Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25
Nostordici schreef op maandag 09 mei 2016 @ 14:49:
Ok, dit is wel gaaf, een unboxing video van de Overwatch Collectors Edition. Wat ook gaaf is, is dat deze gast ook alle Razer Chroma Overwatch gear heeft staan. Wel mooi hoor, gelukkig werkt het op alle Chroma gear en niet alleen op de Overwatch uitvoering. Alleen werkt het bij mij nu niet meer, na een suffe Synapse update. De statue valt mij wel een beetje tegen, ik was in de veronderstelling dat deze zilverkleurig was, deze blijkt nu groen? :?

[video]
Dit is Muselk een bekende Team Fortress 2 youtuber uit Australië.
ik ben zelf gewoon voor de digitale origin editie gegaan omdat de statue mij niet aansprak.

Echter was ik ook verrast dat hij alle Razer Chroma overwatch gear heeft staan.
Zelf krijg ik over 2 weken (mits de informatie klopt) de muismat en muis van overwatch.
Ik game momenteel ook al met de Deathadder, maar heeft zijn beste tijd gehad na 3 jaar al (Tijdens een verhuizing paar keer laten vallen haha)

Ik ben alleen nog opzoek naar het toetsenbord of beter gezegd, ik wil een RGB toetsenbord.
Nu hoor ik inderdaad dat de overwatch light profile niet meer werkt en dat is wel erg jammer.
Als iemand nog een suggestie heeft voor een goede RGB toetsenbord, dan hoor ik dat graag.
Ik heb nu een CM storm QuickFire TK en ik ben hier niet blij mee. Ik mis een de numpad en home/end/insert... etc. keys.

Vanavond laatste beta dag en ik ben van plan om mijn game/slaapkamer om te bouwen.
(PS4 in de kast, Amiibo's bij elkaar zetten, Gamedozen en hoesjes opruimen en deel weggooien, PC verplaatsen, Led slang verleggen etc)

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:50

The Chosen One

Zie signature!

Zou leuk zijn als het ook werkt met de G910. Bij GTA 5 was/is het een erg vette ervaring. Politie achter je aan, flitsen de F toetsen of zo allemaal rood/blauw.

En gamestatues vind ik vaak niet bijzonder en al helemaal niet goed genoeg. Ben ook Weta beeldjes gewend. ;p

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 07:20
Pykow schreef op maandag 09 mei 2016 @ 16:00:
[...]

Zelf krijg ik over 2 weken (mits de informatie klopt) de muismat en muis van overwatch.
Hmm, maar twee thumb-buttons? Ik kom er nou juist achter dat ik graag meer van zou willen hebben, met name om de volgende zaken erop te koppelen: melee, wapenswitch, reload. Merk dat de 1-2 knoppen en/of muiswiel niet intuïtief werken, ik wil gewoon één knop die de heen en weer flipt tussen modi (zoals build hamer/gun of healing/powerup bij Mercy)

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-09 15:58
Pykow schreef op maandag 09 mei 2016 @ 16:00:

Als iemand nog een suggestie heeft voor een goede RGB toetsenbord, dan hoor ik dat graag.
Ik heb nu een CM storm QuickFire TK en ik ben hier niet blij mee. Ik mis een de numpad en home/end/insert... etc. keys.

Vanavond laatste beta dag en ik ben van plan om mijn game/slaapkamer om te bouwen.
(PS4 in de kast, Amiibo's bij elkaar zetten, Gamedozen en hoesjes opruimen en deel weggooien, PC verplaatsen, Led slang verleggen etc)
Ik heb zat suggesties voor toetsenbord (heb er aardig wat versleten de laatste paar jaren) maar prijs range? Mechanisch ja/nee? Qwerty/Azerty ? Kabel/Draadloos?

Als je gewoon een top toetsenbord wilt met RGB dan zou ik zelf voor de Logitech G910 Orion gaan of de Corsair K70. Beide mechanisch en beide RGB en beide ook een aardig prijskaartje.

Vanavond laatste dag? Ik dacht dat de beta door ging tot morgen avond 19.00 ? En anders heb ik morgen meer tijd voor Uncharted 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Joarie schreef op maandag 09 mei 2016 @ 16:06:
[...]

Hmm, maar twee thumb-buttons? Ik kom er nou juist achter dat ik graag meer van zou willen hebben, met name om de volgende zaken erop te koppelen: melee, wapenswitch, reload. Merk dat de 1-2 knoppen en/of muiswiel niet intuïtief werken, ik wil gewoon één knop die de heen en weer flipt tussen modi (zoals build hamer/gun of healing/powerup bij Mercy)
Nog nooit meer knoppen nodig gehad.
Facerafter schreef op maandag 09 mei 2016 @ 16:06:
[...]

Ik heb zat suggesties voor toetsenbord (heb er aardig wat versleten de laatste paar jaren) maar prijs range? Mechanisch ja/nee? Qwerty/Azerty ? Kabel/Draadloos?

Als je gewoon een top toetsenbord wilt met RGB dan zou ik zelf voor de Logitech G910 Orion gaan of de Corsair K70. Beide mechanisch en beide RGB en beide ook een aardig prijskaartje.

Vanavond laatste dag? Ik dacht dat de beta door ging tot morgen avond 19.00 ? En anders heb ik morgen meer tijd voor Uncharted 4.
Maximaal 200 euro, Qwerty, Mechanisch (MX red en blu zijn fijn), sterke verlichting ook als het licht is.
Het liefst mediakeys, maar dan kom ik uit op K70, waarbij de verlichting niet zo goed is volgens mij.

De beta is tot 07:00 in de ochtend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
Pykow schreef op maandag 09 mei 2016 @ 16:19:
[...]

Nog nooit meer knoppen nodig gehad.
[...]

Maximaal 200 euro, Qwerty, Mechanisch (MX red en blu zijn fijn), sterke verlichting ook als het licht is.
Het liefst mediakeys, maar dan kom ik uit op K70, waarbij de verlichting niet zo goed is volgens mij.

De beta is tot 07:00 in de ochtend ;)
Ik heb zelf de K70 (red) en zoals je zelf al zegd past die je beschrijving maar over de verlichten zou ik niet durven zeggen. Ik let daar niet zo veel op en heb het ook gedimt staan, precies genoeg dat ik savonds met het licht uit de boel nog goed kan zien.

Heb het even gechecked maar het is tot 7 uur in de avond. 10AM PDT = 7PM GMT+2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-09 16:25
Hoe leuk toetsenborden ook zijn: Het grote mechanische toetsenborden topic - deel 2 ;)

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fail heeft dan wel een punt, maar hoe de fuck mis je je numpad/homeblock bij een TK?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2016 @ 16:29:
Fail heeft dan wel een punt, maar hoe de fuck mis je je numpad/homeblock bij een TK?
Je moet steeds de functie toets indrukken om te wisselen van numpad naar het homeblock en dat is irritant. Maar inderdaad genoeg over toetsenborden. Ik zet me vraag wel in de juiste topic haha.

Terug naar overwatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vertor
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 20:48
weszz schreef op maandag 09 mei 2016 @ 15:12:
[...]

Verder speel ik toch best vaak met Soldier 76. Ondanks dat hij ontzettend makkelijk is en wordt aangeraden om mee te beginnen vindt ik hem toch nog steeds heel fijn! :o
Ik speel ook voornamelijk S76.
Zijn kit is simpel, maar de impact, zeker met een heal kan enorm zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Door dat filmpje van hanzo die ik hier linkte ben ik helemaal hanzo hyped haha, wil ook zo hanzo kunnen spelen dus nu aan het doen. gaat me verdacht goed af dat aimen ineens na een paar potjes. speel nu gewoon echt als midrange warrior ipv sniper en pak kills bij de trossen. nu in de laatste 3 potjes 2 play of the games en dat is dan ook deels zonder ult :P echt leuk om hem zo te spelen

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-06 11:09
Ik speel bijna alleen maar zenyatta, als ik niet met bekenden speel. Support heb je gewoon nodig en bijna iedereen speelt genji, tracer of hanzo. Zolang de tegenstander geen goeie tracer heeft is zenyatta voor mij iig de beste support. Goeie heals en met je discord ook nog is n beste tank sloper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Na het zien van het filmpje van lucio heb ik nog steeds geen flauw idee wat deze hero kan behalve een speedboost geven.
Zelfs in het filmpje dat hier gepost is, zie ik hem bijna geen kills maken, alleen maar snipers irriteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitrodesign
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-09 13:43

nitrodesign

There is more joy on a ...

Beste mede tweakers,

Wij van NOOB-inc zijn opzoek naar nieuwe members voor a.o. Overwatch. Wij zien dat er voor Overwatch competitief Gaming wordt gehouden en hier willen wij op inspelen.

Lijkt het je leuk om samen met ons te gamen voor de gezelligheid en eventueel competitief, dan ben je bij NOOB-inc bij het juiste adres.

Voor meer info: www.noob-inc.nl. // TS3: ts.noob-inc.nl
We see u soon. :):)

Zoek je nog een leuk gepersonaliseerde gift, Check Custodo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eld0
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-08 09:04
Pykow schreef op maandag 09 mei 2016 @ 19:13:
Na het zien van het filmpje van lucio heb ik nog steeds geen flauw idee wat deze hero kan behalve een speedboost geven.
Zelfs in het filmpje dat hier gepost is, zie ik hem bijna geen kills maken, alleen maar snipers irriteren.
Als support speel ik altijd Lucio. Is heel goed in aoe heals. Ik vind hem de beste healer. Speedboost geef ik alleen als ik respawn om mijn teammembers sneller bij het objective te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
Pykow schreef op maandag 09 mei 2016 @ 19:13:
Lucio heeft iedereen in een straal om hem heen Healing. Dit is per persoon natuurlijk minder dan Mercy en je hebt geen visuele indicatie wanneer je dit doet, hierdoor voelt hij minder effectief aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 07:20
Hmm, ik heb nu voor de 2e keer een bugje: ik kom niet uit de chatvenster als ik tijdens hero selectie aan het typen ben. Ik kan enteren tot ik een ons weeg maar nul komma nul reactie.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joarie schreef op maandag 09 mei 2016 @ 20:47:
Hmm, ik heb nu voor de 2e keer een bugje: ik kom niet uit de chatvenster als ik tijdens hero selectie aan het typen ben. Ik kan enteren tot ik een ons weeg maar nul komma nul reactie.
wat een toeval, ik had dit serieus net ook voor de eerste keer :/ ik dacht dat me keyboard kapot was :P brak hem bijna door midden was midden in een potje :/

blijkbaar bug dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuff
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Damn, net weer wat Overwatch gedaan, wat vet! Maar geen van mijn vrienden gaat het spelen, dus ik ben bang dat ik het op de plank laat liggen.

In het begin kon ik niet echt wennen dat je niet kon sprinten (niet met elke hero in elk geval), maar nu ben ik gewend. Wat speelt het lekker man, het is echt fun gewoon. Zit echt te twijfelen nu !

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Voor 40 euro haal je hier wel tientallen uren en mogelijk honderden uren uit. Kan me slechtere aankopen voorstellen.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Chosen One schreef op maandag 09 mei 2016 @ 21:26:
Voor 40 euro haal je hier wel tientallen uren en mogelijk honderden uren uit. Kan me slechtere aankopen voorstellen.
Eensch! Maar niet voor iedereen. Zijn ook mensen die bijvoorbeeld 1000u in CIV hebben, ik ben dat na 3 seconden al beu :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Fuff schreef op maandag 09 mei 2016 @ 21:24:
Damn, net weer wat Overwatch gedaan, wat vet! Maar geen van mijn vrienden gaat het spelen, dus ik ben bang dat ik het op de plank laat liggen.

In het begin kon ik niet echt wennen dat je niet kon sprinten (niet met elke hero in elk geval), maar nu ben ik gewend. Wat speelt het lekker man, het is echt fun gewoon. Zit echt te twijfelen nu !
Gewoon kopen en mensen toevoegen van tweakers.
Zijn genoeg spelers die samen willen spelen en vol op genieten van deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23:50
net even paar potjes gespeeld wat een heerlijke game! en genoeg te unlocken? nou meen ik ergens gelezen te hebben dat dit een cross platform game is. nu is mijn vraag of als ik hem op de pc koop hem ook voor de PS4 heb?

anders zit ik erg te twijfelen of ik hem nu voor de pc of voor de ps4 moet kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vertor
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 20:48
Ik speel op een 16:10 scherm

Als ik mijn resolutie zet op 1920*1200, heb ik onder en boven een zwarte balk.

Zet ik mij resolutie op 1920*1080 heb ik een volledig scherm

bizar....

EDIT: het kalf dat ik ben, aspect ratio stond verkeerd...

[ Voor 14% gewijzigd door Vertor op 09-05-2016 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Gigantische lag net, dus ben maar gestopt.

Al met al zeer positief verrast door Overwatch :) Vergelijk het zelf met TF2, een game waar ik honderden uren in heb gestoken. Speelde in TF2 vrijwel altijd Medic, dus het is mooi om te zien dat je in Overwatch ook healing/support heroes hebt.

Lucio vind ik érg tof, evenals Zenyatta :Y

Met andere heroes kan ik nog niet zo goed overweg, maar met wat meer oefening zal dat ook wel goedkomen.

Word overigens wel vaak afgemaakt door Reaper & Genji :P

edit: Maar even een goeie site zoeken voor een Origin Edition key :)

[ Voor 6% gewijzigd door London op 09-05-2016 23:56 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Zal leuk zijn als we 17 mei ook resultaten krijgen te zien met de nvidia 1080 en overwatch performance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

1000 fps+. Tis een Blizzard game. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 15:49

Thermometer

Whoop Whoop!

Ricmaniac schreef op maandag 09 mei 2016 @ 18:33:
Door dat filmpje van hanzo die ik hier linkte ben ik helemaal hanzo hyped haha, wil ook zo hanzo kunnen spelen dus nu aan het doen. gaat me verdacht goed af dat aimen ineens na een paar potjes. speel nu gewoon echt als midrange warrior ipv sniper en pak kills bij de trossen. nu in de laatste 3 potjes 2 play of the games en dat is dan ook deels zonder ult :P echt leuk om hem zo te spelen
Een goede tip om even Hanzo headshots te oefenen is in de practice mode, dan doorlopen tot het stuk waar je ~8 bots in de buurt hebt (lopende en statische) en dan achter elkaar een sextuple kill te maken ;) Is me nu een paar keer gelukt en merk dat het tijdens het spelen een stuk beter gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-09 18:42
Helaas heb ik deze game niet kunnen proberen door het ontbreken van een videokaart, maar wat ik ervan heb gezien lijkt het mij helemaal te gek!

Zal hem tzt dan ook zeker aanschaffen voor de PC. Zijn er meer Tweakers die voor de PC editie gaan? Lijkt mij leuk om daar mee te spelen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
kwdtjuh schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 08:32:
Helaas heb ik deze game niet kunnen proberen door het ontbreken van een videokaart, maar wat ik ervan heb gezien lijkt het mij helemaal te gek!

Zal hem tzt dan ook zeker aanschaffen voor de PC. Zijn er meer Tweakers die voor de PC editie gaan? Lijkt mij leuk om daar mee te spelen :-)
Ga er maar vanuit dat de meeste hem hier voor de PC gaan halen.
Nu nog ff 2 weken TF2 spelen tot aan de release :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inhumanous schreef op maandag 09 mei 2016 @ 22:38:
net even paar potjes gespeeld wat een heerlijke game! en genoeg te unlocken? nou meen ik ergens gelezen te hebben dat dit een cross platform game is. nu is mijn vraag of als ik hem op de pc koop hem ook voor de PS4 heb?

anders zit ik erg te twijfelen of ik hem nu voor de pc of voor de ps4 moet kopen?
nee, hij is niet cross platform voor alsnog.

En sowieso zou je hem op beide platformen moeten kopen wil je hem op beide spelen. dat is altijd met games uit mijn ervaring. Zo heb ik 2 keer FFXIV :P en ook 2 keer Rocket League en Elders scrolls online haha.

Mijn voorkeurd gaat voor deze game alleen heeel erg uit naar PC. zal hem dan ook geen 2e keer voor console kopen.

[ Voor 3% gewijzigd door Ricmaniac op 10-05-2016 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Ricmaniac schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 09:10:
[...]

nee, hij is niet cross platform voor alsnog.

En sowieso zou je hem op beide platformen moeten kopen wil je hem op beide spelen. dat is altijd met games uit mijn ervaring. Zo heb ik 2 keer FFXIV :P en ook 2 keer Rocket League en Elders scrolls online haha.

Mijn voorkeurd gaat voor deze game alleen heeel erg uit naar PC. zal hem dan ook geen 2e keer voor console kopen.
Sommige playstations games kan je na 1x aanschaffen spelen op de Vita en PS3/PS4. (mits uit hun eigen store)
Maar Overwatch is zeker geen corss platform game. Gameplay op de consoles ligt lager dan op de PC en dat zou dus betekenen dat de PC games in het voordeel zijn, puur omdat ze sneller zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Blijkbaar hebben sommige heroes extra gameplay options :o dit is best handig. Ik had er zeker baat bij gehad met sommige heroes als k dit eerder wist XD

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=FCygSHeoe7Q]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-09 10:52
Zijn er mensen die twijfelen tussen deze game en Battleborn?

Ik heb beide beta's gespeeld. Alleen veel meer tijd in Overwatch gestoken dan BB. Meer omdat bijna niemand BB speelde.
Lijkt me dat Overwatch qua content wel tegenvalt als volle aanschaf. Gezien de retail versie niet veel meer biedt dan de Beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Absoluut niet, totaal andere games en BB lijkt me een game die snel op z'n gat valt. Moba wise blijf ik lekker bii Dota 2. ;p

En ja vergeleken met de retail met beta haal je maar paar honderd/duizend uur uit de beta en niet veel meer uit de retail tot er meer content komt... wat jammer. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kashika schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 11:10:

Ik heb beide beta's gespeeld. Alleen veel meer tijd in Overwatch gestoken dan BB. Meer omdat bijna niemand BB speelde.
Lijkt me dat Overwatch qua content wel tegenvalt als volle aanschaf. Gezien de retail versie niet veel meer biedt dan de Beta.
nee absoluut niet, ik heb battleborn ook degelijk een tijdje gespeeld maar ik vond het te veel PvE achtig, je speelt wel tegen elkaar maar je hebt meer dat moba gevoel omdat je ook minions hebt rondlopen en torens moet killen enzo. Beetje zoals Smite en dat vind ik persoonlijk niet leuk. Overwatch vind ik veel vetter gedaan en mooier gemaakt. en heb battleborn ook niet gekocht daarom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-09 07:55
markdm schreef op maandag 09 mei 2016 @ 20:22:
[...]

Lucio heeft iedereen in een straal om hem heen Healing. Dit is per persoon natuurlijk minder dan Mercy en je hebt geen visuele indicatie wanneer je dit doet, hierdoor voelt hij minder effectief aan.
Dat is toch het getal wat je middenin beeld zit? Tussen je heal/speed dingetje.
Naar mijn weten geeft dat getal aan hoeveel mensen je buff krijgen!

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Je moet zicht op ze hebben, anders werkt het niet. Zo simpel is het volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
schaapiej schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 11:16:
[...]

klopt dat getal geeft aan hoeveel mensen momenteel onder het effect van je buff zijn.
En volgens mij moeten ze in dezelfde ruimte als je zijn zeg maar.. met een muur er tussen worden ze niet gehealed dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
schaapiej schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 11:16:
[...]

Inderdaad, doordat ik nooit Lucio speel had ik dat helemaal niet door. Wist ik helemaal niet. Maar ik bedoelde juist degene die door Lucio gehealed worden, die hebben volgens mij dan weer geen visuele indicator daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52

Ik garandeer dat Battleborn binnen een jaar onder de 1000 spelers zit, waarschijnlijk al binnen een aantal maanden.
Zelfde verhaal als Evolve.

Net zat het aantal spelers op 2500, dat is echt weinig voor een nieuwe AAA titel.
Nu is dat geen peak moment, maar ook dat zit slechts op 6000

[ Voor 11% gewijzigd door unfor op 10-05-2016 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
unfor schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 11:43:
[...]
Ik garandeer dat Battleborn binnen een jaar onder de 1000 spelers zit, waarschijnlijk al binnen een aantal maanden.

Net zat het aantal spelers op 2500, dat is echt weinig voor een nieuwe AAA titel.
Dat heb ik ook gelezen. Hoe kun je zien hoeveel spelers actief zijn?

Overigens, ik heb een PS4. Haal ze niet op de PC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Kashika schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 11:52:
[...]

steamcharts.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-05-2024

Furinax

It'll only hurt until you die

Kashika schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 11:52:
[...]

http://steamcharts.com/app/394230

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 15:52

Fixer

FP ProMod
Na meerdere uren besteed te hebben aan de closed en open BETA, waarmee ik erg veel plezier heb beleeft, heb ik Overwatch net ook maar even aangeschaft.

Het is die ~37/38 euro (Origins Edition) meer dan waard.
Hoop dat er dan een aantal teams gevormd worden hier op Tweakers, want dat is uiteindelijk het fijnste spelen.

Nu helaas nog twee weken wachten. Gelukkig hebben we nog altijd TF2 (wat ik uiteraard ook blijft spelen) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Fixer schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 12:58:
Het is die ~37/38 euro (Origins Edition) meer dan waard.
Ik koop games liever via Stream of Blizzard direct, maar met zo'n groot verschil in prijs denk ik dat ik deze keer de game maar wel via G2A koop.

Moet je wel doen als of je buiten de EU woont. ;-)

[ Voor 9% gewijzigd door OkkE op 10-05-2016 13:11 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:35
Heeft Blizzard nog plannen om meer hero's toe te voegen na launch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Ja waarschijnblijk wel maar hoe of wat en wanneer is allemaal niks van bekend. Wel dat het gratis wordt. Tijdje toen vaag geweest en toen hebben ze een soort van post/statement gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
Oké, dat zegt dus niets over de mensen die op een console spelen. Alleen als het op de PC via Steam gespeeld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Battleborn sprak me erg aan, net zoals Borderlands mij dat heeft gedaan.
Ze combineren shooters met een andere genre. Zo was borderlands een shooter/RPG game en is Battleborn een Shooter/Moba game. Leuk gedaan maar niet iedereen zit hier op te wachten.

ik heb wel zitten twijfelen om OW aan te schaffen, Ik speel namelijk nog dagelijks TF2 en OW zit in het zelfde straatje.
unfor schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 11:43:
[...]

Een game moet simpel te begrijpen zijn, maar ook weer genoeg diepgang hebben.
Dat is nou het succes van Overwatch of andere games zoals CSGO, TF2, LOL,Dota2, Hearthstone etc.
Games zijn simpel te begrijpen, maar wil je er goed in zijn moet je er meer tijd instoppen.
OkkE schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 13:09:
[...]

Ik koop games liever via Stream of Blizzard direct, maar met zo'n groot verschil in prijs denk ik dat ik deze keer de game maar wel via G2A koop.

Moet je wel doen als of je buiten de EU woont. ;-)
Ik koop vrijwel alles direct via steam en blizzard, dat heb ik nu ook gedaan.
Dief van mijn eigen portomonee, maar ik weet dan zeker dat ik geen problemen krijg ;)
moet juist genieten, want volgend jaar ga ik (als het lukt) samen wonen met mn vriendin. dan hou ik weinig over en moet ik het doen met 3 games per jaar ofzo hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:47

PromWarMachine

Forsaken Archer

Twijfel? Nog niet misschien..
Wellicht past je vraag beter in het Battleborn topic, maar Overwatch is niet te vergelijken met BB als het gaat om support na release. Gearbox is een kleine ontwikkelstudio met 1 succestitel: Borderlands.

De enige reden dat we uberhaupt gehoord hebben van Battleborn is omdat het geforceerd gehyped wordt. Streamers die worden betaald om het te spelen, marketing budget vanuit 2K, etc. Het is geen goede game en over 2 jaar is iedereen die game helemaal vergeten.

Overwatch daarentegen, is van Blizzard.
Het bedrijf achter Warcraft, Starcraft, Hearthstone en World of Warcraft. Need I say more. Twaalf jaar na release brengen ze nog patches uit. Noem 1 game van 2k die 5 jaar na release nog een patch kreeg? ;)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:06

Snippertje

Light up your life

PromWarMachine schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 13:58:
[...]
De enige reden dat we uberhaupt gehoord hebben van Battleborn is omdat het geforceerd gehyped wordt. Streamers die worden betaald om het te spelen, marketing budget vanuit 2K, etc. Het is geen goede game en over 2 jaar is iedereen die game helemaal vergeten.
Uhm, dat is een mening. Ik vind het wél een goede game, maar ook totaal niet te vergelijken met Overwatch. Heb beide gespeeld en vindt ze ook beide leuk. Wat precies aantal spelers zou je gelijk kunnen hebben, dat weet ik niet.

Maar Battle born is de diepgaandere game, waar Overwatch veel simplistischer is. Uiteraard is Overwatch easy to learn hard to master, maar dat heeft meer met de besturing en de skills te maken. Battle born heeft een campaign, gear en ontiegelijk veel skins en taunts om te unlocken. En daarnaast nog de besturing en de skills die je moet masteren. Echter ik blijf erbij dat beide games totaal anders zijn, niet te vergelijken.

TL;DR: Je geeft je mening als feit. Je moet beide games niet vergelijken, want ze zijn totaal anders. Ze zijn allebei leuk mits je van het genre houdt :)

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Zo even een win + play of the game met Roadhog. Daar de dag maar mee afsluiten. Nu wachten. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R1kske
  • Laatst online: 02-07 20:13
Erg leuke game, valt me niet tegen. Ga hem denk ik ook halen voor de PC. Dacht dat het wat te licht zou zijn, maar merk dat er best wat diepgang al mogelijk is. Aantal champs mogen een buffje al en een aantal zijn te sterk in mijn opzicht. Zo zijn Hanzo, Widowmaker en Bastion soms wat overpowered, zeker die als er meerdere van zijn. Ook mag van mij de wachttijd wat korter, in ieder geval bij de Quick Games, bij Ranked snap ik dat je wat voorbereidingstijd wilt.

Steam: rh1991

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Het spel bevalt me wel, maar toch heb ik iets van.. "het is het nét niet".

Vind zelf Reaper erg awesome, en jetpack muts (ben even haar naam kwijt). Hij komt wel in huis, of op de PC of de PS4, als ze in de aanbieding zijn :+

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
R1kske schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 15:10:
Erg leuke game, valt me niet tegen. Ga hem denk ik ook halen voor de PC. Dacht dat het wat te licht zou zijn, maar merk dat er best wat diepgang al mogelijk is. Aantal champs mogen een buffje al en een aantal zijn te sterk in mijn opzicht. Zo zijn Hanzo, Widowmaker en Bastion soms wat overpowered, zeker die als er meerdere van zijn. Ook mag van mij de wachttijd wat korter, in ieder geval bij de Quick Games, bij Ranked snap ik dat je wat voorbereidingstijd wilt.
Zoals hier ook al veel gezegd is Bastion is makkelijk te counteren met verschillende hero's. Vooral Hanzo heb ik soms ook wat problemen mee als tracer maar dat ligt meer aan de/mijn latency. Blink ik achter een muur (Ik hoor het geluid en ben al geteleport) en toch ben ik dood. Widowmaker moet je gewoon flanken.

Ik vind zelf de tijd dat je moet wachten voor dat de game echt begint zelf ook veels te lang. Als het andere team erg goed dan kan een potje maar 6 minuten duren waarvan je 1 minuut al zeker staat te wachten bij de spawn.
corset schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 15:14:
Het spel bevalt me wel, maar toch heb ik iets van.. "het is het nét niet".

Vind zelf Reaper erg awesome, en jetpack muts (ben even haar naam kwijt). Hij komt wel in huis, of op de PC of de PS4, als ze in de aanbieding zijn :+
Pharah ;)
Toevallig op beide gespeeld? Ik zit nog te twijfelen tussen de PC en PS4 versie, heb em tot nu toe alleen op de ps4 gespeeld. Maar zit nu op een accuracy van 35% met Tracer na ~16 uur en ik denk dat dat op de PC veel hoger kan zijn alleen ben je op de console wel zeker van minder/geen hackers.

EDIT: Andere tracers hier? Wat is jullie gemiddelde accuracy? Nieuwsgierig of dat ik misschien gewoon slecht ben.

[ Voor 3% gewijzigd door Facerafter op 10-05-2016 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Mja op de console zul je sneller hebben dat mensen keyboard/muis gebruiken en dan op die manier "cheaten" tegenover controle users. Of speciale controllers hebben e.d.

En als je kijkt naar Diablo 3, dan zit het gigantisch vol met cheaters en hackers. Al is dat geen puur PvP is dat toch ook een teken.

En dan heb je dingen als playerbase, updates etc. Het hoeft allemaal niet gelijk slecht te zijn op de conole maar de pc heeft toch vaak eens streepje voor daar.

[ Voor 21% gewijzigd door The Chosen One op 10-05-2016 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07:19
Eindelijk een fix gevonden voor Razer Chroma, het probleem ontstaat als je een Razer Kraken Chroma hebt.
https://insider.razerzone...est-synapse-update.13440/
Wel jammer dat mijn Mamba nog niet mee kleurt, maar het werkt weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
PromWarMachine schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 13:58:
[...]

Twijfel? Nog niet misschien..
Wellicht past je vraag beter in het Battleborn topic, maar Overwatch is niet te vergelijken met BB als het gaat om support na release. Gearbox is een kleine ontwikkelstudio met 1 succestitel: Borderlands.

Overwatch daarentegen, is van Blizzard.
Het bedrijf achter Warcraft, Starcraft, Hearthstone en World of Warcraft. Need I say more. Twaalf jaar na release brengen ze nog patches uit. Noem 1 game van 2k die 5 jaar na release nog een patch kreeg? ;)
Gearbox ken ik voornamelijk van
Borderlands serie en Counter-strike: Condition zero.
Deze games heb ik ook allemaal gespeeld.

Battleborn is geen slechte game, maar om het in dezelfde maand uit te brengen met Overwatch is heel erg slecht. Blizzard is zo groot en levert geweldige kwaliteit games.
R1kske schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 15:10:
Speel maar eens tegen 3 reapers, ze moeten gewoon een class limit van 1 toevoegen.
Geen enkele heroes hebben een buff nodig, alleen er mag wat generfed worden zoals de damage output van de reaper, Genji Swift strike cooldown, snelheid van de sentry,
Nostordici schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 15:50:
Eindelijk een fix gevonden voor Razer Chroma, het probleem ontstaat als je een Razer Kraken Chroma hebt.
https://insider.razerzone...est-synapse-update.13440/
Wel jammer dat mijn Mamba nog niet mee kleurt, maar het werkt weer :)
Ow mooi, ik ga denk ik toch voor de Razer Blackwidow ultimate chroma.
Zit nog te wachten op de overwatch edition, maar deze kom ik alleen tegen via Gear.blizzard en nog niet bij een nederlandse webshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Ik wacht rustig op m'n collectors editie, maar tot 19:00 mogen we nog lekker doorspelen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pykow
BinaryRun schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 15:55:
Ik wacht rustig op m'n collectors editie, maar tot 19:00 mogen we nog lekker doorspelen. :)
aankomende vrijdag 13-05-2016 of uiterlijk Dinsdag 17-05-2016 komt mijn Overwatch gear binnen:

Muisje (Dit was een Gift van een maat)
https://www.bol.com/nl/p/...-pc-mac/9200000057861826/

en de muismat had ik zelf al besteld.
https://www.bol.com/nl/p/...-pc-mac/9200000057861828/

Wel alleen het toetsenbord nog :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Pykow schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 16:03:
[...]

aankomende vrijdag 13-05-2016 of uiterlijk Dinsdag 17-05-2016 komt mijn Overwatch gear binnen:
Ik heb andere Overwatch gear :+

Afbeeldingslocatie: http://gear.blizzard.com/media/catalog/product/cache/1/image/650x650/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/B/6/B61524.jpg

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R1kske
  • Laatst online: 02-07 20:13
Facerafter schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 15:37:
[...]

Zoals hier ook al veel gezegd is Bastion is makkelijk te counteren met verschillende hero's. Vooral Hanzo heb ik soms ook wat problemen mee als tracer maar dat ligt meer aan de/mijn latency. Blink ik achter een muur (Ik hoor het geluid en ben al geteleport) en toch ben ik dood. Widowmaker moet je gewoon flanken.

Ik vind zelf de tijd dat je moet wachten voor dat de game echt begint zelf ook veels te lang. Als het andere team erg goed dan kan een potje maar 6 minuten duren waarvan je 1 minuut al zeker staat te wachten bij de spawn.
Vind bijv de cooldown van de cowboy ook te hoog op zijn rol, veel te weinig mobility daardoor. Tanks heb ik eerlijk gezegd nog weinig geprobeerd.

Steam: rh1991

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Die muis is nog wel tof, maar met tobo+muismat word het een beetje hoog weeabo gehalte voor mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Zeror schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 16:05:
[...]

Ik heb andere Overwatch gear :+

[afbeelding]
haha nice, jammer dat ze meestal mijn maat niet hebben.
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 16:14:
[...]

Die muis is nog wel tof, maar met tobo+muismat word het een beetje hoog weeabo gehalte voor mij :P
Weet alleen niet wat er chroma is aan de muis. logo (wit) kleur aan te passen misschien ;)
Toetsenbord gaat deze worden https://www.bol.com/nl/p/...-pc-mac/9200000032856129/
R1kske schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 16:07:
[...]

Vind bijv de cooldown van de cowboy ook te hoog op zijn rol, veel te weinig mobility daardoor. Tanks heb ik eerlijk gezegd nog weinig geprobeerd.
Er is een trucje waardoor je 12 shots binnen 2 seconde kan losse

[ Voor 52% gewijzigd door Pykow op 10-05-2016 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenety
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-09 13:36
Pykow schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 16:15:
[...]
Er is een trucje waardoor je 12 shots binnen 2 seconde kan losse
Deze: YouTube: OVERWATCH: MCCREE FAST RELOAD TIP

Die zal er vast niet meer zijn als de game echt uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
Pykow schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 15:53:

Battleborn is geen slechte game, maar om het in dezelfde maand uit te brengen met Overwatch is heel erg slecht. Blizzard is zo groot en levert geweldige kwaliteit games.
Ik heb zelf Battleborn een tijdje geleden geprobeerd maar ik vond er niks aan, maar dat is puur persoonlijke mening, het was geen slecht spel ofzo.
Speel maar eens tegen 3 reapers, ze moeten gewoon een class limit van 1 toevoegen.
Geen enkele heroes hebben een buff nodig, alleen er mag wat generfed worden zoals de damage output van de reaper, Genji Swift strike cooldown, snelheid van de sentry,
Als team ben je in het nadeel als je te veel van dezelfde hero speelt, dus zelf zie ik het probleem niet. 2 mercy of mccree kan nog best goed zijn. Ik zou zeggen voor quick play geen max en voor competitive als dat komt max 3. Ik ben het er wel mee eens dat Genji Swift strike cooldown langer moet zijn, nu wordt die gereset na een kill en dat kan wel veranderen, bijvoorbeeld na een kill een paar seconde eraf ofzo of gereset tot de 1,5 seconde, geen complete reset. Ik vind ook dat de sentry van Torbjörn een kleine reactietijd moet krijgen, bijvoorbeeld 0,15 seconde ofzo.
Ow mooi, ik ga denk ik toch voor de Razer Blackwidow ultimate chroma.
Zit nog te wachten op de overwatch edition, maar deze kom ik alleen tegen via Gear.blizzard en nog niet bij een nederlandse webshop.
De razer Blackwidow heeft wel razer (weet niet of dit nou Kailh is of net iets anders) switches, zelf heb ik geen ervaring met mechanische toetsenborden dus kan er niet veel over zeggen, maar ik hoor dat ze slechter zijn dan cherry.
Oke, die muis ziet er wel echt goed uit. :9~
R1kske schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 16:07:
[...]

De cooldown van zijn rol moet echt niet omlaag hoor. De rol is niet bedoelt voor mobility maar om snel te reloaden terwijl je een beetje beweegt en dus moeilijk te raken bent. Als je een tank ziet is de rechtermuisknop, rol, rechtermuisknop een dodelijke combo, dan doe je super veel damage. Alle heroes heb je er zo in een klap uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:02
Zenety schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 16:34:
[...]

Deze: YouTube: OVERWATCH: MCCREE FAST RELOAD TIP

Die zal er vast niet meer zijn als de game echt uit komt.
Dus wel :). Dit is een feature, geen bug. Als Mcree rolt reload hij tijdens het rollen zijn revolver.

http://overwatch.gamepedia.com/McCree#Ability_Breakdown
Combat Roll: When activated, McCree rolls a short distance in the direction he's currently moving. He also fully reloads his Peacekeeper during the roll.
While Combat Roll does give McCree a small amount of mobility, it's nothing compared to Tracer's Blink. Combat Roll is best used as a quick way for McCree to reload his Peacekeeper than anything else. If you're in danger, however, it's best to use Combat Roll to get to cover instead of saving it for the reload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Pykow schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 15:53:
[...]

Daarnaast hebben BB en OW beide dezelfde grafische stijl.
Van BB heb ik ook vrij weinig nieuws mee gekregen om eerlijk te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07:19
[...]

Die muis is wel erg prijzig voor een Deathadder muis hoor, daar had ik een Mamba Chroma voor, welliswaar met 50% korting, maar toch. Persoonlijk zou ik dan deze aanraden: http://www.razerzone.com/...-mamba-tournament-edition Hetzelfde als de Mamba, maar dan met draadje. Bij deze muis komen de kleuren van het Chroma gedeelte veel beter tot recht. Deathadder is wat dat betreft wat simpeler en normaal gesproken goedkoper, deze is alleen prijziger omdat er een Overwatch logo opstaat ;)

Volgens mij is het enige Chroma aan die Overwatch muis, het scroll wiel, wel een beetje suf om dat dan Chroma te noemen, correct me if I'm wrong :P http://www.razerzone.com/...-razer-deathadder-chroma/

Ik heb zelf dus de Blackwidow Chroma Stealth, dit is ook een mechanisch toetsenbord en typt erg prettig. Was ook mijn eerste mechanische toetsenbord en ik zou niet meer terug willen, wellicht zijn er betere alternatieven, maar als je nog niet eerder een mechanisch toetsenbord hebt gehad, kun je eigenlijk niet zo snel de plank mis slaan.

[ Voor 8% gewijzigd door Nostordici op 10-05-2016 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pykow heb je dat tobo al besteld? Want om heel eerlijk te zijn vind ik die razer switches maar prut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 16:59:
pykow heb je dat tobo al besteld? Want om heel eerlijk te zijn vind ik die razer switches maar prut.
Nog niet besteld, ik wacht op mijn vakantie geld eind deze maand.
Wij gaan dit jaar toch niet op vakantie en dus hou ik lekker veel geld over haha.
Maar de overwatch muis en muismat komen binnenkort binnen.
Ereaser schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 16:50:
[...]

Daarnaast hebben BB en OW beide dezelfde grafische stijl.
Van BB heb ik ook vrij weinig nieuws mee gekregen om eerlijk te zijn.
De kleuren zijn iets te fel (lees te kleurrijk) voor mij.
OW zit voor mij ook al aan de max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 17:04:
[...]

Nog niet besteld, ik wacht op mijn vakantie geld eind deze maand.
Wij gaan dit jaar toch niet op vakantie en dus hou ik lekker veel geld over haha.
Maar de overwatch muis en muismat komen binnenkort binnen.
[...]

De kleuren zijn iets te fel (lees te kleurrijk) voor mij.
OW zit voor mij ook al aan de max.
Kijk bitte wat verder naar tobo's, de bouwkwaliteit en de switches zijn er bij razer écht op achteruit gegaan. Ducky/Das etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pykow
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 17:14:
[...]

Kijk bitte wat verder naar tobo's, de bouwkwaliteit en de switches zijn er bij razer écht op achteruit gegaan. Ducky/Das etc.
Je mag me in dit topic helpen Het grote mechanische toetsenborden topic - deel 2
Ik zoet wel een RGB toetsenbord met leuke functionaliteiten.
Dit is iets wat me aansprak bij razer ;)

ok ben toch gegaan voor Corsair strafe RGB MX red ;)
Morgen al in huis.

[ Voor 7% gewijzigd door Pykow op 10-05-2016 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:04

Mauz1978

Console War Veteran

ik kan nog spelen! :O

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Iedereeb kan nog spelen. Ik denk tot 3 uur vannacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Znivian
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 20:29
Merk dat ik wel handig begin te worden met Reinhart :D Lekker lomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
En het is voorbij, jammer :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bapawe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-08 15:07
Jup het is voorbij :)
Achja nog een paar dagen wachten, komt goed!

www.twitch.tv/bapawe | www.twitter.com/bapawe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Langste twee weken van m'n leven. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 13:08

Dawn

..Sworn to the Dark..

idd... 5m geleden gepost:

https://twitter.com/PlayOverwatch/status/730112760403496961

helaas een paar uur eerder dan verwacht en gehoopt... oh well

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Noooo, hele dag gewerkt en zwaar verheugd op nog een paar potjes na werk, maar helaas :(

Worden 2 lange weken :P

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
Dawn schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 21:16:
[...]

idd... 5m geleden gepost:

https://twitter.com/PlayOverwatch/status/730112760403496961

helaas een paar uur eerder dan verwacht en gehoopt... oh well
De beta eindigt 2 dagen voor mijn eindexamens en Overwatch komt uit 1 dag na de laatste examens. Komt perfect uit. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-09 07:05
Ben je topic aandachtig aan het volgen. Heb expres niet de open beta gespeeld, zodat ik helemaal fris en fruitig aan het spel kan beginnen na launch. Dan ga ik mij eens goed verdiepen in alles en zal ik gaan zien waar ik het meeste plezier aan ga beleven. :) heb alleen even het bèta weekend gespeeld, dus weet iig wat me ongeveer te wachten staat. :)

Toch wel leuk hoor, weer een keer met smacht wachten op een game. Is toch wel aardig tijdje geleden...

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Zijn er nog early play acties of deals? As in: Xbox mag een dagje eerder dan launch? Denk het ergste en dan wordt het inderdaad twee weken wachten.

Edit: moet de game zelf nog kopen en dan zie ik deze editie, verkrijgbaar bij Amazon UK: https://www.amazon.co.uk/..._li_tl&tag=onlywatch02-21

Coole versie. 8)

[ Voor 53% gewijzigd door Blaim op 10-05-2016 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

Planespotter schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 21:19:
Noooo, hele dag gewerkt en zwaar verheugd op nog een paar potjes na werk, maar helaas :(

Worden 2 lange weken :P
Dit had ik ook.
1 potje gespeeld, gewonnen, daarna een vriend van me gemeld dat de beta tot 0300 duurt en ook maar een moet spelen...
Ik had dat nog niet gezegd of de servers gingen offline :/ alsof ze erop zaten te wachten gewoon... :(
Blaim schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 21:40:
Zijn er nog early play acties of deals? As in: Xbox mag een dagje eerder dan launch? Denk het ergste en dan wordt het inderdaad twee weken wachten.
Ga er niet vanuit dat dit nog in de pijplijn zit, Blizzard kennende hadden ze dit anders al wel gemeld...

[ Voor 28% gewijzigd door Dawn op 10-05-2016 21:47 ]

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Allemaal tf2 spelen voor 2 weken lang haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:35
Dawn schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 21:46:
[...]

Dit had ik ook.
1 potje gespeeld, gewonnen, daarna een vriend van me gemeld dat de beta tot 0300 duurt en ook maar een moet spelen...
Ik had dat nog niet gezegd of de servers gingen offline :/ alsof ze erop zaten te wachten gewoon... :(
Dank je, door jou kan ik dus niet spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

Alright alright... Blame me :( 😖

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
#nietomdathetmoet... #maaromdathetkan
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nu kan ik even 2 weken me series inhalen :P, totaal nog maar 64 afleveringen te gaan van alles XD

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grappig. we hebben op dezelfde map gestemt als least favorite ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vind Lijiang Tower wel zo'n schijt map. Vrij weinig verstop plekken waardoor je altijd wel geraakt kan worden en veel open plekken wat dit nog eens erger maakt. Elk potje dat ik in die map gespeeld heb, heb sowieso ook verloren.

[ Voor 17% gewijzigd door Zeror op 10-05-2016 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-09 01:28
Minst favoriete character zou unaniem wel Bastion zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Anubus - Lilang Tower - Mei.

Lilang Tower is gewoon een map waarom veel heroes gewoon niet eens leuk zijn om te spelen, waar je op praktisch alle andere ieg nog wel wat kunt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Zeror schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 23:36:
Vind Lijiang Tower wel zo'n schijt map. Vrij weinig verstop plekken waardoor je altijd wel geraakt kan worden en veel open plekken wat dit nog eens erger maakt. Elk potje dat ik in die map gespeeld heb, heb sowieso ook verloren.
Inderdaad erg ongebalanceerd. Gisteren vroeg ik ook of iedereen de game wilde leaven maar dat deden ze niet. Uiteraard weer verloren.
Ketho schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 23:48:
Minst favoriete character zou unaniem wel Bastion zijn :P
Ow ik ga voor lucio omdat ik deze class niet begrijp.
Genji en zijn broer hanzo zijn iets te sterk en de reaper ulti is gewoon te makkelijk om kills te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syn3rgi
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-05 19:57
Moet zeggen dat Reinhardt mij goed bevalt. Schild biedt echt een meerwaarde, in combinatie met een healer heb je genoeg 'CC'. Bastion blijkt wel een goede counter te zijn.

Met randoms spelen blijft lastig met dit soort spellen. Speel het liefst met twee bekenden, win rate verbeterd dan echt aanzienlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

Favo char: Mercy
Want: support + valkerie + aesthetics
Mis soms alleen een 'escape' als er niemand anders around is... Dan ben ik echt canon fodder...

Rest niet gestemt omdat ik nog niet alle mappen heb gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Gelukkig geëindigd met een high note... ik begon de beta met gelijk Play of the Match als Tracer in eerste potje, en m'n laatste was er wederom één met Tracer.

Bestond uit een sticky op de rug van Reinhardt, die het hele team achter zich had schuilen. Hij was zelf de enige die het overleefde maar kon hem ook nog (handmatig) afmaken :D. Drie blinks en een recall... binnen een seconde in-and-out... heerlijk!
Pagina: 1 ... 21 ... 115 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je graag met andere Tweakers samenspelen? In de mooie uitgebreide topicstart staat veel informatie over de game, inclusief de nieuwe Tweakers spelerlijst (PC, PS4, XBOX) en de Teamspeak-server.