Een volledige refund omdat ik mijn skin niet hebAstralizeR schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 10:44:
[...]
Krijg je vast een vette discount code dit keer

Dat zou leuk zijn
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Een volledige refund omdat ik mijn skin niet hebAstralizeR schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 10:44:
[...]
Krijg je vast een vette discount code dit keer
SW-1682-5926-5204
Ja heb de origins edition gekocht. Maar geen noir skin en het was een pre order die ik kocht.AstralizeR schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 10:47:
Heb je de origins edition niet gekocht dan?... ik zag geen standard edition op kinguin namelijk.
who's life sucks more...Dawn schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 10:42:
[...]
lucky bastard... ik moet werken tot 1700 en dan nog een uur reizen alvorens in bij de GM sta op de game op te halen.... rond een uurtje of 1900 kan ik pas spelen denk ik zo![]()
I WANNNA...!
Ik krijg hem vandaag binnen als het goed is. Dus ik zal eens kijken hoe het net de Skin zit... ben benieuwd!rwbk schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 10:48:
[...]
Ja heb de origins edition gekocht. Maar geen noir skin en het was een pre order die ik kocht.
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Ik zal het je zo laten weten, ben nu nummer 1 in de queue.RustStorm schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 10:52:
[...]
Ik krijg hem vandaag binnen als het goed is. Dus ik zal eens kijken hoe het net de Skin zit... ben benieuwd!
Misschien dan niet op sites als Kinguin "goedkoop" CD keys kopen? Dan krijg je dit soort gezeik namelijk. In het verleden ook weleens gedoe gehad rondom preorder content en dat soort sites, en in dat geval voor mij geen aankoop op dat soort sites meer. Dan liever legit, wellicht wat duurder, but better safe than sorry...rwbk schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 10:48:
[...]
Ja heb de origins edition gekocht. Maar geen noir skin en het was een pre order die ik kocht.
"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)
Het gaat om een skin xD, om daar nu meer geld voor uit te geven.mindcrash schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 10:58:
[...]
Misschien dan niet op sites als Kinguin "goedkoop" CD keys kopen? Dan krijg je dit soort gezeik namelijk. In het verleden ook weleens gedoe gehad rondom preorder content en dat soort sites, en in dat geval voor mij geen aankoop op dat soort sites meer. Dan liever legit, wellicht wat duurder, but better safe than sorry...
[ Voor 5% gewijzigd door rwbk op 24-05-2016 11:00 ]
Helemaal mee eens. Na mijn eerste ervaring met G2A heb ik alvast besloten me meer te houden aan de first parties en/of shops. Dat vage Engels ook op hun websites en Twitter accounts..mindcrash schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 10:58:
[...]
Misschien dan niet op sites als Kinguin "goedkoop" CD keys kopen? Dan krijg je dit soort gezeik namelijk. In het verleden ook weleens gedoe gehad rondom preorder content en dat soort sites, en in dat geval voor mij geen aankoop op dat soort sites meer. Dan liever legit, wellicht wat duurder, but better safe than sorry...
Verwijderd
G2A heb ik ook een keer een vervelende ervaring gehad. Hebben ze toen wel opgelost na wat gezeur. Bij Kinguin nog nooit ergens last van gehad. Alleen deze keer. dit gaat om 1 skin. De pre order bonus is vrijwel altijd verwaarloosbaar. Om voor een pre order bonus nu ruim 15 euro meer te betalen. Mij niet gezien. Overigens is de support van kinguin uitermate goed. Het Engels ook.Blaim schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 11:02:
[...]
Helemaal mee eens. Na mijn eerste ervaring met G2A heb ik alvast besloten me meer te houden aan de first parties en/of shops. Dat vage Engels ook op hun websites en Twitter accounts..
[ Voor 5% gewijzigd door rwbk op 24-05-2016 11:06 ]
vreemd, ik kijk net nog eens op mijn Kinguin accountrwbk schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 11:00:
[...]
De keys voor de noire skin zullen later worden verstuurd.
SW-1682-5926-5204
Geen idee ze zoeken het daar maar uit xD. Speel widowmaker niet eens.AstralizeR schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 11:07:
[...]
vreemd, ik kijk net nog eens op mijn Kinguin account
- Overwatch Origins Edition PRE-ORDER EU Battle.net CD Key
mag je toch verwachten dat het er allemaal bij in zit, maar er volgt dus nog een key voor alleen die skin.
...dus die kun je dan eventueel traden of zie ik dat verkeerd?
note: de Black Widow Skin KAN je niet vrijspelen...Madbee schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 11:14:
Kunnen we nu a.u.b. ophouden met het gezeur over die skin?
je speelt hem vast vanzelf wel een keer vrij. En anders pech.
Ik snap niet dat mensen hier zo veel waarde aan hechten.
Vertel meer over het spel! zijn er nog aanpassingen sinds de open beta etc?
Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km
Ik begrijp de frustratie wel; het was een pre-order bonus, de skin is namelijk niet vrij te spelen, net als de Origin's Edition skins niet. Er is dus wel voor betaald, maar niet gekregen, dat gevoel, zeg maar.Madbee schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 11:14:
Kunnen we nu a.u.b. ophouden met het gezeur over die skin?
je speelt hem vast vanzelf wel een keer vrij. En anders pech.
Ik snap niet dat mensen hier zo veel waarde aan hechten.
Vertel meer over het spel! zijn er nog aanpassingen sinds de open beta etc?
Na sluitingstijd is er toch ook nog wel iemand aanwezig toch? Er zal toch opgeruimd enzo moeten worden.Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 11:02:
Ugh mijn collectors edition is bij de 'buren' bezorgd. Dat is een winkel die om 18:00 dicht gaat, hopelijk ben ik vanavond op tijd thuis
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Je kan proberen om het spel opnieuw op te starten, spel opnieuw te installeren of console opnieuw op te starten. Bij sommige mensen werkte dit.AstralizeR schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 11:07:
mag je toch verwachten dat het er allemaal bij in zit, maar er volgt dus nog een key voor alleen die skin.
...dus die kun je dan eventueel traden of zie ik dat verkeerd?
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
There are three versions of the game available, a base game and then two others, each with additional cosmetic content.Klevertje schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 11:31:
Nu wil ik ook graag overwatch aanschaffen, maar waarom 20 euro meer betalen voor de origin editie?
Is dit alleen voor de skins of zitten hier nog meer voordelen aan ipv. voor battle.net aanschaffen?
Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km
Dat kun je natuurlijk heel makkelijk zelf opzoeken, maar vooruitKlevertje schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 11:31:
Nu wil ik ook graag overwatch aanschaffen, maar waarom 20 euro meer betalen voor de origin editie?
Is dit alleen voor de skins of zitten hier nog meer voordelen aan ipv. voor battle.net aanschaffen?
[ Voor 3% gewijzigd door Thormodo op 24-05-2016 11:36 ]
Battle.net heb je altijd nodig.Klevertje schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 11:31:
Bedankt voor de snelle reacties. Ja dit dacht ik dus ook te zien, maar een vriend van me had het erover dat je met de Battle.net alleen tegen spelers komt uit je eigen regio (EU West) en bij de origin is dit wereldwijd.Dawn schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 11:34:
[...]
There are three versions of the game available, a base game and then two others, each with additional cosmetic content.
[PC Only] Overwatch - The base game. Includes 21 heroes.
Origins Edition - Includes 5 skins, and digital goodies for other Blizzard games.
Collector's Edition - Includes all above + Visual Sourcebook, Soundtrack, and Soldier:76 Statue.
https://us.battle.net/shop/en/product/overwatch-origins
Nee dit klopt niet, Je kan in Battle.net je regio selecteren. Het maakt niet uit welke versie je hebt, je kan met jouw overwatch gewoon in alle regio's spelen..Klevertje schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 11:38:
[...]
Bedankt voor de snelle reacties. Ja dit dacht ik dus ook te zien, maar een vriend van me had het erover dat je met de Battle.net alleen tegen spelers komt uit je eigen regio (EU West) en bij de origin is dit wereldwijd.
Echter begrijp ik nu dus dat dit niet klopt?
[ Voor 12% gewijzigd door Themperror op 24-05-2016 11:42 ]
Rig: AMD Ryzen 9950X3D, 96GB DDR5 6000Mhz, MSI Ventus X3 OC RTX5090
Als je je Battle.net client op US zet kan je ook in de US region spelen, maar nooit een mix van EU/US/Asia/Oceanië; dus ook nooit tegelijk. ongeacht welke van de drie versies van Overwatch je koopt.Klevertje schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 11:38:
[...]
Bedankt voor de snelle reacties. Ja dit dacht ik dus ook te zien, maar een vriend van me had het erover dat je met de Battle.net alleen tegen spelers komt uit je eigen regio (EU West) en bij de origin is dit wereldwijd.
Echter begrijp ik nu dus dat dit niet klopt?
Duidelijke taal, dan word het gewoon voor 40 euro de game aanschaffen op battle.net, de skins zijn leuk maar heeft voor mij niet echt meerwaarde.Themperror schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 11:40:
[...]
Nee dit klopt niet, Je kan in Battle.net je regio selecteren. Het maakt niet uit welke versie je hebt, je kan met jouw overwatch gewoon in alle regio's spelen..
WEL maar 1 tegelijk though, en je progress (als het goed is) is apart bijgehouden per regio..
Dus als je in Europe level 20 bent, en je gaat dan Asia, dan ben je daar weer level 1 (je behoudt wel je Europe level 20 als je terug switched though)
dus beetje duidelijker:
Kies je Europe, dan kom je alleen in Matches met Europe spelers, dit is NIET cross-region.
Account data is REGION specific.
Je kan met elke Overwatch versie, gewoon in elke Region spelen.
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Vanavond kan ik je zelf van een antwoord voorzien...Chester schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 11:47:
Heeft iemand de CE al? Komt die ook als CE te staan op battle.net in game management? Of heeft die ook 'Origins Edition' als product level?
[ Voor 15% gewijzigd door Zeror op 24-05-2016 11:51 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Chester op 24-05-2016 11:53 ]
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Bij World of Warcraft werkt het zo; Als je een digital copy van de game koopt om toch al te kunnen spelen, en vervolgens koop je een CE in de winkel, dan kan je je geld terugvragen voor de digital copy van de game. Zodoende hoef je je game niet te verkopen en krijg je nog je geld terug.Chester schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 11:52:
Ik heb de Origins Edition digitaal gekocht, maar ondertussen ook al de CE gekocht. Als de CE ook 'Origins Edition' op b.net laat zien, dan voer ik die key niet in. Ik vroeg het, omdat je bij de andere Blizzard CE's ook extra digitale meuk kreeg, maar bij Overwatch is het eigenlijk gewoon de Origins Edition.
Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii
Dat weet ik, maar als iemand al kan bevestigen dat de CE niet als CE in je accountpagina komt te staan, hoef ik niet moeilijk te doen met de helpdesk, dan kan ik gewoon meteen die key verkopen.Diigii schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 11:55:
[...]
Bij World of Warcraft werkt het zo; Als je een digital copy van de game koopt om toch al te kunnen spelen, en vervolgens koop je een CE in de winkel, dan kan je je geld terugvragen voor de digital copy van de game. Zodoende hoef je je game niet te verkopen en krijg je nog je geld terug.
Ik weet niet of dit hetzelfde is bij Overwatch, maar je zou altijd contact kunnen opnemen met Blizzard.
Meeste pre-acces periodes vlak voor release laten juist wel je progress meetellen.Thormodo schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 10:35:
[...]
Heb ik ook al een paar keer gehad met Bol ja. Dat ze niet de dag van tevoren een verzendbevestiging sturen.
[...]
Najah, dat stond er wel netjes bij en geldt voor (bijna) elke bèta. Ook de reden dat ik niet meer heb gespeeld tijdens de open bèta. Hoewel ik sowieso wel blij ben met de wipe, want ik had alleen maar bagger gekregen uit mijn lootboxes in de bèta.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Verwijderd
God, echt? Wat een blunder van blizzard. Dat een (bijna) 5j oud spel als skyrim het niet heeft okay, maar overwatch had ik toch wel echt verwacht ja. Het is duidelijk ontworpen als PC game en niet als console port, dus daar kan 't ook niet aan liggen. Maar kan je het spel dan ook niet runnen met een 3 scherm setup? Want dat is een nog veel bredere FOV..Blaat schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 12:07:
Beh, geen 21:9 support.
Ik snap ook niet waarom, er zit toch een FOV slider ingame? Gebruik dat gewoon om eventuele voordelen te compenseren.
Geweldige game hoor, maar dit doet af aan de ervaring...
hwbot; wiLLius
ik snap het ook wel, maar na 1240x is het wel duidelijkCH40S schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 11:27:
[...]
Ik begrijp de frustratie wel; het was een pre-order bonus, de skin is namelijk niet vrij te spelen, net als de Origin's Edition skins niet. Er is dus wel voor betaald, maar niet gekregen, dat gevoel, zeg maar.
Ben blij dat ik mijn pre-order via Battle.net zelf had gedaan, nadat ik StarCraft II, Diablo III en Diablo III: RoS via keysites te hebben gekocht.
Ik erger me er niet zo aan, maar ik vind het heel erg jammer. Er zijn mensen die via een omweg wel Widescreen hebben, maar ik ga dat nog niet proberen totdat ik zeker wat dat je er niet voor gebanned gaat worden.Blaat schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 12:07:
Beh, geen 21:9 support.
Ik snap ook niet waarom, er zit toch een FOV slider ingame? Gebruik dat gewoon om eventuele voordelen te compenseren.
Geweldige game hoor, maar dit doet af aan de ervaring...
[ Voor 10% gewijzigd door Diigii op 24-05-2016 12:21 ]
Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii
Hype is real.Diigii schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 12:17:
[...]
Ik erger me er niet zo aan, maar ik vind het heel erg jammer. Er zijn mensen die via een omweg wel Widescreen hebben, maar ik ga dat nog niet proberen totdat ik zeker wat dat je er niet voor gebanned gaat worden.
Als mensen Overwatch op een professional niveau gaan spelen en ze doen mee aan een tournament, dan staan er toch vaak al wel PC's en beeldschermen klaar? (natuurlijk niet bij elk willekeurig tournament, maar wel bij de grotere)
Ik vind het jammer dat zulke topics dan onbeantwoord blijven. Als je zoekt op Google en je komt uit bij het topic op de forums, dan zijn veel topics al verwijderd.
Ondanks dat allemaal, ben ik super f*cking hyped om dit spel te spelen. Kan echt niet wachten totdat ik thuis ben. Daarnaast wacht ik totdat Blizzard wel toelaat dat je met een 21:9 verhouding mag spelen (of tenzij Blizzard het toelaat dat je een 3rd party oplossing mag gebruiken).
Ik had mijn post al gauw ge-editBlaim schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 12:21:
[...]
Hype is real.Helemaal mee eens wat betreft aspect ratios. Ik had wel ergens gelezen dat je door de .exe te modden een 21:9 ratio wel mogelijk kon maken maar dat waag ik ook nog maar even niet.
Omdat er specifiek in de options aspect ratio staat kan ik aan twee redenen denken: omdat console versie op TV's wordt gespeeld en dit de twee meest voorkomende ratios zijn. Of inderdaad omdat Blizz in de toekomst hier nog andere versies aan wilt toevoegen.
Verwijderd
Diigii schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 12:17:
[...]
Ik erger me er niet zo aan, maar ik vind het heel erg jammer. Er zijn mensen die via een omweg wel Widescreen hebben, maar ik ga dat nog niet proberen totdat ik zeker wat dat je er niet voor gebanned gaat worden.
Dat zou ik idd nog even niet doen! Met cheaten word niet alleen autoaim of wallhack bedoeld, en dit soort dingen, helemaal omdat er een fixed FOV inzit, zouden nog best eens in het verkeerde keelgat van blizzard kunnen schieten.Blaim schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 12:21:
[...]
Hype is real.Helemaal mee eens wat betreft aspect ratios. Ik had wel ergens gelezen dat je door de .exe te modden een 21:9 ratio wel mogelijk kon maken maar dat waag ik ook nog maar even niet.
Ik ga vanavond met een maatje van mij beginnen. We zijn ook van plan om een vast groepje van 5 bijelkaar te krijgen om zo uiteindelijk misschien wel clan-battles te gaan doen. Maar allereerst veel plezier maken. We zitten vaak ook op TS dus mocht je me willen toevoegen kan datrwbk schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 12:28:
Iemand die nu op de pc speelt en nog een teammaatje zoekt
Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
Je mag me gerust adden als je nog iemand zoekt. Vanavond flinke sessies makenrwbk schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 12:28:
Iemand die nu op de pc speelt en nog een teammaatje zoekt
Radical Birds
Als je nog iemand zoekt, wil ik zeker mee doen. Ik ben vanavond rond 18:00 online.Bacotje schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 12:30:
[...]
Ik ga vanavond met een maatje van mij beginnen. We zijn ook van plan om een vast groepje van 5 bijelkaar te krijgen om zo uiteindelijk misschien wel clan-battles te gaan doen. Maar allereerst veel plezier maken. We zitten vaak ook op TS dus mocht je me willen toevoegen kan dat
SW-1682-5926-5204
CheckRoshnak schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 12:33:
[...]
Als je nog iemand zoekt, wil ik zeker mee doen. Ik ben vanavond rond 18:00 online.
EDIT: B-Net Roshnak#1244
Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/
Intel Core i7 950 - Asus Sabertooth X58 - Asus GTX690 - BenQ XL2420T | Wallpapers | Flash Games
Steam: rh1991
Hoe heeft hij er in hemels naam al zoveel loot boxes?
Kopen.Ereaser schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 13:26:
[...]
Ja dat komt er sws, maar wanneer en in wat voor vorm geen idee, wel gratis. Geniet nou eerst maar is van wat je hebt, game is nog geen dag oud.R1kske schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 13:15:
Weet iemand hoe het zit met verdere content? Ik vind het een tof spel hoor, maar snel wel dat het na een aantal maanden wat vernieuwing zou kunnen gebruiken. Is er al wat bekend over maps / characters / spelmodi welke later nog toegevoegd gaan worden (gratis of expansions)?
Persoonlijk zou ik voor de PC versie gaan. Omdat het spelen met elkaar dan toch iets toegankelijker is dan op de PS4/Xbone. En daarmee bedoel ik makkelijker chatten met andere mensen, persoonlijk heb ik altijd Battle.net aan, dus het is dan makkelijker om met elkaar een party te beginnen. De meesten die ik ken gaan ook voor de PC versie ipv. een console versie. Maar dit is een persoonlijke mening van wat je graag wil doen. Als je graag gamed op je PS4 met een controller, dan zou ik gewoon voor de PS4 versie gaan. Je kan natuurlijk ook met een controller op de PC gamen, maar persoonlijk vindt ik dat een keyboard en muis speler een voordeel heeft. Maakt het je niet zoveel uit, dan zou ik voor de PC versie gaan. Als ik zo in dit topic kijk dan lijk het er op dat de meeste mensen hem hier voor de PC halen.shoombak schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 12:53:
Zou er een beetje playerbase op de PS4 ontstaan, of is het verstandiger om dan voor de PC versie te gaan? Game amper mee op de PC eigenlijk
Met de release wilde Blizzard geen nieuwe characters gaan toevoegen, maar dit gaat zeker nog komen. Hetzelfde geld voor items, maps en andere content. Blizzard heeft aangegeven dat ze deze content allemaal gratis gaan aanbieden. Het lijkt er op dat het in de richting van Valve gaat met TF2. Het meer informatie geven over de backstory van een character en het verhaal om bepaalde maps. Blizzard voegt daarnaast nog nieuwe characters toe in de toekomst.R1kske schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 13:15:
Weet iemand hoe het zit met verdere content? Ik vind het een tof spel hoor, maar snel wel dat het na een aantal maanden wat vernieuwing zou kunnen gebruiken. Is er al wat bekend over maps / characters / spelmodi welke later nog toegevoegd gaan worden (gratis of expansions)?
[ Voor 7% gewijzigd door Diigii op 24-05-2016 13:29 ]
Was iets te vroeg met commenten, zag het inderdaad in de video description.
Geloof nav interview gisteren dat er al wat grote veranderingen komen in juni. Hoop dat ze de pace van LoL aanhouden mbt tempo waarop nieuwe heroes komen.CrapperDeCrap schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 13:27:
[...]
Ja dat komt er sws, maar wanneer en in wat voor vorm geen idee, wel gratis. Geniet nou eerst maar is van wat je hebt, game is nog geen dag oud.
Gezien de datum waarop het filmpje gepost is, heeft de user 100 lootboxes gekocht en 1 potje gespeeld, of dit is nog een recording vanuit een van de beta's.Ereaser schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 13:26:
Nee hij heeft ze werkelijk gekochtCH40S schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 13:32:
[...]
Gezien de datum waarop het filmpje gepost is, heeft de user 100 lootboxes gekocht en 1 potje gespeeld, of dit is nog een recording vanuit een van de beta's.
SW-1682-5926-5204
Dat noemen ze early access en is direct voor de release, geen open bèta. Daar moet je bovendien de game voor hebben gekocht.The Chosen One schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 12:05:
[...]
Meeste pre-acces periodes vlak voor release laten juist wel je progress meetellen.
[ Voor 6% gewijzigd door Thormodo op 24-05-2016 13:39 ]
Dat zeg ik toch als eerste?
[ Voor 35% gewijzigd door CH4OS op 24-05-2016 13:35 ]
[ Voor 42% gewijzigd door The Chosen One op 24-05-2016 13:38 ]
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Verwijderd
Dan is het nog wel interessant om te weten wat er komen gaat. Vind de gameplay en de characters heel vet, alleen zou ik wel graag iets meer verschillende spelmodus hebben.CrapperDeCrap schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 13:27:
[...]
Ja dat komt er sws, maar wanneer en in wat voor vorm geen idee, wel gratis. Geniet nou eerst maar is van wat je hebt, game is nog geen dag oud.
Thanks!Diigii schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 13:27:
[...]
Met de release wilde Blizzard geen nieuwe characters gaan toevoegen, maar dit gaat zeker nog komen. Hetzelfde geld voor items, maps en andere content. Blizzard heeft aangegeven dat ze deze content allemaal gratis gaan aanbieden. Het lijkt er op dat het in de richting van Valve gaat met TF2. Het meer informatie geven over de backstory van een character en het verhaal om bepaalde maps. Blizzard voegt daarnaast nog nieuwe characters toe in de toekomst.
Hoe dit in de toekomst er precies uit zal gaan zien weten we helaas niet, maar ik geloof zeker dat Blizzard er iets moois van gaat maken, en dat ze de community zeker niet in de steek laten.
Ja mijn fout, las het te snel... hij heeft ze werkelijk gekocht op dag 1, puur om een legendary Junkrat skin te krijgenCH40S schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 13:34:
[...]
Dat zeg ik toch als eerste?Een andere optie zou kunnen zijn (aangezien ik die persoon niet ken...) dat het een eerdere recording is.
SW-1682-5926-5204
Vreemd. De mijne is al zeker een uur binnen. Helaas ben ik nog aan het werken.Blaim schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 13:45:
[afbeelding]
The bane of my existence.![]()
Ik moet even dit topic uit als ik jullie zo hoor over de game, huis poetsen ofzo, even wat stoom afblazen.
Via Battle.net kun je het gewoon meteen spelen inderdaad. Het gaat vooral om de 'goedkope' keysites en fysieke winkels die voorraad problemen kunnen hebben.ErA schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 13:52:
Zeg, even een stomme vraag. Ik heb links en rechts wat filmpjes gezien van deze game en het ziet er wel vet uit. FPS meets (moba? Toch?). Dus ik wil deze ook gaan spelen.
Nu lees ik links en rechts berichten over keys en whatnot die niet arriveren.
Als ik dit via Battlenet aanschaf speel ik vanavond toch nog gewoon? of zijn er beperkte aantallen?
Via Battle.net kan je hem zo goed als meteen spelen (transactie duurt een paar minuutjes), alleen even downloaden en je kan gaan.ErA schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 13:52:
Zeg, even een stomme vraag. Ik heb links en rechts wat filmpjes gezien van deze game en het ziet er wel vet uit. FPS meets (moba? Toch?). Dus ik wil deze ook gaan spelen.
Als ik dit via Battlenet aanschaf speel ik vanavond toch nog gewoon? of zijn er beperkte aantallen?
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
40 euro? Ik zie hem alleen voor 59,99eMKa schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 12:57:
Heb net ook de normale versie gekocht op battle.net. Vond 40 euro een mooie prijs voor de game, straks thuis meteen even knallen!
Mensen die friendly willen spelen, voeg me gerust toe!
eMKa#2629
PC versie zonder de extra's. De rest (console) is 60 standaard
Aha nu zie ik het inderdaad, thanksThormodo schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 13:57:
[...]
Dit is de reguliere versie van Overwatch die €39,99 kost: https://eu.battle.net/shop/en/product/overwatch
[ Voor 3% gewijzigd door Diigii op 24-05-2016 14:21 ]
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Zo je naam te zien speel je mercy?Klevertje schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 14:41:
Voor mensen die het leuk vinden om samen te spelen... dan add me maar!
B-net:Klever#2268
Ik ben ook nog in blije verwachingBlaim schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 13:45:
[afbeelding]
Ik moet even dit topic uit als ik jullie zo hoor over de game, huis poetsen ofzo, even wat stoom afblazen.
Via battle.net heb je de game gelijk in huis.ErA schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 13:52:
Je krijgt meer skins met de origin edition.Blitzdoctor schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 13:55:
Ik heb net de fysieke origins edition voor pc gehaald (is incl widowmaker skin btw). PC versie was al uitverkocht bij de Media Markt hier maar gelukkig had Bart Smit er nog wel een paar
Nu eerst nog even werken
[ Voor 7% gewijzigd door Pykow op 24-05-2016 15:15 ]
Angelo NL / Global Cargo VTC
Dat is nog niets. Mijn CE ligt al 2 uur overtijd in de bestelbus van een pakketbezorger. Het is weer eens zover bij PostNL ben ik bang...Blaim schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 13:45:
"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)
Laat maar weten wanneer ie bij jou binnen is.Vertor schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 14:44:
[...]
Ik ben ook nog in blije verwaching
Aangezien dat ik werk van 14-22, had ik gehoopt gehad deze voormiddag nog wat te kunnen spelen.
Ik zal er maar op hopen dat ik de key vandaag nog zal krijgen.
Wat ik steeds vaker doe is het pakketje laten bezorgen op een ophaalpunt, zoals de Gamma op de hoek. Heb meerdere malen meegemaakt dat ik thuis was en dat de bezorger niet eens had aangebeld of dat wel deed en 2 seconden later gewoon wegreed.mindcrash schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 15:14:
[...]
Dat is nog niets. Mijn CE ligt al 2 uur overtijd in de bestelbus van een pakketbezorger. Het is weer eens zover bij PostNL ben ik bang...
Laaste keer ook dat ik dit soort dingen via PostNL ergens laat bezorgen. Helemaal klaar mee.
[ Voor 42% gewijzigd door Blaim op 24-05-2016 15:17 ]
http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785
Maar als je bij Mediamarkt met twee vrienden gebruik maakt van de "3 halen = 2 betalen"-actie, dan is ie 33,33EUR ;-). Ik ga 'm vanavond een uitproberen; ben benieuwd of de omgeving een beetje stabiel is (dat is vaak niet het geval bij nieuwe spellenThormodo schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 13:57:
[...]
Toevallig gisteren hetzelfde meegemaakt.Blaim schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 15:16:
[...]
Laat maar weten wanneer ie bij jou binnen is.
Heb een aantal van jullie die battletag hebben gepost toegevoegd op B.net.
[...]
Wat ik steeds vaker doe is het pakketje laten bezorgen op een ophaalpunt, zoals de Gamma op de hoek. Heb meerdere malen meegemaakt dat ik thuis was en dat de bezorger niet eens had aangebeld of dat wel deed en 2 seconden later gewoon wegreed.Dat is me nog niet overkomen bij het bezorgen op een afhaalpunt.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Hij wordt ook bezorgd op een ophaalpunt. Echter stuurt Bart Smit alles niet via intern transport maar via PostNL. Extreem handig, gezien de reputatie van PostNL dat alle "grotere dozen" op release dates van bekende games spontaan in een zwart gat verdwijnen. Althans, bij mij al meerdere keren gebeurd.Blaim schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 15:16:
Wat ik steeds vaker doe is het pakketje laten bezorgen op een ophaalpunt, zoals de Gamma op de hoek. Heb meerdere malen meegemaakt dat ik thuis was en dat de bezorger niet eens had aangebeld of dat wel deed en 2 seconden later gewoon wegreed.Dat is me nog niet overkomen bij het bezorgen op een afhaalpunt.
[ Voor 4% gewijzigd door mindcrash op 24-05-2016 15:29 ]
PSN: Maiky1001
Nope, mijn echte naam is Kevin. Vrienden op het voetbalveldje noemde me destijds Klever.
Of gewoon zoals in HotS een GoT chatroom maken en die joinen. Wellicht ook een prima oplossing, hoef je ook geen lijstjes af te speuren e.d. (en als je de personen met wie je speelt echt leuk vind kan je ze alsnog toevoegen aan je friendslist)Madbee schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 15:41:
Ik ben op dit moment aan het werk en vanavond niet thuis... dus even geen tijd,
maar is er iemand die de game nog niet heeft en zin/tijd heeft om iedereens BNET id op te lijsten?
Dan kan iedereen elkaar snel toevoegen zonder 120 pagina's door te spitten
Ik heb net mijn key ontvangen.
[ Voor 12% gewijzigd door Vertor op 24-05-2016 15:58 ]
[ Voor 33% gewijzigd door JanW op 24-05-2016 16:32 ]
Ja discord is inderdaad wel handig. kan je ook makkelijk zien wie er mensen nodig heeft.JanW schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 15:55:
Heb even vast een sheet aangemaakt in Google docs waarin iedereen zijn/haar username en GoT nick toe kan voegen.
https://docs.google.com/s...2VQLtd24/edit?usp=sharing
Wellicht kunnen we Discord gebruiken voor VOIP communicatie? Enkel een client nodig en niet afhankelijk van een teamspeak die gehost moet worden.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq