Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25
grote_oever schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 18:15:
Misschien ben ik de enige; maar ik heb nu een aantal potjes gespeeld, maar ik heb echt het idee dat ik team fortress 2 aan het spelen ben.

Voorheen benadrukten ze dat dit geen tf2 kloon werd, maar alles wijst naar team fortress 2.

Ik heb inmiddels heavy gespeeld, snipper, engineer, soldier en medic. Ook ben ik bezig geweest met payload en capture the point. Er zitten vast wat verbeteringen in, maar waar ze voorheen zeiden dat jet geen tf2 kloon werd had ik toch vandaag meerdere keren het gevoel dat ik tf2 speelde.
Ik speel al vanaf 2007 TF2 en vrijwel dagelijks en overwatcht heeft sommige dingen meegenomen. Maar er is ook heel veel verschil te vinden.
Als er een gevolg komt op tf2. Dan hoop ik de graphics van overwatcht te krijgen.

Beide games zijn geweldig.
TF2 blijft voor mij nog steeds de beste game die er bestaat. Overwatch is de eerste game die me weg kan trekken. Over een maand kan ik pas echt oordelen.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:35
Pykow schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 19:18:
[...]

Ik speel al vanaf 2007 TF2 en vrijwel dagelijks en overwatcht heeft sommige dingen meegenomen. Maar er is ook heel veel verschil te vinden.
Als er een gevolg komt op tf2. Dan hoop ik de graphics van overwatcht te krijgen.

Beide games zijn geweldig.
TF2 blijft voor mij nog steeds de beste game die er bestaat. Overwatch is de eerste game die me weg kan trekken. Over een maand kan ik pas echt oordelen.
Zelf kan ik, met uitzondering van meer classes en de ulti's zo niet echt verschillen noemen na een paar matches. Misschien zit er vast we meer in, maar kan het niet opnoemen. Het spel ziet er idd heel goed uit en loopt ook behoorlijk soepel. Ik heb zelf belachelijk veel team fortress 2 gespeeld, maar nu ben ik een beetje uitgekeken daarop. Elke keer als ik hem nu opstart sluit ik het na 10 minuten weer af omdat het me verveeld. Nu heb ik overwatch vandaag al een poosje gespeeld, maar ik kreeg op een gegeven moment ongeveer hetzelfde gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Wat krijg je eigenlijk als je 5 stemmen krijgt aan het eind van de ronde? Dat 'epic'? Of is het gewoon een schouderklopje/egoboost? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Zalig spel, kan ni wachten tot het uitkomt!
Eindelijk iets wat mij kan blijven boeien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eld0
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-08 09:04
Wat me wel ergert in pub is dat iedereen maar een Hero kiest die hy leuk vind ongeacht of er geen enkele header of tank is. Ik ben verplicht van altijd jezelf te gaan of we verliezen elke keer.
Iemand zin om samen te groepen? Mijn battle id is Eld0#2934

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-09 00:17
Ook al een uurtje of 15 gespeeld sinds early access, ik speel of wel alleen of wel met mn 2 broers zodat we toch 50% vh team uitmaken.

- Game is soms wel enorm cheese , bv je moet attack op Dorado en aan de uitgang heb je 2 bastions en een turret staan. Uiteraard een goede tactic en kan je uiteindelijk wel counteren maar voelt gewoon cheese.

- Mensen die geen besef hebben van wat wel of niet werkt, zowiezo vind ik een tjorbjorn of widowmaker op offense al kut, maar als ze dan constant doodgaan en niet swappen en je ziet dat het niets bijdraagt aan de push dan is het gewoon ''uurrggghhhh ''

- In het verlengde daarvan, mensen die offense/other roles inlocken als je al 2 of meer daarvan hebt, gevalletje van '' ik wil echt dat spelen en niks anders '', uiteraard is de oplossing met 6 spelen maar ken maar 2 mensen.

- Sommige deaths zijn wel erg random, ja ik weet je hebt hier rockets en junkrat bom spam etc maar soms is het gewoon ff van '' jezus echt ? '' maar dat is eigen aan het arcade niveau vd game.
Voelt gewoon alsof Genji's en Hanzo's en Phara's soms gewoon random knallen en je ziet maar of het een kill oplevert.

Al bij al wat ik ervan verwacht na Onlywatch te zijn, ga mijn pre-order wel houden en gewoon een combo van OW en Heroes doen tot de nieuwe WoW expansie er is, het is fun genoeg om die maanden te overbruggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huntedjohan
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14-09 12:38
Zeror schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 14:49:
Heb net even Overwatch gespeeld. Game speelt erg lekker :D
Hier ga ik nog wel een hoop plezier aan beleven. Game draait ook nog best goed op mijn prehistorische pc.

Heb met Soldier, McCree, Genji en D.va gespeeld. D.va bevalt mij erg goed moet ik zeggen al moet ik wel in de gaten houden dat haar shield wel gebruik :P
mag ik vragen wat voor prehistorische pc jij heb? ik probeerde het hier op de pc van de kleine jong te spelen, maar kreeg de melding dat mijn graka (gtx 260) niet ondersteunt werd, en krijg het dus ook niet opgestart :?

[img]https://valid.x86.fr/cache/banner/q3c163-6.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-09 08:31
huntedjohan schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 21:11:
[...]

mag ik vragen wat voor prehistorische pc jij heb? ik probeerde het hier op de pc van de kleine jong te spelen, maar kreeg de melding dat mijn graka (gtx 260) niet ondersteunt werd, en krijg het dus ook niet opgestart :?
De minimale requirements zijn een GTX 460. Overwatch heeft minimaal DirectX 11 en Shader Model 5 nodig, en de GTX 260 ondersteunt slechts DirectX 10 en Shader Model 4. Het gaat dus helaas niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huntedjohan
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14-09 12:38
ThomasG schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 21:42:
[...]
De minimale requirements zijn een GTX 460. Overwatch heeft minimaal DirectX 11 en Shader Model 5 nodig, en de GTX 260 ondersteunt slechts DirectX 10 en Shader Model 4. Het gaat dus helaas niet werken.
ja had ik al gelezen. heeft de kabouter gewoon pech gehad, vond t wel leuk voor m om even te stoeien met de beta, maar de gun factor is weer niet zo hoog dat hij achter mijn pc mag :P stel je voor dat ik niet genoeg tijd in de beta kan steken _/-\o_ dacht eerst zeker te zijn dat ik het spel nooit zou kopen, maar hoe langer ik er mee aan het spelen ben, hoe harder ik ga twijfelen of ik het niet gewoon moet kopen.

voor die 30 euro denk ik dat ik heel vet veel plezier ga krijgen, en denk ook meer plezier als met BF4. vooral die sniper bitch begint steeds lekkerder te spelen

[img]https://valid.x86.fr/cache/banner/q3c163-6.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Zie mijn hoofd pc:
gallery: Zeror

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
[...]

Ik heb hier een pc van 4 jaar oud en hij draait perfect. CPU intel i5; GPU: Radeon HD7950

Dat begint toch wel een historische pc te worden voor gamen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
grote_oever schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 22:46:
[...]

Ik heb hier een pc van 4 jaar oud en hij draait perfect. CPU intel i5; GPU: Radeon HD7950

Dat begint toch wel een historische pc te worden voor gamen :)
Mijn pc is 3 jaar met een gtx 770 4gb editie.
Draai op preset high. Tussen ultra en high zie ik weinig verschil. Constant 70 fps zonder drops.
Dit jaar wil ik eerst mijn randapparatuur vervangen en volgend jaar misschien mijn pc.
Maar tot nu toe nog geen game tegen gekomen die ik niet op high of ultra settings met minimaal 60 fps kan spelen.
Momenteel speel ik TF2,overwatch,planet coaster en WoW.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Eeeeeensch. Tevens vind ik de stun van mcree onzin, of stun weg, of die fan weg. Flashbang zou prima zijn, maar maak me blind, die gast pakt 9/10 kills gewoon gratis omdat je gewoonweg niks kan doen. Beetje skilloos. Net als Mei, ookal is ze echt heel leuk om te spelen, het voelt super goedkoop. Ik kan als mei eigenlijk elk character wel 1v1 doen, als ik maar echt 1v1 sta, alleen omdat je gewoon je enemy invriest.

edit: Bastion/turrets etc zijn niet zo'n probleem imho, die kan je heel makkelijk counteren met een paar hs. Maar die stuns die voegen naar mijn mening zo weinig toe aan de qualiteit van het spel.

en ik draai 120fps+ op een 3770k+gtx780 op high.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2016 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-09 19:58
Het is een aardig spel, alleen snap ik soms niet hoe ik dood ga, in de replay zie je ze dan richting mij kijken en dan plots snap op me, zo irritant xD Ik hoop dat er nog wat meer humor in komt met random chatter van de heroes, dat vond ik altijd mega lachen met TF2. Voor de rest runt het als een zonnetje op me pc, nergens last van performance.

AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
Vanavond paar rondes support gespeeld, maar wat mogen die classes een buff krijgen.

Symmetra: Leuke hero, maar iedereen loopt langs mijn teleport (zelf enemy :) ). Sentry's worden veel te snel opgeblazen. Melee is deze wel goed, maar je kunt zelden dicht bij komen. Ranged is veel te traag. Hero maar snel weer geswitched.
Mercy: Healen gaat misschien iets te snel, maar hero kan zicht totaal niet verdedigen. Ook is het helemaal niet duidelijk voor de persoon die ik heal dat ik hem heal. Mensen rennen maar blind bij me weg wanneer ze low health hebben (vind persoonlijk ook lastig om te zien dat je low health hebt).
Lúcio: Het lukte me totaal niet om in de chaos deze hero te spelen. Niemand ziet of weet wat er aan de hand is met deze hero.
Zenyatta: veruit beste support.

Ik weet dat het support is, maar de pubs die ik vanavond gespeeld heb is ieder voor zich. Ook is man of the match 9 van de 10 keer een damage dealer. Nu heb ik wel het gevoel dat iedereen nieuw is, maar de support classes mogen echt meer gezien worden in een fight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:39
Paar uurtjes beta gespeeld en alhoewel het allemaal redelijk in elkaar klikt qua classes enzo lijkt het gewoon een beetje te random. Ook is er totaal geen waarderingssysteem. Als ik een hele dag speel wil ik dat mijn hero beter wordt, en niet één of andere skin of zin krijgt.
Het verveelt ook snel vind ik, wellicht is dit anders wanneer je echt in een guild/team speelt. Verder is het absoluut niet casual friendly en verwacht dat daarom Overwatch na de introductie een langzame dood sterft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutchy007 schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 23:50:
Paar uurtjes beta gespeeld en alhoewel het allemaal redelijk in elkaar klikt qua classes enzo lijkt het gewoon een beetje te random. Ook is er totaal geen waarderingssysteem. Als ik een hele dag speel wil ik dat mijn hero beter wordt, en niet één of andere skin of zin krijgt.
Het verveelt ook snel vind ik, wellicht is dit anders wanneer je echt in een guild/team speelt. Verder is het absoluut niet casual friendly en verwacht dat daarom Overwatch na de introductie een langzame dood sterft.
LEL. Want spellen zonder wapen unlocks worden nooit groot!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:39
Met Counter Strike start je met een pistool en, naarmate je kills/assists hebt kun je meer spullen kopen. Tada, waarderingssysteem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Indruk na eerste dag is wel goed. Heb alle classes gespeeld en alle ultimates gezien. Vind Genji echt geniaal om te spelen maar bijna onmogelijk op de payload maps, die toch vaak neerkomen op gangetje-gangetje-bottlenecks.

Heb nog niet echt een favo class, hoewel ik naar Reaper neig. Maar die heeft niet echt veel om handen... beetje basic.

[ Voor 3% gewijzigd door yinx84 op 06-05-2016 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
grote_oever schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 23:46:
Vanavond paar rondes support gespeeld, maar wat mogen die classes een buff krijgen.

Symmetra: Leuke hero, maar iedereen loopt langs mijn teleport (zelf enemy :) ). Sentry's worden veel te snel opgeblazen. Melee is deze wel goed, maar je kunt zelden dicht bij komen. Ranged is veel te traag. Hero maar snel weer geswitched.
Mercy: Healen gaat misschien iets te snel, maar hero kan zicht totaal niet verdedigen. Ook is het helemaal niet duidelijk voor de persoon die ik heal dat ik hem heal. Mensen rennen maar blind bij me weg wanneer ze low health hebben (vind persoonlijk ook lastig om te zien dat je low health hebt).
Lúcio: Het lukte me totaal niet om in de chaos deze hero te spelen. Niemand ziet of weet wat er aan de hand is met deze hero.
Zenyatta: veruit beste support.

Ik weet dat het support is, maar de pubs die ik vanavond gespeeld heb is ieder voor zich. Ook is man of the match 9 van de 10 keer een damage dealer. Nu heb ik wel het gevoel dat iedereen nieuw is, maar de support classes mogen echt meer gezien worden in een fight.
Ik ben competive tf2 medic geweest op een redelijk hoog niveau (div3 waarbij div1 het hoogst is). Mercy speelt geweldig. Je kan snelhealen, maar je kan niet iedereen redden.
Je hebt geen uber waardoor je door een tracer zo snel neergehaald kan worden.
Een goede balans vinden tussen healen en damage boost maakt deze hero zeer interessant.

Zenyatta kan goede support leveren maar je kan niet snel wisselen tussen alles spelers.

Lucio heb ik nog niet gespeeld.

Symmetra kan een teleporter bouwen voor tank heroes en met de mini lasers kan je flanks dichthouden. Met goede teamwork kan deze class echt handig zijn.
Dutchy007 schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 00:02:
[...]

Met Counter Strike start je met een pistool en, naarmate je kills/assists hebt kun je meer spullen kopen. Tada, waarderingssysteem.
Ovetwatch is niet jou game als je geen waardering of voldoening krijgt om met een team een objective te veroveren of te verdedigen.

Counter-strike speel je altijd met ak47,m4 of awp. Ieder potje heb je zelfde wapens dus ik begrijp niet precies wat je bedoelt.

De 40.000 spelers van tf2 en de duizende spelers die afgelopen periode gestopt zijn, gaan zich goed vermaken met overwatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:20

justifire

Shut up and squat !!

[...]

Gears of War, Quake, Doom, Unreal Tournament ?
Geen waardering, toch enorm populair :)

Weet nog niet wat ik van Overwatch moet denken, speelt op zich wel lekker weg maar vraag me af hoe lang het leuk blijft / hoeveel missies en speltypes er zijn.
Vind ook het verplaatsen iets te traag / beperkt.
Vooral als je naar de andere kant van het veld moet zou een standaard sprint wel handig zijn (ik weet dat het een skill is), al zouden ze de normale loopsnelheid iets omhoog gooien zou het al een stuk vlotter maken.
Ook vind ik het springen te beperkt, ben waarschijnlijk verziek door de verticale shooters van de laatste tijd, wil gewoon twee dikke doublejumps om op de daken te komen of om vijanden te kunnen counteren.
Van het weekeind nog maar eens kijken of ik het na wat langer spelen nog steeds leuk vind.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Hoezo is dat een waarderings systeem? Dat is gewoon de gameplay. Elk potje begin je opnieuw, dus nul waardering. Kijk, dat je het niet leuk vind is natuurlijk prima, maar die uitspraak meteen is een beetje kort door de bocht.

En ik vind dit spel trouwens super casual friendly, sowieso als er ranked komt.(grotere kans bij mensen van je eigen niveau te komen). De potjes zijn onder de 10minuten, tov 30-45m aan CS. Ieder wat wils aan heroes ( kan je niet mikken? Dan speel je tank of healer etc.) En wat betrefd longevity, er zijn al spelers met meer dan 100-200 uur, lijkt me dat het wel goed komt.
Hmm, ik denk dat jij meer van de nieuwe COD bent zo te horen.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2016 01:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:32
Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 01:04:
Hmm, ik denk dat jij meer van de nieuwe COD bent zo te horen.
Grappig om COD te lezen, overwatch voelt voor mij juist de COD van de normale shooters, arcade met vrij lage TTK en veel korte (met lange cooldown) gimmicks. De style trekt me wel enorm, vrolijk en snel, maar de gameplay is toch niet helemaal mijn ding. Had gelijktijdig Battleborn gekocht op de XBO, heeft een compleet andere insteek maar zit net meer aan mijn kant voor het PVE aspect.

Nog geen idee of de game alsnog ga kopen, af en toe leuk potje is wel leuk knallen, maar dan kan is net zo goed S4 of TF2 gaan spelen, Zitten nu gewoon wat irritaties voor mij in de game, geen idee of ik daar aan kan wennen :P (nieuwe COD heb ik uiteindelijk ook maar uurtje of 20 gespeeld, toen was ik het wel zat, waar mijn BF's honderden uren bevat).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pykow
Hou je van realistische shooters dan is deze game niks voor jou. Hou je gewoon van shooters van uit de jaren 90 dan ga je hier van houden.

Deze game zal niet doodbloeden omdat.
1. De game nu al populair is op twitch.
2. Esports ondersteuning die ze goed gaan uitwerken.
3. Tf2 spelers die iets nieuws willen na 9 jaar.
4. Ondersteuning van blizzard.
5. De game krijgt heel veel positieve reactie hoewel er nog wel wat balance issues zijn.

Daarnaast is het handig om aan te geven waarop je speelt. Op de console is de gameplay trager en stugger dan op de PC.

Vergeet ook niet dat er nog een hype aanwezig is. Iedereen heeft het over overwatch , maar komen tijdens deze beta erachter dat het eigenlijk niet hun game is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eld0
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-08 09:04
Ik heb het gevonden: ik zoek mijn team van 6 nu via discord en daarna gaan we in de queue samen. Dit is 1000000x leuker dan solo het spel te spelen en kan het iedereen aanraden 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:49

Thermometer

Whoop Whoop!

Hopelijk komt er iets zoals Steam Groups of een Guild/Clan feature in Overwatch. Dan kunnen we met Tweakers ook een groep aanmaken en samen queuen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 15:52

Fixer

FP ProMod
Liep de hele tijd tegen het probleem aan dat mijn game na 3-4 potjes vastliep met de melding "Rendering Device has been lost".

Verschillende drivers geprobeerd (16.1, t/m 16.4, kwam van 15.12), maar de meest recente (16.5.1 Hotfix) lijkt het probleem opgelost te hebben. Mochten hier dus meer mensen tegen aanlopen....

[ Voor 4% gewijzigd door Fixer op 06-05-2016 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
[...]

Nou sorry. Maar dat is maar heel minimaal wat je hierboven zegt.
Je krijgt iets meer funds waardoor je simpelweg een geweer kan kopen. Verlies je een paar potjes moet je het met minder doen. Maar het is niet zo dat je daadwerkelijk iets opbouwt. Iets wat je dit potje wint, verlies je direct weer wanneer je het potje verliest. En je behoud ook niks. Elke ronde wordt je weer gereset.

Wat dat betreft ook net een MOBA game. Waar je elke potje weer begint bij 0 en je wat updates kan kopen ( veel meer dan in CS ) en win je dan begin je gewoon weer op 0. Zo heeft DOTA bijv wel skins die je kan verzamelen / kopen. Dat heeft CS tegenwoordig ook. Wellicht Overwatch ook na een tijdje ? Hoeft allemaal niet gelijk bij de introductie te zijn.

CS heeft nu voor het eerst sinds jaren wat skins. Vroeger had je sprays op de muren. Dat is nu weg. Gewoon klein details die totaal los staan of een game leuk is of niet. Net als bij DOTA gaat het om de core-gameplay. En die is top ( vind ik ). Bij CS is de gameplay ook top ( vind ik ). Overwatch heb ik nog niet gespeeld. Maar beide andere games genoeg. Counterstrike is dermate simpel. Maar ik kan me er nog elke dag mee vermaken. Speelt gewoon lekker en blijft uitdagend.

Vandaar probeer ik overwatch te spelen... Helaas weinig tijd vrij... maar wie weet gaat het vandaag lukken. Ben wel benieuwd. Zeker omdat vrijwel alles wat Blizzard maakt zeker niet slecht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
hoelanger ik speel, hoe meer ik het gevoel krijg dat Genji nogal overpowerd aanvoelt.
dat hij damage kan reflecten en dat dashen doet zoveel damage.

ik las dit al een tijdje op andere servers, maar begin het nu meer in meer in te zien.
Heel erg jammer en hopelijk gaan ze dit nog aanpassen voor de launch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-06 11:09
Pykow schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 09:35:
hoelanger ik speel, hoe meer ik het gevoel krijg dat Genji nogal overpowerd aanvoelt.

ik las dit al een tijdje op andere servers, maar begin het nu meer in meer in te zien.
Hij kan belachelijk sterk zijn in de juiste handen, maar er zijn genoeg counters. Mei is daarvoor mn favoriet. Bastion abusers deflecten blijft mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan de nehox ts wel omzetten van cs naar ow? Wie speelt er nou nog cs /s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Pykow schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 09:35:

Genji valt goed mee maar je moet hem goed dodgen, natuurlijk makkelijker voor sommige heroes dan andere.

Juist het gevoel dat Hanzo OP is, was gisteren zowat 90% van de matches die ik speelde altijd player of the match. Zeker zijn special kan je echt zo makkelijk objectives mee veroveren of verdedigen. Die mag nerf van mij krijgen.

Bastion is erg vervelend, speel bijna altijd als Phara en dan krijg je echt ziek damage, eenmaal je in het vizier komt ben je altijd verloren.

Maar denk al bij al dat de game wel redelijk goed balanced is. Iedere class kan makkelijk verliezen tegen bepaalde classes maar is ook OP tegen andere classes. De echte goeie spelers gaan weten hoe ze kunnen winnen tegen hun counter classes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Grompie schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 11:06:
[...]

Genji valt goed mee maar je moet hem goed dodgen, natuurlijk makkelijker voor sommige heroes dan andere.

Juist het gevoel dat Hanzo OP is, was gisteren zowat 90% van de matches die ik speelde altijd player of the match. Zeker zijn special kan je echt zo makkelijk objectives mee veroveren of verdedigen. Die mag nerf van mij krijgen.

Bastion is erg vervelend, speel bijna altijd als Phara en dan krijg je echt ziek damage, eenmaal je in het vizier komt ben je altijd verloren.

Maar denk al bij al dat de game wel redelijk goed balanced is. Iedere class kan makkelijk verliezen tegen bepaalde classes maar is ook OP tegen andere classes. De echte goeie spelers gaan weten hoe ze kunnen winnen tegen hun counter classes.
Hanzo is net zo irritant als snipers. Op sommige maps kunnen ze goedkope kills maken.

Genji is gewoon te snel in vergelijking met de andere classes. Ik vergelijk dit maar met de spy van tf2. Eerste maanden was deze class gewoon niet te counteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Heerlijk, staat te downloaden op de PS4. Vanavond dan maar gaan knallen :D heb wel zin om te kijken of dit wat is.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-09 10:39
grote_oever schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 23:46:

Ik speel tot nog toe eigenlijk voornameijk Mercy.

Heerlijk om van links naar rechts over door het veld heen te vliegen, naar mensen die healing nodig hebben, en om dan de damage te boosten. Je kan ook naar de dode teammaters vliegen trouwens, dus dat is een hele mooie escape om uit de vuurlinie te komen.

En je resurrect is erg krachtig, mits niet te vroeg gebruikt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mcree vs. genji moet je nooit doen, maar Mei pakken als er genji's zijn is wel leuk. (tracer kan je ice dodgen, maar genji bevriest wel gewoon en gaat dan echt makkelijk down!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-05-2024

Furinax

It'll only hurt until you die

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Cool. Staat erbij hoor in de TS.
Tevens de linkjes naar de heroes in de TS gefixed. Die werkten namelijk niet meer sinds de Overwatch site vernieuwd is.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Nu overwatch al even geprobeerd op de ps4 werkt heel goed, vind het aardig leuk en de graphics vind ik goed. Het schiet en speelt sowieso lekker, alleen jammer dat niet alle karakters niet kunnen sprinten, vind het irritant om steeds van de spawn plek zo langzaam te lopen naar het gevecht toe. Toch ga ik hem niet halen, aangezien ik een beetje een hekel heb aan korte levels met kleine maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Heel even tijd gehad...
Snel de game gedownload op de pc en de robot gekozen. Geen idee waarom. Had ik op een filmpje een keer gezien dus wellicht een stukje herkenning.

Had ook geen idee wat ik nu precies moest doen. Ik las alleen dat ik 'defence' was en dat heb ik dan ook maar gedaan.

Speelde erg lekker. Vlot en soepel. Duidelijke gfx ook.

Was ook meteen 'player of the match' .... Geen idee of dat wat over mij of mijn tegenspelers zegt...

Speel regelmatig counterstrike en met dezelfde 'skills' heb ik dit potje gespeeld. Ging lekker.

Afbeeldingslocatie: https://static.afbeeldinguploaden.nl/1605/166847/9RhthWCL.jpeg

Afbeeldingslocatie: https://static.afbeeldinguploaden.nl/1605/166846/rzzagRwZ.jpeg

(Kannietresizenviaiphone...tips?)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Lasteraar schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 18:04:
Heel even tijd gehad...
Snel de game gedownload op de pc en de robot gekozen. Geen idee waarom. Had ik op een filmpje een keer gezien dus wellicht een stukje herkenning.

Had ook geen idee wat ik nu precies moest doen. Ik las alleen dat ik 'defence' was en dat heb ik dan ook maar gedaan.

Was ook meteen 'player of the match' .... Geen idee of dat wat over mij of mijn tegenspelers zegt...

Speel regelmatig counterstrike en met dezelfde 'skills' heb ik dit potje gespeeld. Ging lekker.

[afbeelding]

[afbeelding]

Screenshots maken met je computer? Holy.... 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pykow
Lasteraar schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 18:04:
Heel even tijd gehad...

[afbeelding]

[afbeelding]

ooit gehoord van de knop Printscreen (prtsc) ? dat gaat een stuk makkelijker ;)
Als bestion kan je soms makkelijk eerste staan. als de tegenstander niet samenwerkt.

BTW soldier:76 is ook wel leuk om te spelen.
Weer een nieuwe clip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:04

Mauz1978

Console War Veteran

Zijn er clans/teams actief? Ik wil graag met anderen in teamverband spelen, ipv met 5 andere solisten ;)...

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-06 11:09
Mauz1978 schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 20:54:
Zijn er clans/teams actief? Ik wil graag met anderen in teamverband spelen, ipv met 5 andere solisten ;)...
Denk als je op discord zoekt dat je wel wat kan vinden. Speel grotendeels met n groepje van 5, maakt de game stukken beter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pykow
Mauz1978 schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 20:54:
Ik heb vandaag gespeeld met 1 tweaker en zijn groepje ;) Was weer leuk om te doen.
Paar goede rondjes gehad en paar minder leuke.

BTW als je met 5 man gaat wachten op een match, moet je soms wel 6 minuten wachten voordat je er 1 tegenkomt.

TIP: bij de opties onder Gameplay kan je kiezen voor skirmish mode. nog niet iedereen heeft dat aanstaan.
Dit zorgt ervoor dat je TDM speelt terwijl je aan het wachten bent.

Bastion tank mode

Zenyatta come back actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben er achter gekomen dat Support mij wel ligt. Paar potjes gespeeld met Mercy en dat gaat best goed tot nu toe :) Offense of Defense moet ik echt mee oefenen nog, want daar ben ik niet echt goed in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:33
Ik ben blij dat ik de game dit weekend kan uitproberen, want ik merk toch wel dat dit niet echt mijn ding is. De stijl / gameplay trekt me wel heel erg aan, maar op de één of andere manier voelt het soms erg oneerlijk aan.

Wellicht komt dit doordat ik de mappen nog niet goed ken, of doordat ik meer van het tactische ben (zoals BF), maar komt echt geregeld voor dat ik tegenover 5 gasten kom te staan = instant dood. Daarnaast zijn sommige classes wel heel overpowered (boog dude bijvoorbeeld).

Ik vermoed dat de game vele malen leuker is als je het met irl vrienden speelt, zodat je e.e.a. wat beter kunt coördineren en echt als een team kunt spelen. Zoals het er nu aan toegaat, met een random group spelen, is het voornamelijk een ongeregeld zootje wat maar wat doet.

Nee, ik laat Overwatch mooi aan me voorbij gaan :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yinx84
Wow, ik heb de klik met Tracer gevonden! Mensen weten echt niet hoe ze met je om moeten gaan als je je abilities goed gebruikt :D Je ziet ze vaak rondtollen opzoek naar je terwijl je per jump een magazijn kunt legen... echt fun.

Vooral Roadhogs zijn mijn favoriete target :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Speel sinds gisteren ineens best veel hanzo, eerst kon ik het niet maar nu raak ik echt zo veel pijlen in het hoofd, ben vaak binnen no time on fire. echt een leuke hero als je de aim van pijlen onder controle hebt

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:25
Ricmaniac schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 10:07:
Speel sinds gisteren ineens best veel hanzo, eerst kon ik het niet maar nu raak ik echt zo veel pijlen in het hoofd, ben vaak binnen no time on fire. echt een leuke hero als je de aim van pijlen onder controle hebt
Hanzo is ook erg fijn, die scatter arrow doet zo veel damage dat je bijna iedereen, op tanks na, in een schot dood kan hebben. Daarnaast kan je zowel medium, close als long rang vechten. Helaas zijn er veel randoms die altijd Hanzo willen worden maar er niks van kunnen, maar anders zou ik hem ook vaak worden.

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maarja vandaag moeten we toch echt de beta links laten liggen en wat zon meepakken :P
fijne dag allen

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

markdm schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 10:30:
[...]

Hanzo is ook erg fijn, die scatter arrow doet zo veel damage dat je bijna iedereen, op tanks na, in een schot dood kan hebben. Daarnaast kan je zowel medium, close als long rang vechten. Helaas zijn er veel randoms die altijd Hanzo willen worden maar er niks van kunnen, maar anders zou ik hem ook vaak worden.
Ugh, hoe vervelend is het als je weet dat je kan carryen met een offense char, maar dat er alleen nog een tank/healer nodig is, om dan te zien dat je offense players er gewoon niks van kunnen.

edit:
Gister die bf1 stream gekeken, die dude had 't constant over rock paper scissors gameplay, waar overwatch echt meer dan 100% onder valt. Dat betekend dat elke class zn counter heeft, en zn target. Als widow focus je bijv. op zwakke chars, want tanks duren te lang om dood te maken, maar je 1shot bijna alle niet tanks. Maar een winston is bijv. weer heel goed tegen widow, vanwege zn movement en relatief grote healthpool.

Dit is echt belangrijk om te weten, en uit te vinden. Als je er achterkomt dat je als Genji niet met Mei moet fucken, want ijs, fuck dan ook niet met Mei.

om maar niet te dubbelposten;

Er is al een pro player betrapt op aimlock... "He is primarily a hitscan player known for his aggressive Widowmaker and McCree play."

-je ziet dat zn aim constant terugflicked naar de geresde speler, en niet naar de target waar hij zelf op wil mikken.

Ik hoop dat blizzard een betere anticheat gaat gebruiken dan ze bij UBI doen, want die zijn al 2 leuke spellen verloren aan hackers. :'(

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2016 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Verwijderd schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 10:48:
[...]

Ugh, hoe vervelend is het als je weet dat je kan carryen met een offense char, maar dat er alleen nog een tank/healer nodig is, om dan te zien dat je offense players er gewoon niks van kunnen.

edit:
Gister die bf1 stream gekeken, die dude had 't constant over rock paper scissors gameplay, waar overwatch echt meer dan 100% onder valt. Dat betekend dat elke class zn counter heeft, en zn target. Als widow focus je bijv. op zwakke chars, want tanks duren te lang om dood te maken, maar je 1shot bijna alle niet tanks. Maar een winston is bijv. weer heel goed tegen widow, vanwege zn movement en relatief grote healthpool.

Dit is echt belangrijk om te weten, en uit te vinden. Als je er achterkomt dat je als Genji niet met Mei moet fucken, want ijs, fuck dan ook niet met Mei.

om maar niet te dubbelposten;

Er is al een pro player betrapt op aimlock... "He is primarily a hitscan player known for his aggressive Widowmaker and McCree play." [video]

-je ziet dat zn aim constant terugflicked naar de geresde speler, en niet naar de target waar hij zelf op wil mikken.

Ik hoop dat blizzard een betere anticheat gaat gebruiken dan ze bij UBI doen, want die zijn al 2 leuke spellen verloren aan hackers. :'(
Dat is inderdaad ook mijn grootste angst voor deze game. Blizzard heeft nog geen ervaring met shooters en dus is het hopen dat ze veel tijd steken in een anti-cheat software en misschien zelfs uit gaan besteden. (VAC ? )

Zo weer wat hoogte punten opgenomen om mensen die de beta niet spelen of kunnen spelen een pleziertje te doen:
Pharah Big push met mooie samenwerken kan je lekker doordrukken. potje duurde ongeveer 3 minuten.
[YouTube: https://youtu.be/Uc48ZJgBgLA]

Niet zo indrukwekkend, maar ik haal een Pharah ultimate uit de lucht op het moment dat ons team met 3 man naar de payload liepen (teaming was right ;) )
[YouTube: https://youtu.be/ATjrNnls2Jk]

Mijn aim is nog niet "Spot on" maar met een heerlijke samenwerking, krijg je dan toch mooie clips
[YouTube: https://youtu.be/mAK3YX6t-co]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 12:21:
[...]

Dat is inderdaad ook mijn grootste angst voor deze game. Blizzard heeft nog geen ervaring met shooters en dus is het hopen dat ze veel tijd steken in een anti-cheat software en misschien zelfs uit gaan besteden. (VAC ? )

Zo weer wat hoogte punten opgenomen om mensen die de beta niet spelen of kunnen spelen een pleziertje te doen:
Pharah Big push met mooie samenwerken kan je lekker doordrukken. potje duurde ongeveer 3 minuten.
[video]

Niet zo indrukwekkend, maar ik haal een Pharah ultimate uit de lucht op het moment dat ons team met 3 man naar de payload liepen (teaming was right ;) )
[video]

Mijn aim is nog niet "Spot on" maar met een heerlijke samenwerking, krijg je dan toch mooie clips
[video]
hmm, misschien moeten we net als de reddit even wat regels op stellen voor zoveel filmpjes... 't is erg tof, maar je neemt wel enorm veel ruimt in beslag zo pykow! Anders gooi je ze ff onder een spoiler tag.

En vergeet niet dat je trirockets van soldier ook autoaim zijn met ulti!

Qua anticheat is vac hopelijk niet waar ze voor gaan, vac is zo enorm makkelijk te omzeilen. Alhoewel elke anticheat dat is. Wat ze hopelijk wel gaan doen zijn dingen als IPbans etc. Ook de hoge buyin van OW zou kunnen helpen. CS esea heeft een bijzonder goeie anticheat, maar dat programma mag ook overal op je pc rondneuzen. En zelfs daar spelen gewoon hackers/scripters.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2016 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:53
Over cheaters zou ik mij niet zoveel zorgen maken, die pakt Blizzard wel aan hoor. Google er maar eens naar, genoeg voorbeelden van bans voor bijvoorbeeld World of Warcraft, Diablo en Hearthstone. Het zal vast wel voorkomen, maar ze pakken het vroeg of laat wel aan. Wel prijzig voor een cheater om elke keer een nieuwe game aan te schaffen en je progress weer opnieuw moeten behalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nostordici schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 12:54:
Over cheaters zou ik mij niet zoveel zorgen maken, die pakt Blizzard wel aan hoor. Google er maar eens naar, genoeg voorbeelden van bans voor bijvoorbeeld World of Warcraft, Diablo en Hearthstone. Het zal vast wel voorkomen, maar ze pakken het vroeg of laat wel aan. Wel prijzig voor een cheater om elke keer een nieuwe game aan te schaffen en je progress weer opnieuw moeten behalen.
Ja, maar je hebt geen idee hoe veel erger FPS games zijn ivm met cheaters. De botters op diablo/wow werken heel anders en ook die worden heel vaak niet gepakt. Hooguit de hoge ranks, zoals laatst met diablo. Blizzard kan heel veel goed gedaan hebben, mochten ze die anticheat niet op orde krijgen gaat dit spel zeker problemen krijgen.

edit: Hierbij komt nog eens dat grote publieke/semi publieke cheats makkelijk gepakt worden, maar ESEA bevat bijvoorbeeld veel 'private' cheats waar misschien maar 1 gebruiker van is. Die worden lang niet zo rap ontdekt, tenzij de gebruiker gewoon overduidelijk aimlocked zoals dat fimpje van net. Er zijn altijd mensen die zichzelf beter willen maken dan de tegenstander, en niet terug zullen houden van een beetje cheaten. Deze mensen vinden ook altijd wel een manier.

en wie heeft Mei onder Tank role gezet in TS? 8)7

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2016 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Verwijderd schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 12:35:
[...]
hmm, misschien moeten we net als de reddit even wat regels op stellen voor zoveel filmpjes... 't is erg tof, maar je neemt wel enorm veel ruimt in beslag zo pykow! Anders gooi je ze ff onder een spoiler tag.

En vergeet niet dat je trirockets van soldier ook autoaim zijn met ulti!

Qua anticheat is vac hopelijk niet waar ze voor gaan, vac is zo enorm makkelijk te omzeilen. Alhoewel elke anticheat dat is. Wat ze hopelijk wel gaan doen zijn dingen als IPbans etc. Ook de hoge buyin van OW zou kunnen helpen. CS esea heeft een bijzonder goeie anticheat, maar dat programma mag ook overal op je pc rondneuzen. En zelfs daar spelen gewoon hackers/scripters.
Plaats voortaan wel links haha. Nog maar 1dagje en dan ben je er vanaf ;)
Verwijderd schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 13:17:
[...]

Ja, maar je hebt geen idee hoe veel erger FPS games zijn ivm met cheaters. De botters op diablo/wow werken heel anders en ook die worden heel vaak niet gepakt. Hooguit de hoge ranks, zoals laatst met diablo. Blizzard kan heel veel goed gedaan hebben, mochten ze die anticheat niet op orde krijgen gaat dit spel zeker problemen krijgen.

edit: Hierbij komt nog eens dat grote publieke/semi publieke cheats makkelijk gepakt worden, maar ESEA bevat bijvoorbeeld veel 'private' cheats waar misschien maar 1 gebruiker van is. Die worden lang niet zo rap ontdekt, tenzij de gebruiker gewoon overduidelijk aimlocked zoals dat fimpje van net. Er zijn altijd mensen die zichzelf beter willen maken dan de tegenstander, en niet terug zullen houden van een beetje cheaten. Deze mensen vinden ook altijd wel een manier.
Ja maar division is er dood door gegaan. Naast dat de game nog met andere fouten zat.

Vandaag kreeg ik weer een update binnen en het lijkt dat blizzard luisterd naar feedback.
Als je met de widowmaker je haak mist
Dan gaat je cooldown niet meer in.
Als genji gaat reflecteren, dan zie je zijn zwaarden beter oplichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 13:31:
[...]

Plaats voortaan wel links haha. Nog maar 1dagje en dan ben je er vanaf ;)

[...]

Ja maar division is er dood door gegaan. Naast dat de game nog met andere fouten zat.

Vandaag kreeg ik weer een update binnen en het lijkt dat blizzard luisterd naar feedback.
Als je met de widowmaker je haak mist
Dan gaat je cooldown niet meer in.
Als genji gaat reflecteren, dan zie je zijn zwaarden beter oplichten.
Ah tof!

En ja, siege en de division zijn beide een snelle dood gestorven die ècht nergens voor nodig was, want 't zijn beide (imho) super toffe games die zeker een toekomst hadden. Ik ben gewoon erg bang dat dit gebeurt met Ow, het zou zo zonde zijn. Maar een FPS spelen waar de helft van de spelers cheat omdat het kan (siege) is gewoon niet leuk. En zelf cheaten is geen optie, dan kan ik net zo goed tv gaan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 12:27
Nieuwevolger schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 14:54:
Nu overwatch al even geprobeerd op de ps4 werkt heel goed, vind het aardig leuk en de graphics vind ik goed. Het schiet en speelt sowieso lekker, alleen jammer dat niet alle karakters niet kunnen sprinten, vind het irritant om steeds van de spawn plek zo langzaam te lopen naar het gevecht toe. Toch ga ik hem niet halen, aangezien ik een beetje een hekel heb aan korte levels met kleine maps.
Ik denk er hetzelfde over als jou, gisteren overwatch op de xbox one gedaan, ja het is leuk... Maar ik had wel een leukere game verwacht..
Dit leek alsof ik een slap aftreksel van quake / unreal aan het doen was in een komische jasje. Mijn verwachtingen kunnen ook te hoog geweest zijn dankzij de toffe trailers die ze weten te maken.

Nee helaas, voor mij gaat het ook niks worden, mede ook dankzij het langzaam lopen van bepaalde chars, de mini maps en het potje is zo voorbij en ga je door naar het volgende potje.
Misschien ook een logische keuze want indien ik 20-30 minuten met 1 zo'n potje opgescheept zou zitten heb je er al helemaal snel genoeg van.
Ik had zo'n poppetje ( weet niet eens meer welke ) die schoot een soort granaten, nja zo krijg je de ene kill na de andere. Makkelijk voor killstreaks (misschien een tip :P ).

Dit is denk ik een game net als Battlefront die binnen enkele weken in de sale staat in de xbox / ps store.

Beta loopt goed trouwens daar niet van, spel zelf loopt ook goed.. Maar het heeft 0,0 inhoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Verwijderd schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 13:35:
[...]
Ah tof!

En ja, siege en de division zijn beide een snelle dood gestorven die ècht nergens voor nodig was, want 't zijn beide (imho) super toffe games die zeker een toekomst hadden. Ik ben gewoon erg bang dat dit gebeurt met Ow, het zou zo zonde zijn. Maar een FPS spelen waar de helft van de spelers cheat omdat het kan (siege) is gewoon niet leuk. En zelf cheaten is geen optie, dan kan ik net zo goed tv gaan kijken.
Maar indien je het voor het spel doet, is het dan niet leuker om het via de PS4 / xbox one te spelen? Ben je ''gelijk'' van het cheater gedoe af.

Ik zal het spel sowieso niet kopen, had na 30 minuten beta al helemaal genoeg ervan. Ik wil games met uitdaging, grote/kleine maps, kortom een game met inhoud, vooral voor dit bedrag (overwatch heeft voor mij 0,0 te bieden helaas). Maar goed, cheaters niet gezien op de xbox one. Dus ik vermoed dat je het over de PC versie hebt?

Kan me indenken dat het misschien een stap terug is qua graphics, maar je krijgt er een hoop game plezier voor terug ( alleen al dat cheater verhaal ).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

JeroenC schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 13:39:
[...]

Beta loopt goed trouwens daar niet van, spel zelf loopt ook goed.. Maar het heeft 0,0 inhoud.
Denk dat het komt doordat je 'm op console speelt ipv op PC, Tobo/m heeft een zoveel hogere skillceiling dan controller en gaat daarom ook veel 'verder' qua strategische inhoud. Dit zie je ook met CS e.d. Allemaal vrij simpele games die toch duizenden uren gespeeld worden door hoe goed je theoretisch kan zijn.

Edit: haha grappig dat je met het omgekeerde verhaal komt. Nee ik zal nooit een console gamer worden. Cheaters zijn een zorg, maar nog niet een probleem op het moment.

Als er de ranked games worden toegevoegd zal dat mijn grootste lol zijn, beter worden en daar een 'reward' voor krijgen.

Maar ik begrijp ook dat niet iedereen dit soort games liggen, je moet heel competatief ingesteld zijn wil je dit langer spelen dan een maand denk ik. Mocht je het zoals jou allemaal wel leuk vinden, maar er geen doel in zien, tsja...

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2016 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Verwijderd schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 13:43:
[...]

Denk dat het komt doordat je 'm op console speelt ipv op PC, Tobo/m heeft een zoveel hogere skillceiling dan controller en gaat daarom ook veel 'verder' qua strategische inhoud. Dit zie je ook met CS e.d. Allemaal vrij simpele games die toch duizenden uren gespeeld worden door hoe goed je theoretisch kan zijn.
Dat denk ik niet, de inhoud van het spel verandert niet indien je met muis/tobo speelt. Maar het is op bepaalde vlakken een snel spel inderdaad, met muis/tobo kan je daar beter op inhaken dan met een controller ( feit ). Maar dat doet voor mij niks veranderen aan het spel zelf.

CS zou het ook wel goed doen op de ps4 / xbox one vermoed ik, maar net als andere games die nog altijd actief zijn.. Die zijn ooit ontstaan op de PC, heeft een grote userbase en mede daardoor blijft het succesvol.
Ik vermoed dat Overwatch never nooit niet een userbase als CS zal krijgen, ik vraag me af of ze überhaupt een trouwe, blijvende userbase zullen krijgen ( want sorry dat ik het zeg, maar Overwatch slaat werkelijk nergens op, heb hierboven in een vorige reactie al een aantal punten gegeven waarom niet)

Edit: ik zie dat jij je bericht aangepast hebt, ik neem aan dat die reactie niet voor mij bedoelt is? Ik ben sinds de release van de xbox one volledig overgestapt van PC naar de Console, ik ben dus een console ''gamer''. Of hoe bedoel je dat ik met een omgekeerd verhaal gekomen ben?
Puur als tip om eens via de console te gamen doordat ik nu al geklaag over cheaters hoor? Iets wat zeldzaam is op de console?

Ik ben ook wel van de ranked games, zoals met cod mw 1 / 2 en Battlefield, heb je ook rank systemen met rewards, iets wat ik leuk vind ( hogere rank krijgen ). Maar ik ben niet meer zoals in de tijd van MW1 dat ik alleen nog maar speelde voor de rank en ondertussen het plezier in het spel zelf uit het zicht verloor.

[ Voor 22% gewijzigd door LopendeVogel op 07-05-2016 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JeroenC schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 13:48:
[...]

Dat denk ik niet, de inhoud van het spel verandert niet indien je met muis/tobo speelt. Maar het is op bepaalde vlakken een snel spel inderdaad, met muis/tobo kan je daar beter op inhaken dan met een controller ( feit ). Maar dat doet voor mij niks veranderen aan het spel zelf.

CS zou het ook wel goed doen op de ps4 / xbox one vermoed ik, maar net als andere games die nog altijd actief zijn.. Die zijn ooit ontstaan op de PC, heeft een grote userbase en mede daardoor blijft het succesvol.
Ik vermoed dat Overwatch never nooit niet een userbase als CS zal krijgen, ik vraag me af of ze überhaupt een trouwe, blijvende userbase zullen krijgen ( want sorry dat ik het zeg, maar Overwatch slaat werkelijk nergens op, heb hierboven in een vorige reactie al een aantal punten gegeven waarom niet)
Blijkbaar word dit niet gezien als een grapje :(
De reden waarom CS het niet goed zou doen op controller is dat de skillceiling heel laag ligt, je kunt niet consistent met een controller doen wat met een tobo/m kan.

edit: omgekeerde verhaal is dat ik probeer jou er van overtuigen dat het op PC leuker is, en jij mij dat het op console leuker is _/-\o_

voor de zuurpruimen, dat plaatje is natuurlijk een grapje.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2016 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Ik vind die man die genaten ook veelste sterk, je kan mensen al vanaf een mooie afstand raken, mensen achter muurtjes raken en heeft goeie traps, plus zijn special abbility is een free kill. Het voelt wel lekker als je er echt als een team word gespeeld, maar de meeste willen natuurlijk alleen maar kills maken. Soms speel je ook tegen een stel ongebalanceerde noobs dat gewoon niet leuk is dat het te makkelijk is.

Maar voor 60 euro vind het missen van een campaign waar de characters worden geintroduceerd wel een groot gemis, had prima kunnen werken.

Ik zie alleen niet in waarom een muis/tb voor meer strategiese mogelijkheden in en cheaters zijn z'n beetje bij elke online shooter op de pc een groot probleem.

[ Voor 26% gewijzigd door Nieuwevolger op 07-05-2016 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwevolger schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 13:53:
Ik vind die man die genaten ook veelste sterk, je kan mensen al vanaf een mooie afstand raken, mensen achter muurtjes raken en heeft goeie traps, plus zijn special abbility is een free kill. Het voelt wel lekker als je er echt als een team word gespeeld, maar de meeste willen natuurlijk alleen maar kills maken. Soms speel je ook tegen een stel ongebalanceerde noobs dat gewoon niet leuk is dat het te makkelijk is.
Speel je op console of PC? Ik zie meerdere console players klagen over splashdmg wapens, want daarmee hoef je een stuk minder te aimen. Op PC is junkrat niet zo overpowered, want mensen met goeie aim en een hitscan wapen (Assaultrifle/sniper etc) pakken m vrij snel. Ook dat wiel van m kan je gewoon retesnel kapot schieten en dan gebeurt er niks. Imho een van de zwakkere Ulti's, samen met Mccree en mei.

Mei doet geen genoeg dmg om zelfs een tracer te killen, en MCree is super makkelijk te ontwijken aangezien ie na dat ie schreeuwt nog een paar seconden nodig heeft om te locken.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2016 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Verwijderd schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 13:51:
[...]

[afbeelding]

De reden waarom CS het niet goed zou doen op controller is dat de skillceiling heel laag ligt, je kunt niet consistent met een controller doen wat met een tobo/m kan.

edit: omgekeerde verhaal is dat ik probeer jou er van overtuigen dat het op PC leuker is, en jij mij dat het op console leuker is _/-\o_
Jij elke keer met je muis / toetsenbord vergelijking.... Dat houd dus in dat geen enkele shooter het goed zou kunnen doen op de console omdat het met de PC sneller gaat, daar waar het bij shooters op reactie snelheid en aimen etc draait?
Dus omdat ik aangeef dat ik vermoed dat CS ook een userbase op de console kan krijgen, vind jij dat het niet zo is omdat je het met een controller moet spelen?

Zullen we deze onbenullige discussie laten voor wat het is? Het enige wat ik deed was mijn mening over overwatch delen, commentaar richting de console is nergens om gevraagd. Sorry voor mijn tip om de console eens te proberen zodat je van het cheater probleem af bent, was niet mijn bedoeling om je op de kast te jagen.

PS. die .... foto's mag je ook wel achterwege laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JeroenC schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 13:56:
[...]

Jij elke keer met je muis / toetsenbord vergelijking.... Dat houd dus in dat geen enkele shooter het goed zou kunnen doen op de console omdat het met de PC sneller gaat, daar waar het bij shooters op reactie snelheid en aimen etc draait?
Dus omdat ik aangeef dat ik vermoed dat CS ook een userbase op de console kan krijgen, vind jij dat het niet zo is omdat je het met een controller moet spelen?

Zullen we deze onbenullige discussie laten voor wat het is? Het enige wat ik deed was mijn mening over overwatch delen, commentaar richting de console is nergens om gevraagd. Sorry voor mijn tip om de console eens te proberen zodat je van het cheater probleem af bent, was niet mijn bedoeling om je op de kast te jagen.

PS. die .... foto's mag je ook wel achterwege laten.
Op de kast? ik maakte een grapje met die foto? Ik vind deze discussie wel interessant, want zo zie ik het een keer van de andere kant! Geen nare gevoelens hier hoor.

daarnaast probeer ik alleen maar vanuit mijn richting bij te dragen aan het verhaal, en ik denk dat CS op de console niet zo uit pakt alsop de PC, met eerder genoemde reden van skillceiling. Thats all.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2016 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Overwatch al sinds de aankondiging in de gaten gehouden en gisteren voor het eerst kunnen spelen in de open beta. Gave game, gave heroes, mooie kleuren! Ik heb me super vermaakt d:)b. Tracer en Mei vind ik voorlopig het leukst spelen (geen verassing dat Mage m'n favoriete class in WoW is 8) ). Ook Pharah speelt erg leuk, lekker rockets knallen zoals ik vroeger al graag deed in Unreal met de eightball/rocket launcher.

Een paar dingetjes die me zijn opgevallen (vanuit een beginner/noob perspectief dus wellicht niet helemaal relevant):
-Een goede mix van Heroes en unieke abilities.
-Torbjorn turrets zijn OP as fuck (ook al zijn ze vrij snel om te leggen).
-Ik merk niet zoveel van de healing/support classes. De enige healer waar ik redelijk wat van merk is Mercy (zowel als ontvanger van de heals, als als Mercy zelf).
-Symmetra vind ik wat lastig in te komen. Heel vaak werkt die Proton Shield ability niet als ik die op iemand wil gooien. Zal misschien komen omdat het shield dan al op die speler zit, maar hoe zie ik dat dan? Ik vind haar niet zo intuïtief spelen (grote kans dat ik zelf iets fout doe).
-Mei speelt erg rewarding als je haar abilities goed weet in te zetten. Je kan er super mee verdedigen en ook aardig CC'n en dps'n. Het lijkt echter wel alsof ze wat ondergewaardeerd is, ik heb niet veel mensen met haar zien spelen en ze komt, wat mij betreft onterecht, ook nooit voor in Play of the Game (als ze daar uberhaupt al in voor kan komen ??).

Verder vind ik het nog wat lastig om te aan te voelen welke Heroes en abilities veel damage doen maar dat zal waarschijnlijk wel gaan komen naarmate ik meer speel. Neem je de character progression trouwens mee naar de live versie wanneer deze is gelanceerd? Of wordt alle vooruitgang gewiped?

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

temp00 schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 14:00:
alle vooruitgang word gewiped.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Verwijderd schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 13:58:
[...]
Op de kast? ik maakte een grapje met die foto? Ik vind deze discussie wel interessant, want zo zie ik het een keer van de andere kant! Geen nare gevoelens hier hoor.
Gelukkig, dan zitten we toch op 1 lijn.. Daar waar het mij 0,0 uitmaakt wie waarop speelt. Maar indien ik hoor dat cheaters een pijnpunt is, dan geef ik als tip de console versie. Hiermee wil ik niet de PC afkraken of wat dan ook. Als ik zou aangeven bijvoorbeeld: overwatch is maar lelijk gemaakt, dan krijg ik ook als tip om het op de PC te doen, niks mis mee want dat is een keiharde feit :D

Ik heb trouwens niks gemerkt van een soort van auto aim systeem op de console. Die granaten (ik vermoed dat jij de splashdmg met de radius bedoelt?) hebben niet een grote blast radius, het is gewoon 1-2 hits op iemand en hij is dood. Voordeel is, is dat je niet recht erop hoeft te schieten, ernaast doet ook al genoeg damage om hem in 1-2 hits dood te krijgen. Dit ligt er natuurlijk aan hoeveel health die overheeft.

Echter is dat granate poppetje niet de enige reden waarom IK afhaak, het hele spel heeft voor mij geen diepgang, kan ook door de settings komen zoals het design en etc. Het is een soort van komische unreal/quake/cod maar dan in het klein, wel uniek qua design maar dat trekt mij niet over de streep.
Wil ik een ''snelle'' shooter dan doe ik wel cod (ook een leuk rank systeem, althans voordat advanced wardinges kwam), wil ik onrealistische maar wel snel dan ga ik richting unreal/quake.
Wil ik echt een serieus, tactische potje gamen dan start ik BF4.

Ik zeg niet dat het spel slecht is, maar ik val gewoon ver buiten de boord qua doelgroep.
Overwatch is leuk voor jong en klein, dankzij het komische en het neppe allemaal is het goed te spelen voor kinderen (nja gedachten is anders, sommige willen dat ze helemaal geen schiet spelletjes doen), en voor de oudere die Blizzard geweldig vinden (ook niks mis mee, ik ben ook zeer fanatiek geweest met Diablo3 op de xone).

Hoe kom ik er eigenlijk bij dat Overwatch een soort van MMORPG zou worden maar dan in een shooter vorm? Of gaat dat ook komen maar zit dat niet in deze beta?
Enige wat ik gezien heb is player vs player en player vs computer.. Of komt dat simpelweg door de toffe trailer die vooraf ging?

[ Voor 10% gewijzigd door LopendeVogel op 07-05-2016 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Nou ik denk niet dat kinderen van het samenwerken zijn, de meeste willen alleen maar killstreaks maken, daarom spelen ze allemaal cod. En voor de echte kleintjes is het kansloos om mee te komen denk ik.

Overwatch is ook afgeleid van het gecancelde project titan, wat een mmorgp had moeten worden. Kon best leuk worden denk ik, maar nooit WoW kunnen evenaren.

[ Voor 28% gewijzigd door Nieuwevolger op 07-05-2016 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
Het grote verschil tussen first person shooters op de PC en op consoles is dat aimen op de console een stuk moeilijker is. Hierdoor zijn daarop heroes met splashdamage en waarbij je niet hoeft te aimen een stuk beter. Om de moelijkere aim te compenseren krijg je aimassist, wat in alle shooters op consoles gebeurt. Hierdoor is het op de consoles minder geschikt als een esport en om serieus competitief te spelen, wat het niet weerlegt een vermakelijk spel te zijn.
JeroenC schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 14:03:
Echter is dat granate poppetje niet de enige reden waarom IK afhaak, het hele spel heeft voor mij geen diepgang, kan ook door de settings komen zoals het design en etc. Het is een soort van komische unreal/quake/cod maar dan in het klein, wel uniek qua design maar dat trekt mij niet over de streep.
Wil ik een ''snelle'' shooter dan doe ik wel cod (ook een leuk rank systeem, althans voordat advanced wardinges kwam), wil ik onrealistische maar wel snel dan ga ik richting unreal/quake.

Ik zeg niet dat het spel slecht is, maar ik val gewoon ver buiten de boord qua doelgroep.
Overwatch is leuk voor jong en klein, dankzij het komische en het neppe allemaal is het goed te spelen voor kinderen (nja gedachten is anders, sommige willen dat ze helemaal geen schiet spelletjes doen), en voor de oudere die Blizzard geweldig vinden (ook niks mis mee, ik ben ook zeer fanatiek geweest met Diablo3 op de xone).
Hier begrijp ik je niet, waarom denk je dat Overwatch geen diepgang heeft? Zoals ik het nu zie heeft Overwatch juist vele malen meer diepgang en mogelijkheden tot techniek dan de games die jij opnoemt. Dat je een paar potjes met randoms gespeeld hebt, zonder de heroes te kennen, zonder communicatie, zonder afspraken te maken wanneer en hoe abilities in te zetten betekent niet dat het hele spel simpel is. Wanneer ik csgo casual of deathmatch ga spelen zie ik ook niet veel diepgang, maar het spel heeft dat juist enorm veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JeroenC schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 14:03:
[...]

Gelukkig, dan zitten we toch op 1 lijn.. Daar waar het mij 0,0 uitmaakt wie waarop speelt. Maar indien ik hoor dat cheaters een pijnpunt is, dan geef ik als tip de console versie. Hiermee wil ik niet de PC afkraken of wat dan ook. Als ik zou aangeven bijvoorbeeld: overwatch is maar lelijk gemaakt, dan krijg ik ook als tip om het op de PC te doen, niks mis mee want dat is een keiharde feit :D

Ik heb trouwens niks gemerkt van een soort van auto aim systeem op de console. Die granaten (ik vermoed dat jij de splashdmg met de radius bedoelt?) hebben niet een grote blast radius, het is gewoon 1-2 hits op iemand en hij is dood. Voordeel is, is dat je niet recht erop hoeft te schieten, ernaast doet ook al genoeg damage om hem in 1-2 hits dood te krijgen. Dit ligt er natuurlijk aan hoeveel health die overheeft.

Eens, ook als ik snel wil schieten zal overwatch nooit mn eerste keus worden, eerder idd COD/cs/bf. Maar wat overwatch bied dat de anderen niet bieden is de mix van MOBA+FPS, en dat op een manier die mij persoonlijk erg aantrekt. De heroes en hun verschillende skills zorgen dat elk potje anders is, en dat je naarmate je speelt veel meer connecties gaat zien tussen bepaalde heroes. Ook zijn dit soort spellen (net als bf overigens) een stuk leuker in een groep, omdat je dan met samenwerking echt toffe acties kan neerzetten!

En nee, het is geen MMO, zal het ook niet worden. Het is een mix van arenashooter met moba heroes, en wat andere spelletjes in de mix. (rocketjumpen van bepaalde games, dat soort kleine dingen) kan zijn dat je de trailer iets te letterlijk nam. Blizz stopt nogal veel lore in games die het niet nodig hebben, zie de comics over de OW heroes. Dit is natuurlijk geen negatieve kritiek op blizzard, maar ze maken het soms wel lastig voor de casuals.

en wat betrefd de look. Tsja, ze hadden ultrarealisme kunnen doen, maar dat past helemaal niet bij de setting van het spel. De heroes en hun krachten gaan er heel nep uitzien in een realistische setting denk ik. Plus deze stijl zorgt ervoor dat je een prachtig spel neerzet, wat voor je PC net zo zwaar is als angry birds.

Op PC wil je met een 144hz namelijk >144fps spelen, anders heeft dat dure scherm geen zin. 144hz zorgt weer voor snellere actie, of wel reactie op bepaalde dingen. Plus consoles zullen gewoon 1080p 60fps kunnen draaien zonder te throttelen etc, wat ook wel eens lekker is.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2016 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
markdm schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 14:09:
Het grote verschil tussen first person shooters op de PC en op consoles is dat aimen op de console een stuk moeilijker is. Hierdoor zijn daarop heroes met splashdamage en waarbij je niet hoeft te aimen een stuk beter. Om de moelijkere aim te compenseren krijg je aimassist, wat in alle shooters op consoles gebeurt. Hierdoor is het op de consoles minder geschikt als een esport en om serieus competitief te spelen, wat het niet weerlegt een vermakelijk spel te zijn.

[...]

Hier begrijp ik je niet, waarom denk je dat Overwatch geen diepgang heeft? Zoals ik het nu zie heeft Overwatch juist vele malen meer diepgang en mogelijkheden tot techniek dan de games die jij opnoemt. Dat je een paar potjes met randoms gespeeld hebt, zonder de heroes te kennen, zonder communicatie, zonder afspraken te maken wanneer en hoe abilities in te zetten betekent niet dat het hele spel simpel is. Wanneer ik csgo casual of deathmatch ga spelen zie ik ook niet veel diepgang, maar het spel heeft dat juist enorm veel.
Daar heb je gelijk in, ik heb maar een aantal potjes gespeeld met random spelers. Ik ging ook gewoon ontiegelijk goed, volgens mij 1x per potje ( heb er maar 2 gedaan ) dood gegaan, wel non stop kills aan het maken.
Ik kijk er wellicht te oppervlakkig naar, het is voor mij een snelle shooter in een kinderlijk jasje. Ja dat met de skills is een leuke toevoeging ( dat zeker ), maar voor mij blijft het ik weet niet, nee gewoon niks voor mij :D
Op gebied van taktische spelen, speel ik ook liever een shooter die langzaam gaat.. Zoals Battlefield vind ik daar een mooi voorbeeld van. Samen in een tank, uitstappen om te repairen. Of met een groepje ergens kamperen met health en ammo pakketten.

Maar voor mij is denk ik de grootste teleurstelling omdat ik er om 1 of andere reden vanuit ging dat het een MMORPG zou worden. 1 giga wereld met tig spelers en veel keuze uit classes.. Volgens mij is me dat wijsgemaakt door mijn neef :D.
Indien dit zo was, dan had ik het heel anders gevonden.. Dit is ineens voor mij het tegenover gestelde: mini maps, geen opdrachten zoals in een mmorpg etc. Ik had er dus iets totaal anders van verwacht, niet het probleem van Blizzard i know..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Verwijderd schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 14:09:
[...]

Eens, ook als ik snel wil schieten zal overwatch nooit mn eerste keus worden, eerder idd COD/cs/bf. Maar wat overwatch bied dat de anderen niet bieden is de mix van MOBA+FPS, en dat op een manier die mij persoonlijk erg aantrekt. De heroes en hun verschillende skills zorgen dat elk potje anders is, en dat je naarmate je speelt veel meer connecties gaat zien tussen bepaalde heroes. Ook zijn dit soort spellen (net als bf overigens) een stuk leuker in een groep, omdat je dan met samenwerking echt toffe acties kan neerzetten!

En nee, het is geen MMO, zal het ook niet worden. Het is een mix van arenashooter met moba heroes, en wat andere spelletjes in de mix. (rocketjumpen van bepaalde games, dat soort kleine dingen) kan zijn dat je de trailer iets te letterlijk nam. Blizz stopt nogal veel lore in games die het niet nodig hebben, zie de comics over de OW heroes. Dit is natuurlijk geen negatieve kritiek op blizzard, maar ze maken het soms wel lastig voor de casuals.

en wat betrefd de look. Tsja, ze hadden ultrarealisme kunnen doen, maar dat past helemaal niet bij de setting van het spel. De heroes en hun krachten gaan er heel nep uitzien in een realistische setting denk ik. Plus deze stijl zorgt ervoor dat je een prachtig spel neerzet, wat voor je PC net zo zwaar is als angry birds.

Op PC wil je met een 144hz namelijk >144fps spelen, anders heeft dat dure scherm geen zin. 144hz zorgt weer voor snellere actie, of wel reactie op bepaalde dingen. Plus consoles zullen gewoon 1080p 60fps kunnen draaien zonder te throttelen etc, wat ook wel eens lekker is.
Ja kijk en dat heeft sowieso voor teleurstelling nr 1 gezorgt bij mij, ik was totaal fout geïnformeerd over deze game. Dit doordat mijn neef en ik veel Diablo3 en neverwinter op de console gedaan hebben (uiteraard ook BF4) en hij kwam aankakken met de melding: we moeten overwatch kopen, is een shooter in 1 grote open wereld.
En indien het 1 grote open wereld was, kwamen voor mij ook alle class keuzes tot zijn recht. Raids doen en etc met zoveel verschillende classes leek mij vet, ook het design in een open wereld kwam dan voor mij tot zijn recht.
Dit was dus een klap in het gezicht voor mij toen ik mijn eerste potje ging doen, gewoon het tegenover gestelde als verwacht :D.

Het design past natuurlijk wel bij Blizzard, dus dat is iets persoonlijks, wat mij zoals aangegeven wel tof leek in een open wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JeroenC schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 14:15:
[...]

Daar heb je gelijk in, ik heb maar een aantal potjes gespeeld met random spelers. Ik ging ook gewoon ontiegelijk goed, volgens mij 1x per potje ( heb er maar 2 gedaan ) dood gegaan, wel non stop kills aan het maken.
Ik kijk er wellicht te oppervlakkig naar, het is voor mij een snelle shooter in een kinderlijk jasje. Ja dat met de skills is een leuke toevoeging ( dat zeker ), maar voor mij blijft het ik weet niet, nee gewoon niks voor mij :D
Op gebied van taktische spelen, speel ik ook liever een shooter die langzaam gaat.. Zoals Battlefield vind ik daar een mooi voorbeeld van. Samen in een tank, uitstappen om te repairen. Of met een groepje ergens kamperen met health en ammo pakketten.

Maar voor mij is denk ik de grootste teleurstelling omdat ik er om 1 of andere reden vanuit ging dat het een MMORPG zou worden. 1 giga wereld met tig spelers en veel keuze uit classes.. Volgens mij is me dat wijsgemaakt door mijn neef :D.
Indien dit zo was, dan had ik het heel anders gevonden.. Dit is ineens voor mij het tegenover gestelde: mini maps, geen opdrachten zoals in een mmorpg etc. Ik had er dus iets totaal anders van verwacht, niet het probleem van Blizzard i know..
Die neef mag je wel eens goed aan de tand voelen waar hij z'n info vind, dan kunnen we systematisch die website ddossen onder het mom, jullie snappen het niet. :+

Misschien dat je dan Destiny of the division wel leuk vind? The division is wel een RPG shooter in een grote open wereld!

nvm.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2016 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Verwijderd schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 14:18:
[...]

Die neef mag je wel eens goed aan de tand voelen waar hij z'n info vind, dan kunnen we systematisch die website ddossen onder het mom, jullie snappen het niet. :+

Misschien dat je dan Destiny of the division wel leuk vind? The division is wel een RPG shooter in een grote open wereld!

edit nu ik het zo terug lees, heeft een van jullie toevallig destiny/the division in de war gehaald met overwatch? Want je beschrijft gewoon the division.
Destiny, uren mee bezig geweest.
The division helaas totaal niet, de beta gespeeld, maar deze vorm shooter trok mij totaal niet. Alleen al het aimen / raak schieten bij BF moest ik al aan wennen aangezien ik van COD afkom, bij de division gaat dit nog een aantal stappen verder op de console. Ik denk dat the division het wel een stuk beter doet op de PC qua aimen. De inhoud trekt mij wel, alleen de gameplay niet.

Mijn neef komt morgen op bezoek, die zal inderdaad met 1 voortand minder naar huis gaan haha (geintje).
Ik denk dat hij daarbij gekomen is doordat hij gehoord heeft dat het van de ''makers van wow/diablo'' is. Zelf heb ik me er voor de rest niet in verdiept, alleen de trailer / afbeeldingen in de xbox store bekeken. Op de afbeeldingen / trailer had ik niet zoiets van: ej dit is geen open wereld.

[ Voor 15% gewijzigd door LopendeVogel op 07-05-2016 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet overigens zeggen dat ik de verkorte potjes zelf heel lekker vind, ik kan nogal competatief zijn (rager) als ik niet win, en hoe sneller dat voorbij is hoe beter. CS potjes kunnen een uur duren, als je vanaf ronde 3 al weet dat je niet lekker speelt die dag zit je wel lekker nog een halfuur/uur vast aan een potje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Daar gaat het bij veel mensen mis, die beginnen over dingen te praten waar ze geen verstand van hebben. Zo zijn mensen ook telleurgesteld van the devision omdat ze wat anders hadden verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwevolger schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 14:28:
Daar gaat het bij veel mensen mis, die beginnen over dingen te praten waar ze geen verstand van hebben. Zo zijn mensen ook telleurgesteld van the devision omdat ze wat anders hadden verwacht.
Eens, maar the division werd ook daadwerkelijk anders op de markt gezet (2 jaar voor release :/) dan dat het nu is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Verwijderd schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 14:25:
Ik moet overigens zeggen dat ik de verkorte potjes zelf heel lekker vind, ik kan nogal competatief zijn (rager) als ik niet win, en hoe sneller dat voorbij is hoe beter. CS potjes kunnen een uur duren, als je vanaf ronde 3 al weet dat je niet lekker speelt die dag zit je wel lekker nog een halfuur/uur vast aan een potje.
Klopt helemaal, dat trok mij ook wel bij quake en unreal ''vroeger''. Maar quake en unreal was voor mij: verstand op 0 en knallen maar.
Dat idee krijg ik dan ook bij Overwatch, echter verwachten ze wel teamwork dankzij de tig verschillende classes.
Aangezien het allemaal zo gehaast gaat, zie ik moeilijk in hoe je dat allemaal tactische wilt oppakken. Indien ik een shooter met tactiek wil dan speel ik BF4, daar vind ik het ondanks dat je maar 4 classes kan pakken, het beter tot zijn recht komen.

Kortom, overwatch is niet voor mij weggelegd. Kan me zoals aangeven wel indenken dat er mensen zijn die het wel leuk vinden echter ik vind het (oprecht helaas) totaal niks aan. Ja het ranken is leuk (Daar ben ik ook wel van) maar als het spel zelf niet leuk speelt dan houd het helaas op :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
JeroenC schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 13:42:
[...]

Maar indien je het voor het spel doet, is het dan niet leuker om het via de PS4 / xbox one te spelen? Ben je ''gelijk'' van het cheater gedoe af.

Ik zal het spel sowieso niet kopen, had na 30 minuten beta al helemaal genoeg ervan. Ik wil games met uitdaging, grote/kleine maps, kortom een game met inhoud, vooral voor dit bedrag (overwatch heeft voor mij 0,0 te bieden helaas). Maar goed, cheaters niet gezien op de xbox one. Dus ik vermoed dat je het over de PC versie hebt?

Kan me indenken dat het misschien een stap terug is qua graphics, maar je krijgt er een hoop game plezier voor terug ( alleen al dat cheater verhaal ).
Wat speel je dan als ik vragen mag ?
Game met inhoud is alleen battlefield

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Pykow schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 14:30:
[...]

Wat speel je dan als ik vragen mag ?
Game met inhoud is alleen battlefield
Qua shooters momenteel voornamelijk BF 4 (premium), en hiervoor zeer veel Destiny gedaan.
Op de xbox 360 toen der tijd veel cod mw 1 en 2 ( ook weinig diepgang, maar de sfeer en stijl trok mij wel ).
The division leek mij ook tof, maar helaas niet voor mij weggelegd, althans de console versie niet.

Momenteel nu de aankondiging van Battlefield 1, weet ik wel welke shooter voor mij de opvolger van BF4 wordt. Een totaal andere shooter vergeleken overwatch, maar wel 1 die in mijn straatje past.
Overwatch had ook super tof voor mij geweest kunnen zijn, indien het in een open wereld afspeelde.
Wil ik een snelle shooter met kleine levels dan ben ik eerder voor unreal / quake (die er nog niet is op de huidige generatie consoles).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JeroenC schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 14:35:
[...]

Qua shooters momenteel voornamelijk BF 4 (premium), en hiervoor zeer veel Destiny gedaan.
Op de xbox 360 toen der tijd veel cod mw 1 en 2 ( ook weinig diepgang, maar de sfeer en stijl trok mij wel ).
The division leek mij ook tof, maar helaas niet voor mij weggelegd, althans de console versie niet.

Momenteel nu de aankondiging van Battlefield 1, weet ik wel welke shooter voor mij de opvolger van BF4 wordt. Een totaal andere shooter vergeleken overwatch, maar wel 1 die in mijn straatje past.
Overwatch had ook super tof voor mij geweest kunnen zijn, indien het in een open wereld afspeelde.
Wil ik een snelle shooter met kleine levels dan ben ik eerder voor unreal / quake (die er nog niet is op de huidige generatie consoles).
Pffff Bf1 ziet er goed uit, gister die aankondeging gekregen en die trailer is echt weerzinwekkend goed. _/-\o_ Dat word zo te horen wel een spel voor jou, grote wereld, meer focus op verschillende classes (Medic is nu los van assault) maar wel die 64man oorlog die je van BF gewent bent.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• markdm
Laten we terug naar Overwatch gaan in plaats van Battlefield 1, daar is dit mooie topic voor: [Multi] Battlefield 1 ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LopendeVogel
Verwijderd schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 14:38:
[...]

Pffff Bf1 ziet er goed uit, gister die aankondeging gekregen en die trailer is echt weerzinwekkend goed. _/-\o_ Dat word zo te horen wel een spel voor jou, grote wereld, meer focus op verschillende classes (Medic is nu los van assault) maar wel die 64man oorlog die je van BF gewent bent.
:D:D:D Ja ik durf het niet teveel over BF 1 te hebben, daar waar ik me in het overwatch topic bevind :D Maar inderdaad dat heb je helemaal goed: dat wordt een game voor JeroenC :D
Dan ben ik zelf wel van het oorlog design ( niet futuristische, maar realistische of WW1/2 ) maar overwatch had mij ook veel plezier kunnen geven, mits het allemaal groter was. Een open wereld met de classes van overwatch en het design van overwatch was voor mij waarschijnlijk ook een topper geweest of op zijn minst de map size van de battlefield games.
Maar ik had gewoonweg totaal verkeerde gedachten over Overwatch waardoor het nu als een flinke domper binnen slaat, het is alles behalve dat wat ik verwacht had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een ding trouwens over het PC/console verhaal. Ik denk dat door het snelle aimen op PC een veel duidelijkere META komt in het spel, waarbij het niet meer gaat of je uberhaubt wel raak kan schieten, maar meer om timing, samenwerking en tactische slimheid, en waar bepaalde poppetjes (na de nodige balancing, stuns anyone?) echt binnen het eerder genoemde rock-paper-scissors verhaal passen.

dit zie je bijv. in CS ook, bij de pro's is aim vrijwel een gegeven, en de reden dat sommige teams winnen is niet dat de tegenstanders nou zoveel slechter zijn in mikken. Maar de excecutie van strats, en de strats zelf bepalen wie er wint. Waar er op console met bijv. Cod het veel belangrijker is dat je goed bent in mikken, want dat is een skill die maar weinig mensen bezitten.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2016 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Het lijkt me inderdaad vel geschikt voor esports, helemaal het tactisch stuk waar je steeds van hero kan switchen om in te spelen om welke heroes je tegenstander heeft en zelf ook met een plan te spelen. Ben benieuwd hoe diepgaand overwatch kan worden, of dat iedereen standaart met de 5 sterkste speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwevolger schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 14:51:
Het lijkt me inderdaad vel geschikt voor esports, helemaal het tactisch stuk waar je steeds van hero kan switchen om in te spelen om welke heroes je tegenstander heeft en zelf ook met een plan te spelen. Ben benieuwd hoe diepgaand overwatch kan worden, of dat iedereen standaart met de 5 sterkste speelt.
Cloud9 tegen Lumi. Wat je ziet is dat ze idd een aparte meta hebben door bijv. 3 zenyattas te runnen bij C9. Ik hoop dat blizzard het dappere besluit neemt om max 1 dezelfde champion/hero per team te doen. Anders krijgen we straks 5 Roadhogs+een healer onzin.

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/oJnGp/a31e63c7b8.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2016 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Verwijderd schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 14:46:
Nog een ding trouwens over het PC/console verhaal. Ik denk dat door het snelle aimen op PC een veel duidelijkere META komt in het spel, waarbij het niet meer gaat of je uberhaubt wel raak kan schieten, maar meer om timing, samenwerking en tactische slimheid, en waar bepaalde poppetjes (na de nodige balancing, stuns anyone?) echt binnen het eerder genoemde rock-paper-scissors verhaal passen.

dit zie je bijv. in CS ook, bij de pro's is aim vrijwel een gegeven, en de reden dat sommige teams winnen is niet dat de tegenstanders nou zoveel slechter zijn in mikken. Maar de excecutie van strats, en de strats zelf bepalen wie er wint. Waar er op console met bijv. Cod het veel belangrijker is dat je goed bent in mikken, want dat is een skill die maar weinig mensen bezitten.
Dat kan, maar toch blijf ik daar stiekem aan twijfelen. Want dan vergelijk ik het met COD MW1 / MW2, is ook een redelijk snelle shooter wat zeer goed werkte op de console.
Tactiek was er voor ons ook aanwezig.
De punten die jij noemt is ook goed mogelijk op de console hoor, zolang je het met een groep vrienden speelt met headsets. Zelf speel ik op ongeveer hetzelfde niveau als mijn neef BF 4, zijn niet altijd in de top 3 maar weten goed te spelen.
Zijn reactiesnelheid (sensitivity) staat op 30, die van mij op 12, 12 is echt ontiegelijk traag vergeleken 30. Toch zitten we meestal qua k/d ratio op hetzelfde.

Vroeger op de PC deed ik met een zeer grote clan echt actief SoF2 (soldier of fortune), ik speelde met de laagste reactiesnelheid van iedereen, maar ik zat altijd in de top. Bij Sof2 gingen wij ook zover dat onze designer onze routes deed uitstippelen op de map. Die kregen we een dag voor de training ( ja ook 2-3 trainingen per week waren standaard ), en die routes bepaalde min of meer onze taktiek. Daar waar wij CTF deden had je bijv 2 vlag defenders, 2 aanvallers en 2 mensen die de aanvallers deden verdedigen, helemaal uitgestippeld met ''photoshop''. Zoveel tactiek heb ik nooit meegemaakt, en dat voor een simpel spel als SoF2.

Dus of dat het verschil zal maken, i dont know. Tactische spelen ligt echt aan het team waar je in zit.
Doe ik alleen BF4 is er weinig tactiek te vinden, doe ik het met vrienden/fam online dan is er ineens heel veel tactiek.
Echter zie ik niet in hoe ik bij overwatch met tactiek kan spelen, het gaat om het winnen / rangen. En dit ging me zeer goed af met een granaat werper :P. Ik heb geen healer nodig indien ik maar 1x dood ga maar wel tig kills maak ( slecht voorbeeld aangezien ik maar 2 potjes gespeeld heb: beginner geluk wellicht ).

Bij BF 4 ga ik op zijn best wanneer we met een groepje samen spelen.

Kortom: dat wat op de PC mogelijk is, is ook op de console mogelijk. Grootste verschil zit hem in cheaters / grafische kwaliteiten, daar waar de PC van beiden meer heeft :P

[ Voor 12% gewijzigd door LopendeVogel op 07-05-2016 15:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

JeroenC schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 14:56:
[...]

Dat kan, maar toch blijf ik daar stiekem aan twijfelen. Want dan vergelijk ik het met COD MW1 / MW2, is ook een redelijk snelle shooter wat zeer goed werkte op de console.
Tactiek was er voor ons ook aanwezig.
De punten die jij noemt is ook goed mogelijk op de console hoor, zolang je het met een groep vrienden speelt met headsets. Zelf speel ik op ongeveer hetzelfde niveau als mijn neef BF 4, zijn niet altijd in de top 3 maar weten goed te spelen.
Zijn reactiesnelheid (sensitivity) staat op 30, die van mij op 12, 12 is echt ontiegelijk traag vergeleken 30. Toch zitten we meestal qua k/d ratio op hetzelfde.

Vroeger op de PC deed ik met een zeer grote clan echt actief SoF2 (soldier of fortune), ik speelde met de laagste reactiesnelheid van iedereen, maar ik zat altijd in de top.

Dus of dat het verschil zal maken, i dont know. Tactische spelen ligt echt aan het team waar je in zit.
Doe ik alleen BF4 is er weinig tactiek te vinden, doe ik het met vrienden/fam online dan is er ineens heel veel tactiek.
Echter zie ik niet in hoe ik bij overwatch met tactiek kan spelen, het gaat om het winnen / rangen. En dit ging me zeer goed af met een granaat werper :P. Ik heb geen healer nodig indien ik maar 1x dood ga maar wel tig kills maak ( slecht voorbeeld aangezien ik maar 2 potjes gespeeld heb: beginner geluk wellicht ).

Bij BF 4 ga ik op zijn best wanneer we met een groepje samen spelen.
Dat word anders als je tegen een goed team speelt, waar ranked echt tof voor word. Grappige is altijd dat de meeste goeie console spelers op hoge sens zitten, waarbij bijv in de CS wereld je word uitgelachen als je op een sens speelt waarbij je 1 rondje kan draaien, das veel te hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
Verwijderd schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 14:53:
[...]

Cloud9 tegen Lumi. Wat je ziet is dat ze idd een aparte meta hebben door bijv. 3 zenyattas te runnen bij C9. Ik hoop dat blizzard het dappere besluit neemt om max 1 dezelfde champion/hero per team te doen. Anders krijgen we straks 5 Roadhogs+een healer onzin.

[afbeelding]
Wat een potje, super snel en echt close. En die ult op 3:00 holy fuck.

-edit-
Verkeerde link, had mis geklikt. Thx Merijn.

[ Voor 6% gewijzigd door markdm op 07-05-2016 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Verwijderd schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 14:59:
[...]

Dat word anders als je tegen een goed team speelt, waar ranked echt tof voor word. Grappige is altijd dat de meeste goeie console spelers op hoge sens zitten, waarbij bijv in de CS wereld je word uitgelachen als je op een sens speelt waarbij je 1 rondje kan draaien, das veel te hoog.
Nou ik ben altijd een afwijking op dat gebied geweest, zoals in mijn voorbeeld met SoF2 had ik ook altijd de sens op zijn laagst vergeleken de rest, idem dito nu voor de console games.
Om 1 of andere reden schiet ik te ver door wanneer die te hoog staat, zoals de PC spelers als gedachten hebben bij de console. Maar ook na 4-6 jaar kan ik nog steeds niet met een hoge sens gamen op de console.

Ik denk indien je van shooters zoals overwatch houd (moeilijk te vinden, het doet mij denken aan team fortress wat ik ook 0,0 aan vond), dat je inderdaad een stuk meer diepgang zult vinden. Mede dankzij de vele classes en upgrade mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

markdm schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 15:07:
[...]

Wat een potje, super snel en echt close. En die ult op 3:00 holy fuck.
FTFY

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LopendeVogel
Haha ik wordt al duizelig als ik ernaar kijk :D
Maar deze class is ook de gene die in mijn beiden potjes de winnaar was ( en niet zo'n beetje ook ). Maar echt teamplay is er niet in te zien, is ook iemand die ''volledig'' alleen speelt en dik owned.

[ Voor 15% gewijzigd door LopendeVogel op 07-05-2016 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Die gameplay van die profs vond ik geen zak aan, ik zie alleen maar mensen steeds snel achter een muurtje schuilen en weer terug. Het lijkt me veel leuker dat een tank voorop in de strijd graat, gesteund door een healer en een sniper ofzo, en een paar snelle jongens de flanken dekken.

Voor mij is bf ook de gouden pot, de manier hoe je met een team van conquest punt naar punt gaat met ondersteuning uit de lucht en voertuigen op de grond vind ik episch en precies wat ik zo geweldig vind aan bf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwevolger schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 15:13:
Die gameplay van die profs vond ik geen zak aan, ik zie alleen maar mensen steeds snel achter een muurtje schuilen en weer terug. Het lijkt me veel leuker dat een tank voorop in de strijd graat, gesteund door een healer en een sniper ofzo, en een paar snelle jongens de flanken dekken.
Daarom ben ik ook van mening dat dit een beetje geforceerd moet gaan worden, of ze moeten beter balancen, of ze moeten het anders forceren. maar anders verlies je gewoon alle kracht van het hero systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidicoke
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09-2023
Leuk spel opzich alleen jammer dat je een 6man party moet hebben om dit te spelen. De dikke pug noobs hebben moeite om te lezen en te kijken welke class er nodig is en verneuken de hele gameplay dan maar. Na 5 games gehad te hebben waar niemand tank en/of support wilde pakken nog een game gehad met 3 widowmakers in mijn team. Ben er wel klaar mee, raak de beta iig niet meer aan. Misschien straks na de release weer met een pre-made groepje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiberya
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 03-09 17:30
het grootste probleem zijn de turrets te veel health.
een ander probleem is ook bij defense 6 x Bastion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tiberya schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 17:50:
het grootste probleem zijn de turrets te veel health.
een ander probleem is ook bij defense 6 x Bastion.
1/2 bastions die achter een hoek staan (zodat de bastions alleen het schild kunnen zien), schild up en dan widow er achter. Bastions dood voordat ze 't door hebben.
Pagina: 1 ... 19 ... 115 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je graag met andere Tweakers samenspelen? In de mooie uitgebreide topicstart staat veel informatie over de game, inclusief de nieuwe Tweakers spelerlijst (PC, PS4, XBOX) en de Teamspeak-server.