Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25
Nope ik zet wel door. Want het ziet er wel vet uit zo op mn bureau.

Heb op mijn kanaal 2 filmpjes van de muismat en muis toegevoed.
Voor overwatch fans leuk om te zien hoe de gear eruit ziet.
Hieronder totaal overzicht van mijn setup. Zo kan je zien hoe groot de muismat is.

Ps filmpjes zijn niet aangepast dus je kan me horen ademen haha

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-09 16:25
Pykow schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 21:51:
[...]

Hieronder totaal overzicht van mijn setup. Zo kan je zien hoe groot de muismat is.
[video]
Mooie setup! Nice toetsenbord en leuke achtergrond.

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 21:51:
[...]

[video]
heb effe meerdere filmpjes op je account gekeken. Heb je al geprobeerd met de "dot" crosshair te spelen ? gewoon zo'n stip? vind ik persoonlijk een stuk fijner dan zo'n kruis

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11:14
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CiSOUkVVAAAQdlB.jpg:large

Open Beta is dus een dik succes geweest, dit is veel meer dan ik had verwacht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Akaendra schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 23:03:
[afbeelding]

Open Beta is dus een dik succes geweest, dit is veel meer dan ik had verwacht :P
Zo das inderdaad een stuk hoger getal dan ik had verwacht,
Dan vind ik het nog knap dat ik best vaak dezelfde mensen tegen kwam in games :P

edit: Oh maar daar zitten ook heeel veel console spelers bij natuurlijk

[ Voor 8% gewijzigd door Ricmaniac op 12-05-2016 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Ricmaniac schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 22:07:
wwwwwwwwwwwwwwwwwwww
[...]

heb effe meerdere filmpjes op je account gekeken. Heb je al geprobeerd met de "dot" crosshair te spelen ? gewoon zo'n stip? vind ik persoonlijk een stuk fijner dan zo'n kruis
Dot was niet zo super er gebeurd zoveel op het scherm waardoor ik gekozen heb voor de cross.
Nu mis ik wel de optie om hem kleiner te maken. Tijdens de launch ga ik eens beter kijken welke crosshair het fijnst is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
[afbeelding]

Is ook wel mede dankzij de hype(train) geweest. ;) Hopelijk zegt het wat over de uiteindelijke release, maar toch heb ik ergens ook een gevoel, dat die wat lager gaat zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-06 00:04

Wahloh

Professioneel Nietsnut

CH40S schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 18:17:
[...]
Is ook wel mede dankzij de hype(train) geweest. ;) Hopelijk zegt het wat over de uiteindelijke release, maar toch heb ik ergens ook een gevoel, dat die wat lager gaat zijn...
Natuurlijk is het uiteindelijke aantal personen dat het spel ook daadwerkelijk aanschaft vele malen lager. Als er een Open-Beta is wil toch iedereen eens een keer kijken hoe en wat het is.

Hier overigens nog een video van mij en een aantal vrienden in een game, zes D.VA's VS een team Bastion's en Reinhardt's. Hahaha!

YouTube: 5 x DVA, GG | Overwatch with MrWahloh & Friends

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolfsRain
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:55
[afbeelding]

Toch interessant, wij hadden zodra we meer dan 3 mensen in een groep hadden toch vaak queue times van langer dan drie minuten.

5800X3D, X570 TUF Pro, 32 GB 3600C16, 3080 TI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Ricmaniac schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 23:56:
[...]

Zo das inderdaad een stuk hoger getal dan ik had verwacht,
Dan vind ik het nog knap dat ik best vaak dezelfde mensen tegen kwam in games :P

edit: Oh maar daar zitten ook heeel veel console spelers bij natuurlijk
Yep... ben echter wel benieuwd of dit een succes wordt op consoles. Ik vind wel dat ze goed hebben gelet op het feit dat sommige speelstijlen (denk Quake, Unreal etc) gewoonweg niet geschikt zijn voor gamepads/controllers (tevens een reden waarom TF2 nooit aangeslagen is op consoles net als de hier voor genoemde titels...), maar er zijn meerdere heroes die juist met beiden input methodes goed te doen zijn. Sterker nog ik denk dat het gehele roster op zich nog wel te doen is met controllers.

Toch vraag ik me af of het op de consoles een succes wordt op de een of andere manier. Het heeft meer kans dan TF2 ooit had, naar mijn mening, maar gezien de geschiedenis doen dit soort games het toch altijd een stuk (langer) beter op de PC. (8>

Op de PC is het gegarandeerd een succes alleen al ''want Blizzard'' en daar kan niemand omheen. Ookal zou de game compleet kut zijn zou het alsnog in ieder geval behoorlijk wat aandacht krijgen ''want Blizzard''. Ik heb me zelf énorm vermaakt ondanks dat ik maar matig hype ervaarde, dus ik hoop dat het overal een succes word 8) >:)

[ Voor 13% gewijzigd door Brutal1ty op 14-05-2016 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Brutal1ty schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 11:52:
[...]

Yep... ben echter wel benieuwd of dit een succes wordt op consoles. Ik vind wel dat ze goed hebben gelet op het feit dat sommige speelstijlen (denk Quake, Unreal etc) gewoonweg niet geschikt zijn voor gamepads/controllers (tevens een reden waarom TF2 nooit aangeslagen is op consoles net als de hier voor genoemde titels...), maar er zijn meerdere heroes die juist met beiden input methodes goed te doen zijn. Sterker nog ik denk dat het gehele roster op zich nog wel te doen is met controllers.

Toch vraag ik me af of het op de consoles een succes wordt op de een of andere manier. Het heeft meer kans dan TF2 ooit had, naar mijn mening, maar gezien de geschiedenis doen dit soort games het toch altijd een stuk (langer) beter op de PC. (8>

Op de PC is het gegarandeerd een succes alleen al ''want Blizzard'' en daar kan niemand omheen. Ookal zou de game compleet kut zijn zou het alsnog in ieder geval behoorlijk wat aandacht krijgen ''want Blizzard''. Ik heb me zelf énorm vermaakt ondanks dat ik maar matig hype ervaarde, dus ik hoop dat het overal een succes word 8) >:)
Valve (ontwikkelaar van TF2) is gewoon geen console ontwikkelaar.
Ze hebben het geprobeerd met TF2 en Left4Dead, beide zijn snel dood gegaan na 2 a 3 maanden.

Blizzard heeft meer kans op slagen, maar er is zoveel variatie in gameplay waardoor het moeilijk gaat worden op de console.
Console games moeten het toch hebben van de eenvoud.
Call of Duty, Battlefield, Fifa en ga zo maar door, zijn zeer simpele games.
Gameplay is straightforward (alleen met wat unlocks), terwijl Overwatch iedere class een afwijkende gamestijl heeft.
Op de console denk ik dat het echt een Rock,paper, sizor game is. Op de pc kan je zelfs met een rock een paper verslaan, zolang je meer skills hebt en zijn aanval goed kan counteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-07 11:00

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Pykow schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 12:04:
[...]

Ze hebben het geprobeerd met TF2 en Left4Dead, beide zijn snel dood gegaan na 2 a 3 maanden.

Blizzard heeft meer kans op slagen, maar er is zoveel variatie in gameplay waardoor het moeilijk gaat worden op de console.
Gameplay is straightforward (alleen met wat unlocks), terwijl Overwatch iedere class een afwijkende gamestijl heeft.
Op de console denk ik dat het echt een Rock,paper, sizor game is. Op de pc kan je zelfs met een rock een paper verslaan, zolang je meer skills hebt en zijn aanval goed kan counteren.
Waarom deed een Destiny het dan (even) zo goed op de consoles en bijvoorbeeld een The Division? Dit zijn ook niet de meest simpele games met een vrij uitgebreide gear selectie.

PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Tormbo schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 13:25:
[...]

Waarom deed een Destiny het dan (even) zo goed op de consoles en bijvoorbeeld een The Division? Dit zijn ook niet de meest simpele games met een vrij uitgebreide gear selectie.
Helaas heb ik deze 2 games niet gespeeld (Alleen de beta van Destiny).
De gameplay ziet er voor mij hetzelfde uit. Ieder speler heeft een hitscan weapon (Rifle,Sniper,SMG etc.)
terwijl Quake,TF2.Overwatch en unreal veel meer verschillende wapens hebben en dus verschillende gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:59
Mercy met een Play of the Day. Het kan dus wel

http://9gag.com/gag/anNoPg0

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Team Fortress 2 (Pyro) : hmmmp hmpppff (Hello overwatch)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ZZhiq58.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07:19
Toch maar even zo, is net wat mooier :)

Het was wederom een fantastisch filmpje, ik denk dat we er nog één mogen verwachten voor de release, althans dat hoop ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Ik koop zelf Overwatch op de Xbox One . Heb erg veel plezier gehad met de Beta van het spel. 3 andere vrienden kopen het ook dus een leuk en vol team .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10:13
Joarie schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 15:03:
Mercy met een Play of the Day. Het kan dus wel

http://9gag.com/gag/anNoPg0
Wist niet eens dat je meer dan één persoon tegelijk kan reviven met haar!
Heb haar zelf ook maar 1x gespeeld..

Wat ik wel apart vind; wanneer zij haar Q/Ult doet hoor ik het in het Duits en in een killcam hoor ik het in het Engels? (of het was andersom). Dus tijdens het spelen hoor ik "Helden sterben nicht" en daarna exact hetzelfde in de replay "Heroes never die". De rest van de game is allemaal in het Engels.

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omisys
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-09 15:24
Ik denk dat het nu raar wordt om Mercy te spelen zonder het duits erbij als het spel uitkomt( er vanuit gaande dat het een bug was). Ben er nu zo aan gewend, op Skype zaten we telkens mee te schreeuwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 15:49

Thermometer

Whoop Whoop!

schaapiej schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 07:33:
[...]

Wist niet eens dat je meer dan één persoon tegelijk kan reviven met haar!
Heb haar zelf ook maar 1x gespeeld..

Wat ik wel apart vind; wanneer zij haar Q/Ult doet hoor ik het in het Duits en in een killcam hoor ik het in het Engels? (of het was andersom). Dus tijdens het spelen hoor ik "Helden sterben nicht" en daarna exact hetzelfde in de replay "Heroes never die". De rest van de game is allemaal in het Engels.
Omisys schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 08:07:
Ik denk dat het nu raar wordt om Mercy te spelen zonder het duits erbij als het spel uitkomt( er vanuit gaande dat het een bug was). Ben er nu zo aan gewend, op Skype zaten we telkens mee te schreeuwen.
En dat is nou precies het mooie van de polish die Blizzard aan hun spellen geeft! Het verschil dat je hoort is geen bug maar een feature.

Het is namelijk zo dat je als teammate andere kreten hoort bij iemands ult dan dat het je tegenstander is. Goed voorbeeld is bij Pharah's ult. Daar hoor je als teammate Rocket barrage! en als tegenstander Justice rains from above!. Zo kun je op een subtiele manier geluid gebruiken als hulp tijdens het spelen.

Een goede video hierover is deze:

Wel jammer vind ik dat ze bij veel classes die buitenlands zijn (lees: niet amerikaans/engels) toch niet de eigen taal gebruiken. Wel bij de gangbare talen zoals duits/japans enzo, maar bijvoorbeeld niet Arabisch bij Pharah, Zweeds bij Mercy, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Thermometer schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 08:18:
[...]

[...]

En dat is nou precies het mooie van de polish die Blizzard aan hun spellen geeft! Het verschil dat je hoort is geen bug maar een feature.

Het is namelijk zo dat je als teammate andere kreten hoort bij iemands ult dan dat het je tegenstander is. Goed voorbeeld is bij Pharah's ult. Daar hoor je als teammate Rocket barrage! en als tegenstander Justice rains from above!. Zo kun je op een subtiele manier geluid gebruiken als hulp tijdens het spelen.

[video]
Wel jammer vind ik dat ze bij veel classes die buitenlands zijn (lees: niet amerikaans/engels) toch niet de eigen taal gebruiken. Wel bij de gangbare talen zoals duits/japans enzo, maar bijvoorbeeld niet Arabisch bij Pharah, Zweeds bij Mercy, etc.
Met de voice lines kan je vrijwel iedere ulti counteren ;). Vooral als je mccree zijn ulti gaat gebruiken.
Ik ren dan vaak weg achter een muurtje.
Al paar keer meegemaakt dat mccree 4 kills paks en dat ik hem daarna kan counteren.
Als hij dan play of de game heeft, dan heeft hij vaak de kills, maar kom ik er even met mijn pharah overheen gevlogen en is hij zo dood ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
Nostordici schreef op maandag 16 mei 2016 @ 20:07:
[...]

Toch maar even zo, is net wat mooier :)

[video]

Het was wederom een fantastisch filmpje, ik denk dat we er nog één mogen verwachten voor de release, althans dat hoop ik :)
Holy fuck, zelf geef ik eigenlijk niet zo veel over het verhaal van Overwatch, maar dit ziet er echt geweldig uit, Pixar kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fuck wat vind ik dat filmpje dik van Hanzo en Genji. Laat eigenlijk zien dat Hanzo de "bad"brother was :P terwijl je andersom zou denken.

Ik ben Genji op de 1 of andere manier nu nog vetter gaan vinden terwijl die in principe al me favoriete hero was haha.

Ik zou wel echt een skin aangepast willen zien ofzo dat die dan dat deel van ze masker open heeft of iets van hoe ze gezicht er uitziet zonder dat masker. en die Young Genji skin hoeft van mij in principe niet.

Maar blizzard heeft weer een sterk staaltje animatie kunsten laten zien. Ook geweldig al die referentie punten die je gelijk herkent gewoon van de hanamura map. echt tof gedaan.

Blizzard + Pixar een samenwerking doen misschien ? :P goudgeld denk ik haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pykow
markdm schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 09:47:
[...]

Holy fuck, zelf geef ik eigenlijk niet zo veel over het verhaal van Overwatch, maar dit ziet er echt geweldig uit, Pixar kwaliteit.
Alle filmpjes van blizzard mbt overwatch zijn van pixar kwaliteit.
De eerste trailer zag er zo goed uit, ik was al gelijk benieuwd naar overwatch zonder nog maar iets te weten.

ik hou me ook niet zo bezig met het verhaal.
Zonder de comics gelezen te hebben, heb ik de volgende verhalen begrepen:
1. Tracer was een piloot, maar is verongelukt. Tracer die je nu ziet is een soort van hologram door de tijdmachine op haar buik.
2. Hanzo en Genji zijn broers
3. Winston is opgegroeid door een professor in een lab, Zijn bril is ook van de professor.
4. Zenyatta is een robot die gemaakt is voor vrede en geluk tussen de mensheid en robots.
5. Blackwidow is tegen het bestaan van robots en probeert dus de robots uit te schakelen.
6. Junkrat en roadhog zijn criminelen die samenwerkte.
7. Soldier: 76 is een soldier die undercover is gegaan, nadat iedereen dacht dat hij vermoord was.

Ik kan er naast zitten, dus correct me if im wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer

Thermometer

Whoop Whoop!

Ricmaniac schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 10:37:
Fuck wat vind ik dat filmpje dik van Hanzo en Genji. Laat eigenlijk zien dat Hanzo de "bad"brother was :P terwijl je andersom zou denken.

Ik ben Genji op de 1 of andere manier nu nog vetter gaan vinden terwijl die in principe al me favoriete hero was haha.

Ik zou wel echt een skin aangepast willen zien ofzo dat die dan dat deel van ze masker open heeft of iets van hoe ze gezicht er uitziet zonder dat masker. en die Young Genji skin hoeft van mij in principe niet.

Maar blizzard heeft weer een sterk staaltje animatie kunsten laten zien. Ook geweldig al die referentie punten die je gelijk herkent gewoon van de hanamura map. echt tof gedaan.

Blizzard + Pixar een samenwerking doen misschien ? :P goudgeld denk ik haha
Wat ik ook zo geweldig vind aan deze manier van Lore toevoegen aan Overwatch, is dat de gebeurtenissen uit de filmpjes echt te zien zijn in de maps.

Is je ooit in de beta opgevallen in de Hanamura map dat er pijlen steken uit de houten vloer? Exact dezelfde locaties als in deze short. Ooit opgevallen in Watchpoint Gibraltar dat er een groot gat zit in de bovenste kamer? (Waar Winston doorheen sprong in de "Recall" short), etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
Thermometer schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 10:51:
[...]

Wat ik ook zo geweldig vind aan deze manier van Lore toevoegen aan Overwatch, is dat de gebeurtenissen uit de filmpjes echt te zien zijn in de maps.

Is je ooit in de beta opgevallen in de Hanamura map dat er pijlen steken uit de houten vloer? Exact dezelfde locaties als in deze short. Ooit opgevallen in Watchpoint Gibraltar dat er een groot gat zit in de bovenste kamer? (Waar Winston doorheen sprong in de "Recall" short), etc.
Ik had wel door dat er een groot gat in Watchpoint Gibraltar zit, maar dat van die pijlen had ik nog niet door. Wat een aandacht aan details.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

@Pykow: van wat ik me kan herinneren heeft Tracer idd een ongeluk gehad met een experimentele tijdreismachine oid maar is de Tracer die je nu (in het spel) ziet zeer zeker geen hologram maar een 'echte' Tracer. Dat apparaat wat ze draagt heeft Winston voor haar gemaakt zodat ze niet telkens shift naar een andere tijd.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thermometer schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 10:51:
[...]

dat gat in watchpoint heb ik nooit gezien. wist wel dat het winstons lab was maar niet dat gat gezien.
Ook die pijlen in hanamura niet :P misschien wel is gezien maar dat ik dacht dat het van een hanzo was ofzo :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

The former Overwatch agent known as Tracer is a time-jumping adventurer and an irrepressible force for good. She hails from London, and has traveled all over the world.

She was a great admirer of Tekhartha Mondatta, and was inspired by Mei, an Overwatch scientist.
" So, you want to hear my story. It all started a few years ago. Overwatch was looking for a hotshot pilot to test their next-generation teleporting fighter: The Slipstream. Enter: Lena Oxton (call sign: “Tracer”). [giggles] That’s me! It was the opportunity I had trained for my whole life. But on my first flight, the teleportion matrix malfunctioned; and I disappeared."

Tracer by the Slipstream
Lena Oxton (call sign: "Tracer") was the youngest person ever inducted into Overwatch's experimental flight program. Known for her fearless piloting skills, she was handpicked to test the prototype of a teleporting fighter, the Slipstream. But during its first flight, the aircraft's teleportation matrix malfunctioned, and it disappeared. Lena was presumed dead.

Tracer, suffering from chronal disassociation
She reappeared months later, but her ordeal had greatly changed her: her molecules had been desynchronized from the flow of time. Suffering from "chronal disassociation," she was a living ghost, disappearing for hours and days at a time. Even for the brief moments she was present, she was unable to maintain physical form.[4] Sometimes she had strange dreams about the past, including being a kitchen maid at a large house in the country.

Overwatch's doctors and scientists were stumped, and Tracer's case seemed hopeless until a scientist named Winston designed the chronal accelerator, a device capable of keeping Tracer anchored in the present. In addition, it gave Tracer the ability to control her own time, allowing her to speed it up and slow it down at will. With her newfound skills, she became one of Overwatch's most effective agents.[4] At some point she was stationed at Watchpoint: Gibraltar.
Hier staan alle hero bios, echt leuk om even te lezen. Vooral het doorlopende verhaal achter reyes/reaper is goed.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2016 12:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• separhim
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 11:13
Pykow schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 10:45:
[...]

Alle filmpjes van blizzard mbt overwatch zijn van pixar kwaliteit.
De eerste trailer zag er zo goed uit, ik was al gelijk benieuwd naar overwatch zonder nog maar iets te weten.

ik hou me ook niet zo bezig met het verhaal.
Zonder de comics gelezen te hebben, heb ik de volgende verhalen begrepen:
1. Tracer was een piloot, maar is verongelukt. Tracer die je nu ziet is een soort van hologram door de tijdmachine op haar buik.
2. Hanzo en Genji zijn broers
3. Winston is opgegroeid door een professor in een lab, Zijn bril is ook van de professor.
4. Zenyatta is een robot die gemaakt is voor vrede en geluk tussen de mensheid en robots.
5. Blackwidow is tegen het bestaan van robots en probeert dus de robots uit te schakelen.
6. Junkrat en roadhog zijn criminelen die samenwerkte.
7. Soldier: 76 is een soldier die undercover is gegaan, nadat iedereen dacht dat hij vermoord was.

Ik kan er naast zitten, dus correct me if im wrong.
Het is niet echt correct, bij een aantal is er wat meer nuance en andere informatie klopt niet.

1. Tracer deed mee aan een test voor een experimenteel vliegtuig maar het liep fout en ze was niet langer synchroon met de tijd, Winston heeft trouwens het apparaat waarmee ze vast zit in de tijd ontworpen.
2. Is wel erg beperkt. Ze komen uit een mafia familie en Genji gedroeg zich als een verwende playboy, de familie besloot dat ze hem een lesje wilde leren en Hanzo moest dat doen. Hanzo deed dat maar besloot dat hij niet meer met de familie wilde werken.
3. Dat is correct maar het was wel een basis op de maan en er waren meer gorilla's aanwezig. Ergens zijn de andere gorilla's in opstand gekomen en hebben alle mensen gedood waaronder de professor van Winston. Winston is vervolgens zelf naar de aarde gekomen.
4. Zenyetta is niet gemaakt met die reden, hij is zelf tot het inzicht gekomen. Dit geeft meer aan dat de robots/omnics zelf een bewustzijn hadden.
5. Blackwidow, Amélie Lacroix, heeft niet een hekel aan robots, ze is de vrouw van een voormalig overwatch-agent die onderzoek uitvoerde naar de organisatie "Talon". Talon heeft vervolgens Amélie ontvoerd om de agent onder druk te zetten. Overwatch heeft Amélie weten te bevrijden en vervolgens gingen ze terug naar hun huis, na twee weken bleek dat Amélie was gehersenspoeld door Talon met de opdracht om haar man te vermoorden, wat ze vervolgens deed en daarna ging ze weer naar Talon en voor hen werken.
6. Klopt maar ze komen wel uit een gedeelte van Australië wat last heeft van radioactieve fallout dus daarom gedragen ze zich wat vreemd.
7. Soldier 76 was de commandant van Overwatch totdat hij ruzie kreeg met Reaper, toen Reyes. Deze ruzie resulteerde in een ontploffing van het Overwatch gebouw in Géneve en de officiële dood van zowel Reaper als Soldier 76. Het wordt gesuggereerd dat Mercy op een of andere manier verantwoordelijk is voor de huidig vorm van Reaper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
separhim schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 12:58:
[...]

Het is niet echt correct, bij een aantal is er wat meer nuance en andere informatie klopt niet.

1. Tracer deed mee aan een test voor een experimenteel vliegtuig maar het liep fout en ze was niet langer synchroon met de tijd, Winston heeft trouwens het apparaat waarmee ze vast zit in de tijd ontworpen.
2. Is wel erg beperkt. Ze komen uit een mafia familie en Genji gedroeg zich als een verwende playboy, de familie besloot dat ze hem een lesje wilde leren en Hanzo moest dat doen. Hanzo deed dat maar besloot dat hij niet meer met de familie wilde werken.
3. Dat is correct maar het was wel een basis op de maan en er waren meer gorilla's aanwezig. Ergens zijn de andere gorilla's in opstand gekomen en hebben alle mensen gedood waaronder de professor van Winston. Winston is vervolgens zelf naar de aarde gekomen.
4. Zenyetta is niet gemaakt met die reden, hij is zelf tot het inzicht gekomen. Dit geeft meer aan dat de robots/omnics zelf een bewustzijn hadden.
5. Blackwidow, Amélie Lacroix, heeft niet een hekel aan robots, ze is de vrouw van een voormalig overwatch-agent die onderzoek uitvoerde naar de organisatie "Talon". Talon heeft vervolgens Amélie ontvoerd om de agent onder druk te zetten. Overwatch heeft Amélie weten te bevrijden en vervolgens gingen ze terug naar hun huis, na twee weken bleek dat Amélie was gehersenspoeld door Talon met de opdracht om haar man te vermoorden, wat ze vervolgens deed en daarna ging ze weer naar Talon en voor hen werken.
6. Klopt maar ze komen wel uit een gedeelte van Australië wat last heeft van radioactieve fallout dus daarom gedragen ze zich wat vreemd.
7. Soldier 76 was de commandant van Overwatch totdat hij ruzie kreeg met Reaper, toen Reyes. Deze ruzie resulteerde in een ontploffing van het Overwatch gebouw in Géneve en de officiële dood van zowel Reaper als Soldier 76. Het wordt gesuggereerd dat Mercy op een of andere manier verantwoordelijk is voor de huidig vorm van Reaper.
Ah thnx voor deze info. Leuk om te lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Wel gaaf, die diepgang in de characters. Daardoor worden sommige ontwerpbeslissingen en effecten wel heel wat duidelijker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 11:13
CH40S schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 13:14:
[...]
Wel gaaf, die diepgang in de characters. Daardoor worden sommige ontwerpbeslissingen en effecten wel heel wat duidelijker!
Ik zou nog veel dieper in kunnen gaan op veel heroes en de geschiedenis van Overwatch maar dan ben ik nog wel een paar uur bezig dus ik verwijs je maar naar de link die Merryb heeft geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 12:27:

Hier staan alle hero bios, echt leuk om even te lezen. Vooral het doorlopende verhaal achter reyes/reaper is goed.
Heel vet om te lezen inderdaad.

kwam toen ook dit plaatje tegen Afbeeldingslocatie: https://hydra-media.cursecdn.com/overwatch.gamepedia.com/thumb/2/24/HanzoGenji.png/800px-HanzoGenji.png?version=9086975b152f6c3c85a45fac8f62a441

links was de originele Hanzo concept art. aan 1 kant best jammer dat hanzo er niet zo uit ziet haha. Maar anders hadden we genji niet gehad denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:34
Pykow schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 12:04:
[...]

Ik heb Left 4 Dead jarenlang op console gespeeld. Klopt niet helemaal wat je beweert.
Op console vind ik L4D echt goed werken. TF2 kwam ik niet en vond ik niet lekker spelen aan de andere kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
Pre-order geplaatst! Was al onder de indruk maar nu ik ook alles zag voorbij komen met betrekking op background was dat voor mij toch uiteindelijk voldoende om te halen. Beta vond ik echt prachtig! En op de PS4 speelde die zo lekker weg, speel met 3 andere kameraden dus een team is er. I'm ready!

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AstralizeR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-07 11:17

AstralizeR

Foar de kofje net eamelje!

Hier ook een pre-order geplaatst (PC). heb helaas de open beta gemist maar heb wel veel video's en streams gezien (met name impressies) om wel een goed beeld van het spel te krijgen. Lekker casual, geen progressie omwille van betere gear/wapens. Genoeg arena shooters gespeeld dus dat boeit me niks.

Wat niet geheel duidelijk is voor mij is de manier van samen spelen, start je het spel op en heb je dan een friendlist waar je mensen kan joinen zag dat wel eens voorbij komen, en kom je dan automatisch in het juiste team? Ik zag ook niet een optie 'switch team' - hoe werkt dit allemaal?

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • +1 Henk 'm!
AstralizeR schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 14:21:
Hier ook een pre-order geplaatst (PC). heb helaas de open beta gemist maar heb wel veel video's en streams gezien (met name impressies) om wel een goed beeld van het spel te krijgen. Lekker casual, geen progressie omwille van betere gear/wapens. Genoeg arena shooters gespeeld dus dat boeit me niks.

Wat niet geheel duidelijk is voor mij is de manier van samen spelen, start je het spel op en heb je dan een friendlist waar je mensen kan joinen zag dat wel eens voorbij komen, en kom je dan automatisch in het juiste team? Ik zag ook niet een optie 'switch team' - hoe werkt dit allemaal?
je hebt verschillende dingen.

In principe kom je in game en heb heb je inderdaad een friendlist waarbij je mensen tot een groep kan uitnodigen of joinen en vervolgens samen potjes gaan spelen. Ook heb je custom games waarbij je zelf alles in kan stellen zoals maps, heroes die gebruikt mogen worden, extra health extra damage blabla. en dan kan je inderdaad switchen van teams want dan kan je alles zelf samen stellen.

In principe zijn de normale matches die je speelt gewoon met een groepje die je van te voren zelf samen stelt. of solo met andere natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Die Animated Short, holy shit! Had niks anders verwacht van Blizzard, het zijn zo'n bazen. Ik hoop echt dat er ooit nog een Animated Film komt, maakt niet uit van welke franchise.

Hier nog een video van de Open-Beta, een vrij snelle Torbjorn game.
YouTube: A Decent Play, Starring a Decent Torbjorn | Overwatch with MrWahloh & Friends

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net me kaartje gekocht voor de Overwatch Launch party in Vue (oud JT bioscopen) Hilversum:

Om de release van het spel te vieren, zullen we exclusief op 23 Mei de shorts laten zien op het grote doek. Ook geven we je een kijkje achter de schermen van de helden en het universum van Overwatch met een developer panel. Je krijgt van ons ook nog een limited edition verrassing mee naar huis!

Kost maar een 10tje dus vond het wel lachen haha.
voor zo ver ik weet alleen in de vestiging hilversum en eindhoven

[ Voor 7% gewijzigd door Ricmaniac op 17-05-2016 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Wahloh schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 15:05:
Die Animated Short, holy shit! Had niks anders verwacht van Blizzard, het zijn zo'n bazen. Ik hoop echt dat er ooit nog een Animated Film komt, maakt niet uit van welke franchise.
Van Warcraft komt er zelfs een live action (met gigantisch veel CGI uiteraard) film naar de bioscopen dit jaar. Al lijkt die film mij dan weer niks, truth be told.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Ricmaniac schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 15:26:
Net me kaartje gekocht voor de Overwatch Launch party in Vue (oud JT bioscopen) Hilversum:

Om de release van het spel te vieren, zullen we exclusief op 23 Mei de shorts laten zien op het grote doek. Ook geven we je een kijkje achter de schermen van de helden en het universum van Overwatch met een developer panel. Je krijgt van ons ook nog een limited edition verrassing mee naar huis!

Ik wil vandaag mijn ticket voor Eindhoven nog bestellen. Je krijgt wat coole Overwatch goodies, altijd leuk.
CH40S schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 15:30:
[...]
Van Warcraft komt er zelfs een live action (met gigantisch veel CGI uiteraard) film naar de bioscopen dit jaar. Al lijkt die film mij dan weer niks, truth be told.
Die Warcraft film staat bij mij vanaf the announcement op Blizzcon al op mijn kalender. Koop elk jaar een Digital Ticket voor Blizzcon, lekker het hele weekend naar de stream kijken.

Heb je de Trailers en Clips gezien? Die film wordt zo geniaal, al ben ik wel een beetje bias omdat ik zo'n 5 jaar lang World of Warcraft heb gespeeld en de Lore zo mooi vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Sinds Warcraft III hebben ze voor mij de franchise kapot gemaakt, jammer genoeg. Warcraft en Warcraft II echt (letterlijk) kapot gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
AstralizeR schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 14:21:

Je hebt Quick play waarbij je gewoon in een server gezet met een open slot (Ze hebben helaas geen server browser).
Wil je met vrienden spelen, dan heb je een friendlist (in overwatch moet je dan naar Social).
Onder social kan je vrienden uitnodigen voor je eigen groep of je kan vragen of je in de groep van je vriend mag komen. Als je in een groep speelt krijg je 25% meer XP na iedere rondje dat je volledig hebt uitgespeeld.
Je hebt ook de optie om de game te joinen, je zal zien dat je 9 van de 10 keer in de spectator mode komt tot dat de ronde voorbij is.

Ah ik wist niet eens dat er een launch party was.
ik moet gewoon werken, dus ben niet in staat om naar het launch party te gaan.
Laat ons maar wel weten wat voor verrassing je mee naar huis krijgt.
Wahloh schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 16:07:
[...]

Ik wil vandaag mijn ticket voor Eindhoven nog bestellen. Je krijgt wat coole Overwatch goodies, altijd leuk.

[...]

Die Warcraft film staat bij mij vanaf the announcement op Blizzcon al op mijn kalender. Koop elk jaar een Digital Ticket voor Blizzcon, lekker het hele weekend naar de stream kijken.

Heb je de Trailers en Clips gezien? Die film wordt zo geniaal, al ben ik wel een beetje bias omdat ik zo'n 5 jaar lang World of Warcraft heb gespeeld en de Lore zo mooi vindt.
8 jaar geleden speelde ik WoW op een private server, daarna 7 jaar geen WoW meer aangeraakt ;).
Afgelopen maand ben ik begonnen met WoW en was weer gelijk verkocht (dit keer legaal versie)
Mijn vriendin die niks heeft met zwaardjes en magie etc. was toch wel verrast door de trailer van Warcraft.
Wij gaan nu zeker naar de bios. Ik hoop alleen dat het een film wordt die ook te begrijpen is voor mensen die WoW niet hebben gespeeld.

Blizzard is gewoon een top ontwikkelaar.
Momenteel speel ik: Diablo III, World of Warcraft, Overwatch, TF2, Planet coaster en Fifa ;)
alleen pokemon moon/sun staat nog op mijn verlanglijstje van dit jaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woohoo pre-ordered! De gewone editie wel. Ik vond het een aangename afwisseling ten opzichte van shooters zoals battlefield en call of duty die ik jaarlijks koop, want ik speel graag shooters, rts games en action rpg's zoals Diablo 3, andere rpg's vind ik maar niks met al die conversaties meestal. Het is wat anders en veel variaties in de speelstijlen door de grote keuze in karakters. Ik heb ook Doom (2016) gekocht, dat vond ik ook wel leuk, meer back to basics gameplay style en voor de rest zijn er weinig echt goede multiplayer shooters vind ik persoonlijk. Ik zou ook wel naar zo een launch party gaan zodat ik dat eens meegemaakt heb, maar ik woon in Belgie zonder wagen dus val ik uit de boot :) Erg jammer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Pykow schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 16:15:
Als je in een groep speelt krijg je 25% meer XP na iedere rondje dat je volledig hebt uitgespeeld.
Dat is helaas een 20% XP boost, geen 25%... Zou je wel willen hé? :+ Maar je zal (helaas) wat meer uurtjes moeten spelen... ;)
Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 16:25:
Woohoo pre-ordered! De gewone editie wel. Ik vond het een aangename afwisseling ten opzichte van shooters zoals battlefield en call of duty die ik jaarlijks koop, want ik speel graag shooters, rts games en action rpg's zoals Diablo 3, andere rpg's vind ik maar niks met al die conversaties meestal. Het is wat anders en veel variaties in de speelstijlen door de grote keuze in karakters. Ik heb ook Doom (2016) gekocht, dat vond ik ook wel leuk, meer back to basics gameplay style en voor de rest zijn er weinig echt goede multiplayer shooters vind ik persoonlijk. Ik zou ook wel naar zo een launch party gaan zodat ik dat eens meegemaakt heb, maar ik woon in Belgie zonder wagen dus val ik uit de boot :) Erg jammer!
Volgens mij gaat Overwatch ook best wel een succes worden. Voor mijn gevoel zijn er echt veel spelers die de game of al pre-ordered hebben of later de game alsnog willen/gaan aanschaffen. Niet dat ik dat erg vindt, hahaha! Zijn er geen launch parties in België, of is dat qua afstand ook niet te doen, dat je liever met een auto zou willen?

[ Voor 67% gewijzigd door CH4OS op 17-05-2016 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 16:15:
[...]

Ah ik wist niet eens dat er een launch party was.
ik moet gewoon werken, dus ben niet in staat om naar het launch party te gaan.
Laat ons maar wel weten wat voor verrassing je mee naar huis krijgt.
[...]
Is om 20:00 savonds. en ik ga er niet van uit dat het lang duurt. of ben je in de avond aan het werk :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CH40S schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 16:25:
[...]
Dat is helaas een 20% XP boost, geen 25%... Zou je wel willen hé? :+ Maar je zal (helaas) wat meer uurtjes moeten spelen... ;)
[...]
Zijn ze in België niet dan?
Misschien kunnen jullie een lijstje doen met tweakers spelers die een xp boost willen door teamplay zoals bij Heroes of the Storm het geval was? Je kan elkaar altijd verwijderen erna als je ze niet permanent op de friends list wilt ofzo ...
Mensen die hier sociaal voor open staan bedoel ik, sommigen interesseert dat niet, maar anderen hebben bijvoorbeeld geen andere gamers als kenissen, dan kan dit wel interessant zijn.

Ik heb nog nooit gehoord van een launch party van om het even welke game in Belgie eerlijk gezegd.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2016 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Ricmaniac schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 16:28:
[...]

Is om 20:00 savonds. en ik ga er niet van uit dat het lang duurt. of ben je in de avond aan het werk :P ?
Punt is natuurlijk wel, dat als je werkt, je dan zou moeten haasten... ;)

Wel zit ik te denken een Overwatch poster + Tracer stand te scoren voor in mijn gameroom. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pykow
Ricmaniac schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 16:28:
[...]

Toch ruim een uur rijden vanuit Tilburg.
Dan moet ik me erg haasten, terwijl ik toch liever de game speel dan dat ik naar een lauch party ga haha.
[...]
[...]
Volgens mij gaat Overwatch ook best wel een succes worden. Voor mijn gevoel zijn er echt veel spelers die de game of al pre-ordered hebben of later de game alsnog willen/gaan aanschaffen. Niet dat ik dat erg vindt, hahaha! Zijn er geen launch parties in België, of is dat qua afstand ook niet te doen, dat je liever met een auto zou willen?
Zolang ze maar niet gelijk beginnen met een double XP weekend zoals EA en Activision dit doen. haha
Ik ga rank 100 toch wel halen zonder die 20% XP boost. Gewoon lekker knallen.

overwatch moet alleen een goede cyclus vinden voor het uitbrengen van updates (nieuwe maps en skins).
Na 2 maanden heb je denk ik rank 100 wel gehaald en wil je iets nieuws (zoals competive mode en nieuwe maps)
CH40S schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 16:29:
[...]
Punt is natuurlijk wel, dat als je werkt, je dan zou moeten haasten... ;)

Wel zit ik te denken een Overwatch poster + Tracer stand te scoren voor in mijn gameroom. :)
Tracer stand ? bedoel je de tracer statue/ poppetje ? Let dan wel op dat je de 2e versie koopt.
Eerste versie was niet goed
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/9ySHhc3.jpg

Of ga je voor deze (NSFW - spoiler)
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/f2/c8/fa/f2c8fa80c2437d06bffe799ebb48d8e7.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 16:29:
[...]

Misschien kunnen jullie een lijstje doen met tweakers spelers die een xp boost willen door teamplay zoals bij Heroes of the Storm het geval was? Je kan elkaar altijd verwijderen erna als je ze niet permanent op de friends list wilt ofzo ...
Mensen die hier sociaal voor open staan bedoel ik, sommigen interesseert dat niet, maar anderen hebben bijvoorbeeld geen andere gamers als kenissen, dan kan dit wel interessant zijn.

Ik heb nog nooit gehoord van een launch party van om het even welke game in Belgie eerlijk gezegd.
Er wordt gewerkt aan aanpassingen aan de Battle.net battletag lijst voor Overwatch :)

Ik had me nog niet eerder in de lore verdiept, maar is wel weer fijn gedaan allemaal

PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Pykow schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 16:57:
Tracer stand ? bedoel je de tracer statue/ poppetje ? Let dan wel op dat je de 2e versie koopt.
[afbeelding]
Ik weet dat er een tweede versie is en het lijkt erop, dat die ook nog als enige verkocht wordt. ;) Bij de Battle.net store is dat ook terug te lezen in de reviews.

[ Voor 7% gewijzigd door CH4OS op 17-05-2016 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

[...]

Toch ruim een uur rijden vanuit Tilburg.
Dan moet ik me erg haasten, terwijl ik toch liever de game speel dan dat ik naar een lauch party ga haha.
[...]
Ruim een uur rijden om vanuit Tilburg naar Eindhoven te komen? Lijkt me sterk, of bedoel je heen/terug?

Je kunt de game overigens pas op 24 Mei spelen, eerder gaan de servers niet live. Dus ik ga mooi naar de Launch Event, daarna richting huis en dan om 00.00 in Overwatch duiken. Ofzo :P

---

Is er overigens al bekend of competative mode meteen beschikbaar is of dat je eerst een level X bereikt moet hebben? Ik hoop het laatste, niks is zo frustrerend als spelers die met null ervaring in ranked duiken.

[ Voor 17% gewijzigd door Wahloh op 17-05-2016 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Wahloh schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 17:08:
[...]

Ruim een uur rijden om vanuit Tilburg naar Eindhoven te komen? Lijkt me sterk, of bedoel je heen/terug?

Je kunt de game overigens pas op 24 Mei spelen, eerder gaan de servers niet live. Dus ik ga mooi naar de Launch Event, daarna richting huis en dan om 00.00 in Overwatch duiken. Ofzo :P

---

Is er overigens al bekend of competative mode meteen beschikbaar is of dat je eerst een level X bereikt moet hebben? Ik hoop het laatste, niks is zo frustrerend als spelers die met null ervaring in ranked duiken.
Ik dacht dat het in Hilversum was ?
Eindhoven is maar 15 minuten rijden ofzo.

Competive mode zal niet gelijk beschikbaar zijn, ze zijn nog wat zaken aan het tweaken.
Daarnaast moet je ook minimaal rank 20 zijn om deel te kunnen nemen aan de competive mode.
Omgerekend zo'n 15 uur spelen (casual)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Hilversum of Eindhoven, kies maar. :P

Met 15 uur spelen zat ik op level 25, dat is mooi want dan ben ik zo weer op hetzelfde niveau, waarschijnlijk nog iets sneller aangezien ik nu zo ongeveer weer hoe het in elkaar zit. Zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Wahloh schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 17:25:
Hilversum of Eindhoven, kies maar. :P

Met 15 uur spelen zat ik op level 25, dat is mooi want dan ben ik zo weer op hetzelfde niveau, waarschijnlijk nog iets sneller aangezien ik nu zo ongeveer weer hoe het in elkaar zit. Zin in!
Maar nogmaals competive mode is niet aanwezig tijdens de launch.
Blizzard heeft al aangegeven dat deze mode uitgesteld is. ik verwacht deze mode zelf pas rond juli.

Daarnaast komt TF2 met een grote update deze zomer (competive mode, nieuwe contracts, heel veel wapens worden aangepast en nieuwe unlocks). dus ik hoop dat blizzard op tijd klaar is voor de concurrentie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
Pykow schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 17:32:
[...]

Blizzard heeft al aangegeven dat deze mode uitgesteld is. ik verwacht deze mode zelf pas rond juli.

Daarnaast komt TF2 met een grote update deze zomer (competive mode, nieuwe contracts, heel veel wapens worden aangepast en nieuwe unlocks). dus ik hoop dat blizzard op tijd klaar is voor de concurrentie ;)
Ik hoop wel dat ze voor Overwatch snel met de competitive update komen, als ze daar te lang mee wachten zullen veel mensen al afgehaakt zijn. Bovendien lijkt comp me zelf veel leuker dan quick play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Thermometer schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 08:18:
[video]
Interessant filmpje. :) Al had ik al wel het vermoeden, hahaha! :) Overigens is Mercy Duits en dat hoor je wel degelijk, alleen hoor je dat niet elke keer. Een voorbeeld is "Die wunder der moderner medicin".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Pykow schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 17:32:
[...]

Ik zou niet teveel op de input van Valve rekenen. Aan de ene kant zijn er een aantal open dingen (matchmaking, af en toe input vanuit b4nny mbt competitive), maar als TF2 speler moet Valve met veel meer komen dan dat ze in de afgelopen 4 jaar hebben laten zien als ze een kans willen maken op de playerbase die ze met OW kunnen delen.

Als ik het zo zie wacht ik af. Heb al behoorlijk wat tijd in TF2 gestoken en het kan mogelijk groter worden. Nu zitten wij als spelers in een luxepositie en ligt het balletje bij de ontwikkelaars.

Ook wel leuk om wat bekenden te zien, Wahloh en Pykow sowieso :> . Zal dit draadje wat vaker in de gaten gaan houden

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[...]

[afbeelding]

Of ga je voor deze (NSFW - spoiler)
spoiler:
Nice. De Overwatch community gaat ook helemaal los overal. Dikke artwork overal te vinden. Game speelde ook heerlijk weg in de beta. Nog een weekje wachten (9 letters 2 woorden.......duurt lang!)

Ik was eerst gefocust op Battleborn. Maar sinds die beta van Overwatch! _/-\o_

En die Tracer en Widowmaker... damn sexy... Blizzard knows.....

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=pdoFX1Pzqvc]

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2016 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

[...]
Dat is precies wat ik voor ogen heb om lekker de eerste 20/30 levels te grinden :*) Krijg je al +20% als je met 2 tegelijk speelt?

Damn, dit lijkt me best een toffe avond en hij draait inderdaad ook in Eindhoven. Goed te doen vanuit Tilburg... Maar heb ook net een kaartje voor Louis CK in de Ziggo Dome gekocht van €76,-. Het geld vliegt een beetje te snel uit m'n portemonnee aan evenementen. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Blaim schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 23:30:
Dat is precies wat ik voor ogen heb om lekker de eerste 20/30 levels te grinden :*) Krijg je al +20% als je met 2 tegelijk speelt?
Als je met 2 man tegelijk jijzelf en een ander bedoeld, dan wel. Ik heb een keer een paar potjes met Pykow in een party gedaan en toen kregen we al de XP boost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
[...]

[...]

Damn, dit lijkt me best een toffe avond en hij draait inderdaad ook in Eindhoven. Goed te doen vanuit Tilburg... Maar heb ook net een kaartje voor Louis CK in de Ziggo Dome gekocht van €76,-. Het geld vliegt een beetje te snel uit m'n portemonnee aan evenementen. ;(
Systeem is simpel. Zit je in een groep dan krijg je een xp bonus.of je nu met 2 of 6 spelers in een groep zit maakt niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[...]

.. Maar heb ook net een kaartje voor Louis CK in de Ziggo Dome gekocht van €76,-. Het geld vliegt een beetje te snel uit m'n portemonnee aan evenementen. ;(
Thnx for the Tip! Net aangeschaft. _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Competitive play word level 25 trouwens. niet 20.

Maar ik denk dat de meeste van ons (ik in ieder geval wel) sneller level 25 zijn dan dat competitive play komt denk ik hoor :P

alhoewel Jeff Kaplan wel echt beseft dat competitve play een groot iets voor overwatch is dus ze zullen er denk ik echt alles aan doen om het zo snel mogelijk te implementeren. het systeem moet alleen gewoon echt goed zijn. dat vond ik in de closed beta niet het geval. maar ze zullen nooit met dit systeem iedereen tevreden kunnen stellen denk ik. We zullen zien hoe het loopt.

Ik denk persoonlijk dat we niet heel gek op moeten kijken als competitive play pas een maand later komt ofzo

[ Voor 9% gewijzigd door Ricmaniac op 18-05-2016 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAndyx
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-03 13:04
Ik heb m ook gepreorderd maar dan de standaard versie, niet de origins versie. Die extras zijn voor mij niet meer geld waard. En skins kan je ook vrij spelen.

Ben nog wel benieuwd wat blizzard met ultra wide (21:9) gaat doen, want dat word nu nog niet ondersteund. Spel kan het wel aan zag ik, maar die optie staat niet aan nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

xAndyx schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 13:42:
Ik heb m ook gepreorderd maar dan de standaard versie, niet de origins versie. Die extras zijn voor mij niet meer geld waard. En skins kan je ook vrij spelen.
De skins die je bij de Origins versie krijgt zijn dus waarschijnlijk niet ingame te unlocken. (https://www.reddit.com/r/...in_edition_exclusive_and/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Wahloh schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 13:50:
[...]

De skins die je bij de Origins versie krijgt zijn dus waarschijnlijk niet ingame te unlocken. (https://www.reddit.com/r/...in_edition_exclusive_and/)
Ik vind ze wel erg mooi en heb ook de Origins editie besteld, maar goed, skins zijn skins. Ze voegen natuurlijk weinig toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zich is die Origins Edition wel leuk gedaan. Echter niet voor de 20,- die er boven op geknald word imo.
20,- voor een aantal skins over de Blizzard collectie. Ik speel de rest van de games niet, op Heroes of the Storm na dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 12:31
xAndyx schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 13:42:

Ben nog wel benieuwd wat blizzard met ultra wide (21:9) gaat doen, want dat word nu nog niet ondersteund. Spel kan het wel aan zag ik, maar die optie staat niet aan nu.
Klopt, ik heb ook een 21:9 scherm (34" 3440x1440 resolutie), maar tot op heden wordt het niet ondersteund in Overwatch. Ik geloof dat Diablo 3 pas na ongeveer 1 jaar support kreeg voor een 21:9 resolutie. Op het internet heb ik meerdere websites gezien die dit topic bespreken. En de grootste reden lijkt dat Blizzard zich wil gaan focussen op ESports. En aangezien de meeste gamers een 16:9 monitor hebben, dat Blizzard deze game maakt voor die grote groep. Ze geven gewoon aan dat je met een 21:9 monitor een voordeel hebt omdat je dan meer kan zien. Persoonlijk is hier natuurlijk wat van te zeggen, maar ja, hoeveel mensen zijn er niet die niet competitive spelen.

Hetzelfde heb je met Dota 2. Dit spel ondersteund wel een 21:9 resolutie, maar de in-game hud is totaal uit fatsoen getrokken waardoor je knoppen mist of op sommige knoppen niet kan klikken.

En hoe zit dat dan met mensen die een 144Hz scherm hebben? Hebben die dan ook een voordeel met gamen?

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 13:55:
Op zich is die Origins Edition wel leuk gedaan. Echter niet voor de 20,- die er boven op geknald word imo.
20,- voor een aantal skins over de Blizzard collectie. Ik speel de rest van de games niet, op Heroes of the Storm na dan.
http://www.g2play.net/cat...-order-battle-net-cd-key/ ;)

Ik heb mijn Origins overigens gewoon bij GameMania besteld, daar krijg je er nog een Metal Plate Poster bij en ik had door het punten systeem van GameMania €15,- korting. Voor €40,- heb ik de Origins versie met een extra goodie, prima deal vind ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
CH40S schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 21:20:
[...]
Interessant filmpje. :) Al had ik al wel het vermoeden, hahaha! :) Overigens is Mercy Duits en dat hoor je wel degelijk, alleen hoor je dat niet elke keer. Een voorbeeld is "Die wunder der moderner medicin".
Er zijn meerdere landen waar ze Duits praten ;) Mercy komt uit Zwitserland. Reinhardt is Duits.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bapawe
  • Laatst online: 28-08 15:07
Diigii schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 14:01:
[...]

En hoe zit dat dan met mensen die een 144Hz scherm hebben? Hebben die dan ook een voordeel met gamen?
Ik heb bij de laatste beta van overwatch kunnen spelen, daar werkte de SLI support van mijn 980 ook waardoor ik constant 165+ fps kon behalen op epic. Samen met mijn scherm (de ASUS PG279Q) die g-sync heeft speelt dit wel zo soepel dat als je dit 1 keer gezien je nooit meer iets anders wil :D

Heb ik hierdoor een voordeel? Ik kan het niet technisch onderbouwen maar ik heb het gevoel van wel.

www.twitch.tv/bapawe | www.twitter.com/bapawe

Acties:
  • 0 Henk 'm!
het is meer dat je met 144 Hz fijner en soepeler speelt dan direct voordeel imho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer

Thermometer

Whoop Whoop!

Trivian schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 14:32:
[...]

Ik heb bij de laatste beta van overwatch kunnen spelen, daar werkte de SLI support van mijn 980 ook waardoor ik constant 165+ fps kon behalen op epic. Samen met mijn scherm (de ASUS PG279Q) die g-sync heeft speelt dit wel zo soepel dat als je dit 1 keer gezien je nooit meer iets anders wil :D

Heb ik hierdoor een voordeel? Ik kan het niet technisch onderbouwen maar ik heb het gevoel van wel.
Zelfde hier. Met een 980Ti en alles op z'n hoogst haalde ik (volgens mij) flink boven de 100fps+. GSync scheelt weer veel FPS door V-Sync niet aan te hoeven zetten, en heb het idee dat ik een stuk beter kan focussen op dingen wanneer ik snel heen en weer beweeg.

Moet wel zeggen dat het ook een nadeel heeft, die 144hz monitoren. Wanneer ik nu terug ga naar 60fps ziet alles er een stuk minder vloeiend uit. Had zelfs een keer dat ik per ongeluk Windows had ingesteld op 59hz waardoor ik ging twijfelen of ik lag had in Rocket League.. Maargoed, dat is een van de meest first-world problems om te hebben haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Trivian schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 14:32:
[...]

Zo lang je boven de tickrates zit (client-side was 20 dacht ik?), heb je technisch geen voordeel. Het oogt misschien rustiger en speelt fijner, maar je zult geen voordeel hebben op dat je iemand eerder kunt zien/raken oid.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Thermometer schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 14:41:
Zelfde hier. Met een 980Ti en alles op z'n hoogst haalde ik (volgens mij) flink boven de 100fps+. GSync scheelt weer veel FPS door V-Sync niet aan te hoeven zetten, en heb het idee dat ik een stuk beter kan focussen op dingen wanneer ik snel heen en weer beweeg.
Ook zonder een Free- en/of G-sync monitor kun je zonder v-sync gamen. Je hebt dan immers wat meer ghosting (al is dat tegenwoordig ook verwaarloosbaar) en je bent van input lag af. ;) Er zijn dus wel meer redenen waarom je v-sync wilt mijden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer

Thermometer

Whoop Whoop!

CH40S schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 14:43:
[...]
Ook zonder een Free- en/of G-sync monitor kun je zonder v-sync gamen. Je hebt dan immers wat meer ghosting (al is dat tegenwoordig ook verwaarloosbaar) en je bent van input lag af. ;) Er zijn dus wel meer redenen waarom je v-sync wilt mijden. ;)
Merk je dan op hoge resoluties niet veel screen tearing als je veel beweegt? Of bedoel je dat met ghosting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Ikzelf merk het nauwelijks. :) Tearing is niet hetzelfde als ghosting. ;) Google maar eens op beiden, met name Google images kan je het verschil goed laten zien.

EDIT:
Al doelde ik, nu ik erover nadenk, wel op tearing.

[ Voor 15% gewijzigd door CH4OS op 18-05-2016 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zet vsync altijd uit. Vind de input lag die ik ervan krijg alleen maar irritant. Spel is veel vloeiender zonder vsync aan bij mij.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 11-09 10:24
Was het maar 24 mei, Wil ondertussen toch wel aan de slag met deze game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Wie gaat er 23 mei ook naar Eindhoven naar de cinema?
AT Gaming in kleine mate aanwezig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

Inderdaad jammer dat er nog geen widescreen ondersteuning is, vast wel een *.ini edit voor later. (als dat maar niet als hacking wordt gezien) :P Er was ergens een post gedaan waarom er (nog) geen 21:9 aspect ratio was. Dit had volgens Blizzard niks met competative play te maken, maar meer om esthetische redenen.

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 15:25:
Ik ga in Eindhoven, ben benieuwd hoe ze 2 uur gaan vullen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wahloh schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 14:01:
[...]

http://www.g2play.net/cat...-order-battle-net-cd-key/ ;)

Ik heb mijn Origins overigens gewoon bij GameMania besteld, daar krijg je er nog een Metal Plate Poster bij en ik had door het punten systeem van GameMania €15,- korting. Voor €40,- heb ik de Origins versie met een extra goodie, prima deal vind ik.
Nice. Thanks, dat is een leukere deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

Er is wel een 21:9 widescreen hack. Ben alleen bang dat dit je een ban gaat opleveren omdat je de *.exe aanpast.

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik zelf ga in hilversum, daar woon ik ook anders was ik wel naar eindhoven gekomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Ik heb mijn tickets voor Eindhoven. Eerste Indievelopment in Utrecht en dan de Launch Event in Eindhoven.

Ben benieuwd wat de goodies zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Eigenlijk geen ervaring met GameMania maar heb daar sinds de CE werd aangekondigt een pre-order. Hoop stiekem dat ik Overwatch maandag kan ophalen, zodat ik tijdens launch meteen aan de slag kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Zeror schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 14:48:
Ik zet vsync altijd uit. Vind de input lag die ik ervan krijg alleen maar irritant. Spel is veel vloeiender zonder vsync aan bij mij.
Misschien is dit voor menig Tweaker algemene kennis maar bij V-Sync aan had ik max 60 FPS. Wat achteraf logisch is want hij locked de FPS aan de refresh rate van je monitor. Nadat ik de V-Sync uitzette had ik 120+ FPS. :P
AstralizeR schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 15:52:
Er is wel een 21:9 widescreen hack. Ben alleen bang dat dit je een ban gaat opleveren omdat je de *.exe aanpast.
Dat ziet er wel echt te gek uit, ik heb zelf ook een 21:9 monitor en was best teleurgesteld om alleen maar de 16:9 en 16:10 opties te vinden onder Aspect Ratio. Wellicht verrast Blizzard on nog op release met (grote) wijzigingen..

[ Voor 37% gewijzigd door Blaim op 18-05-2016 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07:19
BinaryRun schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 21:19:
Eigenlijk geen ervaring met GameMania maar heb daar sinds de CE werd aangekondigt een pre-order. Hoop stiekem dat ik Overwatch maandag kan ophalen, zodat ik tijdens launch meteen aan de slag kan.
Heb daar ook besteld, maar ga er maar niet van uit dat je het voor release mee krijgt. Kunnen zij ook weer problemen mee krijgen en aangezien zij exclusieve goodies mochten weggeven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Nostordici schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 22:02:
[...]

Heb daar ook besteld, maar ga er maar niet van uit dat je het voor release mee krijgt. Kunnen zij ook weer problemen mee krijgen en aangezien zij exclusieve goodies mochten weggeven ;)
Waarschijnlijk doen ze daar niet moeilijk over, je kan toch niet spelen voordat Blizzard de servers live gooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 28-06 11:39
Mocht Blizzard dat wel doen, de firma waar Overwatch eerder wordt verkocht dan afgesproken krijgt een boete van tienduizenden euro's..

PSN: Kidjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blaim schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 21:28:
[...]

Misschien is dit voor menig Tweaker algemene kennis maar bij V-Sync aan had ik max 60 FPS. Wat achteraf logisch is want hij locked de FPS aan de refresh rate van je monitor. Nadat ik de V-Sync uitzette had ik 120+ FPS. :P
Bij is het meer het omgekeerde. Ik heb een ernstig verouderde PC, maar wanneer ik vsync aanzet is het spel heel traag omdat ie probeert die 60fps te halen. Dat gaat hem niet worden op mn PC, dus bespaar ik mijn pc die moeite.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn
  • Laatst online: 10-09 13:08

Dawn

..Sworn to the Dark..

Nostordici schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 22:02:
[...]

De laatste stel blizzard games die ik bij de Gamemania gepreorderd had (Starcraft/DIII) kon ik pas ophalen op de dag zelf en niet een dag van te voren.

Hier heeft Gamemania, zover ik weet, ik een verleden al eens een probleem mee gehad met een developer dus doen ze niet meer.

Release dag = Release dag.

Inhakend op de Bios in Eindhoven;
ik heb het wel overwogen om te gaan maar niemand van de vrienden willen mee; alleen zie ik niet zitten... wel ben ik benieuwd naar de goodies... :o

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Dawn schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 11:45:
[...]

Inhakend op de Bios in Eindhoven;
ik heb het wel overwogen om te gaan maar niemand van de vrienden willen mee; alleen zie ik niet zitten... wel ben ik benieuwd naar de goodies... :o
Tijd voor nieuwe vrienden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

Wahloh schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 12:44:
[...]

Tijd voor nieuwe vrienden.
:X

het zijn geen FPS'ers, dus ze hebben een 'goed' excuus...

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dawn schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 13:19:
[...]

:X

het zijn geen FPS'ers, dus ze hebben een 'goed' excuus...
er is geen excuus om overwatch niet leuk te vinden :P !!!

fanboy reporting for duty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

als je niet van FPS' houdt is leuk vinden toch iets wat lastig kan zijn...

een enkeling lijkt het wel interessant om te spelen... maar niet genoeg om naar de cinema te gaan (al ik me toch ook afvraag hoe ze het programma vullen, maar toch)

Pagina: 1 ... 23 ... 115 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je graag met andere Tweakers samenspelen? In de mooie uitgebreide topicstart staat veel informatie over de game, inclusief de nieuwe Tweakers spelerlijst (PC, PS4, XBOX) en de Teamspeak-server.