Toon posts:

[PC] Star Citizen - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 28 ... 99 Laatste
Acties:
  • 225.347 views

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:40
Tripwire999 schreef op maandag 16 maart 2015 @ 18:15:
Hmm als ik dit zo lees lijkt het me echt een tof spel om te beginnen. Wat raden jullie aan om als start schip te kopen? Ik zelf denk de Mustang Alpha AC Starter (niet te prijzig zegmaar).
Tot en met vrijdag kan je met alle vliegbare schepen vliegen wanneer je een pakket hebt gekocht, dit is een perfecte gelegenheid voor je om dat te proberen.

Star Citizen

• dahakon
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-04-2024
Tsja, het licht natuurlijk geheel aan jezelf. Ik ben begonnen met een Freelancer en heb nog altijd alleen die Freelancer. De rest komt ingame wel een keer.

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
Lookdev for Nyx; do you like the corridors?

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/v/t1.0-9/10309174_830145917038696_403560036898000992_n.jpg?oh=c69bafc7d801ce990c4cbf8cb3c872b6&oe=5579F870&__gda__=1434202289_23bc2aea04a462b7ca4caf34fd31f2b8

• Seyaku
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-01 14:44
Bornhald schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 00:15:
Lookdev for Nyx; do you like the corridors?
Doet mij een beetje aan Doom denken.

• Bornhald
Seyaku schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 00:21:
[...]

Doet mij een beetje aan Doom denken.
douane volgens mij :) heb je nog iets aan te geven voor we een complete body scan doen :D

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 24-12 13:44
Hierbij nog een imgur album met plaatjes van Shibun mining-station:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/onAi6PK.jpg
http://imgur.com/a/bbsme

edit:

Het week-schema van Ben:
Greetings! Can you believe we ran two events in two weeks? I hope everyone had fun... if I never have to see a PowerPoint presentation file iteration again, I'll be happy :) While the events are over, there's still more work to do here at Cloud Imperium! As you've likely already heard, we're pushing to get the live version of 1.1 out this week, and have high confidence that that will happen (... never say never, of course!) That means that the updated manual and Retaliator brochure should also hit later this week!

Monday, March 16th
- 10 for the Producers

Tuesday, March 17th
- Meet the Devs: Jeremy Masker

Wednesday, March 18th
- Vault Update
- Fan Spotlight: Wallpapers Vol. 4

Thursday, March 19th
- Around the Verse Episode 34
- Reverse the Verse
- SXSW Video

Friday, March 20th
- Retaliator Sale
- Jump Point (Retaliator issue!)

Sunday, March 21st
- Weekly Roundup

[ Voor 76% gewijzigd door Case_C op 17-03-2015 08:32 ]

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-12 09:54
Die mining ships lijken me een mooi punt om te beginnen, maar het zit er nog niet in of wel? Het daadwerkelijke minen?

• Case_C
NibborSneffets schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 09:00:
Die mining ships lijken me een mooi punt om te beginnen, maar het zit er nog niet in of wel? Het daadwerkelijke minen?
Behalve dogfighting, racing en (binnenkort) FPS zit er nog niets in van de PU. Als je het puur voor het mining doet moet je nog minstens een jaar wachten.

Verwijderd

Topicstarter
NibborSneffets schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 09:00:
Wat Case zegt. Ik zou eerst gewoon een starter pakket aanschaffen met een Mustang of Aurora om wat te kunnen spelen in Arena Commander. Je kan altijd later nog een mining schip eraan toevoegen als het beschikbaar komt.

• DutchWalnut
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-02 17:47

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 09:07:
[...]

Behalve dogfighting, racing en (binnenkort) FPS zit er nog niets in van de PU. Als je het puur voor het mining doet moet je nog minstens een jaar wachten.
Ja, wat nu beschikbaar is is de Arena Commander en hopelijk volgende maand FPS.

• Fordox
  • Laatst online: 20-12 13:12

Fordox

00101010

Wow wat is die retaliator sexy :D

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:31

Cogency

Ginnunga

Fordox schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 09:51:
Wow wat is die retaliator sexy :D
Yup, must resist must resist must resist.

• Metalkai
  • Laatst online: 11-01-2022
Ik heb juist mijn Retaliator weggedaan zodat ik een Carrack kon nemen :P

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-12 10:35
ik ga even wachten tot die retaliator weer in de verkoop gaat want dat ding moet ik hebben :O holy shit wat een gaaf ding..

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Metalkai schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 10:59:
Ga je geen spijt van krijgen hoor. Je kan het altijd nog inwisselen voor UEC in-game. :)

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Ik zou eigenlijk wel een grote "blasterboat" willen.. hehe. Maar weet niet welk schip die rol soort van vertegenwoordigd. Constellation Phoenix ofzo? Of de Redeemer, maar die vind ik niet echt bijzonder.

• Fordox
  • Laatst online: 20-12 13:12

Fordox

00101010

Een freelancer Mis, lekker met raketjes schieten :)

En de retaliator ging a.s. Vrijdag weer in de verkoop iirc

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

• Case_C
Metalkai schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 10:59:
Goede keus, de Carrack zal waarschijnlijk minder van die cramped gangetjes hebben. Hij lijkt een beetje op een sub die Retaliator. Niet dat het negatief is, maar het is een beetje krap.

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 11:18:
[...]

Goede keus, de Carrack zal waarschijnlijk minder van die cramped gangetjes hebben. Hij lijkt een beetje op een sub die Retaliator. Niet dat het negatief is, maar het is een beetje krap.
Ik zou er claustrofobisch van worden. :9

• Ircghost
  • Laatst online: 23:54

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Case_C schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 11:18:
[...]

Sinds wanneer is het negatief als het krap is :+

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Als je er met je hoofd in moet. :P

Verwijderd

Gezien de hele discussie over de Freelancer DUR die opeens niet meer door de kleinste jumpgates kan zit ik er toch ook aan te denken om die om te smelten en een Connie Aquila weer aan te schaffen..

Maar eerst maar eens afwachten tot we meer concrete antwoorden hebben over de Freelander DUR.
Omsmelten kan altijd nog.

Zelf ook wel benieuw naar het hele concept van brandstof winnen en raffineren met mijn Starfarer,,
Lijkt me toch ook wel een winstgevend iets net zoals mining.

• Case_C
Verwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 12:14:
Gezien de hele discussie over de Freelancer DUR die opeens niet meer door de kleinste jumpgates kan zit ik er toch ook aan te denken om die om te smelten en een Connie Aquila weer aan te schaffen..

Maar eerst maar eens afwachten tot we meer concrete antwoorden hebben over de Freelander DUR.

Zelf ook wel benieuw naar het hele concept van brandstof winnen en raffineren met mijn Starfarer,,
Inderdaad gewoon afwachten tot de rework van de Freelancer compleet is. Waarschijnlijk zal het schip ook nog wel iets ruimer worden aan de binnenkant. Daarmee zal het ook wel moeilijker worden om door de kleinste jump-holes te kunnen.

Verwijderd

CR heeft dat in een recente video gezegd maar is voor de rest niet bevestigd.. .
Grote discussie gaan op het SC forum..

Was voor mij ook een van de redenen om de Freelancer DUR te kopen ivm de mogelijk door kleinste jump-holes. Maar wacht rustig af kan er toch nog niet mee vliegen voorlopig. ;-)

• Bas1978
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-12 14:05
Verwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 12:14:

Die mededeling was voor mij ook de belangrijkste reden om mijn DUR om te smelten voor een Aquila. Natuurlijk de vele extra's zoals de P-52 merlin en de Rover spelen hier ook een rol bij, mij lijkt het dat zo'n small fighter de gevonden kleine wormholes wel zou moeten kunnen 'exploren' (lees mappen). Maar inmiddels zit ik alweer aan de Carrack te denken ipv van de Aquila, hoewel ik mij weer afvraag of de Carrack wel door 'medium' wormholes zou passen. Of dat je zelfs die moet ontdekken door het 'Picses-class' ship te gebruiken, en past die dan wel weer door kleine wormholes. Zoveel keuzes in Star Citizen :)

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Bas1978 schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 12:30:
[...]

Die mededeling was voor mij ook de belangrijkste reden om mijn DUR om te smelten voor een Aquila. Natuurlijk de vele extra's zoals de P-52 merlin en de Rover spelen hier ook een rol bij, mij lijkt het dat zo'n small fighter de gevonden kleine wormholes wel zou moeten kunnen 'exploren' (lees mappen). Maar inmiddels zit ik alweer aan de Carrack te denken ipv van de Aquila, hoewel ik mij weer afvraag of de Carrack wel door 'medium' wormholes zou passen. Of dat je zelfs die moet ontdekken door het 'Picses-class' ship te gebruiken, en past die dan wel weer door kleine wormholes. Zoveel keuzes in Star Citizen :)
Denk niet dat de Carrack door medium heen zou kunnen gaan. Denk dat de Aquila en DUR dit wel kunnen.

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Ik wou dus een Max, maar door dat hele verhaal wacht ik nog maar even met upgrade. Neem wel een Cutlass Blue ofzo ipv de max, dan verscheep ik maar niks. :P

• Metalkai
Een andere optie: Neem alles :P

• Ircghost
  • Laatst online: 23:54

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

25000 euro maar :P

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-12 09:53

Tylocke

[Team Carrack]

Grappig dat je het zegt maar ik was wel van plan om de 315p, een DUR en een Carrack te gaan gebruiken. Mis dan misschien alleen de Aquila maar met de huidige wijzigingen kan ik dus net zo goed de DUR daarvoor gebruiken.

Enige voordeel wat ik nu wel zie is dat er weer een bestaansrecht komt voor de Mustang Beta en 315p als kleine explorer schepen.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

• Metalkai
Ik zit zelf ondertussen op 17 schepen, dus ik denk dat ik voor alles wel wat heb :P

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Tylocke schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 14:10:
[...]

Enige voordeel wat ik nu wel zie is dat er weer een bestaansrecht komt voor de Mustang Beta en 315p als kleine explorer schepen.
Dat was denk ik ook de bedoeling. Lijkt mij het meest logisch.

De Aquila is nog het beste te gebruiken voor exploren vanwege de Xi'An technologie en vanwege zijn terreinwagen. (En snubfighter).

Maar goed de DUR is een stuk kleiner en makkelijk te besturen voor solo. :)

• Case_C
Cygnitr0n schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 14:33:
[...]

Dat was denk ik ook de bedoeling. Lijkt mij het meest logisch.

De Aquila is nog het beste te gebruiken voor exploren vanwege de Xi'An technologie en vanwege zijn terreinwagen. (En snubfighter).

Maar goed de DUR is een stuk kleiner en makkelijk te besturen voor solo. :)
Aquila met Xi'An technology? Dat heb ik dan gemist, volgens mij was dat juist de ace van de DUR?

Verwijderd

Metalkai schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 14:21:
Ik zit zelf ondertussen op 17 schepen, dus ik denk dat ik voor alles wel wat heb :P
Hoe kom je aan 17 schepen? :o
Gekocht voor reallife money? Of kun je al veel dingen doen in de game, waardoor je ze uiteindelijk met In-game currency kan kopen? :o

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 14:41:
[...]

Aquila met Xi'An technology? Dat heb ik dan gemist, volgens mij was dat juist de ace van de DUR?
Haal ik nu echt dingen door elkaar? :o

Edit:
We’ve heard speculation about the Xi’an technology deal – folks are saying the sensors on the Dur could be more sensitive but this is entirely unsubstantiated. As far as we know the Xi’an tech is limited to the thrusters.

[ Voor 34% gewijzigd door DutchWalnut op 17-03-2015 14:47 ]

• Oraijon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-12 14:48
Freelancer was idd degene met Xi'An tech :P

Also, hallo! Tijdje zitten lurken maar ook al een tijd geleden geïnvesteerd in SC :D

En nu ook ik (zoals elke backer ongeveer) als een addict m'n waardigheid verpatsen voor elk stukje extra informatie over de game :P

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Oraijon schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 14:47:
Freelancer was idd degene met Xi'An tech :P

Also, hallo! Tijdje zitten lurken maar ook al een tijd geleden geïnvesteerd in SC :D

En nu ook ik (zoals elke backer ongeveer) als een addict m'n waardigheid verpatsen voor elk stukje extra informatie over de game :P
Ha Lurker! hahaha, welkom bij de club! Bedankt voor je antwoord. De DUR was inderdaad met Xi'an tech. :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 14:43:
[...]

Gekocht voor reallife money? Of kun je al veel dingen doen in de game, waardoor je ze uiteindelijk met In-game currency kan kopen? :o
Alle schepen kan je straks halen met in-game currency. Nu koop je ze idd met real life money voor de crowdfunding. En sommige mensen geven wat meer uit. :)

• Oraijon
Dank :)

Dacht zelf eigenlijk dat het in elke Freelancer zat, zoals je zelf inmiddels had gequote iets in de thrusters (zal wel fuel efficiency ofzo zijn).

• Case_C
Oraijon schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 14:51:
Dank :)

Dacht zelf eigenlijk dat het in elke Freelancer zat, zoals je zelf inmiddels had gequote iets in de thrusters (zal wel fuel efficiency ofzo zijn).
Nog welkom :P ,

Ik dacht juist dat het speciale sensors waren die hielpen bij het zoeken van anomalies in space. Maar je hebt gelijk, de volledige Freelancer serie heeft dit:
Don’t let some of the alien technology in the cockpit surprise you: the Freelancer’s design owes several of its internal systems to a lend-lease deal with the Xi’An

• Oraijon
Dank u dank u :P

Heb een beetje een haat liefde relatie met de freelancer. Heb zelf een MIS... naja... ik heb de upgrade package zodat ik m'n 325a kan CCU-en naar een Freelancer, en daar de MIS overheen kan gooien zodat ik een MIS met LTI heb. Maar heb een beetje m'n twijfels over de cockpit visibility en over de kosten die een missile boat met zich mee zullen brengen.

Maar voor m'n gevoel ga ik enorm spijt krijgen als ik hem eruit gooi voor iets anders :P

• Metalkai
Verwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 14:43:
[...]

Ik heb ze allemaal gekocht voor echt geld. Op dit moment is het nog niet mogelijk ze te verdienen in het spel, maar dat zal later wel mogelijk zijn.
Het is zelfs zo dat je later schepen niet meer voor echt geld kan kopen, je kan ze dan alleen nog maar met in-game credits aanschaffen.

Verwijderd

Metalkai schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 15:06:
[...]

Ik heb ze allemaal gekocht voor echt geld. Op dit moment is het nog niet mogelijk ze te verdienen in het spel, maar dat zal later wel mogelijk zijn.
Het is zelfs zo dat je later schepen niet meer voor echt geld kan kopen, je kan ze dan alleen nog maar met in-game credits aanschaffen.
Zodan, das een aardige bak met geld als het goedkoopste schip alleen al 50 euro is.
Momenteel aan het kijken welke pack ik het beste kan aanschaffen... de Aurora MR of the Mustang Alpha.

En hoe zit het precies met Insurance? Als je dood gaat, raak je je schip kwijt als je geen Insurance hebt? :?

• Case_C
Verwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 15:09:
[...]

Zodan, das een aardige bak met geld als het goedkoopste schip alleen al 50 euro is.
Momenteel aan het kijken welke pack ik het beste kan aanschaffen... de Aurora MR of the Mustang Alpha.

En hoe zit het precies met Insurance? Als je dood gaat, raak je je schip kwijt als je geen Insurance hebt? :?
Een jaar geleden kwamen er heel af en toe nog Aurora's voorbij voor 25 dollar ;) , maar ik denk dat Metalkai wel meer grotere schepen heeft :P .

Insurance is gewoon een verplichting, als je het niet hebt is het lomp om te gaan vliegen. De kosten ervan vallen zullen in het niets vallen tegenover de kosten van andere ingame items.

[ Voor 14% gewijzigd door Case_C op 17-03-2015 15:11 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 15:09:
[...]

Ja, maar insurance zal voor de kleinere schepen goedkoop zijn, dus dat zal je nauwelijks merken. De situatie dat je zonder insurance rondvliegt zal niet voorkomen waarschijnlijk (of je doet het erom).

Verwijderd

Case_C schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 15:10:
[...]

Een jaar geleden kwamen er heel af en toe nog Aurora's voorbij voor 25 dollar ;) , maar ik denk dat Metalkai wel meer grotere schepen heeft :P .

Insurance is gewoon een verplichting, als je het niet hebt is het lomp om te gaan vliegen. De kosten ervan vallen zullen in het niets vallen tegenover de kosten van andere ingame items.
Verwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 15:12:
[...]

Ja, maar insurance zal voor de kleinere schepen goedkoop zijn, dus dat zal je nauwelijks merken. De situatie dat je zonder insurance rondvliegt zal niet voorkomen waarschijnlijk (of je doet het erom).
Betaal je de Insurance met in-game cash of RL cash?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2015 15:14 ]

• Case_C
Verwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 15:13:
[...]

[...]

Betaal je de Insurance met in-game cash of RL cash?
In-game cash,
What is insurance?
Pilots in Star Citizen can purchase insurance policies for their ships, modifications and cargo. This ensures that your ship will be replaced and/or its modifications and cargo will be subsidized should you be destroyed in a fight or accident. As in real life, insurance policies must be maintained: you must pay a regular fee in galactic credits (the in-game currency) or your policy will lapse and you will not receive a payout or a ship replacement when your ship is destroyed.

Will this Insurance cost a lot?
Like in real-life insurance should be a relatively small part of your regular in game expenses which will also include paying landing fees, trade tariffs (if in a system with lots of infrastructure and law and order), fuel (if you don’t collect it yourself from a gas giant), buying cargo to trade, hiring help, making upgrades to your ship or even buying a whole new ship.

Some of the additional policies like upgrade or cargo insurance will be rated based on risk levels. Risk level 1 being the safest systems and risk level 5 being the most dangerous system that is insurable for cargo or upgrades. Any risk level over 5 is un-insurable. A risk 3 policy for cargo will cover you for all cargo losses in a risk 3 system or below. The higher the risk level of the policy the more it will cost. As with the base insurance this will not be crippling financially but instead be a reasonable running cost that relates to the risk / reward profile of the systems flown.
Redelijk oude data maar wel relevant voor het idee.

[ Voor 79% gewijzigd door Case_C op 17-03-2015 15:17 ]

Verwijderd

Toppie :)

Wat zou je me aanraden als starterpack?
Ik zit zelf heel erg te twijfelen tussen:

Aurora MR
Aurora CL
Mustang Alpha
Mustang Beta
300I

Het voordeel van de Aurora MR en Mustang Alpha is dat hier een Arena Commander Pass bij zit.

• Oraijon
Een van die twee zou ik doen idd, zolang je toch nog niet weet wat je wilt zijn dat prima starters setjes waar je gelijk AC pass bij krijgt om alvast mee te klooien.

Kan je er later altijd nog wat anders van maken ;)

• Case_C
Verwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 15:20:
[...]

Aurora MR
Aurora CL
Mustang Alpha
Mustang Beta
300I

Het voordeel van de Aurora MR en Mustang Alpha is dat hier een Arena Commander Pass bij zit.
Arena Commander gaat met de release van 1.1 behoorlijk leuker worden voor mensen met een "goedkoop" pakket. Dan kan je gewoon elk schip middels REC 'huren' , als dogfighting je niet trekt kan je beter een standaard pakket kopen, en naar gelang je wilt spelen een pas kopen voor de modules die nog uit gaan komen.

FPS over een maand, Social module, PU alpha, AC 2.0 (Waarschijnlijk koppelen ze die los van V1)

Verwijderd

Case_C schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 15:23:
[...]

Arena Commander gaat met de release van 1.1 behoorlijk leuker worden voor mensen met een "goedkoop" pakket. Dan kan je gewoon elk schip middels REC 'huren' , als dogfighting je niet trekt kan je beter een standaard pakket kopen, en naar gelang je wilt spelen een pas kopen voor de modules die nog uit gaan komen.

FPS over een maand, Social module, PU alpha, AC 2.0 (Waarschijnlijk koppelen ze die los van V1)
Klinkt goed :) Het maakt dus niet zozeer uit wat voor schip? Van de schepen in mijn lijstje is er niet één die er nou echt bovenuit springt? :)

Collega van me die had het over die FPS, dat lijkt me echt wel heel gaaf. 8)

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Verwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 15:26:
[...]

Klinkt goed :) Het maakt dus niet zozeer uit wat voor schip? Van de schepen in mijn lijstje is er niet één die er nou echt bovenuit springt? :)

Collega van me die had het over die FPS, dat lijkt me echt wel heel gaaf. 8)
Voor FPS heb je weer een pass nodig. Tenzij je een Alpha pakket hebt.

• Case_C
Cygnitr0n schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 15:29:
[...]

Voor FPS heb je weer een pass nodig. Tenzij je een Alpha pakket hebt.
Heb er 2 voor de zekerheid :+ .

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 15:29:
[...]

Heb er 2 voor de zekerheid :+ .
2x Alpha? :) heb toendertijd een MR+ Alpha Package gekocht. Geen spijt van gehad gelukkig.
Echter heb ik een jaar stil gezeten en heb zo ook veel LTI sales gemist.. stom stom. :'(

• Cogency

Cogency

Ginnunga

edit, n/m verkeerd gelezen.

[ Voor 71% gewijzigd door Cogency op 17-03-2015 15:34 ]

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Goedkoper kan je een schip niet upgraden :9

hahaha... reageerde dus op je AMD package :P

[ Voor 11% gewijzigd door DutchWalnut op 17-03-2015 15:35 ]

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Haha ja, ik zat met alpha en arena commander in de war.

Maar inderdaad, en als ik het goed heb betekend het ook extra npc's als de game live gaat? Elke game package kwam daar toch mee, om te helpen op je schip.

• Metalkai
Case_C schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 15:10:
[...]

Valt wel mee hoor :P De complete lijst van mijn schepen:

- Aurora MR
- Aurora LX
- Aurora LN
- Mustang Delta
- Freelancer
- Freelancer MIS
- Constellation Phoenix
- Super Hornet
- Origin M50
- Cutlass Blue
- Origin 300i
- Origin 350r
- Avenger
- Starfarer
- Carrack
- Xi'an Khartu-al
- Vanduul Scythe

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Verwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 15:20:
[...]

Aurora MR
Aurora CL
Mustang Alpha
Mustang Beta
300I

Ik zou zo goed mogelijk beginnen. Je kan namelijk altijd nog extra geld investeren in het spel als je het wilt, maar je kan geen geld meer terug krijgen van een duurder package.

Ik had begrepen dat de LN een behoorlijke bang voor je cred gaf maar daar heb ik zelf geen ervaring mee.

Wat betreft mijn Freelancer keuze, ik kan nog gerust wachten want mijn te upgraden 315p met LTI gaat nog nergens heen :)

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Metalkai schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 15:40:
[...]

Valt wel mee hoor :P De complete lijst van mijn schepen:
Ja het is zeer verslavend. Vooral als je ze in de Hangar hebt gezien. :)

• Case_C
Cygnitr0n schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 15:46:
[...]

Ja het is zeer verslavend. Vooral als je ze in de Hangar hebt gezien. :)
Ik heb anders nog geen Carrack in m'n hangar gezien :'(

edit:

Omdat 4k beelden van de Tali natuurlijk niet meer voldoen aan de standaard die we van SC verwachten hebben we hier 8k beelden van de Tali :+ .
http://imgur.com/a/MooTD

[ Voor 26% gewijzigd door Case_C op 17-03-2015 16:06 ]

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 16:02:
[...]

Ik heb anders nog geen Carrack in m'n hangar gezien :'(
Niet? Ha! Was het maar waar. 8)

• Case_C
Weet iemand eigenlijk waarom de funding momenteel 50 tot 70k dagelijks ophaald? Komt dat door die evenementen? Want volgens mij zijn er geen speciale sales op dit moment..

Ook een kleine 40000 nieuwe citizens in de afgelopen 2 weken volgens mij...

[ Voor 18% gewijzigd door Case_C op 17-03-2015 16:16 ]

• Oraijon
Ik heb uberhaupt nog niets in m'n hangar van wat ik uiteindelijk plan te hebben :P
325a wacht op CCU naar Freelancer MIS,
Hornet is placeholder voor Vanguard,
Carrack zit nog niet in hangar en is wellicht zelfs alleen maar placeholder voor de Corvette waar ook nog niks van bekend is :P

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 16:16:
Weet iemand eigenlijk waarom de funding momenteel 50 tot 70k dagelijks ophaald? Komt dat door die evenementen? Want volgens mij zijn er geen speciale sales op dit moment..
Er zijn wel een aantal backers meer geworden: 837,000 tot nu toe

Voor de Carrack was het 100k minder geloof ik.

• JJvdM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 25-12 11:13
Oraijon schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 16:16:
Ik heb uberhaupt nog niets in m'n hangar van wat ik uiteindelijk plan te hebben :P
325a wacht op CCU naar Freelancer MIS,
Hornet is placeholder voor Vanguard,
Carrack zit nog niet in hangar en is wellicht zelfs alleen maar placeholder voor de Corvette waar ook nog niks van bekend is :P
Mijn 325A wacht ook op de Vanguard, en m'n Avenger wordt waarschijnlijk een Gladius. Dat, of precies andersom :)

Verwijderd

Hoe maak je momenteel cash in-game? Om bijvoorbeeld je Insurance te betalen e.d.

• Metalkai
Verwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 16:33:
Hoe maak je momenteel cash in-game? Om bijvoorbeeld je Insurance te betalen e.d.
Nog niet. Insurance is nog niet actief. Op dit moment is alles een simulatie in het spel, dus kan je niks verliezen.

• royalt123
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01:13
Ik ga ook mischien Avenger upgraden naar Gladius maar ben nog niet uit, ook omwille er mischien Avenger varianten komen....
JJvdM schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 16:28:
[...]

Mijn 325A wacht ook op de Vanguard, en m'n Avenger wordt waarschijnlijk een Gladius. Dat, of precies andersom :)

• Bornhald
royalt123 schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 16:38:
Ik ga ook mischien Avenger upgraden naar Gladius maar ben nog niet uit, ook omwille er mischien Avenger varianten komen....

[...]
maar zal de Gladius dan ook niet varianten krijgen :*)
Metalkai schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 16:36:
[...]

Nog niet. Insurance is nog niet actief. Op dit moment is alles een simulatie in het spel, dus kan je niks verliezen.
Wat Metalkai AC komt uiteindelijk ook in de echte game en je kan er REC(?) in verdienen om andere schepen te komen (wanneer 1.1 uit is) maar de AC is een simulator. Je verliest ook niet echt je schip dus ook geen verzekering nodig
JJvdM schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 16:28:
[...]

Ik hoop mijn Avenger uiteindelijk om te kunnen zetten in een retaliator ten koste van mijn MIS en Black en wellicht dat mijn delta een Vanguard gaat worden, afhankelijk hoe duur de vanguard is

[ Voor 21% gewijzigd door Bornhald op 17-03-2015 16:55 ]

• Jorrie
Tali zal wel rond de 260 dollar zijn? Eerste prijs was 250 dollar.

Star Citizen

Verwijderd

Oke, mede-tweakers...
I've made up my mind en wil een maximum van 100 euro spenderen aan een of meerdere schepen.

Welk(e) pakket(ten) kan ik dan het beste nemen?

Ik zie mezelf meer Exploren / Bounty-hunten dan echt dogfighten.
Wat ik online zie is dat de Avenger een van de betere schepen is voor bountyhunters, maar wat is nou echt een redelijk schip voor exploren? Of kan exploren ook wel met de Avenger?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2015 18:02 ]

• Jorrie
Je kan eigenlijk in elk schip wel exploren. Ik heb de Avenger ook wel als exploration voertuig.

Maar heel misschien komt er nog eens een Freelancer DUR bij 8)

Star Citizen

• Bas1978
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-12 14:05
Verwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 18:01:
Oke, mede-tweakers...
I've made up my mind en wil een maximum van 100 euro spenderen aan een of meerdere schepen.

Welk(e) pakket(ten) kan ik dan het beste nemen?

Ik zie mezelf meer Exploren / Bounty-hunten dan echt dogfighten.
Wat ik online zie is dat de Avenger een van de betere schepen is voor bountyhunters, maar wat is nou echt een redelijk schip voor exploren? Of kan exploren ook wel met de Avenger?
Betaalbare exploring bootjes zijn de Mustang Beta en de 315p, maar volgens mij zijn deze 2 niet geschikt voor bounty hunting.

Maar er schijnt wel een modulair systeem te komen dat schepen voor meerdere doeleinden geschikt zal maken. Chris Roberts heeft specifiek een cryo bay al eens als voorbeeld gebruikt maar ik weet niet voor welk schip dat was.

Verwijderd

Wellicht een avenger + mustang beta combo? ^_^
Of de 325A? Is dat niks?

Meerdere opties nu :$

Avenger
315P
Mustang Beta
325A

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2015 18:41 ]

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Case_C schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 16:16:

Ook een kleine 40000 nieuwe citizens in de afgelopen 2 weken volgens mij...
Misschien door die codes om gratis een week te spelen dat een hoop mensen zoiets hadden van; Best leuk, lets invest! :)

• Bornhald
Jorrie schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 17:34:
Tali zal wel rond de 260 dollar zijn? Eerste prijs was 250 dollar.
$275, hij is al eerder verkocht, exclusief de 20% belasting

[ Voor 6% gewijzigd door Bornhald op 17-03-2015 21:50 ]

• Bornhald
Verwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 18:23:
Wellicht een avenger + mustang beta combo? ^_^
Of de 325A? Is dat niks?

Meerdere opties nu :$

Avenger
315P
Mustang Beta
325A
Combo kan je ook doen, niks mis mee, maar dan neem ik aan dat je grens niet 100 exact is, volgens mij zit je aan de 111.32 als je ze beide neemt (of had je al een package, ben er vanuit gegaan dat je ook een package aanschaft) als je dan ook nog AC wil ben je nog 5 euro meer kwijt

Verwijderd

Bornhald schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 21:54:
[...]

Combo kan je ook doen, niks mis mee, maar dan neem ik aan dat je grens niet 100 exact is, volgens mij zit je aan de 111.32 als je ze beide neemt (of had je al een package, ben er vanuit gegaan dat je ook een package aanschaft) als je dan ook nog AC wil ben je nog 5 euro meer kwijt
Door ship reviews op youtube en vergelijkingen op verschillende forums, heb ik besloten om het Avenger Package te kopen. Spel is aan het downloaden en heb nog zeker 15gb te gaan :p

Wel enorm veel zin in om te beginnen! :)

• Jorrie
Goede keuze, goed allround schipje zal het wel worden :)

Star Citizen

• Bornhald
Jorrie schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 00:10:
Goede keuze, goed allround schipje zal het wel worden :)
helemaal met de varianten die er ook nog aan zitten te komen :) kan je in ieder geval de kant opgaan die je op wil

• Case_C
Een paar gasten op reddit hebben de scanners van verschillende schepen getest, een erg interessant stukje om te lezen:

http://www.reddit.com/r/s...sting_in_arena_commander/

• Sturmovik177
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-12 14:35

Sturmovik177

Vroem

Dankzij de Free Fly Week heeft de Mustang Delta me aangenaam verrast met zijn prettige scherpe besturing en de mogelijkheid om 4x size 2 guns te kunnen dragen. De Vanduul schepen worden met 4x badgers doormidden gezaagd. :+

De Super Hornet viel me verrassend genoeg een beetje tegen omdat het stuurt en drift als een boot. Maar moet nog even kijken of met Gsafe uit wendbaarder is.

Oink

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Sturmovik177 schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 10:07:
Dankzij de Free Fly Week heeft de Mustang Delta me aangenaam verrast met zijn prettige scherpe besturing en de mogelijkheid om 4x size 2 guns te kunnen dragen. De Vanduul schepen worden met 4x badgers doormidden gezaagd. :+

De Super Hornet viel me verrassend genoeg een beetje tegen omdat het stuurt en drift als een boot. Maar moet nog even kijken of met Gsafe uit wendbaarder is.
GSafe uit, daar ga je het verschil wel in merken.
Maar ik houd juist wel van de drift. Kan er goed op anticiperen in samenwerking met de thrusters en booster. Zie het als een soort 'sport modus'. :9

• Case_C
Sturmovik177 schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 10:07:

Gelukkig is er nog iets aan de S-H wat minder is :P , maar met 1.1 gaan de nerf's voor dat schip nog een stapje verder. (Met de kleinere max. size op gimbals.)

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 10:30:
[...]

Gelukkig is er nog iets aan de S-H wat minder is :P , maar met 1.1 gaan de nerf's voor dat schip nog een stapje verder. (Met de kleinere max. size op gimbals.)
Zolang het maar 2xS2 S3 zijn. Geen probleem.
Achteraf zou het fijn zijn geweest om wapens te kunnen melten. Nu hebben veel mensen er niets aan.
Dat er gebalanced of generft ging worden, was logisch. Maar dat ik niets aan een wapen heb.. beetje jammer :( .

• Metalkai
Ach, je kan een wapen altijd nog in het uiteindelijke spel verkopen. Duurt wat langer, maar je zit er tenminste niet voor altijd mee opgescheept.

• Jorrie
Cygnitr0n schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 10:37:
[...]

Zolang het maar 2xS2 S3 zijn. Geen probleem.
Achteraf zou het fijn zijn geweest om wapens te kunnen melten. Nu hebben veel mensen er niets aan.
Dat er gebalanced of generft ging worden, was logisch. Maar dat ik niets aan een wapen heb.. beetje jammer :( .
Ze hebben het er wel over gehad dat je later misschien die wapens kan smelten.

Star Citizen

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Metalkai schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 10:47:
Ach, je kan een wapen altijd nog in het uiteindelijke spel verkopen. Duurt wat langer, maar je zit er tenminste niet voor altijd mee opgescheept.
Dat verzacht nog enigszins de pijn. Het is me al overkomen met de Avenger. En nu dus mogelijk weer met de SH.
Jorrie schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 10:51:
[...]
Ze hebben het er wel over gehad dat je later misschien die wapens kan smelten.
Ik hoop het. En anders is het gewoon wachten. Een pledge is een pledge. :>

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Case_C schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 09:22:
Een paar gasten op reddit hebben de scanners van verschillende schepen getest, een erg interessant stukje om te lezen:

http://www.reddit.com/r/s...sting_in_arena_commander/
Dank je voor het linken! Dit is erg interessant materiaal om te lezen. Ik hoop dat ze nog met wat andere schepen gaan testen, waaronder een Delta want die zou ook een soort stealth laag moeten hebben.

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23-12 20:45
Ik wil ook graag beginnen met dit spel maar weet niet goed welk pack ik nu moet aanschaffen om toch een beetje plezier te kunnen beleven aan het spel?

Ik zie dat je bij de duurdere packs ook Arena commander pass krijgt. Heeft dit veel meerwaarde?

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Je kan de Arena Commander Pass ook los kopen, die heb je nodig om te kunnen spelen. Wat voor meerwaarde dit heeft voor jou moet je zelf bepalen. ;)
Met alleen een game pakket, zonder AC Pass, kan je alleen in de hangar rondrennen.

• glennvho
En kies ik dan best voor de Mustang Alpha of de Aurora? Beide zijn even duur als je de areana commander pass erbij wil.

• Metalkai
glennvho schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 15:11:
Ik wil ook graag beginnen met dit spel maar weet niet goed welk pack ik nu moet aanschaffen om toch een beetje plezier te kunnen beleven aan het spel?

Ik zie dat je bij de duurdere packs ook Arena commander pass krijgt. Heeft dit veel meerwaarde?
Het heeft meerwaarde als je op dit moment wilt spelen.
De Arena Commander Pass geeft je toegang tot de Alpha van Arena Commander. Mocht je geen interesse hebben in een Alpha, kan je deze pass dus gewoon negeren. Je kan dan pas spelen wanneer de beta begint.

Verwijderd

Topicstarter

Gewoon Mustang of Aurora starter package halen met AC pass. Die pass is maar een kleine meerprijs voor veel meer te doen op dit moment.

Aurora is meer een all round schip (dus ook cargo space etc). Mustang is meer een basis fighter.

• glennvho
Maar in het spel zelf kan ik toch ook nog al die andere schepen kopen met in-game currency hoop ik?

Verwijderd

Hangt ervan af wat je wilt doen in het spel?
Ben je meer een Fighter? Bountyhunter? Explorer?

Hoeveel wil je max uitgeven?

• glennvho
Toch niet meer als 50 euro eigenlijk. Ik vind fighter wel leuk. Cargo lijkt mij ook wel leuk maar zal na een tijdje sneller vervelen lijkt me. :)

Verwijderd

Topicstarter
glennvho schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 15:19:
Maar in het spel zelf kan ik toch ook nog al die andere schepen kopen met in-game currency hoop ik?
Alle schepen zijn straks in-game beschikbaar met in-game currency en dan kan je ze niet meer kopen met echt geld.

Het echt geld uitgeven is momenteel alleeen voor de crowdfunding.

• glennvho
Dus dan kan ik nu evengoed het goedkoopste schip kopen en de arena commander pass erbij nemen. Dan kom ik rond de 30 dollar uit.

Dat basisschip kan ik dan nog verder upgraden in-game veronderstel ik?
Pagina: 1 ... 28 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.