WishmasterNL schreef op maandag 19 januari 2015 @ 23:14:
[...]
En anders heb ik nog wel een draakje voor je
Oké, bedanktMeltedForest schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 08:48:
Ik heb ook weer draken hoor
Trouwens, even een nachtje slapen en je krijgt dit...
[afbeelding]
Mijn opslag zit momenteel vol en ik heb nog een schild. Misschien heb ik er vanavond weer wat nodig, maar op dit moment niet
Lenny, waren dat allemaal aanvallen met 1 barbarian ofzo?
Sinds een tijdje heb ik op aanraden van wat clanleden ook mijn TH buiten de muren gezet. Dat bevalt inderdaad erg goed. Ik was bang dat ik dan erg veel in cups zou dalen, maar dat is niet zo. Zelfs toen ik zelf aan het TH snipen was, kon ik mijn TH buiten de muren laten zonder teveel cups te verliezen. In de kristaldivisie kwam ik alleen bijna niemand meer tegen met een TH buiten de muren.Hoppa! schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 10:01:
Ik zie de meerwaarde eigenlijk niet zo van een TH binnen de muren als je niet vollop aan het cuppen bent. Lekker buiten zetten en zelden last meer van echte aanvallen. Ik heb ook geen enkele reden meer om online te blijven tussen aanvallen. In de afgelopen 4(weken) minimaal 5/6 aanvallen per dag te verwerken gekregen, waarbij maar 2 keer meer dan 100k is gepakt. Ik merk echt heel duidelijk een terugloop van aanvallen sinds ik mijn X-bows gemaxt heb. Ze doen dan misschien niet veel meer damage, maar de afschrikkende werking is prima.
Van de laatste 100 aanvallen waren er 97 TH-snipes. De andere was een poging met 24 reuzen en 2 helers die uiteindelijk nog geen 40k (in totaal) wist te pakken. Helaas wel wat herlaadkosten, maar ik heb me doodgelachen om die aanval dus dat was het waard.
Gisteren mijn eerste boogtoren naar 12 aangezet, omdat ik niet 2 AA's tegelijkertijd wil upgraden. Dan wordt het risico op aanvallen uit de lucht weer te groot. Vanavond King 18 klaar en dan hoop ik binnen twee dagen mijn DE voor King 19 te hebben.
Bevalt me prima trouwens in Tweakers.net. Helpt ook wel dat het wat rustiger is op de chat met het afbouwen.
Mooi dat het bevalt in de clan. Ik zal niks meer tegen je zeggen op de chat, om je te helpen met afkicken