Als je op de website van Blizzard kijkt, en je gaat naar de Overwatch: Origins Edition of de reguliere Overwatch editie, dan staat daar het volgende:Inhumanous schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 16:01:
Beste Tweakers, ik sta op dit moment op het punt van het aanschaffen van overwatch! Maar wat ik tot nu toe nergens kan vinden is:
Krijg je de Noire Widowmaker skin ook als je hem digitaal aanschaft via battle.net of is deze alleen beschikbaar voor de fysieke exemplaren?
Zit erg te dubben om hem bij bol.com dan te bestellen als die skin alleen mee komt met een fysiek exemplaar. Betekend wel weer een dag wachten
Unlock the Widowmaker Noire skin
Pre-purchase Overwatch and receive the special Noire skin for the deadly and ruthless Widowmaker. Clad in black and red, she stalks her prey like a venomous spider.
Het lijkt er op dat je bij elke editie de Widowmaker Noire skin krijgt, maar er staat wel expliciet bij Pre-purchase Overwatch and receive.... Dus ik weet niet of je hem nu uberhaupt nog kan krijgen. Misschien dat je contact kan opnemen met Blizzard?
Aan de andere kant lijkt me wel dat je hem nog kan krijgen. Aangezien je "normaal" gesproken een game in de winkel nooit eerder kan activeren. Maar misschien werkt dit bij Blizzard games toch anders...
[ Voor 8% gewijzigd door Diigii op 24-05-2016 16:06 ]
Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii