Toon posts:

[PC] Star Citizen - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 30 ... 99 Laatste
Acties:
  • 225.351 views

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 24-12 13:44
Facerafter schreef op zondag 22 maart 2015 @ 19:37:
Iemand anders ook problemen in AC? Kan geen enkele match vinden.

EDIT: https://forums.robertsspa...ssues-for-sun-mar-22-2015
Ahaa... heb ik dus het afgelopen half uur voor niks geprobeert te zoeken naar matches.

Misschien niet helemaal eerlijk om te delen maar omdat dit toch al op reddit is gepost...
Deze maands Jump Point https://robertsspaceindus...5_Retaliation-At-Last.pdf
Thank you :) , vooral die design post van de 'tali is erg leuk om te lezen.

• Oraijon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-12 14:48
Vanguard concept sale schijnt a.s. vrijdag te beginnen :D

Aldus BoredGamer @ 0:19 en 2:02: https://www.youtube.com/watch?v=9GXHNRy8kjM

Schijnt ook in het subscriber forum genoemd te zijn door iemand van CIG maar dat kan ik niet checken :)

• Case_C
Oraijon schreef op maandag 23 maart 2015 @ 08:21:
Vanguard concept sale schijnt a.s. vrijdag te beginnen :D

Aldus BoredGamer @ 0:19 en 2:02: YouTube: Star Citizen News - March 21st 2015 - Star Citizen 1.1, REC & Retaliator

Schijnt ook in het subscriber forum genoemd te zijn door iemand van CIG maar dat kan ik niet checken :)
Dat licht inderdaad wel in de lijn der verwachting, gezien Ben afgelopen vrijdag de prijs bekend heeft gemaakt. Ben nu wel erg benieuwd naar z'n capabilities en inzetmogelijkheden.

Waarschijnlijk een mooi schip om ingame voor te gaan sparen :) .

• Oraijon
Oh snap... das nog iets meer dan ik rekening mee had gehouden :P
Die prijs aankondiging had ik nog niet eens gezien.

Hmm... Mja misschien toch maar m'n carrack eruit ofzo ook (zit toch geen LTI op), of 40 dollar bijleggen.... ugh... Of m'n freelancer mis laten varen.... bah! naja vrijdag maar eens kijken hoe tof hij is :P

Verwijderd

Topicstarter
Oraijon schreef op maandag 23 maart 2015 @ 09:15:

Hmm... Mja misschien toch maar m'n carrack eruit ofzo ook (zit toch geen LTI op), of 40 dollar bijleggen.... ugh... Of m'n freelancer mis laten varen.... bah! naja vrijdag maar eens kijken hoe tof hij is :P
Carrack zit wel LTI op toch? Omdat het van de concept sale is?

• Oraijon
Was het maar de concept sale, ik heb de anniversary edition (te laat bedacht dat ik het toch wel een erg tof ship vond), dus maar 2 jaar.

Maar zit er sterk aan te denken om die er maar gewoon uit te doen. Erg tof schip maar als ik hem na 2 jaar toch kwijt zou KUNNEN raken voelt dat toch minder tof. LTI is maar een klein dingetje, maar uiteindelijk zorgt het er wel voor dat je het schip nooit daadwerkelijk kwijt raakt als je even niet oplet.

• Case_C
Oraijon schreef op maandag 23 maart 2015 @ 10:24:
Was het maar de concept sale, ik heb de anniversary edition (te laat bedacht dat ik het toch wel een erg tof ship vond), dus maar 2 jaar.

Maar zit er sterk aan te denken om die er maar gewoon uit te doen. Erg tof schip maar als ik hem na 2 jaar toch kwijt zou KUNNEN raken voelt dat toch minder tof. LTI is maar een klein dingetje, maar uiteindelijk zorgt het er wel voor dat je het schip nooit daadwerkelijk kwijt raakt als je even niet oplet.
Tja voor een Carrack kunnen de kosten voor insurance mogelijk wel aantikken. Heb 'm zelf wel met LTI :P , en kan niet wachten tot ik m in engine kan zien. (Zeker na het zien van de Retaliator, en op welk niveau die is uitgewerkt :D )

• Oraijon
Same, maar ik denk dat ik hem niet meer ga zien voor de uiteindelijke release :P

Moet toch iets gaan wijken voor de Vanguard als die inderdaad echt tof blijkt :)

Vraag ik wel of ze m'n Retaliator willen restoren (ook met anniversary ipv LTI though, meh :P)

• Case_C
Oraijon schreef op maandag 23 maart 2015 @ 10:59:
Same, maar ik denk dat ik hem niet meer ga zien voor de uiteindelijke release :P

Moet toch iets gaan wijken voor de Vanguard als die inderdaad echt tof blijkt :)

Vraag ik wel of ze m'n Retaliator willen restoren (ook met anniversary ipv LTI though, meh :P)
Met de Social Module kan je natuurlijk gewoon op 'bezoek' in de hangar van een persoon met een Carrack ;) , dus zien zal je 'm zeker :P . Vliegen is een ander verhaal.

• Oraijon
Ja das wel waar.... Kom ik bij jou je carrack bekijken, mag je bij mij m'n vanguard bekijken? ;)

Beloof plechtig dat ik hem niet te vaak zal proberen te stelen :P

Verwijderd

Topicstarter
Zo dit is handig. Een overzicht van alle stats van wapens, shields, armor etc. in AC 1.1.

https://docs.google.com/s...MofmxQ/edit#gid=781668465

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:30
Handig zeg! Moet me tzt echt even wat meer in gaan lezen over wat voor soort weapons eigenlijk de 'beste' combi zijn op een bepaald ship.

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

• Case_C
Oraijon schreef op maandag 23 maart 2015 @ 11:12:
Ja das wel waar.... Kom ik bij jou je carrack bekijken, mag je bij mij m'n vanguard bekijken? ;)

Beloof plechtig dat ik hem niet te vaak zal proberen te stelen :P
Dan zal ik maar geen iris-scanner installeren op mn Carrack, ik ben namelijk nogal aan mn ogen gehecht XD . Maar het lijkt me zeker leuk om rondleidingen te geven op de Carrack :P , and here on your left side you can see the brig. Just take a look inside :P .
Verwijderd schreef op maandag 23 maart 2015 @ 11:16:
Zo dit is handig. Een overzicht van alle stats van wapens, shields, armor etc. in AC 1.1.

https://docs.google.com/s...MofmxQ/edit#gid=781668465
Thank you! :) .
Mattie112 schreef op maandag 23 maart 2015 @ 11:23:
Handig zeg! Moet me tzt echt even wat meer in gaan lezen over wat voor soort weapons eigenlijk de 'beste' combi zijn op een bepaald ship.
De Omnisky's met een range van 3km :9 ... dan weet ik waar ik voor spaar op de Avenger :) .

Volgens mij gaan missiles nu ook op? Dus als je er 10 koopt voor veel REC, dan kun je ze in 1 potje gewoon opmaken? Je krijgt er volgens mij nu echt maar 10 per aanschaf in REC.

[ Voor 6% gewijzigd door Case_C op 23-03-2015 11:34 ]

• Oraijon
Case_C schreef op maandag 23 maart 2015 @ 11:28:
Dan zal ik maar geen iris-scanner installeren op mn Carrack, ik ben namelijk nogal aan mn ogen gehecht XD . Maar het lijkt me zeker leuk om rondleidingen te geven op de Carrack :P , and here on your left side you can see the brig. Just take a look inside :P .
Ach, kan maar twee keer een oog jatten, daarna houdt het toch op :P

Idd fijn document :) 200 hp maar op de shields van aurora en mustangs... klinkt idd als heul weinig.

• Facerafter
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-12 13:37
Case_C schreef op maandag 23 maart 2015 @ 11:28:
[...]

[...]

Thank you! :) .

[...]

De Omnisky's met een range van 3km :9 ... dan weet ik waar ik voor spaar op de Avenger :) .

Volgens mij gaan missiles nu ook op? Dus als je er 10 koopt voor veel REC, dan kun je ze in 1 potje gewoon opmaken? Je krijgt er volgens mij nu echt maar 10 per aanschaf in REC.
In de EA Store zie ik geen aantallen bij de missles? Volgens mij zijn ze permanent tot je tijd voor bij is.

• Case_C
Facerafter schreef op maandag 23 maart 2015 @ 11:40:
[...]

In de EA Store zie ik geen aantallen bij de missles? Volgens mij zijn ze permanent tot je tijd voor bij is.
Klopt, maar in dat document zag ik bij de missiles aantallen staan :/ . Beetje verwarrend dus, we gaan het wel zien. Maar het zou reëler zijn wanneer je een aantal missiles koopt ipv een type missile huurt :P .

• Oraijon
Denk dat dat de functie van de reclaimer gaat worden, de schroot van je missiles terugvinden en reconstrueren zodat je ze terug kan brengen naar de rental company.
"euh... zitten nu wel een paar extra krassen op, maar dat is voor de verzekering.. toch?..." :P

Maar je krijgt er 10 omdat je dan in de holotable niet tekort komt als je een volledig schip wilt uitrusten ermee.
Just to clarify about missiles. Buying a missile effectively gives you a "pass" to those missiles. So they aren't use once and consumed. The reason we give you 10 missiles is so that on the holotable you have 10 missiles which will allow you to fill out even the largest implemented missile racks with your recently purchased missiles.

The missiles are not consumed after being used though! Just because missiles are treated like ammunition of the missile rack so we needed to give purchasers 10 in order to avoid a situation where someone bought a missile and could only equip 1. :)
Edit: hoe zich dat vertaalt naar REC weet ik niet precies, denk gewoon hetzelfde maar na x aantal dagen/uses zijn ze op ofzo? :P

[ Voor 6% gewijzigd door Oraijon op 23-03-2015 11:53 ]

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:30
Haha een range van 3km ja dat is wel de moeite :)

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

• Oraijon
Mja denk dat het hetzelfde werkt als andere zooi wat van de EA store komt, je kunt die set missiles 24 uur lang gebruiken. Uit de REC-FAQ:
Once bought, Electronics can be used for seven 24-hour periods. These days do not have to be consecutive, and each 1-day token only starts being consumed once you use an item in Arena Commander.

• Case_C
Oraijon schreef op maandag 23 maart 2015 @ 11:58:
Mja denk dat het hetzelfde werkt als andere zooi wat van de EA store komt, je kunt die set missiles 24 uur lang gebruiken. Uit de REC-FAQ:

[...]
Wauw :) dat is helemaal prima :P , gok dat ik zelf moeilijk de 24 uur vol ga maken met spelen. Zoveel tijd heb ik namelijk momenteel niet over.

• WimP
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-07 09:27
Zoals ik het lees zijn het 7x 24uur periodes, die niet achter elkaar geplakt hoeven te zijn. Dus je kan ze maandag gebruiken (gaat er 1x in in) en dan bijvoorbeeld woensdag weer (gaat de 2e 24uur in). Genoeg ruimte om mee te spelen dus :+

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
WimPliers schreef op maandag 23 maart 2015 @ 12:26:
Zoals ik het lees zijn het 7x 24uur periodes, die niet achter elkaar geplakt hoeven te zijn. Dus je kan ze maandag gebruiken (gaat er 1x in in) en dan bijvoorbeeld woensdag weer (gaat de 2e 24uur in). Genoeg ruimte om mee te spelen dus :+
dat staat er volgens mij ook, je krijgt 7 tokens om de missiles te gebruiken en iedere token is 24 uur geldig
dus als je er 1 activeert nu, en je speelt een uurtje en gaat dan pas donderdag weer spelen dan heb donderdag je nog 6 tokens voor 24 uur

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-12 09:53

Tylocke

[Team Carrack]

Oraijon schreef op maandag 23 maart 2015 @ 09:15:

Je kan natuurlijk ook zoals je al zegt je Carrack omsmelten voor een vanguard met LTI. Dan houdt je voorlopig de Vanguard en als hem echt niet wil upgrade je je Vanguard met LTI naar een Carrack ... Met LTI! 😎

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

• Oraijon
Ja kan ook nog, althans... als je CCU kan doen naar limited edition spul.

Maar dan moet ik nog steeds kiezen uiteindelijk tussen carrack en vanguard :)
Voor nu is het wel de beste keus denk ik inderdaad in mijn geval.

Moet ook nog maar eens kijken of m'n MIS nog bestaansrecht heeft naast de Vanguard. Met die prijs zou je verwachten dat het een schip is wat connie/redeemer size is, kan maar zo dat hij dan ook een cargo bay krijgt die net zo groot is als een freelancer :P

• Case_C
Oraijon schreef op maandag 23 maart 2015 @ 13:46:
Ja kan ook nog, althans... als je CCU kan doen naar limited edition spul.

Maar dan moet ik nog steeds kiezen uiteindelijk tussen carrack en vanguard :)
Voor nu is het wel de beste keus denk ik inderdaad in mijn geval.

Moet ook nog maar eens kijken of m'n MIS nog bestaansrecht heeft naast de Vanguard. Met die prijs zou je verwachten dat het een schip is wat connie/redeemer size is, kan maar zo dat hij dan ook een cargo bay krijgt die net zo groot is als een freelancer :P
Vergeet niet dat het een 'fighter' is. Dus waarschijnlijk heeft hij niet tot nauwelijks cargo, en een behoorlijk 'cramped' interieur. (Functie is belangrijker dan het uiterlijk)

• Oraijon
Ja weet ik, maar vind het wel een erg flinke prijs voor zomaar een fighter.
Dus vraag me af waar hij in zou moeten uitblinken, of wat hij meer zou bieden dan een SH. Ofwel zoveel offensive power dat hij de redeemer en Connie naar de kroon steekt, of "extras" als cargo space of scanning oid.

Qua beschrijving zou ik zeggen de eerste maar volgens mij moest de Connie juist space superiority gaan doen. Dus weet niet zo goed wat ik moet verwachten :)

• DutchWalnut
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-02 17:47

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op maandag 23 maart 2015 @ 13:51:
[...]

Vergeet niet dat het een 'fighter' is. Dus waarschijnlijk heeft hij niet tot nauwelijks cargo, en een behoorlijk 'cramped' interieur. (Functie is belangrijker dan het uiterlijk)
Ja, en vergeet niet dat de Freelancer een redesign krijgt natuurlijk. En als je een MIS hebt voor de cargo, dan kom je ook wat bedrogen uit. Neem dan een MAX en upgrade die later in-game. Ik denk dat de MAX echt wel een waardige schip is.

//offtopic: Als de SH super generfd gaat worden dan gaat hij een keer CCU of een melt. Het is leuk voor AC, maar in de PU zou ik er denk ik niet mee gaan vliegen.
Oraijon schreef op maandag 23 maart 2015 @ 14:04:
Ja weet ik, maar vind het wel een erg flinke prijs voor zomaar een fighter.
Dus vraag me af waar hij in zou moeten uitblinken, of wat hij meer zou bieden dan een SH. Ofwel zoveel offensive power dat hij de redeemer en Connie naar de kroon steekt, of "extras" als cargo space of scanning oid.

Qua beschrijving zou ik zeggen de eerste maar volgens mij moest de Connie juist space superiority gaan doen. Dus weet niet zo goed wat ik moet verwachten :)
Ja, net als de redeemer is het een flinke prijs voor een fighter. Maar blijf het zeggen. Wacht eerst af. Misschien word het wel een omgebouwde Connie :*)
Een connie zou het inderdaad goed doen. Maar is niet echt lekker als je voor Solo gaat. Je kan natuurlijk met NPC's vliegen, maar als ik de verhalen moet geloven is dit niet echt rendabel genoeg.

[ Voor 40% gewijzigd door DutchWalnut op 23-03-2015 14:07 ]

• Oraijon
Cygnitr0n schreef op maandag 23 maart 2015 @ 14:04:
Ja, en vergeet niet dat de Freelancer een redesign krijgt natuurlijk. En als je een MIS hebt voor de cargo, dan kom je ook wat bedrogen uit. Neem dan een MAX en upgrade die later in-game. Ik denk dat de MAX echt wel een waardige schip is.

//offtopic: Als de SH super generfd gaat worden dan gaat hij een keer CCU of een melt. Het is leuk voor AC, maar in de PU zou ik er denk ik niet mee gaan vliegen.

[...]

Ja, net als de redeemer is het een flinke prijs voor een fighter. Maar blijf het zeggen. Wacht eerst af. Misschien word het wel een omgebouwde Connie :*)
Een connie zou het inderdaad goed doen. Maar is niet echt lekker als je voor Solo gaat. Je kan natuurlijk met NPC's vliegen, maar als ik de verhalen moet geloven is dit niet echt rendabel genoeg.
Een omgebouwde connie zou ik totaal geen problemen mee hebben :)
Vind het idee van de connie heel tof maar het design vind ik eigenlijk vrij lelijk :P

Freelancer MAX gaat hem trouwens niet worden voor mij, naast dat ik de MIS gewoon een heel stuk mooier vind, vind ik juist de extra military might van de MIS een tof idee. Transport doen van spul wat die extra tanden kan gebruiken en misschien de veelzijdigheid ervan dat ik hem ook in (extended) combat situaties kan gebruiken spreekt me aan. De MAX wordt wat dat betreft teveel dom transport voor mijn smaak :)

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Oraijon schreef op maandag 23 maart 2015 @ 14:16:
[...]

Een omgebouwde connie zou ik totaal geen problemen mee hebben :)
Vind het idee van de connie heel tof maar het design vind ik eigenlijk vrij lelijk :P

Freelancer MAX gaat hem trouwens niet worden voor mij, naast dat ik de MIS gewoon een heel stuk mooier vind, vind ik juist de extra military might van de MIS een tof idee. Transport doen van spul wat die extra tanden kan gebruiken en misschien de veelzijdigheid ervan dat ik hem ook in (extended) combat situaties kan gebruiken spreekt me aan. De MAX wordt wat dat betreft teveel dom transport voor mijn smaak :)
Ja, dat had ik ook in mijn achterhoofd toen ik overstapte van MAX naar MIS. Maar aangezien je straks je schip een custom paintjob kan doen, kan ik me voorstellen dat de MAX met militaire kleuren best gaaf kan zijn. En komt nog bij dat je de meeste schepen snel voorbij blaast. Terwijl je met de MIS in een missleboat zit en gewoon gelijk in combatmodus gaat. Dus het hangt inderdaad af van je speelstijl.
Dus kan je alleen maar gelijk geven als dat je speelstijl is :)

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-12 17:31

Cogency

Ginnunga

Ik ben erg benieuwd naar die redesign. (en baal er ook een klein beetje van, hehe)

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-12 23:42
Ik hoop dat de freelancer ietsje groter wordt (wat breder of 1 extra verdieping) maar dat het aantal bemanningsleden hetzelfde blijft.

• Case_C
Basekid schreef op maandag 23 maart 2015 @ 14:56:
Ik hoop dat de freelancer ietsje groter wordt (wat breder of 1 extra verdieping) maar dat het aantal bemanningsleden hetzelfde blijft.
Dat zou echt geweldig zijn, maar ik denk bijna zeker dat er aan de hull niet gigantisch veel zal veranderen. Hooguit wat aanpassingen om alle parts (shields/engine/powerplant) kwijt te kunnen. Misschien de cockpit wat breder, dat zou opzicht ook wel prettig zijn :) .

Mijn verbeteringen :p :
  • En 1 stoel voor de cockpit ipv 2, anders hebben die stoelen erachter weinig nut. (1 stoel in het midden die draait met instappen :) . )
  • De cargo-bay een mooie lift/kraan (hoewel alle cargoboxen een anti-gravity generator hebben en daardoor te verplaatsen zijn).

[ Voor 22% gewijzigd door Case_C op 23-03-2015 15:05 ]

• Oraijon
Cygnitr0n schreef op maandag 23 maart 2015 @ 14:22:
[...]

Ja, dat had ik ook in mijn achterhoofd toen ik overstapte van MAX naar MIS. Maar aangezien je straks je schip een custom paintjob kan doen, kan ik me voorstellen dat de MAX met militaire kleuren best gaaf kan zijn. En komt nog bij dat je de meeste schepen snel voorbij blaast. Terwijl je met de MIS in een missleboat zit en gewoon gelijk in combatmodus gaat. Dus het hangt inderdaad af van je speelstijl.
Dus kan je alleen maar gelijk geven als dat je speelstijl is :)
Ben zelf altijd wel fan geweest van de Freespace games en Freelancer en Starlancer (Wing Commander heb ik helaas eigenlijk gemist). Dus combat modus is wat dat betreft redelijk default voor mij :)
Heb nog wel in de beta (of alpha?) Elite Dangerous gespeeld en daar getrade, dat was heen en weer pendelen in een space truck maar dat vond ik redelijk geest dodend, dus vraag me af hoeveel straight up trading ik ga doen. Denk dat ik dus beter in een MIS dan een MAX kan zitten :)
Lijkt me uberhaupt ook een stuk veelzijdiger :) Maar vraag me nog steeds af welke kant het uiteindelijk opgaat, spacetruck met guns die probeert mee te komen met tanks, of geduchte missile boat die je niet tegen wilt komen. Daar vrees ik nog wel een beetje voor :)

Ben wel nieuwsgierig naar die redesign, als ze de cockpit visiblity verbeteren ben ik al heel blij.

• Case_C
Aankomende woensdag/donderdag dan maar weer eens een MP avond organiseren? :P

• Djesse8999
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-12 23:03

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

Ik heb nu ook arena commander gekocht :D
Speel vooral met HOTAS (Saitec X45) maar met muis ben je volgens mij toch precieser.

En ik heb een Aurora LX dus echt voor combat is die niet gemaakt :X

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Ik heb ook naar een Joystick zitten kijken, ik wil er niet al teveel aan uit geven. Maar ik zag deze bij Alternate;

http://www.alternate.nl/T...ct/139427?tk=6980&lk=7034

Is dat wat?

of de http://www.alternate.nl/M...t/1043413?tk=6980&lk=7034

[ Voor 18% gewijzigd door Cogency op 23-03-2015 17:43 ]

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Cogency schreef op maandag 23 maart 2015 @ 17:34:
Ik heb ook naar een Joystick zitten kijken, ik wil er niet al teveel aan uit geven. Maar ik zag deze bij Alternate;

http://www.alternate.nl/T...ct/139427?tk=6980&lk=7034

Is dat wat?

of de http://www.alternate.nl/M...t/1043413?tk=6980&lk=7034
Eerlijk? Ik prefereer de Cyborg. De Thrustmaster ziet er krampachtig uit, nu ik de X52Pro gewend ben.
Djesse8999 schreef op maandag 23 maart 2015 @ 17:27:
Ik heb nu ook arena commander gekocht :D
Speel vooral met HOTAS (Saitec X45) maar met muis ben je volgens mij toch precieser.

En ik heb een Aurora LX dus echt voor combat is die niet gemaakt :X
Erg netjes! Hotas is een hele nieuwe ervaring. Ik vind het heerlijk spelen. Ook als is de combo tobo+muis toch wel beter.
Case_C schreef op maandag 23 maart 2015 @ 16:36:
[...]

Aankomende woensdag/donderdag dan maar weer eens een MP avond organiseren? :P
Leuk! :)

[ Voor 37% gewijzigd door DutchWalnut op 23-03-2015 18:01 ]

• Djesse8999
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-12 23:03

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

Als ik met mijn broertje een match aanmaak en op launch druk blijf ik op searching for match hangen, dit gebeurd zowel bij private als public matches.

We willen free flight doen samen, iemand enig idee hoe we dit kunnen fixen?

• Case_C
Djesse8999 schreef op maandag 23 maart 2015 @ 18:22:
Als ik met mijn broertje een match aanmaak en op launch druk blijf ik op searching for match hangen, dit gebeurd zowel bij private als public matches.

We willen free flight doen samen, iemand enig idee hoe we dit kunnen fixen?
Quote uit de link die 5 posts terug langs kwam:
Hi all,

Quick update for everyone that we're aware of problems with all multiplayer sessions since 1.1.0's release.

- As of this morning, we've identified one major issue where the server will restart as all players disconnect from a previous session. As the server cycles, everyone queued up will infinitely load or will see that no match is found.
- We've also identified a more infrequent 'freezing up' problem on Battle Royale and Capture the Core matches.
- The two together mean that multiplayer performance will be unpredictable at best for today.

We certainly understand and appreciate everyone's enthusiasm for wanting to start racking up the REC and playing with friends, but would recommend sticking to singleplayer matches until tomorrow.

We'll be addressing this first thing Monday when our global teams can coordinate together to resolve.
TL;DR vandaag (maandag) het is nu in de middag in Amerika ongeveer gaan ze het fixen.

• ViperTim
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 08-07 00:38
Hallo. Ik ben ook eens begonnen met dit spel. Ik heb de Arena Commander met Mustang gekocht. Ik gebruik zelf een HOTAS voor te vliegen. Ik moet zeggen dat het een hele kunst is om met een hotas te kunnen omgaan met dogfighting.. Alleen 1 problem. Ik probeer in een public match te komen maar elke keer zegt die dat hij niks kan vinden. Zijn er dan zo weinig mensen online of is er iets niet goed.

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

ViperTim schreef op maandag 23 maart 2015 @ 18:57:
Hallo. Ik ben ook eens begonnen met dit spel. Ik heb de Arena Commander met Mustang gekocht. Ik gebruik zelf een HOTAS voor te vliegen. Ik moet zeggen dat het een hele kunst is om met een hotas te kunnen omgaan met dogfighting.. Alleen 1 problem. Ik probeer in een public match te komen maar elke keer zegt die dat hij niks kan vinden. Zijn er dan zo weinig mensen online of is er iets niet goed.
Hallo! Leuk dat je ook een HOTAS vlieger bent! Maar oefening baart kunst!
En voor het public match problemen... lees hierboven ;)

[ Voor 0% gewijzigd door DutchWalnut op 23-03-2015 19:07 . Reden: spell ]

Verwijderd

Topicstarter
Cygnitr0n schreef op maandag 23 maart 2015 @ 17:59:
[...]

Eerlijk? Ik prefereer de Cyborg. De Thrustmaster ziet er krampachtig uit, nu ik de X52Pro gewend ben.

[...]

Erg netjes! Hotas is een hele nieuwe ervaring. Ik vind het heerlijk spelen. Ook als is de combo tobo+muis toch wel beter.

[...]

Leuk! :)
Het is automatisch zo dat als je eenmaal je handen op een hoger segment HOTAS hebt gehad je nooit meer terug wilt. :+ De Hotas X krijgt altijd goede reviews en is een goede instapper, maar wel beperkt aantal knoppen. Geen ervaring met Madcatz.

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Verwijderd schreef op maandag 23 maart 2015 @ 19:27:
[...]

Het is automatisch zo dat als je eenmaal je handen op een hoger segment HOTAS hebt gehad je nooit meer terug wilt. :+ De Hotas X krijgt altijd goede reviews en is een goede instapper, maar wel beperkt aantal knoppen. Geen ervaring met Madcatz.
True that! klopt. Ik speel echt sinds de aanschaf van de HOTAS niet meer met tobo en muis. :>

• Case_C
En Ben heeft weer het schema voor deze week gepost :) , met inderdaad vrijdag de Vanguard sale. (Dan kunnen we met AtV daar wel een sneak peek van verwachten. (Misschien nu vanavond al met de 10ftC/P/W/watdanook)
Hey guys! Here's the content schedule for this week. 1.1 is out, and the servers are busier than ever... we're getting a lot of useful feedback, and will formulate a plan for some of the needed fixes now. In terms of ships, we're looking to release the Vanguard on Friday... it's shaping up to be a pretty cool ship. Also talking about a potential design feature for the end of the week, but haven't locked it down yet. I will update this schedule if it's possible!

Monday, March 23rd
- 10 for the Chairman

Tuesday, March 24th
- Meet the Devs: Dennis Daniel

Wednesday, March 25th
- Vault Update
- Fan Spotlight: Community Choice

Thursday, March 26th
- Around the Verse Episode 37
- Reverse the Verse

Friday, March 27th
- Vanguard Concept

Saturday, March 28th
- Weekly Roundup

Verwijderd

Vanmiddag dit spel ontdekt en mijn god wat ben ik hyped!

Natuurlijk meteen over van alles inlezen. Nu begrijp ik dat de alpha slots al op zijn en het dus in principe niet meer mogelijk is om momenteel te kunnen spelen. Op de site hebben ze het echter over een Arena Commander Alpha pass waarmee je "vandaag" al zou kunnen vliegen.

Begrijp ik het goed dat deze pass me wel toegang geeft om nu te kunnen spelen?

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Ja klopt. Packages met alpha zijn niet meer tekoop, dit betkend dat je voor de 3 modules elk een pass moet kopen.

Arena commander (enige die uit is op het moment)
FPS
PU

Dus niet getreurd, voor 5e speel je weer mee. (of 6 met belasting)

[ Voor 7% gewijzigd door Cogency op 23-03-2015 22:29 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 23 maart 2015 @ 22:26:
Vanmiddag dit spel ontdekt en mijn god wat ben ik hyped!

Natuurlijk meteen over van alles inlezen. Nu begrijp ik dat de alpha slots al op zijn en het dus in principe niet meer mogelijk is om momenteel te kunnen spelen. Op de site hebben ze het echter over een Arena Commander Alpha pass waarmee je "vandaag" al zou kunnen vliegen.

Begrijp ik het goed dat deze pass me wel toegang geeft om nu te kunnen spelen?
Ja de pass geeft je gewoon toegang om nu meteen te kunnen spelen. Als andere modules gereleases worden zul je wel weer een nieuwe pass moeten kopen. Bijvoorbeeld binnenkort komt de FPS module.

Verwijderd

Dank je voor de snelle reacties! Maakt alles meteen duidelijk.

Los van persoonlijke voorkeuren is het dus een goede keuze om voor de aurora / mustang pack te gaan? En eventueel nog een gratis cross-chassis upgrade te doen indien nodig. Of zie ik dan een heel voordelig starter pack over het hoofd?

• Case_C
Verwijderd schreef op maandag 23 maart 2015 @ 22:41:

Los van persoonlijke voorkeuren is het dus een goede keuze om voor de aurora / mustang pack te gaan? En eventueel nog een gratis cross-chassis upgrade te doen indien nodig. Of zie ik dan een heel voordelig starter pack over het hoofd?
Nee, je ziet geen voordeligere packs over het hoofd. De anniversary Aurora's staan nog wel in de shop, maar zullen waarschijnlijk niet zo snel meer in de verkoop gaan.

• JJvdM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:26
Verwijderd schreef op maandag 23 maart 2015 @ 22:41:

Mijn complimenten voor je inlees kunsten. _/-\o_ Ik zie hier niet veel beginners die gelijk snappen hoe het zit met alpha slots en cross chasis upgrades! :)

• Oraijon
Case_C schreef op maandag 23 maart 2015 @ 22:03:
En Ben heeft weer het schema voor deze week gepost :) , met inderdaad vrijdag de Vanguard sale. (Dan kunnen we met AtV daar wel een sneak peek van verwachten. (Misschien nu vanavond al met de 10ftC/P/W/watdanook)

[...]
Jep, in AtV37 (deze week dus) zou inderdaad een stukje over de Vanguard komen, er stond op het forum een post waarin werd gevraagd om vragen voor (ik dacht) de twee lead developers van de Vanguard. Dus we gaan in ieder geval een stukje over de development van het ship horen. Wellicht dat er nog wat boven water komt over de rol van de Vanguard of een sneak peak of ander juicy nieuws :)

• Case_C
Terra Prime sneak peek uit 10ftC :D

Afbeeldingslocatie: http://i.giflike.com/D6aAFTX.gif

• JJvdM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:26
Wow.. mooi plekje. Volgens mij zie je Terra Tower daar beneden in de vallei ergens. Ben benieuwd wat voor locatie dit is. Een luxe club ofzo?

• Case_C
JJvdM schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 08:40:
Wow.. mooi plekje. Volgens mij zie je Terra Tower daar beneden in de vallei ergens. Ben benieuwd wat voor locatie dit is. Een luxe club ofzo?
Misschien de Milion Mile High clubhouse?

• Bornhald
Case_C schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 08:42:
[...]

Misschien de Milion Mile High clubhouse?
zat er niet aan het eind ook nog een of ander powerarmor of iets dergelijks in, ?

• Case_C
Bornhald schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 09:04:
[...]

zat er niet aan het eind ook nog een of ander powerarmor of iets dergelijks in, ?
Klopt (de pirate heavy armor), maar dat was niet de eerste keer dat ik die langs heb zien komen :P . Dus een echte sneak peek is dat niet.

• Bornhald
Case_C schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 09:14:
[...]

Klopt (de pirate heavy armor), maar dat was niet de eerste keer dat ik die langs heb zien komen :P . Dus een echte sneak peek is dat niet.
maar hij blijft wel cool

Verwijderd

Topicstarter
Toch wel lekker die fidelity tijdens het landen. Zeker bij de Hornet als je de vleugels ziet inklappen ed. Begint toch wel vorm te krijgen zo. :)

• Ircghost
  • Laatst online: 16:11

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Doet mij meteen denken aan Destiny van Bungie :D (op een goede manier)

• Oraijon
http://www.reddit.com/r/s..._talk_about_the_vanguard/

Wat tekstuele beschrijvingen van iemand die de art heeft gezien.

Weet nog niet wat ik ervan vind, maar wss heb ik vrijdag avond alsnog een Vanguard in m'n hangar (meeste van wat ik heb heeft toch geen LTI :P).

• SgtPoen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 25-12 09:49
Naar de vanguard kijk ik wel uit, en aangezien het een Aegis schip is komen de looks wel goed. Handig voor het ondersteunen van langdurige vloot operaties als er geen tanker beschikbaar is. Wil alleen niet meer investeren in Star Citizen op het moment dus moet kijken of ik wat kan opofferen :P

[ Voor 19% gewijzigd door SgtPoen op 24-03-2015 15:48 ]

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

SgtPoen schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 15:38:
Wil alleen niet meer investeren in Star Citizen op het moment dus moet kijken of ik wat kan opofferen :P
Haha lekker tegenstrijdig _/-\o_ :9~

Verwijderd

Topicstarter
Dat noemt zichzelf dan SgtPoen.

• SgtPoen
ja met andere woorden er gaat wat gesmolten worden in mijn hangar, alleen wat weet ik nog niet. Ik denk een combinatie M50 en freelancer dur, ik zie de vanguard namelijk ook wel exploren.

[ Voor 4% gewijzigd door SgtPoen op 24-03-2015 15:53 ]

• Metalkai
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
Je kan vast nog wel wat geld in je portemonnee vinden. (wat zijn we ook weer een stel enablers hier :P)

• SgtPoen
Waarschijnlijk als het design bekend is zitten we weer lekker op pledge te drukken :+

[ Voor 5% gewijzigd door SgtPoen op 24-03-2015 15:56 ]

• Bornhald
SgtPoen schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 15:53:
ja met andere woorden er gaat wat gesmolten worden in mijn hangar, alleen wat weet ik nog niet. Ik denk een combinatie M50 en freelancer dur, ik zie de vanguard namelijk ook wel exploren.
Dat vraag ik me af, ik gok meer een escorte, dus niet zo veel cargo en veel fighter.

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

SgtPoen schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 15:56:
Waarschijnlijk als het design bekend is zitten we weer lekker op pledge te drukken :+
Hyped... Melt... and Pledge~!

• SgtPoen
Bornhald schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 15:56:
[...]

Dat vraag ik me af, ik gok meer een escorte, dus niet zo veel cargo en veel fighter.
hij heeft aardig gevanceerde sensoren volgens het verhaaltje en natuurlijk extra fuel dus als je een zone moet verkennen die je niet vertrouwd met je DUR, Aquila, Carrack, of 350 explorer zou ik een vanguard erop af sturen.

[ Voor 5% gewijzigd door SgtPoen op 24-03-2015 15:59 ]

• Case_C
SgtPoen schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 15:38:
Naar de vanguard kijk ik wel uit, en aangezien het een Aegis schip is komen de looks wel goed. Wil alleen niet meer investeren in Star Citizen op het moment dus moet kijken of ik wat kan opofferen :P
Als de Vanguard een behoorlijk gaaf schip gaat zijn zullen we als org eens gaan kijken of er daar een squadron ingame van kunnen aanschaffen :) .

• SgtPoen
Vanguard icm met retaliator is een goede combi denk ik, AKA boomsquad :P

Hebben jullie deze al een keer gezien, ook een mooi schip dat een beetje hetzelfde is als de Vanguard:
https://forums.robertsspa...oncept-video-ephalanx-wip

[ Voor 61% gewijzigd door SgtPoen op 24-03-2015 16:10 ]

• Case_C
Wat denken jullie eigenlijk van de bomb-runs van een 'tali? Ik neem toch aan dat ze een behoorlijke tijd 'recht' moeten vliegen om de torpedoes te kunnen lanceren. Anders gaat het spammen van die dingen toch iets te makkelijk worden :P .

• Metalkai
  • Laatst online: 11-01-2022
Aangezien ze maar 3(?) torpedoes hebben, denk ik niet dat het erg gaat lukken met spammen :P

• Swychblade
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 29-12-2023
Heb een 325a en een mustang delta die ik voor de Vanguard ga smelten. Hoop dat ie goed alleen te vliegen is zonder veel van die firepower te verliezen.

[ Voor 46% gewijzigd door Swychblade op 24-03-2015 16:14 ]

• SgtPoen
4 grote in de voorste bay en 2 in de achterste dacht ik.

Verwijderd

Topicstarter
Case_C schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 16:11:
Wat denken jullie eigenlijk van de bomb-runs van een 'tali? Ik neem toch aan dat ze een behoorlijke tijd 'recht' moeten vliegen om de torpedoes te kunnen lanceren. Anders gaat het spammen van die dingen toch iets te makkelijk worden :P .
Ik denk dat die dingen een lange tijd nodig hebben om te locken. Dus tijdens een bombing run zul je wel wat defense nodig hebben.

• Bornhald
SgtPoen schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 15:58:
[...]

hij heeft aardig gevanceerde sensoren volgens het verhaaltje en natuurlijk extra fuel dus als je een zone moet verkennen die je niet vertrouwd met je DUR, Aquila, Carrack, of 350 explorer zou ik een vanguard erop af sturen.
je was de 315p vergeten :P

maar zou kunnen ja. ik weet ook niet hoe hij in de lore is weggezet
Verwijderd schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 16:13:
[...]

Ik denk dat die dingen een lange tijd nodig hebben om te locken. Dus tijdens een bombing run zul je wel wat defense nodig hebben.
Aan de andere kant is hij erop ingesteld om lange tijd in een rechte lijn te vliegen. en je kan je ook afvragen hoeveel tijd je nodig hebt om een cap te locken.. ik denk juist weer dat dat wel mee zal vallen, je moet alleen niet proberen met een torpedo een SH weg te schieten, de kans dat je dat gaat lukken zal zeer klein zijn.

Dus ik weet niet of je met defence nu schilden + armor bedoelt of escorte, dat eerste zouden ze moeten hebben, dat tweede kan je je afvragen wanneer ze met een groep vliegen (want dan worden het wel erg snel erg veel turrets)

het zou ook kunnen zijn dat een torpedo relatief langzaam is en dus uit te schakelen door een turret op een cap

[ Voor 51% gewijzigd door Bornhald op 24-03-2015 16:27 ]

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-12 15:25
SgtPoen schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 16:01:
Vanguard icm met retaliator is een goede combi denk ik, AKA boomsquad :P

Hebben jullie deze al een keer gezien, ook een mooi schip dat een beetje hetzelfde is als de Vanguard:
https://forums.robertsspa...oncept-video-ephalanx-wip
Damn, deze NorthStar ziet er uit zoals de Origin 300 serie er eigenlijk uit had moeten zien! :9~

Ik wil een complete redesign van de Origin 300 serie, damnit! :-(

• Oraijon
Zitten best toffe dingen tussen die custom meuk, die recreation van die Prometeus was ook erg gaaf.

Voor m'n gevoel is het alleen nutteloos als het toch nooit in de PU zal komen. Of die private servers moeten goed van de grond komen maar das afwachten :P

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Haay schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 16:35:
[...]

Damn, deze NorthStar ziet er uit zoals de Origin 300 serie er eigenlijk uit had moeten zien! :9~

Ik wil een complete redesign van de Origin 300 serie, damnit! :-(
Hier nog iemand die dat graag ziet! De 300 serie heeft in verhouding tot andere schepen echt een enorme engine (bijna 50%!) terwijl de Aurora, Mustang en Avenger niet eens in de buurt komen van dat formaat engines. Gelukkig komt er wel wat aan maar in hoeverre dat echt de 300 serie op de schop gaat gooien is nog maar afwachten.

We wachten af, net zoals de Freelancer en Cutlass eigenaren.

Die Northstar vind ik ook mooi, maar het is geen Origin. Die hebben toch wel een beetje hun eigen uitstraling.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

• Case_C
Tylocke schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 16:43:
[...]

Hier nog iemand die dat graag ziet! De 300 serie heeft in verhouding tot andere schepen echt een enorme engine (bijna 50%!) terwijl de Aurora, Mustang en Avenger niet eens in de buurt komen van dat formaat engines. Gelukkig komt er wel wat aan maar in hoeverre dat echt de 300 serie op de schop gaat gooien is nog maar afwachten.

We wachten af, net zoals de Freelancer en Cutlass eigenaren.

Die Northstar vind ik ook mooi, maar het is geen Origin. Die hebben toch wel een beetje hun eigen uitstraling.
Met de rework van de 300 series gaan we waarschijnlijk een behoorlijk meer 'aangekleed' schip zien met een handiger interieur en realistische componenten (t.o.v. de nieuwste schepen)

edit:
Waarschijnlijk gaan ze morgen ook de 76 miljoen halen met funding, en met de sale van de Vanguard dit weekend is het nog eens goed mogelijk dat ze gelijk naar de 77 miljoen in funding gaan.

[ Voor 10% gewijzigd door Case_C op 24-03-2015 17:12 ]

• dahakon
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-04-2024
Case_C schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 16:11:
Als de torpedo-runs van de Wing Commander games leidend zullen zijn voor het 'ontwerpen' van de torpedoruns in Star Citizen, dan heb je engelengeduld en stalen zenuwen nodig om 1 torpedo af te schieten. Dat en veel escort fighters voor de verdediging van de Retalliator.

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Net de Thrustmaster Thrustmaster t16000m besteld. Vooral vanwege de goede berichten over de HALL sensoren. Ik hoop dat ik ook met de Throttle overweg kan, dat die niet te summier is.

Verwijderd

Topicstarter
Cogency schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 22:17:
Net de Thrustmaster Thrustmaster t16000m besteld. Vooral vanwege de goede berichten over de HALL sensoren. Ik hoop dat ik ook met de Throttle overweg kan, dat die niet te summier is.
Mocht je later nog een throttle erbij willen, de t16000m wordt vaak gebruikt in combinatie met de CH Products Pro Throttle. Schijnt erg goed te werken, maar niet heel goedkoop.

• ScytheNL
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-06 15:57

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

Zojuist een order geplaatst voor een LN met aparte AC pass. Downloaden is happening @ 12 MBps en heb gelijk maar een app ingegooid voor de GoT. org.

See y'all in simspace?

[ Voor 8% gewijzigd door ScytheNL op 24-03-2015 23:25 ]

• Sturmovik177
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:49

Sturmovik177

Vroem

De Aurora LN is een baas. Het is traag en een vreemde eend in de multiplayer arena, maar kan lekker veel wapens mee dragen.

Ik heb net in de korte 10 minuten dat ik even Squadron Battle kon spelen 3x een 325A speler achter elkaar uitgeschakeld die het op me gemund had. :+
Hij had mij eerst twee keer kapot geschoten met zijn Sledge railgun, maar daarna ownde ik hem met mijn 2x size 3 Panthers (thanks REC!) en 2x size 2 Badgers laser repeaters en een paar Dominator II missiles.

Jammer genoeg geen REC omdat ik uit de battle werd disconnected. De MP issues zijn nog steeds aanwezig helaas:
https://forums.robertsspa...pm-pdt-4pm-edt-8pm-gmt/p1

Oink

• ScytheNL

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

Iemand ervaring met de logitech 3d pro en setup tips?

@sturmovik: Goed om te weten. Ik hoop met die recs wat andere schepen te kunnen testen. Ik vond vooral de basis belangrijk voor pu uiteindelijk. Kan er eigenlijk wel veel kanten mee op lijkt me.

[ Voor 65% gewijzigd door ScytheNL op 24-03-2015 23:49 ]

• Sturmovik177

Sturmovik177

Vroem

ScytheNL schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 23:47:
Iemand ervaring met de logitech 3d pro en setup tips?

@sturmovik: Goed om te weten. Ik hoop met die recs wat andere schepen te kunnen testen. Ik vond vooral de basis belangrijk voor pu uiteindelijk. Kan er eigenlijk wel veel kanten mee op lijkt me.
Unmap de throttle eerst. En remap het eventueel nog een keer: in de oude installaties 'hing' de throttle tijdens het vliegen. Weet niet of het in de 1.1 nog steeds zo is, niet meer naar gekeken en ik gebruik de throttle op de stick niet. :P

Verder is de default setup al prima, al heb ik voor mij zelf:

Keymapping:
Button 6 (rechtsboven van HAT) geremapped naar achteruit kijken ipv camera cycle.
HAT up: cycle friendlies
HAT down cycle pinned targets (pinnen doe je met 'G', maakt een shortlist van enemies, maar onthoudt vreemd genoeg niet meer dan 2 in de LN..)

Control Settings:
Deadzones voor x en y as op 0, dan reageert de stick lekker snappy tegen de Vanduul die in 1.1 nogal wild kunnen vliegen en uh, wiggelen.

Ik vlieg in Relative mode (dus guns vast op de roos in het midden: CTRL C om het aan/uit te zetten) met de Logitech Extreme 3d Pro en keyboard. Op keyboard heb ik alles standaard zo laten staan.

Veel vliegplezier en welkom bij de LN owners club! :)

Oink

• Case_C
ScytheNL schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 23:25:
Zojuist een order geplaatst voor een LN met aparte AC pass. Downloaden is happening @ 12 MBps en heb gelijk maar een app ingegooid voor de GoT. org.

See y'all in simspace?
Welkom :) , je application zojuist even geaccepteerd.

Wel oppassen met het (blijven) kopen van nieuwe schepen ;) , ze zijn nogal sterk in marketing bij CIG :P . "You don't need to buy this ship!" But it's shiny and has a kingsize bed! Could I get some LTI with it? :+ .

• ScytheNL

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

Thnx. Haha bedankt voor de waarschuwing. Helaas laat mijn vrij te besteden budget geen ruimte over voor aanschaf van een redeemer oid ;)

Gisteravond nog even snel in de hangar rondgelopen, echter wordt mn r9 290 dusdanig gebruikt dat mn voeding het op geeft denk ik. Nog niet eerder meegemaakt....

• Kaasdipje
  • Laatst online: 22-12 09:54
ScytheNL schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 10:27:
Thnx. Haha bedankt voor de waarschuwing. Helaas laat mijn vrij te besteden budget geen ruimte over voor aanschaf van een redeemer oid ;)

Gisteravond nog even snel in de hangar rondgelopen, echter wordt mn r9 290 dusdanig gebruikt dat mn voeding het op geeft denk ik. Nog niet eerder meegemaakt....
Aii, dan zal mijn GTX 660TI ook niet vrolijk worden of wel?

• Case_C
NibborSneffets schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 10:54:
[...]

Aii, dan zal mijn GTX 660TI ook niet vrolijk worden of wel?
Dat zal wel meevallen, je moet natuurlijk niet high settings gaan verwachten.

Hier nog een fan-made filmpje/trailer van de fidelity die je nu al in Arena Commander kan vinden :) .

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 11:33:
[...]

Dat zal wel meevallen, je moet natuurlijk niet high settings gaan verwachten.

Hier nog een fan-made filmpje/trailer van de fidelity die je nu al in Arena Commander kan vinden :) .
[video]
Erg mooi filmpje btw!

Is er nou iets te doen aan die framdrops in de hangar? Ik heb er enorm veel last van met de GTX770 + i5 4670K :(

Edit: (Zelfs op laag)

Verwijderd

Topicstarter
Cygnitr0n schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 11:37:
[...]

Erg mooi filmpje btw!

Is er nou iets te doen aan die framdrops in de hangar? Ik heb er enorm veel last van met de GTX770 + i5 4670K :(

Ik denk dat de performance in de hangar voorlopig wel dramatisch blijft. Met de Social Module verwacht ik wel verbetering, aangezien dan de hangar dan echt omgezet wordt naar een kleine PU versie, dan zal er wel wat optimalisatie moeten plaatsvinden zodat we elkaars hangar kunnen bezoeken.

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-12 23:42
De 1TB SSD's worden ook langzamerhand wel wat betaalbaarder... en wat extra RAM erbij.. Mmmm :)

• Case_C
[...]

Erg mooi filmpje btw!

Ik denk eerlijk gezegd dat ze een uitbreiding aan de hangar hebben toegevoegd, als voorbereiding op de Social Module. Eentje die je niet ziet, maar wel lekker meegerenderd word... 't is maar een idee, maar wel een mogelijke verklaring voor framedrops.

Vanavond/Morgenavond willen we overigens weer een paar potjes Arena Commander proberen. Dus wie mee wilt doen is welkom op de TS!. :)

Vanaf 8 uur houden we inloop, zodra we met voldoende mensen hebben starten we een potje 'whatever de meeste mensen leuk vinden' :P .

[ Voor 9% gewijzigd door Case_C op 25-03-2015 12:06 ]

• rescla
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16:50
Case_C schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 12:00:
[...]
Vanavond/Morgenavond willen we overigens weer een paar potjes Arena Commander proberen. Dus wie mee wilt doen is welkom op de TS!. :)
Goed om te weten, ik hoop er bij te zijn. Met een beetje geluk werkt MP ook weer goed vanavond :)

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

[...]

Erg mooi filmpje btw!

Er zijn wat voorstellen op reddit gedaan in het verleden om performance iets te verbeteren. Het is mij niet helemaal duidelijk of deze tips nog werken in 1.1.

http://www.reddit.com/r/s...ander_performance_tweaks/

Wat ik ook heb begrepen is dat vooral de hangar graag 12GB wil opslokken van je geheugen. Mensen met 16GB lijken volgens een aantal reddit posts toch veel minder last van lag te hebben in de hangar. AC zelf gebruikt weer minder geheugen dus daar merk je het niet echt met 8GB.
Als tussenoplossing werd er een tip gegeven om je swapfile drastisch te vergroten. Daar heb ik verder nog geen bevestiging voor gezien.

[ Voor 0% gewijzigd door Tylocke op 25-03-2015 12:32 . Reden: Typfoutje ]

• Sturmovik177

Sturmovik177

Vroem

Probeer ook de grafische setings in de game omlaag te zetten: Waarschijnlijk denkt de game dat mijn i5 2500K, 16GB RAM en een MSI GTX 970 Gaming 4G wel op Very High kan draaien, maar heb het toch op High gezet en de pagefile drastisch verhoogd omdat ik hevige FPS drops kreeg tijdens drukke momenten in Vanduul, maar ik vermoed dat het eerder door de 1.1 release komt.

Hangar draait bij mij wel redelijk okay, zelfs met Very High.

Oink

Pagina: 1 ... 30 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.