ik ben ook super benieuwd hoe dat uitgewerkt zal worden, en ook wel hoe groot die dingen dan precies zullen worden. Maar om er zelf een te hebben? mwah :)
Ook niet te vergeten dat het goede schepen zijn om te verhuren. Wat je zegt klopt helemaal, het vliegen ermee gaat tergend saai zijn. Maar je kan er dikke winst mee pakken :) . Zeker als je het schip met LTI in eigendom hebt, en het verhuurd aan derden. Vaste winst, zonder inspanning/risico.
Cygnitr0n schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 12:07:
Ik heb even een schetjes gemaakt van hoe ik denk dat de Hull gaat worden.

Het is een combi van de Freelancer en Starfarer.
[afbeelding]
Hehe, beetje far'fetched XD zonder prei dat is.

• Julios
Haha leuk gedaan hoor. Het verhuren van schepen heb ik ook al aan gedacht. Het zou dan mooi zijn als daar een soort van automatisch systeem voor ingesteld kan worden. Net als bank incasso's ofzo.

• Oraijon
Bah, ik had besloten om niks te kopen, nou maken jullie me weer aan het twijfelen om er een te kopen voor de verhuur :P

• Case_C
Oraijon schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 12:46:
Bah, ik had besloten om niks te kopen, nou maken jullie me weer aan het twijfelen om er een te kopen voor de verhuur :P
Sorry? :+ , Voor mij ligt de keus gelukkig makkelijker, gezien ik voor mezelf de regel heb dat er geen geld meer bij mag... enkel omsmelten.

Vraag me af of ik het ga redden, straks vind ik de Hull C net iets mooier/handiger dan de Hull B... :+ dan is m'n DUR niet meer toereikend XD.

• rescla
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 00:56
Case_C schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 11:50:
[...]

Voor 1 SH haal je gewoon wel een Hull C + een Hull A.

Dat zijn de echte Space-sim verhoudingen :) , een freighter is in verhouding altijd vele malen goedkoper dan de fighters :P .
Mijn SH (2Y) is maar $165.00 USD store value hoor, dus ik moet nog wat bijleggen voor een Hull C. Maar we gaan het zien, als de schepen mooi genoeg zijn... :+ Met smelten kom ik ook nog wel aan de Hull C, maar ik denk dat ik liever die aniversary Aurora's in m'n hangar laat en wat bijleg.

• Oraijon
Case_C schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 12:51:
[...]

Sorry? :+ , Voor mij ligt de keus gelukkig makkelijker, gezien ik voor mezelf de regel heb dat er geen geld meer bij mag... enkel omsmelten.

Vraag me af of ik het ga redden, straks vind ik de Hull C net iets mooier/handiger dan de Hull B... :+ dan is m'n DUR niet meer toereikend XD.
Daar meen je niks van van die sorry :P

Maar die regel had ik voor mezelf ook gesteld toen ik zo'n 100 euri in SC had zitten.
Begin inmiddels ook de 1000 te benaderen :P

Ga er geen 200 voor neertellen though, max Hull B, anders moet ik maar weer opnieuw m'n Carrack smelten, en dat doe ik liever nog niet voor ik het nieuwe CCU systeem heb gezien :P

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Oraijon schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 12:56:
[...]

Daar meen je niks van van die sorry :P

Maar die regel had ik voor mezelf ook gesteld toen ik zo'n 100 euri in SC had zitten.
Begin inmiddels ook de 1000 te benaderen :P

Ga er geen 200 voor neertellen though, max Hull B, anders moet ik maar weer opnieuw m'n Carrack smelten, en dat doe ik liever nog niet voor ik het nieuwe CCU systeem heb gezien :P
Heb je op de Carrack nog LTI dan? Anders zou ik zeggen smelten :+

• Oraijon
Nope, Anniversary Edition dus 24 months... aka LTI-Lite :P

Heb hem laatst nog laten unmelten, heb ergens nog de hoop dat ik een Reliant met LTI kan kopen en die kan upgraden naar Carrack.

[sarcasm] Maar gelukkig zijn ze daarin heel duidelijk of dat soort dingen kunnen straks[/sarcasm]
Dus ik hou em maar even vast, zal wellicht helpen :P
Maar het is idd wel de eerste die eruit gaat als ik iets anders tegenkom wat erg tof is. Hoop is gevestigd op de nieuwe Corvette.. :P

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05-2025
Hallo, piraat hier :) ik ben ook veel meer voor een paar goede fighters en een armed transport dan een groot vrachtschip, hoewel ik er verschrikkelijk veel baad bij heb dat ze langzaam en licht bewapend zijn :D
Julios schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 12:17:
Haha leuk gedaan hoor. Het verhuren van schepen heb ik ook al aan gedacht. Het zou dan mooi zijn als daar een soort van automatisch systeem voor ingesteld kan worden. Net als bank incasso's ofzo.
Maar het zijn goedkope schepen, dus aannemelijk ook goedkoop in de aanschaf, en duurder in onderhoud dan een kleiner schip (denk maar aan verven :) maar ook fuel ), voor verhuur waarbij je onderhoud moet betalen is het wellicht handiger wat fighters te hebben om uit te huren aan al die mensen met een freighter

[ Voor 72% gewijzigd door Bornhald op 24-04-2015 13:43 ]

• Case_C
Oraijon schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 13:25:
Nope, Anniversary Edition dus 24 months... aka LTI-Lite :P

Heb hem laatst nog laten unmelten, heb ergens nog de hoop dat ik een Reliant met LTI kan kopen en die kan upgraden naar Carrack.

[sarcasm] Maar gelukkig zijn ze daarin heel duidelijk of dat soort dingen kunnen straks[/sarcasm]
Dus ik hou em maar even vast, zal wellicht helpen :P
Maar het is idd wel de eerste die eruit gaat als ik iets anders tegenkom wat erg tof is. Hoop is gevestigd op de nieuwe Corvette.. :P
Heb je ergens 800 euro liggen voor die Corvette? Of ga je al schepen ervoor melten :P . In de laatste RtV zeiden ze dat er nog geen concrete plannen voor waren. Dat betekend natuurlijk niet dat hij er niet komt :P . Als Foundry 42 hem nodig acht in de Campaign heb je hem binnen 3 maanden als grey-boxed model :) .

• Bornhald
Case_C schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 13:47:
[...]

Heb je ergens 800 euro liggen voor die Corvette? Of ga je al schepen ervoor melten :P . In de laatste RtV zeiden ze dat er nog geen concrete plannen voor waren. Dat betekend natuurlijk niet dat hij er niet komt :P . Als Foundry 42 hem nodig acht in de Campaign heb je hem binnen 3 maanden als grey-boxed model :) .
Ik hoop nog steeds op de Idris P voor 1250 tijdens de event en dat ik die ook kan kopen met het smelten van schepen op mijn account :)

maar als de corvette "maar" 800 is denk ik dat ze als warme broodjes over de toonbank gaan, daat gezegd hebbende zal er wel een cap op zitten.

ik hoop dat F42 hem nodig vind en dat we over 3 maanden hem kunnen kopen *keeps fingers crossed*

• Oraijon
Case_C schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 13:47:
[...]

Ligt natuurlijk aan de prijs, maar daarvoor zou ik de Carrack a 350 en Gladiator a 150 in a heartbeat smelten (en de reliant die ik over een maand bijkoop voor LTI a 30-45). Dus 500-550 dollar heb ik min of meer klaar leggen, daarna wordt het afhankelijk van de prijs en van hoe tof die blijkt, wil best wat bijleggen, heel misschien nog wat smelten. Maar dat zal ik tegen die tijd moeten gaan bekijken :P

• Julios
Je wordt er haast hebberig van haha!

Ik heb nu een 325A maar wil dit misschien omsmelten naar een constellation Andromeda of een Aquila.

• Oraijon
Heh, ben ook begonnen met alleen "maar" een 325a :P

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03:38

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Mijn 315P heeft plaats gemaakt voor een Cutlas Blue, naast mijn Avenger, Constellation Aquila en Mustang Delta... :) Voor mij is het nu wel genoeg geweest, anders ga ik ruzie krijgen.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• Case_C
Bornhald schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 13:50:
[...]

Ik hoop nog steeds op de Idris P voor 1250 tijdens de event en dat ik die ook kan kopen met het smelten van schepen op mijn account :)

maar als de corvette "maar" 800 is denk ik dat ze als warme broodjes over de toonbank gaan, daat gezegd hebbende zal er wel een cap op zitten.

ik hoop dat F42 hem nodig vind en dat we over 3 maanden hem kunnen kopen *keeps fingers crossed*
De Idris is natuurlijk een geweldig mooi schip. Maar dat kan wel wachten tot in de PU, tot die tijd doen we het met Carrack. De Corvette zal natuurlijk wel kleiner zijn/ meer gericht op guns dan een carrier voor fighters.
Oraijon schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 13:56:
[...]

Ligt natuurlijk aan de prijs, maar daarvoor zou ik de Carrack a 350 en Gladiator a 150 in a heartbeat smelten (en de reliant die ik over een maand bijkoop voor LTI a 30-45). Dus 500-550 dollar heb ik min of meer klaar leggen, daarna wordt het afhankelijk van de prijs en van hoe tof die blijkt, wil best wat bijleggen, heel misschien nog wat smelten. Maar dat zal ik tegen die tijd moeten gaan bekijken :P
Nu Bornhald het weer over de 1250€/$ heeft voor de Idris, lijkt het me logischer dat de Corvette ook rond de 1000 kan kosten...

Het blijft natuurlijk wat een gek er voor geeft 8)7
_Dune_ schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 14:06:
Mijn 315P heeft plaats gemaakt voor een Cutlas Blue, naast mijn Avenger, Constellation Aquila en Mustang Delta... :) Voor mij is het nu wel genoeg geweest, anders ga ik ruzie krijgen.
Maar al die handige cargo-ships dan 8) .

• Bornhald
Case_C schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 14:10:

Nu Bornhald het weer over de 1250€/$ heeft voor de Idris, lijkt het me logischer dat de Corvette ook rond de 1000 kan kosten...
Blijft wel lastig in te schatten want de militaire versie van de Idris (de M) is toen verkocht voor $1000. Had ik toen geweten wat hij nu op de greymarket doet..

Maar als dat de initiele concept sale is, dan zou de corvett initieel ook wel 800 kunnen zijn, daarnaast is de 890 jump even groot als een corvette meen ik. die ging voor 690? (toch) en is limited. (maar dan weer niet combat specced, maar wel 2 kleine scheepjes erin)

• Oraijon
Als het naar de 1000 gaat ga ik te hard huilen samen met m'n portemonnee om er plezier van te hebben. Wil sowieso wel m'n Vanguard en MIS houden, de rest wil ik er wel voor opgeven... Misschien zelfs wel m'n MIS ook, maar aangezien die op m'n main package zit (naja straks dan, nu nog een Gladius) kan ik die niet zomaar melten :P

Ik hoop idd op max 800, ook mede met oog op de 890J die ook ongeveer in diezelfde size categorie zit.

• Case_C
Bornhald schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 14:15:
[...]

Blijft wel lastig in te schatten want de militaire versie van de Idris (de M) is toen verkocht voor $1000. Had ik toen geweten wat hij nu op de greymarket doet..

Maar als dat de initiele concept sale is, dan zou de corvett initieel ook wel 800 kunnen zijn, daarnaast is de 890 jump even groot als een corvette meen ik. die ging voor 690? (toch) en is limited. (maar dan weer niet combat specced, maar wel 2 kleine scheepjes erin)
Qua self-defence is de 890J behoorlijk capable

Hier maar weer even de brochure:
https://robertsspaceindus...mp-Brochure-V8-Merged.pdf
(MB's heavy)
Daar staan deze specs: (Volgens het oude principe van sizes op turrets)
Class 4 Hardpoints 3x Size 4 (unmanned; rear & sides)
Class 4 Equipment
2x Gallenson Tactical Phoenix GF-330 laser repeater (S3)
2x 6x Talon Stalker III IR (S3) on class 4 mounts
Class 5 Hardpoints
2x size 5 (upper, lower twin turrets)
Class 5 Equipment 4x Preacher Alpha 9
Class 9 Hardpoints 2x point defense (rear)
Class 9 Equipment 2x Kodiak AC Point Defense

• Bornhald
Case_C schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 14:20:
[...]

Qua self-defence is de 890J behoorlijk capable

Hier maar weer even de brochure:
https://robertsspaceindus...mp-Brochure-V8-Merged.pdf
(MB's heavy)
Daar staan deze specs: (Volgens het oude principe van sizes op turrets)
Class 4 Hardpoints 3x Size 4 (unmanned; rear & sides)
Class 4 Equipment
2x Gallenson Tactical Phoenix GF-330 laser repeater (S3)
2x 6x Talon Stalker III IR (S3) on class 4 mounts
Class 5 Hardpoints
2x size 5 (upper, lower twin turrets)
Class 5 Equipment 4x Preacher Alpha 9
Class 9 Hardpoints 2x point defense (rear)
Class 9 Equipment 2x Kodiak AC Point Defense
Ik weet wat hij ongeveer heeft, maar het is duidelijk door CR gezegd dat het geen combat schip is! En dat hij hem niet door lawless space zou vliegen. Dus je mag aanzienlijk meer bewapening verwachten bij een corvette van dezelfde grootte.

Diezelfde specs is waarom ik getwijfeld heb om er een te nemen..

Maar gezien CR dat zij tijdens de bekendmaking van de 890 ga ik er vanuit de CR weet wat zijn visie is met het schip dus dat hij gelijk heeft.

• Julios
Offensive misschien niet goed maar defensive ziet er goed uit!

• Case_C
Bornhald schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 14:25:
[...]

Ik weet wat hij ongeveer heeft, maar het is duidelijk door CR gezegd dat het geen combat schip is! En dat hij hem niet door lawless space zou vliegen. Dus je mag aanzienlijk meer bewapening verwachten bij een corvette van dezelfde grootte.

Diezelfde specs is waarom ik getwijfeld heb om er een te nemen..

Maar gezien CR dat zij tijdens de bekendmaking van de 890 ga ik er vanuit de CR weet wat zijn visie is met het schip dus dat hij gelijk heeft.
Qua aantallen zal het wel gelijk liggen, maar vooral grote, en de Class 9 zullen meer richting Class 5 Size 4/5 gaan.
Julios schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 14:26:
Daar betaalde je dan ook 800 dollar voor toen hij uit kwam 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door Case_C op 24-04-2015 14:27 ]

• Bornhald
Julios schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 14:26:
Blijft een luxury craft geen military corvette :)

Verwijderd

Topicstarter
Ach ja waar schepen initieel voor ontworpen zijn en waar ze uiteindelijk voor worden gebruikt kunnen heel goed twee verschillende dingen zijn. :)

• Case_C
Verwijderd schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 14:32:
Ach ja waar schepen initieel voor ontworpen zijn en waar ze uiteindelijk voor worden gebruikt kunnen heel goed twee verschillende dingen zijn. :)
Klopt, maar om het werkend te maken moet je er een heleboel meer UEC instoppen dan dat de hull enkel zou kosten :P .

• Bornhald
Case_C schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 14:27:
[...]

Qua aantallen zal het wel gelijk liggen, maar vooral grote, en de Class 9 zullen meer richting Class 5 Size 4/5 gaan.

[...]

Daar betaalde je dan ook 800 dollar voor toen hij uit kwam 8)7
was de 890 niet $600
http://www.reddit.com/r/B..._star_citizen_price_list/

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Ik zie op het forum van SC alweer een discussie oplaaien over het doorboren van Capitals. Dit zou inderdaad een goedkope manier zijn. Je hebt toch LTI op het schip.

Kan het wel voor mij zien. Een Hull E die een Capital doorboort. Maar denk dat ze daarvoor wel maatregelen gaan nemen.

[ Voor 4% gewijzigd door DutchWalnut op 24-04-2015 14:34 ]

• Case_C
Cygnitr0n schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 14:33:
Ik zie op het forum van SC alweer een discussie oplaaien over het doorboren van Capitals. Dit zou inderdaad een goedkope manier zijn. Je hebt toch LTI op het schip.

Kan het wel voor mij zien. Een Hull E die een Capital doorboort. Maar denk dat ze daarvoor wel maatregelen cq straffen ervoor bedenken.
In de Freelancer lore was het natuurlijk wel een geldige tactic op de Capitals. Die Battlecruisers met een gigantische ram voorop. Natuurlijk een grappig concept, maar ik ben er absoluut geen fan van in capital space battles. Dat is zo 500B.C. , geef mij maar Broad-sides van een ship-of the line.

Oh en zit de cockpit van de Hulls niet voorop? Dat kan vervelend zijn met rammen :+ .

[ Voor 5% gewijzigd door Case_C op 24-04-2015 14:37 ]

• Bornhald

Kan het wel voor mij zien. Een Hull E die een Capital doorboort. Maar denk dat ze daarvoor wel maatregelen cq straffen ervoor bedenken.
misschien de grotere guns op een capital, althans dat lijkt me. Op het plaatje van de Javalin zitten wat op het oog lijkt, best grote guns.

En we gaan wel zien wat de 890 jump gaat doen, maar brochure zegt luxury touring, dus ik verwacht weinig op het gebied van armor. Wellicht te upgraden maar initieel niet (speciale variant uiteindelijk?)

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 14:36:
[...]

Oh en zit de cockpit van de Hulls niet voorop? Dat kan vervelend zijn met rammen :+ .
Hahaha, kreeg opeens een scene van Mad Max in mijn hoofd :+

• Oraijon
Denk trouwens wel dat de Corvette wat minder sleek lines heeft dan de Idris en Javelin, die zijn beide van Aegis. Heb zo'n idee dat het een Anvil blokkendoos wordt. Anders wordt Aegis wel heel erg overheersend :)
Hoewel een Corvette het natuurlijk wel van snelheid moet hebben... Maar zie niet waarom Anvil dat niet zou kunnen :)

Verwijderd

Topicstarter

Kan het wel voor mij zien. Een Hull E die een Capital doorboort. Maar denk dat ze daarvoor wel maatregelen voor gaan nemen.
Ik denk dat dit niet heel veel gaat voorkomen. Je moet niet onderschatten hoeveel upgrades/aanpassingen kosten aan het schip. Dat gooi je niet zomaar weg. Ook zal er denk ik ook wel een soort strafmechanisme komen als je extreem veel van de insurance gebruik maakt.

Maarja, als je de goons bent ga je een Bengal stelen om de zon in te vliegen. :)

• Case_C
Bornhald schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 14:36:
[...]

misschien de grotere guns op een capital, althans dat lijkt me. Op het plaatje van de Javalin zitten wat op het oog lijkt, best grote guns.

En we gaan wel zien wat de 890 jump gaat doen, maar brochure zegt luxury touring, dus ik verwacht weinig op het gebied van armor. Wellicht te upgraden maar initieel niet (speciale variant uiteindelijk?)
In feite moet een Capital met 1 welgemikt schot een Freighter uit kunnen schakelen. Het enige voordeel wat de Hull kan hebben is massa.. bijv. gigantisch veel raw ore aan boord, waardoor hij niet te stoppen is. Hooguit in kleine stukjes te schieten, wat lang kan duren met een groot schip :P .

Voor de geïnteresseerden heb ik nog een opgewerkte versie van de voorkant van de Starcard op 't forum van GOTinc. gezet:
http://gotinc.nl/forum/index.php?topic=14.0

[ Voor 10% gewijzigd door Case_C op 24-04-2015 14:47 ]

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 14:45:
[...]

In feite moet een Capital met 1 welgemikt schot een Freighter uit kunnen schakelen. Het enige voordeel wat de Hull kan hebben is massa.. bijv. gigantisch veel raw ore aan boord, waardoor hij niet te stoppen is. Hooguit in kleine stukjes te schieten, wat lang kan duren met een groot schip :P .

Voor de geïnteresseerden heb ik nog een opgewerkte versie van de voorkant van de Starcard op 't forum van GOTinc. gezet:
http://gotinc.nl/forum/index.php?topic=14.0
Nice. Hoe kan ik mijn Card gegevens nog aanpassen? :*)

• Case_C
Cygnitr0n schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 14:51:
[...]
Nice. Hoe kan ik mijn Card gegevens nog aanpassen? :*)
Zodra we echt tevreden zijn met het ontwerp krijg je daar nog ruim de kans toe :) . Dan gaat het formulier via invites over de mail naar mensen die meedoen :) .

• Ircghost

Ircghost

Bornhald schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 14:36:
[...]

Gewoon je laterale thrusters uitzetten en hopen dat je massa verplaatst kan worden door de impact zodat het minder gepenetreerd wordt!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Ircghost schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 14:55:
[...]

Gewoon je laterale thrusters uitzetten en hopen dat je massa verplaatst kan worden door de impact zodat het minder gepenetreerd wordt!
Ik zal het onthouden voor vanavond thuis O-) O+ ;)

• Oraijon
Cygnitr0n schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 15:05:
[...]

Nog een feature van de Intergallactic Dating Sim Module :>

• Case_C
Oraijon schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 15:07:
[...]

Nog een feature van de Intergallactic Dating Sim Module :>
Daarom heeft CIG zo'n gigantisch budget nodig. Zero-G mo-cap voor die module is behoorlijk duur, en een behoorlijke niche markt.

Not sure if I need to clarify the seriousness of this comment with an emotican.

Nog even een tussenstand van de funding/citizens:
FUNDS RAISED
79,369,481
STAR CITIZENS
879,142

Morgen over de 80 miljoen :P

[ Voor 26% gewijzigd door Case_C op 24-04-2015 15:14 ]

• Bornhald
Oraijon schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 14:44:
Denk trouwens wel dat de Corvette wat minder sleek lines heeft dan de Idris en Javelin, die zijn beide van Aegis. Heb zo'n idee dat het een Anvil blokkendoos wordt. Anders wordt Aegis wel heel erg overheersend :)
Hoewel een Corvette het natuurlijk wel van snelheid moet hebben... Maar zie niet waarom Anvil dat niet zou kunnen :)
Ik hoop dat je gelijk hebt, of de agressieve look van Drake, hoewel ik Drake niet op die markt zou zien.. :) wel een fan van drake schepen

• Julios
Het mag best van mij hoor, dat het allemaal schepen zijn van Aegis. Je kan het zo zien dat het "Bedrijf" gespecialiseerd is in zulke schepen te fabriceren.

• Ircghost

Ircghost

Cygnitr0n schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 15:05:
[...]

Ik dacht juist dat je meer wilde .. :p

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Bornhald schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 15:29:
[...]

Ik hoop dat je gelijk hebt, of de agressieve look van Drake, hoewel ik Drake niet op die markt zou zien.. :) wel een fan van drake schepen
Ik vind de Cutlass echt verschrikkelijk lelijk anders, ze zien er wel anders uit dan de Anvil's en Aegis dat moet ik toegeven, daar zijn ze dan uniek in.
Maar niet echt mijn ding. Ben erg fan van Aegis Dynamics.

• Case_C
Julios schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 15:39:
Het mag best van mij hoor, dat het allemaal schepen zijn van Aegis. Je kan het zo zien dat het "Bedrijf" gespecialiseerd is in zulke schepen te fabriceren.
Maar de Panther Escort-Carrier is weer van RSI :P , zo hebben alle fabrikanten wel een capital/semi-capital gemaakt. In het verleden of toekomende tijd.

Nu nog wachten op het eerste space-station a.k.a. Death-star van Drake :P

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 15:41:
[...]
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/aGYylrLm.jpg

:P

• Oraijon
Ben ook wel fan van Aegis hoor, maar ik vind bij Capships een beetje blokkige look ook niet geheel misstaan, dus denk dat een corvette van Anvil heel niet verkeerd is. Carrack is tot slot ook van Anvil, die ziet er imo ook wel badass uit :)

Drake ben ik niet echt fan van tbh, Cata ziet er nog wel cool uit maar vind de Cutlass een beetje meh.

• Julios
Case_C schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 15:41:
[...]

Maar de Panther Escort-Carrier is weer van RSI :P , zo hebben alle fabrikanten wel een capital/semi-capital gemaakt. In het verleden of toekomende tijd.

Jammer dat gaat dus niet op haha

• Case_C
Julios schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 15:56:
[...]

Jammer dat gaat dus niet op haha
Nu nog niet ;) , maar over een jaar of 2.. als de PU een tijdje loopt. Dan hebben ze tijd om nieuwe schepen te ontwikkelen. Dan zullen we wel nieuwe variaties van Capitals gaan zien. Maar dat is idd nog toekomstmuziek.

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Inderdaad we hebben een dikke line-up van schepen en ze kunnen aangepast worden. Dus denk dat er zo wel voldoende variatie gaat komen. De rest is inderdaad toekomstmuziek.

• Oraijon
Hoop ook nog steeds op een alternatief op de Connie, idee van de Connie is nog steeds heel tof maar vind het design heel erg meh :P

Was er niet een gerucht gaande dat er een in de pijplijn zat? Beetje pirate alternatief? weet de naam ff niet meer :P Was daar nog iets over bekend? :P

• Case_C
Oraijon schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 16:06:
Hoop ook nog steeds op een alternatief op de Connie, idee van de Connie is nog steeds heel tof maar vind het design heel erg meh :P

Was er niet een gerucht gaande dat er een in de pijplijn zat? Beetje pirate alternatief? weet de naam ff niet meer :P Was daar nog iets over bekend? :P
De Manticore :P , daar reppen ze helemaal niets over.

Er is niets over bekend en het bestaan word niet erkend XD

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-01 12:59

Fordox

00101010

En hoelaat komen de Hulls op de markt?

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

• Case_C
Fordox schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 16:08:
Late night! Gok na 12'en.

• Oraijon
That's the fucker!
Kon zelf ook nog steeds niks vinden, dacht wie weet iemand in de subscriber den die iets meer weet al.
Fordox schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 16:08:
Als verleden een indicatie is, op z'n vroegst 6 uur vanavond, waarschijnlijker rond midden nacht of nog later.

• Ircghost

Ircghost

Komen er eigenlijk ook niet bestuurbare / boardable schepen voor de opvulling? Of is alles in theorie te besturen?

• Oraijon
Starbases, en denk Vanduul schepen waar ze wellicht wel zoiets mee zullen doen voor missions oid?
Verder volgens mij niet echt.

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 16:09:
[...]

Late night! Gok na 12'en.
Yep ik denk zo rond een uur of 1. Dat was met de vorige 2 sales ook het geval (Orion en Vanguard).

• Bornhald
Case_C schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 16:07:
[...]

De Manticore :P , daar reppen ze helemaal niets over.

Er is niets over bekend en het bestaan word niet erkend XD
niet geluisterd, maar blijkbaar zegt travis day hier wat over de manticore
http://www.ricko.ca/sc/TravisDay.mp3
http://forums.starcitizen...d-what-is-this-manticore/
Cygnitr0n schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 15:41:
[...]

Ik vind de Cutlass echt verschrikkelijk lelijk anders,
Hoe hij uiteindeijk is geworden is hij ook minder dan gehoopt, originele concept was (in mijn optiek) wel erg mooi
Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/adyfsy.png

[ Voor 5% gewijzigd door Bornhald op 24-04-2015 16:33 ]

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Bornhald schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 16:32:
[...]
Hoe hij uiteindeijk is geworden is hij ook minder dan gehoopt, originele concept was (in mijn optiek) wel erg mooi
[afbeelding]
Gelukkig krijgt de Cutlass een make-over. :)

• Ircghost

Ircghost

Oraijon schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 16:15:
Starbases, en denk Vanduul schepen waar ze wellicht wel zoiets mee zullen doen voor missions oid?
Verder volgens mij niet echt.
Ik hoop dat ze ook gewoon een hoop schepen maken die er aan de buitenkant goed uitzien en normale pyshics hebben, maar geen (werkend) interieur hebben. Zodat rsi meer verschillende kisten de galaxy in kan sturen. Ik kan mij voorstellen dat het na een tijdje wel saai wordt als je constant dezelfde schepen voorbij ziet komen.

• Case_C
Ircghost schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 16:40:
[...]
Ik hoop dat ze ook gewoon een hoop schepen maken die er aan de buitenkant goed uitzien en normale pyshics hebben, maar geen (werkend) interieur hebben. Zodat rsi meer verschillende kisten de galaxy in kan sturen. Ik kan mij voorstellen dat het na een tijdje wel saai wordt als je constant dezelfde schepen voorbij ziet komen.
Ik denk eerlijk gezegd dat het grote deel van de community dat niet gaat accepteren. Je doet het allemaal of helemaal niet, full on gimmick!

En op release gaan er toch ruim 50 verschillende schepen zijn met allemaal verschillende varianten... dus het zal wel even duren voor je alles hebt gezien/het saai word.

Daarna blijven er ook nieuwe schepen komen, dus dat komt allemaal wel goed.

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij is er lang geleden wel verteld dat er ook aardig wat niet vliegbare schepen in komen. Zeker wat betreft alien ships.

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Verwijderd schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 16:47:
Volgens mij is er lang geleden wel verteld dat er ook aardig wat niet vliegbare schepen in komen. Zeker wat betreft alien ships.
De Volper gaan ze helaas niet vliegbaar maken. (Dat zou de eerst volgende Xi'an schip zijn)
– The Xi’An Volper, probably won’t see it for sale. It appears in other parts of the game, in the PU and such, but it’s a full XI’An AI piloted ship.

[ Voor 22% gewijzigd door DutchWalnut op 24-04-2015 16:50 ]

• Case_C
Verwijderd schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 16:47:
Maar is toen ook gezegd dat ze geen interior zouden hebben? Dat ze niet te vliegen zijn door mensen is op zich niet gek.. door controls e.d. Maar het boarden en opgeblazen worden door self-destructs heeft ook wel wat :) .
Cygnitr0n schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 16:48:
[...]

De Volper gaan ze helaas niet vliegbaar maken. (Dat zou de eerst volgende Xi'an schip zijn)
[...]
In zijn geheel niet vliegbaar? Maar betekend dat het ook geen interior krijgt? Lijkt me stug. En dat die schepen niet te koop gaan zijn in de store is alleen maar positief. Dat zorgt voor meer 'nieuwe' dingen in de PU.

Nog een stukje onbewerkt pre-interview van GamerNexus:

[ Voor 38% gewijzigd door Case_C op 24-04-2015 16:56 ]

• Ircghost

Ircghost

Case_C schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 16:45:
[...]

Ik denk eerlijk gezegd dat het grote deel van de community dat niet gaat accepteren. Je doet het allemaal of helemaal niet, full on gimmick!

En op release gaan er toch ruim 50 verschillende schepen zijn met allemaal verschillende varianten... dus het zal wel even duren voor je alles hebt gezien/het saai word.

Daarna blijven er ook nieuwe schepen komen, dus dat komt allemaal wel goed.
Ik denk dat er genoeg mensen zijn die het misschien in eerste instantie niet leuk vinden maar als de tijd er is kunnen ze die langzaam wel uitbreiden met cockpits en controls.

• Bornhald
Ircghost schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 17:13:
[...]

Ik denk dat er genoeg mensen zijn die het misschien in eerste instantie niet leuk vinden maar als de tijd er is kunnen ze die langzaam wel uitbreiden met cockpits en controls.
CR heeft ook gezegd dat het initieel zo is en dat het niet uitgesloten is dat nadat de pu er is deze schepen wel een interieur gaan krijgen

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-01 12:59

Fordox

00101010

Stel je eens voor, het zichtsbereik naast je in de concept art van de cutlass.. Afschuwelijk :p

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Pagina: 1 ... 38 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.