Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11:11
Ereaser schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 13:55:
[...]

Tijdens een skirmish wat mee experimenteren :)
Als junkrat kan je ook een geweldige kill maken op een reinhardt.
Gisteren een mine precies onder zijn voeten geplaatst. Hij vloog zo hoog, dat ik onder zijn schild door tegen zijn voeten kon schieten. Dikke airshots waar hij gewoon niks aan kon doen.

Heb er pas 20 minuten meegespeeld na de lauch, maar het is een geweldige hero.
Hanzo wil ik ook nog beter onder de knie krijgen.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Themperror
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-08 16:59
Ricmaniac schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 13:49:
[[///url="https://gfycat.com/SnivelingCloseJabiru"]video[/url]]
holy crap, is er iets mis met het video element op tweakers?
i7 6700k en 560ti op Chrome en de pagina draait ineens op 5-9 fps ofzo

Rig: AMD Ryzen 9950X3D, 96GB DDR5 6000Mhz, MSI Ventus X3 OC RTX5090

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh O_o bij mij draait het allemaal hetzelfde en filmpje gaat soepel
maar ff aangepast en gewoon de link laten staan

[ Voor 26% gewijzigd door Ricmaniac op 26-05-2016 14:03 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:43

Thermometer

Whoop Whoop!

Pykow schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 14:00:
[...]

Gisteren een mine precies onder zijn voeten geplaatst. Hij vloog zo hoog, dat ik onder zijn schild door tegen zijn voeten kon schieten. Dikke airshots waar hij gewoon niks aan kon doen.

Junkrat heeft echt van die geniale momenten inderdaad. Ook leuk om als je weet dat je dood gaat, snel een trap onder je te leggen. De meeste mensen lopen automatisch door als ze je dood hebben. Dan lopen ze over je lijk heen, worden getrapt en krijgen ze de grenades van je martyrdom op ze.

Reinhart kan ook echt voldoenend zijn om te spelen. Vooral op een payload map met een Mercy als healer. Lekker rammen in the heat of the moment:

[Video: https://gfycat.com/CriminalFaintDowitcher]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
als ik die shit zie dan heb ik ook echt zo iets van: ik moet binnekort ook maar gauw over naar 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is ergens een lijst te vinden met Xbone spelers?

Zo niet, zoek nog wat Nederlanders om een paar leuke sessies te doen. Speel samen met 2 vrienden van me.

Totd x Ducky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer

Thermometer

Whoop Whoop!

Ricmaniac schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 14:06:
als ik die shit zie dan heb ik ook echt zo iets van: ik moet binnekort ook maar gauw over naar 144hz
Ja dat vind ik het iig wel waard. Twijfel alleen nog wel steeds of ik settings op high zet zodat ik stable 144fps kan halen, of settings op t hoogst wat kan, waar ik 60-100fps mee haal.

Graphics maken niet super veel uit tussen die twee dus denk dat 144fps de betere keuze is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-06 11:09
Pykow schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 13:47:
[...]

De nades exploderen pas 5 seconde nadat ze iets geraakt hebben.
Schiet ze heel hoog (helaas is er geen charge zoals in TF2) en je haalt het zo neer.
Junkrat is fantastisch tegen turrets op anubis, vooral op punt B. Zijn nades exploderen echter pas vlak na de 3e stuit, het maakt niet uit hoeveel tijd er tussen zit. Met map kennis die na verloop van tijd beter wordt kun je je nades behoorlijk goed plaatsen. Directe hit is natuurlijk boem, maar das logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ricmaniac schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 13:30:
[...]

Ja Hanzo is sinds release mijn meest gespeelde hero. Nog steeds vind ik hem ook 1 van de moeilijkste om te spelen. je moet gewoon echt leren hoe met die pijlen om te gaan qua aim en distance.

Hij is wel echt flink me favoriet geworden. Ik speel hem nu op een aanvallende manier in plaats van defensive zoals die eigenlijk is. Ik loop gewoon mee met de payload en speel hem vooral als mid-range Hero. Het lastige daar van is bijvoorbeeld een goeie tracer ofzo die makkelijk dichtbij kan komen. of een Mei die redelijk dichtbij staat en je meestal niet met 1 pijl dood hebt.
Hij is zeker leuk ja.

Merk wel dat ik flink rusty ben als het op een shooter als Overwatch aankomt. Paar jaar geleden wel fanatiek TF2 gespeeld en daar was ik best goed in, maar nu word ik links en rechts door alles en iedereen geowned.

Het helpt dan waarschijnlijk ook niet dat ik na iedere keer doodgaan van hero wissel, maar ik wil ze toch graag goed onder de knie krijgen.

Enige heroes waar ik wel redelijk goed mee ben zijn Junkrat en Mercy.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irrival
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-08 10:32

Irrival

"Dispel the Darkness"

Thermometer schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 14:04:
[...]
*knip*
Reinhart kan ook echt voldoenend zijn om te spelen. Vooral op een payload map met een Mercy als healer. Lekker rammen in the heat of the moment:

[video]
Well played! Vind het alleen raar dat je op enemy Reinhart begint te meppen terwijl Mercy daar op de grond ligt :P

Heeft iemand ook het probleem dat Overwatch de gekozen resolutie niet opslaat? Hij zet mijn constant terug naar x1080 (60*).. terwijl ik juist de 144+ variant wil hebben :(

[ Voor 16% gewijzigd door Irrival op 26-05-2016 14:26 ]

PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer

Thermometer

Whoop Whoop!

Irrival schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 14:24:
[...]

Well played! Vind het alleen raar dat je op enemy Reinhart begint te meppen terwijl Mercy daar op de grond ligt :P
Haha goed gezien :P. Maar ik probeerde eigenlijk Lucio te raken (die links naast Reinhart ligt) natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Planespotter schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 14:24:
[...]

Hij is zeker leuk ja.

Merk wel dat ik flink rusty ben als het op een shooter als Overwatch aankomt. Paar jaar geleden wel fanatiek TF2 gespeeld en daar was ik best goed in, maar nu word ik links en rechts door alles en iedereen geowned.

Het helpt dan waarschijnlijk ook niet dat ik na iedere keer doodgaan van hero wissel, maar ik wil ze toch graag goed onder de knie krijgen.

Ja ze hadden beter een andere weekly brawl als eerst kunnen doen.

Ze hebben er nu 1 met 200% health, 150% ult recharge rate, 70% cooldown reduction ofzo.
Maar ze hebben er ook 1 waar je zeg maar een random hero krijgt als je spawnt en dan als je dood gaat krijg je weer een andere random hero. Die game mode is toch wel een leuke om heroes te leren kennen. was denk ik handiger als ze die als eerste Brawl hadden gedaan nu met de launch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 14:09:

Zo niet, zoek nog wat Nederlanders om een paar leuke sessies te doen. Speel samen met 2 vrienden van me.

Totd x Ducky
Ik weet niet of er een lijst is, maar als je wil kan je me toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
Ricmaniac schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 14:38:

Ja ze hadden beter een andere weekly brawl als eerst kunnen doen.

[...]
Inderdaad. Vond het juist zo'n goede keuze om de random brawl te doen in de open bèta, om iedereen kennis te laten nemen van de heroes zonder gemekker dat hero X nodig is.
En sowieso vind ik deze brawl geen drol aan :P.

Net level 12 geworden en heb de enige unlock die er echt toe doet gekregen: butt pose Tracer ^.^. Samen met mijn level 11 legendary skin, is het dan toch nog goed gekomen na de eerste 9 waardeloze boxes (met alleen maar icons, sprays en voice lines).

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 14:09:

Totd x Ducky
Die lijst komt eraan. Wordt aan gewerkt. ;)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annihilism
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 17:29
Zijn de controls op xbox one een beetje vergelijkbaar met Borderlands? Die vond ik erg fijn spelen namelijk. Het lijkt me een erg leuke game en ben wel toe aan een nieuwe fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Planespotter schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 14:24:
[...]

Hij is zeker leuk ja.

Ik wil ook alle heroes spelen, maar het is niet slim om steeds te wisselen van heroes.
meestal kies ik 1 hero en blijf ik heel het potje deze hero spelen.
Alleen als ik Widowmaker,Soldier:76 of tracer speel, dan wil ik vaak wel weer wisselen.
Soms heb je meer support nodig of moet je het doen met "splash damage en spam" om er doorheen te komen of om onrust te veroorzaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miyazono
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 13:26
Zoals ik vanochtend al zei zou ik even kijken naar mijn DPI en sensitivity in-game.
DPI is 1800 en sensitivity staat op 15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het wel jammer dat je niet zelf kan kiezen welke mode je wil spelen, of ik doe iets verkeerd.
Ik zit elke keer bij van die halve garen in het team, die alleen maar voor eigen succes gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14-09 12:47
Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 16:48:
Ik vind het wel jammer dat je niet zelf kan kiezen welke mode je wil spelen, of ik doe iets verkeerd.
Klopt, ik denk (hoop) dat ze hier nog een optie voor gaan invoegen.

EDIT: Er is veel vraag naar, vandaar dat ik dit denk.

[ Voor 8% gewijzigd door DivineNL op 26-05-2016 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is eigenlijk het verschil tussen quick play en arcade?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Pykow schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 14:00:
[...]

Ook leuk als reaper naar je toe teleport, meteen een trap op de grond gooien zodat hij meteen vast zit oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Laatst online: 14-09 16:25
Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 17:03:
Wat is eigenlijk het verschil tussen quick play en arcade?
Arcade heeft meer health en een snellere cooldown voor je abilities.

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Themperror
[Video: https://gfycat.com/DeadlyPotableAmericanwarmblood]

Deze is leuk, Geen hacker ofzo, de ultimate wordt heletijd geinterrupped voordat de animatie klaar is, je verliest dan ook geen %

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online

Dawn

..Sworn to the Dark..

Themperror schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 18:31:
[video]

Deze is leuk, Geen hacker ofzo, de ultimate wordt heletijd geinterrupped voordat de animatie klaar is, je verliest dan ook geen %
Awesome play!

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Ik zeg het niet graag, maar ik had even de neiging om de game te verwijderen.
een potje met: 6 x soldier:76 , daar kan je niets tegen doen als ze ook nog eens samenwerken.
Daarnaast moet mccree echt generfed worden. hij kan stunten en zo veel damage doen, waardoor je gewoon nooit weg kan komen. Echt heel erg slecht gebalanceerd.
Als ze mccree komende 2 maanden niet gaan nerfen, dan gaat deze game de prullenbak in

[ Voor 13% gewijzigd door Pykow op 26-05-2016 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 19:46:
een potje met: 6 x soldier:76 , daar kan je niets tegen doen als ze ook nog eens samenwerken.
Daarnaast moet mccree echt generfed worden. hij kan stunten en zo veel damage doen, waardoor je gewoon nooit weg kan komen. Echt heel erg slecht gebalanceerd.
Als ze mccree komende 2 maanden niet gaan nerfen, dan gaat deze game de prullenbak in
can't beat em join em? is bij elk spel zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:15

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Ik blijf het vreemd vinden dat er 2+ van dezelfde hero in een team kunnen zitten. Behalve dat het niet leuk is om tegen spelen omdat er minder variatie is, kan het je soms ook de game kosten als het in je eigen team voorkomt (hurrdurr ima gonna play as siniperlady all the time).

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Als je in McCree z'n stun terecht komt is het vaak game over ja. Oftewel: niet in zijn stun terecht komen :P

Maarja makkelijker gezegd dan gedaan. Ik sneuvel er ook maar al te vaak door.

Ik zou wel graag met 1 hero heel goed willen worden, maar vind het lastig kiezen :P Vind Winston ook wel een baas. Volgens mij is die wel heel sterk als je er goed mee om kunt gaan.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-09 14:34
Ik ben inmiddels (ook) gezwicht en heb de game via Battle.net gekocht. De tutorials gedaan en net een paar Quick play achter de rug. M'n eerste bevindingen zijn heel erg positief :)

Heb alle heroes eerst in alle rust eens bekeken in het hoofdmenu en ben daarna met een paar aan de haal gegaan (McCree, Pharah en Mercy). Had met Mercy een dikke bult healing gedaan en kreeg daar aan het eind van de ronde veel commends op, feels good :P

Eerst nog maar eens wat meer potjes spelen, maar het lijkt me tof om gauw eens met Tweakers samen als team te spelen via TS (heb de channel gezien in de opening post). Maar zijn er ook centrale plaatsen waar mensen hun Battle.net ID's bijvoorbeeld staan? Of een Discord net zoals The Division? :)

Ik speel op de PC in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miyazono
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 13:26
Had behoorlijk wat goede potjes maar ook berschrikkelijk slechte potjes vanavond.
Twee keer achter ellaar 4 hold medals met D.VA, wel beide potjes verloren. Ook weer veel lopen healen met Mercy. Daarnaast probeer ik nu ook de Achievement van Tracer te halen waarbij je vier Pulse Bombs vast moet plakken op enemies, en dat is toch lastig.
De Pulse Bombs halen dat lukt nog wel maar ze ook raak gooien? Heh...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
The.Sticky schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 21:57:
Ik ben inmiddels (ook) gezwicht en heb de game via Battle.net gekocht. De tutorials gedaan en net een paar Quick play achter de rug. M'n eerste bevindingen zijn heel erg positief :)

Heb alle heroes eerst in alle rust eens bekeken in het hoofdmenu en ben daarna met een paar aan de haal gegaan (McCree, Pharah en Mercy). Had met Mercy een dikke bult healing gedaan en kreeg daar aan het eind van de ronde veel commends op, feels good :P

Eerst nog maar eens wat meer potjes spelen, maar het lijkt me tof om gauw eens met Tweakers samen als team te spelen via TS (heb de channel gezien in de opening post). Maar zijn er ook centrale plaatsen waar mensen hun Battle.net ID's bijvoorbeeld staan? Of een Discord net zoals The Division? :)

Ik speel op de PC in ieder geval.
In de topic start staan de gegevens van de bug teamspeak server. Dus wil je samen spelen met tweakers. Dan kan je deze server joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell-CWD
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 00:07
Toch maar gekocht, vond de gameplay er super chaotisch uitzien maar ik ben Blizzard fan dus ik dacht ik probeer het gewoon. Moet zeggen dat de eerste indruk toch wel goed is! Als je zelf speelt en de hero's een beetje leert kennen lijkt het chaotisch maar valt het in praktijk best mee. Moet nog wel veel leren, maar dat komt goed!

Als mensen hier samen willen spelen (heb mic) voeg me toe op Battle.net, vind ik toch stuk leuker dan alleen spelen! HunteR#1963

Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

McCree is niet zo'n heel groot probleem als je team comp en samenwerking OK is. Helaas zijn beide nogal een probleem met quick matches op dit moment...

Of laat ik het zo zeggen: Vandaag hadden we een potje tegen een enemy McCree die we keihard hebben gecounterd met o.a. Reaper en Lucio. Het kan dus zeker, als je team gewoon een beetje meewerkt (vrienden bijvoorbeeld ;) )

[ Voor 21% gewijzigd door mindcrash op 27-05-2016 01:00 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broud
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09-09 15:48
Ik had in het begin ook vaak het idee dat een aantal heroes OP waren, maar eigenlijk kan je tegen elke wel iets doen. Ze hebben allemaal zwaktepunten en heroes waar ze niet goed tegen kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Themperror
Mcree zelf is niet echt goed te counteren behalve met long range attack, het is zijn gameplay die je moet counteren, mcree is namelijk geen aanvaller, hij verstopt zich om hoekjes en zodra er iemand langsloopt, stun grenade en dan alt fire. Hij krijgt elke tank hiermee dood, Dus als je weet dat er een Mcree is dan is alles dat je echt hoeft te weten zijn positie, en dan is 80% van het gevaar al weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-08-2022
gisteren met mannen van tweakers een 6 man team gevormd, ging lekker.... Bijna alles gewonnen, ik heb zelf veel geswitched tussen heroes om de tegenstander te counteren... Aantal goede widowmakers tegen ons dus dan gewoon met reaper achter hem aan en dan kan de rest verder :)

http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister avond paar uur bezig geweest weer. Ondertussen stream mooi aan. Uiteindelijk hadden we een full team, moeten we tegen 3 winstons.... Uiteindelijk gekozen voor Mei en dat heeft veel geholpen. Hoop wel dat daar snel wat aan gedaan wordt, dat er niet meer dan 1 dezelfde hero in een team kan. Kom vaak genoeg meerdere widowmakers tegen of hanzo's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14-09 12:47
Qua balance vind ik niet dat er een OP hero tussen zit. Zoals al gezegd wordt, alles heeft sterke en zwakke punten. Het mooie is dat je zelf ook kunt switchen van hero om het gene dat je irriteert te counteren.
Miyazono schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 22:15:
Had behoorlijk wat goede potjes maar ook berschrikkelijk slechte potjes vanavond.
Twee keer achter ellaar 4 hold medals met D.VA, wel beide potjes verloren. Ook weer veel lopen healen met Mercy. Daarnaast probeer ik nu ook de Achievement van Tracer te halen waarbij je vier Pulse Bombs vast moet plakken op enemies, en dat is toch lastig.
De Pulse Bombs halen dat lukt nog wel maar ze ook raak gooien? Heh...
Gewoon de dikste hero uitkiezen en daar op plakken, de tanks zijn bijv. moeilijk te missen. Ook een Bastion en die dwerg zijn makkelijk te raken. Maarja, nog altijd makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Themperror schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 18:31:
[video]

Ik denk eerder dat hij fake is. Waarom zou een Junkrat dan terwijl er een enemy praktisch naast je staat tóch de ultimate doen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13:27
Auw, op een verkeerde manier erachter komen dat er een grote opening is in het dak bij de control punt in het huisje op de Ilios map.

Needless to say dat de Pharah van de tegenstander daar de play of the day behaalde met haar ultimate ;w

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-07 11:00

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

CH40S schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 08:47:
[...]
Ik denk eerder dat hij fake is. Waarom zou een Junkrat dan terwijl er een enemy praktisch naast je staat tóch de ultimate doen? ;)
Vergis je niet in hoe kortzichtig mensen kunnen zijn. Ik had gisteren een Mercy die kostte wat kost in de frontlinie met haar pistooltje moest vechten.

PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Laatst online: 15-04-2024
Me pharah nooit bijna nooit problemen met mccree, gewoon erboven vliegen en bestoken met rockets. Meeste ground offense classes zijn vogel voor de kat voor mij. (al ben ik dan een vliegende kat) Nog maar weinig meegemaakt dat ik echt iets totaal OP vind, er is altijd wel een manier om te counteren. De beste setups die ik tot nu toe tegen kwam was steeds een goed gebalanceerd team. Enige die ik kan zeggen die je echt wel in je team moet hebben als defense is Torbjorn en aanvallend is Genji ook echt handig, zeker als je bastion wil counteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn
  • Nu online

Dawn

..Sworn to the Dark..

Tormbo schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 08:49:
[...]

Vergis je niet in hoe kortzichtig mensen kunnen zijn. Ik had gisteren een Mercy die kostte wat kost in de frontlinie met haar pistooltje moest vechten.
die brainfarts heb ik met Mercy soms ook... al is het meestal omdat het team niet mee coordineerd en iedereen verdwijnt; sta je daar alleen... feestttt!

Dacht ik dat Mercy squishy was... Zenyatta is nóg erger 8)7 0,0 escapes...

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Dawn schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 09:01:
[...]

die brainfarts heb ik met Mercy soms ook... al is het meestal omdat het team niet mee coordineerd en iedereen verdwijnt; sta je daar alleen... feestttt!

Dacht ik dat Mercy squishy was... Zenyatta is nóg erger 8)7 0,0 escapes...
Zowel Mercy als Zenyatta zijn classes die zich meer op de achtergrond dienen te bevinden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

CH40S schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 09:07:
[...]
|Zowel Mercy als Zenyatta zijn classes die zich meer op de achtergrond dienen te bevinden. ;)
Maar Zenyatta heeft wel een aardige punch, alleen is het wel fijn om dit van achter een Reinhardt te kunnen doen oid :)

PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Tormbo schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 09:09:
[...]

Maar Zenyatta heeft wel een aardige punch, alleen is het wel fijn om dit van achter een Reinhardt te kunnen doen oid :)
Ja, maar zonder die damage buff orb doet Zenyatta zoveel damage niet meer (en dan sowieso op enkel die target) en omdat Zenyatta niet echt een hoge moving speed heeft, kan hij, als hij bijvoorbeeld alleen overblijft, niet meer vluchten. ;) Dat kan hij dus wel, als hij wat meer op de achtergrond speelt.

[ Voor 25% gewijzigd door CH4OS op 27-05-2016 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn
  • Nu online

Dawn

..Sworn to the Dark..

CH40S schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 09:07:
[...]
|Zowel Mercy als Zenyatta zijn classes die zich meer op de achtergrond dienen te bevinden. ;)
Yah I know, soms gebeurt het wel eens... helaas
*mompeld iets van easy to play en hard to master*

maar als ik als Mercy gecofussed wordt kan ik nog redelijk weg... met Zenyatta vooral niet ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online
Zenyatta is dan wel de enige met een Ult die hem volledig immune maakt voor damage :P

Gisteren nog wat teamgames gespeeld. Behooorlijk wat gewonnen, ook wat verloren, helaas tegen van die trashtalkers maar oh well :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er ook nog mensen die op PS4 spelen? voornamelijk PC hier of niet?

zo, niet, voeg me toe op PSN: SoonTiel

met een aantal is altijd gezelliger en beter voor de Win/loss ratio ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Grotendeels mee eens met de McCree haat: er is nog geen echt harde counter tegen hem. Mijn enige strat (die meerdere malen McCree spelers over de zeik heeft gemaakt want ze switchten daarna van Hero) is dat ik als Mei hun flashbang ga uitlokken en dan net voor dat ie land een Invuln doe, daarna kun je unfreezen en aan de slag. Na 1,5 seconde zijn ze een popsicle, headshot en done. Nog even emoten en ze zijn zo van McCree af hoor, >:)

Btw, ik moet iets toegeven wat ik niet had kunnen denken na de Open Beta... Ik begin Tracer leuk te vinden. :o Op maps zoals Illios kun je het andere team behoorlijk teisteren met de vele hoekjes, close quarters en door een beetje achter de enemy lines te komen. Echt belachelijk makkelijk hoe je kunt flanken met Tracer. Nooit gedacht omdat mijn favoriete streamer A_Seagull een godsgruwelijke hekele aan die hero heeft haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-09 20:57

Mauz1978

Console War Veteran

Akaendra schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 09:33:
Zenyatta is dan wel de enige met een Ult die hem volledig immune maakt voor damage :P

Gisteren nog wat teamgames gespeeld. Behooorlijk wat gewonnen, ook wat verloren, helaas tegen van die trashtalkers maar oh well :D
Een van de weinige games waar ik amper trashtalkers tegenkom om eerlijk te zijn. Pay2play = play of the game voor wat dat betreft. Het spel zelf heeft echt een meerwaarde als je het met een team (op TS) doet. Niet alleen speel je daardoor beter (leert heroes en tactieken), het is ook nog eens hartstikke gezellig. Gisteren echt wat afgelachen om leuke acties (mensen over een randje de afgrond in stompen (of zelf eraf chargen) als hoogtepunten :+ ). Zo kan ik het spel echt nog heeel lang spelen!

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irrival

Irrival

"Dispel the Darkness"

Gisteren met 4 vrienden de "Tjorborn" tactiek getest bij een defend match. Dat is echt lachwekkend.. zowel positief als negatief. Het enemy team komt er gewoon niet doorheen. Combineer dit met een Symmetra en een Widow (anti-sniper) en je kan (bijna) elke defend match winnen...

Vervolgens zie je zodra de rollen worden omgedraaid dat het enemy team de tactiek overneemt. Mijn suggestie is dan ook (zoals velen hier hebben gezegd) een maximum in te stellen van 2 dezelfde heroes per team. Dit geldt zowel voor ranked and casual.

Daarnaast kom ik steeds meer competitive team compositions tegen als je met meer vrienden speelt (team van 5/6). Gisteren een team tegengekomen van double tracer/double lucio en double winston. Deze composition doet echt pijn. Een dubbele winston jump op een character met 200HP is een instant kill. Dus als je in een cluster zit en de winstons jumpen naar je team heb je een dikke AOE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Planespotter schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 20:47:
[...]

Als je in McCree z'n stun terecht komt is het vaak game over ja. Oftewel: niet in zijn stun terecht komen :P

Maarja makkelijker gezegd dan gedaan. Ik sneuvel er ook maar al te vaak door.

Ik zou wel graag met 1 hero heel goed willen worden, maar vind het lastig kiezen :P Vind Winston ook wel een baas. Volgens mij is die wel heel sterk als je er goed mee om kunt gaan.
Waarom zou een hero een ability moeten krijgen om iemand vast te zetten, terwijl zijn damage output van dichtbij al erg hoog is ?
een goede mccree kan iedereen al neerhalen met zijn burst shots (Rechtermuisknop).
De stun is gewoon te veel van het goede.
Een reaper bijvoorbeeld, kan je ook neer halen in 2 a 3 shots en ook erg een pain in the ass zijn.
Maar hij kan je niet vast zetten, waardoor het fair aanvoelt.

Ik heb ook nooit begrepen waarom een mccree 12 shots in 1x kan lossen, daarmee kan hij 2 tank classes binnen 3 seconde neerhalen. Iedere class doet hier langer over of moet zijn ult gebruiken om 2 tanks neer te kunnen halen.

In de open beta heb ik met mccree gespeeld en je wint gewoon alles 1 vs 1.
Kan je wel zeggen dat het een team spel is, maar kom op zeg. Skills en techniek moeten het verschil maken. Niet de stun van mccree of een glich/fout waardoor hij 2 tanks kan neerhalen met zijn 12 shots.

Alle andere heroes voelen voor mij wel fair en balanced aan (mits ze niet mer 2+ in 1 team zitten)
Zoals gisteren 6 soldiers. Je kan dan misschien wel het steen,papier en schaar spel spelen.
Maar als de tegenstander 6 papiertjes heeft, dan wordt jij als steen niet meer dan een zandkorel.
Hopelijk komt er nog een class limit van 2.

Overwatch is een geweldige game, maar men moet niet zijn ogen dicht houden voor dit soort problemen.
Het is Blizzard eerste shooter, dus ik heb nog niet de vertrouwen dat ze dit nog gebalanceerd krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn
  • Nu online

Dawn

..Sworn to the Dark..

Akaendra schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 09:33:

...
klopt, maar dan moet je Ult wel ready zijn... ;)
daarnaast kan hij wel gestunned/slowed/crippled worden in zijn ult state...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Pykow schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 09:40:
[...]

Waarom zou een hero een ability moeten krijgen om iemand vast te zetten, terwijl zijn damage output van dichtbij al erg hoog is ?
McRee heeft niet alleen close range veel damage, ook op de wat langere range heeft hij dat alsnog met een ziek hoge accuracy. Een goede McRee kan dus zeker op close en medium range goed uit de voeten. Op close range dankzij de stun helemaal. Ik riep tijdens de closed beta al dat McRee enigszins overpowered is en dat is hij gewoon nu nog. Ik hoop doordat nu de game public is, er eindelijk eens wat aan gedaan gaat worden.
een goede mccree kan iedereen al neerhalen met zijn burst shots (Rechtermuisknop).
De stun is gewoon te veel van het goede.
Een reaper bijvoorbeeld, kan je ook neer halen in 2 a 3 shots en ook erg een pain in the ass zijn.
Maar hij kan je niet vast zetten, waardoor het fair aanvoelt.
Ook een Reaper kan gewoon gestunned worden door McRee? Dat kan alleen niet als hij in wraith-form is.
Ik heb ook nooit begrepen waarom een mccree 12 shots in 1x kan lossen, daarmee kan hij 2 tank classes binnen 3 seconde neerhalen. Iedere class doet hier langer over of moet zijn ult gebruiken om 2 tanks neer te kunnen halen.
12 schoten in 1 keer lossen kan McRee dan ook niet, de revolver heeft namelijk maar 6 bullets. Middels de lshift doet McRee een roll, tijdens die roll wordt ook doodleuk de revolver herladen, waardoor McRee zijn revolver dus aso hard kan reloaden. ;)
Overwatch is een geweldige game, maar men moet niet zijn ogen dicht houden voor dit soort problemen.
Het is Blizzard eerste shooter, dus ik heb nog niet de vertrouwen dat ze dit nog gebalanceerd krijgen.
Ach, Diablo III is ook sinds de laatste patches pas echt goed om te spelen, daarvoor, met de auction houses, was er gewoon geen klap aan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CH40S schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 09:45:

Ook een Reaper kan gewoon gestunned worden door McRee? Dat kan alleen niet als hij in wraith-form is.
Hij bedoeld het andersom. Je kan als reaper ook iemand in 2 a 3 schoten killen maar je kan niemand vastzetten waardoor het veel minder kut voelt om door een reaper kapot gemaakt te worden dan een MCcree die ff ze E doet en Right click

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-09 20:57

Mauz1978

Console War Veteran

Ik vind McCree alles behalve OP. Zn ult kan goed zijn, maar is lachwekkend, met 200 hp staat hij een paar seconden stil, kom maar Widowmaker.

Zn stun is echt alleen op korte afstand nuttig, en tja dan lig je met 6 shoten in je lijer. Maar elke hero heeft OP momenten, genji frustreert me als tegenstander het meest. Zarya lijkt ook niet dood te kunnen totdat je een goeie counter hebt gevonden. En daar draait het spel om: actie reactie: zie je mcCree huishouden, zet widowmaker erop! Zie je bastion ownen, gebruik pharah of een snelle attack hero ((tracer, reaper etc). Met dit besef en goede teamplay win je matches. Het spel speel je als team, in je uppie met alleen je eigen taktiek kom je niet ver...

[ Voor 10% gewijzigd door Mauz1978 op 27-05-2016 09:53 ]

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Themperror
Irrival schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 09:38:
Gisteren met 4 vrienden de "Tjorborn" tactiek getest bij een defend match. Dat is echt lachwekkend.. zowel positief als negatief. Het enemy team komt er gewoon niet doorheen. Combineer dit met een Symmetra en een Widow (anti-sniper) en je kan (bijna) elke defend match winnen...
Ik zei het!! :P

Werkt alleen goed in Hollywood en Hanamura, andere mappen hebben teveel ingangen / openingen om fatsoen te werken (of zijn te ver range waardoor turrets kapot gaan zonder te kunnen schieten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Mauz1978 schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 09:51:
Ik vind McCree alles behalve OP. Zn ult kan goed zijn, maar is lachwekkend, met 200 hp staat hij een paar seconden stil, kom maar Widowmaker.
Die ultimate hoor je ook ruimschoots van te voren. Schuilen achter een object en klaar. Zo heb ik al meerdere malen voorkomen dat ik door McRee's "It's high noon" ultimate kapot ging. Het grootste probleem van McRee zit hem in de close range, daar is hij dankzij die stun gewoon té OP, imo, die ultimate valt wel mee.
Zie je bastion ownen, gebruik pharah of een snelle attack hero ((tracer, reaper etc).
Genji's reflect skill werkt een Bastion nog het snelste weg, dat is binnen een seconde dan gedaan, als Bastion niet oplet of goed luisterd naar wat die Genji doet. ;)

Moet zeggen, een Mercy die een Widowmaker een damage buff geet, kan ook wel flink rotzooi maken, zo merkte ik gisteren met RiceNL. :) Was echt awesome om zo te spelen, hahaha

[ Voor 13% gewijzigd door CH4OS op 27-05-2016 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online
Mauz1978 schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 09:38:
[...]

Een van de weinige games waar ik amper trashtalkers tegenkom om eerlijk te zijn. Pay2play = play of the game voor wat dat betreft. Het spel zelf heeft echt een meerwaarde als je het met een team (op TS) doet. Niet alleen speel je daardoor beter (leert heroes en tactieken), het is ook nog eens hartstikke gezellig. Gisteren echt wat afgelachen om leuke acties (mensen over een randje de afgrond in stompen (of zelf eraf chargen) als hoogtepunten :+ ). Zo kan ik het spel echt nog heeel lang spelen!
Het valt gelukkig ook wel mee, maar dit waren van die irritante fransozen :P
Moest gisteren ook wel even lachen om een reinhard die op illios de put in chargede. Hij kon er zelf gelukkig ook wel om lachen dus dan zit dat wel goed :D

Vind Roadhog nog steed een van de leukstte heroes om mee te spelen in ieder geval :)
lekker hook accuracy ook in sommige games (70%+ ftw :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 13:39

Jumpiefox

Hoi ?

Ik vind Mcree helemaal niet OP, van afstand/medium range is ie sowieso niet al te sterk. Van dichtbij kan hij met ze right klik zwaar ownen ja in combi met zijn flashbang maja..iedereen heeft wel een range waar hij mad sterk is, zonder zijn flashbang eet een genji etc hem ook gewoon makkelijk op. Van wat afstand wint hij het al niet meer van veel hero's. zijn ulti is ook makkelijk te dodgen..en als je genji speelt dan deflect je hem terug in ze face.

6x soldier76 is toch ook niet boeiend als jij zelf ook met een team speelt? Tjah als je solo speelt vs 6 gasten die samen werken dan gaat het lastig worden ja. Het is dan ook een team spel.

Vind de game best super gebalanceerd op dit moment, het enige wat wel wat minder kan zijn die turrets en dan eigenlijk alleen de turn speed van die dingen. Dat is gewoon bijna instant, flank je ze met tracer of shadestep je in met reaper BAM gelijk staan ze op je gericht voordat je ook maar 1 schot hebt kunnen lozen, turn speed in de "front arc" kan zo blijven maar als iemand opeens achter ze staat mag het van mij wel een kleine delay hebben.. Voor de rest vind ik het eigenlijk prima zo.

[ Voor 3% gewijzigd door Jumpiefox op 27-05-2016 10:08 ]

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Themperror schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 09:54:
[...]

Ik zei het!! :P

Werkt alleen goed in Hollywood en Hanamura, andere mappen hebben teveel ingangen / openingen om fatsoen te werken (of zijn te ver range waardoor turrets kapot gaan zonder te kunnen schieten)
Temple of Osiris werkt het ook prima op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
Dawn schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 09:12:
[...]

Yah I know, soms gebeurt het wel eens... helaas
*mompeld iets van easy to play en hard to master*

maar als ik als Mercy gefocussed wordt kan ik nog redelijk weg... met Zenyatta vooral niet ;(
Heb je Toggle al geprobeerd op Mercy? :P Heb haar inmiddels wat meer gespeeld en ik kan geen nadelen vinden t.o.v. hold.

Eén klik op linkermuisknop is heal, klik op rechtermuisknop is damage. Klik je op iemand anders dan switch je targets. Ben eigenlijk wel benieuwd hoe het dan in de bèta werkte.

6x soldier hebben we gisteren ook gestomped met een 4/5 man pre-made. 4x Zarya + Mercy + Random wilde minder goed lukken.

[ Voor 8% gewijzigd door Thormodo op 27-05-2016 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irrival

Irrival

"Dispel the Darkness"

Jumpiefox schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 10:07:
[...]

*knip* Eens over Mccree.. hij is niet OP. Alle heroes zijn OP in de juiste handen.

Vind de game best super gebalanceerd op dit moment, het enige wat wel wat minder kan zijn die turrets en dan eigenlijk alleen de turn speed van die dingen. Dat is gewoon bijna instant, flank je ze met tracer of shadestep je in met reaper BAM gelijk staan ze op je gericht voordat je ook maar 1 schot hebt kunnen lozen, turn speed in de "front arc" kan zo blijven maar als iemand opeens achter ze staat mag het van mij wel een kleine delay hebben.. Voor de rest vind ik het eigenlijk prima zo.
Wat turrets betreft.. Ik denk dat ze eerder een bepaald bereik/gezichtsveld moeten instellen bij turrets. Op dit moment kunnen turrets met hun gezicht naar de muur worden gezet waarbij ze alsnog triggeren als iemand erachter loopt. Mijn inziens moeten ze dus een bepaald "gezichtsveld" krijgen waardoor je ook slim moet nadenken over je turret-placement. Backrappen moet namelijk backrappen blijven. Dat is juist de uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
Gisteravond het spel gekocht, man man man wat een verslavend kut spel :o.
Zat pas rond 23:30 aan het avondeten... steeds maar weer "nog een potje, dit is echt de laatste" :+. Nu stiekem op kantoor maar eens kijken of de pc het trekt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:58

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Capa schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 10:21:
Gisteravond het spel gekocht, man man man wat een verslavend kut spel :o.
Zat pas rond 23:30 aan het avondeten... steeds maar weer "nog een potje, dit is echt de laatste" :+. Nu stiekem op kantoor maar eens kijken of de pc het trekt...
Ehmm..

Zou het niet wat zonder zijn als je een officiele waarschuwing in je mik krijgt dankzij een spelletje? :+

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gewoonniels
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 19-10-2016
Ik speel heel vaak samen met een volledig team terwijl we op TS zitten. Dit maakt het spel wel een stuk leuker.Zo kan je veel leukere team coms maken,en vinden wij het ook heerlijk om het een en ander uit te testen.

Zo kan het goed zijn dat als je tegen 6 soldiers moest dat het ons was omdat wij dit met regelmaat doen.
Ook hebben we gemerkt dat 2 of 3 junkrats als defense heel sterk kan zijn.

Wel zou ik willen zien dat als competetive mode uitkomt ze het aantal dezelfde hero's die in een team komen verminderen.Dit om het toch wat uitdagender te houden en te zorgen dat mensen hierin niet zo veel gaan trollen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
Blaat schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 10:23:
[...]

Ehmm..

Zou het niet wat zonder zijn als je een officiele waarschuwing in je mik krijgt dankzij een spelletje? :+
Scheelt dat het een klein bedrijf is waar op het moment bijna niemand op kantoor zit en ik mijn eigen kantoorruimte heb :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gewoonniels schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 10:25:
Ik speel heel vaak samen met een volledig team terwijl we op TS zitten. Dit maakt het spel wel een stuk leuker.Zo kan je veel leukere team coms maken,en vinden wij het ook heerlijk om het een en ander uit te testen.

Zo kan het goed zijn dat als je tegen 6 soldiers moest dat het ons was omdat wij dit met regelmaat doen.
Ook hebben we gemerkt dat 2 of 3 junkrats als defense heel sterk kan zijn.

Wel zou ik willen zien dat als competetive mode uitkomt ze het aantal dezelfde hero's die in een team komen verminderen.Dit om het toch wat uitdagender te houden en te zorgen dat mensen hierin niet zo veel gaan trollen.
net als bij battleborn, daar kan er per team maar 1 van elke hero gekozen worden, denk dat dit een verbetering zou zijn, aan de andere kant zullen ze dit wel getest hebben lijkt mij, dus wellicht werkt het dan toch niet zo lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Themperror
1 enkele pharah maakt gehakt van Junkrat, dus als je problemen hebt met 2-3 junkrats dan is je team samenstelling niet goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Laatst online: 15-04-2024
Themperror schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 10:33:
1 enkele pharah maakt gehakt van Junkrat, dus als je problemen hebt met 2-3 junkrats dan is je team samenstelling niet goed :P
Jup Junkrats zijn kansloos tegen pharah. Enkel goed opletten als ze hun special doen dat je in de lucht bent. Bij ieder motor geluid dat ik hoor zit ik al de lucht in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gewoonniels
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 19-10-2016
Themperror schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 10:33:
Dat is het meestal. Veel teams waar ik tegen gespeeld hebben denken niet na over de samenstelling en kunnen gewoon geen weerstand bieden aan zo'n granaten regen,vooral bij payload. Voor pharah het pharah probleem heb je meestal aan een goeie widowmaker wel genoeg .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheOther
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 28-08 16:40
Pykow schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 09:40:
[...]
Alle andere heroes voelen voor mij wel fair en balanced aan (mits ze niet mer 2+ in 1 team zitten)
Zoals gisteren 6 soldiers. Je kan dan misschien wel het steen,papier en schaar spel spelen.
Maar als de tegenstander 6 papiertjes heeft, dan wordt jij als steen niet meer dan een zandkorel.
Hopelijk komt er nog een class limit van 2.
Helemaal mee eens. Gisteren een game gespeeld tegen 6 D.VA's waarbij je dan helemaal kapot wordt geschoten. En een game in Escort mode, waarbij het verdedigende team 6 Mei's had, oftewel een semi-permastun wanneer je in de buurt van het wagentje komt. Voor de rest een hele vette game, maar een class limit van 2 zou veel helpen om het leuker en gevarieerder te maken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Een class limit is onzin. Dan switch je toch naar een team met alleen maar goede counters? Bijv. tegen 6x Mei, pak dan 6x Parah. Het is juist de bedoeling dat je steeds van hero wisselt. Dat je niet wilt wisselen betekend niet dat er een limiet moet komen. Imo :>

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

Chester schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 11:08:
Een class limit is onzin. Dan switch je toch naar een team met alleen maar goede counters? Bijv. tegen 6x Mei, pak dan 6x Parah. Het is juist de bedoeling dat je steeds van hero wisselt. Dat je niet wilt wisselen betekend niet dat er een limiet moet komen. Imo :>
Precies, wat gasten waar ik mee speel die weigeren dan ook te wisselen van character..zo rete irritant is dat soms gewoon. Als je ziet dat je turret/ als bastion keihard wordt gecountered wacht dan niet tot aan de laatste checkpoint voordat je van hero swapt..doe dan dat ff gelijk voor een min of twee....Ik swap best vaak van hero als ik zie dat de tegenstander ook van taktiek probeert te veranderen. Gaan ze opeens widow/hanzo swap ik naar reaper om naast hun face te shade steppen..etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Chester schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 11:08:
6x hetzelfde tegen 6x hetzelfde is gewoon niet leuk, zelfde voor koppige mensen die steeds dezelfde hero spelen, ook is er al één van in je team (en dat terwijl de game je verder wel probeert aan te moedigen om vaak van hero te wisselen). Waarom mindere situaties in je game toelaten die je simpel kan oplossen met een 1 hero limiet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Gundogan schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 11:27:
6x hetzelfde tegen 6x hetzelfde is gewoon niet leuk...
Ik geloof dat dit wel een weekly brawl modus was. In elk geval gedurende de closed beta voorbij zien komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Gundogan schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 11:27:
[...]

6x hetzelfde tegen 6x hetzelfde is gewoon niet leuk, zelfde voor koppige mensen die steeds dezelfde hero spelen, ook is er al één van in je team (en dat terwijl de game je verder wel probeert aan te moedigen om vaak van hero te wisselen). Waarom mindere situaties in je game toelaten die je simpel kan oplossen met een 1 hero limiet?
Klopt, het is niet leuk. Maar zodra ze geraped worden door 6x Pharah blijven ze echt niet 6x Mei spelen. Dan switch je na een minuut weer naar iets anders...
En soms is het wel leuk en handig om 3x een bepaalde hero te hebben in bepaalde situaties.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Chester schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 11:29:
[...]

Klopt, het is niet leuk. Maar zodra ze geraped worden door 6x Pharah blijven ze echt niet 6x Mei spelen. Dan switch je na een minuut weer naar iets anders...
En soms is het wel leuk en handig om 3x een bepaalde hero te hebben in bepaalde situaties.
Precies, zo hadden wij dat een paar dagen terug. was toevallig ook 6 keer Mei en toen pakte wij ze met tanks dacht ik of long range heroes weet ik niet meer XD maar in ieder geval werden ze gereckt en toen stopte ze gauw met die 6x combo.

edit: Oh volgens mij was dit ook met jou erbij trouwens haha vandaar die 6x mei :P

[ Voor 52% gewijzigd door Ricmaniac op 27-05-2016 11:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Ricmaniac schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 11:31:
[...]

Precies, zo hadden wij dat een paar dagen terug. was toevallig ook 6 keer Mei en toen pakte wij ze met tanks dacht ik of long range heroes weet ik niet meer XD maar in ieder geval werden ze gereckt en toen stopte ze gauw met die 6x combo.

edit: Oh volgens mij was dit ook met jou erbij trouwens haha vandaar die 6x mei :P
In de beta waren we tegen 6x Soldier, hadden we gecountered met 6x Reinhardt. Na hun dood waren ze geen Soldier meer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Chester schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 11:29:
[...]

Maar met een hero limiet kom je dus überhaupt niet in die situatie van zucht-dan-pakken-wij-wel-6x-de-counter. En dat het handig om heroes te stacken is inderdaad waar om het potje te winnen, maar ook weer niet leuk ten opzichte van 6x een andere hero. En tegen de keer dat het werkt staan ook weer de 10 potjes waar het je de game kost.
CH40S schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 11:28:
[...]
Ik geloof dat dit wel een weekly brawl modus was. In elk geval gedurende de closed beta voorbij zien komen.
Het inderdaad prima voor custom games en brawls waar je gare situaties kan verwachten, maar voor normale games liever gewoon een limiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn
  • Nu online

Dawn

..Sworn to the Dark..

Thormodo schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 10:17:
[...]

Heb je Toggle al geprobeerd op Mercy? :P Heb haar inmiddels wat meer gespeeld en ik kan geen nadelen vinden t.o.v. hold.

Eén klik op linkermuisknop is heal, klik op rechtermuisknop is damage. Klik je op iemand anders dan switch je targets. Ben eigenlijk wel benieuwd hoe het dan in de bèta werkte.

6x soldier hebben we gisteren ook gestomped met een 4/5 man pre-made. 4x Zarya + Mercy + Random wilde minder goed lukken.
Ik heb gisteren maar 2 potjes gespeeld helaas... (1 Mercy; 1 Zenyatta)
Heb de toggle wel weer aangezet en even getest; het is eventjes wennen maar dat moet prima lukken.

Gisteren ook nog even gekeken naar de muis instellingen ingame;
Muis DPI: 8200
Ingame Sensitivity: 30
Horizontal Sensitivity: 30
Vertical Sensitivity: 15

vooralsnog prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bapawe
  • Laatst online: 28-08 15:07
Ik heb ook nog even gekeken naar mijn muis settings:

Muis: Steelseries Rival 300
Muis DPI: 800
Ingame Sensitivity: 10

www.twitch.tv/bapawe | www.twitter.com/bapawe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 15:45
Vind het wel leuk om te klooien met veel dezelfde heroes, ik zie het probleem niet helemaal. In die potjes heb ik juist het meeste plezier gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Gundogan schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 11:37:
[...]

Maar met een hero limiet kom je dus überhaupt niet in die situatie van zucht-dan-pakken-wij-wel-6x-de-counter. En dat het handig om heroes te stacken is inderdaad waar om het potje te winnen, maar ook weer niet leuk ten opzichte van 6x een andere hero. En tegen de keer dat het werkt staan ook weer de 10 potjes waar het je de game kost.
Dan kom je weer in andere zuchtsituaties terecht. Het is een tactische shooter, sommige situaties zijn nu eenmaal 'zucht'-situaties, of het nou 6x dezelfde heroes zijn, of een Black Widow die op een ongelofelijke kutplek staat te campen waardoor je alsnog naar een hero moet switchen die je misschien niet leuk vindt om te spelen.

Van hero wisselen is een core-mechanic van Overwatch, en moeten ze imo niet aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ik wissel alleen van hero als ik te vaak doodga of als ik merk dat mijn team iets specifieks tekort komt.

Anders ga ik voor mijn standaard heroes (Junkrat, Soldier:76, Mercy & Zarya).

Als ik merk dat we winnen dan is er geen reden om te veranderen natuurlijk. Don't change a winning team :P

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Chester schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 11:41:
[...]

Dan kom je weer in andere zuchtsituaties terecht. Het is een tactische shooter, sommige situaties zijn nu eenmaal 'zucht'-situaties, of het nou 6x dezelfde heroes zijn, of een Black Widow die op een ongelofelijke kutplek staat te campen waardoor je alsnog naar een hero moet switchen die je misschien niet leuk vindt om te spelen.

Van hero wisselen is een core-mechanic van Overwatch, en moeten ze imo niet aanpassen.
Maar als je één zucht situatie kan verhelpen, waarom niet? En met een hero limiet krijg je juist meer variatie en hero wisselen omdat mensen niet meer stug 'hun' hero kunnen spelen.

En je hoeft de game ook niet meer balanceren naar de situatie van 2-6x dezelfde hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Gundogan schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 11:53:
[...]

Maar als je één zucht situatie kan verhelpen, waarom niet? En met een hero limiet krijg je juist meer variatie en hero wisselen omdat mensen niet meer stug 'hun' hero kunnen spelen.

En je hoeft de game ook niet meer balanceren naar de situatie van 2-6x dezelfde hero.
Omdat het een zucht-situatie is voor jou. Ik vind het wel vet om steeds verschillende situaties tegen te komen, bijv. 3x Bastion + 2x Torbjörn + 1x Mercy. Imo moeten ze het dus gewoon zo laten.

Het is dynamisch, fast-paced, en tactisch. Een hero-limiet verpest dat een beetje, je kunt niet meer snel van hero switchen als net iemand anders em ook al had gepakt. Zit je daar dan te lang te denken over welke hero je nu weer wilt hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 15:45
Gundogan schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 11:53:
[...]

Je maakt alleen de fout dat je denkt dat het voor iedereen een zucht situatie is...
De game balancen naar 2-6x dezelfde hero hoeft ook haast niet, want er zijn gewoon vrij duidelijke counters mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Ik kom ook wel terug van mijn mening over de hero limiet. Naarmate ik meer speel merk ik hoe makkelijk sommige situaties te counteren zijn.

Ik heb mijn vaste setje ook wel gevonden denk ik: Reaper, Bastion, D.va en Zenyatta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf het meeste lol tot nu toe met Lúcio. Sinds ik die speel ben ik altijd aan het eind van de match een van degenen die stemmen krijgt. Het is leuk gewaardeerd te worden :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Themperror
Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 12:09:
Ik heb zelf het meeste lol tot nu toe met Lúcio. Sinds ik die speel ben ik altijd aan het eind van de match een van degenen die stemmen krijgt. Het is leuk gewaardeerd te worden :-)
Mwah Ik speel Lucio alleen als er support nodig is, Hij gaat wel maar vind zijn "lack" aan damage wel irritant, Als er een tracer ofzo aankomt kan je er zelf weinig tegen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

1 van de beste dingen die blizzard heeft gedaan is geen KD's etc tonen aan het einde van elke game. Veel minder mensen die puur KD aan het whoren zijn om zo te laten zien hoe goed ze wel niet zijn...dus best vaak mensen die lekker gaan healen/tank spelen want iedereen kan medals krijgen. Men offert zich ook snel op als het moet om een objective te contesten, in andere fps games gebeurt dat zelden als je met randoms speelt want het grootste gedeelte van de spelers krijgt een harde plasser van een hoge KD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13:27
Dankzij de tip van Pixelchaos gisteren begreep ik opeens hoe Lucio het beste kunt gebruiken doordat hij al in het beeld aangeeft hoeveel van je teamgenoten van je boost op dat moment gebruik maken. Daarvoor had ik nog niet de link gelegd van dat getal in het scherm met zijn passive. Merkte dat ik daardoor veel actiever aan het zoeken was naar plekken net achter de linie waarbij ik zoveel mogelijk teamgenoten van de passive kon laten meegenieten.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Themperror
Jumpiefox schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 12:14:
[...]

1 van de beste dingen die blizzard heeft gedaan is geen KD's etc tonen aan het einde van elke game. Veel minder mensen die puur KD aan het whoren zijn om zo te laten zien hoe goed ze wel niet zijn...dus best vaak mensen die lekker gaan healen/tank spelen want iedereen kan medals krijgen. Men offert zich ook snel op als het moet om een objective te contesten, in andere fps games gebeurt dat zelden als je met randoms speelt want het grootste gedeelte van de spelers krijgt een harde plasser van een hoge KD.
Het punt is dat je in deze game gewoon vaak dood gaat, je hoeft je counter namelijk maar tegen te komen of verrast te worden door McCree. Om dan te gaan zitten op een KD is dan natuurlijk onwenselijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

YouR schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 11:58:
[...]

Je maakt alleen de fout dat je denkt dat het voor iedereen een zucht situatie is...
De game balancen naar 2-6x dezelfde hero hoeft ook haast niet, want er zijn gewoon vrij duidelijke counters mogelijk.
Behalve dat ze het al gedaan hebben (nerf specifiek voor meerdere Winstons). En misschien is het voor mij een zucht situatie (behalve dat het constant lopende discussie is op de Blizzard forums/reddit/ect), maar ik zie er niet de lol in van meerdere dezelfde heroes in één team terwijl er 21 in totaal zijn en er meerdere opties zijn binnen een bepaalde class. Zeker als je solo speelt (wat de meeste spelers doen) is het meestal ook meer negatief dan positief als er spelers dezelfde hero gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel zelf heel veel met Widowmaker, maar ik zou graag Tracer leren spelen maar tot zo ver ben ik nog niet echt decent als Tracer, veel te veel geblink en aangezien ik de maps niet volledig uit me hoofd ken gaat dat ook nog wel eens mis :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 12:28:
Ik speel zelf heel veel met Widowmaker, maar ik zou graag Tracer leren spelen maar tot zo ver ben ik nog niet echt decent als Tracer, veel te veel geblink en aangezien ik de maps niet volledig uit me hoofd ken gaat dat ook nog wel eens mis :+
Hahaha yup.
Gisteren ook zo gelachen, we hadden een team met 2 tracers tegen ons die keer op keer de afgrond in blinkten.
Hoorde je weer een tracer gillen, lagen wij weer dubbel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 12:28:
Incase of mistake, go back in time :+

Overigens vindt ik Junkrat en Soldier 76 erg fijn spelen.

Prachtig met Junkrat de landmijn voor reinhardt te gooien en net voor hem af laat gaan. :+ Zijn schild blijft intact maar hij vliegt een stukje terug :+ En jezelf laten vliegen met de landmijn werkt ook! Handig voor het geval Phariah hoog zit :9

[ Voor 7% gewijzigd door weszz op 27-05-2016 12:33 ]

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Pagina: 1 ... 31 ... 115 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je graag met andere Tweakers samenspelen? In de mooie uitgebreide topicstart staat veel informatie over de game, inclusief de nieuwe Tweakers spelerlijst (PC, PS4, XBOX) en de Teamspeak-server.