Nee, die kreeg je overal

.
Dawn schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 08:41:
[...]
De eerste keren dat ik met Mercy gespeeld heb in de beta vond ik die toggle beams juist uitermate vervelend; in ieder geval, het switchen van targets... daarna ook weer uitgezet.
op launchday ook zonder toggle gespeeld...
heb je tips?
Ik heb Mercy nog niet zo veel gespeeld (Pharah, Torbjörn en Lucio vooral, met een tank als we die nodig hebben etc.). Met Pharah heb ik tot dusver (bijna) altijd wel een gouden medaille gehad voor eliminations en/of damage. Hoewel ze natuurlijk niet op elke map even goed werkt, dus ik pak haar niet standaard.
Torbjörn beetje zelfde verhaal. Toffe aan hem is dat je ook zonder je turrets prima damage kunt doen. En dan heb je ook je armor packs nog.
Ik vond bij Mercy vooral dat ingedrukt houden van de beams gewoon irritant, vandaar

. Maar ik lees dus dat de toggle anders werkt dan in de bèta.
Denk wel dat toggle beter werkt als je ook je "flight" niet standaard naar de ally die je healed laat gaan, anders is het allemaal wat traag.
CH40S schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 11:02:
[...]
Ik heb überhaupt nog geen legendary gekregen. Wel wat skins (stuk of 3/4 of zo, maar zijn vooral paarse en blauwe... Dus echt bijzondere skins zijn dat niet...). Je bent echt niet de enige. Eén ding scheelt, zolang ik ze nu nog niet gekregen heb, kan ik later alleen maar meer krijgen.

Zie dat je nu level 10 bent. T/m level 10 had ik überhaupt geen enkele skin, zelfs geen blauwe.
Ik word net level 11 en kreeg een Legendary Hanzo skin (
Young Hanzo), in het oranje dus helemaal "representing The Netherlands"

.
Dat vind ik persoonlijk de mooiste skin van hem. Zijn wolf skins zijn ook tof, maar die kleurenschema's trekken me minder en voor een stealthy assassin hebben die wel heel veel om het lijf (letterlijk).
Hanzo zelf heb ik nog maar 2 minuten gespeeld echter

. Komt ook omdat er altijd wel iemand anders hem lijkt te kiezen.
markdm schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 12:50:
Net ook iets raars gebeurt. Ik heb vanmorgen al lang gespeeld en had altijd binnen 20 seconden een match. Ik ging net weer zoeken voor een match, duurde het 8 minuten en ben ik in 7 verschillende skirmishes gekomen tijdens het wachten. Iemand uit mijn team zei dat hij er al 20 op had zitten.

Kon vanochtend ook niet inloggen, omdat de servers down waren. Dus zal wel aan server problemen liggen.
[
Voor 21% gewijzigd door
Thormodo op 26-05-2016 12:57
]