Haha net 10 minuutjes een stream van nederlanders aan het kijken, alleen maar te klagen om het team.
Heb het nu een paar dagen geprobeerd. Valt toch wel tegen als je je aan een TF2 geinspireerde game verwacht.
Individuele skill/goede aim maakt werkelijk geen zak uit. Het is allemaal puur een rock/paper/scissors spel, waarbij je ook je Q knop moet timen. Dat, en een miljoen manieren om te 1-shotten zonder dat de tegenstander KAN reageren.
In TF2/UT/Quake is sterven nooit erg, omdat je altijd wel kan zien wat je zelf foutgedaan hebt en de meer skilled player altijd bovenaan komt. 90% van de kills in overwatch kan je echter onmogelijk vermijden omdat je 0.0 tijd het om te reageren.
Individuele skill/goede aim maakt werkelijk geen zak uit. Het is allemaal puur een rock/paper/scissors spel, waarbij je ook je Q knop moet timen. Dat, en een miljoen manieren om te 1-shotten zonder dat de tegenstander KAN reageren.
In TF2/UT/Quake is sterven nooit erg, omdat je altijd wel kan zien wat je zelf foutgedaan hebt en de meer skilled player altijd bovenaan komt. 90% van de kills in overwatch kan je echter onmogelijk vermijden omdat je 0.0 tijd het om te reageren.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Lol, inderdaad ja. Daar heb ik toevallig net een post over gemaakt op het forum.Verwijderd schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 14:53:
[...]
Cloud9 tegen Lumi. Wat je ziet is dat ze idd een aparte meta hebben door bijv. 3 zenyattas te runnen bij C9. Ik hoop dat blizzard het dappere besluit neemt om max 1 dezelfde champion/hero per team te doen. Anders krijgen we straks 5 Roadhogs+een healer onzin.
[afbeelding]
Geef hem gerust een thumbs up!
http://eu.battle.net/forums/en/overwatch/topic/17611252548
Heb zowel op de pc als de ps4 tot lvl 10 gespeeld. Conclusie: tof spel.
Grafisch is het zeer netjes verzorgt. Ook qua gameplay en beweging klopt het allemaal. Veel detail(s) zoals we van Blizzard gewend zijn.
De characters voelen ook echt uniek. Niet zo zeer dat je een andere gun hebt. De beweging. De beleving. Alles klopt. Ben je een gorilla dan beweeg je ook als een gorilla. Ben je een Robot dan voelt het als een Robot. De graphics icm de verschillende feel die elk character je geeft houdt het inhoudelijk lekker afwisselend. Qua gameplay zul je ook echt de knop om moeten zetten wanneer je van character wisselt.
Persoonlijk vind ik de game op de pc meer tot zn recht komen. Grafisch nog iets beter. Je zit dichter op het scherm (meer beleving) en toetsenbord+muis blijft gewoon een prettigere ervaring dan een gamepad voor een shooter.
Ik ben nog zwaar in dubio of ik hem voor de pc zou kopen of voor de ps4..... 🙈
Grafisch is het zeer netjes verzorgt. Ook qua gameplay en beweging klopt het allemaal. Veel detail(s) zoals we van Blizzard gewend zijn.
De characters voelen ook echt uniek. Niet zo zeer dat je een andere gun hebt. De beweging. De beleving. Alles klopt. Ben je een gorilla dan beweeg je ook als een gorilla. Ben je een Robot dan voelt het als een Robot. De graphics icm de verschillende feel die elk character je geeft houdt het inhoudelijk lekker afwisselend. Qua gameplay zul je ook echt de knop om moeten zetten wanneer je van character wisselt.
Persoonlijk vind ik de game op de pc meer tot zn recht komen. Grafisch nog iets beter. Je zit dichter op het scherm (meer beleving) en toetsenbord+muis blijft gewoon een prettigere ervaring dan een gamepad voor een shooter.
Ik ben nog zwaar in dubio of ik hem voor de pc zou kopen of voor de ps4..... 🙈
In TF2 heb je respawntijden van 20 seconde en het maakt dus degelijk wel uit of je blijft leven.boe2 schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 19:14:
Heb het nu een paar dagen geprobeerd. Valt toch wel tegen als je je aan een TF2 geinspireerde game verwacht.
Heel veel ultis zijn te counteren. Zie het even als zwakke medic ubers.
Ik zie mij zelf nog wel honderden uren in overwatch steken. Misschien omdat het een beta is, maar vrijwel iedereen speelt voor de objective en dat is geweldig.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Verwijderd
iedereen behalve de widow/hanzo 'main' kids. beetje het zelfde als een rus in csgo qua waarde voor het teamPykow schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 19:46:
[...]
In TF2 heb je respawntijden van 20 seconde en het maakt dus degelijk wel uit of je blijft leven.
Heel veel ultis zijn te counteren. Zie het even als zwakke medic ubers.
Ik zie mij zelf nog wel honderden uren in overwatch steken. Misschien omdat het een beta is, maar vrijwel iedereen speelt voor de objective en dat is geweldig.

De aim-assist factor is trouwens wel heel erg groot in dit spel..
Verwijderd
Op console? Of..?ThomasG schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 20:42:
Oftewel snipers. Dit zijn meestal cod spelers die meer van tdm en kd ratio zijn ipv objective gameplay. Headquarters is niets voor niets iit call of duty verdwenen.Verwijderd schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 20:33:
[...]
iedereen behalve de widow/hanzo 'main' kids. beetje het zelfde als een rus in csgo qua waarde voor het team
In tf2 heb je dit met snipers en spies.
ThomasG schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 20:42:
Dat moet console zijn. Op de pc zit geen aim assist. Daarom is het goed om te weten of je oo de pc speelt of console.
Op de console wordt hij 50/50 ontvangen en op de pc 80/20.
Die cod spelers in de beta zijn inderdaad een probleem, heel irritant als iedereen voor widdow gaat omdat je makkelijk iedereen van een afstand kan pakken. Maar ga er ook niet van uit dat die het spel uiteindelijk gaan kopen.
Ja sorry bedoelde widow, heb het aangepast. Alhoewel reaper ook makkelijk kills maken is.
Ja sorry bedoelde widow, heb het aangepast. Alhoewel reaper ook makkelijk kills maken is.
[ Voor 19% gewijzigd door Nieuwevolger op 07-05-2016 21:48 ]
Verwijderd
Uhhh? Reaper en lange afstand?Nieuwevolger schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 21:43:
Die cod spelers in de beta zijn inderdaad een probleem, heel irritant als iedereen voor reaper gaat omdat je makkelijk iedereen van een afstand kan pakken. Maar ga er ook niet van uit dat die het spel uiteindelijk gaan kopen.
Sowieso pakken veel mensen nu gewoon alles wat ze willen en nog niet gespeeld hebben.
Straks ranked erbij etc.
Weekly Brawl is ook leuk nu. Ben alleen bang dat ze ook met 200% health brawl gaan komen. ±P
Straks ranked erbij etc.
Weekly Brawl is ook leuk nu. Ben alleen bang dat ze ook met 200% health brawl gaan komen. ±P
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Het ziet er inderdaad niet mooi uit dat als een team 3/4 dezelfde heroes in één team hebben. Natuurlijk is het mooier om het gebalanceerd te houden, maar tot nu toe heb ik er goede ervaringen mee. En met goede ervaringen bedoel ik mee dat als mensen veel dezelfde heroes in één team hadden, dat ze ook dik hadden verloren. Ik heb zelfs geen één keer gehad dat een ander team, of mijn team had gewonnen omdat we dezelfde heroes hadden.
Zelf zat ik in een team met 5 Tjorborns (solo play). Ik vond het wel grappig maar ik wist al wel dat we daarmee gingen verliezen. En uiteindelijk deden we dat ook, en behoorlijk snel ook.
Ook heb ik al enkele matches gespeeld waarbij de tegenstanders 6x Reinhart of een andere game 6x Winston kozen. Beide games zijn de enemies compleet ingemaakt. Het is leuk bedoeld bij die lui, maar winnen deden ze zeker niet.
Ik weet niet of hier iets tegen te doen valt. Of Blizzard moet het expliciet verbieden, maar de pro teams weten wel wat ze doen, maar beginners niet. Maar we zullen zien. Ik zou beide opties niet verkeerd vinden, of Blizzard doet er iets tegen, dat je bijv. max. 2 dezelfde heroes kan, of dat ze er niet iets tegen doen.
Zelf zat ik in een team met 5 Tjorborns (solo play). Ik vond het wel grappig maar ik wist al wel dat we daarmee gingen verliezen. En uiteindelijk deden we dat ook, en behoorlijk snel ook.
Ook heb ik al enkele matches gespeeld waarbij de tegenstanders 6x Reinhart of een andere game 6x Winston kozen. Beide games zijn de enemies compleet ingemaakt. Het is leuk bedoeld bij die lui, maar winnen deden ze zeker niet.
Ik weet niet of hier iets tegen te doen valt. Of Blizzard moet het expliciet verbieden, maar de pro teams weten wel wat ze doen, maar beginners niet. Maar we zullen zien. Ik zou beide opties niet verkeerd vinden, of Blizzard doet er iets tegen, dat je bijv. max. 2 dezelfde heroes kan, of dat ze er niet iets tegen doen.
Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii
Je kunt bij 'Custom game' al aangeven of je identieke heroes wilt toelaten / verbieden, dus die optie zit er al in, en zal dus ook wel gebruikt gaan worden.
Ieder kiest wat ie spelen wilt en op het moment dat men niet allemaal zelf kiezen mag wat men spelen wil dan zullen er veel bij aanvang quiten en speel je met vier. Ik verwacht dan ook niet dat het aangepast wordt. En zoals boven gezegd, bij competitieve teams zal er wel een goede keuze gemaakt worden maar competitie is ook wat anders dan wat de gemiddelde gamer doet.
Edit: Wist niet dat het mogelijk is aan te geven, benieuwd waar de meeste voor gaan kiezen.
Edit: Wist niet dat het mogelijk is aan te geven, benieuwd waar de meeste voor gaan kiezen.
[ Voor 11% gewijzigd door Lekker Ventje op 07-05-2016 23:34 ]
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Waarschijnlijk heb ik het meeste geluk van allemaal.Diigii schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 23:25:
Het ziet er inderdaad niet mooi uit dat als een team 3/4 dezelfde heroes in één team hebben. Natuurlijk is het mooier om het gebalanceerd te houden, maar tot nu toe heb ik er goede ervaringen mee. En met goede ervaringen bedoel ik mee dat als mensen veel dezelfde heroes in één team hadden, dat ze ook dik hadden verloren. Ik heb zelfs geen één keer gehad dat een ander team, of mijn team had gewonnen omdat we dezelfde heroes hadden.
Ik heb nog nooit 3x dezelfde class gehad in mijn team. Natuurlijk 1x getrolled met 6 bastions.
Maar ik heb vaak een team met goede heroes.
Vraag af en toe netjes in de chat of ze willen wisselen van heroe. Heb je 1 hanzo en 1 widowmaker, dan vraag ik altijd of 1 van hun wilt wisselen. Vaak doen ze dit ook tot mijn verbazing.
Speel met wat mensen samen en het is echt genieten. Na 4 dagen zijn er nog maar 3 problemen waar ik tegen aanloop.
1. Overpowerd genji
2. Server browser of de keuze uit only payload, koth etc.
3. LIJIANG TOWER. Altijd verloren doordat ik de spaw niet eens uit kan komen. Verschrikkelijke map die ze eruit moeten gooien !!!
Over het algemeen is de balans best goed. Enige puntje is Mei's ultimate. Die slow is echt debiel goed, zelf al sta je op de rand van die ult kun je 9/10 keer niet op tijd wegkomen. Wat mij betreft mag dat robotje ook kapot geknald worden a la Junkrat ult. Dat, of de slowrate moet drastisch omlaag op die ult zodat je ook daadwerkelijk een kans hebt om weg te komen
.
Hero limit mag van mij ook wel, dus geen dubbele heroes, laat dat maar lekker voor de brawl of in custom games, is voor iedereen leuker gok ik zo. Heb iig veel geleerd voordat de full release is
Hero limit mag van mij ook wel, dus geen dubbele heroes, laat dat maar lekker voor de brawl of in custom games, is voor iedereen leuker gok ik zo. Heb iig veel geleerd voordat de full release is
Enige wat ik nog steeds teveel vind, geen idee of er iets aan veranderd is sinds vorig betaweekend, is Bastions damage output. Die kan echt praktisch alles neermalen in 0,5 seconden.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
vanavond hele avond met 5 & 6 man party gespeeld
werkt gelijk veel beter haha,
Ben ik benieuwd waar je dit gelezen hebt. In een van de drie delen van de making of docu van IGN geeft Jeff Kaplan zelfs aan, dat je hun geen groter compliment kan maken, als je de game met tf2 vergelijkt.grote_oever schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 18:15:
Misschien ben ik de enige; maar ik heb nu een aantal potjes gespeeld, maar ik heb echt het idee dat ik team fortress 2 aan het spelen ben.
Voorheen benadrukten ze dat dit geen tf2 kloon werd, maar alles wijst naar team fortress 2.
Ik heb inmiddels heavy gespeeld, snipper, engineer, soldier en medic. Ook ben ik bezig geweest met payload en capture the point. Er zitten vast wat verbeteringen in, maar waar ze voorheen zeiden dat jet geen tf2 kloon werd had ik toch vandaag meerdere keren het gevoel dat ik tf2 speelde.
Ik vind het raar dat deze game niet gratis is, en €60 voor deze game is het zeker niet waard!
ik had liever gezien dat het F2P was, zoals Hearthstone of Heroes of the Storm
nothing stops this train
Raar? Ik zou het raar vinden als die wel gratis was. En oh bah liever niet. Nu heb je minder russen en een betere ervaring.
Voor heroes betalen met zo'n game is gewoon niet te doen en zou de hele game kapot maken. Alleen voor skins is mogelijk maar veel risicovoller om dan ook succesvol te worden. Nieuwe IP, FP view etc.
En als je 60 euro betaald doe je dat zelf, ik betaal al 20 minder.
Voor heroes betalen met zo'n game is gewoon niet te doen en zou de hele game kapot maken. Alleen voor skins is mogelijk maar veel risicovoller om dan ook succesvol te worden. Nieuwe IP, FP view etc.
een ontwikkelaar van overwatch is ook weer een groot fan van TF2 had ik ergens gelezen.CptChaos schreef op zondag 08 mei 2016 @ 08:37:
[...]
Ben ik benieuwd waar je dit gelezen hebt. In een van de drie delen van de making of docu van IGN geeft Jeff Kaplan zelfs aan, dat je hun geen groter compliment kan maken, als je de game met tf2 vergelijkt.De drie delen heb ik gepost in dit topic.
in TF2 moet je een uber counteren en in overwatch moet je veel meer ulti's counteren.
Overwatch heeft wat meer variatie dan TF2 en heeft geen RANDOM KRITZ
na 4500+ uur is dat wel het grootste probleem die TF2 heeft.
Overwatch is niet beter dan TF2, maar omdat het nieuw is en lekker fris is, speel ik liever overwatch nu dan TF2. na 9 jaar begint TF2 wel wat te vervelen.
Noem is 1 goede F2P shooter ?Kol Nedra schreef op zondag 08 mei 2016 @ 09:13:
Ik vindhet raar dat deze game niet gratis is, en €60 voor deze game is het zeker niet waard!
TF2 is btw geen F2P game, want tijdens de release betaalde je 30 euro.
Door alle cosmetic items en wapens betaald iedereen iets uit de store.
Ik had ooit ergens gelezen dat een TF2 speler die 3 maanden speelt ongeveer 30 euro besteed in de Mann co store. Ze verdienen nu meer aan TF2 door de microtransacties dan voorheen.
ik begrijp alleen niet dat er gesproken wordt over nieuwe heroes in de toekomst.The Chosen One schreef op zondag 08 mei 2016 @ 09:23:
Raar? Ik zou het raar vinden als die wel gratis was. En oh bah liever niet. Nu heb je minder russen en een betere ervaring.
21 heroes is voldoende, ik zit niet te wachten op nieuwe heroes.
Nieuwe skins,maps, gamemodes is voldoende om deze game in leven te houden.
Nieuwe heroes is altijd goed, zolang de balans blijft.
Als je trouwens last hebt van n goeie genji bij de tegenstander, opjagen met winston. Ik moet weer flink mn fps 'skills' opkrikken, maar als ik gek word van n genji dan jaag ik m op met winston, werkt fantastisch.
Als ik verdedig dan mei.
Als je trouwens last hebt van n goeie genji bij de tegenstander, opjagen met winston. Ik moet weer flink mn fps 'skills' opkrikken, maar als ik gek word van n genji dan jaag ik m op met winston, werkt fantastisch.
Als ik verdedig dan mei.
Ik vind het niet erg als er een paar nieuwe heroes komen, maar het moet wel onder de 40 ofzo blijven. Je moet weten hoe je de tegenstanders moet kunnen counteren, je moet een beetje een idee kunnen hebben wat bijvoorbeeld het defensive team heeft en het moet overzichtelijk blijven. Een voorbeeld: stel je gaat offensive met een paar tracers of genjis, dan weet je dat de tegenstanders waarschijnlijk een mei in zullen schakelen om dit te counteren. Wanneer er tientallen heroes zijn kan je dit nauwelijks meer voorspellen. Of er komt ineens een tank met long range uit, daar moet je heel anders tegen spelen dan de tanks die we nu hebben. Wanneer een zo'n nieuwe unieke hero uitkomt is dit geen probleem, maar als dit er meerdere zijn moet je echt met te veel dingen rekening houden.
Verwijderd
Dat er nieuwe heroes komen betekend natuurlijk niet dat die heroes opeens unbalanced of gewoonweg achterlijk worden. (Long range tank what?) Ik heb meer vertrouwen in een balanced spel dan een goeie anticheatmarkdm schreef op zondag 08 mei 2016 @ 10:16:
Ik vind het niet erg als er een paar nieuwe heroes komen, maar het moet wel onder de 40 ofzo blijven. Je moet weten hoe je de tegenstanders moet kunnen counteren, je moet een beetje een idee kunnen hebben wat bijvoorbeeld het defensive team heeft en het moet overzichtelijk blijven. Een voorbeeld: stel je gaat offensive met een paar tracers of genjis, dan weet je dat de tegenstanders waarschijnlijk een mei in zullen schakelen om dit te counteren. Wanneer er tientallen heroes zijn kan je dit nauwelijks meer voorspellen. Of er komt ineens een tank met long range uit, daar moet je heel anders tegen spelen dan de tanks die we nu hebben. Wanneer een zo'n nieuwe unieke hero uitkomt is dit geen probleem, maar als dit er meerdere zijn moet je echt met te veel dingen rekening houden.
Ik verwacht ook gewoon dat het gebalanced zal blijven, ik bedoelde iets meer in de richting van de heavy van tf2, die minder health heeft dan de tanks die we nu zien maar nog wel effectief is op langere range, was maar een snel bedacht voorbeeld. Maar mijn punt was niet dat het ongebalanceerd zou worden, maar dat het minder overzichtelijk zou worden.Verwijderd schreef op zondag 08 mei 2016 @ 10:18:
[...]
Dat er nieuwe heroes komen betekend natuurlijk niet dat die heroes opeens unbalanced of gewoonweg achterlijk worden. (Long range tank what?) Ik heb meer vertrouwen in een balanced spel dan een goeie anticheat
Verwijderd
Ik ben eerder bang dat we een dubbele hero krijgen dan dat het onoverzichtelijk word. Er zijn maar zoveel dingen die passen in dit spel, en ik zie bijv. eerder iemand met een kruisboog(hanzo #2) erbij komen dan een magiër met vuurballen etc.markdm schreef op zondag 08 mei 2016 @ 10:23:
[...]
Ik verwacht ook gewoon dat het gebalanced zal blijven, ik bedoelde iets meer in de richting van de heavy van tf2, die minder health heeft dan de tanks die we nu zien maar nog wel effectief is op langere range, was maar een snel bedacht voorbeeld. Maar mijn punt was niet dat het ongebalanceerd zou worden, maar dat het minder overzichtelijk zou worden.
Heb nog nooit zoveel een beta gespeeld, echt een tof spel!
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Yes same, heb hem ook maar gekocht alvast
Echt een leuk spel. Soms een beetje frustrerend (met sommige ultimates).
Serieus, kunnen mensen eindelijk eens ophouden met die zeurende 60 euro comments? De game is op diverse keysites (die bijvoorbeeld ook sponsor zijn van bekende streamers) voor 30 - 35 euro en dan heb je zelfs de meest uitgebreide versie, namelijk de Origins Edition. Enige uitzondering zijn de consoles, maar het zou wel fijn zijn als mensen dit eens expliciet erbij vermelden. Sowieso zou ik iedereen met een pc die Overwatch kan draaien, aanraden dat je Overwatch gewoon voor de pc haalt, dit zal vrijwel zeker de grootste player base worden.Kol Nedra schreef op zondag 08 mei 2016 @ 09:13:
Ik vind het raar dat deze game niet gratis is, en €60 voor deze game is het zeker niet waard!
De reden dat de game niet gratis is, omdat je alle (toekomstige) heroes en maps gratis zult krijgen. Alleen de skins en lootboxen zullen een vorm van dlc zijn. Ga voor jezelf eens na, hoeveel geld je misschien al hebt gestoken in Hearthstone of Heroes of the Storm, meer of minder dan 60 euro? Ongeacht je antwoord, heb je nu alle kaarten en/of heroes? Nee, natuurlijk niet, kortom een eenmalige uitgave en je krijgt alles, zelfs toekomstige content. Als je voor 60 euro alle Hearthstone kaarten zou krijgen, dan zou bijna iedereen dit kopen, zonder te klagen
Resumerend, niet meer beweren dat de game 60 euro kost voor pc, genoeg alternatieven voor 30-35 euro, lijkt mij zeer acceptabel. Verder eventueel erbij vermelden of je voor de console versie gaat, dan mag je klagen dat het 60 euro kost, maar dat geldt voor bijna al deze games.
Tof man, een dagje langer Overwatch. Al is dat niet zo goed te spelen momenteel, door het veel te mooie weerPykow schreef op zondag 08 mei 2016 @ 12:08:
Open beta is met 1 dag verlengd.
https://twitter.com/PlayO...s/729094932103757824?s=09
Blizzard heeft chibi style Overwatch avatars gedeeld via Facebook. Heb ze voor je geupload hier op tweakers mocht je hier interesse in hebben 
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Dit zijn tevens ook tags, die je kan unlocken als je met een karakter een quadruple kill maakt. Toevallig heb ik die van Bastion als tag, niet zo heel moeilijk ook hahaZeror schreef op zondag 08 mei 2016 @ 12:45:
Blizzard heeft chibi style Overwatch avatars gedeeld via Facebook. Heb ze voor je geupload hier op tweakers mocht hier interesse in hebben
Overigens zie ik wel verbeterpunten in het gebruik van skins en tags, het voelt momenteel wat onhandig aan, aangezien je elk karakter apart moet aanpassen. Je kan bijvoorbeeld niet iedereen dezelfde tag in één keer laten gebruiken, je moet dit per karakter dan aanpassen. Mocht dit wel kunnen dan zou ik graag willen weten hoe dat moet.
Na het spelen van de beta, viel het eerst wel tegen.
Na 10 jaar terug opnieuw een FPS spelen, is toch wel even wennen.
Maar met soldier 67 wat beginnen te spelen en hij is wel een leuke all rounder die je snel kan leren.
En ik moet zeggen, het spel wordt leuker met de dag
Iemand die ervaring heeft met een key te kopen op G2A?
Hoe werkt dit precies?
Maar met soldier 67 wat beginnen te spelen en hij is wel een leuke all rounder die je snel kan leren.
Hoe werkt dit precies?
Verwijderd
Voor die 4,- verschil?Vertor schreef op zondag 08 mei 2016 @ 18:55:
Hoe werkt dit precies?
Heb zelf alleen maar goede ervaringen, vooral keys kopen met een hoge feedback score, eventueel kun je buyer protection aanvinken (kost 1 dollar), heb dat zelf nooit gebruikt, maar misschien wel een fijn gevoel als je een beetje huiverig bent.Vertor schreef op zondag 08 mei 2016 @ 18:55:
Hoe werkt dit precies?
Ten opzichte van wat? Hij heeft er als het goed is, wel gewoon de Origins Edition voor dat geld. Als je het bij Blizzard zelf doet heb je alleen maar de Standard Edition voor 40 euro. Tja iets goedkoper en ook nog leuke goodies en skins, ik zou het wel weten
Verwijderd
Oh dacht dat de normale 40,- versie 36,- was bij keysites.Nostordici schreef op zondag 08 mei 2016 @ 19:19:
[...]
Heb zelf alleen maar goede ervaringen, vooral keys kopen met een hoge feedback score, eventueel kun je buyer protection aanvinken (kost 1 dollar), heb dat zelf nooit gebruikt, maar misschien wel een fijn gevoel als je een beetje huiverig bent.
[...]
Ten opzichte van wat? Hij heeft er als het goed is, wel gewoon de Origins Edition voor dat geld. Als je het bij Blizzard zelf doet heb je alleen maar de Standard Edition voor 40 euro. Tja iets goedkoper en ook nog leuke goodies en skins, ik zou het wel weten
cool thanks.. ik had ze eerst ook al eens allemaal op me pc gezet toen ze overwatch hadden dataminedZeror schreef op zondag 08 mei 2016 @ 12:45:
Blizzard heeft chibi style Overwatch avatars gedeeld via Facebook. Heb ze voor je geupload hier op tweakers mocht hier interesse in hebben
Ik hoop dat ze het zo laten, het is enorm makkelijk te counteren met Widowmaker, Hanzo en Pharah. En zelfs met Tracer in sommige situaties. Als ze het veranderen, zullen ze Bastion meer health moeten geven en dan word het bijna een Tank class.The Chosen One schreef op zondag 08 mei 2016 @ 01:11:
Enige wat ik nog steeds teveel vind, geen idee of er iets aan veranderd is sinds vorig betaweekend, is Bastions damage output. Die kan echt praktisch alles neermalen in 0,5 seconden.
Waar ik erg moeite mee heb is Tracer counteren, heeft iemand tips?
Steam/XBL: Avioto
Mcree flashbang werkt goed ;-)Waar ik erg moeite mee heb is Tracer counteren, heeft iemand tips?
Zolang ik de enemy Tracer speel zou het geen probleem moeten zijnAvioto schreef op zondag 08 mei 2016 @ 22:06:
[...]
Constant in beweging blijven en proberen naar teammates te gaan, en ja, als dit niet lukt dan heb je pech...
Legendary skin unlocked voor Reinhardt... waarom in de beta
Anyway, paar rondjes Soldier 76 gedaan. Is echt easy mode zeg. Als je als Genji of Tracer speelt moet je best wel zwoegen en een flinke dosis concentratie hebben. Maar S76 is bijna achterover leunen. Zonder al te veel moeite doe je een shitload aan damage. Heb nog nooit zoveel eliminations gehad.
Anyway, paar rondjes Soldier 76 gedaan. Is echt easy mode zeg. Als je als Genji of Tracer speelt moet je best wel zwoegen en een flinke dosis concentratie hebben. Maar S76 is bijna achterover leunen. Zonder al te veel moeite doe je een shitload aan damage. Heb nog nooit zoveel eliminations gehad.
Ow simpel de meeste tracers gebruiken hun abillity niet goed. Paar tips hieronder :Avioto schreef op zondag 08 mei 2016 @ 22:06:
[...]
Ik hoop dat ze het zo laten, het is enorm makkelijk te counteren met Widowmaker, Hanzo en Pharah. En zelfs met Tracer in sommige situaties. Als ze het veranderen, zullen ze Bastion meer health moeten geven en dan word het bijna een Tank class.
1. Onthoud waar ze vandaan komen zo weet je precies waarna toe ze rewinden.
2. Let goed op welke kant ze richten zodat je al kunt inschatten waar ze naar toe gaan.
3. Tellen. Weet hoevaak ze al gesprongen heeft.
4. Leid ze in situaties waarbij ze maar 1 kant op kan.
Een tracer is een scout met triple jumps. Met een beetje ervaring kan je ze goed counteren met de bovenstaande punten.
Net eventjes 4v4 gedaan met een groepje van tweakers, was erg leuk. Op attack en defend Hollywood gewonnen. Bovendien beide keren play of the game met een triple kill, ik ben ze helaas vergeten op te nemen, was anders wel leuk om te posten.
[ Voor 18% gewijzigd door markdm op 08-05-2016 23:14 ]
Zat vanavond even wat filmpjes te kijken. hier even 2 voorbeelden waarbij je ziet dat een skilled hanzo gewoon close combat kan doen hoor
en een ziek goeie lucio hoeft de grond niet eens aan te raken haha echt wat een skill die lucio.
Verwondering van mijn kant over dit spel, damn wat heb ik een lol gehad hiermee. Niet verwacht dat dit zo goed zou bevallen.
In de basis zo simpel en toch zo complex ik ga hier een hoop lol aan beleven. En als extraatje met een Razer Chroma keyboard gaat de verlichting automatisch mee met je hero en abilities.
In de basis zo simpel en toch zo complex ik ga hier een hoop lol aan beleven. En als extraatje met een Razer Chroma keyboard gaat de verlichting automatisch mee met je hero en abilities.
Corsair keyboards ook[b][message=46775667,noline]En als extraatje met een Razer Chroma keyboard gaat de verlichting automatisch mee met je hero en abilities.
Net even een browse door de heroes gedaan en als ik dan toch een puntje van kritiek moet geven is dat veel skins gewoon dubbel zijn ( en dan heb ik het niet over de blauwe recolours )
Zo zijn epic skins vaak gewoon de standaard/recolour skin maar in in heel opvallend kleurtje, bv een spierwitte outfit voor Reaper, een zwart en gouden Soldier, maar gewoon het standaard model met miss 1 mini detail anders.
Dan eens een browse gedaan door de legendary skins en punk tracer is hetzelfde als die andere legendary skin en T.racer is hetzelfde als die andere met een helm op.
Rest vd heroes niet bekeken maar dit zal wel bij meerdere zo zijn, zo krijg ik toch een dubbel gevoel tussen '' die wil ik '' en '' skin X is hetzelfde als skin Y behalve de kleur en naam
Nuja viel gewoon op na eens door de heroes te gaan om te zien welke skins ze hebben.
Werkt het weer? Bij mij werkt het Chroma gebeuren niet meer, na de laatste update van SynapseTheNiker2 schreef op maandag 09 mei 2016 @ 01:03:
Verwondering van mijn kant over dit spel, damn wat heb ik een lol gehad hiermee. Niet verwacht dat dit zo goed zou bevallen.
wat een geniaal spel is het! Heel het weekend overwatch gespeeld en ben nu al verkocht
ik speel normaal serieuze shooters zoals cs:go en rainbow six siege maar dit spel zorgt wel voor een glimlach op mijn gezicht
http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785
Zou ik niet kunnen zeggen, bij mij werkte alles gewoon zoals altijd en in Overwatch ging het automatisch. Nu moet ik ook toegeven dat ik recent Synapse niet geupdate heb.Nostordici schreef op maandag 09 mei 2016 @ 02:44:
[...]
Werkt het weer? Bij mij werkt het Chroma gebeuren niet meer, na de laatste update van Synapse
Wel jammer dat de beta was met dit lekkere weer, heb alleen vrijdag en zaterdag even kunnen spelen... ik ga hem denk ik wel kopen, al vind ik 60 euro wel veel voor dit spel.
Kijkend naar de lange support die Blizzard geeft op hun spellen en zelfs extra gameplay toevoegen (zie D3) dan vind ik die 40-60€ wel snor zitten. Vergelijk dat maar eens met een COD/BF die na 3-4 maanden gameplay nog zitten met vanilla-bugs en dat doodleuk de volgende versie/DLC alweer wordt aangekondigdBeavbusi schreef op maandag 09 mei 2016 @ 08:30:
Wel jammer dat de beta was met dit lekkere weer, heb alleen vrijdag en zaterdag even kunnen spelen... ik ga hem denk ik wel kopen, al vind ik 60 euro wel veel voor dit spel.
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Ik ben zelf opzoek naar de Razer Chroma Overwatch edition keyboard.TheNiker2 schreef op maandag 09 mei 2016 @ 01:03:
Maar helaas krijg ik deze nog nergens gevonden in Nederland.
Als iemand hem tegenkomt, dan hoor ik het graag
Afgelopen week had ik de overwatch mousepad gekocht van Razer en ik kreeg een bericht van Razer dat ik de gelukkige was die bij zijn bestelling ook de Razer deathadder overwatch edition krijgt van $80.
Dit kan nog steeds fake zijn, maar het zal wel leuk zijn dat ik straks niet alleen de muispad krijg, maar ook de muis zelf.
Ik heb 11 uur gespeeld + 2 uur in de closed beta. en genoeg tijd kunnen doorbrengen in de zonBeavbusi schreef op maandag 09 mei 2016 @ 08:30:
Op key sites koop je de game al voor rond de €40. Zelf heb ik de game gekocht bij blizzard voor €60 omdat ik sommige key sites niet vertrouw.
Voor mij is hij zijn geld al waard.
de beta is extended tot en met 10 mei.Beavbusi schreef op maandag 09 mei 2016 @ 08:30:
+ 60 euro is voor console maar als je op de pc speelt kan je ook bij Blizzard gewoon de 40 euro editie kopen.
ik heb er met de closed beta en open beta nu al zo'n 200 uur inzitten
[ Voor 13% gewijzigd door Ricmaniac op 09-05-2016 09:23 ]
Beide filmpjes zijn vetRicmaniac schreef op maandag 09 mei 2016 @ 01:02:
Zat vanavond even wat filmpjes te kijken. hier even 2 voorbeelden waarbij je ziet dat een skilled hanzo gewoon close combat kan doen hooren een ziek goeie lucio hoeft de grond niet eens aan te raken haha echt wat een skill die lucio.
[video]
[video]
Hanzo is zeker een hele goede hero. Het enige die ik persoonlijk lastig vindt om te verslaan is Tracer. Een goede Tracer kan je namelijk behoorlijk goed counteren. Daarnaast ligt het er natuurlijk aan hoe goed je tegenstanders zijn. Dit is de Beta en je hebt soms van die matches waar mensen slecht zijn. Niet dat ik het een probleem vindt
En zo had ik nooit tegen een Lucio aangekeken, op de manier hoe je hem kan spelen. Maar aan de andere kant weet ik ook niet of ik hem zo zou spelen, tenzij het een legit strategie is. Als jij de enige support bent in je team en je gaat er alleen op uit zonder je team te supporten, dan kan je net zo goed geen support gaan kiezen. Zou je bijvoorbeeld een Mercy en een Lucio in een team hebben, dan is het natuurlijk alweer een ander verhaal
Ik ben iemand die graag leert van andere mensen, dus ik vind het wel vet hoe mensen bepaalde heroes spelen
Edit:
De gewone editie is inderdaad €39,99. https://eu.battle.net/shop/en/product/overwatch
Deze editie kan je (indien gewenst) upgraden naar de Origins Editie. Bij WoW-spellen is dit zelfs na de launch nog mogelijk. Dus zou je het uiteindelijk het geld wel waard vinden, dan kan je dit altijd nog doen.
De Origins Edition is inderdad €59,99. https://eu.battle.net/shop/en/product/overwatch-origins. Wat je hierbij extra krijgt is:
- 5 extra hero skins (volgens het plaatje)
- Heroes of the Storm - Tracer
- Baby Winston pet voor World of Warcraft
- Hearthstone - Card Back
- Diablo 3 - Mercy Wings
- StarCraft II - In-game portrait
Het is natuurlijk de afweging of je het bovenstaande waard vindt voor de exttra €20,-.
[ Voor 17% gewijzigd door Diigii op 09-05-2016 09:27 ]
Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii
Ik hoop toch dat ze bastion een keer gaan aanpassen/nerfen.
Ik snap dat hij goed te counteren is met een aantal characters, 't gaat mij er meer om dat het zo'n skill loze char is. je plant hem neer, drukt de muisknop in en iedereen valt dood neer.
Normaal zou een "turret" als bastion zwak moeten zijn als hij geflanked wordt. Maar als ik een bastion flank met een tracer oid draait hij binnen een halve seconde om en ben ik dood. zonder dat daar enige skill voor nodig is.
Ik snap dat hij goed te counteren is met een aantal characters, 't gaat mij er meer om dat het zo'n skill loze char is. je plant hem neer, drukt de muisknop in en iedereen valt dood neer.
Normaal zou een "turret" als bastion zwak moeten zijn als hij geflanked wordt. Maar als ik een bastion flank met een tracer oid draait hij binnen een halve seconde om en ben ik dood. zonder dat daar enige skill voor nodig is.
Idd dat hij bijna instant 180 graden kan draaien is belachelijk.Madbee schreef op maandag 09 mei 2016 @ 09:51:
Als ik anders pharah, widowmaker of hanzo speel kan ik ze makkelijk neerhalen, 2 keer schieten en ze zijn dood. Een tracer is ook niet bedoelt om bastions te counteren.Madbee schreef op maandag 09 mei 2016 @ 09:51:
Ik sloop bastion door er met het geactiveerde schild van reinhardt opaf te lopen en vervolgens die charge te doen. altijd leuk
Ja ik denk dat bastion 1 van de moeilijkste heroes is om goed te balanceren, want in de eerste closed beta toen hij maar in een hoek van 90 graden kon draaien was die gewoon te zwak na een weekje omdat iedereen wist hoe je hem snel kon killen. ze zouden kunnen proberen om hem langzamer rond te kunnen laten draaien maar ik denk dat bastion dan alweer te zwak word en al niet meer gespeeld gaat worden. Wat ik zonde vind want soms is het best leuk om bastion te pakken. in combinatie met reinhardt en mercy op de payload ;pbronce schreef op maandag 09 mei 2016 @ 09:56:
[...]
Idd dat hij bijna instant 180 graden kan draaien is belachelijk.
en als de enemy er 1 heeft is het goed uitdagend om die te slopen. wat met pharah / widowmaker en ook soms junkrat niet moeilijk is
Tracer kan Bastion makkelijk aan. Je moet het alleen irritant spelen, zoals altijd met Tracer. Je moet genoeg sprongetjes hebben als je aan de encounter begint.markdm schreef op maandag 09 mei 2016 @ 09:59:
[...]
Als ik anders pharah, widowmaker of hanzo speel kan ik ze makkelijk neerhalen, 2 keer schieten en ze zijn dood. Een tracer is ook niet bedoelt om bastions te counteren.
Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies
Ik zeg ook dat er een aantal chars zijn die bastion goed counteren, dat is m'n punt niet. met m'n genji een bastion afmaken door te reflecten is het leukste wat er is.markdm schreef op maandag 09 mei 2016 @ 09:59:
[...]
Als ik anders pharah, widowmaker of hanzo speel kan ik ze makkelijk neerhalen, 2 keer schieten en ze zijn dood. Een tracer is ook niet bedoelt om bastions te counteren.
Het ging me meer om de skill level van een bastion, en het feit dat het raar is dat een " turret" niet gestraft wordt als hij door slechte positionering (letterlijk het enigste waar je over na moet denken bij bastion) geflanked wordt.
Een bastion is wel goed te counteren. B.v. met Genji reflect, alleen had ik van het weekend een game waar er 3 bastions stonden te campen allemaal vanuit een andere hoek. Dan is deflect wel leuk kill je 1 bastion val je alsnog instant dood neer door de andere 2. En die andere bastion loopt ondertussen weer terug en gaat weer op dezelfde plek staan campen.
Hoe langer je speelt, hoe meer je er achterkomt dat Bastion makkelijk te counteren is.Madbee schreef op maandag 09 mei 2016 @ 09:51:
Sterker nog, bij de eerste ESL wedstrijden wordt de Bastion class al niet meer gebruikt omdat ze hem te zwak vinden.
Tracer kan met haar abilities en ulti een bastion zo snel neerhalen.
2 hits met een een full charge widowmaker shot is ook al voldoende.
Een bastion is alleen maar sterk als hij op een plek gaat zitten waar je hem niet verwacht, maar meestal staan ze op dezelfde plekken en haal je ze met gemak neer (mits ze niet gesupport worden door een zenyatta of Mercy)
Genji daarin tegen is de meest ongebalanceerde hero in de game.
Na iedere kill, kan hij ontkomen met de Swift Strike.
De cooldown van 8 seconde gaat weg, nadat je een kill hebt gemaakt.
Kijk maar eens een video op youtube en je merkt dat zijn kills alleen maar komen door Swift Strike.
Mei zegt hallo. Geloof dat Mei ook een van de weinige is die total geen moeite heeft met Genji. Sowieso vind ik Mei een van de irritantste heroes om tegen te vechten., maar dat terzijdePykow schreef op maandag 09 mei 2016 @ 10:07:
[...]
Hoe langer je speelt, hoe meer je er achterkomt dat Bastion makkelijk te counteren is.
Sterker nog, bij de eerste ESL wedstrijden wordt de Bastion class al niet meer gebruikt omdat ze hem te zwak vinden.
Tracer kan met haar abilities en ulti een bastion zo snel neerhalen.
2 hits met een een full charge widowmaker shot is ook al voldoende.
Een bastion is alleen maar sterk als hij op een plek gaat zitten waar je hem niet verwacht, maar meestal staan ze op dezelfde plekken en haal je ze met gemak neer (mits ze niet gesupport worden door een zenyatta of Mercy)
Genji daarin tegen is de meest ongebalanceerde hero in de game.
Na iedere kill, kan hij ontkomen met de Swift Strike.
De cooldown van 8 seconde gaat weg, nadat je een kill hebt gemaakt.
Kijk maar eens een video op youtube en je merkt dat zijn kills alleen maar komen door Swift Strike.
Vind ik ook ja, alleen als reinhardt of bastion lukt het wel want dan charge je gewoon in haar voordat ze je bevroren heeft.Akaendra schreef op maandag 09 mei 2016 @ 10:12:
[...]
Mei zegt hallo. Geloof dat Mei ook een van de weinige is die total geen moeite heeft met Genji. Sowieso vind ik Mei een van de irritantste heroes om tegen te vechten., maar dat terzijde
Ik speel het meeste als tracer en ben het daar niet helemaaal mee eens.Pykow schreef op zondag 08 mei 2016 @ 22:19:
[...]
Ow simpel de meeste tracers gebruiken hun abillity niet goed. Paar tips hieronder :
1. Onthoud waar ze vandaan komen zo weet je precies waarna toe ze rewinden.
2. Let goed op welke kant ze richten zodat je al kunt inschatten waar ze naar toe gaan.
3. Tellen. Weet hoevaak ze al gesprongen heeft.
4. Leid ze in situaties waarbij ze maar 1 kant op kan.
Een tracer is een scout met triple jumps. Met een beetje ervaring kan je ze goed counteren met de bovenstaande punten.
1. Ja zeer belangrijk
2. Welke kant ze oplopen, niet richten. Je kan als tracer ook acheruit en op zij blinken.
3. Ligt een beetje aan de tracer maar vaak heeft dat niet veel nut. In korte 1 vs 1 heeft zei jou of jij haar vanwege de kleinere health pool. Mijn langere skirmishes waar ik al mijn blinks gebruikte (en ze ook weer allemaal terug heb gekregen en opnieuw gebruikte) waren vaak tegen andere tracers.
4. Als ze de 'flashback' of 2x blink heeft heeft dat als nog geen nut.
De meest belangrijke manier om tracer te counteren is om haar niet solo aan te pakken en bij je team mates te blijven. Tracer is erg goed in 1 vs 1 maar 2 vs 1 word al een ander verhaal.
Dat en McCree's flashbang..
Mei en Genji zijn de irritantste heroes van heel overwatch.Akaendra schreef op maandag 09 mei 2016 @ 10:12:
[...]
Mei zegt hallo. Geloof dat Mei ook een van de weinige is die total geen moeite heeft met Genji. Sowieso vind ik Mei een van de irritantste heroes om tegen te vechten., maar dat terzijde
genji met zijn Swift Strike en Mei met haar freeze gun.
Mei heeft al een Ulti waarmee ze je vast kan zetten, waarom moet ze ook nog eens een gun hebben hiervoor ?
Met roadhog heb ik nooit problemen tegen Genji een goede hook en hij is dood. Gister trouwens een mooie, ik werd door iemand flink de lucht ingeslagen maar deed tegelijk een bijna full-hp reinhard hooken die werd dus meergesleurd en ging instant dood. Weet niet precies hoe dit werkt maar het lijkt erop dat de hook meerdere keren dmg doet vanwege de lange afstand.
Ik heb een keer een game gespeeld tegen 6 bastions. Ze stonden allemaal buiten onze kamp te spawnen en er was geen beginnen aan. Heb er wel een paar gesloopt met Reinhardt but that's it.bronce schreef op maandag 09 mei 2016 @ 10:05:
Een bastion is wel goed te counteren. B.v. met Genji reflect, alleen had ik van het weekend een game waar er 3 bastions stonden te campen allemaal vanuit een andere hoek. Dan is deflect wel leuk kill je 1 bastion val je alsnog instant dood neer door de andere 2. En die andere bastion loopt ondertussen weer terug en gaat weer op dezelfde plek staan campen.
[XBO/PSN: BroedersKolk]
De nieuwste Comic is uit: Junkrat & Roadhog going legit
Beavbusi schreef op maandag 09 mei 2016 @ 08:30:
Zie deze post maar eens: Nostordici in "[Multi] Overwatch"Diigii schreef op maandag 09 mei 2016 @ 09:22:
[...]
De gewone editie is inderdaad €39,99. https://eu.battle.net/shop/en/product/overwatch
Deze editie kan je (indien gewenst) upgraden naar de Origins Editie. Bij WoW-spellen is dit zelfs na de launch nog mogelijk. Dus zou je het uiteindelijk het geld wel waard vinden, dan kan je dit altijd nog doen.
De Origins Edition is inderdad €59,99. https://eu.battle.net/shop/en/product/overwatch-origins. Wat je hierbij extra krijgt is:
- 5 extra hero skins (volgens het plaatje)
- Heroes of the Storm - Tracer
- Baby Winston pet voor World of Warcraft
- Hearthstone - Card Back
- Diablo 3 - Mercy Wings
- StarCraft II - In-game portrait
Het is natuurlijk de afweging of je het bovenstaande waard vindt voor de exttra €20,-.
De Origins Edition is 30-35 euro bij onder andere een vergelijkingssite: http://www.allkeyshop.com...ch-cd-key-compare-prices/
Het enige waar jullie gelijk in hebben is dat de Standard Edition digitaal 40 euro kost, deze is namelijk alleen bij Blizzard te krijgen. Alleen ben je eigenlijk gek als je het niet koopt bij een keysite voor 30-35 euro, want dan heb je de Origins Edition te pakken.
EDIT: Ik zie dat ie niet meer voor 30 te krijgen is (was eerst wel zo), goedkoopste is nu te krijgen bij G2A voor: € 36,37 en ja, dat is de Origins Edition. Misschien een idee om dit ook bij de startpost te vermelden.
[ Voor 5% gewijzigd door Nostordici op 09-05-2016 10:56 ]
Ik zie het inderdaad. Op G2A is hij inderdaad een stuk goedkoper dan via de officiële website van Blizzard. Had ik eigenlijk ook wel kunnen doen, maar ik zie dat de beta niet bij deze key van G2A in zit. Dit maakt ook niet veel meer uit want morgen is de beta al weer over.Nostordici schreef op maandag 09 mei 2016 @ 10:53:
[...]
[...]
Zie deze post maar eens: Nostordici in "[Multi] Overwatch"
De Origins Edition is 30-35 euro bij onder andere een vergelijkingssite: http://www.allkeyshop.com...ch-cd-key-compare-prices/
Het enige waar jullie gelijk in hebben is dat de Standard Edition digitaal 40 euro kost, deze is namelijk alleen bij Blizzard te krijgen. Alleen ben je eigenlijk gek als je het niet koopt bij een keysite voor 30-35 euro, want dan heb je de Origins Edition te pakken.
EDIT: Ik zie dat ie niet meer voor 30 te krijgen is (was eerst wel zo), goedkoopste is nu te krijgen bij G2A voor: € 36,37 en ja, dat is de Origins Edition. Misschien een idee om dit ook bij de startpost te vermelden.
Dus voor wie geïnteresseerd is en niet teveel geld wil uitgeven dan is G2A lekker goedkoop! Ik weet niet of het is toegestaan om hier een link van G2A te plaatsen? Je moet namelijk wel een key kopen met de juiste regio.
Gisteren een potje gehad tegen 6 Bjornborgs op Hollywood. Als er 1 turret kapot was stonden er nog 5 en werd de turret al weer vervangen. Ook kan je niet echt flanken op die map door de 2 wegen naar het capture punt, tenzij je als reaper ofzo speelt en er voorbij kan teleporteren.jooncheez schreef op maandag 09 mei 2016 @ 10:27:
[...]
Ik heb een keer een game gespeeld tegen 6 bastions. Ze stonden allemaal buiten onze kamp te spawnen en er was geen beginnen aan. Heb er wel een paar gesloopt met Reinhardt but that's it.
Ons hele team, waarvan alleen ik en 1 andere in een party zaten, liep uiteindelijk maar te snipen ipv steeds dood te gaan
Ik was gister met 3 vrienden attack/defend aan het doen.
Bij attack gingen we 4x soldier spelen. Dat was me een stoomwals. Heals/dps en snel bij de actie dmv sprint.
't werkt vast niet op hoger niveau, maar pub matches is het best geinig.
Bij attack gingen we 4x soldier spelen. Dat was me een stoomwals. Heals/dps en snel bij de actie dmv sprint.
't werkt vast niet op hoger niveau, maar pub matches is het best geinig.
Je had voor Hanzo moeten gaanEreaser schreef op maandag 09 mei 2016 @ 11:30:
[...]
Gisteren een potje gehad tegen 6 Bjornborgs op Hollywood. Als er 1 turret kapot was stonden er nog 5 en werd de turret al weer vervangen. Ook kan je niet echt flanken op die map door de 2 wegen naar het capture punt, tenzij je als reaper ofzo speelt en er voorbij kan teleporteren.
Ons hele team, waarvan alleen ik en 1 andere in een party zaten, liep uiteindelijk maar te snipen ipv steeds dood te gaan
Dragon ulti en je haalt ze zo allemaal neer.
Pharah/Junkrat spam? Voor junkrat heb je geen line of sight nodig and pharah kan buiten range gaan staan/vliegen.Ereaser schreef op maandag 09 mei 2016 @ 11:30:
[...]
Gisteren een potje gehad tegen 6 Bjornborgs op Hollywood. Als er 1 turret kapot was stonden er nog 5 en werd de turret al weer vervangen. Ook kan je niet echt flanken op die map door de 2 wegen naar het capture punt, tenzij je als reaper ofzo speelt en er voorbij kan teleporteren.
Ze waren wel zo slim om ze redelijk uit elkaar te zettenPykow schreef op maandag 09 mei 2016 @ 11:37:
[...]
Je had voor Hanzo moeten gaan
Dragon ulti en je haalt ze zo allemaal neer.
1 links om de hoek, 1 rechts om de hoek, 2 op het balkon tegen over de 'main gate' en 2 op het balkon naast het capture punt.
Junkrat eigenlijk helemaal niet aangedacht, maar Pharah was even effectief als snipers. Als je te dichtbij kwam kreeg je alsnog de volle laag.Facerafter schreef op maandag 09 mei 2016 @ 11:37:
[...]
Pharah/Junkrat spam? Voor junkrat heb je geen line of sight nodig and pharah kan buiten range gaan staan/vliegen.
[ Voor 33% gewijzigd door Ereaser op 09-05-2016 11:43 ]
Junkrat is prachtig om te spelen op bepaalde maps die wat compacter zijn. Maps die open zijn is het een drama...Ereaser schreef op maandag 09 mei 2016 @ 11:41:
[...]
Ze waren wel zo slim om ze redelijk uit elkaar te zetten
1 links om de hoek, 1 rechts om de hoek, 2 op het balkon tegen over de 'main gate' en 2 op het balkon naast het capture punt.
[...]
Junkrat eigenlijk helemaal niet aangedacht, maar Pharah was even effectief als snipers. Als je te dichtbij kwam kreeg je alsnog de volle laag.
I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
Verwijderd
https://www.reddit.com/r/...roof_of_surelock_hacking/ En ook eentje van cloud9 vond dat ie nog niet goed genoeg was...
zag deze gif vanmorgenweszz schreef op maandag 09 mei 2016 @ 12:18:
[...]
Junkrat is prachtig om te spelen op bepaalde maps die wat compacter zijn. Maps die open zijn is het een drama...
Killing widowmaker is my specialty
[Video: https://gfycat.com/GeneralVeneratedGermanwirehairedpointer]
Ik vind die passive van junkrat iets te OP trouwens. nu inmiddels heb ik wel geleerd om weg te rennen maar soms zit je in een positie dat het gewoon niet kan. en dan is het zooo kut om te winnen 1v1 tegen een junkrat maar dan vervolgens pakt die je nog puur omdat die dood ging >_>
[ Voor 27% gewijzigd door Ricmaniac op 09-05-2016 13:09 ]
Blizzard keys zijn niet meer regio gebonden. Zeker ook omdat je met je EU key bijvoorbeeld ook op de US server mag spelen, vandaarDiigii schreef op maandag 09 mei 2016 @ 11:16:
[...]
Ik zie het inderdaad. Op G2A is hij inderdaad een stuk goedkoper dan via de officiële website van Blizzard. Had ik eigenlijk ook wel kunnen doen, maar ik zie dat de beta niet bij deze key van G2A in zit. Dit maakt ook niet veel meer uit want morgen is de beta al weer over.
Dus voor wie geïnteresseerd is en niet teveel geld wil uitgeven dan is G2A lekker goedkoop! Ik weet niet of het is toegestaan om hier een link van G2A te plaatsen? Je moet namelijk wel een key kopen met de juiste regio.
Naja vanavond nog even een avondje spelen en dan is het gedaan met de pret en mogen we 2 weekjes wachten. de beta blijft online tot 10 mei 7:00 PM (onze tijd)
Iemand die nog geïnteresseerd is in de beta:
Laat ook even weten als je hem hebt gebruikt. De beta is met één dag verlengd, dus veel plezier
.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Laat ook even weten als je hem hebt gebruikt. De beta is met één dag verlengd, dus veel plezier
sorry maar je hebt de code niet meer nodig voor open beta XD dat was alleen voor de early access nodig die al op 5 mei eindigdeDiigii schreef op maandag 09 mei 2016 @ 13:24:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Laat ook even weten als je hem hebt gebruikt. De beta is met één dag verlengd, dus veel plezier.
Ies Open BetaDiigii schreef op maandag 09 mei 2016 @ 13:24:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Laat ook even weten als je hem hebt gebruikt. De beta is met één dag verlengd, dus veel plezier.
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Ah, ook dom dat ik hem niet eerder had weggegevenRicmaniac schreef op maandag 09 mei 2016 @ 13:25:
[...]
sorry maar je hebt de code niet meer nodig voor open beta XD dat was alleen voor de early access nodig die al op 5 mei eindigde
Junkrat is geweldig op iedere map. een direct hit doet zoveel damage.weszz schreef op maandag 09 mei 2016 @ 12:18:
[...]
Junkrat is prachtig om te spelen op bepaalde maps die wat compacter zijn. Maps die open zijn is het een drama...
op de maps die compacter zijn kan je inderdaad gewoon een kamer vol spammen.
Reinhardt shield is trouwens heel snel neer te halen met een junkrat en met de mine kan je gewoon door de shield heen komen hahha.
Cloud9 zijn Counter-strike spelers. had niets anders verwacht dat daar wel eens een hacker tussen zou zitten.Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2016 @ 12:30:
https://www.reddit.com/r/...roof_of_surelock_hacking/ En ook eentje van cloud9 vond dat ie nog niet goed genoeg was...
Zolang het maar niet te erg wordt. Tot dus ver nog geen tegengekomen.
Wat een pro hahaha. detonate duurt 4,5 seconde nadat hij eerste object heeft geraaktRicmaniac schreef op maandag 09 mei 2016 @ 13:07:
[...]
zag deze gif vanmorgenecht geweldig
Killing widowmaker is my specialty
[video]
Ik vind die passive van junkrat iets te OP trouwens. nu inmiddels heb ik wel geleerd om weg te rennen maar soms zit je in een positie dat het gewoon niet kan. en dan is het zooo kut om te winnen 1v1 tegen een junkrat maar dan vervolgens pakt die je nog puur omdat die dood ging >_>
Alles is te timen.
Ja daar kwam ik gisteren als Reinhardt op de harde manier achter. Toch best jammerPykow schreef op maandag 09 mei 2016 @ 13:40:
[...]
Reinhardt shield is trouwens heel snel neer te halen met een junkrat en met de mine kan je gewoon door de shield heen komen hahha.
Verwijderd
Hahahaha wat is dat nou voor een conclusie? Ik denk dat er minder hackers in de CSGO pro scene (T1/2) zitten dan nu in overwatch. Shit word veeeel strenger gereguleerd. In het normale spel, tsja... Daar heeft CSGO het nadeel dat het al jaren bestaat en OW net begonnen is.Pykow schreef op maandag 09 mei 2016 @ 13:40:
[...]
Cloud9 zijn Counter-strike spelers. had niets anders verwacht dat daar wel eens een hacker tussen zou zitten.
Zolang het maar niet te erg wordt. Tot dus ver nog geen tegengekomen.
mijn conclusie is juist dat ik een counter-strike speler eerder zie hacken dan ieder andere spelerVerwijderd schreef op maandag 09 mei 2016 @ 13:42:
[...]
Hahahaha wat is dat nou voor een conclusie? Ik denk dat er minder hackers in de CSGO pro scene (T1/2) zitten dan nu in overwatch. Shit word veeeel strenger gereguleerd. In het normale spel, tsja... Daar heeft CSGO het nadeel dat het al jaren bestaat en OW net begonnen is.
Daarom ben ik blij dat je lekker 40 a 60 euro moet neertellen voor OW. zo houden we de russen een beetje op afstand
Back on topic, want hackers zijn op dit moment nog geen issue voor overwatch.
[ Voor 6% gewijzigd door Pykow op 09-05-2016 13:59 ]
Verwijderd
Gelukkig is het geen eens een CS player, net als dat C9 niet van CS af komt. Het was een gefaalde Dirty bomb speler (ook gekicked vanwege cheatsPykow schreef op maandag 09 mei 2016 @ 13:58:
[...]
mijn conclusie is juist dat ik een counter-strike speler eerder zie hacken dan ieder andere speler
Daarom ben ik blij dat je lekker 40 a 60 euro moet neertellen voor OW. zo houden we de russen een beetje op afstand

Ok, dit is wel gaaf, een unboxing video van de Overwatch Collectors Edition. Wat ook gaaf is, is dat deze gast ook alle Razer Chroma Overwatch gear heeft staan. Wel mooi hoor, gelukkig werkt het op alle Chroma gear en niet alleen op de Overwatch uitvoering. Alleen werkt het bij mij nu niet meer, na een suffe Synapse update. De statue valt mij wel een beetje tegen, ik was in de veronderstelling dat deze zilverkleurig was, deze blijkt nu groen?
Hmm blij dat ik die toch niet gekocht heb
want als k hem kocht was het persoonlijk vooral voor de statue maar als k die ook zie vind k hem niet mooi.
Die tracer statue daarentegen die te koop is in de blizzard store vind ik wel super vet. maar iets te duur imo
Die tracer statue daarentegen die te koop is in de blizzard store vind ik wel super vet. maar iets te duur imo

[ Voor 22% gewijzigd door Ricmaniac op 09-05-2016 15:00 ]
Heb maar 1 of 2 potjes met hem gespeeld en deed het toen niet heel goed. Toch misschien wat meer tijd in Junkrat stekenweszz schreef op maandag 09 mei 2016 @ 12:18:
[...]
Statue valt mij ook erg tegen...Ricmaniac schreef op maandag 09 mei 2016 @ 14:55:
Hmm blij dat ik die toch niet gekocht hebwant als k hem kocht was het persoonlijk vooral voor de statue maar als k die ook zie vind k hem niet mooi.
[afbeelding]
Tracer statue is inderdaad erg vet en ik vind het normaal niet z'n probleem om premium te betalen voor een collectors edition met een statue maar dit is 150usd en er zit niet eens de game bij?
maar waarschijnlijk haal ik hem toch... wanneer die weer beschikbaar is
[ Voor 5% gewijzigd door Facerafter op 09-05-2016 15:09 ]
nee is gewoon puur de statue die je kan kopen in de blizzard gear storeFacerafter schreef op maandag 09 mei 2016 @ 15:05:
[...]
Statue valt mij ook erg tegen...
Tracer statue is inderdaad erg vet en ik vind het normaal niet z'n probleem om premium te betalen voor een collectors edition met een statue maar dit is 150usd en er zit niet eens de game bij?
Hou er wel rekening mee dat Junkrat best traag is en niet veel kan hebben kwa damage. Combineer hem met zijn grote vriend(ben zijn naam kwijt) die een haak heeft om mensen naar je toe te halen of tank te gebruiken en je hebt echt een gruwelijke combinatie. Eenmaal zijn range weet en het 'bounce' van de granaten en hij is echt prachtig om mee te spelen.Ereaser schreef op maandag 09 mei 2016 @ 15:04:
[...]
Heb maar 1 of 2 potjes met hem gespeeld en deed het toen niet heel goed. Toch misschien wat meer tijd in Junkrat steken
Verder speel ik toch best vaak met Soldier 76. Ondanks dat hij ontzettend makkelijk is en wordt aangeraden om mee te beginnen vindt ik hem toch nog steeds heel fijn!
[ Voor 12% gewijzigd door weszz op 09-05-2016 15:13 ]
I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
Ik speel vooral veel met Zenyatta dus dat ben ik wel gewend.weszz schreef op maandag 09 mei 2016 @ 15:12:
[...]
Hou er wel rekening mee dat Junkrat best traag is en niet veel kan hebben kwa damage. Combineer hem met zijn grote vriend(ben zijn naam kwijt) die een haak heeft om mensen naar je toe te halen of tank te gebruiken en je hebt echt een gruwelijke combinatie. Eenmaal zijn range weet en het 'bounce' van de granaten en hij is echt prachtig om mee te spelen.
Verder speel ik toch best vaak met Soldier 76. Ondanks dat hij ontzettend makkelijk is en wordt aangeraden om mee te beginnen vindt ik hem toch nog steeds heel fijn!
En dat is Roadhog, vooral leuk om te gaan vissen op Healers, Tracers of Genji's
Dit topic is gesloten.
Let op:
Wil je graag met andere Tweakers samenspelen? In de mooie uitgebreide topicstart staat veel informatie over de game, inclusief de nieuwe Tweakers spelerlijst (PC, PS4, XBOX) en de Teamspeak-server.
Wil je graag met andere Tweakers samenspelen? In de mooie uitgebreide topicstart staat veel informatie over de game, inclusief de nieuwe Tweakers spelerlijst (PC, PS4, XBOX) en de Teamspeak-server.