AstralizeR schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 14:21:
Hier ook een pre-order geplaatst (PC). heb helaas de open beta gemist maar heb wel veel video's en streams gezien (met name impressies) om wel een goed beeld van het spel te krijgen. Lekker casual, geen progressie omwille van betere gear/wapens. Genoeg arena shooters gespeeld dus dat boeit me niks.
Wat niet geheel duidelijk is voor mij is de manier van samen spelen, start je het spel op en heb je dan een friendlist waar je mensen kan joinen zag dat wel eens voorbij komen, en kom je dan automatisch in het juiste team? Ik zag ook niet een optie 'switch team' - hoe werkt dit allemaal?
Je hebt Quick play waarbij je gewoon in een server gezet met een open slot (Ze hebben helaas geen server browser).
Wil je met vrienden spelen, dan heb je een friendlist (in overwatch moet je dan naar Social).
Onder social kan je vrienden uitnodigen voor je eigen groep of je kan vragen of je in de groep van je vriend mag komen. Als je in een groep speelt krijg je
25% meer XP na iedere rondje dat je volledig hebt uitgespeeld.
Je hebt ook de optie om de game te joinen, je zal zien dat je 9 van de 10 keer in de spectator mode komt tot dat de ronde voorbij is.
Ricmaniac schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 15:26:
Net me kaartje gekocht voor de Overwatch Launch party in Vue (oud JT bioscopen) Hilversum:
Om de release van het spel te vieren, zullen we exclusief op 23 Mei de shorts laten zien op het grote doek. Ook geven we je een kijkje achter de schermen van de helden en het universum van Overwatch met een developer panel. Je krijgt van ons ook nog een limited edition verrassing mee naar huis!
Kost maar een 10tje dus vond het wel lachen haha.
voor zo ver ik weet alleen in de vestiging hilversum en eindhoven
Ah ik wist niet eens dat er een launch party was.
ik moet gewoon werken, dus ben niet in staat om naar het launch party te gaan.
Laat ons maar wel weten wat voor verrassing je mee naar huis krijgt.
Wahloh schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 16:07:
[...]
Ik wil vandaag mijn ticket voor Eindhoven nog bestellen. Je krijgt wat coole Overwatch goodies, altijd leuk.
[...]
Die Warcraft film staat bij mij vanaf the announcement op Blizzcon al op mijn kalender. Koop elk jaar een Digital Ticket voor Blizzcon, lekker het hele weekend naar de stream kijken.
Heb je de Trailers en Clips gezien? Die film wordt zo geniaal, al ben ik wel een beetje bias omdat ik zo'n 5 jaar lang World of Warcraft heb gespeeld en de Lore zo mooi vindt.
8 jaar geleden speelde ik WoW op een private server, daarna 7 jaar geen WoW meer aangeraakt

.
Afgelopen maand ben ik begonnen met WoW en was weer gelijk verkocht (dit keer legaal versie)
Mijn vriendin die niks heeft met zwaardjes en magie etc. was toch wel verrast door de trailer van Warcraft.
Wij gaan nu zeker naar de bios. Ik hoop alleen dat het een film wordt die ook te begrijpen is voor mensen die WoW niet hebben gespeeld.
Blizzard is gewoon een top ontwikkelaar.
Momenteel speel ik: Diablo III, World of Warcraft, Overwatch, TF2, Planet coaster en Fifa

alleen pokemon moon/sun staat nog op mijn verlanglijstje van dit jaar