Eind dit jaar waarschijnlijk pas met de Persistant Universe Alpha. Maar ik vraag me af of je dan al kan exploren.lindseysew schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 22:01:
Ben rete benieuwd of je meer kunt exploren xD nu zit je vast in een zone...
Met de komst van de PU verwacht ik wel dat je direct kunt gaan exploren. Dat is toch wel een beetjeFacerafter schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 23:31:
[...]
Eind dit jaar waarschijnlijk pas met de Persistant Universe Alpha. Maar ik vraag me af of je dan al kan exploren.
het idee van een uitgestrekt sterrenstelsel neem ik aan. Wat ik las is dat de alpha start met 5 systems.
Momenteel zijn ze de cryengine aan het ombouwen naar een 64bit versie zodat de systems vele malen groter gemaakt kunnen worden. Met een cruise snelheid van 0.2c zou het ongeveer 30 min duren om van het ene uiteinde van een system naar het andere uiteinde te vliegen. 0.2c lichtsnelheid ofwel 6000km per seconde. Dus je kunt wel nagaan dat de systems groot gaan worden. Genoeg te exploren lijkt mij
Zoals ik lees komer er twee snelheden op elk schip. De standaard vlieg modus voor dogfighting etc en de cruisesnelheid op 0.2c voor het snel verplaatsen in een system. Daarbuiten heb je dan nog de jumpgates om je te verplaatsen naar een ander system.
Nu is wel de vraag: Hoe gevuld is een system? Ik hoop dat ze met de komst van de procedural generated content, waar ze op dit moment een team voor hebben ingeschakeld, het systeem kunnen aanvullen buiten alle met de handgemaakte planeten, astroiden velden etc. Dat maakt het wel iets interessanter.
[ Voor 12% gewijzigd door jojoba007 op 22-01-2015 08:11 ]
Ik weet wat ze aan het doen zijn maar in de PU Alpha zal het toch echt maar 5 systems bevatten. Die kunnen misschien wel groot zijn maar deze systems zijn vooral planeten die al bewoond etc. zijn. Dit is "kown" space, je kan natuurlijk wel gaan exploren zoals je in RPG's doet door gewoon rond te wandelen (Hier dus vliegen), maar ik denk dat er nog geen echte exploration mechanics erin zullen zitten.jojoba007 schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 08:00:
[...]
Met de komst van de PU verwacht ik wel dat je direct kunt gaan exploren. Dat is toch wel een beetje
het idee van een uitgestrekt sterrenstelsel neem ik aan. Wat ik las is dat de alpha start met 5 systems.
Momenteel zijn ze de cryengine aan het ombouwen naar een 64bit versie zodat de systems vele malen groter gemaakt kunnen worden. Met een cruise snelheid van 0.2c zou het ongeveer 30 min duren om van het ene uiteinde van een system naar het andere uiteinde te vliegen. 0.2c lichtsnelheid ofwel 6000km per seconde. Dus je kunt wel nagaan dat de systems groot gaan worden. Genoeg te exploren lijkt mij![]()
Zoals ik lees komer er twee snelheden op elk schip. De standaard vlieg modus voor dogfighting etc en de cruisesnelheid op 0.2c voor het snel verplaatsen in een system. Daarbuiten heb je dan nog de jumpgates om je te verplaatsen naar een ander system.
Nu is wel de vraag: Hoe gevuld is een system? Ik hoop dat ze met de komst van de procedural generated content, waar ze op dit moment een team voor hebben ingeschakeld, het systeem kunnen aanvullen buiten alle met de handgemaakte planeten, astroiden velden etc. Dat maakt het wel iets interessanter.
PU Alpha zal waarschijnlijk draaien om het traden (op kleine schaal dan wel), pirating en bounty hunting mbv van de missies die automatisch worden gegenerate.
[ Voor 4% gewijzigd door Facerafter op 22-01-2015 08:21 ]
Klopt bijna, behalve dat ze CryEngine niet aan het omzetten zijn naar 64bit, want daar draait SC al op. Hier in een 10 for the producers hebben ze die vraag beantwoord.jojoba007 schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 08:00:
[...]
Met de komst van de PU verwacht ik wel dat je direct kunt gaan exploren. Dat is toch wel een beetje
Momenteel zijn ze de cryengine aan het ombouwen naar een 64bit versie zodat de systems vele malen groter gemaakt kunnen worden. Met een cruise snelheid van 0.2c zou het ongeveer 30 min duren om van het ene uiteinde van een system naar het andere uiteinde te vliegen. 0.2c lichtsnelheid ofwel 6000km per seconde. Dus je kunt wel nagaan dat de systems groot gaan worden. Genoeg te exploren lijkt mij![]()
Verder zijn het jump-points, geen gates waar je door vliegt om naar een ander systeem te gaan.
Hier is nog het transcript van die volledige 10ftPEKS Asks: Can you provide clarification regarding the update referred to as "double precision"? Is this only to update map size or will it allow the game to use more memory, as it relates to the 64-bit update?
TD: In this case when we talk about double-precision yes, we're referring to allowing greater map-size. Using single-precision you tend to run into a lot of what's called precision errors in world space. Moving to double-precision allows for much better fidelity in bigger map sizes. An example at the moment if you go right to the edge of the maps you might notice your helmet begin to jitter a bit, that's because there is only about 8cm from your face, so as you go out from the origin of the level, it becomes more difficult to accurately report its position, as the distances or co-ordinates get bigger there starts to be more rounding and so there are more errors, which are compounded when doing things like the visor. The difficult part here is these errors are compounded, because the visor which is curved, which is relative to the character's head, which is relative to their body's origin, which is relative to the pilot seat, which is relative to the ship, which is then relative to the map's origin. With double precision we allow these co-ordinates to have numbers so large that we can make MAPS so large that this is never going to be an issue.
TD: Ok, but when we talk about game-memory, that's more of a Windows thing, currently we compile the game in 64 bit, so we already take full advantage of all the memory Windows gives us. Basically that's Windows' job, not our engine, to manage usage like that.
AM: I'd say, anybody that's done a lot of modding, you'll know sometimes you get a "hall of mirrors" kind of effect, which is usually because a vertex isn't exactly where it should be, sometimes because of rounding errors, that causes that effect.
DV: I got nothing :-P
http://www.reddit.com/r/s...u69/10_for_the_producers/
Afhankelijk van hoe ver ze staan met de ontwikkeling van Exploration mechanics zal er toch wel degelijk verschillende mechanics geimplementeerd zijn. Verder is known space ook nog lang niet genoeg verkend, en hier zul je wel degelijk nog nieuwe objecten kunnen vinden.Facerafter schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 08:20:
[...]
Ik weet wat ze aan het doen zijn maar in de PU Alpha zal het toch echt maar 5 systems bevatten. Die kunnen misschien wel groot zijn maar deze systems zijn vooral planeten die al bewoond etc. zijn. Dit is "known" space, je kan natuurlijk wel gaan exploren zoals je in RPG's doet door gewoon rond te wandelen (Hier dus vliegen), maar ik denk dat er nog geen echte exploration mechanics erin zullen zitten.
Om tussen de 5 verschillende systems te kunnen reizen zal je toch gebruik moeten maken van de jump-points. Hoewel het 'jumpen' van een bestaand jump-point minder spannend is, gebruikt het toch dezelfde mechanics als het charten/jumpen voor de eerste keer. Echter heb je in dat geval informatie die de jump makkelijker maakt.
Mijn Aurora LN heet Bessie.
En zo'n sticker met 'pas op dames, de mijne is 18 meter lang' lijkt me wel wat.
Okee, okee, in persistente werkelijkheid is het 18,5 meter, maar een kniesoor die daar op let.
En zo'n sticker met 'pas op dames, de mijne is 18 meter lang' lijkt me wel wat.
Okee, okee, in persistente werkelijkheid is het 18,5 meter, maar een kniesoor die daar op let.
Het 64bit/double percision verhaal slaat op dat bepaalde nummers groter kunnen worden. 32bit is er een bepaalde max float value met 64 bit float nummers kunnen de nummers veel en veel groter worden.Case_C schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 08:32:
[...]
Klopt bijna, behalve dat ze CryEngine niet aan het omzetten zijn naar 64bit, want daar draait SC al op. Hier in een 10 for the producers hebben ze die vraag beantwoord.
Verder zijn het jump-points, geen gates waar je door vliegt om naar een ander systeem te gaan.
Kan je vergelijken met Windows 32/64 Bit, 32bit kan max gebruik maken van 4 GB Ram (?) bij 64 bit kan het theoretisch iets van een paar Petabyte 16 exabyte worden.
Zoals ik begrepen heb zullen 5 systems ook een beetje de core systems zijn, dus ik zou er niet raar van opkijken als deze 5 systems al gewoon helemaal ontdekt zijn, kan natuurlijk wel dat ze af en toe een keer een artifact/derelict ship spawnen maar ik denk dat je anders dan dat niet heel veel moeten verwachten.[b]Case_C schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 08:32:
[...]
Afhankelijk van hoe ver ze staan met de ontwikkeling van Exploration mechanics zal er toch wel degelijk verschillende mechanics geimplementeerd zijn. Verder is known space ook nog lang niet genoeg verkend, en hier zul je wel degelijk nog nieuwe objecten kunnen vinden.
Om tussen de 5 verschillende systems te kunnen reizen zal je toch gebruik moeten maken van de jump-points. Hoewel het 'jumpen' van een bestaand jump-point minder spannend is, gebruikt het toch dezelfde mechanics als het charten/jumpen voor de eerste keer. Echter heb je in dat geval informatie die de jump makkelijker maakt.
Misschien hetzelfde art/effects maar zouden ze ook dezelfde mechaniek gebruiken? Lijkt mij een beetje saai om een jump point te gaan mappen als je dezelfde mechaniek gebruik als hij al gemapt is maar alleen een beetje moeilijker.
[ Voor 5% gewijzigd door Facerafter op 22-01-2015 08:54 ]
Ik heb de "Good Health" rode 
Ik zie nu dat de zwarte Salvage een Reclaimer is, de blauwe glorious moments een Carrack is en de Good Health rode een Herald is
Ik zie nu dat de zwarte Salvage een Reclaimer is, de blauwe glorious moments een Carrack is en de Good Health rode een Herald is
[ Voor 68% gewijzigd door Fordox op 22-01-2015 09:14 ]
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
Als het plaatje in de "My hangar" klopt dan heb ik ook de blauwe (Carrack toch?)
Kijk in je Hangar pagina op de site, daar zie je de globes staan. Klik op het pijltje voor meer info en je staat welke versie je hebtFacerafter schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 09:14:
[...]
Als het plaatje in de "My hangar" klopt dan heb ik ook de blauwe (Carrack toch?)
Ja dat bedoelde ik, of dat plaatje klopte. Kon zijn dat ze gewoon één plaatje hebben gebruikt voor alle 3 maar blijkbaar dus niet. Maar als ik het goed zie dan is het de Carrack model in blauwe, Reclaimer in de rode/zwart en de Herald in de gele?Fordox schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 09:15:
[...]
Kijk in je Hangar pagina op de site, daar zie je de globes staan. Klik op het pijltje voor meer info en je staat welke versie je hebt
Hmm ik heb de Herald, dan had ik liever de Carrack gehad.
Maarja een gegeven paard niet in de bek kijken
.
Op een plaatje van 100 bij 100 pixels is het moeilijk te zien.
Op een plaatje van 100 bij 100 pixels is het moeilijk te zien.
[ Voor 26% gewijzigd door Case_C op 22-01-2015 09:18 ]
De Redeemer heeft niet van die fancy kleurtjes helaas, had verwacht dat ik dan juist die zou krijgen
Ik heb de blauwe, awesome! Meteen degene die mij het meest aansprak
. Ik was trouwens gisteren best wel een beetje dom bezig. Toen ik zag staan dat je mee kon doen met de PTU dacht ik... WOW Persistent Test Universe.. niet helemaal juist xD.
Dat dacht volgens mij iedereen wel wat voor het eerst 
Ze hadden het beter net zoals BF4 een CTE (Community Test Environment) kunnen noemen.
Ze hadden het beter net zoals BF4 een CTE (Community Test Environment) kunnen noemen.
Het is een ReclaimerJorrie schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 09:18:
De Redeemer heeft niet van die fancy kleurtjes helaas, had verwacht dat ik dan juist die zou krijgen
[ Voor 37% gewijzigd door Fordox op 22-01-2015 09:22 ]
Ik heb Good Health en Glorious Moments gekregen.
twee losse accounts of ...?Metalkai schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 10:03:
Ik gok subscriber
Hopelijk krijgen we vanavond met AtV weer wat leuke sneak-peeks te zien
[ Voor 36% gewijzigd door Case_C op 22-01-2015 10:31 ]
Verwijderd
Zelf had ik ook..Ircghost schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 09:18:
Ik heb de blauwe, awesome! Meteen degene die mij het meest aansprak. Ik was trouwens gisteren best wel een beetje dom bezig. Toen ik zag staan dat je mee kon doen met de PTU dacht ik... WOW Persistent Test Universe.. niet helemaal juist xD.
En meerdere mensen zo te lezen op RSI forum..
Ach ja, voor niets 14 Gb gedownload..
Da's toevallig, ik ook. Of krijgen alle subscribers die twee?Metalkai schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 10:03:
Ik ben inderdaad een subscriber. Ben wel blij met degene die ik gekregen heb, zijn de twee die ik het leukst vind.
Damn, had liever de Carrack gehad. Maar een Herald is ook wel leuk 
*lasersssss*
*lasersssss*
Ik ook, maar ach.. heb het schip al in het 'echt' dus dan kan ik die globe van de Herald mooi op m'n 'dashboard' zetten.Cygnitr0n schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 11:02:
Damn, had liever de Carrack gehad. Maar een Herald is ook wel leuk
*lasersssss*
Waarschijnlijk kan je later voor UEC dergelijke prularia(want je hebt er niets aan) gewoon bij de dealers van schepen kopen. Net zoals je vandaag de dag de miniatuur auto's hebt.
[ Voor 21% gewijzigd door Case_C op 22-01-2015 11:09 ]
Wel toevallig dat we dan allebei Carly hebben maar een Herald krijgenCase_C schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 11:08:
[...]
Ik ook, maar ach.. heb het schip al in het 'echt' dus dan kan ik die globe van de Herald mooi op m'n 'dashboard' zetten.
++Ja of een ander leuk ding op je dashboard of stoel
[ Voor 8% gewijzigd door DutchWalnut op 22-01-2015 11:10 ]
Vraag me af hoe groot de range is van de scanners van de Carrack. Met alle Carracks van de organisatie een sweep doen van een system met om de 5-10km een CarrackCygnitr0n schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 11:09:
[...]
Wel toevallig dat we dan allebei Carly hebben maar een Herald krijgen
++Ja of een ander leuk ding op je dashboard of stoel
Ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe 'hoog' (de z-axis) de systems zullen zijn. Als er ook objecten in een polar-orbit om de zon draait worden de systems gigantisch
5 a 10KM lijkt me een heeel klein beetje weinigCase_C schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 11:21:
[...]
Vraag me af hoe groot de range is van de scanners van de Carrack. Met alle Carracks van de organisatie een sweep doen van een system met om de 5-10km een Carrack. Even in no time (10 jaar) een system scannen
Ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe 'hoog' (de z-axis) de systems zullen zijn. Als er ook objecten in een polar-orbit om de zon draait worden de systems gigantisch. Hoewel dit niet gebruikelijk is, moet het wel een mogelijkheid zijn dat er objecten kunnen zijn.
Ha, 10 jarenplan
Als je kijkt naar ED heb je ook een Z axis orbit, aannemelijk dat ze het ook naar waarheid maken dan.
Maar denk ook wel dat als je scant je op dat moment ook kwetsbaar bent. Want als je een ping uitvoert in een onderzeeboot ben je op dat moment ook zichtbaar. Neem aan dat ze dat ook in het spel zullen doen.
Voor het grondige zoekwerk moet je rustig vliegen. Op de cruise-snelheid van 0,2c krijg je namelijk bijna geen info.Cygnitr0n schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 11:30:
[...]
5 a 10KM lijkt me een heeel klein beetje weinigMaar ziet er inderdaad imposant uit.
Ha, 10 jarenplan![]()
Als je kijkt naar ED heb je ook een Z axis orbit, aannemelijk dat ze het ook naar waarheid maken dan.
Maar denk ook wel dat als je scant je op dat moment ook kwetsbaar bent. Want als je een ping uitvoert in een onderzeeboot ben je op dat moment ook zichtbaar. Neem aan dat ze dat ook in het spel zullen doen.
Maar inderdaad 5-10km is wel weinig, zeker al als fighers al tot 8 a 9 km kunnen scannen. Dan mag je van een dedicated explorer wel richting de 20-50 verwachten. Maar schepen geven signalen af, ores e.d. doen dat niet/in mindere mate.
edit:
Vraag me nu ook af, hoe snel de Carrack zal zijn tegenover fighters. Zoveel trager hoeft van mij ook niet.. redelijke top-speed maar trage acceleratie lijkt me het beste voor de semi-capitals.
[ Voor 9% gewijzigd door Case_C op 22-01-2015 11:37 ]
Wat gebeurt er als je het einde van een system bereikt? Vlieg je dan ook tegen zo'n mooie blauwe muur aan zoals je nu ook doet in de AC?
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
Ohw, ik had wel een betere afstand verwacht. 10km kan ik ook wel op het oog scannen natuurlijk.Case_C schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 11:34:
[...]
Voor het grondige zoekwerk moet je rustig vliegen. Op de cruise-snelheid van 0,2c krijg je namelijk bijna geen info.
Maar inderdaad 5-10km is wel weinig, zeker al als fighers al tot 8 a 9 km kunnen scannen. Dan mag je van een dedicated explorer wel richting de 20-50 verwachten. Maar schepen geven signalen af, ores e.d. doen dat niet/in mindere mate.. Daarvoor zal je toch een drone erop uit moeten sturen om astroids te checken e.d.
edit:
Vraag me nu ook af, hoe snel de Carrack zal zijn tegenover fighters. Zoveel trager hoeft van mij ook niet.. redelijke top-speed maar trage acceleratie lijkt me het beste voor de semi-capitals.
Voor zo'n schip heb ik liever dat ik trager ben, maar wel meer radius. Maar we zullen het gaan zien.
Kan niet wachten, hopelijk eind dit jaar begin volgend jaar.
Zal wel net zoals Freelancer zijn dat je wel gewoon kan doorvliegen, maar dat er verder gewoon niks is. Zo'n wall is natuurlijk wel een enorme immersion breaker.batumulia schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 11:58:
Wat gebeurt er als je het einde van een system bereikt? Vlieg je dan ook tegen zo'n mooie blauwe muur aan zoals je nu ook doet in de AC?
Zo te zien gaat de Townhall van morgen inhoudelijk wel echt interessant worden (vooral voor de PU):
https://robertsspaceindus...en-Town-Hall-At-PAX-South
https://robertsspaceindus...en-Town-Hall-At-PAX-South
Jammer dat het niet live gestreamd wordt. hopelijk staat het zaterdag snel on line.Get ready to deep dive into Star Citizen’s Persistent Universe development! The team in Austin has put together three panels to discuss their work, and we’ve reached out to prominent player orgs to make sure backers’ burning topics are included.
Panel 1 – The Path You Choose
Overview – A major focus for 2015 for the PU team will be fleshing out the careers players will be able to have in the PU. This panel goes into the many different careers players will be able to choose from when the first drop of the PU launches.
Org Topics: Mining, Trading, Crafting, Player Occupations
Panel 2 – A Living, Breathing World
Overview – There are several features that will be developed in 2015 that will help make Star Citizen a living, breathing world. Things like detailed 24-hr NPC routines, space exploration mechanics and points of interest, economic simulator, and quantum travel are all major contributors to this.
Org Topics: NPC AI Routines, interactions, Space Exploration POI, Real Estate, Quantum Travel, Revisions to the Star Map, Economic Simulator
Panel 3 – Getting Social
Overview – This panel dives into what players will get to experience for the first time once the Social Module goes live. It will also go into what makes the development of the Persistent Universe so unique and special.
Org Topics: Social Module, Non-linear Development Pipeline, Beta Fatigue, Game Development Model
Het stond wel duidelijk in het artikelIrcghost schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 09:18:
Ik heb de blauwe, awesome! Meteen degene die mij het meest aansprak. Ik was trouwens gisteren best wel een beetje dom bezig. Toen ik zag staan dat je mee kon doen met de PTU dacht ik... WOW Persistent Test Universe.. niet helemaal juist xD.
- Missiles zijn iig weer iets makkelijker te evaden.
- Voor mijn gevoel zijn elite vanduul schepen in Vanduul Swarm beter geworden (of ik slechter).
- Balancing van guns (iig de Omnisky VI) is merkbaar.
- Mustang Delta en Avenger zijn nog steeds een beetje buggy, maar wel minder. De access port op de Mustang serie doet het nu goed iig.
- Oh, en dat wazige laadscherm heeft nu een echte HD variant gekregen, hoera!
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Ik zeg al dat ik een foutje heb gemaakt en dan ga je het er nog een keer inwrijven, lekker ben jijTylocke schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 12:51:
[...]
Het stond wel duidelijk in het artikelJe kan nu iig wel helpen testen van AC 1.0.1.
Mijn eerste bevindingen van 1.0.1.
- Missiles zijn iig weer iets makkelijker te evaden.
- Voor mijn gevoel zijn elite vanduul schepen in Vanduul Swarm beter geworden (of ik slechter).
- Balancing van guns (iig de Omnisky VI) is merkbaar.
- Mustang Delta en Avenger zijn nog steeds een beetje buggy, maar wel minder. De access port op de Mustang serie doet het nu goed iig.
- Oh, en dat wazige laadscherm heeft nu een echte HD variant gekregen, hoera!
Ik vind dat laadscherm met de mustang nog steeds behoorlijk lelijk overigens. Mag wel iets meer tekst in en een laadbalk met laadinfo zou ook niet verkeerd zijn in dit stadium
Ik ben niet gigantisch sterk wiskundig onderlegd, (taalvaardig ook niet, maar dat daargelatenVerwijderd schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 12:00:
[...]
Zal wel net zoals Freelancer zijn dat je wel gewoon kan doorvliegen, maar dat er verder gewoon niks is. Zo'n wall is natuurlijk wel een enorme immersion breaker.
Waarschijnlijk gaat de grote van een system bepaald worden door de range van de schepen. Hoe ver kan een optimaal uitgerust schip komen, inclusief drop-tanks en ondersteuning(Dus ja inclusief Starfarers met fuel). We mogen er gerust van uitgaan dat refueling in die locaties middels scoops uitgesloten zal zijn gezien er geen tot weinig materie is. (ter vergelijking met SOL zou dit al ver buiten de kepler belt zijn)
Ver voordat het schip de 'rand' heeft bereikt zal zijn fuel op zijn. De meeste schepen zullen wanneer de fuel-tank half leeg is weer teruggaan.
Zolang er binnen die afstand dingen te vinden en ontdekken zijn gaat het gigantisch lang duren voordat alles is ontdekt. Gezien de buitengebieden vele malen groter zijn dan in het centrum van een system. Zeker wanneer je fuel en voorraden mee moet nemen om in die regio's te verkennen.
Daarnaast zullen maar weinig mensen hun schip en leven riskeren om te kijken hoe ver ze kunnen komen. Dan krijg je wel het gevoel wat de Carrack mini-game gaf
Wat je er zoal kan vinden in "deep-space"
http://nl.wikipedia.org/wiki/Oortwolk
Iets met mensen schoppen als ze al op de grond liggen idd, specialiteit van het huisIrcghost schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 12:55:
[...]
Ik zeg al dat ik een foutje heb gemaakt en dan ga je het er nog een keer inwrijven, lekker ben jij.
Ik vind dat laadscherm met de mustang nog steeds behoorlijk lelijk overigens. Mag wel iets meer tekst in en een laadbalk met laadinfo zou ook niet verkeerd zijn in dit stadium.
Het is duidelijk een minor release. Maar ik hoop dat dus 1.0.1 vrijdag voor public uitkomt en dat de mensen in PTU al snel 1.1 mogen gaan testen dan. Ik hoop dat daar echte grote improvements inzitten.
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Credit System voor AC ;PTylocke schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 13:24:
[...]
Iets met mensen schoppen als ze al op de grond liggen idd, specialiteit van het huis. Net zoals Captain Obvious zijn
Het is duidelijk een minor release. Maar ik hoop dat dus 1.0.1 vrijdag voor public uitkomt en dat de mensen in PTU al snel 1.1 mogen gaan testen dan. Ik hoop dat daar echte grote improvements inzitten.
Helaas is de PTU een losstaand geheel van AC. Dat betekend dus dat credits die je daar verdiend niet mee neemt naar AC.
Je bedoelt niet mee neemt naar PU?Case_C schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 13:35:
[...]
Helaas is de PTU een losstaand geheel van AC. Dat betekend dus dat credits die je daar verdiend niet mee neemt naar AC.
Maar dat maakt mij niet uit en zou denk ook de economie in PU beetje up fucken als ze dat wel deden.
Ben al blij dat ik dan gewoon wapens kan kopen zonder 20 neer te leggen.
Ik snap je al, dacht dat je het over PU had ipv PTU
Het zou voor mij vooral om de wapens gaan, "The Rattler" zit al onder me Cutlass Black dus die installeer ik gewoon op mijn avenger
[ Voor 6% gewijzigd door Facerafter op 22-01-2015 13:41 ]
Hij snapt me alFacerafter schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 13:39:
[...]
Je bedoelt mee neemt naar PU?
Maar dat maakt mij niet uit en zou denk ook de economie in PU beetje up fucken als ze dat wel deden.
Ben al blij dat ik dan gewoon wapens kan kopen zonder 20 neer te leggen.
Het zou voor mij vooral om de wapens gaan, "The Rattler" zit al onder me Cutlass Black dus die installeer ik gewoon op mijn avenger
[ Voor 12% gewijzigd door Case_C op 22-01-2015 13:42 ]
Check mn post nog een keer ;PCase_C schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 13:41:
[...]
Nee ik bedoel PTU>AC, dus als je in de PTU/test fase dik gaat verdienen heeft dat geen nut in AC. Gezien het 2 losstaande servers zijn.
doublepost
[ Voor 95% gewijzigd door Facerafter op 22-01-2015 13:41 ]
Ha, mooi .. het T.net logo in de EP.: YouTube: Around the Verse: Episode 28
EDIT: ohh, even voorstellen, ben backer vanaf dag 1 op Kickstarter maar heb niets gekocht uit de pledge store.. Speel ook weer veel Freelancer (geen gameplay mods) en af en toe nog wat Elite: Dangerous ( al op uitgekeken )
EDIT: ohh, even voorstellen, ben backer vanaf dag 1 op Kickstarter maar heb niets gekocht uit de pledge store.. Speel ook weer veel Freelancer (geen gameplay mods) en af en toe nog wat Elite: Dangerous ( al op uitgekeken )
[ Voor 50% gewijzigd door serphilith op 22-01-2015 18:15 . Reden: meer info :) ]
Inderdaadserphilith schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 18:10:
Ha, mooi .. het T.net logo in de EP.: YouTube: Around the Verse: Episode 28
Physical packages zijn toch weer terug hoor ik , misschien dat ik toch een Taurus haal nvm enkel de Andromeda is nog physical.
[ Voor 18% gewijzigd door Case_C op 22-01-2015 18:28 ]
Beetje jammer dat ze niks over de fan gifts hebben gezegd. Sneak peak was geniaal
Wie en wanneer is die klomp gestuurd ;P? Want volgens mij heb ik dat helemaal gemist?
Wie en wanneer is die klomp gestuurd ;P? Want volgens mij heb ik dat helemaal gemist?
[ Voor 25% gewijzigd door Facerafter op 22-01-2015 18:34 ]
Ze hebben ze in ieder geval niet bij 't grof vuil gezetFacerafter schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 18:33:
Beetje jammer dat ze niks over de fan gifts hebben gezegd. Sneak peak was geniaal

Haha hoe awesome is dit dan
. Met hoe blij zij er mee waren zullen ze waarschijnlijk nog wekelijks gebruikt worden om in te lopen
.
@facerafter, die heb ik een paar maanden geleden daar gebracht en lekker lopen chillen daar
. Maar daar heeft een aanzienelijk deel van de GOT community aan meegeholpen om het te bekostigen!
@facerafter, die heb ik een paar maanden geleden daar gebracht en lekker lopen chillen daar
[ Voor 43% gewijzigd door Ircghost op 22-01-2015 18:47 ]
Geef de rest van de community nou ook wat creditIrcghost schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 18:39:
Haha hoe awesome is dit dan. Met hoe blij zij er mee waren zullen ze waarschijnlijk nog wekelijks gebruikt worden om in te lopen
.
@facerafter, die heb ik een paar maanden geleden daar gebracht en lekker lopen chillen daar. Maar daar heeft een aanzienelijk deel van de GOT community aan meegeholpen om het te bekostigen!
Het staat toch in de TS als ik me niet vergis??
[ Voor 11% gewijzigd door Case_C op 22-01-2015 19:52 ]
Requote mij even, dan ziet niemand het meerCase_C schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 18:46:
[...]
Geef de rest van de community nou ook wat credit,
Het staat toch in de TS als ik me niet vergis?
Sowieso wel leuk om die toe te voegen aan de TS (dit filmpje).
[ Voor 10% gewijzigd door Ircghost op 22-01-2015 18:48 ]
Echt nice man! haha ik moest ff 3x kijken!Ircghost schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 18:39:
Haha hoe awesome is dit dan. Met hoe blij zij er mee waren zullen ze waarschijnlijk nog wekelijks gebruikt worden om in te lopen
.
@facerafter, die heb ik een paar maanden geleden daar gebracht en lekker lopen chillen daar. Maar daar heeft een aanzienelijk deel van de GOT community aan meegeholpen om het te bekostigen!

[ Voor 5% gewijzigd door DutchWalnut op 22-01-2015 19:41 ]
Ik zei ookal tegen Rescla (Op steam) dat ja het is jammer, maar we hebben meer facetime gekregen dan wie dan ook. Dus ik ben tevreden
.
Gaaf, hebben ze er ook nog op gelopen?Ircghost schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 18:39:
.
if (!coffee) {
Work = false; }
Voor die paar uur dat ik er was, de hele tijd
Mooi gemaakt, jammer dat ik te laat was om mee te doen toen. Goed gedaan allemaal!Ircghost schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 20:25:
Voor die paar uur dat ik er was, de hele tijd
:D! Je mag alsnog doneren hoor hahaTylocke schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 21:54:
[...]
Mooi gemaakt, jammer dat ik te laat was om mee te doen toen. Goed gedaan allemaal!
Tijd voor een SC meeting en dan kan ik een biertje doneren
Nog wat andere bevindingen in AC 1.0.1
- Private matches werken weer
- Lobby systeem werkt ook eindelijk goed
- Mijn Mustang Delta breekt heel raar bij schade. Alleen de neus en top van de cockpit en een stukje erachter blijven over waardoor je geen engines en geen coolers hebt maar wel power en je neusturret. Shields lijken actief te zijn maar werken niet
- Er zit weer power in de empty slots op de Mustang (ook al behandeld in Bugsmashers in AtV 27)
Verwijderd
Die arena gevechten lijken soms wel een soort COD in space. Hoog tempo n00bs afknallen. (Zei de n00b)
Co-op gamen vind ik toch het leukste en die swarms zijn behoorlijk sterker geworden.
Wel jammer zijn de grote lag spikes want zelfs schroef ik de resolutie omlaag blijft mijn systeem met een SLI setup nog wel eens hikken. En dat het laden elke keer zo lang duurt zelfs met een SSD 840 evo is irritant.
Co-op gamen vind ik toch het leukste en die swarms zijn behoorlijk sterker geworden.
Wel jammer zijn de grote lag spikes want zelfs schroef ik de resolutie omlaag blijft mijn systeem met een SLI setup nog wel eens hikken. En dat het laden elke keer zo lang duurt zelfs met een SSD 840 evo is irritant.
Ja en het zijn ook echt lompe bestanden .. goed voor de disk fragmentatie
Haaaaaah stoer klompen! Jeah
Van het weekend maar even de PTU proberen
Van het weekend maar even de PTU proberen
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
PTU*
je bent niet de eerste die verkeerd denkt..
Kan ik ook nog zon setje klompen kopen?
Anders ff dat plaatje met de klomp naar de tweakers admins sturen, komt het misschien op de frontpage.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2015 09:13 ]
Ik heb al wel iemand een bericht gestuurd, maar ik kan het ook nog wel even ergens heensturen op de FP.. weet alleen niet waar. Tenzij ik natuurlijk gewoon een 'tip de redactie' doe.
De klompen kun je bijbestellen hoor als je wilt, het precieze bedrag en hoe en wat kan ik je laten weten via de DM!
De klompen kun je bijbestellen hoor als je wilt, het precieze bedrag en hoe en wat kan ik je laten weten via de DM!
Ik heb interesse in bestellen, stuur mij maar gegevens.Ircghost schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 09:28:
Stuur maar een DM dan 
Tip de redactie kan altijd. Dat houden ze wel mooi in de gaten, ik denk niet dat het een groot item wordt oid.
Tip de redactie kan altijd. Dat houden ze wel mooi in de gaten, ik denk niet dat het een groot item wordt oid.
dat is wel wat ik bedoeldeFordox schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 09:08:
PTU*je bent niet de eerste die verkeerd denkt..
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
Plaatje voor de mooi 

Vraag me af of we ooit nog een Andromeda zonder roest gaan zien

[ Voor 30% gewijzigd door Case_C op 23-01-2015 12:09 ]
Misschien leuk als .Geek artikel?Ircghost schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 09:28:
Ik heb al wel iemand een bericht gestuurd, maar ik kan het ook nog wel even ergens heensturen op de FP.. weet alleen niet waar. Tenzij ik natuurlijk gewoon een 'tip de redactie' doe.
Als er meer mensen zijn die de klompen willen bestellen dan is het misschien leuk om te kijken of we een bulk korting kunnen krijgen? Mij lijken ze nl. ook wel leuk
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
Eens. Bulkkorting doet het altijd goedbatumulia schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 13:40:
Misschien leuk als .Geek artikel?
Als er meer mensen zijn die de klompen willen bestellen dan is het misschien leuk om te kijken of we een bulk korting kunnen krijgen? Mij lijken ze nl. ook wel leuk
Want a cookie?!
Bulk korting op een product wat ze toch afzonderlijk naar verschillende adressen moeten verzenden lijkt me wat moeilijkbatumulia schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 13:40:
[...]
Misschien leuk als .Geek artikel?
Kan ook centraal gedaan worden en dan ophalen ofso
Of tijdens een GoT-meetingIrcghost schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 13:56:
Kan ook centraal gedaan worden en dan ophalen ofso
Als ik m niet krijg breekt mn klomp 
Ja deze post was puur voor die ene woordgrap
Ja ik vind mezelf grappig.
Ja deze post was puur voor die ene woordgrap
Je kon het aan je klompen al aanvoelen.Fordox schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 14:48:

Mooiste zou imo zijn dat je een schip helemaal mooi en nieuw koopt, maar dat deze langzamernad wat uitgeleefder word (roest, deuken, scheuren etc)Case_C schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 12:05:
Plaatje voor de mooi
[afbeelding]
Dat systeem hebben ze al ontwikkeld, ze zouden de schepen er dus nieuw uit kunnen laten zien. Maar dat doen ze nog niet...Djesse8999 schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 17:07:
[...]
Mooiste zou imo zijn dat je een schip helemaal mooi en nieuw koopt, maar dat deze langzamernad wat uitgeleefder word (roest, deuken, scheuren etc)
Ze hebben het in AtV mooi over de dogtags, maar weet iemand wanneer deze eindelijk een verstuurd worden?
Volgens mij ergens achter in Meibatumulia schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 19:15:
Ze hebben het in AtV mooi over de dogtags, maar weet iemand wanneer deze eindelijk een verstuurd worden?
Heren... 1.0.1 AC is live
En buggy Skinssss https://robertsspaceindustries.com/voyager-direct/hangar
[ Voor 28% gewijzigd door DutchWalnut op 23-01-2015 19:29 ]
Yeah let's not spend 5 dollar on that..Cygnitr0n schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 19:23:
[...]
Volgens mij ergens achter in Mei
Heren... 1.0.1 AC is live![]()
![]()
En buggy Skinssss https://robertsspaceindustries.com/voyager-direct/hangar
Serieus, 1 dollar had oké geweest.. maar 5 dollar voor een skin van een 'secundair' wagentje? Yeahno.
1.0.1
[ Voor 3% gewijzigd door Case_C op 23-01-2015 19:30 ]
Ik dacht precies hetzelfde... ergo.. staat militair groen best wel bij mijn Aegis collectieCase_C schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 19:30:
[...]
Yeah let's not spend 5 dollar on that..
Serieus, 1 dollar had oké geweest.. maar 5 dollar voor een skin van een 'secundair' wagentje? Yeahno.
Maar nee, geen 5 euro waard. Hopelijk te kopen met ingame creds.
Iemand nog problemen met inloggen in de PTU? Ik zou wel de public willen gebruiken maar daarvoor moet ik eerst inloggen in de PTU en dat lukt dus nu niet
Volgens mij waren er een aantal server resets vanavond, ligt het daar niet aan?
Waar kun je je trouwens aanmelden voor de PTU? Ik zit op m'n tablet en het topic doorzoeken gaat zeg maar minder dan makkelijk
Waar kun je je trouwens aanmelden voor de PTU? Ik zit op m'n tablet en het topic doorzoeken gaat zeg maar minder dan makkelijk
Ik kan ook niet meer aanmelden ....
Op settings staat nu blijkbaar alleen public maar bij loginscreen is ptu. Ik heb beide wachtwoord geprobeerd en het lukt nog steeds niet.
Solved= Launcher setting reset....
Op settings staat nu blijkbaar alleen public maar bij loginscreen is ptu. Ik heb beide wachtwoord geprobeerd en het lukt nog steeds niet.
Tylocke schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 19:39:
Iemand nog problemen met inloggen in de PTU? Ik zou wel de public willen gebruiken maar daarvoor moet ik eerst inloggen in de PTU en dat lukt dus nu niet
[ Voor 4% gewijzigd door royalt123 op 23-01-2015 19:53 ]
Hmm apart, ik heb mijn laucher nooit overgezet. En heb er momenteel nog geen probleem mee. Vraag me af hoe dat zit na de download.
Verwijderd
Hier ook geen mogelijkheid om in te loggen..
Blijft komen met verkeerd naam of password..
Laat maar ik ben weer binnen en is aan het updaten.
zo'n 1 Gb.
Blijft komen met verkeerd naam of password..
Laat maar ik ben weer binnen en is aan het updaten.
zo'n 1 Gb.
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2015 20:02 ]
Ik heb de PTU niet geprobeerd, dus ik zit er wel in.
Niet dat het meehelpt om jullie pijn te verzachten..
Niet dat het meehelpt om jullie pijn te verzachten..

Ah, ik heb mijn launcher settings file aangepast en de channel op Public gezet ipv Public_Testroyalt123 schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 19:48:
Ik kan ook niet meer aanmelden ....
[...]
Staat in Launcher->LauncherData (.settings file)
Tylocke schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 20:19:
[...]
Ah, ik heb mijn launcher settings file aangepast en de channel op Public gezet ipv Public_Test
Staat in Launcher->LauncherData (.settings file)

Ik moet zeggen die Delta vliegt heerlijk! Daar natuurlijk meteen in gevlogen. Alles ziet er netjes uit. Om een paar bugs hier en daar na.
Ai, bug in de hangar.

[ Voor 8% gewijzigd door DutchWalnut op 23-01-2015 20:28 ]
***LIMITED SHIP SALE IS VAN START GEGAAN***
https://robertsspaceindus...n/14449-Limited-Ship-Sale
https://robertsspaceindus...n/14449-Limited-Ship-Sale
Verwijderd
PAX South live updates
http://www.reddit.com/r/s...im_analog_dan_and_ill_be/
Star map video
https://vid.me/Sbkd