Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Themperror
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-08 16:59
Verwijderd schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 14:56:
Als je net in een game komt en je kijkt naar de samenstelling van het team en je weet al dat het een kutpot gaat worden, draagt dat dan bij aan je leave penalty?
Ik heb al weet ik hoeveel potjes een penalty.
Ook word ik heel vaak in een pot gegooid en dan zonder 1 schot te lossen is het al een defeat.
Gewoon niet leaven dan.

Rig: AMD Ryzen 9950X3D, 96GB DDR5 6000Mhz, MSI Ventus X3 OC RTX5090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Tja, kijkend naar
if not physically impossible
Zet ik mijn vraagtekens bij net die laatste alinea. Hoe zouden zij het dan moeten kunnen, als het lichamelijk / fysiek onmogelijk is? :? 8)7 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik in een pot kom met 4 of 5 snipers in mijn team dan verlies je bijna zeker. Dan ga ik eruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
weet ik. ik denk niet dat er iets is wat iemand hier van overwatch kan linken dat ik niet weet of ken hahah XD
met al mijn game ervaring weet ik ook echt wel dat er zieke spelers enzo zijn maar dit was gewoon echt TE .. hij speelde gewoon verder niet eens zo goed maar die timing was gewoon te gek. maargoed ik ga hier verder niet meer hier over praten.. ik hoef jullie niet te overtuigen :P heb hem gewoon gereport en mag blizzard kijken of die hackt of niet.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wahloh
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-06 00:04

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Heb mezelf voorgenomen nooit meer solo Overwatch te spelen. Ik wordt gek van de spelers die niet voor de objective spelen of die weigeren van character te swappen om iets te counteren.

Gelukkig is mijn friendslist gevuld met actieve Overwatch spelers, is veel gezelliger en ook niet zo frustrerend. Zeker aan te raden! ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Wahloh op 28-05-2016 15:38 ]

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolfsRain
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:32
Wahloh schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 15:38:
Heb mezelf voorgenomen nooit meer solo Overwatch te spelen. Ik wordt gek van de spelers die niet voor de objective spelen of die weigeren van character te swappen om iets te counteren.

Gelukkig is mijn friendslist gevuld met actieve Overwatch spelers, is veel gezelliger en ook niet zo frustrerend. Zeker aan te raden! ;)
+oneindig. Helemaal mee eens, Overwatch is een game waarbij ik in groepsverband enorm veel plezier heb en zelfs in Solo-que plezier kan hebben mits iedereen een beetje samenwerkt. Als je alleen speelt en iedereen "doet" maar wat kan het spel enorm frustrerend zijn, dat is natuurlijk bij elk spel zo maar aangezien Overwatch een objective oriented FPS style shooter is met Moba features(abilities/ulti) komt het des te meer naar voren.

5800X3D, X570 TUF Pro, 32 GB 3600C16, 3080 TI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Themperror
Please blizzard make the Team Chat default even when in a group or just remove the group chat because everyone I know that plays in a group will use 3rd party apps anyway.
Ehh nee dank je, Ik gebruik juist de ingame voice chat altijd en ook voor groepen.

Ik zou zeggen.. Behalve als je zelf in een groep zit, zet de team voice chat aan.

Maar wat je vaak op de PS4 ziet gebeuren in allerlei games (waar dit wel default is) dat je veel lawaai hebt van random noises en mensen die hun mic volop open hebben staan. Dit is wel ENORM irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy4ever
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-08 21:18
Ricmaniac schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 15:28:
[...]

weet ik. ik denk niet dat er iets is wat iemand hier van overwatch kan linken dat ik niet weet of ken hahah XD
met al mijn game ervaring weet ik ook echt wel dat er zieke spelers enzo zijn maar dit was gewoon echt TE .. hij speelde gewoon verder niet eens zo goed maar die timing was gewoon te gek. maargoed ik ga hier verder niet meer hier over praten.. ik hoef jullie niet te overtuigen :P heb hem gewoon gereport en mag blizzard kijken of die hackt of niet.
Speelde je toevallig Junkrat in Numbani? Had er eentje die constant in mijn line of fire liep op een chokepoint terwijl ik steeds pijlen aan het schieten was en daarna de hele game zat te roepen dat ik cheat. xP

AMD Ryzen 7 7800X3D | Asus RTX 3090 ROG Strix OC | 64GB 6000Mhz RAM | Samsung CRG49"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:12

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

CH40S schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 15:02:
[...]
Tja, kijkend naar
[...]
Zet ik mijn vraagtekens bij net die laatste alinea. Hoe zouden zij het dan moeten kunnen, als het lichamelijk / fysiek onmogelijk is? :? 8)7 ;)
appear unnatural (if not physically impossible)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-09 00:17
[b][message=46993767,noline]Hanzo 0 skill? Dat is in mijn ogen samen met genji de moeilijkste om te masteren.
Om te masteren misschien wel maar elke keer als ik dood ga door een Hanzo en ik zie de killcam is het gewoon arrow na arrow spammen en hopen dat je iets hit.
Ongetwijfeld als je echt specifiek iemand wilt uitschakelen zal het moeilijker zijn maar 90% van de Hanzo kills die ik zie is gewoon linker mouse button zo snel als je kan into the enemy team en hopen dat je 1vd6 raakt.

Vind het gewoon te spammy, net zoals ik persoonlijk vind dat Widowmaker wel een beetje recoil ofzo mag krijgen op die sniper, ik suck echt met snipen op battlefield maar hier is het bijna een semi automatic rifle zonder recoil in zoom mode, zelfs ik kan dingen killen :D
Kan zelfs van de 1ne uiterste hoek van mijn scherm naar de andere mikken en meteen 100% accurate knallen, vind ik erover voor een sniper.

Andere mensen zeggen dan weer dat ik moet zwijgen en dat het in UT of Quake ook zo is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Ik ben het toch weer wat leuker te vinden, vooral nu ik met Lucio begonnen ben.
Merk dat het skill plafond een stuk hoger met hem ligt, vooral als je goed wilt worden met die wall movement en pushes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-09 00:17
Wat mij opvalt is dat ik goede matchmaking had in Open Beta maar sinds release is het redelijk ruk.
Ben lvl 16 en krijg vaak soortgelijke levels in mijn team en dan nog een 2 tal lvl 1-15's.

Dan in het andere team altijd minstens 2 x 30+, gisteren zelfs een paar keer 4x 30+ en 1x een lvl 36,42,68 terwijl ik 16,17,21,13,8,1 had.
Snap het verschil met Open Beta niet zo goed, misschien dat er meer mensen waren die wel speelde maar uiteindelijk niet hebben gekocht ofzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Themperror
Katmi schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 20:06:
Wat mij opvalt is dat ik goede matchmaking had in Open Beta maar sinds release is het redelijk ruk.
Ben lvl 16 en krijg vaak soortgelijke levels in mijn team en dan nog een 2 tal lvl 1-15's.

Dan in het andere team altijd minstens 2 x 30+, gisteren zelfs een paar keer 4x 30+ en 1x een lvl 36,42,68 terwijl ik 16,17,21,13,8,1 had.
Snap het verschil met Open Beta niet zo goed, misschien dat er meer mensen waren die wel speelde maar uiteindelijk niet hebben gekocht ofzo.
Blizzard heeft gezegd dat de matchmaking nog niet goed werkt, en die willen ze goed krijgen voordat ze competitive erin zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

offtopic:
Maakt een gaming muis nou nog veel verschil in een game als Overwatch? Ik heb zelf een Logitech MX Master, een muis die vooral is gericht op zakelijk gebruik. Ik heb zelf nog nooit een gaming muis gehad, maar het schijnt dat het toch wel flink wat verschil maakt in shooters.

Ik heb jarenlang WoW gespeeld met de Logitech Performance MX (voorloper van de Master MX) en dat ging altijd prima, maar een game als Overwatch is toch andere koek. Merk ook dat m'n aim vaak niet heel denderend is en eigenlijk all over the place is :o

Kan een gaming muis zoals de G520 of de Deathadder het proces van een betere aim krijgen versneller/verbeteren, of haalt het weinig uit?

Ik probeer zoveel mogelijk Reinhardt te spelen de laatste tijd, en dat gaat me wel goed af :P Maximaal shielden op de payload en af en toe lekker swingen met m'n gigantische axe :9~ Meest geweldige is nog wel om gasten te pinnen met m'n charge _O_ Heerlijke hero is het.

edit: Aan de meneer onder mij, er zijn niet voor niets offtopic tags..

[ Voor 19% gewijzigd door London op 28-05-2016 22:24 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Planespotter schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 22:15:
offtopic:
Maakt een gaming muis nou nog veel verschil in een game als Overwatch? Ik heb zelf een Logitech MX Master, een muis die vooral is gericht op zakelijk gebruik. Ik heb zelf nog nooit een gaming muis gehad, maar het schijnt dat het toch wel flink wat verschil maakt in shooters.

Ik heb jarenlang WoW gespeeld met de Logitech Performance MX (voorloper van de Master MX) en dat ging altijd prima, maar een game als Overwatch is toch andere koek. Merk ook dat m'n aim vaak niet heel denderend is en eigenlijk all over the place is :o

Kan een gaming muis zoals de G520 of de Deathadder het proces van een betere aim krijgen versneller/verbeteren, of haalt het weinig uit?

Ik probeer zoveel mogelijk Reinhardt te spelen de laatste tijd, en dat gaat me wel goed af :P Maximaal shielden op de payload en af en toe lekker swingen met m'n gigantische axe :9~ Meest geweldige is nog wel om gasten te pinnen met m'n charge _O_ Heerlijke hero is het.
Veel verschil? Ja en Nee. Muizen met perfecte sensor en draad zijn wel altijd beter, maar als jij blij bent met jouw huidige muis zou ik niet direct upgraden.
Verder heeft GoT een heel groot muizen topic waar je daar verder over kunt discusseren. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11:11
Morgen 24 lootboxen openen. Kreeg van mijn vriendin een 20 euro blizzard kaartje voor overwatch. Terwijl ik pas zondag over een week jarig ben haha

[ Voor 5% gewijzigd door Pykow op 29-05-2016 00:17 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 22:30:
Morgen 24 lootboxen openen. Kreeg van mijn vriendin een 20 euro blizzard kaartje voor overwatch. Terwijl ik pas zondag over een week jarig ben haha
neem het op :)

Weer flink wat potjes geraged vandaag :P ging niet best haha. maar nu ineens de laatste paar uur gaat het gewoon relaxt en speelt het veel leuker en winnen we vaak :)

Hanzo is nog wel degelijk me favoriet nu

[ Voor 27% gewijzigd door Ricmaniac op 29-05-2016 01:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Ricmaniac schreef op zondag 29 mei 2016 @ 01:02:
[...]

neem het op :)

Weer flink wat potjes geraged vandaag :P ging niet best haha. maar nu ineens de laatste paar uur gaat het gewoon relaxt en speelt het veel leuker en winnen we vaak :)

Hanzo is nog wel degelijk me favoriet nu
Nvidia shadowplay deed net even moeilijk (misschien te vroeg voor hem om 06:44)
Hieronder screenshots van de beste skin unlocks.
Ik had veel victory poses, emote's en sprays uiteraard.

Genji Carbon fiber (Epic)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/SyHqrQ5.png

Reinhardt Paragon (Epic)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/zaF2nST.png

Torbjörn Deadlock (Legend)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/VnEe3Hg.png
Tevens ook de leukste skin voor Torbjörn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op zondag 29 mei 2016 @ 06:49:
[...]

Nvidia shadowplay deed net even moeilijk (misschien te vroeg voor hem om 06:44)
Hieronder screenshots van de beste skin unlocks.
Ik had veel victory poses, emote's en sprays uiteraard.

Genji Carbon fiber (Epic)
[afbeelding]

Reinhardt Paragon (Epic)
[afbeelding]

Torbjörn Deadlock (Legend)
[afbeelding]
Tevens ook de leukste skin voor Torbjörn.
Die Genji en Torbjörn zijn dik :) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:38

Mauz1978

Console War Veteran

Die tjoborn is leuk ja, maar vind zijn pirate versie ook echt grappig :). Heb al bijna mn eerste 1000 gold dus ga eens kijken welke leggy skin ik als eerste koop :).

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
BTW temple of anubis mogen ze ook nog even aanpakken.
Defense setup is simpel.
Bastion met een reinhardt shield.
Mercy en widowmaker boven de checkpoint.
Pharah en symmetra om de flanks tegen te houden.

Je komt er nooit doorheen zonder teamwork van 3 mensen met skill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:29

m0nk

16-09-2003 15.15

Pykow schreef op zondag 29 mei 2016 @ 09:20:

Laat deze game daar nou net om draaien.. :+

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
m0nk schreef op zondag 29 mei 2016 @ 09:21:
[...]

Laat deze game daar nou net om draaien.. :+
Gewoon balen als je hun sniper neerhaalt, dat je dan weer geen teammaten hebt die skills hebben om te pushen.
Als ze "sniper" platform boven de eerste checkpoint weghalen of zorgen dat je vanaf daar geen zicht kunt hebben op de chockpoint, dan is heel het probleem opgelost.

BTW reaper spelen is soms wel leuk. Eerste keer sinds de lauch deze hero weer aangeraakt.

[ Voor 13% gewijzigd door Pykow op 29-05-2016 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makron
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-08 22:56
Wahloh schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 15:38:

Kan ik me inderdaad helemaal voorstellen. Meestal is de teamcompositie niet al te best en zie ik spelers 1 voor 1 aan de lopende band afgeslacht worden bij het objective ipv als een groep aan te vallen. Bij uitzondering heb ik dan wel een goed team en dat is gelijk 10X leuker spelen!

Zelf ben ik ook iemand die de keuze van character aanpast naar wat nodig is en graag aan PTFO doet. ;)
Aan iedereen met dezelfde instelling: voeg me toe als je zin hebt om potjes te spelen: Makron#2566
(mijn vriendin zit wel regelmatig in dezelfde ruimte TV te kijken, kan dan niet terug praten maar kan altijd luisteren uiteraard)

Origin: l-MakroN-l

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• apNia

apNia

Misschien handig voor sommigen:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/649yyFZ.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
apNia schreef op zondag 29 mei 2016 @ 10:47:
Misschien handig voor sommigen:

[afbeelding]
Did I make my point ?
Kijk eens even goed naar jou afbeelding.

Alleen Zarya is een counter tegen Mccree
en bij 8 andere heroes is mccree de sterkste hero of de zwakte van een andere hero.
Snel doorsturen naar Blizzard zodat ze kunnen inzien hoe ongebalanceerd mccree is ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:41
Je hebt als gamer zelf ook wel wat skills nodig, Blizzard kan niet alles voor je regelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Is het mogelijk om je highlights op te slaan? Had gister een leuk moment met mijn Reaper, met zijn ultimate haalde ik 4 tegenstanders neer. :9 Niet heel speciaal, maar zou het leuk vinden om deze een soort van op te slaan zodat ik ze later nog eens terug kan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:31

justifire

Shut up and squat !!

JST94 schreef op zondag 29 mei 2016 @ 11:26:
Is het mogelijk om je highlights op te slaan? Had gister een leuk moment met mijn Reaper, met zijn ultimate haalde ik 4 tegenstanders neer. :9 Niet heel speciaal, maar zou het leuk vinden om deze een soort van op te slaan zodat ik ze later nog eens terug kan kijken.
Weet niet op welk platform je speelt maar op de Xbox One kan je gameclips opnemen en opslaan.
Het spel zelf vervangt de highlights automatisch voor de meeest recente highlights en heeft die optie helaas niet.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pykow
He jammer eerste hacker tegen gekomen.
Een sniper die alles in 1 schot neer haalde.
Kill cam liet dit duidelijk zien en ook play of the game clip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 11-09 10:24
Pykow schreef op zondag 29 mei 2016 @ 09:20:
BTW temple of anubis mogen ze ook nog even aanpakken.
Defense setup is simpel.
Bastion met een reinhardt shield.
Mercy en widowmaker boven de checkpoint.
Pharah en symmetra om de flanks tegen te houden.

Reinhardt + Tjorbjorn is nog mooier:) Op dat platform een tjobjorn neer zetten plus een reinhardt ervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Pykow schreef op zondag 29 mei 2016 @ 11:16:
[...]

Did I make my point ?
Jeetje de peetje wist niet dat je helemaal emotioneel werd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:44
Gisterenmiddag 'Overwatch' gekocht, eigenlijk puur op de gok, omdat ik de Beta niet heb gespeeld en ook bijna geen reviews heb gelezen/gezien. Echter, de berichten die ik dan wel las waren enorm positief. :)

Nu kan ik, na zo'n vier potjes te hebben gespeeld, eindelijk ook zelf oordelen over het spel en wat een geweldig leuk spel is dit zeg! De grafische stijl en de snelle speelstijl zijn erg tof! Dit is de eerste MOBA waar ik mij enorm mee vermaak en dat voorlopig ook wel zal blijven doen denk ik zo. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
justifire schreef op zondag 29 mei 2016 @ 11:39:
[...]

Weet niet op welk platform je speelt maar op de Xbox One kan je gameclips opnemen en opslaan.
Het spel zelf vervangt de highlights automatisch voor de meeest recente highlights en heeft die optie helaas niet.
Ik speel op PC, maar bij de Highlights zie ik geen mogelijkheid om deze op te slaan op een of andere manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-09 14:34
Het begon vandaag met een aantal hele leuke en spannende potjes, maar op de één of andere manier kom ik de hele middag alleen maar in mega unbalanced potjes terecht. Sowieso is iedereen bijna 20 - 25 levels hoger dan ik ben en is er gewoon absoluut geen balance meer te vinden. Meerdere potjes achter elkaar keihard weg geraped, dat maakt de game echt een stuk minder leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Pykow schreef op zondag 29 mei 2016 @ 11:16:
[...]

Did I make my point ?

Alleen Zarya is een counter tegen Mccree
en bij 8 andere heroes is mccree de sterkste hero of de zwakte van een andere hero.
Snel doorsturen naar Blizzard zodat ze kunnen inzien hoe ongebalanceerd mccree is ;)
McRee staat ook vaak niet vermeld... Daarnaast; spelers moeten in gaan zien voor het team te moeten gaan spelen ipv voor zichzelf en wat zij zelf leuk vinden om te spelen. Dan zal je zien dat de games veel gebalanceerder gaan worden, net als in de beta dat was. Nu roepen dat McRee ongebalanceerd / overpowered is, geeft gewoon aan dat er teveel spelers zijn die te lui zijn om te switchen van class om er iets tegen te doen. Daardoor lijkt McRee te sterk, maar is dat verre van, als je een beetje goed kan counteren met bijvoorbeeld Zarya op hem, dan is hij zo neer.
Yonix schreef op zondag 29 mei 2016 @ 13:49:
Gisterenmiddag 'Overwatch' gekocht, eigenlijk puur op de gok, omdat ik de Beta niet heb gespeeld en ook bijna geen reviews heb gelezen/gezien. Echter, de berichten die ik dan wel las waren enorm positief. :)

Nu kan ik, na zo'n vier potjes te hebben gespeeld, eindelijk ook zelf oordelen over het spel en wat een geweldig leuk spel is dit zeg! De grafische stijl en de snelle speelstijl zijn erg tof! Dit is de eerste MOBA waar ik mij enorm mee vermaak en dat voorlopig ook wel zal blijven doen denk ik zo. :*)
Deze game is verre van een MOBA hoor. Er zitten wel wat elementen van een MOBA in, met name de skills van de classes, maar verder is het absoluut geen MOBA, zoals League of Legends, DOTA en Smite dat wel zijn. ;)

[ Voor 31% gewijzigd door CH4OS op 29-05-2016 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
CH40S schreef op zondag 29 mei 2016 @ 14:35:
[...]
Deze game is verre van een MOBA hoor. Er zitten wel wat elementen van een MOBA in, met name de skills van de classes, maar verder is het absoluut geen MOBA, zoals League of Legends, DOTA en Smite dat wel zijn. ;)
Ik ervaar het als een mix van MOBA en FPS. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kan het beter een Hero Brawler FPS noemen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
apNia schreef op zondag 29 mei 2016 @ 13:49:
[...]

Jeetje de peetje wist niet dat je helemaal emotioneel werd
Nee was ff blij dat iemand anders het ook bevestigd. Ik hoor mensen het ook steeds schreeuwen in de game.

Vertrouw even op de mensen hier die zeggen dat blizzard de game nog zullen fine tunen.
The.Sticky schreef op zondag 29 mei 2016 @ 14:21:
Het begon vandaag met een aantal hele leuke en spannende potjes, maar op de één of andere manier kom ik de hele middag alleen maar in mega unbalanced potjes terecht. Sowieso is iedereen bijna 20 - 25 levels hoger dan ik ben en is er gewoon absoluut geen balance meer te vinden. Meerdere potjes achter elkaar keihard weg geraped, dat maakt de game echt een stuk minder leuk.
Kijk niet zo zeer naar de levels. Ik heb bij spelers gezeten van level 40 die echt slecht waren.
Ze hebben er gewoon meer tijd in gestoken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tuurlijk gaat Blizzard de game nog finetunen. Ik hoop alleen niet dat ze hetzelfde geintje flikken als met WoW.
Eerste de ene Hero voortrekken en de patch daarna de andere.... Zo ging (gaat dat nog steeds) dat met de classes in WoW wel.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel irritant dat je niet zelf je game mode kan kiezen.
Dat met die rondes is echt vet. Als je een beetje in een goed team zit en het andere team is ook goed, dan kan het best spannend worden. Al een paar keer gewonnen terwijl het andere team 98% had. Duurt best wel lang ook dan. Zoals ik al zei, jammer dat je niet kan kiezen. Ik heb toch een beetje het gevoel of dat ik een veredelde demo aan het spelen ben. En aan die matchmaking mogen ze ook inderdaad wel wat doen. Als je als level 10 tegen allemaal gasten van 35+ moet is gewoon minder. Of dat je in een pot komt die gelijk afgelopen is. Telt wel mee voor je score.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2016 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azer
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ik heb hem ook op release dag gekocht. Zat helaas niet in de beta, maar wat een vet spel is dit. Jammer genoeg heb ik maar 1 andere vriend die het spel ook speelt, dus ik speel voornamelijk in random groepen. Als iemand zin heeft om een keer een tweakers groep te vormen, voeg me toe: BattleTag: Deegroller#21472

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18:33
Zijn er nog mensen die nu of later samen willen spelen? Mijn battletag is Beavbusi#2927 . @ hierboven, zo kunnen we je niet toevoegen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Tot nu het meest gespeeld met Symmetra. Je ziet weinig spelers deze hero spelen, wat ik best leuk vind (geeft het gevoel een unieke class te spelen). Ben benieuwd of de grote massa haar nog gaat ontdekken want op defense is ze best goed. Ik weet nu op de meeste maps en scenario's ook goed op welke plekken ik m'n turrets moet verbergen/plaatsen en die dingen doen bakken met damage. Tel daar bij op dat je er 6 mag plaatsen en je kan flink gevaarlijk zijn voor je tegenstander.
Ze is wat mij betreft alleen niet echt een support class, meer een defender. Het grootste probleem vind ik het feit dat je praktisch gezien maar 1 shield op een speler kan gooien totdat deze dood gaat (wanneer het shield eraf valt kan je zo goed als altijd geen nieuwe plaatsen tot respawn) en ik hoop dat Blizzard een iets actievere rol op dat gebied voor haar bedenkt. Ik heb ook het idee dat de meeste mensen liever een Mercy of Lucio qua support hebben dan een Symmetra en dat vind ik ook wel jammer want je kan zo ontzettend nuttig zijn wanneer je je turrets een beetje goed plaatst/inzet.
Verder ook nog Mercy gespeeld en dat speelt ook wel erg lekker. Voornamelijk op attack ga ik meestal Mercy omdat dat dat wat beter werkt dan Symmetra op attack. Die toggle en kunnen leapen naar targets die je niet healed werkt trouwens erg lekker.

Dat grote plaatje klopt trouwens niet wat betreft Symmetra en AoE healing. Ze doet, voor zover ik weet, helemaal geen healing, laat staan AoE (misschien bedoelen ze de shields?).

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2016 @ 16:20:
Als je als level 10 tegen allemaal gasten van 35+ moet is gewoon minder. Of dat je in een pot komt die gelijk afgelopen is. Telt wel mee voor je score.
Op PC ervaar ik dit totaal niet? Ik ben nu lvl 18 dacht ik, maar ik zie vaak alleen mensen 5 lvl's lager/hoger in het potje zitten. Soms wel eens een uitschieter gehad, maar nooit met zo'n gigantisch verschil.

Verder zegt lvl alleen hoeveel tijd je er in hebt gestoken. Niet meteen hoe goed je nou speelt. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Azer schreef op zondag 29 mei 2016 @ 17:11:
Ik heb hem ook op release dag gekocht. Zat helaas niet in de beta, maar wat een vet spel is dit. Jammer genoeg heb ik maar 1 andere vriend die het spel ook speelt, dus ik speel voornamelijk in random groepen. Als iemand zin heeft om een keer een tweakers groep te vormen, voeg me toe: BattleTag: #21472
Een aantal gebruikt ook Teamspeak, via de server van BuG zijn er geregeld wel spelers te vinden die Overwatch willen spelen. Zie de topic start voor het serveradres alsmede adressen van andere Teamspeak servers die ruimte bieden aan Overwatchers. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Hoppa, mijn eerste 'Play of The Game' te pakken! _/-\o_ 8)

[YouTube: https://youtu.be/1FiG4-mzoV8]
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/SX4PRcHyuqVYCvd7UzqD2ksW/full.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
En dat zonder Hanzo's ultimate! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:23
Ik heb nog een leuke POTG gevonden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azer
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Beavbusi schreef op zondag 29 mei 2016 @ 17:23:
Zijn er nog mensen die nu of later samen willen spelen? Mijn battletag is Beavbusi#2927 . @ hierboven, zo kunnen we je niet toevoegen ;)
Whoops! Verbeterd, het is: Deegroller#21472

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:31
Aangeschaft voor de ps4 en damn wat een toffe game :)

Wat mij het meest aanspreekt is de balance van de classes. Elke heeft zijn unieke eigenschappen die bepalend kunnen zijn per map of modes.

Lucio is momenteel wel mijn favoriet. Symmetra is ook tof en handig als je weet hoe je ermee om moet gaan. Reinhart is gewoon een baas als tank (maar wel beetje saai). Mei en Torbjorn zijn geweldig als defense. Pharah is favo op offense maar speel niet vaak offense. Hoevaak ik het potje wel niet heb gered door over te schakelen naar Lucio omdat niemand support class wil spelen ;)

Het is tevens lang geleden dat ik echt op het puntje van mijn stoel zat tijdens een spel. Zoals net: het stond 1-1 met control en in de laatste 30 seconden werd het 99% vs 99%. Man dat was vechten alsof ons leven ervan af hing...

Ik weet niet hoe lang de houdbaarheid gaat zijn. Denk dat dit wel langer zal zijn met ranked spelen want nu is het nog leuk maar over een maand is het zonder ranking niet echt zo..

Hulde voor dit spel :)

Voor wie op ps4 speelt: aaaido

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
Gelukkig na die wave van mindere potjes, toch vanavond wel weer een heleboel leuke en vooral spannende potjes gehad. Hier een highlight, welke niet (eens) de play of the game was, maar desondanks vond ik 't wel een heerlijk moment. Cruciaal ook voor de overwinning :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Laatst online: 16:01
Dan ik ook maar, omdat supports sowieso weinig plays of the game krijgn (en geen Mercy heten)
wel ontzettend klotekwaliteit omdat OBS recordings al niet echt hoogstaande kwaliteit zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of ik hier een apart topic moet voor maken maar hebben jullie (voor mensen die het spel op de pc spelen) ook vaak last van "connection problems"? Ik val soms uit het niets uit matchen en men vraagt dan om opnieuw in te loggen, maar ik kan zelf dat niet ingeven aangezien ik op de knop "submit" niet kan drukken. Dus moet ik altijd terug naar mn desktop... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellez1
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-07-2022
Hm ik heb echt nergens last van, hier echt geen enkel probleem daarmee. Wellicht je internet/ wifi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou dat ook denken, maar gebruik kabel. Ik zal hier een topic van maken zodat ik het hier niet vol spam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:31
Begin alleen wel die bastion irritant te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:36
Akaendra schreef op zondag 29 mei 2016 @ 22:03:
Dan ik ook maar, omdat supports sowieso weinig plays of the game krijgn (en geen Mercy heten)
wel ontzettend klotekwaliteit omdat OBS recordings al niet echt hoogstaande kwaliteit zijn :P

[video]
Als we dan toch support plays doen:

Last second triple kill na teruggeteleport te zijn (die er net niet op staat... maar toch :P)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
aaaido schreef op zondag 29 mei 2016 @ 22:42:
ik heb daar echt serieus geen probleem meer mee :P eerst kon ik echt schelden gewoon in chat daardoor.

nu pak ik vaak genji of pharah en gaat het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2016 @ 22:04:
Ik weet niet of ik hier een apart topic moet voor maken maar hebben jullie (voor mensen die het spel op de pc spelen) ook vaak last van "connection problems"? Ik val soms uit het niets uit matchen en men vraagt dan om opnieuw in te loggen, maar ik kan zelf dat niet ingeven aangezien ik op de knop "submit" niet kan drukken. Dus moet ik altijd terug naar mn desktop... :(
Ik had eerder vandaag dat ik uit het spel was gezet omdat ik inactief zou zijn, terwijl het spel nog bezig was om het level in te laden.... Was een beetje apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Laatst online: 18:47

D4NG3R

kiwi

:)

Themperror schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 17:32:
[...]

Ehh nee dank je, Ik gebruik juist de ingame voice chat altijd en ook voor groepen.
Verreweg de meesten zullen echter gebruik maken van een tool als Teamspeak, Mumble of Skype (om er even 3 op te noemen).

Geef mij liever de optie om een bepaalde chat standaard te maken welke ook gehandhaafd word wanneer je in een groep zit (of 2 opties voor zowel met als zonder groep).
Zeror schreef op zondag 29 mei 2016 @ 22:45:
[...]

Ik had eerder vandaag dat ik uit het spel was gezet omdat ik inactief zou zijn, terwijl het spel nog bezig was om het level in te laden.... Was een beetje apart.
Sommige mensen lijken een aardappel als storage te hebben als ik ze vraag waarom ze er zo lang over deden om een hero te kiezen aan het begin van een ronde. :')

'I was loading'

Ik heb Overwatch op m'n ondertussen 6 jaar oude schijf staan, en zelfs daar zijn de loading times geweldig kort. :)

[ Voor 36% gewijzigd door D4NG3R op 29-05-2016 23:04 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
D4NG3R schreef op zondag 29 mei 2016 @ 23:00:
Sommige mensen lijken een aardappel als storage te hebben als ik ze vraag waarom ze er zo lang over deden om een hero te kiezen aan het begin van een ronde. :')
Ik heb een aardappel als pc. Die laad niet zo snel :P

Maar ik vond het vreemd dat ik er al uitgekickt was voordat de map überhaupt ingeladen was. Dat mag eigenlijk niet zo zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
aaaido schreef op zondag 29 mei 2016 @ 22:42:
Bastion is prima te counteren met Genji en zijn reflect skill, dan is de Bastion met een 1 seconde weg. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Puc van S. schreef op zondag 29 mei 2016 @ 22:42:
[...]

Als we dan toch support plays doen: [video]

Last second triple kill na teruggeteleport te zijn (die er net niet op staat... maar toch :P)
Jezus wat een pracht van een replay dit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy83
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-06-2024
In 1 potje zat iemand die met Widowmaker speelde en die had een berg kills niet normaal, die domineerde echt het spel. verder vind ik de balance wel goed eigenlijk in het spel op de PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Zag deze video net over Overwatch als e-sport, en ben het er grotendeels wel mee eens:

Wat betreft de tickrate van 20 tov 60 (?) van bijv CS:GO, ik weet niet hoe merkbaar dat echt is, als beide kanten dezelfde handicap hebben. Te weinig ervaring voor om dat te kunnen beoordelen.

Wat me wel stoort zijn vooral de soms Mario Kart-esque ultimates die er zijn (heeft hij het rond 06:00 over), zoals die van Reaper, die weinig skill vereisen en/of niet echt te mijden zijn, waardoor het soms als een onterechte reset voelt. Dan capture je een point, teleport een Reaper op een richeltje, laat zich vallen en drukt op Q. Dit is niet echt iets wat ik vaak (volgens mij nooit) bij League of Legends had en dat doet het bij tijd en wijlen een beetje voelen als een party game. Then again, misschien is dat ook wel de reden dat het zo lekker wegspeelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
check bijvoorbeeld deze stream

https://www.twitch.tv/esportsarena

het is niet normaal als je deze shit ziet hoe je "hoort" / kan spelen :P vooral mobility wise doen ze soms echt dingen met heroes waar ik nooit zelf aan zou denken bijv met de E van pharah of hoe lucio over muren kan gaan enzo ze spelen echt taktisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-09 01:28
Zeror schreef op zondag 29 mei 2016 @ 23:06:
Ik heb een aardappel als pc. Die laad niet zo snel :P

Maar ik vond het vreemd dat ik er al uitgekickt was voordat de map überhaupt ingeladen was. Dat mag eigenlijk niet zo zijn.
Inderdaad, er zijn wel meer mensen die dat hebben. Ik heb Overwatch op mijn hdd staan, en helemaal geen problemen met loading times.

Dan vraag ik me af of het kan liggen aan de system specs (zoals een aardappel) of dat er teveel rotzooi op het systeem draait of een combinatie daarvan. Want er zijn ook genoeg mensen die het probleem met trage loading screens helemaal niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Level 31 momenteel. Vaak op de belgische discord server te vinden. ESL gebruikt dit ook voor Overwatch om support te geven op cups.

Ze zoeken trouwens nog admins voor Overwatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Die ultimate van Reaper bij een objective _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Ondanks dat ik van 't weekend postte dat ik de fun een beetje kwijt was, heb ik gisteren weer echt genoten. Dat kwam puur door m'n teammates. Die gingen voor elkaar door het vuur en iedereen was in goede stemming in de chat. De frustraties over die on-counterbare McCree en die cheape Reaper ults kan ik dan voor lief nemen :)

Ik denk dat Lucio m'n nieuwe favoriete hero is. Zijn ult op het goede moment tijdens een push... daar win je echt rondes mee. Erg fun en dankbare class! Er is geen andere class die je zo het gevoel geeft dat je een enorme bijdrage levert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Tickrate in sommige instanties echt te merken. bijvoorbeeld dat je door een muur/shield gehooked wordt door roadhog, of dat je een objective verliest terwijl je er op staat (op het randje) Tis bij Hanzo ook echt merkbaar, voornamelijk omdat het soms lijkt dat die geen pijlen afschiet maar hele boomstammen, zeker als ik killcams af en toe zie wordt ik niet geraakt maar ga ik toch dood door die ene pijl. Tickrate mag van mij echt omhoog in ieder geval.

Magoed, heel het weekend gespeeld dus Blizz doet iets goed, maar server verbeteringen mogen best wel :P
en voor mij ook wat balance changes maar die komen tzt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:32

On_E

Housemusic

yinx84 schreef op maandag 30 mei 2016 @ 08:40:
Ik denk dat Lucio m'n nieuwe favoriete hero is. Zijn ult op het goede moment tijdens een push... daar win je echt rondes mee. Erg fun en dankbare class! Er is geen andere class die je zo het gevoel geeft dat je een enorme bijdrage levert.
Lucio is mijn meest gespeelde hero, maar Reinhardt maakt imo een groter verschil qua bijdrage.

Al zo vaak meegemaakt dat pushen niet lukte door bv. een slimme opstelling van turrets en Bastion bij een chokepoint, maar als ik dan Reinhardt kies lopen we er zo doorheen. Zijn schild is een game-changer imo. :)

edit: Overigens lijkt 'Group up with me' ook het beste te werken als je Reinhardt bent. Zelfs teams die als kip zonder kop speelden komen dan naar me toe om vanachter het schild te gaan schieten!

[ Voor 13% gewijzigd door On_E op 30-05-2016 08:49 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Ik heb dat gevoel ook gewoon met Zenyatta en Mercy ;).
Als mercy kan ik mijn prioriteit zelf bepalen. een Torbjorn in het aanvallende team wil ik minder snel healen dan een pharah.

Als zenyatta ben je niet alleen een healer, maar zorg je eerder voor damage boost en kan je daarna zelf ook ziek veel damage doen.

Pharah staat bij mij op 1 met 3 uur speeltijd en daarna zenyatta met 1 uur op de klok
Symmetra, Genji, Zarya en Mei heb ik nog niet aangeraakt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:38

Mauz1978

Console War Veteran

Ondanks dat ik van 't weekend postte dat ik de fun een beetje kwijt was, heb ik gisteren weer echt genoten. Dat kwam puur door m'n teammates. Die gingen voor elkaar door het vuur en iedereen was in goede stemming in de chat. De frustraties over die on-counterbare McCree en die cheape Reaper ults kan ik dan voor lief nemen :)

Leuk dat je twee dingen 'on-counterbaar' vindt die dat eigenlijk wel zijn (makkelijk zelfs) en het enige dat echt niet te counteren is (je lucio ult) je echt rondes mee wint... Ik wil niet flamen hoor, maar merk op dit forum dat het bitchen voornamelijk bestaat uit 'ik word geowned en doe daar niks tegen' terwijl het besef wordt gemist dat juist elke hero zn OP dingen heeft, en je teamplay (inclusief midgame counterpicken) nou juist datgene is waar deze game over gaat ;).

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Mauz1978 schreef op maandag 30 mei 2016 @ 09:23:
[...]

Leuk dat je twee dingen 'on-counterbaar' vindt die dat eigenlijk wel zijn (makkelijk zelfs) en het enige dat echt niet te counteren is (je lucio ult) je echt rondes mee wint... Ik wil niet flamen hoor, maar merk op dit forum dat het bitchen voornamelijk bestaat uit 'ik word geowned en doe daar niks tegen' terwijl het besef wordt gemist dat juist elke hero zn OP dingen heeft, en je teamplay (inclusief midgame counterpicken) nou juist datgene is waar deze game over gaat ;).
Ik bedoel het natuurlijk niet letterlijk ;) Frustrerend zeker, in de handen van capabele spelers... maar niet onmogelijk om te counteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Akaendra
Moet ook zeggen dat ik WInston ook wat meer apprecieer, na em in het weekend weer een kans gegeven te hebben. Vooral tegen snipers is het prachtig om te zien hoe die in paniek raken op het moment dat er een grote aap of ze af komt gesprongen.

Overigens is niets uncounterable, maar in solo games gaat het vaak niet lukken omdat men geen strategie gebruikt en er 1 voor 1 induikt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Akaendra schreef op maandag 30 mei 2016 @ 09:36:

Overigens is niets uncounterable, maar in solo games gaat het vaak niet lukken omdat men geen strategie gebruikt en er 1 voor 1 induikt :P
Bastion achter een Reinhart is toch redelijk lastig hoor ;) Gister nog even die stream die hier gepost werd gekeken (TL vs Galeforce) maar Galeforce kwam niet door de combo van Bastion en Reinhart heen. (dacht op Numbani, laatste checkpoint)

[ Voor 3% gewijzigd door Puc van S. op 30-05-2016 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Puc van S. schreef op maandag 30 mei 2016 @ 09:39:
Bastion achter een Reinhart is toch redelijk lastig hoor ;) Gister nog even die stream die hier gepost werd gekeken (TL vs ander e-sport team) maar die andere kwamen niet door de combo van Bastion en Reinhart heen. (dacht op Numbani, laatste checkpoint)
Op zich is die met een Tracer wel aan te pakken, mits zij haar ulti klaar heeft. Dan sticked ze die op Bastion en is ie gelijk weg, configuration aanpassen heeft dan immers totaal geen zin. Bij het wegrennen even de rug van Reinhardt aantikken, zodat ie omdraait en open staat voor de rest van het team. Heb dit zelf in een quick play potje al meerdere malen mogen doen. Soms vinden ze dat niet leuk op de chat en vragen ze zich af hoe Tracer er kon komen.

Tracer is ook een class die ik eigenlijk steeds meer begin te waarderen, ik denk zelfs dat ik haar als mijn main ga beschouwen, uiteraard voor de maps waar ze handig op kan zijn. Mocht ik met mijn vaste maten spelen, speel ik meestal Mercy of Lucio en kom dan meestal ook wel goed uit de verf. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Ondanks dat ik van 't weekend postte dat ik de fun een beetje kwijt was, heb ik gisteren weer echt genoten.

moet je deze motherfucker is bezig zien op lucio :p krijg je een hele andere kijk op die Hero haha
Probeerde dat dit weekend ook een beetje onder de knie te krijgen xD maar is fucking moeilijk man haha

[ Voor 12% gewijzigd door Ricmaniac op 30-05-2016 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-09 21:12

MetalPool

Boe!

CH40S schreef op zondag 29 mei 2016 @ 23:38:
[...]
Bastion is prima te counteren met Genji en zijn reflect skill, dan is de Bastion met een 1 seconde weg. ;)
Een goeie Bastion telt gewoon 3/4 sec als Genji zijn reflect aanzet en dan knallen dan is Genji ook zo weggevaagd hoor. Maar je hebt zat van die Lemmings die gewoon door blijven schieten tegen een reflect...tja dan is Bastion zo dood ja.

[ Voor 4% gewijzigd door MetalPool op 30-05-2016 09:47 ]

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
Puc van S. schreef op maandag 30 mei 2016 @ 09:39:
[...]

Bastion achter een Reinhart is toch redelijk lastig hoor ;) Gister nog even die stream die hier gepost werd gekeken (TL vs Galeforce) maar Galeforce kwam niet door de combo van Bastion en Reinhart heen. (dacht op Numbani, laatste checkpoint)
Zodra ik zie dat er veelvuldig goed gebruik wordt gemaakt van Reinhardt in combi met sterke heroes die achter het schild meelopen, ga ik vrijwel meteen over op Pharah. Lekker de lucht in boosten en boven ze blijven zweven terwijl je ze vol blaft met rockets en de groep uit elkaar drijft met Concussive Blast.

Ik heb nu denk ik de helft van alle heroes gebruikt in Quick play potjes en kan zeggen dat m'n favo's op het moment toch wel Lucio en Pharah zijn.

Lucio kan echt zo doorslaggevend zijn bij aanvallende pushes, dat geeft je een hoog belonend gevoel. Daarnaast kan ie ook nog best wel degelijke damage output geven en het is erg leuk om op de juiste momenten mensen de afgrond in te knallen met de knockback.

Pharah is weliswaar niet heel lastig om te spelen, al kom ik echt genoeg mensen tegen die haar totaal niet goed gebruiken. Als je haar op de juiste manier gebruikt tijdens een ronde, kun je het je tegenstanders echt behoorlijk lastig maken. Daarbij is ze ook erg handig tegen turrets en Bastion :Y)

Ik ben benieuwd hoe het speelt met een (vast) groepje van 6 waarbij iedereen voice comms gebruikt. Soms heb je wel echt een team dat leuk samenspeelt, maar te vaak ook nog van die b00ns die alleen maar voor zichzelf spelen, dat is wel zonde.

[ Voor 0% gewijzigd door The.Sticky op 30-05-2016 09:53 . Reden: typo ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:43

Thermometer

Whoop Whoop!

Erg interessante post over de verschillen tussen health, shield en armor: https://www.reddit.com/r/...ween_hp_armor_and_shield/

De meest verassende stukken uit de post zijn voor mij:
  • Armor zorgt ervoor dat bij elke hit er 5 damage af gaat, mits je nog armor hebt. Dit betekent dus dat heroes als D.Va erg goed zijn tegen heroes die veel kleine damage hits doen. Een voorbeeld is Winston met zijn lightning gun, die doet veel kleine damage sprays, waardoor elke hit met 5 damage reduced wordt. Ook Roadhog en Reaper worden hier flink door beïnvloed, aangezien ze veel pellets sprayen van hun shotguns. Heroes die veel damage per hit doen zijn minder beïnvloed hierdoor, aangezien er bij bijvoorbeeld 100 damage per hit, maar 5 af gaat.
  • Shields komen 25 per seconde terug als je meer dan 3 seconden niet geraakt bent
  • De volgorde van welke bron eraf gaat als je geraakt wordt is: Shields-->Armor-->health
  • Aangezien shields voor armor eraf gaat, heb je effectief een enorme armor pool als je Zarya armor geeft met Torbjorn. Daarmee heb je dus de 5 damage reduction tijdens de duratie van je shields.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 13:34
Ricmaniac schreef op maandag 30 mei 2016 @ 09:43:
[...]
moet je deze *peep*is bezig zien op lucio :p krijg je een hele andere kijk op die Hero haha
Probeerde dat dit weekend ook een beetje onder de knie te krijgen xD maar is erg moeilijk man haha
Wow _/-\o_

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awesom-o
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09 12:57
[...]
moet je deze motherfucker is bezig zien op lucio :p krijg je een hele andere kijk op die Hero haha
Probeerde dat dit weekend ook een beetje onder de knie te krijgen xD maar is fucking moeilijk man haha
Heel vet idd! Moet hem ook maar eens een paar avondje spammen.

Iets anders. Heb het idee dat ik bepaalde maps veel vaker krijg dan anderen. Bijvoorbeeld Ilios krijg ik echt zelden terwijl ik die juist heerlijk vind. Hoe zit dat?

[ Voor 17% gewijzigd door awesom-o op 30-05-2016 10:08 ]

Overwatch profile awesomo#2162

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-09 21:12

MetalPool

Boe!

awesom-o schreef op maandag 30 mei 2016 @ 10:06:
[...]

Iets anders. Heb het idee dat ik bepaalde maps veel vaker krijg dan anderen. Bijvoorbeeld Ilios krijg ik echt zelden terwijl ik die juist heerlijk vind. Hoe zit dat?
Zeker vet hoe hij speelt! Alleen echt team-healing hoef je van hem met deze speelstyle niet echt te verwachten. In een pug heb ik liever dan een mercy mee die het team echt health ipv een Lucio die lekker solo kills aan het maken is maar totaal niet met het team bezig is.

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!
awesom-o schreef op maandag 30 mei 2016 @ 10:06:
[...]

Heb juist het idee dat ik Ilios veel vaker krijg dan bijv route 66 of sommige andere maps. Denk dat het gewoon random is.

Opzich zie ik wel wat in een vote systeem denk ik zoals bijv CoD dat je 2 maps ziet staan en kan voten welke de volgende word. Denken jullie dat dit goed is om in Overwatch te hebben of niet?

Negatief punt is misschien weer dat mensen gaan leaven omdat ze een map krijgen waar ze niet op gevote hadden en dus niet leuk vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]
Hij maakt goed gebruik van de walljumps. Iets wat ik maar weinig mensen zie doen. Veel mensen denken toch nog teveel horizontaal ipv verticaal. Waaronder ikzelf. Moet dat echt gaan aanleren dat ik ook de omhoog kan om bijvoorbeeld van bovenaf aan te vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Zeror schreef op maandag 30 mei 2016 @ 10:14:
Hij maakt goed gebruik van de walljumps. Iets wat ik maar weinig mensen zie doen. Veel mensen denken toch nog teveel horizontaal ipv verticaal. Waaronder ikzelf. Moet dat echt gaan aanleren dat ik ook de omhoog kan om bijvoorbeeld van bovenaf aan te vallen.
Nadeel is alleen, dat de traininggrounds ook maar weinig ruimte hebben voor walljumping. Je zou het dan dus eventueel kunnen oefenen in testing vs AI, dan heb je ook de reguliere maps om op te oefenen. Binnenkort, vanavond of zo, eens even oefenen met Lucio, want vind het wel een interessante class, eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

ja ik heb dat dus ook. Wat me vooral erg op viel in die livestreams van die toernooien dit weekend is ook hoe mensen Pharah spelen. Met haar dacht ik al wel aan verticaal door haar skills. Maar je ziet hun hele zieke mobility plays maken door hunzelf van muren weg te schieten met der E skill. Of om hoekjes te jumpen door een shift E combo. dan denk ik echt van: Okay, dit is waarom zij pro zijn en ik niet :P

Zonder veel van die dingen gezien te hebben zou ik er zelf niet aan denken dit te kunnen doen. Ik denk ook nog veels te veel in de stijl van de "normale" shooters die we zo veel jaren gewent zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
[...]

Klopt, zelfde geld voor D.VA, die kan met haar boosters ook naar boven vliegen, icm haar knockback en dmg block ideaal om snipers van een hoger gelegen platform af te blazen of een "sneaky" run naar een objective te doen (trekt dan toch vaak 2 of meer tegenstanders naar de objective waardoor de rest van je team een kans krijgt een chokepoint te overleven)

Of als je naast een pit/afgrond zit tegenstanders erin te duwen ^^ (YouTube: Overwatch: D.VA Knockback win.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CH40S schreef op maandag 30 mei 2016 @ 10:18:
[...]
Nadeel is alleen, dat de traininggrounds ook maar weinig ruimte hebben voor walljumping. Je zou het dan dus eventueel kunnen oefenen in testing vs AI, dan heb je ook de reguliere maps om op te oefenen. Binnenkort, vanavond of zo, eens even oefenen met Lucio, want vind het wel een interessante class, eigenlijk.
Hoe ze custom games hebben geïmplementeerd in deze game is ook wel mooi imo. Je kan gewoon in je eentje een custom map starten of bots toevoegen of wat spelers uitnodigen en zelf gewoon allemaal dingen instellen als + health of korte cooldowns etc. wel mooi gedaan en ook erg goed om dingen te testen / oefenen zoals lucio movement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thermometer schreef op maandag 30 mei 2016 @ 09:50:
Erg interessante post over de verschillen tussen health, shield en armor: https://www.reddit.com/r/...ween_hp_armor_and_shield/

• Armor zorgt ervoor dat bij elke hit er 5 damage af gaat, mits je nog armor hebt. Dit betekent dus dat heroes als D.Va erg goed zijn tegen heroes die veel kleine damage hits doen. Een voorbeeld is Winston met zijn lightning gun, die doet veel kleine damage sprays, waardoor elke hit met 5 damage reduced wordt. Ook Roadhog en Reaper worden hier flink door beïnvloed, aangezien ze veel pellets sprayen van hun shotguns. Heroes die veel damage per hit doen zijn minder beïnvloed hierdoor, aangezien er bij bijvoorbeeld 100 damage per hit, maar 5 af gaat.
  • Shields komen 25 per seconde terug als je meer dan 3 seconden niet geraakt bent
  • De volgorde van welke bron eraf gaat als je geraakt wordt is: Shields-->Armor-->health
  • Aangezien shields voor armor eraf gaat, heb je effectief een enorme armor pool als je Zarya armor geeft met Torbjorn. Daarmee heb je dus de 5 damage reduction tijdens de duratie van je shields.
dit is echt een goeie post ja om even goed in je op te nemen. Vooral het Zarya stukje is idd iets om over na te denken als je haar speelt.

Torbjorn gebruikte wij al wel effectief op die manier ja want zijn armor zorgt er gewoon voor dat je als 200 health hero ineens 275 hebt en dan is het toch bijna onmogelijk voor bijv hanzo of widowmaker om je in een schot te killen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:49
Vanmorgen een heel makkelijk potje in Dorado gehad, defense.

Natuurlijk is het daar de truc om te zorgen dat de payload niet gaat bewegen, eenmaal on the move dan is het lastig te counteren, behalve op de 'secure' punten.
Torbjorn doet het bij mij altijd goed op defense, boven op het dak gaan staan van het huis "achter de gate" vanuit attack PoV gezien, en schieten maar. Bastion ernaast, symmetra erbij, en een sniper op de gate van de payload.

Resultaat 0,0 beweging van payload, 20-0 killstreak. 8)

http://i.imgur.com/6oE43dH.png

Beetje lame, maar het werkt wel. Verder speelt het enorm lekker weg. Tracer is mijn attack favoriet, tevens als reinhardt in de map Nepal. Het capture gebied binnen waar je naar beneden kan vallen; daar staan met 2x reinhardt + healer + een dps is een gegarandeerde win als je hem eenmaal gecapped hebt.

Sommige dingen zijn zo makkelijk te cheesen. :P

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Ricmaniac schreef op maandag 30 mei 2016 @ 10:19:
[...]

ja ik heb dat dus ook. Wat me vooral erg op viel in die livestreams van die toernooien dit weekend is ook hoe mensen Pharah spelen. Met haar dacht ik al wel aan verticaal door haar skills. Maar je ziet hun hele zieke mobility plays maken door hunzelf van muren weg te schieten met der E skill. Of om hoekjes te jumpen door een shift E combo. dan denk ik echt van: Okay, dit is waarom zij pro zijn en ik niet :P

Zonder veel van die dingen gezien te hebben zou ik er zelf niet aan denken dit te kunnen doen. Ik denk ook nog veels te veel in de stijl van de "normale" shooters die we zo veel jaren gewent zijn.
Ik wil mijnE skills nog opschroeven als pharah.
een jump zoals een rocketjump is mij nog niet goed gelukt.

Het is mij 1x gelukt op Kings row, waarbij ik met Shift naar een gebouw sprong aan de rechterkant, om vervolgens met E weer van de muur af te schieten.
Ulti geactiveerd en team kill :D

Maar ik moet dit nog beter onder de knie krijgen.
Ricmaniac schreef op maandag 30 mei 2016 @ 10:20:
[...]

Hoe ze custom games hebben geïmplementeerd in deze game is ook wel mooi imo. Je kan gewoon in je eentje een custom map starten of bots toevoegen of wat spelers uitnodigen en zelf gewoon allemaal dingen instellen als + health of korte cooldowns etc. wel mooi gedaan en ook erg goed om dingen te testen / oefenen zoals lucio movement.
Mooi om te weten dat je een custom map ook alleen kan starten. Zo kan je op echte maps wat walljumps etc oefenen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bloodhoundje
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 23:57
Thermometer schreef op maandag 30 mei 2016 @ 09:50:

Laat ik deze post dan gelijk verder aanvullen, tijdens de closed beta heeft iemand een spreadsheet bijgehouden met alle informatie van overwatch, dmg per wapen, hero etc. Erg handig voor als je van rekensommetjes houd :) .

https://docs.google.com/s...w?sle=true#gid=1751764739

Daarnaast bevat deze ook gameplay advies etc :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
MEnsen leaven nu ook al op het moment dat ze zien dat het attack/defense is.

Persoonlijk vind ik mapvote helemaal niet erg, maar dan zou ik constant op Illios of Lijiang willen spelen constant. Extra king of the hill style maps mogen van mij best iig :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• yinx84
Hier nog een guide voor turretplacement op Nepal. De maker heeft er een 52 killstreak mee behaald :P Heb het zelf nog niet kunnen proberen, maar wat ik er van zie is het een erg gemene plek inderdaad!

http://imgur.com/gallery/llKbC/new

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
apNia schreef op maandag 30 mei 2016 @ 00:09:
zoals die van Reaper, die weinig skill vereisen en/of niet echt te mijden zijn, waardoor het soms als een onterechte reset voelt. Dan capture je een point, teleport een Reaper op een richeltje, laat zich vallen en drukt op Q.
Over algemeen als een Reaper midden in een team zijn ultimate doet, zegt hij "Die" om vervolgens zelf neer te vallen, aangezien hij dan extreem makkelijk neer te schieten is. Tenminste, dat is mijn ervaring tot nu toe. Ook al wel een paar keer gehad dat iemand er 4 mee neer schoot, maar vaker gebeurt het andere.

De enige ultimate die imo soms/vaak echt super cheap is, is die van Hanzo. Aangezien die dwars door muren heen gaat en er dus amper counter-play mogelijkheden zijn. Natuurlijk hoor je die ook wel aankomen, maar vaak als je in het pad staat is dat al te laat om weg te komen.
Hoewel je natuurlijk ook nog Soldier 76 hebt met zijn Aimbot. En Widowmaker met haar Wallhack.
[...]

[-filmpjes-]
Ik moet mijn jump ook maar eens een alternatieve keybinding geven. Want met op spatiebalk rammen werkt dit echt niet :+.
Puc van S. schreef op maandag 30 mei 2016 @ 10:19:
[...]

Klopt, zelfde geld voor D.VA, die kan met haar boosters ook naar boven vliegen, icm haar knockback en dmg block ideaal om snipers van een hoger gelegen platform af te blazen of een "sneaky" run naar een objective te doen
[...]
Ik was er half nog niet eens achter dat er een knockback op haar boosters zat, hoewel dat natuurlijk wel logisch is :P. Laatst de White Rabbit skin voor haar gekregen (imo toch wel één van de toffere, ben niet echt fan van haar legendaries) en toen pas D.Va gaan spelen. Moet zeggen dat ze me goed bevalt. Het vliegen (idd kun je leuk snipers mee bang maken), i.c.m. nooit te hoeven reloaden (+ haar guns klinken heerlijk).
Wel al twee keer een mei gehad die een muurtje voor mijn ultimate bouwde, dat was minder }:O.

[ Voor 29% gewijzigd door Thormodo op 30-05-2016 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yinx84 schreef op maandag 30 mei 2016 @ 10:40:
Hier nog een guide voor turretplacement op Nepal. De maker heeft er een 52 killstreak mee behaald :P Heb het zelf nog niet kunnen proberen, maar wat ik er van zie is het een erg gemene plek inderdaad!

http://imgur.com/gallery/llKbC/new
maarja als mensen dit soort dingen blijven posten op reddit bijv enzo dan zal je zien dat straks alle amateur torbjorns dit gaan doen en vervolgens gaat dat dan toch niet meer goed werken :P

Pagina: 1 ... 33 ... 115 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je graag met andere Tweakers samenspelen? In de mooie uitgebreide topicstart staat veel informatie over de game, inclusief de nieuwe Tweakers spelerlijst (PC, PS4, XBOX) en de Teamspeak-server.