Toon posts:

[PC] Star Citizen - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 20 ... 99 Laatste
Acties:
  • 225.332 views

• Sturmovik177
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-12 14:42

Sturmovik177

Vroem

De Cutlass is inderdaad van concept naar oplevering steeds tammer gaan uitzien en de hele voorzijde bij de canopy ziet er bij de Black en Red niet uit. Het is net een DIY badkuip voor deelname aan Te Land, Ter Zee en in de Lucht. Toch wel jammer, want het heeft (had) een coole WOII fighter-bomber look met afgehakte vleugels. Hoop dat de studio ook de buitenkant onder handen neemt!

Oink

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19:38
Een upgrade/verdikking van de voorste vleugels zo het geheel al een stuk meer eer aan doen naar het concept, als ik zo kijk.

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
Case_C schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 10:26:
Een upgrade/verdikking van de voorste vleugels zo het geheel al een stuk meer eer aan doen naar het concept, als ik zo kijk.
En ik vind het prima om maar de helft van de cargo mee te kunnen nemen, dat iedere variant weer standaard missiles krijgen en dat z'n laad deuren in ieder geval minimaal de kleinste standaard container kunnen laden!

• Bornhald
Cygnitr0n schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 10:22:
[...]

Ja die krijgen wel morgen eerst te verteren en dan als de wiedeweerga de orion bekijken

;w melt melt ? >:)
zoudenw e ook weer een nieuwe forum titel krijgen. vond ik wel een leuk idee bij de carrack. uberhaupt die minigame was wel leuk

• DutchWalnut
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-02 17:47

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Bornhald schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 11:43:
[...]

zoudenw e ook weer een nieuwe forum titel krijgen. vond ik wel een leuk idee bij de carrack. uberhaupt die minigame was wel leuk
Denk het wel, denk "miner" of iets van gelijke strekking :D

• Case_C
Ook mooi nieuw wat betrefd account security :D
2. Account security is a HUGE priority to CIG. The main people focusing on it are John Erskine and the Turbulent team, with me keeping abreast and throwing in some suggestions. Two factor authentication is coming, but will be broken into phases. The first phase will be email based authentication, the second phase will be app based for smart devices.
https://forums.robertsspa.../4464643/#Comment_4464643

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Dat is goed nieuws! Hopelijk zsm.

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-12 13:29

Cogency

Ginnunga

Cutlass Blue in het zwart/antraciet graag, zonder politie meuk.

• Case_C
Cogency schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 15:11:
Cutlass Blue in het zwart/antraciet graag, zonder politie meuk.
Gelukkig komt er een paint-system waar dat makkelijk mee moet kunnen :)

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Mooi! Ik ben echt fan van de Cutlass blue, geweldig model. Alleen wat de huidige "build" is niet helemaal mijn ding. :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik snap niks van de keuzes die ze maken met de Cutlass. Net of ze bij dat schip de weg kwijt zijn. Ze hebben er steeds weer een andere lead designer opgezet ofzo.

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20-12 13:12

Fordox

00101010

Ik snap sowieso niet dat ze de concept art niet achtervolgd hebben..

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Fordox schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 15:14:
Ik snap sowieso niet dat ze de concept art niet achtervolgd hebben..
Ik snap ook niet echt wat er verkeerd aan is? Vind de blauwe echt mooi.
Maar denk dat een skin al heel veel doet. Dus wacht daar maar eerst op.

Ben wel erg benieuwd naar de Orion nu hoor! :D
Ik moet nog een leuke UEC-maker hebben. *O*

• Bornhald
Verwijderd schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 15:13:
Ik snap niks van de keuzes die ze maken met de Cutlass. Net of ze bij dat schip de weg kwijt zijn. Ze hebben er steeds weer een andere lead designer opgezet ofzo.
Volgens mij hebben ze iedere keer iemand anders die de varianten bedenkt, voor de cutlass is het in ieder geval Ben Lesnik geweest en volgens mij doe hij dat niet standaard.
Cygnitr0n schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 16:08:
[...]

Ik snap ook niet echt wat er verkeerd aan is? Vind de blauwe echt mooi.
Maar denk dat een skin al heel veel doet. Dus wacht daar maar eerst op.

Ben wel erg benieuwd naar de Orion nu hoor! :D
Ik moet nog een leuke UEC-maker hebben. *O*
Ben zelf meer een fan van de black, maar de blue heeft upgrade mogelijkheden die de black niet heeft, en alle dingen van de black kan ik op de blue zetten dus deze kan ook stealth worden, zwarte skin er overheen e voila

[ Voor 39% gewijzigd door Bornhald op 19-02-2015 19:29 ]

• Case_C
Alvast een klein stukje RtV' samenvatting:
  • Very tight schedule for 1.1 but things are going well.
  • Orion will be $325
  • There will be 1 or 2 ships added with 1.1, but ships aren’t the main focus of this patch.
  • Empire Report is a small part of slowly transitioning shows to be in-universe.
  • Xi'An Scout has been started production.
  • Working on referral bonusses maybe, someday.
  • Modularity tools being built for environments. Once complete they will be able to make tons of environments quickly. Should be starting this process of pumping out environments in the next few months.
  • Tell them in the forums what deep dive design posts you are interested in!
  • Kens favourite planetside environment so far is Arc Corp due to its grittiness.
  • Newest batch of AMD packages do not include SQ42 which is a contractual thing (unclear of exact reason).
  • Hoodies were not initially popular. If you want a hoodie then tell them on the forums. It’s possible they would do them in the future if enough people ask.
  • Baseball cap, travel coffee mug, and more incoming!
Verder hebben we van GoT Inc. een eerste opzet gemaakt naar een eigen platform/site, naast RSI en GOT. Hierop willen we binnenkort een forum openen voor GoT Inc. leden, om de interactie onderling wat te verbeteren.

Verder staat er momenteel op de FP een google form. , waar je kan aangeven of je interesse hebt in een GoT Inc. member pas, welke we in de nabije toekomst willen bestellen.
edit: (als aanvulling op mac-rolec)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/vbOaQrP.jpg
http://imgur.com/a/wI4cA
De sneakpeak is van de FPS map van de demo, dit maal opgewerkt neem ik aan :P .

[ Voor 5% gewijzigd door Case_C op 19-02-2015 21:39 ]

Verwijderd

Topicstarter
Damn. Ik snap dat ze AtV wat meer in universe willen maken, maar man wat is dat cheesy zeg.

Edit: Wel weer erg vette sneak peak.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2015 21:15 ]

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 20:11:

Verder hebben we van GoT Inc. een eerste opzet gemaakt naar een eigen platform/site, naast RSI en GOT. Hierop willen we binnenkort een forum openen voor GoT Inc. leden, om de interactie onderling wat te verbeteren.

Verder staat er momenteel op de FP een google form. , waar je kan aangeven of je interesse hebt in een GoT Inc. member pas, welke we in de nabije toekomst willen bestellen.
_/-\o_ Yes! En dat is precies waar ik op zat te wachten :D

• Case_C
Cygnitr0n schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 22:40:
[...]

_/-\o_ Yes! En dat is precies waar ik op zat te wachten :D
Fijn om te horen, nu nog een redelijk aantal replies op het formulier.. en dan kunnen we overgaan op regelen en bestellen :) . Je wilt je toch wel kunnen identificeren in the 'verse wanneer je deze vriendelijke gecrashte Vanduul tegen komt :+ .

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/jvIuzt4.jpg

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 22:59:
[...]

Fijn om te horen, nu nog een redelijk aantal replies op het formulier.. en dan kunnen we overgaan op regelen en bestellen :) . Je wilt je toch wel kunnen identificeren in the 'verse wanneer je deze vriendelijke gecrashte Vanduul tegen komt :+ .

[afbeelding]
Zal zeker mijn Terraanse vriendelijkheidstechniek bij hem toepassen O-)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/6iieIoP.jpg

• Mabok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-05-2021
Cygnitr0n schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 23:14:
[...]

Zal zeker mijn Terraanse vriendelijkheidstechniek bij hem toepassen O-)

[afbeelding]
Haha, ik dacht heel even dat er Gathering of Twerkers op het pasje stond :+

• Case_C
Mabok schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 00:18:
[...]

Haha, ik dacht heel even dat er Gathering of Twerkers op het pasje stond :+
Nu je het zegt... het lijkt het er wel heel erg op.
Misschien weten wij iets niet over Terraanse vriendelijkheidstechnieken :+ .

Overigens is er nog een nieuwe afbeelding van de cutlas op Sandi's facebook opgedoken... hij word groter en hoger..zou je zo zeggen als je die 'cargo-lift'? tussen de gele hekjes ziet.

Het is nu groter/minder hoog dan een Freelancer cargo-bay.
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/t31.0-8/10959914_817895734930381_231290331976229699_o.jpg

Ondertussen is vandaag ook 1.03 gereleased met aardig wat patches op voornamelijk wapens, (Omnisky 3 recharge rate reduced,v Omnisky 6 recharge rate reduced... alsof die nog niet sterk genoeg waren :P )

De volledige patch notes: https://robertsspaceindus...omm-link//14513-Patch-103
Om uit de PTU te komen, omdat de echte 1.03
For players that currently have their launcher set to the PTU, please do the following:
Log into the launcher
Click on the cog in the upper right
Enable advanced settings
Click ‘Reset to Defaults’
Click ‘Reset all Settings’

[ Voor 30% gewijzigd door Case_C op 20-02-2015 08:21 ]

• Sorki
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-12 20:22

Sorki

world wide wubbish

[b]Case_C schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 20:11:

GoT Inc. member pas *O*
Nation: "The Netherlands", jammer voor de Vlamingen -O-

Sorki#2242

• Case_C
Sorki schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 08:34:
[...]

GoT Inc. member pas *O*
Nation: "The Netherlands", jammer voor de Vlamingen -O-
Het is nog work in progress ;) , overigens kan je op de persoonlijke kant je home-system-planet-regio/stad/land (Sol-Earth-Vlaanderen) :)

• Fordox

Fordox

00101010

I want it all and I want it now! :D

En ik ben voor het idee van een forum, ik ben een enorme lurker :')

• Case_C
Fordox schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 08:37:
I want it all and I want it now! :D

En ik ben voor het idee van een forum, ik ben een enorme lurker :')
Even geduld :P , overigens wat ga je invullen bij profession?

Wat hebben we daar nodig?
mod-breaks: don't feed the Fordox

• TNJ
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-12 12:16

TNJ

Frugalite

Case_C schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 08:36:
[...]

...overigens kan je op de persoonlijke kant je home-system-planet-regio/stad/land (Sol-Earth-Vlaanderen) :)
Nice, dan zou eigenlijk "nation" ook in "Base of Operation", "Founding Location", "Region of Origin" of iets dergelijks kunnen veranderen. :)

• Case_C
TNJ schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 08:56:
[...]

Nice, dan zou eigenlijk "nation" ook in "Base of Operation", "Founding Location", "Region of Origin" of iets dergelijks kunnen veranderen. :)
"Headquarters:" (volgens de lore in 2944 op Terra)
"Founding location:" Earth

Daar kunnen we nog wel mee spelen, met hoe we dat opzetten.

[ Voor 8% gewijzigd door Case_C op 20-02-2015 09:10 ]

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:20
Looking forward naar alle dingen die ze vandaag gaan posten op de site :D

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Holy moly die Cutlass Carbo bay ziet erg groot uit. Die hull moet er dan wel compleet anders uitzien. :o

• Bornhald
Cogency schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 09:29:
Holy moly die Cutlass Carbo bay ziet erg groot uit. Die hull moet er dan wel compleet anders uitzien. :o
Ik vraag me af of dit een module is die je dan op een willekeurige cutlass kan zetten.. F42 zou namelijk de modulariteit gaan aanbrengen (en het model opnieuw doen)

Erg benieuwd naar hoe het er allemaal uit gaat zien uiteindelijk.

Maar zou in mijn optiek goed zijn als dit een mogelijke module was die je onder een willekeurige cutlass kan passen
Case_C schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 08:04:
[...]

Nu je het zegt... het lijkt het er wel heel erg op.
Misschien weten wij iets niet over Terraanse vriendelijkheidstechnieken :+ .

Overigens is er nog een nieuwe afbeelding van de cutlas op Sandi's facebook opgedoken... hij word groter en hoger..zou je zo zeggen als je die 'cargo-lift'? tussen de gele hekjes ziet.

Het is nu groter/minder hoog dan een Freelancer cargo-bay.
[afbeelding]

Ondertussen is vandaag ook 1.03 gereleased met aardig wat patches op voornamelijk wapens, (Omnisky 3 recharge rate reduced,v Omnisky 6 recharge rate reduced... alsof die nog niet sterk genoeg waren :P )

De volledige patch notes: https://robertsspaceindus...omm-link//14513-Patch-103
Om uit de PTU te komen, omdat de echte 1.03

[...]
Ziet er ook erg gaaf uit zeg! ben wel benieuwd of ze de MIS ook hebben gereworked en dat er wat te zien is van het missle laad systeem wat de Mis in flight zou moeten kunnen doen.

[ Voor 50% gewijzigd door Bornhald op 20-02-2015 10:11 ]

• Fordox

Fordox

00101010

Case_C schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 08:53:
[...]

Even geduld :P , overigens wat ga je invullen bij profession?

Wat hebben we daar nodig?
mod-breaks: don't feed the Fordox
Misschien wordt ik wel de mod (6)

Mijn pas is ingevult :)
Ik heb er op gezet dat ik niet uit Sol kom, maar mn roots liggen in Orion III. Sinds dien alleen op ruimteschepen geleeft, klonk wel vet :p

Mijn profession is trouwen 'Hauler'. Vergeet de aanhalingstekens niet :+

• Case_C
Fordox schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 10:02:
[...]

Misschien wordt ik wel de mod (6)

Mijn pas is ingevult :)
Ik heb er op gezet dat ik niet uit Sol kom, maar mn roots liggen in Orion III. Sinds dien alleen op ruimteschepen geleeft, klonk wel vet :p

Mijn profession is trouwen 'Hauler'. Vergeet de aanhalingstekens niet :+
Dat komt helemaal goed Fordux ;) , ik zal ook niet per ongeluk iets wijzigen op je pas ofzo...
We zitten momenteel op 13 respones op het form. , als we richting de 30 komen gaat het al haalbaar zijn :) .

Hier nog de volledige report van RtV, met veel leuke weetjes :D:
  • Ben has “like 30 pages” to write for the site tomorrow (I believe this includes Jump Point).
  • REC controversy: we want feedback on it, nothing is final. CIG was let down by the reaction. No reason to fight about REC. As with anything, it will be adapting to meet the vision if it doesn’t work correctly. If the REC system was a grand plan to screw you out of your money, it wouldn’t be a good idea to ask for your feedback.
  • It should be possible at some point in the future for you to use large ships in AC without owning them in the PU.
  • They are shooting a “re-enactment” of an Orion design meeting so you can see how things come together.
  • Flyable Gladius is looking like a yes for 1.1 but not an absolute guarantee. “yesish”
  • Reworked Cutlass will be done before the reworked Avenger.
  • Ben’s brother is a Hollywood reporter so he found out about the new Alien movie 15 minutes before anyone else and spread it around the office.
  • Orion concept sale will be 10 days ending March 2nd.
  • Will is super excited for the mini-game associated with the Orion concept sale.
  • Jim Martin is doing the Hull C who did the Freelancer and the Defiant from Star Trek: Deep Space Nine.
  • Jim Martin starts in sketches which are apparently really awesome.
  • CCU system is being reworked, eventually. Turbulent is extremely busy right now and REC has added to their workload.
  • Turbulent to-do list includes (no particular order): CCU upgrade, continued re-work for the front page, community hub, organizations 2.0, star map.
  • Star map is technically ready but is awaiting content.
  • Unfortunately Turbulent was bogged down for 2 months with working on the VAT stuff, which took them away from other projects. Frustrating because they are amazing developers and unfortunately they got caught up on a “legal thing”.
  • Characters aging: CryEngine allows it so it will likely be done, however, it is not a priority for the initial launch as it will happen so slowly.
  • You can also allow a character to retire as part of the Death of a Spaceman mechanic.
  • FPS module will not have character customization… probably a few different models.
  • Working on getting the system set up for creating many variations of clothing.
  • Every 890 JUMP will have an 85x.
  • V1.1 will include REC, tutorial, and will set the stage for the next two modules (FPS, Social). Very tight schedule for 1.1 but things are going well. There will be 1 or 2 ships added with 1.1, but ships aren’t the main focus of this patch.
  • Orion will be $325.
  • Empire Report is a small part of slowly transitioning shows to be in-universe.
  • Xi’An Scout has been moved from concept into production.
  • On whether there will be voice acting or speech bubbles in PU: Leaning towards voice acting with speech bubbles as a backup.
  • That said, Chris Roberts basically invented voiceovers in a video game. Wing Commander II was credited for years by Creative Labs for the reason SoundBlaster is still the standard for PC audio today. Everyone wanted to show off the introduction to Wing Commander II.
  • Working on referral bonus… maybe… someday.
  • Modularity tools being built for environments. Once complete they will be able to make tons of environments quickly. Should be starting this process of pumping out environments in the next few months. Tons of artwork and assets done, just need the tools to be complete to start putting them together. Exciting times!
  • Tell them in the forums what deep dive design posts you are interested in!
  • Newest batch of AMD packages do not include SQ42 which is a contractual thing with AMD (unclear of exact reason).
  • Baseball cap, travel coffee mug, and more incoming! Chinese manufacturers sent them a ton of hats as examples… Ben decided to wear one: (Yes, the brim is leopard print)
  • Retaliator very close to hangar-ready but needs some things from the V1.1 branch.
  • Star map is essentially technically done but is waiting for content.
  • Retaliator went for whiteboxing today where they generate the store renders.
  • CIG is cautiously optimistic about the LEGO Hornet but it’s really not up to them.
  • Repair bot will follow you around like an R2D2.
  • Star Citizen HOTAS update from Sandi: Need to push that. There are some “funky red liners” in the deal… when it gets in the legal department it gets funky.
  • The “mining spider” drone is still around and will be seen in Squadron 42.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/kNVY6Ffh.png
That hat though :P

• Fordox

Fordox

00101010

Xi’An Scout has been moved from concept into production.
Betekend dit nou Hangar ready of niet? En is de Herald nog steeds even ver?

[ Voor 14% gewijzigd door Fordox op 20-02-2015 10:17 ]

• Bornhald
Case_C schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 10:11:
  • Flyable Gladius is looking like a yes for 1.1 but not an absolute guarantee. “yesish”
  • Reworked Cutlass will be done before the reworked Avenger.
Het is nu toch eens tijd geworden om VA eens goed te gaan configureren en daarnaast eens te gaan vliegen in AC.

En de avenger is ook al enige tijd bezig...

[ Voor 5% gewijzigd door Bornhald op 20-02-2015 10:19 ]

Verwijderd

Topicstarter
Fordox schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 10:16:
[...]

Betekend dit nou Hangar ready of niet? En is de Herald nog steeds even ver?
Betekent dat ze begonnen zijn om hem in-engine te bouwen. Dus die is voorlopig nog niet hangar ready.

Verwijderd

Ik ben ook wel benieuwd naar de wijzigingen die ze aan het doen zijn aan de Freelancer..

En hoop dat ik er dan ook eindelijk mee kan vliegen maar zal wel pas bij 2.0 zijn..

• Case_C
Bornhald schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 10:18:
[...]

Het is nu toch eens tijd geworden om VA eens goed te gaan configureren en daarnaast eens te gaan vliegen in AC.

En de avenger is ook al enige tijd bezig...
Ik had de Avenger eigenlijk met 1.1 verwacht.. maar dat gaat hem dus niet worden. Vraag me af wat Foundry 42 er van maakt.. Als we de afbeelding van de Cutlass cargo-bay mogen geloven word alles gewoon groter.. Bigger is better :)

Verwijderd

Topicstarter
Het lijkt net of de Cutlass nog groter gaat worden dan de Freelancer.

• Case_C
Verwijderd schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 10:22:
Het lijkt net of de Cutlass nog groter gaat worden dan de Freelancer.
Daar heb ik niets op tegen :) , het originele concept van de Cutlass spreekt me ook wel aan. De enige reden dat ik een DUR heb ipv een Black is de ieligheid en krap interior van de Cutlass (En het ontbreken van air-locks naar de cargo-bay, maar dat is opgelost.) . Ik wacht het af, en wie weet smelt ik 'm om.. vraag me wel af of de prijzen van de Cutlass dan niet gaan stijgen als hij groter word....

• Bornhald
Case_C schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 10:25:
[...]

Daar heb ik niets op tegen :) , het originele concept van de Cutlass spreekt me ook wel aan. De enige reden dat ik een DUR heb ipv een Black is de ieligheid en krap interior van de Cutlass (En het ontbreken van air-locks naar de cargo-bay, maar dat is opgelost.) . Ik wacht het af, en wie weet smelt ik 'm om.. vraag me wel af of de prijzen van de Cutlass dan niet gaan stijgen als hij groter word....
Initieel was hij even duur als de Freelancer en Hornet, dus zou denk ik billijk zijn als hij dat weer wordt, eigenlijk is hij nu dus goedkoop...

De vraag die ik mij nu dus stel is zal ik mijn LTI avenger houden of daar een Cutlass black van maken.. (naast de blue die ik al heb) ten kosten van mijn delta

edit: kan volgens mij tot maandag, van de avenger naar 315 --> 315 naar m50 --> m50 naar cutlass

[ Voor 6% gewijzigd door Bornhald op 20-02-2015 11:12 ]

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Bornhald schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 11:05:
[...]

Initieel was hij even duur als de Freelancer en Hornet, dus zou denk ik billijk zijn als hij dat weer wordt, eigenlijk is hij nu dus goedkoop...

De vraag die ik mij nu dus stel is zal ik mijn LTI avenger houden of daar een Cutlass black van maken.. (naast de blue die ik al heb) ten kosten van mijn delta

edit: kan volgens mij tot maandag, van de avenger naar 315 --> 315 naar m50 --> m50 naar cutlass
Aanhouden die avenger, je gaat spijt krijgen als die een mooie rework krijgt. :)
Aangezien er nog een aantal types (modellen) komen kan je altijd nog een CCU doen ;)

*btw: als je het gaat doen om de rework... alleen de blue en red krijgen er 1.

[ Voor 5% gewijzigd door DutchWalnut op 20-02-2015 11:17 ]

• Case_C
Bornhald schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 11:05:
[...]

Zeker omdat je al een Blue heb zou ik het lekker afwachten.

Zelf zit ik wel te twijfelen over de Black :D , nu de DUR omruilen voor de toekomstige Black.. en dan van het bedrag wat ik over heb de Avenger upgrade aanschaffen. Hmmzz tempting... (Dan heb ik ook nog een extra schip om mee te vliegen in AC :) .
Cygnitr0n schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 11:17:
[...]

Aanhouden die avenger, je gaat spijt krijgen als die een mooie rework krijgt. :)
Aangezien er nog een aantal types (modellen) komen kan je altijd nog een CCU doen ;)

Wut? Geen rework voor de black?? Weet je dat zeker? Ik dacht dat alle schepen zowieso nog een rework zouden krijgen? (Avenger, Freelancer, Cutlass, Constellation, 300 series,)

[ Voor 24% gewijzigd door Case_C op 20-02-2015 11:29 ]

• Bornhald
Cygnitr0n schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 11:17:
[...]

Zeker? Ik dacht dat het hele modulairiteitsverhaal voor de complete cutlass serie ging dus black red en blue.
Case_C schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 11:28:
[...]

Zeker omdat je al een Blue heb zou ik het lekker afwachten.

Zelf zit ik wel te twijfelen over de Black :D , nu de DUR omruilen voor de toekomstige Black.. en dan van het bedrag wat ik over heb de Avenger upgrade aanschaffen. Hmmzz tempting... (Dan heb ik ook nog een extra schip om mee te vliegen in AC :) .
Ik vind het originele concept achter de cutlass nog steeds erg goed. Voor wat betreft je DUR omruilen, dan is het wellicht handig om te kijken of je nog iets anders hebt wat de rol van de DUR (carrack, hoewel die dan niet de kleinste jumpdingen kan gebruiken) kan invullen. En mis je de rol die door de black wordt vervuld (light meer persoons fighter/transport ding)

[ Voor 56% gewijzigd door Bornhald op 20-02-2015 11:35 ]

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-12 09:53

Tylocke

[Team Carrack]

Case_C schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 08:04:
[...]

[...]
Recharge rate reduced is natuurlijk een afzwakking van het wapen. Door een lagere recharge rate kunnen de Omnisky's gewoon minder vaak schieten voordat de energy levels te laag worden. Is goed merkbaar helaas in mijn 315p'tje :'(

edit: <reclame> iemand nog toevallig interesse in een nauwelijks gebruikte Logitech Extreme 3D Pro? :) Wegens upgrade naar Saitek X52 Pro niet echt lang gebruikt </reclame>

[ Voor 13% gewijzigd door Tylocke op 20-02-2015 11:38 ]

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

• Basekid
Ik hou het denk ik bij mijn freelancer DUR, hoewel het toch wel een best klein scheepje is :(

• Case_C
Tylocke schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 11:36:
[...]

Recharge rate reduced is natuurlijk een afzwakking van het wapen. Door een lagere recharge rate kunnen de Omnisky's gewoon minder vaak schieten voordat de energy levels te laag worden. Is goed merkbaar helaas in mijn 315p'tje :'(

edit: <reclame> iemand nog toevallig interesse in een nauwelijks gebruikte Logitech Extreme 3D Pro? :) Wegens upgrade naar Saitek X52 Pro niet echt lang gebruikt </reclame>
Begrijpend lezen op de ochtend... niet mijn sterkste punt :P . Ben benieuwd hoe sterk die nerf gaat zijn.

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Bornhald schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 11:32:
[...]

Zeker? Ik dacht dat het hele modulairiteitsverhaal voor de complete cutlass serie ging dus black red en blue.

[...]

Ik vind het originele concept achter de cutlass nog steeds erg goed. Voor wat betreft je DUR omruilen, dan is het wellicht handig om te kijken of je nog iets anders hebt wat de rol van de DUR (carrack, hoewel die dan niet de kleinste jumpdingen kan gebruiken) kan invullen. En mis je de rol die door de black wordt vervuld (light meer persoons fighter/transport ding)
Modulair worden ze allemaal. Echter de Rework gebeurt voor de Blue en Red. Tenminste dat heb ik gelezen of gehoord op 10ftC.

Case_C heeft een Carrack. Dus zou de DUR dumpen :'(

Edit: Heb het al voor je gevonden
Big News about the Cutlass in today's (1/29/15) "Reverse The Verse" Episode 32 (starting at the 47:40 mark):

A question answered by Ben Lesnick:

The Cutlass Blue will be (for now) faster relatively than the Cutlass Black, but that's subject to changes, for instance, balancing.

The Red and the Blue are getting "totally" redesigned by the UK.

Ben sez "So please, please, stop judging anything about the Cutlass"

Awesome.

[ Voor 23% gewijzigd door DutchWalnut op 20-02-2015 12:31 ]

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Case_C schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 11:41:
[...]

Begrijpend lezen op de ochtend... niet mijn sterkste punt :P . Ben benieuwd hoe sterk die nerf gaat zijn.
Ik moest hem ook 2x lezen in de PTU change notes hoor, het staat er wel wat lastig. Het is wel een uitdaging om al het nieuws te volgen deze week! Is met de 1.0.3 patch nu ook de actie met de 300-serie afgelopen?
Cygnitr0n schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 12:26:
[...]

Modulair worden ze allemaal. Echter de Rework gebeurt voor de Blue en Red. Tenminste dat heb ik gelezen of gehoord op 10ftC.

Ik ben toch van plan een DUR naast mijn Carrack te verkrijgen. Ik upgrade mijn 315p met LTI naar een DUR, de Avenger wordt een 315p en mijn Delta wordt een Gladius. Nu alleen nog even geld sparen, gelukkig heb ik een groot aantal upgrades al gekocht voor de BTW aanpassing.

[ Voor 39% gewijzigd door Tylocke op 20-02-2015 12:31 ]

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

• Case_C
Wil gewoon zowieso geen extra geld meer uitgeven aan CIG, (genoeg is genoeg :P ). De Avenger upgrade lijkt me zowieso een hele interessante, gezien het gewoon een heel gaaf schip is, maar daar zal dus een ander schip voor omgesmolten moeten worden. Als ik nu de Black haal voor 90(?) dollar, dan houd ik er nog 50 over voor de Avenger upgrade :) .
Tylocke schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 12:29:
[...]

Ik moest hem ook 2x lezen in de PTU change notes hoor, het staat er wel wat lastig. Het is wel een uitdaging om al het nieuws te volgen deze week! Is met de 1.0.3 patch nu ook de actie met de 300-serie afgelopen?
Volgens mij is de actie met de 300i inderdaad afgelopen, dat duurt meestal maar 1 week.
[...]
Ik ben toch van plan een DUR naast mijn Carrack te verkrijgen. Ik upgrade mijn 315p met LTI naar een DUR, de Avenger wordt een 315p en mijn Delta wordt een Gladius. Nu alleen nog even geld sparen, gelukkig heb ik een groot aantal upgrades al gekocht voor de BTW aanpassing.
Hehe dat is een behoorlijke lijst aan update/upgrades :P

[ Voor 53% gewijzigd door Case_C op 20-02-2015 12:33 ]

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 12:29:
Wil gewoon zowieso geen extra geld meer uitgeven aan CIG, (genoeg is genoeg :P ). De Avenger upgrade lijkt me zowieso een hele interessante, gezien het gewoon een heel gaaf schip is, maar daar zal dus een ander schip voor omgesmolten moeten worden. Als ik nu de Black haal voor 90(?) dollar, dan houd ik er nog 50 over voor de Avenger upgrade :) .
Ik ga alleen nog maar voor grote schepen. Redeemer voor Orion maybe.
Zie nog geen moneymaker in de Redeemer.. en anders kan ik het altijd nog ingame kopen.

Verwijderd

Topicstarter
Ben benieuwd of de Cutlass een stuk duurder zal worden na de rework, misschien dat ik binnenkort dan ook een Black aanschaf. :P

• Basekid
Ik ben zelf altijd een persoon die maar 1 char/schip heeft en dan diep in die rol ingaat. Ik ga starten met een Freelancer en dan in-game upgraden naar een beter explorer ship.

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Basekid schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 12:33:
Ik ben zelf altijd een persoon die maar 1 char/schip heeft en dan diep in die rol ingaat. Ik ga starten met een Freelancer en dan in-game upgraden naar een beter explorer ship.
Freelancer is echt een goede starter. En is ook upgradebaar in de PU. Dus gewoon aan vasthouden :)

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

[...]

Volgens mij is de actie met de 300i inderdaad afgelopen, dat duurt meestal maar 1 week.

[...]

Jammer van de 300 serie, had eventueel vanavond nog wel een race willen doen. Ach ja, maakt niet uit komt vast nog wel een keer een actie langs.

Die upgrades lijken duurder dan ze zijn. Ik loop nog wel steeds te twijfelen want ik vind de Avenger wel mooi, maar ik vind hem niet fijn in combat. De 315p heb ik nu in LTI, maar die lijkt me vrij goedkoop om zelf te verzekeren dus heb ik liever een duurder schip met LTI; vandaar de DUR upgrade. Tsja, en de Gladius vind ik gewoon het mooiste single-seater schip dus die moet komen. Daar hij dezelfde rol heeft als mijn Delta betekend het helaas dat de Delta gaat verdwijnen.

(dit is natuurlijk allemaal subject to change ;) )

• Case_C
Tylocke schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 12:40:
[...]

Jammer van de 300 serie, had eventueel vanavond nog wel een race willen doen. Ach ja, maakt niet uit komt vast nog wel een keer een actie langs.

Die upgrades lijken duurder dan ze zijn. Ik loop nog wel steeds te twijfelen want ik vind de Avenger wel mooi, maar ik vind hem niet fijn in combat. De 315p heb ik nu in LTI, maar die lijkt me vrij goedkoop om zelf te verzekeren dus heb ik liever een duurder schip met LTI; vandaar de DUR upgrade. Tsja, en de Gladius vind ik gewoon het mooiste single-seater schip dus die moet komen. Daar hij dezelfde rol heeft als mijn Delta betekend het helaas dat de Delta gaat verdwijnen.

(dit is natuurlijk allemaal subject to change ;) )
Heb zelf aan de combat van de Avenger kunnen wennen :) , momenteel heeft die trouwens 3 lazers ipv een gatlin' en 2 disruptors.

Als ik een schip nog mooi vind, koop ik hem wel ingame :P .

Voor de mensen die het interesseert is er hier nog een filmpje van CIG over REC:

[ Voor 6% gewijzigd door Case_C op 20-02-2015 12:49 ]

• Basekid
Cygnitr0n schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 12:36:
[...]

Freelancer is echt een goede starter. En is ook upgradebaar in de PU. Dus gewoon aan vasthouden :)
De DUR staat inderdaad lekker in mn hangar te ronken tot hij mag wegvliegen :)

• Bornhald
Cygnitr0n schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 12:26:
[...]

Edit: Heb het al voor je gevonden

[...]
d:)b

[...]

[...]

Ik heb zelf de MIS en de Delta (geupgrade van een goedkope aurora) als "wisselgeld" voor upgrades ( als ik de mis niet besluit te houden want screenshot van freelancer upgrade ziet er sweet uit)
Verwijderd schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 12:33:
Ben benieuwd of de Cutlass een stuk duurder zal worden na de rework, misschien dat ik binnenkort dan ook een Black aanschaf. :P
Mijn vermoeden is dat hij gelijk wordt getrokken met de freelancer en de hornet. Maar dat is mijn vermoeden omdat ze ook alle drie even duur waren tijdens de KS fase.
Case_C schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 12:43:
[...]

Inderdaad ook mijn instelling, iig ben ik klaar met SC nog verder funden. Wellicht nog wel wat handelen op de grey market (heb nog een Banu MM en een Caterpillar, beide LTI waarvan ik er misschien nog wel 1 weg wil doen)

• Case_C
Nu we het toch over de Cutlass hebben :P

[small]Overigens voor de GOT inc. leden die het form. nog niet hebben ingevuld, klik eens op de 2e link in mijn signature. (Zo duidelijk genoeg ? :P )

[ Voor 30% gewijzigd door Case_C op 20-02-2015 13:24 ]

• Fordox

Fordox

00101010

Welke link?

• Bornhald
vroeg ik ook, deze bedoelt hij

• Fordox

Fordox

00101010

Ah die had ik al :+

Trouwens, maak de achtergrond van de site eens schaalbaar, mijn 1920*1200 scherm laat een witte balk onderaan zien :p

• Case_C
Fordox schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 13:25:
Ah die had ik al :+

Trouwens, maak de achtergrond van de site eens schaalbaar, mijn 1920*1200 scherm laat een witte balk onderaan zien :p
.noted op een 4:3 verhouding ziet het er nog minder net uit ;) .

Hoewel... ik heb zelf op mijn 1920x1200 scherm geen last van een witte balk..
'iets met vuil op je scherm?'

[ Voor 14% gewijzigd door Case_C op 20-02-2015 13:33 ]

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23-12 14:41
Ja sorry, zoveel tijd had ik niet vanaf werk :p
Zal het weekend even "iets" maken van die homepage :)

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Verwijderd

Voor de mensen die het interesseert is er hier nog een filmpje van CIG over REC:
CIG blijft er zelf heel oppervlakkig over. Maar zo op het eerste gezicht lijkt REC wel op een systeem van WoT waarbij je of veel moet spelen of dokken om je game fix te krijgen. Zou het zonde van mijn geld vinden om het uit te geven om dingen uit te proberen (en dan ook nog eens in een beta).

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

[...]

Goed punt, in dat opzichte kan de Delta ook ooit nog wel eens een Avenger worden in plaats van een 315P :P Ik vrees alleen dat ik dan teveel schepen hebben met een vergelijkbare rol en size.
Verwijderd schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 15:08:
[...]

CIG blijft er zelf heel oppervlakkig over. Maar zo op het eerste gezicht lijkt REC wel op een systeem van WoT waarbij je of veel moet spelen of dokken om je game fix te krijgen. Zou het zonde van mijn geld vinden om het uit te geven om dingen uit te proberen (en dan ook nog eens in een beta).
De hele discussie over REC is onzinnig eigenlijk. Het is een extra feature op AC, een simulatie binnen de PU. Ik snap totaal niet wat echt geld daar voor een nut in heeft en waarom men zo loopt te zeiken op het huursysteem. Als je een auto huurt betaal je toch ook voor elke 24 uur en niet voor alleen de uren dat je er daadwerkelijk in zit?

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Tylocke schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 15:25:
[...]
De hele discussie over REC is onzinnig eigenlijk. Het is een extra feature op AC, een simulatie binnen de PU. Ik snap totaal niet wat echt geld daar voor een nut in heeft en waarom men zo loopt te zeiken op het huursysteem. Als je een auto huurt betaal je toch ook voor elke 24 uur en niet voor alleen de uren dat je er daadwerkelijk in zit?
Eens, daar word ik ook moe van. En lees het daarom niet meer.
Zeiken om het zeiken. Want de REC heeft geen enkele waarde buiten de AC. En zo kan iedereen een leuk schipje proberen met het huren er van. Niets mis mee toch.

• Brandonchat
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 04-03-2020
wat ben ik blij dat ik de cutlass vanaf het begin al niks aan vond. wat veel verdrietige mensen na de rework zeg.

• Bornhald
Tylocke schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 15:25:
[...]

Goed punt, in dat opzichte kan de Delta ook ooit nog wel eens een Avenger worden in plaats van een 315P :P Ik vrees alleen dat ik dan teveel schepen hebben met een vergelijkbare rol en size.

[...]

Ik zie REC juist als iets moois (en zoals jullie weten kan ik vrij goed zeiken om het zeiken)
maar het is voor de beta dat ik iets extra's kan verdienen en dat als ik het ECHT wil dan kan ik betalen omhet permanent te hebben en om ermee in de PU te beginnen.

Maar gezien REC los staat van de PU heb ik er geen problemen mee. En ik vind het zelfs mooi dat ik iets mag proberen voordat ik het daadwerkelijk met UEC (of harde euros in het geval van schepen) ga kopen, ik zie het zelf meer als een soort testrit met de auto die ik wil kopen (om je auto analogie aan te houden) Ok daar moet ik wat voor doen, maar dat is het testen van het spel wat ik uiteindelijk toch al wil hebben. dus eigenlijk is het win win win...
Brandonchat schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 16:00:
wat ben ik blij dat ik de cutlass vanaf het begin al niks aan vond. wat veel verdrietige mensen na de rework zeg.
Sorry dat ik het zeg, maar je hebt het inlevingsvermogen van een baksteen, wat nu als dit was gebeurt met het schip waarmee jij de PU zou willen beginnen, dat bijvoorbeeld de freelancer ipv een transport een racer was geworden of de M50 ipv een racer/interceptor een miner... dan neem ik aan dat je er niet minder om zou huilen... En vergeet even niet dat er net zoveel gezeken werd door de mensen die een reclaimer redeemer hadden effect beter en meer guns nog tijdens de sale periode!, de hornet, sneller en beter, de freelancer zwaardere guns..

En dat de cutlass tijdens de KS al bedacht was, als ik me niet vergis voor de 350p ,de m50, de reclaimer redeemer en ga zo nog maar even door...

[ Voor 25% gewijzigd door Bornhald op 20-02-2015 16:40 ]

Verwijderd

Topicstarter
Bornhald schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 16:22:
[...]

(en zoals jullie weten kan ik vrij goed zeiken om het zeiken)
Als je de urge weer voelt opkomen. Eerst tot 10 tellen, dat werkt.

• Bornhald
Verwijderd schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 16:42:
[...]

Als je de urge weer voelt opkomen. Eerst tot 10 tellen, dat werkt.
Het is mijn levensdoel, als ik tot 10 tel heb ik alleen maar meer munitie :D

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Bornhald schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 16:22:
[...]

Ik zie REC juist als iets moois (en zoals jullie weten kan ik vrij goed zeiken om het zeiken)
maar het is voor de beta dat ik iets extra's kan verdienen en dat als ik het ECHT wil dan kan ik betalen omhet permanent te hebben en om ermee in de PU te beginnen.

Maar gezien REC los staat van de PU heb ik er geen problemen mee. En ik vind het zelfs mooi dat ik iets mag proberen voordat ik het daadwerkelijk met UEC (of harde euros in het geval van schepen) ga kopen, ik zie het zelf meer als een soort testrit met de auto die ik wil kopen (om je auto analogie aan te houden) Ok daar moet ik wat voor doen, maar dat is het testen van het spel wat ik uiteindelijk toch al wil hebben. dus eigenlijk is het win win win...
Ik ben het helemaal met je eens hoor. REC is juist een mooie toevoeging vind ik en geeft een mogelijkheid om builds te testen in AC. Zelfs in de PU kan je met REC een schip testen in AC voordat je je zuurverdiende UEC uitgeeft aan een schip dat je niet bevalt.

Verwijderd

Iemand nog van plan om zo meteen die Orion te kopen? Zelf twijfel ik nog heel erg.

• Bornhald
Verwijderd schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 17:30:
Iemand nog van plan om zo meteen die Orion te kopen? Zelf twijfel ik nog heel erg.
Heb je niet 3 man nodig om het succesvol en efficiënt te kunnen gebruiken? Ik zelf niet echt. Wel benieuwd hoe het eruit ziet

Verwijderd

Ik twijfel ook nog erg over de Orion, ik ben persoonlijk gecharmeerd van het Mining concept, maar ik wil mijn aandacht eerst verdelen tussen traden en exploren.

Dus ga ik de Orion waarschijnlijk scoren in de game.

Verwijderd

Eerst maar een zien hoe het mining werkt.. En hoe het schip er uit ziet.

• Case_C
Nog een filmpje van CIG over de Artists, en hoe ze werken:

En Mocap:
https://robertsspaceindus...nside-CIG-The-Imaginarium

[ Voor 45% gewijzigd door Case_C op 20-02-2015 19:18 ]

• Basekid
Hadden ze niet hun eigen motion capture studio? Of was die in amerika

Verwijderd

Net youtube filmpje verschenen op RSI website over motion caption is in de UK

En ook al geplaatst zie ik.. Net te laat met posten.. :P

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2015 19:54 ]

• Case_C
Verwijderd schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 19:53:
Net youtube filmpje verschenen op RSI website over motion caption is in de UK

En ook al geplaatst zie ik.. Net te laat met posten.. :P
Iedereen zit met spanning op de mining-deep-dive post en Orion mini-game/sale te wachten :P , dus ja de info verschijnt dan best vlug :) .

En FPS art en renders voor de wachtenden.
http://imgur.com/a/hufFN
En een vriendelijke Vanduul die graag je bestelling opneemt *is een biertje halen ivm gebrek aan Vanduul-huis-slaaf :P .
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/vqLVzMt.png

[ Voor 23% gewijzigd door Case_C op 20-02-2015 20:26 ]

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 20:06:
[...]

Iedereen zit met spanning op de mining-deep-dive post en Orion mini-game/sale te wachten :P , dus ja de info verschijnt dan best vlug :) .
Echt niet! :Y)

• Bornhald
hmm. nog geen orion...

Vannacht in ieder geval na 1:00 pas gepost :)

Afbeeldingslocatie: https://robertsspaceindustries.com/media/edzo2z85ztq44r/slideshow/RSI_Orion_SideCU_150219_GH.jpg

Afbeeldingslocatie: https://robertsspaceindustries.com/media/31xci8h3wtdfjr/slideshow/RSI_Orion_UnderView1A_150220_GH-2.jpg

Afbeeldingslocatie: https://robertsspaceindustries.com/media/zv6yfu09kntdkr/slideshow/RSI_OrionOrtho_150220_GH.jpg
Afbeeldingslocatie: https://robertsspaceindustries.com/media/oa0b0dvyttaqxr/product_thumb_large/Props_Drone_A_Screenshot.jpgAfbeeldingslocatie: https://robertsspaceindustries.com/media/tyxtnyfjde13jr/product_thumb_large/Props_Drone_B_Paintover_03.jpg

Afbeeldingslocatie: https://robertsspaceindustries.com/media/z54qspf2lpbcdr/slideshow_wide/Orion-Concept.jpg

Afbeeldingslocatie: https://robertsspaceindustries.com/media/7dysiaa8ngh3er/source/Orion_Plans_v1.gif

[ Voor 107% gewijzigd door Bornhald op 21-02-2015 08:14 ]

Verwijderd

De Orion staat in de store!

https://robertsspaceindus...rion/Orion#buying-options

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2015 08:04 ]

• Bornhald
oh en letter from the chairman
https://robertsspaceindus...-Letter-From-The-Chairman

kan overigens zo snel de minigame niet vinden.... is hij er wel?

ook interessant om te lezen in het algemeen als je geen orion hebt:
Unladen. The Orion’s mass will significantly increase when carrying ore. Additionally, please note that mass data for large ships are currently inaccurate in comparison to smaller craft. The Orion’s mass represents our first attempt at a more scientific method for determining mass which will be applied to all large spacecrafts upon review by the design team.
8 drones kan de Orion mee nemen! :o

[ Voor 79% gewijzigd door Bornhald op 21-02-2015 08:28 ]

• thinkingaboutit
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-11-2024
nice! ok, onze vloot heeft deze nodig! orion +1 ;)

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Neeeeeeeeeeheeeeeed.
Maar waar ik me een beetje zorgen om maak is of ik hier ook gewoon in mijn eentje in kan stappen en kan gaan minen? NPCs moet je dan inhuren ofzo?

To melt or not to melt, that is the question.

[ Voor 22% gewijzigd door Cogency op 21-02-2015 09:34 ]

Verwijderd

Er stond in de beschrijving van de mining jobs dat je alle jobs met NPC's kan besturen:

"All of the aforementioned specialist positions may be helmed by either a player or an NPC, with more experienced NPCs performing their duties in superior fashion, but usually at the expense of demanding a higher monthly salary"

Dus echt solo niet

• Bornhald
Verwijderd schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 09:39:
Er stond in de beschrijving van de mining jobs dat je alle jobs met NPC's kan besturen:

"All of the aforementioned specialist positions may be helmed by either a player or an NPC, with more experienced NPCs performing their duties in superior fashion, but usually at the expense of demanding a higher monthly salary"

Dus echt solo niet
solo is een beetje een lastig begrip geworden :) je kan het dus met 1 speler doen maar waarschijnlijk meerdere "characters" aan boord

trouwens je zou toch theoretisch ook alles van je eigen console kunnen besturen, waarschijnlijk lang niet zo efficient als met een ingehuurde crew maar wel een mogelijkheid toch,,

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Dag dag Redeemer! :) Welkom Orion *kwijl

• SgtPoen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23-12 10:38
Hier ook een Orion :)

Verwijderd

Ik heb de Superhornet en Starfarer omgesmolten omdat er geen LTI opzat en de Orion gekocht. :)

Afbeeldingslocatie: http://i1133.photobucket.com/albums/m590/rokenisstoer/rsiorion_zps5e436471.jpg

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Haha gozer Partyboten hebben. Noice! :)

:D

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Dit spel begint een aardige frustratie te worden :)

Na ergens in 2012 aan de kickstarter meegedaan te hebben gisteren maar weer eens gekeken naar het spel en de installer gedownload. Helaas begon de frustratie, allereerst kreeg ik een foutmelding nadat de installer een tijdje allerlei data binnengehaald had (iets met dat er geen patch toegepast kon worden), wat opgelost kon worden met een totale nieuwe download van alle data.
Nadat dat het eerste probleem opgelost had, en de installer alles blijkbaar juist binnengehaald had, kreeg ik, na het opstarten van de game, de melding dat er bepaalde .pak's niet "valid" waren. Door deze .pak's te deleten kwam ik weer een stapje verder tot ik, na een extreem lange laadtijd, de hangaar zag met in de verte een schip.
Helaas ook daar weer gestrand (CTD) met de foutmelding over het geheugen.

Al met al een bijzonder slecht begin. Ik heb geen topsysteem, al is het zeker geen low end, dus ik verwacht dat het spel op zijn minst moet draaien zonder allerlei kunstgrepen en foutmeldingen. Hopelijk wordt dat nog beter.

• Bornhald
Fly-guy schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 11:05:
Dit spel begint een aardige frustratie te worden :)

Na ergens in 2012 aan de kickstarter meegedaan te hebben gisteren maar weer eens gekeken naar het spel en de installer gedownload. Helaas begon de frustratie, allereerst kreeg ik een foutmelding nadat de installer een tijdje allerlei data binnengehaald had (iets met dat er geen patch toegepast kon worden), wat opgelost kon worden met een totale nieuwe download van alle data.
Nadat dat het eerste probleem opgelost had, en de installer alles blijkbaar juist binnengehaald had, kreeg ik, na het opstarten van de game, de melding dat er bepaalde .pak's niet "valid" waren. Door deze .pak's te deleten kwam ik weer een stapje verder tot ik, na een extreem lange laadtijd, de hangaar zag met in de verte een schip.
Helaas ook daar weer gestrand (CTD) met de foutmelding over het geheugen.

Al met al een bijzonder slecht begin. Ik heb geen topsysteem, al is het zeker geen low end, dus ik verwacht dat het spel op zijn minst moet draaien zonder allerlei kunstgrepen en foutmeldingen. Hopelijk wordt dat nog beter.
Heb je tijdens de ks ook gelezen dat het voor next gen pcs gemaakt wordt. Dus als je een gemiddeld systeem van nu hebt Zullen je prestaties zwak zijn. Want het spel is voor de zogenaamde computers van morgen.

Maar ik neem aan dat je wel voldoet aan de min specs.:
Windows Vista (64 bit), Windows 7 (64 bit) or Windows 8 (64 bit)
DirectX 11 graphics card with 1GB Video RAM
Quad core CPU
8GB Memory

Ook nog rekening houden met het feit dat het alpha is en niet geoptimaliseerd is. Dus eigenlijk snap ik niet zo waar je over klaagt. :)

• Basekid
Zoveel te lezen nu :D

• Fordox

Fordox

00101010

En de orion laat ik mij voorbij schieten. Leuk dingetje, maar ik heb geen zin om 300 euro uit te geven aan een schip die zo specifiek is met zn inzet.

Wel een voordeel van dit schip is dat je waarschijnlijk genoeg geld naar binnen kan werken voor een paar extra scheepjes in een niet al te lange tijd :(

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Bornhald schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 11:21:
[...]

Heb je tijdens de ks ook gelezen dat het voor next gen pcs gemaakt wordt. Dus als je een gemiddeld systeem van nu hebt Zullen je prestaties zwak zijn. Want het spel is voor de zogenaamde computers van morgen.

Maar ik neem aan dat je wel voldoet aan de min specs.:
Windows Vista (64 bit), Windows 7 (64 bit) or Windows 8 (64 bit)
DirectX 11 graphics card with 1GB Video RAM
Quad core CPU
8GB Memory

Ook nog rekening houden met het feit dat het alpha is en niet geoptimaliseerd is. Dus eigenlijk snap ik niet zo waar je over klaagt. :)
Ik voldoe aan de minimale eisen, zit er nog wel redelijk boven. Daarnaast mag het spel uiteindelijk gemaakt worden voor de computers van morgen, de "demo" wordt nu uitgegeven, voor computers van nu. Dus ik verwacht op zijn minst dat het opstart, al dan niet met uiteindelijk mindere prestaties of zelfs missende/crashende features.

Ik weet dat het een alpha is, vandaar mijn opmerking dat ik hoop dat het nog aangepakt gaat worden, maar een spel wat geheel niet opstart, dan wel 5 seconden na het opstarten altijd crashed, onder een lawine van foutmeldingen is, wat mij betreft, wel klaagwaardig, ondanks dat het een alpha is.

Een patcher/installer die al foutmeldingen geeft bij een clean install, foutmeldingen bij het opstarten omdat bepaalde files niet "valid" zijn ligt niet aan de mythische minimale eisen, maar is gewoon een fout in het spel/patcher.

• Bornhald
Fordox schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 11:26:
En de orion laat ik mij voorbij schieten. Leuk dingetje, maar ik heb geen zin om 300 euro uit te geven aan een schip die zo specifiek is met zn inzet.

Wel een voordeel van dit schip is dat je waarschijnlijk genoeg geld naar binnen kan werken voor een paar extra scheepjes in een niet al te lange tijd :(
Als het goed is zal het niet meer of minder makkelijk zijn om geld te verdienen dan de andere beroepen. Het is iig niet zo saai als ice mining in eve. Dus dat is wel een heel groot pluspunt

• Djesse8999
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20-12 04:30

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

Verwijderd schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 10:55:
Ik heb de Superhornet en Starfarer omgesmolten omdat er geen LTI opzat en de Orion gekocht. :)

[afbeelding]
En ik zit hier met mijn Aurora LX :')
3 890J's? ga je cruises organiseren ofzo?

Damm wat is die Orion mooi :D

• Basekid
Dat minen is goed uitgedacht. Lijkt alsof iedereen wat te doen zal hebben :)

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Fly-guy schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 11:30:
[...]

Ik voldoe aan de minimale eisen, zit er nog wel redelijk boven. Daarnaast mag het spel uiteindelijk gemaakt worden voor de computers van morgen, de "demo" wordt nu uitgegeven, voor computers van nu. Dus ik verwacht op zijn minst dat het opstart, al dan niet met uiteindelijk mindere prestaties of zelfs missende/crashende features.

Ik weet dat het een alpha is, vandaar mijn opmerking dat ik hoop dat het nog aangepakt gaat worden, maar een spel wat geheel niet opstart, dan wel 5 seconden na het opstarten altijd crashed, onder een lawine van foutmeldingen is, wat mij betreft, wel klaagwaardig, ondanks dat het een alpha is.

Een patcher/installer die al foutmeldingen geeft bij een clean install, foutmeldingen bij het opstarten omdat bepaalde files niet "valid" zijn ligt niet aan de mythische minimale eisen, maar is gewoon een fout in het spel/patcher.
Ik begrijp je frustratie wel een beetje hoor. Gisteren bezig geweest met een multiplayer potje organiseren. Iedereen redelijk op tijd begonnen met binnenhalen data. Terwijl we op nr 3 stonden te wachten besloten we even te racen. Lange laadtijden en vervolgens (dit is mijn eigen fout, had het kunnen weten) met brakke 350r's in een race zitten 😞. Uiteindelijk maar afgebroken want self-destructen totdat je een goede 350r krijgt is gewoon niet leuk in een race.

Ondertussen was nr 3 ook klaar, helaas werkte de launcher bij hem helemaal niet dus kon uiteindelijk ook niet aanmelden en meedoen. Toen dachten we laten we dan maar even een coop Vanduul Swarm doen. Na al het heen en weer gesleep om mijn 315p strijdklaar te maken kon ik eindelijk dd holotable afsluiten ... Om vervolgens een game crash te krijgen. Daarna had ik niet echt meer de behoefte om weer alles op te starten dus maar een poging gedaan om iets anders te spelen.

AC is echt enorm vooruit gegaan in het afgelopen half jaar. En met de aankomende modules en updates komt er ook weer erg veel interessant spul bij. Hopelijk houdt dit dan wel in dat ze na AC 1.1 en de andere modules wat aan optimalisatie gaan doen. Ik wil heel graag spelen en testen voor CIG maar daar ik al weinig tijd heb 's avonds sta ik niet zo te wachten op ong 10 minuten laadtijd om de eerste keer in een AC te komen. Ik vrees dat namelijk veel mensen gaan afhaken en ze belangrijke feedback gaan missen op die manier.

Uiteindelijk kan ik maar 1 ding zeggen: 2015 gaat een belangrijk jaar worden voor CIG en dat weten ze daar maar al te goed (vandaar het strakke releaseschema dit jaar. Hopelijk winnen we allemaal met de voortgang die geboekt wordt.

Pagina: 1 ... 20 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.