Toon posts:

[PC] Star Citizen - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 29 ... 99 Laatste
Acties:
  • 225.349 views

• Metalkai
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
glennvho schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 15:19:
Maar in het spel zelf kan ik toch ook nog al die andere schepen kopen met in-game currency hoop ik?
Zodra het spel af is wel. Op dit moment is dat nog niet mogelijk.

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 24-12 13:44
glennvho schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 15:26:
Dus dan kan ik nu evengoed het goedkoopste schip kopen en de arena commander pass erbij nemen. Dan kom ik rond de 30 dollar uit.

Dat basisschip kan ik dan nog verder upgraden in-game veronderstel ik?
Nee want het goedkoopste schip is ook echt alleen een schip, (daarmee krijg je dus geen toegang tot het spel.) het goedkoopste package is momenteel de: https://robertsspaceindustries.com/pledge/Packages/Aurora-MR

Zie nu ook dat die package ook zonder beta komt... dan kan het nog wel behoorlijk lang duren voor je kan spelen. Beter neem je er wel een met beta, dan heb je er eerder plezier van. Gezien het nu al heel leuk is om te spelen.

En wat betrefd upgraden in-game is het een ja :P .

[ Voor 20% gewijzigd door Case_C op 18-03-2015 15:31 ]

Verwijderd

Topicstarter
Die paketten zonder beta moeten ze gewoon afschaffen. Maakt al die verschillende starter packages veel te verwarrend.

Verwijderd

glennvho schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 15:20:
Toch niet meer als 50 euro eigenlijk. Ik vind fighter wel leuk. Cargo lijkt mij ook wel leuk maar zal na een tijdje sneller vervelen lijkt me. :)
Ik hoor/lees veel goede dingen over de Aurora LN en dat die erg goed meekomt met de rest in Arena Commander. Hoog armor / health en aardige wapens erop. Ik zou die package kopen + de losse Arena Pass. Dan kom je op zo'n 48 euro uit.

Dan heb je een goed Allround schip. ;)

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:18

The Chosen One

Zie signature!

En dan de retalitator en vanguard voor een 'kleine' meerprijs later.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
The Chosen One schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 15:52:
En dan de retalitator en vanguard voor een 'kleine' meerprijs later.
is maar wat je klein noemt voor wat betreft de retaliator, en is er al wat bekend van de vanguard, qua prijs en release?

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:18

The Chosen One

Zie signature!

Ik gok op ~€170 gezien de rol en andere schepen.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• Bornhald
Afbeeldingslocatie: https://www.facebook.com/215475438505750/photos/a.429027047150587.107566.215475438505750/831360456917242/?type=1&theater
doh, bedankt case_c

[ Voor 80% gewijzigd door Bornhald op 19-03-2015 08:42 ]

• Case_C
Je link doet het niet helemaal: fixed
Afbeeldingslocatie: https://scontent.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/v/t1.0-9/p180x540/11073092_831360456917242_4967110432833152375_n.jpg?oh=2ddafba28d3ed5d861af01c338f41173&oe=55B04E67

Gelijk maar even mijn mening over dat wapen: what's with all the lights? Het lijkt wel een discobal, iets subtieler mag ook wel..

Die bedoel je toch?

[ Voor 50% gewijzigd door Case_C op 19-03-2015 08:43 ]

• Bornhald
Case_C schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 08:29:
[...]

Je link doet het niet helemaal:

[afbeelding]

Die bedoel je toch?
yup :)

Verwijderd

Topicstarter
Vanavond meer informatie over de Vanguard in AtV. :)

http://www.reddit.com/r/s...tions_about_the_vanguard/

• Case_C
Awesome :D , misschien ook een bekend making van wanneer we de aankondiging kunnen verwachten :+

• Oraijon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-12 14:48
Concept sale kan nooit ver weg zijn. Ze hadden al art laten zien aan een select clubje backers en het zou de volgende concept sale zijn na de Orion.

Vreemde gedachte mss maar kan niet wachten om m'n SH eruit te schoppen :P

Verwijderd

Grrr....Avenger Pack gekocht + AC Pass... Ik SC gedownload en gestart, maar is zo laggy als de pest op mijn laptop.
Tijd voor een nieuwe of tijd voor een game PC -.-

Je moet vrij hoge specs hebben ook, want met een Game pc met 4460 / 970 en 8 gb ram kan je hem op minimum spelen -_-

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 15:06:
Grrr....Avenger Pack gekocht + AC Pass... Ik SC gedownload en gestart, maar is zo laggy als de pest op mijn laptop.

Je moet vrij hoge specs hebben ook, want met een Game pc met 4460 / 970 en 8 gb ram kan je hem op minimum spelen -_-
Met die specs kan je hem wel op medium/high spelen op 1080p. Lukt mij ook met een 4590 / 7870 graka.

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-12 23:42

Dan doe je toch iets fout, ik speel hem met een i5-3350 en een gtx970 op high (resolutie is 2560x1080)

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Ik speel de game op medium met een i7 2600K en een 660Ti :+

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Verwijderd

Dan klopt de requirement page niet helemaal, haha. Die gaf aan dat het met de specs in mijn eerdere post, maar op minimum gespeeld kon worden.

Met 4460 / 970 en 8 gb ram zou het makkelijk moeten lukken dus?

Laptop zelf heeft een 555M 2gb / i7-2720QM / 4 gb maar dat speelt ruk.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2015 15:23 ]

• Case_C
Verwijderd schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 15:22:
Dan klopt de requirement page niet helemaal, haha. Die gaf aan dat het met de specs in mijn eerdere post, maar op minimum gespeeld kon worden.

Een GT555M is ook absoluut niet geschikt om op te gamen, heb deze zelf ook in mijn laptop zitten. Met die kaart kreeg ik minecraft niet eens aan de praat...

De GTX970 zou goed samen moeten gaan met een i5-4460, misschien dat de CPU een heel klein beetje bottlenecked. Maar gezien andere met mindere specs het wel redelijk kunnen spelen lijkt het me stug.

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-12 09:53

Tylocke

[Team Carrack]

Verwijderd schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 15:22:

Met je laptop zou je de resolutie kunnen verlagen maar je gaat het krapaan redden daarmee. Je desktop daarentegen zou het prima aan moeten kunnen. Ik heb een redelijk vergelijkbaar systeem en draai high op 1920x1200 resolutie.

SC is erg CPU intensief dus kan het zijn dat je nog een ander groot proces op de achtergrond hebt lopen of dat je HDD nog erg druk bezig is? Dit brengt het spel redelijk naar beneden namelijk mbt performance.

Een volle hangar helpt trouwens ook niet. Je kan via de site je hangar inrichten; probeer maar eens een enkel schip in je centrale hangar bay te plaatsen en kijken hoe het dan werkt.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Verwijderd

Case_C schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 15:32:
[...]

Een GT555M is ook absoluut niet geschikt om op te gamen, heb deze zelf ook in mijn laptop zitten. Met die kaart kreeg ik minecraft niet eens aan de praat...

De GTX970 zou goed samen moeten gaan met een i5-4460, misschien dat de CPU een heel klein beetje bottlenecked. Maar gezien andere met mindere specs het wel redelijk kunnen spelen lijkt het me stug.
Minecraft niet? :o Das wel erg slecht, al ben ik geen minecraft gamer ^^

Zat er sowieso aan te denken om een PC te bouwen voor zo'n 1500 euro, maar daarnaast ook plannen met uit huis gaan.
Moet helaas nog ffies wachten met die pc dus, haha.

Wellicht dat ik bij de launch van SC gewoon een goedkope 980 op de kop tik en een goede 8-core i5 of i7 pak. 16gb ram erin en gaan op ultra :P

Helaas nog ff afwachten. Wel balen, omdat ik graag al had gespeeld xD
Tylocke schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 15:36:
[...]

Met je laptop zou je de resolutie kunnen verlagen maar je gaat het krapaan redden daarmee. Je desktop daarentegen zou het prima aan moeten kunnen. Ik heb een redelijk vergelijkbaar systeem en draai high op 1920x1200 resolutie.

SC is erg CPU intensief dus kan het zijn dat je nog een ander groot proces op de achtergrond hebt lopen of dat je HDD nog erg druk bezig is? Dit brengt het spel redelijk naar beneden namelijk mbt performance.

Een volle hangar helpt trouwens ook niet. Je kan via de site je hangar inrichten; probeer maar eens een enkel schip in je centrale hangar bay te plaatsen en kijken hoe het dan werkt.
Vond het al zo apart, toen ik het spel opstartte had ik alle schepen in mijn hangar staan. Terwijl ik er toch echt maar één heb gekocht :o

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Verwijderd schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 15:40:
[...]
Vond het al zo apart, toen ik het spel opstartte had ik alle schepen in mijn hangar staan. Terwijl ik er toch echt maar één heb gekocht :o
Dan kan kloppen want door de free flight week heb je toegang tot alle vliegbare schepen deze week. Als je geen hangar configuratie hebt gedaan komen standaard alle beschikbare schepen in je hangar. Leuk om te zien, maar wel heftig voor je PC.

Dus via de site kan je bij account je hangar configureren en er maar één schip inzetten. Toch moet jouw systeem het wel aankunnen (ik heb zelf een 3770 / 970 / 8gb config en daarvoor was de 3770 een 3330). De hangar is trouwens altijd laggy geweest. Waarom weet ik niet, maar als je even de AC opstart en een drone sim opstart zul je toch sowieso moeten merken dat je pc het wel trekt.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Verwijderd

Tylocke schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 15:46:
[...]

Dan kan kloppen want door de free flight week heb je toegang tot alle vliegbare schepen deze week. Als je geen hangar configuratie hebt gedaan komen standaard alle beschikbare schepen in je hangar. Leuk om te zien, maar wel heftig voor je PC.

Dus via de site kan je bij account je hangar configureren en er maar één schip inzetten. Toch moet jouw systeem het wel aankunnen (ik heb zelf een 3770 / 970 / 8gb config en daarvoor was de 3770 een 3330). De hangar is trouwens altijd laggy geweest. Waarom weet ik niet, maar als je even de AC opstart en een drone sim opstart zul je toch sowieso moeten merken dat je pc het wel trekt.
Oeh, das een goede. Had idd alle schepen erin staan. Die gaan we er eens ffies uitvissen allemaal.
En de resolutie aanpassen. Ook ff mijn Nvidia configuratie aanpassen, want alles staat wellicht nog op hoog enzo, dus dat kan ook mijn bottleneck zijn ^_^

Thanks allemaal ik ga vanavond eens klooien :+

• Case_C
En de Sneak Peek:

[ Voor 85% gewijzigd door Case_C op 19-03-2015 18:06 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ligt het aan mij of was er vrijwel niks over de Vanguard.

Edit: Even off-topic, maar die nieuwe trailer van EVE Valkyrie _/-\o_

Wordt waarschijnlijk wel VR goggles exclusive.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2015 18:52 ]

• DutchWalnut
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-02 17:47

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Verwijderd schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 18:39:

[video]

Aah ook voor PS4 Morpheus Oculus Rift :> :>

*voor ik mensen voor de benen schop

[ Voor 8% gewijzigd door DutchWalnut op 19-03-2015 20:31 ]

• Bas1978
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-12 14:05
Verwijderd schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 18:39:

[video]

Dit laat mooi het verschil zien tussen een 10 jaar verouderde game die probeert mee te liften met het succes van de star citizen kickstarter. Alleen jammer dat de graphics er zo slecht uitzien in vergelijking met zelfs de pre-alpha van AC. Daar hadden ze echt wat meer aandacht aan moeten besteden al is het voor VR-Brillen met de maar zeer beperkte mogelijkheden(resoluties). Zelf verwacht ik dat EvE nog wel even blijft bestaan na het live gaan van star citizen, maar op een gegeven moment gewoon leeg zal lopen.

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Bas1978 schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 20:46:
[...]

Dit laat mooi het verschil zien tussen een 10 jaar verouderde game die probeert mee te liften met het succes van de star citizen kickstarter. Alleen jammer dat de graphics er zo slecht uitzien in vergelijking met zelfs de pre-alpha van AC. Daar hadden ze echt wat meer aandacht aan moeten besteden al is het voor VR-Brillen met de maar zeer beperkte mogelijkheden(resoluties). Zelf verwacht ik dat EvE nog wel even blijft bestaan na het live gaan van star citizen, maar op een gegeven moment gewoon leeg zal lopen.
Zeer kritische noot is het wel. Nou moet je er ook bij gaan zeggen dat dit niet EVE online is maar een stand-alone van EVE. En ja, ook al lijkt het even mee te liften met het succes van SC. Ik vind het absoluut niet erg als consument. :9

• Bornhald
reverse the verse http://imperialnews.network/2015/03/reverse-the-verse-39/

wat ik interessant vond
- If you have Alpha, you get the FPS pass. If you don’t have Alpha, you’ll need an FPS pass.
-Hull series coming along well – Jim Martin working on it. (Designed Freelancer and Defiant from DS9.)
- MISC Reliant (3rd starter ship) is in concept – artist they’ve used before but they’re not saying who
- If you had to buy an AC pass to play Arena Commander, you’ll have to buy a Star Marine pass for Star Marine.
-They are considering having game packages with just FPS (no Arena Commander) for people who want such a thing.
- Two Xi’An ships in development (Bomber and Transport are in concept for Squadron)
- SQ42 will be launched fully formed, so you will need SQ42 in your package (but almost every single game package has it.)
-Everyone ever has Beta access (except for the most basic game package). If you want access to alpha modules and don’t have Alpha Access in your package, you need passes for those modules (Arena Commander, Star Marine, etc).
- No price for Vanguard yet.
- Extremely sexy F8 Lightning is ready but it’s a special ship (“reward fighter”) for Squadron 42 and there’s no reason the UEE Military would sell them to civilians… so they won’t be selling it.
- Every ship will be different when the game launches from what they are now.
- Hull series will likely be launched at the same time.
- For the Hull series, it’s not really variants, they’re different ships.
- The Retaliator will be available for sale once 1.1 drops. It’ll come with a brochure.
- Snub fighters will not be able to jump independently from their mothership.

[ Voor 5% gewijzigd door Bornhald op 20-03-2015 07:35 ]

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Wat ook interessant was is dat er wel werd aangegeven dat je er eentje kan stelen, al kan dat wel gevolgen hebben. Je kan er wel van uit gaan dat hij iig niet verzekerd kan worden.

• Sturmovik177
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-12 14:35

Sturmovik177

Vroem

Zo op het oog is EVE Valkyrie meer arcade en actie dan E:D en SC. Niet dat dat negatief is en het zelf vliegen is eigenlijk hoe ik het liefst EVE zou spelen. :9

Ik vraag me af wat er bedoeld wordt met reward fighter; krijg je de F8 nadat je Squadron 42 succesvol hebt afgerond of is het als bonus fighter beschikbaar wanneer je een contract voor de UEE vliegt?

Oink

• Bornhald
Tylocke schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 08:26:
[...]

Wat ook interessant was is dat er wel werd aangegeven dat je er eentje kan stelen, al kan dat wel gevolgen hebben. Je kan er wel van uit gaan dat hij iig niet verzekerd kan worden.
stelen was toch al mijn game plan, YARR
Sturmovik177 schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 10:11:
Zo op het oog is EVE Valkyrie meer arcade en actie dan E:D en SC. Niet dat dat negatief is en het zelf vliegen is eigenlijk hoe ik het liefst EVE zou spelen. :9

Ik vraag me af wat er bedoeld wordt met reward fighter; krijg je de F8 nadat je Squadron 42 succesvol hebt afgerond of is het als bonus fighter beschikbaar wanneer je een contract voor de UEE vliegt?
Gezien het een beloning is zou ik verwachten dat je hem kan verdienen en dat hij dan van jou is

[ Voor 45% gewijzigd door Bornhald op 20-03-2015 10:36 ]

• JJvdM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:26
Lijkt mij onwaarschijnlijk... Als je aan het eind van de campaign, als ex-militair, gewoon één mee naar huis mag nemen, waarom zouden ze hem dan ook niet gewoon verkopen?

• Swychblade
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 29-12-2023
JJvdM schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 11:04:
Lijkt mij onwaarschijnlijk... Als je aan het eind van de campaign, als ex-militair, gewoon één mee naar huis mag nemen, waarom zouden ze hem dan ook niet gewoon verkopen?
Als ik em nu eens kwijt raak? >:)

• GoT_Father
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21-12 21:22
Swychblade schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 11:08:
[...]

Als ik em nu eens kwijt raak? >:)
gewoon find my spaceship inschakelen :+

• Case_C
JJvdM schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 11:04:
Ik denk dat het een beloning in de campaign is, waarbij je mits uitmuntend vliegt je een F8 mee krijgt voor missies. Zodra je klaar bent met de campaign zal dat schip gewoon op de Idris gestationed blijven. :P .

• JJvdM
Het lijkt mij inderdaad logisch dat je tijdens de campaign, verschillende schepen mag vliegen. Beginnen in de gladius, daarna hornet, en uiteindelijk de gloed nieuwe F8. Afgewisseld met FPS stukken, mee met een bomber, een turret sectie etc...

• Fordox
  • Laatst online: 20-12 13:12

Fordox

00101010

Ik denk dat je m een keer bij een speciale missie mee kan krijgen na heel veel gezijk en 'favours'. Na die missie geef je m op als 'lost in battle' terwijl je hem ergens gewoon geparkeerd hebt. Maar dan kun je nergens met dat ding vliegen als er ook maar iemand van de UEE je spot.
Dat ding heeft dan een zeer hoge 'notority' erop omdat hij bijvoorbeeld speciaal voor een selectieve admiraals functie gemaakt is en iedereen weet van wie het schip eigenlijk is.

Ze zeiden dat er meerdere F8's in de PU rond zullen vliegen. Dus ik neem aan dat er special forces in groepen vliegen door de PU heen en dat die ook zwaar lastig te kapen zijn.

Het lijkt me een leuke bezienswaardigheid in je asteroid hangar maar veel meer dan dat kun je er effectief niet mee tenzij je je illegaal voor gaat doen als een UEE admiraal. En ermee patsen lijkt me dan ook niet slim :9

[ Voor 18% gewijzigd door Fordox op 20-03-2015 12:09 ]

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

• Case_C
Fordox schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 12:04:
Ik denk dat je m een keer bij een speciale missie mee kan krijgen na heel veel gezijk en 'favours'. Na die missie geef je m op als 'lost in battle' terwijl je hem ergens gewoon geparkeerd hebt. Maar dan kun je nergens met dat ding vliegen als er ook maar iemand van de UEE je spot.
Dat ding heeft dan een zeer hoge 'notority' erop omdat hij bijvoorbeeld speciaal voor een selectieve admiraals functie gemaakt is en iedereen weet van wie het schip eigenlijk is.

Het lijkt me een leuke bezienswaardigheid in je asteroid hangar maar veel meer dan dat kun je er effectief niet mee tenzij je je illegaal voor gaat doen als een UEE admiraal. En ermee patsen lijkt me dan ook niet slim :9
Een admiraal gaat volgens mij niet in een fighter zitten :P , die laat zich hooguit met een 890J tussen Bengals pendelen :+ .

• Fordox
  • Laatst online: 20-12 13:12

Fordox

00101010

Case_C schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 12:08:
[...]

Een admiraal gaat volgens mij niet in een fighter zitten :P , die laat zich hooguit met een 890J tussen Bengals pendelen :+ .
Darth Vader vloog ook in zijn persoonlijke fighter in Star Wars ;)

Een admiraal hoeft het ook niet te zijn, eerder special secret service force ofzo :p Misschien persoonlijke bewaking voor een admiraal?

[ Voor 6% gewijzigd door Fordox op 20-03-2015 12:10 ]

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Verwijderd

Topicstarter
Fordox schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 12:10:
[...]

Een admiraal hoeft het ook niet te zijn, eerder special secret service force ofzo :p
Ik denk meer dat je hem mag gebruiken als je een bepaalde Ace bent geworden op basis van je resultaten. :) Maar je zal hem idd niet naar de PU kunnen meenemen als je klaar bent met SQ42.

• Case_C
Fordox schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 12:10:
[...]

Een admiraal hoeft het ook niet te zijn, eerder special secret service force ofzo :p Misschien persoonlijke bewaking voor een admiraal?
Special Forces is wel een mooie, de UEE moet toch een troef hebben waarmee ze beter kunnen zijn dan de gemiddelde citizen. :P .

Er moeten wel schepen zijn waar je 'bang' van bent.

Verwijderd

Klopt het dat als ik een "Mustang Alpha starter pack" koop dat ik deze kan "omzetten" naar elk ander schip?

Ik las zoiets op reddit en met de 15% event korting ( SXSWFREEFLY2K15 aan je account toevoegen) is dit denk ik zeer aantrekkelijk als je nog geen schip keuze kan maken?

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-12 17:31

Cogency

Ginnunga

Nog niet naar elk schip, alleen degene die beschikbaar zijn in de Arena Commander. (worden er dus wel meer)

Hier de lijst, Cross Chassis Upgrades;

https://robertsspaceindus...edge/extras?product_id=66

Verwijderd

Aha oke dat is dus wel erg interessant ja.
Bedankt voor de link :)

• Vaati
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 24-07 23:19
Mustang is mine!!! Met de discount vond ik het een mooie prijs. Dat wordt weer even lekker vliegen vanmiddag 😁

Edit: damn die laadtijden... Ligt dat aan mijn pc? Ik heb een phenom 955 be met een 7870... Wil best upgraden maar dan moet ik eerst sparen.

[ Voor 37% gewijzigd door Vaati op 20-03-2015 16:43 ]

• Case_C
Vaati schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 16:31:
Mustang is mine!!! Met de discount vond ik het een mooie prijs. Dat wordt weer even lekker vliegen vanmiddag 😁

Edit: damn die laadtijden... Ligt dat aan mijn pc? Ik heb een phenom 955 be met een 7870... Wil best upgraden maar dan moet ik eerst sparen.
Laadtijden zijn over het algemeen nog niet heel veel aan te doen :P . Zolang het niet langer dan 5 minuten is hoef je niet up te graden :+ .

• Sturmovik177

Sturmovik177

Vroem

Het lijkt erop dat 1.1.0 er aan zit te komen vannacht:
https://forums.robertsspaceindustries.com/discussion/242550

Oink

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Aye nice. Als het goed is kan je de launcher gewoon aan laten, dan download die hem gelijk wanneer mogelijk, toch?

• WimP
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-07 09:27
1.1 is live: https://robertsspaceindus...2-Star-Citizen-11-Is-Live

Je moet je hele installatie verwijderen en die client over/opnieuw downloaden: https://robertsspaceindus...zen-11-Installation-Guide

• Ircghost
  • Laatst online: 09:19

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Thanks voor de heads up!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Ja inderdaad bedankt. Dan zet ik hem dus nu aan voor download 8)

Verwijderd

De Vanguard prijs is aangekondigd met een prijs van 250 dollar, hij wordt volgende week in de shop verwacht.

Zie hier voor meer info:
https://forums.robertsspa...d-concept-sale-pricing/p1

Het forum is in rep en roer omdat prijs erg hoog is, terwijl we nog niet eens weten hoe het eruit ziet.

• Ircghost

Ircghost

Gaat bij mij trouwens maar met 1 mbp/s..

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Zo 1.1 maakt je SuperH wel een stuk kleiner :+

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/8yIuD9R.png

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Ircghost schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 01:05:
Gaat bij mij trouwens maar met 1 mbp/s..
Mmm, ik haal wel volle snelheid, 11 a 12 MB/s. Net begonnen en nu geeft hij nog 28min aan.

En volgens SC zou de download beter moeten zijn.

For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Help!!!! schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 09:08:
[...]

Mmm, ik haal wel volle snelheid, 11 a 12 MB/s. Net begonnen en nu geeft hij nog 28min aan.

En volgens SC zou de download beter moeten zijn.
Nou beter... heb hem vannacht moeten laten draaien. Ging nog niet echt zo snel.
En daarbij nog een patch error tussendoor :*)

Maar dat mag de pret niet drukken.

• kipkruide
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-12 23:51
idd lekker snel trek iets van 13 mb/s binnen das redelijk aan de tax van mijn 120Mbit

• JJvdM
Zo. Door middel van 3 CCUs m'n Avenger veranderd in een Gladius! :D

Wat een gedoe zeg...

[ Voor 15% gewijzigd door JJvdM op 21-03-2015 09:43 ]

• Ircghost

Ircghost

Ik heb nu al 2x een error gehad, eerst een meta error en toen een path error .. dus ben nog steeds niet klaar.

• Case_C
Ircghost schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 09:51:
Ik heb nu al 2x een error gehad, eerst een meta error en toen een path error .. dus ben nog steeds niet klaar.
Heb je wel een clean install gedaan? Het is de bedoeling om alles eraf te gooien en opnieuw te installeren.

• Ircghost

Ircghost

Case_C schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 10:39:
[...]

Heb je wel een clean install gedaan? Het is de bedoeling om alles eraf te gooien en opnieuw te installeren.
jup

• Viscerous
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 26-11 10:56
Ik weet ook niet helemaal wat er is gebeurd. Heb gisteravond alles eraf gegooid en de game volledig reinstalled. Maar heb nu weer een foutmelding en na een repair is hij alles weer gaan downloaden. Zou bijna zeggen dat ze gisteravond de goede launcher/files nog niet online hadden.

Edit: Oh. Na het lezen van dit ziet het er naar uit dat ik het bijna helemaal goed had.

[ Voor 24% gewijzigd door Viscerous op 21-03-2015 10:47 ]

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Heb volledige clean install gedaan, nog even CCleaner eroverheen gedraait en volgens installatieguide geinstalleerd. Nog geeen foutmelding tegengekomen. :)

Cool dat je heel veel schepen kunt proberen. Laadtijden blijven echter lang, dat is wel frustrerend omdat wisselen van schip zo lang duurt.

For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Help!!!! schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 10:50:
Heb volledige clean install gedaan, nog even CCleaner eroverheen gedraait en volgens installatieguide geinstalleerd. Nog geeen foutmelding tegengekomen. :)

Cool dat je heel veel schepen kunt proberen. Laadtijden blijven echter lang, dat is wel frustrerend omdat wisselen van schip zo lang duurt.
Ja klopt, in het begin was de install nog niet lekker. Maar goed, hij doet het wel. Dus hier ook geen problemen meer. :D

• Case_C
Verwijderd schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 00:56:
De Vanguard prijs is aangekondigd met een prijs van 250 dollar, hij wordt volgende week in de shop verwacht.

Zie hier voor meer info:
https://forums.robertsspa...d-concept-sale-pricing/p1

Het forum is in rep en roer omdat prijs erg hoog is, terwijl we nog niet eens weten hoe het eruit ziet.
Moet zelf zeggen dat ik de prijs ook belachelijk hoog vind. Je moet dingen niet mooier laten lijken dan het is. In feite gaat die Vanguard een kleinere combat-minded Freelancer zijn... Waarom hij dan 2x zo duur moet zijn als stand-alone ship is echt beyond me.

Niet meer dan terecht dan ook dat er een beetje ophef over is. Aan de andere kant staat het ze helemaal vrij om te bepalen hoeveel die schepen moeten kosten. Maar 300 dollar voor ons als Europeanen is gewoon veel te veel.

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 11:52:
[...]

Moet zelf zeggen dat ik de prijs ook belachelijk hoog vind. Je moet dingen niet mooier laten lijken dan het is. In feite gaat die Vanguard een kleinere combat-minded Freelancer zijn... Waarom hij dan 2x zo duur moet zijn als stand-alone ship is echt beyond me.

Niet meer dan terecht dan ook dat er een beetje ophef over is. Aan de andere kant staat het ze helemaal vrij om te bepalen hoeveel die schepen moeten kosten. Maar 300 dollar voor ons als Europeanen is gewoon veel te veel.
Ben ik het niet helemaal mee eens. Mensen moeten eerst kijken wat het wordt en daarna mag je van mij klagen. Ik denk dat Ben het goed heeft om te zeggen dat je dit schip eerst moet zien. Ook wat de hardpoints zijn, dit is ook net zo belangrijk. Maar...
Ik vind de Redeemer ook wel te prijzig hoor.

• Case_C
Cygnitr0n schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 11:58:
[...]

Ben ik het niet helemaal mee eens. Mensen moeten eerst kijken wat het wordt en daarna mag je van mij klagen. Ik denk dat Ben het goed heeft om te zeggen dat je dit schip eerst moet zien. Ook wat de hardpoints zijn, dit is ook net zo belangrijk. Maar...
Ik vind de Redeemer ook wel te prijzig hoor.
Maar het is al bekend wat het word/zou worden. Een (long-range)fighter, en een dergelijk schip moet niet even duur zijn als de bomber (Retaliator) die hij zou escorteren. Dat lijkt me gewoon een beetje krom. Of het is ineens geen echte fighter meer als de stats bekend worden, wat nu wel waarschijnlijk lijkt.

• roepie88
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 24-12 22:24
Het is nog steeds als volgt....

Je HOEFT de schepen niet te koop.
Je KAN straks in de PU de schepen met INGAME credits gewoon verdienen.

Op voorhand al gaan zeuren dat iets te duur of wat dan ook is, is je reinste waanzin.

• Cogency

Cogency

Ginnunga

roepie88 schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 12:42:
Het is nog steeds als volgt....

Je HOEFT de schepen niet te koop.
Je KAN straks in de PU de schepen met INGAME credits gewoon verdienen.

Op voorhand al gaan zeuren dat iets te duur of wat dan ook is, is je reinste waanzin.
Dat verandert toch niks aan het feit dat een pakket vergeleken met andere te duur kan zijn naar iemands mening?

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Cogency schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 12:52:
[...]
Dat verandert toch niks aan het feit dat een pakket vergeleken met andere te duur kan zijn naar iemands mening?
Een mening is inderdaad een mening. Maar ben dus wel zelf van mening om eerst af te wachten en niet te reageren op geruchten of iets wel of niet te rechtvaardigen is.

En ja, iedereen is daar gelukkig vrij in. ;)

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Weet niet of ik dit hier mag linken, maar voor de geinteresseerde:
V&A aangeboden: Star Citizen Cutlass Black AMD UPGRADE PACKAGE

• Bornhald
voor de newbies hier is het misschien een leuke. toegang tot beta en het spel. Je moet hem alleen niet terug willen zetten naar store credits.

• Bornhald
Case_C schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 12:18:
[...]

Maar het is al bekend wat het word/zou worden. Een (long-range)fighter, en een dergelijk schip moet niet even duur zijn als de bomber (Retaliator) die hij zou escorteren. Dat lijkt me gewoon een beetje krom. Of het is ineens geen echte fighter meer als de stats bekend worden, wat nu wel waarschijnlijk lijkt.
ik ben het met je argumentatie eens, maar ben wel benieuwd waarom hij dan zo duur moet zijn. Het moet bijna zo zijn dat hij redelijk in scope is veranderd, hij is nu duurder dan een Rear admiral package was (voor de mensen die het niet weten, dat was een constellation (wat nu de andromeda is) met een berg fysieke spulletjes zoals een miniatuur schip een usb drive en nog wat van die dingen)

Voor wat betreft forum rage, het lijkt wel of CIG erop reageert. kijk maar naar de hardpoints van de redeemer (om een dwarsstraat te noemen)

[ Voor 8% gewijzigd door Bornhald op 21-03-2015 14:50 ]

• Bornhald
voor mensen die nog willen CCU-en naar of van een Gladius
https://robertsspaceindus...front=pledge&type=extras&

• AndrewBourgeois
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-11 21:58
Wat "manned turrets" betreft:
vinden jullie niet dat het huidige design een beetje absurd is?
Anno 2945 mag je toch verwachten dat die turrets gewoon een camera hebben en dat je dan vanop afstand gewoon hetzelfde te zien krijgt dan als je die echt fysiek bestuurt.

Ik zie alleen maar voordelen:
- bij een aanval kan je meteen een turret overnemen zonder je stoel te verlaten (je bent snel 20 seconden kwijt om in een turret te kruipen).
- als de vijand rond jou cirkelt en je bent de enige turret operator dan kan je via een menu gewoon een andere turret overnemen.
- je turret kan veel sneller roteren daar je niet moet opletten voor g-forces.
- je bent minder plaats kwijt aan een gang, trap, ... voor de turret.
- geen gat in je hull voor de turret.

• Facerafter
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-12 13:37
AndrewBourgeois schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 16:12:
Anno 2945 mag je toch verwachten dat die turrets gewoon een camera hebben en dat je dan vanop afstand gewoon hetzelfde te zien krijgt dan als je die echt fysiek bestuurt.

- bij een aanval kan je meteen een turret overnemen zonder je stoel te verlaten (je bent snel 20 seconden kwijt om in een turret te kruipen).
- als de vijand rond jou cirkelt en je bent de enige turret operator dan kan je via een menu gewoon een andere turret overnemen.
Daarom zijn er ook manned en unmanned turrets.
The Javelin heeft een aardig aantal unmanned turrets.
Gang/trap hoeft niet altijd (Kijk naar de constellation). Ik denk eerlijk gezegd dat het niet zo veel heel ruimte scheelt. Bij een remote turret moet er een stoel, besturing en schermen komen. En met de design standards van CIG zullen die niet gewoon ergens in de gang 'geplopt' worden.

Nadelen van remote turrets is de input & screen lag, ook kan je van een remote locatie slechter je omgeving inschatten en beoordelen.

EDIT: Trouwens de Retaliator brochure is nu ook beschikbaar https://robertsspaceindus...etaliator-Brochure-V6.pdf

[ Voor 5% gewijzigd door Facerafter op 21-03-2015 16:26 ]

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-12 12:25
AndrewBourgeois schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 16:12:

De Gladiator had dit op de originele designs .... vind het jammer dat ze daarvan zijn afgestapt.

• AndrewBourgeois
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-11 21:58
Facerafter schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 16:23:
[...]

Daarom zijn er ook manned en unmanned turrets.
The Javelin heeft een aardig aantal unmanned turrets.
Gang/trap hoeft niet altijd (Kijk naar de constellation). Ik denk eerlijk gezegd dat het niet zo veel heel ruimte scheelt. Bij een remote turret moet er een stoel, besturing en schermen komen. En met de design standards van CIG zullen die niet gewoon ergens in de gang 'geplopt' worden.

Nadelen van remote turrets is de input & screen lag, ook kan je van een remote locatie slechter je omgeving inschatten en beoordelen.
Ook zonder gang/trap moet je nog steeds plaats vrijhouden voor het gat naar de turret. Als je inderdaad een stoel nodig hebt dan ben je status quo al denk ik dat een ruimte met 4 stoelen nog steeds compacter zal zijn dan 4 aparte gaten.

En ook al laten we dit voordeel vallen: 't was de voorlaatste van mijn lijstje en dus relatief onbelangrijk. De belangrijkere argumenten houden nog stand. ;)

Input en screen lag kan inderdaad een probleem zijn. 'k hoop echter dat dit anno 2945 geen probleem meer zal zijn. :P

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Thing is.
Het is een space sim game, it's just fracking cool om in je stoeltje te klimmen en dan omhoog/omlaag te gaan en tussen twee enorme cannons uit te komen, en dan RATATTATATATATATATATATATATATAA @ others.

Where we're going, we do not need logic. Just awesome. :D

• Facerafter
AndrewBourgeois schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 16:45:
[...]

Input en screen lag kan inderdaad een probleem zijn. 'k hoop echter dat dit anno 2945 geen probleem meer zal zijn. :P
Ik hoop dat anno 2945 alle ziektes ook de wereld uit zijn maarja..

Input & Screen lag kan een probleem zijn maar het kan ook geen probleem zijn. Dat weten we niet.

• dahakon
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-04-2024
Bornhald schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 14:50:
ik ben het met je argumentatie eens, maar ben wel benieuwd waarom hij dan zo duur moet zijn. Het moet bijna zo zijn dat hij redelijk in scope is veranderd, hij is nu duurder dan een Rear admiral package was (voor de mensen die het niet weten, dat was een constellation (wat nu de andromeda is) met een berg fysieke spulletjes zoals een miniatuur schip een usb drive en nog wat van die dingen)

Voor wat betreft forum rage, het lijkt wel of CIG erop reageert. kijk maar naar de hardpoints van de redeemer (om een dwarsstraat te noemen)
Ten eerste, heeft CIG altijd aangegeven dat ze de prijzen omhoog willen hebben na de orginele crowdfunding. Het is dan ook niet helemaal gek dat dingen wat duurder zijn dan vergeleken met die periode, dus een vergelijking gaat sowieso mank.

Als we dan gaan kijken naar bijvoorbeeld de Super Hornet, die kost al iets van over de 150 euro (als hij beschikbaar zou zijn nu). De Vanguard zal extra dingen meebrengen ten opzichte van een Hornet, al was het alleen maar om beter in deep space te kunnen functioneren/opereren. Dat zal zich natuurlijk ook dienen te vertalen naar extra kosten voor de aanschaf.

Of 250 euro teveel is? Durf ik nu nog helemaal niets van te zeggen. Wie weet hebben ze fantastisch coole ideeen weten te implementeren in de Vanguard die dat bedrag meer dan rechtvaardigen. Dan is hij misschien even duur als een Constellation. Een F-35 zal vast ook even veel kosten als een klein prive-vliegtuig, zo niet meer, om maar een vergelijking te maken.

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-12 12:25
dahakon schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 17:36:
[...]
Als we dan gaan kijken naar bijvoorbeeld de Super Hornet, die kost al iets van over de 150 euro (als hij beschikbaar zou zijn nu). De Vanguard zal extra dingen meebrengen ten opzichte van een Hornet, al was het alleen maar om beter in deep space te kunnen functioneren/opereren. Dat zal zich natuurlijk ook dienen te vertalen naar extra kosten voor de aanschaf.
€165 was het Weekend Warrior pack de laatste keer.

• Bornhald
dahakon schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 17:36:
[...]

Ten eerste, heeft CIG altijd aangegeven dat ze de prijzen omhoog willen hebben na de orginele crowdfunding. Het is dan ook niet helemaal gek dat dingen wat duurder zijn dan vergeleken met die periode, dus een vergelijking gaat sowieso mank.
CIG beweert een hele boel en al na gelang hun pet staat acteren ze erop. daarnaast gaat de vergelijking weeldegelijk op, men heeft het namelijk in dit geval over een concept sale, hetzelfde als de RA (en als jij dan niet met de RA package wil vergelijken neem dan de Tali) toen deze als concept uit kwamen. De prijsstijging die is aangegeven is altijd geweest dat hij vanaf concept "goedkoper" is dan wanneer het uit is, als het anders is, zie ik graag waar dat in de officiele meldingen staat
de SH is de speciale versie, extra gepimpt van de hornet. Ik lees 165 voor een weekend warrior package, dat is dus inclusief het spel zelf, beta, credits en nog wat andere hebbedingetjes. Het extra wat bij de vanguard zit is een poster. Als je andere dingen al extra gear bedoelt, dan lijkt het mij evident dat hij meer PEW gaat hebben dan de redeemer. want elk nieuw schip kan gebruik maken van de nieuwste ideen ten opzichte van zijn voorganger. Dat neemt niet weg dat de redeemer een assault ship is en dit een fighter (Waarschijnlijk dus een heavy fighter)
Of 250 euro teveel is? Durf ik nu nog helemaal niets van te zeggen. Wie weet hebben ze fantastisch coole ideeen weten te implementeren in de Vanguard die dat bedrag meer dan rechtvaardigen. Dan is hij misschien even duur als een Constellation. Een F-35 zal vast ook even veel kosten als een klein prive-vliegtuig, zo niet meer, om maar een vergelijking te maken.
Het zijn pixels. links om of rechts €300 is een boel geld.
Ik ga er vanuit dat ze fantastische coole ideeen hebben, dat hebben ze toch met iedere iteratie van schepen en op de koop toe wordt de helft van die ideen nog gebackport ook (modulariteit)

een de vergelijking hier is niet tussen een F-35 en een prive vliegtuig maar tussen een F-35 en een P8 Poseidon

met andere woorden, ik ben het nog steeds eens met de argumenten die Case_C initeel opwierp en ik ben nog steeds benieuwd naar de Vanguard.

[ Voor 3% gewijzigd door Bornhald op 21-03-2015 19:40 ]

• dahakon
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-04-2024
Het verschil tussen de orginele Rear Admiral Package en de huidige concept sales is dat tijdens de orginele campagne het nog niet eens zeker was of er wel een spel zou komen en de beloning voor het backen dus 'extra groot' was.

Als we de Retalliator dan nemen, die kun je nu als package voor 290 euro krijgen. Dat is momenteel dus 40 euro meer dan wat genoemd werd voor de Vanguard. De Vanguard lijkt dus vooralsnog goedkoper te zijn dan de dadicated bomber.
Dat de Super Hornet een 'speciale' Hornet is, weet ik. Het is de 2-persoons Hornet en ik heb hem bewust gekozen omdat het me niet zou verbazen als de deep space fighter ook een 2-persoons fighter wordt. Het verschil tussen Stand alone Hornet en Package Hornet is overiges 'slechts' 15 euro. Dus de Super Hornet als stand alone zou dan alsnog die ~150 euro zijn die ik eerder noemde.

Dat 250 euro, of 300 (blijkbaar moeten we nog BTW gaan toevoegen bij de gegeven prijs?) veel geld is, is een gegeven. Ik bedoelde het echter meer in de context van de gegeven schepen en of daar een grote discrepantie is qua prijzen. Uiteindelijk moet je voor jezelf bepalen of je geld uit wilt geven aan welke set van pixels dan ook, dat is met de Vanguard niets anders dan met alle andere schepen die ze tot nu toe hebben aangeboden.

Je kunt natuurlijk 1001 verschillende vliegtuigen gaan opvoeren ter vergelijking, maar ik zou dan eerder de C130 Hercules nemen voor een Constellation dan de P8 Poseidon. Een C130 kun je krijgen voor iets meer dan de helft van wat een F-35 moet gaan kosten en dan hebben we het over zo'n mooi gevalletje van ombouw naar gunship met veel wapens.

Enfin, we weten nog helemaal niets qua specs van de Vanguard, dus zaniken over de prijs is weinig zinvol.

• Bornhald
dahakon schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 20:23:
Het verschil tussen de orginele Rear Admiral Package en de huidige concept sales is dat tijdens de orginele campagne het nog niet eens zeker was of er wel een spel zou komen en de beloning voor het backen dus 'extra groot' was.

Als we de Retalliator dan nemen, die kun je nu als package voor 290 euro krijgen. Dat is momenteel dus 40 euro meer dan wat genoemd werd voor de Vanguard. De Vanguard lijkt dus vooralsnog goedkoper te zijn dan de dadicated bomber.
Dat de Super Hornet een 'speciale' Hornet is, weet ik. Het is de 2-persoons Hornet en ik heb hem bewust gekozen omdat het me niet zou verbazen als de deep space fighter ook een 2-persoons fighter wordt. Het verschil tussen Stand alone Hornet en Package Hornet is overiges 'slechts' 15 euro. Dus de Super Hornet als stand alone zou dan alsnog die ~150 euro zijn die ik eerder noemde.

Dat 250 euro, of 300 (blijkbaar moeten we nog BTW gaan toevoegen bij de gegeven prijs?) veel geld is, is een gegeven. Ik bedoelde het echter meer in de context van de gegeven schepen en of daar een grote discrepantie is qua prijzen. Uiteindelijk moet je voor jezelf bepalen of je geld uit wilt geven aan welke set van pixels dan ook, dat is met de Vanguard niets anders dan met alle andere schepen die ze tot nu toe hebben aangeboden.

Je kunt natuurlijk 1001 verschillende vliegtuigen gaan opvoeren ter vergelijking, maar ik zou dan eerder de C130 Hercules nemen voor een Constellation dan de P8 Poseidon. Een C130 kun je krijgen voor iets meer dan de helft van wat een F-35 moet gaan kosten en dan hebben we het over zo'n mooi gevalletje van ombouw naar gunship met veel wapens.

Enfin, we weten nog helemaal niets qua specs van de Vanguard, dus zaniken over de prijs is weinig zinvol.
Prijs van de concept tali was ook 250 je kreeg alleen geen poster. Dus de prijs voor de tali en Vanguard zijn gelijk.

Wat ik al eerder zei ik ben benieuwd wat ze voor die prijs geven, qua grootte verwacht ik minimaal its van Constellation/retaliator. Dus meer in wo2 termen een nightfighter of heavy Fighter ipv een long range Fighter.

En dat pseudoniem was als vergelijking voor de tali, als in torpedoes. Als je rl schepen VS star Citizen schepen doet denk ik idd ook dat de Constellations in het algemeen redelijk op de hercules matchen.

Wat voor mij vooral voor verwarring zorgt is dat dit een Fighter is en dat hij $100 duurder is dan de standaard nu van de uee.

Verwijderd

Hier nog een leuke LTI Aurora voor 38 euro.

http://www.ebay.nl/itm/St...in_77&hash=item19fd7e116f

Verwijderd

Topicstarter
Cogency schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 17:20:
Thing is.
Het is een space sim game, it's just fracking cool om in je stoeltje te klimmen en dan omhoog/omlaag te gaan en tussen twee enorme cannons uit te komen, en dan RATATTATATATATATATATATATATATAA @ others.

Where we're going, we do not need logic. Just awesome. :D
Ja dit. Uiteindelijk gaat het gewoon om fun gameplay en dat verzorgt zo'n turret wel.

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Ik moet zeggen dat ik de Gladius wel een erg leuk schip vind. Maar ik weet niet of ik hem leuk genoeg vind om mijn Delta daarvoor in te ruilen. Iemand een idee hierover of ervaringen? Blijf het verschil in prijs namelijk best groot vinden.

• Sturmovik177

Sturmovik177

Vroem

Tylocke schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 23:44:
Ik moet zeggen dat ik de Gladius wel een erg leuk schip vind. Maar ik weet niet of ik hem leuk genoeg vind om mijn Delta daarvoor in te ruilen. Iemand een idee hierover of ervaringen? Blijf het verschil in prijs namelijk best groot vinden.
De Delta is niet zo breed en dat scheelt een hoop ten opzichte van de Gladius: ik heb in Squadron battles al zo vaak een vleugel verloren in de Gladius.
De Gladius kan wel weer meer missiles meenemen, heeft de snelheid, wendbaardheid en heeft betere shields. Ik heb de nosegun meteen vervangen met een size 1(!) Sledge uit de 325A en Omnisky IV in de vleugels: NOICE!

De Delta kan 4 guns meenemen en de rocketpods kunnen een Superhornet snel neerhalen als die eenmaal haar boven of onderkant laat zien. En 4x laser repeaters (Badgers/Bulldogs) in een rij schieten: cut targets in half. :+ (Alleen zijn de Vanduul in 1.1 slippery as hell)
Nadeel van de Delta: is wel behoorlijk fragiel: eenmaal geraakt = ship destroyed. Je kan wel de schilden van de Gladius (via EA store) halen, heeft ie shields aan 4 zijden. :)

Beide zijn fun ships, maar de Gladius kan je zo krijgen. De Delta is een unieke schip die misschien bij de volgende mogelijke Anniversary sale duurder kan zijn.

TLDR: Je kan beter je Delta houden en daarmee REC verdienen (Underdog bonus!) om de Gladius huren voor maar 9000 REC en de wapens bij huren die je prettig vindt. :)

[ Voor 13% gewijzigd door Sturmovik177 op 22-03-2015 00:02 . Reden: Vergat te kwoten. ]

Oink

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Sturmovik177 schreef op zondag 22 maart 2015 @ 00:00:
[...]

De Delta is niet zo breed en dat scheelt een hoop ten opzichte van de Gladius: ik heb in Squadron battles al zo vaak een vleugel verloren in de Gladius.
De Gladius kan wel weer meer missiles meenemen, heeft de snelheid, wendbaardheid en heeft betere shields. Ik heb de nosegun meteen vervangen met een size 1(!) Sledge uit de 325A en Omnisky IV in de vleugels: NOICE!

De Delta kan 4 guns meenemen en de rocketpods kunnen een Superhornet snel neerhalen als die eenmaal haar boven of onderkant laat zien. En 4x laser repeaters (Badgers/Bulldogs) in een rij schieten: cut targets in half. :+ (Alleen zijn de Vanduul in 1.1 slippery as hell)
Nadeel van de Delta: is wel behoorlijk fragiel: eenmaal geraakt = ship destroyed. Je kan wel de schilden van de Gladius (via EA store) halen, heeft ie shields aan 4 zijden. :)

Beide zijn fun ships, maar de Gladius kan je zo krijgen. De Delta is een unieke schip die misschien bij de volgende mogelijke Anniversary sale duurder kan zijn.

TLDR: Je kan beter je Delta houden en daarmee REC verdienen (Underdog bonus!) om de Gladius huren voor maar 9000 REC en de wapens bij huren die je prettig vindt. :)
Wow, dank je voor je duidelijk antwoord met goeie argumentatie. Dat idee van de Rec is wel een erg goeie. Kan ik er toch verder mee spelen zonder die 30 euro erin te pompen.

Gisteren nog wel met allebei gevlogen. De Delta heeft inderdaad lagere emissies (de IR rating is zelfs lager dan die van de Ghost! 44 vs 61, gisteren nog getest. EM ligt een stuk hoger 136 vs 77). Maar alles bij elkaar vliegt de Gladius toch net iets fijner voor mij. Nadeel vind ik dan weer de grote hoeveelheid missiles want die zijn uiteindelijk erg duur in gebruik.

Conclusie: gewoon wachten en ingame sparen :)

• Cogency

Cogency

Ginnunga

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-12 23:42
Zo, even de hele game herdownloaden... Snelheid is een stuk verbeterd merk ik! (Zat eerst rond de 3.5MB/s, nu gemiddeld zo rond de 8 a 10MB/s)

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:09
Wat ik nu net een paar maand realiseer is dat ik redelijk spijt heb van mijn Aurora en Avenger.
Die hebben LTI, niet dat het erg is opzich maar uiteindelijk zijn dat goedkopere schepen in the grand scheme of things.

Achter toch liever een Constellation oid willen hebben, momenteel wacht ik op upgrades daarvoor. In ieder geval de Aurora te upgraden.

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 25-12 18:59
Hey, ik zit er zwaar over na te denken om een package te gaan halen.

Echter de keuze is reuze en ik weet niet wat ik zou moeten kopen.
Heeft iemand van jullie een idee?

wil er tot ongevee €80 aan uitgeven.

En een vraag: is er nu ook erg veel te doen als speler? En wat moet je doen dan? Krigj je echt opdrachten? of is het, vlieg maar ergens heen en bekijk wat daar voor opdrachten zijn?

En wat voor packages hebben jullie gekocht? ook (voor mij) mega dure van €200 of meer?

man man wat lijkt me dit toch een gaaf spel.

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

beebie121 schreef op zondag 22 maart 2015 @ 14:54:

En een vraag: is er nu ook erg veel te doen als speler? En wat moet je doen dan? Krigj je echt opdrachten? of is het, vlieg maar ergens heen en bekijk wat daar voor opdrachten zijn?

En wat voor packages hebben jullie gekocht? ook (voor mij) mega dure van €200 of meer?

+ Als je een package koopt, doe dan met Beta en Arena Pass.
+ Je kan dan kiezen tussen de Mustang Alpha of de Aurora
+ Je kan je Alpha of Aurora upgraden naar een andere schip (zodat je je 80 kan uitgeven ;) )
+ Je kan op dit moment in de Hangar rondhangen en Arena Commander spelen. Zowel tegen AI als Multiplayer. Ook kun je gaan racen. Later komt de FPS uit, maar daarvoor heb je een andere Pass nodig.
+ Ik heb bijvoorbeeld Orion LTI en Carrack LTI (etc.. :') ), dat lijkt me wel genoeg haha.
+ Je kan ook schepen huren met REC, die je kan verdienen in Arena Commander. Dan hoef je niet zo zeer een tweede schip of meer, met echt geld te kopen. 8)

• Case_C
Psyonara schreef op zondag 22 maart 2015 @ 13:58:
Wat ik nu net een paar maand realiseer is dat ik redelijk spijt heb van mijn Aurora en Avenger.
Die hebben LTI, niet dat het erg is opzich maar uiteindelijk zijn dat goedkopere schepen in the grand scheme of things.

Achter toch liever een Constellation oid willen hebben, momenteel wacht ik op upgrades daarvoor. In ieder geval de Aurora te upgraden.
Gewoon geduldig afwachten tot AC 2.0 online gaat komen, waarschijnlijk kan je dan via diverse CCU's een groter schip met LTI aanschaffen.
beebie121 schreef op zondag 22 maart 2015 @ 14:54:

Ik zie dat Cygnitron alles al heeft beantwoord :P dat scheelt weer een heel stuk typen :) .

• Facerafter
Iemand anders ook problemen in AC? Kan geen enkele match vinden.

EDIT: https://forums.robertsspa...ssues-for-sun-mar-22-2015
Ahaa... heb ik dus het afgelopen half uur voor niks geprobeert te zoeken naar matches.

Misschien niet helemaal eerlijk om te delen maar omdat dit toch al op reddit is gepost...
Deze maands Jump Point https://robertsspaceindus...5_Retaliation-At-Last.pdf

[ Voor 76% gewijzigd door Facerafter op 22-03-2015 19:43 ]

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Facerafter schreef op zondag 22 maart 2015 @ 19:37:
Iemand anders ook problemen in AC? Kan geen enkele match vinden.

EDIT: https://forums.robertsspa...ssues-for-sun-mar-22-2015
Ahaa... heb ik dus het afgelopen half uur voor niks geprobeert te zoeken naar matches.

Misschien niet helemaal eerlijk om te delen maar omdat dit toch al op reddit is gepost...
Deze maands Jump Point https://robertsspaceindus...5_Retaliation-At-Last.pdf
Bedankt! Had weer wat leesvoer nodig. 8)
Pagina: 1 ... 29 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.