Toon posts:

[PC] Star Citizen - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 36 ... 99 Laatste
Acties:
  • 225.501 views

Verwijderd

Topicstarter
Die kaarten gaan wel hard ja, bijna 1000 weg. Zou niet te lang wachten met halen.

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-01 13:49
Verwijderd schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 14:43:
Die kaarten gaan wel hard ja, bijna 1000 weg. Zou niet te lang wachten met halen.
Ben alleen t weekend weg. Dus een kaart halen word zowieso lastig... :'(

• rescla
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 13:13
Case_C schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 15:32:
[...]

Ben alleen t weekend weg. Dus een kaart halen word zowieso lastig... :'(
Er zijn er nog 708 beschikbaar, dus het kan nog :P

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05-2025
rescla schreef op zondag 12 april 2015 @ 22:16:
[...]

Er zijn er nog 708 beschikbaar, dus het kan nog :P
na de initiele "golf" ging het inderdaad niet zo snel meer.

Verwijderd

Dat was vorig jaar ook zo. Eerste 1000 binnen een dag en dan de rest die langzaam uitverkocht raakt in een maand of twee.
Kan iedereen van harte aanraden om te gaan. Gezellig, je kan van alles zien en je krijgt ook nog swag. :)

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:54
Mmmm misschien wel tof om te doen ja

• Case_C
Ik zit nog te twijfelen :P , het lijkt me zowieso heel gaaf om een keer mee te maken.

De servers schijnen nog steeds met poblemen te zitten... De FPS kan op die manier nog lang op zich laten wachten. Het heeft geen zin om een gamemode uit te brengen die gigantsich populair kan zijn op brakke servers.
***** UPDATE *****

The Server Engineering team and the DevOps team are working on a hotfix to our Core network services right now.
This fix may not improve services, though we hope it will, but it will give us more information about why our Matchmaking and Party services are so backed up processing requests.

ETA - 4pm CDT

Players should experience no downtime for this update.

Verwijderd

Topicstarter
Later kwam nog deze update:
***** UPDATE # 3 *****

We have created another hotfix for the Core services. This seems to have put Matchmaking in a much better state.
We now have x4 as many players playing on Game Servers than before this fix.
We will continue to monitor the services for the next few hours.

Maar spelers rapporteren nog steeds wel problemen, dus ik verwacht nog niet dat het snel volledig opgelost is.

En dan dinsdag ook nog GTA 5. :P

• Case_C
Verwijderd schreef op maandag 13 april 2015 @ 09:08:
Later kwam nog deze update:

[...]

Maar spelers rapporteren nog steeds wel problemen, dus ik verwacht nog niet dat het snel volledig opgelost is.
Ah das positief om te horen :P ,
En dan dinsdag ook nog GTA 5. :P
Indeed :) , preloading... duurt lang..

Verwijderd

GTA is toch ook een stevige download?
Wordt nog lastig om alles op een SSD te krijgen zow. :P

• Sturmovik177
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:59

Sturmovik177

Vroem

Er is voor het Gamescom event de zaterdag erna ook nog iets aangekondigd. Soort van feestje oid maar wat het programma is en waar het gehouden wordt is TBA.

Was dit vorig jaar ook zo en zoja, is het de moeite waard? We zijn er sowieso op vrijdag met zijn drieëen. Maar zitten te denken of we nog een extra nacht gaan blijven voor het zaterdag event of dan toch na die van vrijdag huiswaarts te keren.

Oink

Verwijderd

Topicstarter
Sturmovik177 schreef op maandag 13 april 2015 @ 10:24:
Er is voor het Gamescom event de zaterdag erna ook nog iets aangekondigd. Soort van feestje oid maar wat het programma is en waar het gehouden wordt is TBA.

Was dit vorig jaar ook zo en zoja, is het de moeite waard? We zijn er sowieso op vrijdag met zijn drieëen. Maar zitten te denken of we nog een extra nacht gaan blijven voor het zaterdag event of dan toch na die van vrijdag huiswaarts te keren.
Vorig jaar was dit niet. Het jaar daarvoor wel. Toen was ik er niet bij, maar kan nog wel herinneren dat daar een filmpje van gemaakt werd en zag er wel leuk uit ja. Was toen gewoon een borrel met backers en devs door elkaar heen ergens buiten.

• Oraijon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-12-2025
Gisteren via een vriend/collega een Gladiator kunnen regelen met LTI. Ff geprobeerd in AC gelijk natuurlijk :P

Ding drift als een malle maar die missiles gingen keihard :) Nog niet uitgevogeld hoe ik die size 5 dingen gebruik though, vanavond nog maar weer eens proberen :P

Ook maar gelijk 5 gratis SH>Glad en 5 Glad>SH pakketjes gekocht dat ik iig een paar keer heen en weer kan als de sale eindigt :P

• Bornhald
Oraijon schreef op maandag 13 april 2015 @ 10:27:
Gisteren via een vriend/collega een Gladiator kunnen regelen met LTI. Ff geprobeerd in AC gelijk natuurlijk :P

Ding drift als een malle maar die missiles gingen keihard :) Nog niet uitgevogeld hoe ik die size 5 dingen gebruik though, vanavond nog maar weer eens proberen :P

Ook maar gelijk 5 gratis SH>Glad en 5 Glad>SH pakketjes gekocht dat ik iig een paar keer heen en weer kan als de sale eindigt :P
Wel een goed idee, ik verwacht in de loop van de week ook een gladiator LTI te hebben. maar dan kan ik in ieder geval nog eens van gedachte wisselen.

• Oraijon
Daarom, geen idee welke van de twee ik uiteindelijk houd, maar op deze manier kan ik een paar keer heen en weer voor ik moet kiezen :)

Zal wel SH worden denk ik, Gladiator is wel tof maar als ik een Vanguard en een MIS heb kan hij volgens mij maar heel weinig bieden wat ik niet al in die twee heb :P

• Bornhald
tjsa ik wissel zo veel dus geen idee wat wanneer handig is :) maar het komt er op neer dat ik kan melden dat er in ieder geval 1 pirate group goed uitgerust is qua schepen :) (vooral als ik kijk wat mij "collega's" allemaal vliegen)

• Oraijon
Lol, ja ik switch ook nog wel eens, probeer het nu in bedwang te houden aangezien het meeste van wat ik nu heb LTI heeft. Behalve m'n Carrack dan (mss via de Reliant straks?) :P

Zit er wel aan te denken m'n Anniversary Aurora eruit te trappen. Als die npc slots alleen nog maar het bepalen van de looks is heeft dat ook nog maar weinig zin, kan ik van dat geld straks precies een Gladius > Freelancer CCU kopen :P

• Bornhald
Bij mij heeft alles wat ik heb LTI en als ik het wissel dan heeft het ook LTI :)

NPC slots zijn behalve looks ook beschikbaarheid zoals ik het begrijp want ze zijn altijd voor jou beschikbaar, dus je weet ook hoe "goed" ze zijn.

Maar ik heb er inderdaad nog niet naar gekeken op die manier.

Verwijderd

Topicstarter
Oraijon schreef op maandag 13 april 2015 @ 10:27:

Hier een filmpje van de Gladiator in action met S5 torpedoes.

http://a.pomf.se/jgzwos.webm

Natuurlijk heb je er nu nog weinig aan zonder capitals (volgens CR's post over 1.1.1 zouden er wel drones in AC zitten om op te oefenen). Maar wel leuk dat je het dive bomben al wel kan oefenen. Ga wel een Gladiator met REC proberen denk ik.

• Bornhald
Verwijderd schreef op maandag 13 april 2015 @ 14:23:
[...]

Hier een filmpje van de Gladiator in action met S5 torpedoes.

http://a.pomf.se/jgzwos.webm

Natuurlijk heb je er nu nog weinig aan zonder capitals (volgens CR's post over 1.1.1 zouden er wel drones in AC zitten om op te oefenen). Maar wel leuk dat je het dive bomben al wel kan oefenen. Ga wel een Gladiator met REC proberen denk ik.
Ik had in mijn hoofd dat een torpedo iets langzamer zou zijn, ben wel blij dat ik dat mis had. Kan niet wachten tot de retaliator erin zit :D

Verwijderd

Topicstarter
Bornhald schreef op maandag 13 april 2015 @ 14:31:
[...]

Ik had in mijn hoofd dat een torpedo iets langzamer zou zijn, ben wel blij dat ik dat mis had. Kan niet wachten tot de retaliator erin zit :D
Ik denk dat er aan die animations nog wel wat gesleuteld gaat worden, gaat indd best snel. Maar ziet er al wel vet uit. :)

• Bornhald
Verwijderd schreef op maandag 13 april 2015 @ 14:37:
[...]

Ik denk dat er aan die animations nog wel wat gesleuteld gaat worden, gaat indd best snel. Maar ziet er al wel vet uit. :)
Verschrikkelijk vet! kan je het al voorstellen een retalliator die zijn "load" aan het "unloaden" is op die manier :)

• Basekid
Explosies mogen omhoog en snelheden omlaag ja (van die torpedoes).

Ik teken wel voor een setje quantum torpedoes trouwens :)

[ Voor 31% gewijzigd door Basekid op 13-04-2015 15:00 ]

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-12-2025

Tylocke

[Team Carrack]

Basekid schreef op maandag 13 april 2015 @ 15:00:
Explosies mogen omhoog en snelheden omlaag ja (van die torpedoes).

Ik teken wel voor een setje quantum torpedoes trouwens :)
In het laatste bericht van CR stond toch juist dat de Gladiator op dit moment géén torpedo's heeft maar 'gewone' size 5 missiles. Dit omdat de betreffende torpedo's nog niet bestaand in AC.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

• Basekid
Oh ik baseerde mijn post op de voorgaande berichten die hier staan. Als het missiles zijn dan is het wel een stuk logischer

Verwijderd

Topicstarter
Volgens de tekst indd Stalker V missiles. Torpedoes dus alleen op Retaliator en dit zijn dan een soort high explosive missiles alleen voor cap ships (geen 'normale' missiles dus).
Bombs Away

You may notice that the Gladiator has something new: a quartet of very large (size 5) Stalker V missiles. We wanted to introduce this weapon in Arena Commander as we continue to develop the mechanics for our bombers.

The goal for the Gladiator is for it to fly like its inspiration: World War II dive bombers such as the SBD Dauntless and Aichi Val. Star Citizen will feature both large class torpedoes (like those on the Retaliator) that will require careful planning and nerve-wracking ranged attack runs AND large, high explosive missiles. The Gladiator’s job is to get in close. Where the Retaliator fires from a distance, the Gladiator is part of the delivery mechanism. You’ll line up your attack run, fight your way through the fighter screens and aim your ‘bomb’ where you want to hit a ship, swooping in close to fire it. These munitions punch through shields to hit the armour of a ship directly and once fired they’re very difficult to stop. If you’re on the opposing side, your job is to shoot down a Gladiator before it can release a payload.

There are no capital ships to attack in Arena Commander just yet, so we’ve provided a set of Stalkers for Gladiator pilots to experiment in Arena Commander before these new capital ship busters are introduced. After all, it never hurt anyone to have an especially large missile to experiment with! As no other currently available ships can mount a size 5 missile, they are not yet available separately in the REC store or Voyager Direct.
https://robertsspaceindus...itizen-Alpha-111-Released

• Sturmovik177

Sturmovik177

Vroem

Die Stalker V's bewaar ik voor de elites; Wanneer 1 van deze hen raken is het gelijk over. :9

Oink

• Oraijon
Hoe wissel je naar die dingen dan? enige manier die ik heb gevonden dusver is het uitschakelen van de andere missiles :P

• Sturmovik177

Sturmovik177

Vroem

Oraijon schreef op maandag 13 april 2015 @ 15:55:
Hoe wissel je naar die dingen dan? enige manier die ik heb gevonden dusver is het uitschakelen van de andere missiles :P
Dat dus.. Maar ik vond het zo omslachtig dat ik tussen de gewone waves wat S2 Tempest II's afschoot op de Scavengers, Hunters en Alphas (kill-ratio is bijna 1:1) zodat ik vanzelf wel bij de S5 kwam zodra een elite wave begon. :+

Maar het lijkt wel alsof in de latere waves alle Vanduul je weten te raken in je Gladiator, ook al strafe je als een malle. Dat de fuel voor boosts constant op is, om het driften een beetje tegen te gaan ondanks dat Comstab aanstaat, helpt ook niet. :'(

Oink

• Case_C
Sturmovik177 schreef op maandag 13 april 2015 @ 17:47:
[...]

Dat dus.. Maar ik vond het zo omslachtig dat ik tussen de gewone waves wat S2 Tempest II's afschoot op de Scavengers, Hunters en Alphas (kill-ratio is bijna 1:1) zodat ik vanzelf wel bij de S5 kwam zodra een elite wave begon. :+

Maar het lijkt wel alsof in de latere waves alle Vanduul je weten te raken in je Gladiator, ook al strafe je als een malle. Dat de fuel voor boosts constant op is, om het driften een beetje tegen te gaan ondanks dat Comstab aanstaat, helpt ook niet. :'(
Op een gegeven moment gaan de Vanduul gretig gebruik maken van missiles. Daar zitten volgens mij behoorlijk veel 'dumb' fire missiles bij waarvan je geen waarschuwing krijgt.

Die wapens negeren zowat al je schilden, dus als je er een paar op je neus krijgt is het snel klaar.

• Bornhald
Voor alle piraten en smokkelaars hier, mochten jullie nog op zoek zijn naar een corp, neem dan contact op met mij :) mocht je al in een ander piraten corp zitten en je kan wat beteken op het diplomatieke front, dan ook graag. @got org leiderschap, hetzelfde voor jullie, als jullie diplomatieke betrekkingen willen met een Piraten org laat het dan weten dan kunnen we naar een werkende oplossing in de pu werken.

• Oraijon
Op zich moet ik me ook nog eens aansluiten bij een org, weet alleen nog niet welke. Buddy van me zit in een pirate org die niet wilt dat leden ook in andere orgs zitten. Aan de andere kant doe ik liever een meer alround org zoals Tweakers... Dus moet me nog bedenken of ik ook pirate wil spelen of dat ik liever de "vriendelijkere" orgs wil :P

• JJvdM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-01 19:39
Ik zit bij the Flying Circus Squadron. Een kleine, maar dedicated mercenary groep. Mocht je wat "tight knit" zoeken, aan de juiste kant van the law.

Afbeeldingslocatie: https://robertsspaceindustries.com/media/akb90y1r492f3r/cover/TFCS-Cover.jpg

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Jeetje,

ik ben me vandaag eens gaan verdiepen in deze game door van alles te lezen en ik moet zeggen dat het allemaal te mooi om waar te zijn lijkt. Is deze game echt zo goed?

Nu weet ik dat dat een beetje kort door de bocht vraag lijkt maar waar het me om gaat is of de game alle beloftes waarmaakt. Dus het explorer, combat, fps enz. Ik weet dat de game nog niet af is maar heb ik wel wat te doen als vanmiddag 45€ uitgeef of is het allemaal nog leeg enzo?

• JJvdM
Als je nu een starterpack koopt, dan kan je vanmiddag dogfighten in twee mooie maps, of racen in een andere map. Binnen een aantal weken komt FPS daarbij.

En de game wordt inderdaad fantastisch, al gaat het nog wel even duren voordat alles "af" is. Veel tijd gaat op dit moment nog zitten in het designen van systemen. De achterliggende techniek enzo. De meeste van deze grote systemen moeten binnen nu en een paar maanden getackled zijn, waarna het grote content vullen kan beginnen.

Eind van het jaar verwachten we "Squadron 42", het eerste deel van de singleplayer campaign.

• Case_C
kbloem schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 12:58:
Jeetje,

ik ben me vandaag eens gaan verdiepen in deze game door van alles te lezen en ik moet zeggen dat het allemaal te mooi om waar te zijn lijkt. Is deze game echt zo goed?

Nu weet ik dat dat een beetje kort door de bocht vraag lijkt maar waar het me om gaat is of de game alle beloftes waarmaakt. Dus het explorer, combat, fps enz. Ik weet dat de game nog niet af is maar heb ik wel wat te doen als vanmiddag 45€ uitgeef of is het allemaal nog leeg enzo?
Je hebt zowieso wat te doen, namelijk het downloaden van de game :P , 30GB volgens mij met regelmatige updates.

Binnenkort komt daar zoals JJvdM al zegt de FPS bij. De echt integratie van alle modules moet als het meezit tegen het eind van dit jaar met de alpah van de PU.

Wel opletten dat je voor elke module een pass moet kopen voor 'alpha' acces.

Er is ook nog ene update over de server issues:
Hi guys... we made an update to the original post. Including the info here as well.

Please note that on Tuesday, April 14, we'll be restricting the number of available game servers and significantly turning up the debugging logs in order to track down some of our more pressing bugs that need fixing.

---------------------------

Hi everyone!

Jeremy Masker and Will Leverett here, and we wanted to provide a little insight into what's going on with 1.1.1 matchmaking and multiplayer matches.

Friday April 10:

- With the 1.1.1 release, players immediately saw a crop of issues, the most critical being the "Black Screens on the Lobby" bug when creating or joining a match.
- Additional problems included poor performance while in the lobby, invalid ship selection errors, and the inability to join a game.

Saturday/Sunday April 11/12:

- The Server Team and DevOps worked up some fixes that resolved the black screens, but immediately reintroduced the Kicked Back To Lobby bug.

Monday April 13:

- DevOps, Networking, QA, and Server Teams spent coordinated together to isolate the root causes of the "Kicked Back to Lobby" error.
- By running tests in a variety of conditions on both Live and internal builds, we began to effectively correlate failures to players' event logs, plus eliminate several false positives.
- We've introduced a new server-side hotfix tonight to test out the effects of singlethreading vs multithreading.

So.... where does this leave us for now?

- We have identified and resolved the 'Black Screen in the Lobby' bug. We'll monitor for further instances of this, so feel free to report cases of this on this thread.
- We have identified and resolved the 'No Valid Ship Selected' bug. Same as above, feel free to let us know if this happens to you now.
- We're actively working 'Kicked Back to Lobby' bug and tomorrow we'll be lowering the amount of multiplayer servers tomorrow and cranking up debugging logs.
- The 'Infinite Load Screen' bug will be remedied next.

In addition, we're still doing work on various client crashes and optimizations.

Thank you for your patience everyone, and for reporting helpful information on this thread. As we have more to report, we'll do so here!

Regards,
Jeremy and Will
De 79 miljoen is overigens ook alweer gehaald.... man wat gaat dat hard.

Ben heeft ook weer het week-rooster online gezet:
Howdy folks! Here's this weeks tentative schedule. It's going to be on the slower side for Comm-Link posts this week as we monitor and respond to SCA 1.1.1 issues. On the build side, we will continue to make server-side hotfixes to improve matchmaking and multiplayer this week. We're not anticipating a major patch this week, although the team is working on the next one (planned to include the tutorial mode.)

On a personal note, I'm out of the office Thursday and Friday for Star Wars Celebration here in LA. If anyone is coming, feel free to look me up! I am sure other folks from CIG will be there, too.

Monday, April 13th
- 10 for the Designers

Tuesday, April 14th
- Meet the Devs: Cherie Heiberg

Wednesday, April 15th
- Vault Update
- Jump Point Update (TBD)

Thursday, April 16th
- Around the Verse Episode 40
- Reverse the Verse

Friday, April 17th
- Jump Point
- Fly Free Weekend: Racing Ships

Saturday, April 18th
- Weekly Roundup

[ Voor 14% gewijzigd door Case_C op 14-04-2015 13:39 ]

Verwijderd

Topicstarter
Wingman en consorten hebben toch op de valreep hun kickstarter doel gehaald voor Descent Underground. Scheelde 1000 doller :)

https://www.kickstarter.c...udios/descent-underground

Nog net geen afgang.

• Case_C
Verwijderd schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 13:45:
Wingman en consorten hebben toch op de valreep hun kickstarter doel gehaald voor Descent Underground. Scheelde 1000 doller :)

https://www.kickstarter.c...udios/descent-underground

Nog net geen afgang.
Pfoe, ben blij voor Wingman dat hij zijn projectje kan gaan uitvoeren :) . Het zag er wel eerst naar uit dat het zou floppen, maar ben nu wel benieuwd wat hij ervan kan maken.

Lees net in de comments op kickstarter dat ze 3,6 miljoen nodig hebben om het spel daadwerkelijk te maken. Maar misschien kunnen zij wel investeerders zoeken? Anders dan CIG die dat in zijn geheel niet hoeft te doen.

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Ok, ik zie ook dat je door een hangar kan lopen klopt dat? En ook dat je fps door een stad kunt lopen? Of moet ik daarvoor dan die alpha access kopen?

[ Voor 51% gewijzigd door Kenny_026 op 14-04-2015 14:08 ]

• JJvdM
Je kan inderdaad door je hangar lopen en je gekochte schepen van dichtbij bekijken. De social module zal de eerste module zijn waarin je echt "buiten" kunt lopen, en diverse winkeltjes kan bezoeken. Het is in feite de eerste multiplayer hub. Deze module is echter nog niet helemaal af. Wordt verwacht nog voor de zomer volgens mij.

De FPS module zal in eerste instantie bestaan uit volgens mij 2 maps: één 4 tegen 4 map waarin het ene team een spacestation moet verdedigen tegen het andere team wat hem probeert te veroveren. De andere map is de virtuele e-sport in zero gravity, min of meer een kopie van dat spel in de film Enders Game.

Voor de FPS module heb je inderdaad ook een pass nodig wanneer je geen alpha access in je package hebt.

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Stelletje ratten zijn het. Toen ik toestraks mn eerste berichtje hier op tweakers plaatste was hij 45$. Nu ga ik terug naar de site om te kopen en kost het ineens 54,95$.

Doe ik iets verkeerd of heb ik dikke vette pech? :? :?

• WimP
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-07-2025
Nope 21% belasting, die 45$ is ex

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
WimPliers schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 14:46:
Nope 21% belasting, die 45$ is ex
Ik zie het al. Als je ingelogd bent geeft ie de prijs inclusief btw weer en als je niet ingelogd bent dan exclusief btw.

Verwijderd

Topicstarter
kbloem schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 14:49:
[...]

Ik zie het al. Als je ingelogd bent geeft ie de prijs inclusief btw weer en als je niet ingelogd bent dan exclusief btw.
Pas als je ingelogd bent heeft de site waarschijnlijk pas door dat je Europeaan bent en dat VAT op jou van toepassing is. :)

• JJvdM
Ja, mooi klote, maar sinds begin dit jaar helaas de wet. :(

• Djesse8999
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15-01 18:51

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

Hoezo dat dan?

Het zijn toch gewoon donaties?

Verwijderd

Topicstarter
Djesse8999 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 15:14:
Hoezo dat dan?

Het zijn toch gewoon donaties?
Wettelijk sluit je een koopovereenkomst af voor virtuele items. Uiteindelijk is het indd bedoeld voor het bekostigen van de ontwikkeling. Maar puur technisch gezien is het geen donatie. :)

• Djesse8999

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

Verwijderd schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 15:16:
[...]
Wettelijk sluit je een koopovereenkomst af voor virtuele items. Uiteindelijk is het indd bedoeld voor het bekostigen van de ontwikkeling. Maar puur technisch gezien is het geen donatie. :)
Dus als de hartstichting een actie heeft van "bij een donatie van 10 euro krijgt u een knuffelbeer" moet je daar ook gewoon btw over betalen? :?

• Case_C
Djesse8999 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 15:19:
[...]

Dus als de hartstichting een actie heeft van "bij een donatie van 10 euro krijgt u een knuffelbeer" moet je daar ook gewoon btw over betalen? :?
Nee, want je noemt het al in je stelling, een stichting werkt wettelijk anders als een daadwerkelijke international wat CIG tegenwoordig is met studio's in 34 landen :P (was Canada vergeten :P )

[ Voor 3% gewijzigd door Case_C op 14-04-2015 15:21 ]

• JJvdM
De wet vergelijkt een Star Citizen schip met bijvoorbeeld een e-book. Het ziet onze virtuele goederen dus als een echt verhandelbaar product. Wat in feite natuurlijk ook wel ergens zo is helaas....

Verwijderd

Topicstarter
Djesse8999 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 15:19:
[...]

Nee want bij CIG doe je geen donatie (zie ook wat hierboven wordt gezegd), bij de hartstichting wel.

• Djesse8999

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

En als ik in mijn voorbeeld de hartstichting vervang door CIG/EA/Ubisoft etc dan moet ik wel belasting betalen over die 10 euro voor de knuffelbeer ?

• Case_C
Djesse8999 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 15:23:
En als ik in mijn voorbeeld de hartstichting vervang door CIG/EA/Ubisoft etc dan moet ik wel belasting betalen over die 10 euro voor de knuffelbeer ?
Most likely!

Dat is nu ook met alle merchandise.

• WimP
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-07-2025
Ja want CIG/EA/Ubisoft en consorten zijn geen stichtingen, de hartstichting wel

• dahakon
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-04-2024
Case_C schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 13:50:
Lees net in de comments op kickstarter dat ze 3,6 miljoen nodig hebben om het spel daadwerkelijk te maken. Maar misschien kunnen zij wel investeerders zoeken? Anders dan CIG die dat in zijn geheel niet hoeft te doen.
In den beginne was het plan van Roberts ook om nog Venture Capital aan te trekken voor het volbrengen van de ontwikkeling van een basis Star Citizen, want die bijna 7 miljoen die ze hadden na de officiele campagne was ook lang niet genoeg. Pas nadat bleek dat het geld maar binnen bleef stromen, is men van dat idee af gestapt en heeft men het risico genomen om het geheel crowdfunded te maken zonder enige andere investeerder.

• Bornhald
23 miljoen reward ? :)
Takuetsu Khartu-Al model

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Even verder nog,

ik koop nu de game voor pak em beet 50€ en dan komt er straks een maandelijkse fee van 25€? Of moet ik dat nu ook al betalen?

En vervolgens kun je met ingame currency grotere schepen kopen en allerlei andere fancy spulletjes? En wil je niet wachten daarop dan kun je met echt geld ook gelijk andere mooie schepen kopen?

edit: never mind. Ik ga even rustig een heleboel filmpjes enzo kijken uit de TS. Ik stel te snel te veel vragen :)

[ Voor 14% gewijzigd door Kenny_026 op 14-04-2015 17:44 ]

• Case_C
kbloem schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 17:42:
Even verder nog,

ik koop nu de game voor pak em beet 50€ en dan komt er straks een maandelijkse fee van 25€? Of moet ik dat nu ook al betalen?

En vervolgens kun je met ingame currency grotere schepen kopen en allerlei andere fancy spulletjes? En wil je niet wachten daarop dan kun je met echt geld ook gelijk andere mooie schepen kopen?

edit: never mind. Ik ga even rustig een heleboel filmpjes enzo kijken uit de TS. Ik stel te snel te veel vragen :)
Er komt geen maandelijkse subscribtion.

Alle schepen zijn ingame te verkrijgen.

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
https://robertsspaceindustries.com/pledge/game-packages

Laatste vraag voor nu even :)

In de bovenstaande link staan de game packages. Alle packages bevatten bijna hetzelfde maar de twee goedkoopste hebben de Arena Commander erin zitten. Als ik die duurdere koop dan heb ik een mooier schipje maar dus geen arena commander? Dat moet ik dan weer alsnog apart erbij kopen? Snap het nut niet zo van die duurdere paketten.

• Sturmovik177

Sturmovik177

Vroem

kbloem schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 17:57:

In de bovenstaande link staan de game packages. Alle packages bevatten bijna hetzelfde maar de twee goedkoopste hebben de Arena Commander erin zitten. Als ik die duurdere koop dan heb ik een mooier schipje maar dus geen arena commander? Dat moet ik dan weer alsnog apart erbij kopen? Snap het nut niet zo van die duurdere paketten.
Die twee goedkoopste pakketten zijn het beste om te nemen en zijn extra aantrekkelijk door de Arena Commander pass voor het vliegen in de dogfighting module.

De duurdere schepen hebben dat inderdaad niet, maar je kan de Arena Commander module pass los kopen voor zo'n 5 euro. Deze pakketten zijn ook meer bedoeld voor mensen die echt meer willen doneren, maar dat is een keuze.

Overigens is dus al verteld dat voor de overige Alpha modules die er aan zitten te komen (FPS, Social), je ook weer een aparte pass daarvoor moet kopen. Dit bedrag en het spelen ervan (of testen totdat iets breekt) draagt bij aan de ontwikkeling van het spel.

Let wel bij het in het winkelmandje plaatsen dat je de Euro prijzen vantevoren hebt geselecteerd; anders krijg je later met PayPal problemen zoals tijdens het afrekenen de melding dat je verplicht een creditcard moet opgeven, terwijl je misschien al een bedrag op je PayPal account hebt zitten of reeds gelinkt naar je bankrekening.

[ Voor 9% gewijzigd door Sturmovik177 op 14-04-2015 18:07 . Reden: extra info overige modules ]

Oink

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-12-2025

Tylocke

[Team Carrack]

kbloem schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 17:42:
Even verder nog,

Je hoeft niets meer te betalen boven een starter pack. De hogere packages kan ik alleen maar aanraden als je echt helemaal dit spel het einde vindt. Voordat het spel start kan je nu extra schepen kopen tegen een extra donatie.

Een tijdje geleden was er de free flight week. Mensen die de code hebben gebruikt kregen daarna 15% korting op de starter packages. Ik heb de code na de week gebruikt en ik heb de korting ook. Je zou de link op deze website http://imperialnews.network/2015/03/sxsw-2015-flight/ kunnen gebruiken. Hopelijk krijg je dan de korting en dan heb je voor nog geen 38 euro een package.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

• Bornhald
kbloem schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 17:57:

en je kan starter pakket kopen en naar een duurder scheepje "upgraden" (CCU-en of cross chassis upgrade) Je kan dan voor elk schip gaan wat niet tijdelijk tekoop (dit kan alleen wanneer ze tijdelijk tekoop zijn) is en wel al vliegbaar

• Oraijon
Grappig... Heb die gladiator voornamelijk geregeld voor de CCU naar SH, maar moet zeggen dat die Gladiator ook nog verrassend hard en leuk is so far :)

Hoewel die S5 missiles wel een klein beetje underwhelming zijn, ja ze one shotten volgens mij zo'n beetje alles, maar dat doen de S2 missiles ook, en de explosie is ook niet groter ofzo :P

• DutchWalnut
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-02-2025

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Oraijon schreef op woensdag 15 april 2015 @ 11:24:
Grappig... Heb die gladiator voornamelijk geregeld voor de CCU naar SH, maar moet zeggen dat die Gladiator ook nog verrassend hard en leuk is so far :)

Hoewel die S5 missiles wel een klein beetje underwhelming zijn, ja ze one shotten volgens mij zo'n beetje alles, maar dat doen de S2 missiles ook, en de explosie is ook niet groter ofzo :P
Ja, zo denk ik er ook over. Met de Gladiator kom ik in ieder geval wel een stuk verder dan met de SH tegen vanduul. Echter die one-shot-killer is om te huilen.
Voor de rest is het een prima missleboat.

• Case_C
Een nieuwe update over de MP:
Hey there Reddit SC Family!
Hadn't posted here in a few days so thought it would be good to provide a quick update.
Today we'll be pushing out a hotfix for the Kicked Back To Lobby errors after our Multiplayer Strike Team made some incredible progress yesterday:
Reduced number of servers and boosted debugging logging yesterday
Four teams coordinated to replicate the exact issues we needed to see on the Live Service
Identified where game servers were reporting wrong game states
Identified where game servers were also erroneously reporting numbers of players
Identified a 'black hole' scenario where far more players would be assigned to a match than the game allowed
Identified where game servers were spin back up after a match ended but wouldn't allow the next match to start
All of these contributed to players getting the now infamous Kicked Back To Lobby error. The hotfix today won't solve all MP issues but we're hoping it's a great first step forward.
If you don't mind, feel free to contribute to this thread with reports of what you are experiencing.
https://forums.robertsspa...1-1-matchmaking-issues/p1

• Basekid
Gimme FPS module :(

• SNAFU
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-11-2025
Relax, komt vanzelf.

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

• cdvc
  • Laatst online: 14-01 09:34
Hello,

Heb een aantal weken geleden uit nieuwsgierigheid een starters pakketje (Mustang+AC) gekocht. Het spel doet me bij nader inzien toch maar weinig dus loop met de gedachte mijn account te verkopen.

Heeft iemand hiermee enige ervaring?

• DutchWalnut
  • Laatst online: 26-02-2025

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

cdvc schreef op woensdag 15 april 2015 @ 23:32:
Hello,

Heb een aantal weken geleden uit nieuwsgierigheid een starters pakketje (Mustang+AC) gekocht. Het spel doet me bij nader inzien toch maar weinig dus loop met de gedachte mijn account te verkopen.

Je kan altijd je mustang pakket giften* aan een ander (dus je package verkopen).

*Tenzij je het al een keer hebt gesmolten en het pakket met UEC hebt gekocht.

• Bornhald
Hello,

Ik heb wel "enige" ervaring met kopen/verkopen. Ik handel wel eens op reddit.

Heel simpel gezegd, je account is niks speciaals, je hebt geen speciale backer rewards en ik denk dat de account zelf niet aan een speciaal daarvoor aangemaakt email adres is gekoppeld?

In dat geval verkoop je alleen het package en de marktwaarde van je packageis 80-85% van de "melt value" van je package. Want ook het package is niet speciaal, geen LTI of iets dergelijks en ik kan het op dit moment nog in de shop kopen.

Dus als je https://robertsspaceindus.../Mustang-Alpha-AC-Starter probeert te verkopen kan je rekenen op $36-$38USD of €28,00-30,00.

• cdvc
Bedankt voor de reacties mannen.

Bornhald, welke acties moet ik doorlopen om te verkopen? Is er een ''beste'' manier of goed forum voor?

• Bornhald
http://www.reddit.com/r/Starcitizen_trades/

postje maken met WTS, of kijkrn naar postjes als dit http://www.reddit.com/r/S...wtb_80_rsi_credits_at_86/
en daarop reageren
Alles gaat op basis van je "melt value"

alternatief wil ik hem ook wel voor €30 overnemen en dan schrijf ik het over naar bankrekening. Laat maar weten wat je voorkeur heeft

• cdvc
Nice! Ik ga daar eens kijken en stuur jou evt. een DM als ik definitief verkoop. Nogmaals bedankt.

[ Voor 3% gewijzigd door cdvc op 16-04-2015 10:38 ]

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Zelf afgelopen weekend een pledge gedaan. Ik vind de Arena Commander al wel erg vermakelijk.Al wat proberen te racen maar dat is toch moeilijker dan ik dacht (je "drift" behoorlijk bij het sturen waar ik nog niet echt goed mee overweg kan). Die vanduul swarm gaat me al stukken beter af. Zit nog beetje in twijfel welke muis modus ik nou prettiger vind. Bij schieten is die "vrije" modus wel fijn omdat je niet zo afhankelijk bent van de manoeuvrabiliteit van je schip om te kunnen mikken. Daarentegen is het bij het racen juist wel fijn om echt die kant op te gaan waar je naar mikt.

Ondertussen begin ik ook te denken om in de toekomst een HOTAS oid aan te schaffen. Dat lijkt me helemaal gaaf!

• Case_C
Nog een lekker stealthy skin nodig voor je Aurora? :+
https://robertsspaceindus...ge/Add-Ons/SXSW-2015-Skin
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/GbfOhlR.jpg
Nu beschikbaar in de store :P .

• Oraijon
Wat een..... ehm..... aparte skin? :P

Vind die UEE skin wel tof, jammer dat die dingen alleen nog op Aurora's werken. Wel benieuwd naar een UEE style SH :)

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-01 18:34
Ik vind het een mooie skin, beter dan die saaie andere skins :+

Star Citizen

• JJvdM
Wow.. lelijk :p

Even heel iets anders: ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de mening van de ervaren SC spelers in dit topic, omtrent de muis/keyboard vs joystick discussie.

Voor diegenen die niet veel op het "concern" forum van RSI komen: het probleem is het volgende:

Spelers die met muis/keyboard spelen, domineren momenteel de leaderboards. Reden is dat zij hun schip, en hun gimballed wapens tegelijk besturen, in één beweging. Dus in feite zoals je een FPS zou spelen. Point and click. De accuratesse van de muis is dusdanig veel beter, dat een joystick speler een behoorlijke handicap heeft op gebied van precies richten, en daarmee indirect het hele dogfighten zoals het nu gaat.

Een mogelijke oplossing zou zijn om het besturen van je schip, en het besturen van je gimballed wapens, uit elkaar te trekken. Geforceerd dus. Hierdoor zouden muis spelers hun keyboard moeten gebruiken om hun schip te besturen, en hun muis voor de wapens. Iets wat de gemiddelde M/K speler natuurlijk als een enorme nerf ervaart. Er is dus logischerwijs veel protest hiertegen.

Maar goed, zoals het nu gaat, is het ook niet goed. Als opvolger van Wing Commander en X-Wing, zou de joystick toch het input device of choise moeten zijn.

Wat vinden jullie? Speel je zelf met joystick of M/B? En vind je dat er iets moet veranderen?

Verwijderd

Topicstarter
Speel altijd met joystick. M/B vind ik niets aan. Joystick is juist een groot deel van de fun/immersion imo.

Hoewel ik ESP goed vind werken voor joysticks zal het inderdaad nooit de precisie hebben van de muis. Hoewel ik die nerf niet eens een heel slecht idee vind, kan het denk ik toch niet ingevoerd worden, omdat het te afschrikkend is voor nieuwere spelers. En daar gaat SC toch voor een groot deel afhankelijk van zijn. De paar puristen gaan deze game niet draaiende houden en je kan niet van iedereen verwachten dat ze een HOTAS set van 200 euro gaan kopen.

Als er straks meer PU elementen speelbaar zijn wordt het hele dogfighten/leaderboards minder van belang door de vele andere activiteiten. Volgens mij kan je dan pas zeggen of er echt een nadeel is voor joystick spelers. Daarom denk ik ook dat nu al van die enorme nerfs invoeren niet een heel goed idee is.

• Case_C
JJvdM schreef op donderdag 16 april 2015 @ 13:10:
Wow.. lelijk :p

Even heel iets anders: ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de mening van de ervaren SC spelers in dit topic, omtrent de muis/keyboard vs joystick discussie.

Voor diegenen die niet veel op het "concern" forum van RSI komen: het probleem is het volgende:

Spelers die met muis/keyboard spelen, domineren momenteel de leaderboards. Reden is dat zij hun schip, en hun gimballed wapens tegelijk besturen, in één beweging. Dus in feite zoals je een FPS zou spelen. Point and click. De accuratesse van de muis is dusdanig veel beter, dat een joystick speler een behoorlijke handicap heeft op gebied van precies richten, en daarmee indirect het hele dogfighten zoals het nu gaat.

Een mogelijke oplossing zou zijn om het besturen van je schip, en het besturen van je gimballed wapens, uit elkaar te trekken. Geforceerd dus. Hierdoor zouden muis spelers hun keyboard moeten gebruiken om hun schip te besturen, en hun muis voor de wapens. Iets wat de gemiddelde M/K speler natuurlijk als een enorme nerf ervaart. Er is dus logischerwijs veel protest hiertegen.

Maar goed, zoals het nu gaat, is het ook niet goed. Als opvolger van Wing Commander en X-Wing, zou de joystick toch het input device of choise moeten zijn.

Wat vinden jullie? Speel je zelf met joystick of M/B? En vind je dat er iets moet veranderen?
Ik speel gewoon met de muis, op locked gimbal. Dus maak geen gebruik van de extra vrijheid/accuracy die de muis geniet. Als ik een schip als de SH zou hebben zou het misschien anders liggen, maar voor de Avenger is locked gewoon de beste optie.

De nerf die gimbals nu al hebben gekregen zal al een groot deel van de problemen oplossen, maar misschien moet de power-draw oor het besturen van de gimbal wat zwaarder worden, om het verschil tussen zonder/met gimbal bijna een persoonlijke keus te maken tegenover een stat-wise choise, waarbij DPS de bepalende factor is.

Maar ik houd het voorlopig bij de muis, ik verwacht toch veel te moeten wisselen tussen vliegen en lopen op een groter schip... lopen met een joystick in de weg lijkt me minder praktisch.

• rescla
  • Laatst online: 13:13
Ik speel zelf HOTAS, soms HOTAM. In principe klopt het dat muis een behoorlijk voordeel heeft, dit kan je als joystick gebruiker wel evenaren door bijvoorbeeld de joystick te gebruiken voor movement en de muis voor targeting, maar ik vind die throttle nou net zo leuk :+

Nerfen omwille van het gelijktrekken van het spelveld vind ik in dit stadium voorbarig. Zo kan je bijvoorbeeld ook zeggen dat iets als TrackIR een meetbaar voordeel oplevert over iemand die het niet heeft. Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, maar mogelijk dat head tracking in combinatie met een HOTAS set up te doen is. Een andere mogelijkheid zou het toevoegen van 'aim assist' of auto tracking zijn. Daar zou ik zelf meer voor zijn, dit kan je immers ook met muis gebruiken (muis als virtual joystick).

• Oraijon
Ben het grotendeels wel eens met mac-rolec. Speel zelf met muis en keyboard, maar das ten eerste een stuk comfort:
ik heb geen zin om straks eerst met hotas een basis in te vliegen, dan uit te stappen, m'n hotas setup opruimen om over te stappen op muis/keyboard voor het FPS gedeelte. Om dan vervolgens een kwartier later als ik klaar ben met m'n FPS business weer m'n hele hotas setup neer te stallen voor ik weer weg kan vliegen. Heb simpelweg niet de ruimte op m'n bureau om beide goed uit te stallen klaar voor gebruik.

Daarnaast is het natuurlijk gekkenwerk om een control scheme gewoon met opzet te vernaggelen alleen om het gelijk te trekken met een andere control scheme. Dat zou m.i. hetzelfde zijn als een leraar op school die leerlingen die consistent negens en tienen halen standaard -2 of -3 punten aftrek te geven zodat de leerlingen die een 6 halen zich meer gelijk voelen met de leerlingen die hoge cijfers haalden :P

Wat de oplossingen wel zou moeten worden.. tja, wellicht idd wat Case_C zegt, hogere powerdraw en dat soort dingen.. Van mij mag eigenlijk geheel gimbal eruit, eigenlijk een beetje rare mechanic :P

• JJvdM
Ik gebruik zelf ook TrackIR, maar ik kan je zeggen dat dit bij lange na niet nauwkeurig genoeg is om mee te richten. Zeker niet wanneer ondertussen je handen de koers van je schip veranderen. Dat is juist het probleem. De muis doet beide dingen tegelijk.

Track IR is fantastisch voor de immersion, en het is goed voor je situational awareness, maar vanuit een gameplay oogpunt voegt het weinig toe.

Oh en gimbals eruit? Ik ben voor :)

[ Voor 27% gewijzigd door JJvdM op 16-04-2015 13:50 ]

• Case_C
Een stukje CryTek VR:

Nu hopen dat we dergelijks ook Planetside mee kunnen maken :D

En weer een awesome looking sneak peek uit RtV:

few, gelukkig heeft nog niemand de RtV samenvatting gepost in de tijd dat ik 'm heb ingekort :+ .
PU/SOCIAL:
  • Character Creation: Working on how they build the characters and tying them into FPS/Social
  • Working on the swapping-out part first.
  • Still building the tech needed for hair – it’s in the R&D phase There will eventually be lots of options for hairstyles, yes – there will be beards
  • Atmospheric flight physics – yes, they have plans for it, once space flight has been finalized.
  • Can pay for facial reconstruction to change your face.
SQ42:
  • Serious: It will be a full-length single player campaign, with a self-contained story from start to finish
  • Similar to Mass Effect, in that the choices you make will roll over to the next games in the series
  • Nebula graphics are high on the list – they will be in SQ42.
  • Female character model – currently in the process of doing scans, so the ball is rolling and it is in progress
AC:
  • How is REC doing for ship testing?
    REC allows CIG to hold flash sales and steer testing in certain ways. They’re still working on balance, but the process is extremely beneficial – they use that info to test, and they can give incentives to use certain weapons find out why they’re underpowered. But the hard part is that no one using weak weapons, so those tend to get tested much less.
  • Faces are being worked on – they don’t look great right now, and they will be key focus over the next
  • FPS:
  • Will have a couple classes of characters, light medium and heavy classes, and two maps.
  • Play FPS with a mouse and keyboard, like an adult!
  • Each helmet defines its range of movement in its XML, head movement constraint based on how it’s attached to your suit
  • e.g. 30 degrees of rotation for the helmet, 10 degrees for your neck, and 3 degrees more because they have modeled eye movement as well.
  • Sword and crossbow will likely be in someday, but not at launch.
  • Before PBR, characters were based on textures – they have one with solid colors now, textures will come later.
COVER SYSTEM:
  • You duck behind objects, and the system is dynamic – doesn’t require tagging
  • You push into cover, not snap into it. Similar to Battlefield Hardline’s system, in that it doesn’t involve pressing a button.
  • MAPS:
  • New Horizon – shown at PAX Australia, disarming bomb, Outlaws vs Marines
  • Astro Arena – zero-g virtual battlefield, testbed for zero-g combat
SHIPS:
  • Herald will be in AC pre-multicrew
  • Hull Series: Will be seeing Soon™ – sooner than the Avenger variants, but later than the new AC patch.
  • Cutlass will be changed, inside and out; it’s in the same boat as the Avenger
  • No, they are not ignoring the Avenger; It’s being redone to be modular – then they’ll do the variants. It’s on the backburner for now Base remodel will coincide with it getting the damage system, and the concepts will be out around that time too.
  • Yes, there will be a ship larger than the Bengal (duh)
  • Constellation redesign looks sick! (They didn’t show it, just are commenting on it)
  • All the ships including the new Constellation are being built in a modular fashion, being built in the same way as the levels
  • Xi’An bomber has been concepted
  • Still building physics grid, instancing system, is holding back larger ships such as the Caterpillar, are testing them on smaller ships first, then move it to the larger ships
  • Movement in the cockpit will work the same way as FPS.
LORE:
  • The UEE nuked the Tevarin homeworld from orbit, then took it
  • Galactopedia: Have not discussed the possibility of it being narrated like Mass Effect

[ Voor 115% gewijzigd door Case_C op 17-04-2015 08:54 ]

• Bornhald
In ieder geval weer nieuws over de caterpillar :)

• Case_C
Bornhald schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 08:55:
In ieder geval weer nieuws over de caterpillar :)
Inderdaad, en de Avenger :) .

Ik neem aan dat ze met dat physics grid de internals van de schepen bedoelen. Zodat je daadwerkelijk in je schip ook je eigen 100% werkende zwaartekracht hebt :P . Buggy corners waar je uit het schip gewarped kan worden lijken me geen leuke ervaring.

Onderhand word ik ook wel weer ongeduldig op die rework die alle 'oude' schepen krijgen. Modulaire schepen zijn natuurlijk geweldig, en ik hoop dat het resultaat wat ze gaan laten zien me weer versteld kunnen doen staan.

• Bornhald
Case_C schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 09:06:
[...]

Inderdaad, en de Avenger :) .

Ik neem aan dat ze met dat physics grid de internals van de schepen bedoelen. Zodat je daadwerkelijk in je schip ook je eigen 100% werkende zwaartekracht hebt :P . Buggy corners waar je uit het schip gewarped kan worden lijken me geen leuke ervaring.

Onderhand word ik ook wel weer ongeduldig op die rework die alle 'oude' schepen krijgen. Modulaire schepen zijn natuurlijk geweldig, en ik hoop dat het resultaat wat ze gaan laten zien me weer versteld kunnen doen staan.
Ik ben blij dat ze het zijn gaan doen nadat ze al een berg schepen in de AC hadden. En het grote voordeel is ook dat het allemaal wat sneller gaat. Kijk maar naar hoe ver de herald blijkbaar al is..

OF ze hadden al een hele boel andere schepen redelijk ver in de pipeline.:)

• Ircghost
  • Laatst online: 08:54

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Case_C schreef op donderdag 16 april 2015 @ 13:58:
Een stukje CryTek VR:

[video]

Nu hopen dat we dergelijks ook Planetside mee kunnen maken :D

En weer een awesome looking sneak peek uit RtV:

[video]

few, gelukkig heeft nog niemand de RtV samenvatting gepost in de tijd dat ik 'm heb ingekort :+ .

[...]
Weer bedankt voor het quoten :)

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-12-2025
Hello,

"het spel"

Enige wat nu nog beschikbaar is is de Arena Commander waar je of waves van Vanduul afschiet of met 2 teams in een team Deathmatch zit. Dit is een miniem deel van wat het hele spel moet gaan maken. Ik zou of wachten met verkopen tot de game uit is (echter is waarschijnlijk de Mustang starter dan niks meer waard) of wel verkopen en na release het geheel nog een kans geven.

• Case_C
In space no one can hear you cry :P :
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/gjFVltr.png

• Oraijon
Case_C schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 11:02:
In space no one can hear you cry :P :
[afbeelding]
Zag em langskomen op reddit. Niet echt leuk spelen lijkt me, ook voor de winnende partij niet eigenlijk :P

• Case_C
Oraijon schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 11:10:
[...]

Zag em langskomen op reddit. Niet echt leuk spelen lijkt me, ook voor de winnende partij niet eigenlijk :P
Vooral die 10 REC die hij ervoor kreeg moet extra zeer doen :P , de winnende partij zal wel iets meer krijgen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik had allang op exit to hangar gedrukt. Geen lol aan op die manier. :P

• Oraijon
Dat vooral, maar met z'n 4en dezelfde dude constant ganken kan toch ook nooit lang leuk zijn? :P

• cdvc
Ashrah schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 09:46:
[...]

"het spel"

Enige wat nu nog beschikbaar is is de Arena Commander waar je of waves van Vanduul afschiet of met 2 teams in een team Deathmatch zit. Dit is een miniem deel van wat het hele spel moet gaan maken. Ik zou of wachten met verkopen tot de game uit is (echter is waarschijnlijk de Mustang starter dan niks meer waard) of wel verkopen en na release het geheel nog een kans geven.
Point taken. Maar nee, moving on. Bornhald pakt 'm over.

Verwijderd

Topicstarter
Ik had hem ook wel gehouden tot release van de game. Als je dan weer retail wilt kopen ben je duurder uit. Maarja, ieder zn meug.

• Oraijon
Ach, hij heeft voor 5 euro de alpha even kunnen proberen. Kan later altijd nog weer instappen.

Hoewel dit juist wel een leuke tijd is om in te stappen volgens mij, komende periode gaan we juist denk ik zien hoe alles samen begint te komen.

Edit: WTF is Katamari Damashii trouwens? zie een paar topics langskomen op de SC forums met dat in de titel, enige wat ik op google vind is een of andere gare andere game met die naam :P

[ Voor 28% gewijzigd door Oraijon op 17-04-2015 13:38 ]

• Case_C
Oraijon schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 11:52:
Edit: WTF is Katamari Damashii trouwens? zie een paar topics langskomen op de SC forums met dat in de titel, enige wat ik op google vind is een of andere gare andere game met die naam :P
Is dat niet de Xi'An Scout subscriber flair die uit is gekomen?

Verwijderd

Topicstarter
Katamari Damashii is een samenvoeging van topics. Als er bijvoorbeeld 10 topics over LTI worden aangemaakt worden die allemaal samengevoegd in 1 topic (wat gebeurt bij elk controversieel onderwerp op de SC forums).

Katamari Damashii is een Japans spel waarbij je allemaal zooi moet verzamelen met een bal:

Afbeeldingslocatie: http://www.theisozone.com/images/screens/ps2-979-31311173087.jpg

Vandaar de naam :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2015 14:05 ]

• Case_C
Haha weer wat geleerd :P , lang geleden dat ik dat spel gezien heb overigens XD. Op een gegeven moment liep je planeten op te rollen in je bal toch?
Pagina: 1 ... 36 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.