Planespotter schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 20:47:
[...]
Als je in McCree z'n stun terecht komt is het vaak game over ja. Oftewel: niet in zijn stun terecht komen
Maarja makkelijker gezegd dan gedaan. Ik sneuvel er ook maar al te vaak door.
Ik zou wel graag met 1 hero heel goed willen worden, maar vind het lastig kiezen

Vind Winston ook wel een baas. Volgens mij is die wel heel sterk als je er goed mee om kunt gaan.
Waarom zou een hero een ability moeten krijgen om iemand vast te zetten, terwijl zijn damage output van dichtbij al erg hoog is ?
een goede mccree kan iedereen al neerhalen met zijn burst shots (Rechtermuisknop).
De stun is gewoon te veel van het goede.
Een reaper bijvoorbeeld, kan je ook neer halen in 2 a 3 shots en ook erg een pain in the ass zijn.
Maar hij kan je niet vast zetten, waardoor het fair aanvoelt.
Ik heb ook nooit begrepen waarom een mccree 12 shots in 1x kan lossen, daarmee kan hij 2 tank classes binnen 3 seconde neerhalen. Iedere class doet hier langer over of moet zijn ult gebruiken om 2 tanks neer te kunnen halen.
In de open beta heb ik met mccree gespeeld en je wint gewoon alles 1 vs 1.
Kan je wel zeggen dat het een team spel is, maar kom op zeg. Skills en techniek moeten het verschil maken. Niet de stun van mccree of een glich/fout waardoor hij 2 tanks kan neerhalen met zijn 12 shots.
Alle andere heroes voelen voor mij wel fair en balanced aan (mits ze niet mer 2+ in 1 team zitten)
Zoals gisteren 6 soldiers. Je kan dan misschien wel het steen,papier en schaar spel spelen.
Maar als de tegenstander 6 papiertjes heeft, dan wordt jij als steen niet meer dan een zandkorel.
Hopelijk komt er nog een class limit van 2.
Overwatch is een geweldige game, maar men moet niet zijn ogen dicht houden voor dit soort problemen.
Het is Blizzard eerste shooter, dus ik heb nog niet de vertrouwen dat ze dit nog gebalanceerd krijgen.