[PC] Star Citizen - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 99 Laatste
Acties:
  • 224.774 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:26
Cygnitr0n schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 00:29:
***LIMITED SHIP SALE IS VAN START GEGAAN***

https://robertsspaceindus...n/14449-Limited-Ship-Sale

***LIMITED SHIP SALE IS VAN START GEGAAN***
Helaas geen Avenger variants :'( ,

Maar de funding is nu wel al dik over de 70.100.000$ heen.
Nice :) ! Maar wat een saaie presentator bij de Star Map.. :P

Het zit er allemaal wel heel erg slick uit moet ik zeggen. Vraag me af hoe de jump-points voor grotere schepen gaan werken, wanneer een fighter allemaal obstacels moet omzeilen :P . Dat zie ik een Idris nog niet doen :+ .
2:28 - Planetside instances will have matchmaking. Griefers will have their own instances. Applause. Meaning: assholes will be instanced with other assholes.
:P

[ Voor 20% gewijzigd door Case_C op 24-01-2015 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
doublepost

[ Voor 99% gewijzigd door Case_C op 24-01-2015 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:54

Cogency

Ginnunga

Wat kan je eigenlijk met die Workbench in de Voyager shop? Is dat nuttig om te hebben?

Beschrijving zegt alleen:

"This work bench is the standard across UEE space. Get yours today and never borrow your neighbor’s tools again!"

Contains: Workbench

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-09 12:02

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Vroeg ik mijzelf ook al af.. Mogelijk is dat een vereiste om je schip te tunen later?

Ik heb overigens maar de LX upgrade gekocht, dan heb ik in ieder geval een jumpdrive, rockets en een meer wendbare kist. Dus dit was mijn laatste uitgave, rest ga ik zelf verdienen :). Ik zal de lijst ook even bijwerken.

Ik sta wel 2x in het overzicht, had mijn vorige edit key niet meer.

[ Voor 10% gewijzigd door Ircghost op 24-01-2015 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Cogency schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 11:43:
Wat kan je eigenlijk met die Workbench in de Voyager shop? Is dat nuttig om te hebben?

Beschrijving zegt alleen:

"This work bench is the standard across UEE space. Get yours today and never borrow your neighbor’s tools again!"

Contains: Workbench
Het is de bedoeling dat je met die workbench onderdelen van je schip kan gaan 'tweaken' Mede om die reden heb ik er daar al 1 van aangeschaft :P . Lijkt me erg leuk om mijn wapens en schilden een OC te geven :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zojuist maar even mijn Aurora MR geupgrade naar een 300i, want als straks na 1 februari de VAT van kracht wordt weiger ik om nog iets voor dit spel voor real money te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na de patch alleen nog maar 2 wapens op de nose op mijn beta...
Niemand heeft het er over en heb al 5x de USER map verwijderd :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Verwijderd schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 13:56:
Na de patch alleen nog maar 2 wapens op de nose op mijn beta...
Niemand heeft het er over en heb al 5x de USER map verwijderd :-(
Zijn de mounts verdwenen, of enkel wapens? Want de beta heeft standaard maar 2 wapens., of dat met mounts ook zo is weet ik niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Case_C schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 14:02:
[...]

Zijn de mounts verdwenen, of enkel wapens? Want de beta heeft standaard maar 2 wapens., of dat met mounts ook zo is weet ik niet...
De mounts zitten er nog. 2x een bulldog op de nose.. er zaten repeaters op de vleugels bij de beta in 1.0...
Ik heb nu maar van de 300i de omnisky's gepakt maar deze blijven vast niet zitten als de 300i weer uit de lijst is
Edit: geen repeaters, ze schoten in ieder geval rode lasers af

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2015 14:52 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut
  • Laatst online: 26-02 17:47

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 11:06:
[...]

Maar de funding is nu wel al dik over de 70.100.000$ heen.

[...]
Nou dat was ook mijn huilie huilie... Maar goed er komt een CCU maar dan duurder :'(

Drugslab :+

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/pv5l5rJ.png

Afbeeldingslocatie: http://makeameme.org/media/created/WALTER-WHITE-APPROVES.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door DutchWalnut op 24-01-2015 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Cygnitr0n schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 15:54:
[...]

Nou dat was ook mijn huilie huilie... Maar goed er komt een CCU maar dan duurder :'(

Drugslab :+

[afbeelding]

[afbeelding]
CR schijnt wel iets gezegd te hebben over een Avenger variant...
Anyone else at the Town Hall catch the mention of the Warlock Variant? It was said in regards to piracy and the need to keep potential targets from sending distress calls.
The Warlock will have a way to jam distress calls and this will be a skill based task. He mentioned having your best jammer ready to shut down distress calls before they get out.
http://www.reddit.com/r/s...very_brief_mention_by_cr/

Niet mijn soort schip, hoop nog op een explorer of fighter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 16:14:
[...]

CR schijnt wel iets gezegd te hebben over een Avenger variant...

[...]

http://www.reddit.com/r/s...very_brief_mention_by_cr/

Niet mijn soort schip, hoop nog op een explorer of fighter...
Ja, ik heb al een paar fighters, hoop inderdaad ook op een Explorer. Die wel in kleine jumpgaten gaat.
De warlock wordt dus een Herald i.c.m de Ghost eigenlijk.

Ben in ieder geval wel benieuwd naar het ontwerp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Cygnitr0n schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 16:19:
[...]

Ja, ik heb al een paar fighters, hoop inderdaad ook op een Explorer. Die wel in kleine jumpgaten gaat.
De warlock wordt dus een Herald i.c.m de Ghost eigenlijk.

Ben in ieder geval wel benieuwd naar het ontwerp.
Een meer 'ragged' design gok ik, gezien hij door piraten gebruikt word. Zeker niet het strakke design wat de standaard variant heeft. Waarschijnlijk kun je die Avenger op de wat minder door de UEE gecontroleerde planeten tegen komen. (mijn verwachting iig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 16:25:
[...]

Een meer 'ragged' design gok ik, gezien hij door piraten gebruikt word. Zeker niet het strakke design wat de standaard variant heeft. Waarschijnlijk kun je die Avenger op de wat minder door de UEE gecontroleerde planeten tegen komen. (mijn verwachting iig)
Ik mag het hopen. Vind het wel wat hebben hoor. Ook die 'Rat Bike's' bijvoorbeeld. Ziet er niet uit, maar toch, het heeft wel wat. :*)

*Beetje Mad Max achtig dus*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:19

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Case_C schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 11:06:
[...]

Maar de funding is nu wel al dik over de 70.100.000
Ik had inderdaad ook wel gehoopt op wat nieuws van dar front, daarnaast vraag ik mij af wat ze met de 300i-serie gaan doen. Deze zitten eigenlijk nog steeds vreemd in elkaar. Kwa cargohold onpraktisch zeg maar. Ik vraag mij af of dit schip nog een facelift krijgt.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

_Dune_ schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 17:08:
[...]

Ik had inderdaad ook wel gehoopt op wat nieuws van dar front, daarnaast vraag ik mij af wat ze met de 300i-serie gaan doen. Deze zitten eigenlijk nog steeds vreemd in elkaar. Kwa cargohold onpraktisch zeg maar. Ik vraag mij af of dit schip nog een facelift krijgt.
Mag het hopen. Die 325a was al duur genoeg.. zit sterk te denken om een CCU te doen naar een m50. Aangezien daar mijn alpha op zit. Maar hoopte op meer info over de 300 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
_Dune_ schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 17:08:
[...]

De 300 series krijgt zeer zeker voor release nog een face-lift. Echter zijn daar momenteel geen artists voor beschikbaar aangezien ze een behoorlijke hoeveelheid schepen aan het produceren zijn. Zodra er plek is in de ship-pipeline zullen ze nog een keer onder handen genomen worden. Waarschijnlijk mogen we daar wel veel van verwachten, gezien het toch luxe-schepen zijn. Waarschijnlijk zal het qua components e.d. meer richting de Phoenix en 890J gaan. Daarnaast zal het ontwerp wel slimmer worden, met een kleine losse cargo-hold of ruimte voor een externe container zoals bij de Aurora en Mustang. (Maar een hold is toch iets 'eleganter')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-08 08:54

Tylocke

[Team Carrack]

Case_C schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 17:26:
[...]

De 300 series krijgt zeer zeker voor release nog een face-lift. Echter zijn daar momenteel geen artists voor beschikbaar aangezien ze een behoorlijke hoeveelheid schepen aan het produceren zijn. Zodra er plek is in de ship-pipeline zullen ze nog een keer onder handen genomen worden. Waarschijnlijk mogen we daar wel veel van verwachten, gezien het toch luxe-schepen zijn. Waarschijnlijk zal het qua components e.d. meer richting de Phoenix en 890J gaan. Daarnaast zal het ontwerp wel slimmer worden, met een kleine losse cargo-hold of ruimte voor een externe container zoals bij de Aurora en Mustang. (Maar een hold is toch iets 'eleganter')
Ik zou graag een van de cargo doors gewoon dicht zien. Ik zie het voordeel niet van 2 deuren op zo'n klein schip. De ingang kan dan iets naar voren en achterin wordt dan gewoon compleet cargo. In de Avenger ziet het er allemaal een stuk logischer uit. Daar neemt de main engine ook maar een klein gedeelte in in verhouding tot de 300 serie waarbij de engine bijna de helft van het schip is.

Als ik het verhaal van Townhall zo lees hebben ze een enorm ambitieus releaseplanning dit jaar. Ik hoop van harte dat ze het gaan redden.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mabok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-05-2021
Jump point filmpje :o Wauw, nooit over nagedacht hoe dat er uit zou moeten zien, maar dit is nou al prachtig!

Net even rondje vanduul swarm gedaan met de cutlass, stukken beter dan de vorige keer! Ben blij dat ik alle guns nou kan gebruiken.

Op het eind ben ik helemaal kapot geschoten, alles was eraf behalve die single nose gun. Dwarrelend in de ruimte toch nog een scythe mee kunnen nemen in mijn ondergang

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/KGoL3Fz.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-09 09:51

Fordox

00101010

Je cutlass ziet er nu meer uit als een 300 serie :p

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Hier nog het gifje van jump-hole travel.

Afbeeldingslocatie: http://giant.gfycat.com/GlamorousIdolizedBluetickcoonhound.gif

http://gfycat.com/GlamorousIdolizedBluetickcoonhound
Dit filmpje is wel een stuk mooi qua kleuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 22:01:
Hier nog het gifje van jump-hole travel.

[afbeelding]

http://gfycat.com/GlamorousIdolizedBluetickcoonhound
Dit filmpje is wel een stuk mooi qua kleuren.
They have done an amazing job _/-\o_

Yum yum yum :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djesse8999
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19:17

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

300i gratis testen, toch weer eens wat anders dan een aurora :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Cygnitr0n schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 22:06:
[...]

They have done an amazing job _/-\o_

Yum yum yum :9
Ik hoorde dat je ook echt doorheen moet vliegen.. Vraag me af wat er gebeurt als je een fout maakt. middle of fucking nowhere opeens :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Ircghost schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 23:10:
[...]

Ik hoorde dat je ook echt doorheen moet vliegen.. Vraag me af wat er gebeurt als je een fout maakt. middle of fucking nowhere opeens :p
En als je de minigame van de Carrack mag geloven ook behoorlijke schade aan je schip.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt een beetje op surfen maar dan door een wormhole.
En als je een wipe out hebt dat je flink in de problemen zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

ergens hoop ik dat je het ook kan skippen, zijn perfecte toilet en WhatsApp momenten bij laadtijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Ircghost schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 23:10:
[...]

Waarschijnlijk zal het niet een direct failure zijn, waarschijnlijk mag je wel een paar foutjes maken. Maar dat zal wel damage aan je ship opleveren.

Mag ook aannemen dat jump-holes die gechart zijn een heel stuk gemakkelijker te navigaten zijn. Afhankelijk van de kwaliteit van je jump-computer, en de gegeven die je over een jump-hole hebt.

't Zou grappig zijn als je het een beetje als een navigatiesysteem kan zien. Als je 'kaart' niet up to date is kan je voor verrassingen komen te staan. Waarbij het jump-hole anders is als dat er in ja navigatiesysteem staat.
Ircghost schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 23:32:
ergens hoop ik dat je het ook kan skippen, zijn perfecte toilet en WhatsApp momenten bij laadtijden.
Auto-pilot al the way :P , ik denk dat die mogelijkheid wel bestaat wanneer je 'recente' gegevens hebt van ene jump-hole.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

In de laatste 10ftC (dacht ik) sprak CR over jumppoints.

Zonder nav gegevens (van jezelf of algemeen bekend) moet je de minigame doen. De meeste nav gegevens voor jumppoints degraden na een tijdje, maar sommige degraden nooit en andere moet je elke keer de minigame voor doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Tylocke schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 23:46:

Zonder nav gegevens (van jezelf of algemeen bekend) moet je de minigame doen. De meeste nav gegevens voor jumppoints degraden na een tijdje, maar sommige degraden nooit en andere moet je elke keer de minigame voor doen.
Hoe dan ook, beiden klinken erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Tylocke schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 23:46:

Dat klinkt erg leuk, hoop dat het waar is en uitkomt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Ik zal nog even zoeken naar het stukje waarin hij dat zegt. Bron vermelding is altijd fijn :)

Gevonden. Vanaf minuut 12 in 10ftC aflevering 50 praat CR over jumppoints.

[ Voor 30% gewijzigd door Tylocke op 25-01-2015 01:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-09 15:39
Dat hele jumppoint gebeuren ziet er goed uit idd. Mocht je er tussentijd uitgegegooid worden dan zal je ergens tussen twee systemen belanden met behoorlijke schade aan je schip en zal je vanaf daar op een veilige plek moeten zien te komen. Ik heb geen idee meer waar ik dit heb gehoord maar voor zover ik weet zijn dat de plannen voor nu. Alles onder voorbehoud natuurlijk :)

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Nieuws van Sandi op FB:Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/r8kSLDa.jpg
early blocking... what for??
....

En nog even een m'n screenshot van de mooie M50... Wat een schoonheid.. Wat een klasse.. *O*
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/lV2pKFe.png

[ Voor 39% gewijzigd door DutchWalnut op 25-01-2015 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16-09 16:39
Hm eindelijk even tijd om de PTU eens uit te proberen, op de site kan ik zonder problemen inloggen maar de launcher geeft me "An error was occured while attempting to sign in", meer mensen hier ook last van?

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Heb je wel de game channel veranderd in de launcher? En heb je je account al overgezet op de PTU met bijbehorend nieuw wachtwoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Jazeker, had van de week al alle updates binnengehaald, staat ook netjes PTU boven. Ik kan ook zonder problemen op de PTU site inoggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Mattie112 schreef op zondag 25 januari 2015 @ 11:49:
Jazeker, had van de week al alle updates binnengehaald, staat ook netjes PTU boven. Ik kan ook zonder problemen op de PTU site inoggen.
De PTU fase is afgesloten op dit moment. Je kan in de client niet voor het inloggen je channel aanpassen dus je zal op de een of andere manier je channel moeten aanpassen. Dit kan op minstens 2 manieren.

- reset je settings van de launcher in de launcher zelf (tip van een van onze medetweakers)
- pas je .settings file aan in de directory Launcher > Launcherdata. Pas je channelnaam aan van Public_Test naar Public. (Deze heb ik gebruikt)

Have fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Hm jammer, had juist vanochtend 'gereserveerd' voor de PTU naja ik ga maar weer klussen in mn huis moet ook gebeuren :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swychblade
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 29-12-2023
Toch maar op de valreep de Banu Merchantman aangeschaft. Hopelijk wordt de Bulldog niet al te duur....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Swychblade schreef op zondag 25 januari 2015 @ 13:00:
Toch maar op de valreep de Banu Merchantman aangeschaft. Hopelijk wordt de Bulldog niet al te duur....
Kan me nog herinneren dat ik daarover aan het twijfelen was. Maar toen de Carrack voorbij kwam was ik verkocht. De Banu is ook een hele mooie schip!! Ik ben ook benieuwd naar de Bulldog en naar de nieuwe Passagiersschip.

Maar waar ik vooral op zit te wachten is de nieuwe Avenger. Ben benieuwd wat we te zien krijgen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Het lijkt een klein beetje op een ship-yard, maar het schip wat erin zit lijkt wel weer een beetje Vanduul.

Het kan natuurlijk ook een pirate chop-shop zijn :P , dat zou helemaal gaaf zijn :D .
Swychblade schreef op zondag 25 januari 2015 @ 13:00:
Gefeliciteerd met je MM :) , denk dat die net na de Starfarer wel in de hangar te vinden zal zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door Case_C op 25-01-2015 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swychblade
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 29-12-2023
Case_C schreef op zondag 25 januari 2015 @ 13:22:
[...]

Het lijkt een klein beetje op een ship-yard, maar het schip wat erin zit lijkt wel weer een beetje Vanduul.

Het kan natuurlijk ook een pirate chop-shop zijn :P , dat zou helemaal gaaf zijn :D .

[...]

Gefeliciteerd met je MM :) , denk dat die net na de Starfarer wel in de hangar te vinden zal zijn.
Thanks, ik meen te hebben gelezen dat de MM met AC 2.0 of net erna beschikbaar wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-08 18:59
Zit ik niets vermoedend Around the Verse: Episode 28 te kijken....

zie ik toch ineens een klomp met het tweakers logo op tafel staan :D

Wat cool!!!

Star Citizen Corp: United Exploration Cartel || United Exploration Cartel website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mattie112 schreef op zondag 25 januari 2015 @ 13:00:
Hm jammer, had juist vanochtend 'gereserveerd' voor de PTU naja ik ga maar weer klussen in mn huis moet ook gebeuren :p
Nu 1.01 officieel is gereleased lijkt me dat de PTU niet meer open is? Of blijft ie constant open.

Mensen zin om vandaag wat te co-open in AC 1.01? ben benieuwd of het eindelijk weer werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Verwijderd schreef op zondag 25 januari 2015 @ 14:16:
[...]

Nu 1.01 officieel is gereleased lijkt me dat de PTU niet meer open is? Of blijft ie constant open.

Mensen zin om vandaag wat te co-open in AC 1.01? ben benieuwd of het eindelijk weer werkt.
Heb vandaag wel tijd om een paar potjes te spelen.

Dat word dan weer met de Hornet, gezien die weer 8 missiles heeft volgens de change-log
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Case_C schreef op zondag 25 januari 2015 @ 14:32:
[...]

Heb vandaag wel tijd om een paar potjes te spelen.

Dat word dan weer met de Hornet, gezien die weer 8 missiles heeft volgens de change-log
:)
Anders weer even zo'n steam eventje maken. Hornet heeft idd weer 8 missiles. :)

Gamersnexus heeft trouwens wat meer info van de Townhall naar buiten gebracht en ook een interview met CR. Hier nog niet voorbij gekomen volgens mij.

http://www.gamersnexus.ne...istent-universe-town-hall

Townhall wordt denk ik pas wat later officieel naar buiten gebracht, er moet veel beeldmateriaal ge-edit worden volgens Ben:

https://forums.robertsspa.../4316281/#Comment_4316281

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2015 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Ik ga binnenkort ook weer eens wat AC spelen, wie heeft er vanavond tijd? :)
Ik heb nog niet eens 1.0 gespeeld dus dat is even inkomen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Verwijderd schreef op zondag 25 januari 2015 @ 15:05:
[...]

Anders weer even zo'n steam eventje maken. Hornet heeft idd weer 8 missiles. :)

Gamersnexus heeft trouwens wat meer info van de Townhall naar buiten gebracht en ook een interview met CR. Hier nog niet voorbij gekomen volgens mij.

[video]

[video]

http://www.gamersnexus.ne...istent-universe-town-hall

Townhall wordt denk ik pas wat later officieel naar buiten gebracht, er moet veel beeldmateriaal ge-edit worden volgens Ben:

https://forums.robertsspa.../4316281/#Comment_4316281
Heb voor vanavond een event aangemaakt. Half 8 wil ik de eerste match proberen te starten, maar het is wel handig om even van te voren aanwezig te zijn :) . Daarnaast ook niet vergeten je launcher te patchen naar 1.0.1 ;) .

Misschien handig om elk half uur/3 kwartier een match te starten? Dat betekend wel dat wanneer je 5 minuten over 8 aankomt in de TS even zal moeten wachten :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny
  • Laatst online: 22:41

Sumerechny

2 + 2 = 5...or so I'm told.

Hey mensen, twee korte vragen.. :)

Is SC geschikt om enigszins casual te spelen? Ik zoek weer even wat anders dan de (voor mij) standaard games.

Vanmorgen sprak ik een vriend en het leek ons beiden wel iets om een space sim met coop mogelijkheden aan te schaffen. Weet CS daar ook een goede draai aan te geven? Of kunnen we beter naar een andere game kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rescla
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21:10
Ik zal kijken of ik vanavond mee kan doen, misschien dat ik rond die tijd al SC aan het spelen ben met een aantal andere mensen ;)

Net nog even V1.0.1 geprobeerd, man. Kon nog steeds geen Talon Twin Missile Rack op mijn 350R krijgen, dus ik heb mijn player inventory maar aangepast. Dat ging goed, toen probeerde ik daar de missiles op te zetten die bij mijn Aurora LN komen, met veel moeite de missiles van de mount afgehaald en op de 350R gezet. Toen werkte in Drone Sim opeens de input niet meer na een aantal keer keybindings veranderen, dat gefixt door eerst weer terug naar de hangar te gaan. Maar goed, missiles kunnen weer op de 350R dus ik ben weer blij.

Leuk, zo'n alpha :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Case_C schreef op zondag 25 januari 2015 @ 16:55:
[...]

Heb voor vanavond een event aangemaakt. Half 8 wil ik de eerste match proberen te starten, maar het is wel handig om even van te voren aanwezig te zijn :) . Daarnaast ook niet vergeten je launcher te patchen naar 1.0.1 ;) .

Misschien handig om elk half uur/3 kwartier een match te starten? Dat betekend wel dat wanneer je 5 minuten over 8 aankomt in de TS even zal moeten wachten :P .
Monochrome en ik zijn er bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Sumerechny schreef op zondag 25 januari 2015 @ 17:24:
Hey mensen, twee korte vragen.. :)

Is SC geschikt om enigszins casual te spelen? Ik zoek weer even wat anders dan de (voor mij) standaard games.

Vanmorgen sprak ik een vriend en het leek ons beiden wel iets om een space sim met coop mogelijkheden aan te schaffen. Weet CS daar ook een goede draai aan te geven? Of kunnen we beter naar een andere game kijken?
Star Citizen is momenteel nog in alpha, dus als je voor 'nu direct' een game zoekt om co-op te spelen zijn er hoogst waarschijnlijk wel betere opties (niet persé in de categorie space-sim).

Op dit moment kan je al samenspelen in de Arena Commander, daarin zitten verschillende opties zoals co-op vs. AI (Vanduul Swarm), Battle-royale (free-for-all), Team-Deathmatch, Capture the Core, Races over verschillende circuits (Dit is op een planeet, en het vliegen is daardoor een stuk moeilijker doordat je schip anders reageert als in de ruimte).

De lobbysystem die momenteel in SC zit werkt momenteel erg goed, hoewel het vinden van een match nog wel eens moeilijk kan zijn. (Dit is tijdens 1.0, de 1.0.1 patch schijnt dit te verhelpen)

Het mooie van SC is dat casual play zeker mogelijk gaat zijn, ook later in de PU (Persistent Universe). Je hebt dan de mogelijkheid om NPC's op het schip van je vrienden over te nemen (wanneer ze daar toestemming voor geven). Op die manier kan je dus ook samen spelen wanneer je eigen character een paar systems verder zit, en het een uur kan duren voor je elkaar ingame kan ontmoeten.

Daarnaast blijven de Simulaties als Arena Commander in de PU ook bestaan, waardoor je makkelijk een game kan starten met vrienden zonder risico's voor je ingame-character.

Verder zorgt de ingame diversiteit van SC er ook voor dat je niet continue hoeft te dogfighten. Afhankelijk van de mogelijkheden van je schip kan je verschillende activiteiten uitvoeren: exploration, trading, bounty-hunting, piracy, mining, repairing, medic, salvaging, ground-combat/ship-combat e.d.

Als je schip groot genoeg is, is het zelfs mogelijk om geboard te worden door piraten of slavers. Die je dan middels een beetje tactisch FPS natuurlijk kan verslaan. (Als je erop voorbereid bent tenminste)

De multi-crew schepen zijn wel een van de onderdelen van SC die het spel zo mooi maken voor co-op. In zo'n situatie kan 1 persoon het schip besturen, en de ander een turret besturen, of targeting computers besturen.

Maar goed ik ga alweer veel te lang door :P , SC heeft een berg potentie voor coöp play. En de huidige voortgang van het project beloofd veel goeds voor het eind-product.

Als je het spel wil spelen kan ik je het beste dit pakket aanraden, daar kan je nu al mee in AC en dus coöp spelen.
https://robertsspaceindus...s/Arena-Commander-Starter
Dit is een starter-pakket, en dus geen high-end schip wat er bij de andere pakketten zit. Maar op die manier kan je wel leuk naar een doel toewerken in de PU zelf. In jouw geval waarschijnlijk een multi-crew schip.

Verder staat in de TS ook gigantisch veel informatie over de game :P .
edit: Een niet zo kort antwoord op 2 korte vragen :+ , hopelijk heb ik het een beetje beantwoord.
Fordox schreef op zondag 25 januari 2015 @ 18:00:
[...]

Monochrome en ik zijn er bij :)
Nice dan zijn we al op z'n minst met 4 man :) , nog iemand erbij en we moeten Team Deathmatch oid gaan doen :P

Ik heb mijn LX al klaarstaan ;)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/XA0FqoxWyy9sgufUPo1OUKXC/full.jpg?nohitcount=1

[ Voor 6% gewijzigd door Case_C op 25-01-2015 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royalt123
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:55
Hoe deed je dat dat alles zo zwart keur heeft? vindt dat mooi :) skins?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
royalt123 schreef op zondag 25 januari 2015 @ 19:28:
Hoe deed je dat dat alles zo zwart keur heeft? vindt dat mooi :) skins?
Hehe, waarschijnlijk textures die niet goed zijn ingeladen :+ , maar volgens mij is de kleur van de LX meer donkerpaars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jojoba007
  • Laatst online: 12-09 07:22
Zo, toch de knoop doorgehakt. Nu in het bezit van een 325a en een Constellation Andromeda.
Eigenlijk wil ik de 325a omzetten naar een super hornet deze week. Maar daarna ben ik er echt klaar mee :P

Ik vraag me af of alles wel goed gaat met me om zoveel geld aan digitale items te spenderen. Normaal zou ik zoiets nooit doen, maar het virus heeft ook mij goed te pakken! 8)7

[ Voor 31% gewijzigd door jojoba007 op 25-01-2015 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny
  • Laatst online: 22:41

Sumerechny

2 + 2 = 5...or so I'm told.

Dank voor je reactie, duidelijk antwoord op de vragen ;). Ik zal eens kijken of het iets voor mij/ons is.

Genoeg andere coop games inderdaad, maar space sim lijkt ons een keer verfrissend :) . Mocht ik hem aanschaffen kom ik natuurlijk terug naar het forum!

Edit: toch nog een vraag... Hoe verhoud SC zich tegenover Elite Dangerous? Zijn er Tweakers met first hand experience?

[ Voor 21% gewijzigd door Sumerechny op 25-01-2015 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brandonchat
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 04-03-2020
Offtopic vraagje:

Zijn er ook mensen die zich hebben aangemeld voor Naval Action?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Met 3 playsessies hebben we toch een leuke game-avond gehad :) .

AC 1.0.1 speelt een stuk beter dan 1.0. Missiles zijn behoorlijk generfed.
Brandonchat schreef op zondag 25 januari 2015 @ 21:55:
Offtopic vraagje:

Zijn er ook mensen die zich hebben aangemeld voor Naval Action?
Offtopic antwoord:

Nee maar het heeft wel mijn interesse, ziet er erg tof uit iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

jojoba007 schreef op zondag 25 januari 2015 @ 20:36:
Zo, toch de knoop doorgehakt. Nu in het bezit van een 325a en een Constellation Andromeda.
Eigenlijk wil ik de 325a omzetten naar een super hornet deze week. Maar daarna ben ik er echt klaar mee :P

Ik vraag me af of alles wel goed gaat met me om zoveel geld aan digitale items te spenderen. Normaal zou ik zoiets nooit doen, maar het virus heeft ook mij goed te pakken! 8)7
:) wees blij dat je er nu pas aan bent begonnen. Straks die vat erover en dan wordt het minder, dus ga je vanzelf minder spenderen.
De 325a is zeker een mooi schip, genoeg wapens aan boord om een opstap te maken. De Connie mag uiteraard niet ontbreken. Daarmee kan je genoeg goederen transporteren. En het is een leuke multi-crew.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Ik vraag me af of alles wel goed gaat met me om zoveel geld aan digitale items te spenderen.
Dan is er zo'n beetje alles mis met ons :)

spoiler:
En ik ben er trots op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sumerechny schreef op zondag 25 januari 2015 @ 21:21:
[...]

Dank voor je reactie, duidelijk antwoord op de vragen ;). Ik zal eens kijken of het iets voor mij/ons is.

Genoeg andere coop games inderdaad, maar space sim lijkt ons een keer verfrissend :) . Mocht ik hem aanschaffen kom ik natuurlijk terug naar het forum!

Edit: toch nog een vraag... Hoe verhoud SC zich tegenover Elite Dangerous? Zijn er Tweakers met first hand experience?
Ja speel beide. Elite is een vet spel, maar mist nog teveel content om het echt langdurig interessant te houden, maar de basismechanics zitten heel goed in elkaar. Door de grootse opzet van de universe mis je wel een beetje verbondenheid met een verhaal en interactie, zaken waar SC veel meer op gaat focussen. Maar dat hoort ook wel bij een Elite game.

Vergelijken is verder lastig want het worden toch hele verschillende games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brandonchat
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 04-03-2020
Ik baal er nog steeds van dat ik er niet achter kan komen WAT het ding was dat op de tafel stond bij de Q&A van CR bij de Bafta Masterclass... Ik dacht dat het een schaalmodel was van de Carrack.. maar anderen zeggen dat het geen eens met SC te maken had.. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Brandonchat schreef op zondag 25 januari 2015 @ 22:10:
Ik baal er nog steeds van dat ik er niet achter kan komen WAT het ding was dat op de tafel stond bij de Q&A van CR bij de Bafta Masterclass... Ik dacht dat het een schaalmodel was van de Carrack.. maar anderen zeggen dat het geen eens met SC te maken had.. :S
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/WlJKvbP.png

deze bedoel je?
Absoluut geen Carrack :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-04-2024
Het eerste waar ik aan moest denken, is de Tigers Claw van de Wing Commander film. Ik durf alleen niet met zekerheid te zeggen dat het ook om dat schip gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
dahakon schreef op zondag 25 januari 2015 @ 22:23:
Het eerste waar ik aan moest denken, is de Tigers Claw van de Wing Commander film. Ik durf alleen niet met zekerheid te zeggen dat het ook om dat schip gaat.
Waarschijnlijk wel, dat is ook de mock-up die CR altijd achter zich had staan bij 10ftC. Grote waarschijnlijkheid dat dit hetzelfde model is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Speciaal voor fordox, kon het niet laten.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/3TEriwh.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Verwijderd schreef op zondag 25 januari 2015 @ 14:16:
[...]

Door alle drukte in mn nieuwe huis heb ik het nieuws de laatste week niet zo goed gevolgd. Begrijp ik het goed dat de 1.01 hetzelfde is als de PTU patch? Of was het alleen een "zoethoudertje"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Mattie112 schreef op zondag 25 januari 2015 @ 22:40:
[...]

Door alle drukte in mn nieuwe huis heb ik het nieuws de laatste week niet zo goed gevolgd. Begrijp ik het goed dat de 1.01 hetzelfde is als de PTU patch? Of was het alleen een "zoethoudertje"?
Hetzelde, maar dan met wat extra fixes.

De PTU geeft toegang tot patches voor deze officieel zijn, daar kunnen dus nog bugs inzitten. Zodra de officieele release van een patch komt sluit de PTU en kan je hem in de PU starten.
Verwijderd schreef op zondag 25 januari 2015 @ 22:29:
Speciaal voor fordox, kon het niet laten.

[afbeelding]

[ Voor 25% gewijzigd door Case_C op 25-01-2015 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

_O- "Hahahahahahaha"

Je had eienlijk een. gif plaatje moeten maken hoe hij (zijwaarts) rent :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Case_C schreef op zondag 25 januari 2015 @ 22:41:
[...]

Hetzelde, maar dan met wat extra fixes.

De PTU geeft toegang tot patches voor deze officieel zijn, daar kunnen dus nog bugs inzitten. Zodra de officieele release van een patch komt sluit de PTU en kan je hem in de PU starten.

[...]

[...]
Aha op zo'n manier, naja misschien van de week nog even tijd dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Ik zal tzt even de TS installeren, weet nu eindelijke hoe ik iedereen kan toevoegen in SC. Dus hopelijk snel ook een potje AC doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Cygnitr0n schreef op maandag 26 januari 2015 @ 10:05:
Ik zal tzt even de TS installeren, weet nu eindelijke hoe ik iedereen kan toevoegen in SC. Dus hopelijk snel ook een potje AC doen. :)
Dat moet je zeker doen :) , AC is behoorlijk veel leuker geworden. Zeker wanneer je de schepen een beetje onder de knie krijgt.

Hier nog een Priest/Payday, of wat voor Vanduul boss dan ook :P

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/cyKwQ7J.jpg
edit:
Hopelijk krijgen we binnenkort die onderdelen nog waar een kleine 5 stretchgoals over gingen. Zoals die koeling, het wapen een jumpdrive e.d. De Hornet kan namelijk wel betere koeling gebruiken. (Bedenk me nu dat een Hornet wel leuk kan zijn als fighter wanneer daar een jumpdrive op zit :) ) Geen cargo, maar wel behoorlijke fire-power, zelfs met slechts 2 wapens. :)

[ Voor 27% gewijzigd door Case_C op 26-01-2015 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Is die vanduul nou kapot geschoten of heeft die geen motor? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Ik ben echt nét te laat met mn pledge voor die cooling system :(
Dan maken jullie eindelijk eens kans :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Fordox schreef op maandag 26 januari 2015 @ 11:30:
Hehe, nu moet je me niet in de verleiding brengen voor die Super-Hornet :9 . Dan kunnen we het nog eens over jouw kansen hebben ;) .

Ook een leuke gaming-setup :9~
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/xkGQ3mV.jpg
edit:
Zou het scherm zelf liever wat 'ronder' zien :P .
Maar zo'n setup met een autostoel er in lijkt me wel erg gaaf om te maken. Zeker met die Hotas verdiept in de armleuningen, en extra ruimte voor een klein toetsenbord en muis.
Ircghost schreef op maandag 26 januari 2015 @ 11:28:
Is die vanduul nou kapot geschoten of heeft die geen motor? :P
Waarschijnlijk is de motor eraf geschoten :P

[ Voor 35% gewijzigd door Case_C op 26-01-2015 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Koop eerst maar eens een Hotas opstelling. Een beetje cool doen met muisje klik. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Heb ik wat gemist dan? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
  • Laatst online: 13-09 15:58
Gaat over de stretch goals waar we een tijdje terug over mochten voten.
  • 55M -Ballistic Gatling – Preacher Armament Inquisition XXII: Preacher’s Inquisition XXII is the weapon to turn to when you want complete target saturation. Its dual-ammo feed allows you to hotswap feeds without exiting your ship, giving every owner the ultimate flexibility to pick the ammo based on the situation. This Arena Commander upgrade will be given to all players who pledged before we reached the 55M goal.
  • 56M - J-Span Cryo-Star: Award-winning designers at J-Span have produced one of the most advanced cooling systems yet. The Cryo-Star utilizes a new kind of liquid cooling technology guaranteed to keep your engines cool without sacrificing power. This Arena Commander upgrade will be given to all players who pledged before we reached the 56M goal."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Facerafter schreef op maandag 26 januari 2015 @ 13:24:
[...]

Gaat over de stretch goals waar we een tijdje terug over mochten voten.

[...]
Ik las het net ook nog even na in de funding-goals.. toch had ik het idee dat we meer onderdelen hadden vrijgespeeld...
  • 42M Handdoek (uit het hoofd dat dat de 42 mil goal was :P )
  • 43M Omni Role Combat Armor (ORC) mk9
  • 45M Hadesian Artifact
  • 46M Updated Scanning Software
  • 47M Engine Tuning Kit
  • 49M Xi’An Space Plant
  • 52M The BB-12
  • 55M Ballistic Gatling
  • 56M J-Span Cryo-Star
Dit zijn volgens mij items die vrijgespeeld zijn voor members die voor dat doel hadden gebacked.
edit:
Ergens mis ik die doelen wel, gewoon een simpel item waarmee je kan laten zien dat je er al vroeg bij was :P .

[ Voor 11% gewijzigd door Case_C op 26-01-2015 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
Ik heb gebacked voor het 51/52M goal dus ik heb alleen de laatste drie.

Je bent de handdoek vergeten.

Zit trouwens ook nog steeds te wachten op die 2-fac authentication op de website.

Edit: Zat nog ff te kijken naar de billing tab op de RSI website... had binnen een maand mn pledge al verdubbeld :x
Heb nu een totaal van 165 USD gepledged... ik ga proberen mezelf deze week in te houden en niks kopen...
Dus geen physical package en geen 2de dog tag (als set) voor mij ;w

[ Voor 78% gewijzigd door Facerafter op 26-01-2015 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 08:23
Hoop wel dat ze iets verzinnen op die chainguns. Die ammo die je krijgt is echt om te gillen. Totaal niet in balans met die herlaadbare energy-cannons.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Facerafter schreef op maandag 26 januari 2015 @ 14:02:
Ik heb gebacked voor het 51/52M goal dus ik heb alleen de laatste drie.

Je bent de handdoek vergeten.

Zit trouwens ook nog steeds te wachten op die 2-fac authentication op de website.

Edit: Zat nog ff te kijken naar de billing tab op de RSI website... had binnen een maand mn pledge al verdubbeld :x
Heb nu een totaal van 165 USD gepledged... ik ga proberen mezelf deze week in te houden en niks kopen...
Dus geen physical package en geen 2de dog tag (als set) voor mij ;w
Weet je wat helemaal een prestatie zou zijn :) ... om voor 1 februari je pledge nog een keer te verdubbelen :+ Gewoon 1 Super-Hornet, en je kan je lol op in AC :P .
naaitsab schreef op maandag 26 januari 2015 @ 14:14:
Hoop wel dat ze iets verzinnen op die chainguns. Die ammo die je krijgt is echt om te gillen. Totaal niet in balans met die herlaadbare energy-cannons.
Helemaal mee eens, zeker als je kijkt naar de damage-output van de chaingun op de Avenger tegenover 1 van de Badger-repeaters op een Hornet... Dat slaat werkelijk nergens op.

Oh... lees nu net op Reddit dat je van ammo-box moet wisselen om ammo bij te vullen... dat geeft dus effectief 1000 rounds ipv 500 :D . Hooray :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
Case_C schreef op maandag 26 januari 2015 @ 14:20:
[...]

Weet je wat helemaal een prestatie zou zijn :) ... om voor 1 februari je pledge nog een keer te verdubbelen :+ Gewoon 1 Super-Hornet, en je kan je lol op in AC :P .
Hehe denk niet dat mijn portemonnee dat zo leuk vind...

Als ik heel eerlijk moet zijn vind ik de hornet's maar een beetje 'meh'.

EDIT:
Ff scrollend door de funding goals heb er nog een paar gevonden.
[list]
• 4,5M - All backers before October 29, 2012 will start Star Citizen with a Class I Repair Bot in their
garage.
• 9M - All backers who pledge before June 28, 2013 will receive a Roberts Space Industries Class II space suit in their hangar.
• 16M - Every pledger who backs before $16 million will receive a laser pistol. Keep your ship safe from boarders with a pistol by your side.
• 17M - Every pledger who backs before $17 million will receive a ship upgrade package containing an engine modifie
• 42M - Explorer-class mobiGlas Rig – Every player who backs before we hit $42 million will start the game with their own, visually distinctive mobiGlas “ExoGlas” rig which can be used to access the Observist at any time. I’ve charged the mobiGlas team with a very difficult task: creating a realistic interface that will help keep your affairs in order in an expansive galaxy that we hope players will expand in unknown directions. It’s almost like building our own in fiction operating system for an imagined future, and it’s very different task than building spaceships. This backer-exclusive mobiGlas kit will come pre-loaded with additional galactic information that new players would ordinarily need to explore or barter to fill out; it’s our way of honoring the information you’ve collected about the Star Citizen universe through the RSI site and community over the past year!
Trouwens in 17M stretch goal zit ook
Star Citizen will feature an additional flyable ship class, the battlecruiser.
Hebben we denk ik nog niet gezien of wel?

[ Voor 67% gewijzigd door Facerafter op 26-01-2015 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Krijgen de niet-kickstarter backers (pledgers) ook nog wat? Beetje oneerlijk verdeeld zo :p

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Facerafter schreef op maandag 26 januari 2015 @ 14:30:
[...]

Hehe denk niet dat mijn portemonnee dat zo leuk vind...

Als ik heel eerlijk moet zijn vind ik de hornet's maar een beetje 'meh'.
Mwah dat valt wel mee, visueel misschien ja, maar qua firepower en endurance komt momenteel nog maar weinig in de buurt :) .
Trouwens in 17M stretch goal zit ook
[...]
Hebben we denk ik nog niet gezien of wel?
Nee die hebben we inderdaad nog niet gezien. Dit schip is al wel in ontwikkeling bij Foundry 42, en van die studio hebben we nog lang niet alles gezien. Dit mede omdat ze zoveel mogelijk willen bewaren tot de SP.
naaitsab schreef op maandag 26 januari 2015 @ 15:09:
Krijgen de niet-kickstarter backers (pledgers) ook nog wat? Beetje oneerlijk verdeeld zo :p
Nope :P , too late to the party :+ . Ik zelf mis ook alles tot 3X miljoen, wist wel dat het project er was. Had enkel geen credit-card om te backen op kickstarter, daarna was ik het weer een jaartje uit het oog verloren...

Je moet het meer zien als beloning naar backers die in het begin al achter het spel stonden. Toen er nog niets bekend was, nu staat er dik 70 miljoen op de teller, en 260 man achter de ontwikkeling. Dan is het niet reëel om hetzelfde te krijgen als iemand die vanaf day one/year one achter het project staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Daarnaast zijn de meeste backer rewards puur cosmetisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2015 @ 15:42:
Een paar wel maar meeste toch niet?
Case_C schreef op maandag 26 januari 2015 @ 15:41:
[...]

Mwah dat valt wel mee, visueel misschien ja, maar qua firepower en endurance komt momenteel nog maar weinig in de buurt :) .
Ja dat kan kloppen maar ik had het vooral over het ontwerp/design, ook is het een persoonlijke mening ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Facerafter schreef op maandag 26 januari 2015 @ 15:47:
[...]

[...]

Ja dat kan kloppen maar ik had het vooral over het ontwerp/design, ook is het een persoonlijke mening ;)
Over smaak valt niet te twisten :X .

Zelf vind ik mijn Avenger ook mooier, vanavond eens test-vliegen met fixed weapons (incl. de Tigerstreik) Kijken hoe goed mijn damage-output dan kan zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
Iedereen al wat vragen bedacht :P? Morgen avond 20:00 Chris Roberts Ask Me Anything op de subreddit /r/IAmA Als je vragen wilt stellen zul je een reddit account nodig hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik kan er niet bij zijn, maar kan iemand misschien vragen of de klompen (mogelijk even snel verwijzen naar een still van het Atv filmpje) nog toegevoegd worden aan de wereld? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
  • Laatst online: 11-01-2022
Facerafter schreef op maandag 26 januari 2015 @ 15:47:
[...]

Het ligt er een beetje aan wat je cosmetic noemt. Een paar rewards zijn inderdaad ook functioneel handig, maar deze zijn ook in-game te verkrijgen (voor waarschijnlijk een klein bedrag). Ze hebben echter wel een skin die uniek is, en die niet op een andere manier te krijgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
Metalkai schreef op maandag 26 januari 2015 @ 16:18:
[...]

Het ligt er een beetje aan wat je cosmetic noemt. Een paar rewards zijn inderdaad ook functioneel handig, maar deze zijn ook in-game te verkrijgen (voor waarschijnlijk een klein bedrag). Ze hebben echter wel een skin die uniek is, en die niet op een andere manier te krijgen is.
Dat is maar net de vraag. Ik denk dat je bijn alles gewoon in-game kan krijgen, ze het precies hetzelfde eruit zien alleen heeft de één hem gratis en de ander moet er (dik) voor betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Voor side arms, repair bots etc. ga je echt niet "dik" voor hoeven betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2015 @ 16:25:
Voor side arms, repair bots etc. ga je echt niet "dik" voor hoeven betalen.
Daarom stond het ook tussen "( )". Het kan als nog zijn dat deze In-game worden aangeboden als limited/collectors edition's om ze alsnog een beetje zeldzaam te houden.

Zit hier ook maar te speculeren hé :P

[ Voor 5% gewijzigd door Facerafter op 26-01-2015 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
  • Laatst online: 11-01-2022
Facerafter schreef op maandag 26 januari 2015 @ 16:24:
[...]

Dat is maar net de vraag. Ik denk dat je bijn alles gewoon in-game kan krijgen, ze het precies hetzelfde eruit zien alleen heeft de één hem gratis en de ander moet er (dik) voor betalen.
Nou ja, voor een paar weten wij zeker dat het een unieke skin heeft. Voor de rest is het inderdaad nog maar de vraag. Dan kan het inderdaad gewoon zijn dat de 1 hem gratis krijgt en dan ander er voor moet betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Case_C schreef op maandag 26 januari 2015 @ 15:41:
Nope :P , too late to the party :+ . Ik zelf mis ook alles tot 3X miljoen, wist wel dat het project er was. Had enkel geen credit-card om te backen op kickstarter, daarna was ik het weer een jaartje uit het oog verloren...

Je moet het meer zien als beloning naar backers die in het begin al achter het spel stonden. Toen er nog niets bekend was, nu staat er dik 70 miljoen op de teller, en 260 man achter de ontwikkeling. Dan is het niet reëel om hetzelfde te krijgen als iemand die vanaf day one/year one achter het project staat.
Ik vind dat wel een beetje zwak. De meeste dingetjes zijn puur voor de heb maar het is een beetje dat de kickstarter funders van alles krijgen en het beste jongetje van de klas zijn en de pledgers kunnen de klere krijgen. Niet echt netjes :p
Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2015 @ 15:42:
Het gaat me meer om het feit dat je niks krijgt, niet zo zeer om wat je krijgt.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
Dat is nu eenmaal het gevolg van vroeg backen of niet vroeg backen. De mensen die er vroeg bij waren en de initiele 'risico's' namen, krijgen daar ingame iets voor terug.

(let wel, bij de orginele kickoff van de campagne kon je alleen via RSI doneren, waarbij je specifiek een optie aan moest klikken als je je geld terug wilde hebben, mocht de 2 miljoen niet worden gehaald. Oftewel, een geheel andere opzet dan wat je bij kickstarter hebt, waar je automatisch je geld terugkrijgt/houdt als een project zijn doelstelling niet haalt).
naaitsab schreef op maandag 26 januari 2015 @ 16:55:
Ik vind dat wel een beetje zwak. De meeste dingetjes zijn puur voor de heb maar het is een beetje dat de kickstarter funders van alles krijgen en het beste jongetje van de klas zijn en de pledgers kunnen de klere krijgen. Niet echt netjes :p
Er is geen verschil tussen mensen die via kickstarter hebben gebacked of die dat via RSI hebben gedaan, ze krijgen allemaal hetzelfde, wanneer het backen in dezelfde orginele crowdfunding campaing tijdspanne heeft plaats gevonden.
Het gaat me meer om het feit dat je niks krijgt, niet zo zeer om wat je krijgt.
Je krijgt wel wat, een schip namelijk. Wanneer je het spel koopt wanneer het officieel uit is, zul je die moeten gaan verdienen.

[ Voor 43% gewijzigd door dahakon op 26-01-2015 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
dahakon schreef op maandag 26 januari 2015 @ 16:56:
Er is geen verschil tussen mensen die via kickstarter hebben gebacked of die dat via RSI hebben gedaan, ze krijgen allemaal hetzelfde, wanneer het backen in dezelfde orginele crowdfunding campaing tijdspanne heeft plaats gevonden.
Nog steeds is die kloof tussen backen en pledgen veel te groot. Enfin we zien het wel.
Je krijgt wel wat, een schip namelijk. Wanneer je het spel koopt wanneer het officieel uit is, zul je die moeten gaan verdienen.
Je krijgt niks, je koopt een schip + package :P De kans om schepen met echt geld te kunnen kopen zal straks met release echt wel aanwezig zijn. Wellicht verkapt als koop-blabla-punten-met-echt-geld-voor-dit-schip maar er zijn genoeg mensen die liever echt geld omzetten in ingame geld dan zelf dagen gaan questen/minen.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
Je moet bedenken dat de orginele crowdfunding periode op 19 november 2012 is afgelopen. Iedereen die toen heeft gebacked (of alsnog in de week erna in de 'grace periode'), ongeacht dat via Kickstarter was of via RSI, de orginele startplek van dit hele project.

Ben je later binnen gekomen, dan pluk je de vruchten van het backen van die initiele ~110k mensen die het aandurfden om dit project te steunen. Een behoorlijk deel van deze mensen hebben jaren en jaren het internet in de gaten gehouden of Roberts misschien ooit weer eens iets met games zou gaan doen. De 1 misschien iets actiever dan de ander, maar het zijn wel allemaal fans van het eerste uur.

Bedenk dat robertsspaceindustries.com online gevonden werd op 10 september 2012, waarschijnlijk vlak na het online gaan van de site. Binnen een maand tijd (10 oktober 2012 was de officiele kickoff voor RSI/Star Citizen) waren er grofweg 35.000 mensen die hun weg naar die site hebben gevonden en een account hebben aangemaakt, in afwachting van wat Roberts zou gaan doen. Misschien verdienen ze niet iets extra's tegenover de mensen die later hoorden van het hele project, toen de crowdfund al succesvol was afgerond en overal het nieuws had gehaald. Misschien verdienen ze wel wat extra's, voor het mogenlijk maken van Star Citizen.

Om op het laatste terug te komen, je koopt geen schip, je pledged een hoeveelheid geld om de ontwikkeling van Star Citizen gaande te houden. Afhankelijk van hoeveel je pledged, krijg je een schip als kado. Je kunt ook niets uitgeven nu en wachten tot het spel daadwerkelijk live gaat, om dan voor 45 dollar (of meer) het spel te kopen, om vervolgens eerst een schip moeten te gaan verdienen/regelen. Dat hoef je door nu te pledgen dus niet meer te doen, je kunt gelijk met je schip aan de slag. De andere schepen? Ja, die kun je ook gaan verdienen.
Pagina: 1 ... 12 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.