Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:55

Haan

dotnetter

Ja ik heb m'n abo direct opgezegd, van 6 naar 10 euro, doe ff normaal :/

(gaat in mijn geval om een deurbel, die werkt ook zonder abo)

[ Voor 31% gewijzigd door Haan op 17-07-2025 08:05 ]

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 00:29
Met die nest cams kan je sowieso niets anders dan moet je al je cams vervangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:55

Pierre

Van nature lui!

Kak vandaag ook de W5 code op mijn Nest, sinds maart buiten garantie. Maar super aardige kerel aan de lijn, ze gaan een nieuwe opsturen. De reservering van 250 euro boeit me niet, ben benieuwd hoelang het duurt voordat die nieuwe er is.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JS0180
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 21:56
Vraag (en ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen).

Sinds afgelopen weekend was onze Google nest thermostaat gen 3 uitgeschakeld. Rood/groen lampje was aan het knipperen en het scherm reageerde nergens op. Na een korte search kwam ik erachter dat de batterij leeg was. Ik heb dus thermostaat aan de usb lader voor een nachtje gelegd en dat leek op de oplossing, helaas maar voor 1 dag, want daarna was de batterij weer leeg.

De thermostaat was al in onze woning voor wij hier introkken (1,5 jaar geleden), we hebben nooit problemen met de voeding gehad tot afgelopen weekend. Ik heb een recente foto gemaakt van de status voeding, wellicht zegt dit meer. Nu krijg ik de thermostaat niet meer aan (wel met usb-voeding).

Heeft iemand tips wat ik nog kan doen om dit te verhelpen? We hebben dus nooit problemen gehad met de accu of voeding.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qr28E1s_WUapnbj8FLSOblP5lLw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sLmSl0sB2ZsBs75dXqoNaami.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!
JS0180 schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 00:37:
Vraag (en ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen).

Sinds afgelopen weekend was onze Google nest thermostaat gen 3 uitgeschakeld. Rood/groen lampje was aan het knipperen en het scherm reageerde nergens op. Na een korte search kwam ik erachter dat de batterij leeg was. Ik heb dus thermostaat aan de usb lader voor een nachtje gelegd en dat leek op de oplossing, helaas maar voor 1 dag, want daarna was de batterij weer leeg.

De thermostaat was al in onze woning voor wij hier introkken (1,5 jaar geleden), we hebben nooit problemen met de voeding gehad tot afgelopen weekend. Ik heb een recente foto gemaakt van de status voeding, wellicht zegt dit meer. Nu krijg ik de thermostaat niet meer aan (wel met usb-voeding).

Heeft iemand tips wat ik nog kan doen om dit te verhelpen? We hebben dus nooit problemen gehad met de accu of voeding.

[Afbeelding]
Zelf een keer gehad in mijn vorige woning, bleek dat de draden slecht waren geworden. Gelukkig was het eenvoudig nieuwe te trekken in mijn geval, bij mijn huidige woning gaat dat niet meer lukken namelijk...

Maar om het uit te sluiten of juist te bevestigen zou je de signaalkabel tijdelijk kunnen vervangen (zonder eerst opnieuw te trekken, gewoon buitenlangs of even de Thermostat incl de bevestigingsring van de muur halen en even naar je Heatlink ermee, en een vervangend stukje leggen.

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01:06

R.G

Wat is het verwachte gedrag van een nest cam battery outdoor wanneer.

1. De battery leeg is.
2. Ik een usb adapter 20w 2a 5v aansluit en het Al's continue stroombron Wil gebruiken.

Wat zou er moeten gebeuren?

Kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dipesh
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-09 07:16
Nest Aware abonnement

Ik heb een Nest Aware abonnement voor mijn Nest hello Doorbell(bekabeld).
Deze komt ook op mijn schermen in huis.
(Google Nest Hub). + op de app.
Is er een alternatief voor deze opstelling dan.
Pagina: 1 ... 71 72 Laatste