Bij onze AH lagen de Nest 2 mini is de aanbieding bak (€24,50) dus heb ik er 2 mee genomen.
Meteen ook een Hue starter kit besteld en nu alles binnen en al een beetje mee aan het instellen gegaan.
Google Home gekoppeld aan mijn spotify account en aan de Hue.
Ik heb een routine gemaakt voor op de baby kamer maar ik krijg 2 dingen niet voor elkaar.
Als eerste de routine:
Het koste wat moeite om de juiste playlist afgespeeld te krijgen.
In eerste instantie had ik een playlist van iemand anders: "Baby Sleep".
Maar die geeft te veel hits in de zoek resultaten op spotify dus dan was het maar een gok welke lijst er af gespeeld werd
Ook als de naam van de playlist te lang is of spaties bevat dan kan het wel eens niet werken.
Dan werd er soms wel de juiste lijst gevonden maar stopte het afspelen niet na 1 minuut.
Nu heb ik de playlist die ik wilde hebben gekopieerd naar een "eigen" ;list die een unieke (tot nu toe dan toch) naam zonder spaties heeft.
Echter hoe krijg ik nou die Hue lamp gedimd na een x tijd?
Want in een google home routine is de muziek opdracht altijd de laatste, je kunt er niets achter aan zetten.
Dus ik heb het vermoeden dat ik iets in moet stellen in de Hue scene??
Meteen ook een Hue starter kit besteld en nu alles binnen en al een beetje mee aan het instellen gegaan.
Google Home gekoppeld aan mijn spotify account en aan de Hue.
Ik heb een routine gemaakt voor op de baby kamer maar ik krijg 2 dingen niet voor elkaar.
Als eerste de routine:
- Hey google welterusten Sera
- Instelling voor lampen aanpassen: Lamp op kinderkamer aanzetten
- Scenes aanpassen: Selecteer scene sterrenlicht
- Media volume aanpassen: volume 30%
- Muziek afspelen: speel playlist baby sleep voor 1 minuut
Het koste wat moeite om de juiste playlist afgespeeld te krijgen.
In eerste instantie had ik een playlist van iemand anders: "Baby Sleep".
Maar die geeft te veel hits in de zoek resultaten op spotify dus dan was het maar een gok welke lijst er af gespeeld werd
Ook als de naam van de playlist te lang is of spaties bevat dan kan het wel eens niet werken.
Dan werd er soms wel de juiste lijst gevonden maar stopte het afspelen niet na 1 minuut.
Nu heb ik de playlist die ik wilde hebben gekopieerd naar een "eigen" ;list die een unieke (tot nu toe dan toch) naam zonder spaties heeft.
Echter hoe krijg ik nou die Hue lamp gedimd na een x tijd?
Want in een google home routine is de muziek opdracht altijd de laatste, je kunt er niets achter aan zetten.
Dus ik heb het vermoeden dat ik iets in moet stellen in de Hue scene??
If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.