Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-06 00:04

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Ik probeer te achterhalen hoe laat de Overwatch servers live gaan op de 24ste, krijg niks gevonden. Iemand enig idee?

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wahloh schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 15:09:
Ik probeer te achterhalen hoe laat de Overwatch servers live gaan op de 24ste, krijg niks gevonden. Iemand enig idee?
ik verwacht zelf 01:00 zoals de beta ook was. Maar andere mensen denken gewoon 00:00 :P in ieder geval als je gewoon naar bed zou gaan zou je de 24ste kunnen spelen als je wakker word.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit werd zojuist gedeeld op Facebook door Blizzard op hun Overwatch-pagina:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/xAHd6h7kxsFbhiPKMaVV7F0E/full.png

Ik ben erg benieuwd wat ze nog te melden hebben zo vlak voor de release.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Ricmaniac schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 15:13:
[...]

ik verwacht zelf 01:00 zoals de beta ook was. Maar andere mensen denken gewoon 00:00 :P in ieder geval als je gewoon naar bed zou gaan zou je de 24ste kunnen spelen als je wakker word.
De bedoeling was eigenlijk om gewoon om 00.00 gewoon een avondje door te trekken. :P

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Ze hebben vast Wahloh's post gezien :P
Of is dat niet de tijd dat de servers live gaan?

[ Voor 39% gewijzigd door Ereaser op 19-05-2016 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, 20 mei. Dus morgenavond om 19.00 uur. Ik denk dat ze Facebook Live functie gaan gebruiken hiervoor om nog iets te laten zien of om misschien nog iets nieuws te showen.

Misschien nog een nieuwe hero erbij of een nieuwe map ofzo.

[ Voor 15% gewijzigd door Zeror op 19-05-2016 15:19 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Het gerucht ging toch dat ze voor release nog een extra character zouden vrijgeven? Overigens niet zo'n slim idee, want die hebben ze tijdens de beta dus niet kunnen balanceren, maar dat terzijde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Laatst online: 15:45
Wahloh schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 15:19:
Het gerucht ging toch dat ze voor release nog een extra character zouden vrijgeven? Overigens niet zo'n slim idee, want die hebben ze tijdens de beta dus niet kunnen balanceren, maar dat terzijde.
Denk dat de beta meer was om te kijken of de servers het kunnen handelen (naast het standaard testen op bugs etc.). En voorlopig is er nog geen competitive system, dus heel veel kwaad kan het in mijn ogen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 15:49

Thermometer

Whoop Whoop!

YouR schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 15:37:
[...]

Denk dat de beta meer was om te kijken of de servers het kunnen handelen (naast het standaard testen op bugs etc.). En voorlopig is er nog geen competitive system, dus heel veel kwaad kan het in mijn ogen niet.
De open beta wel ja. Maar de closed beta (die een aantal maanden geduurd heeft) was wel degelijk om ook te balancen. Daar hebben ze redelijk wat nerfs/buffs uitgedeeld aan verschillende hero's als reactie op de hogere winstatistieken bij bepaalde heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaudog
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 12:26
Wat ik begrepen heb komt de game niet op steam dus dan moet je zo client gebruiken van blizzard neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beaudog schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 16:22:
Wat ik begrepen heb komt de game niet op steam dus dan moet je zo client gebruiken van blizzard neem ik aan.
Ja de Battle.net client. Via die software lopen alle blizzard games.

Battle.net Windows Client

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaudog
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 12:26
Ricmaniac schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 16:23:
[...]

Ja de Battle.net client. Via die software lopen alle blizzard games.

Battle.net Windows Client
Oké dankje wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16-07 14:42
Zeror schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 15:14:
Dit werd zojuist gedeeld op Facebook door Blizzard op hun Overwatch-pagina:

[afbeelding]

Ik ben erg benieuwd wat ze nog te melden hebben zo vlak voor de release.
Er staat: Agents activating.
Dat zal dus sowieso een nieuwe hero worden

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Thermometer schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 16:03:
[...]

De open beta wel ja. Maar de closed beta (die een aantal maanden geduurd heeft) was wel degelijk om ook te balancen. Daar hebben ze redelijk wat nerfs/buffs uitgedeeld aan verschillende hero's als reactie op de hogere winstatistieken bij bepaalde heroes.
Klopt, maar er zit flink wat tijd tussen nu en de closed beta, misschien was die gewoon nog niet "af". We zullen wel zien wat het wordt, ik gok Sombra!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
tellavist schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 16:27:
Er staat: Agents activating.
Dat zal dus sowieso een nieuwe hero worden
Lijkt me niet. Aangezien er op een gegeven moment in de closed beta al was aangegeven dat 'dit' de content was (de content die ook in de open beta zat overigens) die ook bij release beschikbaar zou zijn. :) Ik denk eerder dat in dit geval de spelers zelf bedoeld wordt.

De andere zaken in de afbeelding, lijken mij de launch parties waar ze o.a. de animated shorts gaan afspelen.

[ Voor 16% gewijzigd door CH4OS op 19-05-2016 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat denk ik zelf ook ja, maar zou niet weten wat het zou moeten zijn man :P

Straks kondigen ze ineens aan dat mensen die hem al gekocht hebben 20ste al kunnen beginnen om 19:00 O-) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Ricmaniac schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 16:34:

Straks kondigen ze ineens aan dat mensen die hem al gekocht hebben 20ste al kunnen beginnen om 19:00 O-) O-)
poh, dat zou toch fantastisch zijn, maar niet heel waarschijnlijk :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zo! De heroes in de topicstart even op hun juiste plek gezet. Stonden nog op oude plekken. Sommige heroes zijn afgelopen maanden van rol gewisseld blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-09 23:04

Mauz1978

Console War Veteran

Ricmaniac schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 16:34:

Zou zo maar kunnen! :D

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Zeror schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 15:18:
Nee, 20 mei. Dus morgenavond om 19.00 uur. Ik denk dat ze Facebook Live functie gaan gebruiken hiervoor om nog iets te laten zien of om misschien nog iets nieuws te showen.

Misschien nog een nieuwe hero erbij of een nieuwe map ofzo.
Het moet eerder om de locaties draaien. Hollywood zit in de game.. Parijs is een link met Widowmaker (en nog meer wellicht, ken de lore niet super goed) en D.Va is Koreaans if I'm not mistaken. Allemaal links met de game maar misschien gebeurt er wel een launch event op die plekken?

De hype bij mij is op dit moment dit niveau aan het bereiken:
https://twitter.com/Al_tefkat/status/732943780437884928

Edit: AHA! Er is in ieder geval een groot launch Event in Busan in het BEXCO evenementen centre:

http://busanhaps.com/bliz...t-for-overwatch-in-busan/

Dikke kans dus dat het gaat om launch events :D

[ Voor 14% gewijzigd door Blaim op 19-05-2016 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geruchten zijn ook dat er een soort support sniper word aangekondigd maandag als nieuwe hero

Sombra zou zijn/haar naam zijn.

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1221385

[ Voor 10% gewijzigd door Ricmaniac op 19-05-2016 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Blaim schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 20:09:
Het moet eerder om de locaties draaien. Hollywood zit in de game.. Parijs is een link met Widowmaker (en nog meer wellicht, ken de lore niet super goed) en D.Va is Koreaans if I'm not mistaken. Allemaal links met de game maar misschien gebeurt er wel een launch event op die plekken?
D.Va is dacht ik gebasseerd op een voormalig pro-gamer die veel StarCraft II gespeeld heeft. :) Ik dacht idd wel dat ze (zuid) Koreaans is. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• change1001
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10-08 11:59
Ik kan echt niet wachten op deze game!
Heb daarom alvast eventjes m'n bureaublad aangepast naar Overwatch stijl met Rainmeter 8) 8)
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/oXIbU/fec6ec915c.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door change1001 op 19-05-2016 21:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Interessant! http://www.overpwn.com/ne...-23-pharah-torbjorn-comic

Retail verkoop en misschien zelfs release op Maandag.

Op mijn vraag of ik Overwatch maandag al op zou kunnen halen reageert GameMania onwetend. https://twitter.com/MrWahloh/status/733246753244348416

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wahloh schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 21:11:
Retail verkoop en misschien zelfs release op Maandag.
De vraag is natuurlijk of dat ook voor Nederland/Europa zo is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
@Zeror heb nu bevestiging van blizzard :P

https://playoverwatch.com/en-us/blog/20119623

"Similar to the Open Beta, Overwatch will launch in all gameplay regions across all platforms at the same time globally. To find out when Overwatch will be available in your region, check out the reference guide below."

Afbeeldingslocatie: https://bnetcmsus-a.akamaihd.net/cms/content_folder_media/sn/SNTOIV1A47FU1463647844262.png

EUROPE:
00:00 BST on May 24

01:00 CEST on May 24

02:00 MSK on May 24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

Ricmaniac schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 22:14:
@Zeror heb nu bevestiging van blizzard :P

https://playoverwatch.com/en-us/blog/20119623

"Similar to the Open Beta, Overwatch will launch in all gameplay regions across all platforms at the same time globally. To find out when Overwatch will be available in your region, check out the reference guide below."

[afbeelding]

EUROPE:
00:00 BST on May 24

01:00 CEST on May 24

02:00 MSK on May 24
Mooi nieuws! Dan kunnen we vanaf 1:00 himmol los

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blaim schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 23:10:
[...]

Mooi nieuws! Dan kunnen we vanaf 1:00 himmol los
helaas lig ik dan te ronken en sochtends vroeg weer lekker aan te bak :P maar in de avond ga ik eindelijk los denk ik. Woensdag lekker vrij :)

Ze komen hier thuis alleen dinsdag een trapgat zagen in de zolder wat kneiter veel troep en ellende gaat geven :P hoop niet dat ik eerst de hele avond zit op te ruimen haha.

Ben echt benieuwd geworden naar die aankondiging van morgen. Ik vermoed toch enigsinds een extra hero

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het gaat op rolletjes nu man :p

22 mei komt alweer de 4e animated short en deze keer van Soldier:76

Ook is er net de nieuwe comic uitgekomen van Pharah

De hype herleeft best weer bij mij *O*

Edit: blizzard heeft aangekondigd een gratis namechange uit te brengen voor iedereen op battlenet omdat overwatch gelanceerd word. (Niet dat k ga veranderen) volgens mij de eerste keer dat ze dat doen.

[ Voor 28% gewijzigd door Ricmaniac op 20-05-2016 07:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-09 23:04

Mauz1978

Console War Veteran

Ricmaniac schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 01:35:

Edit: blizzard heeft aangekondigd een gratis namechange uit te brengen voor iedereen op battlenet omdat overwatch gelanceerd word. (Niet dat k ga veranderen) volgens mij de eerste keer dat ze dat doen.
Ik denk dat dat vooral bedoeld is voor mensen in clans, die zo hun clantag erbij kunnen zetten.

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mauz1978 schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 08:22:
[...]

Ik denk dat dat vooral bedoeld is voor mensen in clans, die zo hun clantag erbij kunnen zetten.
nee is denk ik echt gewoon om een beter passende naam te hebben wat je wil in de overwatch universe :P

as we move into a new universe filled with soldiers, scientists, adventurers and oddities it’s important that you have a nickname that represents you!

ik vermoed namelijk dat ze straks met een ingebouwde clan systeem komen. net als in diablo enzo.

Denk alleen wel dat je straks extra veel shit tegenkomt als mensen die Genji gaan heten enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 13:08

Dawn

..Sworn to the Dark..

Legolas (of variatie)... want: handboog :')

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ze zouden de ingame naam en de battle.net tag naam eigenlijk sowieso gewoon apart moeten hebben. Zodat je zelf naar wens je ingame naam kunt aanpassen.

Edit:
Die Legolas hype was er in WoW in het begin ook. Had je Legolas, Lagolas, Logoles, leegoolas, lekolas etc... :P

[ Voor 28% gewijzigd door Zeror op 20-05-2016 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeror schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 09:19:
Ze zouden de ingame naam en de battle.net tag naam eigenlijk sowieso gewoon apart moeten hebben. Zodat je zelf naar wens je ingame naam kunt aanpassen.

Edit:
Die Legolas hype was er in WoW in het begin ook. Had je Legolas, Lagolas, Logoles, leegoolas, lekolas etc... :P
denk dat ik dat juist kut zou vinden. want dan veranderd straks als ik de beste overwatch speler ter wereld ben iedereen ze naam naar Ricmaniac en krijg je dat gezeik weer enzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 09:37:
[...]

denk dat ik dat juist kut zou vinden. want dan veranderd straks als ik de beste overwatch speler ter wereld ben iedereen ze naam naar Ricmaniac en krijg je dat gezeik weer enzo ;)
Ja, maar dat zal je met de battle.net tags ook hebben. Je kan sowieso één keer je naam veranderen op battle.net. Ze zouden een cooldown van 1 week ofzo op de ingame name kunnen zetten, zodat je wel geforceerd wordt om het serieus te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

Zeror schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 09:54:
[...]

Ja, maar dat zal je met de battle.net tags ook hebben. Je kan sowieso één keer je naam veranderen op battle.net.

...
Dit kan vaker... tenminste, ik heb de mijne in de afgelopen jaren al een paar keer gewijzigd.
De laatste keer dat ik het gedaan heb is overigens toen WoW WoD uit kwam en weer besloot te gaan kijken hoe het ingame was...

Mogelijk 1x per nieuwe game release? idk.

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-09 16:25
Zeror schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 09:54:
[...]

Ja, maar dat zal je met de battle.net tags ook hebben. Je kan sowieso één keer je naam veranderen op battle.net. Ze zouden een cooldown van 1 week ofzo op de ingame name kunnen zetten, zodat je wel geforceerd wordt om het serieus te nemen.
Heb ik nu ook bij csgo en steam, bij sommige van de mensen in mijn vriendenlijst weet ik geeneens meer wie ze zijn omdat ze constant hun naam aanpassen. Zo heb ik ook vrienden die wel elke dag een andere naam kiezen, dan heb ik ze een nickname gegeven zodat ik ze nog bij kan houden, maar ik begrijp dat er in battle.net beperkingen zitten.

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25
Dawn schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 10:14:
[...]

Dit kan vaker... tenminste, ik heb de mijne in de afgelopen jaren al een paar keer gewijzigd.
De laatste keer dat ik het gedaan heb is overigens toen WoW WoD uit kwam en weer besloot te gaan kijken hoe het ingame was...

Mogelijk 1x per nieuwe game release? idk.
Ik gebruik al ruim 10 jaar dezelfde nickname.
Als je een orginele naam hebt, dan hoef je jou nickname nooit te veranderen.
Soms kom je wel nicknames tegen die echt nergens op slaan.
Nicknames met getallen op het eind of variaties van killer,noob,pwnd,master,machine,terminator of zinnen vind ik verschrikkelijk slecht.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
Pykow schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 10:57:
[...]

Soms kom je wel nicknames tegen die echt nergens op slaan.
Nicknames met getallen op het eind of variaties van killer,noob,pwnd,master,machine,terminator of zinnen vind ik verschrikkelijk slecht.
Sinds ik begonnen ben met PC gamen heb ik ook al failsnail als naam, nooit verandert. Want failsnail is gewoon de beste naam ooit, lekker uniek. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

Pykow schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 10:57:
[...]

...
True, laatste keer de naam veranderd omdat ik nog een deel van m'n WoW character name erin had staan die ik al jaren niet meer speelde; dus heb ik de zaak maar wat ingekort naar: Dawn#2<nogwat>

makkelijk en staat beter 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
markdm schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 10:59:
[...]

Sinds ik begonnen ben met PC gamen heb ik ook al failsnail als naam, nooit verandert. Want failsnail is gewoon de beste naam ooit, lekker uniek. :P
Mijn naam is niet de beste die je kan hebben als nederlander ;)
Of het ligt aan mijn skills, maar ik wordt vrijwel vaak uitgescholden als een russische of polse hacker.
Als ik dan aangeef dat ik uit nederland kom, dan ben ik vervolgens een grote leugenaar.
Ricmaniac schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 01:35:

Waarschijnlijk wordt er al een nieuwe hero aangekondigd ?
Hier ben ik niet blij mee, want 21 heroes is voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Pykow schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 11:31:
[...]

Ik hoop eigenlijk wel dat ze het aantal Support en Tank characters samentrekken met het aantal Offense en Defense charaters. Elke categorie zes characters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat zijn geruchten wat mensen denk ik hopen. maar opzich zijn al die theorieën best realistisch.
We zullen het vanavond zien om 19:00. Ik zelf zou er geen probleem mee hebben. "The world could always use more heroes"

Sowieso heeft blizzard al lange tijd aangegeven dat er in de toekomst meer heroes komen. ze hebben nog niks in deze game uitgebracht of gedaan waarbij ze niet goed hebben nagedacht en altijd geven ze uitleg waarom ze die keuze maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
[...]

Mijn naam is niet de beste die je kan hebben als nederlander ;)
Of het ligt aan mijn skills, maar ik wordt vrijwel vaak uitgescholden als een russische of polse hacker.
Als ik dan aangeef dat ik uit nederland kom, dan ben ik vervolgens een grote leugenaar.

[...]

Als ze je Pools of Russische noemen gewoon cyka blyat zeggen en leuk doorspelen. :P
Ik vind het zelf wel leuk dat er nieuwe heroes komen, zo zorgt het voor nog meer mogelijkheden en zal het spel boeiend blijven voor wat meer casual spelers. Maar zelf hoop ik ook echt dat het aantal heroes goed onder de 40 blijft, anders wordt de verwarring alleen maar te groot en kan je door de bomen het bos niet meer zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
markdm schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 11:35:
[...]

Als ze je Pools of Russische noemen gewoon cyka blyat zeggen en leuk doorspelen. :P
Ik vind het zelf wel leuk dat er nieuwe heroes komen, zo zorgt het voor nog meer mogelijkheden en zal het spel boeiend blijven voor wat meer casual spelers. Maar zelf hoop ik ook echt dat het aantal heroes goed onder de 40 blijft, anders wordt de verwarring alleen maar te groot en kan je door de bomen het bos niet meer zien.
ja voordat ze zo ver zouden komen ben je ook echt een periode verder denk ik. Maar opzich kan dit ook gewoon aangeleerd worden. toen ik begon met League of Legends waren er ook maar 70 heroes ofzo. en nu 130 dacht ik waarvan ik ook gewoon weet wat ze allemaal doen enzo :P het leert gewoon spelendewijs toch. Zo veel verdere info heb je nou ook weer niet met een game als overwatch.

Maar ik denk best dat het waar kan zijn van een nieuwe hero ja.
Het gerucht is ontstaan doordat een bioscoop in frankrijk waar die launch event word gehouden in hun advertentie iets hadden staan over nieuwe hero.

Afbeeldingslocatie: http://images.eurogamer.net/2015/articles/1/8/3/1/4/7/3/gerucht-blizzard-onthult-maandag-nieuwe-overwatch-hero-146368490067.jpg/EG11/resize/600x-1/quality/80/format/jpg

uiteindelijk zeggen ze wel dat het typfouten waren en blabla
Maar als je dan alles verder leest wat mensen zeggen enzo en ze hebben gezien zou het heel goed kunnen dat we Sombra als hero er bij gaan krijgen. want ook ingame zijn aanwijzingen zoals documenten die ergens op een tafel liggen enzo van die hero. Net als dat in die gamehal al een grote poster van D.Va hing voordat wij wisten wie dat was en dat het een hero zou worden.

Vervolgens heeft een user op Neogaf een mooie compilatie neergezet van welke info al bekend zou zijn van die potentiele hero

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1221385

[ Voor 35% gewijzigd door Ricmaniac op 20-05-2016 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
Ricmaniac schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 11:39:
[...]

ja voordat ze zo ver zouden komen ben je ook echt een periode verder denk ik. Maar opzich kan dit ook gewoon aangeleerd worden. toen ik begon met League of Legends waren er ook maar 70 heroes ofzo. en nu 130 dacht ik waarvan ik ook gewoon weet wat ze allemaal doen enzo :P het leert gewoon spelendewijs toch. Zo veel verdere info heb je nou ook weer niet met een game als overwatch
bij league kan je niet midden in de match van hero wisselen, bij league kan je langer van tevoren zien welke heroes de tegenstanders hebben en daarop inspelen. Als je een lane houdt heb je lang de tijd om te zien wat de tegenstander is, wat hij doet en hoe je hierop in kan spelen. Dit gaat in Overwatch allemaal een stuk sneller, bovendien kan iedereen midden in de match switchen. Dus de vergelijking met League gaat niet echt op :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Hmm terug komend op me vorige bericht. Toch geen nieuwe hero waarschijnlijk met die aankondiging :P

https://twitter.com/PlayOverwatch/status/733535330825994240

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/eN16SEJ.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16-07 14:42
Ricmaniac schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 12:05:
Hmm terug komend op me vorige bericht. Toch geen nieuwe hero waarschijnlijk met die aankondiging :P

[afbeelding]
jajajajaja, geloof er niks van :+

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Het lijkt mij ook zeer onwaarschijnlijk dat er een nieuwe hero komt. Ze hebben namelijk intussen wel vaak zat aangegeven dat de content zoals die uiteindelijk in de closed beta zat, ook in de uiteindelijke release zou komen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:07
Ze gaan natuurlijk ook niet zeggen dat ze een nieuwe hero op release de deur uit gaan gooien, anders is heel die bios announcement een beetje voor jan lul natuurlijk.

Ik zie het maandag/morgen wel ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

CH40S schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 13:12:
Het lijkt mij ook zeer onwaarschijnlijk dat er een nieuwe hero komt. Ze hebben namelijk intussen wel vaak zat aangegeven dat de content zoals die uiteindelijk in de closed beta zat, ook in de uiteindelijke release zou komen. ;)
Nja, misschien niet direct te spelen vanaf launch maar al wel alvast een announcement?? Ik blijf geloven. :+

Denk dat er een hoop verwijzingen gaan zitten in de nieuwe cinematic die maandag uit gaat komen. Eerst dit bericht met achtergrond info over Dorado: https://playoverwatch.com/en-us/blog/20119620 Nieuwe Soldier: 76 cinematic speelt zich ook af in Dorado... Er komt nog geen character uit Mexico voor zover ik weet maar dat kan dan die nieuwe Sombra zijn..? Klinkt aardig Spaans imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Day
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22-01 08:18
Lijkt mij wel heel bijzonder als ze na maanden/jaren werk en een Beta met 21 heroes, op dag 0 een nieuwe hero introduceren. Zero-day, groot risico ;)
Maar niemand kan het zeggen, en wie weet zal Blizzard ons verrassen

Racism is a symptom of illiteracy. It's in our DNA: the human race is 1, not many.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 15:49

[afbeelding]
Ze zeggen dat ze geen nieuwe heroes zullen hebben bij release, dat betekent toch niet dat ze geen nieuwe kunnen onthullen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
separhim schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 14:48:
[...]

Ze zeggen dat ze geen nieuwe heroes zullen hebben bij release, dat betekent toch niet dat ze geen nieuwe kunnen onthullen?
naja de vraag van die gast is een reactie op de post dat ze een ankondiging doet en blizzard reageerd daarop nee dit keer niet... dus verwacht het niet. maar je weet het inderdaad niet, vind het sowieso raar dat zo'n franse bioscoop dan een "fout"kan maken door er nieuwe hero bij te zetten :S

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

[afbeelding]
1. Zoiets gaan ze nooit bevestigen.
2. Ze zeggen dat ze lanceren met de 21 heroes en X aantal maps, er is niks gezegd over na launch.
3. Ze moeten toch nog iets unieks bewaren voor de Launch Event op Maandag he ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

Ricmaniac schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 15:01:
[...]

naja de vraag van die gast is een reactie op de post dat ze een ankondiging doet en blizzard reageerd daarop nee dit keer niet... dus verwacht het niet. maar je weet het inderdaad niet, vind het sowieso raar dat zo'n franse bioscoop dan een "fout"kan maken door er nieuwe hero bij te zetten :S
Over bioscopen gesproken :9 "Met deze mail bevestigen wij dat jouw aankoop is gelukt. Wij wensen je alvast veel kijkplezier bij de film Release Party Overwatch (gaming) 2D in Vue Eindhoven, Zaal 4 op 23-05-2016, 20:00 uur."

Heb nog net op de valreep een kaartje gekocht voor de release party in Eindhoven. Er waren bij het bestellen nog drie stoelen vrij. :X Hoop dat de 'limited edition verassing' waar ze het over hebben een Overwatch Recruit Kit is.

[ Voor 5% gewijzigd door Blaim op 20-05-2016 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Ongelooflijk eigenlijk dat zoiets gewoon uitverkocht raakt. :) Wel gaaf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Dat zou fucking vet zijn, Blaim! Had nog niet eerder van die Overwatch Recruit Kit's gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is ook veel pers he, in hilversum kon je bijvoorbeeld de voorste 4 rijen al niet kopen omdat dat allemaal plekken voor pers is. Verwacht dat ook genoeg pers los kaartje koopt enzo. Maar inderdaad ik vind het echt super tof dat zoiets kan tegenwoordig voor in de Bios.

sowieso komt er steeds meer gaming in de bioscoop (hier in hilversum althans)
https://www.vuecinemas.nl/specials#special-gaming

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Schijnt dat de reden waarom die franse advertentie een nieuwe hero hadden staan in die advertentie omdat de nieuwe animated short de naam "Hero"krijgt en daar een misverstand is ontstaan.

Maargoed ik moet maar stoppen met speculeren en fantaseren haha. maak mezelf gek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Laatst online: 16:06
Wat zou dit zijn?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/wDBFvCf.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is Sombra een potentieel toekomstig hero support sniper zoals de geruchten gaan. maar het is nog officieel niks :P we gaan het zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Wahloh schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 15:35:
Dat zou fucking vet zijn, Blaim! Had nog niet eerder van die Overwatch Recruit Kit's gehoord.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=JEOxD-w0gjw]
Weet niet of deze al voorbij was gekomen, maar hier zie je dus wat er in de Recruit Kit zit. :)
Zoals gezegd, een mogelijke toekomstige nieuwe hero. Plaatje is overigens al eerder gepost in dit topic. ;)

[ Voor 28% gewijzigd door CH4OS op 20-05-2016 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
Oh excuses, volg dit topic sinds kort :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Volgens mij was het gisteren gepost of zo. :) Maar maakt niet uit. ;) Een nieuwe hero erbij zou gaaf zijn! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Msi92 schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 15:47:
Oh excuses, volg dit topic sinds kort :$
geeft niks, vanavond om 19:00 is de aankondiging volgens mij en wat die aankondiging gaat zijn is nog niet bekend. vele vermoeden dus die hero wat je net post maar we weten het niet :P misschien is het wel iets wat amper wat boeit haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devata
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 03-04 22:57
Van mij hoeven er geen extra Heroes meer bij. Dat maakt het alleen maar minder overzichtelijk. Het huidige aantal is al erg hoog wat mij betreft. Wel zou ik graag meer maps zien met ook iets interessantere levels.Als voorbeeld kun je de levels nemen bij Wolfenstein: ET.

Het moet allemaal niet te complex worden, maar mag wel een beetje meer diepgang hebben dan de levels op dit moment hebben.

Verder heb ik weinig op te merken. Helaas heb ik alleen de open bèta kunnen spelen, maar het voldoet aan mijn verwachtingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blaim schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 15:07:
Hoop dat de 'limited edition verassing' waar ze het over hebben een Overwatch Recruit Kit is.
Die Recruit Kit is volgens mij enkel voor pers. Dus ik acht de kans klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devata
  • Laatst online: 03-04 22:57
Blaim schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 15:07:
[...]

Over bioscopen gesproken :9 "Met deze mail bevestigen wij dat jouw aankoop is gelukt. Wij wensen je alvast veel kijkplezier bij de film Release Party Overwatch (gaming) 2D in Vue Eindhoven, Zaal 4 op 23-05-2016, 20:00 uur."

Heb nog net op de valreep een kaartje gekocht voor de release party in Eindhoven. Er waren bij het bestellen nog drie stoelen vrij. :X Hoop dat de 'limited edition verassing' waar ze het over hebben een Overwatch Recruit Kit is.
Lijkt mij ook wel eens leuk om zoiets mee te maken. Al is het zover ik kan zien niet bij mij in de buurt.

Ik grijp altijd overal naast. Deze hebben ze ook al niet meer: http://gear.blizzard.com/...rwatch-tracer-statue.html

Misschien dat ze het op GamesCom hebben en die Limited Edition verrassing ook op GamesCom geven als je naar hun stand gaat, wie weet. Ik neem aan dat er ook gewoon een livestream is te volgen ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

Holy crap wat vet _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/eqwVQu6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://image.noelshack.com/fichiers/2016/20/1463756967-genji.jpg

Die hebben ze net opgezet op Centre Pompidou in Parijs.

[ Voor 24% gewijzigd door Blaim op 20-05-2016 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
Zal er ergens een stream zijn om 19:00 of??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Msi92 schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 17:36:
Zal er ergens een stream zijn om 19:00 of??
Misschien Facebook Live?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
Zeror schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 17:37:
[...]

Misschien Facebook Live?
Dat zou wel vet zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb echt geen idee of ze inderdaad livestreamen, maar het plaatje met de tijden dat ik eerder postte stond op Facebook zonder enige uitleg erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Laatst online: 13:14
Misschien geven ze meer informatie over hoe competive play eruit gaat zien of laten ze een nieuwe gamemode zien. Waarschijnlijk net zoiets als bij Heroes of the Storm, daar zijn ook veel aankondigingen en ptr nieuws. We hebben sowieso nog één filmpje en een aantal comics tegoed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand al een stream gevonden? if any...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

Heeft iemand überhaupt al iets gevonden qua announcements...?

ik heb alleen dit nog maar gevonden;
http://www.polygon.com/20...ing-action-figures-reveal

maar dat is hetzelfde als wat Blaim al had gepost; andere figure, but still...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Blaim schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 17:18:
Holy crap wat vet _/-\o_

[afbeelding]

[afbeelding]

Die hebben ze net opgezet op Centre Pompidou in Parijs.
Vorig jaar bij de GamesCom stonden daar ook net zo groot: Tracer (als huge versie van de statue), Winston (volgens mij in een victory pose?) en Reaper (alsof hij zijn ulti schoot). Was erg gaaf, heb er nog foto's van. :)
Hopelijk komen ze nog wel terug, ik wil er ook een!
Misschien dat ze het op GamesCom hebben en die Limited Edition verrassing ook op GamesCom geven als je naar hun stand gaat, wie weet. Ik neem aan dat er ook gewoon een livestream is te volgen ergens.
Vorig jaar hadden ze wel een merchandise store, maar ze hadden toen überhaupt geen Overwatch merchandise. Hopelijk dit jaar wel!

[ Voor 47% gewijzigd door CH4OS op 20-05-2016 20:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wauw.. die shit waar je die tijden ziet van Hollywood / Paris / Busan heeft dus niks met aankondiging te maken gehad maar dat die 3 plekken puur een grote statue is neergezet van een overwatch hero hahaha

Echt we maken als community alles voor onszelf allemaal zo fucked up met al die theories enzo hahah

[ Voor 6% gewijzigd door Ricmaniac op 20-05-2016 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

Ricmaniac schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 20:36:
Wauw.. die shit waar je die tijden ziet van Hollywood / Paris / Busan heeft dus niks met aankondiging te maken gehad maar dat die 3 plekken puur een grote statue is neergezet van een overwatch hero hahaha

Echt we maken als community alles voor onszelf allemaal zo fucked up met al die theories enzo hahah
Yup...

pretty much so.

:9 :P

Nu is ook de officiële Facebook post up:
www.facebook.com/OverwatchEU/posts/869489959818973
(gepost 2100u)

[ Voor 11% gewijzigd door Dawn op 20-05-2016 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Weet niet of deze post ook al eens voorbij was gekomen, maar het gaat dus mogelijk worden om spelers te reporten voor cheaters. Ook worden cheaters dook permanent verbannen uit de game, waardoor de lat wel hoog gelegd wordt om het überhaupt te gaan doen.

Hierover is inmiddels ook een officieel statement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalaroth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:57
Zit nog erg te twijfelen tussen PS4 en PC. Mijn voorkeur gaat wel uit naar PS4 maar ben een beetje bang dat de playerbase een poosje na release zal tegenvallen..

Vreemd genoeg vond ik de traagheid van de console een stuk fijner en leuker spelen dan op de PC. Denk omdat het iets minder chaotisch aanvoelt omdat iedereen net iets trager kan reageren. Zal ik wel één van de weinige in zijn maar beleef 't toch echt zo.

Nog meer twijfelaars?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
Zalaroth schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 23:11:
Zit nog erg te twijfelen tussen PS4 en PC. Mijn voorkeur gaat wel uit naar PS4 maar ben een beetje bang dat de playerbase een poosje na release zal tegenvallen..

Vreemd genoeg vond ik de traagheid van de console een stuk fijner en leuker spelen dan op de PC. Denk omdat het iets minder chaotisch aanvoelt omdat iedereen net iets trager kan reageren. Zal ik wel één van de weinige in zijn maar beleef 't toch echt zo.

Nog meer twijfelaars?
Ik zou je beslissing baseren op hoe je wilt gaan spelen. Als je van plan bent alleen casual quick play te doen is de console gewoon een erg leuke optie. Alleen wanneer je van plan bent competitive te spelen, ook al is het maar met een vriend en af en toe, dan zou ik toch voor PC gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15:48
Zalaroth schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 23:11:

Nog meer twijfelaars?
Ik heb Precies hetzelfde , ik heb een pc die die game denk ik wel max kan draaien , en ik heb dus vorige week voor het eerst Overwatch gespeeld de Beta op de PS4 , en ik was instant hooked !!
Ik kreeg meteen een beetje dat gevoel wat ik met TT2 had. En de game speelde zo soepel en voelde echt polished.

Maar nu zit ik dus ook te dubben of PC of PS4 ( luxeprobleem) :P

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiboy96
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17-05-2024
Waar mogelijk zou ik kiezen voor het platform waar je vrienden hebt die ook overwatch gaan spelen

Psn: stone-face-lock

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OinkOink
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-11-2023
Weet niet of het toevallig al gepost is maar hier even alle achievements op een rij:
Afbeeldingslocatie: http://static.4gamers.be/storage/images/2016/05/20/52a299da40107406ca477b7a8d7f9392.png

[ Voor 13% gewijzigd door OinkOink op 21-05-2016 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
tommiboy96 schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 09:57:
Waar mogelijk zou ik kiezen voor het platform waar je vrienden hebt die ook overwatch gaan spelen
Klopt inderdaad, Solo zal het denk ik zelf snel vervelend worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CamelNLD
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 04-09 21:45
Rockvee2 schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 18:51:
[...]

Klopt inderdaad, Solo zal het denk ik zelf snel vervelend worden.
Dat is met het gros van de spellen zo

Waarom is de bol.com versie 10eu goedkoper dan de pre-order op de site van blizzard zelf? Heb ik met meer spellen gezien en vind dat toch raar.

[ Voor 24% gewijzigd door CamelNLD op 21-05-2016 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Laatst online: 13:14
CamelNLD schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 18:55:
[...]

Waarom is de bol.com versie 10eu goedkoper dan de pre-order op de site van blizzard zelf? Heb ik met meer spellen gezien en vind dat toch raar.
Omdat Blizzard niet met winkels mag concurreren op prijs. Ondanks dat, lijken ze meer digitaal te verkopen dan in de winkel, dit komt omdat veel mensen gelijk met de launch willen spelen. Zover ik weet zijn er dit jaar geen nachtverkopen, in ieder geval niet in grote winkels.

Ok dit is wel gaaf, binnenkort Conan + Overwatch + Game of Thrones :? 8)
Afbeeldingslocatie: http://media-overpwn.cursecdn.com/attachments/3/731/635994018546863982.png

[ Voor 12% gewijzigd door Nostordici op 21-05-2016 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CamelNLD schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 18:55:
[...]

Alle games in de playstation store zijn ook bijna altijd 10 euro of meer zelfs duurder dan als je de game bij gamemania bijv koopt

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

#HYPE!

Nieuwe achtergrond die aansluit bij de #HYPE!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/4cQ5CtW.jpg
Met Rainmeter tweaks zodat alles goed past :+

N.a.v. deze Reddit post, mocht iemand iets soortgelijks willen :)

P.s. heb de countdowntimer staan op 24-05 1:00 uur maar weet niet of dat klopt.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Planespotter schreef op zondag 22 mei 2016 @ 13:31:
#HYPE!

P.s. heb de countdowntimer staan op 24-05 1:00 uur maar weet niet of dat klopt.
Dat klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:42

Jumpiefox

Hoi ?

markdm schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 00:00:
[...]

Ik zou je beslissing baseren op hoe je wilt gaan spelen. Als je van plan bent alleen casual quick play te doen is de console gewoon een erg leuke optie. Alleen wanneer je van plan bent competitive te spelen, ook al is het maar met een vriend en af en toe, dan zou ik toch voor PC gaan.
Waar baseer je dat op? Ben ook een PC gamer hoor daar niet van maar genoeg mensen die op de console competitive spelen...jah skill niveau op de PC is hoger, of mjah niet hoger maar "zijn beter" omdat je muis en keyboard speelt maar ook op consoles is er een heel groot verschil tussen pro's en casual spelers.
Op consoles heb je iig geen last van cheaters, dat is 1 van de redenen dat ik toch naar consoles neig + het feit dat de game op consoles ook 60fps is.. Dat gezeik met cheaters zat, rainbow helemaal verpest..the division..helemaal verpest, overwatch is nog niet eens uit en cheats zijn al te koop.

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalaroth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:57
Zojuist toch de PS4 versie besteld. Mocht de playerbase in de toekomst gaan tegenvallen stap ik wel over. Voor de rest is op de console iedereen gelijk en heb je inderdaad ook geen last van cheaters. Heb helaas geen vrienden die in dit spel geïnteresseerd zijn dus daar hoef ik geen rekening mee te houden.

Maar heb op zowel PS4 als op PC de beta gedaan. Ik ga voornamelijk met Mercy spelen en dat vond ik ook véél prettiger werken op de PS4. Waarschijnlijk omdat mensen trager zijn met aimen en ik lekker heen en weer kan vliegen om te healen.

Maar goed! Al besteld. Wie dus een persoonlijke EHBOdoos met vleugels wilt hebben kan me alvast toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:07

mrsar

waar een sar is,is een wodka

na de beta er even over na moeten denken maar nu toch maar gehaald :P had toch wel erg veel lol met vrienden (pc) dat het opeens weer 1:30 is en je toch echt naar bed moet :+

kijkende naar de huidige prijzen ben ik maar voor de amazon versie gegaan met extra dingen erbij wat dan in totaal 7 euro meer kost :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

Daar istie dan, de nieuwe Hero cinematic met in de hoofdrol Soldier 76. Dit verzacht enigzins de wachttijd. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Ik hoopte op meer achtergrond informatie over Soldier 76 zelf, maar toch erg mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Vind het de saaiste short so far :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Leuke short, maar wat ik jammer vind is dat er totaal geen lore/achtergrond word uitgebreid. Iets wat wel gebeurde in de vorige cinematic's.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Erg knap hoe ze altijd zoveel sfeer kunnen creëren in zo'n korte tijd.

Leuke short weer :Y

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Blaim schreef op zondag 22 mei 2016 @ 19:17:
[video]

Daar istie dan, de nieuwe Hero cinematic met in de hoofdrol Soldier 76. Dit verzacht enigzins de wachttijd. O+
Hype train tjoek tjoek. Damn !!!

Pagina: 1 ... 24 ... 115 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je graag met andere Tweakers samenspelen? In de mooie uitgebreide topicstart staat veel informatie over de game, inclusief de nieuwe Tweakers spelerlijst (PC, PS4, XBOX) en de Teamspeak-server.