Puur ter info over Nest garantie vanuit Google:
Ik had destijds bij de BCC een Nest thermostat V3 gekocht, rond januari 2022 toen ik een nieuwe ketel had gekocht.
Ging afgelopen week kapot met het bekende wifi probleem.
Google gebeld want BCC bestaat niet meer en ik heb geen bon meer.
Telefoon gesprek duurde 1,5! uur want de persoon aan de andere kant was schijnbaar vol van tijd en deed heel lang over de standaard procedure.
Garantie werd toegewezen maar ik moest even via de creditcard €229 aftikken voor een nieuwe welke dan wordt toegezonden.
Zodra de oude is teruggestuurd en ontvangen krijg je je geld terug.
Dinsdag gebeld, Woensdag avond lag hij al thuis, Donderdag oude terug gezonden en Vrijdag ochtend lag die alweer in Polen met 3 uur later het geld weer op mijn CC.
Al met al, duurt ff maar de garantie is in principe prima geregeld.
Ik had destijds bij de BCC een Nest thermostat V3 gekocht, rond januari 2022 toen ik een nieuwe ketel had gekocht.
Ging afgelopen week kapot met het bekende wifi probleem.
Google gebeld want BCC bestaat niet meer en ik heb geen bon meer.
Telefoon gesprek duurde 1,5! uur want de persoon aan de andere kant was schijnbaar vol van tijd en deed heel lang over de standaard procedure.
Garantie werd toegewezen maar ik moest even via de creditcard €229 aftikken voor een nieuwe welke dan wordt toegezonden.
Zodra de oude is teruggestuurd en ontvangen krijg je je geld terug.
Dinsdag gebeld, Woensdag avond lag hij al thuis, Donderdag oude terug gezonden en Vrijdag ochtend lag die alweer in Polen met 3 uur later het geld weer op mijn CC.
Al met al, duurt ff maar de garantie is in principe prima geregeld.
/f/image/qd59vx5MMlZIr9N2R74tv3XE.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/sLmSl0sB2ZsBs75dXqoNaami.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/IcY4fMOM2YFfho6XyY9OzKUg.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/iBepK0BlZUrQ7j1evJmmyzAj.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/2ahVjOaVe76dngBybMWGG68Q.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/DEGWDW6e9WshD1yDJZy1xPP0.png?f=fotoalbum_large)