Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 13-10 11:58
Jayturk schreef op woensdag 15 april 2015 @ 23:20:
Btw mensen waarom word de titel : elder niet bij ons gebruikt ? :)
Hfr is toch elder?
Snap niet helemaal wat je bedoelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razenko
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20-10 20:46
Jezus wat een faal.. cc niet compleet leeg en connection lost..
als hier een strike voor wordt uitgedeeld dan snap ik dat

PSN: Europhea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
Razenko schreef op donderdag 16 april 2015 @ 08:09:
Jezus wat een faal.. cc niet compleet leeg en connection lost..
als hier een strike voor wordt uitgedeeld dan snap ik dat
Connection lost kan je geen strike voor krijgen, dat is gewoon dikke vette pech, je krijgt al geen loot, dat is toch straf genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razenko
thedon46 schreef op donderdag 16 april 2015 @ 08:19:
[...]

Connection lost kan je geen strike voor krijgen, dat is gewoon dikke vette pech, je krijgt al geen loot, dat is toch straf genoeg?
Heb zijn CC ook niet goed gelured, dus slechte aanval..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
We hebben allemaal wel eens een slechte aanval er tussen zitten, als je er maar wat van leert. Tenzij je echt perse een strike wilt hebben :P maar ik zie geen reden waarom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razenko
thedon46 schreef op donderdag 16 april 2015 @ 08:27:
We hebben allemaal wel eens een slechte aanval er tussen zitten, als je er maar wat van leert. Tenzij je echt perse een strike wilt hebben :P maar ik zie geen reden waarom
Zit al vanaf begin zonder strike, dus als ik het zo nog een tijd vol kan houden ben ik blij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11-2023
Mijn 2e aanval doe ik tegen het eind van de CW. Als het zo close blijft is het misschien ook wel handig om dan op safe te gaan een en lagere ster te pakken.

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-10 10:38
Razenko schreef op donderdag 16 april 2015 @ 08:31:
[...]

Zit al vanaf begin zonder strike, dus als ik het zo nog een tijd vol kan houden ben ik blij :)
Jij wilt gewoon heel graag een strike, zodat je erbij hoort ;)
Ontzettende_Jan schreef op donderdag 16 april 2015 @ 09:23:
Mijn 2e aanval doe ik tegen het eind van de CW. Als het zo close blijft is het misschien ook wel handig om dan op safe te gaan een en lagere ster te pakken.
Helemaal mooi! :)

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razenko
Curva schreef op donderdag 16 april 2015 @ 09:24:
[...]

Jij wilt gewoon heel graag een strike, zodat je erbij hoort ;)
je hebt gelijk, ik voel me heel erg buiten gesloten zo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mootjes1989
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 13-05 22:25
Ik ga es kiekuh of mn hogs vandaag wel willen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
Curva je gaat lekker met je basis ouwe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryptoware
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 06-03-2023
15 of 16 is mine. Eerst FF uit testen ;)

Russian Hacker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3veNG
  • Laatst online: 03-05-2021

R3veNG

Undercover Belg

Topicstarter
Sequel1991 schreef op donderdag 16 april 2015 @ 12:14:
15 of 16 is mine. Eerst FF uit testen ;)
Ik pak de andere wel.

CoC: MISSeR | Steam: r3veng

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
#13 WickedWitcher...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Dat moet ik live zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-10 14:18
Hoe laat? Zeg maar, stap zo de auto in maar dan stop ik wel ff op de vluchtstrook :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3veNG

R3veNG

Undercover Belg

Topicstarter
:-D. Heel de BeNeLux op z'n kop omdat CeeElBee gaat witchhunten :-D.

:)F :)B *O* :7 *O* :)B :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Haha dwazen, is pas rond 18.00 joh stelletje dwazen, ik bouw maar 6 hekjes in het uur...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
#888888888 pak k zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva

[Tweakers] Nieuws

In deze post wil ik jullie op de hoogte brengen van de laatste ontwikkelingen binnen de clan. Achter de schermen zijn we een tijdje bezig geweest met het een en ander en hebben we flinke discussies gehad.

Clan Wars
Als eerste wil ik het hebben over de clan wars en hierbij richt ik mij vooral op de onderste regionen. De laatste tijd gebeurt het vaak dat er laat wordt aangevallen, vooral de tweede aanval wordt pas rond 19:00 uitgevoerd. Hierdoor hebben onze TH9’s een ander target gepakt en expres geen laag target om nog wat over te laten. Vaak gebeurt het dat er onderin, TH8 targets, nog 5 sterren te halen zijn. Dat is super zonde! En dat is dus ook waarom we verloren hebben afgelopen war. Probeer hierop dus te letten. Dan kom ik direct bij het volgende punt; Claimen. Ik (Curva) heb de laatste tijd het claimen bijgehouden en daaruit bleek dat niet iedereen dit consequent deed. Ik heb het bijgehouden van de laatste 9 wars. In principe was het alleen voor de leiding, maar ik merk de laatste tijd in de chat redelijk wat commentaar op het niet claimen en het late aanvallen. Dus misschien dat er op deze manier wat meer op gelet gaat worden. Hierbij de namen die er nogal uit springen:
• Ownageboy: 6 keer niet geclaimd
• Twabby: 6 keer niet geclaimd
• Kei: 5 keer niet geclaimd
• Gerben: 5 keer niet geclaimd

Een aantal members met minder keer niet geclaimd. Ik heb hierbij ook gelet op het niet kunnen claimen. Bijvoorbeeld zoals Vera de afgelopen wars. Er was geen target meer voor hem mogelijk. Overleg met de leiding of je eventueel kan ruilen met iemand of anders doe je 2 keer een 2e aanval.

Terug komend op het late aanvallen. Natuurlijk werken mensen, natuurlijk hebben mensen ook een leven naast CoC, duidelijk! Maar als je aanwezig bent op de chat, is het dus best mogelijk om ook een aanval uit te voeren.
Dan heb ik nog een puntje dat vooral van mij vandaan komt en dit is vooral gericht op de TH8’s. Waarom wordt er zoveel aangevallen met GoWiPe? Er worden compacte bases met GoWiPe aangevallen waarbij je bij voorbaat al kan voorspellen dat er niet meer dan 2 sterren inzitten. Het is duidelijk dat je aan het eind van TH8 wel genoeg van die draken hebt. Maar probeer ook aan het clanbelang te denken en dat is sterren binnen halen. Probeer dus een Draloon aanval of Hogaanval (level 4).
Hieraan gerelateerd zit ook dat er de laatste wars mensen fouten maken met Draloon attacks en geen funnel maken. Ik ga het niet weer uitleggen wat een funnel is, er is genoeg in dit topic over te vinden.

Ik hoop niet dat het mensen afschrikt of iets dergelijks. Maar we moeten scherp blijven!

Leiding & CotW – Donnie Award
Dan zijn we nu toegekomen bij leuk nieuws, jaja, dat is er ook haha :+

Leiding
Vanaf heden gaan wij mensen promoveren die een geruime tijd een goede staat van dienst hebben. Deze members zullen worden gepromoveerd worden tot Elder. Er zullen direct 3 members worden gepromoveerd. Bedankt voor jullie inzet en wij waarderen het heel erg, proficiat!
• Jan
• R3veNG
• Henkiepenkie56

Hfr zal Co-Leader worden. De rest van de leiding blijft ongewijzigd. De Co’s zullen de clan leiden de beslissingen nemen, Elders zullen meer rond de CW bezig zijn en het sturen van mensen.

Clasher of the Week & Donnie Award
Vanaf heden zullen we ook een Clasher of the Week benoemen en geven we iemand de Donnie Award. Dit zal geregeld worden door Don. CotW houdt in welke member er met de wars bovenuit is gesprongen, speciale aanval oid. En de Donnie Award is voor de grootste faler (met een knipoog).

Goed, een hele wall of text.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mootjes1989
I Like 🙌

[ Voor 6% gewijzigd door mootjes1989 op 16-04-2015 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3veNG

R3veNG

Undercover Belg

Topicstarter
Thx voor het vertrouwen ... I guess.

Dus dat betekent dat ik nu voor de grap iemand kan kick-inviten? Bvb ... Gerben? :-D :-D

_O- _O- _O- _O- _O- _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mootjes1989
Ja curva puntje onvolwassen gedrag en misbruik v promo is vergeten 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
R3veNG schreef op donderdag 16 april 2015 @ 17:00:
Thx voor het vertrouwen ... I guess.

Dus dat betekent dat ik nu voor de grap iemand kan kick-inviten? Bvb ... Gerben? :-D :-D

_O- _O- _O- _O- _O- _O-
Great power comes With great responsibility!

Dus gebruik je krachten wijs, er zijn nog 2 levels boven jou :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razenko
Mooi stuk tekst. Zeker over Donnie award!

Zal mijn naam binnenkort wel zien bij de slechte claimers maar leg wel via dm een X uit waarom ik expres niet claim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Signs
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:56
Pak 23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -WarAx-
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09-2022
ik pak #4

EDIT: Done :D

[ Voor 50% gewijzigd door -WarAx- op 16-04-2015 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke waarom hebben jullie mijn gekick ik weet dat ik een stomme aannval had gedaan en ik niet de tweede aanval niet had gedaan. Maar ik heb een vraag als ik hogs level 4 heb ik weer kan mee doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younes
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21-10 17:42

Younes

Wie, Wat, Waar?

Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2015 @ 21:10:
Oke waarom hebben jullie mijn gekick ik weet dat ik een stomme aannval had gedaan en ik niet de tweede aanval niet had gedaan. Maar ik heb een vraag als ik hogs level 4 heb ik weer kan mee doen
Nu kan je vragen wat je wilt, maar iets op CoC doen lukt toch niet vanwege onderhoud.

Zo dacht ik net; hoe kan ik dit saaie spel naar een hoger niveau tillen als beginner zijnde. Tweakers was het eerste wat in me opkwam. Maar jullie zijn allemaal zo ingeburgerd in dit spel. Waar kan ik een inburgeringscursus doen? :P

...en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Hele goede post Curva, helemaal mee eens. Het gowipe gedeelte vind ik eerder voor TH9 gelden dan voor TH8. Bij TH9 heb je nog meer defence en de xbows. Daarom zou ik eerder voor wat Loons of hogs als backup kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-10 12:39
heuuuuuuuuuuuuu Opa henk hier! wopwop

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2015 @ 21:10:
Je had 2 strikes. Deze CW heb je alweer een strike gekregen door 1 aanval niet te doen waardoor je 3 strikes hebt, wat een kick betekent. Helaas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jayturk
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 02-04 09:49
Pindakaaaaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17:04
Voor de informatie, ik doe even niet mee in CW tot en met komend weekend.

Zondag schakel ik weer aan naar "in".

Succes gewenst :-)

[ Voor 20% gewijzigd door Sleehond op 16-04-2015 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younes

Younes

Wie, Wat, Waar?

Brogala schreef op donderdag 16 april 2015 @ 22:22:
[...]

Je had 2 strikes. Deze CW heb je alweer een strike gekregen door 1 aanval niet te doen waardoor je 3 strikes hebt, wat een kick betekent. Helaas!
Is er ook een tweakers clan voor beginners?

...en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Younes schreef op donderdag 16 april 2015 @ 22:44:
[...]

Is er ook een tweakers clan voor beginners?
Wil je CW? Welke TH ben je? En ben je rushed?

Je kan bv. beginnen bij Tweakers.net waar ze casual zonder CW spelen. Als je wel CW wilt kan je naar Tweakers2 of 3, maar dat hangt ervan af of je aan de eisen voldoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
beginners mogen naar tweakers3! die zijn nog geen lvl 4 :')

let the hate begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
True dat😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younes

Younes

Wie, Wat, Waar?

Brogala schreef op donderdag 16 april 2015 @ 22:46:
[...]

Wil je CW? Welke TH ben je? En ben je rushed?

Je kan bv. beginnen bij Tweakers.net waar ze casual zonder CW spelen. Als je wel CW wilt kan je naar Tweakers2 of 3, maar dat hangt ervan af of je aan de eisen voldoet.
Ik ben zo groen als een blaadje. Je kan mijn stats zien: younesel

Geen idee hoe ik moet kiezen tussen cw of niet. Ik ben er net pas achter gekomen dat cw clan wars is. Waar pas ik het beste bij?

...en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Wij kunnen jouw stats niet zien als je niet in een clan zit of ons laat weten welke clan dat is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17:04
Denk dat je naar Tweakers.net moet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar mijn vraag is als ik hogs 4 krijg mag ik dan in de clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 00:09:
Maar mijn vraag is als ik hogs 4 krijg mag ik dan in de clan
De reden dat je uit de clan gezet bent is omdat wij strikes gebruiken.

Je had in war #45 & #48 al een strike gekregen, en de afgelopen war zelfs 2 vanwege het aanvallen zonder CC (expres, en zonder overleg.) en het missen van een aanval.

Door 3 strikes te halen zijn wij van mening dat je niet net zo fanatiek bent met clanwar als wat wou zouden verlangen.
En dat heeft niks te maken met wat voor troepen jij kan gebruiken tijdens een aanval.

Hoop dat het zo duidelijker is, en anders kan je mij een DM sturen. klik hier om mij een DM te sturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Henkie schreef op donderdag 16 april 2015 @ 22:57:
beginners mogen naar tweakers3! die zijn nog geen lvl 4 :')

let the hate begin.
Lol. Maar we hebben wel een paar champs in de clan ;)

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
Tylen schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 05:55:
[...]

Lol. Maar we hebben wel een paar champs in de clan ;)
daarom :). ieder zn ding! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Signs
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:56
Ik heb mijzelf ge-opt out voor de volgende war en wellicht de daarop volgende ook.
Dit omdat mij Spell Factory geupdatet wordt, dit duurt nu nog 4 dagen.

Hierdoor kan ik geen spells maken wat vervelend zou kunnen zijn :)
En hierdoor niet de max sterren kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
HET IS WEEKEEENNDDDD!!!!!!11 8) *O*
Oké mannen en vrouw, Wat een weekie weer:
- Nieuwe Elders in de clan
- Onze winstreak is afgelopen
- De invoering van de CotW & Donnie award
- Henkie die voor het eerst faalde
- Curva heeft een scriptie op het forum geplaatst
- Hfr en Gerben hebben weer eens 3 sterren gehaald

Feedback van de leiding:
- Hoewel het claimen al een stuk beter gaat, is het nog niet vanzelf sprekend en hebben we een paar veelplegers er tussen zitten.
- Sommige van onze CW bases kunnen een stuk beter dan de huidige bases die er staan. Let dus hier even op, haalt de tegenstander vaak in 1x 3* op jouw base kijk dan even of er verbetering mogelijk is. Weer je zelf geen goede base? neem dan even met mij contact op ik heb nog wel een paar hele mooie th8-th9 bases voor de liefhebber.
- De meeste van jullie weten onderhand wel hoe een draken tunnel werkt, maar soms kan de uitvoering daarin beter. Twijfel je? vraag dan even feedback aan speler die al langer spelen.
- GoWiPe is in onze ogen vaak niet de juiste army op een th8 of th9. Nu weten we dat sommige draken beu zijn, of geen andere army mogelijkheid hebben maar toch willen we je vragen te overwegen iets anders te kiezen.

Dan nu naar het deel waar jullie allemaal op zaten te wachten
De uitreiking van de CotW en de Donnie Award
De CotW en Donnie award zijn iets nieuws en bedacht als extratje om jullie inzet wat waardering te geven. De Donnie award is meer positieve kritiek ;) Waarom heet het Donnie award? Omdat ondergetekende het wist te presteren om mega faals neer te zetten (vroeger, HEEEEUUUULLL lang geleden :+ ) en dat is toen een trademark geworden. Net zoiets als een Koempertje (en of dit nou 1 of 2 sterren 99% halen is weet niemand :9)

De uitslag voor de CotW en de Donnie award worden heel democratisch gekozen door mijzelf in samenwerking met Thedon46 en ik O-)

- De CotW gaat deze week naar..... Tukk! Naast dat hij gepromoveerd is/wordt in de levensladder tot Man ^) heeft hij tijdens de CW deze week ook nog eens bewezen flink gegroeid te zijn in de kwaliteit van zijn aanvallen. Keep Up The Good Work!

- En dan nog de Donnie award.. en wie kan die ook anders krijgen dan Henkie deze week voor zijn faal in de beslissende war die onze winstreak aan diggelen heeft geholpen.

Disclaimer: Over de uitslag van de CotW en de Donnie award wordt niet gecorrespondeerd, Clan genoten aandragen uiteraard wel. Spel en tik vouten voorbehouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Lutsers en losers, we gaan lekker!
CotW... Clasher of the Week, moet je wel zeggen Don, of zit je al aan het bier!?

[ Voor 54% gewijzigd door CLB op 17-04-2015 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
CLB schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 17:43:
Lutsers en losers, we gaan lekker!
CotW... Clasher of the Week, moet je wel zeggen Don, of zit je al aan het bier!?
Dat had Curva al in zijn scriptie verwerkt, anders val ik zo in herhaling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Wattttt pla-gi-aat heet dat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
Owja die Faal. Haters. Ik draag hem met trots!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
Hahaha. Heerlijke post Don! En gefeliciteerd Tuk & Henk! :+

ps. als ik aankomende war 2 keer aanval (geen geclaimd target) vervalt mijn strike! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
#6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gietema
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 30-11-2024
# 17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxility
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 14-09 23:15
21 kleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rempro
  • Laatst online: 31-08-2022

rempro

Morazues

Nr 11

Morazues

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva

Moo of Vera, zoals ik op de chat zei: ik wil wel ruilen met jullie nummer. Mijn target heeft geen heroes zie ik. Laat het maar weten :)

[ Voor 95% gewijzigd door Curva op 17-04-2015 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
#5 dan maar

[ Voor 84% gewijzigd door Wackmack op 17-04-2015 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

25 dan maar sinds ik onderaan sta ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
Hahaha Don mooi stukkie ouwe 🍻🍻👍👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jayturk
hmm 23 dan maar aanzien alle mooie al geclaimed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mootjes1989
Jayturk schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 20:28:
Vraag je iemand te ruilen??
nee heb je ja kun je krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mootjes1989
#14 voor mij

[ Voor 8% gewijzigd door mootjes1989 op 17-04-2015 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
Jayturk schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 20:28:
Jij bent 18, dus 23 kan niet. Wel +3 / -3 houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jayturk
oeps mijn fout curv ... ff kijken hoor moment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jayturk
Ik wacht wel ff de claimlijst is bijgewerkt.
ik ben op het moment nog aan het werk dus zie straks wel ff hoe en wat :)

dus #23 is nog beschikbaar guys !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:19

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

O-)

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jayturk
Hierbij claim ik dus nummero #18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
thedon46 schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 17:41:
- Hfr en Gerben hebben weer eens 3 sterren gehaald
_O- _O- _O- *O* :Y oOo :)F

De uitslag voor de CotW en de Donnie award worden heel democratisch gekozen door mijzelf in samenwerking met Thedon46 en ik O-)
Ik hou van democratie!

- De CotW gaat deze week naar..... Tukk! Naast dat hij gepromoveerd is/wordt in de levensladder tot Man ^) heeft hij tijdens de CW deze week ook nog eens bewezen flink gegroeid te zijn in de kwaliteit van zijn aanvallen. Keep Up The Good Work!
YESSSS!!!!!
- En dan nog de Donnie award.. en wie kan die ook anders krijgen dan Henkie deze week voor zijn faal in de beslissende war die onze winstreak aan diggelen heeft geholpen.
:9~ hij voelde zich gewoon te goed voor een TH8 net zoals Leon :+ O+
ik ga trouwens nog wat claimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.FR
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 12:42
8!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3veNG

R3veNG

Undercover Belg

Topicstarter
Mooi tekstje, Don. En terecht dat Tukk de eerste CotW wint.

Ik claim ... #15.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razenko
Zoals ik zag is 19 nog vrij

Dus 19 voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryptoware
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 06-03-2023
Ik ga voor 13

Russian Hacker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -WarAx-
#1 komt goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:28

westergas

rikkie_pc

Ben net thuis...er is niets meer over om te claimen binnen mijn range. Ik kan 4 claimen maar 3x xbow3 en 2x inferno2 gaat hem niet worden. Ik doe wel cleanup.

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
westergas schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 01:06:
Ben net thuis...er is niets meer over om te claimen binnen mijn range. Ik kan 4 claimen maar 3x xbow3 en 2x inferno2 gaat hem niet worden. Ik doe wel cleanup.
Zelfde verhaal hier, ik kijk tijdens de war wel even wat het meest haalbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
De claimlijst is tot hier bijgewerkt in de openingspost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
Mijn eerste aanval is morgenochtend, vanmiddag/avond gezellig samenzijn met als thema BIER.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Ik claim 4. Denk dat ik gewoon voor 2 ga met gowiwi, hoewel ik misschien ook met laloon 3 kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

#23 is de enige die nog vrij is in mijn +3 -3 range. Hierbij claim ik dus 23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxility

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
Afhankelijk wat er precies kapot is gegaan kan je zoiets nog wel maken.
- Gaat die nog aan?
- Wat werkt wel wat werkt niet:
  • Werken alle hardware toetsen?
  • Werkt je headphone connector?
  • Doet je touchscreen het?
- Zie je zelf corrosie op het moederbord of andere schade?

Het signal board kan je namelijk los vervangen als dat het probleem is:
http://www.parts4repair.c...d-for-sony-xperia-z3-l55/

evenals de camera:
http://www.hytparts.com/0...e-for-sony-xperia-z3.html

Maar als je dat vervangt is natuurlijk nooit een garantie dat er niet iets anders ook stuk is, dat is het lastige eraan.

edit:
Hier verkopen ze beide onderdelen:
http://www.witrigs.com/oe...ntenna-for-sony-xperia-z3
http://www.witrigs.com/oem-signal-cable-for-sony-xperia-z3

evenals de camera:
http://www.witrigs.com/oem-rear-camera-for-sony-xperia-z3

[ Voor 24% gewijzigd door thedon46 op 18-04-2015 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Ik wil ff een balletje opgooien met het oog op de zomerperiode. Ik merk nu al dat als het mooi weer is CW op de achtergrond staat in het weekend. BBQ met bier+CW=faal dus daar begin ik niet eens aan. In geval van mooi strandweer ben ik er op zondag ook niet. Ik kan me voorstellen dat ik niet de enige ben.

Kan er worden afgeweken van de momenten dat we CW spelen? Bijvoorbeeld 2x verplicht door de weeks (zondag en woensdag starten?) of wat soepeler omgaan met opt out voor de verplichte weekend war?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
westergas schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 14:24:
Ik wil ff een balletje opgooien met het oog op de zomerperiode. Ik merk nu al dat als het mooi weer is CW op de achtergrond staat in het weekend. BBQ met bier+CW=faal dus daar begin ik niet eens aan. In geval van mooi strandweer ben ik er op zondag ook niet. Ik kan me voorstellen dat ik niet de enige ben.

Kan er worden afgeweken van de momenten dat we CW spelen? Bijvoorbeeld 2x verplicht door de weeks (zondag en woensdag starten?) of wat soepeler omgaan met opt out voor de verplichte weekend war?
De dagen zullen we niet zo snel veranderen. Want dan krijgen we een nieuwe discussie dat de ene op maandag wil en de ander op dinsdag. En hier is nu iedereen aan gewend. Maar ik zal het balletje even opgooien bij de rest van de leiding wat betreft de opt out etc. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxility
thedon46 schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 13:48:
[...]

Afhankelijk wat er precies kapot is gegaan kan je zoiets nog wel maken.
- Gaat die nog aan?
- Wat werkt wel wat werkt niet:
  • Werken alle hardware toetsen?
  • Werkt je headphone connector?
  • Doet je touchscreen het?
- Zie je zelf corrosie op het moederbord of andere schade?

http://www.parts4repair.c...d-for-sony-xperia-z3-l55/

evenals de camera:
http://www.hytparts.com/0...e-for-sony-xperia-z3.html

Maar als je dat vervangt is natuurlijk nooit een garantie dat er niet iets anders ook stuk is, dat is het lastige eraan.

edit:
Hier verkopen ze beide onderdelen:
http://www.witrigs.com/oe...ntenna-for-sony-xperia-z3
http://www.witrigs.com/oem-signal-cable-for-sony-xperia-z3

evenals de camera:
http://www.witrigs.com/oem-rear-camera-for-sony-xperia-z3
Hey don bedankt voor je reactie!

De telefoon werkt eigenlijk nog gewoon super, start normaal op, reageert soepel etcetera.
Het zijn echt de kleine gedeeltes die kapot zijn.

Als ik de camera opstart krijg ik meteen de melding 'De camera is gestopt'
Als ik een simkaart erin stop ziet hij deze wel, hij start vervolgens opnieuw op. Als ik dan de simcode invoer duurt het erg lang voordat hij is ge-unlocked en heeft verder geen signaal.

Corrosie is op de foto te zien, bij de gele pijl. De imgur link zijn 3 foto's
Zijn er ook bedrijven die dit soort dingen uitzoeken zonder al te hoge 'onderzoekskosten' ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Curva schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 15:31:
[...]

De dagen zullen we niet zo snel veranderen. Want dan krijgen we een nieuwe discussie dat de ene op maandag wil en de ander op dinsdag. En hier is nu iedereen aan gewend. Maar ik zal het balletje even opgooien bij de rest van de leiding wat betreft de opt out etc. :)
Top!
Een paar keer opt oud deze zomer is onvermijdelijk voor mij...ik heb al weer een paar festivalletjes op het programma staan en dan wil je echt niet dat ik mee doe met CW ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
westergas schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 19:09:
[...]

Top!
Een paar keer opt oud deze zomer is onvermijdelijk voor mij...ik heb al weer een paar festivalletjes op het programma staan en dan wil je echt niet dat ik mee doe met CW ;)
Haha, geen probleem hoor! Vorige week had ik er ook eentje ;)
Kan je toch mee doen met de war die zondagavond start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rempro
  • Laatst online: 31-08-2022

rempro

Morazues

Ik ga morgenochtend voor nr 8 als hij nog niet gerost is.

Morazues

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Kan er iemand een Willem 4/5 voor me maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -WarAx-
Claim #3, dit keer gaat het wel goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
Ik pak #9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Zoals besproken, ik doe 9, Curva 12.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, ik ben weer terug, sorry dat ik was vergeten opt-out te doen... Ik zou graag willen terug komen als dat mag? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Is het goed als ik 3 ros? Of moet ik een TH9 pakken? Ik hoop wel dat iedereen gaat aanvallen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mootjes1989
Verwijderd schreef op zondag 19 april 2015 @ 13:11:
Hoi, ik ben weer terug, sorry dat ik was vergeten opt-out te doen... Ik zou graag willen terug komen als dat mag? :)
Oiiii zien je request wel verschijnen! Of zit je er al in? XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is besloten dus kan geen request sturen ;)
Pagina: 1 ... 37 ... 77 Laatste

Dit topic is gesloten.