Tylocke schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 15:25:
[...]
Goed punt, in dat opzichte kan de Delta ook ooit nog wel eens een Avenger worden in plaats van een 315P

Ik vrees alleen dat ik dan teveel schepen hebben met een vergelijkbare rol en size.
[...]
De hele discussie over REC is onzinnig eigenlijk. Het is een extra feature op AC, een simulatie binnen de PU. Ik snap totaal niet wat echt geld daar voor een nut in heeft en waarom men zo loopt te zeiken op het huursysteem. Als je een auto huurt betaal je toch ook voor elke 24 uur en niet voor alleen de uren dat je er daadwerkelijk in zit?
Ik zie REC juist als iets moois (en zoals jullie weten kan ik vrij goed zeiken om het zeiken)
maar het is voor de beta dat ik iets extra's kan verdienen en dat als ik het ECHT wil dan kan ik betalen omhet permanent te hebben en om ermee in de PU te beginnen.
Maar gezien REC los staat van de PU heb ik er geen problemen mee. En ik vind het zelfs mooi dat ik iets mag proberen voordat ik het daadwerkelijk met UEC (of harde euros in het geval van schepen) ga kopen, ik zie het zelf meer als een soort testrit met de auto die ik wil kopen (om je auto analogie aan te houden) Ok daar moet ik wat voor doen, maar dat is het testen van het spel wat ik uiteindelijk toch al wil hebben. dus eigenlijk is het win win win...
Sorry dat ik het zeg, maar je hebt het inlevingsvermogen van een baksteen, wat nu als dit was gebeurt met het schip waarmee jij de PU zou willen beginnen, dat bijvoorbeeld de freelancer ipv een transport een racer was geworden of de M50 ipv een racer/interceptor een miner... dan neem ik aan dat je er niet minder om zou huilen... En vergeet even niet dat er net zoveel gezeken werd door de mensen die een
reclaimer redeemer hadden effect beter en meer guns nog tijdens de sale periode!, de hornet, sneller en beter, de freelancer zwaardere guns..
En dat de cutlass tijdens de KS al bedacht was, als ik me niet vergis voor de 350p ,de m50, de
reclaimer redeemer en ga zo nog maar even door...
[
Voor 25% gewijzigd door
Bornhald op 20-02-2015 16:40
]