Ha je was me net voorOraijon schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 20:00:
Petten te koop, yay 'n stuff
https://robertsspaceindus...676-Star-Citizen-Cap-Sale

Damn very nice!
[ Voor 21% gewijzigd door DutchWalnut op 24-04-2015 20:03 ]
Mag je mij voor zijn straks als de Hull sale begintCygnitr0n schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 20:01:
[...]
Ha je was me net voor
[afbeelding]
Damn very nice!
Hahaha, ik dacht er net aan. Jij zit vast ook vaak F5 te drukkenOraijon schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 20:11:
[...]
Mag je mij voor zijn straks als de Hull sale begint
F5? geen idee, zit geen inkt meer op die toets, hoe weet ik of het F5 is?Cygnitr0n schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 20:12:
[...]
Hahaha, ik dacht er net aan. Jij zit vast ook vaak F5 te drukken
Velcroooooo.Oraijon schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 20:00:
Petten te koop, yay 'n stuff
https://robertsspaceindus...676-Star-Citizen-Cap-Sale
Oink
HahahaOraijon schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 20:14:
[...]
F5? geen idee, zit geen inkt meer op die toets, hoe weet ik of het F5 is?![]()
Blanco Key
Yep, connie niet laten liggen
// En het is gelijk ready2ship
[ Voor 32% gewijzigd door DutchWalnut op 24-04-2015 20:19 ]
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
Elkaar via de RSI site/ het menu onder L in de hangar als vriend toevoegen, en dan kun je mensen uitnodigen voor een private match._Dune_ schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 21:49:
Is het op het moment ook mogelijk private matches te spelen? Zo ja, hoe kun je tegenwoordig elkaar vinden of uitnodigen? Wij komen er op het moment niet helemaal meer uit...
Onder de tab contacts heb ik wel iemand kunnen volgen (follow), maar dat lijkt verder ook niets te doen?
[ Voor 42% gewijzigd door _Dune_ op 24-04-2015 21:56 ]
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
Dan kan je ze in de lobby daarna uitnodigen.
[ Voor 6% gewijzigd door _Dune_ op 24-04-2015 22:01 ]
Ja sorry, ik probeerde alle twee de mogelijkheden tussen een race in GTA door uit te leggen XD._Dune_ schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 22:01:
Ja in game heb ik met L het menu gevonden, maar je verwees naar "de site".
Je kan namelijk via de site contacten toevoegen en in de hangar.
oh toch wel:
https://robertsspaceindus...=&length=&maxcrew=&msrp=&
https://robertsspaceindus...-Job-The-MISC-Hull-Series
kopen kopen kopen!
[ Voor 74% gewijzigd door thinkingaboutit op 25-04-2015 07:43 ]

Wat is dat meest linker schip?
en nieuwe cargo regels:
https://robertsspaceindus...-Design-Cargo-Interaction
Ook wordt de draagcapaciteit van schepen nu gedeeld door 4, blijkbaar te maken met de nieuwe regels:
PLEASE NOTE: The Hull series measures carrying capacity in Standard Cargo Units, or SCU. The SCU value for previously released ships can be determined by dividing the total capacity by four. The stats page will be updated with proper SCU data shortly. For more information in cargo interaction in Star Citizen, check out today’s design post !
[ Voor 87% gewijzigd door Bornhald op 25-04-2015 07:50 ]
zeker aangezien je in het begin van het spel lang niet genoeg credits hebt om hem vol te gooien, jammer dat ze alleen van dit fragiele ''doosjes'' systeem gebruik gaan maken had meer op grote bulk carriers verwacht maar zit deels wel wat logica in (hoe unload je anders een orion)
dit staat bij de hull EAjDuLion schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 08:03:
hull e ziet er grandioos uit maar die prijs... hull d is voor de meeste denk ik ideaal kwa grote/prijs/vervoer.
zeker aangezien je in het begin van het spel lang niet genoeg credits hebt om hem vol te gooien, jammer dat ze alleen van dit fragiele ''doosjes'' systeem gebruik gaan maken had meer op grote bulk carriers verwacht maar zit deels wel wat logica in (hoe unload je anders een orion)
WARNING: While the Hull E has a massive cargo capacity on paper, it is also a major target for pirates and raiders. Hull E are typically used in safe sector trade routes and are operated as part of a larger fleet. Additionally, getting ‘geared up’ to operate a Hull E at full capacity will require a significant investment in terms of credits: a single load of cargo typically has more value than the ship itself. In short, Hull E operation is not for the feint of heart!
De Hull A en C is binnen.
Geen D genomen vanwege te gevoelig voor Raid en Piraten.
De Hull A is een leuke starter, dus pak ik mee. Aangezien je toch ergens UEC van moet verdienen.
[ Voor 98% gewijzigd door DutchWalnut op 25-04-2015 08:31 ]
snap ik, hull E is voor nu dus bruikbaar onder lto en verder wachten tot je verder bent.
ik twijfel nu tussen de hull D of wachten op het ''ziekenhuis'' schip de E is aantrekkelijk maar simpelweg te duur voor wat hij doet.
edit: nog een mini game
''Finally, as included in the final use case players must be able to interact with their cargo from the ship’s onboard manifest. Using the manifest, you can activate and deactivate locking plates (to jettison cargo), set orders for arranging cargo and see the effect that all of your items are having on your center of mass (unlike previous games, your ships’ performance will be tied to the mass and volume of what you decide to load aboard her!) We are in the process of developing the UI for this system today, and are proud to present a mockup of the current version.''
[ Voor 44% gewijzigd door AjDuLion op 25-04-2015 08:13 ]
als de hull D je max is, zou ik hem nu nemen, vanwegen LTI en dat hij volgende keer duurder is.AjDuLion schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 08:11:
[...]
snap ik, hull E is voor nu dus bruikbaar onder lto en verder wachten tot je verder bent.
ik twijfel nu tussen de hull D of wachten op het ''ziekenhuis'' schip de E is aantrekkelijk maar simpelweg te duur voor wat hij doet.
edit: nog een mini game
''Finally, as included in the final use case players must be able to interact with their cargo from the ship’s onboard manifest. Using the manifest, you can activate and deactivate locking plates (to jettison cargo), set orders for arranging cargo and see the effect that all of your items are having on your center of mass (unlike previous games, your ships’ performance will be tied to the mass and volume of what you decide to load aboard her!) We are in the process of developing the UI for this system today, and are proud to present a mockup of the current version.''
Als je dan besluit dat je het hospital schip toch wil, kan je de hull D omsmelten en het hospital schip kopen.
Mijn gevoel is dat het hospital schip qua prijs meer in de buurt van de hull E gaat zitten, vooral gebaseerd op het feit dat hij een docking bay voor een cutlass heeft.
oeps...dat wordt een paar biertjes minder drinken gedurende koningsnach;)
Hahaha, Holy *** dude!thinkingaboutit schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 08:52:
Hull-a-palooza Pack - LTI +1
oeps...dat wordt een paar biertjes minder drinken gedurende koningsnach;)
Gefeliciteerd met je Transportbedrijf
Kan ik het verschil gewoon met ideal/paypal bijleggen?
Ja, je kan het verschil bijleggen. Alleen betaal je over het bij te leggen bedrag wel btw. (Dus niet over het gehele schip)dudee schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 09:02:
Ik wil een hull B/c kopen, hiervoor ga ik mijn Cutlass black melten. upgegraded uit een 300I.
Kan ik het verschil gewoon met ideal/paypal bijleggen?
Tevens is 90 dollar een goeie melt voor cutlass black? Sinds het nu in dollars is etc kan ik dat bedrag gewoon in een valuta calculator doen?Cygnitr0n schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 09:04:
[...]
Ja, je kan het verschil bijleggen. Alleen betaal je over het bij te leggen bedrag wel btw. (Dus niet over het gehele schip)
Je kan niks aan de melt value veranderen, dus 90 dollar is 90 dollar.dudee schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 09:10:
[...]
Tevens is 90 dollar een goeie melt voor cutlass black? Sinds het nu in dollars is etc kan ik dat bedrag gewoon in een valuta calculator doen?
Volgens mij is het trouwens wel handig om in euros af te rekenen, ook als je melt in dollars kan dat gewoon, en dan kan je de melt value eraf halen
Het enige wat jammer is, is dat de exchange currency nog steeds is 1 dollar is 0.80 euro
[ Voor 8% gewijzigd door Bornhald op 25-04-2015 09:13 ]
Wel in Euro's doen (de store) scheelt je gelddudee schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 09:10:
[...]
Tevens is 90 dollar een goeie melt voor cutlass black? Sinds het nu in dollars is etc kan ik dat bedrag gewoon in een valuta calculator doen?
Omrekenen doet hij vanzelf als je op de Credit toets drukt aan het einde van je bestelling. Dan zie je wat je moet bijleggen. Over de bestaande Credits wordt namelijk geen BTW betaald.
en dan ziet het er zo uit (behalve dan dat dit 100 dollar was)Cygnitr0n schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 09:13:
[...]
Wel in Euro's doen (de store) scheelt je geld![]()
Omrekenen doet hij vanzelf als je op de Credit toets drukt aan het einde van je bestelling. Dan zie je wat je moet bijleggen. Over de bestaande Credits wordt namelijk geen BTW betaald.

overigens vind ik het een leuk concept zo met die transports. Niet wat ik verwacht had.
[ Voor 8% gewijzigd door Bornhald op 25-04-2015 09:22 ]
Welkom bij de club. We pakken snel een kopje koffie bij de eerstvolgende restaurantdudee schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 09:22:
Danku! Ik ben nu de eigenaar van een hull C.
Ik zit me een Max en vraag me af of ik naar een C moet upgraden of voor een B moet gaan.
Iets wat het goed doet naast m'n Orion, maar waar ik ook gewoon overal naartoe zooi kan moven. De B kan al twee keer zoveel vervoeren dan de Max, maar ik denk dat de Max misschien wel een stuk robuuster is. De C kan natuurlijk heel wat meer, maar ook weer langzamer, groter target, maar misschien beter voor Ore?
De Max lijk zo een beetje op een 'blockade runner'. (?)
[ Voor 17% gewijzigd door Cogency op 25-04-2015 09:28 ]
Ja, de Hull A en B kunnen gewoon met Cargo landen.Cogency schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 09:27:
De Hull A&B zijn de enige die ook planetside kunnen landen met cargo als ik het goed begrijp?
Ik zit me een Max en vraag me af of ik naar een C moet upgraden of voor een B moet gaan.
Iets wat het goed doet naast m'n Orion, maar waar ik ook gewoon overal naartoe zooi kan moven. De B kan al twee keer zoveel vervoeren dan de Max, maar ik denk dat de Max misschien wel een stuk robuuster is. De C kan natuurlijk heel wat meer, maar ook weer langzamer, groter target, maar misschien beter voor Ore?
Voordeel van de MAX is dat hij sneller is en ook bewapend is. En dus ook minder gevoelig voor piraten.
Ook kan je dingen vervoeren zonder je al te snel opvalt. De Hull is natuurlijk herkenbaar (Vooral met die lichtbakken
Neemt niet weg dat als je echt een transporter wilt, gewoon de Hull B of C kan nemen.
Ik heb de Hull C voor naast de Orion gekocht.
[ Voor 16% gewijzigd door DutchWalnut op 25-04-2015 09:31 ]
Wil de Hull B nog wel eens beter bekijken. Dat lijkt me wel een leuk schip.
Vraag me ook af of er ook andere modules ipv enkel cargo containers komen. Een paar van die containers met een fighter erin zou wel leuk zijn.
Staat vast schattig naast de 890 Jump en de Constellation Phoenix
Waar heb je die gevonden?Case_C schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 09:37: de mini game gaat voor mij pas vanavond worden.
Dacht daar wat over te lezen hier op t forum. Maar er zijn al behoorlijk wat berichten gepost in de tijd dat ik mn vorige post zat te typen, dus die is er niet?
Edit: Reddit had er een topic over, maar die link ging naar een Tetris site
1 klein scherm is niet zo ideaal... dammit ik heb een 29" telefoon nodig. Met een 2e scherm voor overige activiteiten.
[ Voor 10% gewijzigd door Case_C op 25-04-2015 09:48 ]
Bedenk dat ze de disclaimer hebben geplaatst over max cargo capaciteit van de bestaande schepen. Als die van de Max door 4 moet worden gedeeld, kom je op een capaciteit van 70 SCU uit, net iets meer dan de Hull A. Als je dan naar de Hull B kijkt, heeft die met 600 SCU bijna een 9 keer grotere capaciteit dan de Freelancer Max. Daarmee zou hij dan ook een behoorlijk grotere capaciteit hebben dan de Constellation Taurus, die op 475 SCU uit zou komen. Als nadeel is natuurlijk de eerder benoemde zwakke bewapening/verdediging.Cogency schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 09:27:
De Hull A&B zijn de enige die ook planetside kunnen landen met cargo als ik het goed begrijp?
Zit te twijfelen of ik een A aan zal schaffen. Lti is handig en het is leuk om aan het begin wat meer creds te verdienen met hauling lijkt me.
Voor Europa komt inderdaad nog de BTW er overheen. Dus de Hull A kost dan ong 72 dollar ong. Daarom wil ik mn DUR omsmelten voor een hull B. Dan haal ik voor de overige credits een Reliant.ScytheNL schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 09:58:
Ligt het nou aan mij of zijn de prijzen toch wat hoger dan eerder bekend gemaakt? Of posten ze altijd zonder btw de initiële prijzen?
Zit te twijfelen of ik een A aan zal schaffen. Lti is handig en het is leuk om aan het begin wat meer creds te verdienen met hauling lijkt me.
wow, zie nu pas die gif van de Hull C hoe ze inklappen als ze leeg zijn. Wat een tof concept. Vraag me wel af hoe snel ze leeg zijn. Als in de snelheid van het schip met leeg gewicht.
[ Voor 18% gewijzigd door Case_C op 25-04-2015 10:08 ]
Ik dacht ook dat ik er was.. de Reliant was er ook nogCase_C schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 10:01:
[...]
Voor Europa komt inderdaad nog de BTW er overheen. Dus de Hull A kost dan ong 72 dollar ong. Daarom wil ik mn DUR omsmelten voor een hull B. Dan haal ik voor de overige credits een Reliant.
Ja ziet er erg goed uit! De Hull C+ werkt met Pallets. Dus is wat makkelijker in en uit te laden. Maar in het verhaal over cargo staat ook dat je niet 50x handmatig je cargo moet laden. Maar dat ze daar een scherm voor maken.Case_C schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 10:01:
[...]
Wat een tof concept. Vraag me wel af hoe snel ze leeg zijn.
[afbeelding]
Ook moet je rekening houden met 'Center of Mass' ofwel je gewichtsverdeling.
[ Voor 41% gewijzigd door DutchWalnut op 25-04-2015 10:10 ]
Haha je had de Hull A en B toch gehaald?Cygnitr0n schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 10:05:
[...]
Ik dacht ook dat ik er was.. de Reliant was er ook noghahaha *pijn in de portomonee
Ik doelde op de snelheid, had t net aangepast. Maar ik ven niet zo heeel snel op de telefoon..[...]
Ja ziet er erg goed uit! De Hull C+ werkt met Pallets. Dus is wat makkelijker in en uit te laden. Maar in het verhaal over cargo staat ook dat je niet 50x handmatig je cargo moet laden. Maar dat ze daar een scherm voor maken.
Ook moet je rekening houden met 'Center of Mass' ofwel je gewichtsverdeling.
Nee, Hull C en A.. en naar waarschijnlijkheid wordt de A later de Reliant.Case_C schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 10:13:
Waarom zie ik trouwens 2 dikke + 1 kleine turrets op de Hull C,? Zo eerst maar even de stats te bekijken.
[...]
Haha je had de Hull A en B toch gehaald?
En dan ben ik klaar
Dus, de Hull A en B hebben de freelancer voorkant en custom achterkant, en de C, D en E hebben een custom voor en achterkant? Als ik zo naar de holo viewer kijk lijken ze wel identieke voorkanten te hebben en enigszins modulaire achterkanten. Naar de prijzen kijkend verwacht ik het niet, maar het zou mooi zijn als je in ieder geval A -> B en C -> D -> E kon doen in 'verse.
Hull C heeft trouwens 4 turrets, 1 onder de cockpit, een voor bovenop en 2 achterop, boven en onder. De turret boven de cockpit is S1, de rest S2.
Heb net even naar de Hull E gekeken.. die heeft 4 S4 turrets... Daar wil je ook niet door geraakt worden.rescla schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 10:18:
Hull C getMooi concept, zo ongeveer waar ik op hoopte qua design (maar niet had verwacht).
Dus, de Hull A en B hebben de freelancer voorkant en custom achterkant, en de C, D en E hebben een custom voor en achterkant? Als ik zo naar de holo viewer kijk lijken ze wel identieke voorkanten te hebben en enigszins modulaire achterkanten. Naar de prijzen kijkend verwacht ik het niet, maar het zou mooi zijn als je in ieder geval A -> B en C -> D -> E kon doen in 'verse.
Hull C heeft trouwens 4 turrets, 1 onder de cockpit, een voor bovenop en 2 achterop, boven en onder. De turret boven de cockpit is S1, de rest S2.
Maar het zijn allemaal behoorlijk andere Hulls enkel de looks zijn hetzelfde.
Ze zien er wel behoorlijk het zelfde uit iig, 2 intakes extra hier, engines erbij daar. Alhoewel het ontwerp modulair lijkt zullen er wel een paar aanpassingen gedaan moeten worden ipv gewoon een moduletje er bij. Misschien krijg je korting bij het inruilenCase_C schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 10:21:
[...]
Heb net even naar de Hull E gekeken.. die heeft 4 S4 turrets... Daar wil je ook niet door geraakt worden.
Hoe meer ik er naar staar. Hoe mooier hij wordt.Case_C schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 10:21:
[...]
Heb net even naar de Hull E gekeken.. die heeft 4 S4 turrets... Daar wil je ook niet door geraakt worden.
Ja, de Hull A+B en Hull C+D+E zijn identiek maar dan groter, meer power en grotere class wapens.
De Hull C nog steeds de sweetspot.
Ja, ze gebruiken hetzelfde systeem als de C. Echter de A+B heeft dat niet. Want die kan gewoon landen.AjDuLion schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 10:23:
zou de hull d en e ook zo inklappen ? lijkt me wel toch ?
Ook is het doel van de A+B dat je van station naar ruimtestation transport vervoert.
De C, D en E kunnen docken met een ruimtestation.
Every ship in the Hull series is capable of making a planetary landing while contracted. Additionally, the Hull A and B may land while fully laden. The Hull C, D and E typically deposit their cargo at automated orbital yards before landing to dock (though they are equipped for the water landings favored on low gravity worlds.)
[ Voor 23% gewijzigd door DutchWalnut op 25-04-2015 10:30 ]
Hij is niet belangrijk voor de FPS dus zal wel voor de PU alpha worden.dudee schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 10:28:
Wanneer kunnen we trouwens in onze hull rond lopen?
Goedemorgen en veel plezier

Mijn gedachte bij deze Hull E:
Ik had echt veel liever gezien dat de cargo niet zo hoog gestapeld was, maar in de lengte verspreid zou zijn. Als in een goederen trein.
// Geeft trouwens een goed beeld hoe ze de cargo gaan ophalen.
[ Voor 6% gewijzigd door DutchWalnut op 25-04-2015 10:37 ]
Lijkt me wel, allemaal hetzelfde concept dus waarom niet.AjDuLion schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 10:23:
zou de hull d en e ook zo inklappen ? lijkt me wel toch ?
Denk dat de hull A en B dat ook kunnen. Alleen daarbij is het visueel minder indrukwekkend.
Hoe zit het eigenlijk met die manned turrets bij de engines van de Hull C D E, moet he dan door heel die lange gang lopen?
ik had zelf gehoopt op een soort van vierkant blok zodat je een groot geheel kan maken ipv ene paar van die strings, misschien passen ze het nog aan.Cygnitr0n schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 10:36:
[...]
Goedemorgen en veel plezier
[afbeelding]
Mijn gedachte bij deze Hull E:
Ik had echt veel liever gezien dat de cargo niet zo hoog gestapeld was, maar in de lengte verspreid zou zijn. Als in een goederen trein.
// Geeft trouwens een goed beeld hoe ze de cargo gaan ophalen.
denk dat ik toch voor de hull E ga..
Ik hoop het niet! maar wel zwevend door Zero G. Dat lijkt me supervetCase_C schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 10:38:
[...]
Lijkt me wel, allemaal hetzelfde concept dus waarom niet.
Denk dat de hull A en B dat ook kunnen. Alleen daarbij is het visueel minder indrukwekkend.
Hoe zit het eigenlijk met die manned turrets bij de engines van de Hull C D E, moet he dan door heel die lange gang lopen?
Zijn allemaal gimbal mounts volgens de technical overview, dus ik denk dat je ze gewoon op afstand kan besturen.Case_C schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 10:38:
[...]
Lijkt me wel, allemaal hetzelfde concept dus waarom niet.
Ik lees t nu net ja... maar dan zie ik ook 8 gimballed mounts staan. Zou dat dan 2 mounts per turret zijn?rescla schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 10:43:
[...]
Zijn allemaal gimbal mounts volgens de technical overview, dus ik denk dat je ze gewoon op afstand kan besturen.
Maar op afstand is wel logischer. Je kan moeilijk door die hydrauliek lope die het schip korter maakt.
Hebben jullie ook al verzonnen wat je als reclame op de zijkant wil projecteren?
Jawel. NSFW: YouTube: 0906-0911 Lekker bellen met hem, lekker bellen met haarCase_C schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 10:50:
[...]
Hebben jullie ook al verzonnen wat je als reclame op de zijkant wil projecteren?
[ Voor 13% gewijzigd door DutchWalnut op 25-04-2015 10:58 ]
Zodra t NSFW is denk ik dat t moeilijk gaat worden om die door de controle te krijgen.
Was te proberenCase_C schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 10:54:
[...]
Zodra t NSFW is denk ik dat t moeilijk gaat worden om die door de controle te krijgen.
BTW: Als je Orion volle cargo heeft dan heb je een Hull E nodig om het te transporteren.
Orion: 67.552 SCU (16.888 FU)
Hull E: 153.600 SCU (38.400FU)
Kan je na gaan hoe groot een Hull E is..
[ Voor 44% gewijzigd door DutchWalnut op 25-04-2015 11:46 ]
Ja t is bizar hoe groot die schepen zijn... De hull D kan ook 36x zoveel meenemen dan een Hull BCygnitr0n schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 10:57:
[...]
Was te proberen
BTW: Als je Orion volle cargo heeft dan heb je een Hull D nodig om het te transporteren.
Orion: 16.888 FU
Hull D: 21.600 FU
Kan je na gaan hoe groot een Hull E is.. 153.600 FU
Maar niks voor mij om mn portemonnee er tegen aan te gooien. Ik speel de hull B wel vrij in game.
Btw, de hull-e (waarom lees ik dit is wall-e) heeft misschien wel een hoop turrets maar ik heb het idee dat het lastig wordt om je turret te mikken op targets, gezien de hull lastig draait.
Veeeeel blinde hoeken, net een echte vrachtwagen
Ik denk trouwens ook dat er vrij weinig loopruimte is in de hull series als ze ingeklapt zijn. Dat hele frame moet ergens in schuiven.
[ Voor 15% gewijzigd door Fordox op 25-04-2015 11:28 ]
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
Had mij even vergist.Case_C schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 11:18:
[...]
Ja t is bizar hoe groot die schepen zijn... De hull D kan ook 36x zoveel meenemen dan een Hull B
Het is namelijk in SCU en niet in FU. Lekker verwarrend ook.
Orion: 67.552 SCU (16.888 FU)
Hull E: 153.600 SCU (38.400FU)
Kan je na gaan hoe groot een Hull E is..
[ Voor 76% gewijzigd door DutchWalnut op 25-04-2015 11:45 ]
Ik denk/hoop dat het FU's van de Orion zijn.Cygnitr0n schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 11:31:
[...]
Had mij even vergist.
Het is namelijk in SCU en niet in FU. Lekker verwarrend ook.
Orion: 16.888 <-- weet niet of dit FU of SCU is.
Hull D: 21.600 SCU (5400 FU)
Kan je na gaan hoe groot een Hull E is.. 153.600 SCU (38.400FU)
Space truck sim 2946!Fordox schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 11:26:
Hmm heerlijk concept
Maar niks voor mij om mn portemonnee er tegen aan te gooien. Ik speel de hull B wel vrij in game.
Btw, de hull-e (waarom lees ik dit is wall-e) heeft misschien wel een hoop turrets maar ik heb het idee dat het lastig wordt om je turret te mikken op targets, gezien de hull lastig draait.
Veeeeel blinde hoeken, net een echte vrachtwagen
Ik denk trouwens ook dat er vrij weinig loopruimte is in de hull series als ze ingeklapt zijn. Dat hele frame moet ergens in schuiven.
Het wordt nog leuker. Iemand heeft het aantal SCU per Dollar berekend.Case_C schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 11:35:
[...]
Ik denk/hoop dat het FU's van de Orion zijn.
[...]
Space truck sim 2946!
Acually while we're at it
Hull A holds 32 Containers with 75 SCU means 1.25 SCU per USD
Hull B holds 64 Containers with 600 SCU means 6.67 SCU per USD
Hull C holds 768 Container with 4800 SCU means 24 SCU per USD
Hull D holds 384 Containers with 21600 SCU means 61.71 SCU per USD
Hull E holds 512 Containers with 153,600 SCU means 279.3 SCU per USD
Connie Taurus holds ? Containers with 475 SCU means 3.17 SCU per USD
Connie Andromedia holds ? Containers with 275 SCU means 1.22 SCU per USD
Freelancer standard holds ? containers with 42 SCU means 0.38 SCU per USD
Freelancer MAX holds ? containers with with 70 SCU means 0.5 SCU per USD
Caterpiller holds ? containers with 800 SCU means 3.26 SCU per USD
Banu MM holds ? containers with 1500 SCU means 6 SCU per USD
So...before prices of the Hull series are inflated by after the concept sale, they are excellent value for money for hauling cargo!
Dat zijn idd de waardes waar je naar kan kijken. Maar niet de verborgen kosten vergeten zoals:Cygnitr0n schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 11:36:
[...]
Het wordt nog leuker. Iemand heeft het aantal SCU per Dollar berekend.
Connie Taurus holds ? Containers with 475 SCU means 3.17 SCU per USD
Connie Andromedia holds ? Containers with 275 SCU means 1.22 SCU per USD
Freelancer standard holds ? containers with 42 SCU means 0.38 SCU per USD
Freelancer MAX holds ? containers with with 70 SCU means 0.5 SCU per USD
Caterpiller holds ? containers with 800 SCU means 3.26 SCU per USD
Banu MM holds ? containers with 1500 SCU means 6 SCU per USD
So...before prices of the Hull series are inflated by after the concept sale, they are excellent value for money for hauling cargo!
- escorts
- fuel kosten
- docking fees voor containers in orbit te bewaren.
Dan kan je nog zoveel meer verdienen per haul. Als die kosten het ongeveer gelijk trekken maakt het niets uit.
[ Voor 4% gewijzigd door Case_C op 25-04-2015 11:57 ]
True that!Case_C schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 11:39:
[...]
Dan kan je nog zoveel meer verdienen per haul. Als die kosten het ongeveer gelijk trekken maakt het niets uit.
Zijn de waardes van de hull C en hull D nu omgedraaid, of kan de hull C meer containers vervoeren maar minder SCU?Cygnitr0n schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 11:36:
[...]
Het wordt nog leuker. Iemand heeft het aantal SCU per Dollar berekend.
[ Voor 64% gewijzigd door Bornhald op 25-04-2015 12:15 ]
Het is een Space SIM. Dus reken maar dat het duur is. Vandaar dat een starter sws gewenst is.Bornhald schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 12:11:
En je mag vast beginnen met UEC aanschaffen wil je je hull E vanaf het begin kunnen volladenleeg vliegen is meestal erg duur (althans in de logistiek is een lege vrachtwagen erg duur)
[...]
Zijn de waardes van de hull C en hull D nu omgedraaid, of kan de hull C meer containers vervoeren maar minder SCU?
Komt alleen de vraag, schaf ik nu een Hull A/B aan voor de LTI/CCU mogelijkheden of wacht ik op de Reliant... keuzes keuzes
Kopen. Want LTI komt niet terug. Daarna kan je gerust kijken of de Reliant wat isOraijon schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 12:28:
Best grappig design, doen me eigenlijk qua design ook wel een beetje aan de Orion denken.
Komt alleen de vraag, schaf ik nu een Hull A/B aan voor de LTI/CCU mogelijkheden of wacht ik op de Reliant... keuzes keuzes
The largest specialized freighter available on the market today, the Hull E is generally owned by major corporations and operated with a high degree of planning. The lack of maneuverability inherent in such a large ship means that anyone planning to operate them should be careful about equipping turrets and providing escort. Their potential load (and modularity) is unparalleled, however: no other ship allows as much room to store goods or to modify towards another role!
Reliant krijgt toch ook een concept sale met LTI? of zien ze daar vanaf?Cygnitr0n schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 12:29:
[...]
Kopen. Want LTI komt niet terug. Daarna kan je gerust kijken of de Reliant wat is
alles krijgt alleen tijdens de concept sale LTI.Oraijon schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 12:31:
[...]
Reliant krijgt toch ook een concept sale met LTI? of zien ze daar vanaf?
Dus als je twijfelt tussen hull en reliant, koop je nu de hull en wanneer de reliant er is en je wil die liever dan melt je je hull schepen en neem je de reliant
dan heb je altijd lti
Verwijderd
Dus die zullen grotendeels altijd dezelfde trips van station naar station maken voor bulk handel.
De Hull A en B zijn voor station naar planeet of voor snelkoeriers. Wat in waarschijnlijk nog saaier is. Want de hele dag op en neer vliegen lijkt me voor de mensen die niet van verandering houden.
Hull C zal dan het schip zijn wat de meeste variatie zal bieden. En als je onveilige gebieden in gaat ook het meeste billenknijpen.
Dat Hull B als bevoorradingsschip bij gevechten wordt genoemd kan ook interessant zijn.
Misschien trekt het vanavond nog bij. Of iedereen is minder enthousiast.
Wel vette scheepjes hoor, vooral de C. Ze hebben zelfs de activiteit van cargo transport interessant weten te maken door de cargo load/offload mechanic.
Het valt me ook een beetje tegen, ten eerste was t later uitgebracht, en de verkoop is idd rustiger.Cygnitr0n schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 13:03:
Wat me wel opvalt is dat deze sale opening best tegen valt. Hoogste piek was $66.000.
Misschien trekt het vanavond nog bij. Of iedereen is minder enthousiast.
Had de redactie getipt dat ze vandaag over de 80mil zouden gaan.. maar dat word krap.
iukheb het idee dat de btw aardig wat roet in het eten gooit en de schepen worden simpelweg te duur..Case_C schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 13:09:
[...]
Het valt me ook een beetje tegen, ten eerste was t later uitgebracht, en de verkoop is idd rustiger.
Had de redactie getipt dat ze vandaag over de 80mil zouden gaan.. maar dat word krap.
Dat klopt, dat speelt zeker mee! Vooral voor de C is het al gauw +$40 btw. Laat staan de rest.AjDuLion schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 13:12:
[...]
ik heb het idee dat de btw aardig wat roet in het eten gooit en de schepen worden simpelweg te duur..
[ Voor 4% gewijzigd door DutchWalnut op 25-04-2015 13:15 ]
Ik denk dat aardig wat Amerikanen misschien al op bed lagen of eerst op hun gemak een willen doorlezen, het is natuurlijk niet 1 schip dat even neergepropt word. Veel europeanen zullen niet gelijk in de ochtend achter de computer springen om uit te gaan geven. (als ik naar mezelf kijk, eerst wezen sporten, boodschappen etc.) Straks de boel eens op me gemak doorlezen en dan pak ik er een. (al melt ik ervoor, hehe)
[ Voor 11% gewijzigd door Cogency op 25-04-2015 13:30 ]
Ik sluit er bij aan. Exporation, Mining, Transport, Security en Dogfighting.ReQuiem83 schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 13:52:
Nu heb ik voor elke rol een schip. Personal transport, transport/trade en fighter
[ Voor 4% gewijzigd door DutchWalnut op 25-04-2015 13:54 ]
Komende tijd maar eens afwachten hoe of wat, en wat voor veranderingen er aan de Freelancer komen. De hoeveelheid cargo van de Hull is leuk natuurlijk. Maar dat het eigenlijk een beetje buitenboord bungelt is minder natuurlijk. Dat is prijsschieten volgensmij. hehe
Gedaan en voor €161 krijg je dan...Cogency schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 13:28:
Ja, die taxes word je niet vrolijk van. Via Reddit Starcitizen Trades zijn er traders die je hier in kunnen assisteren btw.
Congratulations!
You are now the proud owner of:
Standalone Ship - Hull C - LTI
[ Voor 63% gewijzigd door SNAFU op 25-04-2015 14:12 ]
Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd
Verwijderd
Om de investering goed te praten.
De C vind ik overigens er ook mooi uitzien.
Dit topic is gesloten.
![]()