Ah! Dank voor de toelichting, snapte er al geen zak vanVerwijderd schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 14:04:
Katamari Damashii is een samenvoeging van topics. Als er bijvoorbeeld 10 topics over LTI worden aangemaakt worden die allemaal samengevoegd in 1 topic (wat gebeurt bij elk controversieel onderwerp op de SC forums).
Katamari Damashii is een Japans spel waarbij je allemaal zooi moet verzamelen met een bal:
[afbeelding]
Vandaar de naam
Toch even gevraagd bij cs of je op een 'lijst' voor een idris kon komen.
Dit wat het antwoord wat ik kreegHi there,
In several other fora i keep hearing rumors there is a "list" where for people who would like an Idris P (or M for that matter) and one can be put on that list by sending a message to CS. Whenever an Idris is molten the person on top if the list gets the opportunity to buy one.
I've also heard this list no longer exists.
My questions are the following:
does this list exist?
does it make sense to have my name put on the list?
Thank you for looking at my question.
Sincerely,
Misschien wishful thinking maar lijkt er dus op alsof de idris binnenkort weer beschikbaar is, en dat in combinatie met de geruchten van limited ships tijdens de event in Keulen...Cloud Imperium Games (Cloud Imperium Games)
Apr 17, 07:10
Hi there
We currently don't have a list for ships. We may have another sale in the near future but all ships will be attainable game. I hope this helps and if you need anything else please let me know
Yours Allie C
Mja denk het niet eigenlijk. Denk dat je te snel een conclusie trekt. Ze mogen gewoon niks zeggen of weten dat simpelweg niet. Dit is gewoon het correcte antwoord waarmee jij geinteresseerd blijft zonder iets toe te zeggen welke kant ook op.
Zou maar zo kunnen dat de Idris nog eens langskomt, maar ik zou er vooral niet vanuit gaan gebaseerd op dat antwoord van Allie. Reken er niet op, kan het alleen maar meevallen
Zou maar zo kunnen dat de Idris nog eens langskomt, maar ik zou er vooral niet vanuit gaan gebaseerd op dat antwoord van Allie. Reken er niet op, kan het alleen maar meevallen
vandaar.. wishfull thinkingOraijon schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 20:43:
Mja denk het niet eigenlijk. Denk dat je te snel een conclusie trekt. Ze mogen gewoon niks zeggen of weten dat simpelweg niet. Dit is gewoon het correcte antwoord waarmee jij geinteresseerd blijft zonder iets toe te zeggen welke kant ook op.
Edit:Hull series concept sale vanaf de 24e
https://forums.robertsspa...le-friday-april-24#latest
[ Voor 11% gewijzigd door Bornhald op 18-04-2015 08:26 ]
Ik las het zojuistBornhald schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 00:47:
[...]
vandaar.. wishfull thinking
Edit:Hull series concept sale vanaf de 24e
https://forums.robertsspa...le-friday-april-24#latest
Erg benieuwd naar die schepen, gezien ik de MISC schepen toch een bepaalde flair vind hebben
edit:
Bij die sale zouden we toch ook meer info gaan krijgen over hoe cargo in de PU zou gaan werken toch?
[ Voor 9% gewijzigd door Case_C op 18-04-2015 10:59 ]
Ja, dat klopt. Je krijgt een intro, hetzelfde als de Orion met 'mining'.Case_C schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 10:58:
[...]
Ik las het zojuist, dus ergens volgende week krijgen we te horen waarvoor ze weg gaan
.
Erg benieuwd naar die schepen, gezien ik de MISC schepen toch een bepaalde flair vind hebben, ook al blijven dit natuurlijk cargo-ships.
edit:
Bij die sale zouden we toch ook meer info gaan krijgen over hoe cargo in de PU zou gaan werken toch?
Ik ben erg benieuwd naar de Hull-Series!

Voor de mensen die graag willen Racen. Deze week: Test Drive the Racing Ships!
Link: https://robertsspaceindus...st-Drive-The-Racing-Ships

En voor de subscribers is de Jump Point uit: The Vanguard!
Link: https://robertsspaceindus...-Jump-Point-Now-Available

En voor wie het allemaal heeft gemist:The weekly rundown!!
Link: https://robertsspaceindus...sion/14665-Weekly-Rundown
Cutlass is verkocht, dus kan me Max kopen... Maar ik zit nu toch weer te twijfelen tussen de Max en de Constellation Taurus.....Het word of een losse Taurus of een Max met game package.
Ik heb nog 2x een AMD Never settle package op de account dus game package is niet echt nodig.
Keuzes...keuzes...
Ik heb nog 2x een AMD Never settle package op de account dus game package is niet echt nodig.
Keuzes...keuzes...
Eind volgende week (24/4) komt de Hull series sale.
Ze gaan meerdere schepen te koop zetten dus er wordt verwacht dat er ook kleinere (= Freelancer Max-budget?) schepen komen.
Ze gaan meerdere schepen te koop zetten dus er wordt verwacht dat er ook kleinere (= Freelancer Max-budget?) schepen komen.
De Hull-A zou in de prijs kunnen vallen van de MAX. Maar ze zijn er bij CIG nog niet echt uit.
Dus we krijgen wel de concepten te zien a.s. vrijdag. Maar voor de rest is het afwachten tot ze een prijskaartje hebben voor de Series.
Dus we krijgen wel de concepten te zien a.s. vrijdag. Maar voor de rest is het afwachten tot ze een prijskaartje hebben voor de Series.
[ Voor 11% gewijzigd door DutchWalnut op 19-04-2015 13:11 ]
Ok, goed punt. Hoeveel schepen gaan de concept sale in?
In de subscribers den wordt gespeculeerd A, B, C en D. Maar het kan net zo goed alleen Hull C zijn.Cogency schreef op zondag 19 april 2015 @ 13:32:
Ok, goed punt. Hoeveel schepen gaan de concept sale in?
Dit zijn ook speculaties van de prijzen:
Hull A $100 - $175 (MAX/Taurus)
Hull B $200 - $275 (Redeemer/Vanguard)
Hull C $300 - $500 (Carrack/Orion)
Hull D $600 - $800 (Jump)
Ok, ik dacht inderdaad ook dat alleen de C zou komen. Maar zou wel leuk zijn als de hele rits word aangekondigd. Ben benieuwd!
Hull C/D zijn misschien leuk als ze met een vliegende K.I.T.T. komen. Hoe dan ook, het zal moeilijk zijn om beter uit de verf te komen dan het A-Team busje dat de Freelancer is
Freelancer ftwdahakon schreef op zondag 19 april 2015 @ 15:01:
Hull C/D zijn misschien leuk als ze met een vliegende K.I.T.T. komen. Hoe dan ook, het zal moeilijk zijn om beter uit de verf te komen dan het A-Team busje dat de Freelancer is
Zelf niet van plan om een Hull te kopen maar ben toch wel benieuwd naar deze reeks. Heb het vermoeden dat veel NPC's ook met deze transport ships gaan vliegen en dat ze daarom toch wel een groot deel van het "straat"-beeld gaan bepalen.
Tja ik gok eerlijk gezegd dat de Hull A kleiner gaat worden dan een MAX. Dus dat alle prijzen ook een behoorlijk stuk lager liggen.Cygnitr0n schreef op zondag 19 april 2015 @ 13:56:
[...]
In de subscribers den wordt gespeculeerd A, B, C en D. Maar het kan net zo goed alleen Hull C zijn.
Dit zijn ook speculaties van de prijzen:
Hull A $100 - $175 (MAX/Taurus)
Hull B $200 - $275 (Redeemer/Vanguard)
Hull C $300 - $500 (Carrack/Orion)
Hull D $600 - $800 (Jump)
Maar hoe zit het nu eigenlijk met de Hull E? Of gaat dat een limited variant worden? Op zich niet zo heel raar, echte supertankers (Hull E) zijn minder veel voorkomend dan een standaard vrachtship (Hull C/D).
Ja, daar werd ook over gespeculeerd. Dat de Hull A een starter zou worden.Case_C schreef op zondag 19 april 2015 @ 20:25:
[...]
Tja ik gok eerlijk gezegd dat de Hull A kleiner gaat worden dan een MAX. Dus dat alle prijzen ook een behoorlijk stuk lager liggen.
Maar hoe zit het nu eigenlijk met de Hull E? Of gaat dat een limited variant worden? Op zich niet zo heel raar, echte supertankers (Hull E) zijn minder veel voorkomend dan een standaard vrachtship (Hull C/D).
Zou opzich wel logische keuze zijn om de Hull E limited te maken.
Dan veranderen de pledge prijzen inderdaad, ten goede van ons dan.
Hull A $50 - 90 (Avenger/Gladius)
Hull B $100 - $175 (MAX/Taurus)
Hull C $200 - $275 (Redeemer/Vanguard)
Hull D $300 - $500 (Carrack/Orion)
Hull E +$600
Om maar eens gooi te doen.
De hamvraag vind ik wel. Is de Hull A op te waarderen naar D? Want als dat zo is, dan kun je beter een Hull A met LTI kopen en dan ingame de Hull D bij elkaar sprokkelen. Aangezien je nooit meteen je Hull C, D of E vol kan stouwen, want om UEC te maken moet je het wel eerst verdienen (of hebben).
Ik denk dat de Hull ook nog aardig kan zijn voor Pirates. Want er wordt inderdaad gesproken over een modulaire Hull. Zodat je ook andere modules kan plaatsen. Scanapparaturen e.d. (Natuurlijk wel ten koste van je cargo capaciteit).
Genoeg speculaties. Ben benieuwd of ze het verhaal vrijdag af krijgen. Zal wel rond een uur of 1 in de nacht worden.
[ Voor 0% gewijzigd door DutchWalnut op 19-04-2015 22:50 . Reden: vormfouten ]
Er was een list. Toen de LTI er nog was kon je het via de Concierge aanvragen, Scythe/Idris/M50/350R en andere (toen nog limited ships) als je die wou hebben kon je een mail sturen/ticket aanmaken en dan werd je idd op een lijst gezet en als iemand dan zijn/haar schip inruilde tegen store credits ging deze naar de eerste persoon op de lijst.Bornhald schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 16:57:
Toch even gevraagd bij cs of je op een 'lijst' voor een idris kon komen.
Voor zover ik weet zijn ze daarmee gestopt begin vorig jaar, kreeg toen een bericht dat deze manier niet langer gedaan werd en dat als ik er nog een wou ik het via de sale moest doen.
Aangezien onlangs nog voorbij is gekomen dat ze te zijner tijd gaan stoppen met CCU's tegen de tijd dat grote schepen werkelijk beschikbaar komen, denk ik niet dat dit gaat werken. Laat staan wanneer het spel eenmaal daadwerkelijk draait (al dan niet beta). Dan zul je gewoon je schepen bij elkaar moeten verdienen, kopen en verzekeren.Cygnitr0n schreef op zondag 19 april 2015 @ 22:48:
De hamvraag vind ik wel. Is de Hull A op te waarderen naar D? Want als dat zo is, dan kun je beter een Hull A met LTI kopen en dan ingame de Hull D bij elkaar sprokkelen. Aangezien je nooit meteen je Hull C, D of E vol kan stouwen, want om UEC te maken moet je het wel eerst verdienen (of hebben).
Heb je daar een bron van? Ik heb dat blijkbaar totaal gemist.dahakon schreef op maandag 20 april 2015 @ 06:09:
[...]
Aangezien onlangs nog voorbij is gekomen dat ze te zijner tijd gaan stoppen met CCU's tegen de tijd dat grote schepen werkelijk beschikbaar komen, denk ik niet dat dit gaat werken. Laat staan wanneer het spel eenmaal daadwerkelijk draait (al dan niet beta). Dan zul je gewoon je schepen bij elkaar moeten verdienen, kopen en verzekeren.
Stoppen met CCU in de huidige vorm, zoals ik begrepen heb kan je nog steeds wel degelijk je ship upgrade uitvoeren maar wordt het allemaal wat makkelijker, dat je dan direct naar het schip upgrade dat je wilt hebben ipv dat je 4 CCU's moet uitvoeren.dahakon schreef op maandag 20 april 2015 @ 06:09:
[...]
Aangezien onlangs nog voorbij is gekomen dat ze te zijner tijd gaan stoppen met CCU's tegen de tijd dat grote schepen werkelijk beschikbaar komen, denk ik niet dat dit gaat werken. Laat staan wanneer het spel eenmaal daadwerkelijk draait (al dan niet beta). Dan zul je gewoon je schepen bij elkaar moeten verdienen, kopen en verzekeren.
Uit RtV42:
– By the time bigger ships like the Merchantman and the Starfarer will be available, there won’t be any CCU’s anymore. Because they won’t be needed. There will be a new system to go from ship to ship. No more CCU’s once large ships come into play.
Ik bedoelde ook niet de CCU, maar ingame (upgraden, dus extra modules er aan hangen).Verwijderd schreef op maandag 20 april 2015 @ 08:39:
Lijkt me logisch toch? Tegen die tijd is het in-game aanschaf systeem on line waarschijnlijk.
Haha toen ik je vorige post las dacht ik eerst ook dat je ingame upgraden bedoelde.. Maar technisch is dat niet echt praktisch, ik verwacht namelijk dat het wel volledig verschillende schepen gaan zijn.Cygnitr0n schreef op maandag 20 april 2015 @ 09:01:
[...]
Ik bedoelde ook niet de CCU, maar ingame (upgraden, dus extra modules er aan hangen).
Enja CCU gaat er binnenkort uit, maar daar zou wel een ander makkelijker systeem voor terug komen hebben ze gezegd.
Hoogstwaarschijnlijk zal je door je schip te selecteren al je CCU opties zien met daarnaast gewoon de prijs en een buy knop.
Hopelijk wordt het dan ook mogelijk om te downgraden (e.g. Retaliator > Mustang + 100 store credits).
Hopelijk wordt het dan ook mogelijk om te downgraden (e.g. Retaliator > Mustang + 100 store credits).
Ja klopt. Daar doelde ik ook op.Case_C schreef op maandag 20 april 2015 @ 09:10:
[...]
Haha toen ik je vorige post las dacht ik eerst ook dat je ingame upgraden bedoelde.. Maar technisch is dat niet echt praktisch, ik verwacht namelijk dat het wel volledig verschillende schepen gaan zijn.
Enja CCU gaat er binnenkort uit, maar daar zou wel een ander makkelijker systeem voor terug komen hebben ze gezegd.
Ik hoop dat je ook je pledge schepen kan downgraden. Lijkt me ook een handige functie
Wat jij zegt inderdaad.AndrewBourgeois schreef op maandag 20 april 2015 @ 09:21:
Hoogstwaarschijnlijk zal je door je schip te selecteren al je CCU opties zien met daarnaast gewoon de prijs en een buy knop.
[ Voor 25% gewijzigd door DutchWalnut op 20-04-2015 09:47 ]
Schijnt officieel te zijn dat de Vanguard 3 (mss 4) variants krijgt volgens de forums. Zou in de Jump Point staan:
Ben benieuwd, maar zal wel even duren voor we daar meer over te zien krijgenSo the hot-off-the-press Jump Point says Vanguard has 3 variants:
(1) Fighter variants that can fight, but is vulnerable when cornered into a dogfight. Confirm fast speed to get away from trouble. This is the one we just bought.
(2) EM-warfare where a Vanguard can disrupt enemy fleet radar
(3) Bomber variant with lots of Torpedoes, but can fight once the torps have been delivered.
There is also talk/proposal of a 4th stealth variant.
Can't wait to see the 3 variants in details.
Also confirmed is a missile reload mechanism at the back of the ship.
Goed nieuwsOraijon schreef op maandag 20 april 2015 @ 10:18:
Schijnt officieel te zijn dat de Vanguard 3 (mss 4) variants krijgt volgens de forums. Zou in de Jump Point staan:
[...]
Ben benieuwd, maar zal wel even duren voor we daar meer over te zien krijgen
edit: hier stond een linkje
kan je het zelf na lezen, dat van de jumppoint
[ Voor 49% gewijzigd door Bornhald op 20-04-2015 11:33 ]
Jammer dat dit soort dingen gedeeld wordt. Dat maakt mijn sub wel minder waardigBornhald schreef op maandag 20 april 2015 @ 11:07:
<Helaas, hier stond een link>
Klopt. Maar dit is aangedragen, dus is niet gezegd dat dit officieel wordt.Oraijon schreef op maandag 20 april 2015 @ 10:18:
[...]
Ben benieuwd, maar zal wel even duren voor we daar meer over te zien krijgen
Here are the descriptions of the proposed variants:
- Strike (Die we nu hebben)
- Trickster (Net als de Herald)
- Bomber (Net als de Retaliator, minder torpedo's)
[ Voor 69% gewijzigd door DutchWalnut op 20-04-2015 11:37 ]
Moet zelfs ook zeggen dat ik mijn twijfels had bij het uberhaupt posten hier... zal de link wel weer weg halen. edit: ook weg gehaald nuCygnitr0n schreef op maandag 20 april 2015 @ 11:26:
[...]
Jammer dat dit soort dingen gedeeld wordt. Dat maakt mijn sub wel minder waardig
Kan ook begrijpen dat het je sub minder waard maakt.
[ Voor 3% gewijzigd door Bornhald op 20-04-2015 11:34 ]
Maakt niet uit. Denk dat de mensen die het zo gratis willen lezen, dat maar voor zichzelf moeten uitzoeken.Bornhald schreef op maandag 20 april 2015 @ 11:33:
[...]
Moet zelfs ook zeggen dat ik mijn twijfels had bij het uberhaupt posten hier... zal de link wel weer weg halen. edit: ook weg gehaald nu
ach ja, dan kunnen ze toch ook de moeite doen om het te googlenCygnitr0n schreef op maandag 20 april 2015 @ 11:36:
[...]
Maakt niet uit. Denk dat de mensen die het zo gratis willen lezen, dat maar voor zichzelf moeten uitzoeken.
Ik hoop dat je je schip ook los kunt koppelen van je pakket. Ik wil graag eens wat uitproberen maar ik zit nu met een LX, Avenger (pakket) en een Omega. Het is dat die Omega $0,- waard is want anders had ik nu al een Connie
Mja die dingen zijn idd niet moeilijk te vinden, maargoed.. Het idee was leukBornhald schreef op maandag 20 april 2015 @ 11:33:
[...]
Moet zelfs ook zeggen dat ik mijn twijfels had bij het uberhaupt posten hier... zal de link wel weer weg halen. edit: ook weg gehaald nu
Volgens mij was dat destijds wel het idee, om alpha access en dat soort spul account bound te maken.Jorrie schreef op maandag 20 april 2015 @ 11:57:
Ik hoop dat je je schip ook los kunt koppelen van je pakket. Ik wil graag eens wat uitproberen maar ik zit nu met een LX, Avenger (pakket) en een Omega. Het is dat die Omega - waard is want anders had ik nu al een Connie
Zou me dus niets verbazen als dat ook wordt aangepast in die CCU overhaul.
Ben benieuwd hoe het dan gaat met de waarde van de schepen als je dat gaat loskoppelen.
Ik ga er vanuit dat dat gewoon het bedrag is waarvoor je dat schip los kon kopen op moment van aankoop.
[ Voor 8% gewijzigd door Oraijon op 20-04-2015 12:52 ]
Ik gok voor hetzelfde dat je nu een stand alone kan kopen. Hoewel daar tegenwoordig vaak een hangar bij zit is dat in het verleden anders geweest (zie mijn caterpillar http://i.imgur.com/arjnApn.pngJorrie schreef op maandag 20 april 2015 @ 12:15:
Ben benieuwd hoe het dan gaat met de waarde van de schepen als je dat gaat loskoppelen.
volgens deze post is het ook pas mogelijk om packages op te delen wanneer de pu er is https://forums.robertsspa...ckages-ie-warpack-digital
omdat je dan kan bepalen hoeveel characters je wil en wie welke spullen krijgt etc.
Er staat me ook iets bij dat er recentelijk een officiele uitspraak is geweest (heb hem ergens gelezen) maar die kan ik niet terug vinden.
De voornaamste reden dat het niet kan is zo te lezen de grey market (want al die schepen hebben LTI en LTI verkoopt nog steeds, hoewel minder dan een half jaar terug)
Toch nog even waarom ik de vraag nog een keer aan CS heb gesteld, ik zag op reddit deze langs komen:Ashrah schreef op maandag 20 april 2015 @ 00:41:
[...]
Er was een list. Toen de LTI er nog was kon je het via de Concierge aanvragen, Scythe/Idris/M50/350R en andere (toen nog limited ships) als je die wou hebben kon je een mail sturen/ticket aanmaken en dan werd je idd op een lijst gezet en als iemand dan zijn/haar schip inruilde tegen store credits ging deze naar de eerste persoon op de lijst.
Voor zover ik weet zijn ze daarmee gestopt begin vorig jaar, kreeg toen een bericht dat deze manier niet langer gedaan werd en dat als ik er nog een wou ik het via de sale moest doen.
http://i.imgur.com/t0EsTiF.jpg
creation date van de Idris is 20 december 2014. Dus ze zijn gestopt met mensen op de lijst zetten, maar blijkbaar bestond de lijst 5 maanden geleden nog wel. (recentelijk was ik er nog enkele tegen gekomen)
Maar nu kan je ze dus helaas niet krijgen (tenzij je $5.000 aan meltable items hebt. dan kan je een package kopen waar ze in zitten)
Mja, my bad. Combo van 's ochtends vroeg iets posten en de gegeven tekst niet helemaal meer kennen. Het 'no more CCU when big ships become available' is wat was blijven hangen, het deel van een simpeler systeem was ietswat verdrongenOraijon schreef op maandag 20 april 2015 @ 08:37:
[...]
Stoppen met CCU in de huidige vorm, zoals ik begrepen heb kan je nog steeds wel degelijk je ship upgrade uitvoeren maar wordt het allemaal wat makkelijker, dat je dan direct naar het schip upgrade dat je wilt hebben ipv dat je 4 CCU's moet uitvoeren.
Uit RtV42:
[...]
Ja, daar gaat het nu toch ook niet om, het gaat nu om CCU
Hull A - $60 USD
Hull B - $90 USD
Hull C - $200 USD
Hull D - $350 USD
Hull E - $550 USD
Hull B - $90 USD
Hull C - $200 USD
Hull D - $350 USD
Hull E - $550 USD
Zijn dat idd de final prijzen nu?Bornhald schreef op maandag 20 april 2015 @ 20:55:
Hull A - $60 USD
Hull B - $90 USD
Hull C - $200 USD
Hull D - $350 USD
Hull E - $550 USD
Dat valt nog wel mee eigenlijk dan
hull A duurder dan ik dacht maar de hull E aanzienlijk goedkoper..Oraijon schreef op maandag 20 april 2015 @ 21:04:
[...]
Zijn dat idd de final prijzen nu?
Dat valt nog wel mee eigenlijk dan
ben heel benieuwd hoe ze eruit gaan zien, maar voor de rest geen intere in, tenzij je de hull E in een pocket carrier kan veranderen
en ja dat zijn de prijzen, staat in het postje van James Pugh
[ Voor 7% gewijzigd door Bornhald op 20-04-2015 21:10 ]
Ach, kon je op zich wel verwachten denk ik. Das ongeveer de prijs waarop de goedkoopste ships zitten, alles eronder is starter ship. anders heb je helemaal veel overlap met de Reliant, die ook van MISC is.
maar ben benieuwd wat voor een lore etc erbij zit en naar de posts mbt cargo..
dit is volgens mij alles wat bekedn is..
dit is volgens mij alles wat bekedn is..
The MISC range of cargo hulls (A-D) are the standard transports in human space. Extremely configurable, MISC Hulls can be adapted for most any type of transport job. While primarily used for legitimate purposes, the MISC Hull C has recently become a favorite for smugglers who refit the interior without modifying its innocent outward appearance.
De Hull D zou eigenlijk al een pocket-carrier moeten worden. Ben nu wel erg benieuwd. Vooral naar de verhouding Hull C, Connie Taurus. Gezien dat toch 2 traders in bijna dezelfde prijs-regio zijn.Bornhald schreef op maandag 20 april 2015 @ 21:10:
[...]
hull A duurder dan ik dacht maar de hull E aanzienlijk goedkoper..
ben heel benieuwd hoe ze eruit gaan zien, maar voor de rest geen intere in, tenzij je de hull E in een pocket carrier kan veranderen
en ja dat zijn de prijzen, staat in het postje van James Pugh
Ik hoop dat je gelijk hebt, weet nog niet wat er dan moet sneuvelen om die te krijgen.. maar dan gaat hij er waarschijnlijk wel komen.Case_C schreef op maandag 20 april 2015 @ 22:24:
[...]
De Hull D zou eigenlijk al een pocket-carrier moeten worden. Ben nu wel erg benieuwd. Vooral naar de verhouding Hull C, Connie Taurus. Gezien dat toch 2 traders in bijna dezelfde prijs-regio zijn.
Komen ze direct met LTI? Want in dat geval gaat de cutlass black sneuvelen en komet er een B/C in de hangar.
Als het goed is wel, elk ship krijgt dat mee in de concept sale.
Ben zijn schema voor deze week inclusief de Design-post voor cargo
, dat gaat een interessant stuk leesvoer worden. Gezien iedereen er mee te maken gaat krijgen one way or another.
Oh, en de Hull E word niet limited in zijn aantallen
. Mooi om te horen dat zulke schepen geen zeldzaamheid gaan worden.
https://forums.robertsspa.../4856712/#Comment_4856712
De 10 for the producers heeft weer een aantal interessante nieuwtjes en reden van vertraging van en over de FPS.
Howdy folks! Here's this weeks tentative schedule. Our big deal release this week is the concept for the Hull series. It's the first time we've offered a wide range of ships at once (though part of the same series) and I think you're going to like what we've come up with! We'll support that with a design post about cargo and some other surprises.
Behind the screens, the team is working on the next patch, which adds the tutorial mode to Arena Commander. Expect more updates on that later in the week!
... and on another personal note, it was great to meet a whole bunch of you at Star Wars Celebration! Extra credit for the folks who were wearing Anvil shirts![]()
Monday, April 20th
- 10 for the Producers (featuring the Return of Travis Day)
Tuesday, April 21st
- Meet the Devs: Lisa Ohanian
Wednesday, April 22nd
- Vault Update
- Jump Point Update (TBD)
Thursday, April 23rd
- Around the Verse Episode 41
- Reverse the Verse
Friday, April 24th
- Design: Cargo
- Ship Sale: The Hull Series
Oh, en de Hull E word niet limited in zijn aantallen
De 10 for the producers heeft weer een aantal interessante nieuwtjes en reden van vertraging van en over de FPS.
[ Voor 13% gewijzigd door Case_C op 21-04-2015 10:33 ]
Dus net als de cutlass blue, freelancer mis, super hornet de speciale versie van het schipCase_C schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 08:13:
Ben zijn schema voor deze week inclusief de Design-post voor cargo, dat gaat een interessant stuk leesvoer worden. Gezien iedereen er mee te maken gaat krijgen one way or another.
[...]
Oh, en de Hull E word niet limited in zijn aantallen. Mooi om te horen dat zulke schepen geen zeldzaamheid gaan worden.
[video]
Hmm neeBornhald schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 12:34:
[...]
Dus net als de cutlass blue, freelancer mis, super hornet de speciale versie van het schip
ik doelde meer op de beschikbaarheid, en ik dacht dat de hull D de vreemde eend in de bijt was, omdat de D vergeleken wordt met de starfarer en gezien wordt als een fueling shipCase_C schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 12:43:
[...]
Hmm nee, want de Hull E is (hopelijk) een totaal andere hull dan de Hull D. Dat is in het extreme hetzelfde als de Constellation de speciale versie is van de Aurora
.
Jumppoint april 2015Fuel Pump is also known around the Empire for its annual
‘Fuel Pump Ship’ toy event, in which a different toy spacecraft
is issued every August 10th in honor of the chain’s
founding. The initial issues represented traditional fueling
ships, such as the Starfarer and Hull D, while recent issues
have been more action-oriented spacecraft (such as a military-style
Hornet) presented in Fuel Pump livery. Fuel Pump
ships remain a favorite of both children and collectors
De schepen zijn allemaal modulair, op zich niet vreemd dat een Hull D als refuel schip genoemd word. Je kan er gigantische tanks in/op kwijt. De Hull C/E kunnen dat ook.Bornhald schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 12:59:
[...]
ik doelde meer op de beschikbaarheid, en ik dacht dat de hull D de vreemde eend in de bijt was, omdat de D vergeleken wordt met de starfarer en gezien wordt als een fueling ship
[...]
Jumppoint april 2015
De Caterpillar word in de lore ook genoemd als refuel/refinery ship, dus ik gok dat het equipment gaat zijn die op verschillende schepen te monteren is. Hoewel de Starfarer er specifiek op ontworpen is
heb je meer info van de hull series, enige wat ik weet zijn de 3 regels die je (nu nog) ziet op de pagina van de hullCase_C schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 13:42:
[...]
De schepen zijn allemaal modulair, op zich niet vreemd dat een Hull D als refuel schip genoemd word. Je kan er gigantische tanks in/op kwijt. De Hull C/E kunnen dat ook.
De Caterpillar word in de lore ook genoemd als refuel/refinery ship, dus ik gok dat het equipment gaat zijn die op verschillende schepen te monteren is. Hoewel de Starfarer er specifiek op ontworpen is.
zou wel prettig zijn als de hull series, caterpillar en starfarer (en tot op zekere hoogte de freelancers en constellations, maar die zijn toch allemaal lijkt me aanzienlijk zwaarder bewapend waarbij de eerdergenoemde drie het moeten hebben van een escorte) allemaal een gelijke rol zouden hebben. Wat meer variatie op vracht gebied lijkt me ook leuk.The MISC range of cargo hulls (A-D) are the standard transports in human space. Extremely configurable, MISC Hulls can be adapted for most any type of transport job. While primarily used for legitimate purposes, the MISC Hull C has recently become a favorite for smugglers who refit the interior without modifying its innocent outward appearance.
Wat is de reden voor organisaties om zo veel mogelijk leden te vergaren? Ik had even een 'hoi-ik-ben-nieuw' post op de officiele fora gezet, maar heb vooral copy-paste antwoorden gekregen en een hele hoop uitnodigingen voor organisaties. Er zitten toch nog helemaal niet functionaliteiten zoals tax in het spel (wat zou kunnen verklaren dat ze graag zien dat je die aan hun afgeeft). Nu is het meer een soort van wedstrijdje wie het grootste is?
Ik denk omdat wanneer je gaat exploren het automatisch met je organisatie word gedeelt en dus veel toegang tot mining/andere dingen? En dus geen information brokers nodig.Magnetic_Man schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 15:21:
Wat is de reden voor organisaties om zo veel mogelijk leden te vergaren? Ik had even een 'hoi-ik-ben-nieuw' post op de officiele fora gezet, maar heb vooral copy-paste antwoorden gekregen en een hele hoop uitnodigingen voor organisaties. Er zitten toch nog helemaal niet functionaliteiten zoals tax in het spel (wat zou kunnen verklaren dat ze graag zien dat je die aan hun afgeeft). Nu is het meer een soort van wedstrijdje wie het grootste is?
Die enorme expansiedrift van orgs verbaast me ook. Ik snap wel dat ze al gevormd worden, het is gewoon weer een manier om met de game bezig te zijn. Maar je ziet van die enorme orgs die voor 80% uit affiliates bestaan en massaal vreemden proberen over te halen terwijl er nog heel weinig te doen is.Magnetic_Man schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 15:21:
Daarbij komt ook nog eens dat het onmogelijk is om een organisatie groter dan 100 man goed te managen met het huidige systeem. De grote organisaties zullen waarschijnlijk uit elkaar gaan vallen. Ik denk eerder dat alliances velen mate groter en meer invloed zullen gaan krijgen dan de organisaties zelf.
Nee, meer voortbordurend op het verhaal van CIG dat alle schepen modulair zouden worden. (Zoo ook kleine schepen als een Avenger/Connie.) Waarom dan geen schepen van 300 meter + waar zoveel ruimte is voor activiteitenBornhald schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 13:47:
[...]
heb je meer info van de hull series, enige wat ik weet zijn de 3 regels die je (nu nog) ziet op de pagina van de hull
Bestaat er eigenlijk al iets als alliances momenteel?
Heb zelf tijdje in Eve online bij Bravenewbies gezeten. Ook zo'n mega organisatie, maar daardoor ook wel weer leuk omdat er elke keer als je inlogt wel weer iets bezig is.
Heb zelf tijdje in Eve online bij Bravenewbies gezeten. Ook zo'n mega organisatie, maar daardoor ook wel weer leuk omdat er elke keer als je inlogt wel weer iets bezig is.
Probleem is dat je er niemand van kent, je bouwt geen band op, puur wat random kerels..Magnetic_Man schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 16:15:
Er zijn al wel organisaties welke openbaar samenwerken/in een alliantie zitten. Welke dat zijn kan ik zo niet 123 zeggen.Magnetic_Man schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 16:15:
Van GOT Inc. zijn we het zeker van plan, maar de huidige staat van het organisatie systeem nodigt nog niet echt uit om heel actief te worden in het organisatie gebeuren. We bouwen liever eerst de organisatie goed op alvorens hele allianties te sluiten. (Maar in de toekomst zie ik ze zeker komen)
Ja, ze bestaan wel. Maar ook dat vind ik nutteloos omdat je nog niet eens met je eigen org de game echt hebt ervaren.Magnetic_Man schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 16:15:
Daarnaast wordt SC een heel ander spel dan EVE. SC heeft een veel kleinschalerige first person benadering met instances. Plus de veel meer NPC gerunde universe maakt dat je nog maar moet afvragen of die enorme allianties wel praktisch gaan zijn.
Die prijzen vallen mij erg mee!
[ Voor 99% gewijzigd door dudee op 21-04-2015 21:39 ]
Vraag me af hoe cargo hauling eruit gaat zien. Je hebt natuurlijk de normale freight units in je cargohold maar kunnen we bijvoorbeeld ook space installations towen of andere grote objecten als een soort vrachtwagen voort trekken.
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe de Hull C op de stat page zich nu verhoud tot de variant die ze vrijdag presenteren. In het oude boekje was de Hull C nog 225 meter, benieuwd of dat zo blijft. Als ze dat doen kunnen de Hull D en Hull E echt gigantisch worden
. Schepen waarbij de Orion e.d. in het niet verbleken.
Ik had ergens gelezen dat hull c idd nog 225m was, hull A 75m, hull B 150.
D en E stonden er ook bij maar die weet ik niet meer
Hull B 150m? wow.. hoewel 75m voor de hull A is ook niet niks.Oraijon schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 23:01:
Ik had ergens gelezen dat hull c idd nog 225m was, hull A 75m, hull B 150.
Erg gaaf, zie het al voor me, convoys met vele verschillende cargo-ships + escorts.
Misschien wissel ik mn DUR wel in voor een Hull A+ Hull B.
Wie weet dat die schepen ook op een ontwikkel sneltrein staan voor SQ42 missies.
[ Voor 15% gewijzigd door Case_C op 21-04-2015 23:43 ]
Er is wel een maar, de Orion kan bijvoorbeeld niet landen omdat hij te groot is.
Mocht de Hull C, D en E net zo groot en groter zijn. Reken maar dat je de Hull A en B dan Haulers worden.
Dus het op en afhalen van goederen van de Hull C, D en E.
Lijkt me ook logisch voor een leuke gameplay. Je moet immers samenwerken.
Meest logische pledge is dus een Hull C. Maar dat ligt helemaal aan of het dan een transporter is of een hauler.
Mocht de Hull C, D en E net zo groot en groter zijn. Reken maar dat je de Hull A en B dan Haulers worden.
Dus het op en afhalen van goederen van de Hull C, D en E.
Lijkt me ook logisch voor een leuke gameplay. Je moet immers samenwerken.
Meest logische pledge is dus een Hull C. Maar dat ligt helemaal aan of het dan een transporter is of een hauler.
Verwijderd
Dat lijkt me echt cool al die enorme cargo ships.
Ik twijfel nog met deze prijzen of ik de hull-c of de hull-b neem, ik heb ook nog een merchantman voor het traden en deze heeft ook een ernstiger bewapening.
De hull serie wordt voorzover dat duidelijk is een goederen transport die weinig wapens gaat krijgen dus zou deze een uitgebreidere konvooi nodig hebben.
Ik twijfel nog met deze prijzen of ik de hull-c of de hull-b neem, ik heb ook nog een merchantman voor het traden en deze heeft ook een ernstiger bewapening.
De hull serie wordt voorzover dat duidelijk is een goederen transport die weinig wapens gaat krijgen dus zou deze een uitgebreidere konvooi nodig hebben.
Voordeel van een MM is dat je je goederen ter plekke kan doorverkopen. Een Hull kan dat waarschijnlijk dan niet. Dat is gewoon van punt A naar B.Verwijderd schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 23:52:
De MM is een totaal ander schip dat de Hull. Waar de MM een soort reizende winkel is met serieuse bewapening zijn de Hull waarschijnlijk langzame grote vrachtschepen met minimale bewapening (op basis van de huidige stats een hull C 225m en 1 manned turret, je gaat dus ergens een gigantische blindspot hebben!)Verwijderd schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 23:52:
Ik denk dat de huils handig zijn voor high sec en in low sec hebben ze een serieuse escorte nodig. Daar tegenover staat wel dat wanneer ze plaats van bestemming bereiken je wel aanzienlijk meer winst hebt.
ZIt me ter plekken te bedenken dat het wel geinig zou zijn als ze zelf een schip zouden hebben waarmee ze cargo van de hull naar een planeet kunnen vervoeren indien ze zelf niet kunnen landen
Misschien zijn de Hull A/B wel geschikt om de Hull C/D/E van cargo te voorien? Op zich niet zo'n heel gek idee, maar dat zullen we aankomende vrijdag wel lezen gok ikBornhald schreef op woensdag 22 april 2015 @ 07:06:
[...]
Zit me ter plekken te bedenken dat het wel geinig zou zijn als ze zelf een schip zouden hebben waarmee ze cargo van de hull naar een planeet kunnen vervoeren indien ze zelf niet kunnen landen
http://www.reddit.com/r/s...ll_e_discussion_thoughts/
Hier word er ook al heerlijk over gespeculeerd hoe de HULL E uiteindelijk moet gaan werken.
Merchantmans gaan gewoon ideaal zijn om louche goederen in nul-sec te kopen/verkopen zonder tussenkomt van UEE e.d.Cygnitr0n schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 23:53:
[...]
Voordeel van een MM is dat je je goederen ter plekke kan doorverkopen. Een Hull kan dat waarschijnlijk dan niet. Dat is gewoon van punt A naar B.
[ Voor 41% gewijzigd door Case_C op 22-04-2015 17:45 ]
Sinds een tijdje weer Arena Commander opgestart. 3 public matches gedaan waarbij in 1 keer zonder probleem een match werd gevonden. Het lijkt weer prima te werken iig.
Maar je krijgt tegenwoordig best weinig REC.
Hmm misschien morgen weer eens een potje meedoenVerwijderd schreef op woensdag 22 april 2015 @ 21:23:
Sinds een tijdje weer Arena Commander opgestart. 3 public matches gedaan waarbij in 1 keer zonder probleem een match werd gevonden. Het lijkt weer prima te werken iig.Maar je krijgt tegenwoordig best weinig REC.
Dat denk ik ook wel. Want het is zeker marginaal.Case_C schreef op woensdag 22 april 2015 @ 21:35:
[...]
Hmm misschien morgen weer eens een potje meedoen, wel jammer idd van de matige REC-accumilatie... Maar dat zouden ze in een volgende patch weer omhoog gooien schijnbaar.
Nog 1 dag voor de HULL Series
Ben benieuwd naar het concept. Hopelijk krijgt de Hull eenzelfde voorkant als de Starfarer. Gewoon erg nice.
Maar het is een MISC dus zal wel goed komen.
De Starfarer is ietsjes kleiner dan de Hull C volgens mij. Maar wie weet is de Hull C wel een variatie op de Starfarer, met dezelfde cockpit maar een andere Hull erachter?Cygnitr0n schreef op donderdag 23 april 2015 @ 13:30:
[...]
Dat denk ik ook wel. Want het is zeker marginaal.
Nog 1 dag voor de HULL Series![]()
![]()
Ben benieuwd naar het concept. Hopelijk krijgt de Hull eenzelfde voorkant als de Starfarer. Gewoon erg nice.
Maar het is een MISC dus zal wel goed komen.
Zowieso ben ik heel nieuwsgierig naar alle holoviewer modellen
Klein beetje maarCase_C schreef op donderdag 23 april 2015 @ 13:52:
[...]
De Starfarer is ietsjes kleiner dan de Hull C volgens mij. Maar wie weet is de Hull C wel een variatie op de Starfarer, met dezelfde cockpit maar een andere Hull erachter?.
Denk zelf niet dat ze op de starfarer gaan lijken, althans niet meer dan een Freelancer op een Starlancer lijkt. Hull A t/m E zullen wel op elkaar lijken maar denk dat de Starfarer toch wel z'n eigen look heeft
Bah, kan m'n source niet meer vinden waarin stond dat Hull A op 75m komt en de Hull B op 150. Dacht dat D en E op respectievelijk 300 en 375 zaten volgens die post, volgens mij kwam er idd elke keer 75 m bij. Dus ik verwacht dat ze er alle 5 90% hetzelfde eruitzien maar elke size up zal wel een extra cargo module achter geplakt hebben.
De Hull C wordt sowieso een modulair schip met modulaire modules. Zodat piraten e.d. het ook kunnen gebruiken voor andere bezigheden.
Over de rest is niet gesproken.
[ Voor 5% gewijzigd door DutchWalnut op 23-04-2015 16:33 ]
Maar op zich wel logisch dat wat Oraijon zegt, hoewel ik niet hoop dat de Hull E slechts 375m lang zou zijnCygnitr0n schreef op donderdag 23 april 2015 @ 16:33:
De Hull C wordt sowieso een modulair schip met modulaire modules. Zodat piraten e.d. het ook kunnen gebruiken voor andere bezigheden.
Hoop eerlijk gezegd op een mogelijkheid tot combineren met cargo-modules. Ach ja, nog een dag wachten en dan zien we het
was niet tijden ATV dat Ben zei dat het een soort Matroesjka's waren.. dus je zou verwachten dat qua lengte het in ieder geval A<B<C<D<E zal zijn evenals met laad capaciteit.Case_C schreef op donderdag 23 april 2015 @ 16:38:
[...]
Maar op zich wel logisch dat wat Oraijon zegt, hoewel ik niet hoop dat de Hull E slechts 375m lang zou zijn. Dat zou betekenen dat 7 Hull A's evenveel kunnen vervoeren als 1 Hull E, imo een beetje te rechtlijnig en daardoor in het nadeel van de Hull E.
Hoop eerlijk gezegd op een mogelijkheid tot combineren met cargo-modules. Ach ja, nog een dag wachten en dan zien we het.
Ben een beetje teleurgesteld. Morgen is de Hull sale en ik had gehoopt wat goedkoper mee te kunnen doen met de sale aangezien ik nu even in de VS zit. Maar ik merk door de sterke steiging van de dollar dat er nu gewoon nauwelijks verschil zit tussen de euro en dollar prijzen.
Ik zal uiteindelijk toch wel weer wat kopen
Ik zal uiteindelijk toch wel weer wat kopen
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Iemand enig idee wat de sneak-peek is voor deze week?

Afrondingen zeggen eigenlijk MISC, dus ik gok de Reliant
Het geheel is namelijk nog te klein voor de Hull A met 75m. Dammit blijkbaar is het toch een van de Hull schepen... hmmz niet wat ik ervan verwacht had qua silhouet, maar we zullen het wel zien hoe het er in 3d uitziet.
Die gun ziet er zowieso vreemd uit voorop een trader... of het is een stuk 'wing' wat uitsteekt.
De 'RtV samenvatting

Afrondingen zeggen eigenlijk MISC, dus ik gok de Reliant
Die gun ziet er zowieso vreemd uit voorop een trader... of het is een stuk 'wing' wat uitsteekt.
De 'RtV samenvatting
Studios/employees:Ship Updates:
- Lisa Ohanian focusing on streamlining production on ships. (Works with art teams)
- Lisa’s favourite ship she can’t talk about… they had to edit it out of her previous interview.
- Lisa really likes the Genesis Starliner and the Crucible
- Lisa’s goal is to “make stuff happen faster”, looking to optimize processes.
- A lot of the current weapon issues are being cleaned up, new physically-based damage in the works.
- Collaboration between studios is going really well. As releases are getting closer, there are a lot more interteam meetings. Lots of syncing up on what issues need to be fixed on a daily basis. Right now it’s biweekly, as release comes closer it’ll be triweekly, and then right before release it’ll be daily.
- Zane has had his artwork in Pacific Rim, the show Eureka, other places too. Lots of TV and Movie people use his stuff. Sometimes with credit, sometimes without.
Ship weapons:
- Sneak peek on AtV was one of the Hull series.
- The smaller the Hull ship is, the more likely it will be flying sooner. Small ones are easier to make and require less in terms of upcoming tech.
- Hull series will first be seen tomorrow when the sale goes up tomorrow.
- Aurora HUD work-in-progress.
- 2D Radar is functional, but there’s no screen space available for it yet.
- Starfarer in greybox including textures and the like.
- Caterpillar has not begun the modelling process.
- Merchantman will be a while. Hasn’t started the modelling process yet.
- Freelancer, Constellation, Cutlass, Retaliator the focus currently.
- Constellation is on track.
- Idris is a Frigate, there’s no new Corvette planned yet.
- The Herald is in the greybox phase final phases of being modeled. Will probably see it sooner than you think.
- Banu Merchantman bigger cargo capacity than A or B, but smaller than C, D, and E.
- Pretty close to the C. ‘numbers haven’t been divided by four yet’ Hints on the Hull layout?
- The Xi’An Volper, probably won’t see it for sale. It appears in other parts of the game, in the PU and such, but it’s a full XI’An AI piloted ship.
FPS/Character:
- No right now energy weapons are more powerful than they should be. How much power they take, and heat the make, isn’t in line with physical weapons yet. That’ll be cleaned up. People will want to use them. If nothing else, they pierce shields, so you’re doing damage to the target, not the shields.
- Any base package will likely require a ship, so you can get around places. No FPS only package planned right now. But never say never.
- Projectiles have mass, have a base velocity, but the barrel of your gun can adjust the escape velocity. All sorts of great physics-y things.
- Helmets will not have neck seals. The suits themselves will have the Gorget.
- Personal weapons will work on ships, and there will be EMP type weapons.
- There’s a big gun in FPS, a cluster bomb that gets fired from a launcher?
- HOTAS contract has not been signed yet. Sandi sounded sad.
- More on weapons will ammunition constraints make projectile weapons niche things?
[ Voor 151% gewijzigd door Case_C op 23-04-2015 23:12 ]
Whooot toch wel de Hull A
[ Voor 100% gewijzigd door DutchWalnut op 23-04-2015 23:38 ]
Die sneak peak ziet er wel wat weird uit 
Maar toch nog steeds wel benieuwd waar ik over een jaar constant langs en naast ga vliegen
Maar toch nog steeds wel benieuwd waar ik over een jaar constant langs en naast ga vliegen
Je kent vast Pokemon niet? *kuch, niet dat ik er na kijk ofzowOraijon schreef op donderdag 23 april 2015 @ 23:52:
Die sneak peak ziet er wel wat weird uit
volgens mij is het gewoon de starfarer
... maar ik kan het totaal mis hebben hoor.. LOL
Zou me mooi lijken als je je wapen ook kan aanpassen (verschillende sights, andere lopen, andere mags)
en dat je dan ook nog je wapen in het begin af moet stellen na de aanpassing (dan dat niet te moeilijk maken, maar gewoon even op de shooting range zorgen dat de kogel komt waar je richt).
Wat zouden jullie daarvan vinden?
en dat je dan ook nog je wapen in het begin af moet stellen na de aanpassing (dan dat niet te moeilijk maken, maar gewoon even op de shooting range zorgen dat de kogel komt waar je richt).
Sandi heeft weer een afbeelding op d'r facebook gepost, ditmaal van een concept voor ship-weapons inventory.

Het jaar is 2945, dan vewacht ik wel dat er smart sights op de wapens zitten welke checken waar de kogel is geland, en aan de hand daarvan de correcties uitvoeren op het vizier
.
Overigens voor de Hull Sale kan het in Nederland wel diep in de nacht worden, aangezien ze al aangaven dat het voor hun tijd al later op de avond zou worden voor het online komt. Dus dat word wachten op morgenochtend om alle schepen te aanschouwen
.

Het heeft wel wat, maar dat zou meer op zijn plek zijn in een shooter. Om elk sight wat je op je wapen zet eerst in te moeten schieten gaat voor veel spelers een hassle worden, waardoor ze minder van componenten wisselen.Djesse8999 schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 08:14:
Zou me mooi lijken als je je wapen ook kan aanpassen (verschillende sights, andere lopen, andere mags)
Het jaar is 2945, dan vewacht ik wel dat er smart sights op de wapens zitten welke checken waar de kogel is geland, en aan de hand daarvan de correcties uitvoeren op het vizier
Overigens voor de Hull Sale kan het in Nederland wel diep in de nacht worden, aangezien ze al aangaven dat het voor hun tijd al later op de avond zou worden voor het online komt. Dus dat word wachten op morgenochtend om alle schepen te aanschouwen
Nooit van gehoord, wasda?Cygnitr0n schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 01:05:
[...]
Je kent vast Pokemon niet? *kuch, niet dat ik er na kijk ofzowhehehe
Naja het schijnt dus al bevestigd te zijn dat het een van de Hulls is, dus ja je hebt het misBrandonchat schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 02:57:
volgens mij is het gewoon de starfarer... maar ik kan het totaal mis hebben hoor.. LOL
Ik had ook een meer 'clunky' silhouet' verwacht. Dit lijkt meer op het broertje van de MAX.Verwijderd schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 08:51:
Dat silhouette is wel totaal anders dan ik verwacht had. Ben benieuwd.
Het had leuk geweest als ze er een M50 bijgeplakt hadden voor de schaal
Ik weet ook bijna zeker dat mijn DUR eruit gaat voor 2 andere MISC schepen
[ Voor 15% gewijzigd door Case_C op 24-04-2015 09:03 ]
Sinds een paar dagen een goedkope HOTAS (Thrustmaster T-Flight Hotas X) in mijn bezit om eens te kijken of dat wat voor me is.
Wat wennen zeg! Ik ben zoveel malen beter met m'n muis. Neemt niet weg dat dit qua ervaring wel echt gaver is. Plus het voelt wel wat 'natuurlijker' aan om met een joystick te bedienen dan met een muis heen en weer te slepen.
Nog veel oefenen denk ik. Heb nu pas een paar vanduul neer weten te schieten. Niet echt een record dus
Wat wennen zeg! Ik ben zoveel malen beter met m'n muis. Neemt niet weg dat dit qua ervaring wel echt gaver is. Plus het voelt wel wat 'natuurlijker' aan om met een joystick te bedienen dan met een muis heen en weer te slepen.
Nog veel oefenen denk ik. Heb nu pas een paar vanduul neer weten te schieten. Niet echt een record dus
Tja, daar is het een sneak peak voor toch?Case_C schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 08:55:
[...]
Ik had ook een meer 'clunky' silhouet' verwacht. Dit lijkt meer op het broertje van de MAX.
Het had leuk geweest als ze er een M50 bijgeplakt hadden voor de schaal, dan had je nog een beetje gevoel bij de grootte.
Zullen vanavond wel meer zien.
Als je op wilt blijven tot diep in de nacht, that is. Ik zie ze morgenochtend welOraijon schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 09:04:
[...]
Tja, daar is het een sneak peak voor toch?
Zullen vanavond wel meer zien.
Ach, Vanguard kwam ook tussen 12 en 1 tevoorschijn. Zo op de vrijdag avond lig ik dan nog niet op bedCase_C schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 09:05:
[...]
Als je op wilt blijven tot diep in de nacht, that is. Ik zie ze morgenochtend wel.
weet je mannen ... dit wordt toch de shit deze game
of een dikke faal of een game die alles overtreft
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
Ach, voor mij wordt het gewoon een nieuwe potentiele toffe space game, alles meer dan dat is een bonus.
Verwachtingen niet te hoog laten oplopen, anders kunnen ze nooit waargemaakt worden.
Having said that... een stemmetje achterin m'n hoofd is al maanden aan het springen en dansen en gillen buiten alle proporties van enthousiasme
Verwachtingen niet te hoog laten oplopen, anders kunnen ze nooit waargemaakt worden.
Having said that... een stemmetje achterin m'n hoofd is al maanden aan het springen en dansen en gillen buiten alle proporties van enthousiasme
Dit topic is gesloten.
![]()