Mijn Kraken account, ik mag niet zo veel uit laten betalen helaas.TheZeroorez schreef op maandag 3 april 2017 @ 17:38:
[...]
Nee dat klopt, het is zeker niet slecht. Maar na 5 jaar in de subtop lijkt het me gek als het ineens hard groeit en hoog blijft. ETH en DASH zijn m.i. nu de meest levensvatbare alts, maar opnieuw: ik houd me niet veel met alts bezig.
[...]
Goed punt.
[...]
Waar kijken we naar? Ik denk dat je je account verder moet verifiëren.
Volgende tier worden, of een dagje wachten.
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Ik heb zelfs tier 4 documenten opgestuurd maar dat duurt even waarschijnlijk, verder heb ik maar eenmaal een bedrag van 1860 euro laten uitbetalen en staat gelijk dat ik nog maar 2000 USD mag laten uitbetalen deze maand. Een beetje onduidelijk voor mij.LED-Maniak schreef op maandag 3 april 2017 @ 17:52:
[...]
Volgende tier worden, of een dagje wachten.
Daar staat: "x bedrag van de x limiet". Oftewel, je 2000$ limiet voor vandaag heb je gehaald. Deze maand mag je nog 8000$ doen.
Waarom doe je niet ondertussen tier 3?
).
Die maandelijkse bedragen zijn al dusdanig groot dat je een grote jongen moet zijn om dat te halen(ik verdien iig geen 2 ton per maand om dat te kunnen withdrawenDaily limit $0.00 / $25,000.00
Monthly limit $0.00 / $200,000.00
[ Voor 61% gewijzigd door LED-Maniak op 03-04-2017 17:59 ]
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Hahaha! Tier 3 staat bij mij op 'Processing' nu sinds gister. Ik ben benieuwd hoelang dat zal duren.LED-Maniak schreef op maandag 3 april 2017 @ 17:56:
Daar staat: "x bedrag van de x limiet". Oftewel, je 2000$ limiet voor vandaag heb je gehaald. Deze maand mag je nog 8000$ doen.
[...]
Die maandelijkse bedragen zijn al dusdanig groot dat je een grote jongen moet zijn om dat te halen(ik verdien iig geen 2 ton per maand om dat te kunnen withdrawen).
Verwijderd
Kunnen we een topic warning toevoegen dat de "grappige" glazen bollen niet meer welkom zijn?
Duurt paar dagen, ze hebben het er druk me denk ik. Je moet overigens wel een foto, en geen scan van je paspoort maken. Bij mij weigerde ze de scan in ieder geval.Systemadmin schreef op maandag 3 april 2017 @ 18:25:
[...]
Hahaha! Tier 3 staat bij mij op 'Processing' nu sinds gister. Ik ben benieuwd hoelang dat zal duren.
Verwijderd
Het is natuurlijk ook wel prettig om de mogelijkheid te hebben om je totale tegoed in 1 keer (fiat danwel crypto) weg te kunnen trekken mocht je dat willen om wat voor reden dan ook. Toegegeven, met 25K crypto en 50K fiat voor Tier3 is dat alsnog een behoorlijk grens. Maar meestal zijn de totale tegoeden op een exchange meer dan de maandelijkse opbrengsten. (Als die laatste al positief zijnLED-Maniak schreef op maandag 3 april 2017 @ 17:56:
[...]
Die maandelijkse bedragen zijn al dusdanig groot dat je een grote jongen moet zijn om dat te halen(ik verdien iig geen 2 ton per maand om dat te kunnen withdrawen).
Prima, maar dan ook een warning dat mensen niet moeten gaan vragen of altcoin X gaat stijgen of dalen.Verwijderd schreef op maandag 3 april 2017 @ 20:40:
Kunnen we een topic warning toevoegen dat de "grappige" glazen bollen niet meer welkom zijn?
Verwijderd
Is het niet juist de bedoeling om wat te speculeren over de koers? Natuurlijk snapt iedereen dat het giswerk is, het volledig op eigen risico is, resultaten uit het verleden geen garantie zijn voor de toekomst enzo enzo. Desnoods zetten we dat ook in de warning.PilatuS schreef op maandag 3 april 2017 @ 21:39:
[...]
Prima, maar dan ook een warning dat mensen niet moeten gaan vragen of altcoin X gaat stijgen of dalen.
Als we slechts de huidige koersen kunnen neerplempen, dan kan het topic ook wel op slot. (Immers die zijn eenvoudig elders weg te halen).
Hangt er vanaf wat je doetLED-Maniak schreef op maandag 3 april 2017 @ 17:56:
In 2014 is het me een keertje gelukt om tegen de maand-limiet van Tier 3 aan te lopen. Helaas was mijn winst (of de hoeveelheid geld waar ik mee handelde) lang niet in de buurt van de 2 ton.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Tuurlijk kan je speculeren over de koers. Ik denk dat altcoin X gaat stijgen omdat dit of dat, kan prima. Een verhaal met een onderbouwing en een verwachting lees ik graag, daar heb je ook wat aan. Maar voor mensen die puur vragen of altcoin X omhoog of omlaag gaat past dat plaatje prima. Niemand die weet of dat zal gebeuren, en als je het wel weet dan was je miljonair. Soms heb ik zelf ook de neiging om dat plaatje te posten op een vraag waar niets meer in staat dan willen weten of de koers omhoog of omlaag zal gaan.Verwijderd schreef op maandag 3 april 2017 @ 21:42:
[...]
Is het niet juist de bedoeling om wat te speculeren over de koers? Natuurlijk snapt iedereen dat het giswerk is, het volledig op eigen risico is, resultaten uit het verleden geen garantie zijn voor de toekomst enzo enzo. Desnoods zetten we dat ook in de warning.
Als we slechts de huidige koersen kunnen neerplempen, dan kan het topic ook wel op slot. (Immers die zijn eenvoudig elders weg te halen).
Verwijderd
Ok, eens met betrekking tot het posten van eenvoudige vragen. Maar dan nog is de glazen bol inmiddels wel afgezaagd en een tikkeltje denigrerend dus een topic warning met de hierboven genoemde zaken lijkt me alsnog een goed idee.
Verwijderd
hallo, wij willen graag voor een klein bedrag wat ripple's aanschaffen
wat is stap 1 om een ripple-adres in de cloud te verkrijgen?
groeten, peterspijzer
groeten, peterspijzer
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2017 22:38 . Reden: duidelijker ]
Denken jullie dat XRP nog terug komt? Ziet er niet naar uit...
Ik zit er helaas nog dik in, ik ben zelf ook erg aan het twijfelen. Ik hoop dat er nog een stijging zal komen naar 0,05.Fire69 schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 06:56:
Ik heb er dit weekend op de zijlijn naar gekeken op Poloniex (zag 't pas toen ie op 0.05x stond), maar durfde niet in te stappen.. Een tijdje later lag heel Poloniex er ook nog uit door wat voor reden dan ook..
Open een account bij Kraken.com. Daar kun je wat geld naar over maken en kun je beginnen met het kopen van cryptocurrencies. Ripple kopen is wat omslachtig omdat je eerst Bitcoin moet kopen en daarmee kun je dan weer XRP kopen.Verwijderd schreef op maandag 3 april 2017 @ 22:37:
hallo, wij willen graag voor een klein bedrag wat ripple's aanschaffen
groeten, peterspijzer
Ik zit er zelf voor de long-run in. Ik persoonlijk zie er wel toekomst in, maar dat moet ieder voor zich bepalen. Lees je in en bedenk voor jezelf of je verwacht dat Ripple toekomst heeft.Fire69 schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 06:56:
Je kan het ook op Litebit.eu met euro's kopen en dan naar je desbetreffende wallet sturen.Noxa schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 09:02:
[...]
Open een account bij Kraken.com. Daar kun je wat geld naar over maken en kun je beginnen met het kopen van cryptocurrencies. Ripple kopen is wat omslachtig omdat je eerst Bitcoin moet kopen en daarmee kun je dan weer XRP kopen.
Het probleem is een beetje dat je niet weet wat de banken en zo gaan doen.Noxa schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 09:02:
[...]
Ik zit er zelf voor de long-run in. Ik persoonlijk zie er wel toekomst in, maar dat moet ieder voor zich bepalen. Lees je in en bedenk voor jezelf of je verwacht dat Ripple toekomst heeft.
Ripple is interessant voor banken wordt gezegd, maar ik zie hun niet direct een oplossing overnemen, die maken veel liever hun eigen gesloten systeem (en dan zijn we terug naar af...)
Zelfde met ETH, als je ziet naar Microsoft met hun alliance, die gaan niet de pure Ethereum gebruiken waarschijnlijk.
Vraagje: eerste keer dat ik Kraken ga gebruiken; ik wil wat geld op Kraken zetten door met ING direct over te schrijven. Kraken geeft aan bij de instructies dat het adres ergens in United Kingdom is, en dat hun bank in Duitsland zit. Bij ING moet ik land selecteren bij de overschrijving. Moet ik hier dan vestigingsland (UK) of land van hun bank(Duitsland) invullen?
Is je ING werkelijk in UK? Sowieso is het meest logische vestigingsland van je eigen bank in te vullen
Misschien kan je via zo'n online tool IBAN/BIC relateren aan bank info & correcte adres.
p.s. Wel zien dat de naam overeenkomt met jouw eigen naam (bv. niet account van je vrouw).
Misschien kan je via zo'n online tool IBAN/BIC relateren aan bank info & correcte adres.
p.s. Wel zien dat de naam overeenkomt met jouw eigen naam (bv. niet account van je vrouw).
Uiteraard is mijn ING niet in de UK. Ik wil een SEPA transfer naar Kraken doen. Ik log in bij ing en kies voor overboeken buitenland. Ik krijg dan de volgende twee keuze's:kristof1234 schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 12:10:
Is je ING werkelijk in UK? Sowieso is het meest logische vestigingsland van je eigen bank in te vullen
-Land -selecteer een land-
-Muntsoort -selecteer een muntsoort-
Is het de bedoeling dat ik dan UK (vestigingsadres van Kraken) of Duitsland (vestigingsadres bank van Kraken) invul?
Land van de bank is leidend. Je kunt aan de eerste letters van de IBAN zien welk land dat is.Bonerhead schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 12:05:
Vraagje: eerste keer dat ik Kraken ga gebruiken; ik wil wat geld op Kraken zetten door met ING direct over te schrijven. Kraken geeft aan bij de instructies dat het adres ergens in United Kingdom is, en dat hun bank in Duitsland zit. Bij ING moet ik land selecteren bij de overschrijving. Moet ik hier dan vestigingsland (UK) of land van hun bank(Duitsland) invullen?
Overigens kun je op Mijn ING net zo goed kiezen voor een "gewone" overboeking als je een SEPA betaling doet, net als wanneer je een binnenlandse betaling doet. Je vult gewoon de IBAN in en je slaat de hele land/munt-selectie over. Werkt prima.
Ik ben eerder voor een topicwaarschuwing dat daytrading in altcoins je een hoop geld kan kosten als je niet weet waar je mee bezig bent....
het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun
Helemaal duidelijk, bedankt!Rannasha schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 12:14:
[...]
Land van de bank is leidend. Je kunt aan de eerste letters van de IBAN zien welk land dat is.
Overigens kun je op Mijn ING net zo goed kiezen voor een "gewone" overboeking als je een SEPA betaling doet, net als wanneer je een binnenlandse betaling doet. Je vult gewoon de IBAN in en je slaat de hele land/munt-selectie over. Werkt prima.
Ok, begrijp het. Rannasha gaf het goede antwoord. Ik dacht dat je je eigen bank account wou toevoegen bij kraken (maar dat is enkel noodzakelijk voor withdrawing, voor funding moet je account niet in het lijstje staan). Invullen van land etc. kan je gemakkelijk overslaan wanneer je je kraken account fund.
Wanneer je gaat withdrawen zou ik je eigen bank + correcte adres/contact informatie wel er bij zetten.
Wanneer je gaat withdrawen zou ik je eigen bank + correcte adres/contact informatie wel er bij zetten.
[ Voor 25% gewijzigd door kristof1234 op 04-04-2017 12:24 ]
Geen probleem, is zojuist gelukt. Ik denk dat ik uit mag gaan van 2-3 dagen verwerkingstijd?
Bij mij ook van ING naar Kraken maar een aantal uur (12).Bonerhead schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 12:28:
Geen probleem, is zojuist gelukt. Ik denk dat ik uit mag gaan van 2-3 dagen verwerkingstijd?
Kraken werkt meestal vrij snel (mede dankzij de bank die ze gebruiken, Fidor). Overboekingen zijn soms dezelfde dag al binnen, maar meestal komen ze de volgende werkdag aan. Heel af en toe duurt het langer.
Dit grapje heb ik al een paar keer mee gemaakt op polo is de ook de reden dat ik er niet meer trade.Krullebol.nl schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 08:27:
Ik heb er dit weekend op de zijlijn naar gekeken op Poloniex (zag 't pas toen ie op 0.05x stond), maar durfde niet in te stappen.. Een tijdje later lag heel Poloniex er ook nog uit door wat voor reden dan ook..
Een coin gaat snel omhoog je wil sellen maar dat lukt niet (connection error)
maar ondertussen kunnen de bots het wel Ripple 6400 - > 3400 en hetzelfde ook meegemaakt met DASH op polo 2 x.
Heeft er iemand ervaringen met CRYPTOTRADER?
Volgens deze search wel.Systemadmin schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 16:21:
Heeft er iemand ervaringen met CRYPTOTRADER?
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Soms is het zo dat de website niet goed bereikbaar is terwijl de API nog wel goed werkt. Dat hangt een beetje af van de manier waarop de exchange is opgezet. In sommige gevallen is de website niet veel meer dan een mooie frontend voor de eigen API.ChrisdeW schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 14:07:
[...]
Dit grapje heb ik al een paar keer mee gemaakt op polo is de ook de reden dat ik er niet meer trade.
Een coin gaat snel omhoog je wil sellen maar dat lukt niet (connection error)
maar ondertussen kunnen de bots het wel Ripple 6400 - > 3400 en hetzelfde ook meegemaakt met DASH op polo 2 x.
[ Voor 7% gewijzigd door Rannasha op 04-04-2017 18:10 ]
Helaas, lees ik er niet veel positieve verhalen over dus ik sla het over.
Tier 4 duurde bij mij enkele weken, heb uiteindelijk zelf contact opgenomen omdat ik nog niks van ze gehoord had na een paar weken. Het was toen wel erg druk als ivm een recente overname vertelde ze. In mijn geval gingen ze wel additionele vragen over het hoe en waarom voor een tier 4. Nadat ik ze mijn antwoorden heb opgestuurd was het in 24 uur geregeld.Systemadmin schreef op maandag 3 april 2017 @ 17:54:
[...]
Ik heb zelfs tier 4 documenten opgestuurd maar dat duurt even waarschijnlijk, verder heb ik maar eenmaal een bedrag van 1860 euro laten uitbetalen en staat gelijk dat ik nog maar 2000 USD mag laten uitbetalen deze maand. Een beetje onduidelijk voor mij.
Inderdaad, ging echt heel snel. Had het geld er binnen +- 4 uur op staan!Rannasha schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 13:08:
Kraken werkt meestal vrij snel (mede dankzij de bank die ze gebruiken, Fidor). Overboekingen zijn soms dezelfde dag al binnen, maar meestal komen ze de volgende werkdag aan. Heel af en toe duurt het langer.
Stratis blijft maar gaan!
Ik probeer een deel te verkopen voordat er een correctie komt om zo wat profit te locken. Lukt nog niet echt
Ik probeer een deel te verkopen voordat er een correctie komt om zo wat profit te locken. Lukt nog niet echt
Ik blijf ze nog wel even vasthouden. Ga pas aan profit denken als ze de $1 aantikkenvertigoo schreef op woensdag 5 april 2017 @ 11:03:
Stratis blijft maar gaan!
Projectteam is serieus en fanatiek, die gaan ver komen.
Bij welke exchange handelen jullie in Stratis? Kraken biedt die optie (helaas) niet aan zie ik..
Poloniex.
Maar ik heb verleden week verkocht. Alweer een foutje beslissing geweest
Deze zin heb ik vaker gehoord bij zowat elke altcoin. Het zegt in de praktijk niet zoveel.zomertje schreef op woensdag 5 april 2017 @ 11:16:
[...]
Ik blijf ze nog wel even vasthouden. Ga pas aan profit denken als ze de $1 aantikken
Projectteam is serieus en fanatiek, die gaan ver komen.
Ik heb vandaag voor het eerst een positie ingenomen op Stellar. 2/3 verkoop ik hier weer van voor de korte winst en 1/3 houd ik aan voor de toekomst.
Check de blog en de slack.Luuk schreef op woensdag 5 april 2017 @ 11:34:
[...]
Deze zin heb ik vaker gehoord bij zowat elke altcoin. Het zegt in de praktijk niet zoveel.
WaaromFire69 schreef op woensdag 5 april 2017 @ 11:32:
Poloniex.
Soms ook blij zijn met de winst die je hebt he
Stratis is ook niet zomaar een altcoin 🤔Luuk schreef op woensdag 5 april 2017 @ 11:34:
[...]
Deze zin heb ik vaker gehoord bij zowat elke altcoin. Het zegt in de praktijk niet zoveel.
Kan ik op Poloniex geen euro's storten?Fire69 schreef op woensdag 5 april 2017 @ 11:32:
Poloniex.
Voorlopig nog wel. Wat ik met een snelle Google-zoektocht kan vinden is dat ze grootse plannen hebben, maar voorlopig enkel nog een C# port van Bitcoin Core hebben gemaakt. In de TS van de BitcoinTalk aankondigingsthread gaat het ook constant over het feit dat Stratis gebruik maakt van C# in plaats van C++ of een andere taal. Waarom? Niet dat ik iets tegen C# heb, het is de taal die ik op dit moment het meest gebruik, maar de obsessie over welke programmeertaal er gebruikt wordt, is apart.
Daarnaast is dit blijkbaar een uitspraak van de hoofd-developer:
Een beetje programmeertaal-hokjesdenken. Dat doet mij niet echt overlopen van vertrouwen.I think that people bashing C# does not know what they are talking about.
Java is very much retarded language, with lots of over engineered libraries and not as portable as C#.
Also, the user base of C# is comparable to Java. (http://stackoverflow.com/tags)
No even mentioning Unity which is the most popular gaming dev plateform.
Nee, Poloniex doet niet aan fiat-valuta. Het vinden en aanhouden van een betrouwbare bank-partner voor fiat transacties is ontzettend lastig voor Bitcoin exchanges (bovendien komt er een hoop extra wetgeving bij kijken). Het beste wat Poloniex op dit gebied biedt is Tether (symbool: USDT), een cryptocurrency die een 1:1 koers met de Dollar belooft (en vooralsnog nakomt). Je kunt de USDT tussen exchanges die het aanbieden overmaken als je koers-risico wil verkleinen (je bent nog steeds afhankelijk van USD/EUR schommelingen, maar die zijn zelden meer dan 1% per dag).
[ Voor 23% gewijzigd door Rannasha op 05-04-2017 13:45 ]
Achteraf is mooi wonenFire69 schreef op woensdag 5 april 2017 @ 11:32:
Poloniex.
Je kan toch gewoon weer instappen met het gedeelte vd winst als je er nog steeds vertrouwen in hebt?
Gekocht aan 20000, verkocht aan 24040, geen verlies dus maar staat nu op ~42500, dus sowieso weer een lompe beslissing geweestybos schreef op woensdag 5 april 2017 @ 13:23:
[...]
WaaromJe hebt neem ik aan je winst gepakt
Tuurlijk, je had meer winst kunnen pakken, maar is achteraf.
Soms ook blij zijn met de winst die je hebt he
Ik heb 'alles' in XRP gezetpaul-s83 schreef op woensdag 5 april 2017 @ 13:43:
[...]
Achteraf is mooi wonen
Je kan toch gewoon weer instappen met het gedeelte vd winst als je er nog steeds vertrouwen in hebt?
Als ik dat nu verkoop ben ik 50% kwijt. Kan ik met Stratis terugverdienen zou je zeggen, maar als ik dat koop begint het ook gewoon te zakken
De releases zijn in een aantal weken.Rannasha schreef op woensdag 5 april 2017 @ 13:42:
[...]
Voorlopig nog wel. Wat ik met een snelle Google-zoektocht kan vinden is dat ze grootse plannen hebben, maar voorlopig enkel nog een C# port van Bitcoin Core hebben gemaakt. In de TS van de BitcoinTalk aankondigingsthread gaat het ook constant over het feit dat Stratis gebruik maakt van C# in plaats van C++ of een andere taal. Waarom? Niet dat ik iets tegen C# heb, het is de taal die ik op dit moment het meest gebruik, maar de obsessie over welke programmeertaal er gebruikt wordt, is apart.
Daarnaast is dit blijkbaar een uitspraak van de hoofd-developer:
[...]
Een beetje programmeertaal-hokjesdenken. Dat doet mij niet echt overlopen van vertrouwen.
[...]
Nee, Poloniex doet niet aan fiat-valuta. Het vinden en aanhouden van een betrouwbare bank-partner voor fiat transacties is ontzettend lastig voor Bitcoin exchanges (bovendien komt er een hoop extra wetgeving bij kijken). Het beste wat Poloniex op dit gebied biedt is Tether (symbool: USDT), een cryptocurrency die een 1:1 koers met de Dollar belooft (en vooralsnog nakomt). Je kunt de USDT tussen exchanges die het aanbieden overmaken als je koers-risico wil verkleinen (je bent nog steeds afhankelijk van USD/EUR schommelingen, maar die zijn zelden meer dan 1% per dag).
Zij zijn ook aan het werk bij de ontwikkeling van de Breeze wallet. Deze zal met behulp van nTumblebit zowel bitcoin als stratis anoniem kunnen verzenden.
https://stratisplatform.com/2017/03/20/what-is-stratis/
Neem anders de blogs even door:
https://stratisplatform.com/blog/
Nog 2 AMA's op reddit:
https://www.reddit.com/r/...nd_answers_about_stratis/
https://www.reddit.com/r/...&utm_name=stratisplatform
Aangezien stratis eigenlijk nBitcoin + PoS is het voordeel dat ook veel technologie uitgetest kan worden op de chain van Stratis zoals Segwit. (Deze is al geimplementeerd en zal over een paar weken met de nieuwe C# wallet gereleased worden)
Kent iemand (wiskundige) literatuur (i.e. "financial mathematics") om de marktprijs/koers te modelleren. Eigenlijk een soort quantitatieve (objectieve) tegenhanger van de qualitatieve (subjectieve) chart analysis, die ik niet vertrouw.
Er bestaat literatuur voor (European) put/call/future options en derivatives, maar voor FX trading in real-time lijken er niet echt modellen. Idealiter wil ik een model hebben dat na intensieve berekeningen een voorspelling maakt. Dit moet niet per se de juiste prijs zijn, maar statistisch gezien moet het wel meer correcte dan verkeerde voorspellingen opleveren.
M.a.w. welke theoretische basis hebben de professionele quants?
Er bestaat literatuur voor (European) put/call/future options en derivatives, maar voor FX trading in real-time lijken er niet echt modellen. Idealiter wil ik een model hebben dat na intensieve berekeningen een voorspelling maakt. Dit moet niet per se de juiste prijs zijn, maar statistisch gezien moet het wel meer correcte dan verkeerde voorspellingen opleveren.
M.a.w. welke theoretische basis hebben de professionele quants?
[ Voor 5% gewijzigd door kristof1234 op 05-04-2017 14:52 ]
Hoe denken jullie over LTC en dat segwit mogelijk binnenkort daarop geactiveerd wordt?
Inderdaad, er zijn redelijk wat ontwikkelingen gaande. C# maakt de drempel net wat kleiner voor bepaalde dev's om de eerste stappen in de Blockchain wereld te zetten. Ze zullen deze week ook presenteren op de C# Corner conference in India. Daarnaast hebben ze ondersteuning vanuit Microsoft, wordt er gewerkt aan integratie in Unity en zullen er binnenkort Master Nodes geïmplementeerd worden. Dit allemaal vanuit een ICO die 915 BTC heeft opgehaald. Ze boeken in ieder geval meer progressie dan de gemiddelde shitcoin.Mr.Joker schreef op woensdag 5 april 2017 @ 14:17:
[...]
De releases zijn in een aantal weken.
Zij zijn ook aan het werk bij de ontwikkeling van de Breeze wallet. Deze zal met behulp van nTumblebit zowel bitcoin als stratis anoniem kunnen verzenden.
https://stratisplatform.com/2017/03/20/what-is-stratis/
Neem anders de blogs even door:
https://stratisplatform.com/blog/
Nog 2 AMA's op reddit:
https://www.reddit.com/r/...nd_answers_about_stratis/
https://www.reddit.com/r/...&utm_name=stratisplatform
Aangezien stratis eigenlijk nBitcoin + PoS is het voordeel dat ook veel technologie uitgetest kan worden op de chain van Stratis zoals Segwit. (Deze is al geimplementeerd en zal over een paar weken met de nieuwe C# wallet gereleased worden)
BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan
De reden dat er vooral literatuur is over allerlei opties en derivaten en niet over de onderliggende waarden zelf is dat veel van de wiskundige analyse over derivaten probeert om onafhankelijk te zijn van wat de onderliggende waarde precies doet. Vooral omdat het voorspellen van de waarde van een aandeel / valuta / grondstof eigenlijk niet te doen is, vanwege de afhankelijkheid van externe factoren (prestaties van een bedrijf / land, algemene marktomstandigheden, onverwachte incidenten, enz...).kristof1234 schreef op woensdag 5 april 2017 @ 14:49:
Er bestaat literatuur voor (European) put/call/future options en derivatives, maar voor FX trading in real-time lijken er niet echt modellen.
Het populaire Black-Scholes model voor optie-prijzen heeft als een van de belangrijkste aannames dat de prijs van het onderliggende in essentie wordt gegeven door een "random walk".
Veel quants proberen dan ook te streven naar een strategie die een zo laag mogelijk "delta" waarde heeft, waar delta een uitdrukking is voor de afhankelijkheid van een derivaten-portfolio van de koers van het onderliggende (of preciezer: Delta is de afgeleide van de waarde van een portfolio als functie van de waarde van het onderliggende).
Bitcoin heeft niet echt een functionele derivaten-markt, waardoor dergelijke aanpakken niet echt haalbaar zijn. Veel verder dan wat futures kom je niet in de crypto-markt.
edit:
Zucht @ Bitstamp. Maandag kreeg ik bericht dat mijn storting opgehouden is en er extra KYC documentatie nodig is. Reageer ik binnen een uur, duurt het ruim 2 dagen voordat ik reactie krijg en de reactie is dat mijn documentatie niet voldoende is en of ik nog wat meer op kan sturen. Als je geld van mensen gegeijzeld houdt, geef ze dan tenminste iets meer prio in je ticket-systeem.
[ Voor 11% gewijzigd door Rannasha op 05-04-2017 15:46 ]
Dat werd ook gezegd over bijvoorbeeld Waves (haalde 30000 BTC op in de ICO) en Lisk (14000 BTC ICO) Uiteindelijk zakken ze, tenminste de meeste, hard onderuit, raken in de vergetelheid en devs gaan door naar andere projecten. Vandaar mijn scepsis.speedyjules07 schreef op woensdag 5 april 2017 @ 15:26:
[...]
Inderdaad, er zijn redelijk wat ontwikkelingen gaande. C# maakt de drempel net wat kleiner voor bepaalde dev's om de eerste stappen in de Blockchain wereld te zetten. Ze zullen deze week ook presenteren op de C# Corner conference in India. Daarnaast hebben ze ondersteuning vanuit Microsoft, wordt er gewerkt aan integratie in Unity en zullen er binnenkort Master Nodes geïmplementeerd worden. Dit allemaal vanuit een ICO die 915 BTC heeft opgehaald. Ze boeken in ieder geval meer progressie dan de gemiddelde shitcoin.
Je zegt het zelf al, Waves haalde 30.000 (!) BTC op, nogal overfunded. In het geval van Stratis zijn er veel minder bagholders en profiteren zij eerder van de progressie die er geboekt wordt.Luuk schreef op woensdag 5 april 2017 @ 15:45:
[...]
Dat werd ook gezegd over bijvoorbeeld Waves (haalde 30000 BTC op in de ICO) en Lisk (14000 BTC ICO) Uiteindelijk zakken ze, tenminste de meeste, hard onderuit, raken in de vergetelheid en devs gaan door naar andere projecten. Vandaar mijn scepsis.
Overigens heb ik ook nog wel vertrouwen in Waves, daar zijn ook heel veel ontwikkelingen gaande en hebben veel van de initiële kopers hun coins alweer gedistribueerd, waar weer nieuwe kopers voor in de plaats zijn gekomen. Het zal alleen wat langer duren om verder te groeien.
BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan
Ik voel aan m'n water dat dit wel een interessante stap kan worden voor LTC. Ik heb na twee jaar niets doen vorige week weer bijgekocht.SharpEdgeOne schreef op woensdag 5 april 2017 @ 15:25:
Hoe denken jullie over LTC en dat segwit mogelijk binnenkort daarop geactiveerd wordt?
Ik wil meer bijkopen, maar m'n deposit staat on hold bij kraken
Segwit is pure hype voor LTCMantus schreef op woensdag 5 april 2017 @ 18:11:
[...]
Ik voel aan m'n water dat dit wel een interessante stap kan worden voor LTC. Ik heb na twee jaar niets doen vorige week weer bijgekocht.
Ik wil meer bijkopen, maar m'n deposit staat on hold bij kraken
Maybe. Maar met wat je overal leest op fora komt ltc wel weer positief ter sprake. En ltc heeft nog steeds best wat voordelen ten opzichte van btc.
Wie weet
XRP begint er nu echt wel hopeloos uit te zien...
Begint er uit te zien als een klassieke pomp
Ik had nog gehoopt dat het rustig aan terug zou stijgen... 
Vreemd toch, want blijkbaar zijn de Japanse banken bezig om het te implementeren, je zou dan verwachten dat dat iets aan de prijs zou doen.
Vreemd toch, want blijkbaar zijn de Japanse banken bezig om het te implementeren, je zou dan verwachten dat dat iets aan de prijs zou doen.
Zouden de banken de technologie gebruiken of moesten ze ook de tokens kopen om die technologie te gebruiken?
Ik denk hierom: http://bitcoinist.com/ripple-price-fuel-confused-investors/
However, the token might be setting up for a reality check as some believe the price surge has been fueled by a “misunderstanding.” Critics on Bitcointalk.org reacted to the meteoric rise, pointing out that Ripple, the company, is not the same as the XRP token and its Ripple Consensus ledger.
According to Ripple, its Global Payments Steering Group (GSPG) is where “leading banks are working with Ripple to reduce the time and cost of settlement, while also enabling new types of high-volume, low-value global transactions.”
By coming together to form the GSPG, these banks are laying the foundation for a new payments network, underpinned by Ripple’s solutions and supported by rules and governance for global settlement.
In other words, new demand for the XRP token could merely be speculative at this point as banks would be able to bypass transactions on the Ripple Consensus Ledger with their own Ripple-inspired platforms.
Je kan het zelfs binnen minuten doen door zelf ook een account bij Fidor te nemen. Het probleem is alleen dat dat "te snel" is voor de banken en overheden. Ze moeten die transacties onderzoeken waardoor het uiteindelijk toch dagen (of langer) duurt. In het Kraken topic op Bitcointalk zijn redelijk wat klachten hierover.Rannasha schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 13:08:
Dan vraag ik me af, als dat echt te snel is, en banken gaan in de toekomst blockchain tech gebruiken, krijgen wij als klanten dan ook de voordelen, zoals snelheid, of blijven we tot in de eeuwigheid opgescheept zitten met transactietijden van uren/dagen?
There go the goddamn brownies.
^^ Aangezien Kraken een deal heeft afgesloten met FIDOR (en vice versa) kan ik me moeilijk inbeelden dat FIDOR transacties van kraken als verdacht zal signaleren (tenzij je 100k per dag stuurt).
Het valt wel op, BTC gaat omhoog en de altcoins doen het allemaal plots veel minder goed!
Dikke candle inderdaad. Ben benieuwd wanneer ze weer gedumpt worden.
Het is maar ten opzichte waarvan je het bekijkt... t.o.v de Bitcoin gaan ze omlaag maar t.o.v de dollar valt het wel mee.Fire69 schreef op donderdag 6 april 2017 @ 21:18:
Het valt wel op, BTC gaat omhoog en de altcoins doen het allemaal plots veel minder goed!
Ik volg dit forum al flink wat jaartjes, ben geen grote trader al heb ik in het verleden een goede klapper gemaakt met de eerste pump van de LTC, daarna een paar jaar helemaal uit de coins gestapt.
Nu sinds januari weer bescheiden begonnen...
Ik heb deze strategie
Ik ben per januari met 0,15 btc (zo'n 200€) in altcoins gestapt... kocht voor 0,05btc POT en ARDR en ETH
Bij +/- 30% stijging (kan in een pump zijn) pak ik de winst en zet het weer om in BTC...
Daalt de koers daarna weer koop ik ze terug (1x bij ARDR 1x bij POT) ETH heb ik gekocht rond de 8$ en verkocht rond de 30$
Omdat ETH niet meer daalde heb ik daar MAID voor gekocht, die doet niet zo veel tot nu toe.
Heb nu ook voor 0,12btc STRAT gekocht omdat ik er vertrouwen in heb dat deze coin nog wel eens flink kan gaan stijgen.
Heb met deze strategie van 0,15BTC nu 0,45BTC gemaakt... leuk rendement
Vraagt wat geduld (en geluk
Een pessimist is een realistische optimist
..Of juist andersom.Fire69 schreef op donderdag 6 april 2017 @ 21:18:
Alt 'bubbel' is gebarsten en mensen stappen uit -> BTC gaat omhoog.
Ik was ook van plan om van een aantal coins een klein bedragje te kopen (om voor lange termijn te laten staan) maar heb nog altijd niet kunnen beslissen welke ik zou nemen.BAVAROIS schreef op donderdag 6 april 2017 @ 22:11:
[...]
Het is maar ten opzichte waarvan je het bekijkt... t.o.v de Bitcoin gaan ze omlaag maar t.o.v de dollar valt het wel mee.
Ik volg dit forum al flink wat jaartjes, ben geen grote trader al heb ik in het verleden een goede klapper gemaakt met de eerste pump van de LTC, daarna een paar jaar helemaal uit de coins gestapt.
Nu sinds januari weer bescheiden begonnen...
Ik heb deze strategie
Ik ben per januari met 0,15 btc (zo'n 200€) in altcoins gestapt... kocht voor 0,05btc POT en ARDR en ETH
Bij +/- 30% stijging (kan in een pump zijn) pak ik de winst en zet het weer om in BTC...
Daalt de koers daarna weer koop ik ze terug (1x bij ARDR 1x bij POT) ETH heb ik gekocht rond de 8$ en verkocht rond de 30$
Omdat ETH niet meer daalde heb ik daar MAID voor gekocht, die doet niet zo veel tot nu toe.
Heb nu ook voor 0,12btc STRAT gekocht omdat ik er vertrouwen in heb dat deze coin nog wel eens flink kan gaan stijgen.
Heb met deze strategie van 0,15BTC nu 0,45BTC gemaakt... leuk rendement
Vraagt wat geduld (en geluk)
Denk dat ik toch maar eens 100€ ga op Poloniex zetten en dan verdelen over 10 coins...
Zo kan je het ook bekijken natuurlijk...LED-Maniak schreef op donderdag 6 april 2017 @ 22:55:
[...]
..Of juist andersom.
Alt 'bubbel' is gebarsten en mensen stappen uit -> BTC gaat omhoog.
Ook goed voor mij, zit nog altijd met (een klein) verlies op mijn BTC
Hoe komt het dat op coincapmarket BTC op 1500$ staat en op Polo maar 1200$!?
Bril kopen?Fire69 schreef op donderdag 6 april 2017 @ 22:59:
Hoe komt het dat op coincapmarket BTC op 1500$ staat en op Polo maar 1200$!?
Bitcoin Bitcoin $19,219,970,868 $1182.12
Er stond serieus 1500
Iemand in de Polo trollbox meldde het, daarom dat ik ook ging checken!
Even datum van je telefoon half jaar terugzetten, dan klopt de koers wel weer.
.
Als 1182 of 1526 het verschil is tussen wel of niet miljonair zijn, dan hoef je vast niet heel lang meer te wachten tot je miljonair bent.Verwijderd schreef op donderdag 6 april 2017 @ 23:11:
Ik dacht ook even dat ik miljonair was
[afbeelding]
XMR blijft al tijdje stabiel zo rond de 20 USD. Afgelopen week toch nog 3 XMR winst weten te pakken, niet heel spectaculair maar vind het nog wel leuk 😅
Niet per se. Margin trading met 100x leverage. Dan heb je maar 30btc aan margin nodig om $1miljoen de in de plus te staan op je positiePilatuS schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 00:35:
[...]
Als 1182 of 1526 het verschil is tussen wel of niet miljonair zijn, dan hoef je vast niet heel lang meer te wachten tot je miljonair bent.
[ Voor 14% gewijzigd door .oisyn op 07-04-2017 10:09 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Hoe hard ga je dan huilen bij een 100 usd dropje.....oisyn schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 10:07:
[...]
Niet per se. Margin trading met 100x leverage. Dan heb je maar 30btc aan margin nodig om $1miljoen de in de plus te staan op je positie
bij $10 drop ben je al alles kwijtjannes_beterams schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 10:08:
[...]
Hoe hard ga je dan huilen bij een 100 usd dropje....
.edit: BTC heeft inmiddels alweer de $1200 aangetikt. De door sommigen verwachtte daling lijkt uit te blijven.
[ Voor 20% gewijzigd door .oisyn op 07-04-2017 11:37 ]
Zit juist al een aantal dagen te wachten tot BTC gaat droppen. Heb de laatste BTC die ik nog niet in alts had zitten verkocht op €1073 om lager in te kopen.
Had je dan beter niet verleden week of zo ingekocht?
Gisteren m'n BTC dus net iets te vroeg verkocht...
inmiddels over de 1100 euro per bitcoin, gaat best lekker!
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Jazeker, maar ik heb pas 3 dagen terug dit besloten en verkocht ;-)Fire69 schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 12:33:
Had je dan beter niet verleden week of zo ingekocht?
Als BTC daalt zullen hopelijk de altcoins weer floreren. Ik wil ook weer van mijn XRP af..
Ja, ik ook, maar die zie ik niet direct het niveau halen waaraan ik gekocht hebvertigoo schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 12:40:
[...]
Jazeker, maar ik heb pas 3 dagen terug dit besloten en verkocht ;-)
Als BTC daalt zullen hopelijk de altcoins weer floreren. Ik wil ook weer van mijn XRP af..
.oisyn in "Cryptocurrency - handel en koers #2" dus 
HODL, people!
HODL, people!
[ Voor 8% gewijzigd door .oisyn op 07-04-2017 13:16 ]
Tja, ik kan je hierin geen ongelijk geven, maar ik houd gewoon niet zo van margin traden. Word ik zenuwachtig van. Met in totaal 10 coins in de portefeuille heb ik het al druk zat.
HODL is slim, maar verkopen op een piek en hetzelfde aantal lager inkopen is slimmer
Dat noemen ze gokkenvertigoo schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 13:33:
[...]
maar verkopen op een piek en hetzelfde aantal lager inkopen is slimmermits je het bij het rechte eind hebt natuurlijk
Zelf hodler sinds 2013.
Moet zeggen dat het toch kriebelt om wat Bitcoin in bepaalde ICO te investeren die ik net als Bitcoin op de lange termijn ga vasthouden.
Ik heb actief Bitcoin gekocht toen het nog <$100 was, maar een x10 zie ik niet binnen in een paar jaar gebeuren, daarvoor moet je toch bij wat riskantere investeringen zijn.
Bij Belacoin is nu een hele makkelijke winst te pakken, 12 April lanceren ze de open beta van Belacam. Een soort instagram waarmee je posters beloond met Belacoins... I.p.v een like krijg je dus Belacoins.
Op 13 april :
On April 13th, we will be pitching to a partner from Kleiner Perkins Caufield & Byers, one of the largest and most famous venture capital firms in the world. They've been around since 1972 with headquarters on Sand Hill road, just across the street from Sequoia, Andreessen Horowitz, NEA, and others.
They have raised nearly $2.7 billion and know the VC industry like no one else. According to Crunchbase (https://www.crunchbase.co...ns-caufield-byers#/entity), more than 38% of companies that they have invested in have either gone public with an IPO or been acquired.
In 1995, Kleiner Perkins bought 17% of Amazon. In 1999 with Sequoia Capital, they bought 20% of Google. Today, 17% of Amazon is worth $73 billion and 20% of Google is worth $116 billion. There's no denying that they have the connections that we would need to take Belacam to the next level.
Meer info kun je hier vinden: https://bitcointalk.org/index.php?topic=1373100.760
Heb er zelf 1.4Btc in geïnvesteerd en geloof dat ik hier wel een leuke winst mee kan pakken.
Op 13 april :
On April 13th, we will be pitching to a partner from Kleiner Perkins Caufield & Byers, one of the largest and most famous venture capital firms in the world. They've been around since 1972 with headquarters on Sand Hill road, just across the street from Sequoia, Andreessen Horowitz, NEA, and others.
They have raised nearly $2.7 billion and know the VC industry like no one else. According to Crunchbase (https://www.crunchbase.co...ns-caufield-byers#/entity), more than 38% of companies that they have invested in have either gone public with an IPO or been acquired.
In 1995, Kleiner Perkins bought 17% of Amazon. In 1999 with Sequoia Capital, they bought 20% of Google. Today, 17% of Amazon is worth $73 billion and 20% of Google is worth $116 billion. There's no denying that they have the connections that we would need to take Belacam to the next level.
Meer info kun je hier vinden: https://bitcointalk.org/index.php?topic=1373100.760
Heb er zelf 1.4Btc in geïnvesteerd en geloof dat ik hier wel een leuke winst mee kan pakken.
Pitchen =! investering krijgenMichawwZki schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 22:37:
Bij Belacoin is nu een hele makkelijke winst te pakken, 12 April lanceren ze de open beta van Belacam. Een soort instagram waarmee je posters beloond met Belacoins... I.p.v een like krijg je dus Belacoins.
Op 13 april :
Belacoin gaat inderdaad onverwachts lekker. Ik ben er zelf al uitgestapt een paar weken terug, omdat het me een typische P&D leek. Het project heeft behalve het kopiëren van een goed idee (Steem), namelijk nog weinig meer voortgebracht dan een plaatje van de inlogpagina en een commercial.
Exact.
Ik zag laatst iemand die deed alsof hij zijn product aan het ontwikkelen was met steve wozniak(met succes!), enige wat hij deed is "toevallig" ergens zijn waar steve ook was en dan even snel op de foto.
Dit inderdaad. Als iemand die in 2015 Startupbootcamp heeft doorlopen kan ik je vertellen dat de mogelijkheid om een pitch te doen helemaal niet bijzonder is. Het is slechts de eerste stap in een lang lang traject (meerdere maanden) om een handjevol dollars te krijgen in ruil voor een groot percentage van je bedrijf.
Ik raad voor de meeste mensen die VC funding zoeken dat in de early stage dan ook af. Zorg dat je eerst een werkend product en omzet hebt, de volgende step kan dan funding zijn, maar dan op jouw eigen voorwaarden.
Kraken lijkt down? 522 error via Cloudflare, maar de https://status.kraken.io/ geeft vooralsnog geen downtime aan.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken!
Wat willen we hier niet zien?
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om
.
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken!
Wat willen we hier niet zien?
- Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin topic - deel 2
- Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
- Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
- Slowchat. Daarvoor is IRC bedoeld: http://irc.tweakers.net/bitcoin
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om