Cryptocurrency - handel en koers #2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 104 Laatste
Acties:
  • 639.727 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Bedankt voor de reacties allemaal! Wat ik van BTC-e hoor is allemaal een beetje vaag inderdaad, maar onderaan de streep is er tot nu toe nog niks verkeerd gegaan bij hen. Maargoed, dat betekent natuurlijk niet dat het nooit fout kan gaan. Weet iemand nog andere goede exchanges (met een API) naast die vier die ik al had genoemd?

Ik heb een leuk ideetje om geautomatiseerd te gaan handelen. Vanuit mijn studie heb ik wat kennis over (wiskundige) finance en ik heb het idee dat in de cryptocurrency markten er nog ruimte over is voor kleine spelers.

Edit: ik heb hier een mooi overzicht gevonden: http://coinmarketcap.com/exchanges/volume/24-hour/. Nu even al die exchanges uitpluizen.

[ Voor 11% gewijzigd door wimjongil op 13-01-2016 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-09 09:14

Blord

Hello Kitty !

Wat ik wel merkt aan de koers van de bitcoins is dat wanneer de (Chinese) beurzen slecht gaatndan stijgt de BTC koers en als de beurzen weer eens naar boven krabbelen dan krijgen we een mini crash op de BTC koers.
Even dit plaatje maar eens terug halen.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/YvOsLt8.gif

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wimjongil
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
De Chinese bitcoinmarkt is dan ook verreweg de grootste. Geen wonder dat die twee markten (negatief) gecorreleerd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 15:22

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Wat een drama. Ik zat long op 428 :/

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C6DL
  • Registratie: Januari 2015
  • Nu online
Zo ver zijn we toch niet weggezakt?

nieuws:
http://www.nu.nl/internet...t-experiment-bitcoin.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Het is toch $280 (10 BTC)

[ Voor 23% gewijzigd door .oisyn op 15-01-2016 11:44 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C6DL
  • Nu online
Waar heb je het over? 280 dollar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Als ik long zit op $428 met 10 BTC, en hij staat op $410, dan is mijn loss $180. Dat vind ik drama :).

.edit: ik bedoel dus $180 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door .oisyn op 15-01-2016 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C6DL
  • Nu online
Wat een drama.. Als je nou rond de 10k kwijt bent vorig jaar (zoals ik ;)) is het pas een drama !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Ik heb €10k verloren in de Goxing mind you :).

De vraag is nu wel, zal ik mijn positie omkeren in een short voor het geval hij verder daalt, of krabbelt het weer op. Dat nieuwsbericht klinkt wel als een redelijk serieuze klap.

[ Voor 67% gewijzigd door .oisyn op 15-01-2016 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 17:18
In ander (drama) nieuws, het doek is (eindelijk) definitief gevallen voor Cryptsy. Blijkbaar zijn ze anderhalf jaar geleden slachtoffer geworden van een hack, waarbij 13K BTC, 300K LTC en nog wat andere coins zijn gestolen. Dat hebben ze lang stil weten te houden, in een poging om de verliezen weg te werken met operationele winst, maar toen er om ongerelateerde redenen een "bankrun" ontstond, lukte het niet meer om alle withdrawals te voldoen.

Het frappante was de oorzaak van de hack: Een van de vele onzincoins had een bewuste backdoor in de wallet-code zitten, waardoor de aanvaller willekeurige opdrachten kon uitvoeren op het systeem. En blijkbaar was de boel onvoldoende geisoleerd, waardoor de aanvaller de cold wallets kon bereiken.

Bron: http://blog.cryptsy.com

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• komkommer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-12-2024

komkommer

Koffie

Rannasha schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 11:57:
En blijkbaar was de boel onvoldoende geisoleerd, waardoor de aanvaller de cold wallets kon bereiken.

En toch blijven ze het hun cold wallet noemen. Maar als je het zo leest hadden ze gewoon geen cold wallet.
Ik snap niet dat niet elke wallet in een aparte VM hebben draaien. Maar het lijkt er zelfs op dat ze alle wallets als zelfde user hadden draaien of iets dergelijks.

Makerij Hofman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C6DL
  • Nu online
Rannasha schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 11:57:
In ander (drama) nieuws, het doek is (eindelijk) definitief gevallen voor Cryptsy. Blijkbaar zijn ze anderhalf jaar geleden slachtoffer geworden van een hack, waarbij 13K BTC, 300K LTC en nog wat andere coins zijn gestolen. Dat hebben ze lang stil weten te houden, in een poging om de verliezen weg te werken met operationele winst, maar toen er om ongerelateerde redenen een "bankrun" ontstond, lukte het niet meer om alle withdrawals te voldoen.

Het frappante was de oorzaak van de hack: Een van de vele onzincoins had een bewuste backdoor in de wallet-code zitten, waardoor de aanvaller willekeurige opdrachten kon uitvoeren op het systeem. En blijkbaar was de boel onvoldoende geisoleerd, waardoor de aanvaller de cold wallets kon bereiken.

Wat vind je van die url die ik net postte?
En verwacht jij wat de koers hierdoor gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Tja, wat is de definitie van een cold wallet? Ik heb ook een paper wallet met een (2e) investering van €10k in btc, best cold zou je zeggen. Maar zodra ik een transactie zou doen vanaf een PC die verbonden is het met internet zou mijn private key afgeluisterd kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• komkommer

komkommer

Koffie

.oisyn schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 12:15:
Tja, wat is de definitie van een cold wallet? Ik heb ook een paper wallet met een (2e) investering van €10k in btc, best cold zou je zeggen. Maar zodra ik een transactie zou doen vanaf een PC die verbonden is het met internet zou mijn private key afgeluisterd kunnen worden.
Maar je kan gewoon een transactie signen op een computer die niet is verbonden met het internet en deze gesignde transactie via bijvoorbeeld een USB-stick of een QR-code overzetten naar een PC met internet.

En dat kan je ook nog combineren met multisig outputs.

[ Voor 4% gewijzigd door komkommer op 15-01-2016 12:22 ]

Makerij Hofman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Ja ik weet dat dat kan en dat zou een goede exchange ook zo moeten doen. Maar zou jij beweren dat mijn wallet niet cold is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• komkommer

komkommer

Koffie

.oisyn schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 12:22:
Ja ik weet dat dat kan en dat zou een goede exchange ook zo moeten doen. Maar zou jij beweren dat mijn wallet niet cold is?
Persoonlijk zou ik dat inderdaad zeggen. Ik vind dat een wallet pas cold is, als je transacties signt op een apparaat dat niet zelf zomaar van buitenaf te bereiken is.

Makerij Hofman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
C6DL schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 12:15:
[...]
Wat vind je van die url die ik net postte?
Dat Mike Hearn de handdoek in de ring gooit is enigszins onverwacht, maar de reden ervoor is vrij duidelijk. Het rommelt al maanden tussen voor- en tegenstanders van het snel verhogen van de block-grootte. Helaas verloopt die discussie alles behalve netjes. De voorstanders van het snel verhogen van de block-grootte zijn iets te hard van stapel gelopen en hebben voordat er consensus was onder developers een eigen variant (Bitcoin XT) gelanceerd om, hopend dat ze een meerderheid van de gebruikers achter zich zouden krijgen, de overgang te forceren.

De tegenstanders ("small blockers") hebben een medestander in "theymos", die beheerder is van het Bitcointalk forum en moderator van de Bitcoin subreddit, de twee belangrijkste discussieplatformen voor Bitcoin. Hij heeft zijn invloed gebruikt om discussie over Bitcoin XT vrijwel volledig te censureren. Gevolg was dat voorstanders uitweken naar alternatieve locaties voor discussie, wat de polarisering niet ten goede kwam.

Oorspronkelijk werd Bitcoin XT gesteund door Mike Hearn en Gavin Andresen, maar Gavin heeft een paar dagen geleden zich uitgesproken voor een derde variant, "Bitcoin Classic", waarin de block grootte wel verhoogd wordt, maar veel geleidelijker dan in XT. Hierdoor was Mike Hearn de enige grote naam die nog echt achter Bitcoin XT als eerste keus stond. En dat vond hij blijkbaar niet de moeite waard.

Het debat over de block grootte is nog niet voorbij. Een groot deel van de community is teleurgesteld in de groeiende kloof tussen de ontwikkelaars van Bitcoin Core en de gebruikers en zijn aan de kant van de tegenstanders van snelle verhoging zitten enkele conflicterende belangen (zo zijn enkele developers in dienst van een bedrijf dat een systeem voor off-chain transacties aan het ontwikkelen is, dit bedrijf is er niet bij gebaat als de transactie-capaciteit van het Bitcoin netwerk verhoogd wordt). Aan de andere kant is er onder voorstanders van verhoging geen eenduidige koers waar een grote groep zich achter geschaard heeft.
En verwacht jij wat de koers hierdoor gaat doen?
Mijn kristallen bal is toevallig kapot :(

Maar op de korte tot middellange termijn zal de koers worden beinvloed door het gedoe rondom de block grootte. Pas als hier een oplossing voor is waar het meerendeel zich in kan vinden, zal de rust in de community weerkeren. Ik weet niet of er een nieuwe bear market aan zal breken, maar een nieuwe bull rush zal een stuk minder waarschijnlijk zijn zolang er nog vollop onzekerheid is wat betreft de lange termijn plannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• komkommer

komkommer

Koffie

En mike heeft een baan bij R3, dus hij had ook al aangegeven dat hij er eigenlijk geen tijd meer voor had.

Makerij Hofman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Nou mijn $180 loss is nu wel weer gecovered doordat ik op $410 met 10BTC short ging :7

Down down down down

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
komkommer schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 13:59:
En mike heeft een baan bij R3, dus hij had ook al aangegeven dat hij er eigenlijk geen tijd meer voor had.
Dat ook, al kun je je afvragen of hij de baan bij R3 aangenomen heeft omdat zijn interesse in Bitcoin aan het afnemen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:00
.oisyn schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 14:43:
Nou mijn $180 loss is nu wel weer gecovered doordat ik op $410 met 10BTC short ging :7

Down down down down
Al aan het overwegen je short te sluiten? :)

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Gesloten op ~$387 :). Al met al toch weer ~$50 winst gepakt vandaag.

.edit: Opnieuw geshort op $392, dropte daarnet even onder de $370. Gaat lekker zo :)
.edit2: en weer geclosed @ ~$367. Al met al van een los van $180 naar een winst van $300, niet slecht :P

[ Voor 66% gewijzigd door .oisyn op 16-01-2016 00:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-08 18:38
Ik denk dat ik maar eens een tijdje in fiat blijf. Laatste tijd last gehad van verkopen op dieptepunt en kopen waarna hij weer zakte.... En misschien stap ik wel helemaal uit.

PSN: Marselaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C6DL
  • Nu online
Einde bitcoin dit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online
Kraken ligt er al even uit: 502 Bad gateway. Wordt hopelijk snel opgelost.

https://twitter.com/krakenfx/status/689473711032823808 :
"Talk about bad timing -- looks like a hardware issue. We're working on restoring service at the moment. Thanks for your patience."

EDIT: Al weer even terug online. Geen paniek ;)

[ Voor 45% gewijzigd door remcoboy1479 op 19-01-2016 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:31
Kraken neemt Cavirtex en Coinsetter over. Ik vraag me af voor welk bedrag. En met welk geld? Ze hebben een behoorlijke burnrate en ook weer geen enorm grote investeringsrondes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Avalaxy schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 18:08:
Kraken neemt Cavirtex en Coinsetter over. Ik vraag me af voor welk bedrag. En met welk geld? Ze hebben een behoorlijke burnrate en ook weer geen enorm grote investeringsrondes.
Equity swap misschien?

Eigenaren van Cavirtex / Coinsetter verkopen hun aandeel in ruil voor een belang in Kraken. Overnames gebeuren dikwijls op deze manier (of soms deels via geld en deels via aandelen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord

Blord

Hello Kitty !

Zo dat is een ff een flinke jump. Gelukkig ben ik in bitcoins blijven zitten na de flinke daling van vorige week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AzN_GhOsT965
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-09-2022
Blord schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 14:55:
Zo dat is een ff een flinke jump. Gelukkig ben ik in bitcoins blijven zitten na de flinke daling van vorige week.
ja zo opeens, enig aanleiding?

crypto coin price market cap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord

Blord

Hello Kitty !

Ik denk een correctie van vorige week. En ook als de beurzen dalen dan stijgt de BTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Verdorie, had een sell order staan op ~$388 }:|

Ik moet echt eens een bot bouwen die de boel wat meer in de gaten houdt. Het aantal typen orders op bitfinex is best gelimiteerd. Kraken heeft wat dat betreft toch meer functionaliteit. Ik wil in feite gewoon een trailing stop met een minimaal bedrag. Dan had ik in dit geval flink geprofiteerd van de extra stijging.

[ Voor 9% gewijzigd door .oisyn op 20-01-2016 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord

Blord

Hello Kitty !

Ik hoop dat je wat teruggekocht hebt want de stijging is nog niet over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Ja er werd nog even voor ~$800k aan bitcoins gekocht :X

Maar nee eerlijk gezegd verwacht ik elk moment een correctie terug omlaag. Maar ik durf het niet aan om short te gaan nu :)

[ Voor 53% gewijzigd door .oisyn op 20-01-2016 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord

Blord

Hello Kitty !

Ik denk dat je 8 miljoen bedoelt. 800K is niet zoveel voor zo'n stijging.

Ik hou nu de fibonacci lijnen in de gaten waar mogelijk de toppen en de dalen zich bevinden. Daar kun je op richten voor een daytrader.

Zoals ik nu zie op BitStamp, alles verkopen boven de $400 en terugkopen onder deze lijn.

[ Voor 65% gewijzigd door Blord op 20-01-2016 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
2k bitcoins (maar het waren er 3300 zie ik nu)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AzN_GhOsT965
Gaat hard opeens, 10% erbij, mooie correctie. Wellicht een short sqeezje.

[ Voor 23% gewijzigd door _AzN_GhOsT965 op 20-01-2016 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Er worden echt grote aantallen gekocht momenteel :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord

Blord

Hello Kitty !

Ik denk dat dit artikel mee te maken heeft. De Chinezen kopen nu als een gek alles op.

https://www.reddit.com/r/...oples_bank_of_china_will/

En een beetje van dit. De Chinezen zijn bang dat de Yuan de helft minder waard wordt waardoor er kapitaal massaal naar andere assets gaat zoals de BTC.

http://www.zerohedge.com/...ive-yuan-devaluation-2016

[ Voor 43% gewijzigd door Blord op 20-01-2016 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AzN_GhOsT965
Luuk schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 16:15:
Er worden echt grote aantallen gekocht momenteel :o
Volgens mij niet meer dan voorgaande weken.
Blord schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 16:15:
Ik denk dat dit artikel mee te maken heeft. De Chinezen kopen nu als een gek alles op.

https://www.reddit.com/r/...oples_bank_of_china_will/
Die heb ik gezien, het zou kunnnen......het is altijd China

http://www.reuters.com/ar...ncy-digital-idUSKCN0UY1JT

[ Voor 6% gewijzigd door _AzN_GhOsT965 op 20-01-2016 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
_AzN_GhOsT965 schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 16:26:
[...]

Volgens mij niet meer dan voorgaande weken.

[...]
Als je hier kijkt zie je dat er wel degelijk veel, (meer dan normaal, zie prijsstijging) bitcoins werden verkocht/verhandeld in de afgelopen uren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:46
Luuk schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 16:40:
[...]
Als je hier kijkt zie je dat er wel degelijk veel, (meer dan normaal, zie prijsstijging) bitcoins werden verkocht/verhandeld in de afgelopen uren.
Zet hem eens op 1 dag, dan zitten we nog niet op 20% van de vorige all time high (4 nov).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
DaCoTa schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 16:57:
[...]

Zet hem eens op 1 dag, dan zitten we nog niet op 20% van de vorige all time high (4 nov).
Daarom zei ik ook momenteel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Tja, ik weet dat als ik nu alsnog long ga de boel ineens instort. Het is karma ofzo 8)7
.edit: fuck it, ik doe het wel gewoon met 6 btc ipv mijn gebruikelijke 12.
.edit2: zie je!! Ik buy @ $414, schiet ie naar $411 8)7

[ Voor 44% gewijzigd door .oisyn op 20-01-2016 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
3$? Doe rustig aan man! :P

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
Denk dat .oisyn maar zijn Bitcoin karma labeltje moet inleveren. Veelsteveel paniek in de tent.

Afbeeldingslocatie: https://feelthemarkets.files.wordpress.com/2014/11/buy-buy-sell-sell.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
van $407 naar $415, gaan we weer eenzelfde piek zien als vanmiddag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Het gaat niet om de hoeveelheid, noch doe ik paniekerig want ik heb mijn long position gewoon vastgehouden. Mijn punt is, elke keer als ik iets doe, dan beweegt de koers meteen de verkeerde kant op. Dat is gewoon bloedirritant :P

(en 12x$3 is nog altijd $36 ;))
Anyway, toch nog kunnen closen met een geringe profit. Vandaag toch weer $100 verdiend ;)

Kijk, nu bijvoorbeeld weer. Ik kijk het een beetje aan en hij lijkt niet boven de $414 te willen komen. Nou ja, mijn positie was $412,36. Ik doe dus een sell, en tadaa, meteen staat ie op $419.49 |:(

[ Voor 30% gewijzigd door .oisyn op 20-01-2016 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
Als je wilt verkopen op 412$, zet dan gewoon een trailing stop.. De markt is traag rond dit uur. Met een trailing stop had je in het ergste geval 412$ verdiend en in het beste geval was hij mee gestegen naar wat het nu is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Je bent in de war, een trailing stop kickt in vanaf een bepaalde daling (of stijging), en geeft dus een relatief bedrag. Bij Kraken heb je idd wat meer opties, maar op Bitfinex is een trailing stop louter een relatief bedrag en kun je dus niet limiteren op een absoluut bedrag.

Zoals ik al zei: .oisyn in "Cryptocurrency - handel en koers #2"

[ Voor 24% gewijzigd door .oisyn op 21-01-2016 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
Ik ben niet in de war... Ik trade al jaren met trailing stops en geavanceerde orders ;)

Ook al is het een relatief bedrag.. Dan doe je toch zelf het rekensommetje? Zo ingewikkeld is dat niet.

[ Voor 38% gewijzigd door LED-Maniak op 21-01-2016 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Je bent wel in de war. Een trailing stop is precies wat ik zeg. De dingen die op jouw favo exchange er wellicht bij zitten is een extra handigheid, maar dat is niet wat trailing stop betekent.
LED-Maniak schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 00:07:
Ook al is het een relatief bedrag.. Dan doe je toch zelf het rekensommetje? Zo ingewikkeld is dat niet.
Dat werkt niet, want daarvoor was de range veel te laag. De koers was $414, ik wilde niet onder de $413. Dus dan moet ik een trailing stop van $1. Een dergelijke schommeling zie je vrij snel gebeuren en dan kan ik dus niet profiteren van de stijging.

Het enige dat ik wel had kunnen doen was gewoon een stop op $413 en dan met de hand kijken of het koersverloop de goede richting in ging. Desalniettemin wilde ik liever eieren voor mijn geld en verkocht ik gewoon voor $414 :)

[ Voor 66% gewijzigd door .oisyn op 21-01-2016 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
Nee hoor, ik heb toch niet het bedrag aangegeven waarop je hem inschiet? Dat lijkt mij even niet relevant, gaat meer om het mechanisme. :)

Mijn favo exchanges zijn naast kraken binck en forex exchanges. Dat jouw favo exchange het dan niet heeft is weer een ander gebrek. :+

Maar je weet aan die post te zien prima wat een trailing stop is dus kan je ook bedenken dat als je minimaal(uiteraard bestens uitgevoerd) 412$ wilt, je een trailing pakt van 5$, je hem op $417 inschiet. Ondertussen zitten we op $424 en loopt mijn trailing stop gezellig mee omhoog! :)
.oisyn schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 00:08:
Dat werkt niet, want daarvoor was de range veel te laag. De koers was $414, ik wilde niet onder de $413. Dus dan moet ik een trailing stop van $1. Een dergelijke schommeling zie je vrij snel gebeuren en dan kan ik dus niet profiteren van de stijging.

Het enige dat ik wel had kunnen doen was gewoon een stop op $413 en dan met de hand kijken of het koersverloop de goede richting in ging. Desalniettemin wilde ik liever eieren voor mijn geld en verkocht ik gewoon voor $414 :)
Mja, dan hebben we dus een ander probleem te pakken. :P

Het gaat iig nu zo hard dat ik rustig meekijk wat er gebeurt. Zal toch een keer moeten corrigeren.

[ Voor 40% gewijzigd door LED-Maniak op 21-01-2016 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Prachtig dit! eerder vandaag een long van $395-$418. nu een long van $409 openstaan en koers staat momenteel op $425. Ik sta iets meer dan 18% in de plus met alleen de trades van vandaag, al is het wel nog even afhankelijk van wanneer ik m'n huidige long sluit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
LED-Maniak schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 00:12:
Ondertussen zitten we op $424 en loopt mijn trailing stop gezellig mee omhoog! :)
Same here hoor ;)

.edit: ai trailing stop gehit.

.edit2: wtf megacorrectie. Van $425 in een keer naar $414. Nu ben ik blij dat ie was gehit :+

[ Voor 23% gewijzigd door .oisyn op 21-01-2016 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
mooi dit :D wil bijna niet gaan slapen haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marselaar
Stijgen de beurzen weer soms?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Squ1zZy
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Never mind, het is gelukt. Heb het geld terug: )

[ Voor 89% gewijzigd door Squ1zZy op 22-01-2016 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlerk2
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-10-2023
Zijn er hier nog meer mensen (zoals ik) die gebruik hebben gemaakt van Cryptsy en nu zitten te wachten op het vrijgeven van de wallets?

Ik zie op dit forum een paar berichten omtrent Cryptsy, en een kleine waarschuwing in de introductie van dit draadje. Maar ik zit sinds december 2015 te wachten op mijn bitcoins, kreeg wat support mails dat er een storing zou zijn. Inmiddels is het hele handelsplatform offline gehaald, kun je nog wel inloggen en je balans van een paar alt-coins overboeken. Maar de belangrijke munten zoals BTC en LTC zijn nog gesloten en is het te hopen dat er nog iets van terugkomt.

Wellicht kunnen we samenwerken in het snel(ler) delen van vrijgekomen informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Penait1
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 16:22
Vlerk2 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 13:27:
Zijn er hier nog meer mensen (zoals ik) die gebruik hebben gemaakt van Cryptsy en nu zitten te wachten op het vrijgeven van de wallets?

Ik zie op dit forum een paar berichten omtrent Cryptsy, en een kleine waarschuwing in de introductie van dit draadje. Maar ik zit sinds december 2015 te wachten op mijn bitcoins, kreeg wat support mails dat er een storing zou zijn. Inmiddels is het hele handelsplatform offline gehaald, kun je nog wel inloggen en je balans van een paar alt-coins overboeken. Maar de belangrijke munten zoals BTC en LTC zijn nog gesloten en is het te hopen dat er nog iets van terugkomt.

Wellicht kunnen we samenwerken in het snel(ler) delen van vrijgekomen informatie.
Heb je de blog gelezen op http://blog.cryptsy.com/? Ze zijn al in 2014 gehacked en hebben niet veel meer reserves, kans is dus groot dat je er nooit meer iets van terug gaat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlerk2
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-10-2023
Yup, ik volg het blog en de twitter van bigvern.

Hopende op het verdelen van de 10k BTC die ze zeggen terugverdiend te hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vertigoo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-06 09:30

vertigoo

Welcome to the jungle

Op Kraken is het al 2 dagen feest met Ethereum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
vertigoo schreef op maandag 25 januari 2016 @ 23:05:
Op Kraken is het al 2 dagen feest met Ethereum
Lijkt erop dat ik te laat ben geweest... Vandaag gekocht ;)

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AzN_GhOsT965
Alts gaan los vandaag, zowat alles omhoog en de chineze exchanges als trekkers,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
Ik kan al sinds vanmiddag Kraken niet meer op. Melding bad gateway. Meer mensen last van? Krijg wel gewoon koersinfo door via apps.

[ Voor 8% gewijzigd door Marselaar op 26-01-2016 20:55 . Reden: foutmelding toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vertigoo

vertigoo

Welcome to the jungle

Klopt. Cloudflare issue volgens twitter

Update 21:15 aaaaand it's offline for maintenance...

[ Voor 48% gewijzigd door vertigoo op 26-01-2016 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
vertigoo schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 21:00:
Klopt. Cloudflare issue volgens twitter

Update 21:15 aaaaand it's offline for maintenance...
Ah nu zie ik het. Ik zag de "vastgezette" tweet en dacht dat er geen updates daarna waren. Boel wordt offline gehaald. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmani
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-09 16:06
When the site comes back online, an announcement will be made and users will have time to modify orders before trading begins.
Hoe dan? Twitter? Iemand een oplossing om hier wakker van te worden...?

Science is stranger than fiction

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
Harmani schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 22:42:
[...]

Whatever you do, dont ... fall ... asleep! :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AzN_GhOsT965
Arme kraken eth gebruikers, echt de slechtste dag van Kraken om down te gaan.

[ Voor 7% gewijzigd door _AzN_GhOsT965 op 26-01-2016 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
Is een mooi moddergevecht geworden op twitter tussen Kraken en CloudFlare.

[ Voor 40% gewijzigd door DaCoTa op 27-01-2016 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark de man
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-09 12:37

mark de man

Wij zullen doorgaan...

Dat is wel vervelend inderdaad dat Kraken er op dit soort essentiële momenten uit ligt. Hebben andere exchanges daar ook geregeld last van of is dat bij Kraken vaker het geval dan bij anderen? Anders moet ik misschien toch maar eens gaan kijken voor een andere exchange.

Join het DPC Whatpulse team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
mark de man schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 12:04:
Dat is wel vervelend inderdaad dat Kraken er op dit soort essentiële momenten uit ligt. Hebben andere exchanges daar ook geregeld last van of is dat bij Kraken vaker het geval dan bij anderen? Anders moet ik misschien toch maar eens gaan kijken voor een andere exchange.
Ze hebben naar eigen zeggen een groter achterliggend probleem van delays en instability opgelost, maar ze hebben nog niet naar buiten gebracht wat dat dan geweest was. Merk wel dat de response time van de API nu beter is, stabieler en sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AzN_GhOsT965
mark de man schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 12:04:
Alle exchanges hebben altijd wel wat. Zelf Nasdaq ging plat met de intro van FB.

Het moment van downtime van Kraken was gewoon ongelukkig. Poloniex had het gister op dat moment ook even moeilijk, waarbij transacties faalde of even stil lag, vanwege het grote volume van transacties op dat moment.

Overigens wel verstandig om niet al je cryptocoins op de exchange te laten staan als je ze niet gebruikt, Zie gevalletjes gox en crypsty.

[ Voor 9% gewijzigd door _AzN_GhOsT965 op 27-01-2016 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:19
Harmani schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 22:42:
[...]

uptimerobot.com ;)

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
Zo dan, vorige week voor 2,50 ether gekocht, kijk net: 4,18 >:)
Wat is er gebeurd?

Of gewoon een bubbel?

Edit: and its falling ;)

Eigenlijk geen idee hoe ik mijn ether weer verkoop 8)7

[ Voor 28% gewijzigd door BlakHawk op 10-02-2016 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmani
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-09 16:06
Ik gebruik kraken.com om ETH te handelen. Maar natuuurlijk ligt het er op dit soort cruciale momenten om de haverklap uit :[

Science is stranger than fiction

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16:24
dfrenner schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 09:25:
Zo dan, vorige week voor 2,50 ether gekocht, kijk net: 4,18 >:)
Wat is er gebeurd?

Of gewoon een bubbel?

Edit: and its falling ;)

Eigenlijk geen idee hoe ik mijn ether weer verkoop 8)7
Wacht nog maar ff, stijging is weer gaande :)

Net ff voor de gein accountje aangemaakt op poloniex om wat verloren Blackcoins van de hand te doen, toevallig de EXP pump zien gebeuren. Op moment van schrijven 1600% increase met een top van 3000%

24hr High 24hr Low
0.00300000 0.00012006

24hr Volume: 2562.92605884 BTC

8)7

[ Voor 30% gewijzigd door paul-s83 op 12-02-2016 00:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AzN_GhOsT965
Polo en Kraken hebben moeite met de volumes van ETH maar nauwelijks aan.

ETH misschien vergelijkbaar met de begin periode van BTC, maar homestead moet eerst uitkomen. Dan zouden ETH safe moeten zijn en kunnen de grote BTC exchanges ETH adden.

ALS dat gebeurt......wordt het vuurwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
Hmmm, ben ik toch te vroeg uitgestapt @ 3,50 :(
Net weer wat gekocht tegen 4,61

[ Voor 25% gewijzigd door BlakHawk op 12-02-2016 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-01 12:43
dfrenner schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 15:31:
Hmmm, ben ik toch te vroeg uitgestapt @ 3,50 :(
Net weer wat gekocht tegen 4,61
Afbeeldingslocatie: http://callorputoption.com/wp-content/uploads/2014/10/Trading-Psychology-Roller-Coaster.gif
>:)

There go the goddamn brownies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
Echt he...
Ik zie nu ook de 4,26 en denk, uitstappen of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
Ik was al een tijd niet op Poloniex geweest en zie dat je nu ook btc kan uitlenen. En de rente is ruim drie keer zo hoog als bij $ op Bitfinex. Enige nadeel is dat ik minder vertrouwen heb in Poloniex.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vertigoo

vertigoo

Welcome to the jungle

_AzN_GhOsT965 schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 11:18:
Polo en Kraken hebben moeite met de volumes van ETH maar nauwelijks aan.

ETH misschien vergelijkbaar met de begin periode van BTC, maar homestead moet eerst uitkomen. Dan zouden ETH safe moeten zijn en kunnen de grote BTC exchanges ETH adden.

ALS dat gebeurt......wordt het vuurwerk.
Als dat zo is moet ik maar eens stoppen met het verspillen van mijn ether. Had er 200, nu nog maar 30 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Weer een aardige stijging naar aanleiding van onderstaande: https://www.reddit.com/r/...estead_release_candidate/

Verwijderd

Zit er ook al een tijdje in, voor de mensen die minder van de volatiele handel zijn kun je wellicht opties als btcjam.com uitproberen.
Veel defaulters maar ook genoeg die hun "lening" met percentages van 20-50% terugbetalen :)

• gise
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 14:59:
Zit er ook al een tijdje in, voor de mensen die minder van de volatiele handel zijn kun je wellicht opties als btcjam.com uitproberen.
Veel defaulters maar ook genoeg die hun "lening" met percentages van 20-50% terugbetalen :)
En het risico dat mensen niet terug betalen? nee bedankt :)

ps, al van aantal mensen gehoord dat ze geld zijn kwijtgeraakt via btcjam en deregelijken

Verwijderd

Het is natuurlijk een risico, die defaulters..
Ben ze ook niet aan het promoten, het is alleen wel een alternatief als je niet zo een risk-appetite hebt.

Voor alle duidelijkheid, heb er 2 BTC in gestopt.

Mijn returns tot op heden (volgens hun dashboard)

CoindeskUSD:
16.16%
Bitcoin:
49.43%
CoindeskBRL:
-1.69%
CoindeskRUB:
47.09%
CoindeskEUR:
118.64%

Als al het geld dat nu uitstaat ook terugbetaald word zie ik 2.8 BTC verschijnen. (Wel pas over een jaar)
gise schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 16:05:
[...]

ps, al van aantal mensen gehoord dat ze geld zijn kwijtgeraakt via btcjam en deregelijken

• Bonez0r
gise schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 16:05:
[...]

Je kan ook btc uitlenen op Poloniex. Op dit moment schommelt de rente die je krijgt tussen ongeveer 0.08% en 0.14% per dag (dat is 28%-54% op jaarbasis na aftrek van de fee). Net zo veilig als uitlenen op Bitfinex, dus je krijgt "gegarandeerd" je geld terug. Enige nadeel is dat je geen dollars maar btc uitleent en de waarde van je kapitaal dus afhangt van de btc koers. Ik heb daarom ook maar een deel van m'n geld in btc omgezet en daar uitgeleend.

Ik gebruik hierbij deze lendingbot. Uitleg en installatie is duidelijk, zelfs ik heb het voor elkaar gekregen :+ (en anders staat hier nog een reddit thread erover). Handmatig uitlenen is wel te doen (dankzij autorenew), maar dan zal je rendement lager liggen.

Ik heb trouwens geen idee wat de gemiddelde rente is voor btc op Poloniex, ik doe dit nog geen week. Misschien is het nu uitzonderlijk hoog vanwege de eth stijging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Ik heb nog een wallet file met Ethereum erin van voor de presale. Nu wil ik kijken hoeveel ik het heb en het waarschijnlijk verkopen. Wat is een goede wallet waarmee ik mn wallet file kan openen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Wow damn, nice. Ik bleek nog 170 200 ETH te hebben. Volgens mij destijds gekocht voor 0.2 bitcoin ofzo? Blijkt nu even een kleine 1200 euro waard te zijn :D

[ Voor 3% gewijzigd door Avalaxy op 26-02-2016 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biersteker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-09 09:58
Avalaxy schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 15:20:
Wow damn, nice. Ik bleek nog 170 200 ETH te hebben. Volgens mij destijds gekocht voor 0.2 bitcoin ofzo? Blijkt nu even een kleine 1200 euro waard te zijn :D
Kan zowel met geth als met ethcpp. Volgens mij heeft kraken ook een presale import optie.

* Biersteker heeft echt geen idee wat zn password was :S. (kleine 400 eth of zo ).

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Ik zag idd (te laat) dat Kraken er ook iets over zegt. Ik heb uiteindelijk via Mist de wallet geimporteerd en toen naar Kraken overgemaakt. Leuke meevaller dit, ik had ethereum al volledig afgeschreven toen ik het kocht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biersteker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-09 09:58
Avalaxy schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 21:05:
Ik zag idd (te laat) dat Kraken er ook iets over zegt. Ik heb uiteindelijk via Mist de wallet geimporteerd en toen naar Kraken overgemaakt. Leuke meevaller dit, ik had ethereum al volledig afgeschreven toen ik het kocht :P
Volgens mij heb jij in dit topic en het bitcoin topic toch een hoop mensen gewezen op de eth presale :P

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Biersteker schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 21:28:
[...]

Volgens mij heb jij in dit topic en het bitcoin topic toch een hoop mensen gewezen op de eth presale :P
Je hebt gelijk, goed geheugen: Avalaxy in "Cryptocurrency - handel en koers" (ik was het zelf alweer vergeten).

Kennelijk heb ik zelfs maar 0.1 BTC betaald ipv 0.2 BTC :P Maakt de ROI alleen maar nog mooier :+

Had ik er toen maar meerdere bitcoins ingestoken enzo... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 16:08:
Het is natuurlijk een risico, die defaulters..
Ben ze ook niet aan het promoten, het is alleen wel een alternatief als je niet zo een risk-appetite hebt.

Voor alle duidelijkheid, heb er 2 BTC in gestopt.

Mijn returns tot op heden (volgens hun dashboard)

CoindeskUSD:
16.16%
Bitcoin:
49.43%
CoindeskBRL:
-1.69%
CoindeskRUB:
47.09%
CoindeskEUR:
118.64%

Als al het geld dat nu uitstaat ook terugbetaald word zie ik 2.8 BTC verschijnen. (Wel pas over een jaar)

[...]
Ik snap dat je het niet direct promoot, ik wil alleen anderen ook op de gevaren/risico's wijzen die dit met zich meebrengt ;)

in de verondestelling dat je alles terugkrijgt is het een +40% return in een jaar, persoonlijk zou ik in ieder geval niet dit risico willen nemen voor deze ROI aangezien ik op andere manieren meer kan verdienen ermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gise schreef op maandag 29 februari 2016 @ 12:32:
[...]

Ik snap dat je het niet direct promoot, ik wil alleen anderen ook op de gevaren/risico's wijzen die dit met zich meebrengt ;)

in de verondestelling dat je alles terugkrijgt is het een +40% return in een jaar, persoonlijk zou ik in ieder geval niet dit risico willen nemen voor deze ROI aangezien ik op andere manieren meer kan verdienen ermee
Ja dat snap ik, het risico van defaulters is er.
Vooral als je voor de grote returns gaat (50-100%) per loan.

Ken je overigens www.searchtrade.com? Daar heb ik 0.8 BTC in zitten, aantal keywords gekocht.
Mocht je het interessant vinden, hier is mijn referral link: Knip. referrals zijn spam.

Levert nog niets op, je kan maar 40 betaalde (btc) searches per dag doen.

[ Voor 3% gewijzigd door F_J_K op 01-03-2016 10:34 . Reden: Referrals zijn spam ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 29 februari 2016 @ 12:55:
[...]

Ja dat snap ik, het risico van defaulters is er.
Vooral als je voor de grote returns gaat (50-100%) per loan.

Ken je overigens www.searchtrade.com? Daar heb ik 0.8 BTC in zitten, aantal keywords gekocht.
Mocht je het interessant vinden, hier is mijn referral link: knip

Levert nog niets op, je kan maar 40 betaalde (btc) searches per dag doen.
Nog nooit van SearchTrade gehoord nee, je koopt keywords, en wat kan je er dan mee? als daarop een hit is krijg je geld?? :P

Enige wat ik eigenlijk doe is daytraden, zowel manual als met trading bots

[ Voor 3% gewijzigd door F_J_K op 01-03-2016 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gise schreef op maandag 29 februari 2016 @ 12:58:
[...]

Nog nooit van SearchTrade gehoord nee, je koopt keywords, en wat kan je er dan mee? als daarop een hit is krijg je geld?? :P

Enige wat ik eigenlijk doe is daytraden, zowel manual als met trading bots
Je kunt er geld (BTC) mee verdienen door keywords te kopen, als die gezocht worden krijg je daar BTC voor.
Je kunt er ook geld(BTC) mee verdienen door gewoon via searchtrade te googlen.

(Ik heb keywords, Amsterdam, Photo, Accident) dus ik vergis me, heb er 1,2 BTC ingestopt :)).

Daytraden is wel een fulltime aangelegenheid, heb het een tijd gedaan met Forex, maar het is te intensief om naast andere dingen te doen.

Succes!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Zojuist dit online gekomen: https://blog.ethereum.org/2016/02/29/homestead-release/

Zat short op ETH maar direct maar even omgezet in een long, tot zover gaat het goed :) nu hopen dat andere exchanges ook ETH gaan intergreren
Pagina: 1 ... 10 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken!

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin topic - deel 2
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Slowchat. Daarvoor is IRC bedoeld: http://irc.tweakers.net/bitcoin

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).