Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
UTADDICT schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 12:47:
In de eerste 5 lootboxes meteen 2 legendary skins (D.va en Pharrah), supertof (speel Pharrah ook best veel, D.va moet ik nog proberen).
Net zoals in de open bèta heb ik tot level 10 nog geen enkele skin gekregen. :X

Wel 200 Credits, dus er zal vast wel iemand zijn die het nog slechter heeft :+.

[ Voor 11% gewijzigd door Thormodo op 25-05-2016 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thatzombii
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 17-07 13:39
Mitchell-CWD schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 22:18:
Lijkt mij handig om 1 centrale Teamspeak en spelerslijst te hebben die ook terug komt in de topicstart en het rode vlak bij het reageren.

Wat is de meeste gebruike TS voor tweakers op dit moment?
Zou inderdaad wel handig zijn als er een vaste TS/Discord server komt. Natuurlijk een spelerslijst is handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb de BuG server als primair aangeduid in de ts. De andere ts-servers als alternatief laten staan. Tevens ts3.nehox.nl als alternatief toegevoegd.

Iedereen akkoord hiermee?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
helaas hele avond weg geweest :'(

toch vandaag wel redelijk wat potjes gespeeld though.
Hanzo is nu toch wel me meest gespeelde hero.

Hanzo - 2 hour
Genji - 48 min
Reaper 41 min

en dan veel heroes rond de 40 minuten.

Eigenlijk het moment dat ik de Lone Wolf skin voor hanzo kreeg speel ik die heel veel haha en moet zeggen dat het super fijn speelt als je samen speelt. Net ook de "cute spray" unlocked door 4 kills met 1 ult te halen. Dat zijn echt geweldige sprays van elke hero.

73 games played en 35 gewonnen, negatieve win-lose ratio.. .aye dat moeten we omhoog krikken :P
(alhoewel daar ook een paar leaves tussen zitten, volgens mij telt dat ook mee als loss)

Me career profile maar even in me forum sig gezet O-)

[ Voor 5% gewijzigd door Ricmaniac op 26-05-2016 00:41 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Themperror
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-08 16:59
Kijk 5 gold medals, dat gebeurt nou niet vaak :P

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/JFOLved.jpg

Rig: AMD Ryzen 9950X3D, 96GB DDR5 6000Mhz, MSI Ventus X3 OC RTX5090

Acties:
  • +8 Henk 'm!
Even een kleine preview hoe de battletag site eruit gaat zien straks. :)
Let niet op de usernames, is testdata :+

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/bg7RfdHuyHWl01m99hIbne8d/full.png

BTw. De site is natuurlijk, zoals we van de meeste sites wel gewend zijn tegenwoordig, ook responsive.

[ Voor 35% gewijzigd door Zeror op 26-05-2016 02:11 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer
  • Laatst online: 11-09 15:52

Fixer

FP ProMod
Damn, gisteravond een hele fijne loot box te pakken: 2 goede skins (McGree en Reaper) een Voice line voor McGree (een met een hoge waarde), 150 credit for all heroes en een spray.

Nog niet eerder zo'n goede box gehad :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Vraag voor de PC-spelers (onderaan m'n post :P)

Ik heb dit filmpje vaker voorbij zien komen, maar gisteren eigenlijk pas goed bekeken. Koreaanse TF2 veteraan Pine die een stukje Widow speelt en onnatuurlijke reactievermogen en accuracy laat zien: YouTube: 오버워치 Team Lw Pine(파인)위도우메이커1

Benieuwd naar z'n sensitivity ben ik even gaan googlen... en hoewel ik niets over z'n Overwatch sensitivity heb gevonden, vond ik wel z'n TF2 settings: 400 dpi @ 4 sens in-game (op 4/11 Windows sens). Ik ga er maar even vanuit dat hij iets gelijkwaardigs voor Overwatch gebruikt. Om dat even in perspectief te stellen, dat is laag. Dat komt redelijk in de buurt van wat de CS:GO pro's over het algemeen hebben.

In BF4 ben ik op een bepaald punt ook naar een lagere sens overgestapt en dat heeft me na een wenningsperiode enorm geholpen. Datzelfde wil ik voor Overwatch ook doen... gisteren merkte ik na een kwartier al een enorme verbetering in m'n accuracy. Nog wel veel vloeken en tieren aangezien ik m'n bureau anders in moet gaan delen om snel genoeg te kunnen draaien, maar goed. Niet alleen single-shot hit/scan wapens deden het beter (McCree), maar ook het 'tracken' met bijvoorbeeld S67 en Tracer was echt een verademing.

Met welke sensitivity spelen jullie? Ik speel nu met een DPI van 400 en een in-game sensitivity van 6 (6/11 Windows sens). Ik heb het vermoeden dat de meeste een stuk hoger zitten, maar ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-09 06:41
Ik heb helaas nog helemaal niet kunnen spelen. Het dagelijks leven heeft me toch wat meer tijd gekost dan ik dacht. Maar als ik het een beetje goed lees is het spel toch zeer goed ontvangen door iedereen. Dat doet me deugt! Ik ben benieuwd hoe ik het zal gaan ervaren zodra ik eindelijk eens een beetje kan gaan knallen. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miyazono
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 22:04
yinx84 schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 07:37:

Ik heb dit filmpje vaker voorbij zien komen, maar gisteren eigenlijk pas goed bekeken. Koreaanse TF2 veteraan Pine die een stukje Widow speelt en onnatuurlijke reactievermogen en accuracy laat zien: YouTube: 오버워치 Team Lw Pine(파인)위도우메이커1

Benieuwd naar z'n sensitivity ben ik even gaan googlen... en hoewel ik niets over z'n Overwatch sensitivity heb gevonden, vond ik wel z'n TF2 settings: 400 dpi @ 4 sens in-game (op 4/11 Windows sens). Ik ga er maar even vanuit dat hij iets gelijkwaardigs voor Overwatch gebruikt. Om dat even in perspectief te stellen, dat is laag. Dat komt redelijk in de buurt van wat de CS:GO pro's over het algemeen hebben.

In BF4 ben ik op een bepaald punt ook naar een lagere sens overgestapt en dat heeft me na een wenningsperiode enorm geholpen. Datzelfde wil ik voor Overwatch ook doen... gisteren merkte ik na een kwartier al een enorme verbetering in m'n accuracy. Nog wel veel vloeken en tieren aangezien ik m'n bureau anders in moet gaan delen om snel genoeg te kunnen draaien, maar goed. Niet alleen single-shot hit/scan wapens deden het beter (McCree), maar ook het 'tracken' met bijvoorbeeld S67 en Tracer was echt een verademing.

Met welke sensitivity spelen jullie? Ik speel nu met een DPI van 400 en een in-game sensitivity van 6 (6/11 Windows sens). Ik heb het vermoeden dat de meeste een stuk hoger zitten, maar ben benieuwd
Ik heb werkelijk geen idee wat voor sensitivity ik heb, maar ik hou er wel van als alles een beetje snel gaat.
Zal vanmiddag eens kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-08-2022

ik heb mijn ingame sens bijna op het laagste staan 1.9 ofzo en dpi op 200 volgens mij. ik hou van ene hele lage sensitivity, heb ik bij alle shooters

http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Themperror schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 01:04:
Kijk 5 gold medals, dat gebeurt nou niet vaak :P

[afbeelding]
Voor de XP krijg je helaas enkel XP van de hoogste medal... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 13:08

Dawn

..Sworn to the Dark..

Thormodo schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 19:21:
[...]

Yup, Mercy is een heel stuk beter speelbaar/leuker als je de beams op toggle mode zet :P. Dan kun je ook eens rondkijken richting andere teammates, i,p.v. je alleen te moeten focussen op die ene waar je beam op zit. Ook handig dat je met haar "flight-skill" niet perse naar een ally hoeft te gaan met de andere optie.

Snap eigenlijk niet waarom de toggle-beam niet standaard is. Maar dat zal wel met newbie-vriendelijkheid te maken hebben.
De eerste keren dat ik met Mercy gespeeld heb in de beta vond ik die toggle beams juist uitermate vervelend; in ieder geval, het switchen van targets... daarna ook weer uitgezet.
op launchday ook zonder toggle gespeeld...

heb je tips?

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Dawn schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 08:41:
[...]

De eerste keren dat ik met Mercy gespeeld heb in de beta vond ik die toggle beams juist uitermate vervelend; in ieder geval, het switchen van targets... daarna ook weer uitgezet.

heb je tips?
Vind toggle beam ook niet echt handig, kan je echt niet snel wisselen van targets.
Bij reinhardt en dergelijke vind ik het dan wel weer handig. Maar hangt natuurlijk van persoon tot persoon af.
Handigste optie tot nu toe vind ik bij Soldier waar je health plates van je team genoten ziet. Erg belangrijk voor je healing buff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thatzombii
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 17-07 13:39
Zeror schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 02:06:
Let niet op de usernames, is testdata :+

[afbeelding]

BTw. De site is natuurlijk, zoals we van de meeste sites wel gewend zijn tegenwoordig, ook responsive.
Ziet er netjes uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Na het spelen van de beta en het kopen van de game ben ik nog steeds enthousiast.
De game is erg netjes verzorgt. Alles ziet er keurig uit en werkt als een tiet.

Heb nog maar weinig kunnen spelen sinds de release. Maar elk potje is weer leuk om te spelen.
Omdat ik weinig tijd heb speel ik eigenlijk uitsluitend de 'quick game'. Soms is de teamsamenstelling wat rommelig en soms word je dan ook keihard in de pan gehakt. En wanneer je team wat beter functioneer gaat het vaak ook echt lekker en krijg je wat meer vrijheid om wat aan te klooien met je character.

Tof spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Toggle beam vind ik dan juist weer erg handig. Het is even een kwestie van oefenen, maar als je het eenmaal doorhebt, is ook het schakelen (health -> damage (of vice versa) of van spelers wisselen) een peuleschil.

Enige nadeel is wel, als je het aanzet, maar je wil naar een ander toe (middels de vlieg skill (lshift)), dat je dan eerst de beam moet uitzetten, omdat je anders naar je target toe vliegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Znivian
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 20:29
Zeror schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 02:06:
Ziet er erg netjes uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thanks. Ben er nog langer niet hoor. Er moet nog het een en ander gestyled worden. En ik moet nog werken aan een fatsoenlijke login en pagina navigatie enzo. Ik hoop dit weekend klaar te zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-09 12:32

In TF2 speelde ik zonder mijn muis driver (Razer Deathadder 2013 editie) op een ingame sens van 2.8.
Momenteel speel ik met mijn nieuwe Razer Deathadder Chroma overwatch edition op 1400 DPI en ingame op 3.Als ik de settings lager zet, dan ben ik niet in staat om airshots te maken of goed te kunnen rocket jumpen.

In overwatch weet ik nog niet hoe hoog ik mijn ingame sens. heb ingesteld.
Wat ik meestal doe is mijn muis is mijn standaard houding vasthouden. vanuit mijn pols beweeg ik naar links en naar rechts. Met deze draai moet ik rond de 170 a 180 graden gedraaid zijn. Als ik verder ga, dan schroef ik mijn sens terug. Mijn accuracy zit gemiddeld op 40 %.
Leuk dat die fabriekanten een muis introduceren met een 10.000 DPI, maar er is niemand die op zo'n belachelijk hoge DPI speelt.

Nu moet ik zeggen dat ik met mijn nieuwe razer muis, nogal aan het spelen ben met de settings.
Ik wil hem nog iets langzamer hebben, maar ik moet dit in stapjes doen om frustraties te voorkomen.
jurgenb1990 schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 08:30:
[...]

ik heb mijn ingame sens bijna op het laagste staan 1.9 ofzo en dpi op 200 volgens mij. ik hou van ene hele lage sensitivity, heb ik bij alle shooters
Wow dat is wel erg laag. sens blijft een persoonlijke voorkeur.
Natuurlijk weten we allemaal dat een hoge sens niet goed is, maar je moet hem zo instellen dat het voor jou het beste aanvoelt.

Oja voor de liefhebbers van stats: https://playoverwatch.com/en-us/career/pc/eu/Pykow-1990

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

CH40S schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 09:17:
Toggle beam vind ik dan juist weer erg handig. Het is even een kwestie van oefenen, maar als je het eenmaal doorhebt, is ook het schakelen (health -> damage (of vice versa) of van spelers wisselen) een peuleschil.

Enige nadeel is wel, als je het aanzet, maar je wil naar een ander toe (middels de vlieg skill (lshift)), dat je dan eerst de beam moet uitzetten, omdat je anders naar je target toe vliegt.
de Toggele Beam en Prio vlieg dinges zijn toch twee verschillende opties als ik het me goed herriner?

Ander iets.. hoe zet je de beam uit als je de beam toggle aan hebt staan? als ik nogmaals de firing knop gebruike bleef de beam aan (in beta iig). is dit veranderd?

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Me muis DPI is 1800 en in game sensitiviteit op 13.

Voor de closed beta van overwatch speelde ik altijd op 3200 DPI :P dacht altijd betere reflex te hebben hierdoor :P maar maakte het voor mezelf alleen maar moeilijker haha.

Toen naar 1800 gezet en gaat nu in shooters altijd beter haha.

[ Voor 22% gewijzigd door Ricmaniac op 26-05-2016 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Dawn schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 09:47:
Ander iets.. hoe zet je de beam uit als je de beam toggle aan hebt staan? als ik nogmaals de firing knop gebruike bleef de beam aan (in beta iig). is dit veranderd?
Ik denk dat het veranderd is, als ik namelijk dezelfde knop weer indruk, gaat de beam uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

CH40S schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 09:49:
[...]
Ik denk dat het veranderd is, als ik namelijk dezelfde knop weer indruk, gaat de beam uit.
Dan gaan we dat vanavond maar weer eens proberen :)
Thanks!
...verhaal...

M'n muis staat op 8200 DPI (Razer Ouroboros) en de ingame sensitivity heb ik niet aangeraakt en staat op standaard (6 oid?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Had gisteren een leuk potje met Lucio 94% van de match on fire en in de 10k healing gedaan :D

Soms snap ik de play of the game echt niet, we werden 1 potje met zijn 5en gekilled door 1 reinhart maar de play of the game was een bastion op het eind die een double kill maakte 8)7

[ Voor 50% gewijzigd door Ereaser op 26-05-2016 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Dawn schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 09:52:
Dan gaan we dat vanavond maar weer eens proberen :)
Thanks!
Sidenode: weet even niet meer zeker, als er iemand anders in de buurt is, dat de beam dan naar die persoon toe gaat of niet. Ik laat hem in ieder geval aan staan, vind het wel fijne optie zo. Ach, op zich is de beam niet zo heel storend en als je toch al een target hebt, kan het niet veel kwaad, imo. Het heeft weinig voordeel iig om het uit te zetten, want dan heal of buff je helemaal niet.

Binnenkort ook even de andere opties voor de andere heroes testen (filmpje hierover in dit topic).

[ Voor 15% gewijzigd door CH4OS op 26-05-2016 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dawn schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 09:52:
[...]

M'n muis staat op 8200 DPI (Razer Ouroboros) en de ingame sensitivity heb ik niet aangeraakt en staat op standaard (6 oid?)
WHAT THE FUCK O_O 8200 DPI lol... je beweegt dus op een vakje van 2 bij 2 milimeter denk ik ? :P

ingame gaat het met hele andere getallen wat vet onhandig is imo.
Default staat het op 30 (van de 100)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

Ricmaniac schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 09:57:
[...]
WHAT THE FUCK O_O 8200 DPI lol... je beweegt dus op een vakje van 2 bij 2 milimeter denk ik ? :P

ingame gaat het met hele andere getallen wat vet onhandig is imo.
Default staat het op 30 (van de 100)
Mijn muiscursor gaat idd met ong 2cm beweging naar de andere kant van het beeldscherm (1920x1200) O-)

Als default 30 is, is het 30...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dawn schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 10:00:
[...]

Mijn muiscursor gaat idd met ong 2cm beweging naar de andere kant van het beeldscherm (1920x1200) O-)

Als default 30 is, is het 30...
Speelt het fijn ? ik vind sensitivity 15 in game al te hoog, 13 was ineens echt fijn. en me dpi dus 7000 lager dan jou XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earthapple
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 01-08 13:46

earthapple

Hyped voor Apex legends S2!

Beakzz schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 21:38:
Zie heel de dag al Battle.net accounts voorbij komen dus ik heb even een Google doc in elkaar geflanst. Stelt niks voor (geen ervaring mee) dus als iemand het beter kan dan hoor ik het graag en als iemand wil trollen kan ik er ook niks aan doen :+

Battle.net account op onderstaande link toevoegen (PC) :

https://docs.google.com/d...Ylzz8Av8/edit?usp=sharing
Heb mijn gegevens er bij gezet!
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik gebruik meestal sens 6 ofzo. In combinatie mijn Logitech G500 muis met de dpi ergens halverwege speelt dat voor mij prima.

Muis instellingen en sens instellingen is natuurlijk een volledige persoonlijke keuze. Het is niet dat de ene setting je beter maakt dan de andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Zeror schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 10:06:
Ik gebruik meestal sens 6 ofzo. In combinatie mijn Logitech G500 muis met de dpi ergens halverwege speelt dat voor mij prima.

Muis instellingen en sens instellingen is natuurlijk een volledige persoonlijke keuze. Het is niet dat de ene setting je beter maakt dan de andere.
Same, bij mij staat ie op 6 in game, heb Logitech G502 op 1400 DPI. Maar ik merk wel dat ik redelijk goed ben met characters die niet zo direct hoeven te aimen en minder goed ben met Hanzo/Widowmaker/McRee, dus misschien moet ik eens gaan voor een lagere Sens/DPI... al was het maar om mezelf te overtuigen dat ik geen volledige scrub ben. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earthapple

earthapple

Ik gebruik 6 Windows sens, mijn razer deathadder staat automatisch op 1600dpi. Helemaal vergeten dpi aan te passen. Ik speel nu dus met 1600DPI op 3 of 2 sens ingame. En vind dit eigenlijk nog net iets te snel.
Nog eventjes tweaken met de sens dus :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Zeror schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 10:06:

Dat is zeker waar. Maar tóch zie je bij spelers vanaf een bepaald niveau een patroon. Die zitten over het algemeen in de hele lage regionen qua sensitivity. In ieder geval bij CS:GO, TF2 en vroegâh ook Quake 3. Dat gezegd hebbende maakt het je nog geen pro als je de instellingen kopieert van een goede speler :)

[ Voor 5% gewijzigd door yinx84 op 26-05-2016 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-09 16:25
Over de sens ben ik bij csgo er altijd van uit gegaan dat ik mijn hele muismat nodig moet hebben om 360° te draaien. (Met als muismat de QcK+) Bij Overwatch heb ik dit 2,5 keer zo hoog gemaakt omdat ik soms wel echt snel moet omdraaien.

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
markdm schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 10:29:
Over de sens ben ik bij csgo er altijd van uit gegaan dat ik mijn hele muismat nodig moet hebben om 360° te draaien. (Met als muismat de QcK+) Bij Overwatch heb ik dit 2,5 keer zo hoog gemaakt omdat ik soms wel echt snel moet omdraaien.
ja bij csgo deed ik dat ook altijd, ik speel bij overwatch veel sniper classes dus dan is het ook wel heel fijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNiker2
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 02:26
Ging gisteren wel lekker, uiteindelijk ontstond er een groep die relatief goed wist samen te werken. En dat maakt een wereld van verschil.

Blijkbaar heb ik mazzel met de lootboxes, Reinhardt met de bundeswehr skin ziet er wel goed uit :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• So_Surreal
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 15-09 10:30
In mijn 2e lootbox direct al de Ultraviolet skin van Tracer :D

Afbeeldingslocatie: http://ift.tt/1PAZj7u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvandenberg91
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-09 15:52
Ik speel voornamelijk Hanzo DPI 2000 op mijn nieuwe Deathadder (Overwatch editie O-)), en ik kreeg gister toen ik lvl 10 werd een lootbox met zijn Lonewolf skin :D Geweldige game kan niet wachten om aan het eind van de dag weer te gaan spelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Hi!

Ik ben tot nu toe eigenlijk alleen maar een lurker geweest op GoT, maar ik heb toch maar een account gemaakt voor deze topic :+

Ik ben echt helemaal weg van dit spel. Ik ben een hele lange tijd weggeweest van shooters sinds ik met WoW was begonnen toendertijd, en daarna LoL. Ik ben stiekem een tijd geleden wel even CSGO gaan spelen om mijn aim terug te krijgen. Maar ik wil nu helemaal niets anders meer spelen. Blizzard heeft het weer voor elkaar gekregen om mij te hooken aan een game.

Mochten er nog mensen iemand zoeken om mee te spelen, hier is m'n profiel: https://playoverwatch.com/en-us/career/pc/eu/Hotsocks-2746

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• So_Surreal
  • Laatst online: 15-09 10:30
Ik ben trouwens ook slecht vergeleken met de beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14-09 12:47
Please stop met skins posten :'(

Na 12 levels nog maar 2 skins gekregen en zelfs die waren niet bijzonder. Achja, komt nog wel hoop ik dan maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
Trouwens al iemand die wekelijkse brawl gespeeld? Om helemaal gek van te worden.
Alle cooldowns zijn gehalveerd wat een tracer bijna echt onmogelijk maakt om te killen. Overwatch is al best snel maar op die manier wordt het wel insane 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DivineNL schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 10:50:

Na 12 levels nog maar 2 skins gekregen en zelfs die waren niet bijzonder. Achja, komt nog wel hoop ik dan maar :P
Ben wel benieuwd hoe het gaat wanneer je higher level bent, dan gaat het levelen natuurlijk een stuk trager. Dus de kans op nieuwe stuff is wel wat kleiner. Als je écht voor skins wilt gaan dan, dan moet je er wat geld tegenaan gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16-09 16:36
Gister ook begonnen met Overwacht :o

Nog niet veel gespeeld maar ben zeer positief verrast :D

SinusRhythm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14-09 12:47
Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 10:55:
[...]

Ben wel benieuwd hoe het gaat wanneer je higher level bent, dan gaat het levelen natuurlijk een stuk trager. Dus de kans op nieuwe stuff is wel wat kleiner. Als je écht voor skins wilt gaan dan, dan moet je er wat geld tegenaan gooien.
Ik ben geduldig hoor, in the end zijn het maar skins. Gewoon vreemd dat heel veel mensen veel skins krijgen (maat van mij heeft al 3 legendaries op level 12) en ik niets. **** RNG :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Themperror
Grompie schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 10:54:
Trouwens al iemand die wekelijkse brawl gespeeld? Om helemaal gek van te worden.
Alle cooldowns zijn gehalveerd wat een tracer bijna echt onmogelijk maakt om te killen. Overwatch is al best snel maar op die manier wordt het wel insane 8)7
Volgensmij wel meer dan gehalveerd, verder chargen de ultimates sneller en heeft iedereen dubbel HP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
DivineNL schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 10:50:

Ik heb überhaupt nog geen legendary gekregen. Wel wat skins (stuk of 3/4 of zo, maar zijn vooral paarse en blauwe... Dus echt bijzondere skins zijn dat niet...). Je bent echt niet de enige. Eén ding scheelt, zolang ik ze nu nog niet gekregen heb, kan ik later alleen maar meer krijgen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Themperror
CH40S schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 11:02:
[...]
Eén ding scheelt, zolang ik ze nu nog niet gekregen heb, kan ik later alleen maar meer krijgen. ;)
Dat zou je denken maar met RNG en het feit dat je items gewoon dubbel kan krijgen... Nope!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DivineNL schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 10:57:
[...]

Ik ben geduldig hoor, in the end zijn het maar skins. Gewoon vreemd dat heel veel mensen veel skins krijgen (maat van mij heeft al 3 legendaries op level 12) en ik niets. **** RNG :+
dat is ook best wel kut dat je in de shop dus kisten koopt. het blijft rng.

Van te voren had ik verwacht dat je credits zou kunnen kopen ipv kisten zodat je zelf de skins kan unlocken die je erg graag zou willen. Maar denk dat dat toch wel een klein puntje is dat blizzard dan denkt van: oke je mag een cashshop in overwatch maken maar dan moet je het hetzelfde doen als CSGO want valve maakt daar bakken geld mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 15:45
Pfff, weet niet wat het is met mij en widowmaker. Was in CSGO toch geen slechte sniper, maar nu mis ik zelfs de makkelijkste shots. Al wat geklooid met de sensitivity, maar nog geen suc6. Frustrerend als wat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Laatst online: 11-09 10:24
Heb mijn character gevonden

Lucio _/-\o_
Wat een heerlijke character is dat, healt en doet ook nog wat damage daarbij. En dan nog eens die knockback erbij heerlijk!

Average van 6,3k healing done xD

[ Voor 9% gewijzigd door rwbk op 26-05-2016 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 11:46
YouR schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 11:11:
Pfff, weet niet wat het is met mij en widowmaker. Was in CSGO toch geen slechte sniper, maar nu mis ik zelfs de makkelijkste shots. Al wat geklooid met de sensitivity, maar nog geen suc6. Frustrerend als wat :+
Ik AWP in cs:go op SMFC niveau ook een aardig potje... Sterkner nog, het is me beste wapen. Maar moet echt heel erg zoeken naar mijn sensitivity! Zowel bij Widowmaker als andere heroes...

Speel csgo op 400 dpi met 1.6 sensitivity, maar moet dit nog vinden in Overwatch

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:21
Ricmaniac schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 11:10:
[...]

dat is ook best wel kut dat je in de shop dus kisten koopt. het blijft rng.

Van te voren had ik verwacht dat je credits zou kunnen kopen ipv kisten zodat je zelf de skins kan unlocken die je erg graag zou willen. Maar denk dat dat toch wel een klein puntje is dat blizzard dan denkt van: oke je mag een cashshop in overwatch maken maar dan moet je het hetzelfde doen als CSGO want valve maakt daar bakken geld mee.
Het grootste verschil met Valve is gewoon dat je daar al je skins en kisten kunt verkopen en ruilen. Daarom zou ik zelf niet zo snel geld in de loot boxen van Blizzard steken, omdat het puur voor jezelf is en het heeft verder geen waarde. Zou verder ook niet kunnen, omdat in tegenstelling tot Valve, heeft Blizzard geen marktplaats voor ingame items. Mja wie weet kunnen ze nog iets doen met de structuur van de Real Money Auction House van Diablo 3 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
rwbk schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 11:11:

Lucio _/-\o_
Wat een heerlijke character is dat, healt en doet ook nog wat damage daarbij. En dan nog eens die knockback erbij heerlijk!

Dat heb ik dus met Zenyatta, maar dan geen knockback natuurlijk, maar wel heal en damage buffs, waar je ook leuke dingen mee kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
CH40S schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 11:17:
[...]
Dat heb ik dus met Zenyatta, maar dan geen knockback natuurlijk, maar wel heal en damage buffs, waar je ook leuke dingen mee kan doen.
Zenyatta werdt de eerste dag niet echt veel gespeeld. Zie hem nu wel veel vaker voorbij komen inderdaad.
En als ik even geen zin heb op een healer te spelen. Reaper/Pharah/Soldier 76 zijn ook altijd leuk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
rwbk schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 11:20:
Zenyatta werdt de eerste dag niet echt veel gespeeld. Zie hem nu wel veel vaker voorbij komen inderdaad.
En als ik even geen zin heb op een healer te spelen. Reaper/Pharah/Soldier 76 zijn ook altijd leuk.
Wat overigens ook érg cool is aan Lucio: wall jumping! :) Zie dit filmpje:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 13:39

Jumpiefox

Hoi ?

Spel blijft gewoon dope. Heb alleen geen enkel idee of ik nou een total scrub-lord ben of dat ik een beetje goed ben :+ Aan de ene kant vind ik het wel dope dat je geen uitgebreide post-game screen hebt dus veel minder mensen die zeiken of echt puur op KD spelen en zo objectives laten gaan...wat echt zuur zou zijn aangezien het puur om objectives draait. Aan de andere kant is het wel moeilijker om te zien wie nou de zwakste schakel is en dus daar misschien wat aan kan doen.

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awesom-o
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09 12:57
Getver, dat ziet er wel vet uit! Ook maar eens proberen. Ga je vooral zelf voor kills of ben je vooral bezig met healen?

Overwatch profile awesomo#2162

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
awesom-o schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 11:26:
Getver, dat ziet er wel vet uit! Ook maar eens proberen. Ga je vooral zelf voor kills of ben je vooral bezig met healen?
Lucio zijn heal heeft een behoorlijke range. Het is een auto heal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rwbk schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 11:28:
[...]

Lucio zijn heal heeft een behoorlijke range. Het is een auto heal.
Let wel dat spelers in LoS moeten staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
Ricmaniac schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 11:29:
[...]

Let wel dat spelers in LoS moeten staan
LoS als in line of sight?

Als ze achter mij staan worden ze ook gewoon gehealed ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan staan ze toch ook in line of sight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rwbk schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 11:30:
[...]

LoS als in line of sight?

Als ze achter mij staan worden ze ook gewoon gehealed ?
ja precies, zolang er maar geen muren tussen staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer
  • Laatst online: 11-09 15:52

Fixer

FP ProMod
rwbk schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 11:20:
[...]

Als ik de support role op mij neem, kies is in veel situaties voor Zenyatta. Als je slim speelt kun je aardig wat damage en vooral kills maken, naast het healen van je team. Vooral als Zenyatta i.c.m. Reinhardt (om damage te blocken) kan erg effectief zijn _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
Ricmaniac schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 11:33:
[...]

ja precies, zolang er maar geen muren tussen staan
Aah zoo. Okay die wist ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
rwbk schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 11:11:

Lucio _/-\o_

Ik heb met Lucio nu 8k average na 3 potjes :P

Vanavond even de buttons remappen voor het wall runnen zodat ik met LB spring ipv A specifiek voor Lucio. Toch geniaal dat dit per character kan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earthapple

earthapple

Pff, door dit forum krijg ik zoveel zin om te spelen... helaas nog aan het werk en tegen de tijd dat ik thuis ben is het aleer 6 uur en moet ik nog boodschappen,koken,eten... IK WIL SPELEN AAHHH :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
Ereaser schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 11:38:
[...]

Ik heb met Lucio nu 8k average na 3 potjes :P

Vanavond even de buttons remappen voor het wall runnen zodat ik met LB spring ipv A specifiek voor Lucio. Toch geniaal dat dit per character kan :D
Ik speel op de pc. Maar ik heb al iets meer dan 3 potjes gespeeld met lucio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sutro
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-10-2024
Net een mailtje gekregen van G2play met een code voor de noirskin.
Normaal kreeg je die enkel als je preordered via blizz zelf dacht ik?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sutro-1795/hero/1283069

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:06

UTADDICT

NERF

Ereaser schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 09:53:
Had gisteren een leuk potje met Lucio 94% van de match on fire en in de 10k healing gedaan :D

Soms snap ik de play of the game echt niet, we werden 1 potje met zijn 5en gekilled door 1 reinhart maar de play of the game was een bastion op het eind die een double kill maakte 8)7
Dit inderdaad!

Gisteren werd ik met D.va uit de robot geslingerd om vervolgens in haar 'meisjes-vorm' 5 mensen achter elkaar te killen (ja in heel kort tijdsbestek). Vervolgens was de play of the game een Mercy die 2 mensen Ressde (en die mensen maakten geen 5 kills oid). Zal wel iets met objectives te maken hebben oid.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
UTADDICT schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 11:52:
[...]

Dit inderdaad!

Gisteren werd ik met D.va uit de robot geslingerd om vervolgens in haar 'meisjes-vorm' 5 mensen achter elkaar te killen (ja in heel kort tijdsbestek). Vervolgens was de play of the game een Mercy die 2 mensen Ressde (en die mensen maakten geen 5 kills oid). Zal wel iets met objectives te maken hebben oid.
ik heb vaak het idee dat het echt een game "Changing" moment moet zijn. Een quadkill die bijvoorbeeld cruciaal is om de game om te vormen naar een winst.

Voorbeeld met junkrat, daar heb je bijna altijd wel een play of the game als je met dat wheel gewoon naar een "secure area" gebied gaat en daar laat afgaan

[ Voor 11% gewijzigd door jurgenb1990 op 26-05-2016 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxxus
  • Laatst online: 27-09-2022
Ben normaal nooit zo van de FPS games, maar dit is toch best gaaf.

Merk wel dat ik een reactie vermogen van een bejaarde heb, hoe makkelijk sommige mensen iemand neer kunnen halen is echt iets waar ik respect voor heb (maar ook wel eens salty :P)
Vaak ga ik ook plat zonder enig idee te hebben waarvan, en achteraf zie je dan ook het figuur ergens staan die je totaal heb gemist.

De duur van de games vind ik ook zeer fijn, niks 30+ minuten, gewoon korte krachtige potjes, hierdoor is verliezen ook geen zure appel.

Waar ik wel een beetje moe van wordt is de teamcomps, en dan doel ik niet over dps/tank/support, maar de 2x bastion 3x reinhard en Mercy comp. Bastion/Turret dude, zijn zo vervelend, vind concept niet erg, alleen de damage is zo hoog.

PSN: MaxxusNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bapawe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-08 15:07
CH40S schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 11:24:
[...]
Wat overigens ook érg cool is aan Lucio: wall jumping! :) Zie dit filmpje:

[video]
Die A_Seagull is mijn favoriete (Overwatch) streamer, die gast speelt tering goed en geeft ondertussen ook nog even doodleuk commentaar en tips over zijn gameplay alsof het niks voorstelt wat ie aan het doen is :D

www.twitch.tv/bapawe | www.twitter.com/bapawe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awesom-o
  • Laatst online: 10-09 12:57
Trivian schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 12:09:
[...]

Die A_Seagull is mijn favoriete (Overwatch) streamer, die gast speelt tering goed en geeft ondertussen ook nog even doodleuk commentaar en tips over zijn gameplay alsof het niks voorstelt wat ie aan het doen is :D
Ja klopt idd, en ook gewoon alles wat hij speelt sloopt hij alles en iedereen mee. Cloud 9 Surefour is ook een aanrader om te volgen.

[ Voor 9% gewijzigd door awesom-o op 26-05-2016 12:16 ]

Overwatch profile awesomo#2162

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Themperror
In de map Hanamura (als Defend) is volgensmij echt een balance issue.

Met een groep van 6 tweakers, zijn we allemaal Torbjorn gegaan,

Turrets neerzetten.. En vervolgens met gemak de hele 5 mins uithouden.

Dit is 2x achter elkaar goed gelukt (en zelf nog 1x met wat andere mensen)

3/3 gewonnen met full torbjorn team..

Geweldig hoe het uitziet en hoe het andere team van alles probeert om erdoor te komen maar zonder success
(Zelfs gehad dat ze met 6 reapers / genji's of winstons kwamen..)

-edit
Zover ik weet werkt dit alleen goed in Hanamura, we hebben ook 6 bastion probeert in Volskaya maar die hebben we redelijk snel verloren

[ Voor 12% gewijzigd door Themperror op 26-05-2016 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:08

The Chosen One

Zie signature!

3-4 Hanzo's en ultimates sparen. Alles in 1 keer weg, daarna alleen lvl 1 turrets.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Themperror schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 12:19:

Met een groep van 6 tweakers, zijn we allemaal Torbjorn gegaan,

Turrets neerzetten.. En vervolgens met gemak de hele 5 mins uithouden.

Dit is 2x achter elkaar goed gelukt (en zelf nog 1x met wat andere mensen)

3/3 gewonnen met full torbjorn team..

Geweldig hoe het uitziet en hoe het andere team van alles probeert om erdoor te komen maar zonder success
(Zelfs gehad dat ze met 6 reapers / genji's of winstons kwamen..)

-edit
Zover ik weet werkt dit alleen goed in Hanamura, we hebben ook 6 bastion probeert in Volskaya maar die hebben we redelijk snel verloren
Over Hanumura gesproken, wij waren gisteren aan het aanvallen en het was erg lastig, we hadden nog maar een minuut. Kom ik daar aan met mijn D.va en vloog zo naar binnen, stapte uit: "Nerf this!" En toen waren er drie man dood, plus turret. Ik heb nog nooit zo'n geslaagde zelfdestruct met haar gehad.

Hierdoor konden we nog net op tijd punt B veroveren. En toen kwam het hoor, de tegenpartij was niet gecharmeerd van mijn actie haha. Ze gingen in de chat zeuren dat het een cheat ultimate is, met een te grote range. Uiteindelijk werd het alleen maar leuker, vervolgens kwam die gast die het meeste zeurde, bij ons in het team terecht. Wij lachen, hij wilde niet met een cheat team samen spelen en besloot daarom maar het spel te verlaten. Priceless >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Themperror
The Chosen One schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 12:26:
3-4 Hanzo's en ultimates sparen. Alles in 1 keer weg, daarna alleen lvl 1 turrets.
turrets zijn immuun tegen die draken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
De ult van hanzo kan geen turrets kapot maken.
Maar als de tegenstanders veel bastions of Torbjorns hebben moet je gewoon goed als team samenwerken en dan kan je er makkelijk doorheen. Je kan een bastion of turret makkelijk kapot maken met een Pharah, Widowmaker, Hanzo of Junkrat. Gewoon als team allemaal hierin veranderen met een Mercy en Reinhardt/Zarya ofzo als hulp, alhoewel dat ook niet nodig is. Bastions en turrets gaan kapot door 3 direct hits van Pharah of met 3 schoten van Widowmaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
Bastion kan makkelijk verslaan worden door Genji of soldier en hanzo als ze samen aanvallen en op medium range kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Themperror
markdm schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 12:34:
Je kan een bastion of turret makkelijk kapot maken met een Pharah, Widowmaker, Hanzo of Junkrat. Gewoon als team allemaal hierin veranderen met een Mercy en Reinhardt/Zarya ofzo als hulp, alhoewel dat ook niet nodig is. Bastions en turrets gaan kapot door 3 direct hits van Pharah of met 3 schoten van Widowmaker.
Ik geloof ten harte dat dit ook niet zal werken, vergeet niet dat er snel 6 torbjorns zijn met ultis klaarstaan, pharah overleeft niet lang genoeg om een turret neer te halen, en met een beetje positionering kan widowmaker ze niet eens raken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Laatst online: 06-09 13:12
sutro schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 11:47:
Nee, die kreeg je overal ;).
Dawn schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 08:41:
[...]

heb je tips?
Ik heb Mercy nog niet zo veel gespeeld (Pharah, Torbjörn en Lucio vooral, met een tank als we die nodig hebben etc.). Met Pharah heb ik tot dusver (bijna) altijd wel een gouden medaille gehad voor eliminations en/of damage. Hoewel ze natuurlijk niet op elke map even goed werkt, dus ik pak haar niet standaard.
Torbjörn beetje zelfde verhaal. Toffe aan hem is dat je ook zonder je turrets prima damage kunt doen. En dan heb je ook je armor packs nog.

Ik vond bij Mercy vooral dat ingedrukt houden van de beams gewoon irritant, vandaar :P. Maar ik lees dus dat de toggle anders werkt dan in de bèta.
Denk wel dat toggle beter werkt als je ook je "flight" niet standaard naar de ally die je healed laat gaan, anders is het allemaal wat traag.
CH40S schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 11:02:
[...]
Ik heb überhaupt nog geen legendary gekregen. Wel wat skins (stuk of 3/4 of zo, maar zijn vooral paarse en blauwe... Dus echt bijzondere skins zijn dat niet...). Je bent echt niet de enige. Eén ding scheelt, zolang ik ze nu nog niet gekregen heb, kan ik later alleen maar meer krijgen. ;)
Zie dat je nu level 10 bent. T/m level 10 had ik überhaupt geen enkele skin, zelfs geen blauwe.
Ik word net level 11 en kreeg een Legendary Hanzo skin (Young Hanzo), in het oranje dus helemaal "representing The Netherlands" :+.
Dat vind ik persoonlijk de mooiste skin van hem. Zijn wolf skins zijn ook tof, maar die kleurenschema's trekken me minder en voor een stealthy assassin hebben die wel heel veel om het lijf (letterlijk).
Hanzo zelf heb ik nog maar 2 minuten gespeeld echter :P. Komt ook omdat er altijd wel iemand anders hem lijkt te kiezen.
markdm schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 12:50:
Net ook iets raars gebeurt. Ik heb vanmorgen al lang gespeeld en had altijd binnen 20 seconden een match. Ik ging net weer zoeken voor een match, duurde het 8 minuten en ben ik in 7 verschillende skirmishes gekomen tijdens het wachten. Iemand uit mijn team zei dat hij er al 20 op had zitten. :/
Kon vanochtend ook niet inloggen, omdat de servers down waren. Dus zal wel aan server problemen liggen.

[ Voor 21% gewijzigd door Thormodo op 26-05-2016 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
Themperror schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 12:36:
[...]

Ik geloof ten harte dat dit ook niet zal werken, vergeet niet dat er snel 6 torbjorns zijn met ultis klaarstaan, pharah overleeft niet lang genoeg om een turret neer te halen, en met een beetje positionering kan widowmaker ze niet eens raken
Waarom niet? Gewoon met twee tegelijkertijd snel peeken en schieten. Ik heb zo al tientallen kapot gemaakt. En wanneer zou widowmaker ze niet kunnen raken, wanneer ze dichtbij om een hoekje staan? Dan kan je ze juist super makkelijk kapot maken als Pharah of Junkrat.

-edit-

Net ook iets raars gebeurt. Ik heb vanmorgen al lang gespeeld en had altijd binnen 20 seconden een match. Ik ging net weer zoeken voor een match, duurde het 8 minuten en ben ik in 7 verschillende skirmishes gekomen tijdens het wachten. Iemand uit mijn team zei dat hij er al 20 op had zitten. :/

[ Voor 19% gewijzigd door markdm op 26-05-2016 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
sutro schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 11:47:
Krijg je alleen als je de game preorderde vóór 29 april 2016.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:18
Gisteren deze Google doc aangemaakt voor pc spelers en hij loopt lekker.

Alleen toen melde iemand dat er al zo'n doc was. Weet iemand de link daar van zodat we alles samen kunnen voegen en dan in de OP kunnen zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Beakzz schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 12:53:
Gisteren deze Google doc aangemaakt voor pc spelers en hij loopt lekker.

Alleen toen melde iemand dat er al zo'n doc was. Weet iemand de link daar van zodat we alles samen kunnen voegen en dan in de OP kunnen zetten?
Zeror is bezig met een alles omvattende tool voor álle Blizzard-games, hij hoopt die dit weekend af te maken, zie zijn berichten eerder in dit topic. Er was nog een Google Docs spreadsheet, maar die is intussen alweer verwijderd.

Dan is er momenteel nog een andere Google Doc, ook van Zeror en ook weer voor alle Blizzard games: Zeror in "[Multi] Overwatch", deze gaat echter op den duur vervangen worden.

[ Voor 45% gewijzigd door CH4OS op 26-05-2016 13:05 . Reden: Link naar juiste post gezet ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ugh, verlies wel veel pub games. Ga haast denken dat het door mij komt :o Probeer vaak wel de juiste heroes te kiezen, maar sommige heb ik nog weinig gespeeld dus ben ik ook niet zo goed mee.

En om nu altijd Junkrat te kiezen :P Wil graag Hanzo wat beter leren maar dat is nog best lastig.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
CH40S schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 12:55:
[...]
Zeror is bezig met een alles omvattende tool voor álle Blizzard-games, hij hoopt die dit weekend af te maken, zie zijn berichten eerder in dit topic. De andere Google Doc is gelinkt in Nostordici in "[Multi] Overwatch". Dan is er momenteel nog een andere Google Doc, ook van Zeror en ook weer voor alle Blizzard games: Zeror in "[Multi] Overwatch"
Volgens mij link je nu naar een poll dat ging over het Overwatch beta weekend ;)
Ik denk dat er een Google Doc wordt bedoeld met battletags?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Nostordici schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 13:02:
[...]

Volgens mij link je nu naar een poll dat ging over het Overwatch beta weekend ;)
Ik denk dat er een Google Doc wordt bedoeld met battletags?
Ja, mea culpa, linkte naar de verkeerde post. Heb nu de juiste in mijn bericht erbij gezet. :)

EDIT: Ik zie nu dat dat bestand reeds verwijderd is.

Ik wacht dus op de tool van Zeror... En anders staat mijn Battletag ook in mijn sig, perfecte plek daarvoor, lijkt me. :)

[ Voor 20% gewijzigd door CH4OS op 26-05-2016 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earthapple

earthapple

Nostordici schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 12:29:
[...]

Over Hanumura gesproken, wij waren gisteren aan het aanvallen en het was erg lastig, we hadden nog maar een minuut. Kom ik daar aan met mijn D.va en vloog zo naar binnen, stapte uit: "Nerf this!" En toen waren er drie man dood, plus turret. Ik heb nog nooit zo'n geslaagde zelfdestruct met haar gehad.

Hierdoor konden we nog net op tijd punt B veroveren. En toen kwam het hoor, de tegenpartij was niet gecharmeerd van mijn actie haha. Ze gingen in de chat zeuren dat het een cheat ultimate is, met een te grote range. Uiteindelijk werd het alleen maar leuker, vervolgens kwam die gast die het meeste zeurde, bij ons in het team terecht. Wij lachen, hij wilde niet met een cheat team samen spelen en besloot daarom maar het spel te verlaten. Priceless >:)
Ik vind die ult nou niet echt heel overpowered. Volgensmij is de range inderdaad zowat oneindig maar als je out line of sight gaat staan kan je niet geraakt worden, ook al sta je op 1 meter afstand, kan je gewoon het hoekje omlopen of achter een paal staan en tada hij is gedodged.

Desalniettemin een mooie streak met je ult :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:06

UTADDICT

NERF

earthapple schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 13:08:
[...]

Ik vind die ult nou niet echt heel overpowered. Volgensmij is de range inderdaad zowat oneindig maar als je out line of sight gaat staan kan je niet geraakt worden, ook al sta je op 1 meter afstand, kan je gewoon het hoekje omlopen of achter een paal staan en tada hij is gedodged.

Desalniettemin een mooie streak met je ult :)
Inderdaad. Plus duurt het ook even voor de ontploffing er daadwerkelijk is, dus tijd zat om je uit de voeten te maken.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Themperror schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 12:19:

-edit
Temple of Anubis is ook al ontzettend lastig om door te komen als er veel Torbjorns zijn.

Je hebt maar 1 ingang en je kan de turrets bijna nergens buiten hun range neer halen. Pharah moet te dicht bij komen door de gate. Dan kan je wel met reaper of tracer er voorbij teleporten in 1 van de 2 zijgangen, maar daarna zijn ze alsnog snel dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Planespotter schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 13:02:
Ugh, verlies wel veel pub games. Ga haast denken dat het door mij komt :o Probeer vaak wel de juiste heroes te kiezen, maar sommige heb ik nog weinig gespeeld dus ben ik ook niet zo goed mee.

En om nu altijd Junkrat te kiezen :P Wil graag Hanzo wat beter leren maar dat is nog best lastig.
Ja Hanzo is sinds release mijn meest gespeelde hero. Nog steeds vind ik hem ook 1 van de moeilijkste om te spelen. je moet gewoon echt leren hoe met die pijlen om te gaan qua aim en distance.

Hij is wel echt flink me favoriet geworden. Ik speel hem nu op een aanvallende manier in plaats van defensive zoals die eigenlijk is. Ik loop gewoon mee met de payload en speel hem vooral als mid-range Hero. Het lastige daar van is bijvoorbeeld een goeie tracer ofzo die makkelijk dichtbij kan komen. of een Mei die redelijk dichtbij staat en je meestal niet met 1 pijl dood hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Themperror schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 12:36:
[...]

6 torbjorns is een easy win, zolang je team maar niet speelt met tank classes.
Gewoon counteren met de volgende setup:
Pharah,Junkrat, Widowmaker, Hanzo, Genji, soldier:76
Of vervang hanzo voor een mercy.

In de open beta had ik nog veel problemen met de turrets, maar nu ik al 14 uur speel (inclusief closed beta, open beta en lauch) merk ik dat ze snel neer te halen zijn.
Ereaser schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 13:18:
[...]

Temple of Anubis is ook al ontzettend lastig om door te komen als er veel Torbjorns zijn.

Je hebt maar 1 ingang en je kan de turrets bijna nergens buiten hun range neer halen. Pharah moet te dicht bij komen door de gate. Dan kan je wel met reaper of tracer er voorbij teleporten in 1 van de 2 zijgangen, maar daarna zijn ze alsnog snel dood.
Junkrat is de oplossing. Gisteren waren er 2 bastions, 2 torbjorns, mercy en reinhardt aanwezig in het andere team. Spam spam spam en ze waren niet meer zo sterk.
Met de heals van chaos kon ik gelijk na mijn spam erin vliegen en haalde ik 2 bastions, reinhardt en de mercy neer. Vervolgens kon het team door pushen en wonnen we.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Pykow schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 13:36:
[...]

6 torbjorns is een easy win, zolang je team maar niet speelt met tank classes.
Gewoon counteren met de volgende setup:
Pharah,Junkrat, Widowmaker, Hanzo, Genji, soldier:76
Of vervang hanzo voor een mercy.

In de open beta had ik nog veel problemen met de turrets, maar nu ik al 14 uur speel (inclusief closed beta, open beta en lauch) merk ik dat ze snel neer te halen zijn.
[...]

Junkrat is de oplossing. Gisteren waren er 2 bastions, 2 torbjorns, mercy en reinhardt aanwezig in het andere team. Spam spam spam en ze waren niet meer zo sterk.
Met de heals van chaos kon ik gelijk na mijn spam erin vliegen en haalde ik 2 bastions, reinhardt en de mercy neer. Vervolgens kon het team door pushen en wonnen we.
Alle turrets staan wel op een verhoging, dus het is niet zo makkelijk als spam spam spam want dan mis je alles :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earthapple

earthapple

Ereaser schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 13:40:
[...]

Alle turrets staan wel op een verhoging, dus het is niet zo makkelijk als spam spam spam want dan mis je alles :P
Dat is waar. Dan dan kan je beter Pharrah nemen. Peaken > schieten > weg > repeat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Ereaser schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 13:40:
[...]

De nades exploderen pas 5 seconde nadat ze iets geraakt hebben.
Schiet ze heel hoog (helaas is er geen charge zoals in TF2) en je haalt het zo neer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
echt Genji is de ultieme counter voor de amateur bastions waar het nu opzich nog redelijk mee vol zit.
heb ook al aardig wat kills gehad door die reflect skill tegenover een bastion.

zo zag ik gister avond deze gif "When the enemy Bastion is the best player on your team"
https://gfycat.com/SnivelingCloseJabiru

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Pykow schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 13:47:
[...]

De nades exploderen pas 5 seconde nadat ze iets geraakt hebben.
Schiet ze heel hoog (helaas is er geen charge zoals in TF2) en je haalt het zo neer.
Tijdens een skirmish wat mee experimenteren :)
Pagina: 1 ... 30 ... 115 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je graag met andere Tweakers samenspelen? In de mooie uitgebreide topicstart staat veel informatie over de game, inclusief de nieuwe Tweakers spelerlijst (PC, PS4, XBOX) en de Teamspeak-server.