Case_C schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 19:18:
[...]
Ehm die 70 missies zijn een vergelijking naar de oude Wing Commander games. In werkelijkheid zijn het rond de 20 missies voor ep. 1 . Allemaal prima, maar communiceer het correct. In het begin is iedereen lekker gemaakt met "bonussen en extra's" als je eerder backed, en nu blijkt er toch een heel groot deel buiten te vallen.
Ik weet echt niet wat andere mensen lezen, maar zoals ik het lees, zal wat nu Episode 1 heet, wat in den beginne als SQ42 werd benoemd, bestaan uit ~70 missies, die dus voor iedereen beschikbaar zullen zijn die een package heeft. Hoe die 70 missies verdeeld worden in de verhaallijn, is minder relevant (of dat nu 20 hoofdstukjes zijn of 3, 70 missies zijn en blijven 70 missies).
Dat alleen de mensen die vroegtijdig geld hebben geinvesteerd Episode 2 (voorheen 'eerste mission disk') krijgen, zoals gesteld in de stretchgoal rewards, is niets nieuws en het verbaast me dan ook een beetje dat mensen toch nog verontwaardigd kunnen doen. So what dat je 1000 euro hebt geinvesteerd. Dat maakt je niet beter dan een ander. De reward is voor de mensen die het blijkbaar de moeite waard vonden om Roberts' activiteiten in de gaten te houden en er dus op tijd bij waren toen hij dit nieuwe project uit de doeken deed. Het is al tragisch genoeg dat LTI gemeengoed is geworden door al het gezever en gezemel. Je hebt Mission Disk 1/Episode 2 gemist omdat je later ingestapt bent? Dan moet je later inderdaad ~20 dollar betalen voor die Episode 2. Of je smelt nu nog een schip voor de credits om het later van die credits te kunnen kopen, om het even.
Zoals het er nu voor staat:
Episode 1 (~70 missies) is voor iedereen
Episode 2 (~?? missies) is gratis voor een beperkte groep
Episode 3 (~?? missies) is (vooralsnog) gratis voor niemand
En elk episode is een volledige single-player game op zichzelf (~20 uur gametijd is niet extreem veel, maar ook niet extreem weinig voor een single-player campaign) binnen een bestaande multiplayer universum. Als vergelijking, ik denk dat ik nog niet eens aan 20 uur 'single-player' content ben gekomen in de laatste expansion van Blizzard (missies en levelen).