Dit is Muselk een bekende Team Fortress 2 youtuber uit Australië.Nostordici schreef op maandag 09 mei 2016 @ 14:49:
Ok, dit is wel gaaf, een unboxing video van de Overwatch Collectors Edition. Wat ook gaaf is, is dat deze gast ook alle Razer Chroma Overwatch gear heeft staan. Wel mooi hoor, gelukkig werkt het op alle Chroma gear en niet alleen op de Overwatch uitvoering. Alleen werkt het bij mij nu niet meer, na een suffe Synapse update. De statue valt mij wel een beetje tegen, ik was in de veronderstelling dat deze zilverkleurig was, deze blijkt nu groen?![]()
[video]
ik ben zelf gewoon voor de digitale origin editie gegaan omdat de statue mij niet aansprak.
Echter was ik ook verrast dat hij alle Razer Chroma overwatch gear heeft staan.
Zelf krijg ik over 2 weken (mits de informatie klopt) de muismat en muis van overwatch.
Ik game momenteel ook al met de Deathadder, maar heeft zijn beste tijd gehad na 3 jaar al (Tijdens een verhuizing paar keer laten vallen haha)
Ik ben alleen nog opzoek naar het toetsenbord of beter gezegd, ik wil een RGB toetsenbord.
Nu hoor ik inderdaad dat de overwatch light profile niet meer werkt en dat is wel erg jammer.
Als iemand nog een suggestie heeft voor een goede RGB toetsenbord, dan hoor ik dat graag.
Ik heb nu een CM storm QuickFire TK en ik ben hier niet blij mee. Ik mis een de numpad en home/end/insert... etc. keys.
Vanavond laatste beta dag en ik ben van plan om mijn game/slaapkamer om te bouwen.
(PS4 in de kast, Amiibo's bij elkaar zetten, Gamedozen en hoesjes opruimen en deel weggooien, PC verplaatsen, Led slang verleggen etc)
Angelo NL / Global Cargo VTC