Cryptocurrency - handel en koers #2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 104 Laatste
Acties:
  • 639.715 views

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:09

Tourniquet

Hiya, fellas!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/KNkCAEQ.png

:+

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://insidebitcoins.com/wp-content/uploads/2014/09/DeadEnd.jpg

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:33
lol Stellar. Nice man, bijna verdubbeld in waarde binnen 24 uur :D

Sowieso doet Stellar het over time eigenlijk alleen nog maar erg goed :)

[ Voor 36% gewijzigd door Avalaxy op 18-12-2014 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:04

pposthoorn

Constructeur

Avalaxy schreef op donderdag 18 december 2014 @ 22:09:
lol Stellar. Nice man, bijna verdubbeld in waarde binnen 24 uur :D

Sowieso doet Stellar het over time eigenlijk alleen nog maar erg goed :)
Goh, al tijden niet meer naar gekeken, maar m'n gratis Stellar zijn nu al $40 waard :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:33
Iemand die hier nog in nieuwsfeeds zit die laat zien wanneer er grote hoeveelheden coins worden verplaatst?

Dit is er vanavond gebeurd:
6:04 PM <•CollinBot> #cryptoalert [Large-BTC-Movement]: [1NaZM6vqvW14Q3P7XWUTB9Q6NWNESLbwEb] received [5000] btc
6:04 PM <•CollinBot> #cryptoalert [Large-BTC-Movement]: [1JoktQJhCzuCQkt3GnQ8Xddcq4mUgNyXEa] received [170517.6362] btc
6:04 PM <•CollinBot> #cryptoalert [Large-BTC-Movement]: [1JYTUJZMTsJkqDfLzBG1bGcaBngLgSPAoQ] received [5000] btc
6:04 PM <•CollinBot> #cryptoalert [Large-BTC-Movement]: [1PuSoNughjE4zTdRQS2sDhLEFbVgkB3kS7] received [5000] btc
6:04 PM <•CollinBot> #cryptoalert [Large-BTC-Movement]: [16vXP31udcx67Xk9KZJNAq2JM6i4hFSGyh] received [5000] btc
6:04 PM <•CollinBot> #cryptoalert [Large-BTC-Movement]: [1Drt3c8pSdrkyjuBiwVcSSixZwQtMZ3Tew] received [7000] btc
6:04 PM <•CollinBot> #cryptoalert [Large-BTC-Movement]: [1ABobw22YXGu4vKtysgX9AKRqz3fUFWv4E] received [5000] btc
6:04 PM <•CollinBot> #cryptoalert [Large-BTC-Movement]: [1GVtpiTSEwC1vUe3UGFRBHjGTrWVFuiArs] received [5000] btc
170.000 Bitcoin in beweging..

[edit]
Nog eens 148k in beweging

:X

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:36

gws24

Thinking is hard!

lijken me adressen van bitstamp te zijn. Als je het dik gedrukte adres terug volgt kom je binnen 2 stappen uit bij het bitstamp audit adres.

bv 1JoktQ <== 1JEC8v <== 12sENw (bitstamp audit)

rare is wel dat niet alle inputs daar vandaan komen. Misschien dat bitstamp zijn wallet aan het reorganiseren is; eventueel voor een volgende audit.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-01 12:43
LED-Maniak schreef op maandag 22 december 2014 @ 00:22:

[...]

170.000 Bitcoin in beweging..
Maar eigenlijk is er 'maar' 37k verstuurd, plus 170k change weer terug naar hetzelfde adres, opgeteld 207k, wat het oude saldo was. Als ze vanaf die wallet 1BTC hadden verstuurd dan hadden ze een change gehad van 206999BTC. Om dat nou 206999BTC 'in beweging' te noemen.

edit: Ik dacht dat de change normaal gesproken terug gaat naar een nieuw adres? Zo staat het in elk geval uitgelegd op de Bitcoin wiki. Ligt dat aan de wallet software?

[ Voor 27% gewijzigd door Bonez0r op 24-12-2014 13:54 ]

There go the goddamn brownies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24

gws24

Thinking is hard!

Ligt inderdaad aan de wallet software. Als je de standaard client gebruikt dan klopt het inderdaad dat voor de change een nieuw adres wordt gebruikt maar gebruik je bijvoorbeeld multibit dan gaat de change terug naar hetzelfde adres. Moet wel bij worden aangetekend dat de meeste grote spelers zoals bitstamp hun eigen implementatie van de bitcoin software hebben en hun eigen regels voor change daarin voeren.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
Voor mensen die nog wat ltc hebben. Fijne kerst ;)
https://bitcoinwisdom.com/markets/okcoin/ltccny

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

What the... wat is daar gebeurd? :P

• gws24

gws24

Thinking is hard!

de api van okcoin is vast gelopen. Als je direct naar de website van okcoin gaat word de ltc prijs gewoon normaal weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Zo, dat was een beste dump, 10K bitcoins op Bitfinex.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik ben toch wel benieuwd wat de waarde van bitcoin gaat doen in 2015. Als ik dit zo zie voorspelt het weinig goeds :)
Anyway.. ik hodl nog gewoon :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Ja, idd hodl, zitten pas 3 dagen in 2015, 2015 is nu al slechter dan 2014. BTC-e nu op 271.21 USD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
Toch wordt er aardig gedumpt momenteel zeg.. :o
weer even ruim 7000 btc op Bitfinex.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-09 15:12

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Wat de frick? LTC is ~20% gezakt op nog geen 20 uur :( :( :(
BTC staat er ook al geweldig voor zie ik!

Ik had gehoopt dat het eigenlijk de andere kant op zou gaan, nog niet zo heel lang geleden kreeg ik het dubbele voor mijn coins.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24

gws24

Thinking is hard!

En de oude ATH van begin 2013 is doorbroken ($266) en we hebben al even $260 aangetikt op bitstamp. Ben benieuwd waar dit gaat eindigen!

edit: Bitfinex heeft al even $255 aangetikt zie ik net

[ Voor 22% gewijzigd door gws24 op 04-01-2015 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gaat wel erg hard zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
  • Laatst online: 01-09 15:48
hij kan nu hard gaan crashen vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-08 18:38
hij kan nu ook behoorlijk gaan stijgen hoop ik

edit: btw, was de 220 ondergrens niet voorspeld enkele maanden terug?

[ Voor 44% gewijzigd door Marselaar op 04-01-2015 19:13 ]

PSN: Marselaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Mail van Bitstamp:
Dear customer,

Today our transaction processing server detected problems with our hot wallet and stopped processing withdrawals.

You should STOP SENDING bitcoin deposits to your Bitstamp account IMMEDIATELY as private keys of your deposit address may be lost.

Your bitcoins already deposited with us are stored in a cold wallet and can not be affected.

We will send you more info as soon as possible.

Best regards,

Bitstamp team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieter87
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-07-2023
MtGox 2.0 ?

Btw kan iemand mij uitleggen wat Bitfinex is,
is dit ook een 'beurs' zoals Kraken of Bitstamp?

Want bitfinex heeft geen support meer naar onder toe?! met 5000coins dalen we naar 240$,
eergisteren waren er nog walls van 12k - 14k

[ Voor 38% gewijzigd door dieter87 op 05-01-2015 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:54
Ik schat die kans klein in, maar de tijd zal het leren.
Ja, gevestigd in Hong Kong (officieel, ik weet niet of de eigenaren daar ook vandaan komen).

De belangrijkste eigenschap van Bitfinex is dat je er met hefboom kunt handelen. Dat wil zeggen dat als je, bijvoorbeeld, $100 stort, je voor $200 aan Bitcoin kunt kopen, waarbij het overige geld geleend wordt. Bij het sluiten van de positie, wordt eerst het geleende geld terugbetaald, wat overblijft is voor jou. Was je trade gunstig, dan pak je meer winst, maar aan de andere kant kun je ook meer verliezen (tot het punt waarop de positie automatisch wordt gesloten als dreigt dat er niet voldoende meer overblijft om de lening terug te betalen). Uiteraard kun je ook short gaan op Bitcoin op deze manier.

Als je een tijdje niets doet met je saldo, kun je dit beschikbaar maken om uitgeleend te worden voor de hierboven beschreven doeleinden. Dit levert je dan een klein beetje rente op.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
dieter87 schreef op maandag 05 januari 2015 @ 16:33:
MtGox 2.0 ?

Van de site:
Bitfinex is a trading platform for Bitcoin and other crypto-assets with many advanced features including margin trading, exchange and liquidity swaps.
Dus, ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
dieter87 schreef op maandag 05 januari 2015 @ 16:33:
MtGox 2.0 ?

Want bitfinex heeft geen support meer naar onder toe?! met 5000coins dalen we naar 240$,
eergisteren waren er nog walls van 12k - 14k
Bitfinex is niet echt een hoofdspeler meer. De fees zijn vergelijkbaar met andere exchanges zoals kraken en daardoor heb je een goede koersbeweging nodig om niet in de kosten te lopen.

Huobi, 796 en okcoin zijn leuke exchanges. Wel allemaal chinees, maar hun fees zijn zeer laag en je kan er met futures traden(je betaalt dan geen rente) die 10x, 20x, 50x hefboom hebben. 100cny beweging is bij 20x hefboom 100% profit. Door de lage fees kan je makkelijk uitstappen zonder grote kosten.

Je kan bij OKCoin overigens ook 2x leverage margin en spot traden.

Eventueel heb ik nog wel een referal voor je :)

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieter87
Ik hou het bij Kraken momenteel.
BTW ik dacht dat SEPA overschrijvingen 1 dag was? Blijkbaar niet dus, zondagmiddag verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
Werkdag. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18:29
dieter87 schreef op maandag 05 januari 2015 @ 18:06:
Ik hou het bij Kraken momenteel.
BTW ik dacht dat SEPA overschrijvingen 1 dag was? Blijkbaar niet dus, zondagmiddag verstuurd.
Zondagmiddag is hier al binnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieter87
1 werkdag, maandag wordt er toch gewerkt.. ?
Raar dat jij het wel al binnen hebt remco, zal wel weer aan iets in belgie liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dieter87 schreef op maandag 05 januari 2015 @ 19:45:
1 werkdag, maandag wordt er toch gewerkt.. ?
Raar dat jij het wel al binnen hebt remco, zal wel weer aan iets in belgie liggen...
Het ligt aan België. En als je een beetje pech hebt, belt de bank ook nog eens om te vragen waarom je bitcoins wilt kopen :( Bij mij duurt het meestal 2 à 3 dagen.

Vanavond nog eens overgeschreven naar Kraken. Ik ben benieuwd hoe lang het deze keer zal duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

http://www.coindesk.com/b...btc-lost-hot-wallet-hack/
Bitstamp has released a new statement regarding the security of its website, admitting that it has lost "less than 19,000 BTC", about $5.1m at press time.

The revelation follows the disclosure that Bitstamp's wallet system was compromised, prompting it to halt deposits and later shut down its platform entirely.

According to the statement, an undisclosed number of wallets were compromised and upon learning of the breach, the Bitstamp team issued warnings about deposits and moved to suspend operations. Bitstamp CEO Nejc Kodrič said that all other funds held by the bitcoin exchange are secure in cold storage.
"Bitstamp customers can rest assured that their bitcoins held with us as prior to temporary suspension of services on January 5th (at 9am UTC) are completely safe and will be honored in full.

On January 4th, some of Bitstamp’s operational wallets were compromised, resulting in a loss of less than 19,000 BTC. Upon learning of the breach, we immediately notified all customers that they should no longer make deposits to previously issued bitcoin deposit addresses. As an additional security measure, we suspended our systems while we fully investigate the incident and actively engage with law enforcement officials.

This breach represents a small fraction of Bitstamp’s total bitcoin reserves, the overwhelming majority of which are are held in secure offline cold storage systems. We would like to reassure all Bitstamp customers that their balances held prior to our temporary suspension of services will not be affected and will be honored in full.

We appreciate customers’ patience during this disruption of services. We are working to transfer a secure backup of the Bitstamp site onto a new safe environment and will be bringing this online in the coming days. Customers can stay informed via updates on our website, on Twitter (@Bitstamp) and through Bitstamp customer support at support@bitstamp.net."
De gestolen coins staan waarschijnlijk hier: https://blockchain.info/a...YuAa9ugvHGLwkdstCPUDemNCf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel2
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11-06 12:14
en daar ging de koers van btc! Dit wedden dat veel cloudmining bedrijven nu faillet gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
Michel2 schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 20:03:
en daar ging de koers van btc! Dit wedden dat veel cloudmining bedrijven nu faillet gaan
Wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deposit is nog altijd niet aangekomen bij Kraken. Ondertussen al meer dan 36u later... Fedex is sneller D:
En de koers is ook al 15 EUR gestegen ondertussen. Bye bye cheap BTC :(

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2015 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutybay
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:41
Geen paniek, het kan soms wat langer duren. Ach sub 300 is alles cheap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
Kraken krijgt van mij weer complimenten.

Na ongeveer 10 maanden alleen maar verkocht te hebben aan Bitonic heb ik vanmorgen gebruik gemaakt van Kraken. De 6 confirmations waren om 08.30 binnen, een aantal BTC verkocht en een euro withdrawal aangevraagd. Vanmiddag om 13.30 stond het op mijn Rabobank rekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mutybay schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 09:24:
Geen paniek, het kan soms wat langer duren. Ach sub 300 is alles cheap.
Eindelijk! M'n centen zijn aangekomen bij Kraken. Toch maar ingekocht op 243.47. SEPA is toch verdorie traag hoor. Gaat wire transfer sneller naar Kraken?

Het gaat voorlopig toch weer de goede richting uit met bitcoin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutybay
Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 15:46:
[...]

Eindelijk! M'n centen zijn aangekomen bij Kraken. Toch maar ingekocht op 243.47. SEPA is toch verdorie traag hoor. Gaat wire transfer sneller naar Kraken?

Het gaat voorlopig toch weer de goede richting uit met bitcoin :)
Kan alleen SEPA geloof ik. Je had ook een limit order kunnen plaatsen op 230 ofzo. Even afwachten welke kant de markt opgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 15:46:
[...]

SEPA is het snelste wat we hebben voor dergelijke fiat-transacties (tenzij je toevallig bij dezelfde bank zit als de ontvanger). Des te meer reden voor een blockchain-achtige oplossing om het huidige stelsel van betalingsverkeer te vervangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Op het moment van schrijven wel, zijn daarna "on the move" gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Bitstamp is weer open en hervat om 22:00 (NL-tijd) de handel. Het wordt interessant te zien wat er gaat gebeuren, Bitfinex-prijs is al aardig gestegen. Iemand op Reddit heeft dit scenario:
Bitstamp is about to reopen. I think that the price will increase. Here is the scenario, in my opinion:
MAIN ASSUMPTION : Bitstamp traders holding BTC since last Sunday have no interest in selling there, the price is stuck at a low value while they can sell at a higher price elsewhere.
Therefore:
A - Those who want to sell will send their BTC to other exanges in order to sell there.
B - Those who want to quit Bitstamp, due to safety concerns, are more likely to buy BTC and send them to other exanges, it is faster than waiting for bank transfers and provides more benefit than selling at Bitstamp.
Therefore:

- People in category A do not change the price at Bitstamp while people in category B increase it.

- Seeing the price increase, traders of the other exanges will buy, thus increasing the price there, which is already greater than Bitstamp's one.

- Note that people migrating from Bitstamp will be waiting for confirmations, so will not be able to sell, so the price increase will not brake immediately.

- So people of both categories will not sell immediately on exanges as long as the Bitstamp price will not catch up with the rest of the world, which will be above current price.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-09 19:41

Blord

Hello Kitty !

BitStamp geeft als compensatie een week zonder transactie kosten. Dit geldt tot 17 januari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bitcoin is echt een lachertje inmiddels.. nog even en we zitten weer op 5 euro :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutybay
Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 08:33:
Bitcoin is echt een lachertje inmiddels.. nog even en we zitten weer op 5 euro :D
Deze is wel mooi: https://twitter.com/bitpump/status/554874037047144448

Zit persoonlijk ook wel in de despair fase. Er is geen support meer en kan zo in elkaar storten. We gaan het zien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 14:25

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Niet te hopen... vanmorgen toch weer in het treintje gestapt op 210,-

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog steeds BTC uit het 700 dollar tijdperk :D ..
Ik zie het gewoon als verloren inmiddels .. dit gaat alleen maar lager en lager

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2015 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• komkommer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-12-2024

komkommer

Koffie

Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 09:23:
Ik ken die nickname van een ander forum, heb/had jij toevallig een galant?

Makerij Hofman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffie
  • Laatst online: 16:21

Cliffie

Trompetslet

Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 09:23:
Haha, ja, ik ook. Kansloze zaak....

17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

komkommer schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 09:45:
[...]

Ik ken die nickname van een ander forum, heb/had jij toevallig een galant?
wat is een galant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
Kan het dat dit de gejatte Bitstamp coins zijn die nu op de markt worden gegooid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Leuk buy-muurtje op Kraken @ EUR 200. Ik vermoed dat Marvin als z'n speelgeld er al doorheen heeft gejaagd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n41r0j
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10-09 12:10
Die valt nu wel mee. Kan elk moment door de 200 vliegen.

EDIT: Nog geen 15 seconden later, bam.

[ Voor 27% gewijzigd door n41r0j op 13-01-2015 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Iemand ervaring met een withdrawl op kraken die op "on hold" staat.. Heb zelf ING
Heb al eerder withdrawls gedaan en nooit geen probleemen gehad. (als was dit wel een lange tijd geleden)

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Jorian29 schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 13:51:
Die valt nu wel mee. Kan elk moment door de 200 vliegen.

EDIT: Nog geen 15 seconden later, bam.
Yup, er is een vrij grote buy order uit het boek gehaald, nu loopt Kraken meer in de pas met de rest. Maar goed, toch 17 BTC x 6~10 EUR ofzo kunnen laten arbitrage-handelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n41r0j
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10-09 12:10
Lekker, das toch leuk geld verdienen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 08:33:
Hopelijk!
Dan koop ik ineens voor een paar K aan Bitcoin, hoop dat ie weer gaat stijgen en verkoop de handel met een flinke winst :P

Dalingen worden op een begeven moment toch wel opgevangen aangezien de community echt niet het project laat zinken. Er zijn genoeg big whales die wel weer gaan pompen. Ik heb niet veel om mee te spelen atm maar dat komt gewoon door de daling van de afgelopen dagen. Minder makkelijk om dan een paar BTC te kopen met de hoop dat ie gaat stijgen, dan wacht ik liever tot ie heel diep zakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
kuusj98 schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 13:56:
[...]
Minder makkelijk om dan een paar BTC te kopen met de hoop dat ie gaat stijgen, dan wacht ik liever tot ie heel diep zakt.
Precies, ik had op 340 dollar gekocht, mijn verlies genomen toen ie vorige week de 302 dollar aantikte. En ik ben blij dat ik dat gedaan heb. Nu zie ik vanochtend en denk ik ook: laat maar door de 200 dollar grens zakken, richting de 170 dollar, dan ga ik het pas weer overwegen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
markklok schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 13:53:
Iemand ervaring met een withdrawl op kraken die op "on hold" staat.. Heb zelf ING
Heb al eerder withdrawls gedaan en nooit geen probleemen gehad. (als was dit wel een lange tijd geleden)
Hmm, hier hetzelfde, kleine withdrawal naar ING die op "on hold" staat. Die status heb ik niet eerder gezien. Heb even gevraagd in de Kraken-thread op Bitcointalk, daar krijg je over het algemeen vrij rap antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Joosie200 schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 13:58:
[...]

Precies, ik had op 340 dollar gekocht, mijn verlies genomen toen ie vorige week de 302 dollar aantikte. En ik ben blij dat ik dat gedaan heb. Nu zie ik vanochtend en denk ik ook: laat maar door de 200 dollar grens zakken, richting de 170 dollar, dan ga ik het pas weer overwegen. :)
Ik heb eigenlijk bar weinig BTC met fiat gekocht, maar desondanks wil ik liever niet mijn BTC gaat verkopen voor dumpprijzen. Als je nu verkoopt heb je misschien wel wat van je verlies gecovered maar het verschil tussen dit en 0 is ook niet zo gigantisch meer. Je kunt dus beter niet verkopen aangezien de kans dat het beter word redelijk groot is tegenover de kans dat ie helemaal naar 0 wegzakt.

"Pro" tip 1: Don't panic sell...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
kuusj98 schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 14:03:
[...]

Ik heb eigenlijk bar weinig BTC met fiat gekocht, maar desondanks wil ik liever niet mijn BTC gaat verkopen voor dumpprijzen. Als je nu verkoopt heb je misschien wel wat van je verlies gecovered maar het verschil tussen dit en 0 is ook niet zo gigantisch meer. Je kunt dus beter niet verkopen aangezien de kans dat het beter word redelijk groot is tegenover de kans dat ie helemaal naar 0 wegzakt.

"Pro" tip 1: Don't panic sell...
Ik heb vandaag dan ook niet verkocht want reeds 'cut my losses' gedaan @302. Nu nog verkopen zou idd geen nut hebben. En die verkoop van mij was geen panic sell, dat was het wel geweest als ik na de vakantie 255 dollar zag staan. Ik wachtte gewoon een run-up naar 300 dollar af en verkocht toen pas.

Pro tip 2: Don't invest money you cannot afford to lose
Pro tip 3: Don't put your eggs in 1 basket
Pro tip 4: Don't put your BTC/fiat money on exchange other then for trade
etc etc etc

En je kan dat wel zeggen maar het short gaan op bitcoin (door gewoon in fiat te zitten nu) betaalt zich wel uit. Zelfs met mijn genomen verlies vorige week, maak ik deze week winst qua aantal bitcoin mocht ik nu terugkopen. Wacht een bounce naar 300 af = profit. Dan is een verkeerd instapmoment in december meteen goed gemaakt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vertigoo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-06 09:30

vertigoo

Welcome to the jungle

Zijn er nog mensen die in LTC geloven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Jeetje, er is geen peil op te trekken schiet zojuist ff omhoog. helaas ben het vertrouwen een beetje kwijt. heb nog 6 BTC gekocht op 350.- ik laat het zo en me verlies maar nemen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:46
vertigoo schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 14:34:
Zijn er nog mensen die in LTC geloven?
Goeie vraag. Volgens mij wordt er redelijk gedumpt.
Vandaag 693, 517 en 233st op BTC-E.

Ik bezit ook nog een redelijk aantal LTC en hoop dat de koers weer omhoog gaat.

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
kuusj98 schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 14:03:
[...]

.... maar het verschil tussen dit en 0 is ook niet zo gigantisch meer. Je kunt dus beter niet verkopen aangezien de kans dat het beter word redelijk groot is tegenover de kans dat ie helemaal naar 0 wegzakt.
....
Dat ligt er aan natuurlijk hoe je het bekijkt. t.o.v. de 800 euro is hij nu nog 25% waard. Als je gemiddeld voor 400 euro hebt ingekocht, dan is hij nu nog 50% waard. En dan is, afhankelijk van hoeveel bitcoins je hebt, de stap naar 0 nog best groot.

En ja, hoe groot is de kans he? Denk dat er aardig wat mensen hun vertrouwen aan het verliezen zijn en hoe lager hij aantikt hoe meer dat er worden. Maar misschien is dit inderdaad de despair fase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie hem nog wel de 100 dollar aantikken ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 14:41:
Ik zie hem nog wel de 100 dollar aantikken ..
Haha, jij ziet hem al heel lang de 0 aantikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:33
Joosie200 schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 14:10:
[...]
Don't invest money you cannot afford to loose
Lose.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Fair enough ;) Korte bounce naar 235 dollar/200 euro, maar als dat alles is kan ie net zo hard terug naar 225 dollar/195 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-09 19:41

Blord

Hello Kitty !

Ik heb dit bericht gelezen over lange termijn prijzen van de BTC, https://btctrading.wordpr...ok-with-entropic-methods/

Ik weet niet of het klopt maar de prijzen kunnen nog wel lager.

2015 Price forecast Full volatility Half volatility
Forecast using only G 383$ 383$
Upper bound adding volatility 1136$ 660$
Lower bound subtracting volatility 130$ 220$
$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tammerat schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 14:44:
[...]

Haha, jij ziet hem al heel lang de 0 aantikken.
Ben wat positiever geworden inmiddels :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 14:55:
[...]
Ben wat positiever geworden inmiddels :9
De enige die door de huidige koers positiever is geworden. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Rannasha schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 14:03:
[...]

Hmm, hier hetzelfde, kleine withdrawal naar ING die op "on hold" staat. Die status heb ik niet eerder gezien. Heb even gevraagd in de Kraken-thread op Bitcointalk, daar krijg je over het algemeen vrij rap antwoord.
Mocht jij reactie krijgen hoor ik het graag. Ik heb tot zoverre nog niks gehoord (ticket geopend)

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-01 12:43
Blord schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 14:54:
Ik heb dit bericht gelezen over lange termijn prijzen van de BTC, https://btctrading.wordpr...ok-with-entropic-methods/

Ik weet niet of het klopt maar de prijzen kunnen nog wel lager.

2015 Price forecast Full volatility Half volatility
Forecast using only G 383$ 383$
Upper bound adding volatility 1136$ 660$
Lower bound subtracting volatility 130$ 220$
$
Kijk, ik wilde net een linkje naar Enky's blog geven, maar je was me voor :). Over het algemeen komen zijn voorspellingen wel uit. Net vanmorgen een mooie winst gemaakt door een short te closen op $230, dat was zijn tussentijdse target. Als het nog verder zakt dan is inderdaad $130 een target, met mogelijk eerst nog een support op $170. Lager dan $130 is erg onwaarschijnlijk. Hij geeft targets voor 1-2 weken vooruit maar ook vaak daily targets. Hij heeft ook een irc kanaal: ##btctrading op freenode (ja, dat zijn twee #'s :)). Hij komt daar meestal wel één of meerdere keren per dag langs en er zitten ook andere traders met verstand van zaken.

There go the goddamn brownies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09-2024
oeh en door de 200 dollar??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
markklok schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 16:18:
[...]

Mocht jij reactie krijgen hoor ik het graag. Ik heb tot zoverre nog niks gehoord (ticket geopend)
Het antwoord op Bitcointalk was "open een ticket, PM me het ticket-nummer" (de forum-persoon weet wie ik ben, ook heb ik inmiddels aardig wat lifetime-volume opgebouwd). Dat gisteravond gedaan en vrij snel het antwoord: Mijn geld was "on hold" omdat er eerder van een ander Kraken account withdrawals waren gedaan naar dezelfde rekening (toen ik nog veel volume maakte heb ik een account op naam van mijn vrouw gemaakt om de tier 3 limiet te omzeilen). Ik moest een bewijs sturen van eigendom van de bankrekening om het op te lossen (gedaan, rekeningafschriftje met bedragen zwartgemaakt).

Ik vermoed dat jouw probleem een andere oorzaak heeft, want mijn situatie is vrij specifiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Rannasha schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 07:21:
[...]

Het antwoord op Bitcointalk was "open een ticket, PM me het ticket-nummer" (de forum-persoon weet wie ik ben, ook heb ik inmiddels aardig wat lifetime-volume opgebouwd). Dat gisteravond gedaan en vrij snel het antwoord: Mijn geld was "on hold" omdat er eerder van een ander Kraken account withdrawals waren gedaan naar dezelfde rekening (toen ik nog veel volume maakte heb ik een account op naam van mijn vrouw gemaakt om de tier 3 limiet te omzeilen). Ik moest een bewijs sturen van eigendom van de bankrekening om het op te lossen (gedaan, rekeningafschriftje met bedragen zwartgemaakt).

Ik vermoed dat jouw probleem een andere oorzaak heeft, want mijn situatie is vrij specifiek.
Ik heb vannacht ook antwoord gehad. Ze geven aan dat de naam van mijn rekening niet overeenkomt. Dit vind ik dan weer raar want er zijn eerdere transacties geweest en toen ging alles vlekkeloos..

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
markklok schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 07:29:
[...]

Ik heb vannacht ook antwoord gehad. Ze geven aan dat de naam van mijn rekening niet overeenkomt. Dit vind ik dan weer raar want er zijn eerdere transacties geweest en toen ging alles vlekkeloos..
Ja, zelfde hier, veel transacties zonder problemen gehad en nu opeens niet. Maar goed, we wachten af, misschien moeten ze nu strenger controleren dan eerst, dunno.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Gok zo dat alleen de personen die aan arbitrage doen nu lekker veel geld verdienen... Het is echt een slachtfestijn

10 euro verschil tussen bitstamp en Kraken... katjing :)

[ Voor 21% gewijzigd door markklok op 14-01-2015 07:39 ]

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
Net geen 150$ op Bitstamp zojuist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Geld zit op de verkeerde plek helaas :(

Ik wacht wel op een mooi instap-moment, want een daling als de afgelopen dagen moet een bounceback opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
Zit er zelf ook over te twijfelen om een paar coins erbij te kopen. Moet alleen wel net het juiste moment op Bitonic vinden. Gaat hard daar.

edit: op 138 euro gekocht.

[ Voor 9% gewijzigd door Martijn19 op 14-01-2015 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mevius
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 21:40
Martijn19 schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 08:44:
Net geen 150$ op Bitstamp zojuist.
Heb een maandje geleden ingekocht @$350,-. had dit niet zien aankomen.

Home Assistant | ☀️ 15.2kW PVOutput | PC Specs | 🔋 Tesla Model 3 LR AWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Man man dacht ik gisterochtend ff goedkoop te zijn met 210 euro.... Maar goed dat ik redelijk snel m'n verlies van 205 heb genomen :)

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HomePlayer
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 31-08-2022
Niemand, heeft dit zien aankomen, als ik zo de forums lees,
Maar ook LTC duikt omlaag.

De overige Altcoins spinnen er garen bij, zie hier https://bitcoinwisdom.com/
onderin die lijst was het vaak meer rood als groen

[ Voor 13% gewijzigd door HomePlayer op 14-01-2015 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
Ik heb al een tijdje geen noemenswaardige aantallen gekocht. Ik ontvang betalingen voor mijn freelance werk in Bitcoin, ben wel een paar maanden geleden gestopt met het "sparen" van Bitcoin vanwege de zeer bearish market. Ik heb nog coins van <$100 en coins van $700>, alles bij elkaar zit ik sowieso nog boven break-even.

edit: Moet wel eerlijk toegeven dat ik wel iets meer als break-even verwacht had na ruim 1.5 jaar Bitcoins te bezitten :)

[ Voor 16% gewijzigd door Martijn19 op 14-01-2015 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:27
geweldig om mn 6k euro te zien verdampen naar wat het nu is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
fuqua schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 09:04:
Meer dan je kon verliezen?
Onrealistische verwachtingen?
Geen punt vooraf afgesproken waarop je je holdings verkoopt om het verlies te beperken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HomePlayer
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 31-08-2022
Vraag;

BTC en LTC, zijn in een vrije val, maar de altcoins, doen het redelijk, noteren plus.
is er derhalve wel vertrouwen in Cryptocurrency, en zullen de BTC en LTC het doorstaan,

Of, proberen de handelaren gewoon nog het laatste beetje winst te pakken, en storten de Altcoins ook nog in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
HomePlayer schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 09:08:
Vraag;

BTC en LTC, zijn in een vrije val, maar de altcoins, doen het redelijk, noteren plus.
is er derhalve wel vertrouwen in Cryptocurrency, en zullen de BTC en LTC het doorstaan,

Of, proberen de handelaren gewoon nog het laatste beetje winst te pakken, en storten de Altcoins ook nog in?
Litecoin zie ik al sinds 2013 als een gegarandeerde verliezer.
Enigste andere altcoin die ik bezit is NXT. Maar ik ben dan ook actief aan het werken aan projecten in de NXT community.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fuqua schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 09:04:
Lachen toch.. hier 10k verdampt naar 2k :9 :9
Gewoon vasthouden als een man :*)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2015 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:27
Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 09:18:
[...]

haha im not the only one in the room who feels like an idiot :D

ahja ik blijf in BTC geloven, doet nu alleen wel een beetje pijn maar niet om van wakker te liggen. komt wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In het begin vond ik het ook kut..
Nu boeit het me weinig, kijk amper naar de koers.

Heb het geld niet meer nodig, en als je er zo in zit dan verzacht het de pijn
Mocht het ooit weer stijgen, en dat zal heus wel dan is het mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 09:18:
[...]
Haha, ik ben wel blij met mijn paniekverkoop van gisterochtend ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GH45T
  • Laatst online: 22:15
Heb ook iets van 4,2 BTC en houd ze ook fijn vast. Die laatste ~ € 650 verliezen heb ik er voor over met de kans dat het weer gaat stijgen en (veel) meer waard wordt.

Het aantal plekken waar je kunt betalen met BTC valt mij nog altijd wat tegen. Ik heb eigenlijk alleen nog maar via thuisbezorgd betaald met BTC. Ik weet dat dit het handel en koers topic is, maar zolang we allemaal BTC zien als een belegging / speculatie en ze niet daadwerkelijk uitgeven zal de kans op stijgen niet al te groot zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik verwacht niet dat het VEEL meer waard wordt hoor.. die 650 euro ooit weer aantikken? nuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 09:24:
In het begin vond ik het ook kut..
Nu boeit het me weinig, kijk amper naar de koers.

Heb het geld niet meer nodig, en als je er zo in zit dan verzacht het de pijn
Mocht het ooit weer stijgen, en dat zal heus wel dan is het mooi :)
Tjah, op basis van de je voorspellingen en verwachtingen het afgelopen jaar had je beter met 10K short kunnen gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

True.. alleen ik hou toch vast voor de lange termijn, dus laten we het hopen dat het ooit nog stijgt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GH45T
  • Laatst online: 22:15
Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 09:30:
Ik verwacht niet dat het VEEL meer waard wordt hoor.. die 650 euro ooit weer aantikken? nuh
Ik bedoelde meer de 650 euro wat mijn 4,2 BTC nu samen waard zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
GH45T schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 09:25:
Het aantal plekken waar je kunt betalen met BTC valt mij nog altijd wat tegen. Ik heb eigenlijk alleen nog maar via thuisbezorgd betaald met BTC. Ik weet dat dit het handel en koers topic is, maar zolang we allemaal BTC zien als een belegging / speculatie en ze niet daadwerkelijk uitgeven zal de kans op stijgen niet al te groot zijn.
Nederland (en in mindere mate de rest van west Europa) heeft een relatief goed werkend betaalsysteem. SEPA overschrijvingen werken goed, pinnen is redelijk goedkoop en efficient en iDeal maakt veilige online betalingen mogelijk. Hoewel er nog steeds voldoende voordelen zijn voor Bitcoin, is er in een land als de VS met hun fucked up bankenstelsel veel meer eer te behalen.

Pagina: 1 2 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken!

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin topic - deel 2
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Slowchat. Daarvoor is IRC bedoeld: http://irc.tweakers.net/bitcoin

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).