"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Nope, ze zeggen pas op release dag te gaan leveren.rwbk schreef op maandag 23 mei 2016 @ 21:55:
Iemand zijn key al binnen via kinguin?
SW-1682-5926-5204
Nope nog niks binnen gekregen...rwbk schreef op maandag 23 mei 2016 @ 21:55:
Iemand zijn key al binnen via kinguin?
In de helpdesk zeggen ze dat ze al aan het dispatchen zijn. Hoop dat hij er om 00:00 isAstralizeR schreef op maandag 23 mei 2016 @ 21:57:
[...]
Nope, ze zeggen pas op release dag te gaan leveren.
...maar wel met beker!Chester schreef op maandag 23 mei 2016 @ 21:56:
Net terug van de bios. Holy shit wat een teleurstelling. Ik zou het prima gevonden hebben als het allemaal van hogere kwaliteit was, maar dit was bijna gewoon een 480p YouTube stream ofzo...
Had al meldingen gelezen een pagina of wat terug, maar wel jammer idd...
Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km
DLUX#1534
Heb ik je zojuist toegevoegd.unfor schreef op maandag 23 mei 2016 @ 22:14:
Kinguin heeft zojuist de key bij mij bezorgd![]()
DLUX#1534
heb je toegevoegd.unfor schreef op maandag 23 mei 2016 @ 22:14:
DLUX#1534
had je die van de g2play verkoper?
SW-1682-5926-5204
Was van G2Play ja, dus ga er vanuit dat zij voor 12 de keys wel bij iedereen bezorgd hebben!AstralizeR schreef op maandag 23 mei 2016 @ 22:18:
[...]
heb je toegevoegd.
had je die van de g2play verkoper?
Ok, top.. en je key werkt ook?unfor schreef op maandag 23 mei 2016 @ 22:19:
[...]
Was van G2Play ja, dus ga er vanuit dat zij voor 12 de keys wel bij iedereen bezorgd hebben!
SW-1682-5926-5204
wanneer had jij de bestelling geplaatst ik heb hem namelijk gisteren pas geplaatst.unfor schreef op maandag 23 mei 2016 @ 22:14:
DLUX#1534
8 mei, maar ik ga er van uit dat ze in rap tempo ze overal heen sturen.rwbk schreef op maandag 23 mei 2016 @ 22:22:
[...]
wanneer had jij de bestelling geplaatst ik heb hem namelijk gisteren pas geplaatst.
Ik heb overigens geen mail gekregen, dus check je dashboard op kinguin.net
@daarboven, ja key werkt
[ Voor 4% gewijzigd door unfor op 23-05-2016 22:23 ]
Het is wel een "thuis werk dag", maar mochten er mensen willen spelen, in de handtekening kunt u mijn battlenet ID vinden
PSN: MaxxusNL
Heb de bestelling gedaan op 8 mei
Ik moet ook zeggen dat ik en een vriend die ik meegesleurd had het niks speciaals vonden. Wat die Reddit-post meld was hier ook van toepassing. Erg slecht, jammer.MicScott schreef op maandag 23 mei 2016 @ 19:15:
Ik zie niet heel enthousiaste berichten over het bios-event..
https://www.reddit.com/r/...oke_esports_thing_sucked/
[...]
Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com
Moet nog steeds lachen
Wow, 51,-? http://www.g2play.co.nl/c...-order-battle-net-cd-key/
Bij battle.net shop toch voor 39? PC only edition that is...
[ Voor 31% gewijzigd door D-Day op 23-05-2016 23:09 ]
Racism is a symptom of illiteracy. It's in our DNA: the human race is 1, not many.
Mijn tag is pykow#1990
Angelo NL / Global Cargo VTC
SW-1682-5926-5204
Zit er helemaal klaar voor maar krijg echt spijt morgen denk ik
[ Voor 14% gewijzigd door Ricmaniac op 23-05-2016 23:50 ]
Nope, nog niet. Ze zijn al wel aan het versturen volgens G2A Twitter account. En het gaat blijkbaar per regio wanneer je je key krijgt en ze zeggen dat iedereen zijn key voor het einde van de 24e heeft. Ik wil 'm graag binnen nu en een uur verdammt.pepelstwan schreef op maandag 23 mei 2016 @ 22:20:
G2A preorders al iemand de key?
Voor een volgende release moet Blizzard toch maar eens iets verzinnen voor mensen die graag een doosje of een collectors edition willen hebben. Vorige maand heb ik speciaal contact opgenomen met Blizzard support, maar zij gaven aan dat ze mij alleen een extra key konden aanbieden voor een vriend, wanneer ik mijn CE key zou toevoegen. Daar heb ik uiteraard niet zo'n zin in, want de CE is al duur genoeg, een refund zat er dus helaas niet in. Maar goed over ongeveer 12 uren kan ik los.
Klopt het overigens dat als je de open beta hebt gespeeld, dat je de game al gepreload hebt?
Bij World of Warcraft Mists of Pandaria kon je volgens mij wel een refund aanvragen. Dus via Blizzard online je spel kopen. En later fysiek de game kopen. Vervolgens kon Blizzard de online key weer vrijgeven en refunden. Heb dat toen gedaan. Geen idee of dat ze dat nog steeds doen....Nostordici schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 00:37:
Wel jammer dat ik nog moet wachten tot de Gamemania is geopend
Voor een volgende release moet Blizzard toch maar eens iets verzinnen voor mensen die graag een doosje of een collectors edition willen hebben. Vorige maand heb ik speciaal contact opgenomen met Blizzard support, maar zij gaven aan dat ze mij alleen een extra key konden aanbieden voor een vriend, wanneer ik mijn CE key zou toevoegen. Daar heb ik uiteraard niet zo'n zin in, want de CE is al duur genoeg, een refund zat er dus helaas niet in. Maar goed over ongeveer 12 uren kan ik los.
Klopt het overigens dat als je de open beta hebt gespeeld, dat je de game al gepreload hebt?
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Die login servers gaan natuurlijk over hun nek.
Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
SW-1682-5926-5204
zover ik weet kan je geen refund krijgen. je krijgt zo ver ik weet een nieuwe key die je dan zelf moet doorverkopen/weggeven.Zeror schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 00:45:
[...]
Bij World of Warcraft Mists of Pandaria kon je volgens mij wel een refund aanvragen. Dus via Blizzard online je spel kopen. En later fysiek de game kopen. Vervolgens kon Blizzard de online key weer vrijgeven en refunden. Heb dat toen gedaan. Geen idee of dat ze dat nog steeds doen....
Jij hebt tenminste je key al XDChester schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 01:07:
7 minuten na launch, nog steeds niet ingelogd. Literally unplayable. Ik wil mijn geld terug...
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
naja ik denk toch dat ik maar gewoon ga slapen
Dat denk ik dus ook. Dan maar morgenochtend verder. Ik vind dit altijd zo raar, er kan zo lijkt helemaal niemand in. Wtf doen ze daar nu bij de serverfarm??Ricmaniac schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 01:09:
hahaha XD
naja ik denk toch dat ik maar gewoon ga slapen6:30 weer op.. en dan morgen avond maar los gaan

er zullen vast wel wat mensen al in zitten.. die spelen dus posten niks natuurlijkBlaim schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 01:11:
[...]
Dat denk ik dus ook. Dan maar morgenochtend verder. Ik vind dit altijd zo raar, er kan zo lijkt helemaal niemand in. Wtf doen ze daar nu bij de serverfarm??
dan maar naar bed, dat wordt niks meer
SW-1682-5926-5204

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Lig verdorie net in bedrwbk schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 01:18:
Mensen kunnen er nu in. Streamers allemaal tegelijk we kunnen erin

SW-1682-5926-5204
Steam: rh1991
Anyway, have fun and see you tomorrow!
Schandalig dat jij hem eerder hebt XD. Pre order ik hem krijg ik hem nog niet optijd.TRAXION schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 01:33:
Pixelchaos #2155 Net ook maar even snel een key gekocht, mochten er anderen samen willen spelen middels teamspeak of skype add me
Achja geniet ervan
p.s.
No hate!
Voordeel van via battlenet kopenrwbk schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 01:34:
[...]
Schandalig dat jij hem eerder hebt XD. Pre order ik hem krijg ik hem nog niet optijd.
Achja geniet ervan![]()
p.s.
No hate!
en er was vrijwel geen lag tijdens mijn eerste match
.. om vervolgens meteen neergemaaid te worden door Bastion

Sorry !Ketho schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 01:44:
.. om vervolgens meteen neergemaaid te worden door Bastion
[ Voor 25% gewijzigd door Beakzz op 24-05-2016 02:28 ]
[ Voor 55% gewijzigd door Ketho op 24-05-2016 03:52 ]
Overwatch Update! - Delivery break till tomorrow.
Dear Gamers!
Despite our increased efforts we won’t be able to send more Overwatch Origin Edition codes today.
Now it’s time for us to take a little breath and prepare for tomorrow. Have a great night/day and be ready for more!
Once the delivery starts again, you’ll get an update on www.g2a.com/supporthub. We will do our best to send all the codes ASAP. In case of any other question about G2A Preorders, feel free to contact us on preorder@support.g2a.com

Of ja ik begrijp niet hoe lucio werkt
Beter dan dat je de eerste wave aan ranks alleen maar sprays krijgt...Pykow schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 08:01:
Rank 2 en krijg 1 nutteloze skin
[afbeelding]
ondanks dat, ziet de skin er wel tof uit!
Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km
En vanochtend had ik een mailtje van G2A in m'n mail met de keys voor zowel Overwatch Origin als ook de Widowmaker Noir skin, dus alles is gewoon goed gegaan.OkkE schreef op maandag 23 mei 2016 @ 10:18:
[...]
Desalniettemin, het is een risico dat ik genomen heb [om via G2A te kopen], dus het is eigen schuld. Hoewel het geld nog niet kwijt is, ze hebben aangegeven mijn geld terug te storten, maar dat is nog niet gebeurd / ik heb het nog niet terug op mijn rekening. [...]
Ik had vanochtend een mailtje met key.pepelstwan schreef op maandag 23 mei 2016 @ 22:20:
G2A preorders al iemand de key?
[ Voor 14% gewijzigd door OkkE op 24-05-2016 08:39 ]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Er valt niet veel aan lucio te begrijpen. gewoon in de buurt van andere mensen blijven en het komt helemaal goed.Pykow schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 08:01:
[afbeelding]
Eerste en enige potje zover ook als Lucio gespeeld, en gewonnen
Lucio is een super relaxte support die daarnaast makkelijk een team kan carryen. Als ze tenminste niet solo gaan stat******, that is. Je main ability, Crossfeed, heeft 2 modi, 1 voor AoE health en 1 voor AoE speed die beide bovendien altijd zijn ingeschakeld. De eerste gebruik je tijdens een gevecht, de tweede als het fout gaat om je team makkelijker te laten escapen of als het goed gaat de laatste stragglers te chasen. E, Amp it Up, is een amplifier voor je Q en levert dus een extra health of speed boost op al naargelang wat er actief is. Last but not least is er R, Sound Barrier, waarmee je je team shields kan geven.Pykow schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 08:01:
Onder je mouse buttons zit daarnaast je standaard attack, Sonic Amplifier, waarmee je oftewel damage kunt doen oftewel een knockback effect kan geven aan je enemies.
Hope this helps
In de beta vaak Lucio gespeeld. Ook al ontdekt dat Sonic Amplifier een behoorlijk grote damage radius heeft? Nee? De enemy teams waartegen ik heb gespeeld wel. Die sonic projectiles komen hard aan als ze lekker geclusterd bij elkaar staanAkaendra schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 08:44:
Eerste en enige potje zover ook als Lucio gespeeld, en gewonnen
[ Voor 20% gewijzigd door mindcrash op 24-05-2016 08:57 ]
"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Jammer dat ik geen dagje vrij heb haha.
Mijn eerste potje vanmorgen was met Soldier 76.
22 objective kills en play of the game. Dus we beginnen lekker.
Yep, ik heb nu ook aardig spijt van m'n bestelling bij G2A. Had me laten verleiden door 41,- prijs voor Origins pre order edition. Terwijl ik eigenlijk niks geef om de skins, had ik veel liever nu al willen spelen. Dit kan een hele lange dag worden ben ik bang,.yinx84 schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 07:09:
Nu deze melding op G2A:
Overwatch Update! - Delivery break till tomorrow.
Dear Gamers!
Despite our increased efforts we won’t be able to send more Overwatch Origin Edition codes today.
Now it’s time for us to take a little breath and prepare for tomorrow. Have a great night/day and be ready for more!
Once the delivery starts again, you’ll get an update on www.g2a.com/supporthub. We will do our best to send all the codes ASAP. In case of any other question about G2A Preorders, feel free to contact us on preorder@support.g2a.com

Ene Shane Hickey is fan van Blizzard, zijn dochter schijnbaar ook. Dochterlief heeft zelf een hero bedacht, Birst is haar naam.
Shane tweet de tekening naar Blizzard, die pakt het op en maakt de tekening af. Hoe vet!
https://twitter.com/shanehickey/status/733486805467549696 - de tekening
https://twitter.com/PlayOverwatch/status/733848914776854528 - de reactie
Voor zover ik weet is de pre-order alleen digitaal, dus als je em fysiek hebt, dan geen skin voor jouapNia schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 09:41:
Vraagje ivm pre-order: het lijkt er op dat mijn pre-order via bol.com later aankomt en wil vandaag echt gaan spelen. Mensen met een boxed Origins: zit die Widowmaker Noire skin als code in het doosje of krijg je die op een andere manier? En wat als ik naar Media Markt ga hem daar koop, krijg ik 'm dan ook? Of hebben ze echt losse pre-order en normale doosjes? Ik wil namelijk ook niet die Widowmaker skin mislopen, maar ook niet langer wachten
Ik kan het mis hebben though!
--------------------
Jonges jonges.. Opgeven middernacht na 10 mins server down pff, Blizz launches hebben altijd enorme drukte dat de servers even sterven, maar zijn altijd max 30 mins later op.. Beetje zwak hoor
[ Voor 43% gewijzigd door Themperror op 24-05-2016 09:45 ]
Rig: AMD Ryzen 9950X3D, 96GB DDR5 6000Mhz, MSI Ventus X3 OC RTX5090
Van je eerste kistje een legendary skin krijgen is toch eigenlijk niet iets om over te klagenPykow schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 08:01:
[afbeelding]
Verder valt er niet zo gek veel te begrijpen aan Lucio. Je hebt twee aura's waar je tussen kunt wisselen, speed-up = groen en heal = geel. Je kunt in de options eventueel je speed-up aura als toggle zetten, dus dan is je healing aura standaard.
Een knockback op rechter-muisknop. En een skill die tijdelijk je aura's sterker maakt. Verder kan hij ook nog wall runnen door spatie ingedrukt te houden.
En zijn ultimate is gewoon een dik shield voor iedereen in de buurt.
Dus gewoon in de buurt van allies blijven en spul kapot schieten
Nee, je kon/kunt de windowmaker skin ook bij de fysieke versie krijgen.Themperror schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 09:44:
Voor zover ik weet is de pre-order alleen digitaal, dus als je em fysiek hebt, dan geen skin voor jou
Dat kan op twee manieren werken. Of je krijgt een extra losse code. Of je krijgt een code waar de widow maker skin al in verwerkt zit.
Op Bol staat dat het er als losse code bij zit (bovenaan). https://www.bol.com/nl/p/...tion-pc/9200000051708634/ of het klopt is een tweedeapNia schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 09:41:
Mensen met een boxed Origins: zit die Widowmaker Noire skin als code in het doosje of krijg je die op een andere manier?
Mijn Overwatch Origins Edition komt vanmiddag in de bus, 48 euro betaalt voor de boxed versie. Ik neem aan dat dit ook weer een tof doosje is zoals bij bijv. Diablo 3.
[ Voor 34% gewijzigd door Thormodo op 24-05-2016 09:55 ]

Paar casual potjes gespeeld, waaronder enkele tegen de cpu (om heroes wat beter door te krijgen) en ik vermaak me opperbest.
Met name Junkrat is echt geweldig
Tesla M3LR '21
Je doelt op de Noir (?) skin voor Widowmaker? Die kreeg je alleen als je vóór 29 april had gepre-ordered.Themperror schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 09:44:
Voor zover ik weet is de pre-order alleen digitaal, dus als je em fysiek hebt, dan geen skin voor jou
Ik heb mijn key van Cdkey.com en ook gewoon een Widowmaker skin gekregenCH40S schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 09:47:
[...]
Je doelt op de Noir (?) skin voor Widowmaker? Die kreeg je alleen als je vóór 29 april had gepre-ordered.Gamemania had daar redeemable keys voor uitgedeeld. Keysites als Kinguin, G2A e.d. hebben zulke zaken nooit.

Tesla M3LR '21
[ Voor 18% gewijzigd door apNia op 24-05-2016 09:53 ]
Overwatch Update! - We are sending the codes
We have already started sending the codes! Please do not forget that we have a lot of keys to deliver, but you'll get your copy by the release day - 24th May. Of course, we will do our best to send ASAP! It's an automatic process, so have a rest and get ready to enjoy game once you will get it ! We know that every minute counts for you
Heb je Origins boxed? Of via een key site?
Meh, ik niet. Dat staat er al sinds gisteravond 20.00u.chr0me1 schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 09:56:
Update van https://www.g2a.com/supporthub Heb er nu wel weer vertrouwen inGelukkig kan ik toch pas na 5 uur spelen.
Overwatch Update! - We are sending the codes
We have already started sending the codes! Please do not forget that we have a lot of keys to deliver, but you'll get your copy by the release day - 24th May. Of course, we will do our best to send ASAP! It's an automatic process, so have a rest and get ready to enjoy game once you will get it ! We know that every minute counts for youDo you have any question about G2A Preorders? contact us on preorder@support.g2a.com, we are there 24/7 to help you!
Ik pre-order toch omdat ik de game vanaf launch wil spelen? Ik verwacht namelijk dat ik echt pas de key krijg vandaag om 23:59. Verleidelijk om gewoon te cancellen en er eentje direct van Blizz te kopen, op de een of andere manier gun ik hen de winst toch net wat meer dan die vage G2A.

Sorry hoor, maar dit is de mail die ik kreeg van G2A na mijn bestelling:Blaim schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 10:02:
[...]
Meh, ik niet. Dat staat er al sinds gisteravond 20.00u.![]()
Ik pre-order toch omdat ik de game vanaf launch wil spelen? Ik verwacht namelijk dat ik echt pas de key krijg vandaag om 23:59. Verleidelijk om gewoon te cancellen en er eentje direct van Blizz te kopen, op de een of andere manier gun ik hen de winst toch net wat meer dan die vage G2A.
Ik gok dat jij dezelfde mail hebt gehad en je had het eigenlijk dus kunnen verwachten. Je weet gewoon dat als je echt 100% zeker vanaf minuut 1 wilt spelen je het gewoon van Blizzard zelf moet kopen.Hello
The order, number *** has been successfully filed and the payment captured.
The pre-order key is due to be shipped on the official release date of the product. Until then the status of the transaction will remain "processing".
Thank you for your purchase!
Iemand anders hetzelfde probleem ?
Mijn key is binnen... alleen alle stats van open beta verwijderd... dat is nou jammer.
Had gehoopd dat ze die nog wel hadden laten staan, zo'n big deal waren die paar dagen nou ook weer niet.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Dat kan heel snel gaan bij Bol...TimmyDX schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 10:09:
Ge-preordered (PC origins edition) bij bol.com, maar order is nog niet verstuurd....
Ik heb bij een game wel eens gehad dat deze tot 1100 bij Bol lag, maar wel 'smiddags werd aangeboden
"Ervaring met het verleden bied... bla bla"
Zou wel heel kut zijn als je de game vandaag niet binnen hebt

Fantastich gedaan door Blizzard!CH40S schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 09:44:
Dit is wel tof...
Ene Shane Hickey is fan van Blizzard, zijn dochter schijnbaar ook. Dochterlief heeft zelf een hero bedacht, Birst is haar naam.
Shane tweet de tekening naar Blizzard, die pakt het op en maakt de tekening af. Hoe vet!
https://twitter.com/shanehickey/status/733486805467549696 - de tekening
https://twitter.com/PlayOverwatch/status/733848914776854528 - de reactie
Steam/XBL: Avioto
Ben heel benieuwd! Heb er wel zin in.
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Dat zou mij inderdaad ook niet verbazen, hahaha! Veel hoeven ze er niet meer aan te doen. Naam is er al, uiterlijk ook. Zelfs de skillset...Avioto schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 10:17:
Fantastich gedaan door Blizzard!Zou tof zijn als Birst een hero in de game word.
Blizzard stopt altijd eventuele preorder content in de eerste serie doosjes. Deden ze destijds met de extra Hearthstone decks ook (in combi ik meen D3:RoS of een van de SC2 expansions).apNia schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 09:50:
Ik zie in unboxings dat er de Noir key in het doosje zit. Ben benieuwd of die er dan ook bij zit als ik hem nu in de winkel koop. Want van bol.com heb ik nog niks van een Widowmaker key in m'n mailbox ontvangen. Kan me haast niet voorstellen dat ze pre-order doosjes en normale doosjes hebben in dit stadium.
Als je dus day one alsnog een boxed Origins Edition aanschaft heb je wellicht geluk. Over een paar weken tot zeg maar een maand, afhankelijk van burn rate, heb je een stuk minder geluk (tenzij de shop niet zo heel erg populair is en heel toevallig nog wat exemplaren in het magazijn had liggen)
"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)
Kan ook zijn dat ze vergeten zijn te scannen en de status dus niet is veranderd. In het verleden bij mij ook wel gebeurd.TimmyDX schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 10:09:
Ge-preordered (PC origins edition) bij bol.com, maar order is nog niet verstuurd....
Sta je vreemd te kijken als je toevallig thuis bent en de postbode alsnog met je preorder voor de deur staat...
Heb ik ook al een paar keer gehad met Bol ja. Dat ze niet de dag van tevoren een verzendbevestiging sturen.Dawn schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 10:14:
[...]
Dat kan heel snel gaan bij Bol...
Ik heb bij een game wel eens gehad dat deze tot 1100 bij Bol lag, maar wel 'smiddags werd aangeboden
Najah, dat stond er wel netjes bij en geldt voor (bijna) elke bètaThe Chosen One schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 10:13:
Mijn key is binnen... alleen alle stats van open beta verwijderd... dat is nou jammer.![]()
Had gehoopd dat ze die nog wel hadden laten staan, zo'n big deal waren die paar dagen nou ook weer niet.
[ Voor 43% gewijzigd door Thormodo op 24-05-2016 10:38 ]
Hier ook besteld bij Bol.com ,is nu onderwegmindcrash schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 10:34:
[...]
Kan ook zijn dat ze vergeten zijn te scannen en de status dus niet is veranderd. In het verleden bij mij ook wel gebeurd.
Sta je vreemd te kijken als je toevallig thuis bent en de postbode alsnog met je preorder voor de deur staat...
zo in de pauze kan ik wel ff half uurtje op me werk spelen haha.
Via G2A mijn key gekocht en ook gewoon netjes de Noir skin van Widowmaker gehad (als losse extra key).CH40S schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 09:47:
[...]
Je doelt op de Noir (?) skin voor Widowmaker? Die kreeg je alleen als je vóór 29 april had gepre-ordered.Gamemania had daar redeemable keys voor uitgedeeld. Keysites als Kinguin, G2A e.d. hebben zulke zaken nooit.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
De jaren van ervaring met nachtelijke releases en server-beschikbaarheid leerde mij gewoon geduld te hebben tot de volgende dag en dat opblijven alleen maar ergernis gaf en slaapproblemenRicmaniac schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 10:38:
o my god wat ben ik moe man XD kwart over 1 naar bed omdat k blijkbaar toch niet kon spelenen half 7 weer onderweg. ik wil zoo hard naar huis haha.
Ik ben gelukkig lekker uitgerust en op tijd naar bed gegaan. Vanavond maar eens het spel opstarten
Ah en ik zie dat de nieuwe muis vanmiddag komt. Woei! Roccat Tyon, laat maar eens zien wat je kunt
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
lucky bastard... ik moet werken tot 1700 en dan nog een uur reizen alvorens in bij de GM sta op de game op te halen.... rond een uurtje of 1900 kan ik pas spelen denk ik zoRicmaniac schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 10:38:
o my god wat ben ik moe man XD kwart over 1 naar bed omdat k blijkbaar toch niet kon spelenen half 7 weer onderweg. ik wil zoo hard naar huis haha.
I WANNNA...!
Krijg je vast een vette discount code dit keerrwbk schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 10:43:
zit nu al ruim een uur in de support queue van kinguin -.- nog 8 minuten zegt de support staat er alleen al 20 minuten xD

SW-1682-5926-5204
Dit topic is gesloten.
Wil je graag met andere Tweakers samenspelen? In de mooie uitgebreide topicstart staat veel informatie over de game, inclusief de nieuwe Tweakers spelerlijst (PC, PS4, XBOX) en de Teamspeak-server.