Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik weet gewoon niet wat ik nu de leukste hero vind. ik zou graag 1 hero willen masteren maar ik vind nog te veel leuk :P

speel af en toe bastion tegenwoordig als attacking team en dat is toch wel lachen een beetje actief switchen tussen je turret stance en normale stance. Hanzo en Pharah zijn echt een probleem voor je dan.

Momenteel is me meest gespeelde:
Hanzo - ruim 2 uur
Genji - 50 min
Bastion - 50 min

Rest eigenlijk minder dan een half uur.

Torbjorn, Mercy, Symmetra, Zarya heb ik nog helemaal geen seconde aan geraakt sinds launch :P terwijl ik in de beta's torbjorn erg hoog had staan.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• awesom-o
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09 12:57
lol. Seagull met een 1:17 game. Wat een beest 8)7

Overwatch profile awesomo#2162

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Tja, bij een team kill, op die map, is het al gauw gedaan inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awesom-o
  • Laatst online: 10-09 12:57
CH40S schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 12:53:
Tja, bij een team kill, op die map, is het al gauw gedaan inderdaad.
Hij deed verder niks speciaals idd, doe ik ook 3x per dag :+

Overwatch profile awesomo#2162

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 13:39

Jumpiefox

Hoi ?

awesom-o schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 12:56:
[...]

Hahaha, no way dat ik zo goed speel met Genji. Heb hem nog maar 30min gespeeld maar merk gelijk al dat ik veels te weinig zijn mobility gebruik.

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
awesom-o schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 12:56:
Ik vind het in elk geval niet super imponerend. Tegen een n00bteam ben je nu eenmaal snel klaar. Het is niet omdat Seagull meespeelt dat hij het team wel even carried. En Seagull is ook zeker geen heilige of zo.

[ Voor 39% gewijzigd door CH4OS op 27-05-2016 13:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Laatst online: 16-09 13:39

Jumpiefox

Hoi ?

CH40S schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 13:01:
[...]
Ik vind het in elk geval niet super imponerend. Tegen een n00bteam ben je nu eenmaal snel klaar. Het is niet omdat Seagull meespeelt dat hij het team wel even carried. En Seagull is ook zeker geen heilige of zo.
Gaat meer om de manier waarop hij genji gebruikt. Dat doet niet iedereen zo smooth hoor.

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11:11
Joarie schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 12:14:
[...]

Dankzij de tip van Pixelchaos gisteren begreep ik opeens hoe Lucio het beste kunt gebruiken doordat hij al in het beeld aangeeft hoeveel van je teamgenoten van je boost op dat moment gebruik maken. Daarvoor had ik nog niet de link gelegd van dat getal in het scherm met zijn passive. Merkte dat ik daardoor veel actiever aan het zoeken was naar plekken net achter de linie waarbij ik zoveel mogelijk teamgenoten van de passive kon laten meegenieten.
wacht even ? Je hoeft alleen maar bij je team te staan om te healen of speedboost te geven ?
Bij zenyatta en mercy moet je bewust op iemand richten en healen.

Nu begin ik lucio meer te begrijpen volgens mij :P

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
awesom-o schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 12:49:
lol. Seagull met een 1:17 game. Wat een beest 8)7

[video]
maar waar de fuck was het enemy team ook bij de eerste chokepoint? was nergens te bekennen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Pykow schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 13:18:
[...]

wacht even ? Je hoeft alleen maar bij je team te staan om te healen of speedboost te geven ?

Bij Lucio moeten ze in line of sight staan dacht ik. Zolang er geen muur tussen zit is het prima.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
[...]

Zenyatta heeft ook Area of Effect, alleen met de healing orb geef je 1 iemand een extra boost, zover ik weet. Was tijdens de beta wel.De orbs van Zenyatta hebben overigens ook line of sight. Mercy heeft dat niet, daar moet je echt gericht healen of damage buff doen, maar die healed dan wel weer een stuk beter dan Zenyatta of Lucio. Heb jou wel eens erg laag health zien hebben, toen ik er aan kwam als Mercy en dankzij mij lived to tell them tales. ;)

[ Voor 25% gewijzigd door CH4OS op 27-05-2016 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
CH40S schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 13:19:
[...]
Zenyatta heeft ook Area of Effect, alleen met de healing orb geef je 1 iemand een extra boost, zover ik weet. Was tijdens de beta wel.
Boost geef je nooit. Er bestaat helaas geen overheal.
Alleen kunnen sommige heroes wel extra armor geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Pykow schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 13:21:
Boost geef je nooit. Er bestaat helaas geen overheal.
Iemand met de orb of healing krijgt tot zijn health vol is meer health tegelijk tov iemand zonder orb. Ik geloof dat Zenyatta +5 HP doet zonder de healing orb, +10 of +12 health mét orb. Mercy doet iets van +20 health of zo?
Pykow schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 13:21:
Armor kan alleen Tjorbörn, Symmetra geeft shield (effect is wel hetzelfde) en die kun je dus naast elkaar geven. Iemand kan dus armor + shield hebben. Sterker nog; de hoeveelheid shield die iemand krijgen kan, verschilt per class. Voor armor is dacht ik altijd +75.

[ Voor 53% gewijzigd door CH4OS op 27-05-2016 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earthapple
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 01-08 13:46

earthapple

Hyped voor Apex legends S2!

[...]

Ja lucio zijn heal is passive. In de buurt staan bij je enemies healed ze al of geeft ze +runspeed. En je E versterkt die dingen. Ik bewaar mijn E ook vaak voor als er daadwerkelijk harde damage word gedaan op mijn teammates en niet gewoon out of the blue een keer E drukken omdat de cooldown er van af is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
CH40S schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 13:22:
[...]
Iemand met de orb of healing krijgt tot zijn health vol is meer health tegelijk tov iemand zonder orb. Ik geloof dat Zenyatta +5 HP doet zonder de healing orb, +10 of +12 health mét orb. Mercy doet iets van +20 health of zo?
[...]

Armor kan alleen Tjorbörn, Symmetra geeft shield (effect is wel hetzelfde) en die kun je dus naast elkaar geven. Iemand kan dus armor + shield hebben. Sterker nog; de hoeveelheid shield die iemand krijgen kan, verschilt per class. Voor armor is dacht ik altijd +75.
Ik heb nog niks gelezen over overheal. Ik weet wel het verschil tussen de support heroes.
Mercy heeft 50 HPS ( Health per second ) en 30% damage boos.
Zenyatta heeft 30 HPS en 50% damage boost.

ik lees net op wiki dat Lucio een 500 overheal kan geven voor 6 seconden met zijn ULT en dat wist ik nog niet. Nu ik dit zo lees, wil ik lucio nog wel een kans geven. het is mij nu een stuk duidelijker geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Pykow schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 13:52:
[...]

Ik heb nog niks gelezen over overheal. Ik weet wel het verschil tussen de support heroes.

ik lees net op wiki dat Lucio een 500 overheal kan geven voor 6 seconden met zijn ULT en dat wist ik nog niet. Nu ik dit zo lees, wil ik lucio nog wel een kans geven. het is mij nu een stuk duidelijker geworden.
Dat is geen overheal van Lucio. Iedereen krijgt een shield, die een decay heeft. Die gaat dus ook uit zichzelf weg na een paar seconden.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-07 11:00

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Pykow schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 13:52:
[...]

Klopt, maar die loopt binnen die 6 seconden wel weer terug naar je reguliere HP.

PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earthapple

earthapple

Dawn schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 11:38:
[...]
Gisteren ook nog even gekeken naar de muis instellingen ingame;
Muis DPI: 8200
Ingame Sensitivity: 30
Horizontal Sensitivity: 30
Vertical Sensitivity: 15

vooralsnog prima :)
Holy shit. 8200 DPI. Is dat niet een beetje overkill? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koeckie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-09 15:15
Door de beta enthousiast geraakt over dit spel; kwam goed uit met de Mediamarkt actie van 3 halen 2 betalen. Merk echt wel dat zonder teamwork dit spel onbegonnen werk is.. Zal snel mijn Blizzard ID toevoegen aan die excelsheet die ik hier laatst voorbij zag komen, zodat ik ook eens kan winnen :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Kwam deze tegen: _/-\o_ _/-\o_ 8)7 [Video: https://gfycat.com/UntimelyMajesticAppaloosa]

Oja en deze is ook best interessant, wil je weten hoe je een class moet counteren:
http://imgur.com/a/28GPV

[ Voor 39% gewijzigd door Grompie op 27-05-2016 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-09 21:19

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

De eerste paar games moet de matchmaking sowieso nog zien waar ie je moet indelen, dus dan kan je ongebalanceerde potjes krijgen.

Ik dacht gisteren, eventjes Factorio spelen en daarna Overwatch...... Dat werd dus geen Overwatch :+

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Blitzdoctor schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 14:49:
De eerste paar games moet de matchmaking sowieso nog zien waar ie je moet indelen, dus dan kan je ongebalanceerde potjes krijgen.

Ik dacht gisteren, eventjes Factorio spelen en daarna Overwatch...... Dat werd dus geen Overwatch :+
Volgens mij doet matchmaking helemaal niets in de quick game mode. Pas wanneer de ranked/competetive play komt(in juni) zal er een matchmaking systeem bij komen kijken.

PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-09 21:19

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Tormbo schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 14:54:
[...]

Volgens mij doet matchmaking helemaal niets in de quick game mode. Pas wanneer de ranked/competetive play komt(in juni) zal er een matchmaking systeem bij komen kijken.
Beide hebben hun eigen matchmaking voor zover ik weet. Als ik me de beta goed herinner zat er al matchmaking in voordat competitive er in kwam.

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:33

ErA

De eerste 5 games heb ik gemiddeld 30~40 kills per game gemaakt. Ik speel nu echt wel tegen sterkere tegenstanders en dat heeft niet alleen met "Level" te maken, want een minder goede speler wordt niet beter als hij level up gaat, hij heeft gewoon langer gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:01
Zie zelf niets in ranked tenzij daar wat unieke skins ofzo tegenover staan :P
Quick play is tot nu toe best vermakelijk, maar ranked moet wel een incentive hebben om te spelen imo nast een leuk getalletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devata
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 03-04 22:57
Zijn er hier eigenlijk ook tweakers die samen spelen?
Ik zoek niet echt een guild, maar het zou wel fijn zijn om met mensen samen te spelen zodat je niet van die momenten krijgt waarbij iedereen in je team totaal los van elkaar speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tits
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 14-09 23:35
Tof spel!

Spijtig dat er al zoveel freaks tussen zitten. Deze week nog niet veel tijd gehad om te spelen en loop precies al mijlenver achter! :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Devata
ErA schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 15:00:
De eerste 5 games heb ik gemiddeld 30~40 kills per game gemaakt. Ik speel nu echt wel tegen sterkere tegenstanders en dat heeft niet alleen met "Level" te maken, want een minder goede speler wordt niet beter als hij level up gaat, hij heeft gewoon langer gespeeld.
Toch kijk je er verkeert naar. Het aantal kills zegt lang niet alles over hoe goed je bent. Sterker nog, als het jou doel is om zo veel mogelijk kills te krijgen ben je eerder een blok aan het been van je team. De vraag is hoeveel je bij draagt aan het bereiken van het doel.

Momenteel is mijn favo karakter Junkrat en wanneer ik tegenover iemand sta probeer ik die natuurlijk af te schieten, maar mijn doel is echt niet om kills te scoren of om niet dood te gaan.

Ik bestook vooral het doel of choke points met zo veel mogelijk granaten, en of ik daar kills bij maakt zal me weinig interesseren. Die granaten zijn redelijk goed te ontwijken dus het aantal kills zal wel mee vallen (ik heb er nog nooit op gelet, zou nu zelfs niet weten waar ik die stats kan zien) maar doordat ze die granaten moeten ontwijken staan ze dus niet op het doel en draag ik zo dus bij, met het bereiken van ons doel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devata
Tits schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 15:09:
Tof spel!

Spijtig dat er al zoveel freaks tussen zitten. Deze week nog niet veel tijd gehad om te spelen en loop precies al mijlenver achter! :P
Wat versta je onder achterlopen? Je level boeit op zich toch niet, als je dat bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

map- en character kennis...

op den duur is dat toch wel belangrijk. dat je ALLE routes weet etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik word echt een beetje moe van die figuren die alleen maar voor kills gaan in plaats van voor de objective.
Waarom speel je dan een team spel?
Ik verlies echt volop potjes hierdoor.
Ze moeten lekker een soort free for all maken voor die gasten.
Het gebeurt wel heel vaak vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 15:24:
Ik word echt een beetje moe van die figuren die alleen maar voor kills gaan in plaats van voor de objective.
Waarom speel je dan een team spel?
Ik verlies echt volop potjes hierdoor.
Ze moeten lekker een soort free for all maken voor die gasten.
Het gebeurt wel heel vaak vandaag.
Klopt, gewoon ff volhouden tot de ranked mode er is. Die zul je als het even doorgaat toch niet meer tegenkomen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tormbo schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 15:27:
[...]

Klopt, gewoon ff volhouden tot de ranked mode er is. Die zul je als het even doorgaat toch niet meer tegenkomen dan.
Het is een beetje frustrerend als je elke keer in je eentje of met zijn tweeën naar de objective gaat en de rest loopt als een kip zonder kop rond.
En na zo'n potje ga ik er uit. Start ik een nieuwe, kom ik weer in zo'n zelfde potje en zo twintig keer achter elkaar verliezen. Pfff!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mij ervaring is dat je er niet uit moet gaan, soms verlies ik een potje en dan winnen we de volgende weer dik... de game mixt de spelers ook wel volgens mij...

en vind het altijd makkelijk om je team de schuld te geven, je kan ook wachten op je team mates om zo druk te zetten... zij zeggen waarschijnlijk, waarom pushen die gasten met zijn 2en de objective, das niet slim... o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalaroth
  • Laatst online: 20:02
Level 11 en nog geen 1 slecht potje tegengekomen. Dan heb ik dus erg veel geluk als ik het zo zie.
Wel paar keer dat er veel dezeflde classes waren, maar so what? Het is een steen, papier & schaar spel dus als je hier niet mee kan omgaan ligt het toch aan jezelf en/of je team. Dus ook dat zijn geen slechte potjes voor mij.

Gisteravond met een team van 3 samen gespeeld. Tegenpartij was ook zéér goed bezig en er was geen enkele vijand in z'n eentje te vinden. Eerste ronde hadden we zeer makkelijk gewonnen. Maar daarna had de vijandige Tracer had maar 1 missie, mij (Mercy) kapot hunten. Met succes.. Ze zocht me iedere keer op en kilde me sneller dan mijn team me kon beschermen. Dus wel respect voor verder! Ook m'n vote gegeven. _/-\o_

Én met Mercy play of the game geworden! Geslaagde avond dus!

[ Voor 4% gewijzigd door Zalaroth op 27-05-2016 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 15:40:
mij ervaring is dat je er niet uit moet gaan, soms verlies ik een potje en dan winnen we de volgende weer dik... de game mixt de spelers ook wel volgens mij...

en vind het altijd makkelijk om je team de schuld te geven, je kan ook wachten op je team mates om zo druk te zetten... zij zeggen waarschijnlijk, waarom pushen die gasten met zijn 2en de objective, das niet slim... o.i.d.
Als er staat capture objective A, dan is het toch de bedoeling dat je dat doet met het team?
Ik heb het gevoel dat er super veel kleine kinderen spelen. Op de xbox heb ik het dan over.
Aan de ene kant wel logisch met dat cartoony uiterlijk van de game.
Ik mis toch wel een beetje variatie in game modes.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2016 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 15:46:
[...]

Als er staat capture objective A, dan is het toch de bedoeling dat je dat doet met het team?
Ik heb het gevoel dat er super veel kleine kinderen spelen. Op de xbox heb ik het dan over.
Aan de ene kant wel logisch met dat cartoony uiterlijk van de game.
Ik mis toch wel een beetje variatie in game modes.
ja dat klopt, maar in je uppie heeft het niet veel zin, dus dan kan je beter wachten op de rest van je team vind ik. je kunt tot de laatste seconde dat punt veroveren, dus je hoeft dat niet perse in de eerste minuut te doen...

tja, veel kinderen? denk dat het veel kids wel aanspreekt ja, niet gek gezien het stijltje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chester schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 13:19:
[...]

Bij Lucio moeten ze in line of sight staan dacht ik. Zolang er geen muur tussen zit is het prima.
Daar leek het in iedergeval wel op ja. Damage is zo secondary, je wil schieten om snel je ultimate te hebben, maar anderen zullen mee moeten doen.

Lúcio is nutteloos als je in een team kippen zonder kop zit die allemaal een andere kant op rennen.

Dus als je aanvalt met een groep, met tank en healing erbij.

Dat betekent ook dat hij een stuk minder handig is als je moet verdedigen en je snipers in je team hebt. Dan ben je vaak te spread om Lucio handig te kunnen gebruiken en heb je meer aan een extra dps of tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-12-2024
Wat een heerlijk spel zeg! Mijn mains zijn nu; Widowmaker/McCree/Reinhardt/Mercy

-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:43

justifire

Shut up and squat !!

weszz schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 12:32:
[...]

Incase of mistake, go back in time :+

Overigens vindt ik Junkrat en Soldier 76 erg fijn spelen.

Prachtig met Junkrat de landmijn voor reinhardt te gooien en net voor hem af laat gaan. :+ Zijn schild blijft intact maar hij vliegt een stukje terug :+ En jezelf laten vliegen met de landmijn werkt ook! Handig voor het geval Phariah hoog zit :9
:Y
Good old Quake 3 Arena rocketjumps :9

Vind het spel ook netjes gebalanceerd, iedere hero heeft zo zijn sterke en zwakke punten.
Enkel Genji vind ik iets te veel trucjes hebben, een kleine nerf in zijn health zou hem op een vrij eenvoudige manier een stuk gebalanceerder maken.
Bedoel : shuriken, shuriken, dash, shuriken, reflect is vaak iets te veel van het goede om te counteren, en dan ook nog zo'n sterke super....
Verder niets dan lof over deze game _/-\o_

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:58

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Beh, tijd voor een nieuwe videokaart.

Mijn GTX 980 haalt maar 80fps op Ultra. :+

Alles onder de 100 ziet er niet meer zo vloeiend uit en zorgt voor wat input lag. :X

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earthapple

earthapple

Blaat schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 16:50:

Alles onder de 100 ziet er niet meer zo vloeiend uit en zorgt voor wat input lag. :X
Damn, is verschil met Ultra en high zoveel dan? Ik speel op High met 80-100+ FPS met een GTX 770 en amd fx-8120

EDIT: Wel op 1080p 60hz

[ Voor 3% gewijzigd door earthapple op 27-05-2016 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

earthapple schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 16:52:
[...]

Damn, is verschil met Ultra en high zoveel dan? Ik speel op High met 80-100+ FPS met een GTX 770 en amd fx-8120

EDIT: Wel op 1080p 60hz
Ik op 1440p 165Hz. ;)

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earthapple

earthapple

Jaloers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bapawe
  • Laatst online: 28-08 15:07
Koop nog een 980 voor een SLI setup. Heb ik zelf ook en ik speel het spel nu op epic (zonder AA) met 165 fps op mijn 165hz g-sync scherm, als je dit hebt wil je niet meer terug :P

www.twitch.tv/bapawe | www.twitter.com/bapawe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:32

Dawn

..Sworn to the Dark..

Blaat schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 16:50:

60 FPS steady (Vsync aan) met SLi GTX680's op Ultra; 1920x1200.
Mij hoor je ook niet klagen... 8)

(60Hz monitor, dus mer FPS heeft toch geen zin)

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15-09 15:48
hier met een gtx 960 , ultra met een enkele instelling lager steady 60 fps

Prima te doen op mn oud beestje _/-\o_

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Trivian schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 17:01:
[...]

Koop nog een 980 voor een SLI setup. Heb ik zelf ook en ik speel het spel nu op epic (zonder AA) met 165 fps op mijn 165hz g-sync scherm, als je dit hebt wil je niet meer terug :P
Euh, ik heb een ITX setup. :P

Nog een kaart erbij gaat em niet worden. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Gaat hard met de comis, nu is Torbjörn - Destroyer uitgebracht:

http://comic.playoverwatch.com/en-us/torbjorn-destroyer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Chester schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 13:54:
[...]

Dat is geen overheal van Lucio. Iedereen krijgt een shield, die een decay heeft. Die gaat dus ook uit zichzelf weg na een paar seconden.
Heerlijke skill is dat. Ik 'main' ongewild Lúcio omdat ik vrijwel nooit een teamgenoot heb die een healer wil nemen, dus dan doe ik het maar. (Alles voor de win!) Daardoor ben ik nu wel vrij goed geworden met hem en het is al redelijk vaak gebeurd dat ik met zijn ult het hele team bescherm tegen een vijandelijke Pharah, Reaper of Hanzo ult.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Wat is Winston heerlijk als backline camper zeg :9 Net continu achter Reinhardts jumpen om zo de Mercy af te maken.

Echt een toffe hero :Y Heb ook maar even Undersea skin gekocht want had toch 6000 gold :P

Daarnaast ook de Bloodshardt skin van Reinhardt gekocht, die vind ik ook tof.

Voor de rest nog even kijken welke skins vet zijn :D

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Nu online
CH40S schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 18:28:
Gaat hard met de comis, nu is Torbjörn - Destroyer uitgebracht:

http://comic.playoverwatch.com/en-us/torbjorn-destroyer
Haha tof, al vind ik persoonlijk de animated shorts veel leuker :)

Over Torbjörn gesproken, Carbot heeft echt een super toepasselijke animatie gemaakt :)
Zeer herkenbaar, toevallig lagen vrienden en ik gisteren echt in een deuk van mijn Play of the game. Ik lag er dood bij en maakte allemaal kills, zeer vergelijkbaar met deze animatie. Zelfs de tegenstander vond het grappig, want ik kreeg 10 votes, na onze overwinning. Bij 5 votes krijg je epic te horen, maar bij 10 votes: Legendary! :)

Geniet van deze animatie, zeer komisch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:03
Haha leuk filmpje en 100% waar :p

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
ProCeela schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 17:33:
hier met een gtx 960 , ultra met een enkele instelling lager steady 60 fps

Prima te doen op mn oud beestje _/-\o_
Met mijn GTX 770 4gb op Low settings 200 FPS ;) gewoon omdat het kan.
Nee ga mijn screenlimit weer aanzetten zodat ik op 70 FPS zit (op een 60hz monitor)
mijn kaart werdt 90 graden ;)

BTW is er een site waar de developers hun releasenotes ofzo plaatsen ?
ik wil weten of ze al bezig zijn met het nerfen van de mccree en class limit op 2 aan het zetten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Pykow schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 19:34:
[...]

Met mijn GTX 770 4gb op Low settings 200 FPS ;) gewoon omdat het kan.
Nee ga mijn screenlimit weer aanzetten zodat ik op 70 FPS zit (op een 60hz monitor)
mijn kaart werdt 90 graden ;)

BTW is er een site waar de developers hun releasenotes ofzo plaatsen ?
ik wil weten of ze al bezig zijn met het nerfen van de mccree en class limit op 2 aan het zetten zijn.
Zou er absoluut niet vanuit gaan dat er ook maar 1 van die 2 dingen gaat gebeuren. McCree is prima te counteren en meerdere classes is juist leuk soms.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unfor
  • Laatst online: 22-08 14:52
Ben ik de enige die er eigenlijk maar weinig aan vind?
Ik loop maar wat doelloos rond, en heb amper een idee wat de classes allemaal doen.
Maar ik druk een keer op Q en heb play of the game te pakken. Het gaat allemaal wat te makkelijk... :/

Het voelt allemaal extreem simplistisch, en erg gefocussed op de casual gamer.
Guns hebben ook geen enkele "punch" qua geluid.
Ik blijf het nog even een kans geven, maar ik speel momenteel met tegenzin en dat is niet goed.

[ Voor 18% gewijzigd door unfor op 27-05-2016 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
unfor schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 20:06:
Ik loop maar wat doelloos rond, en heb amper een idee wat de classes allemaal doen.
Maar ik druk een keer op Q en heb play of the game te pakken. Het gaat allemaal wat te makkelijk... :/

Ik blijf het nog even een kans geven, maar ik speel momenteel met tegenzin en dat is niet goed.
Mag ik vragen welke shooter je voor overwatch aan het spelen was ?

Ik kom zelf van tf2 en overwatch is een leuke afwisseling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Pykow schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 20:18:
[...]

Mag ik vragen welke shooter je voor overwatch aan het spelen was ?

Ik kom zelf van tf2 en overwatch is een leuke afwisseling
Dirty Bomb, Insurgency, CSGO, Battlefield 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:52

The Chosen One

Zie signature!

Het feit dat je rondloopt en geen flauw idee hebt wat de classes doen zegt genoeg voor mij.. :F

Net een 40 kills game gehad met Tjornbojroijrn. POTG natuurlijk weer lame turret lvl 3 play maar me giga50+tons veel armor packs die ik uitdeel en me leven op het spel zet om scrap te halen komt nergens naar voren... :(

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15-09 15:48
unfor schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 20:24:
[...]

Dirty Bomb, Insurgency, CSGO, Battlefield 4.
Ik heb ook die games veel gespeeld m.u.v CSGO , en ik vond dit juist een verfrissende game !! Wel bijzeggen dat ik ook echt weg was van TF2

Maar vind het knap dat je een game blijft spelen met tegenzin :)

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
ProCeela schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 20:32:
[...]

Maar vind het knap dat je een game blijft spelen met tegenzin :)
In de hoop dat ik het toch leuk begin te vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

unfor schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 20:47:
[...]

In de hoop dat ik het toch leuk begin te vinden ;)
Komt vast. Het is even overweldigend aan het begin, maar als je de skillsets van de verschillende hero's een beetje leert kennen, wordt het erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-09 22:18
unfor schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 20:06:

Met randoms vind ik er ook niks aan en ik ben zeker niet hooked, maar met een leuk groepje vermaak ik me best met het spel. Voor elk character is er wel een tips and tricks filmpje te vinden op YT dus als je de energie nog kan opbrengen kan dat misschien helpen ;)

Weet wel dat ik TF2 veel langer bleef spelen en het ook bleef "hangen" in de tijd dat ik niet speelde. Dat heeft deze game nog lang niet voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-09 00:17
Game is fun maar soms wel enorm cheese, gisteren een rondje attack op temple of Anubis en op het laatste punt gingen ze 2 Reinhardt, Lucio, 2 bastion en mercy , natuurlijk de reinhards voor de bastions dus ze afsnipen of met phara erop knallen deed niet veel.

Dan moet je maar hopen op een goede push met Q's, tis allemaal niet ondoenbaar maar wel oh zo cheese soms.
Op een andere game hadden we hanzo, genji, widowmaker, tjor, mercy en Reinhardt tegen ons, combineer dat met het feit dat Hanzo spelen 0 skill is en widowmaker geen recoil of niks op haar sniper heeft en de fun was er ook af na 5 minuten.

Tuurlijk kan je dan als een echte brainiac van elke class de counter pakken en zo met 6 pushen maar probeer dat maar eens te organiseren in een random group :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Beakzz schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 21:39:
[...]

Met randoms vind ik er ook niks aan en ik ben zeker niet hooked, maar met een leuk groepje vermaak ik me best met het spel. Voor elk character is er wel een tips and tricks filmpje te vinden op YT dus als je de energie nog kan opbrengen kan dat misschien helpen ;)

Weet wel dat ik TF2 veel langer bleef spelen en het ook bleef "hangen" in de tijd dat ik niet speelde. Dat heeft deze game nog lang niet voor elkaar.
Je moet de game niet vergelijken met TF2.
Ik deed dat ook, maar na aantal uur merk je het verschil.
TF2 is beter op bijna alle fronten.
Overwatch is een top game, maar ik durf niet te zeggen of mensen deze game nog spelen na 9 jaar.
Dit heeft verschillende oorzaken.
1. Te veel heroes voor een shooter.
2. Ze hebben het nog niet goed in balans.
3. Steeds een andere team. Dus je kan bijna nooit met de zelfde personen spelen zonder ze uit te nodigen als vriend.
4. Geen server browser om bijvoorbeeld alleen escort te spelen
5. Geen unieke unlocks zoals bij TF2 unusuals of australiums

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Het meeste hiervan is wel te patchen. Blizzard games zijn bij launch eigenlijk ruwe diamanten, die later middels patches mooi geslepen worden. Voor Diablo III duurde het ook even (ruim een 1,5 jaar of zo?) eer dat die game echt tof was geworden en zo geld dat voor meer Blizzard games. ;) Ik verwacht niet dat het hier anders zal zijn; het is een nieuwe franchise en ook een totaal nieuw gamegenre voor Blizzard. Geef ze wat tijd en ik denk dat het best goed gaat komen met Overwatch, dan speel je het misschien wel langer dan TF2. ;)

Het grote aantal heroes is niet het probleem; je moet jezelf focussen op een aantal heroes en niet allemaal.
Het aantal heroes zorgt er ook voor dat je goed moet kiezen welke class je wilt spelen en later eventueel switchen (imo hoef je nooir een class volledig te beheersen) als jouw class gedurende de match niet goed uit de verf komt, zo moeilijk is het niet. Je hoeft niet in alle heroes uit te blinken; er zijn meer spelers die andere classes wel beheersen willen dan dat er mensen zijn die dezelfde classes als jou willen beheersen. ;)

Dus laat TF2 verder los... Jij kijkt daar ook best veel naar terwijl de game niet 100% met TF2 te vergelijken is op sommige gameplay modes na, maar verder houdt de vergelijking op.

De server browser mis ik niet, zolang de matchmaking maar goed gaat werken. Unlocks als unusual en Australiums (sinds wanneer bestaan die dan weer? :?) voegen geen stats toe aan de wapens en hebben enkel een effect (bijhouden hoeveel kills je met dat specifieke wapen hebt) of een skin (Australium). Dingen die ook 0,0 toegevoegde waarde hebben voor de game, dus waarom zou Overwatch dat gaan moeten naäpen? Wapens die verder dus niets doen, behalve dan dat Valve ook voor die wapens makkelijk(er) opnieuw kan cashen en er amper iets voor hoeven te doen.

[ Voor 38% gewijzigd door CH4OS op 27-05-2016 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:31
Kan je overwatch ook solo spelen dus zonder vrienden? Is het dus mogelijk om ook een beetje in teamverband te spelen met andere online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:53

On_E

Housemusic

aaaido schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 22:13:
Kan je overwatch ook solo spelen dus zonder vrienden? Is het dus mogelijk om ook een beetje in teamverband te spelen met andere online?
Op de PS4 zijn iig genoeg mensen die de benodigde classes kiezen en voor de objective gaan ja.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

aaaido schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 22:13:
Kan prima, als je een beetje geluk hebt. Je kunt ook spelers die je tegenkomt markeren als 'Prefer' of 'Avoid' dus als je met randoms speelt die het goed doen, kun je dat aangeven. Als je randoms tegenkomt die niet goed samenspelen kun je dus ook aangeven dat je liever niet meer met hen speelt. (Dit laatste is van horen zeggen, zelf nog niet geprobeerd.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-06 11:09
Katmi schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 21:48:
Game is fun maar soms wel enorm cheese, gisteren een rondje attack op temple of Anubis en op het laatste punt gingen ze 2 Reinhardt, Lucio, 2 bastion en mercy , natuurlijk de reinhards voor de bastions dus ze afsnipen of met phara erop knallen deed niet veel.

Dan moet je maar hopen op een goede push met Q's, tis allemaal niet ondoenbaar maar wel oh zo cheese soms.
Op een andere game hadden we hanzo, genji, widowmaker, tjor, mercy en Reinhardt tegen ons, combineer dat met het feit dat Hanzo spelen 0 skill is en widowmaker geen recoil of niks op haar sniper heeft en de fun was er ook af na 5 minuten.

Tuurlijk kan je dan als een echte brainiac van elke class de counter pakken en zo met 6 pushen maar probeer dat maar eens te organiseren in een random group :')
Met randoms wordt dat wat moeilijker, maar met junkrat vol spammen dat anubis vooral als de tegenstander met meerdere rheinhardts en turrets verdedigd. Hanzo 0 skill? Dat is in mijn ogen samen met genji de moeilijkste om te masteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
MicScott schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 22:28:
Kan prima, als je een beetje geluk hebt. Je kunt ook spelers die je tegenkomt markeren als 'Prefer' of 'Avoid' dus als je met randoms speelt die het goed doen, kun je dat aangeven. Als je randoms tegenkomt die niet goed samenspelen kun je dus ook aangeven dat je liever niet meer met hen speelt. (Dit laatste is van horen zeggen, zelf nog niet geprobeerd.)
Oh? Hoe doe je dat, als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
CH40S schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 22:01:
[...]
Het meeste hiervan is wel te patchen. Blizzard games zijn bij launch eigenlijk ruwe diamanten, die later middels patches mooi geslepen worden. Voor Diablo III duurde het ook even (ruim een 1,5 jaar of zo?) eer dat die game echt tof was geworden en zo geld dat voor meer Blizzard games. ;) Ik verwacht niet dat het hier anders zal zijn; het is een nieuwe franchise en ook een totaal nieuw gamegenre voor Blizzard. Geef ze wat tijd en ik denk dat het best goed gaat komen met Overwatch, dan speel je het misschien wel langer dan TF2. ;)

Het grote aantal heroes is niet het probleem; je moet jezelf focussen op een aantal heroes en niet allemaal.
Het aantal heroes zorgt er ook voor dat je goed moet kiezen welke class je wilt spelen en later eventueel switchen (imo hoef je nooir een class volledig te beheersen) als jouw class gedurende de match niet goed uit de verf komt, zo moeilijk is het niet. Je hoeft niet in alle heroes uit te blinken; er zijn meer spelers die andere classes wel beheersen willen dan dat er mensen zijn die dezelfde classes als jou willen beheersen. ;)

Dus laat TF2 verder los... Jij kijkt daar ook best veel naar terwijl de game niet 100% met TF2 te vergelijken is op sommige gameplay modes na, maar verder houdt de vergelijking op.

De server browser mis ik niet, zolang de matchmaking maar goed gaat werken. Unlocks als unusual en Australiums (sinds wanneer bestaan die dan weer? :?) voegen geen stats toe aan de wapens en hebben enkel een effect (bijhouden hoeveel kills je met dat specifieke wapen hebt) of een skin (Australium). Dingen die ook 0,0 toegevoegde waarde hebben voor de game, dus waarom zou Overwatch dat gaan moeten naäpen? Wapens die verder dus niets doen, behalve dan dat Valve ook voor die wapens makkelijk(er) opnieuw kan cashen en er amper iets voor hoeven te doen.
Lootbox zijn leuk om open te maken als je een uniek item kan krijgen en dat bedoelde ik hiermee.

Ik denk dat ze gewoon te veel heroes hebben en weinig ervaring hebben met shooters omdat het een nieuwe genre is.

Ps lees mijn kritiek niet alleen negatief.
Overwatch doet geweldige dingen en ik wil heroes beter onder knie krijgen.
Meeste shooters raak ik al snel op uitgekeken.
Afgelopen 9 jaar bijna 10 jaar alleen genoten van TF2 battlefield 3 en nu overwatch. Ik blijf altijd jaren lang dezelfde game spelen.
MicScott schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 22:28:
[...]

Hoe doe je dat ?? Dat zou echt helpen om de game ook solo leuk te houden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

CH40S schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 22:39:
[...]
Oh? Hoe doe je dat, als ik vragen mag?
Naar recent players gaan onder 'social' en dan is er ergens een optie. Ik las er ook pas vandaag over, dus dat ga ik vanavond maar eens uitproberen :)

[ Voor 15% gewijzigd door MicScott op 27-05-2016 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MicScott schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 22:43:
[...]

Naar recent players gaan onder 'social' en dan is er ergens een optie. Ik las er ook pas vandaag over, dus dat ga ik vanavond maar eens uitproberen :)
heb ik ook idd 2 keer gedaan bij mensen gisteren.. vertrouwde die man niet omdat ze aim echt echt ziek was dus zeker voor onzekere genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Ricmaniac schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 23:42:
[...]

heb ik ook idd 2 keer gedaan bij mensen gisteren.. vertrouwde die man niet omdat ze aim echt echt ziek was dus zeker voor onzekere genomen.
Op zo'n manier speel je straks alleen nog maar met slechte spelers... en dan zeker weer hier komen klagen? 8)7 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MicScott schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 23:48:
[...]

Op zo'n manier speel je straks alleen nog maar met slechte spelers... en dan zeker weer hier komen klagen? 8)7 ;)
nee echt hack niveau.

was een hanzo die constant echt precies op het goeie moment ze bijlen los leit als je bijvoorbeeld een deur door kwam ofzo.. terwijl als je dan de killcam keek zag je dat die niet een skill actief had waardoor die je kon zien.

ik was niet de enige die dit dacht

[ Voor 34% gewijzigd door Ricmaniac op 27-05-2016 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:31
Bedankt voor de feedback. Ga het spel morgen halen voor de ps4 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
aaaido schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 00:10:
Bedankt voor de feedback. Ga het spel morgen halen voor de ps4 ;)
Ook daar worden al spelers verdacht van spelen met muis en toetsenbord, vanavond toevallig op een stream die ik zat te kijken meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:41
Hahaha... Ene hero moet een buff krijgen, de ander weer een nerf. Niemand gaat voor de objectives. Kut teams. CoD spelers. Hack niveau en toetsenbord met muis op de ps4 :)

Overwatch maakt kennelijk een hoop los in de gamer ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Waarom weet ik niet, maar ik heb niet zoveel plezier meer als ik in de beta had. Wellicht omdat het nieuwtje er gewoon af is... of misschien omdat potjes vaak min of meer hetzelfde verlopen. Er is altijd wel die McCree om het hoekje waar je gewoon kansloos tegen bent... of die capabele Widow of Hanzo die gewoon nooit lijken te missen. En als je zelf switched naar scissors om èèn van hun te counteren is er altijd wel een andere rock of paper waar je je aan kan ergeren.

Dat is hèt verschil met TF2... daar kun je eigenlijk met bijna elke class wel je mannetje kan staan tegen bijna elke class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:43

justifire

Shut up and squat !!

Heeft iemand tips voor het wallrunnen van Lucio ? (op console)
Wil me maar niet lukken om een beetje fatsoenlijk door het veld te manoeuvreren.
Terwijl ik toch de nodige uurtjes in Titanfall heb zitten.
Heb springen overigens gelinkt aan een flippertje op mijn Elite controller, dus buttonmapping zit wel goed.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Laatst online: 14:48
Ik heb een beetje hetzelfde met deze game. Het ene moment vermaak ik mijzelf kostelijk en het andere moment is het een beetje ik heb het wel gezien. Een deel zal te maken hebben met mijn kennis en skills, maar heb niet het idee dat er 100+ uren in gaan zitten.

Ben het ook eens met mensen dat de verschillende ultimates wel erg uiteenlopend zijn. Hanzo en reaper killen vrij eenvoudig een heel team zonder dat daar heel erg veel bij nagedacht hoeft te worden. Moment en positie natuurlijk belangrijk, maar als je dat dan vergelijkt met andere ultimates is de balans zoek.

ach we hebben weer een aantal uurtjes plezier en dat is toch waar het allemaal om gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Overwatch is back: Uncertainty and hope after UN confirms vigilante activity - Overwatch blog artikel met wat background en storytelling. Blizzard doet dat echt goed om deze game!
yinx84 schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 08:23:
Waarom weet ik niet, maar ik heb niet zoveel plezier meer als ik in de beta had. Wellicht omdat het nieuwtje er gewoon af is... of misschien omdat potjes vaak min of meer hetzelfde verlopen. Er is altijd wel die McCree om het hoekje waar je gewoon kansloos tegen bent... of die capabele Widow of Hanzo die gewoon nooit lijken te missen. En als je zelf switched naar scissors om èèn van hun te counteren is er altijd wel een andere rock of paper waar je je aan kan ergeren.

Dat is hèt verschil met TF2... daar kun je eigen met bijna elke class wel je mannetje kan staan tegen bijna elke class.
Het is geloof ik al meerdere malen gezegd, maar in Overwatch moet je anders spelen dan in de meeste shooters, zelfs tov TF2. Ik snap dat men vergelijkt met TF2, maar qua gameplay kan je Overwatch niet vergelijken met TF2 of enig andere shooter.

In Overwatch moet je weten hoe je een class moet spelen om er echt goed in te zijn. Zo ben ik gisteren begonnen met Tracer op een andere manier te spelen en ik moet zeggen, dat gaat me een stuk beter af, dat ik zelfs zit te denken om Tracer als main te gaan spelen, mits de situatie het toestaat natuurlijk.

In Overwatch kun je het je niet veroorloven om rond te gaan rennen zoals in games als TF2, CoD of BF, je moet in Overwatch écht nadenken wat je doet, te beginnen bij wat er nodig is voor het team waar je in zit. Sommige classes moeten bijvoorbeeld in een donker hoekje zitten, zoals McRee, of de traps van Junkrat.

Andere classes moeten het meer hebben van de zijwegen, om het enemy team van achteren aan te vallen of te flanken, zoals dat bijvoorbeeld is met Reaper of Tracer. Daarbij moet je ook wel weten tegenover welke class(es) jouw character bedoeld is. In een 1:1 gevecht tussen Reaper en Winston zal een Winston dat vaker verliezen dan Reaper, bijvoorbeeld.

In TF2 kom je ermee weg om hersenloos naar de objective te rennen en je ding te doen, in Overwatch kan dat niet en moet je meer nadenken in wat je zelf doet en wat het team daadwerkelijk nodig heeft, zo simpel is het.

[ Voor 102% gewijzigd door CH4OS op 28-05-2016 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
yinx84 schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 08:23:

Dat is hèt verschil met TF2... daar kun je eigen met bijna elke class wel je mannetje kan staan tegen bijna elke class.
Ik kan het niet beter beschrijven.
Soms is het leuk en soms heb je potjes erbij waarbij je al weet dat je hebt verloren na 10 seconde.
Dit komt mede door de team samenstelling, skill of wat je zelf ook aangeeft heroes die niet door alle heroes te counteren zijn.

Toch gek. in de beta was ik na 10 uur nog steeds dol enthousiast, maar nu 6 uur in de lauch versie en ik begin erg te twijfelen of blizzard wel verstand heeft van shooters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Pykow schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 10:49:
Toch gek. in de beta was ik na 10 uur nog steeds dol enthousiast, maar nu 6 uur in de lauch versie en ik begin erg te twijfelen of blizzard wel verstand heeft van shooters.
Tja, indirect zeg je het zelf; je moet weten wat je doet in Overwatch, omdat je niet met elke hero een andere kan counteren, maar dat hoeft naar mijn idee ook niet, aangezien samenwerking voorop staat in Overwatch, iets wat weinig spelers lijken te willen doen op het moment en dáárom is het vaak maar afwachten of je wint of niet. Zeker de casual gamer denkt dat Overwatch een shooter is als alle anderen, maar dat is dus totaal niet zo en dat is wat voor mij Overwatch zo leuk maakt.

Gek dat je het dan in de beta wel leuk vond, maar na de launch opeens niet meer. ;) Ik vind in elk geval wel, dat er in de beta meer samenwerking was dan nu, nu de game gelaunched is, maar geef het wat tijd, dan zal dat wel veranderen, ik verwacht wel dat de die hard CoD fans dan wel weer terug gaan naar hun game. ;) Bij die hard TF2 spelers zal dat afwachten zijn, denk ik.

En vergeet niet; Overwatch is Blizzard's eerste shooter, wat dat betreft hebben ze echt wel een goede game neer gezet voor hun eerste shooter, ze moeten ergens beginnen toch? En zoals ik gisteren ook al typte, bij Blizzard is het vaak zo, dat de game gelanceerd word als ruwe diamant en door de patches helemaal geslepen wordt. Kijk bijvoorbeeld maar naar Diablo III, die heeft (en krijgt) nog altijd patches en daar hebben veel gameplay aanpassingen in gezeten. Sommigen waren groot (zoals het verwijderen van de auction houses), anderen klein, maar uiteindelijk is Diablo III geworden wat het nu is en nu vind ik het echt weer een toffe game om te spelen en speel het dan ook weer erg graag.

Ik heb een filmpje gevonden, van Unit Lost, waarin de heroes stuk voor stuk besproken worden en de voors- en tegens worden uitgelegd. Het is opgenomen tijdens de closed beta, maar de gameplay is weinig veranderd sindsdien: YouTube: Overwatch - 100 Hours Played - Hero Thoughts

[ Voor 31% gewijzigd door CH4OS op 28-05-2016 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
CH40S schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 10:54:
[...]

Gek dat je het dan in de beta wel leuk vond, maar na de launch opeens niet meer. ;) Ik vind in elk geval wel, dat er in de beta meer samenwerking was dan nu, nu de game gelaunched is, maar geef het wat tijd, dan zal dat wel veranderen, ik verwacht wel dat de die hard CoD fans dan wel weer terug gaan naar hun game. ;) Bij die hard TF2 spelers zal dat afwachten zijn, denk ik.
Dat is zeker waar, want de random krits in TF2 zijn ook geen pretje haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 11-09 10:24
Wel raar dat er nog vrij weinig reviews zijn over deze game. Of mogen die er niet komen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rwbk schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 11:46:
Wel raar dat er nog vrij weinig reviews zijn over deze game. Of mogen die er niet komen ?
Reviews op multiplayer pvp games werken wel wat anders als singleplayer games. Daarnaast is overwatch al meerdere malen geprereviewed/previewed door allerlij nieuwsuitingen, dus er is ook geen tijdsdruk om wat uit te brengen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2016 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja ik heb hetzelfde hoor. de game is wel een stukje minder leuk momenteel dan in beta. ik vind het alsnog erg leuk hoor begrijp me niet verkeerd.

Ik merk alleen net als jullie dat het in de beta gewoon veel meer communicatie had dan hersenloos erin rennen en 1 voor 1 dood gaan. vooral de closed beta was echt goed daar mee.

Hopelijk gaat dat straks inderdaad een stukje beter. vrees alleen dat dat wel een geruime maand of langer duurt.. zullen zien hoe het straks in ranked play is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Match making systeem is niet goed.
Ik had gisteren bij een gast aangegeven Avoid player en vandaag kwam ik hem toch weer tegen.
Je raad het al, hij was we de slechtste van het team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
De game is momenteel minder leuk, omdat iedereen speelt en daarbij vooral speelt om de eigen stats en de eigen classes die men leuk vindt om te spelen, men kijkt niet naar wat het team nodig heeft. Geef de game een maandje, dan zijn denk ik een aantal spelers of gaan inzien dat het anders moet, of zijn gestopt, omdat ze de game niets aan vinden (doordat ze de game verkeerd gespeeld hebben). Ik verwacht dat er dan qua gameplay wel een boel gaat veranderen, omdat dan de serieuzere spelers overblijven.

Ik vind het niet erg om 10 keer dood te gaan als Mercy, als ik de rest van het team goed kan healen, maar moet het team mij bijvoorbeeld wel wat meer defenden, omdat een Mercy nu eenmaal weinig damage kán doen met de proppenschieter die zij beschikbaar heeft. ;) Gebeurd dat niet, dan kan ik switchen, maar ook dat heeft dan weinig zin, omdat het team niet samenwerkt en de kans op winnen dan toch minimaal is.

Ik moet wel zeggen, dat de combinatie Pharah + Mercy wel een lekkere combo is, als je maar weet wat je doet, wanneer je dat moet e.d.

Overigens; voor de mensen die de soundtrack willen, zoals ik, de soundtrack is beschikbaar via iTunes:
https://itunes.apple.com/...tors-edition/id1096615556 en kost $11,- ongeveer, 21 tracks, 46 minuten.

[ Voor 54% gewijzigd door CH4OS op 28-05-2016 12:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
CH40S schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 12:28:
De game is momenteel minder leuk, omdat iedereen speelt en daarbij vooral speelt om de eigen stats en de eigen classes die men leuk vindt om te spelen, men kijkt niet naar wat het team nodig heeft. Geef de game een maandje, dan zijn denk ik een aantal spelers of gaan inzien dat het anders moet, of zijn gestopt, omdat ze de game niets aan vinden (doordat ze de game verkeerd gespeeld hebben). Ik verwacht dat er dan qua gameplay wel een boel gaat veranderen, omdat dan de serieuzere spelers overblijven.

Ik moet wel zeggen, dat de combinatie Pharah + Mercy wel een lekkere combo is, als je maar weet wat je doet, wanneer je dat moet e.d.
ja precies dat denk ik ook.
je merkte dat echt goed in cbt 1en2 dat veel mensen echt wilde gewoon. goed heroes afstemmen etc, en praten.

Maar het is ook nog meer he.. toen ik in de beta toegang kreeg waren er ook al zoo veel mensen level 100+ of 50+ dus je had vaak een team met al veel meer ervaring ook.

[ Voor 8% gewijzigd door Ricmaniac op 28-05-2016 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Ik hoor trouwens nooit iemand praten in-game terwijl mijn sound-options wel allemaal goed staan voor zover ik kan zien. Dacht eigenlijk dat dat er nog niet inzat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Ricmaniac schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 12:32:
Maar het is ook nog meer he.. toen ik in de beta toegang kreeg waren er ook al zoo veel mensen level 100+ of 50+ dus je had vaak een team met al veel meer ervaring ook.
Ik heb dan wat langer toegang gehad en op zich maakt het level dat je bent niets uit. Ook na de reset die een of twee keer geweest is, springen de goede spelers er toch wel tussenuit, ook al zijn ze dan een lager / vergelijkbaar level dan anderen.
Grotman schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 12:37:
Ik hoor trouwens nooit iemand praten in-game terwijl mijn sound-options wel allemaal goed staan voor zover ik kan zien. Dacht eigenlijk dat dat er nog niet inzat.
De mainstream solo speler doet niet aan voicechat, laat staan aan teamplay. ;) Daarnaast zijn er natuurlijk ook externe programma's zoals Teamspeak, wat ook erg veel gebruikt wordt.

[ Voor 29% gewijzigd door CH4OS op 28-05-2016 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grotman schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 12:37:
het kutte is ook dat blizzard iets in heb gebouwd dat als jij met 1 iemand in een groep zit in game je de voice chat automatisch in groep heb staan. dan kan je in game op P drukken en dat bolletje wisselen naar team chat. dan kan het hele team je horen. Maar elke game wisselt die weer naar group dacht ik.

En dit is dus ook een probleem want bijna iedereen speelt wel met minstens 1 man samen dus komen die automatisch in hun group chat.

Maarja mensen waarmee ik samen speel gebruiken toch allemaal voice chat applicaties zoals teamspeak. ik vind dat ze of die group chat er uit moeten halen of die team chat als default in moeten stellen ook al zit je in een groep.

Ik ga hier maar een post over maken op het officiele forum.

[ Voor 3% gewijzigd door Ricmaniac op 28-05-2016 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Ricmaniac schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 12:44:
[...]

het kutte is ook dat blizzard iets in heb gebouwd dat als jij met 1 iemand in een groep zit in game je de voice chat automatisch in groep heb staan. dan kan je in game op P drukken en dat bolletje wisselen naar team chat. dan kan het hele team je horen. Maar elke game wisselt die weer naar group dacht ik.

En dit is dus ook een probleem want bijna iedereen speelt wel met minstens 1 man samen dus komen die automatisch in hun group chat.

Maarja mensen waarmee ik samen speel gebruiken toch allemaal voice chat applicaties zoals teamspeak. ik vind dat ze of die group chat er uit moeten halen of die team chat als default in moeten stellen ook al zit je in een groep.

Ik ga hier maar een post over maken op het officiele forum.
Ik speel altijd solo-queue, dus dan zou ik niet in groupchat moeten komen lijkt me.
Nouja, vandaag een festivalletje, ik check het morgen wel even :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grotman schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 12:47:
[...]

Ik speel altijd solo-queue, dus dan zou ik niet in groupchat moeten komen lijkt me.
Nouja, vandaag een festivalletje, ik check het morgen wel even :)
nee precies, maar andere mensen in jou team die wel een groep zijn zitten wel in hun eigen group chat.. en daardoor kunnen hun jou en jij hun ook niet horen als je wel zou praten.

heb official post gemaakt.

http://eu.battle.net/forums/en/overwatch/topic/17611911359#1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online

Mauz1978

Console War Veteran

Ik vind het spel echt super, maar echt zn meerwaarde zit m in het clan/groepverband spelen (met teeamspeak). Alle heroes hebben zijn voor en nadelen, wat mij betreft hoeft er niks generfed te worden. Het enige wat ik een beeetje mis is een compas om te zeggen 'ze komen uit het noorden'.

Blizzard flinkt het m weer op nieuw terein een geweldige game te maken.

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Themperror
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-08 16:59
Ricmaniac schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 23:42:
[...]

Vergeet niet:
Things to Keep in Mind When Reporting Potential Cheating

Encountering another player who you believe is cheating can be an incredibly frustrating experience, but in a game like Overwatch, we ask that you keep the following considerations in mind:

Our in-game camera system does not always play back footage at the same fidelity as real-time gameplay (this loss in fidelity applies to the killcam, Plays of the Game, Highlights, and—to a lesser extent—the spectator camera as well). This can sometimes result in a player’s aim appearing more snappy or less fluid in playback than it did in-game.

With the above, there may be bugs with the in-game camera system that affect playback footage. In the Closed Beta, we actually had a bug that caused the killcam and spectator camera angle to suddenly “snap” whenever Zarya cast Particle Barrier or Projected Barrier. While we’re unaware of any issues with the camera system at present, undiscovered bugs are always a possibility to consider.

Lastly, some players are just really good at first-person shooters. Through practice and years of experience, these players’ movements and reaction times can occasionally appear unnatural (if not physically impossible) to those who may not have been exposed to that particular level of play before.
Van blizzard zelf: http://us.battle.net/forums/en/overwatch/topic/20743596231

Rig: AMD Ryzen 9950X3D, 96GB DDR5 6000Mhz, MSI Ventus X3 OC RTX5090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je net in een game komt en je kijkt naar de samenstelling van het team en je weet al dat het een kutpot gaat worden, draagt dat dan bij aan je leave penalty?
Ik heb al weet ik hoeveel potjes een penalty.
Ook word ik heel vaak in een pot gegooid en dan zonder 1 schot te lossen is het al een defeat.

Het is al weg gelukkig.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2016 15:03 ]

Pagina: 1 ... 32 ... 115 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je graag met andere Tweakers samenspelen? In de mooie uitgebreide topicstart staat veel informatie over de game, inclusief de nieuwe Tweakers spelerlijst (PC, PS4, XBOX) en de Teamspeak-server.