Cryptocurrency - handel en koers #2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 104 Laatste
Acties:
  • 639.739 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-09 14:11
Ja inderdaad, 2x ICO prijs, dus 0.000070? :)
(of ik heb een 0 verkeerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-08 18:38
Razkin schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 14:02:
Dit is niet de eerste keer dat ik een dergelijke order had, maar wel de eerste keer dat er zo op het eerste gezicht niets is gebeurd.
Misschien ten overvloede, heb je gerefreshed? Ik merk wel eens vertraging hierin. Refresh via de knop op Kraken zelf toont geen verandering, browser refresh wel en dan is de order wel uitgevoerd.

PSN: Marselaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 10:31
Ja, dacht eerst ook een (typische) Kraken lag, maar dat was het niet.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LED-Maniak schreef op maandag 13 juni 2016 @ 17:12:
Nondeju wat is ether aan het doen! :o
Kraken ligt er weer eens regelmatig uit en ook okcoin heeft het lastig.
Omdat iedereen aan de Ethereum gaat :o :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
In een tweet van Sasha staat 20 juni..

https://mobile.twitter.co...status/743490340104069120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voil
  • Laatst online: 11-09 14:11
Klopt, de release is uitgesteld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axente
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-05-2022
Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 16:00:
[...]

Omdat iedereen aan de Ethereum gaat :o :+
https://www.reddit.com/r/...getting_drained_right_now

Als dit waar is verklaart wel de dumps op Polo

edit. Waar helaas..
https://twitter.com/btc_dance/status/743720996314615809

https://steemit.com/theda...eth-draining-from-the-pot

" Someone is stealing like $1.000.000 worth of ether a minute"

[ Voor 63% gewijzigd door Axente op 17-06-2016 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xos
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 12:41

xos

Dit is waar, er wordt nu gediscussieerd wat te doen. Een hard fork zou een optie zijn. Hoop het niet, heb vanochtend 5000 ethers verkocht :/. Andere optie zou zijn om de malafide transacties in een blacklist te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsieflatsie
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10:32
xos schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 11:03:
Dit is waar, er wordt nu gediscussieerd wat te doen. Een hard fork zou een optie zijn. Hoop het niet, heb vanochtend 5000 ethers verkocht :/. Andere optie zou zijn om de malafide transacties in een blacklist te zetten.
Controle op Ethereum? En ook uitsluiten wie wel en niet mee mogen doen aan de blockchain van Ethereum?

Ik heb beetje het idee dat je de filosofie achter cryptocurrencies gemist hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-12-2024
Hatsieflatsie schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 11:08:
[...]
Controle op Ethereum? En ook uitsluiten wie wel en niet mee mogen doen aan de blockchain van Ethereum?

Ik heb beetje het idee dat je de filosofie achter cryptocurrencies gemist hebt.
Het is niet onmogelijk. Als de ontwikkelaars hun software aanpassen om het adres (of ether vanuit dat adres) van de hacker op een blacklist zetten en iedereen gaat die wallets gebruiken... dan kan het. Uiteindelijk is het systeem gezamelijk eigendom van de deelnemers.

Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:35
Prijs van ether begint lekker te dumpen op kraken.. Site is zo traag als stront :F

Stiekem koop ik wat ether bij tot de paniek geklaard is :P

[ Voor 27% gewijzigd door LED-Maniak op 17-06-2016 11:21 ]

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had toevallig gisteravond een stop-loss order bij Kraken ingesteld. Die is vanmorgen nog netjes uitgevoerd. Toch nog 20% winst gemaakt op mijn Ether. Ben benieuwd maar de (reputatie)schade voor Ether en de gevolgen.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2016 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xos

xos

rickiii schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 11:12:
[...]

Het is niet onmogelijk. Als de ontwikkelaars hun software aanpassen om het adres (of ether vanuit dat adres) van de hacker op een blacklist zetten en iedereen gaat die wallets gebruiken... dan kan het. Uiteindelijk is het systeem gezamelijk eigendom van de deelnemers.
Exact, er is een verschil tussen principes en wat er technisch mogelijk is als de miner meewerken. Vandaar dat er nu wordt gediscussieerd tussen de ontwikkelaars en daar wordt ook het argument meegenomen of iets moreel kan. Wat als het ging om een contract met paar honderd ethers? Zoals het er nu uit ziet is het een bug in het contract zelf en staat het los van Ethereum. In het verleden is iets soortgelijks trouwens al eens gedaan met de migratie naar homestead. Alleen was dat gepland en tijdig aangekondigd.
Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 11:22:
Had toevallig gisteravond een stop-loss order bij Kraken ingesteld. Die is vanmorgen nog netjes uitgevoerd. Toch nog 20% winst gemaakt op mijn Ether. Ben benieuw of dit het einde van Ether betekent.
Op zich zou dat vreemd zijn, het is geen bug in het Ethereum platform maar een bug in een smart contract waardoor ethers gestolen kunnen worden zonder dat de DAO tokens worden afgeschreven. Hierdoor kan een aanvaller zijn tokens blijven inwisselen voor ethers. Maar het doet het platform inderdaad geen goed.

[ Voor 25% gewijzigd door xos op 17-06-2016 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Poloniex is ook erg traag.

Net nog wel even wat DAO gekocht op 0.00008886 misschien komt het allemaal wel weer goed en schiet de prijs omhoog :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08 19:26
toch maar eth verkocht met een verlies van 15 euro :(. Zou wel eens het einde kunnen zijn van eth na de hack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou me niets verbazen als de prijzen van Ether/DAO nog veel verder zakken. Veel mensen kunnen niet op Kraken e.d. komen om orders te plaatsen en veel berichten op internet spreken van "het einde van Ether". Grote kans dat mensen in blinde paniek alles dumpen zodra ze weer toegang hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
Prachtig die fud :D
Kraken werkt hier prima. Zojuist is in 3 seconde zowel een buy als een sell order gedaan. Mooi weer een avondje uit eten. :D

Moar fud pls :Y)

en nog een keer :D

[ Voor 7% gewijzigd door LED-Maniak op 17-06-2016 11:42 ]

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axente
Vergeet niet dat USA tz nog wakker moet worden dat wordt ook nog wel een dingetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
DAO maar weer verkocht voor 0.000133, toch weer zeer leuke winst gemaakt.
Maar wel iets te vroeg verkocht :( , koers staat alweer op 0.0001800

[ Voor 37% gewijzigd door Ernemmer op 17-06-2016 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xos

xos

De gestolen ethers zijn naar een "child" DAO verplaatst waar de aanvaller ze er pas uit kan halen na 37 dagen. Dezelfde aanval zou niet mogelijk zijn op dit contract, maar dat werd ook verteld over het DAO contract :X. Het geeft tijd om met een oplossing te komen. Een ervan zou zijn om de contract code te vervangen van deze "child" DAO waardoor de gestolen ethers weer terug gestuurd worden. Dat kan in de Ethereum clients mits voldoende miners akkoord gaan om dit ook te gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-09 21:05
https://blog.ethereum.org...ate-re-dao-vulnerability/
An attack has been found and exploited in the DAO, and the attacker is currently in the process of draining the ether contained in the DAO into a child DAO. The attack is a recursive calling vulnerability, where an attacker called the “split” function, and then calls the split function recursively inside of the split, thereby collecting ether many times over in a single transaction.

The leaked ether is in a child DAO at https://etherchain.org/ac...46dfe434669c62820b7d83490; even if no action is taken, the attacker will not be able to withdraw any ether at least for another ~27 days (the creation window for the child DAO). This is an issue that affects the DAO specifically; Ethereum itself is perfectly safe.

The development community is proposing a soft fork, (with NO ROLLBACK; no transactions or blocks will be “reversed”) which will make any transactions that make any calls/callcodes/delegatecalls that execute code with code hash 0x7278d050619a624f84f51987149ddb439cdaadfba5966f7cfaea7ad44340a4ba (ie. the DAO and children) lead to the transaction (not just the call, the transaction) being invalid, starting from block 1760000 (precise block number subject to change up until the point the code is released), preventing the ether from being withdrawn by the attacker past the 27-day window. This will later be followed up by a hard fork which will give token holders the ability to recover their ether.

Miners and mining pools should resume allowing transactions as normal, wait for the soft fork code and stand ready to download and run it if they agree with this path forward for the Ethereum ecosystem. DAO token holders and ethereum users should sit tight and remain calm. Exchanges should feel safe in resuming trading ETH.

Contract authors should take care to (1) be very careful about recursive call bugs, and listen to advice from the Ethereum contract programming community that will likely be forthcoming in the next week on mitigating such bugs, and (2) avoid creating contracts that contain more than ~$10m worth of value, with the exception of sub-token contracts and other systems whose value is itself defined by social consensus outside of the Ethereum platform, and which can be easily “hard forked” via community consensus if a bug emerges (eg. MKR), at least until the community gains more experience with bug mitigation and/or better tools are developed.

Developers, cryptographers and computer scientists should note that any high-level tools (including IDEs, formal verification, debuggers, symbolic execution) that make it easy to write safe smart contracts on Ethereum are prime candidates for DevGrants, Blockchain Labs grants and String’s autonomous finance grants.

This post will continue to be updated.
Wel een heftig gebeuren allemaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• komkommer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-12-2024

komkommer

Koffie

Vitalik introduceert blacklisting in Ethereum. Lekker stom...

Makerij Hofman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:51

DirtyBird

Praktiserend denker

Ik had vanochten, toen die op 18 euro stond, m'n vinger op de verkoop-knop (ik heb 9 ether op the Kraken). Toch niet gedaan. Nu dus voor zo'n 50 euro de boot in gegaan, al heb ik ze voor ca 12 euro gekocht dus ik sta nog niet in de min :)
Ik dacht er eerst over om bij te kopen, maar ik wacht nu toch maar even af. Ik ga ze in ieder geval niet wegdoen nu. HODL!

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Laatst online: 14-09 19:57
komkommer schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 13:35:
[...]

Vitalik introduceert blacklisting in Ethereum. Lekker stom...
Yup, een erg gevaarlijke ontwikkeling. Ik had er al over gepost in het Ethereum topic: Rannasha in "Ethereum lanceert ‘Cryptocurrency 2.0’ Netwerk"

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
https://www.cryptocoinsne...ork-dao-to-be-dismantled/
The DAO will be winded down completely and transformed into a simple contract where you can only withdraw. It’s shutting down but as no ether was stolen and no ether was spent, nothing was lost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
Erg controversiële keus. Ja het gaat om veel geld, maar wat als het bij minder geld gebeurt? Gaan we dan elke dag tien keer hardforken? Of negeren we dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:49
Ernemmer schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 11:23:
Poloniex is ook erg traag.

Net nog wel even wat DAO gekocht op 0.00008886 misschien komt het allemaal wel weer goed en schiet de prijs omhoog :D
Dan heb je de mijne gekocht, ik wil ze terug! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
En, hebben er mensen nog wat verdiend aan deze actie? ;-)

Aangezien Kraken nog plat ligt heb ik er zelf nog weinig zicht op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
Beetje te vroeg DAO alles verkocht na lekker laag inkopen, BTC ook te vroeg verkocht, inkoop op 705 en verkoop op 735, koers nu is 750. Alles bij elkaar toch 17.14% winst vandaag.

PS. ik zit op poloniex.

[ Voor 58% gewijzigd door Ernemmer op 17-06-2016 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yalis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-08-2019
Vraagje: op kraken.com zie ik het orderbook vaak 'reeksen' staan van kleine bedragen bv 10x B0.02 met steeds een dubbeltje verschil.

Wat is dit, wat is de reden/doel hiervan ?.

Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/wlu69t.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yalis,

Naar mijn idee kun je met deze methodiek de prijs ophogen. Uiteindelijk word de prijs bepaald door vraag en aanbod.

Wat betreft Ethereum, denk ik dat het slim is om nu in te kopen. Met Ethereum is er niks aan de hand, en wat betreft de mogelijkheden blijft Ethereum alleen maar groeien. Maar of het slim is om DAO te bewaren, daar geloof ik niet meer in. Ik heb ze dan ook naar ETH omgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 15:59:
Yalis,

Naar mijn idee kun je met deze methodiek de prijs ophogen. Uiteindelijk word de prijs bepaald door vraag en aanbod.

Wat betreft Ethereum, denk ik dat het slim is om nu in te kopen. Met Ethereum is er niks aan de hand, en wat betreft de mogelijkheden blijft Ethereum alleen maar groeien. Maar of het slim is om DAO te bewaren, daar geloof ik niet meer in. Ik heb ze dan ook naar ETH omgezet.
ETH nu op 9.30€, blijft nog wel even naar beneden gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bitcoin en enkele ander cryptocurrencies gaan lekker dus. Ik heb mij er twee jaar niet mee bezig gehouden, maar gelukkig nog wat bewaard. Wil graag een deel verkopen en mij er weer verder in verdiepen. Eerste stap is voor mij wel om een goede online wallet te vinden. Ik heb een Kraken en BTC-E account. Zoals gezegd totaal niet de ontwikkelingen in de gaten gehouden. Voldoen zij nog of is het beter om over te stappen? Ik zag dat Coinbase iDEAL-betalingen aanbiedt, maar daar moet ik een kopie van mijn ID maken. Een alternatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spanx
  • Laatst online: 12-09 18:25

spanx

_Sp[A]nX_

Ik heb vandaag alles van de hand gedaan....
Ben er grandioos tegen maar ik zag de prijzen zo dalen dat ik geen keus had.

Nu ben ik mijn ether kwijt maar mijn geld hangt ook nog ergens....(met zware verliezen)....

Einde ether?

Damn it's good 2b a Tweaker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 18:15:
Bitcoin en enkele ander cryptocurrencies gaan lekker dus. Ik heb mij er twee jaar niet mee bezig gehouden, maar gelukkig nog wat bewaard. Wil graag een deel verkopen en mij er weer verder in verdiepen. Eerste stap is voor mij wel om een goede online wallet te vinden. Ik heb een Kraken en BTC-E account. Zoals gezegd totaal niet de ontwikkelingen in de gaten gehouden. Voldoen zij nog of is het beter om over te stappen? Ik zag dat Coinbase iDEAL-betalingen aanbiedt, maar daar moet ik een kopie van mijn ID maken. Een alternatief?
Alternatief is... HODL!!!

Zonder gekheid, het makkelijkste zal zijn om via Bitonic of iets dergelijks uit te betalen, volgens mij heb je dan geen online wallet nodig. Gewoon btc naar toesturen en uitcashen. Heb je andere coins, dan kun je dat op tal van sites omwisselen.

Wil je echter VEEL btc omwisselen, dan moet je even shoppen waar je de beste rate krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-01 12:43
spanx schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 22:18:
Ik heb vandaag alles van de hand gedaan....
Ben er grandioos tegen maar ik zag de prijzen zo dalen dat ik geen keus had.

Nu ben ik mijn ether kwijt maar mijn geld hangt ook nog ergens....(met zware verliezen)....

Einde ether?
Bij welke prijs heb je verkocht? Misschien de moeite waard om nu goedkoper terug te kopen? Ik heb een beetje bijgekocht op $11.50 en heb nog meer buy orders klaar staan op lagere prijzen.

There go the goddamn brownies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BabyRattle
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-06 21:35
35 ETH had ik weggedaan tegen +- 14 euro.. gekocht op 18 euro ..misschien terugkopen?
Op Anycoindirect verkocht..al moet ik wel zeggen verkocht op 17/6 en nog niks binnen op de bank..

Het was dat ik zonder rompslomp max 500 mocht verkopen op die site anders had ik mn 15 andere ETH ook weggedaan.

[ Voor 29% gewijzigd door BabyRattle op 19-06-2016 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spanx

spanx

_Sp[A]nX_

Verkocht met 10,*.... Net voordat het €9,* werd en de handel werd stilgelegd..... Gekocht toen met €17 en € 12.65

Sowieso veel verlies...

Volgende keer meer stalen zenuwen hebben en gewoon afwachten maarja....wijze les

Waar kopen jullie meestal je coins?
Ik heb beperkte ervaring met litebit.eu...
Ze zijn iig niet de goedkoopste...

[ Voor 103% gewijzigd door spanx op 19-06-2016 12:07 . Reden: Omdat ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
Ik doe ook EUR/BTC en BTC/EUR op Bitonic, alles word snel betaald en nooit problemen mee gehad.
Kost misschien wat extra maar daar is de service ook naar.
Als je veel BTC wilt verkopen kan je ze een mail sturen voor een speciale prijs.

Voor de rest handelen deed ik op cryptsy maar die is gehackt en ik ben nu overgestapt op poloniex. Bevalt tot nu toe erg goed. Veel emotionele handelaren daar en als de BTC koers iets zakt gaat iedereen verkopen waardoor je lekker goedkoop kan inkopen.
Ook kan je daar lekker op 1% in en verkopen waardoor je toch een leuke winst kan maken per dag.

[ Voor 45% gewijzigd door Ernemmer op 19-06-2016 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
spanx schreef op zondag 19 juni 2016 @ 11:34:
Verkocht met 10,*.... Net voordat het €9,* werd en de handel werd stilgelegd..... Gekocht toen met €17 en € 12.65

Sowieso veel verlies...

Volgende keer meer stalen zenuwen hebben en gewoon afwachten maarja....wijze les

Waar kopen jullie meestal je coins?
Ik heb beperkte ervaring met litebit.eu...
Ze zijn iig niet de goedkoopste...
Ik heb goede ervaring met kraken.com voor btc en eth. Geen romslomp met geld toesturen op opvragen. Veilig, snel en werkt makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
Verwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 18:15:
Als je toch al een Kraken account heb zou ik het lekker via hen doen. Volgens mij heeft het in dat geval geen enkel voordeel om via bitonic te verkopen, alleen maar een nadeel: je krijgt minder euro's uitbetaald. Bitonic is vooral handig als je zo snel mogelijk bitcoins wil kopen en niet een dag wil wachten tot je euro's op een exchange staan.
Ernemmer schreef op zondag 19 juni 2016 @ 12:04:
Ook kan je daar lekker op 1% in en verkopen waardoor je toch een leuke winst kan maken per dag.
Wat bedoel je daarmee, die 1%?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
Bonez0r schreef op zondag 19 juni 2016 @ 18:07:
[...]

Als je toch al een Kraken account heb zou ik het lekker via hen doen. Volgens mij heeft het in dat geval geen enkel voordeel om via bitonic te verkopen, alleen maar een nadeel: je krijgt minder euro's uitbetaald. Bitonic is vooral handig als je zo snel mogelijk bitcoins wil kopen en niet een dag wil wachten tot je euro's op een exchange staan.

[...]

Wat bedoel je daarmee, die 1%?
Kopen op 750 en verkopen op 758. Dan maak je bij elke transactie van 1 BTC toch $4 winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spanx

spanx

_Sp[A]nX_

als ether niet aankomt ( verkocht aan Exchange ) maar wel is afgeschreven bij mijn wallet.... waar kan ik kan aankloppen ... wat moet men doen? (24 uur verder )

Exchange is aan het bekijken of het is aangekomen... maar waar kan ik controleren of het is aangekomen ... ethereum explorer? of zijn er andere mogelijkheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-09 20:39

gws24

Thinking is hard!

je kan hier kijken: https://etherchain.org/

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
Ik begrijp iets niet. Ik heb ooit DAO tokens gekocht tijdens de ICO, dat waren er 2000. Een tijdje daarna heb ik ze ook "zichtbaar" gemaakt in mijn Mist browser en voor zover ik me kan herinneren stond er toen een getal van rond de 50K. Als ik nu kijk is het al 400K. Is dit een ander soort tokens of betekent het dat er heel veel mensen uitgestapt zijn en hun tokens over de achterblijvers verdeeld worden (maar dat zou betekenen dat er nog een half procent over is van de instappers en dat lijkt me sterk)?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/9MNgA9A.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vertigoo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-06 09:30

vertigoo

Welcome to the jungle

De handel van Waves is gestart:
https://bittrex.com/Market/Index?MarketName=BTC-WAVES
Prijs momenteel rond de 0,00031. Dat is zo'n beetje de ico-prijs als ik me niet vergis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar gaan de waves goed voor zijn? Kan ik van iemand meer achtergrond informatie krijgen? Misschien dat ik ook wat waves inkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:09
vertigoo schreef op maandag 20 juni 2016 @ 09:31:
De handel van Waves is gestart:
https://bittrex.com/Market/Index?MarketName=BTC-WAVES
Prijs momenteel rond de 0,00031. Dat is zo'n beetje de ico-prijs als ik me niet vergis
Net in enkele minuten naar .000045 :P

[ Voor 1% gewijzigd door remcoboy1479 op 20-06-2016 21:10 . Reden: 0 teveel ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

remcoboy1479 schreef op maandag 20 juni 2016 @ 10:02:
[...]

Ja dat beloofd wat _/-\o_ ik heb net wat btc naar bittrex overgezet zodat ik ook in de waves kan starten.. die btc confirmations duren alleen lang pfft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-09 22:38

Mitchell

Ondertitel

Verwachten jullie dat WAVES iets wordt dan? Of is het gewoon een pump-en-dump waar mensen geld aan hopen te verdienen?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
  • Laatst online: 10:18
Mitch377 schreef op maandag 20 juni 2016 @ 10:20:
Verwachten jullie dat WAVES iets wordt dan? Of is het gewoon een pump-en-dump waar mensen geld aan hopen te verdienen?
altijd moeilijk te zeggen, maar nu Ethereum een beetje uit de gratie raakt is het misschien een alternatief voor al die mensen die iets anders willen...hopelijk loopt de prijs dan ook zo op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3V3RT
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-08 22:30
Volgens mij is WAVES nog steeds in de testnet fase?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzzzzz
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:24
sinds vandaag zijn waves voor het eerst echt te verhandelen. Voorlopig alleen nog op bittrex. Eigenlijk is het waves netwerk wat vooral nut heeft de tokens (waves) zijn niet het doel op zich.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Nu nog even wachten totdat ik de waves vanuit de ICO naar de lite wallet heb verplaatst(dit wordt nu nog handmatig gedaan en duurt daardoor tussen de 1 en 24 uur). Daarna kan ik naar bittrex om langzaamaan wat waves te verkopen.

De verwachting van iedereen is dat we eerst nog een dip krijgen qua waarde vanwege alle mensen die op zoek zijn naar snel geld wat gepaard schijnt te gaan met een ICO lancering. Als dat voorbij is dan hoop ik dat we inderdaad omhoog gaan kruipen. Gezien de laatste ontwikkelingen qua DAO en ETH en China denk ik dat die voorspelling niet gek is. Helaas heeft elke crypto ook zijn eigen schandaal lijkt het wel dus het blijft eigenlijk een gok....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mausz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-03 10:39
Ben nog redelijk nieuw in dit wereldje. Maar wil nu wat 'Waves' gaan kopen, alleen is mij nog niet geheel duidelijk waar ik dat nou precies doe. Dat moet op Bittrex.com ? (of sterker nog , dat kan alleen daar?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
remcoboy1479 schreef op maandag 20 juni 2016 @ 10:02:
[...]

Pff, ik dacht snel goedkoop in te kunnen kopen voor ongeveer 1/8 van de ICO prijs, maar dat was dus een typo (nul teveel) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mausz schreef op maandag 20 juni 2016 @ 20:39:
Ben nog redelijk nieuw in dit wereldje. Maar wil nu wat 'Waves' gaan kopen, alleen is mij nog niet geheel duidelijk waar ik dat nou precies doe. Dat moet op Bittrex.com ? (of sterker nog , dat kan alleen daar?).
ja op dit moment is dat de enigste exchange die WAVES verhandeld.
yobit bied ze ook aan , maar deze exchange wordt door de waves community afgeraden.
de exchange waar de meeste op wachten is poloniex.com , maar die heeft waves nog niet toegevoegd.
de verwachting is wel dat dit snel genoeg zal gebeuren.
denk wel dat de prijs nu bij bittrex een mooie start is , en dat de prijs bij poloniex wel eens kan gaan stijgen als iedereen klaar is met z'n waves te dumpen op bittrex.

op deze sites kun je wat meer info krijgen.

https://bitcointalk.org/index.php?topic=1387944.0
https://wavestalk.org/
http://wavesplatform-slack.herokuapp.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
Ik zit nu vooral bij kraken te handelen maar wat zijn de voordelen om over te stappen naar poloniex? Of maakt dat verder weinig uit? Poloniex heeft wel wat meer currencies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:34
PainkillA schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 12:02:
Ik zit nu vooral bij kraken te handelen maar wat zijn de voordelen om over te stappen naar poloniex? Of maakt dat verder weinig uit? Poloniex heeft wel wat meer currencies.
Poloniex heeft meer altcoins en kraken is meer voor bitcoin/eur te handelen (zo zie ik het tenminste).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
DAO Tokens owned : 344.83

Hoe krijg je die eraf?

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:49
Via je Ethereum wallet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
Bitcoin gaat aardig onderuit. Volgens mij temaken wegens het (tijdelijk) offline zijn van Bitfinex. Zou er daar meer aan de hand zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smuggler
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-09 17:58

Smuggler

Wat wil jij nu echt bereiken?

Nee bitcoins gaan omhoog als ik ze niet heb,
Heb ze verkocht om mijn tesla's te reserveren. verkocht voor 350 euro per stuk. (31 maart)
Toen begonnen ze te stijgen.
Heb ze maar weer gekocht op 670 euro per stuk afgelopen week. (verwacht dat ze nog wel naar de 3000 euro zouden stijgen en op z'n minst op 700 stabiel zouden blijven)...
Dus nu ik ze heb dalen ze natuurlijk weer :P

9.900Wp PV (enphase), 55kwh EV(Tesla), 35kwh EV(MG), 6kWh thuisbatterij (EVAPOWER), Tibber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axente
Smuggler schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 14:11:
Nee bitcoins gaan omhoog als ik ze niet heb,
Heb ze verkocht om mijn tesla's te reserveren. verkocht voor 350 euro per stuk. (31 maart)
Toen begonnen ze te stijgen.
Heb ze maar weer gekocht op 670 euro per stuk afgelopen week. (verwacht dat ze nog wel naar de 3000 euro zouden stijgen en op z'n minst op 700 stabiel zouden blijven)...
Dus nu ik ze heb dalen ze natuurlijk weer :P
Zeg even als je ze verkoopt. Kan ik er weer extra inkopen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xos

xos

Weet iemand hoe lang de doorlooptijd is om tier 4 gevalideerd te worden op kraken? Kan het nergens vinden en wacht nu al een week. Kreeg al wel een mailtje dat mijn 2e naam miste dus er is al wel inhoudelijk naar gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
xos schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 19:10:
Weet iemand hoe lang de doorlooptijd is om tier 4 gevalideerd te worden op kraken? Kan het nergens vinden en wacht nu al een week. Kreeg al wel een mailtje dat mijn 2e naam miste dus er is al wel inhoudelijk naar gekeken.
Denk niet dat veel mensen Tier 4 nodig hebben, daar heb je pas wat aan als je >25K USD op kraken wilt zetten. Ookal heb je zoveel bitcoins, alsnog niet verstandig om ze allemaal op kraken te zetten denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
Zo.. Gaat lekker opeens :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:28

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
't is idd een flinke correctie. Tijd om long te gaan :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Echt wtf mijn trailing stop wordt niet gehit op BitFinex :?. Ik had 'm op -5 gezet, hij heeft momenteel een execution price van $655.43 (want max was $660.43) maar de koers staat momenteel op $651. Lekker dan :(.

Ik cancel 'm wel en wacht de boel wel even af. Verwacht toch wel dat de koers weer flink omhoog gaat binnen een maand.

.edit: Ah, het is "by design"
We are re-enabling stop orders at 8PM UTC (10 mins). Please be sure to check your stop orders to confirm, modify or cancel as needed.
Wel logisch dat ze stop orders niet meteen laten triggeren bij het reactiveren van het traden. De markt moet even kans krijgen om te stabiliseren.

[ Voor 58% gewijzigd door .oisyn op 22-06-2016 01:29 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
.oisyn schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 20:44:
Ik cancel 'm wel en wacht de boel wel even af. Verwacht toch wel dat de koers weer flink omhoog gaat binnen een maand.
Doet je glazen bol het weer of baseer je het ergens op? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Er komt een halving in juli. De verwachting is dat dat gepaard gaat met een koersverhoging. Maar dat ligt natuurlijk ook deels ten grondslag aan de recente stijging.

Dit dalletje is gewoon een direct gevolg van wat downtime van BitFinex en enig paniek dat daaromheen ontstaan is. Lijkt me dat we binnen no-time weer richting de $750 gaan.

.edit: inmiddels staat hij op $674 en ben ik heel blij dat hij mijn trailing stop niet heeft gehit op $655 :Y)

[ Voor 46% gewijzigd door .oisyn op 22-06-2016 01:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.oisyn schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 22:59:
Er komt een halving in juli. De verwachting is dat dat gepaard gaat met een koersverhoging. Maar dat ligt natuurlijk ook deels ten grondslag aan de recente stijging.

Dit dalletje is gewoon een direct gevolg van wat downtime van BitFinex en enig paniek dat daaromheen ontstaan is. Lijkt me dat we binnen no-time weer richting de $750 gaan.

.edit: inmiddels staat hij op $674 en ben ik heel blij dat hij mijn trailing stop niet heeft gehit op $655 :Y)
Op welke exchange handel je? Ik zie overal longs en shorts voorbijkomen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
Dit dipje heeft voor mij ook niet echt een leuk effect op mijn winst, maar ik ga er vanuit dat de koes vanaf vrijdag leuk gaat stijgen. Of de Britten nu in de EU blijven of niet, de onzekerheid is dan weg en kan er weer gekocht worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysterX
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-08-2022

MysterX

Memleak 4 ever

Ernemmer schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 08:18:
Dit dipje heeft voor mij ook niet echt een leuk effect op mijn winst, maar ik ga er vanuit dat de koes vanaf vrijdag leuk gaat stijgen. Of de Britten nu in de EU blijven of niet, de onzekerheid is dan weg en kan er weer gekocht worden.
Ik zie juist dat wanneer het onzeker is of slecht gaat met de beurs dat de Bitcoin koers stijgt. Dit zou kunnen betekenen dat wanneer de Britten Nee stemmen dit goed is voor de Bitcoin koers. Aangezien ik dan verwacht dat de beursen naar beneden gaan.

Al met al het wordt interessant O-)

When does the hurding stop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de geinteresseerden in Waves: https://wavesplatform.slack.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Laatst online: 14-09 19:57
Ik verwacht niet dat het Brexit-referendum veel effect zal hebben op de Bitcoin-koers. Het was een ander verhaal geweest als het ging om een euro-land dat zich mogelijk gaat afscheiden.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysterX

MysterX

Memleak 4 ever

Rannasha schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 09:14:
Ik verwacht niet dat het Brexit-referendum veel effect zal hebben op de Bitcoin-koers. Het was een ander verhaal geweest als het ging om een euro-land dat zich mogelijk gaat afscheiden.
Haha, ach zo blijft het koffiedik kijken..

Trouwens mijn Hardware wallet van Ledger is binnen en heb mijn eerste Bitcoins erop staan. Moet zeggen het werkt allemaal erg netjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
Ik wil een beetje gaan investeren/handelen in bitcoin of eth maar ik twijfel nog in welke van de 2. Bitcoin heeft als voordeel dat er binnenkort met de halving in ieder geval een vorm van verhoging aan zit te komen maar omdat de waarde al vrij hoog is (600+) kan er procentueel minder snel rendement uit gehaald worden denk ik.

De kans dat eth procentueel meer omhoog gaat is hoger? Hoewel er bij eth ook een groter risico is op daling. of zie ik dit verkeerd? Het blijft natuurlijk allemaal gokken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsieflatsie
PainkillA schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 11:51:
Ik wil een beetje gaan investeren/handelen in bitcoin of eth maar ik twijfel nog in welke van de 2. Bitcoin heeft als voordeel dat er binnenkort met de halving in ieder geval een vorm van verhoging aan zit te komen maar omdat de waarde al vrij hoog is (600+) kan er procentueel minder snel rendement uit gehaald worden denk ik.

De kans dat eth procentueel meer omhoog gaat is hoger? Hoewel er bij eth ook een groter risico is op daling. of zie ik dit verkeerd? Het blijft natuurlijk allemaal gokken
Afbeeldingslocatie: https://causeisaidso.files.wordpress.com/2012/06/fortune-teller-3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske

Als je gelooft in het systeem ga voor bitcoin als je alleen voor snel rendement gaat ga voor die kleine altcoins, dan kun je het snelst geld winnen/verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
Gaat er iemand nog RISE kopen? De ICO duurt nog twee dagen. Ik vermoed dat door de naam alleen al deze coin aardig gaat stijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzzzzz
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:24
rise is wel interessant maar helaas al te laat voor de twitter bonus....bittrex reageert ook niet lekker dus ik denk dat ik maar even afwacht.

Zal wel weer iets schelen als de rise ICO voorbij is. De prijs van waves is wel een beetje teleurstellend op het moment.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online

BTC is net 140$ gezakt, nu dus mooie kans om lager in te kopen.
Of dit de bodem is kan ik je natuurlijk niet vertellen, misschien zakt ie morgen weer 140$.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
Bonez0r schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 20:10:
Gaat er iemand nog RISE kopen? De ICO duurt nog twee dagen. Ik vermoed dat door de naam alleen al deze coin aardig gaat stijgen
Je verwacht dat een coin door de naam gaat stijgen..
You are kidding right? :/ 8)7 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsieflatsie
Luuk schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 21:43:
[...]

Ach, sinds dat Dogecoin wat als een grap begon, met 100 miljard coins en 5 miljard coins extra per jaar een marketcap van 60 miljoen dollars aantikte, kijk ik nergens meer van op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
Luuk schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 21:43:
[...]

Dan ken je de Poloniex trollbox nog niet, die gaan het als meme zien. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsieflatsie
De koers van BTC blijft maar onderuit gaan. :{.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
De afgelopen 3 uur niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruutone
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-08 10:59
Ik hoop dat de BTC nog meer zakt, liefst onder de 450 euro ... _/-\o_

Ik heb gisteren een wallet aangemaakt bij Blockchain. Is dat een goede partij om alles onder te brengen of hebben jullie nog betere suggesties?

[ Voor 61% gewijzigd door bruutone op 23-06-2016 11:26 . Reden: eenheden vergeten... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysterX

MysterX

Memleak 4 ever

Ik gok dat 500 euro de bodem is. maar goed iets met glazen bol.

[ Voor 4% gewijzigd door MysterX op 23-06-2016 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 12:39

zomertje

Barisax knorretje

Ik had sinds lange tijd weer eens een kooporder gezet op 500 euro voor de komende periode, maar die is vannacht dus al ingevuld, ging snel.

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
bruutone schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 10:59:
Ik hoop dat ie nog meer zakt, liefst onder de 450... :)
MysterX schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 11:04:
Ik gok dat 500 de bodem is. maar goed iets met glazen bol.
Iets met het vermelden van eenheden }:|

[ Voor 44% gewijzigd door .oisyn op 23-06-2016 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruutone
.oisyn schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 11:20:

Iets met het vermelden van eenheden }:|
Srry... is aangepast en heb een vraag toegevoegd. Ik ben helemaal nieuw in Bitcoin wereld, maar gezien de ontwikkelingen momenteel en het hopelijk gunstige effect van de Brexit en op termijn de halvering, wil ik een kansje wagen..

Is blockchain een goede partij om alles onder te brengen. Heb jij of iemand anders daar ervaring mee? Ik zie ze in die hoedanigheid niet terugkomen in je startpost, vandaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Blockchain.info bedoel je? Ja dat is een redelijk gevestigde en betrouwbare partij. Voor zover ik weet draait hun software volledig lokaal in jouw browser. Wat ze in hun database opslaan is volgens mij de private keys van je wallet, die zijn geencrypt met jouw password. Aangezien zij verder jouw password niet zien kunnen ze daar niets mee.

Wel is het dus belangrijk (maar dat geldt eigenlijk voor elke wallet) om je private keys te backuppen op papier zodat je er altijd bij kan, mocht je onverhoopt je wachtwoord vergeten of blockchain.info uit de lucht gaat oid.

Overigens is dit wat offtopic hier, dit past beter in Bitcoin topic - deel 2 :)

[ Voor 8% gewijzigd door .oisyn op 23-06-2016 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruutone
.oisyn schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 12:12:
Overigens is dit wat offtopic hier, dit past beter in Bitcoin topic - deel 2 :)
Ah, thx! Ik zal voortaan eerst het forum doorspitten. Dat voorkomt retorische vragen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Gelukkig klimt de LISK ook weer wat op, heb er nog steeds 1800 staan van de ico... (gedeelte al verkocht). Het blijft toch een risicovolle hobby die cryptocoins :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
damn....die bitcoinkoers...dit is echt gokken...nu weer van €500 naar €650 in een dag, misschien door de Brexit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
MysterX schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 11:04:
Ik gok dat 500 euro de bodem is. maar goed iets met glazen bol.
dat klopte dus wel aardig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysterX

MysterX

Memleak 4 ever

Overal waar ik Bitcoin wilde kopen zijn ze uitverkocht.. Brexit misschien toch reden tot verdere stijging.. Blijf het zeggen onzekerheid op de beurzen is klimmen bij Bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 22:15
MysterX schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 09:04:
Overal waar ik Bitcoin wilde kopen zijn ze uitverkocht.. Brexit misschien toch reden tot verdere stijging.. Blijf het zeggen onzekerheid op de beurzen is klimmen bij Bitcoin.
Hoe bedoel je uitverkocht? Ik zie nog genoeg "te koop" staan op exchanges, alleen is de prijs weer een stukje hoger.

Grootste probleem wat mij betreft bij dit soort dingen is de tijd wat overboeken van traditionele banken naar exchanges om saldo op te hogen kost. Er gaan zo enkele dagen voorbij en dan kun je in de snel veranderende situatie zomaar achter de feiten aanlopen. En ja, ik weet wat short gaan betekend maar of dat interessant is voor de gemiddelde persoon welke een beetje wil handelen is maar de vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
MysterX schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 09:04:
https://bitonic.nl/

Hier hebben ze nog wel wat en kan je met ideal betalen.
Pagina: 1 ... 15 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken!

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin topic - deel 2
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Slowchat. Daarvoor is IRC bedoeld: http://irc.tweakers.net/bitcoin

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).