Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-06 11:09
Ricmaniac schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 10:04:
iemand zin om te groupen voor de extra xp ? :P heb vrij vandaag maar echt gewoon niemand in me battlenet die ook speelt nu haha en heb 13 vrienden online
Ben zo wel online. jajajr#2651

Acties:
  • +5 Henk 'm!
net even een ziek lekker potje met reaper gehad.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qW5G6bB.png

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06:32
Puc van S. schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 10:57:
Gisteren ook een paar uurtjes kunnen spelen (Sikkle#2539, spam maar vol)

Voornamelijk Soldier 76 en Mercy gespeeld. Je merkt inderdaad wel vaak dat mensen toch voor de class gaan
Dat is het mooie als je met een team speelt die je kent, zo kun je als nog easy communiceren om van hero te changen, heel cruciaal in dit spel. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 15:49

Thermometer

Whoop Whoop!

Ricmaniac schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 10:59:

[afbeelding]
Wow 60 eliminations, goed bezig! Wat voor een game was dat? Toevallig een recording? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 13:08

Dawn

..Sworn to the Dark..

[afbeelding]
Holy shit dude... dat is echt bezopen!

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thermometer schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 11:00:
[...]

Wow 60 eliminations, goed bezig! Wat voor een game was dat? Toevallig een recording? :>
nee helaas niet :'( zal je altijd zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-06 00:04

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Ik moest een beetje huilen. Zenyatta is een van de beste Support characters als de speler snapt hoe het werkt, mijn favoriet!

Het is mooi om een grote hoeveelheid zout te horen als je voor de zoveelste keer een DMG character hebt gesolo-ed met Zenyatta.

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:18
Jammer dat er geen limiet is per class / type per potje. Gisteren met randoms meegemaakt dat de rest van mijn team Tank was of Bastion was (ja allemaal 8)7 ).

Bij TF2 kon je altijd maar 1 of 2 soldiers nemen bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
Puc van S. schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 10:57:
Gisteren ook een paar uurtjes kunnen spelen (Sikkle#2539, spam maar vol)

Voornamelijk Soldier 76 en Mercy gespeeld. Je merkt inderdaad wel vaak dat mensen toch voor de class gaan die ze zelf willen spelen ipv kijken wat het team nodig heeft (vaak geen healer en/of tank)

En als ze dan healer spelen (lucio/die robot) vervolgens nauwelijks healen en alleen maar damage doen.. (te zien als je als S76 als top healer in de keuzelijst naar voren komt..)

Het was in het begin weer een beetje wennen na de Beta, maar tegen het einde ging het lekker (meerdere keren lekkere killsprees en 70% van de match on fire)

Ondertussen ook een legendary D.Va Skin mogen ontvangen!
Tja als je t 'goed' wil spelen moet je toch echt met een paar man goeie communicatie hebben.
Het is jammer van veel keuzes, maar de game is net uit, lekker alles uitproberen.
Volk waar ik een beetje moeite mee heb zijn de gasten die standaard een dps class pakken en dan gan bitchen dat er nog geen support is. Die rol neem ik vaak op me, vervolgens rushed dat volk in zn uppie naar voren om daar een paar hits te ontvangen en dan vragen om healing, terwijl jij de rest van t team 'covered'. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
Wahloh schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 11:09:
[...]

Ik moest een beetje huilen. Zenyatta is een van de beste Support characters als de speler snapt hoe het werkt, mijn favoriet!

Het is mooi om een grote hoeveelheid zout te horen als je voor de zoveelste keer een DMG character hebt gesolo-ed met Zenyatta.
Inderdaad Zenyatta heeft veel meer te bieden dan alleen zijn healing orb en zijn healing stats zullen dan ook nooit heel hoog zijn.
Had gisteren ook een pipo die Bastion koos om aan te vallen, om vervolgens in een choke-point te gaan staan, zodat hij lekker makkelijk door de tegenstander kan worden geraakt. Om vervolgens te mekkeren dat ik hem niet genoeg heal }:O.

[ Voor 19% gewijzigd door Thormodo op 25-05-2016 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Laatst online: 16-09 17:16
Enige nadeel van Zenyatta als healer is dat hele LoS geode. Random medespelers begrijpen dat niet en rennen zo snel mogelijk van je weg :P
Orb of discord is altijd wel leuk hoor, vind Zenyatta ook wel tof maar met randoms eigenlijk niet zo goed als dat hij kan zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
Beakzz schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 11:12:
Jammer dat er geen limiet is per class / type per potje. Gisteren met randoms meegemaakt dat de rest van mijn team Tank was of Bastion was (ja allemaal 8)7 ).

1 Genji die een beetje weet hoe die moet spelen gevolgd door de rest van het team en Bastion maakt geen kans meer :p

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Laatst online: 06:51
Thormodo schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 11:13:
[...]

Inderdaad Zenyatta heeft veel meer te bieden dan alleen zijn healing orb en zijn healing stats zullen dan ook nooit heel hoog zijn.
Had gisteren ook een pipo die Bastion koos om aan te vallen, om vervolgens in een choke-point te gaan staan, zodat hij lekker makkelijk door de tegenstander kan worden geraakt. Om vervolgens te mekkeren dat ik hem niet genoeg heal }:O.
Het leuke is dat je zo'n dark orb door de shield van Reyhard kunt geven :)
Had op die manier eentje gisteren omgelegd als Zenyetta

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
Joarie schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 11:19:
[...]

Vast verkeerd gezien, want dat kan niet. Orb blijft wel hangen als ie achter zn schild zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Joarie schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 11:19:
[...]

Een Discord Orb kun je niet door een Reinhardt shield geven. Alleen als de speler ervoor staat, zo'n orb doet ook geen damage dus daar kan je ook niemand mee omleggen.

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Laatst online: 06:51
Hmm, dan had ik hem dan eentje in zijn flank toebedeeld. Zal dan dus net een fractie van een verschil zijn geweest.

Die wiel van Junkrat gaat er wel doorheen. Dat heb ik helaas zelf aan de levende lijve mogen ondervinden als Reynhard :+

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-09 14:41
[...]

In dat geval, my bad :P (het punt dat ik de naam niet wist geeft al aan dat ik nog niet alles van alle classes weet ;))

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

^ Dat dus. Zo irritant. Ben benieuwd of in de loop van de tijd mensen wel gaan opletten hoe het team eruit ziet. En ook of ze het eruit gaan halen dat je geen dubbele hero's mag, like 2x dezelfde in één team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Laatst online: 15-09 15:45

Mijn vrienden en ik hebben gister 6 bastions neergepompt, 6 roadhogs, 6 diva's en 5 reinhardts met een lucio, we wonnen verrassend veel!
En het was nog leuk ook :+ , dus hopelijk veranderen ze dit niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-07 11:00

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 11:29:
[...]

^ Dat dus. Zo irritant. Ben benieuwd of in de loop van de tijd mensen wel gaan opletten hoe het team eruit ziet. En ook of ze het eruit gaan halen dat je geen dubbele hero's mag, like 2x dezelfde in één team.
Dat vind ik voor ranked play wel een erg sterke. Ik erger me ook vaak aan een team vol campende Bastions en Torbjorns.

PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-09 12:32

[afbeelding]
Ik haal zelf geen 60 kills. Heb dan ook alleen nog maar met "vrienden" gespeeld en nog niet solo.
Als je met een team speelt, dan win je een match sneller, dan dat je een hoge killstreak haalt ;)
Op welke map was dit als ik vragen mag ?
[...]

Zenyatta is inderdaad geweldig
Orb of descord is erg effectief
En zijn ult is zeer sterk om een punt voor 6 seconde vast te houden.

ik speel daarnaast ook vaak een mercy, maar als je niet samen kan spelen met een "vriend" dan is deze hero niet effectief. Zijn damage boost is btw maar +30%, terwijl zenyatta met Orb of descord 50% meer damage geeft. Als mercy kan je wel veel sneller healen en spelers weer levend maken.

Alleen als je op servers speelt met class limits, standaard TF2 heeft ook geen class limit.
Zo kom je ook in teams met 4 snipers en 3 spies |:(
Class of hero limit zou geweldig zijn, vooral als je competitieve mode gaat spelen.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er waren mensen hier die een speciale resolutie wilden draaien met Overwatch.
Er is wellicht een manier. Je kan in de Blizzard Launcher namelijk command-line arguments invullen.

Ga naar Settings > Game settings. Additional command-line arguments aanvinken en vul dan dit in:
-widthxheight

UItleg:
Sets the resolution to width by height. note: it is not known if this works with abnormal resolutions. it is recommended to only use resolutions known to work with WoW.
Dit is de instelling voor WoW, maar misschien werkt ie bij Overwatch ook. Heb nog geen lijst met command line arguments voor Overwatch gevonden trouwens. Proberen op eigen risico. Dit zal geen instelling zijn waarmee blizzard je gaat bannen van de game (ze bieden immers zelf de mogelijkheid aan!).

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zalaroth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:29
Hoop juist niet op limits. De vrijheid moet blijven en het zou best een tactische overweging kunnen zijn/worden. (Zeg maar wat; defensie waarbij je iedere keer whiped - dan met 2 Mercy's healen om door te komen.)

Verplichten/duwen tot fatsoenlijke teamplay heeft imo toch geen zin. Wat heb je aan iemand die verplicht een support class moet spelen terwijl hij/zij dat niet wilt of kan?

Al mijn tientallen potjes in de beta heb ik 'moeten' healen omdat niemand anders het deed. Daardoor won ik wel de meeste potjes omdat de tegenpartij vaak geen healer in dienst had. Op een duur merkt iedereen wel dat dit niet zomaar een 'ik wil lekker kills maken' shooter is. Gewoon kwestie van tijd, veel te nieuw nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Zalaroth schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 11:53:
Hoop juist niet op limits. De vrijheid moet blijven en het zou best een tactische overweging kunnen zijn/worden. (Zeg maar wat; defensie waarbij je iedere keer whiped - dan met 2 Mercy's healen om door te komen.)

Verplichten/duwen tot fatsoenlijke teamplay heeft imo toch geen zin. Wat heb je aan iemand die verplicht een support class moet spelen terwijl hij/zij dat niet wilt of kan?

Al mijn tientallen potjes in de beta heb ik 'moeten' healen omdat niemand anders het deed. Daardoor won ik wel de meeste potjes omdat de tegenpartij vaak geen healer in dienst had. Op een duur merkt iedereen wel dat dit niet zomaar een 'ik wil lekker kills maken' shooter is. Gewoon kwestie van tijd, veel te nieuw nu.
Dan moeten ze een goede competive mode maken ;)
waarbij je van te voren moet aangeven of je support of tank of defense of offensive wilt gaan spelen.
Zo kan het matchmaking systeem een team samenstellen op de voorkeuren die je hebt aangegeven.
Voordeel is dat je nooit forceerd wordt om support te spelen of tank als je dit niet wilt.

in TF2 ben ik van Pocket soldier (een soldier class die combo speelt met de medic) geswitch naar Medic. (Zeg maar Mercy). Hier is vaker vraag na en een goede healer kan het verschil maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Themperror
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-08 16:59
Gisteren een tijd met een boel andere tweakers gespeeld (en paar vrienden)

Mooie volle game (6/6)

Aantal losses, aantal wins..

Was een ZEER goede tracer tegenkomen (in het enemy team), Ik had met mijn ook-wel-redelijke-tracer-skills erge moeite om hem bij te houden, we kregen elkaar niet dood maar jezus dat was een teleport gevecht en zware aim-speed ook..

Mits mensen me nog niet toegevoegd hebben: Themperror#2709

[ Voor 8% gewijzigd door Themperror op 25-05-2016 12:08 ]

Rig: AMD Ryzen 9950X3D, 96GB DDR5 6000Mhz, MSI Ventus X3 OC RTX5090

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 11:33:
[...]

Ik haal zelf geen 60 kills. Heb dan ook alleen nog maar met "vrienden" gespeeld en nog niet solo.
Als je met een team speelt, dan win je een match sneller, dan dat je een hoge killstreak haalt ;)
Op welke map was dit als ik vragen mag ?
Dit was ook samen met 2 tweakers :P maar was lijang tower dus wel gewoon een langere game zeg maar. allebei 99% en overtime enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
[...]

Of een nietsvermoedende Reinhart, Orb of Discord erop + een volledige charge en hij is zo goed als dood :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AstralizeR
  • Laatst online: 22-07 11:17

AstralizeR

Foar de kofje net eamelje!

Zijn er PC spelers die op een 21:9 scherm spelen, zo ja wat zijn jullie instellingen met zwarte rand of uitgerekt beeld?

Ik speelde eerst volledig op 3440x1440 maar dipte de fps af en toe onder de 60 en met de zwarte randen :F
Later nog eens op 2560x1440 en gek genoeg was dat streched maar niet erg vervelend. Dit heeft natuurlijk ook nogal wat gevolgen met aimen mochten ze later wel 21:9 ondersteunen gaan.

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dit is ook wel tof:

Op playoverwatch.com heb je een player search (boven in het menu). Hij kan dan je Overwatch profiel laten zien op basis van je battletag, PSN of XBox Live naam.

Bijv:
https://playoverwatch.com/en-us/career/pc/eu/Zeror-2996

Ik heb nog niet gespeeld trouwens. :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Zeror schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 12:29:
Dit is ook wel tof:

Op playoverwatch.com heb je een player search (boven in het menu). Hij kan dan je Overwatch profiel laten zien op basis van je battletag, PSN of XBox Live naam.

Bijv:

Oh, dat is wel vet! Die gaat mijn sig in!

Edit: staat er in. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Nou hierbij de mijne! ;)

https://playoverwatch.com/en-us/career/pc/eu/MrWahloh-2770

Edit: Jammer van de Average waardes, speel zelf veel Support dus als ik dan een keer lekker ga op een Offense character zie je er weinig van terug op het profiel. :P

[ Voor 50% gewijzigd door Wahloh op 25-05-2016 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HOE DAN ???????

maar tof idd.. hoopte al dat ze zoiets zouden doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:06

UTADDICT

NERF

In de eerste 5 lootboxes meteen 2 legendary skins (D.va en Pharrah), supertof (speel Pharrah ook best veel, D.va moet ik nog proberen).

Wat vooral opvalt is dat je met Symmetra nu echt debiel effectief kan zijn. Ik denk dat men nog te onervaren is om snel die turrets op te ruimen want man man man, wat een kills blijf je pakken met die dingen. Verder een beetje schildjes uitdelen etc, supertof.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalaroth
Pykow schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 12:06:
[...]

Dan moeten ze een goede competive mode maken ;)
waarbij je van te voren moet aangeven of je support of tank of defense of offensive wilt gaan spelen.
Zo kan het matchmaking systeem een team samenstellen op de voorkeuren die je hebt aangegeven.
Voordeel is dat je nooit forceerd wordt om support te spelen of tank als je dit niet wilt.

in TF2 ben ik van Pocket soldier (een soldier class die combo speelt met de medic) geswitch naar Medic. (Zeg maar Mercy). Hier is vaker vraag na en een goede healer kan het verschil maken.
En dan net zoals WoW 20 minuten wachten omdat er geen healers(in dat geval tanks) beschikbaar zijn?
Ik vind het allemaal wat ver gaan en ik blijf erbij dat dubbele rollen ook het verschil kunnen maken in bepaalde tactische plannen. Dat bedenken en uitvoeren is ook een skill. Het spel is al niet ingewikkeld, laat het samenstellen van een team nou maar uitdagend/vrij zoals nu imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oeeh nice :)

https://playoverwatch.com/en-us/career/pc/eu/Ricmaniac-2603

merk wel dat het best achter loopt trouwens er staan stats van echt 3 uur geleden ofzo

[ Voor 37% gewijzigd door Ricmaniac op 25-05-2016 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Ricmaniac schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 12:53:
Oeeh nice :)

https://playoverwatch.com/en-us/career/pc/eu/Ricmaniac-2603

merk wel dat het best achter loopt trouwens er staan stats van echt 3 uur geleden ofzo
https://playoverwatch.com/en-us/career/pc/eu/Sikkle-2539 :P Kwam er net ook achter dat die pagina er was.

Ik weet wel vanuit Wow dat de stats daar sowieso pas geupdated worden als je Wow (of in dit geval Overwatch) afsluit.
Wahloh schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 12:34:
Nou hierbij de mijne! ;)

https://playoverwatch.com/en-us/career/pc/eu/MrWahloh-2770

Edit: Jammer van de Average waardes, speel zelf veel Support dus als ik dan een keer lekker ga op een Offense character zie je er weinig van terug op het profiel. :P
Daar heb je dan natuurlijk de aparte vakjes Combat ed voor ;)

[ Voor 29% gewijzigd door Puc van S. op 25-05-2016 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
crap had een edit moeten zijn

[ Voor 88% gewijzigd door Puc van S. op 25-05-2016 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiLLius
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-09 09:03

wiLLius

Extreme OC

Zalaroth schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 11:53:

10x dit.

Teamwork, én het switchen van Heroes tijdens de match om de tegenpartij te hard counteren is zó belangrijk.

hwbot; wiLLius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-08-2022

http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

Ook maar mee doen dan :-)

https://playoverwatch.com/en-us/career/pc/eu/KnOePeRt-2996

Hadden gister paar games met 6 Tjolbjorns gedaan, heerlijk overal turrets is alsof je met 12 man speelt !

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-09 01:28
Dit is ook wel tof:

Bijv:
Ik had dat al wat eerder opgemerkt, maar wellicht niet zo duidelijk en ook zonder links ;(
Ketho schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 02:27:
Ik weet niet of dit al zo in de beta was, maar je kan nu ook op BattleTag, XBL Gamertag of PSN ID zoeken naar iemand https://gfycat.com/AssuredShoddyGannet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Zalaroth schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 12:47:
[...]

En dan net zoals WoW 20 minuten wachten omdat er geen healers(in dat geval tanks) beschikbaar zijn?
Ik vind het allemaal wat ver gaan en ik blijf erbij dat dubbele rollen ook het verschil kunnen maken in bepaalde tactische plannen. Dat bedenken en uitvoeren is ook een skill. Het spel is al niet ingewikkeld, laat het samenstellen van een team nou maar uitdagend/vrij zoals nu imo.
Kijk naar TF2. 1x medic, 2x soldier,2x scout en 1x demoman. daarnaast mag je alle andere classes maar 1x gebruiken. Bij highlander mode is het zelfs zo dat je 9 vs 9 speelt en iedereen maar 1 class mag gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thatzombii
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 17-07 13:39
Gisteren een gezellige avond gehad met wat mede tweakers. ging best goed! Ik moest ook tegen die goeie tracer. maar die was echt niet normaal goed.

Als mensen mij nog niet hebben toegevoegd hier is mijn Btag: Daemon#21722

Acties:
  • +1 Henk 'm!
gisteren bezig geweest met de battletag site. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Gisteren ben ik een paar potjes gejoind die niet wilde starten. "Waiting for players" of iets dergelijks, omdat er één speler mistte. Misschien een bug? Ben na een minuut of 10 weggegaan ook. Op launchdag is er natuurlijk no-way dat er geen spelers te vinden zijn.

Iemand dit ook gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madbee
  • Laatst online: 31-08 14:24
yinx84 schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 13:33:
Gisteren ben ik een paar potjes gejoind die niet wilde starten. "Waiting for players" of iets dergelijks, omdat er één speler mistte. Misschien een bug? Ben na een minuut of 10 weggegaan ook. Op launchdag is er natuurlijk no-way dat er geen spelers te vinden zijn.

Iemand dit ook gehad?
heb ik ook gehad ja, na een aantal minuten maar geleaved met m'n groep. blijft vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalaroth
Pykow schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 13:26:
[...]

Kijk naar TF2. 1x medic, 2x soldier,2x scout en 1x demoman. daarnaast mag je alle andere classes maar 1x gebruiken. Bij highlander mode is het zelfs zo dat je 9 vs 9 speelt en iedereen maar 1 class mag gebruiken.
En daarom is Overwatch géén TF2. Hier is namelijk tactiek in de teamopstelling belangrijk. Wat nog belangrijker is, is dat deze heel dynamisch is en kan veranderen.. daar moet iedereen rekening mee houden en dit gaat denk ik op hoog niveau ook een heel belangrijk ding worden.

Door het switchen van de heroes en dubbele rollen aan te nemen kan je gewoon het verschil maken, zelfs als het tegen-team eigenlijk beter is.

Als je bij voetbal de hele tijd over de rechterflank probeert aan te vallen en dat lukt na 10x nog niet - dan ga je ook maar iets anders bedenken he? Vind dit juist prachtig aan Overwatch en denk dat Blizzard dat ook zo bedoeld heeft, dus ben ook niet bang dat ze daar iets aan gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-09 01:28
yinx84 schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 13:33:

Iemand dit ook gehad?
Ja, het is een bug. Maar het was wel leuk want het is dan net een 6 vs 6 potje knallen zonder dat je objectives hoeft te doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

Zeror schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 13:29:
[...]
gisteren bezig geweest met de battletag site. :P
Goed excuus!

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• awesom-o
  • Laatst online: 10-09 12:57
Themperror schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 12:07:

Was een ZEER goede tracer tegenkomen (in het enemy team), Ik had met mijn ook-wel-redelijke-tracer-skills erge moeite om hem bij te houden, we kregen elkaar niet dood maar jezus dat was een teleport gevecht en zware aim-speed ook..
Damn, ik handel die Tracers zo slecht :9 Gisteren ook even AZK zijn stream gekeken waarin hij ook een aantal keer Tracer speelde. Wat een beest is dat (ook op andere champions). Kwam filmpje van hem tegen ook:

Overwatch profile awesomo#2162

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier een mooi bericht van een hele dankbare speler met handicap die dankzij de vele opties toch het spel kan spelen. Toch mooi dat de game zoveel mogelijkheden heeft.

https://www.reddit.com/r/...allowing_me_to_snipe_for/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Zalaroth schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 13:42:
[...]

En daarom is Overwatch géén TF2. Hier is namelijk tactiek in de teamopstelling belangrijk. Wat nog belangrijker is, is dat deze heel dynamisch is en kan veranderen.. daar moet iedereen rekening mee houden en dit gaat denk ik op hoog niveau ook een heel belangrijk ding worden.

Door het switchen van de heroes en dubbele rollen aan te nemen kan je gewoon het verschil maken, zelfs als het tegen-team eigenlijk beter is.

Als je bij voetbal de hele tijd over de rechterflank probeert aan te vallen en dat lukt na 10x nog niet - dan ga je ook maar iets anders bedenken he? Vind dit juist prachtig aan Overwatch en denk dat Blizzard dat ook zo bedoeld heeft, dus ben ook niet bang dat ze daar iets aan gaan doen.
ieder zijn voorkeur ;) ik ben en blijft toch een TF2 fanboy die geniet van overwatch.
maar heb al matches gezien waarbij er 3 a 4 dezelfde heroes gebruikt worden en dat spreekt mij gewoon niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNiker2
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 02:26
Ben benieuwd naar de "drop rate" van de skins. Gisteren voor Bastion de woodbot skin gehad en dan ga je opletten op welke skins ik in de kill cam van een andere Bastions. En die ben ik nog niet tegengekomen.

Dit topic is trouwens echt niet goed voor de motivatie om hard te werken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheNiker2 schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 14:35:
Ben benieuwd naar de "drop rate" van de skins. Gisteren voor Bastion de woodbot skin gehad en dan ga je opletten op welke skins ik in de kill cam van een andere Bastions. En die ben ik nog niet tegengekomen.

Dit topic is trouwens echt niet goed voor de motivatie om hard te werken :X
ik heb het idee dat er sneller skins droppen nu ofzo :S .. heb al 3 legendaries (buiten de origing editie)
- Odette widowmaker
- B.Va
- Lone Wolf Hanzo

Heb wel net 11 lootboxes gekocht though hahaha kon het niet laten nu die functie er in zit :P maarja toch vakantie geld gehad toch O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb 12 lootboxes gekocht vanmorgen. Daaruit haalde ik al 2 skins en 1 video/intro ding. Dus volgens mij droppen ze wel goed. Maargoed met zo'n 10 skins per hero (exclusief origin skins + widowmaker noire skins) heb je dus 21 x 10 = 210 skins om te unlocken. Je bent dus wel even bezig hiermee :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• earthapple
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 01-08 13:46

earthapple

Hyped voor Apex legends S2!

Pff, lang niet meer zoveel lol gehad met een spel. Super blij dat ik dit gekocht heb.
Ik volg dit Forum al een paar daagjes en zag dat mensen hier ook hun battlenet ID posten zodat ze samen kunnen spelen. Aangezien bijna al mijn vrienden dit op console hebben speel ik vaak solo of met zn 2tjes.
Full pre-made lijkt mij veel leuker.

Dus als iemand zin heeft om met meerdere te spelen ipv alleen voel je vrij om mij toe te voegen. Ik speel voornamelijk Lucio, Junkrat en in de Beta ook veel Pharrah gespeeld. Ben natuurlijk ook van plan om de andere heroes ook goed onder de Knie te krijgen.
Graag wel met Voice chat ajb! O+

https://playoverwatch.com/en-us/career/pc/eu/Bliixx-2852

Bliixx#2852

EDIT: Ben overigens ook wel op zoek naar mensen die graag de competitive willen spelen over een maand als het uit komt. Ben hier heel erg beniieuwd naar!

[ Voor 9% gewijzigd door earthapple op 25-05-2016 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-05-2024

Furinax

It'll only hurt until you die

Furinax#2336

Ik speel alle rollen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

Zeror schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 15:13:
Heb 12 lootboxes gekocht vanmorgen. Daaruit haalde ik al 2 skins en 1 video/intro ding. Dus volgens mij droppen ze wel goed. Maargoed met zo'n 10 skins per hero (exclusief origin skins + widowmaker noire skins) heb je dus 21 x 10 = 210 skins om te unlocken. Je bent dus wel even bezig hiermee :)
...en je kan ook dubbelen krijgen uit de boxen :+
RNG... is RNG :9

helaas al een paar keer gehad met avatars.. (krijg je een currency refund)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Dawn schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 15:32:
[...]

...en je kan ook dubbelen krijgen uit de boxen :+
RNG... is RNG :9

helaas al een paar keer gehad met avatars.. (krijg je een currency refund)
Ik hoop echter dat er nog wel meer manieren komen om loot boxes te krijgen, anders verwacht ik niet dat je met levelen alleen alles vrij kunt spelen.

Misschien gaan ze wel eenzelfde idee als bij Hearthstone inzetten, dat je in de weekly brawls een extra loot box kunt verdienen oid.

PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14-09 12:47
Ricmaniac schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 14:37:
[...]

ik heb het idee dat er sneller skins droppen nu ofzo :S .. heb al 3 legendaries (buiten de origing editie)
- Odette widowmaker
- B.Va
- Lone Wolf Hanzo

Heb wel net 11 lootboxes gekocht though hahaha kon het niet laten nu die functie er in zit :P maarja toch vakantie geld gehad toch O-)
Voor mij het tegenovergestelde. Ik heb al 6 boxes geopend en nog geen enkele skin. Nog geen cheap ass skin die lelijker is dan het origineel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorunn
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-07 20:19

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tormbo schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 15:34:
[...]

Ik hoop echter dat er nog wel meer manieren komen om loot boxes te krijgen, anders verwacht ik niet dat je met levelen alleen alles vrij kunt spelen.

Misschien gaan ze wel eenzelfde idee als bij Hearthstone inzetten, dat je in de weekly brawls een extra loot box kunt verdienen oid.
wel kan wel.. stel dat je uiteindelijk veel al hebt unlocked... dan is de kans dat je duplicates krijgt erg groot natuurlijk en van die duplicates krijg je credits.. en die credits kan je vervolgens uitgeven aan de dingen die je nog mist of iets specifieks wil.

Ook had ik bijv in de beta een kist met een legendary er in maar die legendary was toen niks maar dat was 500 muntjes.. ik krijg liever 2 keer 500 muntjes dan 2 random legendary skins zodat ik dan een legendary skin kan kopen die ik daadwerkelijk graag wil. (want als je die met ingame currency koop kosten ze 1000)

[ Voor 3% gewijzigd door Ricmaniac op 25-05-2016 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Ricmaniac schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 15:40:
[...]

wel kan wel.. stel dat je uiteindelijk veel al hebt unlocked... dan is de kans dat je duplicates krijgt erg groot natuurlijk en van die duplicates krijg je credits.. en die credits kan je vervolgens uitgeven aan de dingen die je nog mist of iets specifieks wil.

Ook had ik bijv in de beta een kist met een legendary er in maar die legendary was toen niks maar dat was 500 muntjes.. ik krijg liever 2 keer 500 muntjes dan 2 random legendary skins zodat ik dan een legendary skin kan kopen die ik daadwerkelijk graag wil. (want als je die met ingame currency koop kosten ze 1000)
Ff rekenen: 54 unlocks per character, 21 characters geeft 1134 unlockables. Stel je krijgt nooit duplicates, dan moet je 1134/4 = 283,5 levels halen om alles te unlocken :) Hierin wordt ook nog geen rekening gehouden met het krijgen van currency ipv unlocks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awesom-o
  • Laatst online: 10-09 12:57
https://playoverwatch.com/en-us/career/pc/eu/awesomo-2162

Dit is bassie :+ Ben vrij matige (fps) speler maar als iemand nog een buddy zoekt om af en toe mee te klikken dan ben ik beschikbaar :)

Overwatch profile awesomo#2162

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tormbo schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 15:43:
[...]

Ff rekenen: 54 unlocks per character, 21 characters geeft 1134 unlockables. Stel je krijgt nooit duplicates, dan moet je 1134/4 = 283,5 levels halen om alles te unlocken :) Hierin wordt ook nog geen rekening gehouden met het krijgen van currency ipv unlocks.
das mooi :) als je de maximale border om je portrait wil moet je toch level 1780 worden ofzo dus levels zat haha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 07:31

NeHoX

Gamer + PV

Zijn er gegadigden om op mijn teamspeak (ts3.nehox.nl) een overwatch gedeelte op te zetten en in gebruik te nemen? Ik weet namelijk dat er zeer veel CSGO spelers ook overwatch (gaan) spelen.

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NeHoX schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 15:57:
Zijn er gegadigden om op mijn teamspeak (ts3.nehox.nl) een overwatch gedeelte op te zetten en in gebruik te nemen? Ik weet namelijk dat er zeer veel CSGO spelers ook overwatch (gaan) spelen.
hebben al Teamspeak channels kijk maar in de TS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeHoX

NeHoX

Gamer + PV

Ricmaniac schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 15:58:
[...]

hebben al Teamspeak channels kijk maar in de TS
Misschien dan ts3.nehox.nl ook maar toevoegen? 's avonds hebben we een mannetje of 120 online waarvan er nu al tientallen ook met Overwatch bezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NeHoX schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 16:01:
[...]

Misschien dan ts3.nehox.nl ook maar toevoegen? 's avonds hebben we een mannetje of 120 online waarvan er nu al tientallen ook met Overwatch bezig zijn.
kan beter gewoon alles weghalen denk en 1 TS neerzetten.. zodat iedereen die wil spelen altijd naar dezelfde connect en je grotere kans hebt met mensen te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Of eentje primair maken en de rest als secundair laten staan? En welke dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Zelf ben ik altijd wel te vinden op de BuG Community TS-server (reeds in de TS vermeld), Ricmaniac is weer op zijn TS te vinden. Mij is het om het even, om eerlijk te zijn. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zalaroth
Komt er ook nog (weer, was gesloten) console topic voor Overwatch?

Met alle respect, maar heb niet echt interesse in battlenet ID's, teamspeaks, monitor resolutie problemen enzo. Vond het bij Battlefield 4 ook wel fijn die splitsing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ja bij mij is het ook dat ik altijd me irl vrienden op die TS heb zitten dus ik zit automatisch eigenlijk altijd daar en elke dag zijn er mensen online dus vrij vanzelf sprekend. heb daar onderaan toen overwatch channel aangemaakt die tweakers mogen gebruiken.

Maar ik ga wel mee met de rest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeHoX

NeHoX

Gamer + PV

Zeror schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 16:11:
Of eentje primair maken en de rest als secundair laten staan? En welke dan?
De drukste :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
CH40S schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 16:13:
Zelf ben ik altijd wel te vinden op de BuG Community TS-server (reeds in de TS vermeld), Ricmaniac is weer op zijn TS te vinden. Mij is het om het even, om eerlijk te zijn. :)
Iedereen moet gewoon op de BuG server komen ;) daar heb je spelers met de hoogste skills zoals pykow :+
Nee zonder ongein, als er een TS server kan opgezet worden met genoeg kanalen dan is het goed.
niet dat we straks met 12 man in 1 kanaal zitten. je kan maar met maximaal 6 spelers in 1 team zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zalaroth schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 16:17:
Komt er ook nog (weer, was gesloten) console topic voor Overwatch?

Met alle respect, maar heb niet echt interesse in battlenet ID's, teamspeaks, monitor resolutie problemen enzo. Vond het bij Battlefield 4 ook wel fijn die splitsing.
Voorlopig niet. Wanneer de onderwerpen te ver uiteen lopen (en storend gaat worden) kan dat altijd nog in de toekomst. Voorlopig even focussen op 1 topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Pykow schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 16:21:
[...]

Iedereen moet gewoon op de BuG server komen ;) daar heb je spelers met de hoogste skills zoals pykow :+
Nee zonder ongein, als er een TS server kan opgezet worden met genoeg kanalen dan is het goed.
niet dat we straks met 12 man in 1 kanaal zitten. je kan maar met maximaal 6 spelers in 1 team zitten.
Op de BuG server is momenteel plek voor twee teams. Ik kan een van de admins daar vragen om nog meer team kanalen toe te voegen? :) Plus er is ook ruim plaats voor andere games! ;)

[ Voor 4% gewijzigd door CH4OS op 25-05-2016 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 14:49

-Mach!-

Machoman #UnrealTournament

CH40S schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 16:25:
[...]
Op de BuG server is momenteel plek voor twee teams. Ik kan een van de admins daar vragen om nog meer team kanalen toe te voegen? :) Plus er is ook ruim plaats voor andere games! ;)
Als je meer mensen wilt laten joinen op de ts server van BuG dan is het handig dat er genoeg team opties zijn ja:)

On Topic, ik vermaak mij prima met Overwatch, de potjes duren niet zo lang, het duurt ook niet lang voordat een game begint, je kan als je een half uurtje hebt al prima 2 games spelen vaak.
Merk wel dat ik de achtergrond mis van een tf2 speler die die mechanics gewoon wat sneller door hebben (of beta spelers die hebben zitten kampen in de beta;))

[ Voor 29% gewijzigd door -Mach!- op 25-05-2016 16:31 ]

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Ik zal regelen dat er iig 5 teams te vormen zijn, plus een lobby. :)
DIe kanalen zullen geen client limieten of wat dan ook krijgen, al is een team 'vol' kan nummer 7 ook gewoon joinen en zo voort, wellicht komt er immers snel een plekje. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pykow
CH40S schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 16:36:
Ik zal regelen dat er iig 5 teams te vormen zijn, plus een lobby. :)
DIe kanalen zullen geen client limieten of wat dan ook krijgen, al is een team 'vol' kan nummer 7 ook gewoon joinen en zo voort, wellicht komt er immers snel een plekje. ;)
Zo doen we dat.
Ik ben vanavond aanwezig van 18.00 tot 19:45 :P daarna moet ik mijn vriendin weer aandacht geven haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:08

The Chosen One

Zie signature!

Deze week nog erg druk met Dota 2 qualifiers, maybe volgende week dat ik af en toe headset er bij kan pakken.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Er is een nieuwe comic, hij gaat over Pharah:
http://comic.playoverwatc.../pharah-mission-statement

Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-04 16:03
Even inhaken op de Teamspeak discussie:

De communityserver uit het CSGO topic ( ts3.nehox.nl ) is ook beschikbaar voor jullie. Elke avond zijn hier 100+ spelers te vinden. Aangezien er veel aanwezig zijn die ook de overstap maken naar Overwatch, zijn er altijd wel mensen te vinden om een lobby mee te vormen. De gebruikte formule op de server werkt perfect voor CounterStrike, en we zullen de komende dagen kijken hoe we dit door kunnen trekken naar Overwatch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalaroth
discussie? begin het gewoon spam te vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellez1
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-07-2022
In tijden niet zoveel plezier gehad met een multiplayer spel. Battletag: Lordboulder#2576

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endZORRRR
  • Laatst online: 20-08 14:15
Voor mensen die graag willen samenspelen, ben lvl 19 en redelijk actief. Lueer#2648

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
pryth schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 18:35:
Even inhaken op de Teamspeak discussie:

De communityserver uit het CSGO topic ( ts3.nehox.nl ) is ook beschikbaar voor jullie. Elke avond zijn hier 100+ spelers te vinden. Aangezien er veel aanwezig zijn die ook de overstap maken naar Overwatch, zijn er altijd wel mensen te vinden om een lobby mee te vormen. De gebruikte formule op de server werkt perfect voor CounterStrike, en we zullen de komende dagen kijken hoe we dit door kunnen trekken naar Overwatch!
Er staan er al drie in de topic start. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-04 16:03
CH40S schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 19:08:
[...]
Er staan er al drie in de topic start. ;)
Dus mag er niets meer gepost worden? :)

[ Voor 41% gewijzigd door EG Mike op 25-05-2016 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Heerlijke game, maar het is wel duidelijk dat je zonder fatsoenlijke teammates erg weinig gedaan krijgt.

Eerste game gisteren was King of the Hill, niemand wilde tank nemen dus ik pakte Winston, die ik nog nooit gespeeld had, en begon met "Just to let you know, I'm a crappy tank!" en vervolgens dankzij een (goede) Lúcio en teammates die keihard pushte na drie heel spannende rondes met elk 5 minuten overtime ofzo, met 2-1 gewonnen en 3 gold medals en een silver medal te pakken. Meteen was Winston een van mijn favoriete personages. Wat een heerlijke mobility heeft die. Ik moet wel zeggen dat zijn ult een beetje teleurstellend is. Mensen gaan sneller door van zijn gun dan van zijn tantrum...

Volgende potje helaas een nieuwe groep mensen. Temple of Anubis, attack. Weer niemand een tank, dus ik pakte weer Winston. Eerste punt op het nippertje gered ondanks teammates die elders aan het knokken waren terwijl ik in mijn eentje punt A vrijmaakte. Vervolgens 5 minuten mezelf stuk geslagen op punt B omdat ik de enige was die niet door de voordeur zichzelf op een Bastion stuksloeg. Steeds flanken, steeds een andere route, steeds wachten tot mijn teammates in de buurt van de objective waren en steeds opnieuw in mijn eentje tegen 4-5 defenders moeten knokken omdat de rest niet doorhad dat de voordeur geen slimme route is :(

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Het is echt ideaal om als tank of healer te spelen. Het is mij al vaker overkomen dat ze dit simpel niet kiezen (random mensen). Vaak willen ze gewoon knallen en kills maken (want k/d is belangrijk voor ze).

Vermaak me echt super goed met Mercy op dit moment.

Overigens een hele mooie protip: neem ook eens kijk bij de keybindings van de heroes. Ze hebben allemaal een eigen instelling inclusief toggle stuff etc ;)

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
Metian schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 19:16:
Vermaak me echt super goed met Mercy op dit moment.

Overigens een hele mooie protip: neem ook eens kijk bij de keybindings van de heroes. Ze hebben allemaal een eigen instelling inclusief toggle stuff etc ;)
Yup, Mercy is een heel stuk beter speelbaar/leuker als je de beams op toggle mode zet :P. Dan kun je ook eens rondkijken richting andere teammates, i,p.v. je alleen te moeten focussen op die ene waar je beam op zit. Ook handig dat je met haar "flight-skill" niet perse naar een ally hoeft te gaan met de andere optie.

Snap eigenlijk niet waarom de toggle-beam niet standaard is. Maar dat zal wel met newbie-vriendelijkheid te maken hebben.

[ Voor 49% gewijzigd door Thormodo op 25-05-2016 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MicScott schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 19:11:
Heerlijke game, maar het is wel duidelijk dat je zonder fatsoenlijke teammates erg weinig gedaan krijgt.
Dat valt toch wel mee? Ik heb alleen de open-beta gespeeld en zat daar op een 75%+ winrate. Je kan in principe best wel een hard carry zijn in deze game. Natuurlijk zijn er potjes die niet te winnen zijn, maar echt heel erg is het niet. Niet veel anders dan in TF2 of CoD.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2016 19:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
Zie heel de dag al Battle.net accounts voorbij komen dus ik heb even een Google doc in elkaar geflanst. Stelt niks voor (geen ervaring mee) dus als iemand het beter kan dan hoor ik het graag en als iemand wil trollen kan ik er ook niks aan doen :+

Battle.net account op onderstaande link toevoegen (PC) :

https://docs.google.com/d...Ylzz8Av8/edit?usp=sharing

[ Voor 11% gewijzigd door Beakzz op 25-05-2016 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Beakzz schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 21:38:
Zie heel de dag al Battle.net accounts voorbij komen dus ik heb even een Google doc in elkaar geflanst. Stelt niks voor (geen ervaring mee) dus als iemand het beter kan dan hoor ik het graag en als iemand wil trollen kan ik er ook niks aan doen :+

Battle.net account op onderstaande link toevoegen (PC)

https://docs.google.com/d...Ylzz8Av8/edit?usp=sharing
Er was al eerder iemand die dat ook al had gedaan en Zeror is bezig voor een algemene Battle.net Tool :) Om meerdere lijsten te gaan bijhouden is zonde, imo.

[ Voor 4% gewijzigd door CH4OS op 25-05-2016 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aalekss
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-09 19:21
@Beakzz ha ik was er snel bij.. :) .. goed idee

mis een beetje teamwork tijdens de potjes. Misschien wordt het beter als ik eens samen ga spelen met tweakers! :D

[ Voor 6% gewijzigd door aalekss op 25-05-2016 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
CH40S schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 21:41:
[...]
Er was al eerder iemand die dat ook al had gedaan en Zeror is bezig voor een algemene Battle.net Tool :) Om meerdere lijsten te gaan bijhouden is zonde, imo.
Ahh niet gezien. Misschien handig om onderaan te laten zetten (of in de topicstart)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell-CWD
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 00:07
Lijkt mij handig om 1 centrale Teamspeak en spelerslijst te hebben die ook terug komt in de topicstart en het rode vlak bij het reageren.

Wat is de meeste gebruike TS voor tweakers op dit moment?

Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Mitchell-CWD schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 22:18:
Lijkt mij handig om 1 centrale Teamspeak en spelerslijst te hebben die ook terug komt in de topicstart en het rode vlak bij het reageren.

Wat is de meeste gebruike TS voor tweakers op dit moment?
Vanavond waren er best lang veel spelers te vinden in de Overwatch kanalen op de BuG server (staat ook in de TS vermeld). Ik weet echter niet hoe dit voor andere servers was, aangezien ik daar niet was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miyazono
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 22:04
Begin van de avond een paar enorm goede games gehad, daarna verliep het wel oke.

Het enige waar ik echt nog zo veel problemen mee heb zijn de Ultimate abilities van D.VA en Tracer.

Met D.VA probeer ik mijzelf, als ik een goede kans zie, met shift naar een groep enemies te launchen en onderweg al de Self-destruct functie te doen. Vervolgens een mooie explosie alleen geen damage of kills... En zoals gewoonlijk, als een enemy D.VA dit doet ren ik weg, ben ik een paar straten verder, ga ik nog steeds dood door de explosie.
Lekker Tracer spelen, eindelijk de Pulse Bomb, blink ik langs de flank in hun team. Vervolgens gooi ik mijn bomb en gebruik ik Recall om terug te gaan, probleem is alleen, gooi ik m'n bomb mis en gaat er niemand dood. Elke keer maar weer... *sigh*

Daarnaast heb ik in een doosje ook nog een Legendary skin gekregen voor Winston :)
Helaas speel ik liever andere tanks :/

[ Voor 7% gewijzigd door Miyazono op 25-05-2016 22:54 ]

Pagina: 1 ... 29 ... 115 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je graag met andere Tweakers samenspelen? In de mooie uitgebreide topicstart staat veel informatie over de game, inclusief de nieuwe Tweakers spelerlijst (PC, PS4, XBOX) en de Teamspeak-server.