[iOS/Android] Clash of clans! [Tweakers.net]

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-08-2024
Mede-auteurs:
  • Tank80
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17:37

Tank80

• Qubitzz
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-12-2024

Qubitzz

• Tribs
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 06-01-2024

Tribs

Afbeeldingslocatie: https://i1.wp.com/www.gottabemobile.com/wp-content/uploads/2018/05/Clash-Update-problems-fixes.jpg?resize=740%2C496&ssl=1=h900

Update 2019 :

Voor het algemene Clash of Clans topic, zie \[iOS/Android] Clash of Clans
Het spel is er al een hele tijd, en inmiddels zijn er maar liefst 4(!!) clans waar je als Tweaker onder gelijkgestemden terecht kunt!
Deze Tweakers clan is een casual clan, waarin je twee keer per week mee kan doen met war.

Voor degenen die met de war mee willen doen hebben zijn de volgende spelregels :

1: Op groen is 2 aanvallen doen.
2: Binnen 12 uuur je 1e aanval doen. De avond zelf het beste!
3: Heroes of lab in onderhoud -> schild op rood
4: Niet hoger aanvallen dan 2 tenzij akkoord
5: Doneren wat er gevraagd wordt

Om te joinen zal je we 2000 cups moeten hebben en minimaal TH9 plus een tweakers account. Vermeld deze hier om te joinen. Clan tag: #P2UJJUR

Tweakers.net status: https://www.clashofstats....kers.net-P2UJJUR/members/
Het forum van CoC: http://forum.supercell.net/forumdisplay.php/4-Clash-of-Clans
De Wikia van CoC: http://clashofclans.wikia.com/wiki/Clash_of_Clans_Wiki

[ Voor 223% gewijzigd door Qubitzz op 28-02-2019 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Goed gedaan Hoppa!

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-12-2024
Zo, zo! Is het zonaar goed gegaan met de tabel hihi. Goed bezig :)!

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Famous schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 08:36:
Zo, zo! Is het zonaar goed gegaan met de tabel hihi. Goed bezig :)!
Tja, een professioneel websitebouwer zal ik nooit worden, maar ik heb de basics van een topicstart nu wel door. Als was het even zoeken naar de juiste RGB-codes. Trial and error levert echt de meest bizarre kleuren op.

Oranje met een tintje goud vond ik wel bij onze clan passen.

Zodra onze twee nieuwe leden van vanochtend online zijn en ik weet hoe ze als Tweaker heten, kunnen we die ook toevoegen.

Ik zoek nog twee mede-auteurs en ik wil graag het documentje wat Bart op Googledocs heeft staan linken in de OP, maar dat moet eerst even onbewerkbaar worden gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Een van de requests zag er niet helemaal Nederlands uit. Bij de andere request stond Frank.
Ik heb wel meerdere keren requests gehad met een zogenaamde gebruikersnaam die uit eindelijke dus helemaal niet bestond. Wil je dit gaan controleren?

Ik denk dat het document van Bart in Google drive zelf aangepast dient te worden? Als je het hier plaats, plaats het dan wel tussen members only tagg :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Famous schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 08:46:
Een van de requests zag er niet helemaal Nederlands uit. Bij de andere request stond Frank.
Ik heb wel meerdere keren requests gehad met een zogenaamde gebruikersnaam die uit eindelijke dus helemaal niet bestond. Wil je dit gaan controleren?

Ik denk dat het document van Bart in Google drive zelf aangepast dient te worden? Als je het hier plaats, plaats het dan wel tussen members only tagg :) .
Ja, Bart moet hem even read-only maken.

Edit: Iemand die Alper kent? Valheru is toegevoegd met Tweaker-naam Frank!in. Geen idee of hij bestaat hier op Tweakers.

[ Voor 41% gewijzigd door Hoppa! op 22-05-2014 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Gezellig!

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:40
quote]Hoppa! schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 08:49:
[...]
Ja, Bart moet hem even read-only maken.

Edit: Iemand die Alper kent? Valheru is toegevoegd met Tweaker-naam Frank!in. Geen idee of hij bestaat hier op Tweakers.
Hier kan je zoeken mocht je het nog niet hebben gevonden:
http://tweakers.net/gallery/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-06-2021

De Koempert

BuYaKasha!!

Zo, dat andere topic maar uit m'n tabs verwijderd, heb het gevoel dat iedereen binnen Tweakers1 gewoon meer op 1 lijn ligt en we het hier een stuk leuker zullen hebben met elkaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:28
Het probleem is dat er een soort van rivaliteit ontstond tussen de clans, terwijl dat juist niet de opzet was. Maar goed, zo is het een stuk beter.

Nu hebben mooi een topic voor onszelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Nouja voor onszelf..
Iedereen kan hier natuurlijk gewoon kijken en mee praten.

Is het tevens mogelijk om op Google Drive een wachtwoord te zetten? Dan kan je die enkel aan clanmembers geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Een wachtwoord lijkt me niet nodig, er staan alleen algemene dingen in en het is juist voor mensen die er over denken om de clan te joinen zodat ze weten waar we aan toe zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Google Drive? Wat staat daar in tbv de clan?

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
RickvN schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 09:30:
Google Drive? Wat staat daar in tbv de clan?
We hebben een brainstormsessie met een paar mensen gedaan en daaruit hebben we een aantal 'huisregels' opgesteld. Voor de mensen die al in [Tweakers] zaten is het niet al te bijzonder, het zijn eigenlijk de regels die we al hadden, maar dan netjes opgeschreven. We hopen dat het voor nieuwkomers meteen duidelijk is waar we voor staan en dat ze daardoor kunnen kiezen of ze bij ons willen of een andere tweakersclan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163663

Bartske schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 09:33:
[...]

We hebben een brainstormsessie met een paar mensen gedaan en daaruit hebben we een aantal 'huisregels' opgesteld. Voor de mensen die al in [Tweakers] zaten is het niet al te bijzonder, het zijn eigenlijk de regels die we al hadden, maar dan netjes opgeschreven. We hopen dat het voor nieuwkomers meteen duidelijk is waar we voor staan en dat ze daardoor kunnen kiezen of ze bij ons willen of een andere tweakersclan.
Wat zijn dan wel de huisregels? Ik ben misschien wel op zoek naar een nieuwe clan want in men huidige is er teveel verloop waardoor aanvallen tijdens clanwars garantie verloren gaan (geen CC/Heroes pull, voor eigen loot gaan,...) Begin me er een beetje aan te storen :)
Ben momenteel een bijna maxed out TH8 (op muurtjes na) lvl83.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Onder andere het luren van cc/king/queen ;).
Ik zal zeggen join vast, het zijn geen strenge regels in elk geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Anoniem: 163663 schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 09:38:
[...]

Wat zijn dan wel de huisregels? Ik ben misschien wel op zoek naar een nieuwe clan want in men huidige is er teveel verloop waardoor aanvallen tijdens clanwars garantie verloren gaan (geen CC/Heroes pull, voor eigen loot gaan,...) Begin me er een beetje aan te storen :)
Ben momenteel een bijna maxed out TH8 (op muurtjes na) lvl83.
In het kort:

2x per week clanwar (zondag en woensdag battledag), tijdens de clanwar wordt er inzet verwacht voor de clan om die clanwar te winnen (dus CC/hero pull, niet voor eigen loot gaan). Maar mocht het een keertje fout gaan is er geen man overboord, we willen iedereen graag tips geven om zijn/haar spel te verbeteren en zo steeds beter te worden.

De uitgebreide versie komt vandaag nog online.

Kom gerust even kijken zou ik zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Niet eens credits in de TS zeg, ongelooflijk ;w

Hoi :w Woensdag overdag battle-dag is lastig hier trouwens, maar so be it :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

CLB schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 11:23:

Hoi :w Woensdag overdag battle-dag is lastig hier trouwens, maar so be it :)
Geen 10 minuten tijd in 24u? ;) Er is altijd wel wat mogelijk natuurlijk.

Beginnen we trouwens deze zaterdag al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Bartske schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 09:48:
[...]

De uitgebreide versie komt vandaag nog online.
En dat is hij nu! In de OP vind je een membersonly-link naar een document waar de huisregels in staan. En dan vind ik 'regels' eigenlijk niet het juiste woord.

Eigenlijk is er ook niets nieuws, zoals ik al eerder aangaf. Het gaat vooral om een andere mindset. Wat mij betreft is het dan ook geen enkel probleem als mensen die eerder zijn verwijderd of zijn weggegaan weer terug willen komen.

Voor de volledigheid nog even het volgende, ook al heb ik die mogelijkheid eerder geboden:
Ik ben niet gekozen als leider van deze clan en ook mijn besluit om EWK, Simple en Bart aan te wijzen als 'Staff' is niet in overleg gegaan. Dat is absoluut niet de manier waarop ik die rol had willen krijgen, dat dat even duidelijk is. Ik wil hier dan ook een laatste mogelijkheid bieden om het leiderschap van de clan ter discussie te stellen, desnoods houden we verkiezingen als andere mensen geïnteresseerd zijn. Meld het hier, of anders via DM als je dat prettiger vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
De Koempert schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 11:24:
Geen 10 minuten tijd in 24u? ;) Er is altijd wel wat mogelijk natuurlijk.

Beginnen we trouwens deze zaterdag al?
Overdag ;) Ik zeg wel ja, ben wel weer toe aan een CW...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
CLB schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 11:23:
Omdat ik het eigenlijk een klote OP vind die ik nog volledig wil verbouwen, maar goed. >:) Je staat er nu in.

En ja, we beginnen nu Zaterdag. Met een beetje mazzel zitten we dan op 25 leden.

[ Voor 13% gewijzigd door Hoppa! op 22-05-2014 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Hoppa! schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 11:26:
[...]
Voor de volledigheid nog even het volgende, ook al heb ik die mogelijkheid eerder geboden:
Ik ben niet gekozen als leider van deze clan en ook mijn besluit om EWK, Simple en Bart aan te wijzen als 'Staff' is niet in overleg gegaan. Dat is absoluut niet de manier waarop ik die rol had willen krijgen, dat dat even duidelijk is. Ik wil hier dan ook een laatste mogelijkheid bieden om het leiderschap van de clan ter discussie te stellen, desnoods houden we verkiezingen als andere mensen geïnteresseerd zijn. Meld het hier, of anders via DM als je dat prettiger vindt.
Wie zwijgt stemt toe, bezwaar maken nog tot start van de volgende clanwar :9

[ Voor 20% gewijzigd door EWK op 22-05-2014 11:41 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Hoppa! schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 11:26:
[...]

En dat is hij nu! In de OP vind je een membersonly-link naar een document waar de huisregels in staan. En dan vind ik 'regels' eigenlijk niet het juiste woord.

Eigenlijk is er ook niets nieuws, zoals ik al eerder aangaf. Het gaat vooral om een andere mindset. Wat mij betreft is het dan ook geen enkel probleem als mensen die eerder zijn verwijderd of zijn weggegaan weer terug willen komen.

Niet zeiken is prima zo! :D
Alleen nog een elder wellicht voor de avond uurtjes maar dat vond EWK niet nodig, tenminste, dat maakte ik op uit zijn post.

Nog even dubbele check, deze zaterdag al CW of wachten we op eventuele extra members gezien hier wel interesse in is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16:10
ik wil best een cw hoor :D
Wat doneren jullie voor clanwars? tovenaars?

heb de volgende troepen in de aanbieding:
barb lvl 6
boog lvl 6
goblin lvl 6
reus lvl 6
tovenaar lvl 5
draak lvl 3
gunsteling lvl 6
heks lvl 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Tovenaar lvl 5 of draken vanaf lvl 3, maar meestal tovenaars. Voor defence, tenminste. Voor de aanval is het begruikelijk om even aan te geven dat je de troepen voor de CW-aanval vraagt en wat je graag wilt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Als defense vind ik zelf witches erg goed maar van de mensen die over zijn heeft niemand die, naar mijn weten.

Als defense wordt er daarom altijd wiz 5+ gedoneerd of draak 3+. De meeste hebben een lichte voorkeur voor wizards.

Ik ben ook zeker in voor de CW echter is de ervaring wat slechter met "zo weinig" man. Toen we rond de 45 á 50 zaten kregen wel veel betere tegenstanders maar dat kan natuurlijk ook toeval zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Famous schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 13:15:
[...]

Niet zeiken is prima zo! :D
Alleen nog een elder wellicht voor de avond uurtjes maar dat vond EWK niet nodig, tenminste, dat maakte ik op uit zijn post.

Nog even dubbele check, deze zaterdag al CW of wachten we op eventuele extra members gezien hier wel interesse in is?
Nee, dat was niet de essentie. De essentie was dat als ik wil pitten, ik ga pitten en niet ga kijken of er misschien iemand bij de clan wil :p. Een of meerdere elder(s) er bij is prima wat mij betreft.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Famous schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 13:30:
Als defense vind ik zelf witches erg goed maar van de mensen die over zijn heeft niemand die, naar mijn weten.
Wellus. Ik heb witches. Maar die dingen kosten 270 DE, dus daar ga ik geen tig CW CC's mee volgooien....

CLB heeft er vandaag één van me gekregen, om goed te maken dat ik de credits in de OP was vergeten....

[ Voor 13% gewijzigd door Hoppa! op 22-05-2014 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
EWK schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 13:30:
[...]

Nee, dat was niet de essentie. De essentie was dat als ik wil pitten, ik ga pitten en niet ga kijken of er misschien iemand bij de clan wil :p. Een of meerdere elder(s) er bij is prima wat mij betreft.
Toch verkeerd begrepen dan :+ Maar als jij gaat pitten is het logisch. Enkel als we op de 30+ man zitten kan het nog wel eens drukker worden op de chat en het is zonde om hierdoor een potentiële member te verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Hoppa! schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 13:32:
[...]

Wellus. Ik heb witches. Maar die dingen kosten 270 DE, dus daar ga ik geen tig CW CC's mee volgooien....
Aah wel! Sneaky bastard, niks zeggen hé oOo
Hoeft ook geen tig, er passen er maar twee in mijn CC :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Famous schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 13:32:
[...]

Toch verkeerd begrepen dan :+ Maar als jij gaat pitten is het logisch. Enkel als we op de 30+ man zitten kan het nog wel eens drukker worden op de chat en het is zonde om hierdoor een potentiële member te verliezen.
Eens, dus als iemand interesse heeft dan laat maar weten.

Hoe zou n golem** zijn als defense? Wil je die niet liever fam?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ik vind 7 tovenaars en 2 boogjes, leuker dan twee witches, but that's me :)
Ik zeg gewoon zaterdag CW aan ongeacht of we met 20 / 25 of meer leden zijn.

Hopen op een leuke tegenstander en anders pech, meer leden is ook geen garantie op goede matchmaking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

CLB schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 13:36:
Ik vind 7 tovenaars en 2 boogjes, leuker dan twee witches, but that's me :)
Ik zeg gewoon zaterdag CW aan ongeacht of we met 20 / 25 of meer leden zijn.

Hopen op een leuke tegenstander en anders pech, meer leden is ook geen garantie op goede matchmaking.
De cw prepday op zaterdag staat ook zeker niet ter discussie CLB. :)

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
EWK schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 13:36:
[...]

Beresterk natuurlijk, maar veel te traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
EWK schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 13:36:
[...]

Lijkt me best grappig;
1: hij is sloom dus luren duurt lang.
2: hij heeft veel hp dus niet zomaar kapot.
3: als die kapot gaat krijg je paar van die kleintjes
4: zowel de grote als de kleintjes ontploffen dus doen ook weer damage!

Ik zeg even proberen zaterdag, mits ik aangevallen wordt :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wij hadden laatste wars eigenlijk wel redelijk wat succes met volgende combo in CC defense:

30 plaatsen: 4 wizzards + 14 archers
25 plaatsen 3 wizzards + 13 archers
20 plaatsen dragon (low levels)

Als higher level kan je het CC ergens volledig afgeschermd zetten waardoor het "luren" pak moeilijker gaat en als er dan nog eerst 10+ archers moeten buitengaan wint de verdediger wel belangrijke tijd en soms vergeten ze 2 wizzards en dat is genoeg om hun aanval volledig om zeep te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
EWK schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 13:38:
De cw prepday op zaterdag staat ook zeker niet ter discussie CLB. :)
Ik bedoelde aanstaande zaterdag...
Dacht wat te lezen van 'misschien wachten, want dan hebben we meer leden'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Anoniem: 163663 schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 13:41:
Wij hadden laatste wars eigenlijk wel redelijk wat succes met volgende combo in CC defense:

Als higher level kan je het CC ergens volledig afgeschermd zetten waardoor het "luren" pak moeilijker gaat en als er dan nog eerst 10+ archers moeten buitengaan wint de verdediger wel belangrijke tijd en soms vergeten ze 2 wizzards en dat is genoeg om hun aanval volledig om zeep te helpen.
Hey Rafiki, join ons eens! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
op zich hou ik ook wel van de draken omdat deze behoorlijk sloom zijn, veel hp hebben (dus niet oneshot door een lightning) en je moet aardig wat boogjes hebben om ze neer te halen.
Tevens doen ze splashdamage wat ook leuk is.

archers zijn ook erg leuk tegen hoggs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Anoniem: 163663 schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 13:41:

Dat is zeker wel een interessante techniek! Wil dat wel eens bij mijn CC proberen de komende CW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
En CLB heksen (zeker ook lvl 2) die summonen een shitload aan skeletjes. die zijn erg snel, dus de aanvaller blijft erop rammen. het is wel een sterke verdediging hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Bartske schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 13:44:
[...]

Dat is zeker wel een interessante techniek! Wil dat wel eens bij mijn CC proberen de komende CW
Zeker, want de archers komen eerst naar buiten, de wizards wel later. Per saldo is de kracht in je CC minder, maar het luren van die wizards wordt wel echt klote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
beebie121 schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 13:44:
En CLB heksen (zeker ook lvl 2) die summonen een shitload aan skeletjes. die zijn erg snel, dus de aanvaller blijft erop rammen. het is wel een sterke verdediging hoor.
Tenzij de aanvaller een draak bij heeft.... Dan is het *poef* weg heksen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
klopt maar dat is oook met wizards :) poef weg wizards hehehe.

had laatste een healer in mn cc... die repareerd dan ook gebouwen. wist ik niet hehehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Draken heb je redelijk snel kapot, je moet je archers, zo ver het kan, in een rondje erom heen plaatsen. Zo werkt de splash damage niet, moet die elke keer een paar graden draaien en soms draait die zelfs 180 graden voordat die weer aanvalt.
Wizards onderschatten mensen, maar die doen ook splash. Ik zie vaak zat dat mensen gewoon archers "op" elkaar droppen en zo de wizards proberen te killen.

Toch zijn witches het vervelends (of wellicht Golem?) want die blijft maar spawnen tot zij zelf dood is. Kan erg veel tijd kosten als ze nog net achter muren staan of gebouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
beebie121 schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 13:47:
klopt maar dat is oook met wizards :) poef weg wizards hehehe.

had laatste een healer in mn cc... die repareerd dan ook gebouwen. wist ik niet hehehe
Maar die zijn dan met meer en hebben meer HP, en doen meer damage aan die draak.

Ik vind de tactiek van Rafiki eigenlijk best geniaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ik wil graag 15 wallbreakers in m'n CC volgende CW :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Het is een goede techniek maar een "ervaren" speler weet dit toch wel en luurt net zo lang tot die leeg is? Mocht er echt amper te luren zijn, zoals in onze vorige cw, dat is het een heerlijke tactiek :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
hoezo was er niks te luren dan Famous?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Offtopic

[ Voor 89% gewijzigd door Chaoss op 22-05-2014 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
beebie121 schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 13:51:
hoezo was er niks te luren dan Famous?
Diverse basissen met defence- gebouwen zo geplaatst dat je alleen kon luren als je een leger hoggs naar binnen stuurde. Die lui hadden echt geniale basissen er tussen zitten.

Reuzen of hoggs moesten eerst een 3 of 4 tal kanonnen en towers slopen voor ze dichtbij genoeg gingen om het CC te activeren.

Heeft EWK niet één van die basissen nagebouwd voor de CW? Ik heb ook ergens nog een schermprint liggen die ik zaterdag even copy-paste op mijn CW-basis.

[ Voor 14% gewijzigd door Hoppa! op 22-05-2014 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
die hadden we moeten fotograferen. had ik graag nagebouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Volgens mij kun je ze nog zien op de warmap van de vorige CW. Met name bij de bovenste 5 zitten een paar toppers. Ik weet alleen niet of jij op die warmap kunt omdat je toen nog niet bij de clan zat?

Helaas kun je de herhalingen niet meer terug zien, maar de aanval die EWK te verwerken kreeg van hun nr. 1 was van een ongelooflijke schoonheid. Die man wist zo geniaal wat zijn hoggs gingen doen, zoiets heb ik nog nooit gezien.

[ Voor 36% gewijzigd door Hoppa! op 22-05-2014 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Warmap kan je gewoon zien.
Volgens mij wilde ik nummer 4 na bouwen en hier heb ik dan ook een screenshot van. Later zag ik volgens mij iemand uit onze clan ook met die base, maar weet niet meer wie.

Ps; mooie zomerse plaatjes; http://www.gewoonvoorhem.nl/summer-magic/
Kan wel voor afleiding zorgen op het werk :D

[ Voor 24% gewijzigd door Famous op 22-05-2014 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Famous schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 14:00:
Warmap kan je gewoon zien.
Volgens mij wilde ik nummer 4 na bouwen en hier heb ik dan ook een screenshot van. Later zag ik volgens mij iemand uit onze clan ook met die base, maar weet niet meer wie.
EWK, maar zoals hierboven vermeld, liet hun nr.1 zien hoe je die basis plat moet leggen. Waarbij ik er wel van overtuigd ben dat er maar weinig die skills hebben. Het is een erg goede basis voor CW, en 95% probeert die niet eens aan te vallen, zeker niet met troops die defence geörienteerd zijn.

[ Voor 20% gewijzigd door Hoppa! op 22-05-2014 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoppa! schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 13:54:
[...]

Diverse basissen met defence- gebouwen zo geplaatst dat je alleen kon luren als je een leger hoggs naar binnen stuurde. Die lui hadden echt geniale basissen er tussen zitten.

Reuzen of hoggs moesten eerst een 3 of 4 tal kanonnen en towers slopen voor ze dichtbij genoeg gingen om het CC te activeren.

Heeft EWK niet één van die basissen nagebouwd voor de CW? Ik heb ook ergens nog een schermprint liggen die ik zaterdag even copy-paste op mijn CW-basis.
Dat is echt zo hatelijk... stuur je er 1, 2, 3 hogs op af en dan komen er 15 archers naar buiten en heb je nog altijd geen wizzards gezien :9
En dan zijn er nog altijd die vervelende teslas die zoooo nuttig zijn anti hog net aan de kant waar je ze verwacht dat ze gaan luren }:O
Kortom, leuk als je ze zelf zo ziet sukkelen maar soms is het ook omgekeerd. 2 wizards vergeten is genoeg om een 30+ hog invasie klein te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
ben benieuwd of die basis ook werkt buiten de cw om.
voor mn persoonlijk doel zeg maar...

heb een foto gemaakt van die nr1 van hun braveheart.

ik ben niet echt met mn muren bezig aangezien op 2400+ mensen eigenlijk alleen maar aanvallen met hoggs en/of air. muren zijn overrated dan denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Hoppa! schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 14:01:
[...]

EWK, maar zoals hierboven vermeld, liet hun nr.1 zien hoe je die basis plat moet leggen. Waarbij ik er wel van overtuigd ben dat er maar weinig die skills hebben. Het is een erg goede basis voor CW, en 95% probeert die niet eens aan te vallen, zeker niet met troops die defence geörienteerd zijn.
Ja na je edit stond EWK er inderdaad.
Die nummer 1 van hun is gewoon baas die wist precies wat en hoe die het deed. Daarnaast kent hij natuurlijk die base goed en ziet hij ook de aanvallen erop zodat hij zijn tactiek hierop kan aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
beebie121 schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 14:06:
ben benieuwd of die basis ook werkt buiten de cw om.
voor mn persoonlijk doel zeg maar...

heb een foto gemaakt van die nr1 van hun braveheart.

ik ben niet echt met mn muren bezig aangezien op 2400+ mensen eigenlijk alleen maar aanvallen met hoggs en/of air. muren zijn overrated dan denk ik.
Die nr. 4 werkt buiten de CW alleen als je een dik gevuld CC hebt, anders zijn de resources te slecht beschermd. Lijkt mij althans.

Muren worden wel minder belangrijk misschien, maar elke Hogg aanval gaat gepaard met boogjes of wizards. Ik heb het al een aantal keer meegemaakt dat iemand aanvalt met 30+ hoggs, die hoggs de aanval niet overleven en de rest van zijn troops dan op mijn lvl8 muren aan het beuken is. Soms zijn dan alle defences wel weg, maar houden de muren lang genoeg stand om veel resources te beschermen. Ben je voor 70% gesloopt, maar is er maar 80k gejat. Echt al een keer of 5 meegemaakt met deze basis, vooral toen ik wat hoger in de cups zat.

Ik zwerf nu tussen de 1550 en 1750 zo'n beetje en kom daar vooral Giants tegen. Hoger wil ik nu nog niet, omdat dit de sweetspot is om te farmen voor TH9. Af en toe probeert iemand het met lvl3/lvl4 hoggs, maar dat faalt vrijwel altijd. Op mijn huidige cuplevel eigenlijk pas 2x door de lucht aangevallen. Dus voor mensen die net als ik wat meer geleidelijk willen groeien en zaken willen maxen voor ze naar de volgende TH gaan, zijn muren wel van belang. Maar het is volledig afhankelijk van hoe je speelt. Een aantal van ons is daar heel extreem in.

Maar inderdaad, tijdens de laatste cuprush zat ik in Kristal 1 en daar werd ik echt niet aangevallen met 20 Giants en 80 boogjes. Hoggs en balloons is daar de shit. En toen ook meerdere malen 100% gesloopt. Weliswaar met voornamelijk lvl6 muren toen nog, maar dat was met mijn huidige muren niet veel beter gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Hoppa! schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 14:21:
[...]

Maar inderdaad, tijdens de laatste cuprush zat ik in Kristal 1 en daar werd ik echt niet aangevallen met 20 Giants en 80 boogjes. Hoggs en balloons is daar de shit. En toen ook meerdere malen 100% gesloopt. Weliswaar met voornamelijk lvl6 muren toen nog, maar dat was met mijn huidige muren niet veel beter gegaan.
Ik ben de aankomende +- 7 dagen bezig met een solocuprush om eens te kijken wat er bovenin zit.
Als ik goud heb doe ik dat meteen in mijn muren dat ik niet snel een prooi ben.

Ook eens even kijken welke legers zij gebruiken.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
EWK schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 14:34:
[...]

Ik ben de aankomende +- 7 dagen bezig met een solocuprush om eens te kijken wat er bovenin zit.
Als ik goud heb doe ik dat meteen in mijn muren dat ik niet snel een prooi ben.

Ook eens even kijken welke legers zij gebruiken.
Zodra ik mijn defences weer wat verder gemaxt heb, ga ik dat ook weer proberen.

Voor de Clanwar-update kon je trouwens ook zien wat je hoogste aantal bereikte cups was, dat stond in kleine letters onder de prestatie 'All-star divisie'. Nu kun je dat nergens meer terugvinden volgens mij. Wel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
ik wilde JUIST dat ze aanvielen. 85% van de aanvallen kon ik toen winnen.
misschien wel meer.

@ Hoppa! dat kan nog steeds. klik op je i naast je naam en kijk bij de achievement zoete overwinning.

van mij is nu 2753 cups de max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Hoppa! schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 14:38:
[...]

Zodra ik mijn defences weer wat verder gemaxt heb, ga ik dat ook weer proberen.

Voor de Clanwar-update kon je trouwens ook zien wat je hoogste aantal bereikte cups was, dat stond in kleine letters onder de prestatie 'All-star divisie'. Nu kun je dat nergens meer terugvinden volgens mij. Wel jammer.
Je moet gewoon even op de "i" drukken in het blauw naast je naam. Daar kan je je huidige achievements zien en wat je max is :)

edit; Mijne is 2170 maar dat is al van een langere tijd geleden en begon wat later. Denk dat ik nu wel makkelijk rond de 2400 kan komen (ballions).

[ Voor 11% gewijzigd door Famous op 22-05-2014 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Famous schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 14:41:
[...]

Je moet gewoon even op de "i" drukken in het blauw naast je naam. Daar kan je je huidige achievements zien en wat je max is :)
Dat weet ik, maar niet meer je hoogste cuplevel. Dat was eerst wel. Ik zat ergens rond de 2480 ofzo, bij de laatste rush.

Waarbij de laatste 100 alleen met TH rossen, die op dat level nauwelijks nog te vinden zijn buiten de muren.

Ik ben er trouwens van overtuigd dat ik nu vrij simpel in de Master terecht kan komen. Rond die 2480 zaten genoeg basissen die met een lvl4 hogg leger voor minimaal 50% plat te leggen waren. Het zou me alleen ranzig veel DE gaan kosten. Master begint al bij 2600 toch?

[ Voor 34% gewijzigd door Hoppa! op 22-05-2014 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Jawel hoor, kijk maar bij de achievement (in kleine lettertjes);

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/suv6zo.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Famous schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 14:55:
Jawel hoor, kijk maar bij de achievement (in kleine lettertjes);

[afbeelding]
Aaa, ik keek bij de verkeerde achievement! 2458 was mijn record.

Ik dacht dat het bij de achievement 'All-star divisie' stond voorheen!

Thnx!

Maar van daaruit naar 2600, dat is goed te doen en levert bovendien 1000 gems op. Toch wel de moeite om wat DE en tijd in te investeren... Toch maar eens overwegen om het upgraden even te laten voor wat het is en dat te proberen.

[ Voor 22% gewijzigd door Hoppa! op 22-05-2014 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Offtopic

[ Voor 119% gewijzigd door Chaoss op 22-05-2014 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
lol

wat betreft master: dat is prima te doen. ik deed het niet met hoggs maar met 25 giants en 6 heksen lvl 2. de rest dan nog wat boogjes denk ik.

woedespreuken en 1 heal spreuk erop. lukte prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

beebie121 schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 13:43:
op zich hou ik ook wel van de draken omdat deze behoorlijk sloom zijn, veel hp hebben (dus niet oneshot door een lightning) en je moet aardig wat boogjes hebben om ze neer te halen.
Tevens doen ze splashdamage wat ook leuk is.

archers zijn ook erg leuk tegen hoggs
Beter nog zelfs, draken worden niet geraakt door lightning ;) Al krijg je wizards lvl 5+ normaal gesproken ook niet neer met een lightning.

[ Voor 167% gewijzigd door De Koempert op 22-05-2014 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Hoppa! schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 14:57:
Maar van daaruit naar 2600, dat is goed te doen en levert bovendien 1000 gems op. \
Als je daar een duidelijk doel voor hebt is het wel leuk, anders...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
CLB schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 15:20:
[...]

Als je daar een duidelijk doel voor hebt is het wel leuk, anders...?
Gems, duidelijk doel? Eh, BOOOOOSSTST :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Famous schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 15:22:
[...]

Gems, duidelijk doel? Eh, BOOOOOSSTST :D
Ja. Ik heb nog geen 5e bouwer, maar als ik nu zie hoe veel moeite het kost om mijn bouwers aan het werk te houden, heb ik die ambitie ook niet.

Dus inderdaad, boosts. Met 1000 GEMS kun je wel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Offtopic

[ Voor 93% gewijzigd door Chaoss op 22-05-2014 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Offtopic

[ Voor 96% gewijzigd door Chaoss op 22-05-2014 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
Hoe gaat het met wars? spreken we af wie wie pakt? of pakken wat je pakken kan?

Ik gebruikte toen ik CrimeCity speelde de app groupme. Was ook omdat we internationaal waren maar moet zeggen dat het super handig was voor onderlinge communicatie en voor wars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Tot nu toe hebben we er geen afspraken over gemaakt. Wie het eerst komt, het eerst....
Meestal pak ik eentje waarvan ik vrij zeker ben dat ik 3 sterren kan halen, met de tweede neem ik iets meer risico en kom ik meestal op 2 sterren uit.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Ik zat in een clan, toen ik even uit Tweakers was, en die gebruikte Glassboard. Best grappig al denk ik niet dat iedereen hierop zit te wachten.

Normaal gesproken deden we pak de hoogste die je pakken kan met minimaal 2* met wat risico. De toegewezen targets zijn namelijk vaak 6 tot 10 targets te laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Vooralsnog zie ik niet zo veel in afspraken over dit soort zaken. Eerlijk gezegd ben ik bang dat bij enkelen het fanatisme daardoor weer te ver wordt aangewakkerd. Laten we eerst eens een paar wars ingaan zonder poespas, gewoon eens kijken hoe het gaat.

Mijn ervaring van alle wars binnen [Tweakers] tot nu toe is eigenlijk dat winst/verlies niet door kleine factoren wordt bepaald. De verschillen waren in de einduitslag dan niet altijd heel groot, maar ook weer niet zo klein dat dit soort afspraken het verschil maken. Tja, 1x speelde we gelijk en 1x scheelde het 1 aanval die niet was uitgevoerd. Maar meestal was verlies toch echt door matchmaking of meerdere falers. En laten we eerlijk zijn, het overgrote meerendeel van de wars hebben we gewoon gewonnen.

Wat EWK zegt ondersteun ik wel. Gewoon de hoogste pakken die je kunt driesterren. Als iedereen 1 aanval 3 sterren pakt en de 2e verkloot, dan doe je prima zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
prima! heb er zin in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Hoe is de buit op TH10?
Ik hoor dat het nogal tegenvalt t.o.v. van TH9 maar zeker t.o.v. van TH8. Heb er wel eens aan zitten denken om mijn TH naar 10 te upgraden maar door die verhalen haakte ik snel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Elke th is volgens mij 10% minder loot als ik me dat goed herinner.
Maar als je hoger in cups komt, krijg je ook een lading meer bonus als je 1 ster haalt.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:40
Offtopic

[ Voor 98% gewijzigd door Chaoss op 22-05-2014 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Offtopic

[ Voor 90% gewijzigd door Chaoss op 22-05-2014 21:30 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Offtopic

[ Voor 88% gewijzigd door Chaoss op 22-05-2014 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
EWK schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 16:13:
Elke th is volgens mij 10% minder loot als ik me dat goed herinner.
Maar als je hoger in cups komt, krijg je ook een lading meer bonus als je 1 ster haalt.
Naar mijn weten was het voor elke TH die lager zit 50k/50k (oplopend) minder buit beschikbaar. Als ik dat zo bekijk kan ik dus nog wel 200k/200k buiten pakken wat ik prima vind.
Toch staat het echt overal vol dat TH10 zo beroerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Famous schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 16:20:
[...]

Naar mijn weten was het voor elke TH die lager zit 50k/50k (oplopend) minder buit beschikbaar. Als ik dat zo bekijk kan ik dus nog wel 200k/200k buiten pakken wat ik prima vind.
Toch staat het echt overal vol dat TH10 zo beroerd is.
Het was toch altijd 1 TH lager 90% en 2 TH lager 50%? Of is dat nog het oude systeem..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
De Koempert schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 16:26:
[...]

Het was toch altijd 1 TH lager 90% en 2 TH lager 50%? Of is dat nog het oude systeem..
Dit klopt beter met mijn beleving. Ik haal nu nog regelmatig 150/150 op bij TH8, maar bij TH7 kom ik nooit boven de 50/50.

Voor CW is het misschien leuk om naar TH10 te gaan, voor de rest van het spel niet. Ik doe het dus voorlopig zeker niet. Eerst alle defences maxen, daar ben ik nog zeker 2 maanden mee bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Revamped looting

✔ Percentage of loot available now decreases based on defender's town hall level

✔ Maximum amount of loot available now increases based on defender's town hall level

✔ Loot bonus when attacking opponents at higher town hall levels has been removed

✔ Check out the Clash of Clans forum for much more information about these changes!
Inderdaad met procenten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

If your victim has 1 million gold in your storages....
At Town Hall level 5 you will have 200k of your gold available to attackers (20%)
At Town Hall level 6 you will have 180k of your gold available to attackers (18%)
At Town Hall level 7 you will have 160k of your gold available to attackers (16%)
At Town Hall level 8 you will have 140k of your gold available to attackers (14%)
At Town Hall level 9 you will have 120k of your gold available to attackers (12%)
At Town Hall level 10 you will have 100k of your gold available to attackers (10%)
http://bhlgaming.com/foru...anges-to-the-loot-system/

Edit:
If your victim has completely full gold storages....
At Town Hall level 6 you will have 200k of your gold available to attackers (standard cap)
At Town Hall level 7 you will have 250k of your gold available to attackers (cap +50k)
At Town Hall level 8 you will have 300k of your gold available to attackers (cap +100k)
At Town Hall level 9 you will have 350k of your gold available to attackers (cap +150k)
At Town Hall level 10 you will have 400k of your gold available to attackers (cap +200k)

[ Voor 29% gewijzigd door EWK op 22-05-2014 16:46 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Dat had ik ook gelezen maar dat beantwoord totaal niet de vraag.

Dit gaat namelijk erover als jij, als een TH level X, aangevallen wordt door iemand anders. Ze doen er nogal vaag over wat jij als buit krijg stel dat iemand die 250k gold beschikbaar heeft, werkt het dan nu als volgt?:

Een TH7 krijgt 250k
Een TH8 krijgt 250k
Een TH9 krijgt 225k? (90%)
Een TH10 krijgt 125k? (50%)

[ Voor 3% gewijzigd door Famous op 22-05-2014 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Heb even aangepast naar hoe ik denk dat het gaat, 'if you have' aangepast naar 'your victim has'.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

In jouw voorbeeld is het dus:

2.5 miljoen aanwezig in kluizen:
At Town Hall level 7 you will have 400k of your gold available to attackers (16%)
At Town Hall level 8 you will have 350k of your gold available to attackers (14%)
At Town Hall level 9 you will have 300k of your gold available to attackers (12%)
At Town Hall level 10 you will have 250k of your gold available to attackers (10%)

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Ja, maar dit is wat IK beschikbaar zou hebben voor een aanvaller. Dit gaat er dus niet over wat een TH8 beschikbaar heeft als een TH8, TH9 en een TH10 hem aanvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Oja, ik lees t nu nog n keer en ik snap jou. Uhm, even geen antwoord, maar ga nu even stemmen.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 264553

EWK schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 16:49:
In jouw voorbeeld is het dus:

2.5 miljoen aanwezig in kluizen:
At Town Hall level 7 you will have 400k of your gold available to attackers (16%)
At Town Hall level 8 you will have 350k of your gold available to attackers (14%)
At Town Hall level 9 you will have 300k of your gold available to attackers (12%)
At Town Hall level 10 you will have 250k of your gold available to attackers (10%)
Die regel pas je correct toe. Maar je vergeet een andere. Voor een th7 is de loot available capped op 250k. Een th8 300k, th9 350 etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 408820

Hoppa! schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 16:00:
Vooralsnog zie ik niet zo veel in afspraken over dit soort zaken. Eerlijk gezegd ben ik bang dat bij enkelen het fanatisme daardoor weer te ver wordt aangewakkerd. Laten we eerst eens een paar wars ingaan zonder poespas, gewoon eens kijken hoe het gaat.

Mijn ervaring van alle wars binnen [Tweakers] tot nu toe is eigenlijk dat winst/verlies niet door kleine factoren wordt bepaald. De verschillen waren in de einduitslag dan niet altijd heel groot, maar ook weer niet zo klein dat dit soort afspraken het verschil maken. Tja, 1x speelde we gelijk en 1x scheelde het 1 aanval die niet was uitgevoerd. Maar meestal was verlies toch echt door matchmaking of meerdere falers. En laten we eerlijk zijn, het overgrote meerendeel van de wars hebben we gewoon gewonnen.

Wat EWK zegt ondersteun ik wel. Gewoon de hoogste pakken die je kunt driesterren. Als iedereen 1 aanval 3 sterren pakt en de 2e verkloot, dan doe je prima zaken.
Prima insteek die ik dan ook van harte ondersteun!

We gaan ons best doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Anoniem: 408820 schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 20:13:
[...]

Prima insteek die ik dan ook van harte ondersteun!

We gaan ons beste doen ;)
Zit jij in de Tweakers clan dan? Of ben ik gewoon scheel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Ocramius ;)

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Aah nu zie ik het! Had nog wel in de TS gekeken maar keek erover heen denk ik dan :D

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste