Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Torbjörn is zo fijn(makkelijk) om mee te spelen. Hij kan niet veel. Maar wat hij kan doet ie goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 15:49

Thermometer

Whoop Whoop!

Voor de Battleborn/Overwatch twijfelaars, hier een goede vergelijking (met als conclusie dat ze dus niet echt te vergelijken zijn):

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Facerafter
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-09 15:58
Lasteraar schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 08:24:
Torbjörn is zo fijn(makkelijk) om mee te spelen. Hij kan niet veel. Maar wat hij kan doet ie goed.
ehhh... sorry maar over de meeste torbjorn spelers heb ik niet veel lof.
Bijna het enigste is wat hij doet is een turret neer zetten met een hoge DPS, geen cooldown, aimbot, auto fire, meer health dan de gemiddelde hero. En de meeste die blijven er gewoon bij staan dat ding repairen en soms ff zelf schieten ze hun ult hebben.

Nou sorry maar daar heb je geen skill of iets voor nodig en torbjorn doet bijna niks. De turret doet al het werk. Heb hem 1x gespeeld maar vind hem ook de saaiste hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08:36
Vond Lijang op zich niet eens zo heel erg.
Enige kutmap die wat up to date gemaakt mag worden is Hanamura. Te simple om te defenden dat, zeker het 2de punt.

Denk dat mijn Favo map of Hollywood of Route 66 is. Beetje in dubio daarmee want ze hebben allebij voor attackers wat side dingetjes waardoor je toch nog een beetje achter enemy fire uit kan komen.

Favo Chars voor mij zijn Torbjorn/Roadhog/Lucio, speel zelf te weinig offense characters en ik ben daar ook lang niet zo goed mee :P

Minst favo char, denk dat ik dan zit te denken of aan Bastion (Wellicht wat gattling gun damage transferen naar gewone machine gun, sentry is af en toe een beetje te. Damage dropoff over distance zou ook wel Mogen als dat dat nog niet is.) of aan Mercy (beetje standard medic, niet mijn ding als de andere supports leuker zijn om te spelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
Facerafter schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 09:04:
[...]

ehhh... sorry maar over de meeste torbjorn spelers heb ik niet veel lof.
Bijna het enigste is wat hij doet is een turret neer zetten met een hoge DPS, geen cooldown, aimbot, auto fire, meer health dan de gemiddelde hero. En de meeste die blijven er gewoon bij staan dat ding repairen en soms ff zelf schieten ze hun ult hebben.

Nou sorry maar daar heb je geen skill of iets voor nodig en torbjorn doet bijna niks. De turret doet al het werk. Heb hem 1x gespeeld maar vind hem ook de saaiste hero.
Valt wel mee hoor. Hij kan bij defensieve maps een verschil maken en ook als radar fungeren. Dan had je trouwens luie torbjorns in je team want ze kunnen ook actief armorpacks uitdelen na het verzamelen van scrap

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-07 11:00

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Ik heb zelf met veel plezier voornamelijk Reaper op aanval en Bastion op defense gespeeld. Ik vind al het gemekker over Bastion best overdreven, zowel zelf spelend als als tegenstander zijn ze verre van onoverwinnelijk. Een goed geplaatste Widowmaker of Genji/Tracer aanval schakelt ze vrij snel uit.

Ik heb de origins editie via een PU abo gekocht(Jaar abo + OW voor ¤49), moet dus helaas wel wachten tot release voordat ik weer kan spelen.

PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 12:31
Favoriete map

Eigenlijk is het al moeilijk om te kiezen omdat je zoveel maps hebt. Maar dan ga ik toch voor Ilios. Persoonlijk vindt ik het een behoorlijk goed map qua balance. Je kan een behoorlijk goede comeback maken omdat het eerste control punt behoorlijk klein is, en met Hanzo komt je ultimate goed van pas. De map is daarnaast groot genoeg om als sniper een verschil te kunnen maken en klein genoeg om als Mei iedereen te bevriezen.

Afbeeldingslocatie: http://www.overwatch-world.com/upload/news/2016/mars/09/patch-overwatch-map-skin.jpg

Minst leuke map

Ook moet ik hier zoals veel anderen kiezen voor Lijiang Tower. Ten eerste zijn er zoveel ingangen en uitgangen waar de enemy je kan aanvallen zonder dat je het goed door hebt. Ik weet niet welke side dit is, maar de spawns vindt ik behoorlijk slecht. Bij de eerste ronde kan je links en rechts door een deur gaan. Maar als de tegenstander al een Junkrat heeft, dan kom je hier al niet zo makkelijk door uit. Als ze het dus goed doen zet je een sniper en een Junkrat op de verdediging, dan wordt het voor de tegenstanders al behoorlijk lastig.

Afbeeldingslocatie: https://overwatch.pl/wp-content/uploads/2016/02/Overwatch-2016-02-10-12-16-49-933-933x445.png

Favoriete character

Mijn favoriete character is Zenyatta. Dit is eigenlijk om één reden, hij is behoorlijk balanced. Wanneer je in combat bent dan schiet je met "e" een debuff op de tegenstander zodat hij meer damage krijgt. En als Zenyatta kan je daarna behoorlijk wat damage doen en meestal kil je gewoon de tegenstander, zelfs als het een Tracer of Reinhart is. Ook kan je natuurlijk je teammates healen als dit nodig is. Als teammates terug rennen geef je ze een healing orb, ze wachten even, en dan kunnen ze weer verder vechten.

En daarnaast is zijn Ultimate perfect om bepaalde situaties een gebied volledig af te sluiten, en tijdens het aanvallen kan je deze Ultimate gebruiken om een verder te pushen.

Afbeeldingslocatie: http://www.buffed.de/screenshots/original/2016/02/Overwatch_Zenyatta_Heldenskin_Siegerpose_Spraylogo__8_-buffed_b2article_artwork.jpg

Andere characters die ik speel zijn: Roadhog, MCree, Hanzo, alle support characters. Het minste wat ik speel zijn toch de tank heroes. Ik hou zelf meer van characters die meer alleen moeten doen, en die geen healer nodig hebben om een bepaald punt in te nemen.

Algemene indruk

Persoonlijk vindt ik de game qua balance erg goed. Ik kan niet zeggen dat bepaalde characters sterker zijn dan anderen. Sommige zitten te klagen over Bastion. Ja, hij kan veel kills maken, maar met bijvoorbeeld Hanzo kan je Bastion binnen enkele schoten neerhalen. Het is ook niet de bedoeling dat je met Tracer een Bastion probeerd neer te halen. Ze zult je character toch een beetje moeten kiezen op basis van de characters van de tegenstanders (counter picken). Op de Blizzard forums klagen mensen dat Zenyatta ook erg slecht is. Ook dit vindt ik niet zo. Zenyatta is niet bedoeld om voorop te lopen omdat hij behoorlijk snel dood kan gaan, maar als je achter een Reinhart gaat staan of je vecht in kleine ruimtes, dan kan je echt veel damage doen.

Misschien dat ik toch denk dat één hero een kleine buff nodig heeft, en dat is Mercy. De persoon die het beste kan healen. Als je iemand zoals Reinhart healed, dan heb ik vaak genoeg gehad dat de healing boost niet goed genoeg was om zelfs één persoon levend te houden. Ik sta dan op een afstandje de tank te healen, maar er gaat meer HP af dan dat dat er bij komt. De ultimate is sterk, maar zodra je je ultimate cast ga je vaak ook dood. De enemy spot je dan en dan denken ze, de healer moet dood.

Ik zou het ook niet erg vinden als ze Mercy zo laten. De beta geeft persoonlijk te weinig inzicht in hoe je character moet spelen en hoe goed de balance is. Zelf heb ik voornamelijk support characters gespeeld, dus je hebt dan wel een soort indruk van een character. Maar ik denk bij meer spelen dat de character al wel anders speelt.

[ Voor 7% gewijzigd door Diigii op 11-05-2016 09:21 ]

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNiker2
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 02:26
Het blijft mooi om te zien hoe men hier support / healing classes in de smaak vallen. In tegenstelling tot de wat ik in de beta meegemaakt heb.Het scheelt dat er geen DPS meters in de game zitten :D

Ik stem voor een sirene die afgaat bij de speler die gehealed wordt zodat hij door heeft dan hij gehealed wordt. Ik vermoed dat er genoeg spelers zijn die denken dat ze goed bezig zijn maar zonder een healer achter hun het niet zolang zouden overleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Nu online
TheNiker2 schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 09:27:
Het blijft mooi om te zien hoe men hier support / healing classes in de smaak vallen. In tegenstelling tot de wat ik in de beta meegemaakt heb.Het scheelt dat er geen DPS meters in de game zitten :D

Ik stem voor een sirene die afgaat bij de speler die gehealed wordt zodat hij door heeft dan hij gehealed wordt. Ik vermoed dat er genoeg spelers zijn die denken dat ze goed bezig zijn maar zonder een healer achter hun het niet zolang zouden overleven.
Ja dat laatste vraag ik me ook af hoe je dat meekrijgt. Ik probeer altijd heel actief tanks in nood te healen en damage buffs te geven om net het gevecht in hun voordeel te beslechten, echter heb ik vaak niet het gevoel dat ze doorhebben dat ik ze op de been hield.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14-09 12:47
Ik vond de Bastion players zo leuk als ik Genji aan het spelen was. 9/10 spelers bleef op mij schieten toen mijn E actief was en gingen zo dood doordat ze niet stopten met schieten. En dan niet 1x in een potje maar toch zeker 5x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat probleem met healing heb ik alleen met lucio in principe.

Als een mercy je healt zie je dat op je scherm en hetzelfde geld voor als die zenyatta orb op je is gegooit.
Alleen zie je volgens mij niet duidelijk behalve dat je health erbij komt en iets van lichte gele gloed dat Lucio je healt.

Maar heb daar nooit echt zo moeite mee though.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Nu online
Krijg je dan ook een alert van de damage buff van Mercy?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
TheNiker2 schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 09:27:
Ik stem voor een sirene die afgaat bij de speler die gehealed wordt zodat hij door heeft dan hij gehealed wordt.
Hoezo denk je dat dat nu niet zo is? Bij Mercy zie je overduidelijk als je healing of damage buff krijgt dat duidelijk in beeld verschijnen en je 'licht ook wat op'. Als je als Zenyatta die Orb of Harmony geeft aan iemand, krijgt diegene dat ook duidelijk in beeld en ook wordt er al een geluidje afgespeeld. Ook als je een shield van Symmetra of Zarya krijgt. Ik begrijp dus even niet waar je hier op doelt.
Joarie schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 09:41:
Krijg je dan ook een alert van de damage buff van Mercy?
Ja, dat krijg je. Ook zie je een blauwe gloed bij de damage buff of geel/groen (ik ben kleurenblind en weet even niet welke kleur het is, maar de corresponderende kleur zie je iig) bij de health buff.

Zelf speel ik ook graag Zenyatta of de andere support classes. Als offence blijft Pharah mijn favoriet en als tower kom ik toch uit op Bastion. Als tank zit ik het best in mijn vel als Winston, terwijl de meesten die ik spreek (op de BuG Community Teamspeak) geen snars begrijpen van Winston. :) Ze vonden het knap dat ik er überhaupt kills mee krijg, hahaha! :+ En (afhankelijk van de map en side) speel ik ook graag Widowmaker, vooral op Hollywood als Defender. :)

[ Voor 40% gewijzigd door CH4OS op 11-05-2016 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Gebruikt er iemand trouwens de in-game voice of gebruiken jullie allemaal 3rd party tooltjes? Zelf met mijn vrienden voornamelijk C3, maar we zijn meestal maar met zijn 3en, dus missen een deel van het team.

PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
In de topic start zijn 3 Teamspeak 3 servers opgenomen, waarop kanalen specifiek voor Overwatch zijn.
Ricmaniac schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 09:40:
Alleen zie je volgens mij niet duidelijk behalve dat je health erbij komt en iets van lichte gele gloed dat Lucio je healt.
Het geluid wanneer Mercy healt, hoor je ook als Mercy jou healt. Hetzelfde geldt voor de damage buff. Dat hoor je ook bij de overige heal buffs, dus ook die van Lucio en Zenyatta. :)

[ Voor 99% gewijzigd door CH4OS op 11-05-2016 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNiker2
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 02:26
CptChaos schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 09:42:
[...]
Hoezo denk je dat dat nu niet zo is? Bij Mercy zie je overduidelijk als je healing of damage buff krijgt dat duidelijk in beeld verschijnen en je 'licht ook wat op'. Als je als Zenyatta die Orb of Harmony geeft aan iemand, krijgt diegene dat ook duidelijk in beeld en ook wordt er al een geluidje afgespeeld. Ook als je een shield van Symmetra of Zarya krijgt. Ik begrijp dus even niet waar je hier op doelt.
[...]
Kan aan mij liggen en aan het feit dat ik alleen maar met random mensen heb gespeeld. Maar ik kon me niet aan de indruk onttrekken dat veel mensen niet door hadden dat ze gehealed werden.
De keren dat het me opgevallen is dat iemand mij aan het healen was zijn vrij schaars. Of ik heb weinig healing mogen ontvangen of ook ik was bevangen met de DPS tunnelvisie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjux
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-09 12:25
Tormbo schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 09:14:
Ik heb zelf met veel plezier voornamelijk Reaper op aanval en Bastion op defense gespeeld. Ik vind al het gemekker over Bastion best overdreven, zowel zelf spelend als als tegenstander zijn ze verre van onoverwinnelijk. Een goed geplaatste Widowmaker of Genji/Tracer aanval schakelt ze vrij snel uit.

Ik heb de origins editie via een PU abo gekocht(Jaar abo + OW voor ¤49), moet dus helaas wel wachten tot release voordat ik weer kan spelen.
Die deal leek mij prima!

Maar helaas zie ik nu dat deze uitverkocht is voor de PC.

Iemand enig idee of deze ook weer beschikbaar komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tormbo schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 09:48:
Gebruikt er iemand trouwens de in-game voice of gebruiken jullie allemaal 3rd party tooltjes? Zelf met mijn vrienden voornamelijk C3, maar we zijn meestal maar met zijn 3en, dus missen een deel van het team.
in principe Teamspeak altijd. Maar ook vaak genoeg een pratende groep in game gehad.
al moet ik wel zeggen dat ik vaak degene was die het moest initiëren en opgang brengen door beetje leuk te praten en vervolgens merk je dat mensen dan wel mee gaan doen en je best een tactisch spelletje krijgt wat veel leuker speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
Joarie schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 09:13:
[...]

Valt wel mee hoor. Hij kan bij defensieve maps een verschil maken en ook als radar fungeren. Dan had je trouwens luie torbjorns in je team want ze kunnen ook actief armorpacks uitdelen na het verzamelen van scrap
Precies!
Armorpacks zijn erg handig voor jezelf en voor andere spelers. Tevens is de Turret een ontzettend goed middel om je team te helpen met dps. De lokatie waar je hem plaatst is wel belangrijk. Gezien hij anders zo stuk geschoten wordt.

Dat het een andere manier van spelen is ben ik met je eens. Maar ik vind het cool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-08-2022
fjux schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 10:10:
[...]

Die deal leek mij prima!

Maar helaas zie ik nu dat deze uitverkocht is voor de PC.

Iemand enig idee of deze ook weer beschikbaar komt?
waarom niet gewoon deze?
http://www.kinguin.net/nl...net-cd-key-1438871228-14/

40 euro voor origins editie

EDIT: ow shit zie nu idd dat je anders jaar abbo en overwatch samen had voor 49 euro

[ Voor 9% gewijzigd door jurgenb1990 op 11-05-2016 10:25 ]

http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiboy96
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17-05-2024
CptChaos schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 09:42:
[...]

Zelf speel ik ook graag Zenyatta of de andere support classes. Als offence blijft Pharah mijn favoriet en als tower kom ik toch uit op Bastion. Als tank zit ik het best in mijn vel als Winston, terwijl de meesten die ik spreek (op de BuG Community Teamspeak) geen snars begrijpen van Winston. :) Ze vonden het knap dat ik er überhaupt kills mee krijg, hahaha! :+ En (afhankelijk van de map en side) speel ik ook graag Widowmaker, vooral op Hollywood als Defender. :)
Ja ik vind winston ook heel chill. Is extreem effectief in het killen van backline supports en snipers. Ook in die king of the hill mode kan hij heel goed zijn.

Psn: stone-face-lock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjux
jurgenb1990 schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 10:24:
[...]

waarom niet gewoon deze?
http://www.kinguin.net/nl...net-cd-key-1438871228-14/

40 euro voor origins editie

EDIT: ow shit zie nu idd dat je anders jaar abbo en overwatch samen had voor 49 euro
Ja ik zag het even als een gratis jaar abbo er op/10tje voor een jaar abbo.

maar heb ze nu even een email gestuurd. Wie weet is er nog wat mogelijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

TheNiker2 schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 10:05:
[...]

Kan aan mij liggen en aan het feit dat ik alleen maar met random mensen heb gespeeld. Maar ik kon me niet aan de indruk onttrekken dat veel mensen niet door hadden dat ze gehealed werden.
De keren dat het me opgevallen is dat iemand mij aan het healen was zijn vrij schaars. Of ik heb weinig healing mogen ontvangen of ook ik was bevangen met de DPS tunnelvisie.
Klopt wel hoor, is mijn ervaring ook. Geldt niet voor iedereen maar sommige spelers met lage health lopen bijv. ook zonder reden van je weg terwijl je ze staat te healen en dan heb je idd de indruk dat ze totaal niet doorhebben dat je ze staat te healen. Dit zal met ervaren spelers en ranked matches wel een stuk minder zijn.

Op de laatste dag van de open beta nog veel Symmetra gespeeld en dat ging me best aardig af. Ben er ook achter gekomen dat ik op de friendly health bars kan zien of iemand een shield van mij heeft (blauwe stipjes op het eind). Dit wist ik eerst niet en vond Symmetra o.a. daardoor niet zo intuïtief spelen. Wat mij betreft mag dat shielden van friendly's tijdens een match wat vaker mogelijk zijn want je gooit nu maar 1 shield op ze en kan pas opnieuw shielden wanneer ze gerespawned zijn. Verder nog achter gekomen dat je een hele map vol kan zetten met mini turrets (ik dacht eerst max 3. maar dat is puur het max. aantal charges).
Vind het wel jammer dat je Symmetra, net als een paar andere heroes, nooit in play of the game ziet. Een paar goed geplaatste turrets of beter, een goed getimede/geplaatste portal kan cruciaal voor het verloop van de match zijn.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjux
temp00 schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 10:47:
[...]

Klopt wel hoor, is mijn ervaring ook. Geldt niet voor iedereen maar sommige spelers met lage health lopen bijv. ook zonder reden van je weg terwijl je ze staat te healen en dan heb je idd de indruk dat ze totaal niet doorhebben dat je ze staat te healen. Dit zal met ervaren spelers en ranked matches wel een stuk minder zijn.

Op de laatste dag van de open beta nog veel Symmetra gespeeld en dat ging me best aardig af. Ben er ook achter gekomen dat ik op de friendly health bars kan zien of iemand een shield van mij heeft (blauwe stipjes op het eind). Dit wist ik eerst niet en vond Symmetra o.a. daardoor niet zo intuïtief spelen. Wat mij betreft mag dat shielden van friendly's tijdens een match wat vaker mogelijk zijn want je gooit nu maar 1 shield op ze en kan pas opnieuw shielden wanneer ze gerespawned zijn. Verder nog achter gekomen dat je een hele map vol kan zetten met mini turrets (ik dacht eerst max 3. maar dat is puur het max. aantal charges).
Vind het wel jammer dat je Symmetra, net als een paar andere heroes, nooit in play of the game ziet. Een paar goed geplaatste turrets of beter, een goed getimede/geplaatste portal kan cruciaal voor het verloop van de match zijn.
Ik dacht dat je players opnieuw kon shielden als ze eigenlijk ge one shot hadden moeten zijn, maar door jouw shield niet. dan verliezen ze volgens mij het schield, en kun je hem er weer op zetten.

Maarja, meestal als dat gebeurt gaan ze 2 tellen er na wel dood ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

O dat wist ik niet, dat maakt 't wel wat interessanter :)

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
Joarie schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 09:13:
[...]

Ik zeg niet dat hij geen verschil kan maken ik zeg dat Torbjorn voor de meeste luie spelers is en heeft de minste interactie met je team. Armor packs helpen wel ja maar de meeste blijven achter hun turret staan tot ie kapot gaat en zetten ze weer een nieuwe neer.

EDIT: En ik heb ook het idee dat de turret hitscan is ipv projectile

[ Voor 5% gewijzigd door Facerafter op 11-05-2016 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 12:31
temp00 schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 10:47:
[...]

Symmetra is echt een toffe character. Ze is best vervelend om tegen te spelen, daarom speel ik haar ook geregeld. Het shielden van mensen is ook makkelijk, maar toch heb ik het gevoel dat ik niet extreem veel doe. Dat komt misschien toch omdat het een support class is waarbij je dus niet healed. Ik weet ook niet hoeveel het scheelt als je een friendly wel of geen shield geeft.

Daarnaast is de Teleporter perfect. Vooral als je moet verdedigen dan moet je een heel eind lopen naar de cart. Daarom is een teleporter op een plekje heel erg makkelijk.

Ik heb één keer gehad dat ik de Play of the Game had. Dit was in de map "Dorado". Hier heb je veel plekken waar je achter een poort of muur een turret kan plaatsen. Vaak gooi ik zoveel mogelijk van die turrets ergens neer, en waar nodig ren ik achter de tegenstander aan om die af te maken. En daarbij moet ik zeggen dat het wapen ook heel erg goed is. Je hoeft niet te aimen en het wapen doet het meeste werk voor je :D.

Ook als ik achterna wordt gezeten door een paar vijanden dan ren ik om het hoekje, plaats ik gauw 1 of 2 turrets, en dan kan je vaak wel een paar kills krijgen wanneer de vijanden om de hoek heen rennen :D.

Ook het feit met de play of the game is afwachten. Het is natuurlijk als healer ook leuk als je een keer in de play of the game komt. Zoals als je aan het pushen bent met Mercy, je healed iedereen en vervolgens win je de game. Dit zorgt er alleen maar meer voor dat mensen een support class willen spelen.

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjux
temp00 schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 10:52:
O dat wist ik niet, dat maakt 't wel wat interessanter :)
Nouja het gebeurt niet zo vaak.... ik denk dat ik heb 2 keer heb gezien dat het gebeurde.

En dan eigenlijk alleen maar tegen snipers die een oneshot doen.

Maarja, dan is hun health wel praktisch 0, en 9 van de 10 keer rennen de mensen gelijk rond als een kip zonder kop en gaan ze vrolijk alsnog dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Om nog even terug te komen op het niet merken dat je geheald wordt. Ik merk vaak dat mensen die geressed worden door Mercy hier ook helemaal niet vanuit gaan en vrolijk blijven staan en weer opnieuw overhoop geschoten worden.

Ressen als Mercy is ook wel iets waar je het moment goed voor moet uitkiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:50

The Chosen One

Zie signature!

Waar nog veel aan moet gebeuren is play of the game. Vind dat de waarde van turretkills (Tor & Bastion) een stuk lager mag worden gezet.
En kills waar je iemand killed tijdens ulty of net voor de ulty veel hoger.

Helemaal mooi zou zijn om een play met Mei waar je een perfect wall neerzet die X ulty blokt (bijv Mccree) ook als hoge waarde te zien. Das natuurlijk erg lastig om te maken.

[ Voor 29% gewijzigd door The Chosen One op 11-05-2016 11:04 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjux
The Chosen One schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 11:02:
Waar nog veel aan moet gebeuren is play of the game. Vind dat de waarde van turretkills (Tor & Bastion) een stuk lager mag worden gezet.

Helemaal mooi zou zijn om een play met Mei waar je een perfect wall neerzet die X ulty blokt (bijv Mccree) ook als hoge waarde te zien. Das natuurlijk erg lastig om te maken.
En ze mogen ook wel eens waarde gaan hechten aan healers/support classes.

Heb nog nooit een play of the game gezien met een support class die als een gek alles en iedereen levend houdt ;)

[ Voor 0% gewijzigd door fjux op 11-05-2016 11:13 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Facerafter schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 10:57:
Ik zeg niet dat hij geen verschil kan maken ik zeg dat Torbjorn voor de meeste luie spelers is en heeft de minste interactie met je team. Armor packs helpen wel ja maar de meeste blijven achter hun turret staan tot ie kapot gaat en zetten ze weer een nieuwe neer.

EDIT: En ik heb ook het idee dat de turret hitscan is ipv projectile
Ik zou je dan graag willen uitnodigen om Torbjörn wat meer te gaan spelen. Dan merk je dat hij wel meer is en heeft dan enkel een 'fire-and-forget' turret. De armor packs kunnen enkel ook gemaakt worden van de scrap van neergeschoten heroes, dus die zal je toch wel moeten verzamelen, wil je armor kunnen uitdelen. ;)

Torbjörn is met recht een speler die makkelijk te leren is, maar écht hard to master is, zoals eigenlijk alle classes zijn. ;) Er is veel verschil, tussen iemand die enkel zijn turretje bouwd en eentje die echt iets bijdraagt in het team en in dat laatste geval, zijn dat echt geen luie spelers. ;) Dat een groot deel van de spelers dat niet deed, tja... Zegt dan meer over hun, ze kennen de class dan gewoon niet goed (genoeg).

Kun je ze ook niet kwalijk nemen, als de beta maar een paar dagen toegankelijk was voor iedereen. ;)
fjux schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 11:13:
Heb nog nooit een play of the game gezien met een support class die als een gek alles en iedereen levend houdt ;)
Gedurende de closed beta heb ik een aantal keer PotG gehad met Mercy. Omdat ik dan een revive deed vlak voor het einde en daarmee zo'n beetje het team terughaalde en uiteindelijk wist te winnen. :) Dan merk je in de chat echt wel dat support gewaardeerd wordt! ;) Ook met Symmetra (ook een support class) heb ik ook wel eens PotG mee gehad. :)
Tormbo schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 11:01:
Om nog even terug te komen op het niet merken dat je geheald wordt. Ik merk vaak dat mensen die geressed worden door Mercy hier ook helemaal niet vanuit gaan en vrolijk blijven staan en weer opnieuw overhoop geschoten worden.

Ressen als Mercy is ook wel iets waar je het moment goed voor moet uitkiezen.
De revive met Mercy duurt ook even eer die voltooid is en je weer lopen kan. Vervolgens willen er nog wel eens enemies om gaan verzamelen en ja, dan is het gauw gebeurd. Kwestie van opletten wanneer je iemand revived. :)
Thermometer schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 08:25:
Voor de Battleborn/Overwatch twijfelaars, hier een goede vergelijking (met als conclusie dat ze dus niet echt te vergelijken zijn):
[video]
En dan te bedenken dat Total Biscuit in eerste instantie Battleborn en Overwatch wél met elkaar vergeleek. :') Maar goed, hij zegt wel vaker dingen die gewoon niet kloppen.

[ Voor 40% gewijzigd door CH4OS op 11-05-2016 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer

Thermometer

Whoop Whoop!

CptChaos schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 11:22:
[...]
En dan te bedenken dat Total Biscuit in eerste instantie Battleborn en Overwatch met elkaar vergeleek. :')
Waar dan? :P Ik dacht dat TB altijd de mening had dat de twee verschillende concepten/genres hadden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Thermometer schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 11:32:
[...]

Waar dan? :P Ik dacht dat TB altijd de mening had dat de twee verschillende concepten/genres hadden.
Was volgens mij deze, maar zit momenteel op mijn werk, dus heb geen geluid: YouTube: My thoughts on Overwatch (Beta)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
CptChaos schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 11:22:
[...]
Ik zou je dan graag willen uitnodigen om Torbjörn wat meer te gaan spelen. Dan merk je dat hij wel meer is en heeft dan enkel een 'fire-and-forget' turret. De armor packs kunnen enkel ook gemaakt worden van de scrap van neergeschoten heroes, dus die zal je toch wel moeten verzamelen, wil je armor kunnen uitdelen. ;)

Torbjörn is met recht een speler die makkelijk te leren is, maar écht hard to master is, zoals eigenlijk alle classes zijn. ;) Er is veel verschil, tussen iemand die enkel zijn turretje bouwd en eentje die echt iets bijdraagt in het team en in dat laatste geval, zijn dat echt geen luie spelers. ;) Dat een groot deel van de spelers dat niet deed, tja... Zegt dan meer over hun, ze kennen de class dan gewoon niet goed (genoeg).

Kun je ze ook niet kwalijk nemen, als de beta maar een paar dagen toegankelijk was voor iedereen. ;)
Volgens mij zei ik het in een eerdere post maar ik heb hem dus eerder gespeeld. De armor packs helpen inderdaad maar die kan je vaak gewoon tussen fights door op gaan pakken.
"Easy to learn but hard to master" is altijd een beetje de gedachte geweest bij Blizzard maar ik vind dat dat bij Torbjorn niet zo goed op gaat als bij andere hero's. Je kan als Torbjorn ook wel engagen in teamfights maar dat heeft weinig nut. Als je ff snel een lvl 1 turret neer plopt doe je meer damage dan dat je met zijn gun kan doen. Waarvoor je ook wel een beetje close range moet zijn, waardoor je weer dood kan gaan. Er is voor een torbjorn weinig tot geen motivatie om zelf te engagen in team fights.

Zelfde verhaal bij bastion alleen moet je daar nog zelf schieten en aimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Probeer van Torbjörn de secondairy fire eens van zijn primaire gun. Dan is het een shotgun... :+

Ik zie het heel vaak, dat mensen die niet gebruiken bij Torbjörn, terwijl er wel genoeg rondlopen rond Torbjörn en dan vinden zij het raar dat ze met hun primary gun zo weinig damage doen (dan vinden ze het net een proppenschieter), die juist bedoeld is voor mid-range. ;)

[ Voor 38% gewijzigd door CH4OS op 11-05-2016 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

CptChaos schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 11:58:
Probeer van Torbjörn de secondairy fire eens van zijn primaire gun. Dan is het een shotgun... :+

Ik zie het heel vaak, dat mensen die niet gebruiken bij Torbjörn, terwijl er wel genoeg rondlopen rond Torbjörn en dan vinden zij het raar dat ze met hun primary gun zo weinig damage doen, die juist bedoeld is voor mid-range. ;)
Yup, en daar zit het 'easy to learn, hard to master' gedeelte ook in bij Torbjorn. Turret kan werken als afleiding, tactisch geplaatst als chokepoint hold, secondary fire maakt dat je niet dichtbij een torbjorn wil komen, primary fire kan met goed richten een sniper uit z'n vaste plek branden, z'n alt maakt 'm een tijdelijke tank met lekkere damage, de armor packs werken echt ontzettend goed op defense.. ik kan nog wel even doorgaan over z'n nut als tactisch speler :X

Oh en btw dat maakt hem direct een veelzijdiger hero om mee te spelen dan bijvoorbeeld McRee. Zijn twee mechanics Flashbang en Secondary Fire zijn zo droog en cookiecutter, daar zit geen tactiek aan vast behalve het een-tweetje wat je er mee uit kunt halen. Enige wat bijzonder aan hem is, is dat je skills moet hebben om goed te richten met die revolver maar dat ligt aan de speler en niet aan de hero. Wat mij betreft is McRee de saaiste hero en dan ook direct geript uit Wildstar. :>

[ Voor 24% gewijzigd door Blaim op 11-05-2016 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08:36
Primary fire voor targets veraf, secondary voor dichtbij met Torbjorn :P

Daarnaast als ik hem speel blijf ik ook in de buurt van mijn turret, maar ik ga wel op zoek naar scrap om armor mee te maken. Natuurlijk ook niet te ver aangezien hij geen Escape heft en je echt niet wil 1v1en tegen offense characters (of Mei :P)

Maar overall vind ik het wel een leuk character om te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Diigii schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 10:58:
[...]
Ik weet ook niet hoeveel het scheelt als je een friendly wel of geen shield geeft.
Op low health characters maakt het best een groot verschil.
Zenyatta bijvoorbeeld kan dankzij dat kleine beetje shield niet meer in 1 body shot van Widowmaker dood (headshot nog wel).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
CptChaos schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 11:33:
[...]
Was volgens mij deze, maar zit momenteel op mijn werk, dus heb geen geluid: YouTube: My thoughts on Overwatch (Beta)
Heb heel de video gekeken. Ik denk dat als je nog steeds afvraagt wat Overwatch is en hier meer van wilt weten, dit een goede video is. TotalBiscuit verteld wat goed is en wat minder goed. En wat eventueel de toekomst kan bieden.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
CptChaos schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 11:58:

Ik zie het heel vaak, dat mensen die niet gebruiken bij Torbjörn, terwijl er wel genoeg rondlopen rond Torbjörn en dan vinden zij het raar dat ze met hun primary gun zo weinig damage doen (dan vinden ze het net een proppenschieter), die juist bedoeld is voor mid-range. ;)
Het punt is juist dat dat niet gedaan word want er is geen motivatie voor. Als je die turret op een goede plek zet dan haal je punten toch wel binnen. Eigenlijk iedereen MOET engagen of helpen in team fights (zelfs Mercy) om punten te halen maar torbjorn die kan gewoon de turret neerzetten en klaar. Hij kan inderdaad dan zijn gun als midrange of als shotgun gebruiken maar er is geen reden voor. De turret schiet toch wel?
Ereaser schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 12:21:
[...]

Op low health characters maakt het best een groot verschil.
Zenyatta bijvoorbeeld kan dankzij dat kleine beetje shield niet meer in 1 body shot van Widowmaker dood (headshot nog wel).
één goed geaimed magazijn van tracer is ook genoeg. Altijd zo leuk om te flanken met tracer en dan te beginnen op Zenyetta .

[ Voor 19% gewijzigd door Facerafter op 11-05-2016 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Facerafter schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 12:23:
[...]

Het punt is juist dat dat niet gedaan word want er is geen motivatie voor. Als je die turret op een goede plek zet dan haal je punten toch wel binnen. Eigenlijk iedereen MOET engagen of helpen in team fights (zelfs Mercy) om punten te halen maar torbjorn die kan gewoon de turret neerzetten en klaar. Hij kan inderdaad dan zijn gun als midrange of als shotgun gebruiken maar er is geen reden voor. De turret schiet toch wel?
Die is er dus wel, je krijgt 75 armor van zijn pakketjes. En die scraps om die armor pakketjes te maken droppen alleen van kills, dus zul je er toch op uit moeten wil je je team ook kunnen supporten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
Ereaser schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 12:26:
[...]

Die is er dus wel, je krijgt 75 armor van zijn pakketjes. En die scraps om die armor pakketjes te maken droppen alleen van kills, dus zul je er toch op uit moeten wil je je team ook kunnen supporten :P
Zoals ik al zei in mijn post ervoor. Die kan je makkelijk pakken tussen fights door. Tijdens de fights is er geen reden of motivatie voor torbjorn om weg te gaan zijn turret of te gaan engagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Facerafter schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 12:27:
[...]

Zoals ik al zei in mijn post ervoor. Die kan je makkelijk pakken tussen fights door. Tijdens de fights is er geen reden of motivatie voor torbjorn om weg te gaan zijn turret of te gaan engagen.
Maar dan moet je alsnog in de buurt zijn, anders zijn de fights er weer eer jij er bent? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 15:52

Fixer

FP ProMod
The Chosen One schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 11:02:

Inderdaad. Nu zie je zeer regelmatig een Bastion er met de Play of the Game vandoor gaat, terwijl ik teamgenoten (of ikzelf) veel nuttigere acties zie uithalen.
Daar mag dus sowieso nog aan gesleuteld worden.

Parrah is vooralsnog mijn 'most played' class, alhoewel ik me ook ontzettend goed vermaakt heb met o.a. Roadhog. Hoe hij eruit ziet, zijn loopje, zijn voice lines.....geweldig! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
CptChaos schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 12:45:
[...]
Maar dan moet je alsnog in de buurt zijn, anders zijn de fights er weer eer jij er bent? ;)
Ja... je moet redelijk dichtbij zijn maar je hoeft niet in shotgun range te staan. Maar dat heeft niet veel met mijn punt te maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wahloh
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-06 00:04

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Oh man, zo jammer dat de Open-Beta alweer afgelopen is. Nu twee weken wachten tot de game uitkomt. Ben in de Open-Beta tot level 25 gekomen met 15 uur played en 69 wins. Speel vooral support characters, vooral Lúcio en Zenyatta liggen me goed. Daarnaast vind ik Mei en Junkrat leuk om te spelen.

In de eerste twee dagen van de Open-Beta al genoeg footage opgenomen om een leuke 20 minuten lange compilatie te maken van hilarische dingen die we tegen gekomen zijn.

YouTube: Funny Moments | Overwatch with MrWahloh & Friends

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 21:48
Ik ga deze ook kopen. Ben wel van met mensen die ik ken in een groepje spelen zodat er iets meer aan tactiek gedaan kan worden. Wie kan ik uitnodigen op battle.net ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Beavbusi schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 13:03:
Ik ga deze ook kopen. Ben wel van met mensen die ik ken in een groepje spelen zodat er iets meer aan tactiek gedaan kan worden. Wie kan ik uitnodigen op battle.net ?
Weet niet of er al een lijstje is van Bnet accounts?

TormentoR#2615

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
ik voeg tegen die tijd ook wel even iedereen toe :) speel nu nog even fanatiek Rainbow six siege

Acties:
  • 0 Henk 'm!
komt de release eigenlijk ook 19:00 online? of gewoon 00:00 op de 24ste ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
Overwatch battle.net
TormentoR#2615
Beavbusi #2927

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

Beavbusi schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 13:16:
Overwatch battle.net
TormentoR#2615
Beavbusi #2927
Heb jullie beiden een request gestuurd (Blaim#2634). Tot over twee weken :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Ik heb mijn Battle-tag in mijn signature staan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B00st3r
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-05 23:07
Hmm Team Fortress 3, maar dan in een nieuw jasje.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fixer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 15:52

Fixer

FP ProMod
B00st3r schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 13:45:
Hmm Team Fortress 3, maar dan in een nieuw jasje.
Beter goed gejat dan slecht bedacht, zullen we dan maar zeggen ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Voor WoW, SCII, D3 etc.. heb ik een database-tool om Battletags mee te delen. Overwatch wordt nog niet ondersteunt. Ik ben in mijn vrije uurtjes wel bezig al een tijdje, al heeft dat de laatste tijd op een wat laag pitje gestaan, om een nieuwe database site te maken om je battletags te kunnen delen.

Ik hoop hem eind deze maand af te hebben. :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer

Thermometer

Whoop Whoop!

Zeror schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 14:40:
Voor WoW, SCII, D3 etc.. heb ik een database-tool om Battletags mee te delen. Overwatch wordt nog niet ondersteunt. Ik ben in mijn vrije uurtjes wel bezig al een tijdje, al heeft dat de laatste tijd op een wat laag pitje gestaan, om een nieuwe database site te maken om je battletags te kunnen delen.

Goed bezig! Het helpt zoveel in Overwatch als je met meerdere mensen samen queued. Hopelijk maakt Blizzard een soort Guild/Steam Groups achtige tool zodat we niet bezig hoeven blijven uiteindelijk met iedereen adden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-09 10:52
Zeror schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 14:40:

Voor consoles moeten we gamertags of psn usernames delen. Misschien zoals andere games ook hier hebben, een Google doc aanmaken?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Kashika schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 14:49:
[...]

Voor consoles moeten we gamertags of psn usernames delen. Misschien zoals andere games ook hier hebben, een Google doc aanmaken?
Het oude systeem draait nu op Google pages/forms + spreadsheet. Dat wil ik omzetten naar een volwaardige site. ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Zeror op 11-05-2016 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Zeror schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 15:27:
[...]

Het oude systeem draait nu op Google pages/forms + spreadsheet. Dat wil ik omzetten naar een volwaardige site. ;)
Als je hulp zoekt... :) ;) (Dan ga ik er wel vanuit dat er PHP gebruikt wordt :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CptChaos schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 16:37:
[...]
Als je hulp zoekt... :) ;) (Dan ga ik er wel vanuit dat er PHP gebruikt wordt :+)
Ben bezig met een wordpress site om het voor elkaar te krijgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 13:08:
komt de release eigenlijk ook 19:00 online? of gewoon 00:00 op de 24ste ?
Blizzard releases zijn altijd om middernacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-09 01:28
Ik heb na het spelen van de Open Beta Overwatch alvast gepreordered. Die Widowmaker Noire skin boeit me niet zo maar de open beta was zo vreselijk gaaf dat ik geen zin had om te wachten tot de release :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeror schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 19:45:
[...]

Blizzard releases zijn altijd om middernacht.
nee beta was niet zo, en blijkbaar overwatch ook niet. ff uitgezocht maar om 1:00 zou die hier in NL online komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 20:30:
[...]
nee beta was niet zo, en blijkbaar overwatch ook niet. ff uitgezocht maar om 1:00 zou die hier in NL online komen
Beta is een ander verhaal. Officiele releases zijn wel om 0.00 uur 's nachts.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:04

Mauz1978

Console War Veteran

en daar zit je dan... je tijd te verdoen met allerlei games en fora die op dit moment zo inferieur aanvoelen...terwijl je gewoon deze game wil spelen... damn, lang geleden dat ik echt zo 'lang' op een game moet wachten ...

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeror schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 20:34:
[...]

Beta is een ander verhaal. Officiele releases zijn wel om 0.00 uur 's nachts.
ben je hier zeker van? want ik kan niks vinden dat dit confermeerd. alleen www.onlywat.ch maar dat is omgerekend ook 1 uur snachts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R1kske
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-07 20:13
Mauz1978 schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 20:38:
en daar zit je dan... je tijd te verdoen met allerlei games en fora die op dit moment zo inferieur aanvoelen...terwijl je gewoon deze game wil spelen... damn, lang geleden dat ik echt zo 'lang' op een game moet wachten ...
Ik ken het gevoel, zit me nu ook te bedenken wat ik eens ga spelen. Heb zin in Overwatch!

Mijn battle.net is trouwens Rikkert#2904

Steam: rh1991

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 20:39:
[...]

ben je hier zeker van? want ik kan niks vinden dat dit confermeerd. alleen www.onlywat.ch maar dat is omgerekend ook 1 uur snachts
Zeker nee, maar aangezien bij de andere Blizzard games de release altijd om middernacht is, ga ik daar wel vanuit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25
Overwatch gear is vandaag te bestellen bij Bol.com en morgen in huis.
Bij mijn bestelling krijg ik alleen de melding (verschijningsdatum) dus ben benieuwd of ik vannacht een mail krijgt dat deze toch verstuurd wordt.
De helpdesk van bol.com kan ook niet echt helpen.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Nice die gear! Ga de muismat denk ik bestellen.

Vind de CE ook wel érg tof trouwens :o Heel erg vreemd hoe snel ik hooked ben geworden zeg. Eerst had ik echt 0,0 interesse in Overwatch, maar na 30 min beta te hebben gespeeld kan ik niet meer stoppen met filmpjes kijken van Overwatch en worden het 2 hele lange weken :o

Heeft Blizzard het toch weer voor elkaar gekregen :P

edit: En besteld :Y

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:44
Hoe zit dat tegen woordig als je uit de Gear store van Blizz besteld moet je dan nog belasting over heen betalen ( Import dingen) ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Psyonara schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 22:16:
Hoe zit dat tegen woordig als je uit de Gear store van Blizz besteld moet je dan nog belasting over heen betalen ( Import dingen) ??
Volgens mij niet. Blizzard heeft tegenwoordig ook een magazijn in europa volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07:19
Psyonara schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 22:16:
Vanaf 22 euro inclusief shipping, heb je al een grote kans dat je invoerbelasting moet betalen, dus ook belasting over de shipping.
Zeror schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 22:18:
[...]

Volgens mij niet. Blizzard heeft tegenwoordig ook een magazijn in europa volgens mij.
Oh echt? Is dat niet alleen voor digitale goederen? Maar zou wel gaaf zijn, als het wel zo is :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Vers van de pers op het YouTube kanaal verschenen:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=RJxpa6H1050]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Yes mn overwatch gear komt morgenochtend op de deurmat.
Nice !!! Nu nog wachten op de release

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Nostordici schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 22:51:
[...]

Vanaf 22 euro inclusief shipping, heb je al een grote kans dat je invoerbelasting moet betalen, dus ook belasting over de shipping.

[...]

Oh echt? Is dat niet alleen voor digitale goederen? Maar zou wel gaaf zijn, als het wel zo is :)
Weet het eerlijk gezegt niet poos terug stond er nog wel een bericht als je in de gear store was dat je mogelijk meer moest betalen voor Europa. Nu zie ik het niet staan maar ben/was ook niet ingelogt met mijn account.
Zeror schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 22:18:
[...]

Eerdaags toch even checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Psyonara schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 23:55:
[...]

Weet het eerlijk gezegt niet poos terug stond er nog wel een bericht als je in de gear store was dat je mogelijk meer moest betalen voor Europa. Nu zie ik het niet staan maar ben/was ook niet ingelogt met mijn account.

[...]

Eerdaags toch even checken.
Ik heb het net even gecontroleerd, er is helaas geen Blizzard Gear EU store. Er wordt uiteraard wel voor gepleit, maar Blizzard lijkt er voorlopig geen zin in te hebben. Zelf zou ik ook dolgraag een Blizzcon EU zien, maar dat is een ander verhaal hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blaim schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 13:34:
[...]

Heb jullie beiden een request gestuurd (Blaim#2634). Tot over twee weken :z
idem, eXp3rIeNz#2888

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-06 00:04

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Heb nog een video geupload van de Open-Beta, in een melige bui zijn we voor 6x Mei gegaan. Toen dat niet helemaal werkte zoals gewenst zijn we overgegaan op Winston en Zarya.

YouTube: A-mei-zing Pro-Strats! | Overwatch with MrWahloh & Friends

Zes keer Zarya werkt trouwens nog best goed. Zes keer D.VA ook, die video komt morgenavond online te staan.

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Nostordici schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 01:03:
[...]

Ik heb het net even gecontroleerd, er is helaas geen Blizzard Gear EU store. Er wordt uiteraard wel voor gepleit, maar Blizzard lijkt er voorlopig geen zin in te hebben. Zelf zou ik ook dolgraag een Blizzcon EU zien, maar dat is een ander verhaal hehe.
Jammer, ze hebben voorheen wel een EU store gehad. Maar is volgens mij ook al meer dan 5 jaar terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjux
Hmm vind 35€ toch een beetje veel voor een muismat, zeker gezien het spel €40 is ;)

heeft er iemand toevallig nog een leuke actie gevonden met overwatch? meestal zijn er tijdens een pre-order altijd wel leuke voordeeltjes te halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 13:08

Dawn

..Sworn to the Dark..

fjux schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 11:56:
Hmm vind 35€ toch een beetje veel voor een muismat, zeker gezien het spel €40 is ;)

heeft er iemand toevallig nog een leuke actie gevonden met overwatch? meestal zijn er tijdens een pre-order altijd wel leuke voordeeltjes te halen!
Voor de console gamers onder ons: https://www.reshiftstore.nl/index.asp?LINK=OVERWATCH
(PU Abbo)

de PC versie is uitverkocht

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Dawn schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 12:13:
[...]

Voor de console gamers onder ons: https://www.reshiftstore.nl/index.asp?LINK=OVERWATCH
(PU Abbo)

de PC versie is uitverkocht
XB1 versie inmiddels ook, maar er staat tijdelijk uitverkocht. Ben benieuwd of er nog nieuwe voorraad volgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjux
Tormbo schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 12:21:
[...]

XB1 versie inmiddels ook, maar er staat tijdelijk uitverkocht. Ben benieuwd of er nog nieuwe voorraad volgt.
ik heb ze een mail gestuurd of het echt tijdelijk is of niet.

Zag namelijk ergens in de reactie op de PU site dat voor de actie OP = OP geldt......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

Tormbo schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 12:21:
[...]

Dan is deze echt nét op... toen ik de link postte was deze nog beschikbaar namelijk :o

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici

Bij de Gamemania krijg je een Metal Plate van Overwatch bij je pre order.
http://www.gamemania.nl/D...8&gmgame=34280&gmmrid=0_0
Iets naar beneden scrollen, dan kom je het tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Nostordici schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 12:50:
[...]

Ooh, ook funko's!

...must....resist.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

Nostordici schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 12:50:
[...]

Ehhh, is dat om op te hangen of werkt dat net als een steelmat/muismat?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjux
Dawn schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 12:26:
[...]

Dan is deze echt nét op... toen ik de link postte was deze nog beschikbaar namelijk :o
Net bericht terug gekregen:
"Helaas is het spel, Overwatch PC versie, uitverkocht en krijgen wij deze ook niet meer op voorraad."

Helaas, maar op zoek naar een andere leuke actie! iets om me bezig te houden komende 2 weken ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pykow

Vandaag mijn overwatch gear dus daadwerkelijk binnen gekregen:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/f4NklC1.jpg

Vanavond ga ik alles uitpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
Cool.. !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
Pykow schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 13:25:
[...]

[afbeelding]

gaaf! ik kan nu ook niet meer wachten op het spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

[...]

[afbeelding]

Pretty neat!

Ben zelf meer van de non-game branded spullen (Razer, dat wel); maar die muis ziet we wel tof uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

[afbeelding]

is die muismat zo groot dat ook je keyboard er op ligt enzo? of alleen gewoon een grote muismat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
jurgenb1990 schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 14:48:
[...]

gaaf! ik kan nu ook niet meer wachten op het spel
Ja ik heb er ook echt zin in.
Momenteel speel ik weer Team Fortress 2 tot aan de release.
Eerlijk is eerlijk, TF2 is in mijn ogen één van de beste class based shooter.
De reden waarom ik straks meer overwatch speel dan TF2 heeft verschillende oorzaken.
1. Overwatch heeft geen random krits. (Kritz are balanced and fair Joke)
2. Vernieuwend (Grafisch, gameplay wise etc.)
3. Meer objective georiënteerd, je moet echt samen werken.
4. Geen domination/revange status (AKA er is geen "echte" scorebord)
5. De game is niet Free-to-play, dus denk ik dat het niveau van de speler goed zal blijven.
Dawn schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 15:06:
[...]

Pretty neat!

Ben zelf meer van de non-game branded spullen (Razer, dat wel); maar die muis ziet we wel tof uit!
Ik schrok wel even van de Goliathus speed mousepad. Damn wat is dat ding GROOT !!.
Blijkbaar is de Deathadder chroma ook weer sneller/beter/anders dan mijn huidige Deathadder 2013 editie dus dat wordt weer veel oefenen ;)
Ricmaniac schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 15:10:
[...]

is die muismat zo groot dat ook je keyboard er op ligt enzo? of alleen gewoon een grote muismat?
Het is meer een onderzetter dan een muismat.
ik had hem zojuist uit de doos gehaald in de pauze en hij is echt groot.
Ik kan mijn hele Corsair K90 toetsenbord die ik op de zaak gebruik verstoppen onder de mousepad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Heb de muismat ook binnengekregen vandaag. Dat ding is groooot!

Heb er een Apple keyboard met numpad op liggen en een Logitech MX Master, maar dan nog heb je super veel ruimte over :o

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Ik ben al bijna van plan om de razer overwatch chroma muis te verkopen.
de Deathadder 2013 was veel langzamer, ik krijg deze muis gewoon niet zo ingesteld als mn vorige razer.

Plus ik merk dat hij steeds wisselt van DPI ofoz :S echt om ziek van te worden !!!!
De muismat is ook iets te glad, dus dat wordt veel vloeken en kwaad worden tot dat ik de juiste setting heb gevonden.

EDIT: 1400 DPI komt in de buurt van wat ik had.

[ Voor 24% gewijzigd door Pykow op 12-05-2016 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
Pykow schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 19:33:
Ik ben al bijna van plan om de razer overwatch chroma muis te verkopen.
de Deathadder 2013 was veel langzamer, ik krijg deze muis gewoon niet zo ingesteld als mn vorige razer.

Plus ik merk dat hij steeds wisselt van DPI ofoz :S echt om ziek van te worden !!!!
De muismat is ook iets te glad, dus dat wordt veel vloeken en kwaad worden tot dat ik de juiste setting heb gevonden.

EDIT: 1400 DPI komt in de buurt van wat ik had.
Ik bied de helft ! ;)
Pagina: 1 ... 22 ... 115 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je graag met andere Tweakers samenspelen? In de mooie uitgebreide topicstart staat veel informatie over de game, inclusief de nieuwe Tweakers spelerlijst (PC, PS4, XBOX) en de Teamspeak-server.