Acties:
  • 0 Henk 'm!
CH40S schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 22:57:
Weet niet of deze post ook al eens voorbij was gekomen, maar het gaat dus mogelijk worden om spelers te reporten voor cheaters. Ook worden cheaters dook permanent verbannen uit de game, waardoor de lat wel hoog gelegd wordt om het überhaupt te gaan doen.

Hierover is inmiddels ook een officieel statement.
Ergens ben ik wel blij dat het laatste oordeel over cheaters gewoon bij Blizzard ligt. Vanuit andere Blizzard games hoor ik hier weinig klachten over dus daar heb ik dan wel vertrouwen in dat dit in de meeste gevallen gewoon goed beoordeeld wordt.
Is toch een stuk eerlijker dan zielige serveradmins die niet kunnen winnen en dus maar de betere spelers bannen van hun server, zoals ik weleens in andere games heb gehoord en heb meegemaakt.. :')

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:27
Ik ben er klaar voor!
Alleen kom ik er nu achter dat mijn muiswiel van mijn oude Thrust gamemuis aan het begeven is. Wellicht daarom zo'n moeite bij de beta om een fatsoenlijk snelle weapon switch te doen

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vond dit ook de minste short tot nu toe idd. Wat ik wel super vet vind is dat je echt gewoon die hele map herkent XD behalve dat stukje dat ze door die schutting kijkt kwam me niet bekend voor. verder herken je alles ook die payload als auto enzo echt leuk gedaan :)

Ben er ook echt helemaal klaar voor man. Morgen avond lekker naar de bioscoop voor dat event en dan dinsdag nog even werken maar dan bij thuiskomst een nachtje los gaan aangezien ik woensdag vrij ben :)

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 11-09 10:24
Vandaag toch maar de origine edition gepreorderd wel jammer dat die 10 euro duurder is geworden in een week. Voor de pc dan heb hem nu voor 47 terwijl hij een week terug nog 37 en daarvoor was hij zelfs 33.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25
Ricmaniac schreef op zondag 22 mei 2016 @ 22:06:
Vond dit ook de minste short tot nu toe idd. Wat ik wel super vet vind is dat je echt gewoon die hele map herkent XD behalve dat stukje dat ze door die schutting kijkt kwam me niet bekend voor. verder herken je alles ook die payload als auto enzo echt leuk gedaan :)

Ben er ook echt helemaal klaar voor man. Morgen avond lekker naar de bioscoop voor dat event en dan dinsdag nog even werken maar dan bij thuiskomst een nachtje los gaan aangezien ik woensdag vrij ben :)
Mijn vriendin moet morgen werken tot 23 uur. Dus heel de avond kan ik overwatch spelen.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-06 00:04

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Pykow schreef op zondag 22 mei 2016 @ 22:34:
[...]

Mijn vriendin moet morgen werken tot 23 uur. Dus heel de avond kan ik overwatch spelen.
Wat? De servers gaan pas om 01:00 online toch?

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Wahloh schreef op zondag 22 mei 2016 @ 22:35:
[...]

Wat? De servers gaan pas om 01:00 online toch?
24 mei 01.00 uur inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

En morgen is het pas 23 Mei, je vriendin moet tot 23:00 werken. Hoe kan je heel de avond Overwatch spelen dan? :P

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op zondag 22 mei 2016 @ 22:34:
[...]

morgen of dinsdag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
Pykow schreef op zondag 22 mei 2016 @ 22:44:
[...]

24 mei 01.00 uur inderdaad.
Op battle.net staat dat de servers open gaan op 23 may 04:00 p.m PDT. Dat is dan 1 uur onze tijd op de 24ste?
moet eerst mijn key nog krijgen van kinguin:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Typ foutje sorry haha.
rwbk schreef op zondag 22 mei 2016 @ 22:55:
[...]

Op battle.net staat dat de servers open gaan op 23 may 04:00 p.m PDT. Dat is dan 1 uur onze tijd op de 24ste?
moet eerst mijn key nog krijgen van kinguin:D
Klopt helemaal ik bedoel dinsdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
Wanneer zullen de keys worden dispatched

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dinsdag maar eens ff langs de winkel om de game te halen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:48

D4NG3R

kiwi

:)

Dinsdag project waardoor ik van 6:00 tot 18:00 niet thuis ben, en daarna verjaardag van m'n oma die 75 word. Dinsdag kom ik denk ik niet toe aan Overwatch. -O-

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Oh boy, oh boy! Heb mijn streaming setup al klaargezet. Zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-09 16:25
Vandaag lekker mijn laatste examens, dus dan kan ik morgen de hele dag spelen! :)

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:39

NoTimeRemains

I know

Waar kan ik nu eigk het goedkoopst de PC editie kopen? Gewoon bij Blizzard zelf?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:41

On_E

Housemusic

Zeror schreef op zondag 22 mei 2016 @ 22:57:
Dinsdag maar eens ff langs de winkel om de game te halen.
+1

En dan de rest van de dag spelen. :+

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!
On_E schreef op maandag 23 mei 2016 @ 08:40:
[...]

+1

En dan de rest van de dag spelen. :+
Nee, dat zit er voor mij helaas niet in. Moet gewoon werken die dag. Dus kan pas aan het einde van de dag ff langs de Mediamarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:32
Kan niet wachten totdat de release er eindelijk is vanavond. Misschien dat ik nog wel een paar potjes ga spelen om 12 uur vannacht. Moet morgen gewoon werken, dus kan niet te lang spelen.

Vanavond ga ik met een paar vrienden naar de Bioscoop (in Apeldoorn) om daar deCoca Cola & Blizzard event bij te wonen. Verder nog nooit bij zo'n event geweest, maar lijkt me wel vet :D. Op de website staat de volgende informatie:

Kijk de Overwatch™ animated shorts op het witte doek exclusief bij deze Launch Party, presented by Coca Cola! Coke® eSports, Blizzard Entertainment en Vue werken samen om jou de kans te geven de verhalen van Winston, Windowmaker en andere Overwatchheroes op een hele nieuwe manier te ervaren. Om de release van het spel te vieren, zullen we exclusief op 23 Mei de shorts laten zien. Ook geven we je een kijkje achter de schermen van de helden en het universum van Overwactch met een developer panel. Je krijgt van ons ook nog een limited edition verrassing mee naar huis!

Wat ik heb gelezen krijgen we nieuwe animated films te zien zoals van Hanzo & Genji. Ben echt benieuwd, het zou ongeveer 1 uur en 30 minuten gaan duren.

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • +1 Henk 'm!
NoTimeRemains schreef op maandag 23 mei 2016 @ 08:33:
Waar kan ik nu eigk het goedkoopst de PC editie kopen? Gewoon bij Blizzard zelf?
je kan bij blizzard voor 40 euro de normale editie kopen. bij andere winkels dan blizzard kan je alleen de origin edition halen. en die is bij blizzard zelf 60 euro maar bij verschillende key sites 44-50 euro ofzo.

Dus de goedkoopste manier voor de PC is die standaard editie bij blizzard zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Ugh, ik had via G2A de Origin Edition gekocht maar de betaling is door G2A gecanceld. Dat is nu ruim een week geleden en heb nog m'n geld niet terug.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madbee
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 31-08 14:24
Ik snap ook niet dat die Key sites zo populair zijn. G2A bijvoorbeeld heeft heel veel klachten van mensen die een verkeerde/niet werkende key krijgen en vervolgens hun geld kwijt zijn.

Als je bij een shady site als G2A koopt mag je imo ook niet zeuren als het een keer mis gaat. Risico van t vak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaineman
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 10:31
Madbee schreef op maandag 23 mei 2016 @ 09:26:
Ik snap ook niet dat die Key sites zo populair zijn. G2A bijvoorbeeld heeft heel veel klachten van mensen die een verkeerde/niet werkende key krijgen en vervolgens hun geld kwijt zijn.

Als je bij een shady site als G2A koopt mag je imo ook niet zeuren als het een keer mis gaat. Risico van t vak.
G2a is een markt met voornamelijk zwarte/grijze keys. Dat is de reden dat ze goedkoper zijn.

Weet iemand trouwens hoe je overwatch via battle net koopt met paypal. Telkens als ik probeer te kopen vraagt paypal om een creditcard toe te voegen (die ik niet heb en niet wil). Ik heb genoeg balans erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14-09 12:47
OkkE schreef op maandag 23 mei 2016 @ 09:15:
Ugh, ik had via G2A de Origin Edition gekocht maar de betaling is door G2A gecanceld. Dat is nu ruim een week geleden en heb nog m'n geld niet terug.
Vreemd dat die geannuleerd is dan? De mijne is niet geaunneleerd. Hoop hem morgen dan wel binnen te krijgen. Eerste keer dat ik iets via G2a pre-order dus ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-07 11:17

AstralizeR

Foar de kofje net eamelje!

alaineman schreef op maandag 23 mei 2016 @ 09:37:
[...]

G2a is een markt met voornamelijk zwarte/grijze keys. Dat is de reden dat ze goedkoper zijn.

Weet iemand trouwens hoe je overwatch via battle net koopt met paypal. Telkens als ik probeer te kopen vraagt paypal om een creditcard toe te voegen (die ik niet heb en niet wil). Ik heb genoeg balans erop.
Heb je meerdere grote betalingen gedaan met Paypal afgelopen weken/maanden?
komt door een risico algoritme in Paypal. Door meerdere betalingen binnen een bepaalde periode te doen is die voor jou verhoogd, je kan die omlaag krijgen door saldo op je Paypal account te zetten

-------

Heb zelf een key gekocht bij kinguin.net (g2play.net) met buyer protection.
Er staat voor mij nog steeds processing pre-order.

[ Voor 9% gewijzigd door AstralizeR op 23-05-2016 09:50 ]

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madbee
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 31-08 14:24
[...]

Geen idee, ik heb gewoon met ideal betaald, werkt net zo makkelijk.

Sowieso vreemd dat paypal om een cc vraagt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 13:08

Dawn

..Sworn to the Dark..

[...]

...

Ik heb zelf op m'n PP m'n bankrekening als m'n creditcard gekoppeld staan, en als ik een transactie doe wordt dit meteen van de bankrekening gehaald (in geval Blizzard).

Kun je tijdens de betaling niet kiezen vanaf wel saldo je kan betalen? Dit lukt mij meestal wel op andere sites; bij Blizzard weet ik het niet (nooit zelf gecontroleerd)

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:17

justifire

Shut up and squat !!

Diigii schreef op maandag 23 mei 2016 @ 08:52:
Kan niet wachten totdat de release er eindelijk is vanavond. Misschien dat ik nog wel een paar potjes ga spelen om 12 uur vannacht. Moet morgen gewoon werken, dus kan niet te lang spelen.
Tenzij je buiten Nederland woont zul je toch een uurtje langer moeten wachten totdat je kan spelen.
Afbeeldingslocatie: https://bnetcmsus-a.akamaihd.net/cms/content_folder_media/sn/SNTOIV1A47FU1463647844262.png
DivineNL schreef op maandag 23 mei 2016 @ 09:45:
[...]

Vreemd dat die geannuleerd is dan? De mijne is niet geaunneleerd. Hoop hem morgen dan wel binnen te krijgen. Eerste keer dat ik iets via G2a pre-order dus ben benieuwd.
G2A is eigenlijk een soort Marktplaats / Ebay
Waarschijnlijk hebben jullie beide een verschillende aanbieder en kan de een het wel en de andere het niet leveren.

[ Voor 31% gewijzigd door justifire op 23-05-2016 10:10 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Laatst online: 14:32
justifire schreef op maandag 23 mei 2016 @ 10:06:
[...]

Tenzij je buiten Nederland woont zul je toch een uurtje langer moeten wachten totdat je kan spelen.
[afbeelding]

[...]

G2A is eigenlijk een soort Marktplaats / Ebay
Waarschijnlijk hebben jullie beide een verschillende aanbieder en kan de een het wel en de andere het niet leveren.
Ah, ik zie het. Bedankt voor het overzichtsplaatje. Dan ga ik hem 's nachts niet spelen :P en wacht ik wel totdat ik weer thuis ben van werk/fitness.

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Madbee schreef op maandag 23 mei 2016 @ 09:26:

Ik vond G2A nog wel redelijk betrouwbaar, vrijwel alle streamers op Twitch die ik kijk worden er door gesponsord, dus echt illegaal zal het niet zijn. Plus dat ik juist een hoop goede ervaringen heb gehoord van vrienden en kennissen.

Desalniettemin, het is een risico dat ik genomen heb, dus het is eigen schuld. Hoewel het geld nog niet kwijt is, ze hebben aangegeven mijn geld terug te storten, maar dat is nog niet gebeurd / ik heb het nog niet terug op mijn rekening. Daar baal ik wel van.
DivineNL schreef op maandag 23 mei 2016 @ 09:45:
[...]

Dit was ook mijn eerste keer bestellen via G2A. Ik gok dat mijn betaling is geannuleerd omdat ik via iDEAL heb betaalt maar niet alle overige gegevens volledig had ingevuld. Dat is tenminste de reden die zij zelf geven waarom hun security system mijn betaling heeft geweigerd. Anyway, afwachten. Maar ik koop Overwatch nu wel gewoon via Blizzard zelf. :D

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
AstralizeR schreef op maandag 23 mei 2016 @ 09:47:
[...]

Heb je meerdere grote betalingen gedaan met Paypal afgelopen weken/maanden?
komt door een risico algoritme in Paypal. Door meerdere betalingen binnen een bepaalde periode te doen is die voor jou verhoogd, je kan die omlaag krijgen door saldo op je Paypal account te zetten

-------

Heb zelf een key gekocht bij kinguin.net (g2play.net) met buyer protection.
Er staat voor mij nog steeds processing pre-order.
Hier ook nog, Alleen zet ik die buy protection altijd uit. Dit is wel mijn eerste keer dat ik een game pre order via kinguin. Ik hoop ook dat vandaag de keys worden dispatched. Zodat ik om 1 uur vanavond kan gaan spelen :D

[ Voor 6% gewijzigd door rwbk op 23-05-2016 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:42

Jumpiefox

Hoi ?

Jammer dat de release pas om 01:00 is, had gehoopt dat het rond 12é zou zijn en dan nog ff een uurtje te knallen ofzo. maar 1uur is te laat.

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

rwbk schreef op maandag 23 mei 2016 @ 10:20:
[...]

Hier ook nog, Alleen zet ik die buy protection altijd uit. Dit is wel mijn eerste keer dat ik een game pre order via kinguin. Ik hoop ook dat vandaag de keys worden dispatched. Zodat ik om 1 uur vanavond kan gaan spelen :D
Wat heb je er voor betaald, hij begon op 39,99 met +1 buyer protection, dus 40,99 voor de Origins edition.
inmiddels is dit 48,99... demand / supply kwestie?

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
AstralizeR schreef op maandag 23 mei 2016 @ 10:23:
[...]

Wat heb je er voor betaald, hij begon op 39,99 met +1 buyer protection, dus 40,99 voor de Origins edition.
inmiddels is dit 48,99... demand / supply kwestie?
48,99, Maar heb de 5 procent discount code gebruikt die je altijd kan gebruiken als je op de support knop drukt. Voor de live chat. Dan krijg je altijd een code vanwege het wachten xD. Ik twijfelde eerst met de pre order, toen was hij nog 33,99. Ik heb er nu voor betaald 47,24 dat is - 5% + de betalingskosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

rwbk schreef op maandag 23 mei 2016 @ 10:26:
[...]

48,99, Maar heb de 5 procent discount code gebruikt die je altijd kan gebruiken als je op de support knop drukt. Voor de live chat. Dan krijg je altijd een code vanwege het wachten xD. Ik twijfelde eerst met de pre order, toen was hij nog 33,99. Ik heb er nu voor betaald 47,24 dat is - 5% + de betalingskosten.
Oh die discount code kon ik nog niet :9 ...maar heb ook echt nog nooit een probleem gehad met hun.
Dit is wel de eerste keer dat ik een pre-order had geplaatst voor een spel, normaliter koop ik later een key voor de wat meer SP georiënteerde games, dus ben nu wel heel benieuwd wanneer we de key mogen verwachten.

Wie gaan er allemaal om 01.00 uur spelen, en kun al je eerder pre-loaden?

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
AstralizeR schreef op maandag 23 mei 2016 @ 10:33:
[...]

Oh die discount code kon ik nog niet :9 ...maar heb ook echt nog nooit een probleem gehad met hun.
Dit is wel de eerste keer dat ik een pre-order had geplaatst voor een spel, normaliter koop ik later een key voor de wat meer SP georiënteerde games, dus ben nu wel heel benieuwd wanneer we de key mogen verwachten.

Ik ga wel een potje wagen om 01:00 als ik mijn key dan heb xD.

P.s.
Wat is je battle.net ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

AstralizeR schreef op maandag 23 mei 2016 @ 10:33:
[...]

...

Volgensmij kan dit alleen als je je key invoert op je B.net account.
gisteren heb ik wel een update gehad van Overwactch, maar ik had de game al geïnstalleerd staan ivm de Open Beta. Mogelijk dat er een 'release-patch' overheen gegaan is.

heb je open beta niet gespeeld, is het dacht ik niet mogelijk te pre-loaden/installeren.

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-06 11:09
Dawn schreef op maandag 23 mei 2016 @ 10:42:
[...]

Volgensmij kan dit alleen als je je key invoert op je B.net account.
gisteren heb ik wel een update gehad van Overwactch, maar ik had de game al geïnstalleerd staan ivm de Open Beta. Mogelijk dat er een 'release-patch' overheen gegaan is.

heb je open beta niet gespeeld, is het dacht ik niet mogelijk te pre-loaden/installeren.
Voor als je de open beta niet gespeeld hebt: https://www.reddit.com/r/...how_to_install_overwatch/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Zag wel dat de prijzen flink zijn gestegen van de keys. Heb hem zelf een week geleden gekocht voor 35 euro bij Gamingdragons, maar daar kost 'ie as we speak ook weer 47 euro :o

De werkdag duurt lang trouwens :P Wil spelen!

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

rwbk schreef op maandag 23 mei 2016 @ 10:37:
[...]

Ik ga wel een potje wagen om 01:00 als ik mijn key dan heb xD.

P.s.
Wat is je battle.net ?
AstralizeR #2971

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:39

NoTimeRemains

I know

Ricmaniac schreef op maandag 23 mei 2016 @ 08:57:
[...]

je kan bij blizzard voor 40 euro de normale editie kopen. bij andere winkels dan blizzard kan je alleen de origin edition halen. en die is bij blizzard zelf 60 euro maar bij verschillende key sites 44-50 euro ofzo.

Dus de goedkoopste manier voor de PC is die standaard editie bij blizzard zelf
bedankt!

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:46
Heb ook onwijs zin om te spelen vanavond! Ik ga om 01.00 ff een uurtje knallen! Daarna toch echt slapen!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
Hopelijk een betere release dan Diablo 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Laatst online: 15:45
Met de open beta ging het soepel, maar ik heb geen idee wat voor verschil in aantallen er zullen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

rwbk schreef op maandag 23 mei 2016 @ 11:04:
Hopelijk een betere release dan Diablo 3.
Dat is wel te hopen idd... de gameserver van D3 met launch waren compleet ruk... :/

Aan de andere kant ben ik 'blij' toch pas morgen avond te kunnen beginnen, kunnen ze de eerste zooi eerst even fixen... Gamemania verkoopt helaas vandaag de game nog niet... morgen pas m'n CE ophalen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-09 14:34
Ik heb eigenlijk niet heel veel meegkregen van deze game tot zover. De laatste weken wel vaker voorbij zien komen n.a.v. de open bèta en daardoor ook wel eens een gameplay filmpje bekeken. Ik heb de open bèta alleen niet gespeeld, dus heb totaal geen gevoel of beeld bij deze game.

Kan iemand mij samengevat uitleggen hoe het speelt? Ik heb bijvoorbeeld Heroes of the Storm wel gespeeld en krijg 't idee dat de gameplay wel wat in diezelfde richting valt, alleen dan als FPS? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The.Sticky schreef op maandag 23 mei 2016 @ 11:18:
Ik heb eigenlijk niet heel veel meegkregen van deze game tot zover. De laatste weken wel vaker voorbij zien komen n.a.v. de open bèta en daardoor ook wel eens een gameplay filmpje bekeken. Ik heb de open bèta alleen niet gespeeld, dus heb totaal geen gevoel of beeld bij deze game.

Kan iemand mij samengevat uitleggen hoe het speelt? Ik heb bijvoorbeeld Heroes of the Storm wel gespeeld en krijg 't idee dat de gameplay wel wat in diezelfde richting valt, alleen dan als FPS? :)
enige wat overeenkomt is dat je heroes hebt met allemaal eigen abilities. het is gewoon een mix van al het goede in games bij elkaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:00

PromWarMachine

Forsaken Archer

Ik verwacht dat de release soepel zal gaan.
Er hebben 9.6 miljoen mensen meegedaan aan de (gratis..) Open Beta en het verliep compleet vlekkeloos.

Morgen verwacht ik dat er minder mensen starten, omdat er meer mensen zullen zijn die het gratis hebben getest om vervolgens te besluiten het niet te zullen kopen, dan dat er mensen zijn die geen open beta hebben gespeeld en morgen alsnog out of the blue besluiten het spel te kopen. :)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:41

On_E

Housemusic

The.Sticky schreef op maandag 23 mei 2016 @ 11:18:
Het is een class-based shooter, geen MOBA als Heroes of the Storm.

Beste vergelijking is Team Fortress 2 alleen zitten in Overwatch 21 heroes ipv een handvol classes.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExploitSolo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:31
Zo jammer weer, zie je in de Blizzard Launcher play... en de servers nog niet actief zijn..
Zorg dan (als Blizzard) dat die play button nog niet actief is... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:55

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

ExploitSolo schreef op maandag 23 mei 2016 @ 11:37:
Zo jammer weer, zie je in de Blizzard Launcher play... en de servers nog niet actief zijn..
Zorg dan (als Blizzard) dat die play button nog niet actief is... :X
Salty?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExploitSolo
Nah, vindt enkel krom van Blizzard om die play button er al neer te zetten. Had toch andere dingen staan voor vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Soon *O*
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/xwpJZQZ.jpg

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
On_E schreef op maandag 23 mei 2016 @ 11:24:
[...]

Het is een class-based shooter, geen MOBA als Heroes of the Storm.

Beste vergelijking is Team Fortress 2 alleen zitten in Overwatch 21 heroes ipv een handvol classes.
Okee thanks, dan is m'n beeld wat beter :) Heb TF2 destijds ook wel gespeeld, dat was wel leuk, maar nooit echt 'verslaafd' aan geraakt eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 15:52

Fixer

FP ProMod
Zo, het eerste kleine gedeelte van m'n vakantiegeld staat inmiddels op Blizzard bankrekening.
Vanavond vannacht maar eens kijken of het lukt om te spelen. Zal me benieuwen of de servers blijven draaien, zonder teveel lag.
Nu zullen immers heel veel mensen op hetzelfde moment proberen te connecten. Dat was bij de Beta waarschijnlijk wat meer verspreid.

Mijn ID: FiXeR#22512
Lol

[ Voor 15% gewijzigd door Fixer op 23-05-2016 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalaroth
  • Laatst online: 19:59
The.Sticky schreef op maandag 23 mei 2016 @ 11:54:
[...]

Okee thanks, dan is m'n beeld wat beter :) Heb TF2 destijds ook wel gespeeld, dat was wel leuk, maar nooit echt 'verslaafd' aan geraakt eigenlijk.
Zou niet al te veel waarde hechten aan die vergelijking. Persoonlijk heb ik een hekel aan TF2 maar vind ik Overwatch weer geweldig. Er zijn misschien niet heel veel, maar wel cruciale verschillen te vinden tussen de games.

Het is jammer dat je de beta niet hebt kunnen spelen. Zonder de beta zou ik het ook nooit gekocht hebben moet ik zeggen. Niet eens mijn type game of stijl. Vind het ook wel grappig dat ik het spel alléén al aanschaf om de gameplay van de hero 'Mercy'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Laatst online: 19:26
Morgen mijn CE ophalen bij de Gamemania, ik ben ook erg benieuwd naar de Metal Plate, die ik erbij krijg, vanwege mijn pre-order. Overigens heb ik ook twee Xbox One games (nieuw in seal), iemand een idee hoe ik kan checken wat ik daarvoor kan krijgen? Of moet ik dat ter plaatse vragen? Een indicatie zou wel nice zijn namelijk.

Verder veel zin om morgen te gaan knallen in Overwatch, als het goed is werkt mijn Razer gear ook weer fantastisch met de game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
Zalaroth schreef op maandag 23 mei 2016 @ 12:35:
[...]

Zou niet al te veel waarde hechten aan die vergelijking. Persoonlijk heb ik een hekel aan TF2 maar vind ik Overwatch weer geweldig. Er zijn misschien niet heel veel, maar wel cruciale verschillen te vinden tussen de games.

Het is jammer dat je de beta niet hebt kunnen spelen. Zonder de beta zou ik het ook nooit gekocht hebben moet ik zeggen. Niet eens mijn type game of stijl. Vind het ook wel grappig dat ik het spel alléén al aanschaf om de gameplay van de hero 'Mercy'.
Ja ik baal er zelf ook wel van dat ik de beta niet heb gespeeld. Het is wat langs me heen gegaan en voordat ik 't wist was die al voorbij :P Ik wacht nog even de reviews af in de komende dagen, maar acht de kans wel groot dat ik deze game ga aanschaffen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

Nostordici schreef op maandag 23 mei 2016 @ 12:35:
...

Overigens heb ik ook twee Xbox One games (nieuw in seal), iemand een idee hoe ik kan checken wat ik daarvoor kan krijgen? Of moet ik dat ter plaatse vragen? Een indicatie zou wel nice zijn namelijk.

...
Dit is nogal afhankelijk van wat factoren in de winkel (vraag/aanbod, ouderdom, populatitiet etc.) derhalve zo niet te zeggen wat je er voor gaat krijgen. puur afhankelijk van de winkel.

als het een beetje recente games zijn zou je waarschijnlijk beter af zijn door de zelf te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14-09 12:47
The.Sticky schreef op maandag 23 mei 2016 @ 11:54:
[...]

Zoals al eerder gezegd, inderdaad niet te veel waarde aan de vergelijking hechten. TF2 zelf amper gespeeld en vond ik niks. Overwatch leek me eerst ook helemaal niks. Totdat ik zelf de beta ging spelen. Toen was ik na 2 spelletjes wel verkocht :p

Maar inderdaad, reviews afwachten is het beste als je zelf de beta nog niet hebt gespeeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
naja in ieder geval een mooie beker dan :P ik moet wel zeggen dat ik het wel verwachte dat we alle shorts te zien kregen die er al waren en geen nieuwe.

Maarja zie het vanavond wel :) alle shorts op het grote scherm zien is ook wel lachen.
Is ook maar 10 euro he. voor een film tegenwoordig betaal je vaak al 10.50 of meer :P

[ Voor 9% gewijzigd door Ricmaniac op 23-05-2016 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thatzombii
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 17-07 13:39
ik had van dat evenement toch wel wat meer verwacht. je krijgt een paar filmpjes te zien die al lang online staan en een beker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

I will just leave this here....

https://gfycat.com/ScalyLinearDinosaur

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Fixer schreef op maandag 23 mei 2016 @ 11:57:
Zo, het eerste kleine gedeelte van m'n vakantiegeld staat inmiddels op Blizzard bankrekening.
Vanavond vannacht maar eens kijken of het lukt om te spelen. Zal me benieuwen of de servers blijven draaien, zonder teveel lag.
Nu zullen immers heel veel mensen op hetzelfde moment proberen te connecten. Dat was bij de Beta waarschijnlijk wat meer verspreid.

Mijn ID: FiXeR#22512
Added. :)

Ik heb zelf de game al in de gaten sinds de eerste aankondigingen maar heb de game aangeschaft toen ik merkte na de open beta wat voor afkickverschijnselen ik vertoonde. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExploitSolo

Zeker vet :)

[ Voor 9% gewijzigd door ExploitSolo op 23-05-2016 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haoran
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-01 17:46
Mediamarkt actie momenteel 3=2 betalen.
Als je 3 Overwatch Origins Edition PC haalt, kosten ze €33,- per stuk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Haoran schreef op maandag 23 mei 2016 @ 13:23:
Mediamarkt actie momenteel 3=2 betalen.
Als je 3 Overwatch Origins Edition PC haalt, kosten ze €33,- per stuk. :)
Maar liggen die vandaag al in de winkel dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNiker2
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 02:26
unfor schreef op maandag 23 mei 2016 @ 13:25:
[...]

Maar liggen die vandaag al in de winkel dan?
In Arnhem nog nog niet, dacht even in de lunch pauze een doosje daar op te halen maar nope morgen pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:07

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik ben erg benieuwd of er nog meer shorts uitkomen, zo'n 21 stuks als het kan. Dat geeft ook een beter beeld van de characters, ipv een wiki erop na te moeten slaan.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:17

justifire

Shut up and squat !!

Zalaroth schreef op maandag 23 mei 2016 @ 12:35:
[...]

Same here :)
Overwatch stond helemaal niet op mijn lijst en na het spelen van de tegenvallende Battleborn beta waren beide games helemaal van mijn radar verdwenen (dacht toen nog dat beide games ongeveer gelijkwaardig waren qua speltype)
Ben helemaal geen fan van deze games, Team Fortress vond ik ook drie keer niks.
Zag op een gegeven moment de open beta voorbij schuiven over het scherm en dacht 'waarom niet even proberen ?'
Wat mij opviel is dat het zo lekker weg speelde.
Soepele gameplay, geen frustrerende deaths, lekker veel variatie in characters en het vrolijke tintje eromheen spreken mij erg aan.
Weet nog steeds niet of het helemaal mijn ding is, maar ben voldoende overtuigd om het een kans te geven :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij staat te downloaden. Beetje een impuls aankoop. Heb de beta niet gespeeld en heb uncharted uitgespeeld en ben helemaal klaar met de division. Ik hoop dat het wat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

:)

[ Voor 145% gewijzigd door Blaim op 23-05-2016 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
  • Laatst online: 19:53
Woho, net verzendbevestiging gekregen van Bol.com dat mijn origins editie morgen in de bus ligt >:) .
Aangezien ik vanavond toch volgeboekt sta komt dit mooi uit dat ik morgen kan spelen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demon9090
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 08-09 15:13
voor de mensen die vanavond ook naar de launch party gaan, https://twitter.com/CokeEsports/status/733735704468049920
zie hier de goodie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

demon9090 schreef op maandag 23 mei 2016 @ 14:59:
voor de mensen die vanavond ook naar de launch party gaan, https://twitter.com/CokeEsports/status/733735704468049920
zie hier de goodie ;)
Tegenvallende goodie tbh...

Nu ben ik blij dat ik geen kaartje gekocht heb voor de bios.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris van der G
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-09 00:08

Chris van der G

Tailchakra

Helemaal krom gespeeld met de beta! Voor als iemand een x paar potjes mee wilt doen: Tailchakra#2588 - Echter gebruik ik wel mijn eigen TS vanwege andere mensen/vrienden.

[ Voor 5% gewijzigd door Chris van der G op 23-05-2016 15:12 ]

Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaineman
  • Laatst online: 12-09 10:31
Dawn schreef op maandag 23 mei 2016 @ 10:05:
[...]

Ik heb zelf op m'n PP m'n bankrekening als m'n creditcard gekoppeld staan, en als ik een transactie doe wordt dit meteen van de bankrekening gehaald (in geval Blizzard).

Kun je tijdens de betaling niet kiezen vanaf wel saldo je kan betalen? Dit lukt mij meestal wel op andere sites; bij Blizzard weet ik het niet (nooit zelf gecontroleerd)
Ik weet al waar het door komt, battle net wil gewoon weten dat die met een echt iemand te maken heeft. Bank/creditcard gegevens worden gebruikt als persoons verificatie en als je niet genoeg paypal balans hebt. Jammer genoeg laten ze dit nergens weten en geven ze alleen de mogelijkheid om een creditcard toe te voegen en geen bank.

Heb het uiteindelijk wel via paypal kunnen betalen door het linken van mijn bank account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venir
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 24-08 15:18
Nog een paar uur wachten mensen en dan kunnen we ein-de-lijk los! Aantal mensen hier op de PS4 die om 0100 zin hebben om meteen los te gaan?
Mijn PSN is iWaveoff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

long time lurker hier, net de bol.com bevestiging gekregen. Morgenavond kan ik beginnen.

mochten er mensen zijn die samen willen spelen; PSN rnz1369

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mili
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-05-2024
TheNiker2 schreef op maandag 23 mei 2016 @ 13:29:
[...]

In Arnhem nog nog niet, dacht even in de lunch pauze een doosje daar op te halen maar nope morgen pas.
ja het is weer iets raars. in US liggen ze vandaag al in de winkel zodat mensen kunnen spelen zodra de servers live gaan en in EU moeten we weer wachten tot de winkels open gaan morgen omdat blizzard dit blijkbaar niet goed gecommuniceerd met zijn partners in EU.

ik heb ook even overwogen om naar zo'n bioscoop event te gaan maar de dichtstbijzijnde was de dag zo snel vol dat toen ik er over las dat het al vol was en de andere bios zijn ruim 3 uur met de trein plus dat ik nooit meer de laatste trein naar huis haal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bapawe
  • Laatst online: 28-08 15:07
Vandaag is ook een nieuwe NVIDIA driver beschikbaar:

"NVIDIA GeForce 368.22 WHQL Driver is now available, optimized for Overwatch."

Zal die vanavond is installeren, maar ik vraag me af of het iets uit maakt aangezien de vorige versie ik tijdens de beta gebruikte ook prima werkte.

www.twitch.tv/bapawe | www.twitter.com/bapawe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aer0
  • Laatst online: 16-08-2024

Aer0

Prutsert.

Bah, krijg morgen pas in de namiddag mijn pakketje van de Media Markt, en dan maar hopen dat ik de bel kan horen, anders mag ik nog een dagje wachten.

En ik was er nog wel zo vanuit gegaan dat de fysieke games een dag of wat eerder op de post zouden gaan, zoals bij de meeste pre-orders (tot zover ik weet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Ik zie niet heel enthousiaste berichten over het bios-event..

https://www.reddit.com/r/...oke_esports_thing_sucked/

Speelt er iemand op PS4, en weten jullie of de game al voor middernacht installeert? Ik heb de game al aangeschaft en de PS4 staat in Rest mode, dus hoop dat als ik straks thuiskom ik meteen op de launch kan spelen en niet eerst 3 uur naar een downloadschermpje hoef te kijken..

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

Aer0 schreef op maandag 23 mei 2016 @ 18:26:
Bah, krijg morgen pas in de namiddag mijn pakketje van de Media Markt, en dan maar hopen dat ik de bel kan horen, anders mag ik nog een dagje wachten.

En ik was er nog wel zo vanuit gegaan dat de fysieke games een dag of wat eerder op de post zouden gaan, zoals bij de meeste pre-orders (tot zover ik weet).
technisch gezien zijn ze ook een dag eerder op de post gegaan; de game krijg je tenslotte op dag van release in huis. uitgaande van het feit dat je open doet.

desondanks snap ik je punt; maar Blizzard is nogal stellig met release days.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15:48
Mijn Battle.net Nickname is Rebel8319#2451
Ik krijg morgen de key binnen voor deze game , ik heb hem ge preordered en ik heb er zwaar veel zin in !

Ik heb me net aangemeld , dus geen "friends" in battle.net

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
Hoop dat kinguin wel optijd mijn key dispatched:O
We are currently sending keys for:
Overwatch Origins Edition PRE-ORDER EU Battle.net CD Key (merchant: G2PLAY)

[ Voor 57% gewijzigd door rwbk op 23-05-2016 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Straks nog even naar de Mediamarkt vliegen. Eens kijken of de game al in de winkel ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• So_Surreal
  • Laatst online: 10:30
Net de key gekregen van instant-gaming, (Origins Edition voor €33-, :D )

Hij is nu aan het downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15:48
rwbk schreef op maandag 23 mei 2016 @ 20:34:
Hoop dat kinguin wel optijd mijn key dispatched:O

[...]
ik hoop het ook ik heb hem ook bij g2play besteld

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
So_Surreal schreef op maandag 23 mei 2016 @ 20:48:
Net de key gekregen van instant-gaming, (Origins Edition voor €33-, :D )

Hij is nu aan het downloaden :)
Hoe krijg je 't voor elkaar voor 33 euro? :P Of al veel eerder besteld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thatzombii
Zojuist een intervieuw gevonden met Jeff Kaplan, Hij is ongeveer een uurtje geleden geplaatst op facebook maar weet niet of hij al gepost is hier. YouTube: Overwatch: Developer Update - Q&A with Jeff Kaplan

Hij praat onder andere over ranked play in overwatch, lore, nieuwe gamemodes en clan/guilds. vond het wel interessant dus dacht ik deel het even.

Jullie kunnen mij trouwens toevoegen als jullie willen. kunnen we morgen er even op los knallen. ik speel het op pc: Daemon#21722

[ Voor 5% gewijzigd door Thatzombii op 23-05-2016 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• So_Surreal
The.Sticky schreef op maandag 23 mei 2016 @ 20:51:
[...]

Hoe krijg je 't voor elkaar voor 33 euro? :P Of al veel eerder besteld?
Iets van 3 weken geleden gekocht.
De afgelopen 2 weken is de prijs zo'n 15 euro gestegen :(

Mijn Tracer in HotS doet het al haha :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thatzombii schreef op maandag 23 mei 2016 @ 20:56:
Zojuist een intervieuw gevonden met Jeff Kaplan, hij is pas een paar dagen oud weet niet of hij al gepost is hier. YouTube: Overwatch: Developer Update - Q&A with Jeff Kaplan

Hij praat onder andere over ranked play in overwatch, lore, nieuwe gamemodes en clan/guilds. vond het wel interessant dus dacht ik deel het even.

Jullie kunnen mij trouwens toevoegen als jullie willen. kunnen we morgen er even op los knallen. ik speel het op pc: Daemon#21722
Die is eerder vanavond live op Facebook geweest. Dus zo oud issie nog niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thatzombii
Zeror schreef op maandag 23 mei 2016 @ 21:00:
[...]

Die is eerder vanavond live op Facebook geweest. Dus zo oud issie nog niet. ;)
Kom er net ook al achter ja. zal hem even aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• So_Surreal
Dan maar even Tracers spelen in Heroes of the Storm haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Znivian
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 20:29
Znivian#2316 is mn Battletag. Vannacht gaat niet lukken, maar in de loop van morgen wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:55

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
Iemand zijn key al binnen via kinguin?
Pagina: 1 ... 25 ... 115 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je graag met andere Tweakers samenspelen? In de mooie uitgebreide topicstart staat veel informatie over de game, inclusief de nieuwe Tweakers spelerlijst (PC, PS4, XBOX) en de Teamspeak-server.